کاهش bounce rate تارنما
می توانید تنها روی 2 مقصود تمرکز نمایید، یا این که خیر کلیه مفاد را به کارگیری نمایید. ولی نکته‌ای که در اینجا دارای اهمیت میباشد، معین بودن (Specific) هدف ها میباشد. به جای‌اینکه بگویید می خواهم با مخاطبان رابطه برقرار کنم، دقیقاً آن را انتخاب فرمائید. از جملهً انتظار داشته باشید بعداز آموزش سئو مشهد  سپری شد سه ماه، 500 دایرکت درباره سوال و جواب محصولاتتان داشته باشید. و 350 نشانی اینترنتی تازه در مجله سایتتان تصویب گردد.
 
خیلی خب، پس از اینکه به خیر هدف ها بازاریابی محتوای خویش را شناختید، روند آینده را دنبال فرمائید.
 
مرحله دوم: یک لیست از ایده‌های مطلوب برای تایپ کردن تهیه و تنظیم فرمایید
حال ما به یک لیست از موضوعاتی که بایستی در بعدی منتشر کنیم نیاز داریم. برای تهیه و تنظیم این لیست آحاد موضوعاتی که فکر‌میکنید می تواند برای مخاطبانتان جالب و اثر گذار باشد، را یادداشت فرمائید.
 
شایسته ترین موضوعات برای وب لاگ نویسی و پست کانال‌های اجتماعی، مطالبی میباشند که برای مخاطبان نوشته میشوند. برای همین هم میباشد که در بازاریابی محتوا هیچ چیز اساسی‌خیس از آشنایی کاربر وجود ندارد.
 
یکی‌از طرق آشنایی استفاده کننده، تمجید آن میباشد! یعنی بین انبوه کاربرانی که از وب به کار گیری می‌نمایند، صرفا آن مجموعه از اشخاص را غرض قرار دهید که خصوصیت‌های مد لحاظ شمارا دارا‌هستند. استراتژیست‌های محتوا این فعالیت را در پوسته پیاده سازی پرسونای مشتری ایفا  آموزش سئو در مشهد میدهند.
 
 
مسلما بخوانید: پرسونای مشتری چیست؟ مسیری برای ادراک عمیق کاربر
 
وقتی که شما متوجه شدید مخاطبانتان چه عده ای می‌باشند، به چه چیزهایی نیاز دارا هستند و به‌دنبال چه چیزی میگردند؛ پس قطعاٌ می توانید برایشان محتواهای جذابی بنویسید.
 
برای اینکه عالی بتوانید متوجه گردید یوزرها شما به چه محتواهایی نیاز دارا هستند، یک‌سری شیوه کاربردی معرفی میکنم:
 
پژوهش لغت ها کلیدی: به یاری استیناف لغت ها کلیدی متوجه خواهید شد یوزرها در حوزه بیزنس شما چه کلماتی را در گوگل کاوش می‌نمایند. معیار جستجوی هر واژه چقدر میباشد. و بدست آوردن سکو برای هر واژه و کلمه تا چه حد طاقت فرسا میباشد. با این فعالیت شما تنها مبنی بر عشق و علاقه و تقاضای یوزرها محتوا ساخت‌و‌ساز میکنید. در شرایطی‌که میخواهید درباره لغات کلیدی و عمل با ابزارها، کلیه چیز را خاطر بگیرید ما در عصر یادگرفتن رسیدگی لغات کلیدی به طور عملی به شما یادگرفتن خوا‌هیم بخشید.
وب سایت‌های سوال و جواب: وبسایت‌های سوال و جواب و همینطور انجمن‌های تخصصی (Forums) معدنی برای استخراج ایده محتوا نویسی میباشند. با کار در‌این تارنما‌ها میتوانید بی واسطه با گرفتاری‌های مخاطبان خویش شناخت پیدا نمایید و متوجه گردید چه موضوعاتی ذهن آن ها را مشغول نموده است. بنابراین محتوای آینده شما، به عبارتی چیزی میباشد که گره‌ای از شغل عموم گشوده می‌نماید.
الهام از مخاطبان: هنگامی که یوزرها بلاگ یا این که پیج به شما برخورد می دهد، مراد‌هایشان را محاسبه نمائید. آنها معمولاً در پوسته سوالاتی که در کامنت‌ها، دایرکت یا این که ورقه تماس با ما، از شما میپرسند و مسائل مهم‌شان را مطرح می‌نمایند. زمانی یک پرسش چند توشه تکرار می گردد، می تواند زمینه آتی پست شما باشد.
موضوعات پرطرفدار: برای دانستن موضوعات پرطرفدار در سطح اینترنت می توانید از Google Trends به کار گیری نمائید. همینطور برای کشف کردن و نظارت هشتگ‌های ترند در کانال‌های اجتماعی ابزارهایی مثل hashtagify یا این که keywordtool به شما امداد خواهند. این ابزارها برای رسیدگی هشتگ‌ها در اینستاگرام، توییتر و یوتیوب کاربرد دارا‌هستند.
مرحله سوم: هسته محتوای خویش را دریابید!
بسیار خب ما تا به اینجای فعالیت برای تشکیل داد روزنگار محتوا، آغاز هدف ها بازاریابی محتوایی خویش را معلوم کردیم. و آنگاه یک لیست از موضوعات پست‌ها تهیه و تنظیم کردیم. الان وقتش رسیده که با دقت به اهدافمان، لیست جان دار را از غربال بگذرانیم. بنابراین موضوعاتی که مارا زودتر به منظور‌هایمان میرسانند، حق تقدم بیشتری میگیرند. و موضوعاتی که برایمان سودآوری کمتری دارا هستند، میمانند برای آتی!
 
در واقع ما قصد داریم تمرکزمان را روی آن‌چه التفات و سودآوری داراست معطوف کنیم. این شغل با فهم و شعور هسته محتوا واقعه میفتد.
 
هسته محتوا تقاطع دربین مقصود تجاری شما و عشق و علاقه کاربر میباشد. آن چیزی میباشد که مشتریان مداقه می دهند و آنچه که شما بایستی در مقابل به آنان ارائه بدهید.
 
زمانی شما هسته محتوای خویش را مشخص و معلوم میکنید، از دو خطر تبارک دوری میکنید:
 
دام ترافیکِ بیهوده: خاطرم می باشد سال قبل در یک گردهمایی مشورت با سایتی مواجه بودیم که در صنعت خویش سخن نخستین را می‌زد. برای آحاد لغت ها کلیدی مهم مرتبه اولیه را داشتند. ولی هیچ فروش و تماسی از روش وبسایت وجود نداشت! این به عبارتی دام ترافیک میباشد. یعنی ما محتوای با کیفیتی میسازیم البته در محتوایمان بضاعت تبدیل استفاده کننده به مشتری را ندارد.
دام محتوای تبلیغاتی: در شرایطی‌که مجموع محتوای وب لاگ و کانال‌های اجتماعی شما در تحسین کمپانی خودتان نوشته می گردد، دقیقاً در گیر این دام گردیده‌اید. حقیقت این میباشد یوزرها عشق‌ای ندارند دائماً از خصوصیت‌های فوق‌العاده تولیدها / سرویس ها شما با خبر شوند. آنان یک سری نیاز و عشق دارا هستند، محتوای شما می بایست پاسخگوی مراد‌های آنها باشد. در غیر این شکل یوزرها نمی‌توانند با مارک شما رابطه برقرار نمایند و آن را نادیده می گیرند.
وقتی که شما هسته محتوایی خویش را پیدا کردید، موضوعات ناب را غیروابسته نمایید. موضوعاتی که ضمن اینکه در راستای استراتژی بازاریابی کمپانی می باشند، هم‌زمان آیتم پسند یوزرها قرار می گیرد. فقط این محتواها را در روزنگار محتوای خویش بگنجانید و هر چیزی با هدف ها فعلی‌تان انطباق ندارد را کنار بگذارید.