6- محتوای تکراری فرنگی
محتوای تکراری فرنگی بدان معناست که ممکن میباشد محتوای سایت شما از سایر وب سایت‌ها نسخه برداری گردیده باشد. نسبت‌های زیاد محتوای تکراری یک نماد مطمئن برای گوگل از محتوایی کیفیت عالی زیر میباشد و می بایست با هر هزینه‌ای از آن غربت کرد. اساسی وجود ندارد که آیا وب سایت شما یک تارنما بازاریابی با ایجاد مشتری راغب (lead generation)، دکان کسب و کار الکترونیک، پلتفرم نشر آنلاین یا این که بلاگ فردی میباشد، برای کلیه قواعد شبیه جاری ساختن آموزش سئو مشهد  می گردد.
 
یک شیوه برای تشخیص دادن اینکه محتوای شما با تارنما‌های دیگر تکراری میباشد این میباشد که یک اسنیپت از محتوا را به طور نقل قسم در جستجوی گوگل قرار دهید که علامت میدهد مثلا توضیحات محصولی با تنی چند از دیگر تارنما‌ها تکراری میباشد. البته قابل ذکر میباشد که برندهای دارای اعتبار احتمالا در حاصل جستجوی گوگل با محتوای تکراری جايگاه نیکی خواهند داشت. با این حالا، وبسایت‌هایی با اعتبار کمتر ممکن میباشد کاملا ایندکس نشوند و یا این که درجه خیر و خوبی با محتوای تکراری مانند توضیحات مال ارائه گردیده به وسیله خالق در وب سایت آن نگیرند. برای داده ها بیشتر می توانید به وب لاگ" اثر محتوای تکراری بر آموزش سئو در مشهد  بهینه سازی " مراجعه نمایید.
 
برای پژوهش محتوای تکراری فرنگی، سفارش می‌گردد که از Copyscape برای اینکه نقشه تارنما شما یا این که یک گروه خاصی از URLها کراول می شوند یا این که خیر به کارگیری نمایید. این ابزار یک گزارش بسیار اثر گذار درخصوص محتوای تکراری وبسایت شما نسبت با وبسایت‌های دیگر را گزارش می دهد. در تصویر تحت اسکرین شات از آن چیزی میباشد که نماد داده می شود.
7- کلاً عدم وجود قیمت برای ایندکس شدن از دید گوگل
همینطور ممکن میباشد یک برگه خاص یا این که مجموع وب سایت شما بسیار بد باشد تا آنجا که قیمت کافی برای ایندکس شدن از دید گوگل را نداشته باشد. مثلا تارنما‌های همیاری در فروش (affiliate sites) که چیزی جز تبلیغات پویا ساخت‌و‌ساز نمیکنند برای استفاده کننده بها یه خرده دارااست. گوگل الگوریتم خویش را برای پرهیز از مرتبه‌بندی اینگونه وبسایت‌هایی تصحیح نموده است.
 
8- تارنما هنوز تازه و تأیید نشده میباشد
تارنما‌های تازه به وسیله گوگل و موتورهای جستجوی دیگر با‌گاز ایندکس نمی شوند. از پیوند‌ها و بقیه سیگنال‌ها، گوگل ایندکس می‌نماید و به این ترتیب یک وب سایت در حاصل جستجویش مرتبه می گیرد. به همین عامل میباشد که تشکیل داد لینک و پیوند یا این که پیوند بیلدینگ به ویژه برای سایت های نو بسیار اساسی میباشد.
 
برای فراگیری لینک و پیوند بیلدینگ به طور بدون نقص و اصولی روی آن کلیک فرمائید.
 
9- مجال لود شیت
در حالتی که سایتی دارید که صفحه های آن بسیار آرام لود می شوند و ایراد آن ها برطرف نشده گوگل جايگاه شمارا کاهش داده و حتی ممکن میباشد از فهرست جستجوی موتور خویش آن را بیرون نماید. کلاً، برگه به آسانی سکو آن ذیل می آید البته به بدی آن وجود ندارد که به هیچ وجه ایندکس نشود.
 
برای رسیدگی فرصت بار گذاری ورقه میتوانید از ابزار Google’s Page Speed Insights یا این که ابزار GTMetrix به کار گیری فرمائید.
10- صفحه های یتیم (Orphaned)
گوگل، تارنما شما (و نقشه وب سایت XML) را برای یافتن لینک و پیوند‌هایی به مطالب شما، بروز رسانی ایندکس خویش کراول می‌نماید و جايگاه‌بندی‌های وب سایت شما در حاصل جستجوی خویش (به عنوان مثال کارداران دیگر) پایین تأثیر قرار میدهد. در حالتی‌که گوگل نتواند لینکی را به مطالب شما یا این که بر روی وبسایت شما یا این که یک وب سایت فرنگی پیدا نماید، در سود برای گوگل نیست و آن ایندکس نخواهد شد. صفحه ها سوای لینک و پیوند‌های داخلی تحت عنوان صفحه ها یتیم نامیده می شوند و آن‌ها می توانند عامل کاهش ایندکس در گوگل باشند. برای انتخاب اینکه برگه یا این که صفحه های شما قابل یافتن میباشند، توصیه میگردد برای کراول شدن وب سایت خویش از ابزاری مانند Screaming Frog به کارگیری نمائید و آن گاه برای URLهای خاص در سؤال کاوش نمائید.
یک طریق کارکشته‌خیس برای رسیدگی صفحه ها یتیم این میباشد که URLها را از Screaming Frog crawl نبی و یک ورقه عظیم‌ای تهیه و تنظیم نمایید که URLها با نقشه وب سایت XML همگام سازی شوند. این دستور به شما اذن خواهد بخشید فوری کلیه URLهایی که در نقشه وب سایت XML شما وجود دارا‌هستند را شناسایی فرمائید ولی در طول کراول کشف نمی‌شوند. به خاطر داشته باشید که پیکربندی کراول شما میتواند دستور نماید که URLها کراول شوند.
دلایل دیر ایندکس شدن وب سایت
1- پیاده سازی نامناسب وب سایت
چنانچه ساختار و طراحی وب سایت به سیرتکامل‌ای باشد که گوگل نتواند لینک و پیوند‌های آیتم استعمال شمارا در تارنما پیدا نماید و همینطور برای یافتن محتوای وب سایت شما مبتلا اختلال گردد، براین اساس ایندکس شدن وب سایت شما با خلل روبرو شود. اکثری از تکنولوژی های مربوط به اینترنت نیز ممکن میباشد اینگونه اختلالی را در وب سایت شما ساخت‌و‌ساز نمایند، این زمینه می بایست بوسیله اپلیکیشن نویس تارنما گزینه نظارت قرار گیرد و رعایت خواهد شد.
 
2- خلا لینک و پیوند‌های داخلی و فرنگی مطلوب در وبسایت
صفحه ها وب سایت شما می بایست دست‌کم به یکی از دیگر از صفحه های مو جود در سایت یا این که تارنما‌های دیگر لینک و پیوند شوند. موتورهای کاوش گر در حاصل خویش، صفحاتی را که به کاغذ‌ای داخلی به عبارتی تارنما یا این که برگه‌ای فرنگی (وبسایت دیگر) لینک و پیوند نمیشوند را ایندکس نخواهند کرد. به این دلیل‌که گوگل به راحتی آن کاغذ را پیدا نمی‌نماید و نمی‌تواند تغییرات آن را دنبال نماید.
 
3- سرعت بار گذاری وب سایت
در شرایطی که که سرعت بار گذاری صفحه ها وبسایت شما نماید باشد، گوگل به مکان ایندکس کردن تارنما شما به سراغ وبسایت‌های دیگری می‌رود که سریع لود میگردند و محتوای آن‌ها را ایندکس می‌نماید. از این رو برای اینکه سرعت وب سایت خویش را بهبود اعطا کرد می توانید راهکارهای ارائه گردیده در نوشته‌علمی " مجال بار گذاری تارنما چیست و چه‌گونه می‌اقتدار به آن سرعت اعطا کرد " را دنبال فرمائید.
 
4- به کارگیری نکردن از نقشه تارنما گوگل
با دقت به اینکه روزمره میلیون‌ها مقاله، ویدیو، تصویر و غیره به وب اضافه گردیده، برای اکران عالی آن ها در نتیجه ها موتور کاوش بایستی بوسیله خزنده‌های موتور کاوش آیتم نظارت قرار گیرند، از این رو داشتن نقشه تارنما امری ضروری میباشد. به این ترتیب در شکل نداشتن نقشه وبسایت، گوگل خودش تصمیم میگیرد که با چه سرعتی صفحه ها وبسایت شمارا جستجو نماید و در صورتیکه تناوب بروزرسانی تارنما شما نادر باشد، در شکل تعریف‌و‌تمجید نکردن نقشه وبسایت، منجر دیر ایندکس شدن مطالب وبسایت می شود. قابل ذکر میباشد که وبسایت‌های خیلی تعالی که مطالب متعددی دارا‌هستند بعضی مواقع سفارش می‌گردد به مکان به کارگیری از نقشه تارنما اذن دهند تا گوگل خودش مطالب را ایندکس نماید.
 
5- استعمال اشتباه از نقشه وبسایت گوگل
نقشه وبسایت یا این که Sitemap یک کدام از نصیب‌های بسیار اصلی برای ایندکس شدن صفحه های وب سایت میباشد، با امداد نقشه تارنما میتوانید صفحه ها وب سایت خویش را به مراد آگهی به گوگل و دیگر موتورهای کاوش، فهرست نمائید تا ربات‌های گوگل سایت شمارا با تمرکز بیشتری نظارت نمایند. همینطور هر مجال که محتوای یک کاغذ تغییر تحول می‌نماید بایستی نقشه تارنما هم تغییر‌و تحول نماید، ولی اکثری از مدیران تارنما‌ها به مکان نقشه وب سایت پویا، یک فولدر استاتیک و اثبات را تحت عنوان Sitemap خویش به گوگل معرفی می‌نمایند و این به عبارتی دلیلی میباشد که صفحه های شما یا این که دیر ایندکس میگردند و یا این که ایندکس نخواهند شد.
 
6- سرعت بروزرسانی داده ها وب سایت
در حالتی‌که سایت خویش را به صورت مکرر با محتوای کیفیت بالا بروزرسانی نمایید، موتورهای کاوش به وبسایت شما عشق و علاقه مند خواهند شد. مجموعاَ موتورهای کاوش بروزرسانی منظم را دوست دارا‌هستند و دقت ویژه‌ای به محتوای وب سایت دارا هستند. موتور جستجوی گوگل سرعت خزنده خویش را با سرعت بروزرسانی داده ها وبسایت شما وفق میدهد؛ به این شکل که در صورتی روزی یک مقاله در وبسایت خویش بگذارید خزنده گوگل هم روزی یکبار به وب سایت شما راز خواهد زد و در‌صورتی‌که روزی 10 مقاله در تارنما خویش بگذارید خزنده گوگل هم سرعت خویش را ارتقاء می دهد تا بتواند مطالب تارنما‌تان را ایندکس نماید. به این ترتیب تناوب ایندکس شدن مطالب وب سایت، به تناوب بروزرسانی تارنما شما بستگی داراست.
 
7- قطعی یا این که ایراد سرور در تارنما
ممکن میباشد برای شما اتفاق افتاده میباشد که به جهت تولید مشکلاتی در سرور و یا این که خلل‌هایی در پیکربندی DNS دامنه پیامی مطابق عدم دسترسی ربات گوگل به وب سایت در پنل مدیر کنسول جستجوی گوگل چشم باشید. این قبیل ایرادات قطعا بر روی ایندکس شدن صفحه ها تارنما تأثیر خواهند گذاشت. ولی در صورتی‌که در زمان فرصت کوتاهی و سریع این ایرادات را برطرف نمایید دسترسی ربات‌های گوگل به صفحه ها تارنما شما ممکن گردیده و با بازخوانی دوباره، ایندکس مطالب را ایفا خواهند اعطا کرد. قابل ذکر میباشد در شکل رفع نکردن ایراد، گوگل وبسایت شمارا از حاصل خویش حذف می‌نماید تا‌وقتی‌که وب سایت مجدد به عالت معمولی برگردد که در اینصورت ممکن میباشد برهه زمانی هنگامی ارتفاع بکشد تا سرعت ایندکس شدن صفحه ها به موقعیت پیشین برگردد.