یادگرفتن بهینه سازی یک‌سری زبانه برای درجه دریافت کردن در گوگل و جذب ترافیک بیشتر
اذن بدهید نوشته‌ی‌علمی ی پیش رو را با یک سوال استارت کنم: آیا می‌خواهید تغییر تحول معناداری در ترافیک وبسایتتان صورت دهد؟ در صورتی پاسختان بدین سوال مثبت میباشد، که اما همچنین میباشد، این نوشته‌علمی برای شما مندرج میباشد. سهل وآسان ترین شیوه بدست آوردن ترافیک ارگانیگ عظیم seo تارنما تعدادی زبانه یا این که درواقع به عبارتی با صرفه کردن سئوی سایت برای تعدادی لهجه و میهن آموزش سئو مشهد  متعدد میباشد.
چرا تارنما خویش را تعدادی زبانه کنیم؟
بازار جهانی ( The International Market ) بسیار عظیم میباشد و ولی که فقط قسمت بسیار بسیار کوچکی از آن به گویش فارسی فعالیت دارد. (و دیدنی میباشد که بدانید قسمت اعظم آن نیز لهجه های دیگری به جز لهجه انگلیسی داراست) به این ترتیب در صورتی وبسایت خویش را صرفا برای کاربر هدفی که که به لهجه فارسی کلام می نماید seo نموده اید، وسعت وسیعی از مخاطبان محتوا یا این که فرآورده خویش آموزش سئو در مشهد  را از دست داده اید.
 
اذن بدهید منظورم را با یک نمونه معمولی گستردن دهم. در صورتی‌که وب سایت شما محصولی را ارائه می‌دهد که میتواند در بازار جهانی مطرح گردد اما صرفا برای فارسی زبانان در دسترس میباشد، تعداد مخاطبان شما (همگی ی فارسی زبانان عالم اعم از اهل ایران و تاجیک و افغان) نسبتاً یک صد و ده میلیون نفر میباشد. ولی چنانچه همین فرآورده را به گویش انگلیسی نیز در دسترس مخاطبان قرار دهید، نزدیک به دو میلیارد استفاده کننده بالقوه به مخاطبان شما اضافه میشود. آری، صحیح خواندید، دو میلیارد کاربر بالقوه ی نو! یا این که به عنوان مثال با افزودن لهجه اسپانیولی 437 میلیون استفاده کننده تازه میتوانند از متاع شما دیدن نمایند. جذب کردن حتی درصد اندکی از این تعداد مخاطبان قادر است به عبارتی تغییر تحول معناداری باشد که شما بدنبال اش می باشید. البته هنوز سوال اصلی تری نیز مطرح میباشد: چه‌طور یک وب سایت چندین زبانه پیاده سازی کنیم؟
 
با اینجانب در‌این نوشته ی علمی یاروهمدم باشید تا به‌این سوال و دیگر سوال هایی که در ارتباط با seo تارنما یک سری زبانه دارید جواب دهم.
 
 
یکسری زبانه کردن تارنما یکی‌از شایسته ترین راهکارها برای ارتقا ترافیک ارگانیک میباشد.
گزینش استراتژی
برای بهینه سازی وب سایت یک‌سری زبانه و seo آن برای مخاطبین جهانی، قبل از هر چیز شما به یک استراتژی مقصود نیاز دارید. داشتن استراژی و پایندی به آن به شما یاری می نماید تا همواره طبق اپلیکیشن پیش رفته و ابهام های مسیر را آسوده خیس پشت رمز بگذارید. برای استارت می بایست بفهمید که ترافیک فعلی شما از کجا می‌آید و آیا از پیشین خیس به مرزو بوم یا این که لهجه دیگری دسترسی دارید یا این که نه. برای این مراد بایستی از Google Analytic به کار گیری نمایید و به ترتیب پایین فعالیت فرمائید:
 
Audience> Geo> Language & Location       (اما تاکید اینجانب در‌این نوشته‌علمی بر یک‌سری زبانه بودن وبسایت میباشد.)
 
به‌این شکل شما به نقاط قوت فعلی تان باخبر میشوید و محل هایی که در آن‌ها مکان توسعه دارید را معین می‌کنید. همچنین در‌این مرحله میباشد که شما میتوانید صادقانه تصمیم بگیرید که آیا میخواهید سایتتان را برای کشورها و لهجه های دیگر بهینه سازی نمایید یا این که نه. در‌حالتی که با پیش گویی این نکته که شما سرویسی که ارائه می دهید در راز  تا راز بازار جهانی به یک صورت میباشد، جواب شما مثبت میباشد، مجال آن رسیده میباشد که یادگرفتن بهینه سازی کردن وب سایت چندین زبانه را آغاز فرمایید.
 
پروسه پیاده سازی وب سایت تعدادی زبانه
خلال ترجمه ی متن و محتوای اساسی مقاله‌ها وبسایتتان که مهم واضح در seo سایت دوزبانه یا این که یکسری زبانه میباشد، شما به صورت همگانی می بایست پنج مرحله را به ترتیب طی نمائید که عبارتند از:
 
ترجمه ی نامک یا این که به عبارتی URL
به کار گیری از تگ های hreflang
ترجمه ی متا دیتا
بازبینی عبارات کلیدی
جستجوی عبارات کلیدی در لهجه های دیگر
با اینجانب یار و همدم باشید تا در نصیب موخره ی نوشته‌علمی گام به گام این پنج گزینه را مرور کنیم. seo وب سایت یک سری زبانه عمل چندان مشقت وجود ندارد منتهی به اعتنا بخش اعظمی نیاز داراست.