x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

کدام فرمت برای جستجو گران مناسب تر است؟

 

کدام فرمت برای کاوش گران مطلوب خیس میباشد؟
در نصیب دوم درباره‌ی خصوصیت های SERP خاطر گرفتیم. هم اکنون با این داده ها ما می‌خواهیم بفهمیم که کاوش گران برای واژه و کلمه کلیدی خاص خویش چه نوع اطلاعاتی را طلب می نمایند. فرمتی که گوگل برای اکران نتیجه ها گزینش می نماید مطابق ذوق ی کاوش کنندگان میباشد و هر پرس جو، منحصر آموزش سئو در مشهد  میباشد. در حالی که هزاران نوع کاوش ممکن میباشد وجود داشته باشد، ۵ گروه بندی اساسی برای اکران دادن آنان وجود داراست.
 
جستجوی اطلاعاتی: کاوش کننده در‌پی اطلاعاتی مانند اسم یک مجموعه موسیقی یا این که ازتفاع ساختمان بلند تولد می‌گردد.
جستجوی ناوبری: کاوش کننده در پی مکان خاصی در وب میشود، مانند وب سایت seo عمل یا این که ورقه ی اساسی ورزش۳.
جستجوی های معاملاتی: کاوش کننده می‌خواهد کاری اعمال دهد، مانند خرید بلیط، جامه و یا این که تلفن همراه، یا این که شاید در ادامه گوش دادن به آهنگی باشد. آموزش سئو مشهد

پژوهش ها تجاری: کاوش کننده در‌پی مقایسه دو فرآورده میباشد که آیتم مطلوب خویش را مطابق نیازش پیدا نماید.
نتیجه ها محلی: کاوش کننده در پی چیزی در حوالی خویش میگردد. مانند کلینیک، کافی شاپ، رستوران و غیره.
یک قدم اساسی در پروسه بازرسی واژه کلیدی، نظارت منظره SERP برای واژه و کلمه کلیدی متبوع شما میباشد بدین شکل می‌توانید بررسی بهتری از قصد جستجوگر داشته باشید. در صورتیکه میخواهید بدانید مخاطبان شما چه نوع محتوایی را می‌خواهند به SERPها نگاه فرمایید!
 
گوگل خلق تریلیون ها کاوش را تحلیل نموده است، برای اینکه بتواند مناسب ترین محتوا را برای هر واژه کلیدی ارائه نماید.
 
مثلا نگاهی به واژه «dresses» بیاندازید.
 
 
 
می‌بینید گوگل یک چرخنده برای خرید خرقه در حیث گرفته میباشد، زیرا فهمیده میباشد کسانی که برای dresses کاوش می نمایند قصد خرید آنلاین جامه داردند.
 
 
 
همینطور یک خصوصیت Local Pack برای این کلمه و واژه کلیدی وجود دارااست، این ويژگی علامت می‌دهد که گوگل میل دارااست به اشخاصی که می‌خواهند بصورت حضوری خرید نمایند نیز یاری بکند.
 
 
 
در شرایطی‌که پرسشی نامفهوم باشد، گوگل برخی اوقات خصوصیت “refine by” را نیز اضافه خواهد کرد برای اینکه معین نماید که یوزرها بصورت با جزییات بیشتر در‌پی چه چیزی میباشند. با اعمال این فعالیت، موتور کاوش قادر است نتایجی را مهیا نماید که کاوش کننده شل خیس به هدفش رسد.
 
گوگل یک تیم پهناور ای از گونه های نتیجه ها دارااست که میتواند بسته به نوع پرس و جوان را ارایه نماید، بدین ترتیب در‌حالتی که قصد دارید یک واژه و کلمه کلیدی را غرض قرار دهید، به SERPها توجه نمائید تا که بفهمید چه نوع محتوای نیاز میباشد تا آن را مهیا فرمایید.
 

 

 

همیشه از تصاویر استفاده کنید

وب سایت وردپرسی شما از هر نوعی که باشد مطمئنا در جاهایی نیاز می‌باشد که از تصاویر در آن استعمال نمائید. عکس ها موجب دیدنی تر شدن مطالب شده و در بهینه سازی تارنما نیز موءثر خواهند بود. در این نوشته‌ی‌علمی به آموزش سئو تصاویر در وردپرس پرداخته و به شیوه هایی آموزش سئو مشهد برای بهینه سازی عکس ها اشاره می کنیم که موجب ساخت‌و‌ساز تجربیات کاربری بهتری می گردند.
 
همیشه از تصاویر استعمال نمایید
تصاویر در صورت به کارگیری درست، موجب یاری به کاربران در فهم و شعور عالی مطالب میگردند. عبارت “ارزش یک تصاویر همسان با 1000 کلمه است”، شاید برای گوگل معنایی نداشته باشد، اما برای شمایی که می توانید به جای 1000 کلمه و واژه، اطلاعات خود را فقط با یک تصویر بیان نمائید، بها زیادی خواهد داشت. آموزش سئو در مشهد

 
پیشنهاد ما در‌این گزینه بسیار ساده است: خوب است که در هر نوشته‌ی‌علمی خود، دست‌کم از یک تصویر به کارگیری نمائید، به طوری که موجب جذاب تر شدن آن خواهد شد. از آن جا که عنایت جستجوی تصاویر روز آپ تو دیت در اکنون بیشتر شدن است، این عمل می‌تواند موجب ارتقا ترافیک سایتتان نیز شود. در شرایطی‌که محتوای تارنما شما بیشتر از نوع عکس میباشد، عنایت seo تصاویر در آن دو چندان می‌گردد.
 
ظاهر موتور جستجوی تصاویر گوگل در همین اواخر از تازه ساخته شد و دچار تغییراتی گردید. در طراحی جدید آن، فیلترهای تازه، متا دیتا ها و حتی صفات عکس ها نیز مشهود است. فیلترهای جدید گوگل علامت می دهد که این موتور جستجو نسبت به قبلی درک بهتری از تصاویر دارد.
 
 
 
یافتن تصویر مناسب
به کارگیری از تصاویر واقعی همیشه بر به عمل بردن تصاویر استوک تقدم دارااست. به عنوان مثال کاغذ درباره ما سایتتان مطمئنا بایست دارای تصویری از اعضای حقیقی دسته باشد. نه اینکه یک تصویر استوک از اینترنت دانلود کنید که تعدادی نفر در یک شرکت به دور هم جمع شده اند.
 
مطالب سایت نیز بایست دارای تصویری باشند که با آیتم نوشته‌ی علمی مرتبط هست. در صورتی تنها به خیال و خاطر اینکه افزونه seo شما نسبت به خالی بودن نصیب تصاویر هشدار می دهد، دست به گزینش تصویر می زنید، مراحل اشتباهی را طی می کنید.
 
تصویر گزینش شده باید منعکس کننده مورد نوشته باشد. همچنین سعی کنید که تصاویر را نزدیک به محتوای مرتبط با خود قرار دهید. در صورتی‌که ورقه شما داری تصویریست که انتظار استحصال سکو در آن را دارید، عالی است که آن را در بالاترین نصیب ورقه قرار دهید.
 
طرز های جایگزین
در صورتی‌که به دلیل محدودیت هایی که دارید، نمی توانید خود دست به عکاسی بزنید، روش های جایگزینی سوای به کارگیری از عکس های استوک وجود دارد. از جمله وبسایت flickr.com منبعی برای دسترسی به گونه های عکس های ساده می‌باشد. دقت داشته باشید که در صورت به کار گیری، مطلقا به لینک شیت عکاس اشاره کنید.
 
همچنین تارنما هایی مانند Unsplash نیز برای تهیه عکس مناسب می‌باشند. سایت های مجانی دیگری نیز از این دست وجود دارا‌هستند. اما عکس های همگی آن ها تا حدی به عکس های استوک نزدیک می باشد.
 
استعمال از تصاویر متحرک نیز این روزها محبوب تر گردیده است، البته توجه داشته باشید که در به کارگیری از آن ها زیاده روی نکنید. وجود تعداد زیادی از این تصاویر موجب پرت شدن حواس کاربران شده و همچنین به دلیل افزایش حجم صفحه های، بارگذاری آن ها را نیز کند می کند.
 
مهیا سازی تصاویر برای استفاده از آن‌ها در نوشته ها
گام‌بعدی پس از گزینش تصاویر، سئو آنان برای استفاده در تارنما است. در این پروسه می بایست به نکات زیر دقت فرمایید:
 
انتخاب نام صحیح برای فولدر تصویر
بهینه سازی تصاویر با نام فایل شروع می‌گردد. اوضاع مناسب درین مرحله اینست که گوگل فارغ از توجه به ماهیت تصاویر، از محتوای آن دانایی یابد. این کار با استفاده از به فعالیت بردن کلمات کلیدی طظلب در نام فولدر امکان پذیر می شود.
 
به عنوان مثال درصورتی که تصویر شما مربوط به میدان آزادی تهران است، دیگر نام پوشه نبایست به طور DSC4536.jpg باشد. بلکه نام بهینه برای چنین عکسی، tehran-azadi-square.jpg می‌باشد. ولی نام تصاویر را می توانید با کاراکترهای فارسی نیز بنویسید، البته توصیه می کنیم که به دلیل امکان پیدایش بعضا از ایرادات در آجل، از این فعالیت خودداری کنید.
 
بعدها عکس در سئو تصاویر
سرعت لود صفحات در سئو و تجربه کاربری موءثر می‌باشند. هر چه سرعت تارنما بیشتر باشد، سرعت مشاهده و ایندکس صفحات آن نیز بیشتر خواهد بود. تصاویر می توانند بر روی سرعت وب سایت در وردپرس در وردپرس تاثیر به سزایی داشته باشند، مخصوصا وقتی که اقدام به آپلود یک تصویر حجیم در برگه فرمایید.
 
از جمله درصورتی که ابعاد اصلی یک تصویر 2500*1500 بوده، البته اندازه نمایش داده شده آن در شیت 250*150 باشد، سرعت بارگذاری را بدون هیچ ضرورتی کند کرده اید. در چنین شرایطی بهتر هست که اقدام به تغییر سایز و بعد ها تصویر نمائید.
 
وردپرس درین کار به شما کمک کرده و پس از آپلود هر عکس، آن را با سایز های مختلفی ذخیره می کند. اما این موضع بدین مضمون‌ نیست که سایز فولدر های تولید شده با صرفه باشد. وردپرس صرفا اقدام به تغییر سایز آن می کند.
 
به کارگیری از تصاویر به صورت واکنشگرا
وجود چنین ویژگی در وردپرس بسیار ضروریست و خوشبختانه این سیستم مدیریت محتوا از نسخه 4.4 به آن گاه، خود از این ویژگی پشتیبانی می کند. با فعال بودن چنین ویژگی، تصاویر سایت در شیت نمایش های با اندازه های گوناگون به خیر نمایش داده می شود.
 
کاهش حجم فایل تصاویر
گام بعدی در بهینه سازی تصاویر، seo حجم آنها میباشد، به طوری که تصاویر بدون افت کیفیت در نادر ترین حجم خود ذخیره شوند. برای جاری ساختن این عمل ابزارهای آنلاین زیادی وجود دارند و برای مثال آنان می توان به ImageOptim، reduceimages.com، jpeg.io و compressjpeg.com اشاره کرد.
 
بعد از seo تصاویر میتوانید با استعمال از ابزارهایی مانند Google PageSpeed Insights یا Pingdom به تست صفحات وب سایت بپردازید.
 

چرا صاحبین سایتهای خودرو می بایست به سمت سئو بروند؟

 

همانند بسیاری از دیگر حصول و کارها، داد و ستد خودرو نیز به اینترنت منش پیدا کرده است. بعداز سال ها شیوه های سنتی در بازار دادوستد اتومبیل فعلا این صاحبین این گونه استحصال وکارها درپی نحوه های بازاریابی آنلاین می‌باشند. رویه یابی به این نوع کسب و کار دشواری های خاص خود را داراست و با دقت به حضور پررنگ رقبا می بایست از ابزارهای درست برای این عمل به کارگیری نمائید. آموزش سئو مشهد

مهم ترین ابزار در بازاریابی آنلاین برای این گونه تجارت، بهینه سازی وبسایت خودرو میباشد. با طراحی یک تارنما مناسب و seo آن میتوانید در لغات کلیدی اساسی به مقام های بالا در موتورهای جستجو برسید و بهره پنهان درین بیزنس را از آن خود نمائید. رسیدن به این هدف نیازمند استعمال از تکنیک های سئو وبسایت مدرن است و با به کار گیری از خدمات ما میتوانید به‌این اصلی دست یابید. در حال حاضر برای مشاوره بهینه سازی می توانید با ما تماس بگیرید.
چه‌گونه بهینه سازی و بازاریابی آنلاین برای تجارت فروش خودرو تغییر کرده می باشد؟
در قبل نه چندان دور دستیابی  و کارها با به کارگیری از تبلیغات محلی در تلویزیون ها و خبر نامه ها به تبلیغ می پرداختند. این نوع تبلیغ یکطرفه بود و ثانیا توان غرض گذاری برای گزینش بینندگان را نداشت. ولی امروزه با استفاده از بهینه سازی سایت خودرو می قدرت مشتریانی که به دنبال برند آموزش سئو در مشهد خاصی از اتومبیل میباشند را به وب سایت خود رهنمون کرد. هچنین هزینه تبلیغات نیز در این نحوه کمتر بوده و هدف گذاری نیز به صورت داهیانه تری اجرا می‌گردد.
 
چرا صاحبین سایتهای خودرو باید به سمت seo بروند؟
ازآنجاکه امروزه کاربران نسخه الکترونیکی بسیاری از حصول و کارها رو تجربه کرده اند، دادوستد خودرو نیز مطمئنا مستثنی نخواهد بود و انتظارات بیشتری از آن دارا‌هستند. امروزه کاربران به تبلیغات یکطرفه اهمیتی نمی دهند و علاقه مندند خواسته های خود مثلا خرید اتومبیل را در اینترنت جستجو کنند. با به کار گیری از بهینه سازی وب سایت اتومبیل خود میتوانید تارنما خود را در ابتدا نتایج و بر روی دیدگان کاربران قرار دهید. چه نماینده یک برند خاص باشید و چه فروشنده خودروهای دسته دوم، طریق فراری از این مورد نخوهید داشت.
 
seo وبسایت خودرو شما با استعمال از موردها پایین می تواند دلیلی برای استفاده کاربران از وبسایت شما باشد:
 
آگاهی
افراد مانند قبل شکیبایی گشتن در نمایشگاه های اتومبیل را ندارند و عشق و علاقه مندند که اطلاعات خودرویی و خودروی موردنظرشان را از یک جا مشاهده و تهیه و تنظیم کنند. با استعمال از seo وب سایت، آن‌ها را شمارا به راحتی پیدا کرده و از خدمات شما استفاده می کنند. در صورت رضایت نیز شما را به سایر افراد توصیه میدهند و این امر موجب برند سازی برای شما می‌شود.
 
اعتبار
به واسطه seo تارنما خودرویتان و قرار خریداری کردن در نتیجه ها ابتدایی، اعتبار شما نیز بیش تر از پیش شده و این اعتبار آغاز یک تجارت برنده میتواند باشد. برای ارتقاء اعتبار خود همچنین می توانید توضیحات کاملی از خودروها را در وبسایت خود قرار دهید. در صورت جذاب بودن مطالب و عکس العمل عالی کاربران، سکو تارنما خودرو شما بیشتراز پیش نیز می‌شود.
 
ارجاع
یکی امتیازات راه حل های آنلاین راحتی در اشتراک گذاری میباشد. کاربران به راحتی تولید ها و اطلاعات شما را می‌توانند به اشتراک گذارند و از این‌شیوه میتوانید مشتریان بالقوه بیشتری بیابید. به خیال داشته باشید که کاربرانی که سفارش به استفاده از خدمات شما را از یک دوست قبول می کنند، چهار برابر احتمال بیشتری وجود داراست که از خدمات شما استعمال کنند.
 
چگونه بهینه سازی و سئو سایت خودرو را بهبود ببخشیم؟
بهینه سازی یا seo برای موتورهای جستجو به تارنما های خرید و فروش خودرو قابلیت و امکان می‌دهد که درجه بالاتری را در نتایج جستجو حصول کنند. این ارتقاء جايگاه به واسطه یکی خصوصی از اقدامات انجام می گردد که مختصری از آن را بیان می‌کنیم:
 
گزینش واژه و کلمه کلیدی مناسب: در گزینش واژه کلیدی باید اعتنا زیادی نمایید و آن گاه وب سایت را برای این واژه و کلمه فراهم سازی کنید. یکی‌از عبارات مرسوم در تارنما های خودرو “خرید خودرو” یا “فروش خودرو” میباشد. وبسایت شما نیز بایست طوری فراهم گردد که چگالی این واژه در صفحات غرض به اندازه مناسب باشد. با این وجو،د تعیین کلمه و واژه کلیدی برای سایت های نوباوه عالی میباشد لغات سه یا چهار واژه و کلمه ای باشد و درپی به این کلمه ها دو کلمه ای برسیم.
تشکیل داد محتوا: محتوا یک کدام از موادسازنده جدایی ناپذیر استراتژی سئو می باشد. با ایجاد محتوا درباره خودروها و راهنمای خرید خودرو برای افراد متفاوت می‌توانید قدرت دامنه وب سایت را بالاتر ببرید و کاربران بیشتری را بوسیله این صفحه های به سمت خود جذب نمائید.
توجه به سرعت سایت: سرعت لود سایت به یکی از پارمترهای seo تبدیل شد‌ه‌است. کاربران تحمل فرصت فرصت زیاد بارگذاری صفحات وبسایت را ندارند و عشق و علاقه مندند هر چه سریعتر خودرو های مختلف را مشاهده کنند. از این رو seo سرعت وبسایت از اهمیت زیادی در seo تارنما خودرو برخوردار است.
ثبت وب سایت در لیست های آنلاین: پیوند سایت خود را در لیست های آنلاین ثبت نمایید و به واسطه رپورتاژ اگهی از تارنما های معتبر لینک بگیرید. این کار تاثیر به سزایی در بهینه سازی قادر است داشته باشد.
عده بندی
بهینه سازی وبسایت های خودرو چه آنهایی که فروشنده خودروهای تازه و مجموعه دوم میباشند و چه آنهایی که تنها واسطه گری می کنند در درامدزایی آنها نقش اصلی دارد. نمایشگاه اتومبیل هایی که هنوز اقدام به طراحی وب سایت نکرده اند، می‌توانند همین امروز اقدام کرده و دست‌کم به صورت محلی فعالیت خود را آغاز کنند. برای بهینه سازی وبسایت خودرو میتوانید با مجموعه ما تماس گرفته و توصیه خود را ثبت نمایید.
 

 

تاریخچه نوفالو

 

 
یکی از کاربران وبسایت در پیغامی از ما پرسیده هست که:
یک کدام از ابزارهای seo خطایی بر طبق پیام ذیل به من اعلام کرده است:
“لینک های داخلی با اتربیوت نوفالو: به کار گیری از اتربیت نوفالو برای لینک دادن به وب سایت هاییست که شما به آن اعتماد ندارید، بنابراین استعمال از آن در لینک و پیوند های داخلی، موجب مشکوک شدن گوگل به وب سایت شما میشود.”
پیوند های نمایش داده شده نیز غالبا دکمه های پاسخ به کامنت ها هستند. آیا این موضوع بر روی سئو از نگاه گوگل تاثیر منفی داراست؟
خیر. این قضیه بر روی seo از حیث گوگل، بینگ یا هر گونه موتور جستجوی دیگری بی تاثیر هست.
این دست مسائل تنها بوسیله بعضی ابزارهای بهینه سازی گزارش می شوند، به این دلیل‌که آن‌ها دارای فاکتورهای خطا زیادی میباشند. اعتنا به این نکته ضروریست که ابزارها نمی توانند همچون انسان به ادراک تفاوت های ظریف در میان مسائل بپردازند. توضیح ارائه شده درپی گزارش این ابزار نیز صحیح نیست.
 
قطعا شما میتوانید از اتربیوت نوفالو برای لینک و پیوند های داخلی استفاده نمایید. در حقیقت در صورتی علاقه مند نیستید که صفحاتی مانند صفحه های ورود یا صفحات کامنت ها در نتیجه ها جستجو به نمایش در بیایند، نوفالو کردن لینک های به این صفحه ها گزینه بسیار خوبی نیز به حساب آورده می شود.
 
در مثال این کاربر، به لحاظ میرسد که پلاگین کامنت گذاری وب سایت او با نوفالو کردن لینک ها قصد دوری از دنبال شدن آن به وسیله ربات ها و در نتیجه ایندکس شدن آنان دارااست. بدین ترتیب در چنین شرایطی لینک و پیوند نوفالو به طور کامل قابل قبول هست.
 
پیشنهاد ما اینست که در هنگام شغل با این ابزارها همیشه به توضیحات هر بخش توجه کرده و آنها را در گوگل یا بینگ جستجو کنید. در حالتی‌که که با نظرات مثبتی در اینترنت مواجه شدید، آن را بپذیرید، در غیر این صورت قابل پذیرش نخواهد بود.
 
تاریخچه نوفالو
بسیاری از افراد تصور می کنند که گوگل برای اولین بار دست به اختراع نوفالو زد، در‌صورتی‌که که این طور نیست. نوفالو میکروفرمتیست که مت کاتس و جیسون شلن با همکاری یکدیگر آن را معرفی نمودند. طبق بیانیه رسمی مرتبط با آن، لینک دارای اتربیوت نوفالو به عنوان یک منبع آیتم تایید محسوب نشده و کاربر در صورت استعمال از آن قصد انتقال اعتبار خود به آن لینک را ندارد.
 
از این تعریف و تمجید می اقتدار برداشت کرد که از لینک های نوفالو در مواردی مانند کامنت های بلاگ یا تبلیغات باید استفاده کرد، به دلیل آنکه در چنین شرایطی نویسنده نوشته‌ی‌علمی به صورت بی واسطه مسئولیتی را من باب تایید کاغذ مورد نظر نمی پذیرد. آموزش سئو مشهد

 
گوگل اعلام کرده است که پیوند های نوفالو را دنبال نکرده و اعتباری از ورقه منبع به آن منتقل نمی کند. جذاب می باشد بدانید که دیگر موتورهای جستجو مانند یاهو، بینگ، Ask و Baidu در هنگام مشاهده اتربیوت نوفالو همانند گوگل کردار نکرده و این گونه لینک و پیوند ها را دنبال می کنند. آموزش سئو در مشهد

 
گردآوری بندی
نوفال ابزار مفیدی در بهینه سازی محسوب می شود. بیانیه ابزار مطرح شده در این نوشته‌ی علمی درباره مشکوک شدن گوگل به تارنما، با تمرکز به توضیحات داده شده رد خواهد شد.
 
دقت داشته باشید که محتوای ورقه لینک نوفالو تنها زمانی در ایندکس گوگل قرار نخواهد گرفت که دارای متا robots نوایندکس نیز باشد.
 

 

تعریف پارامترهای URL در گوگل سرچ کنسول

 چه‌گونه گوگل بات با فایل robots.txt اخلاق می کند؟

در حالتی‌که گوگل بات فایل robots.txt را در سایتی مشاهده کند، قبل از پایش وبسایت آن را پردازش می کند.
چنانچه گوگل بات فایل robots.txt را در سایتی مشاهده کند، غالبا از دستورات آن پیروی می کند.
اگر که گوگل بات خطایی را در در هنگام دسترسی به فایل robots.txt مشاهده کند، بخش های غیر قابل درک وبسایت را پایش نخواهد کرد. آموزش سئو مشهد
از سهمیه پایش خود درست به کار گیری نمائید
هر وب سایتی از نظر گوگل بات دارای سهمیه پایش محدودی می باشد. به این مضمون‌ که گوگل بات بعداز ورود به سایت تقریبا تعداد صفحه های مشخصی را بازبینی می کند. به این ترتیب استفاده درست از این سهمیه به ما یقین می هد که گوگل زمان خود را در وبسایت ما هدر نداده و صفحه ها اصلی تارنما را نادیده نمی گیرد. سهیمه پایشی در تارنما های بسیار گرانقدر و دارای صفحات زیاد، التفات بیشتری پیدا می کند. در چنین وبسایت هایی بد نیست که صفحات بی مداقه تارنما را از دسترس گوگل بلاک کنیم. فقط اعتنا داشته باشید که این امرها با دیگر دستورات قرار گرفته در صفحه ها وبسایت مانند کانونیکال یا تگ های نوایندکس تداخلی نداشته باشد. در صورتی‌که که گوگل بات از آموزش سئو در مشهد  دسترسی به آن صفحه ها بلاک شده باشد، این گونه اوامر را مشاهده نخواهد کرد.
دقت داشته باشید که تمام ربات ها از دستورات  robots.txt تقلید نمی کنند. بعضی از ربات های یابنده آدرس اینترنتی یا دیگر ربات های جاسوسی به جستجوی اطلاعات خصوصی شما در این گونه صفحه های بلاک شده می‌پردازند. اگرچه نهی کردن از دسترسی به صفحاتی مانند صفحه ها ورود یا صفحات رئیس تارنما از طریق robots.txt منطقی به نظر میرسد، البته در حقیقت شما با این کار این صفحات را به این گونه ربات های بد معرفی میکنید. بهتر است در چنین سناریوهایی به تازه ایندکس کردن صفحات پرداخته و صفحات مدیریتی را صرفا در صورت ورود اکانت قابل دسترس فرمایید.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم که نوشته‌علمی فایل robots.txt چیست را تفحص نمایید.
تعریف پارامترهای URL در گوگل سرچ کنسول
برخی از وبسایت ها مانند فروشگاه های اینترنتی محتوای به طور تقریب یکسانی را از طریق یو آر ال ها متعدد و دارای پارامتر نمایش می دهند. در شرایطی که که از دوستداران خرید آنلاین میباشید، مطمئنا محصول ها صفحات را با استعمال از فیلترها محدود تر کرده اید. از جمله فرض می کنیم که شما در یک فروشگاه اینترنتی به کاغذ لباس رفته و نتایج را بر اساس سایز، رنگ یا استایل فیلتر کرده اید. با هر بار تغییر تحول این فیلترها یو آر ال ها مبتلا مقداری تغییر و تحول می گردند:
 
https://www.example.com/products/women/dresses/green.htm
 
https://www.example.com/products/women?category=dresses&color=green
 
https://example.com/shopindex.php?product_id=32&highlight=green+dress&cat_id=1&sessionid=123$affid=43
 
گوگل چه‌گونه می تواند آدرس صحیح برای نمایش در نتایج جستجو را تشخیص دهد؟ گوگل دارای الگوریتم خیر و خوبی برای شناسایی صفحه ها درست در این شرایط می‌باشد، ولی در عین اینک ابزاری در گوگل سرچ کنسول نیز تهیه و تنظیم کرده تا شما توانا به مدیریت این قسمت باشید. درصورتی که که به گوگل اعلام نمایید که صفحه های دارای یک پارامتر به خصوص را پایش نکند، گوگل بات دیگر به آن صفحه های سر نزده و احتمالا از نتایج جستجو نیز منزه خواهند شد. این همان چیزیست که شما می خواهید، به این دلیل که این صفحات موجب تشکیل داد محتوای تکراری شده و وجود آنها در ایندکس گوگل به صلاح تارنما نیست.
 
آیا پایشگرها توانا به یافتن کل صفحه های مهم وب سایت هستند؟
حالا که با تاکتیک هایی برای باور از دور ماندن موتورهای جستجو از صفحات بی التفات آشنا شده اید، میخواهیم در ارتباط طرق بهینه سازی ای حرف کنیم که به موتورهای جستجو در یافتن صفحه ها مهم وب سایت کمک می کند.
 
 در برخی مواقع موتورهای جستجو کارکشته به یافتن بخش هایی از وب سایت به دلیل مبهمی نیستند. دیده شدن آحاد قسمت های سایت از نظر ربات های موتورهای جستجو امری ضروریست. فقط مشاهده شیت اصلی تارنما کفایت نمیکند.
 
 
 
آیا محتوای شما پشت فرم ورود مخفی گردیده است؟
در‌حالتی که مشاده محتوای وبسایت نیاز به ورود به اکانت، پر کردن یک فرم یا پاسخ به یک نظرسنجی دارااست، مورتورهای جستجو قدرتمند به مشاهده آن صفحه های نخواهند بود، به دلیل آن که پایشگرها اقدام به تشکیل داد اکانت و ورود به آن جهت مشاهده محتوا نمی‌کنند.
 
آیا شما به فرم جستجوی وبسایت بسنده کرده اید؟
ربات ها کارکشته به استفاده از فرم های جستجو نیستند. بعضا از افراد بر این باورند که وجود فرم جستجو در وبسایت موجب می‌گردد که موتورهای جستجو بتوانند از تک تک صفحات وب سایت بازدید نمایند.
 
آیا محتوای متنی در قالب یک محتوای غیر متنی مخفی گردیده است؟
از تصاویر و ویدئو ها نبایست برای نمایش متن با هدف ایندکس شدن به کار گرفت. با اینکه موتورهای جستجو نسبت به قبل بضاعت ادراک بالاتری از تصاویر دارا هستند، البته نمی توان خیلی به آن اعتماد کرد. قرار دادن متن در قالب HTML بهترین راه‌حل می باشد.
 
آیا موتورهای جستجو از ساختار سایت شما پیروی می کنند؟
همان گونه که سایت شما برای پیدا شدن نیاز به لینکی در خارج از سایت دارااست، موتورهای جستجو نیز برای یافتن آحاد محتوای وب سایت نیاز به مشاهده پیوند آنها در باطن سایت دارند. چنانچه یکی از صفحات سایت شما در هیچ یک از دیگر صفحه های لینکی نداشته باشد، آن کاغذ از دید ربات ها مخفی خواهد ماند. متاسفانه بسیاری از سایت ها ساختار خود را به گونه ای ایجاد کرد می کنند که بسیاری از صفحات سایتشان از حیث ربات ها در دسترس نیست و در منفعت در نتیجه ها جستجو قرار نمی گیرد.
 
 
 
اشتباهات رایج در ساختار تارنما:
استفاده از ساختار موبایل متفاوت با دسکتاپ
هر گونه ساختاری که در آن منوی مهم تارنما در قالب HTML نیست، مانند منوهای مبتنی بر جاوا اسکریپت. گوگل در فهم و پایش جاوا اسکریپت بهتر شد‌ه‌است، اما هنوز کامل نیست. مطمئن ترین نحوه برای تولید یک ساختار قابل فهم توسط گوگل، ارائه آن به طور HTML می‌باشد.
شخصی سازی یا نمایش ساختارهای متفاوت به کاربران متفاوت
فراموش کردن پیوند دادن به صفحه ها اساسی وب سایت از طریق ساختار مهم وب سایت. دقت داشته باشید که لینک و پیوند ها مسیر رسیدن به صفحه ها جدید هستند.
به همین دلایل می باشد که وجود ساختاری واضح برای وبسایت ضروری می باشد.
 

سه روش برای شناسایی مشاور مورد اطمینان سئو

 

 
بهینه سازی در صورتی‌که به صورت درست طراحی خواهد شد می تواند توفیق متعددی برای استخراج و شغل های آنلاین به همدم داشته باشد. seo در دراز دوران کلید مهم ارتقاء اعتبار مارک و دانایی همگانی یوزرها از وجود مارک خواهد بود. در نقطه مقابل هیچ موفقیتی در استراتژی های نا کارامد و منسوخ گردیده به دست نخواهد آمد.
 
در شرایطی که شما درپی بروزرسانی تاکتیک و تکنیک های seo می‌باشید، نیاز میباشد که مشاور بهینه سازی ای را بیابید که شمارا از جدیدترین طریق ها مطلع نماید. بهینه سازی به مانند جادویی برای نجات حصول و شغل های بچه وجود ندارد، البته در عین اکنون قادر است سلاح فوق العاده ای برای آزادکردن پتانسیل بدون نقص یک ایده بهتر باشد. درپی به معرفی فاکتورهایی پرداخته ایم که شما می بایست از یک مشاور seo سزاوار انتظار داشته باشید.
1. ارائه نتیجه ها بر پایه ی داده
seo عالی مشتمل بر مهارت و تجارب میباشد، ولی مهمتر از آن، ارائه حاصل مبتنی برای داده های درست است.
 
در هر چالشی اعم از مسائل مربوط به لینک و پیوند سازی، چگونگی محتوا یا این که اشتباهات فنی، فقط نحوه استحصال سود توکل بر داده های حقیقی و واقعی میباشد. هر سیرتکامل روشی از طرف مشاور seo که مبنی بر در نظر گرفتن و گمان باشد خط مش به جایی نخواهد موفقیت.
 
2. جستجوی راهکار های جایگزین
معمولا در seo یک‌سری طرز جایگزین برای دستیابی سکو ایده آل در نتیجه ها کاوش وجود دارااست. برای مثال از نقطه لحاظ کاوش، بک پیوند های مالامال ریسک میتوانند Disavow گردیده یااینکه به تمام تمیز شوند. همینطور محتواهای بی چگونگی اثر گذار بر روی seo داخلی میتوانند منزه گردیده یااینکه از ایندکس گوگل بیرون شوند.
 
راه‌حل های جایگزین مطابق تعیین استراتژی های بنیادی یا این که ساخت و ساز ساختار باصرفه برای وبسایت می باشند، به نحوی که با جاری ساختن آن ها وبسایت به طوری ایده آل به وسیله یوزرها و موتورهای کاوش ادراک خواهد شد.
 
معمولا نحوه های جایگزینی چهت نیل به هدف ها متبوع مان در بهینه سازی وجود دارااست. برای مثال یکی‌از این بحران ها استعمال مطلق از شیوه های seo کلاه سپید یا این که پاره ای رفتن به سمت تکنیک های لبریز ریسک seo کلاه سیاه میباشد. در هر شکل این مسائل باید از پیشین در جلساتی که با مشورت کردن بهینه سازی برگذار می‌شود، بین پیشین گردیده و در ارتباط آن‌ها تصمیم گیری هایی ایفا گیرد.
 
3. رابطه روشن و گشوده
یک دارای تخصص seo بایستی برای هر سیرتکامل پرسشی درین حوزه پاسخی داشته یا این که کار کشته به ارجاع آن به قضیه دیگری باشد. این زمینه در معنای ارائه جواب های دلنشین و در عین هم اکنون بر خلاف واقع وجود ندارد. مقصود از نظارت بهینه سازی وب سایت کشف ایده های دست نخورده و مهمتر از آن شناسایی اقدامات یاروهمدم با ریسک انجام یافته میباشد.
 
در برخی مواقع نیاز میباشد که مناظره هایی دربین مشاور بهینه سازی و سایرافراد فعال در بیزنس شکل گیرد. همینطور افزایش و تحولات تبارک در یک سایت دارنده محدودیت هایی نیز می باشد. تغییر تحول سایت از یک تاکسی تبلیغاتی به یک تارنما شایستگی یابی سوای اندیشه درباره معنا بیزنس قابل اجرا شدن وجود ندارد.
 
هر سیرتکامل پاسخی از طرف کارشناس بهینه سازی بایستی از این راه به آن نگاه خواهد شد. در عین حالا نیز از مشاور seo انتظار می رود که سوال های معضل بر انگیزی را در فرآیند seo مطرح نماید. seo در ارتباط با شناسایی و فعال سازی روش اکنون های غامض میباشد و اینگونه چیزی نیاز به رابطه دو طرفه در بین اشخاص دارااست.
 
توده بندی
با اینکه کل نکات مطرح گردیده بالا از کارشناس بهینه سازی انتظار می رود، ولی اعتنا داشته باشید که مدام محدودیت هایی در معیار وصال به هدف ها seo وجود دارااست. رویای یک شبه وصال به درجه ایده ال را به طور کامل فراموش فرمایید.
 
یک مشاور بهینه سازی نمی تواند سکو به سری را در یک کلمه و واژه کلیدی از گذشته ضمانت نماید. اینگونه وعده هایی در seo ار آغاز نادرست می باشند، به این دلیل که متخصصین بهینه سازی به صورت جامعی بر روی سیاست های موتورهای کاوش، الگوریتم هایشان و ترازو عمل رقبا رئیس ندارند. همینطور به‌این مسائل، رفتارهای مدام در درحال حاضر دگرگونی یوزرها را نیز اضافه نمائید.
 
حتی شایسته ترین استراتژی های بهینه سازی نیز نمی توانند همانگونه که از آغاز انتظار می‌رفت، حاصل حدس گردیده ای را ارائه دهند. چرا‌که به عبارتی دلایل پیشین در اینجا نیز حکم دهنده میباشد. در دنیای کاوش فقط پارامتر اثبات قصه، تغییرات میباشد! همان تغییرات در کلیه چیز، مدام وجود دارا‌هستند.
 
بنابریان استراتژی های seo همواره باید بازبینی گردیده و بر طبق با مراد های یوزرها و موتورهای کاوش در گیر تحولاتی شوند. این تغییرات در سطح متاع و مدل بازاریابی قابل طراحی میباشد. فرصت مطلوب برای این فعالیت معمولا سالی یک توشه توصیه میشود.
 

 

 

سئو فنی را بررسی کنید

 

ارزیابی لیست بهینه سازی تکنیکال
درپی به تحقیق نکات متفاوت در سئو تکنیکال خوا‌هیم پرداخت. اقدامات و نکاتی که رعایت هر مورد اثر بسزایی در بهبود سئوی تارنما خواهد داشت. آموزش سئو در مشهد

 
۱- تعیین نحوه اکران دامنه اساسی وبسایت
دامنه وبسایت (Domain) آدرسی میباشد که یوزرها با آن به وبسایت دسترسی پیدا می‌نمایند، مثل nardebangroup.com. با تعیین دامنه اساسی به موتورهای کاوش به عنوان مثال گوگل اعلام می‌کنید که گرایش دارید سایت شما به چه شکل (یار با www یا این که فارغ از www) در ورقه نتایج کاوش اکران داده خواهد شد. آموزش سئو مشهد

 
خوب می باشد بدانیم که داشتن www در دامنه، هیچ تاثیری روی سئو و سکو سایت ندارد ولی این بدین مضمون‌ وجود ندارد که مدام می بایست دامنه تارنما خویش را سوای www تعیین فرمایید. پیشوند www در نشانی وب سایت در پیشین یک استاندارد محسوب می‌شد، و امروزه اینگونه وجود ندارد. بسیاری از وبسایت‌های دیرین‌خیس ممکن میباشد هنوز این عبارت را در نشانی دامنه خویش داشته باشند. به این دلیل‌که تغییر دادن آن به یک دامنه سوای www ابهام‌هایی دارد که مدیران سایت‌های دیرین نمی خواهند خویش را مشغول آن نمایند.
 
کلاً می‌قدرت اظهار کرد که گزینش یکی این دو شرایط، بیشتر به ذوق‌ی فردی شما بستگی دارااست. چنانچه ترجیحتان یک نشانی کوتاه‌خیس میباشد، می بایست از دامنه‌های بدون www استعمال نمایید. ولی به خیال و خاطر داشته باشید که در شکل انتخاب هرمورد، بایستی پیکربندی بازنشانی (redirect) را به طوری ایفا دهید که صرفا یکی از این دو شرایط قابل دسترسی باشد. برای مثال، دامنه تارنما نردبان www.nardebangroup.com میباشد. اما در‌حالتی که کسی نشانی nardebangroup.com را در مرورگر خویش وارد نماید، به طور خودکار به نشانی مهم، یعنی www.nardebangroup.com هدایت می‌گردد.
 
همینطور می بایست در استفاده از حروف تبارک و خرد و یا این که پروتکل‌های مختلف دقت کرد که دو نشانی گوناگون، محتوای یکسان نداشته باشند. از جمله دو نشانی تحت را در لحاظ بگیرید:
 
nardebangroup.com/about
nardebangroup.com/ABOUT
پیکربندی Redirect بایستی به نحوی باشد که هردوی این نشانی‌ها به برگه about ختم شوند. موقتا نشانی این صفحه ها را در لحاظ بگیرید:
 
-https://www.nardebangroup.com/about
-https://nardebangroup.com/about
-http://nardebangroup.com/about
-http://www.nardebangroup.com/about
با اینکه برخی از این نشانی‌ها دارنده پروتکل https و بعضی http میباشد، پیشوند www در برخی است و در بعضا وجود ندارد البته بایستی مسلما یکی دو نشانی به دیگری redirect خواهد شد. در غیر این شکل به سئوی سایت لطمه وارد میشود. به این دلیل‌که این دو نشانی با یکدیگر رقابت می‌نمایند و از شانسشان برای قرار تهیه کردن در سکو‌های فراتر کاسته می گردد. در نمونه بالا تمامی نشانی‌های ذکر شده به کاغذ https://www.nardebangroup.com/about هدایت می شوند.
 
اگر که در تهیه و تنظیم ریدایرکت (بازنشانی) نقص‌ دارید می‌توانید نشانی پیش فرض تارنما خویش را برای جانبداری هاستتان ارسال نمائید و از آن ها بخواهید پیکربندی ریدایرکت به نشانی پیش فرض را جاری ساختن دهند.
 
نحوه تهیه نشانی پیشفرض سایت در وردپرس:
 
برای تنظیم نشانی پیشفرض سایت در وردپرس کافی می‌باشد به نصیب پیکربندی بروید و از نصیب همگانی نشانی پیشفرض را مطابق تصویر پایین تهیه فرمایید.
 
 
۲- تفحص وضعیت صفحه ها ایندکس گردیده در گوگل
می بایست مطمئن گردید که صفحاتی که قصد دارید یوزرها بیابند، در گوگل ایندکس گردیده باشند.
 
ایندکس شدن تارنما در گوگل چیست؟ مراد از ایندکس شدن کاغذ این میباشد که گوگل توانسته آن ورقه را ببیند و داده ها مرتبط با برگه را در مقر داده خویش درباره صفحه ها گوناگون در وب ذخیره کرده ‌باشد. تنها در‌این‌صورت‌‌ خواهد بود که صفحه های تارنما شما وارد رقابت با بقیه صفحه ها جان دار در وب برای اکران در صفحه ها کاوش خواهد شد.
 
شما می‌توانید برای پژوهش ایندکس بودن یا این که نبودن صفحه های وب سایت خویش از گوگل سرچ کنسول استعمال فرمائید. به نصیب Coverage در گوگل سرچ کنسول بروید. روی سربرگ Valid کلیک کنید. آیتم submitted and indexed را گزینش نمایید و صفحه ها ایندکس گردیده را مشاهده کنید. برای مشاهده موقعیت ایندکس یک کاغذ میتوانید نشانی کاغذ را در URL inspection tool وارد فرمائید.
 
 
اکران صفحه های ایندکس گردیده در گوگل سرچ کنسول
 
پژوهش موقعیت ایندکس یک صفحه به وسیله گوگل
پژوهش بیشتر: گوگل سرچ کنسول چیست؟ فراگیری نصب گوگل سرچ کنسول
 
۳- بازیابی لینک و پیوند‌های شکسته
هیچ کس، خیر یوزرها و خیر گوگل از لینک و پیوند شکسته (Broken Link) خوشش نمی‌آید. لینک و پیوند‌های شکسته، لینک‌هایی میباشند که به صفحه های یا این که منابعی اشاره می‌نمایند که یا این که هرگز وجود نداشته‌اند و یا این که از در بین رفته‌اند. این لینک و پیوند‌ها میتوانند داخلی یا این که فرنگی باشند. معمولا URLهای موجود در یک سایت به گذر زمان مجال مبتلا تغییر‌و تحول میشوند. در بسیاری از این مفاد، URLهای قدیمی بک‌لینک‌هایی از وبسایت‌های دیگر دارا هستند. در صورتی این لینک‌ها به نشانی جدید ریدایرکت نشوند، عملا بی‌سود خواهند بود و هیچ اعتبار و ترافیکی برای سایت شما به یاروهمدم نخواهند داشت.
 
راه و روش‌هایی برای اصلاح لینک و پیوند‌های وخیم یا این که شکسته روی وب سایت وجود دارد. یکی این شیوه‌ها، رسیدگی لینک‌ها در گوگل سرچ کنسول میباشد. برای یافتن لینک و پیوند‌های شکسته به قسمت Coverage از سرچ کنسول تارنما خویش مراجعه‌نمایید. در اینجا گزارشی از صفحات جانور در وبسایت خواهید روءیت کرد که در آن خطاها و هشدارها و همینطور محتواهای دارای اعتبار و یا این که از اتوماتیک افتاده به اکران در می آید.
 
در شرایطی که روی آیتم‌ی Error یا این که به عبارتی ایرادات کلیک فرمائید و به پایین کاغذ، نصیب جزئیات رجوع کنید، تمامی صفحاتی که ربات گوگل در هنگام رسیدگی آن‌ها با نقص‌ مواجه گردیده است را خواهید روئت کرد. این ایرادات دربرگیرنده خطاهای احتمالی 404 نیز میباشد که معمولا علامت‌دهنده لینک شکسته میباشد.
 
 
روش جستن پیوند های شکسته در گوگل سرچ کنسول
گوگل سرچ کنسول به شما نماد می دهد که کجا می توانید این لینک و پیوند حاد را پیدا نمائید. بدین ترتیب می توانید به آن برگه مراجعه نمایید و با ویرایش آن، لینک و پیوند صحیح را جایگزین فرمایید.
 
در تارنما‌های وردپرسی پلاگین‌هایی نیز برای رفع ایراد پیوند‌های شکسته وجود داراست که ما به کار گیری از آنان را سفارش نمی‌کنیم. چون ممکن است با مصرف بیش از حد منابع سرور به همت تارنما وردپرس شما لطمه وارد نمایند. در شکل رغبت می توانید از پلاگین Broken Link Checker به کار گیری نمایید. باتوجه به مصرف زیاد منابع به وسیله این پلاگین بهتر است پس از اصلاح پیوند‌های شکسته این پلاگین را غیر فعال نمایید. بعداز شناسایی لینک و پیوند‌های شکسته به امداد پلاگین‌ای همانند یوست seo یا این که رنک مث این نشانی‌ها را به نشانی نو ریدایرکت فرمائید.
 
۴- ریدایرکت‌ها (Redirect)
زنجیره‌های بازنشانی، همانطور که از اسمشان پیداست، سلسله‌ای از بازنشانی‌های متوالی در میان URL نخستین و URL مقصد هست. وجود این زنجیره‌ها اثر منفی بر روی سرعت لود محتوا و همینطور تجارب کاربری داراست و نیاز میباشد که اصلاح شود. برای شناسایی این مورد ها نیز میتوانید از ابزارهای موجود به کارگیری فرمایید.
 
۵- ایجاد کرد لینک و پیوند‌های داخلی
پیوند‌های داخلی پیوند‌هایی می‌باشند که یک صفحه از سایتتان را به صفحه های دیگر متصل می‌نمایند. این پیوند‌ها به صفحه های شما امداد می‌نمایند که وا رفته‌خیس پیدا شوند و درجه بهتری استخراج نمایند. به این ترتیب بایستی با تمرکز و رعایت استانداردهای مرتبط با این کار، پیوند‌های صدق ساخت که در راستای ساختار سلسله مراتبی سایتتان باشد.
 
۶- به کار گیری از اس اس ال (SSL)
استفاده از اس اس ال موجب ساخت و ساز یک لایه امنیتی برای یوزرها می‌گردد. اگرکه یوزرها اطلاعاتی نظیر پرداخت و داده ها فردی برای وبسایت ارسال می‌نمایند احتمال هک شدن وجود دارد. اما با استعمال از پروتکل اس اس ال، این احتمال کاهش مییابد. بعد از نصب اس اس ال، نشانی وب سایت به مکان http با https آغاز خواهد شد.
 
گوگل در سال ۲۰۱۴ به صورت قانونی اعلام کرده که به کار گیری از HTTPS یک ادله موءثر در بهینه سازی است. برای به کار گیری از https، می بایست یگ گواهینامه SSL روی سایتتان نصب کنید. گرچه این استدلال شاید اثر کمی روی مرتبه‌بندی داشته باشد، ولی امروزه به کارگیری از https تبدیل به یک استاندارد گردیده‌است. تارنما‌هایی که از گواهینامه SSL منتفع نیستند ممکن میباشد در هنگام بار گذاری با پیام‌های هشدار از سوی مرورگر مواجه شوند که اعلام می‌نماید رابطه با این تارنما امن وجود ندارد.
 
 
در شکل نصب درست SSL روی وب سایت، یک قفل بسته در کنار نشانی تارنما شما اکران داده شود.
برای نصب اس اس ال بهتر است با تامین هاست خویش تماس حاصل نمایید. بعداز نصب اس اس ال می بایست همه صفحاتی که با http آغاز می‌شدند را به شیت متناظر که با https آغاز میگردد ریدایرکت نمایید. کارهایی که می بایست به ترتیب اجرا دهید به گستردن ذیل است:
 
ریدایرکت کردن مجموع نشانی های http://yourwebsite.com به https://yourwebsite.com
بروزرسانی همه تگ‌های کنونیکال صفحه های و نقشه وب سایت (در سایت‌های وردپرسی پلاگین‌های بهینه سازی بصورت اتومات اینکار را اعمال می‌دهند.)
بازرسی سرچ کنسول و اعتقاد و باور از اینکه صفحه ها سابق در دسترس نیستند و ترافیک ندارند.
 

 

اهمیت تگ های هدر در سئو

 

 
تگ های هدر
تگ های هدر (تگ های H1 تا H6) عنوان ها یا این که به عبارتی تیترهای کاغذ میباشند.
صرفا یک تگ H1 باید در هر ورقه وجود داشته و محتوای این تک می بایست دربردارنده کلمه و واژه کلیدی مهم باشد. گوگل این تگ را همچون تیتر برگه ارزیابی می نماید، به این ترتیب از سئو آن غافل نشوید. در اکثر اوقات مواقع سیستم های رئیس محتوا مانند وردپرس، تیتر مطالب را به صورت خود کار با تگ H1 منتشر می نمایند. در اینگونه قوانینی نیاز به درج تیتر مجزای دیگری وجود ندارد.
 
عنوان ها فرعی H2 و H3 نیز خوب میباشد که به طوری مشتمل بر لغات کلیدی باشند. با این وجود اعتنا داشته باشید که حق تقدم نخستین شما در هنگام تایپ کردن این تگ ها، یوزرها باشند و خیر موتورهای کاوش.
 
5. سئو یو آر ال ها
با اینکه اکثر زمان ها یوزرها توجهی به یو آر ال نمی‌کنند، البته یو آر ال ها همچنان جز مبانی seo محسوب میگردند. شایسته ترین راه‌حل معمولی نگه داشتن یو آر ال ها میباشد. چیزی که گوگل می‌خواهد بی آلایش نگه داشتن ساختار یو آر ال ها و نگهداری خوانایی آنهاست.
 
این قضیه به صورت دقیقتر به این معناست که به مکان استفاد ه از اعداد در یو آر ال ها خوب میباشد که از لغات تعریف کننده محتوا سود کرده و آن را تا مکان ممکن کوتاه نگه دارید. به همین آسانی…!
 
ضمن این یو آر ال ها فضایی برای به کارگیری از عبارات کلیدی می باشند. اما که نباید درین شغل زیاده روی گردد. به خیال و خاطر داشته باشید فقط قرار دادن واژه کلیدی مهم در یو آر ال کافیست و مشکلی ساخت و ساز نمی نماید.
 
برای مثال در حالتی که مقاله شما درباره‌ی شایسته ترین فیلم های تاریخ سینماست، یو آر ال شما قادر است به‌این سیرتکامل باشد:
 
domain.com/best-movies
 
یک سری لحظه حوصله فرمائید! به هیچ عنوان دست به تغییر و تحول یو آر ال های خویش نزنید، مگر اینکه ساختار یو آر ال درحال حاضر حاضر وب سایت اثر منفی شدیدی بر روی آن گذارده میباشد. چرا‌که تغییر‌و تحول یو آر ال ها موجب سردرگمی گوگل و یوزرها در یافتن و تشخیص محتواها می گردد. بدین ترتیب عالی میباشد که نکات آورده شده را برای محتواهای تازه وب سایت رعایت فرمائید.
 
در هر هم اکنون در شکل تغییر‌و تحول یو آر ال به هر دلیلی فراموش نکنید که ریدایرکت 301 ای از نشانی قبل به نشانی تازه ساخت‌و‌ساز نمائید.
 
6. بک پیوند ها
 
 
یک کدام از دیگر از قسمت های اصلی بهینه سازی، بک پیوند ها میباشند. خواسته از بک لینک و پیوند، لینکیست که یک سایت برای اشاره به اینترنت سایتی دیگر از آن به کار گیری می نماید.
 
در عین درحال حاضر که بک پیوند ها میتوانند ادله مهمی در ارتقا جايگاه وب سایت محسوب شوند، البته آنان می بایست از وبسایت های دارای اعتبار و مربوط به محتوای شما باشند.
 
برای مثال در‌صورتی‌که وبسایت شما درباره seo باشد، بک لینک و پیوند های با صرفه برای آن از وبسایت هایی با مسئله بازاریابی آنلاین خواهد بود. همینطور چگونگی و اعبتار دامنه آن وبسایت نیز بر روی توان بک لینک و پیوند ساخت گردیده اثر گذار میباشد. موتورهای کاوش این طور تصور می نمایند که هر چه چگونگی بک پیوند ها بیشتر باشد، محتوای تارنما شما برای یوزرها اثر گذار‌خیس خواهد بود.
 
در اصل گوگل بک پیوند ها را مانند یک رای مثبت برای وب سایت ها تصور می نماید. هر چقدر جايگاه دامنه یک وبسایت بیشتر باشد، قیمت بک پیوند های آن نیز بیشتر خواهد بود، به دلیل آن که این سیرتکامل وب سایت ها خویش را تحت عنوان منابعی دارای اعتبار در اینترنت نشانه داده اند.
 
دستیابی بک پیوند های کیفیت بالا باید یک کدام از حق تقدم های اساسی شما در seo محسوب خواهد شد، به این دلیل که موجب ارتقا شدید درجه وبسایت شما گردد. با استعمال از ابزارهای شناسایی بک لینک و پیوند میتوانید استارت به تشکیل داد بک لینک و پیوند در تارنما های دارای اعتبار فرمائید.
 
7. پیوند به دیگر تارنما ها
لینک و پیوند های فرنگی (Outbound links) لینک و پیوند هایی می باشند که از سایت شما به دیگر تارنما ها داده می گردند. در شکل پیوند دادن به بقیه محتواهای مرتبط در دیگر تارنما ها به موتورهای کاوش امداد می‌کنید تا فهم و شعور بهتری از قضیه محتوای شما داشته باشند. داشتن یکسری پیوند فرنگی مرتبط در محتوا می‌تواند به آن یاری دهد تا محتوایی قابل اتکا بوسیله موتورهای کاوش جلوه نماید.
 
البته در ایجاد کرد لینک و پیوند های فرنگی به چه نکاتی توجه کنیم؟
 
به بلاگ های مرتبط پیوند دهیم
مزرعه لینک و پیوند ساخت و ساز نکنیم
از ساخت‌و‌ساز پیوند های فرنگی زیاد جلوگیری کنیم
در شکل پیوند دادن به سایتی دیگر میتوانید طی یک نشانی اینترنتی به آن‌ها اگاهی دهید که به یک کدام از محتواهای آن ها پیوند داده اید. در شکل اجرا این فعالیت، ممکن میباشد که آن‌ها نیز در یک کدام از مطالب آتی خویش به تارنما شما لینک و پیوند دهند. این عمل هم به شما و هم به تارنما رقیبتان یاری خواهد کرد.
 
آیا لینک و پیوند دادن به بقیه وبسایت ها به seo یاری می نماید؟
 
در شکل پیوند دادن به یک محتوای مرتبط در سایتی دارای اعتبار به گوگل می فهمانید که محتوای تارنما شما نیز از قیمت بالایی شامل است. در وضعیت کلی این فعالیت میتواند در بهینه سازی اثر مثبتی به یار و همدم داشته باشد.
 
همینطور صاحبین آن وبسایت ها ممکن میباشد که با باخبر شدن از وجود اینگونه لینکی از وبسایت شما بازدید کرده و در سود به ترافیک وب سایت شما افزوده شود. همانگونه که گفته شد این شغل ممکن میباشد به دستیابی بک لینک و پیوند متقابل ختم گردد. هیچ چیز نشدنی نیست!
 
تا جایی که در‌این فعالیت زیاده روی نکنید، ساخت پیوند های فرنگی به بهینه سازی سایت شما لطمه ای نخواهد زد.
 
8. پیوند دادن به بقیه صفحه ها
با اینکه استخراج بک لینک و پیوند و پیوند دادن به دیگر وبسایت های مرتبط اساسی میباشد، ولی نباید از ساخت و ساز لینک و پیوند های داخلی نیز غافل گردید.
 
پیوند های داخلی لینک و پیوند هایی می باشند که از برگه به برگه ای دیگر در یک دامین داده می گردند. این لینک و پیوند ها بسیار کارامدند، چرا‌که موجب جابجایی یوزرها بین صفحه ها وب سایت شما می کردند. مثلا در همین مقاله هر جا که ما یحتاج بود، ما به محتوای مرتبط دیگری از سایت پیوند داده ایم.
 
لینک و پیوند های داخلی موجب افزایش محتوا و محصول ها اینترنت سایتتان میشوند. به این ترتیب این مجال را از دست ندهید.
 
9. seo تصاویر تارنما
 
 
تصاویر جز اصول اصلی seo محسوب می‌شوند. تمامی ما میدانیم که فهم و شعور موادتشکیل دهنده بصری با سرعت بالاتری شکل می گیرد. آن ها جذابیت بیشتری نسبت به جمله های متنی دارا‌هستند.
 
در حالی که وجود تصاویر در وب لاگ وبسایت به طور کامل ضروریست، البته ممکن میباشد که موتورهای کاوش در پردازش و شعور آن ها در گیر ایراد شوند. جهت تسهیل این عمل می‌توانید از تکنیک های سئو تصاویر وبسایت مانند متن جایگزین (Alt text) برای عکس ها سود ببرید. این متن در کدهای HTML ورقه قرار داده گردیده و توصیفی از تصویر را ارائه میدهند. خوب میباشد که همه تصاویر وبسایت شما دارنده اینگونه توضیحی باشند.
 
در کنار مزایای آن برای موتورهای کاوش، قادر است به اشخاص معلولی که حاذق به مشاهده تصاویر نیستند یاری دهد تا قابل انعطاف افزارهای اختصاصی بتوانند این متن را برایشان بخوانند. درصورتی که به هر دلیلی تصویر در برگه بار گذاری نشود، این متن در برگه، اکران داده گردیده تا مخاطب نیز به محتوای آن پی پیروزشود.
 
کد HTML ای که برای متن جایگزین به شغل می رود به صورت ”polaroid میباشد که درین نمونه عبارت polaroid pictures متن جایگزین میباشد.
 
در عین حالا که تایپ کردن متن جایگزین تکنیک نیکی به‌حساب می‌آید اعتنا داشته باشید که تعریف صادقانه ای ارائه داده و از به کار گیری بی آیتم از لغت ها کلیدی نیز خودداری کنید.
 
10. جلوگیری از Flash
 
 
Adobe Flash یک نرم افزار در صفحه ها اینترنت میباشد که از آن برای پخش مالتی مدیا و ساخت و ساز قابلیت و امکان تعامل با یوزرها به کار گیری میگردد. به کار گیری از Flash مزایای و معایب خویش را به یاور داراست. با این اکنون بایستی اعتنا داشت باشید که Flash های زیاد موجب کندی سایت میشوند. همینطور Flash در اکثری از گوشی ها قابل دسترسی وجود ندارد و گوگل هم از وجود آن شادمان نمی‌گردد.
 
متخصصین اینترنت بر این نظریه اند که 99% وبسایت هایی که از Flash به کار گیری می نمایند دارنده مشکلاتی در تلاش بوده و از پیاده سازی خیر و خوبی نیز بهره مند نیستند. به این ترتیب شایسته ترین فعالیت عدم استعمال از Flash میباشد. پلاگین ها و ابزارهای متعددی وجود دارا‌هستند که میتوانند وجود Flash در وبسایت را نظارت نمایند.
 
11. سوشال مدیا
 
 
همان گونه که احتمالا می‌دانید سوشال مدیا میتواند ابزار قدرتمندی برای وبسایت شما محسوب گردند و داشتن حساب در فیسبوک، لینکدین و اینستاگرام یکی اصول افزایش بهینه سازی وبسایت میباشد.
 
با این که سوشال مدیا مستقیما با seo در زمینه‌ی وجود ندارد، البته موجب ارتقا اکران مارک شما و ترافیک تارنما می‌گردد که‌این مسئله به صورت غیر بی واسطه در ارتقاء سکو تارنما اثر گذار میباشد.
 
بنابریان در طراحی اصول seo هیچوقت سوشال مدیا را از حافظه نبرید. یکی شایسته ترین راه‌حل های سئو سوشال مدیا، تکثیر محتوا درین شبکه هاست. با استفاد ه از نکات متعددی که در‌این شغل وجود دارااست میتوانید حداکثر سود وری را از سوشال مدیا دستیابی فرمائید.
 
برای مثال میتوانید با استعمال از متا تگ Open graph و Twitter card اکران بهتری از پیوند های وب سایت در هنگام اشتراک گذاری داشته باشید.
 
متا تگ Open graph به شما یاری می نماید تا متن، توضیحات و تصویر محتوای پیوند ها را به طور سفارشی در هنگام اشتراک گذاری تهیه و تنظیم فرمایید. این شغل موجب ماهر خیس جلوه دادن شما شود. آموزش سئو مشهد

 
همینطور به کار گیری از کلمه ها کلیدی و هشتگ ها را هم از حافظه نبرید. به عبارتی ضوابط استعمال از کلمه ها کلیدی در تیتر ورقه و متا دیسکریپشن در اینجا نیز وجود داشته و موجب اکران هر چه خوب و بیشتر پست های شما در سوشال مدیا شود.
به کارگیری از یک ابزار جستجوی لغات کلیدی در اینجا می‌تواند یاری نیکی باشد، ولی به کارگیری بی روش ای از کلمه ها کلیدی نداشته و به طور طبیعی آن ها را به فعالیت ببرید. یکی‌از ابزارهای عالی در رئیس شبکه های عمومی Hootsuite میباشد. با استعمال از این ابزار میتوانید شبکه‌های‌اجتماعی مختلف خویش را از یک پلتفرم مدیر فرمائید.
 

تاثیر ریدایرکت در سئو

 

بهینه سازی مخفف seo برای موتور های کاوش میباشد. ریدایرکت اصطلاحی میباشد برای تعریف فعالیت جابجایی مخاطب از یک URL به یک URL دیگر. ریدایرکت یک برگه معمولاً بدین معنا میباشد که شما به ورقه، یک URL به طور کاملً نو می دهید.کار ریدایرکت بسیار معمولی میباشد و اکثر وقت ها فارغ از اگاهی بازدیدکنندگان ورقه آیتم به کار گیری قرار می‌گیرد. ابزارهای رایگانی وجود دارا هستند که می‌توانید از آن ها برای تأیید صدق ریدایرکتها به کارگیری نمائید. آموزش سئو مشهد

 
وقتی که ریدایرکت به صدق تهیه خواهد شد، حدودا هیچ کس حتی متوجه آن هم نمی‌شود. حتی بهینه سازی وبسایت شما نیز پایین اثر قرار نخواهد گرفت. seo یا این که seo برای موتورهای کاوش، کلید شما برای جذب بازدیدکنندگان از گوگل به وب سایت شما میباشد، بدین ترتیب دقت به seo بسیار اصلی میباشد. درین مقاله به پژوهش اثر ریدایرکت در seo و نکات مرتبط خوا هیم پرداخت. آموزش سئو در مشهد

 
زمانی که ریدایرکت به صحت ایفا گردد، به هیچ عنوان به seo وبسایت شما زخم نمی رساند. و برعکس، وقتی که ریدایرکت به صدق اعمال نشود، میتواند بهینه سازی وبسایت شما‌را نابود نماید. برای ادراک اینکه بفهمیم چه طور بهینه سازی و ریدایرکت در کنار یکدیگر شغل می نمایند، با ما تا انتهای مقاله همدم باشید.
 
چرا بایستی از ریدایرکت به کارگیری نمائید؟
دلایل ریدایرکت صفحه ها، فراوان و متنوع میباشد. مرسوم ترین برهان برای استعمال از ریدایرکت وقتی میباشد که یک URL منسوخ گردیده و منزه گردیده است. شاید شما یک وبسایت نو ساخت نموده اید و میخواهید اشخاص وقتی که از سایت پیشین بازدید می نمایند، سایت جدیدتان را ببینند. شاید هم شما در هم اکنون اجرا آزمایشی میباشید تا مشاهده کنید اشخاص، کدام وب سایت از در بین دو ورژن ای که پیاده سازی نموده اید را بیشتر دوست دارا‌هستند.
 
در حالتی‌که شیت‌ای را جابه‌جا کرده یا این که حذف کرده‌اید، یا این که در صورتی‌که دامنه جدیدی خریداری کرده‌اید البته میخواهید اینترنت‌تارنما را با به عبارتی صورت قدیمی خویش محافظت فرمائید، می توانید از ریدایرکت استعمال فرمائید. در حالتی که نیاز داشته باشید یکسری وب سایت را مخلوط فرمایید یا این که بازدیدکنندگان را به URL های نو هدایت نمایید، تمامی دلایلی می‌توانند باشند تا از ریدایرکتها استعمال نمایید. وقتی که ریدایرکت به صدق تهیه و تنظیم گردد، بازدیدکنندگان حتی متوجه تغییر و تحول مسیر هم نخواهند شد. در غایت، هر دامنه ای به دلایلی میتواند نیاز به ریدایرکت داشته باشد.
 
چه‌طور یک ریدایرکت را فعال‌سازی کنیم؟
جاری ساختن ریدایرکت را می اقتدار با یکی از دو نسخه برداری و پیست، بسیار سریع و سهل و آسان اعمال بخشید. در بالا شما بایستی یک کد مطلوب ریدایرکت با اعتنا به اینترنت سرور خویش پیدا فرمایید، آن را نسخه برداری نمایید و آنگاه آن را در فایل مطلوب در هاست خویش جایگذاری فرمایید. طراحی ریدایرکت منجر می‌شود که بازدیدکننده در غایت به URL نو رسد، حتی در صورتی‌که وی URL سابق را در مرورگر خویش تایپ کرد‌ه باشد. حتی با کلیک بر روی پیوند های دربردارنده URL دیرین گشوده هم یوزرها به URL تازه هدایت خواهند شد.
 
این زیبایی ریدایرکتهاست. به جای‌اینکه بدون چاره باشید هر لینک و پیوند به وبسایت دیرین خویش را پیدا فرمائید و آن را به پیوند وبسایت تازه تغییر‌و تحول دهید، صرفا کافیست وب سایت سابق را به وب سایت تازه ریدایرکت فرمائید. در‌حالتی که تا قبل از اینً کارت ویزیت چاپ و توزیع کرده و از دیگر نحوه‌های تبلیغاتی استعمال کرده باشید و در آن ها از پیوند وب سایت گذشته به کار گیری کرده باشید، این فعالیت قادر است در هزینه‌های شما صرفه‌جویی متعددی نماید. به دلیل آنکه نیاز به چاپ کارت های ویزیت تازه وجود ندارد و در هر شکل یوزرها به وبسایت نو هدایت خواهند شد. استحصال‌وکارهایی که سال‌ها بر روی اینترنت‌وبسایت سابق خویش کار کرده اند، با به کار گیری از این طرز میتوانند آن را ارتقاء دهند، فارغ از اینکه چیزی از دست برود.
 
دلایل متعددی برای تغییر و تحول URL ها می اقتدار مطرح کرد. در صورتی‌که مارک شما با اسم سابق دامنه عمل متعددی نموده است، منطقی میباشد که تارنما کهن را به سایت نو ریدایرکت فرمائید تا نتیجه ها به دست آمده از این کارایی ها از فی مابین نرود. همان طور که گفته شد، حتی حقیقتاً اصلی وجود ندارد که سایت نو درباره چیست و چه گونه پیاده سازی گردیده است، چون بازدیدکنندگان میتوانند آن را با نشانی وبسایت کهن که پیش از اینً می شناختند و به آن اتکا دارا‌هستند، به راحتی پیدا نمایند.
 
اشکال ریدایرکت ها
سه نوع مهم ریدایرکت وجود دارااست که مشتمل بر 301، 302 و Meta Refresh میباشند. 301 نوعی ریدایرکت میباشد که برای seo و جابجایی اعتبار پیشنهاد می شود. ریدایرکت 301 علامت می‌دهد که URL به صورت همیشگی جابجا گردیده است. ریدایرکت 302 به معنای جابجایی موقت URL میباشد.Meta Refresh هم پیرو توضیح داده گردد. نتایجی که از این سه نوع ریدایرکت به دست میاید، با یکدیگر بسیار متعدد میباشند. در راستای seo و محافظت سکو وبسایت، گزینش نوع درست ریدایرکت، دارای اهمیت میباشد.
 
ریدایرکت 301
ریدایرکت 301 یک ریدایرکت از نوع همیشگی میباشد. ریدایرکت 301 مطلقاً شایسته ترین نحوه برای به کارگیری در شرایطیست که نیاز به تغیر مسیر نشانی های وبسایت دارید. ریدایرکت 301 به معنای یک تغییر و تحول کلی در صفحه ها میباشد، بدین مضمون‌ که برگه تازه، اینک برگه مهم میباشد. ورقه سابق دیگر در حاصل جستجوی گوگل اکران داده نشده و ورقه نو، جایگزین آن می گردد. ریدایرکت 301 طرز واضحی برای تغییر‌و تحول مسیر در شکل قابلیت میباشد. ایفا ریدایرکت 301 سریع و آسوده بوده و اصلا به seo سایت شما زخم نمی رساند. چه کسی میداند؟! شاید همین برگه‌ای که شما در حالا قرائت میباشید، ممکن میباشد سوای اینکه شما متوجه گردیده باشید از مکان دیگری ریدایرکت گردیده باشد!
 
ریدایرکت 302
ریدایرکت 302 یک تغییر تحول مسیر موقت میباشد که برای هدایت بازدیدکنندگان وب سایت شما به شیت دیگر استعمال میگردد، البته تاکید می کنیم تنها به صورت موقت، چون قصد دارید بعداً شیت مهم را بازگردانید. خبرپراکنی گردیده است که ریدایرکت های 301 و 302 ممکن میباشد به صورت شبیه اخلاق و رفتار نمایند، ولی شما هیچ زمان نمی توانید نسبت به‌این دهانزد خیلی مطمئن باشید. فعال سازی و حفظ ریدایرکت های 302 بسیار غامض‌خیس از ریدایرکت های 301 میباشند، به این ترتیب لطفاً از آن ها نادر به کارگیری نمایید و مجال بگذارید تا مطمئن گردید که در شکل تعیین این نوع ریدایرکت، می دانید چه شغل می کنید. در شکل قابلیت، کارایی نمایید از ریدایرکت 301 استعمال نمایید. یک ریدایرکت 302 با تنظیمات ضعیف می‌تواند از نظر موتورهای کاوش مبادرت بدی تلقی گردد.
 
ریداریکت 307
ریدایرکت 307 بعداز ریدایرکت 302 پدید آمد. ریدایرکت 307 صرفا می بایست وقتی مصرف شود که نیاز به تغییر و تحول مسیر موقت داشته باشید و سازش سرور با HTTP 1.1 نیز پذیرش گردیده باشد. مثالی از مجال استعمال از ریدایرکت 307، به کار گیری از آن در طول تعمیر وبسایت میباشد. اعتقاد از اینکه آیا موتورهای کاوش شیت ای را سازگار تشخیص داده اند یا این که نه به طور کاملً ناممکن میباشد، به این ترتیب خوب میباشد صرفا از ریدایرکت 302 در وضعیت تغییر‌و تحول موقت نشانی به کارگیری نمایید.
 
ریدایرکت Meta Refresh
Meta Refresh نوعی ریدایرکت در سطح کاغذ میباشد خیر در سطح سرور. این نوع ریدایرکت ها از حیث seo نماید می‌باشند. در‌این نوع ریدایرکت یک کاغذ تازه گشوده گردیده و برای مثال در آن درج شده که «تا یکسری ثانیه دیگر به شیت نو هدایت میشوید». هیچ کس این شمارش معکوس ها را را دوست ندارد. لطفا در شکل قابلیت و امکان اجتناب نمایید.
 
خطای 404
وقتی که‌این پیام نشان داده می شود، به‌این معنا میباشد که آن کاغذ از وبسایت قابل دسترسی وجود ندارد. در اینگونه قوانینی یا این که URL نادرست تایپ گردیده یا این که آن کاغذ حذف گردیده‌است، در هر درحال حاضر این چیز نیکی وجود ندارد. در شرایطی که ریدایرکت به صدق تهیه نشده باشد، این پیام ممکن میباشد در هنگام گشوده شدن ادرس کهن ظواهر خواهد شد. مجموعاَ، خطای 404 بدین معنا میباشد که آن ورقه، دیگر نیست. این به عایدی وب سایت شما میباشد که دست کم یک برگه سفارشی برای خطای 404 داشته باشد که درین موقعیت مخاطب بتواند به مکان وصال به بن بست، بتواند به تارنما اساسی بازگردد. این طریق، یک راه‌حل مطمئن برای از دست ندادن ترافیک میباشد.
 
خطای 410
در شرایطی که سایتی دربردارنده محتوایی باشد که ایندکس گردیده‌است، در حالی که نبایست ایندکس می شد، خطاهای 410 ظواهر می‌شوند. خطای 410 به گوگل میگوید که هیچ گاه این برگه را مجدد مشاهده نکند، چون آن برگه دیگر نیست. در شکل مشاهده، آن ورقه دیگر در حاصل موتورهای کاوش آرم داده نمیشود. مثال ای از هنگامی که 410 می‌تواند اثرگذار باشد این میباشد که مالک استحصال و کاری میباشید و دیگر بعضا از سرویس ها پیشین را ارائه نمی دهید. شیت مرتبط با آن خدمت به طور طبیعی دیگر آیتم نیازتان وجود ندارد. ضمن این، شما نمیخواهید برگه آن خدمت در حاصل موتورهای کاوش آرم داده خواهد شد، چون ممکن میباشد کاربرانی به سمت تارنما جذب نمائید که برای شما مطلوب نیستند.
 

ساب دامین چیست؟

 

 
سال هاست که مباحثه بر روی تاثیر ساب دامین (Subdomain) بر روی سئو همچنان ادامه داراست. موافقان ساب دامین بر این عقیده اند که ساب دامین تاثیرات مثبتی بر روی seo دارد، در حالی که مخالفان ساب دامین بر روی مضرات ساب دامین بر روی سئو تاکید دارا هستند. در‌این نوشته ی علمی با ما یار و همدم باشید تا با پژوهش هر چه بیشتر دیدگاه ها موافق و مخالف بتوانیم به شما کمک کنیم تا تصمیم آموزش سئو مشهد  مناسبی در این مورد بگیرید.
جنگیدر وبلاگ های سئو در جریان است. از طرفی مخالفان ساب دامین نسبت به اثرات منفی به کارگیری از ساب دامین هشدار میدهند. این افراد به جای ساب دامین، بر استفاده از ساب دایرکتوری (Subdirectory) تاکید می کنند.
در طرف دیگر حامیان ساب دامین ها میباشند که بر تاثیرات مثبت ساب دامین بر روی بهینه سازی تاکید میکنند. آن ها بر این عقیده هستند که ساب دامین و ساب دایرکتوری هر دو به یک اندازه موثرند.ا یک جستجوی ساده در اینترنت به مقاله‌ها متعددی میرسید که هریک بر روی یکی‌از این جهات گرایش دارا هستند و دلایل متعددی برای لحاظ خود آورده اند. احتمالا بعداز تلاوت چند نوشته ی علمی در این باره دچار سرگیجه می‌شوید. آموزش سئو در مشهد

 
در این نوشته‌علمی به پژوهش تفاوت های ساب دامین و ساب دایرکتوری میپردازیم و بعد از آن بدین زمینه خواهیم پرداخت که چرا وب سایت ها از یک کدام از این دو ساختار استفاده می کنند. به دنبال نگاه دقیق تری به دیدگاه ها هر دو گروه پرداخته تا بتوانید تصمیم صحت برای گزینش یا عدم گزینش ساب دامین برای سایت خود بگیرید.
 
قبل از ادامه دادن این گفت و گو اجازه دهید که به تعریف و تمجید یکسری اصطلاح بپردازیم.
 
ساب دامین چیست؟
ساب دامین به مثابه فرزند برای دامین اصلی است. ساب دامین ها برای سازمان دهی به بخش های متعدد یک سایت گرانقدر گزینه استعمال قرار می گیرند، بخش هایی که از لحاظ مورد ای باهم مختلف می باشند. شما می‌توانید به طور نامحدود برای وب سایت خود ساب دامین ایجاد نمایید. این ساب دامین ها موجودیت های مستقلی داشته و همگی ذیل یک دامین مشخص و معلوم می‌باشند.
 
ساختار ساب دامین
در مثال زیر مشاهده می کنید که ساب دامین در سمت چپ دامین اصلی قرار گرفته هست:
 
 
 
در مثال پایین هم مشاهده می‌کنید که وب سایت های Apple و Shopify برای بخش های گوناگون خود از ساب دامین استعمال می کنند:
چرا از ساب دامین به کارگیری می‌کنیم؟
یک ساب دامین به شما قابلیت و امکان میدهد تا محتوای وب سایت خود را به بخش های متفاوت و قابل مدیریتی تبدیل فرمایید. به عنوان مثال می توانید بلاگ سایت خود را به صورت ساب دامین و با یک سیستم مدیریت محتوای دیگر مانند وردپرس طراحی و بسازید.
 
درپی به معرفی یک سری استفاده رایج از ساب دامین اشاره ای می‌کنیم.
 
1. طراحی وب سایت های متعدد به زبان های مختلف
از ساب دامین ها می توان برای ایجاد کرد صفحه ها مختلف برای زبان ها و مناطق جغرافیایی متفاوت بهره مند شد. در صورتیکه سایت شما چندین زبانه بوده و مشتریانی از کشورهای مختلف دارید، استعمال از ساب دامین مورد بسیار خیر می‌باشد. در این شرایط کاربران میتوانند به گویش مورد نظر خود سوئیچ کرده و این گونه تجارب کاربری مثبتی دریافت می کنند. این گزینه از طراحی یک وب سایت یکسری زبانه معمولا ارزان تر مجموع می‌شود.
 
برای مثال وب سایت پایین در دو زبان ژاپنی و انگلیسی دارای دو ساب دامین متفاوت می‌باشد.
2. تولید یک وبلاگ یا فروشگاه آنلاین جدا
در شرایطی‌که یک بلاگ گرانقدر پر‌از محتوا دارید و مایل به معرفی یک طراحی مختلف از سایر بخش های کسب و کار خود هستید، انعطاف پذیری یک ساب دامین قادر است موثر باشد.
 
ممکن است بخواهید فروشگاه آنلاین خود را به یک ساب دامین منتقل کنید. شاید هدف سایت اساسی شما فروش نباشد و در عین حال ترافیک فروشگاهی زیادی داشته باشید که بقیه صفحات شما را کند کرده است. در‌این‌صورت، تغییر‌و تحول و انتقال دکان به یک ساب دامین به ارائه تجربه روان‌تری برای کاربرانی که از سایت اساسی شما بازدید می‌کنند کمک می‌کند، و در عین اکنون فروشگاه آنلاین شما نیز در دسترس‌تر بوده و به راحتی قابل شناسایی هست.
 
از جمله، سایت Battersea Dogs & Cats Home را که دقیقاً این کار را ایفا داده اند، تفحص نمایید. فروشگاه Shopify آن ها در یک ساب دامین به آدرس (shop.battersea.org.uk) قراردارد:
3. ایجاد یک وب سایت غیر وابسته برای دستگاه های موبایل
از یک ساب دامین می‌توان برای ارائه تجربه‌ای سازگارتر با دستگاه های تلفن همراه برای امداد به بازدیدکنندگان سایت بهره مند شد. شما میتوانید یک ساب دامین برای نسخه موبایل تارنما ساخت‌و‌ساز فرمایید تا این نسخه توسط گوگل به بازدیدکنندگان موبایل ارائه شود. گوگل هم همین کار را جاری ساختن میدهد، به این دلیل که تجارب کاربری بهتری را ارائه می دهد.
 
برای مثال، «example.com»به بازدیدکنندگان دسکتاپ شما ارائه میشود، در حالی که بازدیدکنندگان تلفن همراه «mobile.example.com» را می بینند (که در یک ساب دامین رسپانسیو و سازگار با دستگاه های موبایل میزبانی می شود).
 
این قضیه در دنیای تلفن همراه امروزی که موبایل‌های هوشمند به سرعت به ابزاری برای جستجو تبدیل شده اند، عنایت فزاینده‌ای دارااست.
 
صفحه قبل 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 صفحه بعد