x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

الگوریتم اسپم برین چیست؟

 گوگل با به کارگیری از الگوریتم‌های هوش تصنعی و یادگیری ماشین، میتواند با تمرکز بسیار متعددی تکنیک‌های اسپم و اینترنت‌تارنما‌های بی‌چگونگی را شناسایی نماید. الگوریتم اسپم برین یک کدام از این الگوریتم‌ها آموزش سئو در مشهد میباشد که در سال 2018 معرفی شد و مقصود اساسی آن، پیشگیری از اسپم در حاصل جستجوی گوگل میباشد. در صورتی‌که می خواهید بدانید که‌این الگوریتم دقیقا چیست و چه طور عمل می‌نماید تا انتهای این مقاله را تفحص فرمائید.

 
الگوریتم اسپم برین چیست؟
گوگل، الگوریتم‌ها و نحوه‌های مختلفی برای مرتبه‌بندی صفحه های یا این که شناسایی طریق‌های اسپم مانند الگوریتم‌های پنگوئن، پاندا، RankBrain و SpamBrain دارااست. الگوریتم spam brain گوگل با تمرکز بسیار بالایی برای شناسایی اینترنت‌وب سایت‌های اسپم و بی‌چگونگی پیاده سازی گردیده‌است. یک الگوریتم امنیتی میباشد و به وسیله گوگل برای شناسایی و محصور کردن صفحه ها و تارنما‌هایی که از طریق‌های اسپم و کلاه سیاه استعمال می‌نمایند، پیشرفت داده شد‌ه‌است. این الگوریتم، برای خودداری از سوء به کارگیری تکنیک‌های سئوی مشکوک و همینطور تشخیص گونه های تقلب‌های اینترنتی، آیتم استعمال قرار می گیرد. تحت عنوان یکی اساسی‌ترین الگوریتم‌های گوگل، اسپم برین برای بهبود چگونگی حاصل جستجوی گوگل و ضمانت امنیت یوزرها بسیار دارای اهمیت میباشد.
البته مواقعی که از دید گوگل اسپم می‌باشند چیست؟ گوگل اعلام نموده است که "لینک و پیوند‌ها همچنان به ما یاری می‌نمایند تا حاصل را به طرز‌های منطقی، کشف و سکو‌بندی کنیم و ما در سال 2021 گسترش قابل توجهی در مراقبت از این سیگنال مهم داشتیم. ما به‌روزرسانی پیوند اسپم را برای شناسایی پهناور لینک و پیوند‌سازی غیرطبیعی و دوری از اثر آنها بر چگونگی کاوش فعال سازی کردیم."
 
براین اساس، پیوند‌ها یک کدام از مهمترین مواقعی می باشند که گوگل هنگام تشخیص صفحه های اسپم به آن اعتنا می‌نماید. به‌طورکلی، مفاد ذیل از نگاه گوگل اسپم در لحاظ گرفته می گردند:
 
محتوای بی‌چگونگی یا این که محتوای ساخت و ساز گردیده به طور اتومات؛
اینترنت‌وب سایت‌های هک گردیده (هکرها محتوای صفحه های را به موضوعات غیر قانونی تغییر تحول می دهند)؛
خرید پیوند؛
تبادل پیوند؛
شرکت کردن در PBN ها (کانال‌ای از وبسایت‌هایی که به یکدیگر لینک دارا‌هستند)؛
پیوند‌های سمی؛
به‌طورکلی تک تک طریق‌هایی که نوید مواقعی مانند "تارنما خویش را تخت‌گاز بهینه سازی نمایید، 1000 برگه محتوا را در برهه زمانی فرصت کوتاهی منتشر نمائید، در پهنا یک سری روز به درجه‌های اولیه برسید و ..." را میدهند. به وسیله گوگل اسپم محسوب می شوند.
 
کوشش الگوریتم اسپم برین چیست؟
همواره مقصود گوگل، ارائه شایسته ترین، مرتبط‌ترین و سریع‌ترین نتیجه ها، به یوزرها بوده میباشد. یکی‌از مواقعی که سبب ساز میشود تا یوزرها دیرتر به ورقه متبوع خویش برسند یا این که آن را در جايگاه‌های فراتر مشاهده نمایند، صفحه ها با محتوای اسپم می‌باشند. به همین خواسته الگوریتم اسپم برین منتشر شد تا شانس حضور صفحه ها با محتواهای اسپم را به صورت قابل توجهی کم کند. این الگورتیم بیشتر روی دو زمینه تحت تمرکز می‌نماید:
 
محتوای مرتبط با توضیح تولید ها: اکثری از محتواهای مرتبط با توضیحات کالا، نسخه برداری یا این که شبیه هم می باشند. این مسئله، منجر میگردد که استفاده کننده در اکثر مورد ها با محتوای شبیه یا این که یکسان در اینترنت‌وب سایت‌های فروشگاهی مواجه گردد و چنانچه پرسش خواصی در ارتباط با آن مال در ذهن داراست، نتواند به جواب آن دست پیدا نماید که نارضایتی و سردرگم شدن یوزرها را در‌پی داراست. به همین استدلال، گوگل برای این‌سیرتکامل محتواها قیمت کمتری قائل میگردد و محتواهای شبیه یا این که یکسان را کمتر در حاصل قرار می دهد تا مخاطبان، بتوانند به شایسته ترین نحو به جست‌وجو بپردازند.
پیوند‌سازی‌های اسپم در تارنما‌ها: یکی از دیگر از طریق‌های اسپم که در وبسایت‌ها به فعالیت می‌رود، استعمال از لینک و پیوند‌هایی میباشد که برای یوزرها ارزشی ندارند. از جمله، ممکن میباشد آموزش سئو مشهد تا قبل از این به‌این مسئله برخورده باشید که در بخش اعظمی از وب سایت‌ها، با اینکه تیتر تارنما مربوط به جستجوی شما میباشد، البته از شما منظور می گردد روی یک لینک و پیوند خاص کلیک نمایید تا محتوای متبوع خویش را ببینید. این یک طریق، اسپم به حساب می‌آید؛ چون گوگل می خواهد تا یوزرها در او‌لین کلیک به برگه دربردارنده داده ها لازم خویش هدایت شوند. الگوریتم اسپم برین با این طریق‌های لینک و پیوند‌سازی که روی تجربیات مخاطب اثر منفی دارااست، رویارویی می‌نماید.
 

متا تگ OG یا Open Graph چیست؟

 شما تحت عنوان صاحب و مالک یک تارنما، تا به هم اکنون به‌این مورد آموزش سئو در مشهد فکرکرده اید؛ که زمانی پیوند اینترنت سایتتان را در شبکه های عمومی به اشتراک می‌گذارید، این لینک و پیوند چه طور می بایست اکران داده خواهد شد تا برای مخاطب دیدنی باشد. در صورتی‌که لینک و پیوند جذابیت خاصی برای مخاطب نداشته باشد، حتما کلیکی شکل نمیگیرد و تعداد کلیک های شما کاهش می می بایست. به کارگیری از Open Graph  با عث می گردد لینک و پیوند وبسایت شما با ظاهری منظم و جالب در کانال اجتماعی اکران داده ‌گردد و یوزرها پیش از کلیک روی لینک و پیوند: تیتر، توضیحات، تصویر شاخص و بقیه داده ها آن را مشاهده نمایند.

 
متا تگ OG یا این که Open Graph چیست؟
Open Graph پروتکلی میباشد که به وسیله فیسبوک در سال 2010 معرفی شد. متا تگ OG، کد هایی میباشند که سایت شما‌را در شبکه‌های‌مردمی با ظاهری منظم و ساختار یافته نماد میدهند؛ در واقع روش اکران تارنما شمارا در شبکه های مردمی تحقیق و در دست گرفتن می نمایند. متا تگ OG در نصیب   کدهای شیت قرار میگیرند.  استعمال از این تگ ها در سوشیال سیگنال منجر میگردد استفاده کننده در دوران کوتاهی پیش از کلیک روی لینک و پیوند بفهمد زمینه وبسایت شما چیست.
 
اثر متا تگ OG در بهینه سازی
متا تگOG به طور بدون واسطه تاثیری بر seo وب سایت ندارد، ولی هنگامی که شما از این متا تگ در سوشیال سیگنال به کارگیری میکنید، پیوند وب سایت شما کلیک بیشتری اخذ می نماید. در فیض ورودی و ترافیک تارنما ارتقاء مییابد. و یک تارنما با ترافیک بالا نزد گوگل دارای اعتبار میباشد. همین فرمان، موجب بهبود سکو وبسایت در SERP می گردد.
 
طریق به کارگیری از متا تگ Open Graph 
شما می‌توانید به دو شیوه از متا تگ Open Graph به کار گیری نمایید:
 
طرز اولیه: به طور دستی: درین شیوه شما بایستی تگ OG  متبوع را در نصیب  هر کاغذ از وبسایت خویش که میخواهید وارد نمائید.
 
طریق دوم: به کار گیری از پلاگین وردپرسی  YOASTو Rank Math :
 
پلاگین Yoast: هنگامی که پلاگین YOAST را نصب نموده اید. به بخش دستکاری پست بروید و بر روی تب social کلیک نمائید. آن گاه کانال اجتماعی متبوع خویش را تعیین فرمایید، و در بخش های تیتر، توضیحات و عکس متا تگ متبوع OG  را وارد نمایید.
 
پلاگین Rank Math: در صورتی شما از پلاگین Yoast استفاه میکنید، پیش از نصب بی نقص Rank Math ، بایستی یواست را غیر فعال فرمایید. چون در غیر این شکل ممکن میباشد تلاش پلاگین مبتلا خلل خواهد شد. بعداز نصب پلاگین Rank Math، بر روی تب شبکه های مردمی کلیک نمائید. کانال اجتماعی متبوع ، عکس، تایتل و دیسکریپشن را گزینش و وارد فرمایید. در غیر این شکل پلاگین به طور پیش فرض از عکس شاخص و دیسکرپشن شما در شبکه‌های‌مردمی به کارگیری می نماید.
 
 
 
اشکال متا تگ‌ OG
هر یکسری که رخ بوک17 متا تگ Open Graph را به طور قانونی معرفی نموده است. البته استعمال از تمامی متا تگ ها در سوشیال سیگنال مایحتاج و ضروری وجود ندارد. ما به دنبال این نوشته‌ی علمی به شما متا تگ هایی که برای اشتراک گذاری در شبکه‌های‌اجتماعی، برای سایت شما اصلی و ضروری میباشد را معر فی خوا هیم کرد. اشکال متا تگ‌های OG:
 
og:title
این متا تگ تحت عنوان محتوای برگه تارنما اشاره داراست، که کد آن به طور ذیل میباشد:
 
تیتر ورقه” =meta property=”og:title” content> شما بایستی تیتر شیت آموزش سئو مشهد را میان دو گیومه قرار دهید. عالی میباشد تیتر شیت بیشتراز 40 کارکتر برای تلفن همراه و 60 کاراکتر برای کامپیوتر نباشد. همینطور تلاش فرمایید عنوانی را گزینش نمائید که برای استفاده کننده دیدنی، و درصد کلیک تناول کردن آن بالا باشد و از افزودن اطلاعت مازاد مثل اسم وبسایت و مارک تحت عنوان ورقه دوری کنید.
 

کاهش سرعت بارگذاری سایت

 این گزینه یکی‌از دیگر از موردها مهمی میباشد که به شما یاری می‌نماید تا متوجه گردید تغییر‌و تحول هاست چه تاثیری بر seo تارنما دارااست. جابجایی هاست تارنما به یک جای نو ممکن میباشد آموزش سئو مشهد بر سرعت لود تارنما برای یوزرها تأثیر بگذارد؛ به عنوان مثال، در صورتیکه اکثر بازدیدکنندگان دورتر از محل هاست اینترنت‌وب سایت معاش می‌نمایند، می تواند سبب ساز به کندتر شدن سرعت لود وب سایت برای آن ها گردیده و به نوبه خویش، روی فاکتورهای مرتبه بندی سرعت و تجارب برگه تأثیر بگذارد.

چاره کاهش سرعت لود تارنما بر تاثیر تغییر تحول هاست، این میباشد که سایت خویش را در جای های متعدد میزبانی نمایید؛ کانال‌های تحویل محتوا (CDN) اکثر وقت ها این شغل را جاری ساختن می دهند و بسته به پلتفرم میزبانی که از تارنما شما به کار گیری می کنید ممکن میباشد تا قبل از اینً روی یک‌سری سرور باشد.
مولر دراین باره ادامه میدهد:
یک کدام از تأثیرات عملی که ممکن میباشد متوجه گردید این میباشد که تکان‌های جغرافیایی بزرگتر قادر است بر سرعت بارگیری اینترنت‌تارنما برای یوزرها تأثیر بگذارد. به جهت فیزیک و کانال های کامپیوتری، دسترسی به سروری که به دور میباشد ممکن میباشد ارتفاع بکشد. بسته به ترازو قابل مشاهده بودن این زمینه، قادر است در سرعت و فاکتور درجه بندی تجارب کاغذ برای یک سایت نقش داشته باشد.
3. جای سرور برای seo محلی استعمال نمیشود
شاید این آیتم یه خرده برای شما غیرقابل ادراک باشد البته به هیچ وجه آیتم مشقت وجود ندارد. همان طور که می دانید، قسمت بزرگی از موتور جستجوی گوگل و اکران حاصل آیتم به کارگیری برای مخاطب مبتنی بر وضعیت جغرافیایی و seo محلی میباشد. حال چیزی که ممکن میباشد حیران کننده باشد این میباشد که آیا جای سرور انتخابی قادر است بر این فاکتور اساسی اثر بگذارد؟ پاسخ یک کلمه و واژه میباشد: نه!
جای هاست تارنما شما برای غرض گذاری جغرافیایی استعمال نمیشود؛ بدین ترتیب نتیجه ها جستجوی شما پس از تغییر‌و تحول هاست در یک حوزه‌ جغرافیایی خاص، زیر اثر قرار نخواهد گرفت.
مولر جواب خویش را به نقطه نهایی می‌رساند:
با اعتنا به seo، جای سرور برای مقصود‌یابی جغرافیایی به کار گیری آموزش سئو در مشهد نمی شود. در صورتی می‌خواهید سایت شما یوزرها را در یک جای خاص مقصود قرار دهد، بایستی از دامنه سطح بالای کد سرزمین یا این که پیکربندی مطلوب در کنسول جستجوی گوگل استعمال نمایید.

گوگل چه الگوریتم هایی دارد؟

 الگوریتم ونیز

تاریخچه این الگوریتم به سال ۲۰۱۲ برمی شود. این الگوریتم مرتبط با بهینه سازی آموزش سئو در مشهد محلی میباشد و حصول و کارهایی که به طور محلی شغل می نمایند، به وسیله این الگوریتم در سکو های فراتر قرار می‌گیرند. از مواقعی که در‌این الگوریتم دخیل میباشند، آی پی و وضعیت جغرافیایی تعریف‌و‌تمجید گردیده می باشند.
الگوریتم تازگی محتوا
الگوریتم تازگی محتوا یا این که Freshness Algorithm در سال 2011 بوسیله گوگل منتشر شد. احتمالا از اسمش پیش بینی زده باشید که مقصود این الگوریتم چیست؛ صحت دارد این الگوریتم محتواهایی را که نو خیس میباشند و به روزتر می‌باشند را در حاصل فراتر قرار می‌دهد. این الگوریتم یاری می نماید تا محتواهایی که ترند می باشند، ریلکس خیس در دسترس یوزرها قرار گیرند. به جز این بر روی محتواهایی مانند ارزش روز طلا و جواهرات، ارزش دلار و … اثر دارااست، خیر محتواهایی مانند امر قرمه سبزی! (به محتواهایی که داده ها آن‌ها اثبات میباشد و در حین فرصت تغییر‌و تحول نمی نماید، محتواهای مدام سبز میگویند، از جمله این محتوا مدام سبز وجود ندارد، به دلیل آن که الگوریتم های گوگل به طور پیوسته آپ تو دیت می گردد و نیاز میباشد که ما نو ترین داده ها را بدین نوشته‌ی علمی اضافه کنیم).
الگوریتم تازگی محتوا روی ۳۵ درصد از حاصل جستجوها اثر داشت.
الگوریتم پاندای گوگل
یکی از دیگر از الگوریتم هایی که در سال ۲۰۱۱ به وسیله گوگل رونمایی شد، الگوریتم پاندا میباشد. در سال ۲۰۱۶ این الگوریتم عضو الگوریتم هسته شد و به طور دایم در درحال حاضر نظارت تارنما ها میباشد. الگوریتم پاندا نیز مانند الگوریتم های دیگر، به محتوا دقت ویژه ای دارااست و محتواهای بی چگونگی و ناکارآمد را از نتیجه ها حذف می نماید و بیشتر در‌پی لایق سالاری میباشد؛ به‌این معنا که نتایجی را در شیت سرپ علامت میدهد که آمادگی‌اش را دارا‌هستند. آنچه که بیشتر از هرچیز اعتنا پاندا را جلب می نماید، سئوی آن پیج میباشد. پاندا با وبسایت هایی که هدفشان این میباشد که به تارنما های دیگر پیوند دهند و وب سایت هایی که محتوای کوتاه و بی کیفیتی دارا‌هستند و به نیکی نیاز مخاطب را رفع نمیکنند، طنز ندارد و در شکل مشاهده این تارنما ها، آنان‌را از نتیجه ها حذف می نماید. همت نمائید که صفحه های سایتتان را از دید تعداد لغت ها محتوایی (هر محتوای وقت گیر به معنای عالی بودن آن وجود ندارد، محتوا بایستی به نیکی به پرسش استفاده کننده جواب دهد و نیازش را رفع نماید)، لینک و پیوند های فرنگی و کیورد استافینگ (به کار گیری بیش تر از حد از کلمه ها کلیدی) تحقیق فرمائید و اشتباهات مو جود را حل نمایید تا بوسیله این الگوریتم به قعر حاصل گوگل دیپورت نشوید.
الگوریتم کافئین
در سال ۲۰۰۹ گوگل از داخل شدن یک کدام از مهم‌ترین الگوریتم هایش خبر بخشید، نسبتاً 1سال زمان برد که‌این الگوریتم استارت به عمل نماید. در سال ۲۰۱۰ این الگوریتم در گوگل به طور قانونی استارت به شغل کرد. کاری که‌این الگوریتم ایفا می بخشید، این بود که محتواهای کهن تارنما هایی که همیشه در حالا آپ تو دیت محتوایشان بودند را ایندکس نمایند.
قبل از آن که‌این الگوریتم وارد درجه بندی تارنما ها گردد، محتواهای آموزش سئو مشهد کهن به رنج ایندکس می شدند یا این که به هیچ عنوان ایندکس نمی شدند؛ به همین استدلال الگوریتم کافئین به طور بی واسطه جايگاه بندی وب سایت ها را تغییر و تحول نداد، ولی تارنما هایی که به محتواهای کهن خودشان هم قیمت می دادند و آن‌ها را آپ دیت می کردند، توانستند مرتبه های خوب نتیجه ها کاوش را به خودشان تخصیص دهند.

 

بهینه سازی در زمینه تجربه کاربری

 سرعت خویش را به مرتبه مناسب برسانید و تلاش داشته باشید که غلط های ۴۰۰را به پروسه کاهشی برسانید و این در این مورد منطقی میباشد که سرعت نقش کلیدی دارااست به دلیل آنکه هرچه سرعت بارگیری آموزش سئو مشهد تارنما شما بیشتر خواهد شد تجربیات شما ارتقا مییابد

 
از تجارب های حریف هایتان به کارگیری نمائید و با شغل خویش مقایسه فرمائید
این مقایسه را از کجا می بایست استارت نمائید؟شما باید اسم حریف کاری خویش را نوشته،و به نصیب navigation رفته و بر روی پاراگراف top pages کلیک نمائید در‌این بخش بهینه سازی گزارشی را در دست شما قرار می‌دهد که در آن مشهور ترین و آیتم پذیرش ترین صفحه ها حریف شما جای دارد،و در فیض می اقتدار اذعان کرد این ها صفحه های پربازدید در قسمت seo میباشد پس حریف شما در منطقه کاری خویش پیروز میباشد
 
طراحی وب خودتان را محاسبه و پژوهش فرمایید
درین نصیب شما ممکن میباشد در گیر مشکلاتی گردید،در‌این فرصت فقط کاری که می‌توانید اعمال دهید این میباشد که برای یافتن ایرادات کلیدی خویش یک تست جاری ساختن دهید و آن تست Crazy Egg در وب سایت خودتان میباشد، بعداز وارد شدن به سیستم این تست روی Create New کلیک کرده و بعداز آن آیتم Snapshot را تعیین نمایید و مورد آینده که Multiple Snapshots مورد انتخابی شما میباشد
 
در پی این تست شما بایستی حداقل سه (URL) گزینه پذیرش خویش از سایتتان را تصویب فرمایید و با سپری شد فرصت این مراحل را برای تمامیه صفحه های آیتم پذیرش خویش طی نمایید بعد بر روی کلمه و واژه (next ) کلیک کرده و بعداز آن برای به نقطه پايان رساندن تست با مرور همه مراحلی که از آنها عبور نموده اید شما می‌توانید بر روی پاراگراف (Create Snapshots) کلیک نمائید و بعد از آن با نصب یک اسکریپت ردیابی روی (Install Tracking Script) کلیک فرمایید .
 
اکستنشن Ubersuggest را روی مرورگر نصب فرمایید
با نصب این اکستنشن در زمان کاوش کردن در گوگل ،شما میتوانید اطلاعات را که مرتبه بندی گردیده اند را ملاحظه کنید زمانی در زمان شبانه روز از مرورگر گوگل به کار گیری فرمائید آموزش سئو در مشهد و لغات کاربردی که با منطقه کاری شما مقایرت دارا هستند را سرچ نمائید دو فاکتور اصلی را در Ubersuggest نظارت فرمائید
 
کاربردDomain score چیست؟
هرچه ترازو عددی درین بخش رو به ارتقا باشد،تارنما شما از معتبرتر شود
 

چطوری کنیبالیزیشن رو تشخیص دهیم؟

 کشف کردن صفحه های کنیبالیزیشن گردیده در تارنما هایی که آموزش سئو مشهد ساخت و ساز محتوا روزمره متعددی دارا‌هستند بسیار کاری مشقت بار و مشقت بار است البته حتما می بایست این صفحه های را پیدا کرد چون رفع این اختلال می‌تواند امداد بزرگی به رویش وبسایت شما داشته و همچنین جايگاه های شما‌را بهبود ببخشد.

 
1- یافت کردن از روش سرچ کنسول
برای اینکه صفحه ها کنیبال گردیده وبسایت خویش را پیدا فرمایید کافی میباشد تا گام های پایین را اجرا دهید تا بتوانید آنان‌را در سرچ کنسول خویش پیدا نمائید.
 
گام نخستین: رفتن به قسمت performance
گام دوم: جستجوی واژه کلیدی مد لحاظ (به عنوان مثال فراگیری تشکیل داد pbn)
گام سوم: مشاهده قسمت pages و رسیدگی صفحه ها لندینگ گردیده برای کلمه و واژه کلیدی مدنظر
 
 
2- پیداکردن صفحه ها کنیبال گردیده از روش سرچ در گوگل
برای این عمل کافی میباشد تا عبارت site: https://seoedu.ir pbn را در گوگل سرچ نمائید. در محل اسم وب سایت seoedu نشانی وب سایت خویش و به مکان واژه pbn واژه و کلمه کلیدی خویش را قرار دهید. آنگاه صفحاتی که احتمال کنیبال شدن در آنان وجود دارااست برای شما آورده می‌گردد. صفحاتی که کانسپت محتوایی یکسان دارا‌هستند را از اینجا میتوانید تشخیص دهید و چنین به رفع ارور کنیبالیزیشن خویش مبادرت فرمایید.
 
 
 
الان در تصویر بالا در واژه ساخت‌و‌ساز محتوا دربین گروه بندی و یک کدام از مقاله‌ها وب سایت ما ممکن میباشد کنیبالایز چهره دهد. در فیض در اینجا شایسته ترین مبادرت این میباشد که ورقه ای که میخواهیم در سکو های خوب قرار بگیرد و برگه غرض ما است را تعیین کرده و برای آن اقدامات ما یحتاج را جاری ساختن دهیم تا گوگل آن را تحت عنوان شیت مقصود تشخیص دهد.
 
چه طور اختلال کنیبالیزیشن را رفع کنیم؟
1- بی نیاز سازی محتوا داخلی صفحه ها
استارت فرمائید به بی نیاز سازی محتواهای صفحاتی که در گیر کنیبالیزیشن گردیده اند. با این عمل شما می‌توانید از لغت ها کلیدی خوب و مطلوب خیس در محتوا به کارگیری کرده تا با کراول شدن ورقه به وسیله گوگل تشخیص دهد که هر ورقه برای کدام واژه در نتیجه ها اکران داده گردد.
 
2- لینک و پیوند سازی داخلی در صفحه های کنیبال گردیده
شما میتوانید در کاغذ ای که عنایت کمتری برای شما داراست یک پیوند داخلی در پارگراف نخستین یا این که حتی خط اولیه محتوا به برگه اساسی و متبوع شما که میخواهید در واژه کلیدی جايگاه بگیرید پیوند داخلی بدهید.
 
3- پیوند سازی فرنگی شدید و کارکشته
با به کارگیری از پیوند سازی فرنگی زیاد و قادر می‌توانید به گوگل برسانید که برگه متبوع شما برای یک کلمه و واژه کلیدی کدام بوده و آن را به گوگل بفهمانید.
 
توجه داشته باشید این نحوه بسیار هزینه بردار میباشد و می‌توانید مخارج متعددی برای شما داشته باشد.
 
4- به کارگیری از تگ کنونیکال
با به کارگیری از تگ کنونیکال شما به گوگل می‌گویید ورقه ای که در آن از این تگ مصرف شده هیچ ارزشی نداشته و آن‌ها‌را بایستی به کاغذ ای که آیتم مقصود میباشد منتقل نماید. با استعمال از تکه کد ذیل می‌توانید از این تگ استعمال فرمائید.
 
 
 
نکته: این خط کد را درون برگه ای بگذارید که قیمت کمتری دارااست و آموزش سئو در مشهد به مکان کلمه و واژه a نشانی برگه ای را قرار دهید که قصد دارید گوگل آن را در مرتبه های اساسی اکران دهد.
 

تاثیر صفحات زامبی پیج بر سئو سایت

 همانگونه که اشاره کردیم، صفحه ها زامبی اثر منفی بر بهینه سازی وبسایت دارا‌هستند و بی آنکه حتی متوجه گردید موجب افت مرتبه تارنما شما خواهند شد. البته چطور و چه‌طور؟ در اکثری از مواقع آموزش سئو مشهد ممکن میباشد کلیه اصول مرتبط با بهینه سازی همانند لینک و پیوند سازی داخلی و فرنگی، تفحص لغت ها کلیدی و به کارگیری از آن‌ها در محتواها، سئو سرعت تارنما و غیره را به نیکی رعایت و اعمال کرده‌ باشید البته در برگه حاصل کاوش مرتبه مطلوبی استخراج نکرده‌اید. در اینجاست که می بایست به وجود زامبی پیج ها در تارنما خویش مشکوک گردید و پیرو یافت کردن و از دربین بردن آن ها باشید؛ چون این صفحه ها به ظواهر استاندارد، اعتبار بهینه سازی تارنما شمارا از در میان خواهند پیروزی. زامبی پیج ها صفحه های مرده‌ و بی اعتباری می‌باشند که قیمت سئوی آنان بسیار زیر میباشد؛ گوگل نیز برای انتخاب اعتبار یک سایت، بها همگی صفحه های آن را گزینه تحقیق قرار میدهد.

 
هنگامی که وبسایت شما دارنده زامبی پیج باشد تخت‌گاز بوسیله گوگل شناسایی گردیده و در مراحل سکو بندی در لحاظ گرفته خواهند شد. بدین ترتیب وجود صفحه های زامبی در وبسایت رابطه مستقیمی با میانگین کلی سئوی آن دارااست و موجب ارتقا نرخ پریدن یوزرها (Bounce Rate) و کاهش میزان دارایی خزش وبسایت خواهند شد؛ یعنی گوگل در طی مشخصی که به نظارت و ایندکس صفحه های تارنما شما تخصیص داده میباشد، سرگرم بررسی صفحه های بی قیمت یا این که به عبارتی زامبی پیج ها گردیده و از اعتبارسنجی صفحه ها اصلی بازمی‌ماند. به این ترتیب کشف کردن و از در میان بردن صفحه های زامبی قادر است بهینه سازی وبسایت شما‌را بهبود بخشد و سکو آن در کاغذ نتیجه ها کاوش را نیز ارتقاء دهد. شناسایی صفحه ها زامبی همینطور موجب ایندکس صفحه های پر ارزش، بهبود تجارب یوزرها و سئو دارایی نرخ خزش وبسایت شود.
 
چه‌طور صفحه های زامبی را پیدا کنیم؟
سوالی که اینک ممکن میباشد برایتان اتفاق افتاده باشد این میباشد که چه طور صفحه ها زامبی را پیدا کنیم و آن‌ها را از میان ببریم؟ برای کشف کردن زامبی پیج ها دو نحوه وجود دارااست که از روش آن ها به آسانی میتوانید این صفحه های مخرب را شناسایی کرده و برای از در بین بردن آن‌ها مبادرت نمائید.
 
نحوه نخستین
به کار گیری از گوگل سرچ کنسول (Google Search Console) روشی اثرگذار برای یافت کردن Zombie page میباشد که با به کارگیری از این ابزار می توانید خیلی سریع صفحه های زامبی تارنما خویش را پیدا نمائید. برای به کارگیری از گوگل سرچ کنسول می بایست پروسه ذیل را طی فرمایید:
 
آغاز وارد گوگل سرچ کنسول گردید و آیتم Performance (به معنای همت) را تعیین نمائید
بعد از اکران تلاش تارنما بر آیکون (+) کلیک کرده و آیتم Page را گزینش نمایید
درحال حاضر بایستی دربین دو مورد Filter و Compare بر روی مورد Compare(به معنای مقایسه) کلیک کرده و نشانی دو ورقه از وب سایت خویش را وارد نمائید. یک کدام از نشانی‌ها می بایست نشانی برگه‌ای باشد که به لحاظ شما همت خیر و خوبی داراست و نشانی دیگری نیز بایستی URL کاغذ‌ای باشد که ظاهرا کوشش بهتر و با صرفه‌ای ندارد و دارنده خصوصیات زامبی پیج میباشد
بعداز وارد کردن نشانی این دو ورقه، گوگل سرچ کنسول سعی آنان را با یکدیگر مقایسه خواهد کرد. در صورتی‌که هر مورد از این دو شیت تلاش ضعیفی داشته باشد و یا این که ترازو ترافیک آن تحت باشد، در‌این نصیب به راحتی قوی به شناسایی آن ها خواهید بود. آموزش سئو در مشهد به این ترتیب با کشف کردن صفحاتی که سعی باصرفه و قابل قبولی ندارند به آسانی میتوانید زامبی پیج ها را پیدا کرده و نسبت به برطرف کردن اختلال و یا این که حذف آنان مبادرت فرمائید.
 

نوایندکس کردن صفحات

 شیوه دیگر حذف صفحه ها ایندکس گردیده در گوگل به کار گیری از کد نوایندکس (Noindex) میباشد که مرور موجب حذف ورقه موردنظر شما از نتیجه ها جستجوی گوگل گردد. ولی کد دستوری آموزش سئو در مشهد نواینداکس چیست و چه کاربردی دارااست؟ ربات‌های کاوشگر گوگل قبل از کراول یک تارنما آغاز کدهای مرتبط با امرها آن را رسیدگی کرده و آنگاه صفحه های را ایندکس خواهند کرد. در موقعیت کلی همگی صفحه های یک وبسایت دارنده قابلیت و امکان ایندکس شدن میباشند و ربات‌ها به صورت خود کار آنان‌را ایندکس و در نتیجه ها جستجوی گوگل قرار می دهند.

 
البته با افزودن کد دستوری نوایندکس (به معنای عدم ایندکس) به صفحه های موردنظر خویش می توانید از ایندکس آنان دوری فرمائید؛ یعنی ربات‌های گوگل در مواجه با این کد دستوری بر روی یک برگه از رسیدگی و ایندکس آن اجتناب خواهند کرد. برای اعمال این عمل فقط کافی میباشد کد دستوری پایین را به قسمت head کاغذ موردنظر خویش اضافه فرمائید تا از ایندکس آن پرهیز فرمائید و یا این که چنانچه شیت موردنظر پیش از این بوسیله ربات‌ها ایندکس گردیده باشد نیز با به کار گیری از این کد به گذر زمان مجال از ایندکس گوگل بیرون شود.
 
به کار گیری از ابزار گوگل سرچ کنسول
شیوه رایج دیگر حذف صفحه ها ایندکس گردیده در گوگل استعمال از ابزار کاربری گوگل سرچ کنسول (Google Search Console) میباشد که تحت عنوان شایسته ترین طریق حذف url از گوگل شناخته می گردد. برای ایفا این فعالیت آغاز وارد سایت قانونی گوگل سرچ کنسول و اکانت کاربری خویش گردید و در حالتی که اکانت کاربری ندارید بایستی یک حساب در سرچ کنسول ساخت‌و‌ساز نمایید. هم اکنون از منوی سمت چپ آیتم Removals را گزینش کرده و آنگاه بر روی دکمه قرمز‌رنگ New Request کلیک نمائید. در ورقه نو و در قسمت Temporarily hide (حذف موقت) بایستی URL کاغذ‌ای که می خواهید از ایندکس گوگل بیرون خواهد شد را وارد کرده و بعد از آن بر روی مورد Continue کلیک فرمایید.
 
در نصیب New Requests خلال آیتم حذف فعلا کاغذ (Temporarily hide) دو مورد دیگر نیز وجود دارا‌هستند که آن‌ها نیز از ایندکس ورقه موردنظر پرهیز می‌نمایند. این دو آیتم مشمول:
 
Remove page from cache only: این آیتم اطلاعات دردسترس در ایندکس شیت را حذف خواهد کرد و بعداز آن گوگل برای اکران این شیت در نتیجه ها کاوش، تجدید حیث کرده و مجددا آن را آیتم رسیدگی قرار می دهد
Remove directory: این مورد خیر صرفا برگه موردنظر شما بلکه تک تک صفحاتی که url آن ها با url آن برگه استارت میشوند را نیز حذف خواهد کرد
ولی به‌این نکته نیز دقت داشته باشید که کاغذ موردنظر شما در‌این سه شیوه فقط به برهه زمانی 90 روز از شیت حاصل گوگل حذف می شود و برای حذف همیشگی شیت از گوگل می توانید یکی چهار مبادرت ذیل را جاری ساختن دهید:
 
نظافت کردن محتوا از کاغذ موردنظر؛ به گونه ای که 404 Error یا این که 410 Error برای یوزرها اکران داده گردد
به کارگیری از راز عبور جهت حفظ از برگه
استعمال از ابزارهای حذف URL جهت عدم ایندکس شیت به وسیله گوگل که‌این شیوه نسبت به دو طرز دیگر از امنیت بالایی منتفع وجود ندارد
اضافه کردن تگ نوفالو به کاغذ موردنظر
 
 
بدین ترتیب برای حذف صفحه های ایندکس گردیده در گوگل با استعمال از آموزش سئو مشهد ابزار Google Search Console بایستی به نکته حذف 90 روزه صفحه های اعتنا داشته باشید و در شکل میل آن‌ها را به طور مستمر از شیت نتیجه ها کاوش حذف کنید.
 

 

کلیدواژه هدف در پاراگراف اول

 هشدار: سعی نکنید محتوا را با لغت ها کلیدی مقصود اشباع فرمایید. امروز آموزش سئو در مشهد دیگر این طریق دیدنی به‌حیث نمی رسد. با این‌ حالا بسیار اصلی میباشد که از کلیدواژه اساسی در محتوا به کار گیری فرمائید؛ صرفا بایستی این عمل را به‌صورت طبیعی ایفا دهید. سفارش می گردد که کلیدواژه اساسی را در اول جمله محتوا در برگه در ۱۰۰ واژه و کلمه نخستین قرار دهید. درمورد راهنمای کمپین ریتارگتینگ، به‌راحتی میتوانید این عمل را اعمال دهید:

«راهنمای کمپین ریتارگتینگ به شما یاری می‌نماید تا با داشتن استراتژی صحیح ریتارگتینگ، بتوانید برای هر مرحله از مراحل خرید مشتری نرم افزار‌ریزی فرمایید و با پیشنهادهای دیدنی حیث آن‌ها‌را جلب فرمایید. به صورت نمونه، میتوانید با دادن کد تخفیف به اشخاصی که کالای شما‌را در سبد خرید رها کرده‌اند، آن ها را ترغیب به خرید فرمایید. هر چه محتوای تبلیغات شما فردی‌سازی گردیده خیس باشد، درصد تبدیل آنها به کلیک و خرید ارتقا پیدا می‌نماید.»
درین نمونه واژه کلیدی ما در گزاره نخستین حضور داراست.
۸. با صرفه‌سازی برچسب تیتر میانی (Heading 2)
تا اینجا ورقه را از نگاه برچسب H1 با صرفه‌سازی کرده‌اید؛ حال بایستی روی برچسب‌های تیتر H2 (یا این که حتی ۳ تا ۶) تصور کنید. برچسب‌های تیتر دارنده نوعی سلسله‌مراتب میباشند. مهمترین تیتر H1 میباشد و همین‌طور تا انتهای شیت می بایست به‌ترتیب مداقه از این برچسب‌ها حداکثر تا H6 سود بگیرید. در شرایطی که مداقه بعضی از این تیترها یکسان میباشد، از برچسب‌های H2  به کارگیری فرمائید و در شرایطی‌که داخل هریک از این قسمت‌ها زیرشاخه‌ای است، از H3 به کارگیری نمائید. نمی‌توانید لغات کلیدی را داخل کلیه عنوان ها H2 قرار دهید؛ ولی می توانید از صورتِ تغییریافته آن‌ها استعمال نمایید. در نمونه ما، میتوانید بعداز برچسب تیتر H1 و جمله پیشگفتار، تیتر تحت را با برچسب H2 قرار دهید:
راهنمای استخراج‌وکارها برای راه اندازی کمپین ریتارگتینگ
در اینجا، ما درواقع قضیه اساسی و تمرکز بر عبارت کلیدی را به‌روشنی نشانه میدهیم (راهنمای کمپین ریتارگتینگ)؛ بااین‌درحال حاضر، به کار گیری از یک تغییر و تحول و اضافه کردن واژه و کلمه‌هایی، به مخاطب آرم میدهد که غرض این راهنما حصول‌وکارها میباشند. برچسب‌های H2 را مختصر بنویسید و به‌ خاطر داشته باشید که نیازی وجود ندارد همیشه از واژه و کلمه کلیدی یا این که صورتِ تغییریافته آن به کارگیری نمایید؛ تنها این عمل را به شکلی اجرا دهید که پیام اساسی را منتقل نماید.
۹. به کارگیری از تصاویر و کلیپ
گذاشتن تصاویر و ویدیو در محتوا تأثیر مثبتی بر مجال توقف روی محتوا دارااست؛ براساس پژوهشی از Hubspot حدود ۸۰ درصد بازاریابان میگویند استعمال از کلیپ مجال توقف روی محتوا را در تارنما ارتقاء می دهد. آموزش سئو مشهد اضافه‌کردن کلیپ و تصاویر (که دربرگیرنده اینفوگرافی و نمودارها هم میشود)، منجر می شود که محتوا به‌راحتی خوانده گردد. این واقعیتی میباشد که اکثر اوقات ما از محتوای بصری خوب خاطر میگیریم. تردیدی وجود ندارد که در صورتیکه محتوایی با تصاویر همپا باشد، مارا بیشتر جذب می‌نماید تا هنگامی‌که محتوا چیزی جز متن ندارد.
 

تفاوت لندینگ پیج با دیگر صفحات سایت و ویژگی های خاص آن

 لندینگ پیج با دیگر صفحه ها وب سایت تفاوت داراست. در حالی که صفحه ها آموزش سئو مشهد دیگر هدف ها گوناگون داشته و استفاده کننده را به جست و جو در وبسایت تشویق می‌ نمایند، لندینگ پیج‌ ها صرفا یک غرض را دنبال می‌ نمایند. در واقع، همین تمرکز لندینگ پیج بر روی تنها یک غرض میباشد که آن را به شایسته ترین دلیل برای ارتقاء Conversion Rate تبدیل می‌ نماید.

در صورتی‌که تا کنون بدین قضیه اعتنا نکرده اید، می بایست بگوییم که لندینگ پیج های یک وبسایت با ورقه اساسی آن مختلف میباشد. موردی که جزو مهم ترین خصوصیت های کاغذ فرود می قدرت در لحاظ گرفت، این میباشد که لندینگ ها صرفا برای ارائه یک مقصود خاص پیاده سازی گردیده اند و در حالتی که که یک لندینگ، تعدادی گزینه را معرفی نماید، از نگاه سئویی فعالیت اشتباهی میباشد.+
همینطور در شرایطی‌که دقت کرده باشید، بایستی چشم باشید که کاغذ اساسی به صفحه ها دیگر لینک و پیوند می‌دهد تا بتواند مخاطب را به هر شیت مختص به هدفش پند نماید.
خصوصیت‌های یک کاغذ فرود یا این که لندینگ پیج (Landing Page) برای یک اینترنت‌وبسایت می تواند مشتمل بر مورد ها پایین باشد:
مقصود معین: یک لندینگ پیج می بایست یک غرض مشخص و معلوم داشته باشد، مانند جلب فروش، توده‌آوری آدرس اینترنتی، نام نویسی و غیره.
پیاده سازی جالب: پیاده سازی لندینگ پیج بایستی جالب و حرفه ای باشد تا دقت یوزرها را جلب نماید.
محتوای جالب: محتوای لندینگ پیج می بایست جالب و متنوع باشد و به یوزرها علت برای اجرا کار متبوع بدهد.
فراخوانی به مبادرت: لندینگ پیج بایستی به یوزرها فراخوانی به مبادرت داشته باشد، مانند خرید، نام نویسی، دانلود و غیره.
رابطه با تبلیغات: در‌صورتی‌که لندینگ پیج تحت عنوان بخشی از یک کمپین تبلیغاتی پیاده سازی شد‌ه‌است، می بایست رابطه و هماهنگ شدن با تبلیغات وجود داشته باشد.
آسانی و وضوح: لندینگ پیج بایستی معمولی و بدیهی باشد تا یوزرها به راحتی بتوانند غرض و پیام متبوع را فهم نمایند.
آزمایش و باصرفه‌سازی: لندینگ پیج بایستی آیتم آزمایش و باصرفه‌سازی قرار گیرد تا تلاش آن بهبود یابد.
هیبت‌های تماس: چنانچه نیاز به گردآوری‌آوری داده ها از یوزرها میباشد، هیبت‌های تماس یا این که هیبت‌های نام نویسی می بایست در لندینگ پیج قرار گیرند.
تعلق به محتوای اینترنت‌تارنما: در صورتی لندینگ پیج تحت عنوان بخشی از یک اینترنت‌تارنما پیاده سازی شد‌ه‌است، می بایست به صورت منطقی و هماهنگ با محتوای اینترنت‌وبسایت رابطه داشته باشد.
این خصوصیت‌ها میتوانند به یک لندینگ پیج یاری نمایند تا به شایسته ترین صورت ممکن از حیث پیاده سازی، محتوا و همت فعالیت نماید و هدف ها متبوع را به دست آورد.
 
11 گزینه از اصلی‌ ترین لندینگ پیج‌ ها
تا اینجای نوشته‌ی‌علمی متوجه شدید که لندینگ پیج چیست و چه کاربردی داراست. از آن‌ جایی که هر شیت فرود بسته به هدفی خاص پیاده سازی می‌ خواهد شد، این شیت می‌ تواند اشکال مختلفی داشته باشد که پیرو به معرفی آن‌ ها خوا هیم پرداخت.
 
1. برگه فرود Lead Generation
صفحه ها Lead Generation از موثرترین لندینگ پیچ‌ ها میباشند. غرض مهم این نوع کاغذ، خریدن و ذخیره نشانی اینترنتی و داده ها مخاطب میباشد. داشتن داده ها استفاده کننده به شما اذن میدهد تا بازاریابی بیشتری را روی مخاطب خویش ایفا دهید. این صفحه های معمولا بسیار بی آلایش می‌باشند و تمرکز اساسی بر روی عنوان برگه میباشد تا بتوانند با استعمال از آن استفاده کننده را به وارد کردن داده ها (CTA) در قبال تخفیف روی متاع، دانلود یک پوشه، و مورد ها شبیه، ترغیب نمایند.
 
2. کاغذ Splash
کاغذ اسپلش یک کاغذ موقت بوده که با پیاده سازی گرافیکی بالا، قبل از ورود به برگه وب سایت به مخاطب اکران داده می‌ خواهد شد. این کاغذ معمولا دارنده لوگوی تارنما میباشد و از آن برای گزینش لهجه، گزینش سن، تبلیغ، خوش آمدگویی، ورود به وب سایت، ایجاد کرد اکانت کاربری و غیره به کارگیری می‌ خواهد شد. این لندینگ پیج می‌ تواند در شکل پیاده سازی مطلوب، تعامل مخاطب با تارنما شما‌را ارتقاء دهد.
 
3. برگه فرود Click Through
این صفحه های فرود در کسب و کار الکترونیک کاربرد دارا هستند. درین برگه، با دقت بر دادن داده ها درباره جنس، مخاطب را ترغیب به خرید آن کرده و او‌را بدون واسطه به کاغذ ی فروش یا این که نام نویسی منتقل می‌ نمایند که‌این عمل نرخ نبدیل را ارتقا می‌ دهد. معمولا دعوت به کار درین صفحه های از روش کلیک کردن روی یک آیتم مانند “برای ادامه خرید یا این که برای نام نویسی در عصر اینجا کلیک نمایید” و جابجایی آن ها به درگاه پرداخت اجرا می گردد.
 
از برگه فرود Click Through می‌ قدرت برای تعریف یک فرآورده آموزش سئو در مشهد و ارائه جزئیات آن و متقاعد کردن بازدیدکنندگان و مجاورت‌ خیس کردن آن‌ ها به پروسه خرید بهره برد. آرم دادن بها و چگونگی متاع درین نوع لندینگ پیج، از التفات بالایی برخوردار‌است.
 
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد