x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

ساختار نقشه سایت XML

ساختار نقشه تارنما XML
تمامی موتورهای جستجوی اصلی از پروتکل های XML قانونی که در تارنما Sitemaps.org تمجید گردیده‌است، به کار گیری می‌نمایند. یک مثال کد XML که در تارنما مپ آیتم به کار گیری قرار میگیرد را به دنبال مشاهده میکنید:
مطلقا بخوانید: 6 پیامد منفی تخفیف گذاری نادرست + راهکارهای صحیح!
کدهای XML وب سایت مپ دربرگیرنده تگ‌های آموزش سئو مشهد ازروی میل و الزامی می باشند. کدهای XML دارای اعتبار با تگ‌های استارت (بازشونده) “ “  استارت می گردند که یک تگ الزامی میباشد. بعد از آن این تگ با تگ دیگری همانند “” دنبال میشود که دربردارنده دست کم یک صفت Xmlns میباشد که ساختار کلی XML را تمجید می‌نماید.
 
هر آدرسی که در تارنما مپ قرار میگیرد بایستی دارنده دو تگ و یک تگ باشد. سایر تگ‌ها ازروی اختیار می باشند.
در جدول پایین تگ‌هایی که در نقشه وبسایت XML گزینه استعمال قرار می گیرد را برایتان سرجمع کردیم.
تگ‌ها شرایط توضیحات
الزامی تگ آغازین پوشه مستلزم آموزش سئو در مشهد دو آیتم ذیل میباشد:
version=”1.0″
encoding=”UTF-8″
الزامی این تگ صرفا یکبار آیتم به کار گیری قرار می گیرد؛ نقشه وب سایت با این برچسب آغاز میشود و در انتهای نقشه بسته می گردد.
الزامی تگ والِد برای هرکدام از نشانی‌ها استعمال میگردد. سایر تگ‌ها در درون این تگ قرار می گیرد.
الزامی در‌این تگ نشانی ظریف صفحه ها وبسایت قرار می گیرد. از نشانی بدون نقص که دربردارنده پروتکل میباشد به کار گیری نمایید و این نشانی نباید از 2048 کاراکتر بیشتر باشد.
از روی اراده تاریخ واپسین به روزرسانی شیت متبوع میباشد که به صورت YYYY-MM-DD نوشته میگردد.
ازروی اختیار این تگ معین می‌نماید که هر یک سری وقت یکبار این شیت تغییر و تحول می‌نماید. این مقدار چند داده ها کلی را برای موتورهای کاوش آماده می‌نماید که ممکن میباشد با تعداد دفعات پژوهش خزنده‌های گوگل رابطه نداشته باشد.
مقادیر دارای اعتبار دربرگیرنده مفاد ذیل میباشد:
 
مدام (هر وقتی که کاغذ در دسترس باشد عوض می شود.)
ساعتی
روزمره
هفتگی
ماهانه
هر ساله
هیچوقت
از روی میل معیار حق تقدم و عنایت یک کاغذ، نسبت به بقیه صفحه ها وب سایت میباشد. مقادیر دارای اعتبار محدوده 0 تا 1 را مشمول می شود که مقدار پیش فرض 0.5 میباشد.
فرمت فولدر نقشه وب سایت و گونه های آن
موتورهای جستجوی گوگل و بینگ، فرمت XML را برای نقشه تارنما تحت عنوان یک پروتکل پذیرفته‌اند. با این هم اکنون، آنان Feed نقشه تارنما را که از پروتکل های RSS 2.0، Atom 1.0 و پوشه های متنی ASCII به کار گیری می‌نمایند را نیز می‌پذیرند. وبسایت مپ را می‌اقتدار به صورت XML نیز آیتم استعمال قرار بخشید یا این که در‌صورتی‌که که وسعت بالایی دارااست با به کارگیری از ابزار Gzip، فشرده‌سازی کرد.
 
ضمن استانداردهای نقشه وب سایت برای محتوای اینترنت، گوگل از فرمت‌های خاصی برای وب سایت مپ پناه می‌نماید که برای رسانه‌های خاصی گزینه استعمال قرار میگیرد. این مورد ها دربرگیرنده نقشه‌هایی برای پوشه‌های ویدئویی، تصاویر، محتوای موبایلی، کد منبع اپ و محتوای خبری می‌باشند. بعداز اینکه فرمت مطلوب نقشه وب سایت در فضای اسم اعلام شد، می‌قدرت همه محتواهای مازاد دیگر را به آن خاطر نشان کرد.
 
نکات اصلی درباره فرمت پوشه وبسایت مپ
1. موتور جستجوی بینگ (Bing) از فرمت‌هایی که بوسیله گوگل هواخواهی میگردد نگهبانی نمی‌نماید، البته یکی‌از مسئولان بینگ ذکر نموده است هر چیزی که پناه نشود، نادیده گرفته شود. بدین ترتیب وبمسترها می‌‌توانند از این مفاد در تارنما مپ خویش به راحتی استعمال نمایند.
 
گوگل پیشنهاد می‌نماید که نقشه وب سایتِ دربردارندهِ محتوایِ خبری را تحت عنوان یک پوشه مستقل در حیث بگیرید چون این نوع تارنما مپ بیشتر از دیگر پوشه‌ها خزیده می گردند.
 
موتورهای جستجوی گوگل و بینگ از فولدر های Media RSS تحت عنوان جایگزینی برای تشخیص توضیحات متای پوشه های ویدئویی به کارگیری می نمایند. از آنجایی که بینگ نیز از این نوع فولدر امان می‌نماید، توسعۀ Feed ویدئویی mRSS راهکاری مدبرانه خواهد بود که از هدر رفتن وقت‌تان پرهیز می‌نماید.
 

تگ Alt تصاویر چیست و چه تاثیری بر سئوی سایت دارد؟

ترجیح میدهم که‌این مقاله را با عنایت تگ Alt استارت نکنیم. می خواهیم پاره ای به عقب بازگردیم؛ به التفات تصاویر در یک نوشته‌ی علمی آنلاین. شما اکثر زمان ها برای جالب شدن، خوب احضار شدن و گاهی برای کوتاه کردن مطالب، از تصاویر به کارگیری میکنید. تصاویر در درک عالی مطالب به وسیله یوزرها اینترنتی نقش مؤثری دارا هستند ولی کاربرد آن ها صرفا به همین گزینه خلاصه نمیشود.
 
تصاویر یک کدام از طرق مؤثر در بهبود سئوی اینترنت‌وب سایت شما محسوب می شوند. استعمال از تصاویر دیدنی خیر صرفا به احضار شدن مطالب شما به وسیله مخاطب یاری می‌نماید، بلکه میتواند ترافیک خیر و خوبی را نیز به سمت وب سایت شما روانه نماید.
 
یکی‌از نکات اساسی در سئو تصاویر وبسایت، به کارگیری آموزش سئو در مشهد از خصوصیت Alt برای آن ها میباشد. تگ Alt و تگ تیتر در تقویت منزلت مطالب در نتیجه ها موتورهای کاوش و بهبود دسترسی یوزرها اینترنتی به اینترنت‌وبسایت شما تاثیرگذارند. در‌این نوشتار همت کرده‌ایم تا آحاد نکات پیرامون تگ Alt و تگ تیتر و طریق باصرفه‌سازی آنها‌را با بیانی معمولی تفصیل دهیم.
 
بدین ترتیب درصورتی که دوست دارید با تگ Alt و کیفیت سئو آن آشنا گردید، این نوشته‌علمی را تا آخر دنبال فرمایید.
 
تگ Alt چیست؟
در تک تک تصاویر به عمل رفته در یک اینترنت‌وب سایت، تگ Alt تعریف‌کننده موضوعی میباشد که از تصویر استنباط میشود. این تگ میتواند تحت عنوان متنی جایگزین برای تصاویر به هنگام اشتباه در بار گذاری نیز گزینه استعمال قرار گیرد تا یوزرها در شکل عدم اکران تصویر، از معنی و کوشش آن با خبر شوند.
 
افزون بر این، مرورگرها قابلیتی دارا‌هستند که معمولاً اشخاص نابینا یا این که دارنده مشکل بصیرت برای شنیدن مطالب آنلاین از آن به کارگیری می‌نمایند. قرائت این تگ‌ها به وسیله مرورگر، جابجایی مضمون‌ و محتوای تصاویر را برای این اشخاص قابلیت‌پذیر می‌نماید. البته این فقط کاربرد تگ Alt وجود ندارد!
 
کد تحت مثال یک تگ تصویر HTML بی نقص میباشد:
"“image"
همان طور که مشاهده می کنید در کد بالا 3 بخش وجود دارااست که در ذیل کاربرد هر یک را رسیدگی می کنیم:
 
img src: این قسمت، مربوط به نشانی تصویر میباشد. برای آنکه تصویری را در محتوای تارنما خویش قرار دهید، بایستی نشانی تصویر در محلی که ذخیره گردیده‌است را درین نصیب قرار دهید.
alt: این نصیب مربوط به تگ alt میباشد. بین آرم نقل قسم، بایستی تگ Alt متبوع خویش را قرار دهید.
title: این نصیب در واقعیت تیتر تصویر شماست. درین قسمت می بایست برای تصویر خویش تیتر مطلوب قرار دهید.
خصوصیت‌های تیتر و Alt در یک تصویر، گرچه از حیث تکنیکی حقیقتاً تگ محسوب نمیشوند ولی با اسم تگ تیتر و تگ Alt شناخته می گردند. تگ Alt مضمون‌ و کاربرد تصویر را تعریف می‌نماید. به این ترتیب، در شرایطی‌که شما از یک تصویر تحت عنوان یک دکمه برای خرید کالای X به کار گیری کرده‌اید، تگ Alt آن بایستی چیزی مشابه به دکمه خرید کالای X باشد.
 
زمانی که نشانگر موشواره را روی تصاویر می کشید، تگ تیتر ظواهر می‌گردد. این تگ در واقعیت میتواند یک راهنمای معمولی درباره عکس یا این که یک سفارش دیدنی برای تشویق یوزرها به کلیک بر روی عکس باشد. بدین ترتیب، در زمینه ی نمونه تصویر دکمه خرید فرآورده، تگ تیتر می تواند یک ابزار فراخوان برای فعالیت (یا این که اصطلاحاً Call-to-Action) مانند خرید کالای X صرفا با 20 هزار تومان باشد.
 
به صورت معمول، تصاویر اینترنت‌وب سایت برای عالی چشم شدن بوسیله موتورهای کاوش به تگ Alt نیاز دارا‌هستند. معمولاً تصاویری که به خواسته پیاده سازی و تزئین اینترنت‌وبسایت به کارگیری میگردند، بایستی فی مابین کدهای CSS قرار گیرند خیر میان کدهای HTML. با این وجود در صورتی‌که قابلیت و امکان این تغییر و تحول نیست، همچون تصویر تحت به راحتی می توانید تگ Alt را خالی بگذارید تا مرورگرها و موتورهای کاوش از قرائت‌شان صرف لحاظ نمایند.
 

از یک شرکت سئو چه سوالاتی بپرسیم؟

درصورتی که به خاطر داشته باشید، چندین وقت پیش در همین وب لاگ ، نوشته‌ی علمی‌ای درباره شیوه گزینش یک کمپانی بهینه سازی منتشر کردیم. در آن نوشته‌علمی توضیح داده شد که مبنی بر چه معیارهایی می بایست یک کمپانی seo را تعیین کنیم. همینطور، در قسمتی از آن نوشته‌علمی به بعضی از سوالهای مهمی که می بایست برای استخدام یک کارشناس بهینه سازی (یا این که کمپانی seo) می بایست پرسید، اشاره شد.
 
به عبارتی نوشته ی علمی سبب ساز شد تا ما همت کنیم نوشته‌علمی‌ای راجع به سوالاتی که می بایست از یک کمپانی‌ بهینه سازی بپرسید، منتشر کنیم. استخدام یک کارشناس بهینه سازی می تواند بسیار طاقت فرسا باشد، به خصوص در‌صورتی‌که شناخت دقیقی با الگوریتم‎‌های موتور کاوش و بازاریابی در آن ها نداشته باشید. یک دارای تخصص سئوی عالی قادر است با اتخاذ راهکارهای صحیح، میلیون‌ها تومان سرمایه را به سمت شما منتقل نماید.
 
با این اکنون، بهینه سازی مبحثی بسیار کلان میباشد که نیاز آموزش سئو در مشهد به علم کافی داراست، صراحت دارد که باصرفه‌سازی درست اینترنت‌وب سایت به ارتقاء درآمدتان امداد می‌نماید، البته از طرف دیگر استحدام یک سئوکار نابلد که از طریق‌های زودبازده و اسپم به کار گیری می‌نماید به به عبارتی ترازو قادر است به بیزنس شما ضرر و زیان بزند.
 
خب، پس تکلیف چیست؟ در واقعیت، این نوشته‌علمی به شما امداد می‌نماید تا بدانید قبل از استخدام یک کارشناس seo یا این که همیاری با یک کمپانی seo بایستی چه سوالاتی از آنان بپرسید. حتی در‌صورتی‌که شناخت چندانی با seo نداشته باشید. مطمئن باشید، در همین جواب‌ها متوجه خواهید شد که شخص مقابل‌تان درین عمل چقدر صداقت و حرفه ای است.
 
از یک کمپانی بهینه سازی چی بپرسیم؟
حتی در‌صورتی‌که سزاوار‌ترین دارای تخصص seo را هم استخدام نمائید، چنانچه نتوانید گفتگویی بی‌پرده و بدون واسطه با یکدیگر داشته باشید، مطمئناً در بعدی با مشکلاتی مواجه خواهید شد. سؤال‌هایی که درپی مطرح می کنیم به شما یاری می‌نماید مطلوب‌ترین فرد/کمپانی را برای باصرفه‌سازی اینترنت‌وب سایت خویش استخدام نمائید تا ترافیک مطلوب، کیفیت خوب و هدفمندی از روش موتورهای کاوش به تارنما‌تان منتقل شوند.
 
در صورتی‌که فرآیند پژوهش ها قبل از استخدام به صحت صورت بپذیرد، تردید نکنید فرد یا این که شرکتی را خواهید یافت که شما‌را در وصال به اهدافتان امداد می‌نمایند. در ادمه سوالاتی که می بایست از یک کمپانی seo بپرسید را با یکدیگر می خوانیم:
 
یکسری نفر از مراجعین و مثال شغل های قدیمی خویش را معرفی می کنید؟
از دارای تخصص یا این که کمپانی بهینه سازی بخواهید بعضا از مثال شغل های مشتریان پیشین و فعلی خویش را ارائه نمایند. محاسبه سوابق و اعتبار آن ها برای شما موردنیاز خواهد بود. سابقه و مشتریان قبلی اورا خوب بشناسید. ایده ها مشتریان قبل کمپانی بهینه سازی و رضایت آنها نسبت به خدمت ارائه‌گردیده و پناه را پی‌گیری فرمایید و از آن مطمئن گردید.
 
بایستی اعتنا داشته باشید که لزومی ندارد از آن ها بخواهید که فهرستی از کل مشتریان‌شان را برای شما ارسال نمایند. فقط 2 یا این که 3 مثال عمل پیروز کافی میباشد. همینطور، در‌صورتی‌که کمپانی بزرگی می‌باشید و قصد دارید سپرده گذاری پهناور در seo دارید، مطمئناً مثال فعالیت سئوی یک کمپانی تعالی برایتان التفات دارااست. شما می بایست بدانید که آیا کمپانی سئوی متبوع می تواند از پس کارتان بربیاید یا این که نه.
 
چه یادگرفتن‌هایی چشم‌اید؟ چه زمان‌هایی را گذرانده‌اید؟
seo و باصرفه‌سازی تارنما که از میانه سال 1990 بوسیله اشخاص محدودی استارت شد، امروزه دیگر به بخشی جدای ناپذیر از کسب و کار‌های آنلاین تبدیل شد‌ه‌است. این تخصص در سال‌های اخیر و با استقبال از فضای حصول‌وکار آنلاین به یک فن تبدیل‌ گردیده است. اما بد وجود ندارد بدانید که‌این فن تماماً جدای از مهارت طراحی وب سایت میباشد.
 
اکثر زمان ها متخصصان seo و با صرفه‌سازی اینترنت‌تارنما، به صورت تجربی فراگیری‌ چشم‌اند. آنان با کمپانی در کنفرانس‌ها و پی‌گیری خبرهای صنعت خویش از واپسین داده ها باخبر میشوند. هرچند موسسه ها و اینترنت‌تارنما‌های اکثری مانند Woorank مبادرت به ارائه Certificate برای seo می‌نمایند. همینطور، اشراف بر ابزارهایی مانند گوگل تحلیل یا این که گوگل وبمستر از خصوصیت‌های یک کارشناس سئوی توانمند میباشد که خویش گوگل یادگرفتن‌های آنلاینی برای این دو ابزار تدارک چشم میباشد. درصورتی‌ که کمپانی یا این که فرد متبوع مدارکی در مسئله بهینه سازی ارائه کردند، قطعاً این مدارک را پژوهش نمائید.
 
اما بایستی اعتنا داشته باشید که داشتن سند، لزوماً در معنای تخصص در seo وجود ندارد چون همان طور که اشاره کردیم، بهینه سازی و سئو تارنما امری تجربی میباشد.
 
چه استراتژی‌هایی را برای بهبود مرتبه تارنما اینجانب در نتیجه ها کاوش ارائه میکنید؟
بهبود درجه در حاصل کاوش و ارتقاء ترافیک تارنما، مطمئناً فقط با چندین کلیک اجرا نمی شود و مستلزم اپ‌ریزی هدفمند و اتخاذ چندین استراتژی ظریف به طور هم زمان میباشد. وقتی که قصد استخدام یک دارای تخصص seo میباشید، مطلقاً در خصوص طرز‌های سئوی آنها رسیدگی فرمایید و از پیشنهاداتشان یادداشت بردارید. مشاهده کنید از چه ابزارهایی به کار گیری می‌نمایند و چه نوع اپلیکیشن‌هایی دارا هستند.
 
بهینه سازی، فرایند‌ای فرصت‌بر میباشد که به سود رساندن آن، ممکن میباشد ماه‌ها و شاید سال‌ها ارتفاع بکشد. آیا کمپانی سئوی متبوع شما، علی رغم وسعت بالای کاری‌تان اپ‌ای خرد و کوتاه بازه زمانی را به شما ارائه می‌نماید یا این که اپ‌ای پرجزئیات را برای دستیابی‌و‌کارتان در حیث داراست.
 

آپدیت گورخر گوگل! چطور با zebra رفیق باشیم؟

 

 
الگوریتم گورخر خیر! گورخر یک آپ دیت برای هسته الگوریتم گوگل میباشد. این بروزرسانی یکی راهکارهای گوگل برای نبرد با دکان‌های اینترنتی بی‌چگونگی میباشد.درخصوص استدلال اسم گذاری این آپ دیت هنوز کلام‌های متعددی می‌باشد ولی یک عقیده سفت وجود دارااست؛ اینکه "رویه‌شیوه" بودن این حیوان سبب ساز استتار خوب وی در طبیعت میشود. این زمینه کنایه‌ای میباشد به وب سایت‌های فروشگاهی آموزش سئو مشهد بی‌کیفیتی که تلاش می‌نمایند با تفحص به ظاهرشان، به استفاده کننده القاء نمایند که ما یک دکان معتبریم.
 
پیرو این نوشته‌ی‌علمی کوتاه، در ارتباط آپ تو دیت گورخر توضیح می دهیم و آن گاه به شما میگوییم که چطور با آن رفیق باشیم و از خشم وی غربت کنیم.
 
گوگل zebra چیست؟ به دنیاآمدن گورخر گوگل
همانگونه که گفتیم، گوگل زبرا، برای حذف آموزش سئو در مشهد دکان‌های بی‌چگونگی و قلابی، از نتیجه ها گوگل به وجود آمده. در سال 2013 بود که مت کاتس، رئیس دیرین نصیب اسپم گوگل، خاطرنشان کرد یک دکان عینک فروشی اینترنتیِ ناجور و بی‌چگونگی، به نتیجه ها نخستین گوگل رسیده! بعداز دو روز هم دکان نام برده از حاصل حذف شد.
 
همین قضیه و اظهار نظرهای آتی این شخص سبب شد تا علمای seo، نظرهایی درباره ی عمل zebra بدهند و بگویند که‌این یک آپ تو دیت برای رویارویی با مغازه‌های اینترنتی ضعیف میباشد.
 
الگوریتم گورخر
تا اینجا با ماهیت این الگوریتم آشنا شدیم. البته مورد اصلی خیس این میباشد بدانیم که چطور می بایست وبسایت فروشگاهی‌مان را برای این الگوریتم seo کنیم.
 
دوستی با گورخر گوگل
zebra algorithmراستش را بخواهید هنوز هیچ مثال‌ای پیدا نکرده‌ایم که گورخر در اینترنت فارسی، فلان مغازه را به جهت چگونگی نامناسب یا این که ظواهر زشت جریمه کرد‌ه باشد. ولی خب این استدلال خیر و خوبی وجود ندارد که نسبت به خشم آن بی‌دقت باشیم.
یادتان باشد که جمعیت اینترنت فارسی در غایت چیزی حدود 40 تا 50 میلیون نفر میباشد در حالی که اینترنت انگلیسی و عربی یک سری میلیارد مخاطب دارا هستند. همین مورد منجر میگردد که مدام الگوریتم ها و آپ دیت‌های گوگل اولیه به سراغ یوزرها این دو گویش بروند و با تأخیر هنگامی متعددی در اینترنت فارسی ظواهر شوند، پس خوب میباشد یه خرده بعدی‌نگر بوده و از همین الان هوای گورخر گوگل را داشته باشید.
 
در هر هم اکنون؛ هرچیزی فروشگاه آنلاین ما‌را تحت عنوان یک مغازه دارای اعتبار معرفی نماید، قادر است برای الگوریتم گورخر خرسند کننده باشد. ولی برخی مواقع، هوش تصنعی و مصنوعی این الگوریتم ظریف‌خیس به نظارت جزئیات سایتمان سرگرم می شود. به‌دنبال نکات مهمی که می بایست برای بهبود seo تارنما و غربت از خشم گور الاغ به آن اعتنا کنیم را توضیح میدهیم.
 
در فروشگاه آنلاین‌تان محتوای باکیفیت بنویسید
محتوای کیفیت عالی در سئومحتوا مدام سر توفیق در اینترنت بوده و می باشد. یکی‌از آرم‌هایی که به گورخر می‌فهماند شما یک وب سایت فروشگاهی دارای اعتبار می باشید، وجود محتوای موثر میباشد. ولی در کجا؟
 
اولی نکته؛ وجود محتوای کیفیت بالا در وب لاگ سایتتان درباره ی مال و خدماتی میباشد که ارائه می کنید.
 
آنگاه می بایست به محتوای صفحه های جنس اعتنا فرمایید. مطمئن گردید که تولید ها شما کلیه با یک محتوای تکراری در گوگل اکران داده نمیشوند. همچنین توجه فرمائید که در هر محتوا لینک و پیوند‌های داخلی قابل قبولی وجود داشته باشد. نبودن پیوند داخلی بین تولید ها و صفحه های شما سبب به وجود وارد شدن صفحه ها یتیم در وبسایت می شود. این صفحه های را هیچ کدام از الگوریتم‌های گوگل دوست ندارند.
 

مقایسه رنک مث و یوآست سئو

اگه شما هم یک وبسایت وردپرسی دارید، مسلما تا اکنون نام رنک مث یا این که یواست بهینه سازی به گوشتون خورده. و مسلما یک پرسش برای تمامی شما پیش اومده و اون هم اینه که رنک مث بهتره یا این که یوآست بهینه سازی؟ پرسش مهمی که میتونه توی سرعت دادن به شغل شما خیلی اثر بذاره و یااینکه seo وب سایت تون رو متحول کنه!
 
اولی نکته ای که می بایست بهش دقت نمائید اینه که‌این پلاگین ها، فقط امداد کننده شما توی بهینه سازی تارنما تون هستن؛ و نباید از اونا انتظار اعجاز داشته باشید. البته خب قاعدتا در حالتی‌که یک یاری کننده عالی داشته باشید، خیلی ریلکس خیس میتونید seo وب سایت تون رو اجرا بدید. این پلاگین ها به شما یاری میکنن که محتوای بهتری بنویسید، پیکربندی seo بهتری داشته باشید و در غایت بهینه سازی آموزش سئو مشهد وب سایت تون خوب بشه. البته حقیقتا کدوم شون بهتره؟!
 
توی این نوشته‌علمی قراره، امکاناتی که‌این دو پلاگین توی اونها با هم اختلاف دارن رو نظارت کنیم. امکاناتی که منجر میشن یکی‌از اونها از دیگری سرتر باشه. تجهیزات مشترک متعددی میان این دو عدد پلاگین وجود داره. اما ما با اختلافات این دو عدد پلاگین عمل داریم، زیرا اشتراکات سبب ساز برتری نمیشن، این اختلاف ها هستن که سبب برتری میشن.
 
تفاوت های رنک مث و یوآست seo
از لحاظ پیکربندی توسعه یافته و ماهر، حتما رنک مث صحبت نخستین رو میزنه و پنل پیکربندی خیلی خیلی توسعه یافته تری رو در اختیارتون قرار میده. در شرایطی‌که میخواید روی جزء جزء پیکربندی تارنما تون احاطه داشته باشید و تنظیماتی که دلتون میخواد رو ایفا نمایید، به طبع رنک مث گزینش بهتریه. ولی اگه شکیبایی و مهارت کافی رو ندارید، یوآست seo پیکربندی بی آلایش تری رو در اختیارتون میذاره.
جزئیات ارزیابی محتوا! هردوی این پلاگین ها، می سنجن که محتوای شما توی چه سطحی قرار داره. آیا محتوای عالی و بهینه سازی گردیده ای می باشد یا این که خیر! ولی نکته ای که وجود داره اینه که یواست seo فقط سه عدد رنگ سبز و رنگ زرد و قرمز رنگ داره، اما رنک مث به شما عدد میده. برای مثال توی یواست seo در صورتیکه محتوای خیر و خوبی بنویسید سبز میشه. البته رنک مث میگه برای مثال نکات seo توی این محتوا فرضا 80 درصد رعایت گردیده. کلاً رنک مث به جزئیات بیشتری اعتنا میکنه.
پیکربندی open graph و twitter card توی رنک مث قابل تغییر تحول هستن البته توی یوآست این قابلیت و امکان رو نداریم. توی رنک مث به محض اینکه داده ها اوپن گراف رو وارد می‌کنیم، یک پیش اکران از تغییراتی که تولید کردیم هم به ما میده، اگر که یوآست seo این فعالیت رو نمیکنه. شاید گزینه مهمی نباشه البته خب میتونه توی تصمیم گیری اثر گذار باشه.
پلاگین رنک مث، توی ورژن بدون پول، امکان مدیر کردن ریدایرکت ها رو به طور بدون نقص به شما ارائه میده. در‌حالتی که که یواست بهینه سازی توی ورژن مبلغی و پریمیوم خودش این قابلیت و امکان رو ارائه میده.
توی هر دو پلاگین می تونید، قابلیت و امکان های گوناگون رو فعال و غیرفعال فرمائید.
توی مشاجره اسکیماها یا این که همون استراکچر دیتاها، رنک مث جزئیات و تجهیزات بیشتری رو در اختیارتون میذاره. از دید تنوع هم رنک مث اسکیماهای بیشتری رو مدد می کنه و توجه فرمایید که در کنار یوست بهینه سازی بایستی از پلاگین ای مثل اسکیما پرو استعمال فرمایید.
توصیه لینک هم یک کدام از اختلافات فی مابین رنک مث و یواست بهینه سازی می‌باشد. در واقع هنگامی که شما دارید محتوایی می نویسید، رنک مث بهتون سفارش میده که میان محتواهاتون لینک و پیوند سازی داخلی رو رعایت نمایید و محتواهای شبیه رو بهتون توصیه میده.
مانیتور 404 هم یکی‌از دیگه از قابلیت و امکان های رنک مث می باشد که متاسفانه توی پلاگین یوست seo وجود نداره.
seo تصاویر هم یکی از دیگه از قابلیت و امکان هایی می باشد که برتری رنک مث رو می رسونه. زیرا خودش به طور بدون نقص میتونه تصاویر شما رو seo کنه.
 

 

 

 

الگوریتم پنگوئن جدید بیشتر بر روی صفحه تمرکز دارد، نه کل وب سایت!

 

الگوریتم پنگوئن نو بیشتر بر روی کاغذ تمرکز دارااست، خیر مجموع سایت!
گوگل همینطور ذکر نموده است که الگوریتم تازه پنگوئن بسیار جزئی خیس و دقیقتر فعالیت نماید. اینکه الگوریتم پنگوئن گوگل بیشتراز پیش دقیقتر (Granular) گردیده‌است به‌این آموزش سئو مشهد معناست که تمام صفحه ها جان دار در وبسایت را نظارت می نماید و به مکان اثر بر روی رنک کلی تارنما، ورقه دربردارنده اسپم را شناسایی می نماید.
 
در قبلی، جریمه های الگوریتم پنگوئن بر روی آحاد وب سایت جاری ساختن می‌شد. خب، آیا با جزییات بیشتر شدن الگوریتم پتگوئن گوگل به‌این مفهوم میباشد که‌این الگوریتم برگه شالوده گردیده است؟ به لحاظ میرسد جواب هم بله میباشد هم نه! در‌این حالت حتی درصورتی که آحاد وب سایت همت خیر داشته باشد البته یک کدام از صفحه ها به طور اسپم شناسایی گردد گشوده هم بر روی سکو بندی وب سایت اثر خواهد داشت. با این اکنون به‌این مضمون‌ وجود ندارد که مجموع تارنما شما جریمه می‌شود.
 
همینطور، گوگل ذکر نموده است که دیگر آموزش سئو در مشهد  بروزرسانی های الگوریتم پنگوئن را اعلام نمی نماید. از آنجایی که الگوریتم پنگوئن ورژن 4.0 به طور لحظه ای عمل می نماید و دائماً در حالا عمل میباشد، دیگر نیازی به پذیرش به روزرسانی ها نیست.
 

الگوریتم پنگوئن جدید بیشتر بر روی صفحه تمرکز دارد، نه کل وب سایت!

 

الگوریتم پنگوئن نو بیشتر بر روی کاغذ تمرکز دارااست، خیر مجموع سایت!
گوگل همینطور ذکر نموده است که الگوریتم تازه پنگوئن بسیار جزئی خیس و دقیقتر فعالیت نماید. اینکه الگوریتم پنگوئن گوگل بیشتراز پیش دقیقتر (Granular) گردیده‌است به‌این آموزش سئو مشهد معناست که تمام صفحه ها جان دار در وبسایت را نظارت می نماید و به مکان اثر بر روی رنک کلی تارنما، ورقه دربردارنده اسپم را شناسایی می نماید.
 
در قبلی، جریمه های الگوریتم پنگوئن بر روی آحاد وب سایت جاری ساختن می‌شد. خب، آیا با جزییات بیشتر شدن الگوریتم پتگوئن گوگل به‌این مفهوم میباشد که‌این الگوریتم برگه شالوده گردیده است؟ به لحاظ میرسد جواب هم بله میباشد هم نه! در‌این حالت حتی درصورتی که آحاد وب سایت همت خیر داشته باشد البته یک کدام از صفحه ها به طور اسپم شناسایی گردد گشوده هم بر روی سکو بندی وب سایت اثر خواهد داشت. با این اکنون به‌این مضمون‌ وجود ندارد که مجموع تارنما شما جریمه می‌شود.
 
همینطور، گوگل ذکر نموده است که دیگر آموزش سئو در مشهد  بروزرسانی های الگوریتم پنگوئن را اعلام نمی نماید. از آنجایی که الگوریتم پنگوئن ورژن 4.0 به طور لحظه ای عمل می نماید و دائماً در حالا عمل میباشد، دیگر نیازی به پذیرش به روزرسانی ها نیست.
 

الکسا چیست؟

 

مرتبه الکسا که مهم نیست.
گزاره بالا را هرکسی که به نوعی با دیجیتال مارکتینگ، سئو و محتوا سرگرم هست دست کم یکبار شنیده یا به بقیه افراد گفته می باشد. خب در صورتیکه رتبۀ الکسا مهم نیست چرا تا هر سایت خوبی پیدا میکنیم سریع درجه الکسای آن را تحقیق می‌کنیم؟
آیا واقعاً بهبود مرتبه در الکسا یا به عبارت آموزش سئو مشهد ناصحیح آن ارتقا مرتبه الکسا اهمیتی دارد؟ در شرایطی که مداقه دارااست چطور سکو تارنما را بالا ببریم؟
اصلاً این سکو بندی الکسا داستانش چیست و چطور کار می‌کند؟
در‌این نوشته‌علمی دقیقاً می‌خواهیم بدین پرسش‌ها جواب دهیم و یکبار برای همیشه روشن کنیم الکسا معیار نه برای مقایسه وب سایت‌ها هست یا نه.
الکسا چیست؟
الکسا یا به عبارت درست الکسا اینترنت (Alexa Internet) یک شرکت بررسی ترافیک وب می‌باشد. الکسایی که الان وجود دارااست آمار بازدید وبسایت‌ها و خوی کاربران را تحقیق و خدماتی برای بازاریابی اینترنتی ارائه می‌کند.
این موسسه سرویس‌هایی را به دارندگان آموزش سئو در مشهد وب سایت‌ها برای استیناف وضعیت سایت، سئو، بازرسی کلمه ها کلیدی، مقایسه و بررسی رقبا ارائه می‌کند.
قبل از توضیح درباره خدمات و رتبه‌بندی الکسا کمی با تاریخچه شکل‌گیری آن آشنا شویم چون خیلی از بحث‌ها بر سر الکسا ریشه در تاریخچه و همت گذشته آن دارد.
تاریخچه ساخت و تحول الکسا
الکسا در سال ۱۹۹۶ توسط «بروس گیلیات» و «بروستر کیل» بنیانگذاری شد.
 
غرض نخستین الکسا پیشنهاد و معرفی تارنما‌ها به کاربران بود. در لحاظ داشته باشید که موتور جستجوی گوگل در سال ۱۹۹۸ بنیانگذاری شد و آن سال‌ها فقط یک سری موتور جستجوی ضعیف برای جستن صفحه ها وجود داشت.
 
در ابتدا الکسا یک نوارابزار کاربردی عرضه کرد که روی مرورگر اینترنت نصب میشد. در‌صورتی‌که اینترنت اکسپلورر لعنتی یادتان باشد آن زمان‌ها تولبار الکسا یک ابزار حرفه‌ای حساب می شد.
 
 
 
این نوارابزار بر پایه ی وبسایت‌هایی که بازدید می‌کردیم، سایت‌های دیگری را پیشنهاد میبخشید. به علاوه اطلاعات دیگری مثل تعداد صفحه ها وبسایت، تعداد پیوند به وب سایت و .. نمایش می‌بخشید. بعدها در همین نوارابزار اطلاعاتی مثل سکو ارائه شد.
 
الکسا در ابتدا اطلاعات را به کمک همین نوارابزار عده‌‌‌آوری می کرد. بعد از آن آغاز به ذخیره محتوای وب در سرورهای خود کردند. این کار در بالا با هدف ایجاد آرشیوی از محتوای وب بود ولی تصمیم گرفتند آرشیو‌سازی یک پروژه جدا باشد. یکی‌از بنیانگذاران الکسا به نام بروستر کیل سرویس Internet Archive را فعال سازی کرد که به صورت تخصصی شغل آرشیوسازی محتوای وب را اعمال می دهد. اینترنت‌آرشیو کل صفحات وب را ذخیره می‌کند و به کاربران اجازه میدهد به صفحات حذف شده یا تغییر یافته دسترسی داشته باشند.
 
در سال ۱۹۹۹ الکسا به مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار به شرکت آمازون فروخته شد. بعد از آن الکسا فراز و نشیب زیادی داشت. مدتی خواستند آن را تبدیل به موتور جستجویی مثل گوگل کنند که باخت خورد. مدتی هم با گوگل همکاری کرد و آن‌گاه این همکاری جدا شد.
 
در نهایت سال ۲۰۰۹ الکسا اعلام‌کرد به صورت تخصصی روی سکو‌بندی و خدمات تحقیق وب سایت‌ها عمل خواهد کرد. همان کاری که از اول داشت اجرا می بخشید اما این بار تخصصی‌تر و قادر‌تر از قبلی.
 
خدمات درآمدزای الکسا به صورت پولی شد و فقط بخشی از خدمات آن رایگان می باشند. در واقع الکسا می‌خواهد در مسیر شرکت‌های خدمات محاسبه سایت و بهینه سازی مثل Moz و SEMrush جنبش کند.
 

چگونه کسب و کار خود را مدیریت کنیم؟

از قدیم گفته‌اند که «وقت طلا جواهرات است». همین ضرب‌المثل آرم می دهد که مضمون‌ فرصت، از قدیم هم دغدغه آدم‌‌ها بوده می‌باشد. راستش را بخواهید، ما هم با این جمله خیلی موافقیم. 
در شرایطی که پول‌تان هدر برود، دوباره به‌دست میاید. در صورتی‌که استحصال و کاری از دربین برود، دوباره میتوان آن را ایجاد کرد؛ اما زمان را نمی‌توان به عقب برگرداند.
یک کدام از وسیع ترین معضل‌هایی که در زندگی و بیزنس با آن مواجه می‌شویم، مدیر فرصت است. همیشه وقت نادر می‌آوریم و با اینکه همۀ تلاشمان را هم کرده‌ایم، هنوز کارهای عقب افتاده داریم. به خصوص وقتی که می خواهیم با یکدست، چند هنداونه را بلند کنیم.
زمان مثل یک نیروی نامرئی آموزش سئو مشهد در حالا کنترل زندگی همۀ ما می باشد. در ادامۀ نوشته‌ی علمی به شما می گوییم که چطور می‌توانید افسار مجال را در دست بگیرید و این‌ بار، شما آن را رئیس فرمائید.
اما بیایید ببینیم ابداً مدیر فرصت چیست؟
پیش از این که برویم سراغ تعریف مدیریت زمان؛ بیایید ریشه‌یابی کنیم تا بفهمیم ابداً اختلال کمبود وقت از کجاست و چرا همیشه عجله داریم و شم می کنیم که وقت معدود آورده‌ایم. ما بعد از بازرسی هایی که داشتیم به نتیجه ها زیر رسیدیم:
هیچ وقت از خودمان راضی نیستیم؛ پس فکرمی‌کنیم می بایست بیشتر بدویم.
بلد نیستیم تقسیم وظایف کنیم؛ همۀ کارها را حتماً خودمان باید اعمال دهیم.
از طرفی، «نه» هم نمی‌توانیم بگوییم؛ انگار آموزش سئو در مشهد با خودمان و بقیه شرم ساری داریم.
برخی اوقات به اندازه کافی زمان داریم ولی همش می‌گوییم: «ایشالله از شنبه»!
هنوز خیال و خاطر نگرفتیم که چطوری بایستی کارهایمان را تقدم بندی کنیم.
در حل مسئله هم ناتوانیم؛ جای اینکه نقص‌ اصلی را حل کنیم، وقت‌مان را صرف هیچ و پوچ می‌کنیم.
خب راه‌حل چیست؟ مدیر فرصت.
 
رئیس مجال یعنی چه؟
 
«مدیریت فرصت یعنی، زمان خود را تقسیم‌بندی کنیم و به هر کار، مجال مشخصی را اختصاص دهیم.»
 
وقتی نتوانید فرصت را به خوبی مدیریت فرمایید و مدام از نرم‌افزار‌ریزی‌‌هایتان عقب بمانید؛ هم کلافه می‌شوید و هم استرس می‌گیرید. کارهایتان به هم میریزد و هیچ کاری را به موقع آحاد نمیکنید. حتی دور و بری ها هم معدود‌معدود از دست‌تان عصبانی میگردند که هیچ گاه در دسترس نیستید. چون مطمئنناً وضع زندگی کاری‌تان هم دست‌یه خرده از زندگی شخصی‌تان ندارد!
 
البته بایستی بدانید که بدون برنامه‌ریزی در هیچ کدام از این‌‌ها برنده نخواهید بود، زیرا با نظم بخشیدن به کارها می‌توان مسیر رشد را سریع‌تر طی کرد. هم اکنون فرقی ندارد صاحب کسب و کار میباشید یا عضوی از آن؛ به هر هم اکنون باید طبق اپلیکیشن‌ریزی پیش بروید.
 
 
دنبال یه شغل لبریز درآمد از اینترنتی؟
تو بعد از ظهر فرصت‌های اینترنتی بهترین راه رو بهت نشون میدیم!
برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.
استارت می‌کنم021-58438داخلی 1
خب، خبر خوش آن می باشد که مدیریت فرصت، یک مهارت می باشد و با تمرین و تلاش به دست می‌آید. در مسیر یادگیری این مهارت، بایستی داهیانه مقصود‌گذاری نمائید، تقدم‌بندی را فراموش نکنید، از مدیریت زمان و نرم افزار‌ریزی دست نکشید و از همه اصلی‌تر، به هم‌تیمی‌های خود اتکا داشته باشید و تقسیم وظایف فرمائید.
 
در ادامۀ نوشته‌ی‌علمی از اهمیت مدیر مجال در کسب و کار بیشتر حرف خواهیم کرد. شیوه‌‌های مدیریت مجال را خاطر می گیریم و یک‌سری پیشنهاد فوق‌‌العاده هم برایتان داریم.
 

استراتژی سئو چیست؟!

 

 
استراتژی seo، با هر آپدیت گوگل دستخوش تغییراتی می شه که کارشناسان بهینه سازی رو بدون چاره می کنه پس از هر آپ دیت، شیوه شغل خودشون رو تغییر‌و تحول و استراتژی هاشون رو بر طبق آپ دیت های نو ارائه بدن. اما سوال اینجاست که در سال 2023 با دقت به آپ دیت های آموزش سئو در مشهد جدید، چطور یک استراتژی خوب بچینیم که بهترین نوع استراتژی باشه؟! به دنبال با من هم پا باشید.
 
در صورتی تنها نیاز به یک بخش از مقاله دارید، میتونید روی اون نصیب کلیک کنید سریع اون قسمت رو رسیدگی نمائید.
 
استراتژی سئو چیست؟
استراتژی سئو محتوا
بهترین نمونه های استراتژی
روند بهینه سازی
برنامه ماهانه بهینه سازی
استراتژی بهینه سازی چیست؟!
استراتژی سئو فرآیند سازماندهی آموزش سئو مشهد محتوای یک وب سایت مطابق زمینه وب سایته. مقصود استراتژی سئو، بهبود منزلت اون تارنما در حاصل جستجوی گوگله. اصولاً، این فرآیندیه که طی می کنین، تا حداکثر میزان ورودی از گوگل رو دریافت نمایید.
 
اینکه یک استراتژی بهتر برای بهینه سازی وب سایت تون داشته باشید خیلی خیلی مهمه، به‌این خاطر که یاری میکنه توی مسیر درست بمونید و همیشه مطمئن باشید محتوایی دارید ساخت و ساز می کنید که استفاده کننده دنبالشه! نه اینکه صرفا محتوایی که فکر‌میکنید باحاله ساخت نمایید!
 
هنگامی که میخوایید با استعمال از بازاریابی محتوایی، برای خودتون مشتری پیدا کنید، استراتژی سئو مداقه زیادی پیدا می کنه. به دلیل اینکه چگونگی دیده شدن محتوای شما خیلی التفات داره! یکی از بهترین جاهایی که می تونید محتوای خودتون رو به دست کاربران و مشتریان برسونید، همین نتیجه ها جستجوی گوگل یا SERP می باشد. به این ترتیب استراتژی بهینه سازی رو بایستی خیلی خیلی جدی بگیرید.
 
seo استراتژی سئو وب سایت بر اساس تلفن همراه
اکثر کاربران امروزه با گوشی خودشون وب گردی می کنن و بیشتر کارهاشون رو با گوشی انجام میدن، برای همین خیلی مهمه که سایت شما برای تلفن همراه بهینه شده باشه و از طرفی، کاربران بتونن تجربیات مشابهی با دسکتاپ توی سایت شما داشته باشن. موقع چیدن استراتژی، به موبایل اعتنا ویژه ای داشته باشید.
 
نکته حائض اهمیت اینه که طبق الگوریتم های جدیدتر گوگل، گوشی توی تقدم قرار داره و گوگل موقع ایندکس، نخستین نسخه موبایل رو کراول میکنه و بعد میره سراغ نسخه دسکتاپ. بنابراین، خیلی خیلی گوشی رو جدی بگیرید.
 
دقت کنید که اکثر کارهایی که ما برای سئو وب سایت مون روی نسخه گوشی اجرا میدیم، فرایند های مجزایی نیستن! برعکس، فرایندهایی هستن که هم توی موبایل و هم توی دسکتاپ اجرا میشن و می تونیم با یک تیر دو هدف رو بزنیم.
 
توصیه می کنم نوشته ی علمی الگوریتم پنگوئن گوگل چیست؟! رو پژوهش کنین.
 
seo چیست؟
بهینه سازی، فرایندهایی میباشد که ما روی وب سایت هامون اعمال میدیم، تا توی نتایج جستجو توی مرتبه های بهتری قرار بگیریم. به طور مثال، ما میدونیم که گوگل با گاز وب سایت اهمیت میده، برای همین همت می‌کنیم سرعت سایت مون رو خوب کنیم تا گوگل ما رو توی نتایج بالاتر نشون بده. یا به عنوان مثال می دونیم که محتوای باکیفیت میتونه به سایت مون کمک کنه که رتبه های بهتری داشته باشه، برای همین عملکرد می‌کنیم محتوای بهتری تولید کنیم.
 
سئو به بخش های مختلفی تقسیم می شه:
 
On-page بهینه سازی: یا همون سئو داخلی سایت، که فرایندهایی که توی تارنما و صفحه ها سایت مون انجام میدیم تا وبسایت مون با صرفه باشه. مثلا نوشتن عنوان های عالی برای محتوا یا داشتن عکس های کیفیت بالا و کم حجم.
 
Off-Page seo: یا همون offpage که به فرایندهایی گفته میشه که سوا وب سایت مون جاری ساختن میشن. به طور مثال، ما از شبکه های عمومی به تارنما خودمون لینک میدیم، یا محتوامون رو توی شبکه های عمومی منتشر میکنیم که همه این مفاد جزو offpage seo حساب میشن.
 
Technical seo: این نوع از عمل ها، بیشتر روی کدهای تارنما تمرکز دارن. گوگل علاوه بر محتوای کیفیت خوب و offpage، به نکات فنی سایت ها مداقه میده. به عنوان مثال اینکه حجم صفحات سایت نادر باشه یا استفاده از استراکچر دیتا توی صفحه های و همچنین سئو سرعت وبسایت و بهینه بودن برای موبایل؛ همگی این موردها جزو سئو تکنیکال قرار می گیرن.
 
توجه کنید که کسب و کارها، اهداف مختلفی دارن. بدین ترتیب وظیفه یک کارشناس سئو اینه که اهداف تجارت رو بشناسه و بر اساس اونها استراتژی بچینه. مثلا بعضی از حصول و کارها نیاز به فروش بیشتر دارن، برخی ها هم صرفا برندسازی می کنن! اینا با هم گوناگون هستن.
 

 

 
صفحه قبل 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 صفحه بعد