گران قدر داده تاثیر زیادی بر تجارت و بازاریابی نهاده میباشد. برای هر فرد روی زمین، تخمین زده می‌گردد که در هر ثانیه ۱.۷ مگابایت داده ایجاد می شود. شرکت‌ها در حالا  آموزش سئو در مشهد

 

گردآوری‌آوری و تجزیه و احتساب داده‌ها می باشند تا رویکرد خود را برای رویارویی با چالش‌ها و خطاها بهبود بخشند – ۹۷.۲ درصد سازمان‌ها روی داده‌های گرانقدر آموزش سئو مشهد و هوش تصنعی و مصنوعی سرمایه‌گذاری می‌کنند.
گوگل یک شرکت داده والا هست. الگوریتم‌های پیچیده آن‌ها حجم وسیعی از داده‌ها را به‌صورت آنلاین فهرست‌بندی می‌کنند و آن ها را گروه‌بندی می‌کنند تا کاربران بتوانند اطلاعات مرتبط را از طریق جستجوی جستجو پیدا کنند.
به روز رسانی Bert آخرین تغییر‌و تحول در نحوه ارائه اطلاعات مرتبط بوسیله گوگل به جستجوگران است. موتور جستجو در پردازش گویش طبیعی پیچیده‌تر میباشد و بهتر می تواند آیتم و مقصود جستجوی کاربر را انتخاب کند. موسسات نمی توانند تاثیر قابل توجهی که کبیر داده بر سئو و SEM دارا‌هستند را نادیده بگیرند.
چگونه شرکت های میتوانند از داده های گران قدر برای پیشرفت در عملکرد بازاریابی جستجو استعمال کنند؟
چه طور میتوانم برای داده های والا فراهم شوم؟
در بازار رقابتی امروزی، تکیه بر تکنیک های اولیه بهینه سازی دیگر گزینه ای برای شرکت هایی نیست که در ادامه بسط حضور آنلاین خود می‌باشند. شرکتهای برای شناسایی فرصت های تازه و فراهم نمودن مزیت رقابتی در حاصل جستجو باید از قدرت داده های بلندمرتبه استعمال کنند.
شناسایی منابع داده
ابزارهایی مانند SemRush، Google Search Console و Ahrefs بینش‌های خیر ارائه می‌دهند، ولی با پیچیده‌تر شدن الگوریتم‌های جستجو، ادغام داده‌ها از منابع گوناگون حیاتی هست.
همت بهینه سازی زمانی که سایر بخش های تجارت از آن حمایت می کنند به طور قابل توجهی ارتقاء می یابد. گروه بهینه سازی شما نمی تواند برای هر فاکتور درجه بندی سوای همکاری بازاریابی محتوا، دسته UX و تامین مشتری بهینه سازی کند. بینش‌های استخراج‌شده از تجزیه و بررسی گرانقدر داده‌ها بایستی به شما در تعریف و تمجید بهترین روش‌های seo در سطح شرکت کمک کند.

تعیین نمائید که کدام حوزه‌ از دید شما نیاز به بهبود دارد و مشخص و معلوم نمائید کدام منابع داده می‌توانند نگرش هایی را ارائه دهند تا به شما در افزایش عملکرد در آن مناطق امداد کنند.

هنگامی که منابع داده مناسب را شناسایی کردید، باید یک خط لوله داده راه‌اندازی نمائید تا آن داده ها را برای تجزیه و رسیدگی فراهم نمایید.

معیارهای مناسب را شناسایی کنید
پس از انتخاب ابزارها و منابع داده مناسب، اندازه گیری کوشش های خود با ردیابی معیارهای مناسب بسیار اصلی می‌باشد. حصول به ترافیک ارتقاء یافته برای یک عبارت جستجوی خاص ممکن می باشد یک دستاورد مثبت بهینه سازی به لحاظ برسد، اما این است که افزایش ترافیک در واقع سبب کوشش کسب و کار می‌شود. از معیارهای بیهوده اجتناب فرمایید و روی معیارهایی تمرکز کنید که مستقیماً با KPIهایی که کوشش کسب و کار را هدایت می کنند (تبدیل ها، مراقبت مشتری، تعامل تارنما) مرتبط می‌باشند.

فن آوری های آیتم استعمال در داده های گرانقدر چیست؟
استفاده از ابزارها و فناوری های Big Data مناسب برای بهبود عملکرد بازاریابی جستجو بسیار مهم است. ابزارها و فناوری‌های مناسب می توانند مجال‌های تازه را آشکار کنند، استعمال کارآمد از منابع وقتی را ارتقا دهند و سعی تاکتیک‌های سئو جانور را بهبود بخشند.

۱. ابزارهای تجزیه و رسیدگی لغت ها کلیدی
حتی با گسترش های گوگل در پردازش گویش و موضوع جستجو، کلمات کلیدی برای بهینه سازی ضروری میباشند. اینکه چه گونه از لغت ها کلیدی به نه به کارگیری می‌کنید تأثیر قابل توجهی بر ترافیک ارگانیکی که از نتیجه ها جستجو ساخت می کنید داراست. پژوهش و تجزیه و نظارت لغات کلیدی برای شناسایی وقت ها برای محتوای جدید و هدایت ترافیک وب هدفمند به وب سایت شما حیاتی می‌باشد. ابزارهایی مانند SemRush و Ahrefs منابع فوق العاده ای از داده ها برای اطلاع رسانی استراتژی سئوی شما می‌باشند.

۲. ابزارهای مرتبه بندی
اینکه بتوانید مرتبه بندی مو جود خود را انتخاب فرمایید برای کارایی های سئوی شما بسیار اساسی میباشد. ابزارهای سکو‌بندی به شما امکان میدهند شناسایی نمائید که کدام استراتژی‌ها ایفا می‌شوند و به شما یاری می‌کنند تا کارایی‌های خود را روی ناحیههایی برای بهبود متمرکز کنید، و به شما قابلیت و امکان میدهد ترافیک را ارتقاء دهید و بازگشت سرمایه کوشش‌های seo خود را بهبود اعطا کرد.

ابزارهای جايگاه‌بندی مانند Google Search Console و Authority Labs، حجم وسیعی از داده‌ها را با سرعتی سریع پردازش می‌کنند و روند دستی ترال در صفحه ها نتیجه ها جستجو را حذف می‌کنند.

۳. ابزار محتوا
همانطور که بیل گیتس به قسم پر اسم و رسم گفته می‌باشد؛ محتوا شاه است. کیفیت و ارتباط محتوای شما سکو بندی جستجوی تارنما شمارا انتخاب می کند. با این فعلا، ارائه مداوم ایده‌های تازه برای محتوایی که مخاطبان شما‌را درگیر می‌کند و برای بهینه سازی بهینه‌سازی می‌شود، یک معضل قابل توجه میباشد.

ابزارهایی مانند Buzzsumo حجم زیادی از داده‌های والا را پردازش می‌کنند و نشان می‌دهند که کدام محتوا در جايگاه‌بندی جستجو و در رسانه‌های اجتماعی برای یک گزینه خاص عملکرد نه دارااست. این ابزارها میتوانند به شما در شناسایی ایده های تازه برای محتوا و پیگیری روندهای محتوا به راحتی کمک کنند.

چگونه از داده های تعالی در سئو به کارگیری کنیم؟

مشتریان بالقوه شما از هزاران عبارت جستجو برای یافتن اطلاعات درباره‌ی نقاط درد و راه حل های ممکن استفاده می کنند. تجزیه و تحقیق این داده ها روئت کرد بهتری از مشتریان شما ارائه میدهد و بینش های ارزشمندی را برای اطلاع رسانی کوشش های seo ارائه میدهد.

۱. تفحص عبارات کلیدی
Google Ads Keyword Planner و SemRush شمارا قوی می سازد تا داده های جستجوی گسترده ای را که توسط گوگل جمع گردیده است پردازش نمائید. پرس و جوهای جستجو را می اقتدار مبتنی بر حجم جستجو، تم ها و رقابت جستجو فیلتر کرد.

تجزیه و بررسی این داده ها می تواند پرس و جوهای جستجویی را که حجم جستجوی بالایی دریافت می کنند پر رنگ کند، البته همچنین پرس و جوهای مرتبطی را که رقابت کمتری دارند آرم دهد. لغات جستجو با حجم بالا البته رقابت معدود فرصتی عالی برای ارتقاء روءیت کرد جستجو و جذب ترافیک بیشتر به وب سایت شما ارائه می دهند.

از آنجایی که گوگل در درک موضوع جستجو مهارت بیشتری پیدا می‌کند، به کار گیری از هدف پشت جستجوی جستجو برای تهیه نمودن بینش‌های عملی که می تواند به بهینه‌سازی بهینه سازی و بازاریابی محتوا کمک کند، حیاتی میباشد.

به عنوان مثال، می‌توانید داده های جستجو را برای شناسایی کلمات جستجوی راهکار پردازش فرمایید:

به چه شکل؟
چرا؟
چی؟
راهنماها
نکات
شناسایی این نوع جستجوها زمان هایی را برای امداد به مخاطبان شما برای فهم مشکلات/اهدافشان، ساخت و ساز اعتماد و فراگیری مخاطبان در ارتباط تولیدات و خدمات شما مهیا می کند.
۲. پیشرفت در عملکرد عبارات کلیدی مو جود
تجزیه و ارزیابی گرانقدر داده seo محدود به آشکار کردن زمان های جدید نیست. همچنین قادر است بینش هایی درخصوص صفحه ها وب ایجاد کرد شده و استراتژی بهینه سازی شما ارائه دهد.

تجزیه و به حساب آوردن داده های جستجوی جان دار برای افزایش عملکرد صفحات وب خروجی ضروری میباشد. به عنوان مثال، می‌توانید صفحه ها با محتوای نازک را پر رنگ نمایید.

Google Search Console ابزاری خوب برای مالامال رنگ کردن کلمات جستجویی میباشد که قبلاً برای آن ها در نتیجه ها جستجو مرتبه‌بندی شده‌اید و تعداد کلیک‌ها، نمایش‌ها و شرایط معدل ​​در نتیجه ها جستجو برای آن کلمه ها.

گزارش‌های Search Analytics این داده‌های مو جود را قابل دسترسی و عملی می‌کنند و نیاز به فرض و پیش بینی‌زنی را کاهش می دهند. این تجزیه و تفحص دقیق از داده های جستجو حیاتی است. این به شما امداد می کند کلمات کلیدی محتوای وب سایت را شناسایی فرمایید، اما همچنین تضمین می کند که استراتژی واژه و کلمه کلیدی و ساختار سایت شما از لغات کلیدی با ارزشی که مخاطبان شما به کارگیری می کنند برای یافتن اطلاعات راجع به تولید ها شما به کار گیری می کند.

۳. چک رقابتی
بزرگ داده شمارا توانمند می سازد تا تحقیق دقیقی از رقبای خود اجرا دهید و تلاش بازاریابی و سئوی خود را بهبود اعطا کرد. انواع ابزارهای مدرن برای کمک به شما در تجزیه و بازرسی رقبا در جهت انالیز سئو وجود داراست.

با تجزیه و تحقیق این داده‌ها، می‌توانید کلمات جستجویی را که رقبای شما برای آن ها جايگاه‌بندی می‌کنند، شناسایی نمائید که کدام لغات کلیدی سعی آن‌ها را هدایت می‌کنند، و طریق‌هایی را برای بهبود عملکرد سئوی خود شناسایی نمایید. شرکت‌هایی که از این ابزارهای جدید تجزیه و مطالعه تعالی داده استفاده می‌کنند، می توانند کوشش‌های سئوی خود را بر طبق داده‌های دقیق، نه بهترین روش‌های سئو ذهنی، قرار دهند.

چه طور می قدرت داده های بزرگ را در SEM انجام کرد؟
گران قدر داده برای سعی های seo مدرن ضروری هست البته برای اطلاع رسانی بازاریابی جستجوی پولی نیز حیاتی میباشد. نرم افزار های SEM حجم عظیمی از داده ها را ایجاد می کنند که می‌توانند برای بهبود عملکرد کمپین ها گزینه به کارگیری قرار گیرند.

کمپین های جستجوی پولی این داده ها را به طور طبیعی در سود ردیابی سعی کمپین و راه‌اندازی کمپین ها به روشی ساختاریافته ساخت می کنند. این داده ها برای سئو سعی و استعمال از اتوماسیون در کمپین های PPC حیاتی می‌باشند.

با ترکیب داده‌های SEM با داده‌های داخلی (CRM، داده‌های فروش، تاریخچه خرید)، شرکت‌ها می‌توانند از تجزیه و بازرسی برای تبدیل این داده‌ها به بینش‌های عملی برای افزایش عملکرد و خودکارسازی مناقصه PPC برای بهبود عملکرد استعمال کنند.

1. اتوماسیون PPC
مرحله ۱: تمامی داده های آفلاین و آنلاین را یک دست کنید.

مرحله ۲: از تجزیه و رسیدگی و یادگیری ماشین برای مدل سازی رابطه در بین داده ها (کوشش کلمه و واژه کلیدی، نتایج تبدیل، داده های پیش بینی شده) استفاده فرمایید.

مرحله ۳: قیمت کلمه ها کلیدی را بر حسب درآمد نتیجه ها از هر کلیک تخمین بزنید.

مرحله 4: ابزارهای اتوماسیون PPC از تمامی منابع داده برای اتخاذ تصمیمات دقیق در مناقصه استفاده می کنند.

ابزارهای اتوماسیون PPC می‌توانند از یکسری نسخه از دسته داده های شما برای به حساب آوردن و تهیه استراتژی های مناقصه بسته به ویژگی های فردی (نوع دستگاه، خوی مصرف کننده، حوزه‌ جغرافیایی) به کار گیری کنند. نرم افزار PPC می تواند ارتباط فی مابین تبدیل ها، کلیک ها و بخش های استفاده کننده را آشکار کند.

شرکت‌ها می توانند منابع داده‌های شمارا پردازش کنند تا مشخص و معلوم کنند کدام بخش‌های مخاطب بیشترین ارزش را دارا هستند و استراتژی توصیه قیمت را مبتنی بر بازده گزینه انتظاری که استیناف داده‌ها پیش‌بینی می‌کند، تنظیم کنند.

استعمال از داده های والا برای اطلاع رسانی کمپین های جستجوی پولی برای افزایش عملکرد و عملکرد حیاتی میباشد. این ابزارها همچنین می توانند ROAS و ROI کمپین ها را در نظر گرفتن کنند. هر چه داده های بیشتری بتوانید استفاده کنید، بیشتر می توانید کوشش های PPC را بهینه کنید.