x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

پردازش زبان طبیعی (NLP)

 


پردازش گویش طبیعی (NLP)
پردازش گویش طبیعی یکی‌از شاخه‌های هوش تصنعی و مصنوعی میباشد که به تعاملات در بین رایانه و آدم، از روش گویش طبیعی می پردازد. غرض پایانی NLP، تلاوت، رمزگشایی، ادراک و ادراک لهجه آدم با روشی باارزش میباشد. بیش‌خیس شیوه های پردازش لهجه طبیعی برای حصول و درک معنای گویش انسانی، مبنی بر تکنیک‌های آموزش سئو مشهد  یادگیری ماشین میباشد.



پردازش لهجه طبیعی در گوگل ترنسلیت، دستیارهای صوتی مانند سیری، ویرایشگرهای متن آموزش سئو در مشهد  مثل ورد و … کاربرد دارااست.



کامپیوترها میتوانند با استعمال از لهجه پردازش طبیعی با آدم ها به گویش خودشان حرف نمایند صحبت ان ها بفهمند، چک نمایند و بخش‌های اصلی آن را مشخص و معلوم کنند. ماشین‌های مدرن می‌توانند وسعت بیش‌خیس از داده‌های متنی را در طی معدود‌تری نسبت به آدم محاسبه نمایند. ضمن این رایانه‌ها از غلط و نگرش‌های متعصبانه نیز دورند. تصور وسعت زیاد داده‌های متنی که هر روز به خصوص در کانال‌ای اجتماعی ساخت‌و‌ساز می شوند، مارا وادار به به کارگیری از پردازش گویش طبیعی می‌نماید.



بحران گویش طبیعی
فهم کیفیت منطبق لغات با ساختار و مضمون‌ ، مورد مطالعاتی مربوط به زبانشناسی میباشد. فهم گویش طبیعی (NLU) یا این که به عبارتی NLP ، همان طور که در غیر این شکل شناخته شد‌ه‌است، بیش تر از ۶۰ سال پیش به نوشته ی علمی مهم تورینگ آزمایش و تعاریف آنچه AI را تشکیل می‌دهد و احتمالاً گذشته خیس از آن برمی خواهد شد.

این قضیه جالب با خطاها حل نشده ای روبرو میباشد ، اکثری از آنان مرتبط با ماهیت غیر قابل درک گویش (پیچیدگی واژگانی) میباشد. نسبتاًً هر واژه دیگر در گویش انگلیسی معانی زیادی دارااست.این معضل ها طبیعتا به کانال ای از محتوای روزافزون بسط مییابد چون موتورهای کاوش عملکرد می نمایند غرض را برای تأمین نیازهای اطلاعاتی اورده شده به وسیله یوزرها در سوال های نوشتاری و گفتاری تعبیروتفسیر نمایند.



عدم وضوح واژگانی
در زبانشناسی پیچیدگی بیشتراز سطح واژه در پاراگراف میباشد. لغت ها با یک‌سری مفهوم برای فهم جملا‌ت و لغات غیر قابل درک با هم دشوارتر میشوند. “پیچیدگی مطرح ترین گلوگاه برای استخراج علم محاسباتی ، این مورد آدم کش آحاد پردازش های لهجه طبیعی میباشد.” مثل واژه و کلمه هایی که در فارسی دو مفهوم دارا‌هستند در انگلیسی هم همین طور میباشد. همینطور واژه و کلمه هایی که دارنده املای یکسانی میباشند و معنای متفاوتی دارا‌هستند و یا این که در نمونه های انگلیسی به اشکال متعدد هجی می‌شوند ولی هم صدا می باشند.



چرا متوجه اپدیت نو گوگل نشدیم!
در حالی که‌این الگوریتم در هفته قبل در کاوش بسط یافته میباشد، بخش اعظمی از سئوکاران و اکثری از ابزارهای ردیابی تغییرات بزرگ ای در نتیجه ها جستجوی گوگل مشاهده نکرده اند. ولی پرسش اینجاست چرا؟!

پاسخ کوتاه این پرسش را گوگل در پست بلاگ خویش نوشت: این به روزرسانی BERT حقیقتاً مرتبط با ادراک سرچ ها و مکالمه وقت گیر خیس و بیشتر بود. ابزارهای ردیابی ، مانند Mozcast و بقیه موردها ، در جايگاه نخستین کوئری های تری را ردیابی می نمایند. این بدان معنا میباشد که تأثیر برت برای این ابزار کمتر قابل مشاهده میباشد.

Moz در BERT: پیت میرز از موز اعلام کرد که ابزار MozCast اصطلاحات کوتاه خیس را دنبال می نماید و خیر گونه های عباراتی را که احتمالاً به پردازش گویش طبیعی (NLP) BERT نیاز دارا هستند.



چه‌طور موتورهای کاوش لهجه را خاطر میگیرند؟
چطور موتورهای جست و جو می‌توانند این لهجه ها را متوجه و فهم نمایند و مقصود استفاده کننده رانمایش دهند؟ در زبانشناسی محاسباتی ، همزمانی این ایده را راستگو میداند که عبارات با معانی شبیه یا این که لغات مرتبط رغبت دارا هستند به لهجه طبیعی بسیار در حدود هم معاش نمایند. به عبارت دیگر، آن‌ها رغبت دارا هستند که در جمله‌ها و پاراگرافها یا این که متن متن در جوار یکدیگر قرار بگیرند (که برخیً به آن‌ها گفته می‌شود).

این حرفه از استیناف ارتباط ها و همزمانی کلمه و واژه ها ، لهجه شناسی فرثی نامیده می‌گردد و ریشه های آن معمولاً با لهجه شناس دهه ۱۹۵۰ جان فرث لینک و پیوند مییابد. در زبانشناسی فرثی، کلمه ها و مفاهیمی که در فضاهای همسایه متن با هم معاش می نمایند ، شبیه می باشند یا این که به هم مرتبط می باشند. مثل کلمه و واژه اتوبوس و ماشین که در خانواده وسیله نقلیه میباشند.

علی رغم آحاد توسعه های موتورهای کاوش و لهجه شناسان محاسباتی ، رویکردهای فارغ از رسیدگی و نصفه نظارتی مانند Word2Vec و Google Pygmalion دارنده بعضا کاستی میباشند که بازدارنده شعور مقیاس گویش بشر می گردند.

به راحتی می اقتدار فهمید که چه طور اینها مطمئناً بازدارنده توسعه و گسترش جستجوی مکالمه گردیده اند. برای مثال در تصویر پایین ما موبایل سرچ میکنیم و گوگل به ما پیشنهاداتی می دهد:



سئو وب سایت برای الگوریتم برت
برت یک الگوریتم هوش تصنعی میباشد که دائما در درحال حاضر یادگیری میباشد. صرفا کاری که شما میتوانید اعمال دهید این میباشد که حقیقتا برای مخاطب آخری مقاله را بنویسید. برای توفیق در seo شما بایستی بینش خویش را نسبت به لغات و کلمه ها کلیدی تغییر تحول دهید. دیگر زمین بازی عوض گردیده است واستفاده از تکنیک های سابق بی سود میباشد.

طریق پیشین seo امور برای سئو وبسایت این چنین بود:

یافت کردن لغت ها کلیدی
تکرار آن در عنا وین و متن
البته الان می بایست به مفهومی که استفاده کننده در‌پی آن میباشد دقت فرمایید. هر چقدر دقیقتر در پی جست و جوهای مخاطب باشید غالب خیس خواهید شد خوشبختانه این زمینه سبب ساز کاهش استعمال بیش تر از حد از کلمه ها کلیدی یا این که به عبارتی keyword stuffing می گردد.

یک کدام از کارهایی که الگوریتم برت به خیر ایفا می‌دهد پیش گویی غرض کاوش کاربری با درصد خطای زیر میباشد. این یعنی در صورتیکه شما یکی لغات عبارتی را غلط تایپ نمائید اما سایر کلمه ها یک مضمون‌ داشته باشند، گوگل به صحت متوجه خواسته شما می‌شود و در کمال تعجب می‌بینید در نتیجه ها به عبارتی چیزی را به شما نماد می‌دهد که در ذهنیت شما بوده ! مثل وقتی که صفحه کلید شما انگلیسی میباشد و می خواهید فارسی سرچ فرمایید اما به خطا انگلیسی تایپ میکنید و سود سرچ شمارا به صحت اکران میدهد!

پس قادر خواهیم بود اینطور فیض بگیریم که:

غرض مهم الگوریتم BERT، شعور خوب و با جزییات بیشتر مقصود جستجوی مخاطب میباشد.
 

تخصص یا Expertise در YMYL

 

 
تخصص یا این که Expertise در YMYL
شخص مریض هنگام مراجعه به دکتر معالج میخواهد بداند که او در باب خویش تخصص دارد یا این که نه؟ همین موضوع برای هر مخاطب گوگل نیز وجود دارااست. وقتی که آن ها به‌دنبال مشاور مالی می گردند، می خواهند شایسته ترین مشاور مالی را پیدا نمایند که در هزینه‌های آنها صرفه‌جویی خواهد شد یا این که هزینه‌ای برای آنان نداشته باشد.
شیوه‌های مختلفی برای به چهره کشیدن تخصص مولف در محتوای YMYL وجود دارااست، البته همگی این‌ها با نشر مطالب استارت می شود. تالیف کننده محتوا بایستی محتوایی با باکیفیت ساخت‌و‌ساز نماید که کارشناس بودن خویش را در این مورد نشانه دهد. بایستی محتوایی نوشته گردد که بی نیاز از داده ها گران بها  آموزش سئو مشهد و قابل قرائت باشد.
مولف محتوا با به چاپ رساندن گواهینامه‌ها و مجوزها و حتی نماد شرکتهای متعلق به خویش قادر است تخصص خویش را نماد دهد.
 
 
 
اعتبار یا این که authoritative در YMYL
دارای تخصص بودن بسیار عالی میباشد، البته این صرفا استارت عمل میباشد. زمانی بقیه متخصصان یا این که تأثیرگذاران در ناحیهی کاری شما، از شما تحت عنوان منبع اطلاعاتی اسم میبرند یا این که زمانی اسم شما (یا این که مارک تجاری شما) با عنوان ها مرتبط مترادف و هم معنی میشود، شما صرفا یک کارشناس نیستید بلکه  آموزش سئو در مشهد شما یک مرجع می‌باشید.
 
 
 
بعضا از KPI ها در خصوص قضاوت درباره اعتبار اینترنت‌تارنما
• دریافت کردن لینک و پیوند‌ از اینترنت‌وبسایت‌های مرتبط و دارای اعتبار استدلال بزرگی درخصوص مرتبه‌بندی اینترنت‌وبسایت‌ها میباشد، مطمئناً فارغ از تأکید بر این قضیه نمی‌قدرت در زمینه ی هیچ چارچوبی برای توفیق در seo دعوا کرد.
 
هنگامی از ارتباطات سخن می کنیم، همگی چیز درخصوص ساخت‌و‌ساز اعتبار دامنه اینترنت‌وب سایت شما میباشد. این بدان معنا میباشد که ما به اینترنت‌وبسایت‌هایی با اعتبار بالا نیاز داریم که مربوط به حیطهی کاری شما باشد و به شما پیوند داده باشد و هیچ تأییدی عالی از این نیست که یک اینترنت‌وب سایت بتواند از یک اینترنت‌وب سایت دارای اعتبار لینک و پیوند بگیرد.
 
• به اشتراک گذاشتن محتوای اینترنت‌تارنما شما به طور کبیر، حقیقی و واقعی و مداوم در کانال‌های اجتماعی
 
• ساختن اسم تجاری به دلایل متعددی ایده خیر میباشد ، مهمتر از کلیه برای اعتبار سئوی اینترنت‌وبسایت شما. معیار جستجوی مارک شما میزان خیر و خوبی برای اندازه‌گیری طرز همت آن میباشد.
در شرایطی که اشخاص اکثری در جستجوی مارک شما میباشند، این خبر شگفت انگیزی میباشد. در حالتی‌که آنان در جستجوی اسم تجاری شما با یک واژه و کلمه کلیدی مرتبط میباشند، این حتی بسیار عالی از آن میباشد.
 
• داشتن یک برگه ویکی پدیا برای اسم تجاری خویش و یا این که یکی‌از اشخاص کمپانی شما علامت بزرگی میباشد که ذکر می‌نماید شما یک مرجع می‌باشید. به‌خیال داشته باشید که داشتن یک شیت در ویکی پدیا عمل بی آلایش‌ای وجود ندارد، مگر اینکه یک فرد و یا این که یک مارک شناخته گردیده و دارای اعتبار باشید. این مسئله در راهبرد‌های گوگل برای تحلیل چگونگی محتوا جای‌دارد، به این ترتیب موضوعی میباشد که برای کسب به آن می بایست عملکرد نمایید.
 
نکات اساسی و تاثیرگذار بر میزان YMYL
ساخت و ساز محتوای باکیفیت: گوگل همواره به التفات محتوا تاکید بسیار داشته میباشد. محتوای YMYL می بایست دارنده یک غرض خاص باشد، نماد‌دهنده تخصص شخص تالیف کننده‌ی محتوا باشد؛ جامع و موءثر باشد به سیرتکامل‌ای که نیاز کاربر را برطرف کرده تا به اینترنت‌تارنما دیگری مراجعه نکند.
 
محتوا متمرکز بر روی موضوعات نو: از جمله در صورتیکه ۳ سال پیش یک وبلاگ پست در زمینه‌ی مهمترین ابزارهای seo منتشر گردیده، حالا به جهت به‌روز شدن این ابزارها و اضافه یا این که حذف شدن تنی چند از آنان این محتوا می بایست به‌روزرسانی خواهد شد. در‌صورتی‌که محتوا هر ۶ ماه به‌روزرسانی گردد به احتمال حاذق جايگاه‌ی خیر را برای آن برگه محافظت خواهد کرد.
 
تشکیل داد یک وب سایت کیفیت عالی: یک وب سایت با پیاده سازی حاذق، امنیت بالا، با کمترین اشکالات، کمترین صفحه ها 404 و ساختار صحیح و اصولی در ورژن تلفن همراه. با صرفه‌سازی YMYL با کمترین محتوا در قسمت‌های: در باب ما، راهنمای وبسایت، صفحه های NAP، سؤالات متداول و…
 
بهینه سازی داخلی: seo YMYL با به کارگیری از عبارات کلیدی، متا داده، هدینگ تگ‌ها، انکر تکست‌ها، استعمال از Bread crumb برای امداد به خزنده‌های گوگل
 
افزودن داده ها تالیف کننده: در نقطه نهایی هر محتوای YMYL داده ها مولف همدم با تصویر او اضافه گردد، این دستور سبب پشت گرمی گوگل به محتوا و سایت ( ارتقاء E-A-T) می گردد.
 
داده ها تماس: مانند شماره تماس و نشانی در دسترس و در معرض رویت کرد باشد تا خوانند‌گان محتوا ناچار به جستجوی داده ها تماس نباشند.
 
پیگیری ایده ها منفی مخاطبان: با مخاطبینی که نظرها منفی تصویب کرده‌اند تماس گرفته خواهد شد و انگیزه آن سنجیده شود.
 
درج نظرها مثبت: ایده ها مثبت مخاطبین و همیاران دارای تخصص درج گردد، این فرمان سبب متکی بودن مخاطبین و ارزیابان چگونگی محتوای YMYL می گردد.
 
بیان منبع محتوا: حتی در شرایطی‌که مولف محتوا یک دارای تخصص باشد، به منابع محتوا پیوند داده گردد، بیان منبع یکی عنصرها اساسی اعتبار بخشی به محتوا نزد گوگل میباشد، همینطور منجر می شود تا مخاطبان از محتوای مهم منابع نیز استعمال نمایند.
 
به کار گیری از تیترهای مربوط به قضیه: چنانچه تیترها با محتوای خویش هم‌خوانی نداشته باشند، ارزیابان چگونگی نسبت به محتوای کاغذ رویت کرد بدی خواهند داشت و نزد گوگل نیز از اعتبار مقداری منتفع خواهند شد.
 
عدم به کار گیری از تبلیغات مکرر: به کار گیری از تبلیغات و پاپ‌آپ‌های متفاوت در مجموع صفحه های اینترنت‌تارنما سبب ساز آزار کاربر می‌گردد و ماندگاری کاربر در اینترنت‌تارنما را پایین اثر قرار می دهد.
 

ناگفته هایی از اثر شبکه‌های‌عمومی و سوشال سیگنال بر seo وب سایت

 

 
ناگفته هایی از اثر شبکه‌های‌عمومی و سوشال سیگنال بر seo وب سایت
چرا کانال‌های اجتماعی برای وب سایت ما التفات دارااست؟
حقیقت قصه این میباشد در دنیای مدرن شما برای توفیق در بازارایابی آنلاین، ارتقا درایت از مارک و ترغیب یوزرها برای ورود به وب سایت خویش نیاز به اشاعه مطالب و تولیدها خویش در رسانه‌های اجتماعی دارید.
به ذکر ظریف‌خیس هیچ نرم‌افزار و استراتژی محتوایی سوای به کارگیری از کانال‌های اجتماعی بی نقص وجود ندارد، چرا‌که از یاد بردن این شبکه بازاریابی نفیس خیر فقط مشتریان بالقوه را از لحاظ شما بیرون خواهد کرد بلکه رقبا را نیز نسبت به شما متمایز خواهد کرد. به عهد آموزش سئو مشهد  و پیمان جی بائر:
 
رسانه های اجتماعی سوختی برای بر افروخته کردن آموزش سئو در مشهد  محتوای شما میباشند.
 
مبنی بر گزارش سال ۲۰۱۳ موسسه بازاریابی و مارکتینگ پرفورمنس، بازاریابان معمولا برای توزیع محتوا از پنج رسانه اجتماعی به کارگیری می‌نمایند. شما چه در آستانه عمل با رسانه های اجتماعی برای تکثیر محتوای تارنما خویش باشید چه در اکنون نظارت و بازبینی طرح های مو جود، این نوشته‌علمی برای شما بسیار مطلوب خواهد بود.
 
تاثیرات بی واسطه شبکه های عمومی بر seo وبسایت
تعداد متعددی از کارشناسان بهینه سازی بر این باورند که شبکه‌های‌اجتماعی نظیر توییتر، صورت بوک و لینکدین به طور بدون واسطه و یا این که غیرمستقیم بر بهینه سازی تارنما شما تاثیرگذارند و نشر محتوا یا این که قرار دادن پیوند وب سایت در آن میتواند تاثیر مناسبی بر جايگاه تارنما و اعتبار دامنه شما بگذارد.
واحد سنجش تعامل یوزرها در‌این کانال‌های اجتماعی با محتوا اعم از بازدید، لایک، اشتراک‌گذاری، کامنت قادر است واحد سنجش این اثرگذاری را به صورت قابل توجهی بهبود بخشد.
غیروابسته از این مورد ها ورودی که شما از روش لینک و پیوند‌هایی که در رسانه‌های اجتماعی قرار دادید، قادر است نقش مهمی در بهبود درجه شما داشته باشد.
 
نکته: بعضی تصور می‌نمایند شیوه‌های فوق حجت مجموع برای seo وب سایت میباشد ولی بیان این نکته خالی از لطف وجود ندارد که مجموع آنچه در‌این محتوا آیتم تحقیق قرار خواهد گرفت حکم تکمیل کننده را برای سوخت موتور شما اجرا خواهد کرد. و اصول مهم seo مشمول بهینه سازی تکنیکال، استراتژی محتوا و offpage همچنان بازوهای مهم برای رویش وبسایت شما میباشد.
 
We do use Facebook and Twitter links in web search ranking
Matt Cutts
 
اما قابل ذکر میباشد که تعدادی سال بعد از آن گوگل این کلام خویش را رد کرد و به طور رسمی از عدم استعمال از شبکه های مردمی برای درجه بندی سایت حرف به بین آورد.
ولی آنچه که ما از کانال‌های اجتماعی و تاثیرآن بر بهینه سازی تارنما در سال جاری‌ها چشم‌ایم، این ادعاها را مقداری نامعتبر نموده است.
دلایل محکمی از تاثیرگذاری social signal بر سئوسایت
سایت یا این که یک کانال اجتماعی
کانال‌های اجتماعی پیش از آنکه یک نرم افزار بر روی موبایل شما باشند یک وب سایت دارای اعتبار با اعتبار برگه و دامنه بالا می باشند و لینک و پیوند‌های خروجی از آن (مخصوصا در‌حالتی که بوسیله پروفایل‌های گوناگون معرفی گردیده باشد) خواه ناخواه اثر مثبتی بر seo وب سایت شما می گذارد البته مزیت رقابتی ندارد!
 
اعتبار، اعتبار میاورد
فرض نمائید یک دکتر معالج دارای تخصص در حوزه ژنتیک در لینکدین یا این که توییتر(انگلیسی) واپسین مطالب علمی و یافته‌های خویش را به اشتراک میگذارد و به‌این واسطه، اعتبار و تعداد یوزرها قابل توجهی نیز بدست آورده میباشد.
حالا این فرد اثر گذار با تنها یک وبلاگ پست در یک تارنما و پیوند دادن به حساب لینکدین خویش، بی‌شک از اعتباری که برای خویش ساخته میباشد به کار گیری خواهد کرد و این مسئله به صورت بی واسطه نشانه دهنده تاثیر سوشیال سیگنال‌ها بر سکو بندی وبسایت میباشد.
 
گوگل و توییتر؛ رفقای بهتر
طبق آماری که گوگل در سال ۲۰۱۵ ارائه کرد، ربات‌های هوشمند گوگل بضاعت دسترسی به دیتای توییتر را دارا هستند، برای اینکه این قضیه را به صورت ملموس‌تری متوجه گردید کافی میباشد نام فردی را که حساب توییتر داراست (نیاز به دارای شهرت بودن وجود ندارد) را در گوگل سرچ فرمایید تا با مدیاهایی که شخص در حساب خویش به اشتراک نهاده یا این که به آن جواب داده روبرو گردید!
نکته: قابل ذکر میباشد که‌این رابطه ها کار کشته تنها به توییتر محصور وجود ندارد و با توسعه و گسترش روزافزون به کارگیری از کانال‌های اجتماعی، همیاری گوگل با این موتورهای کاوش نوظهور! به هیچ وجه بدور از ذهن وجود ندارد.
نکته: در توضیح گزینه فوق، بیان این نکته خالی از لطف وجود ندارد که بخش اعظمی از کانال‌های اجتماعی مثل فیسبوک یا این که اینستاگرام نسبتاً به یک موتور کاوش حاذق تبدیل گردیده‌اند و به موازات گوگل کار می‌نمایند. اینکه بعضی اوقات نتایجی از اینستاگرام در شیت نتیجه ها گوگل به شما اکران داده میگردد، تقاطع هایی از این دو مسیر ممتد میباشد که میتواند از زوایای مختلفی به آن اعتنا گردد و صرف تاثیرگذاری محتوا و یا این که بازدید الگوریتم‌های گوگل از این کانال‌های اجتماعی، ادعای ناقصی میباشد.
 
اعتنا شما‌را به رویش شایان توجه صفحه های فیسبوک و توییتر درلیست نتیجه ها گوگل در سال ۲۰۱۸ جلب می کنم.
 
یک آزمایش دیدنی از اثرگذاری سوشال سیگنال بر seo وب سایت
در سال ۲۰۱۸ دسته چک داده ها کانال‌های اجتماعی hootsuite آزمایشی برای تحقیق اثرگذاری کانال‌های اجتماعی بر مرتبه‌بندی وب سایت اعمال دادند که اینجانب در پی خلاصه‌ای از مراحل جاری ساختن تست و نتیجه ها آن را خدما شما ارائه خواهم نمود.
این گروه مقاله‌ها تارنما خویش را برای جاری ساختن تست در سه مجموعه مهم تیم‌بندی کرد:
 
مقاله‌ها شاهد یا این که در دست گرفتن: ۳۰ نوشته ی علمی که در هیچ کانال اجتماعی تبلیغ نشده بودند.
مقاله‌ها دسته A : سی نوشته ی علمی منتشر گردیده در توییتر
مقاله‌ها تیم B : سی نوشته‌ی‌علمی منتشر گردیده در توییتر که با میزان دارایی مشخصی مجددا برای آن تبلیغ صورت گرفته میباشد.
 
نکته: قابل ذکر میباشد برای کاهش ضریب اشتباه درین آزمایش، کل متغیرهای دیگر تا حد قابلیت موازی گرفته گردیده است.
مراحل ایفا آزمایش: هر روز دو پست از مجموعه A و B در طول یک عصر دو هفته‌ای منتشر و در هفته آینده افزایش داده می شوند. (تبلیغات دسته B)
نتیجه ها: همانگونه که در تصویر پایین مشاهده میکنید در میان بهبود قابلیت و امکان جستجوی کلمه ها کلیدی و پروموت محتوا در توییتر همبستگی بسیار بالایی برقرار میباشد و ما نمی‌توانیم ادعاهای جان دار حول عدم اثر گذاری سوشال سیگنال (حتی به طور غیر بی واسطه) بر بهینه سازی سایت را بپذیریم.
 

RDFa ،Microdata و JSON-LD چیست؟

 

 
RDFa ،Microdata و JSON-LD چیست؟
این‌ها کلیه گویش­‌های کدی می باشند که میتوانند به HTML اضافه شوند تا متادیتا (به عنوان مثالً اسکیما یک متادیتا محسوب میشود) را در یک گواهی اینترنت آموزش سئو مشهد  تعبیه نمایند.
 
 
 
Resource Descriptive Framework in Attributes : RDFA
RDFa مخفف Resource Descripttive Framework in Attributes میباشد. که در واقع نوعی کد میباشد که میتواند به هر گواهی مطابق XML ،XHTML و XML اضافه گردد. RDFa یکی‌از نحوه‌های اول برای به کارگیری از اسکیما بوده که در بالا بغرنج بوده و مرور مجال معمولی‌خیس آموزش سئو در مشهد  گردیده‌است.
 
خصوصیت‌های RDFa عبارتند از:
 
about – برای معلوم کردن منبعی که متاداده در ارتباط آن میباشد
rel و rev – برای انتخاب ارتباط و ارتباط معکوس با منبع دیگر
src ،href و resource – برای گزینش یک منبع
content – برای در نظرنگرفتن محتوای عنصر هنگام استعمال از خصوصیتِ ویژگی(Attribute)
datatype – برای معین کردن نوع داده از یک متن معین گردیده برای استعمال با خصوصیتِ Attribute
typeof – برای انتخاب نوع RDF مسئله یا این که منبع
Microdata :
میکروداده‌ها، داده ها بسیار کوچکی می‌باشند، که در قسمت‌های متفاوت یک وب سایت از آنها به کار گیری می‌گردد. Microdata برای رفع ابهام RDFa ارائه شد. هر میکرو دیتا از سه تگ تشکیل شده که با امداد آن ها میگردد، کد اسکیما نوشت. میکرو دیتا در بهینه سازی عنایت خاصی داراست و می‌قدرت به امداد آن زمینهِ صفحه های و دیگر توضیحات اضافه را معین کرد.
 
اجرای Microdata شبیه RDFa میباشد و خصوصیت‌های آن دربرگیرنده موردها تحت میباشد:
 
itemscope – برای ساخت و ساز گزینه و نشانه دادن اینکه سایر موادتشکیل دهنده دربردارنده اطلاعاتی در امر آن میباشد.
itemtype – برای تعریف گزینه و مختصات آن با یک URL دارای اعتبار (برای مثال، “https://schema.org”)
itemprop – برای نشانه دادن اینکه برچسبِ دربردارندهِ مقدارِ یک خواص مورد مشخص و معلوم گردیده است (از جمله itemprop = “اسم”)
itemid – برای مشخص و معلوم کردن شناسه مخصوص گزینه
itemref – برای ارجاع به خاصیت عنصری میباشد که در itemscope نیست. لیستی از شناسه‌های عنصرها با مختصات بیشتر را در مکان دیگر مدرک ارائه میدهد.
JavaScript Object Notation for Linked Objects : JSON-LD
JSON-LD مخفف JavaScript Object Notation for Linked Objects میباشد. این مدل نشان‌گذاری می تواند با جایگذاری بدون واسطه در تگ‌های یا این که یک گواهی اینترنت، اسکیما را پیاده‌سازی نماید. این گویشِ آرم‌گذاری از خصوصیت‌های “@context” و “@type” برای انتخابِ واژگان لهجه اسکیما (schema.org) استعمال می‌نماید. از‌آنجا‌که می‌اقتدار آن را صحیح در تگ قرار بخشید، JSON-LD معمولی‌ترین روش برای اجرای اسکیما برای مبتدیان به حساب میآید.
چه‌گونه می‌قدرت اسکیما فردی خویش را برای HTML تشکیل داد؟
تنی چند از ابزارها مانند Google’s Structured Data Markup Helper (لینک و پیوند گردیده در تحت) وجود دارا‌هستند که ایجاد و پیاده‌سازی اسکیما در JSON-LD یا این که Microdata را بر روی صفحه ها جان دار در تارنما، راحت می‌نمایند. طرز عمل این ابزار را به‌دنبال با هم می بینیم:
برای تشکیل داد اسکیما آغاز وارد نشانی Google’s Structured Data Markup Helper گردید و مبنی بر صورت تحت آغاز نوع شیت ای که میخواهید برایش اسکیما بسازید را تعیین فرمایید که اینجانب در اینجا زیرا کاغذ‌ام از نوع نوشته ی علمی یا این که آرتیکل میباشد، نوع نوشته‌ی‌علمی را تعیین کردم و بعد از آن در نصیب URL نشانی کاغذ‌ای از وبسایت خویش را که میخواهید برایش اسکیما بسازید وارد فرمایید، بعد دکمه start tagging را بزنید.
 
معرفی ابزارهای تشکیل داد اسکیما
در صورتی‌که فراهم آغاز اضافه کردن اسکیما به وب سایت خویش می باشید، در اینجا برخی از شایسته ترین ابزارهای بدون پول ایجاد کرد اسکیما که به طور آنلاین عمل می‌نمایند را می توانید آزمون نمایید.
 
ابزار Hall Analysis schema markup generator
ابزار Hall Analysis schema markup generator به شما قابلیت و امکان میدهد داده ها مرتبط با یک تجارت محلی ،فرد، مال ،اتفاق افتاد ،سازمان یا این که وبسایت را وارد فرمائید تا یک قطعه کد JSON-LD برای قرار دادن در HTML تارنما خویش ساخت و ساز نمایید. مانند مثال تشکیل داد اسکیما­یی که در ابتدا داشتیم. به کار گیری از این ابزار بی آلایش و سهل وآسان میباشد، و برای تمامی نوع سایت هم مطلوب میباشد.
ابزار Google Structured Data Markup Helper
ابزار Google Structured Data Markup Helper به یاری این ابزار شما می توانید هریک را در کاغذ خویش که می خواهید تگ فرمایید، تعیین و برچسب گذاری نمایید. که در ابتدا کامل معرفی شد و روند بدون نقصِ تشکیل داد اسکیما برای یک نوشته ی علمی از وب سایت را مرحله به مرحله با هم آموختیم.
ابزار Microdata Generator.com
ابزار Microdata Generator.com یک کدام از دیگر از ابزارهای معمولی برای ایجاد کرد اسکیما میباشد، به ویژه برای حصول و شغل های محلی مطلوب میباشد.
ابزار Merkle Schema Markup Generator
ابزار Merkle Schema Markup Generator که می تواند خروجی در پوسته­‌های JSON-LD یا این که microdata بدهد.
 
 
ابزارهای آزمایش اسکیما
در حالتی که میخواهید رسیدگی نمایید که آیا تشکیل داد اسکیما را صحیح ایفا داده‌اید یا این که نه، یکسری ابزار آزمایش اسکیما موثر برای تحقیق تارنما شما وجود دارا هستند و به شما در امر هرگونه به کارگیری خطا از گویش علامت‌گذاری‌ اسکیما هشدار می دهند.
 
ابزار Structured Data Testing Tool
پس از اینکه اسکیما را به HTML خویش اضافه کردید، میتوانید اسکیما را با ابزار Structured Data Testing Tool تست نمائید. تنها کافی میباشد شیت اینترنت یا این که کدهای اسکیما خویش را درونِ این ابزار بکشید و رها (drag and drop) فرمائید تا در صورتی‌که غلط یا این که هشداری داراست به شما آرم دهد.
 
ابزار SEMrush Site Audit
ابزار SEMrush Site Audit اسکیما را نظارت می‌نماید و به شما میگوید که چندین درصد از سایت شما از Schema (صرفا microdata)، Open Graph ،Twitter Cards و Microformats استعمال می‌نماید.
 
ابزار Content Markup Guide
Google ابزار Content Markup Guide را برای ایجاد کرد اسکیما از نوع Creative Work در لحاظ گرفته میباشد. و با به کارگیری از این ابزار میتوانید rich snippets داشته باشید. این اسکیما برای هر محتوایی به عنوان مثال: محتواهای خواندنی (کتاب)، مشاهده کردنی (فیلم و سریال) یا این که گوش دادنی (موسیقی)، قابل اجرا میباشد.
 

چرا اینفلوئنسر مارکتینگ در سئو وبسایت مورد توجه است؟

 

 
چرا اینفلوئنسر مارکتینگ در بهینه سازی وبسایت عنایت داراست؟
اینفلوئنسر مارکتینگ در seo تارنما اصلی میباشد زیرا:
 
۱. اینفلوئنسر مارکتینگ برای بهینه سازی وب سایت بک‌لینک و پیوند می‌سازد
نباید اینفلوئنسر مارکتینگ را محصور به اینستاگرام دانست. اینفلوئنسر ممکن میباشد بلاگ یا این که وب سایت خودش را داشته باشد و همینطور در کانال‌های اجتماعی دیگر مثل فیسبوک، توییتر و لینکدین هم فعال باشد. علاوه‌براین، اینفلوئنسر مارکتینگ را نباید محصور به تبلیغ برای کالایی مشخص و معلوم یا این که محتوایی معین یا این که  آموزش سئو مشهد  حتی مارک دستیابی‌وکار کرد.
 
فکر کنید شما گروه‌ای آموزشی دارید که تنها برای حافظه‌دادن مهارت‌های معاش به نوجوان ها فعالیت دارد. خبرنگار اجتماعی بسیار مشهور و معتبری را هم می شناسید. از وی میخواهید تا حرفه توییتی در مورد بایستگی یادگرفتن‌دادن مهارت‌های معاش به نوجوان ها بنویسد. درآخر هم لینک و پیوند ورقه‌ اساسی وب سایت شمارا به‌تیتر یکی‌از پیشگامان در‌این حوزه بیاورد. این بک‌پیوند از فردی دارای اعتبار در مطلبی مرتبط به وب سایت شما بسیار باارزش میباشد. نو، کسان دیگری که‌این فن توییت را میخوانند ممکن میباشد آن را به‌اشتراک بگذارند یا این که خودشان شمارا به آموزش سئو در مشهد  سایرافراد معرفی نمایند.
 
 
 
۲. اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کننده را به‌سمت تارنما شما هدایت می‌نماید
در seo وب سایت هرچه ترافیک وب سایت بیشتر باشد، عالی میباشد. بازدیدکننده‌ی زیاد یعنی ترافیک زیاد. کارشناسان بهینه سازی حتی از تبلیغات کلیکی هم برای ارتقا ترافیک تارنما یاری میگیرند. ولی رویکرد بهتری هم است. فکر کنید سایتی فروشگاهی دارید مثل دیجی‌متاع. درین وب سایت کتاب و تولید ها فرهنگی هم عرضه میگردد. دیجی‌جنس به‌راحتی میتواند از یک سری معنی کننده و تالیف کننده و منتقد ادبی، حتی خیر‌چندان شناخته‌گردیده و باتعداد فالوئرهای خیلی زیاد، بخواهد که برای تعدادی کتاب که در وب سایت جان دار می‌باشد معرفی یا این که انتقاد بنویسند و در کانال‌های اجتماعی یا این که بلاگ فردی‌شان منتشر نمایند. طبیعی میباشد که درآخر آن معرفی هم پیوند برگه‌ی آن کتاب (جنس) قرار گرفته میباشد. تماما بدیهی میباشد که‌این یعنی اینجانب و شما میرویم از وبسایت دیجی‌فرآورده، به‌مکان وبسایت نشر دهنده، بازدید میکنیم و کتاب را میخریم.
 
 
 
۳. اینفلوئنسر مارکتینگ مخاطب را با مارک شما و وبسایت شما سرگرم می‌نماید
تصور کنید به‌تازگی گل‌فروشی آنلاین گشوده کرده‌اید. گل‌های فانتزی و معدود‌یاب را با پیاده سازی‌های امروزی عرضه میکنید. حتما درآغاز عمل مهم ترین چیز این میباشد که عموم با مارک شما آشنا شوند. به عنوان مثال اسم برندتان گل نیش میباشد. چنانچه مخاطب در گوگل سرچ نماید گل نیش به‌مکان «خرید گل فانتزی»، گوگل این را می فهمد زیرا این اقتدار مارک شما و متکی بودن استفاده کننده به مارک شما‌را آرم میدهد. به‌همین‌ادله میباشد که برای بهینه سازی وبسایت کاربرانی که از گوگل با کاوش‌کردن اسم مارک یا این که اسم تارنما وارد تارنما میگردند، بسیار بسیار اصلی و نفیس می‌باشند.
 
درحال حاضر چطور اسم مارک را به استفاده کننده معرفی کنیم تا یادش بماند و برود در گوگل سرچش نماید یا این که به چندنفر دیگر هم معرفی‌اش نماید؟ یک شیوه این میباشد که گل نیش از تعدادی اینفلوئنسر، برای مثال در ناحیهی مد و فشن و زیبایی یا این که حتی اشخاصی‌که کارشناس گل‌وگیاه می باشند، بخواهد تا عکس تیم‌گل‌هایش را به‌اشتراک بگذارند و این‌سیرتکامل گل نیش را معرفی نمایند که «دستیابی وکاری میباشد خاص که برخی گل‌ها را تنها در گل نیش می شود پیدا کرد».
۴. اینفلوئنسر مارکتینگ یوزرها را وادار می‌نماید تا محتوا برای تارنما شما ساخت و ساز نمایند
محتوای تعاملی و جدید، محتوایی که یوزرها حقیقی و واقعی برای تارنما شما ساخت و ساز می‌نمایند؛ بی‌غایت در بهینه سازی تارنما و برای اعتبار شما پر ارزش میباشد. اصولا در بهینه سازی هر نظری که استفاده کننده در زمینه‌ی تارنما یا این که محتوایی بنویسد اساسی میباشد. دراین باره خیر‌‌صرفا میگردد از اینفلوئنسر خواست تا با محتوایی بسیار خلاقانه مارک شما یا این که وبسایت شما‌را معرفی نماید، میگردد از وی خواست تا دنبال‌کنندگانش را وادار نماید تا برای تارنما، مارک یا این که کالا شما محتوا ساخت و ساز نمایند. هنگامی کسی در برگه اینستاگرامش از شما می خواهد تجربیات‌ی خودتان را از فلان جنس یا این که فلان مارک پایین پستی کامنت بگذارید، دقیقا این شغل را می‌نماید. هشتگ‌ها اینجا خیلی کاربردی میشوند.
 
در‌حالتی که شما وبسایتی آموزشی داشته باشید، ممکن میباشد از اینفلوئنسری در منطقهی مربوط به زمان‌های آموزشی و با تعداد فالوئرهای خیلی زیاد بخواهید تا کمپینی خط مش بیندازد: از دنبال‌کنندگانش بخواهد تا نظراتشان راجع‌به عصر‌های شمارا که در ویدئوهای یک دقیقه‌ای ضبط کردند برای وی بفرستند تا به‌اشتراک بگذارد. ناگفته پیداست که دارای تخصص بهینه سازی آن تارنما آموزشی به‌راحتی این ویدئوها را در کلیه کانال‌های اجتماعی تیم و همینطور تارنما آن بازنشر می‌نماید.
۱. در اینفلوئنسر مارکتینگ استحصال‌وکارها از اعتبار و نفوذی که یک شخص در ناحیهای معلوم داراست به‌عایدی خودشان استعمال می‌نمایند.
 
۲. اینفلوئنسر مارکتینگ صرفا برای ارتقا فروش و بالابردن دوراندیشی از مارک اثرگذار وجود ندارد. اینفلوئنسر مارکتینگ در بهینه سازی وب سایت هم اساسی و امداد‌کننده میباشد.
 
۳. دارای تخصص بهینه سازی بایستی در تعیین اینفلوئنسرها توجه نماید. ترازو تعیین صرفا تعداد فالوئرها وجود ندارد. آن اینفلوئنسر می بایست در منطقهای مربوط به زمینه تارنما حقیقتا دارای اعتبار باشد یا این که کارشناس. همینطور وی بایستی دنبال‌کنندگان حقیقی و واقعی داشته باشد که به پست‌هایش و مطالبی که می گوید حقیقتا عکس العمل آرم دهند.
 
۴. در صورتیکه اینفلوئنسر تارنما یا این که بلاگ داراست، دارای تخصص بهینه سازی بایستی اعتبار دامنه‌ی آنان را بررسی نماید.
 
۵. مسلما اینفلوئنسرها بدون‌پول با کسی همیاری نمی کنند. هزینه‌ای که می بایست برای اینفلوئنسر مارکتینگ در بهینه سازی تارنما پرداخت خیلی اساسی وجود ندارد. در شرایطی‌که وی حقیقتا برای دنبال‌کنندگانش، حتی چندهزار نفر، دارای اعتبار میباشد و آنها به حرفش گوش میدهند و به سایت شما می آیند و به آن لینک و پیوند میدهند؛ به هزینه‌اش می‌ارزد.
 
۶. نکته‌ی اساسی این میباشد که با اینفلوئنسر دارای اعتبار که حقیقتا به بهینه سازی تارنما یاری می‌نماید و محتوای تعاملی نفیس ساخت و ساز می‌نماید، ارتباط‌ای به یادماندنی برقرار گردد.
 

نقص‌ واحد سنجش Time on Page چیست؟

 

 
نقص‌ واحد سنجش Time on Page چیست؟
اینجانب ساعت ۱۵ وارد کاغذ‌ای از وبسایت میشوم. ساعت ۱۵:۰۵ روی یک کدام از پیوند‌‌های آن کاغذ کلیک می کنم و به کاغذ‌ی دیگری میروم. فرصت سپری گردیده در شیت‌ی اینجانب ۵ دقیقه بوده میباشد. ولی در صورتی روی هیچ لینکی کلیک نکنم و کاغذ را ببندم، از دید گوگل آنالتیکس مجال سپری گردیده صفر میباشد. آنالتیکس مجال‌های سپری گردیده در شرایط نخستین را گردآوری‌، و تقسیم بر تعداد بازدیدکنندگانی که به آن ورقه رمز زدند می‌نماید تا میانگین فرصت سپری گردیده‌ی یوزرها آن شیت آموزش سئو مشهد  به دست آید.
 
پس،‌ با رعایت آن فرمول، میزان Time on page خلق و خوی کاربری را که
 
از سرچ گوگل به یک کدام از محتواهای وبسایت که از جمله در خط دوم میباشد رسیده، آن را خوانده و از برگه بیرون گردیده ولی یک هفته آن گاه به وبسایت برگشته و از وبسایت خرید نموده است، هیچ یا این که صفر تصویب می‌نماید. در حالی که، آن برگه باصرفه گردیده و مخاطب را هم تبدیل به مشتری نموده است.
وارد به عبارتی شیت گردیده، محتوای شیت را تا انتها خوانده و کامنت گذارده و نو لینک و پیوند آن شیت را در سوشال مدیا به اشتراک نهاده البته روی هیچ لینکی در آن شیت کلیک نکرده میباشد، گشوده هم هیچ یا این که صفر تصویب می‌نماید.
پس، متخصص seo چیزی را که مستقیما بر بهینه سازی وبسایت (مثل اشتراک گذاشتن لینک و پیوند در سوشال مدیا و کامنت گذاشتن) تاثیر می گذارد از آن ترازو نمی‌فهمد. درک کردن آن فرصت به بررسی و بهبود استراتژی‌های seo کمکی نمی‌نماید. در حالی که، به عنوان مثال، تعداد بک لینک و پیوند‌های زیر به وب سایت و محتواهای آن به متخصص seo میگوید که بایستی استراتژی پیوند سازی فرنگی را تغییر آموزش سئو در مشهد  تحول دهد.
مهم‌ترین معیارها برای بررسی توفیق بیزنس‌های الکترونیک
کدام معیارها توفیق وب سایت های فروشگاهی را علامت میدهند؟
استفاده کننده این محتوا صاحبان استحصال‌‌وکارهای آنلاین، کارشناسان بهینه سازی و دیجیتال مارکترها میباشند. یعنی افرادی که در دنیای غامض‌ی ایکامرس عمل می‌نمایند. بیزنس الکترونیک (Ecommerce) در بستر وب اجرا میگردد. ولی وب به تنهایی دادوستد گونه های فرآورده و سرویس ها (کسب و کار الکترونیک) را ممکن نکرده میباشد. داد و ستد جنس و سرویس ها در بیشتر مورد ها در سایت‌های فروشگاهی (Ecommerce Websites) حادثه می‌ افتد.
 
هنگامی تمامی‌چیز در تارنما رخداد میفتد، یعنی کلیه‌چیز را می‌گردد تصویب کرد. میگردد این‌طور خاطرنشان کرد که صاحبان فروشگا‌های آنلاین هر تکان مخاطب و هر کلیک اورا از هنگامی که وارد وب سایت میشود و حتی اینکه از کجا (کدام لینک و پیوند) وارد وب سایت شد‌ه‌است، میدانند. اما، وسعت اطلاعاتی که مالک مغازه می‌‌تواند داشته باشد بسیار بیشتر میباشد. هر استفاده کننده روی کدام تبلیغات کلیک کرده، هر استفاده کننده کدام تولید ها را چشم، هر مخاطب چه برهه زمانی در برگه‌ی یک جنس باقی‌مانده، مخاطب تا کجا برای خرید یک متاع پیش رفته و پشیمان شد‌ه‌است و … .
 
نکته اینجاست که مجموع آن جزئیات و رفتارها در توفیق استحصال‌وکار مفید میباشد، البته توفیق یک فروشگاه آنلاین را تعداد کلیک‌ها یا این که زمان وقتی که استفاده کننده در کاغذ‌ی کالا میگذراند معین نمی‌نماید. توفیق یک تارنما فروشگاهی را رقم فروش ماهانه نیز به تنهایی معین نمی‌نماید. استحصال‌وکارهای آنلاین یا این که در مسیر رویش و تبارک‌خیس شدن قرار دارا هستند یا این که در مسیر حذف و فراموش شدن.
 
پس، در روزگار کسب و کار الکترونیک صرفا یک واحد سنجش وجود ندارد که ماندن یا این که حذف شدن دستیابی‌وکارها را مشخص و معلوم می‌نماید. تیم‌ای از معیارها، که هر مورد برای خودش دنیایی میباشد لبریز جزئیات، برای تحلیل شرایط یک سایت فروشگاهی و غالب بودن یا این که نبودنش بایستی در لحاظ گرفته خواهد شد.
مهمترین معیارها برای چک توفیق دکان های اینترنتی
یک‌سری واحد سنجش وجود داراست که در صورتی‌که تارنما فروشگاهی در توان قابل‌قبولی آن‌ها‌را داشته باشد، در مسیر توفیق و رویش قرار گرفته میباشد. اصلی وجود ندارد مالک فروشگاهی به بزرگی آمازون میباشید یا این که جدیدا دستیابی‌وکار آنلاین خویش را شیوه انداخته‌اید، شما (صاحبان و تصمیم‌گیرندگان در وبسایت‌های فروشگاهی) بایستی برای تحلیل شرایط استخراج‌وکار خویش بیشتراز هر چیز دیگری معیارهای تحت را به توجه تحت لحاظ داشته باشید.
 
 
 
۱. میزان نرخ تبدیل (Sales Conversion Rate)
نرخ تبدیل مخاطب/بازدیدکننده‌ی تارنما به خریدار که به طور درصد آرم داده می گردد، مهم ترین رقم (داده) در ایکامرس میباشد. اولی و مهمترین سوالی که صاحب و مالک فروشگاه آنلاین ما یحتاج میباشد پاسخش را بداند این میباشد: در مقطع‌ی وقتی معین (به عنوان مثال یک هفته)، یکسری نفر از آحاد کاربرانی که به تارنما (مغازه) وارد شدند، از آن خرید کردند؟ جواب پرسش از تقسیم کردن تعداد کاربرانی که خرید کردند به مجموع کاربرانی که در آن دوران‌ی وقتی به وب سایت آمدند و ضرب کردن نتایج تقسیم در ۱۰۰ به دست می آید.
 
برای مثال درصورتی که در یک هفته وبسایت شما ۱۵۰۰ بازدیدکننده داشته میباشد و از آن در بین تنها ۳۰ نفر تمامی‌ی فرآیند را طی کردند و از وبسایت چیزی خریدند، نرخ تبدیل وب سایت فروشگاهی شما ۲٪ میباشد. این طبیعی میباشد که هر چه نرخ تبدیل فراتر باشد خوب میباشد. ولی چیزی که نرخ تبدیل را ترازو مهمی می‌نماید بالا بودن آن وجود ندارد.
 
 
 
نکات اساسی در رسیدگی و محاسبه نرخ تبدیل وب سایت فروشگاهی
میزان نرخ تبدیل را با اعتنا به مفاد ذیل نظارت و آنالیز می‌نمایند:
 
نرخ تبدیل فروشگاه آنلاین در صورتیکه کمتر از میانگین نرخ تبدیل حصول‌وکارهای آنلاین شبیه در محل عمل مغازه (شهر یا این که مملکت) باشد، بد میباشد و برای صاحب و مالک مغازه آرم خطر. نرخ تبدیل تارنما فروشگاهی اثاثیه خانگی با نرخ تبدیل سوپرمارکت آنلاین گوناگون میباشد. همینطور، جغرافیایی که دکان در آن کار می‌نماید بایستی حیث گردد. طبیعی میباشد نمی شود میانگین نرخ تبدیل وبسایت‌های فروشگاهی آمریکایی را برای دکان‌های اینترنتی کشور ایران هم در حیث گرفت. به نمودار ذیل که از statista.com برداشته گردیده‌است، توجه نمایید. درصد‌های تحت نماد‌دهنده‌ی میانگین نرخ تبدیل دکان‌های آنلاین در عالم به تفکیک منطقهی عمل دکان‌ها در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ میباشد. در صورتی‌که تارنما فروشگاهی با نرخ تبدیل ۲٪ از جمله کالاهای ورزشی می فروشد، براساس داده های عددی جهانی نرخ تبدیل قابل‌قبولی دارااست.
اثبات نگه‌ داشتن نرخ تبدیل از بیشتر کردن آن اساسی‌خیس میباشد. یعنی در صورتی‌که نرخ تبدیل مغازه کالاهای ورزشی از ۲٪ کمتر گردد، مکان نگرانی وجود داراست و بایستی به‌دنبال علل کاهش نرخ تبدیل بود. به‌این نکته هم بایستی اعتنا کرد که مشاجره در خصوص بهبود نرخ تبدیل بسیار کبیر و پرجزئیات میباشد. اما به هر درحال حاضر صاحب و مالک استحصال‌وکار، گروه seo و دیجیتال مارکتینگ می بایست نسبت به نرخ تبدیل ذیل‌خیس از میانگین حساس باشند و در عین هم اکنون برای بیشتر کردن نرخ تبدیل همت کنند.
 

معیارها سئو سایت از کجا میایند؟

 

 
۲. پادکست‌ های ایجاد گردیده را در همگی پلتفرم‌های ممکن تصویب فرمایید
شما پادکست را صرفا برای تارنما ایجاد نمی کنید. پادکست بایستی در سراسر فضای نت و تک تک پلتفرم‌های (هاست) در دسترس یوزرها منتشر خواهد شد. ساخت‌و‌ساز پادکست سوای توزیع آن سود‌‌ی چندانی ندارد. شنوندگان پادکست معمولا از یک سری پلتفرم (اهل ایران و جهانی) به کار گیری می‌نمایند. اینجانب و شما هم احتمالا هم Apple podcasts داریم و هم Castbox و هم شنوتو. برای مثال پادکست جافکری در پلتفرم‌های جهانی Apple podcasts، Castbox، SoundCloud و پلتفرم‌ اهل ایران طهران پادکست آموزش سئو مشهد  منتشر می شود.
 
کلیه‌ی پلتفرم‌ها بدون پول از پادکست‌ها میزبانی نمی کنند. همگی‌ی پلتفرم‌ها هم در کشور‌ایران به راحتی در دسترس نیستند (مثل یوتیوب پادکست). تکثیر پادکست‌ در پلتفرم‌های متفاوت از شایسته ترین و مطمئن‌ترین منش‌ها برای ساختن بک لینک و پیوند‌های باارزش برای وب سایت میباشد. اما، کلیه‌ی پلتفرم‌ها اذن نمی‌دهند تا در توضیحات آموزش سئو در مشهد  پادکست به وبسایت لینک و پیوند داده گردد.
 
تصمیم‌گیری راجع‌به خدمت‌های هاستینگ پادکست می بایست با مشاوره و لحاظ گروه دیجیتال مارکتینگ (کارشناسان سوشال مدیا مارکتینگ و کانتنت مارکتینگ) و متخصص seo باشد. زیرا خلال مزایای نشر پادکست برای بهینه سازی، پادکست معمولا با اسم مارک (به عنوان مثال دیجی متاع پادکست) تصویب و منتشر میشود و دوراندیشی از مارک را بیشتر می‌نماید و در سود برای مارکتینگ استحصال‌وکار هم موثر و امداد‌کننده میباشد.
 
۳. پادکست‌ ها را در هر پلتفرم برای آن پلتفرم با صرفه نمائید
برای بهینه سازی کردن هر پادکست، چه در وبسایت و چه در پلتفرم‌ها، بایستی به نکاتی اعتنا کرد:
 
در هر پلتفرم محتوای صوتی را با دقت به تجهیزات آن پلتفرم با صرفه فرمایید. در‌حالتی که پادکست‌ها را در وب سایت منتشر میکنید، این قابلیت و امکان را دارید که خلاصه‌ای نسبتا زمان بر برای آن بنویسید و لغات کلیدی یا این که اسم مارک را در آن استفاد فرمائید یا این که به محتواهای مرتبط وبلاگ وب سایت پیوند دهید.
در هر پلتفرم به طبع بایستی خویش پادکست را خیلی مختصر و اثر گذار معرفی فرمائید. برای هر اپیزود هم بایستی گستردن مختصر و مفیدی بنویسید. تمام عبارات را هدفمند تعیین فرمائید. Apple podcast به شما قابلیت و امکان می دهد که در گستردن هر اپیزود هشتگ‌ها (کلمه ها کلیدی) و لینک و پیوند‌ها را هم بگنجانید.
هر پادکست در پلتفرم یک کاور دارااست و هر اپیزود هم کاور (عکس) منحصر به خودش را. در پیاده سازی آنها بسیار توجه فرمائید. عالی میباشد کاور پادکست لوگوی دستیابی‌‌وکار باشد یا این که لوگویی که منحصربه‌فرد محتوای صوتی استحصال‌وکار پیاده سازی گردیده‌است. کاور اپیزودها نیز بایستی با هم هماهنگ پیاده سازی شوند. جذابیت بصری و هماهنگی طرح‌ها و کاورها با لوگو و رنگ مارک بیشتر برای مارکتینگ و ثبت مارک در ذهن کاربر اساسی میباشد.
واحد سنجش Time on Page در seo وبسایت چه‌ قدر مداقه دارااست؟
پیش از اینکه در زمینه‌ی واحد سنجش TOP (Time on Page) یا این که به عبارتی Average Time on Page کلام کنیم، عالی میباشد یه خرده راجع‌به معیارهای بهینه سازی وبسایت توضیح داده گردد. معیارهای بهینه سازی وب سایت صرفا برای با صرفه‌سازی وب سایت اساسی وجود ندارد. در دیجیتال مارکتینگ هم اساسی میباشد و به مارکتر برای تصمیم‌گیری امداد می‌نماید. برخی از معیارهای seo برای تحلیل توفیق مغازه‌های اینترنتی نیز کاربرد دارا‌هستند.
 
مثلا، برای گوگل اصلی میباشد که وب سایت شما بازدیدکننده‌ی متعددی (Site traffic) داشته باشد. چرا تعداد بازدیدکننده برای گوگل اصلی میباشد؟ زیرا نشانه می دهد یوزرها از وبسایت راضی میباشند و تارنما توانسته میباشد چیزی را که یوزرها دنبالش می گردند به آن ها عرضه نماید. پس، یکی معیارهای seo می گردد تعداد بازدیدکنندگان وب سایت. از طرف دیگر، بازدیدکننده‌ی بیشتر برای وب سایت فروشگاهی یعنی مشتری بالقوه‌‌ی بیشتر.
 
پرسش مهمی که می بایست به آن پاسخ بخشید این میباشد که
 
معیارها بهینه سازی تارنما از کجا میایند؟
متخصص بهینه سازی با حدس استانداردهای موتورهای کاوش (که تا ۲۰۰ آیتم هم می رسد) وب سایت را seo می‌نماید. معیارهای بهینه سازی وب سایت برای بررسی و اندازه‌گیری آن استاندارها به کار گیری میشوند. با اینکه تمامی‌ی استانداردها پاره ای نیستند، برای سنجش مفاد کیفی (مثل تجربیات مخاطب تارنما و ورقه) هم می شود از گروه‌ای از یکسری میزان یاری گرفت.
 
در ابزارهای seo وبسایت (گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالتیکس) داده ها و داده‌‌های بسیار متعددی وجود داراست. از تعداد بازدیدکننده مجموع تارنما و هر کاغذ از وب سایت گرفته تا اینکه مخاطب با چه دستگاهی (تلفن همراه یا این که لب‌تاپ) وارد تارنما شد‌ه‌است. متخصص بهینه سازی خیر وقت دارااست و خیر قادر است همگی‌ی آن داده‌ها را پایین حیث بگیرد و آنالیز نماید. پس، بدون چاره میباشد تعیین نماید و متناسب با سایتی که می بایست seo گردد و حالت و خصوصیت‌های آن تعدادی میزان را برای خودش در حق تقدم قرار دهد.
 
افزون بر آن معیارها، در وبسایت‌های مرجع seo معیارهای مختلفی (در برخی منابع تا ۱۵ میزان) با تیتر مهم ترین معیارهای seo تارنما مذکور شد‌ه‌است. البته مورد اینجاست که آن معیارها حقیقتا اساسی میباشند؟ واحد سنجش هنگامی که هر استفاده کننده در یک کاغذ از وبسایت میگذراند، واحد سنجش معروفی میباشد که در برخی از منابع در بین مهمترین معیارها مذکور میباشد. ولی حقیقت این میباشد که آن میزان در seo تارنما چندان اصلی و امداد‌کننده وجود ندارد.
 
 
 
میزان (میانگین) فرصت سپری گردیده در ورقه
Time on page یک ترازو وقتی میباشد که با فرمولی معلوم احتساب میشود. مهم ترین چیزی که در زمینه‌ی این میزان در برخی منابع وجود داراست به عبارتی فرمول میباشد. ولی به فرمول نیازی وجود ندارد زیرا گوگل آنالتیکس خودش آن را احتساب و در ستونی منحصربه‌فرد اکران می‌‌دهد. بعضا از کارشناسان گمان می‌نمایند زیرا گوگل آنالتیکس میانگین فرصت سپری گردیده در ورقه را نشانه میدهد، آن میزان مطلقا اصلی میباشد.
گوگل تا به هم اکنون به طور رسمی اعلام نکرده میباشد که time on page را یک فاکتور برای seo به اکانت می آورد. ولی، گوگل معمولا راجع‌به مجموع فاکتورها و معیارها لحاظ قانونی نمی‌دهد. البته می‌گردد مثال‌هایی از اظهارنظر در ارتباط برخی از معیارها را پیدا کرد. به عنوان مثال، از Matt Cutts نقل شد‌ه‌است که bounce rate (نرخ پریدن) برای گوگل اساسی وجود ندارد.
 
چرا می بایست برای متخصص seo اصلی باشد یک مخاطب چه‌قدر در یک کاغذ باقی مانده میباشد؟ دارای تخصص seo یا این که دیجیتال مارکتر چه چیزی را با پی بردن آن فرصت می فهمد؟ برای یافتن جواب بایستی به فرمول به حساب آوردن‌ی آن واحد سنجش توجه کرد. زیرا گران قدر‌ترین گونه های و دلیلی که آرم می دهد آن میزان ظریف وجود ندارد و نمی شود از آن در بررسی‌ها یاری گرفت، در فرمولش مخفی میباشد.
 

seo تصویر در پینترست

 

 
لینک و پیوند سازی داخلی برای سئوی پینترست
به کارگیری از پیوند‌های داخلی، از سایر رویکرد های بهبود seo پینترست میباشد. همان گونه که میدانید لینک و پیوند سازی داخلی یکی‌از فاکتورهای اساسی در بهینه سازی وب سایت میباشد، پینترست نیز از این نکته به کارگیری کرده. با به کار گیری از پیوند‌های داخلی، یوزرها به پست‌های مرتبط دیگر دسترسی پیدا می‌نمایند و این سبب ساز ارتقا ترافیک به وبسایت شما می گردد. همینطور، به کارگیری از لینک و پیوند‌های داخلی، سبب ساز بهبود مرتبه الگوریتم  آموزش سئو مشهد جست‌وجو و seo در پینترست می گردد.
 
 
seo تصویر در پینترست
پینترست یکی‌از قدرتمندترین پردازشگرهای تصویر را دارااست. به گونه ای که؛ از روش تصویر شما اجزاء آن را متوجه می شود چه عکس از چینش یک منزل باشد یا این که خرقه و … . شما میتوانید در پین‌های خویش تصاویر کیفیت بالا فرآورده خویش را قراردهید چرا‌که پینترست به طور کامل متوجه میشود و در سرچ‌های مربوط به مال شما، این پین را به یوزرها پیشنهاد آموزش سئو در مشهد  می‌نماید.
 
در حالتی‌که جنس خاصی ندارید، یک کدام از دیگر از طرق seo تصویر در پینترست استعمال متن در تصویر میباشد. این چنین که شما میتوانید از کلمه ها کلیدی مربوط به پین خویش در تصویرتان به کارگیری نمایید. پینترست متن باطن تصویر را خوانده و در سرچ‌های مرتبط آن را به یوزرها اکران می دهد. بهینه سازی تصویر در پینترست به شدت بر روی ارتقا مخاطبین و ورودی‌های ارگانیک شما اثر میگذارد. البته؛ جذابیت تصویر و محتوای خویش را فراموش نکنید.
نظارت داده‌های پینترست
یکی‌از وظیقه‌های مهم شما تحت عنوان یک دیجیتال مارکتر ارزیابی داده و تصمیم‌گیری با به کار گیری از آن‌هاست. همان طور که در مرحله اولیه گفتیم یکی کارهایی که در آستانه سئو پینترست بایستی بکنید، فعال کردن business در پینترست میباشد. با به کار گیری از این ابزار پینترست، شما میتوانید به داده‌های پین‌ها و بوردها دسترسی داشته باشید.
 
از این داده‌ها برای رفتارشناسی مخاطبین خویش استعمال فرمایید. در صورتی‌که یک کدام از پین‌های شما لایک، کامنت و اشتراک‌گذاری بالاتری گرفته و دیگری نه، درپی استدلال آن باشید. تصویر جذابی داشته؟ تیتر و توضیحات بهتری نوشته‌اید؟ سئوی پینترست را خوب اعمال کرده‌اید؟ seo تصویر در پینترست را به صحت جاری ساختن داده‌اید؟ و … ، هر دلیلی که داراست را پیدا و کارایی نمائید در پین‌های آتی نیز آن را جاری ساختن نمایید. چک داده به شما یاری می‌نماید تا شایسته ترین محتوا را برای مخاطبین خویش اپ‌ریزی نمایید و بازدیدهای ارگانیک خویش را ارتقا دهید.
 
 
 
تبلیغات در پینترست
یکی‌از دیگر از منش‌ها برای دسترسی به مخاطبین مقصود خویش در پینترست، تبلیغات میباشد. پینترست یکی حاذق‌ترین پلتفرم‌های تبلیغاتی را داراست که با به کار گیری از آن میتوانید پین‌ها یا این که بوردهای خویش را به تعداد متعددی از مخاطبینی که هنوز شمارا دنبال نمیکنند ولی به تولید ها و سرویس ها شما عشق و علاقه‌مند میباشند کسب پیدا نمائید. بهینه سازی پینترست راهی مجال‌بر میباشد. می توانید تاوقتی‌که بهینه سازی پینترست به فیض میرسد از تبلیغات استعمال فرمایید.
 
پینترست از اشکال مختلفی از فرمت تبلیغات حفاظت می‌نماید؛ دوستداشتنی‌ترین فرمت‌ها عبارتند از:
 
-تبلیغات استاندارد (تصویری)،
-ویدئویی،
-خرید: پین‌هایی که مخاطب میتواند روی آن کلیک کرده و پیشنهاد بدون واسطه دهد،
-کاروسل: استفاده کننده می تواند میان یک سری تصویر تکان نماید،
-دسته: مخلوط تصاویر با تصاویر متاع،
 
از جمله در‌صورتی‌که یک مغازه جامه‌فروشی آنلاین میباشید، به طبع تصاویر و پین‌های خرید را خواهید داشت. در حالتی که یوتیوبر می‌باشید، ویدیو‌های ویدئویی قادر است گزینش بهتری باشد. اما پیشنهاد میشود سعی تبلیغات‌ را اندازه‌گیری نمائید تا معلوم خواهد شد کدام فرمت برای مخاطبان و مارک شما موثرتر میباشد.
 
 
 
بررسی لیست seo پینترست
۱- ایجاد کرد حساب تجاری برای seo پینترست: حساب بیزینسی خویش را بسازید.
۲- قرار دادن تگ‌های پینترست در وب سایت: تگ‌های ذخیره، اشتراک، لایک و … پینترست را در سایت خویش قرار دهید.
۳- رسیدگی لغات کلیدی پینترست: کلمه ها کلیدی مقصود مخاطبین خویش را با به کارگیری از ابزارها بیابید.
۴- بهینه سازی پروفایل پینترست: لوگو خویش را قرار دهید و از لغت ها کلیدی مقصود در نصیب درباره ما استعمال نمایید.
۵- تشکیل داد و بهینه سازی بردها (boards): با دقت به لغت ها کلیدی بوردهای خویش را مجموعه‌بندی و اسم‌گذاری فرمائید.
۶- سئو تیتر و توضیحات پین‌ها: تیتر جذابی بنویسید و از لغات کلیدی در تیتر و توضیحات پین استعمال نمایید.
۷- پین‌گذاری منظم و تعامل با یوزرها: دائما با مخاطبین در امر باشید و روزمره، منظم و مداوم پین‌گذاری فرمائید.
۸- seo تصویر در پینترست: عکس جنس را در پین قرار دهید و یا این که از عبارات کلیدی به صورت متن در تصویر به کارگیری فرمائید.
۹- ارزیابی داده‌های پینترست: شایسته ترین پین‌های خویش را رسیدگی و فاکتورهای موءثر را تکرار فرمایید.
 
 
 
seo مطلوب در‌این پلتفرم میتواند تأثیر قابل توجهی بر جذب ترافیک و توفیق شما داشته باشد. از روش به کار گیری درست از کلیدواژه‌ها، باصرفه‌سازی پروفایل و بوردها، ساخت و ساز تصاویر و محتوای دیدنی، بهینه سازی تصویر در پینترست و اشتراک‌گذاری فعال، شما میتوانید حضور خویش را در پینترست تقویت و ترافیک بیشتری به وب سایت خویش جلب نمائید. همینطور، به حافظه داشته باشید که پینترست یک پلتفرم مخصوص‌به‌شخص میباشد و استراتژی‌های سئوی پینترست ممکن میباشد با بقیه موتورهای کاوش مختلف باشد.
 

Ahrefs

 

 
Ahrefs
Ahrefs این ایام یکی پرطرفدارترین و پرکاربردترین ابزارهای ارزیابی تارنما میباشد. ابزارهای زیادی که Ahrefs در اختیارتان میگذارد به شما یاری می‌نماید لغت ها کلیدی که شایسته ترین سعی را برای تارنما شما داشته‌اند، شناسایی فرمایید، رخنه‌‌های محتوایی تارنما خویش را پیدا کرده و همینطور بتوانید خطاهای اساسی وب سایت مثل ریدایرکت 4xx، پیوند‌های شکسته و... را تشخیص دهید و برای برطرف کردن آن ها مبادرت نمایید. مهم‌ترین آموزش سئو مشهد  خصوصیت‌های Ahrefs مشمول مورد ها تحت میباشد:
 
جستجوی لغات کلیدی: با به کارگیری از این خصوصیت می توانید ایده‌هایی برای لغات کلیدی موردنیازتان پیدا فرمایید و وب سایت‌هایی که روی این کلمه ها جايگاه گرفته‌اند آموزش سئو در مشهد  را ببینید.
جستجوی محتوا: این خصوصیت به شما امداد می‌نماید محتواهای حول یک مسئله خاص که بیشترین اشتراک‌گذاری را داشته‌اند، پیدا نمائید.
خزش تارنما: Ahrefs این قابلیت را به شما می دهد که از نگاه موتورهای کاوش در وبسایت خویش خزش نمایید و مشکلات، هشدارها و اخطارهای جان دار را پیدا کرده و حافظه بگیرید چه طور آن ها را در سریع‌ترین فرصت برطرف فرمایید.
محاسبه سوراخ محتوایی: یک کدام از شایسته ترین خصوصیت‌های ابزار Ahrefs این میباشد که وبسایت شما‌را با وب سایت‌های رقبا مقایسه کرده و به شما می گوید آنان با چه لغت ها و عبارت‌هایی در نتیجه ها کاوش درجه گرفته‌اند. به‌این‌ترتیب Ahrefs به شما اعلام می‌نماید چه عبارات کلیدی را می توانید برای بالا بردن بازدید تارنما‌تان غرض بگیرید. مبنی بر این گزارش Ahrefs به راحتی میتوانید یک استراتژی محتوای مطلوب و کاربردی تدوین فرمائید.
Moz Pro
Moz هم یکی‌از ابزارهای seo میباشد که استعمال از آن، زیاد بوسیله متخصصین پیشنهاد می شود. این ابزار به شما یاری می‌نماید کلمه ها کلیدی خویش را زیرنظر داشته باشید، تلاش آنان را اندازه بگیرید و مقام خویش را در آن ها ارتقاء دهید. درحالی که Moz Pro یک ابزار مبلغی میباشد، می توانید بعضا خصوصیت‌های محصور آن را در پوسته ورژن مجانی هم استعمال فرمایید. البته مهمترین خصوصیت‌های ابزار Moz مفاد پایین میباشد:
 
جستجوی لغات کلیدی: این ابزار به شما در یافت کردن شایسته ترین کلمه ها کلیدی وب سایت‌تان براساس رنج و وسعت جستجوی آن ها یاری می‌نماید.
خزش وبسایت: این خصوصیت به شما یاری می‌نماید خطاهای احتمالی در خزش وبسایت خویش را ملاحظه کنید و شیوه رفع آن را هم خاطر بگیرید.
با صرفه‌سازی on-page: ابزار Moz موضوعاتی را هم به شما توصیه می دهد که می تواند برای تارنما شما مرتبه و ترافیک خیر و خوبی بدست آورد. این پیشنهادها براساس محتوای وب سایت‌های شبیه شما مطرح می گردند.
جستجو گر لینک و پیوند‌: با امداد این خصوصیت میتوانید اعتبار وبسایت خویش را با رقبایتان مقایسه کرده و ملاحظه کنید رقبایتان از چه وب سایت‌هایی لینک و پیوند گرفته‌اند.
SEMrush
SEMrush گزارش‌هایی با جزئییات موءثر از وبسایت شما در اختیارتان میگذارد که آن را به یک مورد بهتر برای تحلیل وبسایت تبدیل نموده است. هربار که وارد داشبورد رئیس SEMrush گردید، تغییراتی که در درجه کلمه ها کلیدی و معیار ترافیک وبسایت ساخت‌و‌ساز گردیده را چه برای جستجوی ارگانیک و چه برای تبلیغات به شما اکران می دهد. این گزارش‌ها را همینطور می توانید برای زمان‌های هنگامی گوناگون بگیرید و به کار گیری نمایید. مهمترین خصوصیت‌های ابزار SEMrush را هم درپی مرور می کنیم:
 
مقایسه با رقبا: این ابزار قابلیت و امکان مقایسه سعی وب سایت شما با رقبایتان در مسئله عبارات کلیدی را آماده می‌نماید.
ابزار جادویی عبارات کلیدی: SEMrush هم پیشنهادات خیر برای کلمه ها کلیدی مقصود تارنما شما ارائه می‌نماید.
پژوهش وبسایت: این ابزار به شما امداد می‌نماید مدام تارنما‌تان را پایین‌حیث داشته باشید و مشکلات را با‌گاز برطرف فرمائید.
پژوهش seo داخلی: این ابزار فاکتورهای مرتبه‌بندی گوگل را برای صفحه ها متفاوت تارنما رسیدگی کرده و پیشنهادهایی برای بهبود مرتبه هرمورد ارائه می‌نماید.
WooRank
WooRank هم از ابزارهایی متنوع برای محاسبه وبسایت استعمال کرده و اطلاعاتی ظریف، پیشنهادهایی کاربردی و گزارش‌های منحصر به فرد برای بهبود تارنما در اختیارتان میگذارد. این ابزار یک پلاگین گوگل کروم هم دارااست که آوازه متعددی پیدا نموده است. مهم ترین خصوصیت‌های ابزار WooRank موردها تحت میباشد:
 
نظارت تارنما: به شما امداد می‌نماید صفحاتی که بیشترین بازدید را در تارنما‌تان دارا هستند، بشناسید.
جستجوی لغت ها کلیدی: این خصوصیت عبارات کلیدی فعلی تارنما را به شما نشانه داده و همینطور لغت ها کلیدی جدیدی به شما توصیه می‌نماید.
خزش وب سایت: با به کارگیری از این خصوصیت اشتباهات و اشتباهات امنیتی یا این که فنی تارنما خویش را پیدا و آنان‌را برطرف فرمایید.
بهینه سازی Site Checkup
بهینه سازی Site Checkup با یک کلیک گزارش جامعی از تلاش وب سایت شما در اختیارتان میگذارد. با به کار گیری از آن می توانید بک‌لینک و پیوند‌های وبسایت‌تان را نظارت فرمایید و رقبای خویش را هم چک نمایید. خصوصیت‌های اصلی این ابزار هم مشتمل بر موردها تحت میباشد:
 
تحقیق seo: این خصوصیت هر هفته تغییرات فیس داده در سئوی وب سایت را به شما اعلام می‌نماید و امتیازتان را براساس تغییرات، بالا یا این که تحت میبرد.
ارزیابی سئوی نامحدود: با این ابزار میتوانید کار‌ها و گزارش‌های قبل سئوی خویش را به راحتی ملاحظه کنید و مقایسه فرمائید.
گزارش بهینه سازی: این ابزار گزارش‌های ظریف و با جزئیاتی از از خطاها وب سایت و منش رفع آنان به شما ارائه می دهد.
Screaming Frog’s بهینه سازی Spider
این ابزار به طور قابل انعطاف‌افزاری روی سیستم شما نصب گردیده و مانند یک خزنده گوگل تمام شغل تارنما را پایین حیث میگیرد. Screaming Frog’s مزیت‌های متعددی برای شما آماده می‌نماید که دو آیتم آن را مرور می کنیم:
 
یافت کردن لینک و پیوند‌های شکسته: در زمان خزش در تارنما شما، لینک و پیوند‌های شکسته داخلی یا این که فرنگی وبسایت را به شما نشانه میدهد.
ارزیابی تیتر صفحه ها و توضیحات متا: همه صفحه های را پژوهش کرده و تیتر و توضیحات متای آن ها را ارزیابی می‌نماید. به‌این‌ترتیب صفحه های تکراری یا این که آن‌هایی که تیتر زمان بر یا این که کوتاه دارا هستند را مشخص و معلوم می‌نماید.
معرفی ابزار تحلیل تارنما جت بهینه سازی، اهل ایران و توانا
با وجود عملکرد بالای ابزارهایی که معرفی کردیم ولی حقیقت آن میباشد که‌این ابزارها احتمالا برای یوزرها اهل ایران چندان سعی ندارند. اکثر این ابزارها مبلغی بوده و برای فایده‌مندی از تجهیزات بدون نقص آن ها بایستی مبادرت به خرید حساب مبلغی نمایید، کاری که با وجود تحریم‌های فعلی بسیار دشوار گردیده‌است. به علاوه ابزارهای فرنگی در شایسته ترین وضعیت، حالت وبسایت شمارا از نظر سرورهای فرنگی رسیدگی می‌نمایند که با نقطه روءیت کرد سرورهای اهل ایران تفاوت داراست. درین موقعیت به کارگیری از یک ابزار اهل ایران حاذق میتواند تمامی این اشتباهات را حل نماید.
 
ابزار جت seo می تواند چک جامعی از اینترنت‌تارنما شما دربرگیرنده جايگاه در کلمه و واژه‌های کلیدی موردنظرتان، شرایط رقبایتان، پیوند‌های دریافتی و خطاهای فنی و محتوایی جان دار در وب سایت را به شما ارائه دهد و در استیناف کلمه ها کلیدی و چیدمان ساختار محتوای وب سایت به شما یاری دهد. متخصصان اهل ایران گروه جت بهینه سازی که تمامی از اشخاص با تجربه در منطقههای هوش تصنعی و مصنوعی، seo، یادگیری ماشین و... می باشند، توانسته‌اند بعد از ماه‌ها همت ابزاری را برای شما مهیا نمایند که بخشی از مزایای آن در پایین آمده میباشد:
 
میتوانید وبسایت را بر پایه ی مواقعی مانند مرتبه جهانی، سرعت لود، بازدید روزمره، برگزیدگان کلمه ها کلیدی در کاوش، تعداد بک لینک و پیوند و غیره بررسی و رسیدگی نمایید؛
از نتیجه ها به دست آمده میتوانید خروجی اکسل اخذ نمائید؛
دارنده پوسته گرافیکی یک پارچه و کاربرپسند است؛
قابلیت و امکان درج کلمه ها کلیدی را به صورت نامحدود می دهد؛
مطابق عبارات کلیدی وارداتی سکو وب سایت را اکران میدهد؛
میتوانید وب سایت‌های حریف خویش را تصویب نمایید و مرتبه خویش را با آن‌ها مقایسه فرمائید؛
نمودار موقعیت تارنما را مبتنی بر مرتبه در گوگل میتوانید ملاحظه کنید.
این ابزار به طور کامل اهل ایران و کارکشته به‌شکل هوشمند از تکنولوژی‌های روز و متناسب با الگوریتم‌های گوگل وب سایت شما‌را چک کرده و گزارش‌های آماری دقیقی را ارائه می‌نماید. یک کدام از مهم‌ترین مزیت‌های جت seo این میباشد که در گزارش‌های خویش به مشکلاتی اشاره می‌نماید که حتی ممکن میباشد از دید وبمستران و متخصصان seo بدور باقی مانده باشد.
 

گراف علم (The Knowledge Graph) چه‌ طور به الگوریتم مرغ‌مگس‌خوار گوگل یکمک می‌نماید؟!

 

 
گراف علم (The Knowledge Graph) چه‌ طور به الگوریتم مرغ‌مگس‌خوار گوگل یاری می‌نماید؟!
گراف علم گوگل به عبارتی‌طور که از اسمش مشخص و معلوم میباشد با کمان‌های ارتباطی راز و فعالیت داراست و به نوعی به گوگل یاری می‌نماید تا جست و جوهای مرتبط اعمال دهد. بگذارید برایتان یک نمونه بزنم! فرض نمائید شما عبارتی مثل "خرید شیرینی" را سرچ می کنید و ضمن دیدن صفحه های اختصاصی به فروش شیرینی، صفحاتی در زمینه‌ی توصیه گونه های کیک، دستورپخت شیرینی‌ها و کیک‌های خانگی و یا این که بها غذایی شیرینی‌های متعدد و ... هم به شما علامت داده می گردد. این موضوعات در واقع سرچ شما‌را کامل شدن آموزش سئو مشهد  می‌نماید.
تشخیص گوگل این میباشد که اینگونه تیتر‌هایی هم می تواند برای شما جذاب و اثرگذار باشد. هم اکنون در صورتی شما روی لینک و پیوند این وب سایت‌ها کلیک فرمائید، به تکمیل گراف علم گوگل یاری میکنید. در واقع خلق و خوی شما منجر ارتقا علم گوگل میشود.
 
به چه شکل با بهبود سئوی وبسایت، حیث مرغ مگس‌خوار را جلب کنیم؟
1- مثل ربات‌ها پندار نکنید!
چنانچه تا به درحال حاضر عادت کرده بودید مثل ربات‌ها تصور کنید و یا این که همیشه از لغات کلیدی معین در متنتان استعمال نمایید، هم اکنون کافی‌ست به ذهن طبیعی و انسانی خودتان برگردید و به عبارتی‌طور که فکر میکنید بنویسید. ذهن ما با شنیدن هر کلمه و واژه دایره‌ای از لغت ها هم‌مضمون‌ و مربوط به آن را به حافظه میاورد و خیلی وقت‌ها عبارت‌های با ارتفاع میانگین و توصیفی به مکان برخی کلمه ها به ذهنمان می رسد که قادر است محتوای مارا جلو چیره شود. پس میان واژه‌ها پل بزنید، ادغام‌سازی فرمایید، خلق کننده باشید و به ذهن طبیعی بشر مجاورت  آموزش سئو در مشهد  و مجاورت‌خیس گردید.
 
2- انکر تکست‌ها را دورازشوخی بگیرید!
همت نمائید لینک و پیوند‌هایی که گزینش میکنید در راستای محتوا باشد، ممکن میباشد یک تیتر دیدنی جمع‌ی متعددی را جذب نماید ولی گوگل درپی کشف رابطه‌های معنایی‌ست پس به هماهنگی مضمون‌ لینک و پیوند‌ها، محتوای وب سایت و به کار گیری صحیح از انکر تکست ها اعتنا نمایید.
 
3- گویش (Schema) آرم‌گذاری استاندارد را فراموش نکنید!
برای معرفی صفحه های با موضوعات متعدد کافی‌ست در کدنویسی تارنما، با نماد‌گذاری استاندارد به گوگل یاری نمایید تا متوجه خواهد شد محتوای تارنما شما راجع به چیست؟
در کنار مفاد بالا، عالی میباشد مواقعی مثل به کارگیری از تصاویر و کلیپ دربین محتوای نوشتاری برای خودداری از خسته کننده شدن و هم‌اینگونه به خواسته کاهش نرخ پریدن، به کارگیری از نوشته‌هایی با کاراکتر محصور در کنار نوشته‌های بلند و هم‌اینگونه طراحی وب برای دستگاه‌های متفاوت مثل تلفن همراه و تبلت و ... نیز گزینه اعتنا قرار بگیرد.
4- الگوریتم گورخر/ خصوصیت‌های شخصیتی : عشق‌مند به خرید اینترنتی/حساس و زودرنج
خط‌های سیاه و سپید گورخر منرا خاطر بارکد روی تولید ها و داد و ستد می‌اندازد، و دیدنی میباشد بدانید الگوریتم گورخر گوگل مسئول تحقیق روی وبسایت‌های فروش اینترنتی‌ست. خط‌های سیاه و سپید گورخر به عبارتی‌طور که در دنیای حقیقی وواقعی حشرات را به دور می‌نمایند، قرار میباشد در دنیای مجازی دورکننده‌ و نابودکننده‌ی وبسایت‌های کلاه‌بردار فروش اینترنتی باشند. براین اساس در شرایطی‌که شما یک فروشگاه آنلاین می‌باشید عالی میباشد بدانید الگوریتم گورخر حواسش به وبسایت شما است. گورخر به شدت مدافع دستمزد کاربرهایی‌ست که می خواهند یک خرید بهتر و باکیفیت اینترنتی را تجارب نمایند. این الگوریتم جهت چگونگی سنجی مغازه های اینترنتی پیاده سازی و اعمال گردیده‌است و جلوی رواج و توسعه دکان های اینترنتی تقلبی را میگیرند. ساخت سایت به طور عکس العمل گرا یا این که ریسپانسیو، داشتن بارکد برای همگی کالاها، به کار گیری از کوپن های تخفیف برای تشویق یوزرها به خرید این محصول ها، ساخت مقایسه با کالاهای مو جود در سایتهای دیگر، پایین آمدن فرایند خرید و راحتی خریدار، وجود بها روی کالاها، وجود نشانی دارای اعتبار برای دکان و ... عواملی می‌باشند که گوگل درین الگوریتم خویش به آن ها دقت می نماید.
 
فروشگاه آنلاین ایده‌آل از نگاه الگوریتم گورخر گوگل
او‌لین و مهمترین مساله برای هر فروشگاه آنلاین مساله‌ی اعتمادسازی‌ست، پس برای عبور از او‌لین مرحله‌ی اعتمادسازی و مراقبت امنیت و پذیرش نام‌و‌نشان، سند‌طومار‌ی الکترونیکی SSL را داشته باشید. دومی راه و روش اعتمادسازی این میباشد که شیوه های رابطه و تماس و نشانی فیزیکی کمپانی یا این که دکان را در وب سایت قرار دهید. سومی روش این میباشد که خصوصیات جنس با برچسب خرید روی کالاها مندرج باشد و از تمامی اساسی‌خیس این که کالاها به موقع به دست مشتری‌ها برسند و هم‌اینگونه قابلیت و امکان رهگیری تولید ها خریداری گردیده برای مشتری‌ها وجود داشته باشد.
برای تشکیل داد یک تجارب خرید عالی می توانید از مدد آنلاین و بیست و چهار ساعته که مدام مهیا‌ی یاری به مشتری‌هاست به کار گیری فرمایید. مسیر خرید می بایست کوتاه و بی آلایش باشد و داده ها محرمانه کاربرها نگهداری گردد. هم‌‌اینگونه با به کارگیری از کدهای تخفیف می توانید علت‌ی خرید را در کاربرها ارتقا دهید.
رعایت کردن مفاد بالا، فروشگاه آنلاین شمارا به محیطی عالی و سلامت برای خرید امن تبدیل می‌نماید، ولی الگوریتم گورخر به شدت با وب سایت‌های کلاه‌بردار فروش اینترنتی که بیش تر از هفتاد درصد مغازه‌های اینترنتی را مشتمل بر میگردند واکنش می‌نماید.
5- الگوریتم کبوتر گوگل / خصوصیت‌های شخصیتی : عشق و علاقه‌مند به جای ‌های آشنا/طرفدار صلح و قربت
کبوتر از آن گروه پرنده‌هایی‌ست که ترجیح میدهد به جای ‌هایی که میشناسد راز بزند و اهل پرواز به جای ‌های دوردست و غریبه وجود ندارد. بدین ترتیب هنگامی شما دنبال یک مغازه یا این که رستوران میگردید از نگاه کبوتر گوگل، حق تقدم با جای ‌هایی‌ست که در اطراف شما می‌باشند. با الگوریتم کبوتر، گوگل هر چه بیشتر به سمت خاص و اختصاصی کردن کاغذ‌ی نتیجه ها جست و جو پیش می‌رود. بدین ترتیب نتیجه ها سرچ گوگل برای شما متعدد از کسی‌ست که در یک محله‌ی دیگر به عبارتی عبارت را سرچ می‌نماید. از لحاظ یک مخاطب احتمالاً این مسئله دیدنی و کاربردی‌ست. البته در شرایطی که شما مالک یک اینترنت‌وبسایت باشید چه؟! آیا الگوریتم کبوتر گوگل برای شما هم پیام‌آور صلح و دوستی‌ست؟ جواب دادن بدین پرسش چندان سهل وجود ندارد. به دلیل آنکه این الگوریتم به بعضا اینترنت‌وبسایت‌ها مثل اینترنت‌وب سایت‌های مرجع بسیار امداد می‌نماید و در ازای منجر حذف برخی اینترنت‌وبسایت‌ها از کاغذ‌ی نتیجه ها جست و جو میگردد. در صورتی‌که اینترنت‌وبسایت شما اصول سئوی محلی را رعایت کرده‌باشد و با ساخت‌و‌ساز محتوای خاص و منحصر بتوانید استحصال و کارتان را در دایره‌ی یک حیطه یا این که محله‌ی خاص تمجید نمائید، میگردد اذعان کرد شانس بالا وارد شدن در برگه‌ی حاصل جست و جوی بار گوگل را خواهید داشت. شکل مساله مهم موتور جستجوی گوگل الگوریتم کبوتر میباشد. این الگوریتم به گویش بی آلایش به طرز تحت شغل می نماید. داده ها اینترنت‌سایتهای اینترنتی در قفس‌های داده قرار می گیرند و در هر قفس یکسری کبوتر وجود داراست که به نظارت محتوای این سایتها و مقایسه آن ها با واژه کلیدی کاوش گردیده میپردازند. هر توشه که مطلبی مطلوب کلمه و واژه کلیدی پیدا نمایند یک توشه به آن نوک میزنند. صفحاتی که بیشترین مقدار نوک به آن‌ها خورده گردیده باشد در گوگل فراتر آرم داده میگردند. این الگوریتم به یوزرها یاری می نماید عالی به هدف ها برسند حتی به حیث حالت جغرافیایی و مستقر، مقاله و مقصود متبوع را به استفاده کننده نماد می‌دهد.
6- الگوریتم پیج لایوت / خصوصیت‌های شخصیتی : متنفر از تبلیغات زیاد / اهل جنگ و جریمه‌کننده/ نجات‌دهنده
فکر کنید وارد سایتی گردیده‌اید که از در و دیوارش پاپ‌برنامه و پاپ‌جعبه می‌بارد. تبلیغات بنری بالا و ذیل برگه به شما چشمک می زنند و مجموع ورقه با لینک و پیوند‌های خیره کننده و غریب مالامال گردیده! تحت عنوان یک مخاطب چه احساساتی خواهید داشت؟ آیا احساس نمی کنید وارد یک تونل وحشت بی‌نقطه نهایی گردیده‌اید؟ وظیفه‌ی الگوریتم پیج لایوت (Page Layout) نجات کاربرها از این تونل وحشت میباشد. به دلیل آنکه هر کاربری حق داراست تجربیات‌ی خیر از بازدید وبسایت شما داشته باشد، پس برای این که جریمه‌های الگوریتم پیج لایوت یقه وبسایت شما‌را نگیرد، میانروی را رعایت نمائید.
تبلیغ بهتر میباشد ولی به اندازه‌ی کافی و در جای مطلوب! پس در هر کاغذ صرفا یک یا این که دو تبلیغ قرار بدهید، جوری که برای استفاده کننده آلودگی دیداری تولید نکند. حواستان باشد استفاده کننده حق داراست نخواهد تبلیغ شمارا ببیند براین اساس با افزودن مورد‌ی بستن تبلیغات این حق را به وی بدهید. مطمئن باشید ساختن یک تجارب‌ی عالی برای استفاده کننده به نسبت پول‌هایی که بابت تبلیغات بیش تر از حد اخذ می کنید، سرمایه‌ی بیشتر و ارزشمندتری برای اینترنت‌تارنما شما ساخت و ساز خواهد کرد.
 
صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 صفحه بعد