x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

مقایسه رنک مث و یوآست سئو

اگه شما هم یک وبسایت وردپرسی دارید، مسلما تا اکنون نام رنک مث یا این که یواست بهینه سازی به گوشتون خورده. و مسلما یک پرسش برای تمامی شما پیش اومده و اون هم اینه که رنک مث بهتره یا این که یوآست بهینه سازی؟ پرسش مهمی که میتونه توی سرعت دادن به شغل شما خیلی اثر بذاره و یااینکه seo وب سایت تون رو متحول کنه!
 
اولی نکته ای که می بایست بهش دقت نمائید اینه که‌این پلاگین ها، فقط امداد کننده شما توی بهینه سازی تارنما تون هستن؛ و نباید از اونا انتظار اعجاز داشته باشید. البته خب قاعدتا در حالتی‌که یک یاری کننده عالی داشته باشید، خیلی ریلکس خیس میتونید seo وب سایت تون رو اجرا بدید. این پلاگین ها به شما یاری میکنن که محتوای بهتری بنویسید، پیکربندی seo بهتری داشته باشید و در غایت بهینه سازی آموزش سئو مشهد وب سایت تون خوب بشه. البته حقیقتا کدوم شون بهتره؟!
 
توی این نوشته‌علمی قراره، امکاناتی که‌این دو پلاگین توی اونها با هم اختلاف دارن رو نظارت کنیم. امکاناتی که منجر میشن یکی‌از اونها از دیگری سرتر باشه. تجهیزات مشترک متعددی میان این دو عدد پلاگین وجود داره. اما ما با اختلافات این دو عدد پلاگین عمل داریم، زیرا اشتراکات سبب ساز برتری نمیشن، این اختلاف ها هستن که سبب برتری میشن.
 
تفاوت های رنک مث و یوآست seo
از لحاظ پیکربندی توسعه یافته و ماهر، حتما رنک مث صحبت نخستین رو میزنه و پنل پیکربندی خیلی خیلی توسعه یافته تری رو در اختیارتون قرار میده. در شرایطی‌که میخواید روی جزء جزء پیکربندی تارنما تون احاطه داشته باشید و تنظیماتی که دلتون میخواد رو ایفا نمایید، به طبع رنک مث گزینش بهتریه. ولی اگه شکیبایی و مهارت کافی رو ندارید، یوآست seo پیکربندی بی آلایش تری رو در اختیارتون میذاره.
جزئیات ارزیابی محتوا! هردوی این پلاگین ها، می سنجن که محتوای شما توی چه سطحی قرار داره. آیا محتوای عالی و بهینه سازی گردیده ای می باشد یا این که خیر! ولی نکته ای که وجود داره اینه که یواست seo فقط سه عدد رنگ سبز و رنگ زرد و قرمز رنگ داره، اما رنک مث به شما عدد میده. برای مثال توی یواست seo در صورتیکه محتوای خیر و خوبی بنویسید سبز میشه. البته رنک مث میگه برای مثال نکات seo توی این محتوا فرضا 80 درصد رعایت گردیده. کلاً رنک مث به جزئیات بیشتری اعتنا میکنه.
پیکربندی open graph و twitter card توی رنک مث قابل تغییر تحول هستن البته توی یوآست این قابلیت و امکان رو نداریم. توی رنک مث به محض اینکه داده ها اوپن گراف رو وارد می‌کنیم، یک پیش اکران از تغییراتی که تولید کردیم هم به ما میده، اگر که یوآست seo این فعالیت رو نمیکنه. شاید گزینه مهمی نباشه البته خب میتونه توی تصمیم گیری اثر گذار باشه.
پلاگین رنک مث، توی ورژن بدون پول، امکان مدیر کردن ریدایرکت ها رو به طور بدون نقص به شما ارائه میده. در‌حالتی که که یواست بهینه سازی توی ورژن مبلغی و پریمیوم خودش این قابلیت و امکان رو ارائه میده.
توی هر دو پلاگین می تونید، قابلیت و امکان های گوناگون رو فعال و غیرفعال فرمائید.
توی مشاجره اسکیماها یا این که همون استراکچر دیتاها، رنک مث جزئیات و تجهیزات بیشتری رو در اختیارتون میذاره. از دید تنوع هم رنک مث اسکیماهای بیشتری رو مدد می کنه و توجه فرمایید که در کنار یوست بهینه سازی بایستی از پلاگین ای مثل اسکیما پرو استعمال فرمایید.
توصیه لینک هم یک کدام از اختلافات فی مابین رنک مث و یواست بهینه سازی می‌باشد. در واقع هنگامی که شما دارید محتوایی می نویسید، رنک مث بهتون سفارش میده که میان محتواهاتون لینک و پیوند سازی داخلی رو رعایت نمایید و محتواهای شبیه رو بهتون توصیه میده.
مانیتور 404 هم یکی‌از دیگه از قابلیت و امکان های رنک مث می باشد که متاسفانه توی پلاگین یوست seo وجود نداره.
seo تصاویر هم یکی از دیگه از قابلیت و امکان هایی می باشد که برتری رنک مث رو می رسونه. زیرا خودش به طور بدون نقص میتونه تصاویر شما رو seo کنه.
 

 

 

 

الگوریتم پنگوئن جدید بیشتر بر روی صفحه تمرکز دارد، نه کل وب سایت!

 

الگوریتم پنگوئن نو بیشتر بر روی کاغذ تمرکز دارااست، خیر مجموع سایت!
گوگل همینطور ذکر نموده است که الگوریتم تازه پنگوئن بسیار جزئی خیس و دقیقتر فعالیت نماید. اینکه الگوریتم پنگوئن گوگل بیشتراز پیش دقیقتر (Granular) گردیده‌است به‌این آموزش سئو مشهد معناست که تمام صفحه ها جان دار در وبسایت را نظارت می نماید و به مکان اثر بر روی رنک کلی تارنما، ورقه دربردارنده اسپم را شناسایی می نماید.
 
در قبلی، جریمه های الگوریتم پنگوئن بر روی آحاد وب سایت جاری ساختن می‌شد. خب، آیا با جزییات بیشتر شدن الگوریتم پتگوئن گوگل به‌این مفهوم میباشد که‌این الگوریتم برگه شالوده گردیده است؟ به لحاظ میرسد جواب هم بله میباشد هم نه! در‌این حالت حتی درصورتی که آحاد وب سایت همت خیر داشته باشد البته یک کدام از صفحه ها به طور اسپم شناسایی گردد گشوده هم بر روی سکو بندی وب سایت اثر خواهد داشت. با این اکنون به‌این مضمون‌ وجود ندارد که مجموع تارنما شما جریمه می‌شود.
 
همینطور، گوگل ذکر نموده است که دیگر آموزش سئو در مشهد  بروزرسانی های الگوریتم پنگوئن را اعلام نمی نماید. از آنجایی که الگوریتم پنگوئن ورژن 4.0 به طور لحظه ای عمل می نماید و دائماً در حالا عمل میباشد، دیگر نیازی به پذیرش به روزرسانی ها نیست.
 

الگوریتم پنگوئن جدید بیشتر بر روی صفحه تمرکز دارد، نه کل وب سایت!

 

الگوریتم پنگوئن نو بیشتر بر روی کاغذ تمرکز دارااست، خیر مجموع سایت!
گوگل همینطور ذکر نموده است که الگوریتم تازه پنگوئن بسیار جزئی خیس و دقیقتر فعالیت نماید. اینکه الگوریتم پنگوئن گوگل بیشتراز پیش دقیقتر (Granular) گردیده‌است به‌این آموزش سئو مشهد معناست که تمام صفحه ها جان دار در وبسایت را نظارت می نماید و به مکان اثر بر روی رنک کلی تارنما، ورقه دربردارنده اسپم را شناسایی می نماید.
 
در قبلی، جریمه های الگوریتم پنگوئن بر روی آحاد وب سایت جاری ساختن می‌شد. خب، آیا با جزییات بیشتر شدن الگوریتم پتگوئن گوگل به‌این مفهوم میباشد که‌این الگوریتم برگه شالوده گردیده است؟ به لحاظ میرسد جواب هم بله میباشد هم نه! در‌این حالت حتی درصورتی که آحاد وب سایت همت خیر داشته باشد البته یک کدام از صفحه ها به طور اسپم شناسایی گردد گشوده هم بر روی سکو بندی وب سایت اثر خواهد داشت. با این اکنون به‌این مضمون‌ وجود ندارد که مجموع تارنما شما جریمه می‌شود.
 
همینطور، گوگل ذکر نموده است که دیگر آموزش سئو در مشهد  بروزرسانی های الگوریتم پنگوئن را اعلام نمی نماید. از آنجایی که الگوریتم پنگوئن ورژن 4.0 به طور لحظه ای عمل می نماید و دائماً در حالا عمل میباشد، دیگر نیازی به پذیرش به روزرسانی ها نیست.
 

الکسا چیست؟

 

مرتبه الکسا که مهم نیست.
گزاره بالا را هرکسی که به نوعی با دیجیتال مارکتینگ، سئو و محتوا سرگرم هست دست کم یکبار شنیده یا به بقیه افراد گفته می باشد. خب در صورتیکه رتبۀ الکسا مهم نیست چرا تا هر سایت خوبی پیدا میکنیم سریع درجه الکسای آن را تحقیق می‌کنیم؟
آیا واقعاً بهبود مرتبه در الکسا یا به عبارت آموزش سئو مشهد ناصحیح آن ارتقا مرتبه الکسا اهمیتی دارد؟ در شرایطی که مداقه دارااست چطور سکو تارنما را بالا ببریم؟
اصلاً این سکو بندی الکسا داستانش چیست و چطور کار می‌کند؟
در‌این نوشته‌علمی دقیقاً می‌خواهیم بدین پرسش‌ها جواب دهیم و یکبار برای همیشه روشن کنیم الکسا معیار نه برای مقایسه وب سایت‌ها هست یا نه.
الکسا چیست؟
الکسا یا به عبارت درست الکسا اینترنت (Alexa Internet) یک شرکت بررسی ترافیک وب می‌باشد. الکسایی که الان وجود دارااست آمار بازدید وبسایت‌ها و خوی کاربران را تحقیق و خدماتی برای بازاریابی اینترنتی ارائه می‌کند.
این موسسه سرویس‌هایی را به دارندگان آموزش سئو در مشهد وب سایت‌ها برای استیناف وضعیت سایت، سئو، بازرسی کلمه ها کلیدی، مقایسه و بررسی رقبا ارائه می‌کند.
قبل از توضیح درباره خدمات و رتبه‌بندی الکسا کمی با تاریخچه شکل‌گیری آن آشنا شویم چون خیلی از بحث‌ها بر سر الکسا ریشه در تاریخچه و همت گذشته آن دارد.
تاریخچه ساخت و تحول الکسا
الکسا در سال ۱۹۹۶ توسط «بروس گیلیات» و «بروستر کیل» بنیانگذاری شد.
 
غرض نخستین الکسا پیشنهاد و معرفی تارنما‌ها به کاربران بود. در لحاظ داشته باشید که موتور جستجوی گوگل در سال ۱۹۹۸ بنیانگذاری شد و آن سال‌ها فقط یک سری موتور جستجوی ضعیف برای جستن صفحه ها وجود داشت.
 
در ابتدا الکسا یک نوارابزار کاربردی عرضه کرد که روی مرورگر اینترنت نصب میشد. در‌صورتی‌که اینترنت اکسپلورر لعنتی یادتان باشد آن زمان‌ها تولبار الکسا یک ابزار حرفه‌ای حساب می شد.
 
 
 
این نوارابزار بر پایه ی وبسایت‌هایی که بازدید می‌کردیم، سایت‌های دیگری را پیشنهاد میبخشید. به علاوه اطلاعات دیگری مثل تعداد صفحه ها وبسایت، تعداد پیوند به وب سایت و .. نمایش می‌بخشید. بعدها در همین نوارابزار اطلاعاتی مثل سکو ارائه شد.
 
الکسا در ابتدا اطلاعات را به کمک همین نوارابزار عده‌‌‌آوری می کرد. بعد از آن آغاز به ذخیره محتوای وب در سرورهای خود کردند. این کار در بالا با هدف ایجاد آرشیوی از محتوای وب بود ولی تصمیم گرفتند آرشیو‌سازی یک پروژه جدا باشد. یکی‌از بنیانگذاران الکسا به نام بروستر کیل سرویس Internet Archive را فعال سازی کرد که به صورت تخصصی شغل آرشیوسازی محتوای وب را اعمال می دهد. اینترنت‌آرشیو کل صفحات وب را ذخیره می‌کند و به کاربران اجازه میدهد به صفحات حذف شده یا تغییر یافته دسترسی داشته باشند.
 
در سال ۱۹۹۹ الکسا به مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار به شرکت آمازون فروخته شد. بعد از آن الکسا فراز و نشیب زیادی داشت. مدتی خواستند آن را تبدیل به موتور جستجویی مثل گوگل کنند که باخت خورد. مدتی هم با گوگل همکاری کرد و آن‌گاه این همکاری جدا شد.
 
در نهایت سال ۲۰۰۹ الکسا اعلام‌کرد به صورت تخصصی روی سکو‌بندی و خدمات تحقیق وب سایت‌ها عمل خواهد کرد. همان کاری که از اول داشت اجرا می بخشید اما این بار تخصصی‌تر و قادر‌تر از قبلی.
 
خدمات درآمدزای الکسا به صورت پولی شد و فقط بخشی از خدمات آن رایگان می باشند. در واقع الکسا می‌خواهد در مسیر شرکت‌های خدمات محاسبه سایت و بهینه سازی مثل Moz و SEMrush جنبش کند.
 

چگونه کسب و کار خود را مدیریت کنیم؟

از قدیم گفته‌اند که «وقت طلا جواهرات است». همین ضرب‌المثل آرم می دهد که مضمون‌ فرصت، از قدیم هم دغدغه آدم‌‌ها بوده می‌باشد. راستش را بخواهید، ما هم با این جمله خیلی موافقیم. 
در شرایطی که پول‌تان هدر برود، دوباره به‌دست میاید. در صورتی‌که استحصال و کاری از دربین برود، دوباره میتوان آن را ایجاد کرد؛ اما زمان را نمی‌توان به عقب برگرداند.
یک کدام از وسیع ترین معضل‌هایی که در زندگی و بیزنس با آن مواجه می‌شویم، مدیر فرصت است. همیشه وقت نادر می‌آوریم و با اینکه همۀ تلاشمان را هم کرده‌ایم، هنوز کارهای عقب افتاده داریم. به خصوص وقتی که می خواهیم با یکدست، چند هنداونه را بلند کنیم.
زمان مثل یک نیروی نامرئی آموزش سئو مشهد در حالا کنترل زندگی همۀ ما می باشد. در ادامۀ نوشته‌ی علمی به شما می گوییم که چطور می‌توانید افسار مجال را در دست بگیرید و این‌ بار، شما آن را رئیس فرمائید.
اما بیایید ببینیم ابداً مدیر فرصت چیست؟
پیش از این که برویم سراغ تعریف مدیریت زمان؛ بیایید ریشه‌یابی کنیم تا بفهمیم ابداً اختلال کمبود وقت از کجاست و چرا همیشه عجله داریم و شم می کنیم که وقت معدود آورده‌ایم. ما بعد از بازرسی هایی که داشتیم به نتیجه ها زیر رسیدیم:
هیچ وقت از خودمان راضی نیستیم؛ پس فکرمی‌کنیم می بایست بیشتر بدویم.
بلد نیستیم تقسیم وظایف کنیم؛ همۀ کارها را حتماً خودمان باید اعمال دهیم.
از طرفی، «نه» هم نمی‌توانیم بگوییم؛ انگار آموزش سئو در مشهد با خودمان و بقیه شرم ساری داریم.
برخی اوقات به اندازه کافی زمان داریم ولی همش می‌گوییم: «ایشالله از شنبه»!
هنوز خیال و خاطر نگرفتیم که چطوری بایستی کارهایمان را تقدم بندی کنیم.
در حل مسئله هم ناتوانیم؛ جای اینکه نقص‌ اصلی را حل کنیم، وقت‌مان را صرف هیچ و پوچ می‌کنیم.
خب راه‌حل چیست؟ مدیر فرصت.
 
رئیس مجال یعنی چه؟
 
«مدیریت فرصت یعنی، زمان خود را تقسیم‌بندی کنیم و به هر کار، مجال مشخصی را اختصاص دهیم.»
 
وقتی نتوانید فرصت را به خوبی مدیریت فرمایید و مدام از نرم‌افزار‌ریزی‌‌هایتان عقب بمانید؛ هم کلافه می‌شوید و هم استرس می‌گیرید. کارهایتان به هم میریزد و هیچ کاری را به موقع آحاد نمیکنید. حتی دور و بری ها هم معدود‌معدود از دست‌تان عصبانی میگردند که هیچ گاه در دسترس نیستید. چون مطمئنناً وضع زندگی کاری‌تان هم دست‌یه خرده از زندگی شخصی‌تان ندارد!
 
البته بایستی بدانید که بدون برنامه‌ریزی در هیچ کدام از این‌‌ها برنده نخواهید بود، زیرا با نظم بخشیدن به کارها می‌توان مسیر رشد را سریع‌تر طی کرد. هم اکنون فرقی ندارد صاحب کسب و کار میباشید یا عضوی از آن؛ به هر هم اکنون باید طبق اپلیکیشن‌ریزی پیش بروید.
 
 
دنبال یه شغل لبریز درآمد از اینترنتی؟
تو بعد از ظهر فرصت‌های اینترنتی بهترین راه رو بهت نشون میدیم!
برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.
استارت می‌کنم021-58438داخلی 1
خب، خبر خوش آن می باشد که مدیریت فرصت، یک مهارت می باشد و با تمرین و تلاش به دست می‌آید. در مسیر یادگیری این مهارت، بایستی داهیانه مقصود‌گذاری نمائید، تقدم‌بندی را فراموش نکنید، از مدیریت زمان و نرم افزار‌ریزی دست نکشید و از همه اصلی‌تر، به هم‌تیمی‌های خود اتکا داشته باشید و تقسیم وظایف فرمائید.
 
در ادامۀ نوشته‌ی‌علمی از اهمیت مدیر مجال در کسب و کار بیشتر حرف خواهیم کرد. شیوه‌‌های مدیریت مجال را خاطر می گیریم و یک‌سری پیشنهاد فوق‌‌العاده هم برایتان داریم.
 

استراتژی سئو چیست؟!

 

 
استراتژی seo، با هر آپدیت گوگل دستخوش تغییراتی می شه که کارشناسان بهینه سازی رو بدون چاره می کنه پس از هر آپ دیت، شیوه شغل خودشون رو تغییر‌و تحول و استراتژی هاشون رو بر طبق آپ دیت های نو ارائه بدن. اما سوال اینجاست که در سال 2023 با دقت به آپ دیت های آموزش سئو در مشهد جدید، چطور یک استراتژی خوب بچینیم که بهترین نوع استراتژی باشه؟! به دنبال با من هم پا باشید.
 
در صورتی تنها نیاز به یک بخش از مقاله دارید، میتونید روی اون نصیب کلیک کنید سریع اون قسمت رو رسیدگی نمائید.
 
استراتژی سئو چیست؟
استراتژی سئو محتوا
بهترین نمونه های استراتژی
روند بهینه سازی
برنامه ماهانه بهینه سازی
استراتژی بهینه سازی چیست؟!
استراتژی سئو فرآیند سازماندهی آموزش سئو مشهد محتوای یک وب سایت مطابق زمینه وب سایته. مقصود استراتژی سئو، بهبود منزلت اون تارنما در حاصل جستجوی گوگله. اصولاً، این فرآیندیه که طی می کنین، تا حداکثر میزان ورودی از گوگل رو دریافت نمایید.
 
اینکه یک استراتژی بهتر برای بهینه سازی وب سایت تون داشته باشید خیلی خیلی مهمه، به‌این خاطر که یاری میکنه توی مسیر درست بمونید و همیشه مطمئن باشید محتوایی دارید ساخت و ساز می کنید که استفاده کننده دنبالشه! نه اینکه صرفا محتوایی که فکر‌میکنید باحاله ساخت نمایید!
 
هنگامی که میخوایید با استعمال از بازاریابی محتوایی، برای خودتون مشتری پیدا کنید، استراتژی سئو مداقه زیادی پیدا می کنه. به دلیل اینکه چگونگی دیده شدن محتوای شما خیلی التفات داره! یکی از بهترین جاهایی که می تونید محتوای خودتون رو به دست کاربران و مشتریان برسونید، همین نتیجه ها جستجوی گوگل یا SERP می باشد. به این ترتیب استراتژی بهینه سازی رو بایستی خیلی خیلی جدی بگیرید.
 
seo استراتژی سئو وب سایت بر اساس تلفن همراه
اکثر کاربران امروزه با گوشی خودشون وب گردی می کنن و بیشتر کارهاشون رو با گوشی انجام میدن، برای همین خیلی مهمه که سایت شما برای تلفن همراه بهینه شده باشه و از طرفی، کاربران بتونن تجربیات مشابهی با دسکتاپ توی سایت شما داشته باشن. موقع چیدن استراتژی، به موبایل اعتنا ویژه ای داشته باشید.
 
نکته حائض اهمیت اینه که طبق الگوریتم های جدیدتر گوگل، گوشی توی تقدم قرار داره و گوگل موقع ایندکس، نخستین نسخه موبایل رو کراول میکنه و بعد میره سراغ نسخه دسکتاپ. بنابراین، خیلی خیلی گوشی رو جدی بگیرید.
 
دقت کنید که اکثر کارهایی که ما برای سئو وب سایت مون روی نسخه گوشی اجرا میدیم، فرایند های مجزایی نیستن! برعکس، فرایندهایی هستن که هم توی موبایل و هم توی دسکتاپ اجرا میشن و می تونیم با یک تیر دو هدف رو بزنیم.
 
توصیه می کنم نوشته ی علمی الگوریتم پنگوئن گوگل چیست؟! رو پژوهش کنین.
 
seo چیست؟
بهینه سازی، فرایندهایی میباشد که ما روی وب سایت هامون اعمال میدیم، تا توی نتایج جستجو توی مرتبه های بهتری قرار بگیریم. به طور مثال، ما میدونیم که گوگل با گاز وب سایت اهمیت میده، برای همین همت می‌کنیم سرعت سایت مون رو خوب کنیم تا گوگل ما رو توی نتایج بالاتر نشون بده. یا به عنوان مثال می دونیم که محتوای باکیفیت میتونه به سایت مون کمک کنه که رتبه های بهتری داشته باشه، برای همین عملکرد می‌کنیم محتوای بهتری تولید کنیم.
 
سئو به بخش های مختلفی تقسیم می شه:
 
On-page بهینه سازی: یا همون سئو داخلی سایت، که فرایندهایی که توی تارنما و صفحه ها سایت مون انجام میدیم تا وبسایت مون با صرفه باشه. مثلا نوشتن عنوان های عالی برای محتوا یا داشتن عکس های کیفیت بالا و کم حجم.
 
Off-Page seo: یا همون offpage که به فرایندهایی گفته میشه که سوا وب سایت مون جاری ساختن میشن. به طور مثال، ما از شبکه های عمومی به تارنما خودمون لینک میدیم، یا محتوامون رو توی شبکه های عمومی منتشر میکنیم که همه این مفاد جزو offpage seo حساب میشن.
 
Technical seo: این نوع از عمل ها، بیشتر روی کدهای تارنما تمرکز دارن. گوگل علاوه بر محتوای کیفیت خوب و offpage، به نکات فنی سایت ها مداقه میده. به عنوان مثال اینکه حجم صفحات سایت نادر باشه یا استفاده از استراکچر دیتا توی صفحه های و همچنین سئو سرعت وبسایت و بهینه بودن برای موبایل؛ همگی این موردها جزو سئو تکنیکال قرار می گیرن.
 
توجه کنید که کسب و کارها، اهداف مختلفی دارن. بدین ترتیب وظیفه یک کارشناس سئو اینه که اهداف تجارت رو بشناسه و بر اساس اونها استراتژی بچینه. مثلا بعضی از حصول و کارها نیاز به فروش بیشتر دارن، برخی ها هم صرفا برندسازی می کنن! اینا با هم گوناگون هستن.
 

 

 

چرا باید محتوای قدیمی را بروزرسانی کنیم؟

تعداد زیادی از محتواهای شما تاریخ انقضا ندارند. حتی پس از 1‌سال نیز می توانید محتوای قدیمی خود را دوباره منتشر فرمائید و مطمئن باشید که هنوز هم خواندنش برای کاربران مفید خواهد بود. ولی در صورتی این مطالب را دوباره به اشتراک نگذارید یا درخصوص آن‌ها کلام نکنید، افراد بسیار اندکی از وجودش با خبر خواهند شد. برای آن که گرد بیماری آلزایمر را از محتوای قدیمی خود منزه کنید، میتوانید آموزش سئو مشهد با افزودن نکات جدید، آن را بروزرسانی کنید. اما سوال اینجاست که چه استراتژی زیرکانه ای را می بایست بکار گیرید تا مخاطبانتان از تکثیرِ دوباره اخبار و مقاله‌ها قدیمی تان آزرده خاطر نشوند؟ در این مقاله قصد داریم راه‌های متفاوت برای نشر مجدد یک محتوای قدیمی را بیان کنیم. پس یاور ما باشید.
 
چرا بایستی محتوای قدیمی را بروزرسانی کنیم؟
بیشتر محتواهایی که بر روی وبسایت منتشر می‌شوند برای مدت زمان زمان بر معتبر هستند. می بایست در حیث بگیرید که در طول فرصت مخاطبان شما تغییر و تحول پیدا کرده آموزش سئو در مشهد و تجارتتان رویش می کند. برای مثال به احتمال زیاد مطالبی که شما در سال گذشته منتشر کرده اید، توسط مخاطبان تازه بازرسی نخواهند شد. بدین ترتیب درصورتی که میپندارید که مطالب ارزشمندی را در پیشین منتشر کرده اید، عالی هست آنان را دوباره با مخاطبان جدیدتان به اشتراک بگذارید.
 
همچنین، ممکن می‌باشد بعضی اوقات یک محتوا یا پُست وب لاگ، هنگامی که برای نخسین بار بر روی سایت منتشر می شود نتواند آن چنان که استعداد داراست، مخاطبان را به خود جذب کند. عامل ها اکثری در این زمینه موثرند، از جملهً شاید پُست تان را در طی مناسب منتشر نکرده اید. چنانچه تا به اینک بر روی شبکه‌های‌عمومی (مانند فیسبوک) مطلبی منتشر کرده باشید، می دانید که برخی از پُست ها نسبت به سایر مطالب، تعداد لایک بیشتری دریافت می کنند و بیشتر به اشتراک گذارده می شوند. استقبال عظیم از این مطالب، لزوماً به دلیل کیفیت بالای محتوایشان نیست. نشر مجدد یک نوشته‌علمی میتواند شانسی دوباره برای فراهم نمودن تعداد بیشتری از مخاطبان باشد.
 
 
دنبال یه فعالیت پر درآمد از اینترنتی؟
تو بعدازظهر زمان‌های اینترنتی بهترین روش رو بهت نشون میدیم!
برای مشاوره بدون پول، همین الان با ما تماس بگیرید.
شروع می‌کنم021-58438داخلی 1
مطمئن شوید که محتوای شما آپدیت می‌باشد
نکته مهمی که به هنگام انتشار مجدد یک پست کهن باید در حیث داشته باشید، این هست که هیچوقت محتوایی که آپ دیت نیست را دوباره منتشر نکنید. هیچ کس نمیخواهد مطلبی که به روز نیست و نکات مهمش قابل اجرا نیست را پژوهش کند. به همین خاطر سفارش می کنیم، پیش از آنکه مطلبی را بروزرسانی نمایید، آن را مطالعه و حتی دستکاری نمائید!
 
بروزرسانی محتوا با پاره ای تغییرات
چنانچه می خواهید محتوایی که تغییرات اندکی بر روی آن ایفا شد‌ه‌است را دوباره منتشر فرمائید، بهتر می باشد تاریخ انتشار اولیه و تاریخ انتشار مجدد را به کاربران نمایش دهید. بنابراین کاربران شما خواهند فهمید که یک نوشته‌علمی، آخرین بار در چه زمانی بروزرسانی شده است. باز هم باید توجه نمایید که محتوای منتشر شده آپ تو دیت می‌باشد و به درد مخاطبان سایت می خورد.
 
هنگامی که می خواهید پستی را دوباره منتشر فرمائید، بهتر می باشد نگرش های سابق آن را پنهان فرمایید. فرض فرمایید شما محتوایتان را بروزرسانی میکنید و مخاطبانی که برای اولین بار آن را می خوانند با طریقه های یک‌سال گذشته روبرو می گردند. مطمئناً این آیتم کمی برایشان خیره کننده خواهد بود. به این ترتیب پیشنهاد می‌کنیم که ترتیب دیدگاه ها را طوری تعیین کنید که آخرین کامنت ثبت شده در اولیهِ نصیب مشاهده گردد.
 
زمانی که محتوای خود را بروزرسانی کردید، با استفاده از شبکه های عمومی مانند چهره بوک و توییتر آن را به اشتراک بگذارید یا در خبرنامه خود مطلبی درباره تکثیر مجدد آن بنویسید. می توانید به این نکته اشاره فرمایید که پست منتشر شده، مربوط به چند وقت پیش هست و اطلاعات موجود در آن هنوز هم معتبر و قابل به کارگیری می‌باشد. یا اینکه می‌توانید مانند یک پست بی آلایش با آن واکنش نمائید و تک تک کارهایی را که برای افزایش ترافیک دیگر پست های خود انجام می دهید را برای آن پست نیز عملی سازید.
 

چگونگی لینک و پیوند‌های خروجی برای رتبه بندی گوگل

 

چگونگی لینک و پیوند‌های خروجی
بیشتر سئوکاران فکر‌میکنند که لینک و پیوند کردن به وب سایت‌های فرنگی که اعتبار بالایی دارا‌هستند، پشت گرمی گوگل به وبسایت شمارا زیاد می‌نماید. این قضیه در وب سایت searchengine پذیرش گردیده است.
33. مورد پیوند‌های خروجی
طبق الگوریتم Hill Top گوگل، موتورهای کاوشگر ممکن میباشد از محتوای سایتی که شما به آن پیوند داده‌اید تحت عنوان سگینال برای یافتن مورد وبسایت شما استعمال نماید. برای مثال؛ درصورتی که شیت‌ای دارید که درخصوص خودروست، پیوند دادن به صفحه ها مربوط به سینما اثرگذار نخواهد بود.
 
34. فرمان گویش و املا
به کار گیری درست گرامر و املا یکی‌از علامت‌های چگونگی تارنما میباشد. هرچند که مت کاتز یک سری سال پیش بدین مسئله را طور معلوم . آموزش سئو در مشهد

 
35. محتوای غیر نسخه برداری
آیا محتوایی که در وبسایت و صفحه ها شما جای‌دارد، اورجینال میباشد و بوسیله خودتان ساخت گردیده‌است؟ در حالتی‌که از یک وبسایت ایندکس‌گردیده نسخه برداری کرده باشید نمی‌تواند همانند محتوای مهم و اورجینال مرتبه‌ای برایتان به یار و همدم داشته باشد. شاید هم به هیچ عنوانً هیچ‌وقت ایندکس نشود.
 
36. با صرفه‌سازی برای گوشی (Mobile Friendly)
طبق الگوریتم گوشی گدون گوگل، تارنما‌هایی که برای ورژن گوشی با صرفه گردیده‌اند یا این که اصطلاحاً گوشی فرندلی می باشند، نزد گوگل اعتبار و آبروی بیشتری دارا هستند.
 
37. امکان به کار گیری موبایلی
اینترنت‌وبسایت‌هایی که یوزرها تلفن همراه به راحتی میتوانند از آن استعمال نمایند، در الگوریتم Mobile First Index امتیاز بیشتری می گیرند.
 
38. محتوای تکمیلی موثر
مبنی بر راهنمای درجه‌بندی گوگل، محتوای تکمیلی اثرگذار یکی مواقعی میباشد که چگونگی وبسایت و صفحه ها آن را به خیر آرم میدهد. به کارگیری از مبدل‌های ارز، ماشین اکانت فایده وام و شیوه نامه‌های تعاملی مثال‌هایی از محتوای تکمیلی موثر محسوب میگردند.
 
39. محتوای نهفته در تلفن همراه
محتوای نهفته در گوشی ممکن میباشد در مقابل محتوای به طور کاملً قابل مشاهده ایندکس نشود (یا این که وزن برابری نداشته باشند). هرچند به تازگیً یکی پرسنل Google اعلام کرده که محتوای نهفته مشکلی ندارد ولی در صورتی‌که محتوای انتقادی میباشد بایستی قابل مشاهده باشد.
 
مسلما بخوانید: معرفی 5 نرم افزار کاربردی برای حذف پس‌قضیه عکس و ویدئو
40. محتوای نهفته پشت تب‌ها
آیا یوزرها برای اینکه محتوای شما برایشان اکران داده خواهد شد بایستی روی تب‌ها کلیک نماید؟ در شرایطی‌که پاسخ مثبت میباشد می بایست بگوییم که گوگل اعلام کرده که‌این محتوا «ممکن میباشد ایندکس نشود».
 
41. تعداد لینک و پیوند‌های خروجی
به کارگیری بیش تر از حد از لینک و پیوند‌های خروجی dofollow میتواند تأثیر منفی بر روی درجه تارنما داشته باشد.
 
42. ارکان یک‌سری رسانه‌ای
به کار گیری از تصاویر، فیلم و بقیه موادتشکیل دهنده تعدادی رسانه‌ای قادر است آرم‌دهندۀ چگونگی بالای محتوای شما باشد و یکی کارداران اساسی سکو‌بندی وب سایت میباشد.
 
43. تعداد لینکهای داخلی به یک ورقه
تعداد لینک و پیوند‌های داخلی که از دیگر صفحه ها به یک ورقه داده می شود، بها آن برگه را برای گوگل بیشتر می‌نماید (در شرایطی‌که که صفحه های بهم مرتبط باشند). پیوند داخلی بیشتر موازی میباشد با التفات بیشتر یک کاغذ.
 
44. چگونگی پیوند‌های داخلی یک کاغذ
در لینک و پیوند‌سازی داخلی اعتنا داشته باشید که لینک و پیوند دادن از صفحاتی که رنک بالایی دارا هستند، بسیار اثر بیشتری دارااست نسبت به لینک و پیوند دادن از صفحاتی که پیج رنک ندارند یا این که پیج رنک آنان ضعیف میباشد.
 
45. لینک و پیوند‌های شکسته
پیوند شکسته یعنی نشانی لینک و پیوند داده گردیده حذف گردیده یا این که عوض شده باشد (ارور 404). هنگامی تعداد پیوند‌ها شکسته در یک شیت زیاد باشد، گوگل فکرمیکند که‌این تارنما به حالا خویش رها گردیده‌است و همین مورد اثر منفی در پیج رنک شما داراست. راهنمای مرتبه بندی گوگل از پیوند های شکسته برای نظارت چگونگی کاغذ مهم به کار گیری می‌نمایند.
 
46. سطح تلاوت
هیچ شکی وجود ندارد که گوگل سطح قرائت صفحه ها یک وبسایت را تقریب می زند. در واقع، گوگل معمولاً شرایط سطح قرائت را برای تارنما‌ها ارائه میدهد:
 
 
 
ولی اینکه گوگل دقیقاً از این داده ها چه استعمال‌ای می‌نماید، مشخص و معلوم وجود ندارد. بعضی از اشخاص معتقدند که سطح مقاله تازه کار به درجه‌بندی خوب وب سایت امداد می‌نماید چون همۀ عموم میتوانند آن را بفهمند. ولی بعضا دیگر این تئوری را رد می‌نمایند.
 
47. لینک و پیوند‌های متعلق (Affiliate)
لینک و پیوند‌های متعلق یا این که Affiliate به تنهایی آسیبی به مرتبه‌بندی وبسایت شما وارد نمی کنند. البته در‌حالتی که تعداد این پیوند‌ها زیاد باشد، الگوریتم گوگل اعتنا ظریف‌تری به بقیه سیگنال‌های چگونگی می‌نماید تا مطمئن گردد شما یک وبسایت متعلق نیستید.
 
48. خطاهای HTML
زمانی نرم‌افزار‌نویسی سایتتان صحیح جاری ساختن نشده و پر‌از خطاهای HTML میباشد، یعنی چگونگی تارنما شما ضعیف میباشد. این زمینه خیلی گفت و گو برانگیز میباشد البته بیشتر سئوکاران معتقدند که سایتی که صحیح کدونویسی گردیده، مرتبه بهتری در گوگل میگیرد.
 
50 درجه شیت (Page Rank)
جايگاه برگه از مداقه چندانی برای بهینه سازی منتفع وجود ندارد اما صفحاتی که اعتبار بیشتری دارا هستند (Page Authority) مرتبه بهتری در گوگل خواهند داشت.
 
51. ارتفاع URL
وقتگیر بودن بیشتراز حد URL ممکن میباشد به چشم شدن شما بوسیله ربات‌ها گوگل جراحت بزند. در مقابل پژوهش ها آرم داده‌اند که URL های کوتاه بیشتر در حاصل گوگل مشاهده گردیده‌اند.
 
 
 
52. مسیر URL
کاغذ‌ای که URL اش به نشانی ورقه مهم اینترنت‌وبسایت مجاورت‌خیس میباشد اعتبار بیشتری می گیرد تا صفحاتی که در عمق معماری تارنما قرار دارا هستند.
 
قطعا بخوانید: محتوای زردرنگ چیست و چه خصوصیت‌هایی دارااست؟
53. ویراستاران انسانی
اگرچه این مورد هیچ گاه تأیید نشده میباشد ولی گوگل حق انحصاری یک پتنت را تصویب کرده که به ویراستاران انسانی اذن میدهد بر روی SERP تأثیر داشته باشند.
 
54. تیم‌بندی صفحه ها تارنما
صفحاتی که در یک تیم‌بندی قرار گرفته‌اند در مرتبه‌بندی منزلت بهتری میگیرند؛ زیرا یک سیگنال مرتبط بودن برای گوگل ارسال می گردد. کاغذ‌ای که در مجموعه‌بندی مرتبط خودش قرار گرفته نسبت به صفحاتی که در طبقه‌بندی غیر مرتبط قرار گرفته میباشد، امتیاز بیشتری حصول خواهد کرد.
 
55. کلمه و واژه کلیدی در URL
واژه کلیدی هم یک سیگنال رابطه دیگر میباشد تا مسئله برگه معلوم خواهد شد. گوگل گفته میباشد که وجود واژه کلیدی در URL یک فاکتور خیلی خرد در سکو‌بندی تارنما میباشد؛ البته با این وجود جزو عامل ها اکانت می گردد.
 
56. حرفه URL
گروه‌بندی که در فن URL قرار میگیرد، بوسیله گوگل خوانده می گردد و عالی فهم و شعور می‌نماید که شیت شما درباره چه چیزی میباشد.
 

همکاری با طراح یا توسعه‌دهنده وب

طراح و بسط دهنده با یکدیگر تفاوت دارا‌هستند، ولی نکاتی برای همیاری خوب این دو شخص وجود داراست.
نظرها دیگر افراد را بپرسید
گرد هم آیی گردباد فکری یا این که پرسیدن سوال ها همگانی به شما یاری می‌نماید کنار دیگرافراد به خیر و خوبی شغل فرمائید. از دیگر اعضای دسته خویش بپرسید راجع‌به عمل شما چه نظری دارا هستند و دوست دارا هستند چه تغییراتی در آن تولید گردد. همۀ جزئیات را با آن‌ها به اشتراک بگذارید و آن گاه به نظرها آن‌ها گوش دهید.
مطلقا بخوانید: سه نوع فراخوان فعالیت که نرخ تبدیل وب سایت‌تان را به سقف می‌چسباند!
درصورتی که طراح به شما بگوید که تم رنگی آیتم به کار گیری، سابق میباشد می توانید از این لحاظ استعمال نمایید. در صورتی توسعه و گسترش‌دهنده به شما بگوید که ورژن تعاملی از محتوا به مجال بیشتری نیاز دارااست می‌توانید داده ها موردنیاز را در اختیارش بگذارید و از صرف هزینه‌های مازاد دوری نمایید.
نظارت کلی
ممکن میباشد مواقعی در روند بسط آموزش سئو در مشهد و پیاده سازی تغییر تحول نماید. در شرایطی که نظارت کلی از فعالیت خویش اجرا داده باشید میتوانید نقاط قوت و ضعف آن را بسنجید. مطمئناً در حالتی‌که فرصت استدلال ها را از پیش با کل جوارح هماهنگ کرده باشید، در نقطه پایان فعالیت از فیض متعجب نخواهید شد. به صورت نمونه متوجه خواهید شد که هیچ کدام از اعضای گروه‌تان به گویش رمزگذاری جدیدی که با آن آشنا گردیده اید، احاطه ندارد.
بازخوانی
در‌حالتی که هنوز محتوای خویش را به طراح یا این که توسعه و گسترش دهنده تحویل نداده اید، هنوز روند ایجاد محتوا کامل شدن نشده میباشد. آنان ممکن میباشد به شما یاری نمایند بخشی از محتوای جانور را مجدد بنویسید. براین اساس بایستی نسخۀ آخری بازخوانی خواهد شد. وقتی که متنی را اسکن می‌کنید و در مکان دیگری می چسبانید، هیچ چیزی غمناک خیس از این وجود ندارد که متن زیبای‌تان در گیر خطا تایپی گردیده باشد.
بدانید چه هنگامی بایستی برای یک ایده بجنگید
پیکار کردن شغل مشغول کننده ای وجود ندارد، البته در بعضی از مفاد ضروری میباشد. هر چقدر اشخاص بیشتری با محتوای شما تعامل داشته باشند، ایده‌ی اساسی ممکن میباشد به نظرتان عالی نیاید و ایده‌های دیگری به ذهن‎‌تان خطور نماید. مدام بایستی این قضیه را به خیال و خاطر داشته باشید که محتوای جانور برای چه کسی درج شده میباشد و چه‌طور بایستی از ایده خویش مدد فرمایید.
 
قدم های آجل در ساخت و ساز محتوای باکیفیت
شادباش! شما در حالا فراهم شدن برای ایجاد محتوای کیفیت بالا برای کمپانی خویش می‌باشید. هم اکنون که در مسیر صحیح ساخت و ساز محتوا قرار دارید و به خیر و خوبی در اکنون گسترش می‌باشید، مجال آن میباشد که نحوۀ تبلیغ کردن محتوای خودتان را در وب و شبکه‌های‌مردمی بیاموزید. فصل آن گاه این راهنما را به‌این زمینه تخصیص میدهیم.
 

هک رشد و تاکتیک های کششی جذب بازدیدکننده

 

 
میدانم در سرتان چه می‌گذرد. احتمالاً بقیه فصل‌های این شرکت مقاله ها را نادیده گرفته‌اید و یک راست به سراغ این فصل آمده‌اید. احتمالاً فکر می کنید هک رویش تنهاً به معنای جذب بازدیدکننده‌ تازه به سایت‌تان میباشد. واقعیت این میباشد که بعضا از شما خوانند‌گانِ این نوشته ی علمی، به شغل های اساس‌ای معرفی گردیده در فصل‌های ۱ تا ۴ راهنمای بی نقص هک پرورش ابداً اهمیتی نمی‌دهید. شما تنها ترافیک آموزش سئو مشهد می خواهید و بس، مگر خیر؟
 
اینجانب این مقصود و گرفتاری را متوجه می شوم. جذب بازدیدکننده‌های نو بسیار حیاتی و اصلی میباشد و نمیخواهم مداقه آن را انکار کنم، ولی یک لطفی به خودتان بکنید و تمرکز خویش را فقطً بر این جنبه از هک رویش قرار ندهید. در صورتیکه تمامی‌ی آنچه می خواهید، جذب بازدیدکننده میباشد اینجانب آن را ضمانت می کنم، البته سوای یک نگاه جامع به رویش نمی‌توانید این بازدیدکننده‌ها را فعال فرمایید یا این که آنان‌را نگه دارید.
 
با نگاهی جزئی‌گرایانه ناچار خواهید شد تاوان سنگینی بدهید تا خاطر بگیرید که ترافیک وبسایت، بخشی از یک معادله‌ی بزرگتر میباشد. به این ترتیب، یک توشه دیگر پیشنهاد می کنم که آحاد فصل‌های این خصوصی مقاله ها را بخوانید.
 
۳ تاکتیک جذب بازدیدکننده در هک پرورش 
خب، شما قصد دارید برای اینترنت‌تارنما خویش بازدیدکننده جذب نمایید، صراحت دارد؟ بایستی سرویس شما پهنا کنم که در بررسی آخری، 3 طرز برای جذب بازدیدکننده وجود دارااست. خیر بیشتر و خیر نادر‌خیس! شما می توانید بازدیدکنندگان را به سمت خویش بکشید (Pull)، آنان را به سمت خویش هل دهید (Push) یا این که از تولید ها خویش برای جذبشان به کار گیری فرمائید (Product). این شیوه‌های جذب ترافیک، به تاکتیک‌های 3P آوازه دارا هستند.
 
شاید برایتان پرسش گردیده است که‌این نحوه‌ها چه تفاوتی با یکدیگر دارا هستند؟ خب، بسیار خوشحالم که‌این پرسش را پرسیدید.
 
تاکتیک های کششی جذب بازدیدکننده (PULL)
اولیه طرز برای جذب بازدیدکنندگان، این میباشد که آنها‌را به سمت اینترنت‌وب سایت خویش بکشید. درین نحوه به آن ها دلیلی می‌دهید که به نزد شما و متاع‌تان بیایند. در واقع آن‌ها‌را تحریک میکنید، تشویق میکنید و به سمت خودتان می‌کشانید. خویش این شرکت مقاله ها هک رویش نیز یکی‌از گونه های تاکتیک های کششی جذب بازدیدکننده میباشد. شما به خیال و خاطر این مقاله‌ها به سمت ما کشیده گردیده‌اید. ما ناچار نبودیم در فضای آنلاین درپی شما بگردیم، بلکه شما مارا پیدا کرده‌اید.
 
تاکتیک های فشاری جذب بازدیدکننده (PUSH)
همان گونه که از نام این نحوه معلوم میباشد، از طریق کشیدن تهاجمی‌خیس و فعالانه‌خیس میباشد. درین نحوه، به مکان ترغیب اشخاص، به سراغشان می روید و آنان را به سمت اینترنت‌وبسایت و متاع خویش هُل می‌دهید. به عنوان مثالً شاید یک نفر بخواهد یک کلیپ از وب سایت آپارات تماشا نماید، البته با دیدن تبلیغ شما در آپارات به کلی تصمیمش عوض میگردد و به اینترنت‌تارنما شما میاید؛ یا این که در مثالی دیگر، فردی میخواهد در گوگل کاوش نماید، ولی زمانی اطلاع رسانی شمارا در حاصل گوگل می‌بیند، روی آن کلیک می‌نماید و بقیه نتیجه ها کاوش را نادیده میگیرد.
 
در واقعیت با این شیوه شما به آنجایی می روید که یوزرها حضور دارا‌هستند و آنها‌را به سمت کالا خویش هُل می‌دهید.
 
تاکتیک های بر پایه ی متاع (PRODUCT)
طریق سو‌مین که میتواند به اینترنت‌تارنما شما ترافیک بیاورد، خویش متاع‌تان میباشد. در صورتیکه تا به درحال حاضر دوستان خویش را به یک کانال اجتماعی دعوت کرده‌اید، پس می دانید که چطور می‌اقتدار از خویش فرآورده برای جذب ترافیک به کار گرفت. هر هر کس از متاع شما به کار گیری می‌نماید، قادر است اشخاص بیشتری را به به کارگیری از آن دعوت نماید.
 
تاکتیک های کششی (Pull) و فشاری (Push) مثال‌هایی از اجرای هک رویش میباشند که متکی به بازتعریف معنا توزیع می باشند. در‌صورتی‌که یادتان باشد در اولی فصل این راهنما، یعنی هک رویش چیست؟، گفتیم که وب موجب بازتعریف مفاهیم «کالا» و «توزیع» شد‌ه‌است.
 
در حالتی‌که بدانید که عموم چه‌طور در فضای وب حضور می یابند و به کجاها راز می زنند، بعد می توانید با تمرکز بالایی آنان‌را ترغیب نمائید به تارنما شما راز بزنند. ولی در شرایطی که ندانید که عموم در فضای اینترنت کجا توده می گردند و چه چیزی سبب ساز می گردد از آنجا به جایی دیگر کوچ نمایند، نخواهید توانست به نحو موثری آن ها را به سمت اینترنت‌وب سایت خویش بکشید یا این که هُل بدهید.
 
سومی شیوه (یعنی جنس) مغایر تاکتیک های کششی و فشاری، به بازتعریف معناِ توزیع ارتباطی ندارد، بلکه ناشی از بازتعریف معنی مال میباشد. همان طور که در فصل نخستین گفتیم، امروزه دیگر خویش تولید ها میتوانند در جذب مشتری نقش اعمال نمایند و این یک واقعه تاریخی در دنیای حصول‌و‌عمل میباشد.
 
نکته‌ی ضروری که بایستی بدانید این میباشد که هر کدام از این سه نحوه در ارتباط مطلوب و وقتی که به وسیله فردی کاربلد جاری ساختن گردیده باشند، پاسخ می دهند. احتمالاً همانگونه که در حالا رسیدگی این سه طریق و تحقیق تفاوت‌هایشان بودید، بدین فیض رسیدید که یک کدام از آن ها نسبت به دو شیوه دیگر برتری داراست. البته بایستی بدانید هر سه‌ی آنان منزلت ویژه و ارزشمندی در زرادخانه‌ی یک هکر رویش دارا‌هستند.
 
بخش اعظمی از تولید ها در شغل، ترکیبی از تاکتیک های کششی، فشاری و مال را به سرویس میگیرند. پس الان وقت آن وجود ندارد که با یک‌دندگی بخواهید صرفا یکی‌از این سه نحوه را که به هر دلیلی در ذهنیت شما رفیعتر به حساب میآید، به سرویس بگیرید. فراموش نکنید که هکر پرورش صرفا پرورش می خواهد و برای این عمل از هر ابزاری که در مشت داراست به کارگیری می‌نماید. پس، تمرکز، نیرو و انرژی خویش را تنهاً به یک شیوه محصور نکنید.
 
صفحه قبل 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 صفحه بعد