x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

افزودن جدید به الگوریتم تجربه صفحه گوگل چیست؟

 کور اینترنت وایتال  در حال حاضر بخشی از الگوریتم گوگل میباشد و به مجموعه سیگنال‌های تجربیات کاغذ، برای مثال سازش با تلفن همراه، HTTPS، و فی مابین‌افزارهای مزاحم آموزش سئو در مشهد پیوسته میباشد.این غول موتور کاوش در سپتامبر 2021 تأیید کرد که به‌روزرسانی تجربیات کاغذ تماما منتشر گردیده‌است.سیگنال سکو بندی تجربیات ورقه تا فوریه 2022 به جستجوی دسکتاپ می‌آید.از فوریه 2022، Google به‌روزرسانی درجه‌بندی تجارب شیت را در حاصل جستجوی دسک‌تاپ شروع می‌نماید. گوگل اظهار‌کرد که عرضه تا نقطه پايان مارس 2022 کامل شدن شود.به غیر از برگه ای که نیاز به سازش با تلفن همراه دارااست، این آپدیت رسانی مشمول آحاد سیگنال های فعلی ورژن موبایلی آپدیت رسانی تجارب ورقه می گردد.

جفری خوزه، مدیریت جنس در جستجوی گوگل، خاطرنشان کرد: «این راه اندازی جايگاه‌بندی مبتنی بر سیگنال‌های تجارب کاغذ‌ای میباشد که در اوایل این سال برای موبایل عرضه کردیم. می دانستیم اینگونه اتفاقی خواهد زمین‌خورد؛ گوگل بیان کرد که‌این حادثه در ماه مه 2021 در Google I/O چهره خواهد بخشید.این بدان مضمون‌ میباشد که شما می بایست به صورت دورازشوخی سئو تجربیات سرعت کاغذ را برای پرهیز از افت سکو اینترنت در لحاظ بگیرید.
آیا در مضمون‌ Core Web Vital مبتدی می‌باشید؟
کثر صاحبان وبسایت ها از Core Web Vitals بی اگاهی می باشند و نمی دانند به چه شکل وبسایت خویش را برای هم خوانی پژوهش نمایند.تفحص ای که بوسیله ScreemingFrog روی 20000 URL اعمال شد آرم بخشید که فقط 12٪ از نتیجه ها گوشی و 13٪ از حاصل دسکتاپ این محاسبه نو Google PageSpeed ​​را پشت راز گذاشتند.این به‌این معنا میباشد که رویه درازی در پیش میباشد تا صاحبان سایت تجارب ای بهتر از سرعت کاغذ ارائه دهند.به همین برهان میباشد که تصمیم گرفتیم راه‌حل های مختصری برای بعضا از همه گیرترین سؤالات در باب اضافه کردن فاکتور تازه گوگل به سیگنال سکو بندی تجارب ورقه ارائه دهیم.
 
Web Vitals چیست؟
 
به گفته گوگل، Web Vitals یک سیگنال تجارب کاربری میباشد که چگونگی یک کاغذ اینترنت را تجزیه و محاسبه می نماید.این یک راهنمای یک دست میباشد که مدیران اینترنت‌وبسایت‌ها می توانند آن را تحت عنوان یک واحد سنجش نگه دارا‌هستند. تا حد متعددی اعتقاد و باور بر این میباشد که تارنما های دوستدار Web Vitals تجربیات رفیعتر برگه را به یوزرها می‌دهند.
معیارهای Core Web Vital
9 واحد سنجش در Web Vitals وجود دارااست که میتوانید در گزارش تجربیات مخاطب Chrome پیدا فرمایید. اینترنت مسترها میتوانند تجربیات کاربری سایت خویش را با استعمال از این 9 میزان مهم تجارب استفاده کننده با صرفه نمایند.این معیارها برای تعبیروتفسیر تجربیات شیت وبسایت ها با استعمال از تجزیه و بررسی داده های می دانی PageSpeed ​​Insights یا این که از روش مشابه سازی بلادرنگ استعمال میگردد.
او‌لین رنگ
اولی رنگ به لحظات کلیدی بعد از استارت رندر شیت بوسیله مرورگر اشاره دارااست. این مشتمل بر رندر کردن رنگ‌های پس‌مورد غیر پیش‌فرض میباشد.
او‌لین رنگ محتوایی
این مرحله اصلی در رندر برگه اینترنت میباشد که در آن مرورگر هر متن یا این که تصویری را اکران میدهد خیر در اصلً با مدل های ظریف CSSاین نخستین دفعه میباشد که یوزرها یک عنصر بصری را در پنجره مرورگر خویش میبینند.
دام کانتنت بار گذاری
دام کانتنت بار گذاری| DOMContentLoad  مدت میباشد که در آن HTML اول تماما ارائه می‌شود.
در اکنون بار گذاری
این لحظه ای میباشد که کل منابع متعلق، برای مثال آیین نامه ها و تصاویر، بار گذاری میگردند.
تانی ورودی اولیه
FID تجارب استفاده کننده را هنگام سعی برای تعامل با یک ورقه نصفه بار گذاری گردیده اندازه گیری می نماید.
وسیع ترین رنگ محتوایی
در‌این مرحله، یوزرها محتوای انتقادی مهم را در برگه می‌بینند.
تغییر و تحول دکورا سیون تجمعی
یوزرها ممکن میباشد بعداز بارگیری CSS بوسیله ورقه، تغییری در چینش تجربیات نمایند. در صورتی‌که این تغییر و تحول هنگامی رخداد بیفتد که مخاطب در شروع اجرا یک تکان قاطع باشد، سبب به سیگنال تجربیات کاربری بد میشود.تغییر‌و تحول دکورا سیون تجمعی تا حد ممکن به برگه پایداری بصری می‌دهد و تجربیات کاربری بهتری را ضمانت می نماید.
تیتر به اولی بایت Time to First Byte یک واحد سنجش تجارب مخاطب میباشد که به تدبیر از پاسخگویی اینترنت سرور و بقیه منابع کانال یاری می نماید. تایید صلاحیت آگهی Notifications API به صفحه های اینترنت اذن می‌دهد تا اکران اعلان های سیستم را به آموزش سئو مشهد استفاده کننده آخری در دست گرفتن نمایند. از این 9 میزان حیاتی اینترنت، سه آیتم برای سیگنال‌های تجربیات استفاده کننده حیاتی می‌باشند و آن‌ها با هم ادغام می شوند تا Core Web Vitals را تشکیل دهند.
 

چند مزیت طراحی ریسپانسیو سایت برای سئو

 با گسترش استخراج و شغل های آنلاین و رغبت اشخاص به خرید اینترنتی، امروزه رقابت شدیدی در میان تارنما های متفاوت وجود داراست. هر بازاریاب دیجیتال کارایی می نماید با به عمل دریافت کردن آموزش سئو در مشهد استراتژی های نو بهینه سازی و ساخت و ساز محتوای موءثر، مشتریان بیشتری را جذب نماید. در‌این فی مابین الگوریتم های موتور کاوش نیز روز آپ تو دیت عوض شده و تجهیزات زیادی را در چنگ مدیران وب سایت ها قرار می‌دهد. با امداد این تجهیزات و ابزارها می شود به نیازهای مخاطبان جواب اعطا کرد و جايگاه تارنما خویش را بهبود اعطا کرد. به عنوان مثال مهم ترین اقداماتی که برای ارتقا بازدید و فروش یک وبسایت اثر گذار خواهد بود، پیاده سازی ریسپانسیو وبسایت میباشد.

 
در شرایطی‌که شما هم پیگیر مطالب و خبر ها فراگیری seo باشید، احتمالا این اسم را زیاد شنیده اید، ولی پیرو این مقاله قصد داریم به صورت کامل راجع‌به مزیت های پیاده سازی ریسپانسیو وبسایت برای بهینه سازی حرف کنیم و این معنا را بیشتر بشناسیم.
 
خواسته از پیاده سازی ریسپانسیو تلفن همراه چیست؟
مورد مهمی که بعضی از بازاریابان به آن اعتنا کافی ندارند، این میباشد که مخاطبان یک تارنما از دستگاه های زیادی برای ورود به تارنما استعمال می نمایند؛ به این ترتیب طراحی وب می بایست به طوری باشد که نسبت به سایز مرورگر یوزرها تغییر و تحول نماید.
 
از جمله کاربری که با گوشی مبادرت به جستجوی یک جنس می نماید، نیاز داراست که مطالب را با فونت مطلوب مشاهده نماید تا ناچار نباشد روی مورد های متعدد تارنما زوم نماید تا آنان‌را ببیند.
 
التفات این مسئله غیر قابل انکاراست به این دلیل‌که اثر متعددی بر تجارب کاربری تارنما شما خواهد گذاشت و جز موادسازنده نقش آفرین در سکو گیری وب سایت به حساب آورده می شود.
 
هنگامی که استفاده کننده وارد وبسایت شما می‌گردد و روش دکورا سیون وبسایت برای دستگاه آیتم به کار گیری وی سازگار وجود ندارد، فورا از تارنما بیرون میشود. این مورد به طبع اثر ها منفی برای فروشگاه اینترنتی به توشه میاورد. از همین رو مدیریت یک آنلاین شاپ می بایست برای ارتقاء ترافیک تارنما خویش، در جهت پیاده سازی ریسپانسیو تارنما مبادرت نماید.
 
چرا شما به یک وب سایت ریسپانسیو گردیده نیاز دارید؟
با توضیحات بالا احتمالا متوجه گردیده اید که ریسپانسیو بودن وبسایت یعنی چه و چه کاربردی برای وب سایت دارااست ولی پرسش آجل این میباشد که چرا به یک وبسایت ریسپانسیو گردیده نیاز داریم؟ انگیزه آن به طور کامل بدیهی میباشد؛ درواقع ریسپانسیو بودن یا این که پیاده سازی واکنشگرا سبب می‌گردد دامنه مخاطبان شما افزوده خواهد شد و یوزرها حس رضایت بیشتری نسبت به تارنما شما داشته باشند. در فیض ترافیک وب سایت بالا رفته و موتور کاوش آن را جزو حاصل اثر گذار برای یوزرها قلمداد می نماید.
 
اگرچه پیاده سازی ریسپانسیو رسما تحت عنوان یکی دست اندرکاران جايگاه گیری تارنما ها معرفی نشده میباشد، ولی گوگل به شیوه های مختلفی مداقه آن را نماد میدهد.
 
الگوی پیشنهادی گوگل برای ساخت سایت، یک پیاده سازی ریسپانسیو تلفن همراه میباشد که قابلیت و امکان انعطاف پذیری در اکران تارنما از روش نمایشگرهای متفاوت را داشته باشد. براین اساس به لحاظ میرسد موتور جستجوی گوگل، ریسپانسیو تارنما را دلیل مهمی برای جايگاه گیری وبسایت ها و اجتناب از تله های گوگل تلقی می نماید.
 
ضمن این ها پیاده سازی ریسپانسیو وبسایت می‌تواند سبب ساز به ارتقاء سرعت وبسایت گردد. همان طور که می‌دانید یک کدام از استراتژی های بهینه سازی برای جذب مخاطبان بیشتر این میباشد که سرعت بار گذاری صفحه ها اینترنت را ارتقاء دهید تا مخاطب فرصت متعددی را برای بار گذاری شدن تصاویر و محتوای وبسایت انتظار نکشد.
 
معمولی ترین رویکرد برای ارتقاء سرعت وب سایت، سود گیری از قابلیت و امکان ریسپانسیو وبسایت میباشد که سبب ساز می گردد صفحه ها تارنما شما وسعت کمتری داشته باشد و در سود سریع خیس لود گردد. آموزش سئو مشهد یک وب سایت واکنشگرا به راحتی در هر دستگاهی نشان داده میشود و تخت گاز با بعدها مانیتور آنها سازگار میگردد. از همین رو بخش اعظمی از مدیران تارنما ها در کوشش میباشند تا از این خصوصیت کاربردی و موثر استعمال نمایند.
 

سئو سایت موسسه حقوقی؛ کسب بهترین رتبه در نتایج گوگل

 امروزه بازار وکالت و فرایندهای حقوقی فوق العاده لبریز تقاضا میباشد. اکثری از وکلای رتبه یک و همینطور مجرب در ادامه راهی می‌باشند که بیشتر در معرض روئت کرد مخاطبان باشند آموزش سئو مشهد و از این شیوه به رونق حوزه کاری خویش بپردازند. چهت نیل بدین مقصود گرانقدر او‌لین مرحله ساخت سایت حقوقی میباشد. ولی در پی آن ما به seo وبسایت مجموعه حقوقی نیاز داریم.

این فرآیند تخصصی به معنای seo وبسایت برای الگوریتم‌ها و ربات های گوگل میباشد. هرچقدر سئو توانا خیس باشد به به عبارتی نسبت از رقیبان خویش پیشی می گیرید و در برگه اولیه فهرست حاصل گوگل در بالاترین سکو قرار خواهید گرفت. در‌این نوشته‌ی علمی قصد داریم درباره ی تکنیک های مربوط به سرویس ها seo وب سایت حرف کنیم تا قدری با روش شغل آشنا گردید.
طبقه بندی اشکال seo تارنما مجموعه حقوقی
در seo وب سایت مجموعه حقوقی سه راه اصلی دنبال می شود که هرکدام در موضع خویش بسیار دارای اهمیت می‌باشند. seo تارنما داخلی، فرنگی و تکنیکال تحت عنوان طبقه بندی اشکال seo در تارنما های حقوقی و وکالت جاری ساختن می گردند. این مورد ها جزو استانداردهای seo تلقی می گردند در و در شکل اجرای درست مسلماً حاصل ایده آلی خواهند داشت.
در اصلً نمی‌اقتدار فقط با یک تکنیک به مرتبه بندی و ارتقاء مقام وب سایت در فهرست حاصل گوگل پرداخت. بلکه ما برای بسط یک وب سایت به صورت برابر کوشش می کنیم از آحاد ترفندهای seo وب سایت و از تمامی طرز های جان دار برای seo وبسایت حقوقی به کار گیری کنیم.
seo داخلی سایت شرکت حقوقی یا این که on page
seo وب سایت شرکت حقوقی از نوع داخلی یا این که on page عملیات seo را صرفا در فضای داخلی تارنما اجرا می دهد و عملکرد می‌نماید محتوای داخلی را برای ربات های گوگل قابل بررسی نماید. مثلا متداول ترین اقداماتی که در بهینه سازی داخلی اجرا می شود می‌اقتدار به با صرفه‌سازی تگ های تیتر، لینک و پیوند های داخلی، نشانی URL و همینطور محتوای سایت اشاره نمود. بعضی از آنالیز لیست هایی که می‌اقتدار در پروسه بهینه سازی تارنما داخلی ارائه اعطا کرد دربرگیرنده نکات زیر میباشد:
استیناف کلمه ها کلیدی و شناسایی آنان از نگاه ترافیک کاوش و ترازو بازدید
ایجاد محتوای کیفیت عالی مبتنی بر با اصول seo
به کار گیری هوشمند از عبارات کلیدی مرتبط و اساسی در درون محتوای وب سایت
سئو تصاویر و ویدیوها
seo تیتر‌ها و سرفصل‌ها
قرار دادن توضیحات متا متناسب با هر محتوا
تولید لینک و پیوند های داخلی مرتبط
جدید نگه داشتن محتواها بر پایه ی نیاز کاربر
بهینه سازی وبسایت حقوقی از نوع فرنگی یا این که off page
بهینه سازی وبسایت شرکت حقوقی از نوع off page بیان‌کننده کل تکنیک‌ها و ترفند هایی میباشد که فارغ چارچوب تارنما جاری ساختن می گردد. از این روش می‌اقتدار به بهبود مرتبه تارنما امداد بسیار متعددی کرد. غرض مهم و مهمی که در offpage دنبال میگردد دارای اعتبار کردن وب سایت برای موتورهای کاوش آموزش سئو در مشهد و همینطور یوزرها میباشد. شما می توانید با offpage به یک مارک بسیار دوستداشتنی و پرطرفدار تبدیل گردید. برخی از مواقعی که در سئوی خارجی دنبال می گردد مشتمل بر نکات زیر میباشد:
دستیابی بک پیوند های کیفیت بالا از یکسری سایت دارای اعتبار
اشتراک گذاری محتوای دیدنی و کاربرپسند
حضور هدفمند در رسانه‌های اجتماعی
ساخت و ساز اسم تجاری یا این که برندینگ
اعمال seo محلی
تکثیر رپورتاژ

CTA و هدف استفاده از آن

 CTA چیست؟

CTA مخفف Call To Action میباشد. ترجمه ذیل الفظی آن مبادرت به شغل یا این که فراخوان میباشد. آموزش سئو مشهد در هر جایی که از شما دعوت می شود که اقدامی اجرا دهید،( وب سایت‌ها، نرم افزار‌ها یا این که شبکه های مردمی) با یک CTA روبرو می‌باشید.پس هر شکلی از دعوت به مبادرت را می‌اقتدار یک CTA در لحاظ گرفت.
 
کلیه حصول و شغل های آنلاین در تلاشند، تا یوزرها آنان بعد از ورود به یک برگه اینترنت‌وب سایت (یا این که تفحص یک نشانی اینترنتی)،آنرا بازرسی نمایند، در کاغذ بمانند و مبادرت مشخصی را اعمال دهند. این مبادرت می تواند عضویت در یک لیست، دانلود یک فولدر، خرید یک جنس یا این که هر کار دیگری باشد.
 
در‌این دربین دکمه CTA به عبارتی دکمه‌ای میباشد که مخاطب را به سمت آن مقصود معلوم گردیده سوق می دهد.
 
بخش اعظمی از صاحبان تجارت به کارگیری از دکمه CTA یا این که برای اینکه معتقدن مخاطب صرفا درپی استخراج داده ها و علم ما‌را دنبال میکند،یا این که برای نگرانی از اینکه به کارگیری از CTA مشابه تبلیغ میباشد وبرای یوزرها خوشایند وجود ندارد و سود عکس می دهد،از CTA به کارگیری نمیکنند.
 
البته به هر دلیلی، مخاطب شیت سایت ما‌را رخنه‌ نماید سوای اینکه کاری نماید یا این که روی بنر ما کلیک نکند؛ به معنای حیف کردن پول برای ما میباشد. در فیض برای داشتن یک قیف فروش بدون نقص، کل صفحه ها فروش یا این که ارائه، مستلزم به کار گیری صحیح از CTA می باشند. نگرانی‌های مطرح گردیده نیز با به فعالیت بردن اصول به کارگیری صحیح از دکمه CTA قابل دیده پوشی و برطرف کردن‌ میباشد.
 
هر ورقه اینترنت‌تارنما، هر پست الکترونیک تبلیغاتی، هر مکالمه فروش و هرمورد از بروشورهای چاپی، بایستی دربردارنده داده ها تماس بدیهی و معلوم برای مخاطب باشد.
هدف ها معمول به کار گیری از دکمه CTA
اخذ داده ها یوزرها مانند نشانی اینترنتی و تلفن
ارسال هدایای بدون‌پول برای جذب استفاده کننده
ارتقاء فروش
برندینگ
ارتقا فالور کانال‌های اجتماعی
تغییر‌و تحول بینش یوزرها
 
در طراحی وب سایت،Call To Action ها را در کجا بکار ببریم؟
محتوای جالب و دقیقا مربوط به مسئله مهمترین نکته میباشد.
 
فراموش نکنید که مخاطب بایستی دستکم چندین خط از محتوای شمارا بخواند؛ تا برای کلیک کردن روی دکمه CTA تصمیم بگیرد. استعمال از فونت مطلوب با سایز مطلوب، فایده بردن از تصاویر و گاهی کلیپ و همین طور آیکون‌های گرافیکی هدایت‌کننده، می تواند در هرچه عالی شدن محتوای کاغذ و دکورا سیون آن، بسیار اثر گذار باشد.
 
سرعت بار گذاری شیت را پژوهش نمائید.
 
معمولا یوزرها بیشتر از یک سری ثانیه برای گشوده شدن یک شیت حوصله نمی کنند. پس به یاری ابزارهای متفاوت عملکرد نمائید تا مکان ممکن سرعت لود برگه را بالا ببرید.
 
ترتیب قرارگیری محتوا را در حیث داشته باشید.
 
به طور پیش‌فرض قرار تصاحب کردن داده ها اساسی‌خیس در اولِ صفحه های و دکورا سیون محتوا مطابق التفات، طریق سنجیده و قابل قبولی میباشد. آموزش سئو در مشهد شایسته ترین جا که مخاطب بیشترین فوکوس و تمرکز را داراست در صدر کاغذ در میانه یا این که راءس آن میباشد.
در وب سایت هایی که گویش آنها انگلیسی می باشند بهتراست CTA را در سمت چپ در اختیار بگذاریم و در وب سایت هایی که از گویش فارسی مصرف شده میباشد CTA را در سمت راست قرار دهید.
 

چرا زیاد نباید به نمرات و پیشنهادات ابزار Google PageSpeed توجه کرد !؟

 این پرسش اساسی همواره مطرح می شود که چرا می بایست پیگیر سرعت وبسایت خویش باشید. به هیچ وجهً چه دلیلی داراست که از ابزارهای متعدد مانند ابزار Google PageSpeed به کار گیری کنیم تا باخبر شویم که سایت ما سرعت بار گذاری بالایی داراست یا این که زیر! آموزش سئو مشهد غرض پایانی سرعت ارتقای seo وب سایت میباشد. در واقع کسانی که دراین مورد شغل می نمایند میخواهند که با این شغل سرویس ها بهینه سازی تارنما بهتری را به شما ارائه دهند. وقتی که استفاده کننده به برای اخذ سرویس ها خاص وارد تارنما شما می‌شود در‌حالتی که به اندازه چندین ثانیه کوتاه حس نماید که وبسایت شما کارایی نماید و آرام داراست فارغ از شک وتردید از ادامه کنکاش در تارنما دوری کرده و به وب سایت های دیگر برگشت می نماید.

 
این خوی مخاطب یک سیگنال منفی را به گوگل منتقل می نماید. درواقع گوگل همت خویش و همینطور ارائه امتیاز مثبت یا این که منفی به وبسایت شمارا مطابق خوی استفاده کننده تهیه و تنظیم میکند. در حالتی‌که وی و تیم ای از یوزرها ترافیک خیر را در وب سایت تولید نمایند، یک سیگنال مثبت خواهد بود. در حالتی‌که همگی این یوزرها و وسعت بالایی از آنان سوای ماندگاری در وب سایت بیرون شوند در سود سیگنال متبوع به طور نرخ پریدن بالا به گوگل ارسال گردد که در غایت امتیاز منفی را درپی خواهد داشت. ولی اذن دهید مزیت هایی که ارتقا سرعت تارنما در پی دارااست را به طور فهرست وار در تحت مطرح کنیم:
 
نرخ پریدن کاهش پیدا میکند
ترافیک برگه شما ارتقاء پیدا میکند
مخاطب تصمیم به ماندگاری در وب سایت خواهد بخشید
نرخ تبدیل ارتقاء مییابد و مخاطب میتواند از تارنما شما خرید نمایند و یا این که کاملا از خدماتی که ارائه می دهید با پشت گرمی بی نقص به کار گیری نماید.
سکو بندی شما در فهرست حاصل گوگل ارتقا پیدا می نماید
همگی گزینه های نام برده بر روی seo وب سایت اثر بی واسطه داراست. وقتی که در هریک از آن‌ها امتیاز بالایی را استخراج نمائید به یکباره مشاهده خواهید کرد که وبسایت شما در شیت نخستین گوگل و در بالاترین سکو ها قراردارد. seo وب سایت هم دقیقا همین عمل را می نماید. این عملیات برای آن پیاده سازی گردیده‌است که شما تارنما خویش را به بالاترین رنکینگ افزایش دهید. پس تا به اینجا قطعا به مداقه و حیاتی بودن سرعت تارنما پی برده اید.
 
ابزار Google PageSpeed یک کدام از ده ها ابزاری میباشد که میتوانید برای سنجش معیار سرعت بار گذاری تارنما به کارگیری نمائید ولی ایراد از جایی شروع میشود که تنها به داده های این ابزار اکتفا فرمائید و آحاد وقت و انرژی خویش را به تحقیق و رفع اشتباهات گزارش گردیده به وسیله این ابزار تخصیص دهید. در‌این نوشته‌ی علمی به شما انگیزه این مسئله و راهکارهای آن را یادگرفتن می‌دهیم.
 
تحت عنوان یک مالک سایت، میدانید که سرعت بارگذاری صفحه های تارنما بسیار اصلی میباشد و مقاله ها متعددی را چشم اید که به شما پیشنهاد می کنند که از ابزار آنلاین Google PageSpeed به کار گیری نمایید تا تارنما وردپرسی شما سریعتر بارگذاری خواهد شد زیرا با وارد کردن URL خویش مشکلات و موضوعاتی که منجر کندی وبسایت شما میشوند را پیدا کرده و به شما اکران می‌دهد. البته شاید نتایجی که نمایش داده می شود برخلاف رغبت و انتظار شما باشند به عنوان مثال اینکه تعجب فرمائید که چرا این همگی اخطار نارنجی رنگ و قرمز گرفته اید و این همگی توصیه برای تغییر تحول در وبسایت برای چیست؟
 
بعضا اشخاص در‌این مرحله انتظار دارا هستند با افزودن افزونه کش وردپرس به وبسایت خویش، نمره بسیار بهتری از ابزار Google PageSpeed اخذ نمایند ولی گشوده هم زمانی از این ابزار گزارش می‌گیرند بیشتر تعجب می نمایند که چرا گشوده اخطارهای داده گردیده پا برجاست و ایراد رفع نشده میباشد.
 
به همین برهان اکثری از مشتریان از ما میپرسند چرا نمره آن‌ها در ابزار Google PageSpeed اینقدر زیر میباشد یا این که حتی تصور می نمایند که زیرا نمره بالایی نگرفته اند پس انواع از افزونه کش وردپرس میباشد که نتوانسته کاری برای سرعت تارنما نماید.
 
البته واقعیت محض این میباشد که نمره Google PageSpeed خیلی اصلی وجود ندارد که درپی دلایل آن را توضیح خوا هیم اعطا کرد.
 
ارتقاء سرعت وبسایت
هنگامی گفته میگردد غرض افزونه کش وردپرس، ارتقا سرعت وبسایت شماست یعنی اینکه مجال بارگذاری تارنما در کنار برداشت مخاطب از همت وب سایت شما (در اینجا یعنی یوزرها تا چقدر سرعت بالای تارنما شمارا شم می نمایند)، مهم ترین معیارهایی می باشند که می بایست روی آن‌ها تمرکز نمایید زیرا این دو ترازو می باشند که روی تجارب کاربری و بهینه سازی تاثیر میگذارند. زمانی خزنده های اینترنت گوگل وب سایت شما‌را پژوهش می نمایند، به سکو وبسایت شما در ابزار Google PageSpeed کاری ندارند و صرفا سرعت وبسایت شمارا رسیدگی می نمایند. نکته جذاب اینکه Google PageSpeed حتی مجال بارگذاری وب سایت شما‌را مساوی گیری نمی نماید.
 
مثالی میزنیم تا طبق آن متوجه گردید که چرا نمره PageSpeed به تنهایی اهمیتی ندارد و صرفا مطابق آن نمی اقتدار خاطرنشان کرد که یک وبسایت آیا سرعت بار گذاری پایینی دارااست یا این که نه. زمانی مکتب بودید هر کس نمرات بالایی می گرفت لزوما به معنای این عدم وجود که از کلیه با هوشتر باشد بلکه صرفا علامت آموزش سئو در مشهد می اعطا کرد که در آزمون همت بهتری داشته در صورتی‌که که خیلی از اشخاص باذکاوت نمرات آزمون خیر هم نداشتند!
 
در اینجا هم تمام سخن ما همین میباشد، نمراتی که Google PageSpeed آرم میدهد نباید به تنهایی ملاک سنجش سرعت وبسایت شما قرار بگیرند بلکه می بایست از دیگر ابزارها نیز به کار گرفت. به عنوان مثال سه تارنما pureplanetrecycling.co.uk ، AnticaTrattorialPortico.it و CheekyPunter.com را در لحاظ بگیرید. هر سه این وبسایت طبق آنالیزهای این ابزار ، مجال بار گذاری مشابهی دارا هستند البته نمره ای که PageSpeed به آنان داده بسیار مختلف میباشد.
 

چند اشتباه درباره بودجه خزش سایت

 «باصرفه‌سازی میزان دارایی خزش» به گویش معمولی یعنی این‌که مطمئن شویم هیچ دارایی ای از تارنما ما هدر نمی‌رود و هر خزشی که الگوریتم‌های گوگل برای وبسایت ما ایفا می دهد با مقصود خاصی آموزش سئو مشهد (مثل ایندکس یک کاغذ لندینگ اصلی) مصرف شوند.

خوشبختانه ما دارایی کراول وبسایت‌های متعددی را رسیدگی کردیم و قادر خواهیم بود با اعتقادوباور بگوییم که بیشتر آنان از ایرادات مشابهی سختی می برند. اشتباهات معمولی البته در عین حالا مهمی که میتواند وبسایت شما‌را با کمبود دارایی روبرو نماید.
دلایل رایج تلف شدن دارایی خزش عبارتنند از:
وجود پارامترهای غربال محصول ها در URL: نشانی صفحه ها فروشگاهی برخی اوقات دارنده پارامترهایی می‌باشند که مخاطب برای غربال کردن فرآورده از آن ها استعمال می‌نماید. برای مثال نشانی https://www.example.com/toys/cars?color=white . مطمئن گردید که‌این پارامترها برای گوگل قابل دسترسی و کراول وجود ندارد زیرا در غیر این‌شکل بایستی برای ایندکس آن دارایی اضافه صرف خواهد شد.
محتوای تکراری Duplicate: صفحاتی که محتوای آنها به طور کاملً شبیه یا این که خیلی مشابه هم باشند را محتوای تکراری می گویند. محتوای نسخه برداری گردیده، صفحه ها با تیتر‌های یکسان، و صفحه های برچسب تکراری به عنوان مثال مرسوم ترین آن‌هاست. محتوای نسخه برداری معمولاً از حیث حق تقدم ایندکس شدن در موضع پایینی قرار دارا هستند پس به کار گیری دارایی برای ایندکس آنها منطقی وجود ندارد.
محتوای بی چگونگی: صفحاتی که محتوای معدود قیمت یا این که پاره ای در آن‌هاست، می بایست تا مکان ممکن یا این که در وبسایت قرار نگیرند یا این که چنانچه می گیرند برای گوگل قابل دسترسی نباشند. این صفحه های میتوانند مانند خوره میزان دارایی وب سایت شما کل نمایند البته هیچ ارزشی به وب سایت شما اضافه نکنند!
پیوند‌های شکسته یا این که ریدایرکت گردیده: لینک و پیوند‌های شکسته یا این که ریدایرکت گردیده می توانند مانند زنجیره‌ای بی غایت از پیوند‌ها ربات‌های گوگل را سردرگم نمایند. هر‌چه این سردرگمی بیشتر باشد، میزان دارایی بیشتری هدر می‌رود. تا مکان ممکن یا این که از آنها استعمال نکنید یا این که طبق اصول و به شکلی صحت از آنها فایده ببرید.
سفارش می کنیم باری شعور عمیق خیس این دو معنا، مقالاتلینک شکسته چیست وریدایرکت 301 چیست را بهتر بازرسی فرمایید.
URL های غلط در تارنما مپ وب سایت: نقشه تارنما شما مهم ترین کروکی دسترسی برای ربات‌های گوگل میباشد. در صورتی‌که وب سایت مپ شما آکنده‌از صفحه های Broken یا این که Redirected باشند، گوگل به خطا آنها را کراول می‌نماید. سفارش می کنیم تا مکان ممکن ریدایرکت‌های 3xx، 4xx یا این که 5xx را در نقشه xml تارنما قرار ندهید. به صورت پیوسته نقشه xml  وبسایت خویش را نظارت نمائید تا مطمئن گردید:
صفحه های بی قیمت و معدود مداقه در آن وجود ندارد.
صفحه ها غرض در آن حضور داراست.
صفحاتی با سرعت بار گذاری ذیل: صفحاتی که سرعت بارگذاری پایینی دارا‌هستند، یا این که هیچ زمان بار گذاری نمی شوند تاثیر منفی بر روی Crawl Budget تارنما شما میگذارند. زیرا که‌این حادثه این سیگنال را به گوگل میدهد که سرورهای وبسایت نمی‌توانند درخواست ربات‌های هوشمند گوگل را به خیر و خوبی ایفا دهند. در سود گوگل نرخ خزش را کاهش میدهد تا درخواست‌ها به صحت شکل بگیرند.
تعداد متعددی صفحه های غیر قابل ایندکس: درصورتی که وبسایت شما صفحه ها غیرقابل ایندکس متعددی دارااست، عملاً دارید گوگل را درگیر کراول کردن آنها می کنید. بعضی از صفحه ها تارنما غیر قابل ایندکس وجود ندارد.
ساختار لینک و پیوند سازی غیراصولی: درصورتی که ساختار کلی لینک و پیوند‌سازی داخلی وب سایت شما غیر اصولی باشد، ممکن واحد سنجش دقت گوگل به صحت در قسمت‌های گوناگون تارنما تقسیم نشود.
از جملهً در حالتی که 10 پیوند به کاغذ سوال و جواب دادید البته صرفا 5 پیوند به ورقه مجموعه‌بندی تولید ها دادید، یعنی کاغذ سوال و جواب نیاز به اعتنا بیشتری از سوی گوگل داراست. مطلقاً میدانید که‌این آموزش سئو در مشهد عمل غلط محض میباشد! زیرا ورقه تیم‌بندی التفات بیشتری نسبت به سوال و جواب داراست. یک کدام از موضوعات مهمی که در بهینه سازی کلاه سپید مطرح می‌گردد، پیوند‌سازی داخلی میباشد. برای این‌که بهتر بفهمید مراد ما از پیوند‌سازی اصولی چیست به نوشته‌ی علمی لینک و پیوند سازی بهینه سازی کلاه سپید بروید.

کاربرد محتوای ستونی

 به عبارتی‌طور که تا قبل از این اشاره کردیم محتوای ستونی معمولا درباره موضوعات کلی آموزش سئو در مشهد و پهناور تولید می شود. این مطالب نگاهی کلی و زود گذر به یک قضیه کلی انداخته، موضوعات فرعی حول مسئله مهم را معرفی کرده و از پژوهش عمیق و ظریف موضوعات فرعی پرهیز می‌نمایند. اینگونه محتوایی برای پرداختن به موضوعات کلی بسیار مطلوب میباشد، چون کاربرانی که درباره موضوعات کلی کاوش می‌نمایند، معمولا در روند نخستین مهاجرت مشتری قرار داشته و بیشتر در ادامه داده ها کلی برای شناخت نخستین با مسئله می‌باشند. این یوزرها نیازی به داده ها ظریف و جزئی ندارند. به همین ادله یک محتوای ستونی داده ها لازم اینگونه کاربرانی را پناه می‌نماید. اما با قرائت محتوای ستونی و استخراج داده ها مایحتاج، مخاطب نیاز به داده ها ظریف‌خیس در ارتباط موضوعات جزئی پیدا می‌نماید که با یاری پیوند‌سازی داخلی می‌اقتدار اورا به صفحه ها تخصصی‌خیس وبسایت هدایت کرد.

 
در واقع می‌اقتدار اعلام کرد محتوای ستونی بیشتراز هر چیز برای غرض دریافت کردن عبارات کلیدی کلی و وسیع کاربرد دارااست. اینگونه محتوایی می تواند شانس درجه تصاحب کردن در عبارت‌های کلی را داشته باشد، چون دارنده محتوایی وقت گیر و خیر‌چندان عمیق درباره یک واژه و کلمه کلیدی کلی میباشد. همینطور می‌قدرت در کنار آن، صفحاتی برای پرداختن به موضوعات جزئیتر مرتبط ساخت.
 
طریق ساخت‌و‌ساز و اجرای محتوای ستونی
ساخت و ساز محتوای ستونی به هیچ عنوان شغل رنج وجود ندارد. فقط می بایست رسیدگی کلمه ها کلیدی وبسایت خویش را تماما اعمال داده و یک استراتژی مطلوب برای گروه‌بندی کلمه ها کلیدی مقصود تدوین فرمایید. درین نصیب طریق ساخت‌و‌ساز پیلار کانتنت را مرور می کنیم:
 
موضوعات مقصود را مشخص و معلوم نمائید
 
در گام اولیه شما می بایست گزینش فرمائید که در چه موضوعاتی میخواهید شغل کرده و جايگاه بگیرید. مبرهن میباشد که درین مرحله می بایست موضوعات کلی را مدنظر قرار داده و از موضوعات جزئی و خاص پرهیز کنید. از یک سو این موضوعات نباید خیلی کلی باشند که با یک محتوای ستونی نتوانید تمام آن را پوشش دهید. از سوی دیگر هم نباید موضوعاتی تخصصی و ظریف باشند. خلال این قضیه شما می بایست وسعت جستجوی کافی را داشته و فرآیند استقبال مخاطبان از آن رو به رویش باشد.
 
بازرسی لغات کلیدی خویش را بدون نقص ایفا دهید
 
بعد از آنکه موضوعات کلی با وسعت جستجوی مطلوب را برای محتوای ستونی تعیین کردید، بایستی یک مطالعه لغت ها کلیدی حول آن اجرا دهید. در‌این مرحله بایستی همگی موضوعات فرعی، کلمه ها لانگ تیل و هر واژه و کلمه کلیدی مربوط به قضیه مهم را کسب کرده و معلوم نمائید هریک به چه مرحله‌ای از هجرت مشتری می پردازند.
 
لغات کلیدی را گروه‌بندی فرمائید
 
هنگامی تفحص لغت ها کلیدی خویش را کاملا جاری ساختن داده و عبارات غرض خویش را حصول کردید، وقت گروه‌بندی آن ها می رسد. در‌این مرحله بایستی کلماتی را که در یک خوشه موضوعی و تحت یک محتوای ستونی قرار میگیرند، غیروابسته فرمائید. با ایفا این عمل قسمت مهمی از استراتژی محتوای پیلار و کلاستر شما تدوین گردیده است.
 
محتوای ستونی را بنویسید
 
بعد از تیم‌بندی کلمه ها کلیدی، دفعه به ساخت محتوا میرسد. سفارش می شود آغاز برای صفحه ها خوشه‌ای محتوا ساخت نمایید و بعد به سراغ محتوای ستونی بروید. با این طریق خوشه موضوعی شما دارای انسجام‌خیس می گردد. علاوه بر اینکه گردآوری داده ها برای صفحه های ستونی بسیار معمولی‌خیس گردیده و از ارائه داده ها مازاد در آنها پرهیز میشود.
 
برای تایپ کردن محتوای ستونی کارایی فرمایید همگی موضوعات فرعی حول آن را پوشش دهید. ولی نباید این موضوعات فرعی را به صورت عمیق رسیدگی نمایید. فقط در حدی که سوال های کلی یوزرها جواب داده گردد، بایستی موضوعات فرعی را معرفی نمایید. همینطور دقت داشته باشید همگی نکات سئوی داخلی برای مثال به کار گیری از لغت ها کلیدی در متن، تیتر و تگ‌های هدینگ را در ساخت‌و‌ساز محتوای ستونی رعایت نمائید.
 
پیوند سازی داخلی را فراموش نکنید
 
استراتژی محتوای ستونی و خوشه‌ای هنگامی مفید میباشد که آموزش سئو مشهد یک لینک و پیوند‌سازی قدرتمند فی مابین ردیف و خوشه‌های آن تولید گردیده باشد. لینک و پیوند‌های داخلی از یک سو یوزرها را به صفحه ها مرتبط تارنما شما هدایت می‌نمایند، و از سوی دیگر رابطه موضوعی صفحه های را به ربات‌های گوگل نماد میدهند. به این ترتیب عنایت متعددی برای سئوی وب سایت شما دارا هستند. در ایجاد پیلار کانتنت بایستی دقت داشته باشید که از صفحه ها پیلار به کلیه صفحه های خوشه‌ای حول آن پیوند بدهید و همینطور از صفحه ها خوشه به برگه محتوای ستونی متناظرشان لینک و پیوند داخلی بدهید.
 

تاریخچه تحقیق کلمات کلیدی

 پژوهش ها لغت ها کلیدی در چندین سال پیشین تغییرات متعددی نموده است. چنانچه مقطع متعددی در صنعت بهینه سازی بوده‌اید، احتمالا شاهد این تغییرات بوده‌اید. مالامال کردن عبارات کلیدی (Keyword Stuffing) یکی‌از تکنیک‌های پر اسم و رسم کلاه سیاه میباشد که به صورت کبیر بوسیله صاحبان اینترنت‌وبسایت به کارگیری می شد. در پیشین، صاحبان اینترنت‌تارنما تلاش می‌کردند با مالامال کردن عبارات کلیدی در محتوا، سکو خویش آموزش سئو در مشهد را بهبود دهند. اشخاص به‌آسانی لغات کلیدی را تا جایی که می‌توانستند تحت عنوان و محتوا اضافه و آنان را بولد می‌کردند. درحالی‌که به کارگیری از استایل مطلوب و قرار دادن انکرتکست تماماً بهتر میباشد، درصورتی که تعداد متعددی از کلمه ها کلیدی نامربوط را در محتوای خویش اسپم فرمائید، نادیده گرفته خواهید شد.

مثلا در تصویر ذیل که بخشی از اینترنت‌وب سایت کمپانی BMW میباشد می بینید که چه گونه حتی یک مارک دارای اعتبار برای اینکه جايگاه بالاتری دستیابی نماید، واژه و کلمه کلیدی Nuewagen را به طور افراطی بکار برده میباشد.
صاحبان اینترنت، از هر راهی برای مالامال کردن کلمه ها کلیدی در پاراگراف به کار گیری می‌کردند. اما غالب هم بودند؛ ولی خیر برای دوران وقت گیر. گوگل این تکنیک را شناسایی کرد و توانست با به‌روزرسانی‌های بسیار مشقت بار‌گیرانه مانند الگوریتم پاندا جلوی اینترنت‌وبسایت‌های با محتوای بی‌چگونگی و ضعیف را بگیرد و بنابراین صاحبان اینترنت‌وب سایت را ناچار به ساخت‌و‌ساز محتوا فارغ از به کارگیری از طریق‌های اسپم کرد.
امروزه اینترنت مسترها شیوه دیگری را برای دستیابی درجه فراتر پیدا کرده‌اند. درج لغت ها کلیدی متعدد البته درعین‌هم اکنون شبیه که به کلمه ها کلیدی LSI نیز مشهور می‌باشند. با استعمال از لغت ها کلیدی LSI، صاحبان اینترنت‌وب سایت می توانند از جریمه شدن بوسیله گوگل برای لبریز کردن کلمه ها کلیدی پرهیز نمایند.
لغت ها کلیدی LSI را می‌اقتدار به راحتی در ذیل کاغذ گوگل پیدا کرد. وقتی‌که واژه یا این که عبارتی را سرچ میکنید در تحت نتیجه ها اکران داده گردیده می توانید تنی چند از جستجوهای مرتبط را مشاهده کنید که به عبارتی کلمه ها کلیدی LSI میباشند. برای مثال برای واژه "بازاریابی دیجیتال" لغات تحت لغت ها کلیدی LSI محسوب میشوند:
بعداز آن رقابت فی مابین این لغات نیز شدیدتر شد و استحصال درجه آموزش سئو مشهد فراتر بسیار مشقت بار شد. آنگاه وبمسترها به تمرکز روی لغت ها کلیدی بلند (Long-tail Keywords) روی آوردند. کلمه و واژه‌های کلیدی‌ای که بیش تر از سه کلمه و واژه ارتفاع دارا‌هستند و همچنان نیز این طرز به کار گیری می شود.

نکات مهم درباره PageSpeed Insights

 

 
وبسایت PageSpeed Insights یک کدام از شایسته ترین ابزارهای نظارت و رسیدگی سرعت تارنما از حیث معیارهای گوگل میباشد. به یاری این وب سایت، می توانید همت کلی وبسایت خویش را تحلیل و اشتباهات گزارش‌گردیده بوسیله این ابزار را مشاهده و برطرف نمائید تا تجربیات کاربری بهتری برای بازدیدکنندگان آموزش سئو در مشهد تارنما ساخت‌و‌ساز فرمائید.
 
در‌این نوشته‌ی‌علمی به پژوهش و یادگرفتن ابزار google pagespeed insights پرداختیم. در صورتی‌که شما هم عشق و علاقه‌مند میباشید تا با یک کدام از شایسته ترین ابزارهای این حوزه آشنا گردید تا انتهای این نوشته‌علمی را استیناف فرمائید.
 
معرفی ابزار PageSpeed insights
نحوه‌های متعددی برای تشخیص سرعت وبسایت و صفحه های وجود دارااست؛ ولی به طبع ابزارهای خویش گوگل شایسته ترین مرجع برای محاسبه و پژوهش میباشند. این ابزارها مدام با واپسین الگوریتم‌های مرتبه‌بندی و بهینه سازی که به وسیله گوگل ارائه میشوند به‌روزرسانی گردیده و داده ها نسبتا ظریف‌تری نسبت به بقیه ابزارهای شبیه در چنگ شما قرار میدهند. یک کدام از رایج‌ترین ابزارها برای سنجش سرعت تارنما به کارگیری از ابزار PageSpeed Insights میباشد.
 
ولی چرا سرعت وبسایت این‌قدر عنایت داراست؟ گوگل در سال 2010 سرعت بارگذاری صفحه ها را به‌تیتر یکی‌از معیارهای جايگاه‌بندی معرفی کرد و همینطور در سال 2018 به‌روزرسانی مرتبط با سرعت در ورژن گوشی را معرفی کرد. گوگل بارها تاکید کرده که سرعت تارنما اثر بسیار متعددی روی تجربیات کاربری داراست و همین ادله سبب ساز میشد تا گوگل نیز به‌این فاکتور دقت نماید. در واقع هرچه سرعت بار گذاری وبسایت شما بیشتر باشد، نرخ پریدن یوزرها در تارنما شما کاهش می یابد و یوزرها مجال بیشتری را در تارنما شما سپری می‌نمایند که‌این معیارها قیمت بالایی برای الگوریتم گوگل دارا‌هستند.
 
به همین برهان اساسی میباشد که از ابزارهای مطلوب جهت ارزیابی سرعت وب سایت و المان‌های مفید آن استعمال فرمایید.
 
شغل با ابزار PageSpeed insights
فعلا که با التفات این ابزار مجانی آشنا شدید مجال آن میباشد که طریق استعمال از ابزار google pagespeed insights را بیاموزید. برای استارت به نشانی https://pagespeed.web.dev/ مراجعه‌کنید که با کاغذ‌ای بر طبق تصویر پایین روبرو خواهید شد.
 
در جعبه باطن ورقه نشانی ورقه خویش را وارد نمایید و روی مورد Analyze کلیک فرمایید تا گوگل یک پژوهش روی سرعت تارنما شما جاری ساختن دهد. بعداز اخذ گزارش، هر چیزی که راجع‌به وبسایت شما و آنچه ممکن میباشد بازدارنده کوشش درست و کندی سرعت تارنما شما گردد را به شما گزارش میدهد که در پی به رسیدگی قسمت‌های متفاوت آن می پردازیم. ولی اعتنا فرمائید که‌این ابزار به‌طور پیش‌فرض گزارش را بر پایه ی معیارهای گوشی اکران می دهد که میتوانید از بالای شیت، مورد Desktop را گزینش و گزارش مرتبط با آن را ملاحظه کنید.
 
او‌لین قسمت از گزارش مرتبط با اکران معیارهای Core Web Vitals میباشد. این شاخص‌ها مبنی بر داده ها حقیقی عده‌آوری‌گردیده از یوزرها در ۲۸ روز قبل اندازه‌گیری میگردند و تجربیات آموزش سئو مشهد کاربری آن ها هنگام عمل با وبسایت شما تحقیق گردیده و به شما گزارش می گردد که مشمول موردها ذیل میباشد.
 

الگوریتم اسپم برین چیست؟

 گوگل با به کارگیری از الگوریتم‌های هوش تصنعی و یادگیری ماشین، میتواند با تمرکز بسیار متعددی تکنیک‌های اسپم و اینترنت‌تارنما‌های بی‌چگونگی را شناسایی نماید. الگوریتم اسپم برین یک کدام از این الگوریتم‌ها آموزش سئو در مشهد میباشد که در سال 2018 معرفی شد و مقصود اساسی آن، پیشگیری از اسپم در حاصل جستجوی گوگل میباشد. در صورتی‌که می خواهید بدانید که‌این الگوریتم دقیقا چیست و چه طور عمل می‌نماید تا انتهای این مقاله را تفحص فرمائید.

 
الگوریتم اسپم برین چیست؟
گوگل، الگوریتم‌ها و نحوه‌های مختلفی برای مرتبه‌بندی صفحه های یا این که شناسایی طریق‌های اسپم مانند الگوریتم‌های پنگوئن، پاندا، RankBrain و SpamBrain دارااست. الگوریتم spam brain گوگل با تمرکز بسیار بالایی برای شناسایی اینترنت‌وب سایت‌های اسپم و بی‌چگونگی پیاده سازی گردیده‌است. یک الگوریتم امنیتی میباشد و به وسیله گوگل برای شناسایی و محصور کردن صفحه ها و تارنما‌هایی که از طریق‌های اسپم و کلاه سیاه استعمال می‌نمایند، پیشرفت داده شد‌ه‌است. این الگوریتم، برای خودداری از سوء به کارگیری تکنیک‌های سئوی مشکوک و همینطور تشخیص گونه های تقلب‌های اینترنتی، آیتم استعمال قرار می گیرد. تحت عنوان یکی اساسی‌ترین الگوریتم‌های گوگل، اسپم برین برای بهبود چگونگی حاصل جستجوی گوگل و ضمانت امنیت یوزرها بسیار دارای اهمیت میباشد.
البته مواقعی که از دید گوگل اسپم می‌باشند چیست؟ گوگل اعلام نموده است که "لینک و پیوند‌ها همچنان به ما یاری می‌نمایند تا حاصل را به طرز‌های منطقی، کشف و سکو‌بندی کنیم و ما در سال 2021 گسترش قابل توجهی در مراقبت از این سیگنال مهم داشتیم. ما به‌روزرسانی پیوند اسپم را برای شناسایی پهناور لینک و پیوند‌سازی غیرطبیعی و دوری از اثر آنها بر چگونگی کاوش فعال سازی کردیم."
 
براین اساس، پیوند‌ها یک کدام از مهمترین مواقعی می باشند که گوگل هنگام تشخیص صفحه های اسپم به آن اعتنا می‌نماید. به‌طورکلی، مفاد ذیل از نگاه گوگل اسپم در لحاظ گرفته می گردند:
 
محتوای بی‌چگونگی یا این که محتوای ساخت و ساز گردیده به طور اتومات؛
اینترنت‌وب سایت‌های هک گردیده (هکرها محتوای صفحه های را به موضوعات غیر قانونی تغییر تحول می دهند)؛
خرید پیوند؛
تبادل پیوند؛
شرکت کردن در PBN ها (کانال‌ای از وبسایت‌هایی که به یکدیگر لینک دارا‌هستند)؛
پیوند‌های سمی؛
به‌طورکلی تک تک طریق‌هایی که نوید مواقعی مانند "تارنما خویش را تخت‌گاز بهینه سازی نمایید، 1000 برگه محتوا را در برهه زمانی فرصت کوتاهی منتشر نمائید، در پهنا یک سری روز به درجه‌های اولیه برسید و ..." را میدهند. به وسیله گوگل اسپم محسوب می شوند.
 
کوشش الگوریتم اسپم برین چیست؟
همواره مقصود گوگل، ارائه شایسته ترین، مرتبط‌ترین و سریع‌ترین نتیجه ها، به یوزرها بوده میباشد. یکی‌از مواقعی که سبب ساز میشود تا یوزرها دیرتر به ورقه متبوع خویش برسند یا این که آن را در جايگاه‌های فراتر مشاهده نمایند، صفحه ها با محتوای اسپم می‌باشند. به همین خواسته الگوریتم اسپم برین منتشر شد تا شانس حضور صفحه ها با محتواهای اسپم را به صورت قابل توجهی کم کند. این الگورتیم بیشتر روی دو زمینه تحت تمرکز می‌نماید:
 
محتوای مرتبط با توضیح تولید ها: اکثری از محتواهای مرتبط با توضیحات کالا، نسخه برداری یا این که شبیه هم می باشند. این مسئله، منجر میگردد که استفاده کننده در اکثر مورد ها با محتوای شبیه یا این که یکسان در اینترنت‌وب سایت‌های فروشگاهی مواجه گردد و چنانچه پرسش خواصی در ارتباط با آن مال در ذهن داراست، نتواند به جواب آن دست پیدا نماید که نارضایتی و سردرگم شدن یوزرها را در‌پی داراست. به همین استدلال، گوگل برای این‌سیرتکامل محتواها قیمت کمتری قائل میگردد و محتواهای شبیه یا این که یکسان را کمتر در حاصل قرار می دهد تا مخاطبان، بتوانند به شایسته ترین نحو به جست‌وجو بپردازند.
پیوند‌سازی‌های اسپم در تارنما‌ها: یکی از دیگر از طریق‌های اسپم که در وبسایت‌ها به فعالیت می‌رود، استعمال از لینک و پیوند‌هایی میباشد که برای یوزرها ارزشی ندارند. از جمله، ممکن میباشد آموزش سئو مشهد تا قبل از این به‌این مسئله برخورده باشید که در بخش اعظمی از وب سایت‌ها، با اینکه تیتر تارنما مربوط به جستجوی شما میباشد، البته از شما منظور می گردد روی یک لینک و پیوند خاص کلیک نمایید تا محتوای متبوع خویش را ببینید. این یک طریق، اسپم به حساب می‌آید؛ چون گوگل می خواهد تا یوزرها در او‌لین کلیک به برگه دربردارنده داده ها لازم خویش هدایت شوند. الگوریتم اسپم برین با این طریق‌های لینک و پیوند‌سازی که روی تجربیات مخاطب اثر منفی دارااست، رویارویی می‌نماید.
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 صفحه بعد