x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

سئو فنی هیچ نقشی در Panda بازی نمی نماید

 

 
ارتباطات و تبلیغات موسسات متعلق مستقیماً مقصود قرار نمی گیرند
وب سایت های متعلق و وب سایت های “تشکیل شده برای AdSense” اکثر وقت ها بیشتر از دیگر سایتها به وسیله Panda آیتم حمله قرار میگیرند ، البته این بدین ادله وجود ندارد که آنان را به صورت خاص مقصود قرار میدهد. سخنگوی گوگل به TheSEMPost بیان کرد که“یک مثال افراطی این میباشد که سعی مهم یک وبسایت هدایت یوزرها به وبسایت های دیگر از روش تبلیغات یا این که پیوندهای متعلق میباشد ، محتوا به صورت پهناور در وب در دسترس میباشد یا این که با شتاب ایجاد می‌شود و به صورت مصرح برای جذب بازدید کننده از موتور آموزش سئو مشهد های کاوش ایجاد شده است.”
 
مولر نیز به همین ترتیب اعلام کرد:
 
“البته در عین اکنون اکثری از شرکت ها متعلق را میبینیم که اصولاً صرفا اشخاص تنبلی می باشند که خبرهای دریافتی را نسخه برداری و پیست می نمایند و آنان را در وبسایت های خویش منتشر می نمایند. و این نوع محتوای نادر چگونگی ، محتوای نازک ، چیزی میباشد که نشانه دادن آن در کاوش برای ما آموزش سئو در مشهد  حقیقتاً مشقت بار میباشد.”
 
به عبارت دیگر، این سایتها به به عبارتی دلایل گزینه ضربه قرار می‌گیرند: آنان در ارائه محتوای جالب ، بی سابقه و جالب برنده نیستند.
 
 
 
سئو فنی هیچ نقشی در Panda بازی نمی نماید
Panda صرفا به محتوا نگاه می نماید ، خیر مواقعی مانند اینکه شما از برچسب های H1 استعمال می‌کنید یا این که سرعت بارگیری کاغذ شما برای یوزرها زیاد میباشد.
 
همان طور که گفته شد ، بهینه سازی فنی قادر است تحت عنوان یک سهم اصلی در بهینه سازی و مرتبه بندی باشد ، به این ترتیب نباید آن را نادیده گرفت.
ولی سئو فنی به صورت خاص بر Panda تأثیر بدون واسطه ندارد.
 
 
 
جدول هنگامی
نسبتاًً مطمئناً پاندا پهناور ترین رکورد همگانی تاریخ های همگانی را برای به روزرسانی های مرتبط با خویش دارااست. بخشی از ادله این فرمان این میباشد که Panda از الگوریتم اساسی Google انجام می‌شود و در فیض امتیازات محتوا صرفا در تاریخ به روزرسانی های نو Panda تأثیر میگذارد.
 
این فعالیت تا 11 ژوئن 2013 ادامه داشت ، هنگامی که کاتس در SMX Advanced اعلام کرد که اگرچه Panda مستقیماً در الگوریتم مهم Google قرار نگرفته میباشد ، داده های آن ماهانه آپ دیت می‌گردد و در حین ماه به آرامی منتشر می گردد و به تأثیرات ناگهانی در سراسر صنعت نقطه پايان میدهد مربوط به به روزرسانی های پاندا.
 
 
 
سود گیری
درین نوشته‌ی‌علمی کارایی کردیم مجموع نکات در امر الگوریتم پاندا و اثر آن بر بهینه سازی و بازدید یوزرها از وبسایت توضیحات بدهیم. در‌حالتی که بخواهم بطور خلاصه بیان کنم الگوریتم پاندا اعتنا متعددی به چگونگی محتوا داراست. از جمله محتوای 3000 کلمه و واژه ای که اسکن باشد ارزشی ندارد البته درصورتی که 1000 واژه محتوای یونیک داشته باشیم اثربخشی بیشتری خواهد داشت.
 
الگوریتم پاندا عملکرد داراست تا شایسته ترین و کیفیت بالا ترین محتواها را در دست یوزرها قرار دهد تا به سرچ آنها مجاورت باشد.
صحت دارد که پاندا تاثیری مستقی بر seo ندارد البته در ارتقاء بازدید یوزرها چرا!
 

تکنولوژی وبسایت رقبا

 

 
تکنولوژی وبسایت رقبا
مقصود هر طراح وب سایت این میباشد که وبسایتی که پیاده سازی می‌نماید ساختاردرستی داشته باشد، کدها با صرفه گردیده باشند و همینطور برای خزش ربات‌های گوگل مهیا باشند. برای اینکه شما بتوانید یک وبسایت استاندارد پیاده سازی فرمایید یا این که بایستی خودتان ساخت سایت را برعهده بگیرید و یااینکه آن را برو آموزش سئو مشهد نسپاری فرمائید.
از آنجایی که پیداکردن طراح تارنما حرفه ای که با ارزش مطلوب بتواند ایده شما‌را تماما ایفا نماید فعالیت نسبتا رنج میباشد به شما سفارش میکنم این مرحله از پروسه را «در‌صورتی‌که به آن عشق دارید» خودتان برعهده بگیرید و یا این که با گذراندن زمان ساخت سایت و یا این که بازرسی مقاله‌ها ساخت وب سایت خودتان را آپدیت نگه دارید تا متوجه جزئیات و قسمت‌های مخفی شغل گردید و با پیشنهادات تولیدکننده پروسه اجرای پروژه را به آن چیزی که در ذهن دارید 
 آموزش سئو در مشهد مجاورت فرمایید.
و البته در دعوا نظارت فنی وب سایت به شما سفارش می کنم موردها تحت را آیتم پژوهش قرار دهید:
 
Analytics and tracking
Widgets
E-commerce
Frameworks
CDN
Mapping
Mobile
Payment
A/V Media
CMS
JS libraries & functions
Advertising
Verified links
SSL Certificates
Web hosting providers
Name servers
Email hosting providers
Web servers
Operating systems & servers
Syndication techniques
Webmaster registration
معماری وبسایت
پژوهش معماری تارنما خویش و رقبا یکی‌از مهمترین قسمت‌های بررسی تارنما میباشد. شما با این عمل میتوانید برگه‌های اساسی، شیت‌های زیرشاخه، گپ‌های محتوایی، صفحه های متاع و … را به ترتیب مداقه، حق تقدم‌بندی و شناسایی فرمایید. این دقیقا به عبارتی کاری میباشد که نقشه تارنما، برای شما و ولی موتور کاوش ایفا می دهد.
یک‌سری ابزار موءثر برای نظارت و اعمال این شغل وجو دارااست البته سفارش اینجانب به شما به کارگیری از برنامه مجانی Xenu Link Sleuth میباشد.
 
Core web vitals
Core web vital در پنجم می سال ۲۰۲۰ به وسیله گوگل معرفی و طبق آن معیارهای نسبتا جدیدی به وسیله گوگل به دولوپرها و کارشناسان seo ارائه شد.
ولی چرا نسبتا نو؟ چرا‌که این معیارها زمان متعددی میباشد که اعتنا گوگل را به خویش جلب نموده است و حدودا آحاد توسعه و گسترش دهندگان از التفات آن با خبر بودند. البته با اعلام قانونی گوگل و همینطور آپ دیت وب سایت‌های تحقیق seo تکنیکال مانند Light house گوگل، این قضیه به صورت بدون نقص علنی شد.
 
البته چهارچوب این آپ دیت هسته حیاتی گوگل چیست؟ چه معیارهایی بیشتراز پیش عنایت یافته اند؟ تحت عنوان یک دارای تخصص seo چطور تارنما خویش را طبق این معیارها بهبود ببخشیم و از چه ابزارهایی برای سنجش آن استعمال کنیم؟
برای سوال به‌این سوال های و همینطور یادگرفتن تعدادی ترفند seo برای بهبود core web vitals و بهبود سرعت تارنما، مطلقا نوشته ی علمی «core web vitals» را بازرسی بفرمایید.
 
رسیدگی محتوا
تنظیم لیستی از تک تک لغات کلیدی که قصد رویش در آن را دارید همچنان یک فعالیت اساسی و تلقی می‌گردد. به دلیل آن که سنگ بنای استراتژی محتوایی شما کلاً فرآیند پروژه تماما به‌این مسئله بستگی داراست.
پیش از آنکه نظارت لغات کلیدی وب سایت خودتان را استارت فرمایید، استارت به تحلیل ظریف ۵ تا از رقبای خویش فرمایید.
مجموع لغت ها کلیدی اساسی، فرعی، ثانویه . لانگ تیل آن ها را حصول فرمایید و لغت ها کلیدی مشترک را با یک ضریب خاص در لیستی دیگر ذخیره فرمائید. (این لغات احتمالا تولیدکننده قسمت قابل توجهی از عبارات کلیدی وب سایت شما خواهد بود.) برای اینکار هم به شما پیشنهاد می کنم از تارنما ahrefs به کارگیری نمایید.
 

اسکیما چیست؟

 

 
اسکیما چیست؟
در صورتیکه بخواهم به بی آلایش‌ترین گویش ممکن بیان‌کنم، به آن شکلی که شما در حاصل سرچ گوگل ظواهر می شوید، داده‌های ساختاریافته یا این که اسکیما (schema) (شِما) (طرحواره) (استراکچر دیتا) (structured data) (snippet) گفته می  آموزش سئو مشهد  گردد، به همین آسانی.
درحال حاضر در‌حالتی که بخواهم ظریف‌خیس بیان‌کنم، نشان‌گذاری اسکیما (Schema markup) یک گویش از داده‌های ساختاریافته میباشد که یاری می‌نماید تا موتورهای کاوش بتوانند اطلاعات دردسترس در تارنما شمارا برای ارائه نتیجه ها خوب، فهم نمایند. این علامت‌گذاری‌ها به موتورهای کاوش این قابلیت و امکان را می دهد تا بتوانند معانی و رابطه ها مخفی پشت هر موجودیت، در تارنما شمارا مشاهده نمایند. به همین برهان، نماد‌گذاری اسکیما به یک قضیه آموزش سئو در مشهد  داغ seo تبدیل شد‌ه‌است.
 
در قبلی، خویش گوگل data structure tools داشت و ما بوسیله خویش گوگل می‌توانستیم اسنیپت بسازیم. ورژن نو وبمستر تولز که اسمش سرچ کنسول میباشد دیگر این قابلیت و امکان را ندارد. همان طور که در پیشگفتار هم توضیح دادم ایجاد کرد اسکیما در صدر بردن CTR (نرخ کلیک) و ارتقاء احتمال تعیین شدن شما بوسیله مخاطب مفید میباشد و این زمینه ثابت گردیده‌است.
تا این حد که شاید شما در حاصل سرچ گوگل در خط چهارم باشید البته زیرا پیش از این مبادرت به تشکیل داد اسکیما برای وبسایتتان کردید و گوگل سود سرچ شما‌را لبریز زرق‌و‌برق‌خیس از باقی نتیجه ها اکران می دهد، استفاده کننده روی وبسایت شما کلیک خواهد کرد.
 
به همین راحتی انتخابش را از سایتی که در موضعِ اولیه حاصل سرچ گوگل قرار گرفته به تارنما شما که در خط چهارم می‌باشید، تغییر تحول می دهد، پس صرفا به خیال و خاطر استعمال از structured data شما توانستید به آسانی دقت و متکی بودن بیشتری را جلب نمائید و به وسیله مخاطب گزینش گردید. پس تا اینجا متوجه شدیم که اسکیما در واقع یک‌سری داده ها میباشد که به وسیله خویش ما به گوگل داده میگردد تا موتورهای جستجوی گوگل از روش آن داده ها بتوانند متوجه مقصود و زمینه تارنما ما شوند و سریع‌خیس و با صرفه‌خیس ما‌را در حاصل سرچ گوگل به یوزرها علامت دهند.
 
از جمله زمانی سه چهار سال پیش گوگل ذکر کرد که اکران به طور ستاره‌دار را برای مقاله ها برداشته میباشد، بعضی وبمستران برای اینکه این ضابطه را به دور بزنند می‌آمدند و برگه‌ای از سایتشان که نوشته‌ی علمی بود البته می‌خواستند به طور اسکیمای ستاره‌دار در نتیجه ها ظواهر گردد را در هنگام تشکیل داد اسکیما نوع کاغذ را به مکان نوشته ی علمی، لوکال بیزینس اعلام می‌کردند که مرتبط با استخراج‌وکارهای محلی و جنس میباشد و is this a review را برایش yes می‌گذاشتند تا در حاصل گوگل، اسنیپت برایشان به صورت امتیازدهی و ستاره اکران داده گردد.
اما این شغل صحیح وجود ندارد زیرا غرض اساسی از داده‌های ساختاریافته در واقع معرفی نوع حقیقی وواقعی برگه شما به گوگل و یاری به عالی و ریلکس‌خیس تشخیص دادن وبسایت شما به وسیله موتورهای کاوش میباشد. شتاب نکنید در‌پی تعدادی مثال بدون نقص تشکیل داد اسکیما را با هم خوا‌هیم رویت کرد.
 
به گزارش وبسایت SEMrush ثابت گردیده‌است که اسکیما یا این که Rich Snippet‌ها به نرخ کلیک (CTR) در نتیجه ها جستجوی ارگانیک امداد می‌نمایند. به‌دنبال چندین مثال عکس از صورت ظاهری این Rich Snippetها خوا‌هیم رویت کرد.
 
 
 
گونه های نشان‌گذاری اسکیما
گویش اسکیما، برای داده‌های ساختاریافته (structured data) درباره اشخاص، جای ‌ها، و هر چیزی که بر روی اینترنت میباشد، فرمت‌هایی داراست. لیست جامعی از مواقعی را که نماد‌گذاری‌های اسکیما (Schema Markups) می‌­توانند تعریف و تمجید نمایند را در سایت schema.org می‌­توانید پیدا فرمایید. ­با امداد اطلاعاتی که در اسکیما به موتورهای کاوش می‌دهید، شانس کلیک شدن روی تارنما خویش را بیشتر از ۵۰ درصد ارتقاء می‌دهید. شما هم احتمالا در نتیجه ها کاوش گوگل با تارنما­‌هایی روبرو گردیده‌­اید، که داده ها بیشتری در به عبارتی برگه جستجوها اکران می­‌دهند. مثل ستاره‌هایی که بوسیله یوزرها به آن ورقه داده گردیده­‌اند.
 
نشان‌گذاری‌ها و کدهای اسکیما مثل بقیه کدهای HTML در محتوای وبسایت قرار میگیرند. تارنما شما در هر مسئله‌ای که فعالیت می کند، میتواند از نشان‌گذاری اسکیما به کارگیری نمائید. وبسایت موسیقی، آموزشی، خبری، کتاب، فیلم و غیره، هر یک کدهای منحصر به فرد به خویش را دارا‌هستند. برای مثال چنانچه شما سایتی دارید که پوشه آموزشی یا این که کتاب الکترونیک یا این که متاع دیگری می فروشد، می بایست از کدهای منحصر به فرد هرمورد که به وسیله schema.org باصرفه گردیده‌اند، به کار گیری فرمائید تا داده ها در بابِ محصولتان را در چنگ گوگل قرار دهید. اطلاعاتی مثل اسم تالیف کننده، اسم کتاب یا این که فیلم، فرصت تکثیر و غیره.
 
علامت‌گذاری اسکیما معمولا در مفاد ذیل به عمل می روند:
 
مقالات (Articles)
 
حادثه ها (Events)
 
تولیدها (Products)
 
اشخاص (People)
 
سازمان‌ها (Organizations)
 
استحصال‌وکارهای محلی (Local Businesses)
 
نظرها یا این که امتیازدهی‌ها (Reviews)
 
امر پخت (Recipes)
 
موقعیت پزشکی (Medical conditions)
 
موفقیت کرامب (BreadCrumb)
 
سوالهای متدوال (FAQ)
 
همانگونه که گفتیم بعداز اضافه شدن نماد‌گذاری‌ اسکیما (Schema Markups) به وبسایت شما، نشان‌گذاری‌های اسکیما به موتور کاوش اذن میدهند تا فهم و شعور نمایند که ماهیت وبسایت شما چیست. بعد موتور کاوش می تواند این داده ها را از روش Rich Snippets به اکران بگذارد. برای مثال، در اینجا سود ورقه‌ای را داریم که آرم‌گذاری اسکیما برای حادثه ها یا این که مناسبت‌ها (Events) انجام می‌نماید، که در آن میتوانیم تاریخ‌ها و جای ‌های رویدادهای متعدد را، ببینیم.
 

صفحه ساز Themify

 

 
ورقه ساز Themify
 
 
برگه ساز themify
 
 
 
Themify یک مغازه تم دوستداشتنی وردپرس میباشد که کاغذ ساز Themify را با مجموع تم های وردپرس خویش ارائه میدهد. برای بقیه تم های وردپرس غیر از Themify ، میتوانید پلاگین Themify Page Builder را اخذ نمائید. این برگه ساز معمولی و بسیار ویژوال، دارنده یک سری ماژول مهیا به کارگیری میباشد که می‌توانید به صفحه ها یا این که پست های خویش اضافه نمایید. بخش اعظمی از این ماژول ها معمولاً از شما می‌خواهند پلاگین های غیروابسته آموزش سئو مشهد  وردپرس را نصب نمائید.
 
این شیت ساز دربرگیرنده بیشتراز 40 طرح بندی از پیش پیاده سازی گردیده برای صنعت های گوناگون مانند تالار بدنسازی ، رستوران ، مثال امور (پورتفولیو)، موسیقی ، عکاسی و همینطور دکان های آنلاین میباشد. میتوانید یک طرح را با یک کلیک وارد ورقه خویش نمائید ،محتوای آن را تغییر‌و تحول دهید و در پهنا چندین دقیقه یک برگه آموزش سئو در مشهد  فرود (لندینگ پیج) خوب ساخت و ساز فرمائید.
 
Themify Builder به شما قابلیت می‌دهد صفحه های خویش را تحت عنوان ادمین و همینطور به طور زنده (لایو) وب سایت خویش دستکاری نمائید. با دستکاری زنده، دقیقاً می‌بینید که تغییرات شما چه‌طور در وب سایت ظواهر میگردد. به غیر از این شیت ساز Themify Builder دارنده پوسته های فراهم به کارگیری میباشد که میتوانید با‌گاز آن‌ها‌را در شیت خویش اجرا فرمائید.
 
ارزش: 39 دلار برای Builder Addon Bundle (پلاگین مهم بدون پول میباشد)
 
درجه ما به برگه ساز تمیفای: B
 
مرور: Themify Builder یک شیت ساز قابل متکی بودن برای تشکیل داد شیت در وردپرس میباشد. در حالی که‌این کاغذ ساز دارنده خصوصیت های امید‌بخش میباشد، یک مقادر عدم وضوح در یادگیری آن وجود دارااست که می‌تواند استفاده کننده نو را ناامید نماید.
 
 
 
مزایا

موتور جستجو چه می‌خواهد؟

 

 
موتور کاوش چه می‌خواهد؟
موتورهای کاوش مدام یک چیز را می خواستند: ارائه جواب های موءثر و ظریف.
در‌حالتی که این جواب صحیح باشد، پس چرا به حیث میرسد که seo اینک با سال های پیشین تفاوت دارااست؟
برای شعور عالی، جواب را با یک نمونه پیش آموزش سئو مشهد  خواهم موفقیت:
 
در شرایطی که شما قصد داشته باشید یک لهجه دوم نو خاطر بگیرید، در بالا، فهم آن گویش بسیار ابتدایی و اما مشقت بار میباشد. با سپری شد فرصت، فهم و شعور شما عمیق خیس گردد و معناشناسی را فرا خواهید گرفت. معنای ضمنی لغات، جملا‌ت، اصطلاحات و ارتباط فی مابین عبارات و لغت ها. در غایت، با تمرین کافی، شما آنقدر در لهجه دوم گسترش خواهید کرد تا بتوانید تفاوت‌های دقیق را فهم و شعور فرمایید و به سؤالات نا مفهوم یا ا آموزش سئو در مشهد ین که ناقص نیز جواب دهید.
وقتی که موتورهای کاوش جدید استارت به یادگیری لهجه ما کردند، یادگرفتن آنها شغل رنج بود و ما برای آنکه بتوانیم محتوای خویش را به خزنده های گوگل بفهمانیم ناچار بودیم از لغات کلیدی خویش بارها و بارها به کارگیری کنیم. فیض این شیوه آن بود که محتوای ما سرشار از لغات کلیدی گردد و خواننده نتواند به صورت اثر گذار از آن برای رفع نیاز خویش استعمال نماید!
البته این هدفی عدم وجود که موتورهای کاوش در پی آن می باشند.
در آن زمان ای که موتور کاوش فاقد هوش و ابهام های مدرن بود اصطلاح 10 لینک آبی‌رنگ برای تعریف ساختار مسطح سرپ گوگل ابتکار شد. هر فرصت کاوش ایفا میشد، گوگل نتیجه ها را به طور صفحات ده لینکی به استفاده کننده اکران می بخشید.
از مهمترین خصوصیت های سرپ گوگل می شود به موردها تحت اشاره نمود:
 
تبلیغات کلیکی
Featured snippets
حاصل محلی
گراف علم
Site links
مرتبط ترین نتیجه ها
 
 
وضعیت صفر گوگل
شرایط صفر اصطلاحی میباشد که برای تعریف بلوک پر رنگ در بالای کاغذ نتیجه ها جستجوی گوگل به کارگیری می‌گردد. گوگل برای نخستین دفعه در سال 2014 موقعیتی را به اسم صفر برای پاسخگویی سریع به جستجوی یوزرها معرفی کرد تا مستقیما از به عبارتی کاغذ حاصل و سوای نیاز به کلیک به سوال های مخاطب جواب دهد. اطلاعات دردسترس در حالت صفر مشتمل بر خلاصه پاسخی که از یکی صفحه ها مو جود در اینترنت استحصال گردیده به همدم لینک و پیوند برگه است. که از نگاه گوگل شایسته ترین و ظریف ترین پاسخ به جستجوی مخاطب میباشد.
از آن‌جا که گوگل پیرو ارائه شایسته ترین جواب به هر مخاطب میباشد ، محتوای تعیین گردیده برای وضعیت صفر را بر پایه ی قربت رابطه آن با جستجوی مخاطب و از فی مابین وب سایت هایی که seo بهتری دارا هستند تعیین می نماید. این قطعه پررنگ وضعیت صفر نامیده می گردد و دقیقا پس از تبلیغات در بالای نتیجه ها کاوش نمایش داده میشود و اینترنت سایتی که‌این جواب از آن گرفته گردیده ، تحت عنوان برگزیدگان تارنما در جستجوی طبیعی شناخته میگردد.
 
SSR و اثر آن بر seo تارنما
اذن بدهید، پیش از پرداختن به تعاریف و جزئیات، به دو سؤال اصلی پاسخ بدهیم تا رابطه این قضیه با بهینه سازی وبسایت تماما معین خواهد شد:
 
آیا ssr (هرچه که است) بر بهینه سازی وبسایت اثر دارااست؟ آری.
آیا اثر آن مثبت میباشد یا این که منفی؟ درکل مثبت میباشد.
تمامی‌ی وبسایت‌ها (استاتیک یا این که داینامیک) ساختار نادر‌وبیش مشترکی دارا‌هستند: با گویش آرم‌گذاری HTML ساختار اساسی وب سایت و صفحاتش ساخته می‌گردد، با CSS به صفحه های و محتواها استایل داده می شود و درنهایت با Javascript (که لهجه اپ‌نویسی و سمت استفاده کننده،Front-end، میباشد) صفحه ها تعاملی‌خیس و پویاتر میشود. ولی امروزه آیتم‌ی بسیار دوست داستنی و پرطرفدار دیگری هم برای ساختن Front-end و رابط کاربری اینترنت‌تارنما‌ها وجود دارااست: فریمورک‌های جاوااسکریپت.
 
درهرحال، زمانی استفاده کننده یا این که بات موتور کاوش میخواهد ورقه‌ای را ببیند، مجموع این کدها می بایست جاری ساختن (ترجمه شوند) و اکران داده شوند. این فعالیت را مرورگرهای یوزرها اعمال میدهند.هرچه این کدها سریع‌خیس و بدون نقص‌خیس پردازش و اعمال شوند، کاغذ و محتوای آن را خزنده‌های (بات‌های/ bots) موتورهای کاوش و استفاده کننده سریع‌‌خیس و بدون نقص‌خیس میبینند. پس دارای تخصص بهینه سازی می بایست مطمئن گردد که پردازش و اکران تک تک کدها بی‌هیچ مشکلی صورت پذیرد، این اعتقاد و باور‌یافتن با seo جاوااسکریپت (JS) نتایج می‌گردد.
 

چه طور وب سایت خود را برای جست و جوی‌بار صوتی گوگل آماده کنیم؟

 

 
چه گونه جست و جویبار صوتی گوگل در هم اکنون تغییر تحول در بازاریابی دیجیتال و seo وب سایت میباشد؟
یکی‌از گران قدر‌ترین تغییراتی که در سال‌های اخیر در جست و جو چشم‌ایم این میباشد که وبگردی به شدت فردی‌شد‌ه‌است. Google با ادغام سرویس ها و محصول ها متفاوت گوناگون خویش، متوجه تجارب و ذوق و سلیقه جست و جوی بار منحصربه‌فرد هر مخاطب به صورت ظریف گردیده‌است. این شغل منجر تولید یک استراتژی بازاریابی گردیده (بازاریابی مطابق اشخاص)، که یک تکنیک فوق‌العاده قوی میباشد. همان طور که از نامش پیداست، یک نحوه بازاریابی میباشد که به تبلیغ‌کنندگان اذن میدهد تا یوزرها را مبنی بر شخصیتی که میباشند، به مکان کردار‎شان غرض قرار دهند. در بازاریابی بر اساس اشخاص شاهد تغییر‌و تحول عمیقی به سمت فردی سازی شدن بازاریابی برای یوزرها هستیم که ضمن تاریخچه جست و جو و ترجیحات خرید به صدای اشخاص  آموزش سئو مشهد هم دقت می‎خواهد شد.
 
 
 
چه طور وب سایت خویش را برای جست و جوی‌بار صوتی گوگل مهیا کنیم؟
خبر بهتر این میباشد که در شرایطی که از شایسته ترین نحوه‌های بهینه سازی فعلی به کار گیری می کنید، نیاز به ایفا شغل های متفاوتی ندارید، البته در حالتی که اکنون تارنما خویش را به شیوه صحیح با صرفه نمی کنید؛ جایگاهی در جست و جویبار صوتی یوزرها نخواهید داشت. این نکته حائض اهمیت را بایستی در حیث داشت که ساخت‌و‌ساز محتوا بایستی به صورتی موثر و اثر گذار باشد تا یوزرها با آن رابطه برقرار نمایند و محتوا بتواند در جست و جویبار صوتی گوگل مرتبه بگیرد. به علاوه، می بایست ارتباط دربین جست و جویبار صوتی و استفاده کننده را حدس کرده و مدام به خیال و خاطر داشت که آنها را زودتر به حاصل جست و جو برسانیم. پس عبارتی که به طور صوتی جست و جو گردیده‌است، می بایست جواب و فیض‎ای بدیهی، کوتاه و آموزش سئو در مشهد  مختصر داشته باشد.
 
 
 
روند سئو و بهبود جست و جوی‌بار صوتی
۱) استعمال از لهجه محاوره
به کارگیری از لهجه محاوره به جهت سئو محتواها برای جست و جویبار صوتی امری ضروری میباشد، چرا‌که جست و جوهایی که اشخاص تایپ می‎نمایند با آن چیزی که ذکر می‎نمایند، گوناگون میباشد. در حالی که فردی ممکن میباشد با استعمال از کیبورد خویش «محل تعمیر گوشی در تبریز» را جست و جو نماید، در جست و جویبار صوتی ممکن میباشد سخن نماید، «چرا وضوح دوربین تلفن همراه سامسونگ کاهش پیدا کرده؟» محتوای شما بایستی به اندازه کافی بدیهی و مشمول معنا باشد تا گوگل معنای محتوای سرچ گردیده را بفهمد و در شیت حاصل آرم دهد. کوشش فرمایید از الگوی کلامی در کوئری‎ها و لغات کلیدی زمان بر به کار گیری نمائید. یوزرها با مدل نوشتاری خویش صحبت نمی‎گویند، به خصوص هنگامی که قصد جست و جوی بار چیزی را به صورت آنلاین داشته باشند.
 
در جست و جوی بار صوتی، بهینه سازی با الگوهای حرف وری عامیانه ی عموم گره می‎خورد و مایحتاج میباشد که از این پس کلمه ها محاوره‎ای صورت و لغت ها زمان بر خیس را نیز در دایره ی کلمه ها کلیدی در حیث گرفت.
 
 
 
۲) از لغت ها کلیدی زمانبر به کار گیری فرمائید
یک کدام از موثرترین استراتژی هایی که می‎توانید هنگام سئو جست و جوی‌بار صوتی اتخاذ نمائید، غرض قرار دادن لغت ها کلیدی زمان بر(لغت ها کلیدی) میباشد .عبارات کلیدی دم بلند (Long-Tail) عبارت‌ هایی میباشند؛ که همان طور که از نامشان پیداست، زمان بر‌خیس از لغات کلیدی جستجوی بی آلایش میباشند. خلال این، لغت ها کلیدی دم بلند حدوداً ۷۰٪ از آحاد جستارهای کاوش را تشکیل می‎دهند، بدین مضمون‌ که آن‎ها کمتر رقابتی می‌باشند، ولی مداقه کمتری ندارند. نکته دیگری که هنگام مقصود قرار دادن عبارات کلیدی دم بلند می بایست در حیث گرفت این میباشد که عموم حقیقتاً چه طور از جست و جویبار صوتی استعمال می‎نمایند. برخلاف کلمه ها جست و جوی‌بار تایپ گردیده، جست و جوهای صوتی گفتاری معمولاً محاوره‎ ای می باشند و شیوه کلام اشخاص در معاش روزانه را منعکس می‎نمایند. با مقصود قرار دادن کلمه ها و کلمات کلیدی زمان بر و محاوره‎ ای و جواب به سوالاتی که احتمالاً مشتریان احتمالی شما خواهند داشت، شانس بسیار بیشتری برای مرتبه بندی این سؤالات و ظواهر پررنگ در نتیجه ها جست و جو خواهید داشت.
 
 
 
کلمه ها کلیدی وقتگیر اکثر اوقات نرخ کلیک بسیار بهتری نسبت به پرس و جوهای کوتاه‎خیس دارا هستند.
 
۳) از لغت ها کلیدی سوالی به کارگیری فرمایید
همان طور که در زمینه‌ی پیشین بیان شد درین نوع جست و جو به جهت شل بودن از جملا‌ت بلند سوالی به کارگیری می‎گردد. پس می‎اقتدار از کلمه ها پرسشی مانند “کجا”، “چرا” و “کی” در‌این کلیدواژه‎ ها استفاده کرد. به صورت نمونه: به مکان تایپ کردن “شهر کتاب” از “نزدکترین شهر کتاب به اینجانب کجاست” به کار گیری شود. شیوه مطلوب برای درج این نوع کلیدواژه ‎ها، ساختن صفحه ها سوال های متداول و حدس این نوع کلیدواژه ها در آن کاغذ می‎باشد. ضمنا بایستی مراقب باشید ارتفاع وقتی که جواب اکران داده می‎خواهد شد خیلی زمانبر نباشد، تا یوزرها بتوانند آن را خوانده و داده ها مایحتاج خویش را از آن حصول کنند؛ همینطور داده ها می بایست به طور جامع و بدون نقص باشد(یعنی خیر آنقدر بلند که آن را نخوانند و خیر آنقدر کوتاه که جواب پرسش خویش را اخذ نکند.)
 
 
 
۴) وبسایت خویش را برای جست و جوی‌بار محلی با صرفه فرمائید
«تعمیرگاه های مجاورت اینجانب» یا این که «شایسته ترین جای برای تنظیم غذای خانگی در طهران کجاست» یا این که «شایسته ترین جای برای تفریح در گیلان کجاست؟»و… در حالی که‌این جست و جوها بسیار متعدد می‌باشند، یک زمینه مشترک دارا هستند، تمامی آنها جست و جوهای محلی می‌باشند و در ادامه آیتم های محلی می‌باشند. برای این مراد، مطمئن گردید که لغات کلیدی محلی را برای هم خوانی با عباراتی که مشتریان شما ممکن میباشد در جستارهای خویش به کارگیری نمایند، طراحی نمایید. یا این که در صورتی‌که اصطلاح محاوره‎ای خاصی مانند “مجاورت میدان انقلاب” وجود دارااست که برای تعریف محله شما به کارگیری می‎خواهد شد، مطمئن گردید که آن را نیز در لحاظ گرفته اید و در جست و جوی‌بار صوتی به یاری یوزرها می‌آید.
 
 
 
۵) کمپین های تبلیغاتی برای جستجوهای مجاورت منNear Me’ Searches سئو فرمائید
در‌صورتی‌که استخراج‌وکار متمرکز محلی خویش را با به کارگیری از AdWords تبلیغ میکنید، یک سری گام دیگر وجود دارااست که میتوانید برای به حداکثر رساندن چشم شدن خویش در جستجوهای گرانبها «مجاورت اینجانب» بردارید، این فعالیت سبب می‎گردد یوزرها بیشتر شما‌را در جست و جویبار صوتی و نوشتاری خویش تعیین نمایند. پلاگین وضعیت مکانی AdWords یک خط مش کارکشته برای اعتقاد و باور از اکران تبلیغات شما برای خریدارانی میباشد که در هم اکنون تکان می‌باشند. فعال کردن اپ‌های افزودنی حالت مکانی به شما این قابلیت میدهد نشانی، شماره تلفن و مسیرهای استحصال‌وکارتان را در کنار اطلاع رسانی‌هایتان اکران دهید. این تبلیغات در بالای حاصل ارگانیک در Google Maps در سراسر اینترنت ظواهر می گردند و میتوانند به ارتقا ترافیک مغازه یا این که جای شما از جهت جست و جوی‌بار صوتی هم امداد نمایند.
 

Sales Conversion Rate

 

 
کدام معیارها توفیق تارنما های فروشگاهی را نشانه میدهند؟
استفاده کننده این محتوا صاحبان دستیابی‌‌وکارهای آنلاین، کارشناسان seo و دیجیتال مارکترها میباشند. یعنی اشخاصی که در دنیای غامض‌ی ایکامرس شغل می‌نمایند. بیزنس الکترونیک (Ecommerce) در بستر وب اجرا می‌گردد. البته وب به تنهایی دادوستد اشکال متاع و سرویس ها (کسب و کار الکترونیک) را ممکن نکرده میباشد. خریدوفروش جنس و سرویس ها در بیشتر موردها در سایت‌های فروشگاهی (Ecommerce Websites) آموزش سئو مشهد  واقعه می‌ افتد.
 
هنگامی کلیه‌چیز در تارنما حادثه میفتد، یعنی کلیه‌چیز را می شود تصویب کرد. میشود این‌طور اظهار کرد که صاحبان فروشگا‌های آنلاین هر جنبش مخاطب و هر کلیک او‌را از وقتی که وارد وب سایت می شود و حتی اینکه از کجا (کدام لینک و پیوند) وارد وبسایت گردیده‌است، می دانند. اما، وسعت اطلاعاتی که صاحب و مالک دکان می‌‌تواند داشته باشد بسیار بیشتر میباشد. هر استفاده کننده روی کدام تبلیغات کلیک کرده، هر استفاده کننده کدام تولیدات را چشم، هر استفاده کننده چه دوران در کاغذ‌ی یک جنس باقی‌مانده، مخاطب تا کجا برای خرید یک جنس پیش رفته آموزش سئو در مشهد  و پشیمان گردیده‌است و … .
 
نکته اینجاست که مجموع آن جزئیات و رفتارها در توفیق استحصال‌وکار موثر میباشد، البته توفیق یک فروشگاه آنلاین را تعداد کلیک‌ها یا این که دوران وقتی که استفاده کننده در ورقه‌ی کالا میگذراند معلوم نمی‌نماید. توفیق یک وبسایت فروشگاهی را رقم فروش ماهانه نیز به تنهایی معین نمی‌نماید. استخراج‌وکارهای آنلاین یا این که در مسیر پرورش و گرانقدر‌خیس شدن قرار دارا‌هستند یا این که در مسیر حذف و فراموش شدن.
 
پس، در زمانه بیزنس الکترونیک صرفا یک میزان وجود ندارد که ماندن یا این که حذف شدن استخراج‌وکارها را مشخص می‌نماید. تیم‌ای از معیارها، که هرمورد برای خودش دنیایی میباشد لبریز جزئیات، برای آنالیز شرایط یک وب سایت فروشگاهی و غالب بودن یا این که نبودنش می بایست در لحاظ گرفته گردد.
مهمترین معیارها برای تحلیل توفیق دکان های اینترنتی
یکسری واحد سنجش وجود دارااست که چنانچه سایت فروشگاهی درتوان قابل‌قبولی آنان‌را داشته باشد، در مسیر توفیق و رویش قرار گرفته میباشد. اصلی وجود ندارد صاحب و مالک فروشگاهی به بزرگی آمازون میباشید یا این که اخیرا استخراج‌وکار آنلاین خویش را روش انداخته‌اید، شما (صاحبان و تصمیم‌گیرندگان در وبسایت‌های فروشگاهی) می بایست برای نظارت حالت استحصال‌وکار خویش بیشتراز هر چیز دیگری معیارهای تحت را به توجه پایین حیث داشته باشید.
 
 
 
۱. ترازو نرخ تبدیل (Sales Conversion Rate)
نرخ تبدیل مخاطب/بازدیدکننده‌ی وبسایت به خریدار که به طور درصد نماد داده میگردد، مهمترین رقم (داده) در ایکامرس میباشد. اولی و مهم ترین سوالی که صاحب و مالک فروشگاه آنلاین مایحتاج میباشد پاسخش را بداند این میباشد: در برهه زمانی‌ی وقتی معلوم (به عنوان مثال یک هفته)، تعدادی نفر از آحاد کاربرانی که به وب سایت (دکان) وارد شدند، از آن خرید کردند؟ جواب پرسش از تقسیم کردن تعداد کاربرانی که خرید کردند به تک تک کاربرانی که در آن برهه زمانی‌ی هنگامی به وبسایت آمدند و ضرب کردن نتیجه ها تقسیم در ۱۰۰ به دست میاید.
 
برای مثال در صورتیکه در یک هفته وب سایت شما ۱۵۰۰ بازدیدکننده داشته میباشد و از آن فی مابین صرفا ۳۰ نفر همگی‌ی فرایند را طی کردند و از وبسایت چیزی خریدند، نرخ تبدیل تارنما فروشگاهی شما ۲٪ میباشد. این طبیعی میباشد که هر چه نرخ تبدیل فراتر باشد خوب میباشد. البته چیزی که نرخ تبدیل را واحد سنجش مهمی می‌نماید بالا بودن آن وجود ندارد.
 
 
 
نکات اصلی در نظارت و ارزیابی نرخ تبدیل وبسایت فروشگاهی
میزان نرخ تبدیل را با دقت به مورد ها پایین پژوهش و چک می‌نمایند:
 
نرخ تبدیل فروشگاه آنلاین درصورتی که کمتر از میانگین نرخ تبدیل استحصال‌وکارهای آنلاین شبیه در محل عمل دکان (شهر یا این که میهن) باشد، بد میباشد و برای صاحب و مالک دکان نشانه خطر. نرخ تبدیل وبسایت فروشگاهی اثاثیه خانگی با نرخ تبدیل سوپرمارکت آنلاین مختلف میباشد. همینطور، جغرافیایی که مغازه در آن شغل می‌نماید بایستی حیث خواهد شد. طبیعی میباشد نمی شود میانگین نرخ تبدیل وب سایت‌های فروشگاهی آمریکایی را برای مغازه‌های اینترنتی کشور ایران هم در لحاظ گرفت. به نمودار پایین که از statista.com برداشته شد‌ه‌است، اعتنا نمائید. درصد‌های تحت علامت‌دهنده‌ی میانگین نرخ تبدیل مغازه‌های آنلاین در عالم به تفکیک منطقهی کار دکان‌ها در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ میباشد. در صورتیکه سایت فروشگاهی با نرخ تبدیل ۲٪ به عنوان مثال کالاهای ورزشی میفروشد، براساس داده های عددی جهانی نرخ تبدیل قابل‌قبولی داراست.
اثبات نگه‌ داشتن نرخ تبدیل از بیشتر کردن آن اصلی‌خیس میباشد. یعنی در صورتیکه نرخ تبدیل مغازه کالاهای ورزشی از ۲٪ کمتر خواهد شد، مکان نگرانی وجود دارااست و بایستی در ادامه علل کاهش نرخ تبدیل بود. بدین نکته هم می بایست دقت کرد که گفت و گو درباره ی بهبود نرخ تبدیل بسیار کبیر و پرجزئیات میباشد. اما به هر حالا صاحب و مالک استخراج‌وکار، مجموعه seo و دیجیتال مارکتینگ می بایست نسبت به نرخ تبدیل زیر‌خیس از میانگین حساس باشند و در عین حالا برای بیشتر کردن نرخ تبدیل کوشش کنند.
 
 
۲. ترافیک وب سایت
در صورتیکه کسی از وبسایت فروشگاهی بازدید نکند، چطور می‌گردد بازدیدکننده تارنما را به خریدار تبدیل کرد؟ فارغ از اینکه وب سایت بازدیدکننده داشته باشد، تبدیل و نرخ تبدیلی وجود نخواهد داشت. به همین ادله، ترافیک تارنما که به عبارتی تعداد بازدیدکنندگان از تارنما میباشد، ترازو بسیار بسیار مهمی میباشد.
 
ترافیک بیشتر الزاما به معنای فروش بیشتر و نرخ تبدیل فراتر وجود ندارد. زیرا ضمانتی نیست که کلیه‌ی بازدیدکنندگان تبدیل به خریدار شوند. با این وجود، سایت‌های فروشگاهی نیاز دارا هستند تا ترافیک بالایی داشته باشند. تعداد بازدیدکننده‌ی بیشتر یعنی انسان‌های بیشتری (مشتریان بالقوه) با استخراج‌وکار آشنا می شوند و بالاخره ممکن میباشد یک روز به خریدار تبدیل شوند. ترافیک بالای وب سایت به برندینگ حصول‌وکار هم امداد می‌نماید.
 
چطور می بایست ترافیک تارنما را بالا پیروزی؟ کوتاه‌ترین و سریع‌ترین راه و روش seo وب سایت فروشگاهی میباشد. باصرفه‌سازی تارنما برای موتورهای کاوش آن چیزی میباشد که تارنما فروشگاهی شما‌را زودتر از سایر‌ی رقبا میگذارد جلوی دیده مخاطب. از مهم ترین دلایل التفات دیجیتال مارکتینگ و سوشال مدیا مارکتینگ برای حصول‌وکارهای آنلاین این میباشد که بازاریابی دیجیتال یوزرها را از کانال‌های اجتماعی یا این که دیگر پلتفرم‌ها و و بسایت‌ها به وب سایت فروشگاهی هدایت می‌نماید.
 

تعیین صفحه ها مطلوب برای سئو

 

 
گام دوم، تعیین صفحه ها مطلوب برای سئو
حال که آحاد داده ها را یکجا داریم، وقت آن میباشد که داده ها را تجزیه و آنالیز کنیم. درواقع اینجا تصمیم می گیریم که کدام محتوا به چه  آموزش سئو مشهد شکلی به‌روز گردد.
 
برای این عمل لینک و پیوند کلیه‌ی محتواها را در یکی‌از سه  آموزش سئو در مشهد مجموعه‌ی پایین قرار دهید:
 
محتوایی که ترافیک بالایی داراست البته نرخ تبدیلش معدود میباشد.
محتوایی که ترافیک معدود و نرخ تبدیل خیر دارااست.
محتوای نیکی که افت نموده است.
هم اکنون پیوند‌هایی را که در‌این سه مجموعه قرار می گیرند براساس حق تقدم‌ها تروتمیز فرمائید. کدام مجموعه برای شما در حق تقدم قرار میگیرد؟ محتواهایی که نرخ تبدیل خیر و خوبی دارا هستند، البته ترافیک معدود؟ آن گاه، وهله به تحقیق استراتژی‌های گوناگون محتوایی میباشد که اختلال مقالات را برطرف ‌نماید. به عنوان مثال، با چه روشی بایستی نرخ کلیک نوشته‌علمی را ارتقاء دهید، چه روشی منجر می شود ترافیک نوشته‌ی‌علمی بیشتر خواهد شد و … .
 
 
 
گام سوم، پژوهش کلمه ها کلیدی هر نوشته‌ی علمی
جاری ساختن هر استراتژی محتوایی روی مقاله ها می بایست براساس عبارات کلیدی نو یا این که خوب میباشد بیان‌کنم لغت ها کلیدی مطلوب باشد. متخصص seo میباشد که آن لغات را با پژوهش ها کلمه و واژه کلیدی همزمان با به‌روزرسانی به مجموعه محتوا میدهد. این شغل مداقه بسیار بالایی دارااست. چون هنگامی تصمیم به‌روزرسانی محتوا سابق را دارید در صورتی عبارات کلیدی تازه را رسیدگی و گزینش نکنید، احتمال توفیق آپ تو دیت نادر میگردد.
 
درواقع با پژوهش کلماتی که محتوا با آنها ترافیک جذب نموده است، شما می توانید پوزیشن نوشته‌علمی را روی آن واژه و کلمه ارتقاء دهید تا ترافیک بیشتری اخذ نماید.
 
تعیین عبارات کلیدی بر پایه ی غرض جست و جو
یکی‌از مهم ترین کارداران انتخاب‌کننده در ارتقاء جايگاه محتوا روی یک واژه و کلمه کلیدی، ادراک مقصود یا این که نوع و خصوصیت‌های محتواهایی میباشد که با آن کلمه و واژه درجه گرفته‌اند. هر دارای تخصص seo بایستی غرض جستجوی استفاده کننده از لغات کلیدی و چیزی را که گوگل به وی اکران می دهد،‌ تجزیه و آنالیز نماید تا با گزینش کلمه و واژه کلیدی صحیح برای نوشته ی علمی احتمال توفیق عمل را بالا پیروز شود.
 
 
 
گام چهارم، پژوهش عنا وین محتوا خصوصا تیتر مهم
از طریق‌های مرسوم و اساسی دربین کارشناسان برای ارتقا نرخ تبدیل مقاله‌ها بهبود عنا وین میباشد. در گام اولیه، مقاله بایستی تیتر و عنوان مهم (H1) دیدنی و کاربردی داشته باشد.
 
اکثر اوقات یوزرها پیش از هر کاری به عنا وین نگاه می‌نمایند. در حالتی که تیتر آنان را جذب نماید، متن نیز خوانده می‌گردد وگرنه خیلی سریع برگه را می‌بندند. درحال حاضر ملاحظه کنید عنوان ها محتواهای شما با دقت به کلمات کلیدی مطلوب، مقصود جست‌وجو و جذابیت نیاز به آپ تو دیت داراست یا این که خیر؟
 
 
 
گام پنجم، رسیدگی موردها محتوایی اساسی
خب، بعداز معلوم کردن ایرادات ریز و درشت و پژوهش عبارات کلیدی، دفعه به تحقیق محتوایی نوشته‌ی علمی میرسد. درحال حاضر بایستی به‌تیتر یک خواننده سراغ محتوا رفت. و هر داده ها، گزاره، تصویر و حتی لینکی که اعتبارش را از دست داده یا این که دیرین گردیده‌است تغییر و تحول اعطا کرد. خیلی‌ها برای به‌روزرسانی علاوه‌بر نظارت‌هایی از این دست، نوع دیگری از محتوا را نیز به نوشته ی علمی اضافه می‌نمایند؛ برای مثال محتوای ویدیویی یا این که پادکست.
 
 
 
گام ششم، پژوهش جزء‌به‌جزء seo On-page
هم اکنون که محتوای تازه مهیا بار گذاری میباشد، کارشناس بهینه سازی می بایست تحت عنوان ناظر به‌روزرسانی وارد فاز رسیدگی پارامترهای seo On-page گردد. لیست ذیل مواقعی میباشد که قطعا در آپ تو دیت نوشته‌علمی می بایست سنجیده شود:
 
چگالی کلمه و واژه کلیدی،
یکدست‌سازی واژه و کلمه کلیدی در نوشته‌علمی،
به کار گیری از کلمه ها کلیدی در عنوان ها اساسی و تیتر seo،
نظارت و باصرفه‌سازی متا دیسکریپشن،
با صرفه‌سازی وسعت و فرمت تصاویر،
تحقیق تگ‌ها (تگ بولد و تگ‌های H).
 
 
گام هفتم، تحقیق CTA مستعمل در نوشته‌علمی
کال تو اکشن یا این که به عبارتی CTA درواقع مسیر تبدیل بازدیدکننده به خریدار میباشد. دارای تخصص دیجیتال مارکتینگ یا این که seo عالی میباشد با سیکل هنگامی مشخصی کال تو اکشن‌های مقاله ها را تحقیق کند. از جمله، در صورتی‌که متاع جدیدی اضافه گردیده که تا قبل از این نبوده یا این که سرویس ها خاصی مربوط به زمینه نوشته‌ی علمی ارائه میشود که قدیم وجود نداشته میباشد، می‌گردد یکی‌از آنان را به‌تیتر CTA به نوشته‌علمی خاطر نشان کرد و نرخ تبدیل نوشته‌ی علمی را ارتقا بخشید.
 

به کارگیری از تجهیزات یوتیوب برای ارتقا عضوهای شبکه

 

 
۷. به کارگیری از تجهیزات یوتیوب برای ارتقا عضوهای شبکه
آیا تابه‌حالا مورد دایره‌ای صورت را که وسطش نماد تعجب (!) میباشد، چشم‌اید؟ متن توصیه عضویت آموزش سئو مشهد  در کانالی که از آن کلیپ میبینید، چطور؟
 
این‌ها تجهیزات ارتقاء استفاده کننده یا این که CTA میباشد که یوتیوب به‌شکل پیش‌فرض برای شبکه‌های محتوایی قرار داده میباشد. این اعلان‌ها در طی‌های مشخص و معلوم روی دسکتاپ یا این که تلفن همراه ظواهر میشوند و مخاطب را به تعقیب کردن شبکه یا این که مشاهده ویدیوهای شبیه از به عبارتی شبکه ترغیب می‌نمایند.
یوتیوب به شما قابلیت داده میباشد که دستکم ۵ مورد از ۶ آیتم‌ی تحت را برای هر ویدئو گزینش نمائید:
 
معرفی شبکه یا این که هدایت مخاطب به کانالی دیگر،
تشویق کاربرها به پرداخت پول برای یاری به ایجاد کرد ویدیوهای بیشتر و کیفیت بالا‌خیس،
لینک و پیوند به وبسایت‌های حامی مالی ویدئو،
نظرسنجی از یوزرها، و
قرار دادن لینک و پیوند محتوای شما در کنار محتوای شبکه‌های متعدد.
برای شناخت بیشتر با مورد‌های رابطه با استفاده کننده یوتیوب قسمت ساپورت گوگل را پژوهش فرمائید.
 
 
 
۸. ارتقاء دسترسی با هشتگ
جدیدا یوتیوب هشتگ‌ها را به اپلیکیشن خویش اضافه نموده است. این تغییر‌و تحول دسترسی استفاده کننده به ویدیوهای شمارا فزایش میدهد. اما به‌ شرطی که شما هم از هشتگ به کار گیری فرمایید. صحیح مثل لینکدین یا این که اینستاگرام که استفاده کننده با جست‌وجوی هشتگ به محتوا دسترسی پیدا می‌نماید. اینجا هم میتوانید نام مارک یا این که قضیه محتوای کلیپ را هشتگ نمایید. حتی می توانید هشتگ‌ها را به توضیحات ویدئو هم اضافه فرمایید. اصول استعمال از هشتگ‌ها در یوتیوب، مثل زیاده‌روی نکردن از هشتگ‌ها، به عبارتی میباشد که در توییتر مارکتینگ بایستی رعایت گردد.
 
 
 
۹. پلی‌لیست برای ویدیوهای مرتبط
همت نمایید دسته‌ای از ویدیوهای مربوط به یکدیگر را با امکان تشکیل داد پلی‌لیست به یوزرها عرضه نمائید. با این ترتیب، مخاطب با هر مورد از ویدئو‌ها که روبه‌رو خواهد شد، ویدیوهای دیگر را هم پژوهش می‌نماید. ایجاد کرد پلی‌لیست در نماد دادن مورد ویدیوها به یوتیوب هم یاری‌کننده میباشد.
۱۰. استعمال از قابلیت و امکان پین کردن نظرها
یک کدام از نحوه‌های رابطه با یوزرها استعمال از نظرهای پین گردیده است. می‌‌خواهد شد بعداز تکثیر محتوا، نظری ذیل آن بنویسید که محتوای آن چالشی باشد یا این که طوری تهیه گردیده باشد که یوزرها را به دیدگاه ها ترغیب نماید. شاید یکی‌از یوزرها لحاظ بسیار دیدنی یا این که مثبتی در باب کلیپ نوشته باشد، آن را هم میتوانید پین فرمائید تا همگی‌ی یوزرها پیش از سایر‌ی ایده ها بخوانندش.
ابزارهای seo یوتیوب
حال که راهکارهای اثر گذار در با صرفه‌سازی محتوای یوتیوب را با هم مرور کردیم، عالی میباشد از ابزارهای مطلوب برای این عمل هم آگاه شویم. ابزارها در seo بسیار اصلی و کاربردی می‌باشند. به همین عامل دارای تخصص seo از ابزارهای مختلفی استفاه می‌نماید. بعضا ابزارها برای ارزیابی رقبا در بهینه سازی بیشتر کاربرد دارا هستند و برخی دیگر مثل Ahrefs پلتفرمی جامع‌‌اند که به دارای تخصص seo قابلیت تحقیق کلیه جانبه تارنما را میدهد. این پلتفرم کلمه ها‌ کلیدی مطلوب برای سایت را توصیه می دهند. و وسعت جست‌وجوی ماهانه واژه و کلمه کلیدی و سکو ویدیوها روی عبارات کلیدی متعدد را نیز در چنگ متخصص seo میگذارد.
 
برای بهینه سازی یوتیوب، خلال ابزارهای seo وبسایت به ابزارهای دیگری هم نیاز میباشد. ۳ ابزاری که پیرو معرفی میشود، برای ساختن ویدیو و ارتقای چگونگی آن کاربرد دارااست. یعنی به متخصص seo یا این که آفریننده محتوا امداد می‌نمایند تا محتوایی کیفیت خوب برای نشر در یوتیوب بسازند.
 
 
 
Canva
گفتیم که کاور منحصر برای ویدیوها اعجاز می‌نماید. Canva پلتفرمی منحصربه‌فرد برای پیاده سازی کاورهای ویدئو داراست و این قابلیت را به شما می دهد تا با پوسته‌های فراهم و ساختاری معمولی، کاوری جالب بسازید. این پلتفرم برای موضوعات گوناگون آیتم‌های پیشنهادی به شما ارائه می دهد و میتوانید با گزینش آنها کاوری مطلوب برای ویدیوهایتان بسازید.
 
 
 
vidIQ Vision
vidIQ Vision ابزاری معمولی و دیدنی میباشد که روی مرورگر کروم به‌شکل پلاگین نصب میشود. شما میتوانید با مراجعه به دکان گوگل کروم این نرم‌افزار را دانلود و نصب فرمایید. این نرم‌افزار تجهیزات و داده‌‌های مختلفی را در مشت شما میگذارد، مثلا معدل فرصت تماشای ویدیوها، سرعت پخش آنان و توصیه کلماتی که در سرچ یوتیوب درجه‌ی بالاتری میگیرند.
 
 
 
TubeBuddy
TubeBuddy یک پلتفرم کلیه کاره میباشد که به شما یاری می‌نماید تا شبکه یوتیوب خویش و ساخت‌و‌ساز، با صرفه‌سازی و تبلیغ محتوا در YouTube را رئیس فرمائید. از خصوصیت‌های آن می‌اقتدار به معنی کننده خود کار، جست‌وجوی عبارات کلیدی، توصیه تگ، پژوهش درجه ویدیوهای منتشر گردیده‌ و… اشاره نمود.
گردآوری‌بندی و سود‌گیری
درحال حاضر دیگر یوتیوب به یکی شبکه‌های اساسی و اثرگذار در بازاریابی تبدیل شد‌ه‌است. یوتیوب و محتوای آن، هم برای تارنما‌ها و هم به تنهایی قادر است یک حصول‌وکار را از هر لحاظ پناه نماید. ولی، به عبارتی‌ طور که ساخت و ساز محتوای متنی برای بهینه سازی تارنما اصول و استانداردهایی داراست، ایجاد محتوای ویدئویی و نشر آن در یوتیوب نیز استانداردها و راهکارهایی داراست. در حالتی که دارای تخصص بهینه سازی براساس راهکارهای معرفی گردیده در‌این محتوا پیش برود، نتیجه ها بسیار خیر و خوبی از بهینه سازی یوتیوب خواهد گرفت.
 

تفاوت بهینه سازی با تبلیغات گوگل

 

 
در بهینه سازی سایت ما می توانیم هدف ها متنوعی داشته باشیم و مدام غرض ما ارتقاء فروش وجود ندارد بلکه در بعضا از سایت‌ها غرض ممکن میباشد تنها ارتقاء تصویب نامی مجله باشد؛ یا این که وب سایت‌های خبری معمولا عملکرد می‌نمایند تا ترافیک بیشتری را به تارنما خویش جذب نمایند پس هدف ها بهینه سازی برای  آموزش سئو مشهد هر سایتی می تواند مختلف باشد.
 
تفاوت بهینه سازی با تبلیغات گوگل
موتور جستجوی گوگل درآمد بسیار قابل توجهی از سرویس ها تبلیغات خویش داراست که در حالتی که در جستجوها برخی از سود‌ها را با تمرکز بیشتر ببینید متوجه می شوید که‌این سود‌ها مرتبه بندی نشده‌اند بلکه با پرداخت هزینه بدون واسطه به خویش گوگل و کمپانی در مزایده کلمه ها کلیدی اطلاع رسانی‌شان در صفحه های حاصل موتور کاوش به اکران در آمده میباشد.
 
دقیقا همین تفاوت بهینه سازی با تبلیغات گوگل میباشد؛ در بهینه سازی آحاد عمل‌ها را می‌اقتدار به طور بدون پول اعمال بخشید و نیازی به پرداخت هزینه‌ای به گوگل و دیگر وب سایت‌ها وجود ندارد در شرایط اولیه البته در سطح‌های آینده بهینه سازی کلاه خاکستری و سیاه هزینه‌ها ارتقا پیدا می‌نماید برای مثال هزینه رپورتاژ اطلاع رسانی و خرید اشتراک ابزارهای بهینه سازی.
 
ولی دو تفاوت اساسی در میان سئو وبسایت برای موتور کاوش گوگل و به کارگیری از سرویس ها تبلیغات گوگل در هزینه و زمان مجال وصال به سود این دو طریق میباشد.
 
همانگونه که اشاره کردم seo را می‌قدرت به طور بدون‌پول یا این که با هزینه معدود اعمال کرد و به سکو نخستین رساند ولی تبلیغات گوگل نیاز به پرداخت هزینه برای کلیک و اکران دارااست.
 
تفاوت دوم در برهه زمانی فرصت وصال به فیض میباشد؛ seo فرآیندی مستلزم فرصت میباشد و ارتفاع میکشد تا یک تارنما اعتبار پیدا نماید و به‌تدریج در حاصل به سمت کاغذ اولیه تکان نماید ولی با رزرو تبلیغات گوگل به طور آنی رده برای شما تصویب میگردد و کاسه تعدادی روز یا این که کمتر در برگه اولیه گوگل قرار خواهید گرفت.
 
اصطلاحات اساسی در seo چیست ؟
بهینه سازی وبسایت وردپرس یعنی چی ؟
گوگل سرچ کنسول در بهینه سازی چیست ؟
رابطه گوگل آنالیتیکس با بهینه سازی تارنما
چرا برای گوگل بهینه سازی اساسی میباشد ؟
نان ریزه (Breadcrumb) در seo چیست ؟
معنا استراتژی بهینه سازی
مزایای seo برای دستیابی و شغل های اینترنتی (وبسایت‌ها)
خواسته از رقابت در seo چیست ؟
seo تصاویر (Image سئو) یعنی چی ؟
داده‌های ساختاریافته در seo چیست ؟
اثر بازاریابی محتوایی در بهینه سازی
گوگل پنالتی در بهینه سازی چیست ؟
رابطه بهینه سازی زبده کاربری
گونه های seo چیست ؟
با صرفه‌سازی برای موتور کاوش در ۳ نوع تشکیل می گردد :
 
بهینه سازی کلاه سپید
بهینه سازی کلاه سپید نوعی از ایفا با صرفه‌سازی وبسایت میباشد که در آن هیچ رسمی پایین پا نهاده نمی شود و تماما تارنما ما مطابق قانون ها و نکات تایین گردیده به وسیله خویش موتور کاوش با صرفه میشود
در بهینه سازی کلاه سپید معمولا مجال بیشتری نسبت به دو نوع دیگری صرف میشود تا وبسایت در درجه‌های مدنظر به اکران در بیاید اما استوار و غیرریسکی خواهد بود
 
در بهینه سازی کلاه سپید به کارگیری از نرم‌افزار ساخت محتوا کارکشته ضروری میباشد.
 
seo کلاه سیاه
بهینه سازی کلاه سیاه یعنی به دور زدن ضوابط موتور کاوش و وصال به مرتبه‌های بلندتر با ایفا عمل‌هایی که مغایر قانون ها میباشد
 
صفحه قبل 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 صفحه بعد