x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

چگونه یک محصول را سئو کنیم؟

 

7. استفاده از اسکیما برای seo ورقه تولیدها
روش دیگر برای  seo تولیدات، به کارگیری از کدهای اسکیما می باشد. کدهای اسکیما در بین کدهای صفحات تارنما قرار می گیرد و باعث فهم و شعور عالی محتوای شما توسط گوگل، زیبایی وبسایت شما و ارتقاء مرتبه و بهینه سازی میشود. با به کار گیری از کدهای اسکیما پنج ستاره در کنار عنوان محتوای خود در ورقه سرچ گوگل مشاهده میکنید.
8. عدم تشکیل داد صفحه ها با محتوا  آموزش سئو مشهد و واژه و کلمه کلیدی اسکن
در تارنما خود یک سری ورقه با محتوای کپی نسازید. اگر‌که محتوا و تصاویر صفحات سایت شما با یکدیگر اسکن باشد، ارزش و سئو پایینی دریافت می کند. همچنین در صورتی که از عبارات کلیدی تکراری در صفحات خود استفاده کنید، صفحه های شما کنیبال میگردند. (کنیبال چیست؟)
به عنوان مثال در حالتی که رنگ های مختلفی از یک پیراهن را در فروشگاه خود دارید، برای هر رنگ شیت غیر وابسته با عنوان و محتوای یکسان ساخت و ساز نکنید. تمامی رنگ های این مدل باید در یک برگه آرم داده خواهد شد.
9. به کارگیری از لینک های برد کرامب
در‌صورتی‌که در وب سایت خود از لینک های آموزش سئو در مشهد برد کرامب به کارگیری نمائید، کاربر متوجه می‌گردد که در کدام ورقه از تارنما شما می‌باشد. با این عمل لینک سازی داخلی صفحه ها شما قادر شده و در تجارب کاربری نیز مفید می باشد.
10. به کار گیری از محتوای چند رسانه ای در صفحه ها
برای معرفی تولیدات خود از محتوای چند رسانه ای به کارگیری نمائید. منظور از محتوای مولتی مدیا ویدئو و صوت است. شما میتوانید با تهیه فیلم جالب محصول ها خود را به کاربران معرفی فرمایید. این گونه کاربران زمان مجال بیشتری در صفحه شما می مانند و جايگاه سئو شما نیز افزایش می یاید.
11. برای صفحات لینک سازی خارجی فرمایید
برای بهبود سئو در صفحاتی که رقابت شدیدی در کلمات کلیدی دارا‌هستند بایستی لینک سازی خارجی نمائید. البته برای لینک سازی خارجی باید به طور اصولی اقدام فرمایید؛ در غیر این صورت برعکس عمل می کند. با رسیدگی نوشته ی علمی \" لینک و پیوند بیلدینگ چیست؟ \" می توانید برای سایتتان به صورت اصولی لینک سازی نمائید.
12. مخاطبان را به تعامل ترغیب فرمائید
با نوشتن یک محتوای جذاب و کاربردی مخاطبان را ترغیب فرمایید تا نظر خود را کامنت کنند. همچنین می‌توانید از آنها بخواهید تا سوالاتشان را با شما در میان بگذارند. برای گوگل بسیار اصلی می‌باشد که شما با کاربران تان تعامل داشته باشید؛ همین آیتم باعث ارتقا جايگاه شما در گوگل میگردد. نصیب نظرها مشتریان 58 درصد بازدیدکنندگان را به خود اختصاص می دهد؛ شما می‌توانید با بازرسی بخش نظرها و سوال های کاربران، برای ساخت محتوای جدید هم ایده بگیرید.
13. تجربیات کاربری را بهبود دهید
صفحات تارنما خود را به نحوی طراحی فرمائید که کاربران از صفحات سایت شما حس نه دریافت کنند؛ این همان تجربه کاربری است. به عنوان مثال مواردی که در تجارب کاربری مفید می‌باشد، عبارتند از:
 
چیدمان مناسب سایت و منوها، به کاربردن رنگ های مناسب، بار گذاری شدن سریع صفحات، دسترسی ریلکس به محصولات و … تغییر و تحول ظاهر تارنما طبق نیاز و ذوق وسلیقه مشتری در مغازه ساز بسیار ریلکس تر از سیستم های منحصربه‌فرد است.
 
 
 
14. ساخت محتوا برای هر برگه جنس
برای صفحه ها مال خود ساخت‌و‌ساز محتوا کنید و در آن از کلمات کلیدی مرتبط استفاده فرمایید. از جمله در حالتی‌که در سایت خود لپ تاپ می فروشید، برای هر برند از لپ تاپ جان دار در مغازه خود محتوا بنویسید و مجموع قابلیت و ویژگی های آن را رسیدگی فرمائید.
 
همچنین میتوانید به مقایسه دو برند متفاوت لپ تاپ بپردازید و آنان را با یکدیگر مقایسه نمائید.
 
 
 
15. روند ثبت نام کاربر و خرید مال را تست نمایید
مشتریان بایستی به راحتی محصول گزینه نظرشان را در وب سایت پیدا کرده و آن را ثبت کنند. به همین استدلال می بایست در زمانه های متفاوت فرایند خرید و ثبت نام را خودتان به عنوان استفاده کننده تست فرمایید. هر گونه کندی، عدم دسترسی به بخش های متفاوت و خلا کال تو اکشن مناسب، میتواند در کاهش فروش شما تاثیر بگذارد.
 
 
 
16. لینک های شکسته را پیدا نمایید
زمانی که کاربر روی لینکی از سایت شما کلیک می کند و با صفحه 404 مواجه می شود، شم بدی را تجربه می کند. از طرفی گوگل نیز نسبت به این موضوع حساس بوده و در صورت وجود این صفحات، رتبه سئو سایتتان را تا حد زیادی کاهش میدهد.
 
اگر محصولی در سایتتان دیگر موحود نخواهد شد یا به هر دلیلی صفحه آن از فی مابین رفته است، باید آن را ریدایرکت نمائید. در غیر اینصورت کاربر با ورقه 404 در سایت شما مواجه گردد. اما چطور صفحات 404 را از دربین ببریم؟ در نوشته‌علمی \" چه‌طور خطای 404 را برطرف کنیم؟ \" به صورت بی نقص آموزش داده ایم.
 
 
 
17. اهمیت به موضوعات پیرامون متاع
هدف خود را روی سئو تارنما برای یک یا یک سری کلمه کلیدی نگذارید. برای برخی از موضوعات که رقابت در آن ها کمتر هست، می توان روی یک یا یک سری کلمه کلیدی سرمایه گذاری کرد. البته در اکثر مواقع برای اینکه که بتوانیم عبارات کلیدی اصلی سایت را seo کنیم، باید در ارتباط لغات پیرامون  آنان هم تولید محتوا کنیم. از جمله در‌حالتی که بخواهیم لغت ها بهینه سازی، مشورت کردن سئو و خدمات سئو را برای یک سایت بهینه کنیم، می بایست تعداد زیادی محتوا برای کلمه ها پیرامون زمینه seo ایجاد کرد کنیم. چرا؟ اول برای اینکه گوگل متوجه گردد وب سایت ما فعال هست و دوم برای اینکه از بینش پیوند دادن لغات هم کانسپت به صفحه ها اصلی قدرت صفحه های را زیاد کنیم.
 
برای محصول ها در سایتتان هم می بایست روی لغات پیرامون کلمه ها اساسی کار نمائید. مثلا: برای سئو کردن شیت متاع لپ تاپ ایسوس باید مقالاتی درخصوص موضوعاتی همچون:
 
 آیا لپ تاپ ایسوس بخریم؟ 
 
ایسوس core i7 یا core i5؟
 
لپ تاپ ایسوس گیمینگ
 
 
 
18. پیشنهادات محصول
قسمتی را برای توصیه دیگر تولیدات در سایت قرار دهید. می توانید با عبارت هایی مثل تولید ها مرتبط محصولاتی که دیگرافراد خریداری کرده‌اند محصولاتی که دیگرافراد دوست داشتند ممکن هست شما هم دوست داشته باشید مخاطب را ترغیب به دیدن از صفحات دیگر نمائید. این شغل زمان ماندگاری استفاده کننده را در تارنما شما ارتقا می دهد که برای بهینه سازی سایت اثرگذار می باشد.
 
 
 
۱۹. گواهی SSL
وب سایت های فروشگاهی بایستی سند SSL برای ارتقاء امنیت تارنما خود دریافت کنند. مدرک SSL تبادل داده بین سرور ها را ایمن می سازد. این گواهی برای گوگل عنایت بسیاری دارد و در بهینه سازی سایت فروشگاهی به آن اعتنا می کند از سوی دیگر این سند باعث ارتقا پشت گرمی مشتری می شود. در نوشته‌علمی چه طور ssl را در وردپرس فعال کنیم؟ در این مورد بیشتر کلام کرده ایم.
 

مشاوره تولید محتوا وب پویا شامل چه مواردی است؟

ساخت و ساز محتوا یکی مهم‌ترین عوامل توفیق هر اینترنت سایتی  میباشد. همینطور برای داشتن شایسته ترین محتوا بایستی یکسری اصول را رعایت نمائید. سرویس ها بازاریابی محتوا به راحتی میتواند به شما در این راستا یاری دهد. در پی این مقاله به شما خوا هیم اعلام‌کرد که سرویس ها بازاریابی محتوا مشمول چه مواقعی میگردد و مشاور بازاریابی تشکیل داد محتوا دقیقا چه کاری جاری ساختن می دهد؟
مشاوره تولید محتوا که می باشد؟
همان طور که می دانید ایجاد کرد محتوا یکی مهم ترین عوامل رویش و بسط تجارت اینترنتی شما میباشد. بنابراین برای داشتن یک محتوای یونیک و مخاطب پسند برای وبسایت خویش باید با یک مشاوره ساخت محتوا مشورت نمایید. مشورت کردن ایجاد محتوا به شما امداد می نماید تا یک گزینه پر بازدید را برای ساخت محتوا انتخاب کنید. همینطور شایسته ترین لغت ها کلیدی مرتبط با محتوا را به شما سفارش می نماید.
گزینش یک بستر مطلوب برای انتشار محتوا و روش دستکاری محتواهای پیشین نیز به عهده مشورت کردن ساخت‌و‌ساز محتوا است.
 
 
 
مشورت کردن تشکیل داد محتوا اینترنت شامل چه مواقعی میباشد؟
 
 
1. مشورت استراتژِی محتوا
مشاور ساخت محتوا با رسیدگی کسب و کار شما تشخیص می دهد که چه نوع محتوایی برایتان مطلوب است. در واقع مشورت تشکیل داد محتوا به رسیدگی آحاد نیازها، حق تقدم های بیزنس شما و تحقیق عملکرد رقبایتان میپردازد.
 
برای تدوین یک استراتژی محتوا باید چند اقدامات ایفا دهید. به این ترتیب که مشورت ساخت محتوا طی یک گرد‌همایی توجیهی، تمام تجهیزات ما یحتاج و مداقه و مزایای تشکیل داد محتوا را برای اعضای مهم گروه تعریف‌و‌تمجید می نماید.
 
بعد از آن یک برنامه ریزی که مشتمل بر هدف ها، فرصت و دستاوردهای احتمالی کسب و کار شما هست، مشخص و معلوم می شود. تمام صفحه ها وبسایت شما بایستی یک جهت را به مخاطبانتان آرم دهند. این دستور تنها با داشتن یک استراتژی محتوا قابلیت پذیر می باشد.
 
استراتژی ساخت و ساز محتوا در واقع طراحی برنامه برای ساخت و ساز محتوا میباشد. مشاور ایجاد کرد محتوا به شما کمک می نماید تا بر اساس هدف ها کسب و کارتان یک توشه این طراحی برنامه را اعمال دهید و برای مدام از آن به کارگیری نمایید.
مجموعه اینترنت قادر است به شما یاری دهد تا برای استخراج و کارتان، یک استراتژی محتوا تنظیم فرمایید و از آن در جهت بهبود طراحی برنامه محتوای وب سایت خویش به کارگیری نمایید.
 
گروه ایجاد کرد محتوا اینترنت با تهیه و تنظیم اکسلی از عبارات کلیدی مربوط به حوزه کاری شما، محتواهای موردنیاز جهت ساخت را برای شما معلوم می نماید.
 
سفارش ایجاد محتوا
 
2. سرویس ها بازاریابی محتوا
یکی از طرق ارتقا بازدید محتوا، جستجوی آن به وسیله یوزرها میباشد. نحوه های دیگری نیز برای بازاریابی محتوا وجود دارااست. درپی یک‌سری طرز بازاریابی که به شما در ارتقاء ترافیک امداد می نماید را معرفی میکنیم.
 
بازاریابی از روش شبکه‌های‌عمومی
بازاریابی از روش نشانی اینترنتی مارکتینگ
بازاریابی از روش اینفلوئنسر های چیره
بازاریابی از روش ایجاد کرد و تکثیر رپورتاژ اطلاع رسانی
به کارگیری از قابلیت و امکان Rich Snippet گوگل 
تنظیم پوستر یا این که ویدئو از محتوا
مجموعه مشورت ایجاد کرد محتوا اینترنت لیستی از شایسته ترین شبکه‌های‌اجتماعی و سایت های تکثیر محتوا را به شما معرفی می نماید. همینطور پیرو به شما خیال خواهد بخشید که به چه ترتیب و نظمی، محتواهای خویش را در این بستر ها منتشر نمائید.
 
 
 
3. مشاوره seo محتوا
پس از این که زمینه و تعداد محتواهای خویش را توسط برنامه ریزی انجام یافته معلوم  کردید، دفعه به سئو و اخذ بازخوردهای یوزرها می رسد. به وسیله بازخوردهای دریافتی از محتوا به راحتی میتوانید، اقداماتی در راستای seo و بهینه سازی محتوای خویش اجرا دهید.
 
seo محتوا به منظور یقین از وجود تصاویر، گزینش صحیح کلمات کلیدی، انتخاب تیتر جذاب و … در محتوا برای اخذ بازدید بیشتر جاری ساختن می‌گردد.
 
بهینه سازی محتوا به ترتیب تحت جاری ساختن میگردد:
 
اولی گام پیدا کردن کلمه ها کلیدی مرتبط با محتوا هست. پس از نشر محتوا با استیناف سرچ کنسول، لغات کلیدی که کلیک بیشتری برای محتوای شما داشته اند را پیدا می کنید. این سیرتکامل میتوانید با به فعالیت بردن این کلمات در محتوا، بازدید محتوای خویش را از روش عبارات کلیدی ارتقا دهید.
اینک وهله به بازخوانی محتوا رسیده می باشد. با این فعالیت تک تک نادرست های املایی و نگارشی محتوای خویش را پیدا می‌کنید. همینطور قابلیت یافتن جملات خوب برای جایگزینی با جمله‌ها گذشته پیش میاید.
در برخی بخش های محتوا لازم است از مخاطب برخورد بخواهید. درواقع مایحتاج است مخاطبان با محتوای شما سرگرم شوند و زمان بیشتری در کاغذ شما حضور داشته باشند.
از سایر مورد ها گزینه عنایت در سئو محتوا لینک و پیوند سازی درست داخلی هست. باید در محتوا برای صفحه ها داخلی گرانبها لینک سازی گردد.
از سایر وظایف مشاور تشکیل داد محتوا بهینه سازی توضیحات متا و تیتر های محتوا می باشد. گزینش یک عنوان جذاب منجر میگردد، نرخ کلیک کاغذ شما افزایش پیدا نماید.
 
 
4. مشورت کردن ویرایش محتوا
ویرایش محتواهای قبلی و اضافه کردن مطالب جدید و کاربردی به آنان از مداقه بالایی برخوردار‌است. مشاور بازنویسی محتوا به شما یاری می نماید تا محتواهایی که نیاز به ویرایش و تغییر و تحول دارا هستند را پیدا کرده و برای بهبود آن ها مبادرت فرمائید.
 
 
 
بازاریابی ساخت‌و‌ساز محتوا چیست؟
همانگونه که گفتیم ساخت محتوا به شما کمک می نماید تا در حاصل گوگل چشم گردیده و ترافیک متعددی را تجربیات نمائید؛ اما بازاریابی ساخت محتوا در واقع به معنای خریداری کردن یک استراتژی اصولی برای ساخت محتوا و نحوه معرفی آن به یوزرها سطح اینترنت است. فقط تایپ کردن یک محتوا به تنهایی کفاف نمی دهد؛ زمانی شما میتوانید از یک محتوا به فایده برسید که توسط یوزرها متعددی چشم گردد. لازمه این شغل به کار گیری از سرویس ها بازاریابی محتوا است.
 

چرا یادگیری سئو اهمیت دارد؟

 

یادگیری سئو مدام با معضل هایی روبه رو بوده و خواهد بود. برای اینکه بتوانید seo را به طور بدون نقص و جامع یادبگیرید عالی میباشد در اولِ شغل به صورت خلاصه با مضمون‌ seo و بخش های گوناگون آن آشنا گردید. خوشبختانه تصمیم گرفتیم تا در پی به طور بی نقص سئو وب سایت و تکنیک های اعمال آن را به شما یادگرفتن دهیم. این یادگرفتن seo در 8 فصل جمع گردیده است.
چرا یادگیری بهینه سازی عنایت داراست؟
هرم مازلو در بهینه سازی آموزش سئو در مشهد
فصل نخستین : مبانی بهینه سازی (سئو برای مبتدیان)
فصل دوم : موتور های جست و جو به چه شکل عمل می نمایند؟
خوشحالیم که درین مسیر گام برداشته ایم و قصد داریم در طول وبلاگ هایی که در آتی منتشر خوا هیم کرد سئو را به طور بی نقص و نصیب بندی گردیده به شما یادگرفتن دهیم. همدم ما باشید تا مسافرت یادگیری seo را برای شما رسم کنیم.
 
چرا یادگیری بهینه سازی التفات داراست؟
یادگیری بهینه سازی به شما این قابلیت را می‌دهد تا بیزنس خویش را در معرض روئت کرد میلیون ها مخاطب قرار دهید. آیا می‌توانید غیر از وبسایت تجاری بیزینس خویش را برای میلیون ها مخاطب به اکران بگذارید؟ آن هم برای در پهنا یک روز؟
 
براین اساس همانگونه که میدانید شایسته ترین نحوه برای آموزش سئو مشهد ارائه تولیدات و سرویس ها به مشتریان وب ، به کار گیری از تارنما های تجاری است. درحال حاضر مورد این میباشد در کنار شما 100 ها نفر نیز وبسایتی شبیه با تجارت شما دارند و شما می بایست در دیدن شدن، با آنها رقابت فرمایید.
 
رعایت اصول سئو این امکان را به شما می‌دهد تا با قرار گیری در نتایج اول گوگل و موتور ها جست و جو ، شانس خویش را برای چشم شدن ارتقاء دهید.
 
پس تا به هم اکنون به اهیمت بهینه سازی پی برده اید. عالی میباشد بدانید seo وب سایت برای موتور های جست و جو میتواند فروش تارنما شما را تا 100 ها موازی ارتقا دهد.
 
هرم مازلو در سئو
همانطور که میدانید ، هرم مازلو نیاز های آدم را طبقه بندی آموزش سئو مشهد می نماید. در بنا شده در این نوع طبقه بندی شما شاهد حق اولویت نیاز های زیر خیس نسبت به نیاز های فراتر می باشید و مهم خیس از ان اینکه درین هرم نیاز دومین درپی برآورد نیاز اولین به وجود میاید. برای مثال تا زمانی که خوراک و پوشاک وجود نداشته باشد ، عشقی نیز در شغل وجود ندارد!
 
جالب میباشد بدانید این اصل برای سئو نیز وجود دارد. شما نیز در سئو خوب می‌باشد استارت نیاز های نخستین بهینه سازی را برطرف نمائید آنگاه به سراغ نیاز ها و فاکتور های فراتر تکان فرمائید.
 
در تصویر ذیل میتوانید هرم مشابه سازی گردیده مازلو برای بهینه سازی را ببینید:
 
 
 
همان طور که مشاهده کردید 7 شرط برای سئو تارنما وجود دارد که هریک از آن ها به ترتیب به یکدیگر ارجحیت دارند. این 7 شرط عبارت اند از :
 
وبسایت خویش را به نحوی پیاده سازی نمایید که برای موتور های جست و جو قابل خزش و ایندکس باشد.
محتوا باید پرسش استفاده کننده را جواب دهد و در عین حال دیدنی باشد
از کلیدواژه ها و عبارت هایی که یوزرها از آن برای کشف کردن جواب خویش استفاده می نمایند ، استفاده کنید.
وبسایت در جهت تجربه کاربری (ux) پیاده سازی گردیده باشد.
محتوایی ساخت‌و‌ساز فرمائید که پیوند ها و رابطه مخاطب با آن زیاد خواهد شد.
از توضیحات و تیتر های باصرفه گردیده به کار گیری نمائید تا نرخ بازدید به کلیک ارتقا یابد.
از دیتا استراکچر ها و نتیجه ها بی نیاز گردیده فایده ببرید.
رعایت این هفت مرحله و وصال به واپسین مرحله یعنی حاصل بی نیاز گردیده ، به شما این یقین را خواهد بخشید که در طی پروسه seo ، استراتژی شما به نه کار نموده است. همان دیگر اگر که همگی فاکتور های موردنیاز برای تکامل این 7 مرحله را رعایت نمایید ، توانسته اید تارنما خویش را برای موتور های جست و جو سئو فرمائید. برای اینکه فاکتور های ما یحتاج برای اجرای مازلو سئو را خاطر بگیرید کافیست هر یک از فصل های زیر را به ترتیب رسیدگی کنید. در انتها ادراک صحیحی از هر مرحله از هرم مازلوی seo خواهید داشت.
 
فصل اولیه : مبانی seo (seo برای مبتدیان)
در فصل اولیه یادگیری بهینه سازی ، مبانی بهینه سازی و طرز اجرا آن را فرا خواهید گرفت. درین فصل خاطر می گیرد سئو به چه نحوه هایی اجرا می‌گردد. تکنیک ها و اهمیت بهینه سازی در این فصل به طور کامل ذکر خواهد شد.
 
یکی مهم‌ترین مباحثی که درین فصل به آن پرداخته ایم ، معرفی سئوکلاه سپید و بهینه سازی کلاه سیاه می باشد که پی بردن روش جاری ساختن و تفاوت فی مابین آنها برای هر seo کاری مورد نیاز است.
 
فصل دوم : موتور های جست و جو چه‌گونه عمل می نمایند؟
یادگیری بهینه سازی و seo وبسایت فارغ از اینکه بدانید گوگل و بقیه موتور های جست و جو مانند بینگ و یاهو چه گونه عمل می نمایند عملا قابلیت پذیر وجود ندارد.
 
درواقع شما تحت عنوان هر کس روند سئو را ایفا می دهید ، می بایست به مباحث کروال ، ایندکس ، رنک بندی گوگل و الگوریتم های آن شناخت بدون نقص داشته باشید.
 
در صورتی‌که که بدانید شیوه تلاش موتورهای جست و جو چیست ، بسیار سریع خیس و ریلکس خیس می‌توانید سایت خویش را با صرفه فرمایید چون شما شالوده عمل موتور های جست و جو را می‌دانید.
 
فصل سوم : کیوورد ریسرچ یا این که استیناف لغت ها کلیدی
درین فصل به شما یادگرفتن خوا‌هیم بخشید چگونه روند پژوهش ها عبارات کلیدی را شروع فرمائید و آن را ادامه دهید.
 
آنچه که در‌این نصیب از یادگیری بهینه سازی می بایست بدانید ، غرض از جست و جویبار کاربر است. ما یحتاج می باشد بدانید کاربر با چه هدفی کلمه و واژه کلیدی متبوع شما‌را جست و جو می نماید.
 
خلال مورد ها ذکر شده ابزار های موردنیاز برای پژوهش ها واژه کلیدی به شما معرفی خواهند شد. اکثر اوقات این ابزار ها مبلغی می باشند اما جذاب است بدانید ابزار هایی را به شما معرفی خوا هیم کرد که گوگل آنان را برای فرآیند پژوهش ها کلیدواژه به شما بدون پول ارائه خواهد بخشید.
 
فصل چهارم : seo داخلی یا این که on page سئو
این قسمت از بهینه سازی که به آن seo داخلی گفته می شود ، می‌تواند نسبت به بقیه فصل ها برایتان غامض به حیث رسد. در واقع seo داخلی مشتمل بر کلیه فعالیت های بهینه سازی است که در سایت خودمان برای بهینه سازی تارنما اجرا گردد.
 
بهینه سازی ایجاد کرد محتوا ، بهینه سازی تصاویر ، seo فنی ، ux و ui و اکثری از فاکتور های دیگر بهینه سازی درین بخش یعنی seo داخلی اجرا گردد.
 
فصل پنجم : نصیب فنی بهینه سازی یا این که بهینه سازی تکنیکال
seo تکنیکال نیز بخشی از seo داخلی به حساب آورده می شود. در بنا شده در این بخش سایت برای ربات های گوگل و بقیه موتور های جست و جو باصرفه می‌شود. اجرای درست seo فنی سایت این امکان را به شما می دهد تارنما خویش را قابل ایندکس و قابل خزش نمائید.
 
از جمله درین نصیب با فعال سازی نقشه سایت میتوانید ربات های گوگل را منظم خیس به وب سایت خویش بکشانید و به آنها در ایندکس صفحه ها تارنما تان امداد فرمائید.
 
فصل ششم : بک پیوند و offpage ( off page سئو)
سئوی آف پیج که دربرگیرنده بک پیوند و کار در سوشیال مدیا ها می‌باشد ، مهم ترین ملاک برای ارتقا اعتبار دامنه می‌باشد. با ارتقاء اعتبار دامنه وبسایت ، وصال به کاغذ 1 گوگل برای شما امکان پذیر خواهد بود.
 
دقت داشته باشید این مرحله آلرژی بیشتری خواهد داشت و به همین خیال عالی میباشد استراتژی قابل قبولی برای سئو خارجی داشته باشید.
 
ما در‌این فصل به طور بی نقص سئوی آف پیج را به شما یادگرفتن خوا هیم بخشید.
 
فصل هفتم : اندازه گیری ها و انتخاب استراتژی مطلوب
با به کار گیری از ابزار های مجانی گوگل مانند گوگل انالیتیکس و گوگل سرچ کنسول می توانید اندازه دقیقی از معیار های متفاوت را داشته باشید. این اندازه گیری های ظریف به شما یاری خواهد کرد تا استراتژی بهینه سازی وبسایت را بهتر فرمائید.
 
بعضی از واحد سنجش های اندازه گیری که مطلقا بایستی آنان را مد حیث بگیرید عبارتند از : باونس ریت یا این که نرخ پریدن مخاطب ، دوران مجال فعالیت در وبسایت ، نرخ خروج استفاده کننده از وب سایت.
 
ما درین فصل از یادگیری seo به شما فراگیری خوا هیم بخشید چه‌گونه استراتژی های لازم برای بهره گیری عالی از بهینه سازی را جاری ساختن فرمائید.
 

 

اشتباهات رایج در کیورد ریسرچ

 
یک کدام از مواردی که در زمینه‌ی سئو وبسایت به خطا برداشت می گردد، لغات کلیدی هست. لورا هوگان رئیس دسته بازرسی ریکمدیا توانست به پنج آیتم تصور غلط در مورد کلمه ها کلیدی دست پیدا کند. این تصورات غلط که متاسفانه اکثر زمان ها هم توسط متخصصان سئو استفاده میشود، هیچ گونه تاثیری در سئوسایت ندارند. البته این پنج گزینه تصور و روایت ذهنی چیست؟
فهرست مطالب
1. کلمات کلیدی مرتبط بعداز مدتی آموزش سئو مشهد عملکرد خود را از دست میدهند
2. جستجوی کلمه ها کلیدی یک عمل بیهوده و حیف کردن زمان است
3. تنها برروی لغات کلیدی با بیشترین جستجو تاکید گردد
4. به کار نبردن تگ توضیحات
5. به کارنبردن واژه کلیدی در آدرس بار برگه
1. کلمات کلیدی مرتبط بعد از مدتی سعی خود را از دست می دهند
می اقتدار اظهار‌کرد این یک کدام از خطاها رایج دربین متخصصان سئو و ساخت کنندگان محتوا میباشد. در واقع ارتباط با وبسایت از طریق لغات کلیدی می باشد. اما ممکن آموزش سئو در مشهد

 می باشد به دلیل رقابت شدیدی که در میان وب سایت ها امروزه وجود دارد، سکو تارنما شما در آن واژه کلیدی کاهش پی  

دا کند اما هیچگاه رده آن از در بین نمی رود. برای اینکه بتوانید رده واژه کلیدی را seo وب سایت نگهداری نمایید، عالی است که دربین مقالات و صفحه ها از طریق لینک برروی کلمه ها کلیدی، ارتباط برقرار نمایید.
 
2. جستجوی لغات کلیدی یک عمل بیهوده و حیف کردن زمان می‌باشد
براساس رسیدگی های صورت گرفته بوسیله برندواچ، در هر ثانیه حدود 40هزار واژه و کلمه در گوگل مورد جستجو قرار میگیرند. برای همین یکی مهمترین نکته ها و مرحله ای شما قبل از ایجاد کرد یک وبسایت و مخصوصا فروشگاه اینترنتی باید اجرا دهید این می‌باشد که باید لغت ها کلیدی که بیشترین جستجو را دارند و باعث افزایش سئو وبسایت شما میگردند را پیدا فرمائید. متاسفانه این مرحله توسط بیشتر طراحان و متخصصان سئو نادیده گرفته می شود.
 
3. صرفا برروی لغت ها کلیدی با بیشترین جستجو تاکید خواهد شد
یکی‌از دیگر از اشتباهاتی که در خصوص جستجوی عبارات کلیدی مرتبط انجام می‌گردد این می‌باشد که متخصصان سئو بیشتر بروی کلمات کلیدی تاکید می کنند که دارای جستجوی بالاتری میباشند. این نکته را می بایست بدانید که هرچه کلمه ها کلیدی شما موقعیت عمومی تر و جستجوی بالاتری داشته باشد، شما به فعالیت بیشتری نیاز دارید تا بتوانید آن را در شیت اولیه نتایج گوگل علامت دهید. عملکرد نمائید که کلیه لغات کلیدی که حتی جستجوی کمتری هم دارا‌هستند را در وبسایت خود قرار دهید آن‌گاه با تکنیک هایی مانند محتوا و تگها مرتبط در آن کلمه و واژه کلیدی در صفحه اولیه باشید. با این نحوه سئوسایت خود را سریعتر ارتقاء میدهید.چون شما در وبسایت خود کلمه ها کلیدی عمومی هم به عمل برده اید و گوگل آنها‌را سریعتر از دیگر ایندکس میکند.
 
4. به کار نبردن تگ توضیحات
گوگل بیان کرده است که دیگر تگ کلمه کلیدی در جستجو هیچ تاثیری ندارد و به جای آن از تگ توضیحات استفاده می کند. درین متاتگ شما در یک پاراگراف به گوگل توضیح می دهید که شیت وبسایت شما راجع به چیست و در شرایطی‌که این توضیح با متن اصلی ورقه در زمینه ی نباشد، وب سایت شما آیتم جریمه گوگل واقع می‌گردد و تاثیر بدی در سئو وب سایت شما خواهد داشت.
 
وقتی که شما دنبال مساله ای خاصی می باشید، واژه و کلمه کلیدی مرتبط با آن را تایپ می کنید. گوگل بسته به کلمه کلیدی شما لیستی از وبسایت ها همپا با توضیحاتی که شما نوشته اید نشانه می دهد. این استفاده کننده می باشد که با تلاوت توضیحات تصمیم می‌گیرد وبسایت شما را باز کند یا خیر.
 
5. به کارنبردن واژه کلیدی در آدرس بار صفحه
در حالتی‌که میپندارید که آدرس بار شیت هیچ گونه سئو نیاز ندارد، باید بگوییم که دشوار در اشتباه می‌باشید.چونکه یکی از مهم‌ترین مکانهای موثر در سئوسایت همین آدرس بار است. البته توصیه میشود که آدرس بار را حتما به انگلیسی بنویسید البته می بایست از عبارات کلیدی مرتبط و به انگلیسی داخل آن نمائید. چونکه با این آدرس بار و کلمه ها کلیدی درون آن می‌باشد شما می توانید ارتباط در میان صفحات و وبسایتها برقرار کنید و همچنین پیوند شما باید به وسیله گوگل و کابران قابل خوانا باشد تا منجر ارتقا seo وب سایت شما خواهد شد.
 
یک کدام از مواردی که راجع‌به seo تارنما به اشتباه برداشت می شود، لغت ها کلیدی هست. لورا هوگان مدیر دسته رسیدگی ریکمدیا توانست به پنج گزینه تصور غلط در زمینه‌ی لغات کلیدی دست پیدا کند. این تصورات غلط که متاسفانه اغلب هم بوسیله متخصصان سئو استعمال میشود، هیچ گونه تاثیری در سئو تارنما ندارند. اما این پنج آیتم تصور و داستان ذهنی چیست؟
 

کدام فرمت برای جستجو گران مناسب تر است؟

 

کدام فرمت برای کاوش گران مطلوب خیس میباشد؟
در نصیب دوم درباره‌ی خصوصیت های SERP خاطر گرفتیم. هم اکنون با این داده ها ما می‌خواهیم بفهمیم که کاوش گران برای واژه و کلمه کلیدی خاص خویش چه نوع اطلاعاتی را طلب می نمایند. فرمتی که گوگل برای اکران نتیجه ها گزینش می نماید مطابق ذوق ی کاوش کنندگان میباشد و هر پرس جو، منحصر آموزش سئو در مشهد  میباشد. در حالی که هزاران نوع کاوش ممکن میباشد وجود داشته باشد، ۵ گروه بندی اساسی برای اکران دادن آنان وجود داراست.
 
جستجوی اطلاعاتی: کاوش کننده در‌پی اطلاعاتی مانند اسم یک مجموعه موسیقی یا این که ازتفاع ساختمان بلند تولد می‌گردد.
جستجوی ناوبری: کاوش کننده در پی مکان خاصی در وب میشود، مانند وب سایت seo عمل یا این که ورقه ی اساسی ورزش۳.
جستجوی های معاملاتی: کاوش کننده می‌خواهد کاری اعمال دهد، مانند خرید بلیط، جامه و یا این که تلفن همراه، یا این که شاید در ادامه گوش دادن به آهنگی باشد. آموزش سئو مشهد

پژوهش ها تجاری: کاوش کننده در‌پی مقایسه دو فرآورده میباشد که آیتم مطلوب خویش را مطابق نیازش پیدا نماید.
نتیجه ها محلی: کاوش کننده در پی چیزی در حوالی خویش میگردد. مانند کلینیک، کافی شاپ، رستوران و غیره.
یک قدم اساسی در پروسه بازرسی واژه کلیدی، نظارت منظره SERP برای واژه و کلمه کلیدی متبوع شما میباشد بدین شکل می‌توانید بررسی بهتری از قصد جستجوگر داشته باشید. در صورتیکه میخواهید بدانید مخاطبان شما چه نوع محتوایی را می‌خواهند به SERPها نگاه فرمایید!
 
گوگل خلق تریلیون ها کاوش را تحلیل نموده است، برای اینکه بتواند مناسب ترین محتوا را برای هر واژه کلیدی ارائه نماید.
 
مثلا نگاهی به واژه «dresses» بیاندازید.
 
 
 
می‌بینید گوگل یک چرخنده برای خرید خرقه در حیث گرفته میباشد، زیرا فهمیده میباشد کسانی که برای dresses کاوش می نمایند قصد خرید آنلاین جامه داردند.
 
 
 
همینطور یک خصوصیت Local Pack برای این کلمه و واژه کلیدی وجود دارااست، این ويژگی علامت می‌دهد که گوگل میل دارااست به اشخاصی که می‌خواهند بصورت حضوری خرید نمایند نیز یاری بکند.
 
 
 
در شرایطی‌که پرسشی نامفهوم باشد، گوگل برخی اوقات خصوصیت “refine by” را نیز اضافه خواهد کرد برای اینکه معین نماید که یوزرها بصورت با جزییات بیشتر در‌پی چه چیزی میباشند. با اعمال این فعالیت، موتور کاوش قادر است نتایجی را مهیا نماید که کاوش کننده شل خیس به هدفش رسد.
 
گوگل یک تیم پهناور ای از گونه های نتیجه ها دارااست که میتواند بسته به نوع پرس و جوان را ارایه نماید، بدین ترتیب در‌حالتی که قصد دارید یک واژه و کلمه کلیدی را غرض قرار دهید، به SERPها توجه نمائید تا که بفهمید چه نوع محتوای نیاز میباشد تا آن را مهیا فرمایید.
 

 

 

همیشه از تصاویر استفاده کنید

وب سایت وردپرسی شما از هر نوعی که باشد مطمئنا در جاهایی نیاز می‌باشد که از تصاویر در آن استعمال نمائید. عکس ها موجب دیدنی تر شدن مطالب شده و در بهینه سازی تارنما نیز موءثر خواهند بود. در این نوشته‌ی‌علمی به آموزش سئو تصاویر در وردپرس پرداخته و به شیوه هایی آموزش سئو مشهد برای بهینه سازی عکس ها اشاره می کنیم که موجب ساخت‌و‌ساز تجربیات کاربری بهتری می گردند.
 
همیشه از تصاویر استعمال نمایید
تصاویر در صورت به کارگیری درست، موجب یاری به کاربران در فهم و شعور عالی مطالب میگردند. عبارت “ارزش یک تصاویر همسان با 1000 کلمه است”، شاید برای گوگل معنایی نداشته باشد، اما برای شمایی که می توانید به جای 1000 کلمه و واژه، اطلاعات خود را فقط با یک تصویر بیان نمائید، بها زیادی خواهد داشت. آموزش سئو در مشهد

 
پیشنهاد ما در‌این گزینه بسیار ساده است: خوب است که در هر نوشته‌ی‌علمی خود، دست‌کم از یک تصویر به کارگیری نمائید، به طوری که موجب جذاب تر شدن آن خواهد شد. از آن جا که عنایت جستجوی تصاویر روز آپ تو دیت در اکنون بیشتر شدن است، این عمل می‌تواند موجب ارتقا ترافیک سایتتان نیز شود. در شرایطی‌که محتوای تارنما شما بیشتر از نوع عکس میباشد، عنایت seo تصاویر در آن دو چندان می‌گردد.
 
ظاهر موتور جستجوی تصاویر گوگل در همین اواخر از تازه ساخته شد و دچار تغییراتی گردید. در طراحی جدید آن، فیلترهای تازه، متا دیتا ها و حتی صفات عکس ها نیز مشهود است. فیلترهای جدید گوگل علامت می دهد که این موتور جستجو نسبت به قبلی درک بهتری از تصاویر دارد.
 
 
 
یافتن تصویر مناسب
به کارگیری از تصاویر واقعی همیشه بر به عمل بردن تصاویر استوک تقدم دارااست. به عنوان مثال کاغذ درباره ما سایتتان مطمئنا بایست دارای تصویری از اعضای حقیقی دسته باشد. نه اینکه یک تصویر استوک از اینترنت دانلود کنید که تعدادی نفر در یک شرکت به دور هم جمع شده اند.
 
مطالب سایت نیز بایست دارای تصویری باشند که با آیتم نوشته‌ی علمی مرتبط هست. در صورتی تنها به خیال و خاطر اینکه افزونه seo شما نسبت به خالی بودن نصیب تصاویر هشدار می دهد، دست به گزینش تصویر می زنید، مراحل اشتباهی را طی می کنید.
 
تصویر گزینش شده باید منعکس کننده مورد نوشته باشد. همچنین سعی کنید که تصاویر را نزدیک به محتوای مرتبط با خود قرار دهید. در صورتی‌که ورقه شما داری تصویریست که انتظار استحصال سکو در آن را دارید، عالی است که آن را در بالاترین نصیب ورقه قرار دهید.
 
طرز های جایگزین
در صورتی‌که به دلیل محدودیت هایی که دارید، نمی توانید خود دست به عکاسی بزنید، روش های جایگزینی سوای به کارگیری از عکس های استوک وجود دارد. از جمله وبسایت flickr.com منبعی برای دسترسی به گونه های عکس های ساده می‌باشد. دقت داشته باشید که در صورت به کار گیری، مطلقا به لینک شیت عکاس اشاره کنید.
 
همچنین تارنما هایی مانند Unsplash نیز برای تهیه عکس مناسب می‌باشند. سایت های مجانی دیگری نیز از این دست وجود دارا‌هستند. اما عکس های همگی آن ها تا حدی به عکس های استوک نزدیک می باشد.
 
استعمال از تصاویر متحرک نیز این روزها محبوب تر گردیده است، البته توجه داشته باشید که در به کارگیری از آن ها زیاده روی نکنید. وجود تعداد زیادی از این تصاویر موجب پرت شدن حواس کاربران شده و همچنین به دلیل افزایش حجم صفحه های، بارگذاری آن ها را نیز کند می کند.
 
مهیا سازی تصاویر برای استفاده از آن‌ها در نوشته ها
گام‌بعدی پس از گزینش تصاویر، سئو آنان برای استفاده در تارنما است. در این پروسه می بایست به نکات زیر دقت فرمایید:
 
انتخاب نام صحیح برای فولدر تصویر
بهینه سازی تصاویر با نام فایل شروع می‌گردد. اوضاع مناسب درین مرحله اینست که گوگل فارغ از توجه به ماهیت تصاویر، از محتوای آن دانایی یابد. این کار با استفاده از به فعالیت بردن کلمات کلیدی طظلب در نام فولدر امکان پذیر می شود.
 
به عنوان مثال درصورتی که تصویر شما مربوط به میدان آزادی تهران است، دیگر نام پوشه نبایست به طور DSC4536.jpg باشد. بلکه نام بهینه برای چنین عکسی، tehran-azadi-square.jpg می‌باشد. ولی نام تصاویر را می توانید با کاراکترهای فارسی نیز بنویسید، البته توصیه می کنیم که به دلیل امکان پیدایش بعضا از ایرادات در آجل، از این فعالیت خودداری کنید.
 
بعدها عکس در سئو تصاویر
سرعت لود صفحات در سئو و تجربه کاربری موءثر می‌باشند. هر چه سرعت تارنما بیشتر باشد، سرعت مشاهده و ایندکس صفحات آن نیز بیشتر خواهد بود. تصاویر می توانند بر روی سرعت وب سایت در وردپرس در وردپرس تاثیر به سزایی داشته باشند، مخصوصا وقتی که اقدام به آپلود یک تصویر حجیم در برگه فرمایید.
 
از جمله درصورتی که ابعاد اصلی یک تصویر 2500*1500 بوده، البته اندازه نمایش داده شده آن در شیت 250*150 باشد، سرعت بارگذاری را بدون هیچ ضرورتی کند کرده اید. در چنین شرایطی بهتر هست که اقدام به تغییر سایز و بعد ها تصویر نمائید.
 
وردپرس درین کار به شما کمک کرده و پس از آپلود هر عکس، آن را با سایز های مختلفی ذخیره می کند. اما این موضع بدین مضمون‌ نیست که سایز فولدر های تولید شده با صرفه باشد. وردپرس صرفا اقدام به تغییر سایز آن می کند.
 
به کارگیری از تصاویر به صورت واکنشگرا
وجود چنین ویژگی در وردپرس بسیار ضروریست و خوشبختانه این سیستم مدیریت محتوا از نسخه 4.4 به آن گاه، خود از این ویژگی پشتیبانی می کند. با فعال بودن چنین ویژگی، تصاویر سایت در شیت نمایش های با اندازه های گوناگون به خیر نمایش داده می شود.
 
کاهش حجم فایل تصاویر
گام بعدی در بهینه سازی تصاویر، seo حجم آنها میباشد، به طوری که تصاویر بدون افت کیفیت در نادر ترین حجم خود ذخیره شوند. برای جاری ساختن این عمل ابزارهای آنلاین زیادی وجود دارند و برای مثال آنان می توان به ImageOptim، reduceimages.com، jpeg.io و compressjpeg.com اشاره کرد.
 
بعد از seo تصاویر میتوانید با استعمال از ابزارهایی مانند Google PageSpeed Insights یا Pingdom به تست صفحات وب سایت بپردازید.
 

چرا صاحبین سایتهای خودرو می بایست به سمت سئو بروند؟

 

همانند بسیاری از دیگر حصول و کارها، داد و ستد خودرو نیز به اینترنت منش پیدا کرده است. بعداز سال ها شیوه های سنتی در بازار دادوستد اتومبیل فعلا این صاحبین این گونه استحصال وکارها درپی نحوه های بازاریابی آنلاین می‌باشند. رویه یابی به این نوع کسب و کار دشواری های خاص خود را داراست و با دقت به حضور پررنگ رقبا می بایست از ابزارهای درست برای این عمل به کارگیری نمائید. آموزش سئو مشهد

مهم ترین ابزار در بازاریابی آنلاین برای این گونه تجارت، بهینه سازی وبسایت خودرو میباشد. با طراحی یک تارنما مناسب و seo آن میتوانید در لغات کلیدی اساسی به مقام های بالا در موتورهای جستجو برسید و بهره پنهان درین بیزنس را از آن خود نمائید. رسیدن به این هدف نیازمند استعمال از تکنیک های سئو وبسایت مدرن است و با به کار گیری از خدمات ما میتوانید به‌این اصلی دست یابید. در حال حاضر برای مشاوره بهینه سازی می توانید با ما تماس بگیرید.
چه‌گونه بهینه سازی و بازاریابی آنلاین برای تجارت فروش خودرو تغییر کرده می باشد؟
در قبل نه چندان دور دستیابی  و کارها با به کارگیری از تبلیغات محلی در تلویزیون ها و خبر نامه ها به تبلیغ می پرداختند. این نوع تبلیغ یکطرفه بود و ثانیا توان غرض گذاری برای گزینش بینندگان را نداشت. ولی امروزه با استفاده از بهینه سازی سایت خودرو می قدرت مشتریانی که به دنبال برند آموزش سئو در مشهد خاصی از اتومبیل میباشند را به وب سایت خود رهنمون کرد. هچنین هزینه تبلیغات نیز در این نحوه کمتر بوده و هدف گذاری نیز به صورت داهیانه تری اجرا می‌گردد.
 
چرا صاحبین سایتهای خودرو باید به سمت seo بروند؟
ازآنجاکه امروزه کاربران نسخه الکترونیکی بسیاری از حصول و کارها رو تجربه کرده اند، دادوستد خودرو نیز مطمئنا مستثنی نخواهد بود و انتظارات بیشتری از آن دارا‌هستند. امروزه کاربران به تبلیغات یکطرفه اهمیتی نمی دهند و علاقه مندند خواسته های خود مثلا خرید اتومبیل را در اینترنت جستجو کنند. با به کار گیری از بهینه سازی وب سایت اتومبیل خود میتوانید تارنما خود را در ابتدا نتایج و بر روی دیدگان کاربران قرار دهید. چه نماینده یک برند خاص باشید و چه فروشنده خودروهای دسته دوم، طریق فراری از این مورد نخوهید داشت.
 
seo وبسایت خودرو شما با استعمال از موردها پایین می تواند دلیلی برای استفاده کاربران از وبسایت شما باشد:
 
آگاهی
افراد مانند قبل شکیبایی گشتن در نمایشگاه های اتومبیل را ندارند و عشق و علاقه مندند که اطلاعات خودرویی و خودروی موردنظرشان را از یک جا مشاهده و تهیه و تنظیم کنند. با استعمال از seo وب سایت، آن‌ها را شمارا به راحتی پیدا کرده و از خدمات شما استفاده می کنند. در صورت رضایت نیز شما را به سایر افراد توصیه میدهند و این امر موجب برند سازی برای شما می‌شود.
 
اعتبار
به واسطه seo تارنما خودرویتان و قرار خریداری کردن در نتیجه ها ابتدایی، اعتبار شما نیز بیش تر از پیش شده و این اعتبار آغاز یک تجارت برنده میتواند باشد. برای ارتقاء اعتبار خود همچنین می توانید توضیحات کاملی از خودروها را در وبسایت خود قرار دهید. در صورت جذاب بودن مطالب و عکس العمل عالی کاربران، سکو تارنما خودرو شما بیشتراز پیش نیز می‌شود.
 
ارجاع
یکی امتیازات راه حل های آنلاین راحتی در اشتراک گذاری میباشد. کاربران به راحتی تولید ها و اطلاعات شما را می‌توانند به اشتراک گذارند و از این‌شیوه میتوانید مشتریان بالقوه بیشتری بیابید. به خیال داشته باشید که کاربرانی که سفارش به استفاده از خدمات شما را از یک دوست قبول می کنند، چهار برابر احتمال بیشتری وجود داراست که از خدمات شما استعمال کنند.
 
چگونه بهینه سازی و سئو سایت خودرو را بهبود ببخشیم؟
بهینه سازی یا seo برای موتورهای جستجو به تارنما های خرید و فروش خودرو قابلیت و امکان می‌دهد که درجه بالاتری را در نتایج جستجو حصول کنند. این ارتقاء جايگاه به واسطه یکی خصوصی از اقدامات انجام می گردد که مختصری از آن را بیان می‌کنیم:
 
گزینش واژه و کلمه کلیدی مناسب: در گزینش واژه کلیدی باید اعتنا زیادی نمایید و آن گاه وب سایت را برای این واژه و کلمه فراهم سازی کنید. یکی‌از عبارات مرسوم در تارنما های خودرو “خرید خودرو” یا “فروش خودرو” میباشد. وبسایت شما نیز بایست طوری فراهم گردد که چگالی این واژه در صفحات غرض به اندازه مناسب باشد. با این وجو،د تعیین کلمه و واژه کلیدی برای سایت های نوباوه عالی میباشد لغات سه یا چهار واژه و کلمه ای باشد و درپی به این کلمه ها دو کلمه ای برسیم.
تشکیل داد محتوا: محتوا یک کدام از موادسازنده جدایی ناپذیر استراتژی سئو می باشد. با ایجاد محتوا درباره خودروها و راهنمای خرید خودرو برای افراد متفاوت می‌توانید قدرت دامنه وب سایت را بالاتر ببرید و کاربران بیشتری را بوسیله این صفحه های به سمت خود جذب نمائید.
توجه به سرعت سایت: سرعت لود سایت به یکی از پارمترهای seo تبدیل شد‌ه‌است. کاربران تحمل فرصت فرصت زیاد بارگذاری صفحات وبسایت را ندارند و عشق و علاقه مندند هر چه سریعتر خودرو های مختلف را مشاهده کنند. از این رو seo سرعت وبسایت از اهمیت زیادی در seo تارنما خودرو برخوردار است.
ثبت وب سایت در لیست های آنلاین: پیوند سایت خود را در لیست های آنلاین ثبت نمایید و به واسطه رپورتاژ اگهی از تارنما های معتبر لینک بگیرید. این کار تاثیر به سزایی در بهینه سازی قادر است داشته باشد.
عده بندی
بهینه سازی وبسایت های خودرو چه آنهایی که فروشنده خودروهای تازه و مجموعه دوم میباشند و چه آنهایی که تنها واسطه گری می کنند در درامدزایی آنها نقش اصلی دارد. نمایشگاه اتومبیل هایی که هنوز اقدام به طراحی وب سایت نکرده اند، می‌توانند همین امروز اقدام کرده و دست‌کم به صورت محلی فعالیت خود را آغاز کنند. برای بهینه سازی وبسایت خودرو میتوانید با مجموعه ما تماس گرفته و توصیه خود را ثبت نمایید.
 

 

تاریخچه نوفالو

 

 
یکی از کاربران وبسایت در پیغامی از ما پرسیده هست که:
یک کدام از ابزارهای seo خطایی بر طبق پیام ذیل به من اعلام کرده است:
“لینک های داخلی با اتربیوت نوفالو: به کار گیری از اتربیت نوفالو برای لینک دادن به وب سایت هاییست که شما به آن اعتماد ندارید، بنابراین استعمال از آن در لینک و پیوند های داخلی، موجب مشکوک شدن گوگل به وب سایت شما میشود.”
پیوند های نمایش داده شده نیز غالبا دکمه های پاسخ به کامنت ها هستند. آیا این موضوع بر روی سئو از نگاه گوگل تاثیر منفی داراست؟
خیر. این قضیه بر روی seo از حیث گوگل، بینگ یا هر گونه موتور جستجوی دیگری بی تاثیر هست.
این دست مسائل تنها بوسیله بعضی ابزارهای بهینه سازی گزارش می شوند، به این دلیل‌که آن‌ها دارای فاکتورهای خطا زیادی میباشند. اعتنا به این نکته ضروریست که ابزارها نمی توانند همچون انسان به ادراک تفاوت های ظریف در میان مسائل بپردازند. توضیح ارائه شده درپی گزارش این ابزار نیز صحیح نیست.
 
قطعا شما میتوانید از اتربیوت نوفالو برای لینک و پیوند های داخلی استفاده نمایید. در حقیقت در صورتی علاقه مند نیستید که صفحاتی مانند صفحه های ورود یا صفحات کامنت ها در نتیجه ها جستجو به نمایش در بیایند، نوفالو کردن لینک های به این صفحه ها گزینه بسیار خوبی نیز به حساب آورده می شود.
 
در مثال این کاربر، به لحاظ میرسد که پلاگین کامنت گذاری وب سایت او با نوفالو کردن لینک ها قصد دوری از دنبال شدن آن به وسیله ربات ها و در نتیجه ایندکس شدن آنان دارااست. بدین ترتیب در چنین شرایطی لینک و پیوند نوفالو به طور کامل قابل قبول هست.
 
پیشنهاد ما اینست که در هنگام شغل با این ابزارها همیشه به توضیحات هر بخش توجه کرده و آنها را در گوگل یا بینگ جستجو کنید. در حالتی‌که که با نظرات مثبتی در اینترنت مواجه شدید، آن را بپذیرید، در غیر این صورت قابل پذیرش نخواهد بود.
 
تاریخچه نوفالو
بسیاری از افراد تصور می کنند که گوگل برای اولین بار دست به اختراع نوفالو زد، در‌صورتی‌که که این طور نیست. نوفالو میکروفرمتیست که مت کاتس و جیسون شلن با همکاری یکدیگر آن را معرفی نمودند. طبق بیانیه رسمی مرتبط با آن، لینک دارای اتربیوت نوفالو به عنوان یک منبع آیتم تایید محسوب نشده و کاربر در صورت استعمال از آن قصد انتقال اعتبار خود به آن لینک را ندارد.
 
از این تعریف و تمجید می اقتدار برداشت کرد که از لینک های نوفالو در مواردی مانند کامنت های بلاگ یا تبلیغات باید استفاده کرد، به دلیل آنکه در چنین شرایطی نویسنده نوشته‌ی‌علمی به صورت بی واسطه مسئولیتی را من باب تایید کاغذ مورد نظر نمی پذیرد. آموزش سئو مشهد

 
گوگل اعلام کرده است که پیوند های نوفالو را دنبال نکرده و اعتباری از ورقه منبع به آن منتقل نمی کند. جذاب می باشد بدانید که دیگر موتورهای جستجو مانند یاهو، بینگ، Ask و Baidu در هنگام مشاهده اتربیوت نوفالو همانند گوگل کردار نکرده و این گونه لینک و پیوند ها را دنبال می کنند. آموزش سئو در مشهد

 
گردآوری بندی
نوفال ابزار مفیدی در بهینه سازی محسوب می شود. بیانیه ابزار مطرح شده در این نوشته‌ی علمی درباره مشکوک شدن گوگل به تارنما، با تمرکز به توضیحات داده شده رد خواهد شد.
 
دقت داشته باشید که محتوای ورقه لینک نوفالو تنها زمانی در ایندکس گوگل قرار نخواهد گرفت که دارای متا robots نوایندکس نیز باشد.
 

 

تعریف پارامترهای URL در گوگل سرچ کنسول

 چه‌گونه گوگل بات با فایل robots.txt اخلاق می کند؟

در حالتی‌که گوگل بات فایل robots.txt را در سایتی مشاهده کند، قبل از پایش وبسایت آن را پردازش می کند.
چنانچه گوگل بات فایل robots.txt را در سایتی مشاهده کند، غالبا از دستورات آن پیروی می کند.
اگر که گوگل بات خطایی را در در هنگام دسترسی به فایل robots.txt مشاهده کند، بخش های غیر قابل درک وبسایت را پایش نخواهد کرد. آموزش سئو مشهد
از سهمیه پایش خود درست به کار گیری نمائید
هر وب سایتی از نظر گوگل بات دارای سهمیه پایش محدودی می باشد. به این مضمون‌ که گوگل بات بعداز ورود به سایت تقریبا تعداد صفحه های مشخصی را بازبینی می کند. به این ترتیب استفاده درست از این سهمیه به ما یقین می هد که گوگل زمان خود را در وبسایت ما هدر نداده و صفحه ها اصلی تارنما را نادیده نمی گیرد. سهیمه پایشی در تارنما های بسیار گرانقدر و دارای صفحات زیاد، التفات بیشتری پیدا می کند. در چنین وبسایت هایی بد نیست که صفحات بی مداقه تارنما را از دسترس گوگل بلاک کنیم. فقط اعتنا داشته باشید که این امرها با دیگر دستورات قرار گرفته در صفحه ها وبسایت مانند کانونیکال یا تگ های نوایندکس تداخلی نداشته باشد. در صورتی‌که که گوگل بات از آموزش سئو در مشهد  دسترسی به آن صفحه ها بلاک شده باشد، این گونه اوامر را مشاهده نخواهد کرد.
دقت داشته باشید که تمام ربات ها از دستورات  robots.txt تقلید نمی کنند. بعضی از ربات های یابنده آدرس اینترنتی یا دیگر ربات های جاسوسی به جستجوی اطلاعات خصوصی شما در این گونه صفحه های بلاک شده می‌پردازند. اگرچه نهی کردن از دسترسی به صفحاتی مانند صفحه ها ورود یا صفحات رئیس تارنما از طریق robots.txt منطقی به نظر میرسد، البته در حقیقت شما با این کار این صفحات را به این گونه ربات های بد معرفی میکنید. بهتر است در چنین سناریوهایی به تازه ایندکس کردن صفحات پرداخته و صفحات مدیریتی را صرفا در صورت ورود اکانت قابل دسترس فرمایید.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم که نوشته‌علمی فایل robots.txt چیست را تفحص نمایید.
تعریف پارامترهای URL در گوگل سرچ کنسول
برخی از وبسایت ها مانند فروشگاه های اینترنتی محتوای به طور تقریب یکسانی را از طریق یو آر ال ها متعدد و دارای پارامتر نمایش می دهند. در شرایطی که که از دوستداران خرید آنلاین میباشید، مطمئنا محصول ها صفحات را با استعمال از فیلترها محدود تر کرده اید. از جمله فرض می کنیم که شما در یک فروشگاه اینترنتی به کاغذ لباس رفته و نتایج را بر اساس سایز، رنگ یا استایل فیلتر کرده اید. با هر بار تغییر تحول این فیلترها یو آر ال ها مبتلا مقداری تغییر و تحول می گردند:
 
https://www.example.com/products/women/dresses/green.htm
 
https://www.example.com/products/women?category=dresses&color=green
 
https://example.com/shopindex.php?product_id=32&highlight=green+dress&cat_id=1&sessionid=123$affid=43
 
گوگل چه‌گونه می تواند آدرس صحیح برای نمایش در نتایج جستجو را تشخیص دهد؟ گوگل دارای الگوریتم خیر و خوبی برای شناسایی صفحه ها درست در این شرایط می‌باشد، ولی در عین اینک ابزاری در گوگل سرچ کنسول نیز تهیه و تنظیم کرده تا شما توانا به مدیریت این قسمت باشید. درصورتی که که به گوگل اعلام نمایید که صفحه های دارای یک پارامتر به خصوص را پایش نکند، گوگل بات دیگر به آن صفحه های سر نزده و احتمالا از نتایج جستجو نیز منزه خواهند شد. این همان چیزیست که شما می خواهید، به این دلیل که این صفحات موجب تشکیل داد محتوای تکراری شده و وجود آنها در ایندکس گوگل به صلاح تارنما نیست.
 
آیا پایشگرها توانا به یافتن کل صفحه های مهم وب سایت هستند؟
حالا که با تاکتیک هایی برای باور از دور ماندن موتورهای جستجو از صفحات بی التفات آشنا شده اید، میخواهیم در ارتباط طرق بهینه سازی ای حرف کنیم که به موتورهای جستجو در یافتن صفحه ها مهم وب سایت کمک می کند.
 
 در برخی مواقع موتورهای جستجو کارکشته به یافتن بخش هایی از وب سایت به دلیل مبهمی نیستند. دیده شدن آحاد قسمت های سایت از نظر ربات های موتورهای جستجو امری ضروریست. فقط مشاهده شیت اصلی تارنما کفایت نمیکند.
 
 
 
آیا محتوای شما پشت فرم ورود مخفی گردیده است؟
در‌حالتی که مشاده محتوای وبسایت نیاز به ورود به اکانت، پر کردن یک فرم یا پاسخ به یک نظرسنجی دارااست، مورتورهای جستجو قدرتمند به مشاهده آن صفحه های نخواهند بود، به دلیل آن که پایشگرها اقدام به تشکیل داد اکانت و ورود به آن جهت مشاهده محتوا نمی‌کنند.
 
آیا شما به فرم جستجوی وبسایت بسنده کرده اید؟
ربات ها کارکشته به استفاده از فرم های جستجو نیستند. بعضا از افراد بر این باورند که وجود فرم جستجو در وبسایت موجب می‌گردد که موتورهای جستجو بتوانند از تک تک صفحات وب سایت بازدید نمایند.
 
آیا محتوای متنی در قالب یک محتوای غیر متنی مخفی گردیده است؟
از تصاویر و ویدئو ها نبایست برای نمایش متن با هدف ایندکس شدن به کار گرفت. با اینکه موتورهای جستجو نسبت به قبل بضاعت ادراک بالاتری از تصاویر دارا هستند، البته نمی توان خیلی به آن اعتماد کرد. قرار دادن متن در قالب HTML بهترین راه‌حل می باشد.
 
آیا موتورهای جستجو از ساختار سایت شما پیروی می کنند؟
همان گونه که سایت شما برای پیدا شدن نیاز به لینکی در خارج از سایت دارااست، موتورهای جستجو نیز برای یافتن آحاد محتوای وب سایت نیاز به مشاهده پیوند آنها در باطن سایت دارند. چنانچه یکی از صفحات سایت شما در هیچ یک از دیگر صفحه های لینکی نداشته باشد، آن کاغذ از دید ربات ها مخفی خواهد ماند. متاسفانه بسیاری از سایت ها ساختار خود را به گونه ای ایجاد کرد می کنند که بسیاری از صفحات سایتشان از حیث ربات ها در دسترس نیست و در منفعت در نتیجه ها جستجو قرار نمی گیرد.
 
 
 
اشتباهات رایج در ساختار تارنما:
استفاده از ساختار موبایل متفاوت با دسکتاپ
هر گونه ساختاری که در آن منوی مهم تارنما در قالب HTML نیست، مانند منوهای مبتنی بر جاوا اسکریپت. گوگل در فهم و پایش جاوا اسکریپت بهتر شد‌ه‌است، اما هنوز کامل نیست. مطمئن ترین نحوه برای تولید یک ساختار قابل فهم توسط گوگل، ارائه آن به طور HTML می‌باشد.
شخصی سازی یا نمایش ساختارهای متفاوت به کاربران متفاوت
فراموش کردن پیوند دادن به صفحه ها اساسی وب سایت از طریق ساختار مهم وب سایت. دقت داشته باشید که لینک و پیوند ها مسیر رسیدن به صفحه ها جدید هستند.
به همین دلایل می باشد که وجود ساختاری واضح برای وبسایت ضروری می باشد.
 

سه روش برای شناسایی مشاور مورد اطمینان سئو

 

 
بهینه سازی در صورتی‌که به صورت درست طراحی خواهد شد می تواند توفیق متعددی برای استخراج و شغل های آنلاین به همدم داشته باشد. seo در دراز دوران کلید مهم ارتقاء اعتبار مارک و دانایی همگانی یوزرها از وجود مارک خواهد بود. در نقطه مقابل هیچ موفقیتی در استراتژی های نا کارامد و منسوخ گردیده به دست نخواهد آمد.
 
در شرایطی که شما درپی بروزرسانی تاکتیک و تکنیک های seo می‌باشید، نیاز میباشد که مشاور بهینه سازی ای را بیابید که شمارا از جدیدترین طریق ها مطلع نماید. بهینه سازی به مانند جادویی برای نجات حصول و شغل های بچه وجود ندارد، البته در عین اکنون قادر است سلاح فوق العاده ای برای آزادکردن پتانسیل بدون نقص یک ایده بهتر باشد. درپی به معرفی فاکتورهایی پرداخته ایم که شما می بایست از یک مشاور seo سزاوار انتظار داشته باشید.
1. ارائه نتیجه ها بر پایه ی داده
seo عالی مشتمل بر مهارت و تجارب میباشد، ولی مهمتر از آن، ارائه حاصل مبتنی برای داده های درست است.
 
در هر چالشی اعم از مسائل مربوط به لینک و پیوند سازی، چگونگی محتوا یا این که اشتباهات فنی، فقط نحوه استحصال سود توکل بر داده های حقیقی و واقعی میباشد. هر سیرتکامل روشی از طرف مشاور seo که مبنی بر در نظر گرفتن و گمان باشد خط مش به جایی نخواهد موفقیت.
 
2. جستجوی راهکار های جایگزین
معمولا در seo یک‌سری طرز جایگزین برای دستیابی سکو ایده آل در نتیجه ها کاوش وجود دارااست. برای مثال از نقطه لحاظ کاوش، بک پیوند های مالامال ریسک میتوانند Disavow گردیده یااینکه به تمام تمیز شوند. همینطور محتواهای بی چگونگی اثر گذار بر روی seo داخلی میتوانند منزه گردیده یااینکه از ایندکس گوگل بیرون شوند.
 
راه‌حل های جایگزین مطابق تعیین استراتژی های بنیادی یا این که ساخت و ساز ساختار باصرفه برای وبسایت می باشند، به نحوی که با جاری ساختن آن ها وبسایت به طوری ایده آل به وسیله یوزرها و موتورهای کاوش ادراک خواهد شد.
 
معمولا نحوه های جایگزینی چهت نیل به هدف ها متبوع مان در بهینه سازی وجود دارااست. برای مثال یکی‌از این بحران ها استعمال مطلق از شیوه های seo کلاه سپید یا این که پاره ای رفتن به سمت تکنیک های لبریز ریسک seo کلاه سیاه میباشد. در هر شکل این مسائل باید از پیشین در جلساتی که با مشورت کردن بهینه سازی برگذار می‌شود، بین پیشین گردیده و در ارتباط آن‌ها تصمیم گیری هایی ایفا گیرد.
 
3. رابطه روشن و گشوده
یک دارای تخصص seo بایستی برای هر سیرتکامل پرسشی درین حوزه پاسخی داشته یا این که کار کشته به ارجاع آن به قضیه دیگری باشد. این زمینه در معنای ارائه جواب های دلنشین و در عین هم اکنون بر خلاف واقع وجود ندارد. مقصود از نظارت بهینه سازی وب سایت کشف ایده های دست نخورده و مهمتر از آن شناسایی اقدامات یاروهمدم با ریسک انجام یافته میباشد.
 
در برخی مواقع نیاز میباشد که مناظره هایی دربین مشاور بهینه سازی و سایرافراد فعال در بیزنس شکل گیرد. همینطور افزایش و تحولات تبارک در یک سایت دارنده محدودیت هایی نیز می باشد. تغییر تحول سایت از یک تاکسی تبلیغاتی به یک تارنما شایستگی یابی سوای اندیشه درباره معنا بیزنس قابل اجرا شدن وجود ندارد.
 
هر سیرتکامل پاسخی از طرف کارشناس بهینه سازی بایستی از این راه به آن نگاه خواهد شد. در عین حالا نیز از مشاور seo انتظار می رود که سوال های معضل بر انگیزی را در فرآیند seo مطرح نماید. seo در ارتباط با شناسایی و فعال سازی روش اکنون های غامض میباشد و اینگونه چیزی نیاز به رابطه دو طرفه در بین اشخاص دارااست.
 
توده بندی
با اینکه کل نکات مطرح گردیده بالا از کارشناس بهینه سازی انتظار می رود، ولی اعتنا داشته باشید که مدام محدودیت هایی در معیار وصال به هدف ها seo وجود دارااست. رویای یک شبه وصال به درجه ایده ال را به طور کامل فراموش فرمایید.
 
یک مشاور بهینه سازی نمی تواند سکو به سری را در یک کلمه و واژه کلیدی از گذشته ضمانت نماید. اینگونه وعده هایی در seo ار آغاز نادرست می باشند، به این دلیل که متخصصین بهینه سازی به صورت جامعی بر روی سیاست های موتورهای کاوش، الگوریتم هایشان و ترازو عمل رقبا رئیس ندارند. همینطور به‌این مسائل، رفتارهای مدام در درحال حاضر دگرگونی یوزرها را نیز اضافه نمائید.
 
حتی شایسته ترین استراتژی های بهینه سازی نیز نمی توانند همانگونه که از آغاز انتظار می‌رفت، حاصل حدس گردیده ای را ارائه دهند. چرا‌که به عبارتی دلایل پیشین در اینجا نیز حکم دهنده میباشد. در دنیای کاوش فقط پارامتر اثبات قصه، تغییرات میباشد! همان تغییرات در کلیه چیز، مدام وجود دارا‌هستند.
 
بنابریان استراتژی های seo همواره باید بازبینی گردیده و بر طبق با مراد های یوزرها و موتورهای کاوش در گیر تحولاتی شوند. این تغییرات در سطح متاع و مدل بازاریابی قابل طراحی میباشد. فرصت مطلوب برای این فعالیت معمولا سالی یک توشه توصیه میشود.
 

 

 
صفحه قبل 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 صفحه بعد