URL سایت و نکات ساخت آن برای صفحات مختلف
7. URL ها را غامض نکنید
به کار گیری از URLهای بغرنج در اینترنتوب سایتها معمولاً پیشنهاد نمیشود ممکن میباشد در برخی از وب سایت ها، URL هایی را ببینید که بسیار تو در تو می باشند و در نشانی یک ورقه یکسری نماد / قرار گرفته باشد. همان گونه که گفتم، اکثر وقت ها، اینگونه قوانینی به جهت وجود گروه بندی های زیاد در آموزش سئو مشهد وبسایت، تو در تو شدن فولدر های تارنما در هاست و ایرادات نرم افزار نویسی به وجود میاید. در هر درحال حاضر طبق گفته وب سایت neilpatel، اینگونه چیزی روی seo وبسایت شما تاثیر منفی دارااست. براین اساس تا مکان ممکن به صورت بدون واسطه به سراغ اصل مقاله رفته و اینقدر نشانی صفحه ها را غامض نکنید.
8. از واژه کلیدی درون URL استعمال فرمائید
به کارگیری از کلمه ها کلیدی در URLها یکی راهکارهای اصلی برای بهبود بهینه سازی و جذب ترافیک بیشتر به اینترنتتارنما میباشد. این طرز به موتورهای کاوش امداد مینماید تا محتوای ورقه را خوب شعور نمایند و همینطور تجارب کاربری را بهبود می بخشد. یک کدام از مهمترین نکاتی که در زمینه ی تشکیل داد یک پست الکترونیک درست به شما توضیح میدهم، دقیقا همین مورد میباشد. اینکه بایستی در URL هر کاغذ، واژه و کلمه کلیدی مهم آن کاغذ مشاهده گردد. حتی گاها برخی از وبسایت ها به یک واژه اکتفا نکرده و یک سری واژه و کلمه را باطن نشانی قرار می دهند که به هیچ عنوان این را پیشنهاد نمی کنم.
تحت عنوان یک مثال مطلوب، واژه کلیدی این برگه که در درحال حاضر تفحص اش میباشید، URL چیست میباشد و در حالتی که توجه نمائید، می بینید که ترجمه فارسی نشانی همین ورقه هم دقیقا شبیه با این کلمه و واژه کلیدی می گردد.
URL فارسی یا این که انگلیسی؟
ملاحظه کنید رمز این پرسش که آیا URL صفحه های سایتم فارسی باشد یا این که انگلیسی؟، سخن و دعوا زیاد میباشد. ولی درصورتیکه حیث منرا بخواهید، با دقت به اینکه نشانی صفحه ها فارسی پس از تکثیر در تارنما های دیگر، اشتراک گذاری در شبکههایمردمی و… تبدیل به چندین کاراکترهای وقتگیر میگردند، عالی میباشد از حروف انگلیسی در تشکیل داد آن به کارگیری کنیم. درضمن پس از مدتی، هنگامی که قصد بک پیوند سازی برای تارنما تان را داشته باشید، در حین اشتراک گذاری پیوند صفحاتی که با لهجه فارسی درج شده، شاید به ایراد بخورید.
مزایای url انگلیسی در seo تارنما
درپی هم راجع به مزایای url انگلیسی کلام میکنم و هم مزایایی که url فارسی دارااست. در انتها خودتان میتوانید خوب تصمیم بگیرید که کدام گزینش بهتری میباشد.
1. تجارب کاربری مطلوب
نخستین از همگی، زمانی از url فارسی برای صفحه ها در تارنما به کارگیری فرمائید، تجارب کاربری مخاطبان ارتقاء پیدا میکند. چراکه دراین حالت نشانی صفحه ها تان یه خرده شکیل خیس از حالتی میباشد که بخواهید از url فارسی به کار گیری نمائید.
2. امکان به اشتراک گذاری
همانگونه که فراتر هم گفتم؛ در سطح اینترنت هر جایی که بخواهید url فارسی را به اشتراک بگذارید، حروف به Unicode تبدیل میشوند. منظورم چیزی میباشد که در تصویر ذیل مشاهده می کنید:
در واقع به جهت مهم نبودن لهجه فارسی، گوگل و دیگر ابزارهای آنلاین برای شناختش می بایست آن را به اینگونه کدهایی ترجمه نمایند و موقع اشتراک گذاری، این کدها به مخاطب نشان داده میشود، خیر url فارسی. به همین استدلال url فارسی برای به اشتراک گذارده شدن مقداری محدودیت داراست؛ برای مثال در اینستاگرام، توییتر و… . ولی url های انگلیسی در این باره دست تان را گشوده میگذارند.
3. سهولت برای ایجاد کرد بک پیوند
به جهت تبدیل شدن url فارسی به یونی کدها، ما خیلی مواقع حین خرید یا این که حتی تشکیل داد بک پیوند به ایراد میخوریم. چراکه برخی وبسایت ها به تعداد کاراکترهای پیوند ما آلرژی داراهستند و خب یونی کدهای نشانی فارسی بسیار زمانبر و زیاد می باشند. بدین ترتیب در آنها نمیتوانیم لینک و پیوند بسازیم. آموزش سئو در مشهد به این ترتیب خوب میباشد از url انگلیسی به کار گیری کنیم تا خاطر مان برای تشکیل داد بک پیوند هم شل باشد.
4. به کار گیری راحت در ابزارها
گشوده هم به به عبارتی عامل گذشته یعنی تبدیل شدن به یونی کد، استعمال از url های فارسی در بعضا از ابزارهای seo و seo تارنما و دیگر ابزارهای چک، یه خرده طاقت فرسا میباشد. بدین ترتیب وجود url انگلیسی دستکم یاری میکند که در زمان شغل با ابزارها با محدودیتی روبرو نشوید.
5. کوتاه بودن
در انتها میتوان اعلام کرد چرا که در اکثر زمان ها موضوعات، کلمه ها انگلیسی کوتاه خیس از عبارات فارسی خواهند بود و سبب به وجود وارد شدن نشانی کوتاه خیس میگردند، پس گزینش url انگلیسی هم تعیین بهتری میباشد.