پیش از آن که بخواهیم درباره مضمون‌ E-A-T کلام کنیم، باید ببینیم این سه حرف مخفف چیست. نکته جذاب آموزش سئو مشهد  اینجاست که رمزگشایی از این سه حرف به طور کامل به شما نشان می دهد مهم ترین موارد برای چک کیفی محتوای صفحه ها شما از دید گوگل کدام گزینه‌هاست. این سه سخن اولیهِ سه کلمه تحت است: تخصص (Expertise) اعتبار (Authoritativeness) پشت گرمی (Trustworthiness)حال زمان آموزش سئو در مشهد  آن رسیده که ببینیم E A T چیست و چرا EAT گوگل مداقه زیادی داراست. نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این می‌باشد که وب سایت‌هایی با عنوان YMYL وجود دارند و در واقع الگوریتم امتیازدهی گوگل برای چنین سایت‌هایی اهمیت بسیار زیادی دارد. YMYL به معنای Your Money or Your Life می باشد و نماد می دهد محتوای وب سایت مورد نظر مستقیما به پول یا زندگی شما مرتبط هست. از این رو ترازو تخصص، اعتبار و پشت گرمی مخاطبان در ساخت محتوا مداقه بسیار زیادی داراست. اینجاست که گوگل به امداد اصول سه گانه خود محتوای با کیفیت را تشخیص میدهد. اما لازم است کمی بدون نقص‌تر درباره این اصول و سه مفهومی که اشاره کردیم حرف کنیم. 1- تخصص (EXPERTISE) یکی‌از نکات مهم در ایجاد کرد محتوا این هست که نوشته‌علمی شما به صورت تخصصی و ترجیحا توسط افراد متخصص آماده شده باشد. در واقع تولیدکنندگان محتوا می بایست در ناحیههای مرتبط دانش و تخصص کافی و قابل اثبات داشته باشند، تا بتوان به بیزنس آنها به عنوان یک منبع موثق، بادانش و قابل اعتماد نگاه کرد. نکته قابل توجه اینجاست که باید شناخت درستی از مخاطبان خود داشته باشید. در شرایطی که با افراد حرفه ای و کارشناس روبه‌رو هستید، مطلقا نمی‌توانید یک نوشته ی علمی کوتاه با مفاهیم ابتدایی و کلی منتشر فرمایید. بلکه می بایست سراغ مطالب جامع و تخصصی بروید. از سوی دیگر اگر مخاطبان شما از طریق جستجوی لغت ها متفاوت وارد سایت شما شده‌اند و کاربران عمومی میباشند، باید حتی مفاهیم پیچیده را به صورت بدون نقص معمولی و قابل ادراک برای آن ها توضیح دهید.2- اعتبار (AUTHORITATIVENESS) همان‌طور که در بالا اشاره کردیم مخاطبان می بایست شما‌را به عنوان یک مرجع معتبر و موثق بشناسند. این اعتبار از تعداد ارجاعاتی که از سوی وبسایت‌ها و کاربران دیگر به شما میدهند سنجیده می گردند. در واقع باید ببینید کجاها سخن شماست و کدام تارنما‌ها و منابع دیگر شمارا به عنوان مرجع معرفی کرده و به وبسایت یا مطالب‌تان لینک داده‌اند. در این قسمت بک‌لینک‌هایی که میگیرید، هر جایی که شما را در شبکه‌های اجتماعی منشن یا تگ می‌کنند و هرگونه سیگنال دریافتی مفید است. گوگل درپی این است که ببیند تارنما، محتوا و نظرها و توانمندی‌های تولیدکنندگان محتوای شما تا چه اندازه توسط فعالان حوزه کاری مربوطه در نظر گرفته می گردد و این اعتبار تا چه اندازه در محتوا و کل سایت شما توزیع گردیده است. مثلا مطالب شما بایستی دارای مولف مشخص و معلوم با نام و تصویر باشد و نوشته‌های آن ها به صورت پهناور در جاهای دیگر نیز بازنشر شده یا درباره آنها صحبت شده باشد. 3- متکی بودن (TRUSTWORTHINESS) اما بعد از تخصص و اعتبار، متکی بودن هست که التفات زیادی دارااست. گوگل دقیقا در‌پی این هست که بفهمد اگر اشخاصی از صفحه نتایج جستجو SERP به سایت شما وارد شدند، تا چه اندازه می توانید اعتمادشان را جلب کرده و نیازهای آنان را بی نقص و سریع مرتفع کنید. شما بایستی دقیقا به مخاطبان خود بفهمانید همان‌ چیزی می باشید که ادعا میکنید و این حس اتکا را بایستی در آن‌ها به وجود آورید. باید علامت دهید که سمت کاربر می‌باشید و او را از خودتان می دانید. درج تصاویر و توضیحات حقیقی محصول ها، بیان نقاط قوت و ضعف، یک پاراگراف توضیحات درباره تالیف کننده، برگه درباره ما، گواهینامه‌ها، افتخارات و جوایز کسب شده و قسمت سوالات متداول یا راهنمای کاربر مثلا مواردی می باشد که امداد می‌کند تا میزان متکی بودن نسبت به شما بیشتر گردد.