x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

تکنیک های بهینه سازی در دانش سئو

 


تشکیل داد محتوای قابل متکی بودن و قابل اعتقادوباور
محتوای قابل متکی بودن و قابل یقین یاری می کند تا خوا‌نندگان به محتوای سایت شما متکی بودن کرده و ارزش وبسایت شما افزایش یابد. محتوای قابل اعتقاد و باور یکسری ویژگی دارد:

نخستین اینکه نام و لقب مولف ساخت محتوا در آن وجود دارد.

دوم اینکه از تجربه واقعی کاربران در ساخت‌و‌ساز محتوا مصرف شده می باشد.

تولید محتوای قابل اتکا و قابل اعتقاد و باور یکی‌از قوانین برجسته و مهم در بازاریابی می باشد. ساخت‌و‌ساز محتوا غرض نهائی بازاریابی هست.

یک محتوای خوب اطلاعات مجانی و ارزشمندی را در اختیار کاربران قرار داده و مشتریان را به سمت خود جذب میکند.

همچنین با ارائه اطلاعات درست و واقعی و عرضه محصولات کیفیت خوب در مراقبت مشتریان خود می کوشد.

تکنیک های سئو در دانش بهینه سازی
با استعمال از تکنیک های بهینه سازی شما می توانید وب سایت ها و وب لاگ هایی تولید نمایید که موتورهای جستجو بتوانند بطور اثر گذار آن‌ها را کراول و ایندکس کرده و مرتبه بندی آن‌ها را افزایش دهند.

این تکنیک ها مشمول سازماندهی وب سایت، ساختار داده ها و کارایی صفحات وب می‌باشد.

تولیدکننده محتوا یعنی هر که مقالات را می نویسد و وب سایت را سئو می کند معمولا به‌تدریج رئیس و امان سایت را بر عهده داراست.

بنابراین شما به عنوان یک خالق محتوا قدرتمندترین گامی که می‌توانید برای بهبود سئو و ایجاد محتوا بردارید این هست که یک ارتباط کاری محکم و قدرتمند با همکاران فنی سایت برقرار نمائید.

پس از آن، همگی شما از سه تکنیک سئو برای شروع یک فعالیت تیمی خوب به کارگیری کنید.

این تکنیک ها عبارتند از:

همت و تجارب ورقه
همت و تجارب شیت به شما امداد می کند که تا محتوای موثر و مناسب را به مخاطبان خود ارائه دهید.

گوگل هسته های حیاتی خود را به عنوان آخرین شاخص برای داوری عملکرد وبسایت شما مامور می کند.

این هسته های حیاتی سرعت بارگذاری یک برگه، پایداری نمایش و پاسخگوئی شیت را مطالعه می کند.

قابلیت و امکان ربات های خزنده
وجود ربات های خزنده منجر میگردد تا موتورهای جستجو بتوانند تارنما شما‌را پژوهش و بررسی کنند.

ساختار وب سایت شما و چگونگی تولید محتوا یک قانون اساسی در کراول سایت شما میباشد.

لینک های شکسته، محتواهای ضعیف و ساختار لینکی ضعیف قدرت موتورهای جستجو را کاهش داده و در جايگاه بندی سایت شما تاثیر منفی می‌گذارند.

ایندکس شدن سایت
شما باید روی کیفیت و ساختاری که در تارنما خود به کار گیری می کنید حساس بوده و اطمینان نتایج نمایید که سایتی کیفیت بالا، با ساختاری کارکشته دارید.

در واقع باید سایتی ایجاد کنید که ارزش ایندکس شدن را داشته باشد.

برای این عمل بایستی محتوای متنی نفیس ساخت و ساز نمایید تا هم کاربران مجذوب وب سایت شما شوند و هم ربات های خزنده گوگل بتوانند آن را کراول کنند.

وب سایت شما باید دارای منویی باشد که کاربران بتوانند به راحتی از هر قسمت از وب سایت به کارگیری موردنیاز را بکنند. اعتنا داشته باشید که محتوای روان و ساده ساخت‌و‌ساز فرمایید.

با خواندن این نوشته‌ی علمی در سئوروز بهره می‌گیریم که هنر seo نیازمند مجموعه ای منحصربه‌فرد از مهارت ها می‌باشد.

رسیدن به این غرض فقط با یک نفر عملی نمی شود بلکه شما باید با ساخت و ساز یک دسته خوب از ساخت‌و‌ساز کنندگان محتوا و طراحان وب سایت ماهر به این غرض دست یابید.
 

چیکار کنیم رتبه سایت افت نکنه

 


دلایل افت و کاهش درجه وب سایت در گوگل میتونه موردها زیادی داشته باشه که در این مقاله من به تعدادی از اونها می پردازم که بدونید این موارد دیگر در سئو منقضی شده

آموزش سئو در مشهد


در این روزایی که اینترنت داره دائما تغییر و تحول میکنه و بروزرسانی های زیادی دارن کلیه روزه ارائه میشن، بهتره درباره بهترین طرز ها و تاکتیک های موجود در بروز باشین.

و اطلاعات خودتون رو دائما به روز رسانی کنین.

درین نوشته ی علمی از seo روز من دوازده مورد از اون گروه از مطالبی رو که ممکنه براتون نقص‌ ایجاد کرد کنن رو آوردم.

این موردها از مواردی هستن که دیگه در سئو کاربرد چندانی ندارن و شما بهتره استفاده از اونا رو کاهش به این.

و سعی کنین از روش ها و چاره های بروز تر و برتری به کارگیری کنین.

موتور های جست و جو هم دائما دارن در جهت بهبود الگوریتم های خودشون تکان میکنن تا بتونن یه تجربه خوب و کامل رو برای کاربرای خودشون داشته باشن.

و به عنوان یه بخش مهم از این عملکرد ها، اونا یسری از صفحاتی رو که کیفیت پایینی داشته باشن و مخاطبای زیادی رو راضی نکرده باشن، به عنوان هرزنامه شناسایی میکنن و اونا رو از حاصل جست و جوی خودشون حذف میکنن.

اکنون این مورد چه معنایی میتونه برای بازاریابان داشته باشه؟

اگه یکم دقت کرده باشین این مورد میتونه براتون به اون مفهوم باشه که اگه شما تاکتیک ها و آیین نامه های خودتون رو همگام با موتور های جست و جو بروزرسانی نکنین.

در اون صورته که شما از رقبای خودتون عقب میفتین و می بایست دوباره سعی کنین تا بتونین ازشون پیشی بگیرین.

در این نوشته‌ی‌علمی میخوام یسری از اون گروه از مفاهیم و تاکتیک های کهن رو بهتون معرفی کنم که شما می بایست اونا رو با یسری دستورالعمل موءثر دیگه جایگزین کنین.

1. به کارگیری خطا از عبارات کلیدی
مسیر های زیادی وجود داره که بازاریاب ها و مدیران وب سایت های متعدد ازشون استفاده میکنن.

ولی هنوز برخی از اونا نقش کلمات کلیدی رو به طور کامل فهم نکردن و در این زمینه دچار یسری خطاها میشن.

بیاین در این قسمت یه نگاه دقیق تری رو به انواع خاصی از ایرادات مدیریت لغت ها کلیدی مثل استفاده نامربوط و مختلف، نوشتن برای تراکم یه واژه کلیدی به خصوص و مالامال کردن لغات کلیدی بندازیم.

هدف گذاری و ایرادات در موضوع عبارات کلیدی نامربوط
خیلی از وقت ها متخصصای تازه کار تر سئو کوشش میکنن که محتوا و پیام های خودشون رو در محدوده تحقیقات لغات کلیدی خودشون قرار بدن و نه چیزای دیگه.

اونا محتوا های خودشون و همچنین ابر داده های اون رو طوری درست میکنن که یسری واژه و کلمه کلیدی رو به نمایش بذاره.

اما این عبارات کلیدی به معنای حقیقی وواقعی با محتواشون سازگار نیستن.

همچنین غرض کاربراشون در اون قضیه رو هم در نظر نمیگیرن.

این قضیه سبب ساز میشه که برند های مختلف قبل از اینکه یه فرصت برای برقراری ارتباط حقیقی با مشتریاشون داشته باشن خواننده هاشون و همچنین کاربرای خودشون رو از دست بدن.

البته به‌این موضوع هم دقت داشته باشین که اگه عبارات کلیدی ای که بازاریابی شدن با محتوای مورد نظرتون مطابقت و همخوانی نداشته باشن باعث میشه که مخاطبان کمتری اون برگه رو تفحص کنن.

بنابراین حتی اگه تحقیقات عبارات کلیدی خودتون رو خیلی بهتر ایفا دادین، بایستی همیشه بدین گزینه دقت داشته باشین که از مرتبط ترین لغات کلیدی با محتوای خودتون به کارگیری کنین تا بتونین بهترین نتایج رو برای وبسایتتون بدست بیارین.

و یادتون باشه که نباید تلاش کنین که کاربراتون رو گمراه کنین و به سمت یه محتوا با حجم کلمات کلیدی بالا بکشونین تا بتونین اون محتوا رو عالی نمایش به‌این.

گوگل این مسئله رو به نه ادراک میکنه و میشه اون رو به عنوان یه فعالیت منسوخ شده در سئو و در خیلی از موردها یه تکنیک کلاه سیاه معرفی کرد.

حجم و تراکم لغت ها کلیدی
اگه شما صرفا برای تراکم و حجم لغت ها کلیدی خودتون بنویسین و فقط به این مورد توجه کنین، مثل خیلی از تکنیک های لغات کلیدی ای که بر کلید لغات تمرکز میکنن، میتونه کارتون رو دشوار تر کنه.

این مسئله به دلیل اینه که گوگل دیگه به تراکم لغت ها کلیدی (یا همون نسبت استفاده کردن از یه واژه و کلمه کلیدی به خصوص به اسکن مجموع اون کاغذ) وابسته نیست.

بنابراین شما همیشه می بایست به این مسئله توجه کنین که گوگل دیگه از این طریق موضوع مناسب بودن یه تارنما برای کاربراتون رو تفحص نمیکنه.

این روزا این مسئله خیلی پیشرفته تر از قبل شده و موتور های جست و جو مانند گوگل از عامل ها زیادی برای گزینش نتیجه ها جست و جوی کاربراشون به کارگیری میکنن.

البته درسته که این نحوه ها و لغت ها کلیدی هنوزم اهمیت زیادی در مرتبه بندیتون دارن ولی برای جست و جو هایی که بها زیادی دارن می بایست از یسری راهکار های بروز و مناسب تر استعمال کنین.

در این مسیر برای اینکه بتونین یه نگرش درست تر رو در مقابل خودتون داشته باشین، بایستی به کیفیت محتواتون و نحوه فرستادن پیام ها و مفاد دیگه نهایت اعتنا رو داشته باشین.

مالامال کردن موردها زیادی از کلید واژه ها
این آیتم احتمالا یکی از سابق ترین ترفند ها در مورد کلمه ها کلیدی محسوب میشه.

از یه طرف دیگه خودتون حتما میدونین که seo درباره عبارات کلیدیه.

براین اساس، اگه شما هنوز اینجوری درنگ میکنین که میتونین با یسری کلمه ها کلیدی پربیننده و گرانبها به میزان زیاد، از رقبای خودتون سبقت بگیرین باید بهتون بگیم که این نحوه این روزا دیگه خیلی نمیتونه براتون مفید باشه.

به دلیل آنکه موتور های جست و جو زمان زیادیه که میدونن لبریز کردن یه نوشته‌ی علمی از عبارات کلیدی دقیقا چه مفهومی داره و چه نوع ترکیب متنی میتونه غیر طبیعی بنظر برسه.

اونا این موضوع رو به عنوان یه برهان برای دستکاری نتایج جست و جو ها میدونن و همیشه این مورد ها رو در نظر میگیرن.

البته شما می بایست بدین آیتم هم توجه داشته باشین که ممکنه هنوز محتوا های با ارزشی هم وجود داشته باشن که با به کارگیری از عبارات کلیدی ساده تونستن درجه های خوبی داشته باشن و از رقبای خودشون سبقت بگیرن.

اما جمعاًَ شما باید کوشش کنین که همیشه از روش های بروز تر و مطمئن تر استفاده کنین تا بتونین بهترین حاصل رو برای وبسایتتون بدست بیارین.

همیشه هم باید بدین مسئله توجه داشته باشین که شما بایستی تلاش کنین رضایت مخاطباتون رو بدست بیارین نه اینکه صرفا به پندار عالی نشون دادن وبسایتتون در ازای موتور های جست و جو باشین.

2. نوشتن برای ربات ها
فهم این نکته خیلی مهمه که نوشتن یه نوشته‌علمی غیر طبیعی نمیتونه در نظر مخاطباتون حقیقی جلوه کنه.

و موتور های جست و جو هم این آیتم رو میدونن.

یه یقین خطا در این باره وجود داره که نوشتن برای وب این معنیو میده که هر باری که یه مورد رو میارین باید مطلقا اون رو با نام خاص خودش هم تکرار کنین و نسخه های متعدد اون رو تکرار کنین تا تمامی مبانی گزینه نظرتون پوشش داده بشن.

هنگامی که Crawling رخداد میفته، عبارات کلیدی تکرار میشن و در یک سری نسخه متفاوت دیده میشن.

بنابراین میتونن کاغذ رو به خیر سکو بندی کنن و نیازی به استعمال بیش تر از حد از کلمات کلیدی نیست.

این زمینه دیگه نمیتونه تاثیر زیادی برای کسب و کارتن داشته باشه.

موتور های جست و جو به طور کافی پیشرفته هستن که بتونن متوجه کلمات کلیدی تکراری، تغییرات اونا و تجربیات نا مطلوب کاربرای گوناگون بشن.

بنابراین با دقت به کل مطالبی که گفتیم، شما بایستی کارایی کنین برای طرفدارای خودتون بنویسین نه اینکه فقط تلاش کنین اعتنا موتور های جست و جو یا ربات های دیگه رو به خودتون جلب کنین.

3. بازاریابی نوشته ی علمی
هر تلاشی که برای گول زدن و بازی دادن سیستم در دنیای سئو ایفا میشه معمولا جواب نمیده.

البته این مورد سبب نمیشه که بعضیا از کارایی کردن درین مسیر دست بردارن.

این مسئله به خصوص در مواردی دیده میشه که این مدل از تکنیک ها توسعه و گسترش های قابل توجهی رو برای یه نام تجاری، وبسایت و یا شاید ویژگی های دیجیتالی مرتبط با اون ارائه میدن.

مطمئنن در پیشین دایرکتوری های مقاله شغل میکردن و برای یه بازه زمانی زمان بر هم میتونستن یه کارکرد خوب رو از خودشون به نمایش بذارن.

معمولا یکی اولین اشکالاتی که برای بازاریابی دیجیتال وجود دارن article syndication ها بودن.

ولی برای اون گروه از افراد که اطلاعات بالایی داشتن چندان گرانبها بنظر نمیومدن.

و این آیتم دقیقا مثل کانال های دیگه ای بودن که از این قابلیت به کار گیری میکردن.

ولی گوگل درین اواخر دست به فعالیت شد و یه بروز رسانی خوب به نام بروز رسانی پاندا رو انجام داد.

این بروز رسانی در سال 2011 منتشر شد و تونست یاری های زیادی به مخاطبان برسونه.

پاندا تونست چشم انداز های جست و جو رو مجموعاَ تغییر تحول بده.

و اون گروه از وب سایت ها و مفاد مختلفی رو که محتوای نامناسب ارائه میدن رو مورد هدف خودش قرار بده.

ابدا بهتره بدونین که دیگه این شیوه بازاریابی خیلی نمیتونه بهتون امداد کنه و شما باید از یسری راه‌های بروز تر برای بازاریابی خودتون استعمال کنین.

این زمینه مخصوصا وقتی دیده میشه که محتوای شما باید با کیفیت و اصیل باشه و بتونه به کاربراتون قدرت و پشت گرمی رو منتقل کنه.

4. Spinning (چرخاندن) نوشته ی علمی
این شغل به طور معمول با یسری اپلیکیشن خاص ایفا میشه.

این مسئله یه تکنیک کلاه سیاه محسوب میشه و در وقتی رخداد میفته که یه نفر کارایی میکنه یه محتوای کیفیت عالی رو با استعمال از یسری کلمات و عبارات دیگه سازماندهی کنه و ازش به کارگیری کنه.

در اصل هم سود آخری یه متن نا مرتب میشه که همون محتوا های نوشته‌ی علمی اساسی رو داره.

همونجوری که خودتون به طبع متوجه شدین دیگه جای تعجبی وجود نداره که‌این راه دیگه خیلی نمیتونه براتون اثرگذار باشه.

در حالی که هوش مصنوعی همیشه داره پیشرفته تر و بهتر میشه، ولی هر چیزی که توسط یه نرم افزار درست میشه هنوز نمیتونه به اندازه یه مطلبی که انسان اون رو درست کرده کیفیت داشته باشه.

بدین ترتیب همیشه همت کنین تا یسری مقاله‌ها و محتوا های باکیفیت رو در وبسایت خودتون قرار به‌این تا بتونین رضایت مخاطبان خودتون رو بدست بیارین.

5. آماده ساختن لینک و پیوند
این گزینه هنوزم با گذشت این همگی سال میتونه به وبمستر ها جراحت برسونه.

مثل خیلی از تکنیک های سئو دیگه، اگه این کار به نظرتون نا معلوم میرسه و به فایده اون اعتقاد و باور ندارین بهتره که اونو اجرا ندین.

به دست آوردن پیوند ها هم با تکنیک های سئوی دیگه تفاوتی نداره.

ولی در قبل پرداختن به یسری پیوند که به وبسایتتون اشاره میکردن یه تکنیک معمولی به حساب میومد ولی این روزا بهتره که از یسری شیوه های بروز تر و رفیعتر استفاده کنین.

امروزه هم ما میدونیم که پروفایل های بک پیوند بایستی دقیقا مثل وبسایت هایی که ما روی اونا پژوهش داریم دفاع و بهینه سازی بشن.

و همچنین این موضوع هم تماما مشخصه که دامنه های نادر کیفیت تر و پیوند های خیلی زیادی که به یه تارنما اشاره میکنن.

ممکنه برای وبسایتتون مشکلاتی رو بوجود بیارن.

به این ترتیب عملکرد کنین که از این تکنیک به معیار خیلی زیاد استفاده نکنین و اون رو در توان متعادل نگه دارین.

گوگل هم میتونه خیلی وارفته وبسایت هایی رو که کیفیت پایینتری رو از خودشون نشون دادن بشناسه.

و همچنین میدونه که اون وبسایت ها چه هنگامی دارن بیش از حد معمول لینک و پیوند هایی رو برای وبسایتشون ارسال میکنن.

بنابراین این روزا اگه میخواین به طور به طور کامل قانونی به افزایش اعتبار خودتون و همچنین قابل مشاهده بودن و دیده شدن وبسایتتون کمک کنین، می بایست لینک و پیوند ها رو بدست بیارین.

نه اینکه به یه نفر پول بدین تا براتون به طور دستی پیوند بسازه.

6. استعمال بیشتراز حد از Anchor Text
لینک و پیوند های داخلی یه ویژگی هر وب سایت خوب و تجربه کاربری خوب اون وب سایت محسوب میشن.

این کار معمولا با anchor text ایفا میشه.

یه عنصر HTML که بهتون اجازه میده که به کاربراتون بگین اگه روی یه لینک کلیک کنن چه محتوایی براشون نمایش داده میشه.

Anchor text ها انواع مختلفی هم دارن که طراحان وب سایت ازشون به کار گیری میکنن. راهنما و گزینش به کارگیری از انکر تکست برای PBN ها رو بخونید قطعا.

البته مطمئنن برخی از اونا با تمرکز به موقعیتی که استعمال میشن میتونن مفید تر باشن و کوشش موءثر تری رو از خودشون نشون بدن.

در گذشته به کارگیری از anchor text به همپا تطابق دقیق اون با کلید واژه و کلمه هاتون بهترین شیوه استاندارد در seo محسوب میشد.

البته از زمان الگوریتم پنگوئن، گوگل در شناسایی کردن محتوا هایی که بیش از حد بهینه شده باشن بهتر عمل میکنه.

این قضیه به همون قانون طلایی درباره تشکیل داد محتوای ارزشمند که مورد پسند مخاطباتون باشه و طبیعی تر بنظر برسه برمیگرده.

بدین ترتیب همیشه به این مورد دقت کنین که اگه فقط کوشش کنین برای موتور های جست و جو بنویسین و نه برای کاربراتون، احتمالا با ایرادات زیادی روبرو میشین.

و نمیتونین از رقبای خودتون سبقت بگیرین.

بدین ترتیب قبل از تصحیح کردن یه محتوا خواسته های طرفدارای خودتون رو هم در لحاظ بگیرین.

7. تمرین کردن تکنیک های تحقیقات کلمه ها کلیدی منسوخ شده
مطمئنا کلمات کلیدی در 5 تا 10 سال قبل تغییرات خیلی زیادی رو تجربیات کردن.

بازاریاب ها هم در قبل دامنه عبارات کلیدی بیشتری رو در مشت داشتن.

و همین موضوع باعث می شد که بتونن متوجه بشن که چه مواردی برای برندشون بهتره.

و همچنین ادراک بهتری رو هم از اهداف جست و جوی کاربراشون پیدا میکردن.

البته خیلی از این مورد ها با عبارات کلید ارائه نشده تغییر و تحول کردن و راه های جدیدی جای اونا رو به دست آوردن.

در سال های آینده هم یسری ابزار دیگه ارائه شدن که کارایی میکردن داده های کلمات کلیدی رو تکرار کنن.

اما همونجوری که خودتون میدونین بازآفرینی همگی اونا ممکن نیست.

ولی با تمام این مواردی که گفتیم و با وجود حذف شدن خیلی از کلید واژه و کلمه هایی که حذف شدن، بازریاب ها باید تحقیقات کلمات کلیدی خودشون رو ادامه بدن.

تا بتونن یه شعور صحیح تری از صنعت، رقابت، حوزه‌ جغرافیایی و خیلی از موارد دیگه بدست بیارن.

برای این شغل خیلی از بازاریاب ها به ابزار نرم افزار ریز عبارات کلیدی بدون پول گوگل مراجعه میکنن و ازش به کار گیری میکنن.

این یه ابزار رایگانه که داده های مو جود در اون در طی سال های زیادی آیتم رسیدگی قرار به دست آوردن.

و میتونه داده هایی رو بهتون ارائه بده که شما تا قبل از این نمیتونستین بهشون دسترسی داشته باشین.

ولی این زمینه هم مهمه که یادتون باشه اون داده ها دقیقا چه مواردی رو درباره لغات کلیدی بهتون نشون میدن.

البته شما بهتره این قضیه رو هم بدونین که رقابت در برنامه ریزی لغات کلیدی بیشتر به قضیه رقابت و ترافیک پولی ارتباط داره.

و اون مجموعه از ابزار های پولی هم میتونن سکو بندی شما رو بهبود بدن.

دو جایگزین خوب و پولی برای اون ابزار وجود دارن که اونا Moz Keyword Explorer و Semrush’s Keyword Magic هستن.

بدین ترتیب اگه میخواین یه جايگاه بندی و منزلت بهتری رو برای وبسایتتون تضمین کنین، بهتره در کنار ابزار های بدون پول از یه ابزار پولی هم برای وبسایتتون به کار گیری کنین.

اما Google Trends هم یه ابزار اثرگذار و رایگان دیگه می باشد که میتونه دراین باره بهتون کمک های زیادی برسونه. 7 روش استفاده از Google Trends رو بخونید.

8. تصحیح کردن صفحه برای همه ی تغییرات لغت ها کلیدی
یه زمانی این مورد یه تکنیک اثرگذار برای رتبه بندی مناسب برای همگی لغت ها کلیدی با ارزش محسوب میشد.

که توسط برندتون و پیام های خودتون آیتم هدف قرار گرفته بودن.

خوشبختانه، بروزرسانی های الگوریتم های مختلفی مثل Hummingbird و RankBrain و موارد دیگه به گوگل کمک کردن.

تا متوجه بشه که تغییرات در یه کلمه به خصوص، در واقع به یه گزینه ارتباط داره.

براین اساس همیشه به این آیتم دقت داشته باشین که بهترین و اثرگذار ترین محتوا دراین باره بایستی به دلیل اون ارزشی باشه که یه قضیه به خصوص به کاربران ارائه میده، نه صرفا تغییر و تحول یه کلمه.

و همچنین این یه واقعیته که این شغل میتونه به وبسایتتون آسیب برسونه و به دلیل تولید یسری محتوای مشایه، واحد سنجش بازدید هاتون هم کاهش پیدا میکنه.

تجربه منفی کاربران هم یه عامل محکمه که شما نباید این عمل رو برای وبسایتتون اعمال بدین.

همچنین این موضوع که گوگل این روزا عالی متوجه این مفاد میشه، سبب اینه که شما بهتره از یسری تکنیک بروز تر و مطمئن تر برای دستیابی و کارتون به کار گیری کنین.

این یه تاکتیک بود که صرفا به بها کلمات کلیدی اعتنا می شد و این روزا دیگه به یه تکنیک دیرین در مورد جلب دقت موتور های جست و جو محسوب میشه.

و بطور کلی از این گزینه بهره میگیریم که شما می بایست کارایی کنین همیشه در محتوا های خودتون کاربراتون رو در لحاظ بگیرین و بهشون اعتنا کنین.

9. مقصود قرار دادن پرس و جو های جست و جوی‌بار تطابق دقیق
این تکنیک با این مقصود بود که با یسری عامل ها دقیق و به طور کامل یکسان با جست و جو های کاربران جايگاه بندی جاری ساختن بشه.

البته خیلی تلاش نمی شد که سبب بهینه سازی یه وب سایت بشه.

این‌شیوه تا یه حدودی قبل از اینکه به طور کامل استقرار پیدا کنه به یه طرز محبوب تبدیل شده بود.

بنابراین طرز، بازاریاب ها عملکرد میکنن تا در سکو های برتری برای جست و جو هایی قرار بگیرن.

که این جست و جو ها فقط مبنی بر یسری پرس و جو های محدود طبقه بندی میشن تا بتونن یه نرخ کلیک بیشتر رو برای وبسایتشون بدست بیارن.

جمعاًَ اینم یکی دیگه از روش های منسوخ شده در seo محسوب میشه که شما بهتره اون رو با یسری طرق بروز تر جایگزین کنین.

10. خرید دامنه با یه تطابق دقیقتر
داشتن یسری کلمات کلیدی گران بها در URL خودتون میتونه تا حدودی یه نحوه منطقی محسوب بشه.

ولی وقتی که‌این‌راه گمراه کننده و گیج کننده بشه (یعنی یه تجربیات کاربری نامناسب رو برای کاربراتون داشته باشه) باید عملکرد کنین ازش به کار گیری نکنین.

بهترین و بزرگترین روش برای دامنه ها هم اینه که اونا رو با برند خودتون تطبیق بدین.

اسم برندتون بایستی کوتاه باشه و خیلی طولانی نشه، مختصر باشه و تا یه حدودی برای کاربراتون مضمون‌ دار باشه.

بدین ترتیب شما باید همت کنین همین موضوعات رو از دامنه های خودتون انتظار داشته باشین.

البته گوگل خیلی وقت گذشته برای دامنه های تطابق دقیق قیمت قائل می شد و استفاده کردن از اون رو به عنوان یه سیگنال جايگاه بندی ارزشمند میدونست.

داده های رفتاری این روزا به گوگل یاری میکنن که تغییراتی مثل این و خیلی مفاد دیگه رو ساخت‌و‌ساز کنه.

بدین ترتیب بهتره که یه شرکت خوب داشته باشین که تولید ها و خدمات خوب و با یه نام تجاری مطمئن رو به کاربراتون ارائه به‌این.

با این برنامه خردسالان میتونین مطمئن باشین که گوگل وبسایتتون رو در جایگاه های بهتری نشون میده و اون رو در نتایج جست و جویبار کاربراتون به نه نمایش میده.

و نکته ی مهمی که اینجا وجود داره اینه که باید عملکرد کنین رضایت مشتریاتون رو بدست بیارین.

11. تکیه کردن بر امتیاز های اعتبار دامنه شخص ثالث
آیا شما هم یه کمپین لینک سازی یا توزیع محتوا از یه لیست از وب سایت های باکیفیت تر درست کردین؟

اگه این فهرست وبسایت ها رو فقط مبنی بر اعتبار دامنه رتبه بندی میکنین، می بایست قطعا یسری تجزیه و ارزیابی های بیشتری رو ایفا بدین.

تا بتونین مطمئن بشین وبسایتی که باهاش ارتباط برقرار میکنین واقعا برای کمپین خودتون ارزشمنده.

و همچنین می بایست ببینین که آیا محتوای اون وبسایت با مواردی که شما تبلیغات اون رو ایفا میدین مرتبطه یا نه.

و باید مطالعه کنین که آیا اون سایت ترافیک جست و جوی‌بار ارگانیک مناسبی رو از کلمه ها کلیدی مرتبط با شما دریافت کنه.

و همچنین قطعا می بایست به سوالاتی مثل مرتبط بودن لینک های ورودی اون وب سایت با خودتون جواب بدین و مطمئن بشین که در مجموع این مورد ها با وبسایتتون هماهنگ باشه.

همچنین امتیازات اعتبار دامنه میتونن بهتون امداد کنن که بعضی از سایت های کیفیت عالی تر رو از وب سایت های دیگه مستقل کنین.

ولی همیشه به‌این موضوع هم اعتنا کنین که این ادله نباید تنها عاملی باشه که شما بهش تکیه میکنین و ازش استفاده میکنین.

پس برای مطالعه یه تارنما عملکرد کنین کل عامل ها رو در نظر داشته باشین و بهشون توجه کنین.

12. انتشار محتوای فرعی
رو برو شدن با خیلی از موردها در گذشته عواملی بودن که میتونستن در رتبه بندیتون موءثر باشن.

برای مثال محتوا هایی آکنده از کلمات کلیدی و غیر معتبر و خیلی موارد دیگه در پیشین میتونستن یه درجه بندی خوب رو براتون داشته باشن.

البته این روزا باید سعی کنین از تکنیک های عالی و بروز تری برای جايگاه بندیتون به کار گیری کنین.

همچنین شما میتونین با یه جست و جو ببینین که چه مواردی واقعا برای موتور های جست و جو مهم هستن و میتونن در رنبه بندی بهتون کمک کنن.

بدین ترتیب اگه میخواین این روزا در سئو پیروز باشین می بایست درست ترین و برترین عمل رو انجام بدین و باید بهترین پاسخ برای جست و جوگر ها باشین.

زمانی میخواین یه قسمت از محتوای خودتون رو درست کنین، با رسیدگی درباره لغت ها کلیدی مرتبط و مورد هدفتون شروع کنین.

به احتمال زیاد هم، وبسایتی که در منفعت نخست نشون داده میشه کیفیت بیشتری در اون قضیه داشته.

به این ترتیب اگه میخواین از رقبای خودتون سبقت بگیرین می بایست محتوا های خودتون رو بالاتر از حد معدل ساخت و ساز کنین و عملکرد کنین از بهترین seo ها برای محتوای خودتون استعمال کنین.

و هنگامی اولین پیش نویس خودتون رو نوشتین، از یه ویرایشگر بخواین که محتواتون رو براتون دستکاری کنه.

با این برنامه کودکان میتونین اشتباهات محتواتون رو کاهش به این و باعث بشین که محتوای خودتون برای مخاطباتون باارزش تر بشه و بازدید های بیشتری رو دریافت کنه.

اما اگه نمیتونین یه ویرایشگر رو برای کسب و انیمیشن استخدام کنین، میتونین از نرم افزار های Hemingway، Grammarly و یا ProWritingAid به کارگیری کنین.

و با این کارتن ارزش محتواهای خودتون رو بالاتر ببرین.

تکنیک های قدیمی سئو میتونن یه مسیر خوب برای استحصال و انیمیشن بنظر برسن البته با وجود بروزرسانی های متوالی گوگل در دراز مقطع این تکنیک ها ممکنه به کسب و کارتن جراحت های زیادی برسونن.

به این ترتیب همیشه سعی کنین در موضوع seo بروز باشین و از برترین و بروز ترین طریق ها دراین باره استفاده کنین تا بتونین حاصل بهتری رو برای وبسایتتون و دستیابی و انیمیشن بدست بیارین.
 

خطاهای سری ۴xx

خطاهای سری ۴xx
این خطاها به اصطلاح خطاهای کلاینتی اسم دارا‌هستند و اغلب قابل رفع کردن میباشند. گرچه این خطاها اکثر وقت ها مرتبط با کاربر می‌باشد اما درایت از اینکه استفاده کننده دقیقا با چه کد خطایی مواجه گردیده‌است بسیار اصلی می باشد.
خطای ۴۰۰ یا این که Bad request
خطای ۴۰۰ در معنای درخواست بد یا این که نامناسب می باشد؛ برای رفع این نادرست استارت مطمئن گردید که نشانی صفحه سایت را صحیح وارد نموده اید و بعد از آن کوکی و کش سیستم خویش را پاک نمائید و مجدد آن را آزمایش فرمائید.
از طرفی می بایست این گزینه را آزمون فرمایید که آیا این نادرست فقط برای یک تارنما صورت میدهد یا این که وبسایت های دیگر هم بدین مشکل دچارند! در‌صورتی‌که در سایت‌های دیگر هم این ارور چشم شود احتمال زیاد، نقص‌ اساسی در سیستم شما و یا این که ارائه دهنده سرویس ها اینترنتی شماست.
مضمون‌ این اشتباه این میباشد که شما احتمالا می خواهید وارد بخش کاربری و یا این که رئیس یک بخشی از وبسایت گردید اما اسم کاربری، سر شما و یا این که آدرسی که تایپ نموده اید خطا می باشد.
و در برخی موردها در معنای این می‌باشد که دسترسی شما به نقطه پایان رسیده میباشد.
خیلی از وبسایت‌هایی که ما از آن اشتراک اخذ می کنیم؛ بعداز نقطه پايان اشتراک سوای اگاهی ما را با این پیغام سوپرایز می‌نمایند!
خطای ۴۰۳ یا این که Forbidden
این خطای دارای شهرت، ممنوع بودن دسترسی به یک صفحه را به ما اکران می‌دهد و به این مضمون‌ میباشد که ما در حال حاضر به هر دلیلی حق دسترسی به یک صفحه یا این که تارنما را نداریم.
معمولا در سال جاری‌ها که تحریم از طرف وب سایت‌ها وسرویس‌های فرنگی شدت گرفته میباشد، این ارور برای تمامی‌ی ما پررنگ خیس گردیده‌است. برای رفع این اختلال میتوانید از فیلترشکن استفاده کنید و یا این که کش خویش را خالی نمائید و مجدد از فیلترشکن به کارگیری کنید. از طرق دیگر؛ تحقیق صدق نشانی سایت، مطالعه نبود تداخل در بین پلاگین‌ها و پوسته های رئیس محتوا و… می باشد. 
خطای ۴۰۴ یا این که Not found
دارای اسم و رسم ترین ارور در محرمانه خطاهای ۴۰۰، خطای ۴۰۴ می باشد. به زبان معمولی، درسمت مرورگر یک برگه و یا این که آدرسی درخواست می گردد که به هر دلیل این نشانی و یا این که این کاغذ وجود فرنگی ندارد.
این خطا اکثر زمان ها بخاطر اشتباه تایپی در نشانی تارنما به وجود میاید. این اشتباه بخاطر اینکه غالبا زیاد صورت میدهد بایستی به شکلی قوی رصد خواهد شد و به شکلی باصرفه نیز پیاده سازی خواهد شد تا مخاطب شما از شیت سایت شما بیرون نشود. وجود این اشتباه به seo تارنما شما، به جهت تعدد، ممکن می باشد ضربه بزند، پس برای آن اپلیکیشن‌ریزی و پیاده سازی غیروابسته داسته باشید.
خطای ۴۰۸ یا این که Request timeout
این خطا در معنای نقطه نهایی وصال مهلت وقتی رابطه شما با وب سایت میباشد و هنگامی صورت می‌دهد که به هر دلیلی مشکلی در وب، سرور و یا این که هر دو، به وجود بیاید.
برای رفع این غلط اکثر اوقات زدن کلید F5 کافی می‌باشد.
از طرق دیگر رفع این نادرست می شود به استفاده و مراجعه به تارنما در ساعات دیگر و یا این که تغییر دادن وب اشاره نمود.
توده بندی نصیب اول:
خطاهای سری ۴۰۰، همانطور که گفته شد معمولا از سمت کاربر صورت میدهد و با رفرش کردن، اصلاح و یا این که بده بستان وب، رفع می‌گردد. خطاهای محرمانه ۴۰۰، یک سری آیتم دیگر نیز دارااست البته به جهت اینکه زیاد رایج نیستند و با به کارگیری از همین روش‌ها قابل رفع هستند، از پرداختن به آنها صرف نظر کردم. اینترنت‌مسترهای گرامی، مطلقا به پیاده سازی و نرم‌افزار‌ریزی برای اکران و رفع این خطاها التفات دهید، چون مخاطب ممکن میباشد با همین ایرادات خرد، تارنما شما‌را رها نماید.

 

خطاهای خصوصی ۵xx
این سری ایرادات یه این مضمون‌ میباشند که برای وب سایت مقصد مشکلی اتفاق افتاده یا این که سرور از دسترس بیرون شد‌ه‌است این خطاها به مورد ها مهم پایین، مجموعه بندی می گردند:

خطای ۵۰۰ یا این که Internal server
این نوع ارور دقیقا معین نمی‌نماید که نقص‌ چه چیزی میباشد، این ارور اکثر زمان ها به خیال مشکلات سیستم، وب کاربر، کوکی‌ها‌، کش، نادرست در کدنویسی و یا این که مشکلات در پیکربندی هاست و سرور صورت میدهد.



خطای ۵۰۲ یا این که Bad gateway
این اشتباه ممکن میباشد به جهت بروز مسائلی فی مابین سرورهای آنلاین که سوا در اختیار گرفتن شماست، صورت بدهد.
با این فعلا اکثر وقت ها هیچ مورد خاصی نیست بلکه مرورگر فکر می‌کند این نقص‌ مرتبط با امکانات کانال‌ی خانگی شماست و یا این که انگیزه دیگری داراست که فارغ در دست گرفتن شماست.
ولی غالبا این غلط یک خطای کانال‌ای در بین سرورهای وب میباشد. بدین مضمون‌ که‌این غلط ناشی از رایانه یا این که رابطه اینترنتی شما وجود ندارد.

خطای ۵۰۳ یا این که Service unavailable
بیشتر مواقع این خطا بدین ادله فیس می‌دهد که خدمت‌دهنده و یا این که سرور به شدت سرگرم می باشد و یااینکه تعمیراتی در موقتی اجراست.
گاهی ممکن است به جهت محدودیت‌های اتصال، در دست گرفتن‌گر‌ پهنای باند، تغییر تحول منابع سیستم، ارتقای نسخه پی اچ پی سرور و یا این که تداخل میان کدها، این ارور به وجود بیاید.
برای رفع این خطا باید با سرور تماس حاصل نمایید و انگیزه و راه‌حل مهم را از آنان بپرسید.

خطای ۵۰۴ یا این که Gateway timeout
این نادرست به‌این مضمون‌ میباشد که خدمت‌دهنده یا این که به عبارتی سرور به موقع از خدمت‌دهنده دیگر، که در کارایی برای کامل شدن درخواست سرور بوده میباشد، جواب را اخذ نکرده میباشد.
به مطرح شدن دیگر این غلط از در اختیار گرفتن شما بیرون میباشد و می بایست این غلط را با سرور خویش بین بگذارید.

 

جمع‌بندی نصیب دوم
همانطور که گفته شد این مشکلات، خطاهای سمت سرور هستند.
شما برای رفع این مشکلات میتوانید از رفرش کردن برگه، آزمون دوباره در یک فرصت دیگر، تماس با سرور و یا این که خالی کردن کوکی و کش مرورگر خویش به کارگیری نمائید. در‌صورتی‌که سوالی در این باره داشتید و یا این که نکته‌ و روش حلی به ذهنتان رسید، مطلقا با ما در میان بگذارید.
 

 

 

الگوریتم پنگوئن گوگل چیست؟

 


10 سال از هنگامی که الگوریتم پنگوئن گوگل معرفی شد، می‌گذرد. این الگوریتم چندین به‌روزرسانی داشته و به بخشی از الگوریتم اصلی گوگل تبدیل گردیده است. در بیشتر مورد ها، گوگل ادعا می‌کند که بسیاری از لینک و پیوند‌های بی‌کیفیت آنلاین را نادیده می‌گیرد؛ اما همچنان مراقب الگوهای غیرطبیعی مانند PBN، تبادل لینک و لینک‌های خروجی غیرطبیعی می باشد. در حال حاضر بهتر می باشد تحقیق کنیم الگوریتم پنگوئن در seo چه تأثیراتی دارد.

الگوریتم پنگوئن گوگل چیست؟
در سال 2012، گوگل به‌طور رسمی «به‌روزرسانی الگوریتم Web Spam» را راه اندازی کرد که به‌صورت خاص لینک و پیوند‌های اسپم و پیوند‌های غیرطبیعی تشکیل شده را مورد هدف قرار می دهد.

الگوریتم Web Spam بعد ها از طریق توئیت مت کاتز (Matt Cutts) که در آن زمان مدیر گروه Web Spam گوگل بود، به‌عنوان به‌روزرسانی الگوریتم پنگوئن رسماً شناخته شد. گوگل رسماً الگوریتم Web Spam را پنگوئن نام‌گذاری کرد. هیچ استدلال رسمی در امر اینکه این اسم از کجا آمده می‌باشد، وجود ندارد.

قبل از الگوریتم پنگوئن، حجم لینک‌ها نقش مهمی در جايگاه‌بندی صفحات هنگام خزیدن (Crawl)، ایندکس (Index) و تجزیه و رسیدگی (Analyzed) توسط گوگل داشته می‌باشد. لذا قبل از الگوریتم پنگوئن در سئو مهم نبوده که از کجا، چطور و چقدر پیوند دریافت می‌کنید. این امر سبب می شد در هنگام درجه‌بندی جستجو، صفحه ها بی‌کیفیت در جایگاه برتری نسبت به آنچه باید باشند، ظاهر شوند.

چرا الگوریتم پنگوئن مورد نیاز بود؟
مبارزه و عملکرد گوگل برای کیفیت پایین حاصل، با الگوریتم پاندا استارت شد و الگوریتم پنگوئن یک دستیار خوب برای پیکار با این نبرد بود. این الگوریتم یک پاسخ و اقدام اساسی برای مراحل تغییر دادن نتایج گوگل از طریق ایجاد کرد پیوند کلاه سیاه بود.

مت کاتز در کنفرانس SMX سال 2012 می گوید:

ما به آن چیزی نگاه میکنیم که برای تقابل با محتوای کم کیفیت طراحی شد‌ه‌است. این امر به وسیله الگوریتم پاندا شروع شد، اما متوجه شدیم که همچنان مقدار زیادی Spam (هرزنامه) وجود دارااست که الگوریتم پنگوئن برای رویا رویی با آن طراحی شد.

هدف این الگوریتم خریداری کردن در دست گرفتن بیشتر و کاهش اثربخشی تکنیک‌های ساخت لینک Spam و لینک های سیاه و سفید بود. پنگوئن با فهم و شعور و پردازش پیوند‌های خروجی که از وبسایت‌های دیگر به عنوان بک لینک دریافت میشد، عملکرد کرد که این اعتقاد را پیدا کند که لینک و پیوند‌های طبیعی، معتبر و مرتبط که به آن‌ها اشاره کرده‌اند، به تارنما مقصد مشوق می‌دهند. در واقع تشخیص می بخشید که واقعا وبسایت‌ها دوست دارا هستند به وب سایت مقصد پاداش بدهند یا این لینک و پیوند‌ها توسط تارنما مبدا ساخته شده و خریدنی نبوده می‌باشد.

الگوریتم پنگوئن در سئو فقط با لینک و پیوند‌های خارجی سر و عمل داراست؛ به لینک‌هایی که به سایت ما داده شده، نگاه می‌کند و کاری با لینک های خروجی سایت ندارد.

تأثیرات اولیه الگوریتم پنگوئن
طبق آمارهای گوگل، زمانی که الگوریتم پنگوئن نخسین بار در آوریل سال 2012 فعال‌ساز‌ی شد، بیش از 3 درصد از نتایج جستجو را ذیل تأثیر قرار داد. الگوریتم پنگوئن نسخه 2.0، چهارمین به‌روزرسانی (با فعال سازی اولیه) خود را در ماه مه 2013 منتشر کرد و تقریباً 2.3 درصد از آحاد درخواست‌ها را ذیل تأثیر قرار اعطا کرد.

گفته می‌شود در هنگام فعال‌ساز‌ی، دو اقدام کلاه سیاه را مورد هدف قرار داده است، ولی یار و همدم با این‌ها طرح‌های متعدد لینک‌سازی و بهینه‌سازی بیش از حد کلمه ها کلیدی را مورد هدف قرار داده است. طرح‌های متعدد پیوند‌سازی، یک اصطلاح است برای طریق‌های تشکیل داد لینک غیرطبیعی، دریافت لینک‌های کلاه سیاه (بک لینک و پیوند‌های بی‌کیفیت و بی ارزش)، تبادل لینک، خرید بک لینک و پیوند و سایر شیوه های دریافت لینک و پیوند‌های غیرطبیعی که گوگل فهرستی از آن‌ها‌را تهیه و تنظیم کرده است.

فعال‌سازی نخستین الگوریتم پنگوئن گوگل با مقصود تشخیص محتواهایی که بیش از حد از لغت ها کلیدی استعمال می‌کردند بوده است. همچنین پنگوئن آن زمان با الگوریتم پاندا که بیشتر به‌عنوان الگوریتم کیفیت محتوا و وب سایت در نظر گرفته می شد، مرتبط شد.



به‌روزرسانی های الگوریتم پنگوئن گوگل
از وقتی که الگوریتم پنگوئن گوگل در سال 2012 راه‌اندازی شد، یکسری به‌روزرسانی داشته می باشد. به همین عامل انتظار می رود که یک‌سری ترفند دیگر به‌عنوان به‌روزرسانی الگوریتم ناشناخته در تاریخ ثبت شده باشد.

الگوریتم پنگوئن نسخه 1.1: 26 مارس 2012
در این به‌روزرسانی، تغییری در الگوریتم‌ها شکل نداده می‌باشد؛ بلکه تغییرات مربوط به به‌روزرسانی داده های باطن الگوریتم است. وب‌تارنما‌هایی که جریمه شدند، استارت به تطهیر طرح های مختلف پیوند سازی کردند و پیوند‌های غیرطبیعی خود را از در میان بردند. با این حال وب سایت‌ها رو به بهبود بودند. سایت‌هایی که در نخستینِ فعال‌سازی شناسایی نشدند، در این به‌روزرسانی شناسایی شده و جریمه برای آن ها در نظر گرفته شد.

الگوریتم پنگوئن نسخه 1.2: 5 اکتبر 2012
به‌روزرسانی مربوط به اطلاعات دیگری بود، این به‌روزرسانی بر عبارت‌های جستجو گویش انگلیسی و در بین‌المللی تأثیر گذاشت.

الگوریتم پنگوئن نسخه 2.0: 22 مه 2013
این نسخه از حیث فنی پیشرفته تر از نسخه‌های قبلی بود و نحوه تأثیر الگوریتم پنگوئن را بر نتایج جستجو تغییر و تحول بخشید. پنگوئن نسخه 2.0 حدود 2.3 درصد از جستجوهای انگلیسی و سایر زبان‌ها را به تناسب زیر تأثیر قرار اعطا کرد.

الگوریتم پنگوئن نسخه 2.1: 4 اکتبر 2013
تنها به‌روزرسانی الگوریتم پنگوئن که در همان سال اعمال شد و 1% از جستجوها را تحت تأثیر قرار داد؛ در حالی که هیچ توضیح رسمی از سمت گوگل وجود نداشت. داده ها آرم می دهند که به‌روزرسانی الگوریتم به نسخه 2.1، در عمیق تر نگاه کردن به وب‌وبسایت‌ها و افزایش اعتنا خزنده‌ها بوده و گسترش نیکی داشته هست. همچنین تجزیه و تحلیل بیشتری درباره ی اینکه طرح های لینک سازی و پیوند‌های اسپم وجود دارد یا خیر، جاری ساختن داده می‌باشد.

الگوریتم پنگوئن نسخه 3.0: 17 اکتبر 2014
در حالی که این به‌روزرسانی تبارک نامیده می‌شد، در واقع یک به‌روزرسانی دیگر از داده ها بود. کسانی که تحت تأثیر به‌روزرسانی های قبل بودند، به آن ها اجازه بازیابی و جبران را می‌بخشید، در حالی که بخش اعظمی از افراد به طرح های پیوند سازی اسپم ادامه دادند و از تأثیرات قبل فرار و گریز کردند، با این بروزرسانی، تأثیرات و تغییراتی را در وب سایت مشاهده کرده و متضرر شدند.

پیر فار (Pierre Far) کارمند گوگل، این قضیه را در پروفایل گوگل (Google+ Profile) خود تأیید کرد و خاطرنشان کرد: انتشار این به‌روزرسانی تعدادی هفته طول می‌کشد و همچنین 1 درصد از جستجوهای انگلیسی را نیز تحت تأثیر قرار می دهد.



الگوریتم پنگوئن نسخه 4.0: 23 سپتامبر 2016
تقریباً دو سال بعد از به‌روزرسانی نسخه 3.0، آخرین به‌روزرسانی الگوریتم پنگوئن راه اندازی شد. تبارک‌ترین تغییر و تحول این بود که الگوریتم پنگوئن، بخشی از الگوریتم اصلی گوگل شد.

وقتی‌که یک الگوریتم فراتر رفته و به بخشی از هسته تبدیل می شود، به‌این مضمون‌ نیست که تلاش الگوریتم تغییر کرده است یا ممکن است به شدت تغییر کند، به این مضمون‌ می باشد که درک گوگل از الگوریتم تغییر کرده نه خود الگوریتم. در واقع این مورد بیان می‌کند تجزیه و چک و پردازش‌های گوگل قدرتمند تر می‌گردد و این الگوریتم‌ها به امداد الگوریتم‌های اصلی میروند تا اعتنا و ادراک گوگل بیشتر شود.

اینک هم‌زمان با هسته گوگل الگوریتم پنگوئن، وب‌تارنما‌ها و لینک‌ها را در زمان واقعی بررسی می‌کند. این بدان معناست که شما می‌توانید تأثیرات آنی لینک سازی خود را ببینید. پنگوئن نسخه تازه لینک و پیوند‌ها را جریمه نمی کرد بلکه آن ها را بی بها میکرد.

همان‌طور که گفته شده می باشد، اطلاعات رسمی و یا تجربیات های شخصی در زمینه ی جریمه های الگوریتمی مربوط به پیوند‌ها هنوز وجود داراست. اطلاعات منتشرشده به وسیله متخصصین سئو در سراسر فقید و همچنین کاهش سکو‌بندی از طریق فایل Disavow، بعداز نسخه 4.0 الگوریتم پنگوئن این باور را تقویت کرده است.
 

 

 

 

درک بهتر کلمات جستجو شده به واسطه BERT

آپدیت BERT گوگل جدیدترین آپدیتی است که‌این موتور کاوش آن را ساخت نموده است و به گفته خویش گوگل، مهم ترین بروز رسانی که در 5 سال اخیر پیش آمده می باشد همین آپدیت BERT است که پیرو این نوشته ی علمی سئو سایت، به استیناف بدون نقص و جامع آن خواهیم پرداخت.
BERT یک بروزرسانی بسیار مهم گوگل است
در متن اعلامیه گوگل گفته شده می‌باشد که‌این گسترش ها و بروز رسانی ها به بهبود ادراک گویش امداد می نماید؛ به ویژه برای جستجوها و گفتگوهای طبیعی. آپدیت BERT گوگل در واقع امداد می نماید تا جستجوهایی که ایفا می گردد، عالی فهم گردیده و نتایجی که به اکران در می آید، مطلوب ترین مواقعی باشند که می اقتدار برای یک کاوش در یک لهجه خاص ارائه کرد. به خصوص برای اکران جستجوهای مکالمه مانند طولانی یا این که جستجوهایی که در آن عباراتی مانند “برای” یا این که “به” مضمون‌ و معنای مهمی دارا‌هستند و در هدف کاوش اثر خواهند گذاشت. بر پایه ی این بروز رسانی، موتور کاوش قدرتمند خواهد بود تا گزینه عبارات جان دار در کاوش شما‌را بفهمد. و در غایت شما میتوانید به طبیعی ترین صورت ممکن درپی مطلبی که می خواهید، بگردید.

فعلا وقتشه! اینو بخون: استراتژی محتوا و نکات فوق العاده برای تقویت آن
پیشنهاد تالیف کننده این میباشد که اول نوشته‌ی‌علمی بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

ماهیت و مضمون‌ آپدیت BERT گوگل چیست؟
به گفته برگزیدگان متخصصین seo تارنما، آپ تو دیت برت گوگل یک طرز آموزش پردازش گویش طبیعی میباشد که می تواند برای متن های بسیار زمان بر گزینه به کار گیری قرار بگیرد. این بروز رسانی مواقعی از قبیل آشنایی موجودیت، بخشی از تگ های رای زنی و پاسخگویی به سؤالات را میان بقیه فرایندهای گویش طبیعی انجام می‌دهد. BERT به گوگل امداد می نماید تا متن لهجه طبیعی جستجوها را به شایسته ترین صورت ممکن شعور نماید. گوگل این تکنولوژی را به طور open-sourced ارائه نموده است و در واقع سایرافراد تغییراتی در آن تولید کرده اند.

الگوریتم BERT یا این که به عبارتی Bidirectional Encoder Representations from Transformers، یک الگوریتم یادگیری بسیار عمیق است که داده ها مرتبط با گویش را آیتم پردازش قرار می دهد. همینطور به موتور کاوش اعلام می نماید که یک کلمه در یک متن با یکسری حروف غیر مرتبط، چه معنایی میتواند داشته باشد.

BERT و سئو داخلی وب سایت
شما باید بدانید که‌این بروز رسانی چه تاثیری در روند seo وب سایت و عملکرد سئوکاران خواهد داشت و آنها بایستی به چه مواقعی اعتنا داشته باشند. به گفته متخصصین بلندتر سئو تارنما، آپدیت BERT به آن تیم از سایت هایی که بهینه سازی داخلی ضعیفی دارند، نمی تواند امداد چندانی بکند. این آپدیت، 11 شاخصه مهمی که در مورد لهجه طبیعی وجود دارد را تقویت کرده و آنها‌را بهبود میبخشد. این بروز رسانی قادر است بر درک بشر ها نیز غلبه نماید؛ چراکه ممکن می باشد یک نیروی انسانی، ساعت‌ها به یک سخنرانی گوش کرده و متوجه چیزی نشوند؛ گویش شناسان مدام در امر مسائل مرتبط با کلمه ها گفتمان، گفت و گو های متعددی کرده اند.

اینک چنانچه تمرکزی که بر یک ورقه وبسایت وجود دارااست، قابل قبول نباشد، تکلیف چیست؟ در بسیاری از مفاد مشاهده کرده ایم که آدم ها هنگامی از کسی چیزی می شنوند، از وی درخواست می نمایند تا مجدد کلام خویش را تکرار نماید. در فرایند کاری موتورهای کاوش، ضمایر مدام نقص‌ هایی را به وجود آورده اند. آپدیت BERT الگوریتم گوگل بدین قضیه یاری متعددی نموده است و در واقعیت متن هایی که ماهیت دو یا این که چندگانه داشته اند، ارتقا پیدا کرده اند.

به هر موقتا شغل های متعددی برای متخصصین seo وجود دارد که می بایست جاری ساختن دهند؛ از جمله داده های ساختار نیافته وبسایت ها بایستی به داده های ساختار یافته تبدیل شوند یااینکه از نماد هایی خاص مثل پیوند های داخلی بایستی در صفحاتی که محتوای پاره ای دارند، به کار گرفت.



آیا به روز BERT گوگل بر بازاریابی محتوا اثر میگذارد؟
در جواب به‌این سوال می بایست بگوییم که آری؛ آپدیت تازه الگوریتم گوگل، بر بازاریابی محتوا تارنما شما اثر خواهد گذاشت. بر پایه ی نوشته ی علمی های گوگل، امروز محتوا ارزش و اهمیت بیشتری نسبت به قبلی پیدا نموده است و صاحبان سایت ها باید بیشتر تمرکز خویش را بر این مورد بگذارند که محتواهای تماما مربوط به جستجوها و سوال های یوزرها ساخت نمایند.

بروز رسانی BERT الگوریتم گوگل به این گزینه کمک متعددی می نماید. در منفعت، شما می بایست مرتبط بودن محتوای وب سایت با جستجوهای یوزرها را تحت عنوان او‌لین تقدم بازاریابی محتوا خویش قرار دهید. در این صورت شما می‌توانید شایسته ترین و هدفمندترین مخاطبین را برای صفحه های خویش جذب نمایید. rich snippet های گوگل نیز در این مورد دخیل بوده و به افزایش رابطه نتیجه ها ارائه گردیده و جستجوهای صورت گرفته توسط یوزرها کمک می نمایند.

فهم خوب کلمات کاوش گردیده به واسطه BERT
همانطور که گفته شد، این آپ دیت ادراک گوگل را از عبارتی که کاوش می‌گردد، بهبود می‌بخشد. نکته ای که می بایست بدانید این می‌باشد که آپ تو دیت برت گوگل، عبارت هایی که کاوش می گردند را تفحص می نماید خیر صفحات وبسایت های متفاوت را. با این موقتا آیتم این هست که seo داخلی التفات بسیار بیشتری نسبت به قبل پیدا خواهد کرد و صاحبان سایت ها بایستی با استفاده از طریق های بسیار ظریف و کاربردی، از عبارت های کلیدی در متن محتوای خویش به کار گیری نمایند.

آپ تو دیت نو گوگل مثل یک پلاگین وردپرس میباشد؛ به‌این مضمون‌ که بعداز اعلان همگانی، توسط اشخاص متفاوت، فردی سازی گردیده و ارتقاء پیدا نموده است. در اینجاست که متوجه می شویم آن گروه از محتواهای نسخه برداری گردیده و ضعیف، نمی توانند بهره ای از این بروز رسانی ببرند. برای مثال یک کلمه ممکن می‌باشد که در یک حوزه‌ یا این که یک صنعت معنای جداگانه ای داشته باشد که در مورد های دیگر با معنایی دیگر شناخته گردیده باشد. کاری که‌این آپ تو دیت گوگل انجام میدهد، این میباشد که دقیقا صفحاتی را برای یک عبارت به اکران در می آورد که تماما با هدف کاوش و معنای آن عبارت در صنعت متبوع، رابطه داشته باشد.

نکته که باید بدانید این هست که آپدیت برت گوگل در واقع  یک نقطه استارت در ارتباط درک گویش طبیعی هست و در بعدی به طور طبیعی توسعه و گسترش های چشمگیری دراین مورد را شاهد آن هستیم. امید خواهیم داشت که با استفاده از این نوشته‌ی‌علمی فراگیری seo بتوانید تغییرات مطلوب را در فرآیند شغل های خویش به طوری که مبنی بر با بروز رسانی BERT گوگل باشد، ایجاد کرد فرمائید.
 
صفحه قبل 1 ... 34 35 36 37 38 39 صفحه بعد