x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

تغییر‌و تحول فاکتورها در seo مارکتینگ

 

 
تغییر‌و تحول فاکتورها در seo مارکتینگ
 
 
با اعتنا به تغییرات مداوم در الگوریتم‌های موتورهای کاوش، فاکتورهای مفید در seo (باصرفه‌سازی موتور کاوش) نیز به صورت مداوم در درحال حاضر تغییر‌و تحول میباشند. در اینجا یک‌سری فاکتور کلیدی را که در بهینه سازی اساسی می باشند و ممکن میباشد تغییر و تحول نمایند م آموزش سئو در مشهد ی بینید:
 
چگونگی محتوا: چگونگی محتوای شما مدام یکی‌از فاکتورهای بلندمرتبه در seo بوده میباشد، ولی به گذر زمان مجال، گوگل به صورت فزاینده‌ای میتواند محتوای کیفیت بالا را تشخیص دهد. بعد از این به آنگاه، عنایت ساخت محتوای عمیق، موثر و با کیفیت بیشتر گردد.
تجربیات کاربری: گوگل به صورت فزاینده‌ای بر روی تجارب کاربری تأکید می‌نماید. این مشمول سرعت لود برگه، امکان به کارگیری در گوشی، امنیت اینترنت‌تارنما و غیره میباشد.
جايگاه‌بندی بر طبق معیارهای اینترنت اساسی (Core Web Vitals): گوگل در سال 2021 معیارهایی تازه را معرفی کرد به اسم “معیارهای اینترنت مهم” که بر روی عواملی مانند سرعت لود کاغذ، پایداری تعامل با برگه، و فرصت اولی تعامل بایت تمرکز می‌نمایند. این کارداران اینک قسمت مهمی از الگوریتم مرتبه‌بندی گوگل میباشند.
امنیت و حریم سری: امنیت اینترنت‌تارنما، مثلا استعمال از HTTPS، یک فاکتور اساسی در بهینه سازی میباشد و احتمالاً بدین مورد بیشتر دقت گردد.
پیوندها و بک‌لینک و پیوند‌ها: پیوندها و بک‌لینک و پیوند‌ها همچنان فاکتورهای مهمی در seo می باشند، البته ممکن میباشد روش‌ای که آن ها به وسیله گوگل آنالیز می شوند تغییر تحول نماید. به صورت نمونه، چگونگی و مرتبط بودن پیوند‌ها احتمالاً مداقه بیشتری نسبت به تعداد مجموع لینک و پیوند‌ها خواهد داشت.
این صرفا بعضی از فاکتورهای ممکن می‌باشند که در بهینه سازی تغییر تحول نمایند. اصلی میباشد که به‌روز باشید و با تغییرات نو در الگوریتم‌های گوگل آشنا گردید.
 
چرا فاکتورهای seo در دیجیتال مارکتینگ در هم اکنون تغییر و تحول میباشد؟
 
 
فاکتورهای بهینه سازی در اکنون تغییر تحول می‌باشند به جهت یک‌سری دلیل که در ذیل بعضا آموزش سئو مشهد  از آنان‌را میبینید:
 
تغییرات در الگوریتم‌های موتورهای کاوش: گوگل و بقیه موتورهای کاوش به صورت مداوم الگوریتم‌های خویش را بروز می‌نمایند تا عالی بتوانند حاصل مرتبط و کیفیت بالا را برای یوزرها خویش ارائه دهند. به همین برهان، فاکتورهایی که تأثیر بی واسطه در مرتبه‌بندی بهینه سازی دارا‌هستند ممکن میباشد به گذر زمان مجال تغییر و تحول نمایند.
تغییرات در کردار یوزرها: اخلاق یوزرها در وب همینطور در حالا تغییر تحول میباشد. مثلا، با ارتقا به کارگیری از گوشی برای کاوش در وب، موتورهای کاوش اینک بیشتر تمرکز خویش را بر روی تجربیات مخاطب گوشی قرار می دهند.
توسعه و گسترش‌های تکنولوژیک: تکنولوژی‌های تازه مانند تکنولوژی‌های جستجوی صوتی، AI، و جستجوی محلی، تأثیر گذار بر فاکتورهای بهینه سازی می‌باشند.
تغییرات در استانداردهای اینترنت: استانداردهای اینترنت مانند HTTPS و Core Web Vitals نیز می توانند تأثیر بزرگی بر روی seo داشته باشند.
به همین ادله، با صرفه‌سازی موتور کاوش (seo) فرایندی همیشگی میباشد که به صورت مداوم می بایست به‌روز و تهیه و تنظیم خواهد شد تا با تغییرات تازه منطبق داشته باشد.
 
قبلی خیس توضیح دادیم که روند بهینه سازی یک فرایند در درحال حاضر رویش به طور مداوم میباشد و هیچ وقتی تغییرات در آن متوقف نخواهد شد. ولی سؤال این میباشد که چرا این فاکتورها روز آپدیت تغییر تحول می نمایند؟
 
در پاسخ می بایست بگوییم که‌این فاکتورها و الگوریتم ها، با دقت به نیاز مشتریان انتخاب می‌شوند (نیاز یوزرها با دقت به چیزی که جست و جو کرده اند تشخیص داده میشود). خب به طور طبیعیً نیازهای یوزرها هم در هر مقطع متغیر می باشند. براین اساس گوگل برای این که بتواند در هر فرصت شایسته ترین سرویس ها را به یوزرها بدهد، الگوریتم های خویش را هم آپ تو دیت نگه میدارد.ر
 

مزیت های حضور شما در پیشنهادات اول سئو

 

 
۲۲- مزیت های حضور شما در پیشنهادات اول ی بهینه سازی
 
مزیت های حضور شما در پیشنهادات نخستین seo
در حالتی‌که وب سایت شما جزو اولی پیشنهادهای گوگل به یوزرها باشد، کاربرانی که در هم اکنون جست و جوی بار یک فرآورده میباشند به طورمستقیم به سمت تارنما شما هدایت میشوند و دیگر نیازی وجود ندارد که از وجود هزاران حریف دیگر شما باخبر شوند. نزدیک به ۷۵% از یوزرها گوگل هنگام سرچ صرفا کاغذ اولیه پیشنهادات را مشاهده می نمایند و حتی به شیت ی دوم پیشنهادات مراجعه  آموزش سئو مشهد نخواهند کرد!
 
۲۳- seo قادر است شمارا به بازارهای تازه بنامد
بهینه سازی (seo موتورهای کاوش) می تواند سبب ساز گردد که شما و مارک شما به بازارهای نو و تیم‌های متفاوت مشتریان معرفی گردید.
 
هنگامی وب سایت شما برای لغات کلیدی مربوط به تولیدها یا این که سرویس ها شما با صرفه میگردد، این تارنما در حاصل کاوش برای کاربرانی که به‌دنبال این محصول ها یا این که سرویس ها میباشند، سکو بالایی می گیرد. این دستور سبب می‌گردد که مارک شما برای تیم‌های متعدد یوزرها، که شاید پیش از اینً از شما باخبر نبودند، قابل مشاهده باشد.
 
همینطور، seo یک شیوه خوب برای توسعه و گسترش بازار در بین‌المللی میباشد. در شرایطی‌که وب سایت شما برای عبارات کلیدی به لهجه‌های متعدد باصرفه گردیده باشد، شما می توانید بازدیدکنندگانی را از کشورها و بخش ها متفاوت دنیا جذب نمائید. این دستور می تواند به شما یاری دهد تا بازارهای نو را کشف نمایید و پیشرفت دربین‌المللی را تسریع ببخشید.
 
در غایت، بهینه سازی با ارائه داده‌ها و آمارهایی مانند کلمه ها کلیدی دوست داستنی، کردار یوزرها، و ترافیک تارنما، می تواند به شما ایده‌هایی برای بازارهای تازه یا این که مجال‌های نو بیزنس بدهد. با چک این داده ها، شما می توانید فهمید که کدام تولیدها یا این که سرویس ها بیشترین تقاضا را دارا هستند و در کدام بخشها یا این که بازارها، زمان بیشتری برای رویش وجود دارااست.
 
پس از seo یک تارنما این تجارت خواهد بود که تجارت خویش را در بازارهای متنوع دیگر بسط داده و لغت ها کلیدی آن‌ها را مقصود قرار دهد. واژه و کلمه کلیدی که شما در مقاله ها مو جود در وب سایت خویش از آن ها به کار گیری می‌کنید، می بایست آدرس از سرویسی باشد که در اکنون ارائه آن می باشید.
 
۲۴/ با بهینه سازی میتوانید شایسته ترین نیرو را پیدا نمائید
یافت کردن نیروی تازه گاهی انقدر دشوار می‌شود که به بدون چاره از اشکال شبکه های ارتباطی استعمال می‌کنیم. البته می بایست بدانید که در حالتی‌که سئوی نیکی داشته باشید، کافی میباشد در سایتتان نصیب اطلاع رسانی استخدام داشته باشید و اطلاع رسانی خویش را به راحتی همانجا منتشر نمایید. با این فعالیت هنگامی کارجویان در گوگل جست و جو می نمایند، اطلاع رسانی های شما‌را در به عبارتی کاغذ آموزش سئو در مشهد  نخستین میبینند.
 
۲۵/ شهرها و کشورهای گوناگون، پایین پوشش seo
فرض فرمائید راس کاریتان در شهر اصفهان میباشد. ولی درحال حاضر میخواهید کارتان را بسط داده و از شهر شیراز هم مشتری بگیرید. در این‌حالت کافی میباشد استراتژی هایتان را یه خرده به سمت شیراز برده و روی عبارات کلیدی محلی آنجا شغل فرمائید. سوای نیاز به زحمت زیاد، مشتری های شیرازی شمارا پیدا خواهند کرد.
 
همین فرمان در امر کشورهای دیگر هم صحت می نماید. با این تفاوت که بایستی محتواها و لغت ها کلیدی گویش میهن مقصد را هم پوشش دهید.
 
۲۶/ بهینه سازی را جایگزین بازاریابی سرد نمایید
از پخش اطلاع رسانی کاغذی یا این که تبلیغات در مجلات خسته گردیده اید؟ از تماس سرد با عموم و رابطه به دست آوردن با اشخاصی که به هیچ وجهً خرید از شما ندارند فیض نگرفته اید؟ در‌حالتی که پاسختان مثبت میباشد، بهینه سازی را جایگزین فرمائید تا از طریق های بازاریابی سرد غنی گردید.
 
بهینه سازی (seo موتور کاوش) می‌تواند رویکردی کارآمد و هزینه کمتری نسبت به بازاریابی سرد باشد. در بازاریابی سرد، شما سوای هیچ داده ها قبل درخصوص عده ای که با آن‌ها تماس برقرار می‌کنید، در ادامه مشتریان می‌گردید. این راه میتواند نرخ تبدیل پایینی داشته باشد و همینطور ممکن میباشد اکثری از اشخاص را که با آنان تماس برقرار میکنید، بر هم زند.
 
از طرف دیگر، seo به شما قابلیت می‌دهد که کاربرانی را مقصود قرار دهید که تا قبل از اینً عشق مند به تولیدات یا این که سرویس ها شما بوده اند یا این که در درحال حاضر جستجوی آن ها میباشند. این اشخاص احتمالاً خریدار بیشتری میباشند تا افرادی که به طور تصادفی با آن‌ها تماس برقرار شد‌ه‌است.
 
با seo، شما میتوانید:
 
ترافیک چگونگی بالایی را به تارنما خویش جذب نمائید.
مارک خویش را برای کاربرانی که در پی محصول ها یا این که سرویس ها شما می‌باشند، قابل ببینید.
نرخ تبدیل خویش را ارتقا دهید.
به صورت کلی، seo می‌تواند یک چاره هزینه کمتر و کارآمدتر برای جذب مشتریان نسبت به بازاریابی سرد باشد. با این درحال حاضر، همانگونه که در هر استراتژی بازاریابی، احتمالاً شما می بایست seo را با بقیه تکنیک های بازاریابی مخلوط فرمائید تا شایسته ترین حاصل را استحصال فرمایید.
 
۲۷/ بهینه سازی نیاز ظریف یوزرها را با seo غرض قرار دهید
یوزرها به واسطه لغت ها و کلمه ها در موتورهای جست و جو میگردند (حتی‌در جست و جوی‌بار صوتی نیز اصوات به لغت ها تبدیل می گردند). بهینه سازی نیز مطابق لغت ها کلیدی میباشد. این یعنی در بهینه سازی میتوانید دقیقاً به به عبارتی سؤالی جواب دهید که یوزرها پرسیده اند.
 
فراتر در زمینه‌ی این که ترافیک بهینه سازی تماماً هدفمند میباشد حرف کردیم. این مزیت دقیقاً به جهت مبتنی بودن بهینه سازی بر کلمه ها کلیدی میباشد.
 

اشکال اسکیما:

 

 
اشکال اسکیما:
اسکیما جنس(product ag)
اسکیما مقالات_(artice)
اسکیم انتقاد و پژوهش(reviews)
اسکیما بیزنس محلی(local business)
سوال ها متداول(FAQ)
سایتلینک سرچ جعبه website
کتاب
اتفاق افتاد(Event page)
سرویس ها
سازمان(organization) سازمانی اطلاعاتی از قبیل لوگوی مارک، نشانی سایت، پروفایل رسانه‌های آموزش سئو مشهد  اجتماعی و شیوه های تماس را نماد میدهد.
ویدیو(video page)
برید کرامپ(breadcrumb)
دستورپخت(Recipe)
(How To)
کار(Job Listing)
فرد(person)
پزشکی و تندرست
تشکیل داد اسکیما برند آپ ( تشکیل داد اسکیما) به طور دستی
وارد تارنما https://technicalseo.com/tools/schema-markup-generator/ میشویم که صورت آن به صورت تحت میباشد. و آن گاه از سمت راست مورد schema generator  را می زنیم
 
 
schema-manual
آنگاه از میانه کاغذ نوع اسکیما را تعیین  آموزش سئو در مشهد می‌کنیم
 
 
schema-manual-2
 
 
مثال اسکیمای دستی برای برید کرامپ
 
 
breadcrumb-generator.png
 برای بررسی کردن آن هم میتوان آن را وارد وبسایت https://validator.schema.org/ کرد و در قست کد ها کد ر اضافه کرد
 
 
validaor-schema
در هنگام ایجاد کرد اسکیما به طور دستی به مورد ها ذیل اعتنا فرمایید
 
1-در اسکیما article  که موب اکران تصویرشاخص، تاریخ وامتیازدهی محتوا د نتیجه ها میگردد date published تاریخ نشر نوشته‌ی علمی میباشد data modified فرصت اجرا واپسین تغییرات و mainEntityOfPage نشانی ورژن اساسی برگه (کنونیکال) شیت میباشد که data modified ،mainEntityOfPage و Description اجباری نیستند.
 
2-در اسکیما video  نشان گذاری ویدئوها برای اکران در کاوش کلیپ میباشد که در آن content Url نشانی پوشه اساسی ویدیو ، embedUrl نشانی برگه پلیر کلیپ، uploadDate تاریخ لود کلیپ،Expires تاریخ انقضای ویدیو، Duration مقطع ویدیو به دقیقه و ثانیه و Description و Title توضیحاتی راجب به ویدیو میباشد.
 
3-اسکیمای پروداکت منجر میگردد که ارزش،موجودی، امتیاز یوزرها، تصویر فرآورده و تخفیف در نتیجه ها سرپ علامت داده شوند aggregator اکران داده ها یک مال با یک‌سری ارزش و فروشنده میباشد. در اسکیمای product فیلد offer ضروری وجود ندارد اما در شکل به کارگیری از ارزش، واحد پول و موجودی هم می بایست مالامال شوند. لبریز کردن توضیحات متاع اجباری وجود ندارد. مالامال کردن اسم و تصاویر ضروری میباشد. برای محصولاتی که تعدادی بها دارا‌هستند می بایست دست کم و حداکثر بها به همپا واحد مبلغی معلوم خواهد شد
 
4-در اسکیمای FAQ می بایست دقت داشت که محتوایی که در سوال های متداول قرار میدهید می بایست در متن به عبارتی ورقه قرار داشته باشند.
 
 
هیبت مشورت
اسم و اسم خانوادگی
نخستین
پست الکترونیک*
 
گوشی*
 
 
پلاگین های تشکیل داد اسکیما برای تشکیل داد استراکچر‌دیتا(تشکیل داد اسکیما برند آپ):
schima pro
kk star rating
google star rating wordpress
full schema rich snippet
Yoast and rank math(how-to, FAQ, مسیر راهنما
wpsso schema json-ld markup
all in one schema
 به کارگیری از پلاگین rank math برای تشکیل داد اسکیما(ایجاد کرد اسکیما برند برنامه)
برای تشکیل داد اسکیما به وسیله rank math آغاز می بایست وارد نصیب پلاگین rank math را نصب کرده آن گاه  بایستی از پیشخوان آنالیز نمایید بخش طرحواره یا این که اسکیما فعال میباشد به صورت پایین
 
 
rank-math-schema1.png
 
 
می‌توانید مشاهده کنید به طور پیش فرض خویش rank mah چه اسکیماهایی برای شما قرار داده برای این فعالیت  از نصیب عنوانها و متا می توانید مشاهده کنید برای هر post type چه اسکیمای مصرف شده  میباشد.
 
 
https://dl.pishtazwebwp.com/2022/12/rank-math-schema2.png
 
 
متغیرها برای بازنویسی فیلدها در هنگام ایجاد کرد اسکیما با پلاگین Rank Math را ملاحظه کنید.
 
 
rank-math-schema-variable1.png
 
 
rank-math-schema-variable2.
 
 
https://dl.pishtazwebwp.com/2022/12/rank-math-schema-variable3.png
در صورتی از اسکیماهای همگانی اول خوشمان نیومد میتوان وارد صفحه های یا این که نوشته ها شد بعد از بالای شیت آیتم rank math را گزینش می‌کنیم به صورت ذیل
 
 
rank-math-schema3
آن‌گاه از نصیب پیدا گردیده مورد schema را می‌زنیم
 
 
rank-math-schema4
اسکیما نوشته‌ی علمی ست میتوان از ان مورد بازنویسی را بزنید که برگه تحت گشوده می شود
 
 
rank-math-schema5.
و یا این که مورد delet را بزنید به صورت پایین
 
 
rank-math-schema7.png
آن گاه میتوان به صورت ذیل یک اسکیما نو ساخت
 
 
rank-math-schema8
 
 
rank-math-schema9.png
 
 
 
 
تشکیل داد اسکیما برند برنامه با schema pro
 با به کارگیری از پلاگین schema pro هم میتوان اسکیما تشکیل داد که در بالای همین فراگیری فیلم آموزشی قرار داده شد‌ه‌است.
 
نظارت اسکیمای کاغذ چگونه میباشد؟
برای رسیدگی اسکیمای برگه از تارنما های نظارت کننده داشتن استراکچر‌دیتا به صورت ذیل میتوان بهره مند شد
 
https://search.google.com/structured-data/testing-tool
https://search.google.com/test/rich-results
سوالهای متداول درباره فراگیری اسکیما
آیا پس از تشکیل داد استراکچر‌ دیتا گارانتی وجود دارااست که گوگل آن را در حاصل کاوش خویش قرار دهد؟
نه این صدرصد وجود ندارد. اما در شرایطی که تارنما شما وبسایت کارکشته باشد. قابلیت و امکان بیشتری وجود خواهد داشت.
 
آیا وبسایت های غیر وردپرسی هم قابلیت ایجاد کرد استراکچر‌دیتا و اسکیما را دارا‌هستند؟
آری مسلما این قابلیت و امکان وجود دارااست که به طور کد نویسی ایفا می شود
 
هدف ها آرم گذاری استاندارد چیست؟
انتخاب نوع محتوا (Content Type)
داده ها تکمیلی در امر شیت (Enhancememts)
گزینش نوع محتوا (Content Type)
 

مزایای به کارگیری از WEBPAGETEST

 

 
مزایای به کارگیری از WEBPAGETEST
می‌توانید سرعت تارنما را از مرورگر های گوناگون آموزش سئو مشهد  همانند کروم و اکسپلورر پژوهش فرمائید.
قابلیت مسدود کردن بخشی از محتوا، تحقیق شغل های دو مرحله ای و … وجود داراست.
پیشنهادات بهتر برای بهبود سرعت و گراف های متفاوت آبشاری، هنگامی و … ارائه میدهد.
برو به WEBPAGETEST
4- Sucuri Load Time Tester
 
ابزار آزمایش سرعت وبسایت Sucuri Load Time Tester
در‌این ابزار آزمایش سرعت تارنما، شما می‌توانید مجال اتصال به وبسایت و فرصت بارگذاری تارنما را اندازه گیری فرمائید.
 
مزایای استعمال از Sucuri Load Time Tester
می‌تواند مجال پاسخگویی سرور را چک نماید.
قابلیت پژوهش سرعت وب سایت در آموزش سئو در مشهد  هر مرزوبوم ممکن میباشد.
می‌تواند سرعت اتصال به اولی بایت از داده ها شیت شمارا ذیل درخواست های HTTP اندازه گیری نماید.
برو به Sucuri Load Time Tester
5- PAGESPEED INSIGHTS
 
ابزار آزمایش سرعت وب سایت PAGESPEED INSIGHTS
سورس این برنامه به طور منبع گشوده میباشد. ارائه دهنده مهم این ابزار گوگل میباشد. پیشنهاداتی که به وسیله این ابزار ارائه می‌گردد، سرعت بارگذاری تارنما را به دستکم خویش می‌رساند. ابزار نام برده سرعت سایت را در تلفن همراه و کامپیوتر رسیدگی می نماید و برای هر یک یک نمره غیر وابسته در لحاظ می‌گیرد. چنانچه گروه نمره شما که در میان 1 تا 100 میباشد، عدد بالایی باشد، آرم دهنده سرعت بهتر بار گذاری وبسایت شما از جانب گوگل میباشد.
 
دو فاکتور اساسی که برای تحقیق سرعت تارنما اصلی بوده و به وسیله این ابزار تحقیق میشود در تحت درج گردیده اند:
 

فراگیری سئوی آف پیج صفر تا صد

 

 
فراگیری سئوی آف پیج صفر تا صد
گام نخستین برای جاری ساختن‌دادن سئوی آف پیج، فراگیری آموزش سئو مشهد  میباشد که قادر است در ترازو ماهر‌بودن شما اثر متعددی داشته باشد. تکنیک‌های به‌عمل رفته در سئوی خارجی، به‌صورتی وجود ندارد که سوای داشتن تدبیر بی نقص، بتوانید از آن ها به کار گیری فرمائید. در واقع، غلط در این باره می تواند هزینه متعددی برای شما در ادامه داشته باشد.
 
بیشتر بخوانید :
نرخ پریدن یا این که بانس ریت چیست؟
به‌همین‌برهان، به طبع سفارش می شود فراگیری‌های موردنیاز را دستیابی کرده و آن گاه نسبت به ایفا آن‌ها مبادرت فرمائید. این یادگرفتن‌ها را می‌قدرت از روش کمپانی‌ در زمان‌های آموزشی، دیدن ویدیوهای یوتیوب و یا این که قرائت مقاله ها منتشر گردیده دراین باره اخذ کرد.
 
سئوکار فرنگی چه کسی است؟
صاحبان حصول‌و‌عمل و اشخاصی که مجال آموزش سئو در مشهد  کافی برای فراگیری آف پیج بهینه سازی ندارند، به طبع می بایست از امداد سئوکار به کار گیری نمایند. جاری ساختن بهینه سازی سوا شیت به‌شکل به طور کامل ماهر و با امداد‌به چنگ آوردن از اشخاص کارشناس مداقه متعددی دارااست. این زمینه منجر می شود هیچ سیرتکامل مشکلی در فرآیند شغل شما ساخت‌و‌ساز نشده و آحاد تکنیک‌ها به‌شکل ظریف و اصولی اجرا شوند.
 
بهینه سازی شغل فرنگی، به‌شکل منحصربه‌فرد برای تقویت این قسمت از seo کوشش می‌نماید. با یاری‌به چنگ آوردن از بهینه سازی شغل فرنگی مطلقا میتوانید تغییر و تحول مثبتی در تارنما خویش ساخت نمائید. ولی این نکته را هم در حیث بگیرید که حرفه ای بودن بهینه سازی عمل التفات متعددی دارااست و سفارش می گردد در گزینش شخص مطلوب مطلقا اعتنا نمائید.
 
علاوه‌‌بر این، درحال‌حاضر اکثری از دسته‌ها که seo و ساخت سایت را به‌شکل حرفه ای جاری ساختن می دهند، آیتم قابل قبولی برای شغل کردن در نصیب سئو خارجی میباشند. طهران وبسایت با داشتن سوابق ساخت وب سایت فروشگاهی و شرکتی در 1000 پروژه غالب، ارائه‌دهنده سرویس ها مرتبط با seo و ساخت سایت میباشد. در شکل رغبت برای اخذ سرویس ها و نیاز به مشورت، با ما در تماس باشید.
 
تفاوت سئوی آف پیج و داخلی
اگاهی از تفاوت‌هایی که seo داخلی on page سئو و فرنگی دارا هستند و تقویت همزمان این نصیب‌ها نکته‌ای میباشد که قادر است در بسط شما تا حد متعددی اثر گذار باشد. به‌دنبال به نظارت offpage و داخلی می پردازیم:
 
سئوی آف پیج: به عبارتی‌طور که در اولِ متن هم گفته شد، off page سئو دربرگیرنده آحاد استراتژی‌ها و تکنیک‌هایی میشود که در فارغ تارنما، صفحه ها شمارا تقویت می‌نماید. بعضی از فاکتورهای بهینه سازی Off page سئو مشتمل بر تکثیر رپورتاژ، تبلیغات، شغل در کانال‌های اجتماعی و غیره می گردند.
 
seo داخلی: بهینه سازی داخلی با به‌کارگیری عواملی مثل لینک و پیوند‌دهی داخلی، ساخت محتوای کیفیت بالا و … سبب ساز عالی شدن وب سایت شما می‌گردد.
 
درحال‌حاضر اکثری از اشخاص از وبسایت‌های ورد پرسی به کار گیری می‌نمایند، طهران وبسایت، سرویس ها مرتبط با ساخت سایت وردپرس را هم اعمال میدهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، به شیت مهم تارنما مراجعه نمایید.
 

4 نوع تنظیمات SSL

 

 
4 نوع تنظیمات SSL
 
در کنار این 3 نوع اعتبارسنجی، SSL در 4 نوع تنظیمات نیز وجود دارااست:
 
تک دامنه (Single Domain)
در‌حالتی که می خواهید تنها از یک دامنه مراقبت فرمائید، به کار گیری آموزش سئو مشهد  از SSL تک دامنه شایسته ترین مورد میباشد. این گواهینامه‌ها صرفا در نشانی اساسی شما (website.com) پیاده‌سازی می گردد که در همه سطح های اعتبارسنجی وجود داراست.
 
یکسری دامنه (Multi-Domain)
این نوعی از گواهینامه میباشد که صرفا با یک گواهینامه SSL از یک سری دامنه محافظت می‌نماید. دقت داشته باشید که‌این تعدد دامنه‌ها بسته به لحاظ مرجع صدور گواهینامه میتواند محصور خواهد شد. این نوع SSL هم در کلیه سطح های اعتبارسنجی به جز EV در دسترس میباشد.
 
وایدکارت (Wildcard)
از این نوع SSL برای تک دامنه‌هایی که دارنده یک‌سری ساب‌دامین میباشند استعمال می گردد. مرجع صدور گواهینامه حق ساخت‌و‌ساز محدودیت در تعداد ساب‌دامین‌هایی آموزش سئو در مشهد  که حفظ میگردند را داراست. این نوع گواهینامه SSL نیز در همگی سطح ها اعتبارسنجی به جز EV وجود داراست.
 
وایدکارت چندین دامنه (Multi-domain Wildcard)
این گواهینامه ترکیبی از SSL یکسری دامنه و وایلدکارت میباشد. یعنی از چندین دامنه در نشانی مهم در کنار بقیه ساب‌دامین‌ها مراقبت می‌نماید. مانند قبل‌ها این SSL نیز قادر است بوسیله مرجع صدور گواهینامه در گیر محدودیت‌هایی گردد. به جز سطح اعتبارسنجی EV، سایر سطح ها از این نوع SSL حمایت می‌نمایند.
 
 
 
مزایای به کارگیری از SSL در وردپرس
تا اینجا متوجه شدیم که SSL در وردپرس چیست و چه انواعی داراست. هم اکنون عالی میباشد سراغ مزایای به کار گیری از آن برویم. یوزرها تارنما‌هایی که SSL ندارند ممکن میباشد بوسیله قابل انعطاف‌افزارهای جاسوسی یا این که حتی رشوه‌افزارهای غیرقابل شناسایی کثیف شوند. البته داشتن SSL سبب غربت از این اختلال و ساخت و ساز مزایای تحت میشود:
 
یقین: به واسطۀ یک گواهینامه SSL بازدیدکنندگان می دانند که ارتباطشان با آن وب سایت رمزگذاری گردیده‌است که‌این سبب ارتقاء اتکا و اعتبار میگردد.
وجاهت رسمی: زیرا بدیهی میباشد که همه شغل‌ها روی سایتی ایفا میشود که شناخته گردیده و به خیر و خوبی ایمن گردیده‌است.
امنیت: بازدیدکنندگان اعتقادوباور پیدا می‌نمایند که اطلاعاتشان رمزگذاری گردیده است و در قبال هر دسترسی فرد ثالث یا این که حمله‌ای ایمن باقی میماند.
سکو گیری: گوگل از وبسایت‌های دارنده SSL و صفحه های دارنده HTTPS مدد بیشتری اعمال میدهد.
سرویس ها وب24: ساخت سایت فروشگاهی با کدنویسی منحصر به فرد
 

کاهش bounce rate سایت

 

 
کاهش bounce rate تارنما
می توانید تنها روی 2 مقصود تمرکز نمایید، یا این که خیر کلیه مفاد را به کارگیری نمایید. ولی نکته‌ای که در اینجا دارای اهمیت میباشد، معین بودن (Specific) هدف ها میباشد. به جای‌اینکه بگویید می خواهم با مخاطبان رابطه برقرار کنم، دقیقاً آن را انتخاب فرمائید. از جملهً انتظار داشته باشید بعداز آموزش سئو مشهد  سپری شد سه ماه، 500 دایرکت درباره سوال و جواب محصولاتتان داشته باشید. و 350 نشانی اینترنتی تازه در مجله سایتتان تصویب گردد.
 
خیلی خب، پس از اینکه به خیر هدف ها بازاریابی محتوای خویش را شناختید، روند آینده را دنبال فرمائید.
 
مرحله دوم: یک لیست از ایده‌های مطلوب برای تایپ کردن تهیه و تنظیم فرمایید
حال ما به یک لیست از موضوعاتی که بایستی در بعدی منتشر کنیم نیاز داریم. برای تهیه و تنظیم این لیست آحاد موضوعاتی که فکر‌میکنید می تواند برای مخاطبانتان جالب و اثر گذار باشد، را یادداشت فرمائید.
 
شایسته ترین موضوعات برای وب لاگ نویسی و پست کانال‌های اجتماعی، مطالبی میباشند که برای مخاطبان نوشته میشوند. برای همین هم میباشد که در بازاریابی محتوا هیچ چیز اساسی‌خیس از آشنایی کاربر وجود ندارد.
 
یکی‌از طرق آشنایی استفاده کننده، تمجید آن میباشد! یعنی بین انبوه کاربرانی که از وب به کار گیری می‌نمایند، صرفا آن مجموعه از اشخاص را غرض قرار دهید که خصوصیت‌های مد لحاظ شمارا دارا‌هستند. استراتژیست‌های محتوا این فعالیت را در پوسته پیاده سازی پرسونای مشتری ایفا  آموزش سئو در مشهد میدهند.
 
 
مسلما بخوانید: پرسونای مشتری چیست؟ مسیری برای ادراک عمیق کاربر
 
وقتی که شما متوجه شدید مخاطبانتان چه عده ای می‌باشند، به چه چیزهایی نیاز دارا هستند و به‌دنبال چه چیزی میگردند؛ پس قطعاٌ می توانید برایشان محتواهای جذابی بنویسید.
 
برای اینکه عالی بتوانید متوجه گردید یوزرها شما به چه محتواهایی نیاز دارا هستند، یک‌سری شیوه کاربردی معرفی میکنم:
 
پژوهش لغت ها کلیدی: به یاری استیناف لغت ها کلیدی متوجه خواهید شد یوزرها در حوزه بیزنس شما چه کلماتی را در گوگل کاوش می‌نمایند. معیار جستجوی هر واژه چقدر میباشد. و بدست آوردن سکو برای هر واژه و کلمه تا چه حد طاقت فرسا میباشد. با این فعالیت شما تنها مبنی بر عشق و علاقه و تقاضای یوزرها محتوا ساخت‌و‌ساز میکنید. در شرایطی‌که میخواهید درباره لغات کلیدی و عمل با ابزارها، کلیه چیز را خاطر بگیرید ما در عصر یادگرفتن رسیدگی لغات کلیدی به طور عملی به شما یادگرفتن خوا‌هیم بخشید.
وب سایت‌های سوال و جواب: وبسایت‌های سوال و جواب و همینطور انجمن‌های تخصصی (Forums) معدنی برای استخراج ایده محتوا نویسی میباشند. با کار در‌این تارنما‌ها میتوانید بی واسطه با گرفتاری‌های مخاطبان خویش شناخت پیدا نمایید و متوجه گردید چه موضوعاتی ذهن آن ها را مشغول نموده است. بنابراین محتوای آینده شما، به عبارتی چیزی میباشد که گره‌ای از شغل عموم گشوده می‌نماید.
الهام از مخاطبان: هنگامی که یوزرها بلاگ یا این که پیج به شما برخورد می دهد، مراد‌هایشان را محاسبه نمائید. آنها معمولاً در پوسته سوالاتی که در کامنت‌ها، دایرکت یا این که ورقه تماس با ما، از شما میپرسند و مسائل مهم‌شان را مطرح می‌نمایند. زمانی یک پرسش چند توشه تکرار می گردد، می تواند زمینه آتی پست شما باشد.
موضوعات پرطرفدار: برای دانستن موضوعات پرطرفدار در سطح اینترنت می توانید از Google Trends به کار گیری نمائید. همینطور برای کشف کردن و نظارت هشتگ‌های ترند در کانال‌های اجتماعی ابزارهایی مثل hashtagify یا این که keywordtool به شما امداد خواهند. این ابزارها برای رسیدگی هشتگ‌ها در اینستاگرام، توییتر و یوتیوب کاربرد دارا‌هستند.
مرحله سوم: هسته محتوای خویش را دریابید!
بسیار خب ما تا به اینجای فعالیت برای تشکیل داد روزنگار محتوا، آغاز هدف ها بازاریابی محتوایی خویش را معلوم کردیم. و آنگاه یک لیست از موضوعات پست‌ها تهیه و تنظیم کردیم. الان وقتش رسیده که با دقت به اهدافمان، لیست جان دار را از غربال بگذرانیم. بنابراین موضوعاتی که مارا زودتر به منظور‌هایمان میرسانند، حق تقدم بیشتری میگیرند. و موضوعاتی که برایمان سودآوری کمتری دارا هستند، میمانند برای آتی!
 
در واقع ما قصد داریم تمرکزمان را روی آن‌چه التفات و سودآوری داراست معطوف کنیم. این شغل با فهم و شعور هسته محتوا واقعه میفتد.
 
هسته محتوا تقاطع دربین مقصود تجاری شما و عشق و علاقه کاربر میباشد. آن چیزی میباشد که مشتریان مداقه می دهند و آنچه که شما بایستی در مقابل به آنان ارائه بدهید.
 
زمانی شما هسته محتوای خویش را مشخص و معلوم میکنید، از دو خطر تبارک دوری میکنید:
 
دام ترافیکِ بیهوده: خاطرم می باشد سال قبل در یک گردهمایی مشورت با سایتی مواجه بودیم که در صنعت خویش سخن نخستین را می‌زد. برای آحاد لغت ها کلیدی مهم مرتبه اولیه را داشتند. ولی هیچ فروش و تماسی از روش وبسایت وجود نداشت! این به عبارتی دام ترافیک میباشد. یعنی ما محتوای با کیفیتی میسازیم البته در محتوایمان بضاعت تبدیل استفاده کننده به مشتری را ندارد.
دام محتوای تبلیغاتی: در شرایطی‌که مجموع محتوای وب لاگ و کانال‌های اجتماعی شما در تحسین کمپانی خودتان نوشته می گردد، دقیقاً در گیر این دام گردیده‌اید. حقیقت این میباشد یوزرها عشق‌ای ندارند دائماً از خصوصیت‌های فوق‌العاده تولیدها / سرویس ها شما با خبر شوند. آنان یک سری نیاز و عشق دارا هستند، محتوای شما می بایست پاسخگوی مراد‌های آنها باشد. در غیر این شکل یوزرها نمی‌توانند با مارک شما رابطه برقرار نمایند و آن را نادیده می گیرند.
وقتی که شما هسته محتوایی خویش را پیدا کردید، موضوعات ناب را غیروابسته نمایید. موضوعاتی که ضمن اینکه در راستای استراتژی بازاریابی کمپانی می باشند، هم‌زمان آیتم پسند یوزرها قرار می گیرد. فقط این محتواها را در روزنگار محتوای خویش بگنجانید و هر چیزی با هدف ها فعلی‌تان انطباق ندارد را کنار بگذارید.
 

عمیق بودن مطالب از فاکتورهای سکو بندی seo و گوگل

 

 
 
عمیق بودن مطالب از فاکتورهای سکو بندی seo و گوگل
سرعت، سرعت و سرعت
درصورتی که در سئو وبسایت، محتوا پاد شاه میباشد آموزش سئو مشهد  سرعت صفحه های هم وزیر میباشد! سرعت هر کاغذ ای از وب سایت خویش را پژوهش نمایید و آن را به بالاترین سرعت ممکن خویش برسانید. بدانید که سرعت بار گذاری صفحه ها هم برای گوگل و هم برای یوزرها بسیار اصلی میباشد. برای این شغل میتوانید از ابزار سرعت سنج گوگل به کارگیری فرمائید.
 
 
سرعت وبسایت از فاکتورهای سکو بندی گوگل
سرعت بار گذاری در گوگل کروم
گوگل کروم یک نرم‌افزار مرورگر اینترنت است که به وسیله شرکت گوگل تاسیس شده است. و گوگل ممکن میباشد از داده ها گوگل کروم سرعت وبسایت شمارا از گزینه تحقیق قرار دهد. پس مطمئن گردید که تارنما شما در مرورگر کروم نیز سریع میباشد. سرعت لود در گوگل کروم
 
استعمال از AMP
AMP فناوری جدیدی میباشد که سبب ساز سئو تارنما شما در ورژن گوشی می‌شود. به کار گیری از AMP میتواند روی مرتبه بندی وبسایت شما در ورژن گوشی اثر متعددی داشته باشد.
 
یکسان بودن محتوای شیت
تطابق محتوا، در‌صورتی‌که تیتر برگه ، عنوان ها جمله ها ، مطالب مندرج ، تصاویر و کلیپ های یک شیت با یکدیگیر یکسان و مرتبط باشند مطمئن باشید درجه تارنما شما  آموزش سئو در مشهد ارتقا میابد.
 
الگوریتم مرغ مگس خوار
با ورود الگوریتم مرغ مگس خوار در سکو بندی نتیجه ها گوگل، حاصل کاوش با جزییات بیشتر و معنی محوری گردیده‌است. پس همت فرمایید تا بر روی لغت ها کلیدی معنایی فعالیت فرمایید خیر سطحی.
 
محتوای تکراری
محتوا و مقاله تکراری (از گذشته وجود داشته باشد) سبب ساز افت رنک شما می شود. حتی وقتی که مقداری به اصلاح آن بپردازید مجموعاَ منفعت ای ندارد و گوگل به شدت مخالف محتوای اسکن پیس است. وقتی که مقاله جدیدی در گوگل ایندکس می‌گردد برای گوگل اساسی میباشد و آن‌گاه به عبارتی مقاله با یه خرده تغییر و تحول در تارنما های دیگر مشاهده نماید آن را نادیده میگرد چون مقاله مهم، مطلبی می باشد که دیرین خیس بوده. پس محتوای نو و تیم نخستین بنویسید.
 
Rel = Canonical
هنگامی که محتوایی در یک برگه ساخت‌و‌ساز می‌کنید و در صفحه ها دیگر به عبارتی محتوا با پاره ای تغییر و تحول وجود داشته باشد. یه آن duplicate content یا این که محتوای تکراری گفته می‌شود. و می بایست در آن محتوا از تگ Rel = Canonical استعمال فرمائید تا از جریمه گوگل در پناه باشید.
 
سئو تصویر
برای بیهنه سازی تصاویر ما یحتاج میباشد آغاز تصاویر را فشرده سازی و نادر وسعت فرمایید، که درین نوشته‌ی علمی از گوگل به طور بی نقص توضیح داده گردیده‌است. و بعد از آن تگ های title=”” و Alt=”” برای تصاویر قرار دهید که کلمه و واژه کلیدی درون آنها درج میگردد. شما می‌توانید از تارنما tinypng برای seo بسیار حرفه‌ای و سریع تصاویر وبسایت خویش استعمال فرمایید عمل با این وبسایت بسیار معمولی میباشد صرفا کافیست بدین وبسایت رجوع کنید و بعد از آن تصاویری که میخواهید باصرفه فرمایید را در آن آپلود فرمایید آن‌گاه ورژن باصرفه گردیده را دوباره دانلود نمایید و در وب سایت خویش به کارگیری فرمایید.
 
بروز بودن محتوا
الگوریتم گوگل کافئین بر روی بروز بودن محتوا و وب سایت شما حساس میباشد. هنگامی میتوانید از جانب گوگل کافئین خیالتان ریلکس باشد که سایتتان را با مطالب نو و ناب همیشه بروز نمایید.
 

چرا لغت ها و کلمات مرتبط در یک برگه اساسی می‌باشند؟

 

 
چرا لغت ها و کلمات مرتبط در یک برگه اساسی می‌باشند؟
استعمال از لغات و کلمه ها مرتبط در یک ورقه، به موتورهای کاوش یاری می‌نماید تا محتوای شمارا خوب شعور نمایند. این کلمه ها که تحت عنوان کلمه ها کلیدی LSI شناخته آموزش سئو مشهد  میشوند، به گوگل نشانه می دهند که برگه شما در زمینه ی چه موضوعی میباشد. با به کار گیری از عبارات مرتبط، شما به گوگل میگویید که محتوای شما جامع و بدون نقص میباشد و به سؤالات مختلفی که استفاده کننده ممکن میباشد داشته باشد، جواب می دهد. این دستور منجر میشود که برگه شما در نتیجه ها کاوش برای عبارات کلیدی متعدد درجه بهتری حصول نماید. فراموش نکنید، هر چیزی که سبب خواهد شد الگوریتم‌های گوگل مراد و غرض ما از محتوا را خوب شعور نمایند، منجر بهبود seo آن ورقه و نوشته گردد.
ضمن بهبود سکو‌بندی در موتورهای کاوش، به کار گیری از عبارات مرتبط سبب ساز میشود که تجربیات کاربری خوب خواهد شد. هنگامی که یک مخاطب در ادامه اطلاعاتی در خصوص یک مورد خاص میباشد، توقع دارد که در ورقه متبوع، داده ها مرتبط و مرتبط‌خیس نیز پیدا نماید. به کار گیری از کلمه ها مرتبط، به مخاطب امداد می‌نماید تا به راحتی داده ها لازم خویش را پیدا نماید و در سود، مجال بیشتری را در وبسایت شما سپری نماید. این فرمان به بهبود نرخ پریدن (Bounce Rate) و ارتقا تعامل مخاطب با وبسایت آموزش سئو در مشهد  شما یاری می‌نماید.
 
طرز یافتن لغات کلیدی LSI
یافتن عبارات کلیدی LSI به یک‌سری طریق ممکن میباشد. بی آلایش‌ترین نحوه، به کار گیری از علم و تخصص خویش در قضیه مسئله میباشد. با فکر عمیق درباره مورد، می توانید کلماتی را شناسایی نمایید که طبیعتا با واژه و کلمه کلیدی مهم شما مرتبط می‌باشند. همینطور، ابزارهای آنلاین مختلفی نیز وجود دارا هستند که به شما در یافتن لغت ها کلیدی LSI یاری می‌نمایند. این ابزارها با ارزیابی کلمه ها کلیدی اساسی شما، لیستی از کلمه ها و کلمه ها مرتبط را ارائه میدهند. خلال این، میتوانید از ابزارهای آنالیز عبارات کلیدی به کارگیری فرمایید.
ابزارهای چک لغت ها کلیدی با تحقیق صفحه های رفیعتر گوگل برای واژه کلیدی مهم شما، کلماتی را که در‌این صفحه های به صورت مکرر مصرف شده‌اند، شناسایی می‌نمایند. همینطور، می توانید از خصوصیت کامل شدن اتوماتیک گوگل استعمال نمائید. زمانی که یک واژه کلیدی را در گوگل کاوش میکنید، گوگل لیستی از کلمه ها مرتبط را به شما توصیه میدهد که می توانند تحت عنوان کلمه ها کلیدی LSI گزینه به کارگیری قرار گیرند. نصیب "جستجوهای مرتبط" در تحت حاصل جستجوی گوگل نیز منبع خیر برای یافتن کلمه ها کلیدی LSI میباشد.
 
 
شیوه استعمال از لغات کلیدی نمایه سازی سماتیک مخفی
هم اکنون که با لغت ها کلیدی LSI آشنا شدیم، وهله به‌این میرسد که بدانیم چه‌گونه از آن ها در محتوای خویش به کار گیری کنیم. نحوه به کار گیری از این لغات بسیار بی آلایش میباشد. شما بایستی عبارات LSI را طبیعتا و سرازیر در متن خویش بگنجانید. همت فرمائید این کلمه ها را در تیتر‌ها، زیرعنوان‌ها، گزاره‌های اولیه و پایان و در طی متن به عمل ببرید. ولی دقت داشته باشید که استعمال بیشتراز حد از این کلمه ها میتواند به چگونگی محتوای شما جراحت برساند. مقصود مهم استعمال از لغت ها LSI، بهبود ادراک موتورهای کاوش از محتوای شما میباشد، خیر لبریز کردن متن از عبارات کلیدی.
خلال قرار دادن لغات LSI در متن، می توانید از این کلمه ها در تگ‌های تیتر (Title tag)، توضیحات متا (Meta description) و در پیوند‌های داخلی و فرنگی وبسایت خویش نیز استعمال نمایید؛ همینطور استعمال از کلمه ها LSI در تصاویر (تگ alt) و در فولدر‌های وبسایت‌مپ نیز می تواند به بهبود سئوی وبسایت شما یاری دهد. در کل، هر جایی که فرصتی برای به کار گیری از لغات مربوط به مسئله مهم خویش دارید، می توانید از عبارات LSI استعمال نمایید.
 
 
لغت ها کلیدی LSI، کلید طلایی برای مفتوح کردن درهای دنیای جستجوی گوگل میباشند. با به کارگیری داهیانه از این لغات، می توانید محتوایی ساخت فرمایید که خیر فقط برای موتورهای کاوش دیدنی باشد، بلکه برای یوزرها نیز اثر گذار و گران بها باشد. به حافظه داشته باشید، seo فقط به تعداد تکرار یک کلمه و واژه کلیدی محصور نمیشود. فهم و شعور عمیق از معنای کلمه ها و رابطه آن ها با هم کلید توفیق در دنیای دیجیتال مارکتینگ میباشد.
 

تأثیر لیزی لودینگ در بهینه سازی تارنما چیست؟

 

 
 
تأثیر لیزی لودینگ در بهینه سازی تارنما چیست؟
با اعتنا به توضیحاتی که تا این بخش ارائه کردیم، اینک آموزش سئو مشهد  به خیر و خوبی می دانید که مزایای لیزی بار گذاری چیست و اینکه با فایده‌گیری از این امکان می‌اقتدار بار گذاری بعضا از موادسازنده صفحه ها اینترنت‌وب سایت را به تأخیر انداخت تا سرعت لودینگ نخستین بیشتر گردد و استفاده کننده هر چه سریع‌خیس جواب خویش را اخذ نماید.
 
پس می‌اقتدار اظهار کرد بار گذاری تنبل باعث ارتقاء سرعت بار گذاری برگه، بهبود تجربیات کاربری و کاهش بانس ریت (نرخ پریدن) میگردد. از سوی دیگر مجموع این مفاد جزو فاکتورهای گوگل برای نظارت امتیاز سئوی اینترنت‌وب سایت‌ها میباشند و هرچه اینترنت‌وب سایت شما  آموزش سئو در مشهد از این لحاظ موقعیت بهتری داشته باشد، شانس بیشتری برای ارتقای سکو و حصول رنک بلندتر خواهد داشت.
 
شیوه فعال‌ سازی لیزی بار گذاری در وردپرس
برای فعال‌ساز‌ی لیزی بار گذاری در وردپرس می توانید از پلاگین‌های مختلفی به کار گیری نمایید که پیرو به معرفی سه سبک از شایسته ترین‌ها خوا هیم پرداخت.
 
پلاگین WP-Rocket
یک کدام از پرکاربردترین پلاگین‌های جانور در سطح اینترنت برای فعال‌ساز‌ی امکان لیزی بارگذاری در اینترنت‌تارنما میباشد و شما میتوانید برای بعد از نصب آن با مراجعه به قسمت Settings، روی مورد Media کلیک نمایید و به بخش LazyLoad بروید تا درصورت فعال‌نبودن این قابلیت و امکان، آن را راه اندازی نمائید.
 
پلاگین Optimole
به‌تیتر دومی پلاگین پر استفاده برای امکان لیزی بار گذاری، بیشتراز ۵ هزار بازدید در ماه دارااست و شما می توانید با تنظیم ورژن پریمیوم آن، نسبت به فعال‌ساز‌ی امکان لیزی بارگذاری مبادرت فرمایید. برای این عمل، بعد از نصب پلاگین، می بایست مراحل تصویب‌اسم (Create & connect your account) را طی نمایید تا به یک کلید API برسید. آن‌گاه به نصیب Settings بروید و درصورت فعال‌نبودن مورد «Scale images and & Lazy load» نسبت به راه‌اندازی آن مبادرت نمائید.
 
هم اکنون می بایست به نصیب Advanced» Lazyload بروید تا طرز انجام روند بارگذاری تنبل در صفحه ها اینترنت‌تارنما خویش را فردی‌سازی فرمایید. به عنوان مثال میتوانید جهت ایفا‌نشدن لیزی بار گذاری بر محتوای بالای کاغذ، آیتم «Exclude first number of images from lazyload» را تعیین فرمایید. همینطور برای اینکه تک تک محتوای تارنما از امکان لیزی بارگذاری بهره مند گردد، می بایست مقدار مورد ذکر شده را روی 0 تهیه و تنظیم فرمائید. علاوه‌بر این موردها، پیکربندی دیگری هم در شیت مربوطه وجود دارااست که شما میتوانید بر پایه ی نیاز و صلاحدید خویش، هر مورد از آن ها را برای ارتقاء سرعت بار گذاری صفحه های و بهبود تجربیات کاربری مورداستفاده قرار دهید.
 
پلاگین a3 Lazy Load
در غایت بایستی بگوییم که پلاگین a3 Lazy Load هم به‌تیتر افزونه‌های پرطرفدار برای قابلیت و امکان لیزی بار گذاری، در ابتدا جدول جای دارد و تا به امروز بیش تر از 200 هزار نصب فعال داشته میباشد. شما میتوانید با به کارگیری از آن، مانند دو پلاگین قبلی، به راحتی امکان بار گذاری تنبل را برای صفحه ها اینترنت‌وبسایت خویش فعال نمایید تا وسعت تصاویر جانور در صفحه ها کاهش یابد و با مکث در بارگذاری بعضا اِلمان‌ها سرعت اینترنت‌تارنما حین بار گذاری نخستین، بیشتر خواهد شد.
 
 
تگ head ‌در پایین تگ HTML و بالای تگ body قرار میگیرد و اطلاعاتی داراست که در خروجی ورقه مرورگر قابل‌مشاهده نیستند. در تگ head معمولاً عناصری مانند تیتر کاغذ، توضیحات متا، استایل‌های CSS ورقه، لینک و پیوند به فونت‌ها، فولدر‌های جاوا اسکریپت و... یافت میشود. هم اکنون در حالتی‌که کنجکاو می‌باشید تا در زمینه‌ی تگ هد داده ها بیشتری دستیابی نمایید و با کاربرد آن در html آشنا گردید؛ تا نقطه نهایی این نصیب از وب سایت اینترنت 24 یار و همدم ما باشید.
 
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 صفحه بعد