x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

یافتن افراد مناسب برای تیم تولید محتوا

شما موقتی با تمامی مسائل مرتبط با بازاریابی محتوا آشنا هستید و احتمالاً یک استراتژی محتوا محکم برای سایت خود برنامه ریزی کرده اید. برای اینکه در حوزه بازاریابی محتوا به موفقیت دست پیدا فرمائید، فقط تعدادی نکته دیگر را باید رعایت فرمائید که یکی از آن ها، تشکیل آموزش سئو مشهد گروه ساخت و ساز محتوا هست.
در فصل پیشین این آموزش، درباره قیف بازاریابی محتوا و چگونگی جذب مشتری از طریق ایجاد کرد محتوا حرف کردیم. در این مقاله قصد داریم درباره ی تشکیل یک تیم ایجاد کرد محتوا فوق العاده حرف کنیم تا شما مطمئن شوید برای طی کردن مسیر گسترش، ابزارهای درستی در اختیار دارید.
یافتن افراد مناسب برای دسته ایجاد محتوا
موفقیت اجرا و استفاده استراتژی محتوا بسیار آموزش سئو در مشهد اصلی هست، اما اکثر وقت ها زمان ها گروهی که این محتوا را ساخت‌و‌ساز کرده اند نادیده گرفته می‌شوند: مجموعه ساخت‌و‌ساز محتوا. این افراد مسئول خلق ایده های موفقیت آمیز و رفعِ نیازهای محتوایی شما خواهند بود. در برخی از موردها، ممکن می‌باشد بخواهید این افراد را مسئول توسعه و گسترش و تبلیغ محتوای خود (برای مثالً در شبکه‌های‌اجتماعی) قرار دهید.
 
طریق های بسیار زیادی برای تشکیل مجموعه ایجاد کرد محتوا وجود دارد. بهتر می باشد در ابتدا افرادی برای تیم ایجاد کرد محتوای خود انتخاب نمائید که با نیازهایتان سازگارند. حتی در‌حالتی که یک فروشگاه اینترنتی دارید که تنها خودتان آن را اداره میکنید، باز هم این مورد صحت می کند. حتی در این‌حالت‌ هم شما می‌توانید یک استراتژی بازاریابی محتوا تشکیل داد کرده و آن را اجرا نمائید. ولی با تمرکز به حالت، این شغل تنها به زمان زیاد نیاز دارد و مقیاس های اجرایی آن مقداری متفاوت خواهد بود. شاید شما هم از آن گروه عده ای میباشید که میخواهند با منابع و هزینه کمتر به اهدافشان برسند!
 

شناخت درست الگوریتم پنگوئن

آشنایی صحیح الگوریتم پنگوئن
خب، برای seo انکر تکست ها، در صدر مایحتاج میباشد فهم صدق از طرز عمل گوگل پنگوئن داشته باشید و بفهمید که‌این الگوریتم چه گونه انکر تکست را آنالیز می‌نماید و وبسایت‌های آموزش سئو مشهد متخاطی را می شناسید.
 
نگران نباشید، این مسئله خیلی غامض وجود ندارد. البته برای اینکه مطمئن بشوید که وب سایت شما هیچ وقت جریمه نمی شود، مورد نیاز میباشد.
 
گوگل پنگوئن چنین شغل می‌نماید:
 
شما یک بک‌پیوند می‌سازید.
گوگل این بک‌لینک و پیوند شما‌را ایندکس می‌نماید.
گوگل این بک‌لینک و پیوند نو را در دیتابیس خویش برای تارنما شما قرار می دهد، که به آن پروفایل لینک و پیوند ها (link profile) هم می گویند.
و این سه مرحله مجدد و مجدد تکرار میشود و سود یک پروفایل از پیوند های شماست که الگوریتم پنگوئن می تواند آن را تحقیق کند.
و اسپم‌ها شناسایی می شوند!
 
الگوریتم گوگل این پروفایل را رسیدگی ما یحتاج میباشد نکاتی در آن رعایت گردد. دقت داشته باشید که در غیر این شکل احتمال جریمه شدن کاغذ شما بسیار بالاست.
آموزش سئو در مشهد می‌نماید و آن را با با صرفه‌سازی داخلی وب سایت شما برای واژه و کلمه‌های کلیدی آیتم نظرتان پژوهش می‌نماید.
 
اگرکه محتوای داخلی شما برای کلمه و واژه کلیدی "ساخت سایت" باصرفه گردیده باشد و کل انکر تکست های شما هم مرتبط با این کلمه و واژه باشند، پس قرار میباشد جریمه گردید.
 
تطبیق اکثر انکر تکست های شما با یک کلمه و واژه کلیدی + محتوای باصرفه گردیده برای همین واژه و کلمه کلیدی = جریمه گوگل پنگوئن
 
انکر تکست و این اهل ایران های عزیز!
اینک بخش اعظمی اینترنت‌وب سایت‌های اهل ایران میباشند که با تطبیق ظریف انکر تکست با واژه و کلمه کلیدی خویش توانسته‌اند یک درجه خوب در جستجوی گوگل استحصال نمایند. با این اکانت شاید پیش خویش تصور کنید که استدلال ندارد شما هم به روشی غیر از این فعالیت فرمایید و خوب میباشد همین مسیر را پیش بگیرید تا بتوانید با این وب سایت‌ها رقابت فرمائید.
 
به طبع بخوانید: لینک و پیوند نوفالو (nofollow) با پیوند فالو (dofollow) چه تفاوتی دارااست؟
در حالتی‌که شما هم اینطور فکر می کنید، ما یحتاج میباشد یک خبر اصلی به شما بدهم: واپسین بروزرسانی الگوریتم پنگوئن مرتبط با تعدادی ماه پیش میباشد. درین بروزرسانی، گوگل یک تغییر‌و تحول اصلی را در سیستم خویش ایفا کرد: گوگل پنگوئن از این پس به طور لحظه‌ای فعالیت می‌نماید و هر توشه که وب سایت شما چک می گردد، از لحاظ لینک و پیوند‌ها نیز آیتم پژوهش قرار می گیرد. (در قبل، الگوریتم پنگوئن تنها به طور عصر‌ای و در حین‌های مشخصی ایفا میشد). سود این بروزرسانی چی بود؟ بخش اعظمی از تارنما‌های فارسی لهجه (و غیر فارسی) در سکو‌بندی گوگل سقوط کردند.
 
پس حتی در صورتی‌که اکنون الگوریتم پنگوئن برای گویش فارسی به اندازه گویش انگلیسی کارآمد نباشد، گوگل موضع خویش را به طور کاملً معلوم نموده است و هر روز در شناسایی تخطی تارنما‌ها عالی و عالی گردد. این یعنی شما قطعاً بایستی طریق صحیح seo انکر تکست‌ ها را خاطر بگیرید تا دیگر دلیلی برای خوف از بروزرسانی‌های مداوم گوگل نداشته باشید.
 
برای seo انکر تکست ها استراتژی داشته باشید
نحوۀ به کارگیری از انکر تکست ها برای پیوند دادن و توزیع لغت ها کلیدی در آنان، میتواند ادله ترفیع یا این که سقوط سکو تارنما شما در حاصل کاوش باشد. به این ترتیب مایحتاج میباشد که شما برای تایپ کردن متن های صحیح انرژی بگذارید.
 
در همینجا بایستی بیان کنم که خبری از یک اصل یا این که قاعده کلی برای seo انکر تکست و نحوۀ توزیع آن وجود ندارد، البته اینجانب با مطالعه در وبسایت های دارای اعتبار انگلیسی، توانستم یک الگوی جذاب (از تارنما semrush) در این مورد پیدا کنم. طبق این سرمشق، نحوۀ توزیع انکر تکست برای پیوند های شما می بایست به صورت تحت باشد:
 
انکر تکست اسم تجاری: 40%
انکر تکست مخصوص/ گونه های دیگر انکر تکست ها: 25%
انکر تکست برهنه: 15%
انکر تکست واژه کلیدی + اسم تجاری: 5%
انکر تکست Partial Match (تطبیق نسبی): 5%
انکر تکست همگانی: 1% تا 5%
انکر تکست زمانبر (دم دراز): 2% تا 4%
انکر تکست Exact Match (تطبیق ظریف): نادر خیس از 1%
پس نمودار توزیع یک وب سایت دارای اعتبار مشابه به تصویر پایین خواهد بود:
 
 
 
همان گونه که میبینید، استعمال ظریف از واژه کلیدی برای سئو انکر تکست در دنیا (خلاف شرایط جمهوری اسلامی ایران) چندان مرسوم وجود ندارد و در مقابل، از اسم مارک، متن منحصر و همچنین پیوند لخت، بسیار به کار گیری می شود. این سود یک پیوند‌سازی سلامت و طبیعی میباشد. که یعنی زمانی حادثه میفتد که تارنما متبوع معتبر بالایی در وب باشد و در فیض بتواند لینک و پیوند‌های اکثری را از روش وب سایت‌های دیگر اخذ نماید. ظریف‌ترین مثال از این نوع پیوند سازی را می‌قدرت در سایتی همانند دیجی‌فرآورده دید که تحت عنوان یک مارک دارای اعتبار در وب شناخته می شود.
 
ما هم به هیچ عنوان اندیشه نمی‌کنیم که‌این روش برای سئو تارنما های بی آلایش خیلی مطلوب باشد. به همین استدلال سفارش میکنیم تمرکز خویش را بیشتر بر روی تطبیق نسبی متن پیوند، به کار گیری از عبارات کلیدی مساوی (یا این که LSI Keywords) و همچنین تکست‌های وقت گیر بگذارید.
 

استفاده از داده ها برای بهینه سازی نرخ تبدیل

در فصل دوم محرمانه مقاله ها seo نرخ تبدیل، از مزایای گردآوری‌آوری داده درباره مشتریان، قبل از جاری ساختن تست‌های نرخ تبدیل کلام کردیم و گفتیم که با گردآوری داده متوجه خواهید شد اشخاص چه‌گونه از اینترنت‌وبسایت‌تان به کار گیری می‌نمایند، با چه مشکلاتی مواجه می شوند و چه موانعی در حین خرید (تبدیل شدن‌شان) وجود داراست. امیدوارم که سفارش‌های نوشته‌علمی قبل را دورازشوخی گرفته باشید و مطالعه درباره مشتری، پژوهش ها باطن-سایتی و تست‌های کاربردپذیری بوسیله استفاده کننده را پیاده‌سازی کرده باشید.
 
هنگامی که داده‌ها را توده‌آوری کردید مایحتاج میباشد بدانید با این داده‌ها چه می بایست کرد. درین فصل توضیح خوا‌هیم بخشید که چطور داده‌های خویش را سازمان‌دهی نمایید و چطور طریقه و دوراندیشی‌های کاربردی درباره مشتریان خویش به دست آورید. این تدبیر و نگرش به شما در سئو نرخ تبدیل امداد شایانی خواهد کرد. از‌آنجا‌که ما تا قبل از این برخی شاخص‌های کلیدی سعی را که می بایست در گوگل آنالیتیکس نظارت نمائید، معرفی کرده‌ایم، در حال حاضر مشاجره خویش را با قدم دوم استارت می کنیم: استیناف از مشتری (Customer Survey)!
 
پس در حالتی‌که کیفیت استعمال از اطلاعات برای سئو تارنما برای شما هم به یک سوال بلندمرتبه تبدیل گردیده است، قطعاً این نوشته ی علمی را تا آخر استیناف فرمایید.
 
آنالیزِ حاصلِ بازرسی از مشتری
تفحص‌های انجام یافته بر روی مشتریان بسیار نفیس می باشند چون به شما قابلیت می دهند با بازدیدکنندگانی کلام نمایید که در حال حاضر دیگر مشتری شما محسوب میگردند.
 
با پرسیدن سوالهایِ صحیح از مشتریان می توانید بفهمید چه چیزی بازدارنده خریدشان گردیده‌است. همینطور میتوانید بفهمید چه چیزی در غایت آنان‌را ترغیب به خرید جنس شما نموده آموزش سئو مشهد است. این داده ها موانعی را به شما آرم میدهند که میتوانید با تنظیم محتوا یا این که بقیه اقدامات فنی و قابل انعطاف‌افزاری آنها‌را برطرف فرمائید. همینطور، این فعالیت نکاتی کلیدی در باب فروش مال‌تان را افشا می‌سازد که‌این نکات مشتریان را به خرید ترغیب می‌نمایند.
 
 
Wufoo یک کدام از ابزارهای هیبت‌ساز پایین اینترنت میباشد که میتوانید با به کارگیری از آن هیبت‌هایی با کاربری راحت و سفارشی‌گردیده جهت جاری ساختن پژوهش از مشتری بسازید
 
هنگام تحلیل جواب‌های یوزرها به‌دنبال این سه مولفه باشید:
 
الگوها
اولیه چیزی که در جواب مشتریان می بایست بیابید الگوهای تکرارشونده میباشد. آیا یک مزیت کلیدی میباشد که مکرراً در جواب‌های اکثر مشتریان از آن خاطر شد‌ه‌است؟ آن را جایی یادداشت فرمائید. آیا عبارات خاصی می باشد که مکرراً در جواب‌ها به وسیله مشتریان مستعمل میباشد؟‌ آن‌ها را هم یادداشت فرمائید.
 
اعتراضات
مولفه دو‌مین که در جواب‌ها می بایست در ادامه آن باشید اعتراضات میباشد. چه سختی ها خاصی می‌باشد که بازدارنده از ایفا خرید گردیده و مشتریان آن‌ها را بیان کرده‌اند؟ این مانع ها، نقاط کلیدی‌ای میباشند که می بایست در اینترنت‌وب سایت و صفحه های فرود خویش برای آن ها راه‌حل‌اندیشی نمایید.
 
گویش
همچنان که در درحال حاضر آنالیز جواب‌ها می‌باشید به کلماتی که مشتریان به کارگیری کرده‌اند، توجه فرمایید. آنان چه توصیفی از دستیابی‌و‌شغل شما ارائه داده‌اند؟ درباره متاع‌تان چه میگویند؟ از چه کلمه ها مشخصی را برای سخن درباره کاری که جاری ساختن می‌دهید، استعمال کرده‌اند؟ لغت ها مصرف شده بوسیله یوزرها، منبعی بهتر برای تنظیم لغت ها و شعارهایی میباشد که بعداً در متن ها و محتواهای خویش می توانید به عمل ببرید.
 
به عنوان مثال، فرض نمائید یک فروشگاه آنلاین دارید که کفش چرم میفروشد و میخواهید از مشتریان خویش داده ها بیشتری حصول فرمائید تا اینترنت‌وب سایت‌تان را باصرفه‌سازی نمائید و محتوایتان را بهبود ببخشید. براین اساس تحت عنوان یکی‌از سوال ها پژوهشِ ۵ سوالی خویش، این سوال‌ را مطرح می کنید:
 

آشنایی با دستورات فایل Robots.txt و معانی‌شان

شناخت با امرها پوشه Robots.txt و معانی‌شان
کلاً ۴ امر اصلی در پوشه Robots.txt نیاز داریم:
 
User-agent: برای معین کردن رباتی که امرها آموزش سئو مشهد برای آن مندرج.
Disallow: نصیب‌هایی که ربات اذن درخواست یا این که نظارت آن را ندارد.
Allow: قسمت‌هایی که مجاز به درخواست و رسیدگی میباشد.
Sitemap: برای نشانه دادن نشانی پوشه نقشه وبسایت به ربات‌ها.
پیرو توضیح میدهیم که چطور می بایست از این امرها استعمال شود.
 
۱. معین کردن ربات با User-agent
از این فرمان برای هدفگیری یک ربات خاص آموزش سئو در مشهد به کارگیری می‌گردد. از این فرمان می‌قدرت به دو صورت در پوشه robots.txt بهره برد.
 
در شرایطی‌که می خواهید به آحاد ربات‌های خزنده یک امر یکسان بدهید، کافی میباشد بعداز عبارت User-agent از نشانه ستاره (*) به کارگیری نمایید. نماد ستاره به معنای «تمامی چیز» میباشد. مانند نمونه پایین:
 
  *:User-agent
 
امر بالا به‌این مفهوم میباشد که دستورها آتی، برای همگی ربات‌های جستجو گر یکسان شغل نماید.
 
ولی در صورتی‌که میخواهید صرفا به یک ربات خاص مانند ربات گوگل (GoogleBot) امر خاصی را بدهید، فرمان شما بایستی به صورت پایین نوشته گردد:
 
User-agent: Googlebot
 
کد بالا بدین مضمون‌ میباشد که "اجرای اوامر فولدر، فقط برای ربات گوگل الزامی میباشد.
 
۲. مشخص و معلوم کردن صفحه های و نصیب‌های غیرمجاز با Disallow
فرمان Disallow به ربات‌ها می گوید که چه فولدرهایی از اینترنت‌وبسایت شمارا نباید رسیدگی نمایند. درواقع این فرمان، بیان‌کننده نشانی‌هایی میباشد که میخواهید از ربات‌های کاوش نهفته بماند.
 
به طبع بخوانید: با یادگیری اصول و فوت و فن رای زنی؛ پیروز مذاکرات گردید
از جمله در صورتی نمی خواهید موتورهای کاوش، تصاویر اینترنت‌تارنما‌تان را ایندکس نمایند، می توانید مجموع تصاویر وب سایت را باطن یک فایل در هاستینگ خویش قرار دهید و از دسترس موتورهای کاوش بیرون سازید.
 
فرض کنیم که کل این تصاویر را به باطن فولدری به اسم  Photos منتقل کرده‌اید. برای آنکه به گوگل بگویید که‌این تصاویر را ایندکس نکند، بایستی دستوری مانند تحت را بنویسید:
 
* :User-agent
Disallow: /photos
 
امر / بعد از Disallow به ربات گوگل میگوید می بایست وارد فایل‌ای در ریشه فولدر شوی. نام این فولدر photos میباشد.
 
این دو خط در پوشه robots.txt، به هیچ یک از ربات‌ها اذن ورود به پوشه تصاویر را نمی‌دهد. در کد دستوری بالا،  نصیب «User-agent: *» می گوید که اجرای این امر برای همه ربات‌های کاوش الزامی میباشد. نصیب  Disallow: /photos  بیان کنده این میباشد که ربات، اذن ورود یا این که ایندکس فایل تصاویر تارنما را ندارد.
 
نکته: نیازی وجود ندارد نشانی را به طور بدون نقص جلوی امر Allow یا این که Disallow بنویسید.
 
 
 
۳. معین کردن نصیب‌های مجاز برای ربات‌ها با Allow
همانگونه که می دانیم ربات خزنده و ایندکس کنندۀ گوگل، Googlebot اسم داراست. این ربات نسبت به بقیه ربات‌های کاوشگر، دستورها بیشتری را متوجه می‌گردد. خلال دستورها "User-agent" و "Disallow"، ربات گوگل امر دیگری به اسم "Allow" را نیز شعور می‌نماید.
 
فرمان Allow به شما قابلیت و امکان می دهد تا به ربات گوگل بگویید که اذن مشاهده یک پوشه، در فولدری که Disallowed گردیده را دارااست. برای فهم خوب این امر، اذن بدهید که از نمونه قبل استعمال کنیم، خوب وجود ندارد؟
 
در نمونه گذشته فن کدی را نوشتیم که به ربات‌های کاوش، اذن دسترسی به تصاویر تارنما را نمی‌بخشید. آحاد تصاویر وب سایت را داخل یک فایل به اسم Photos قرار دادیم و با امر پایین یک پوشه robots.txt تولید کردیم:
 
* :User-agent
Disallow: /photos
 
حالا فکر کنید داخل این فولدر‌ی ما که در هاستینگ تارنما قراردارد، تصویری به اسم novin.jpg وجود داراست که میخواهیم Googlebot آن را ایندکس نماید. با به کارگیری از فرمان Allow قادر خواهیم بود به ربات گوگل بگوییم که‌این شغل را ایفا دهد:
 
* :User-agent
Disallow: /photos
Allow: /photos/novin.jpg
 
این امر به ربات گوگل می گوید علی رغم اینکه فایل Photos از دسترس ربات‌ها بیرون گردیده است، اذن مشاهده و ایندکس پوشه novin.jpg را دارااست.
 
۴. نقشه وب سایت
گوگل برای وبمسترها و صاحبان وب سایت‌ها چندین رویه برای دسترسی به نقشه وبسایت نهاده میباشد. یکی‌از این شیوه‌ها تایپ کردن نشانی فولدر در پوشه میباشد.
 
مطلقا بخوانید: لینک و پیوند سازی داخلی چیست و چه گونه اجرا می‌گردد؟
Sitemap: https://example.com/sitemap.xml
 
هیچ الزامی نیست که نشانی نقشه وب سایت را از این‌شیوه به ربات‌های گوگل اکران دهید. شایسته ترین راه و روش ارائه نقشه وب سایت به گوگل استعمال از ابزار سرچ کنسول میباشد.
 
 
 
همانگونه که میبینید دیجیکالا فرمان وب سایت مپ را در پوشه robots.txt خویش قرار داده میباشد.
 
در نصیب آن گاه توضیح میدهیم که چطور یک فولدر Robots.txt بسازیم، آن را در مکان درستش در اختیار بگذاریم و آزمایش کنیم تا ربات‌های گوگل به آن دسترسی داشته باشند.
 

بیگ دیتا یا کلان داده چیست و چه کاربردهایی دارد؟

 

 
این تمجید معمولی بیگ دیتا کلیه داستان را ذکر نمی‌نماید. در واقع اصطلاح بیگ‌دیتا تنها به داده‌ها اشاره می‌نماید در حالی که قسمت بزرگی از این روند بر عهده دانش داده (Data science)، دستیابی داده (data mining)، محاسبه داده (Data analysis)، یادگیری ماشین (Machine learning) و در بعدها بزرگتر‌، هوش تصنعی میباشد.
در‌این نوشته ی علمی قرار میباشد تعریف و تمجید بیگ دیتا یا این که به عبارتی پهناور‌داده‌ را بدیهی‌خیس ذکر کنیم و آن‌گاه کاربردها، راهکارها، بعد ها و معضل‌های آن را مرور کنیم.
بیگ دیتا چیست؟ به لهجه بی آلایش
در شرایطی‌که بخواهیم بیگ‌دیتا را خیلی بی آلایش و محاوره ای تمجید کنیم، روایت کتاب‌فروشی آقای جعفری شغل را ریلکس می‌نماید.
آقای جعفری یک کتابفروشی دیرین در راس شهر دارااست. وی از به عبارتی زمان جوانی که کتابفروشی را از پدرش به ارث موفقیت یک محل کار روی میزش گذاشت و تیتر هر کتابی که فروخته میشد را در کنار تاریخ و ارزش کتاب می‌نوشت. با این محل کار هم اکانت و کتابش را داشت، هم موقع توصیه کتاب از آن به کار گیری می کرد.
آقای جعفری هر وقت می‌خواست به توزیع‌کننده‌های کتاب توصیه خرید دهد نگاهی به محل کار فروش می‌انداخت و کتاب‌هایی را توصیه می‌اعطا کرد که بیشتر فروش میرفت، موضوعاتی که طرفدار بیشتری داشتند گزینش می کرد و حواسش به‌این هم بود که کتاب‌هایی را لیست نماید که در طیف قیمتی کتاب‌های پرفروش باشند.
 
کتابفروش ماجرا ما با این فعالیت توانست تا یکسری سال فروش خویش را بیشتر نماید و نسبت به دیگر کتابفروشی‌ها درآمد بیشتری داشته باشد. وی درین مقطع علایق مشتریان ثابتش را فهمیده بود و حتی‌در مواقعی به گزینش‌های وی پشت گرمی بیشتری داشتند.
 
 
 
آقای جعفری هنگامی به زمان پیری رسید پسر جوانش در کتابفروشی کمکش میکرد. علی پسر آقای جعفری کامپیوتری را به کتابفروشی آورد تا جستجوی موجودی کتاب‌ها، تصویب توصیه اینترنتی، حسابرسی مالیات و ... را با قابل انعطاف‌افزارهای رایانه اعمال دهد.
 
علی متوجه شد فروش کتاب کمتر و کمتر می شود و یکی‌از دلایل آن گرایش عموم به خرید اینترنتی بود. پس وی هم به‌سرعت یک فروشگاه آنلاین فعال سازی کرد و فروش کتاب‌ با فروشگاه آنلاین عالی شد.
 
علی از ارتقاء فروش خرسند بود؛ البته تامل کرد به طبعً شیوه های دیگری هم برای ارتقاء هرچه بیشتر فروش بایستی باشد، پس استارت به کاوش و رسیدگی کرد تا راهی برای ارتقا فروش پیدا نماید.
 
علی متوجه شد در حالتی که اطلاعاتی ظریف درباره مشتریان داشته باشد میتواند پیش‌بینی نماید هر مشتری در بعدی میل دارااست چه کتابی بخواند و به عبارتی کتاب را به وی سفارش دهد. این به عبارتی تجربیات و مهارتی بود که پدرش در طی سال‌ها به دست آورده بود.
 
علی که در بالا نمی‌دانست چه شغل می بایست بکند ساعت ها کاوش کرد، تا این که مطالبی درباره داده و داده‌کاوی خواند.
 
وی تخت‌گاز یک کمپانی داده‌کاوی پیدا کرد و درخواستش را مطرح کرد. آنها به علی سفارش دادند که با گردآوری‌آوری داده‌هایی از وب کتاب آتی که هر مشتری میخواهد بخواند را پیش‌بینی نمایند.
 
آن ها داده‌هایی از منابع پایین گردآوری کردند:
 
ویژگی ها شخصی مشتریان
لیست کتاب‌هایی که خوانده‌اند آموزش سئو مشهد

فعالیتشان در کانال‌های اجتماعی مثل لایک‌ها
عشق‌‌مندی‌هایی مثل دسته فوتبال یا این که موسیقی گزینه عشق
عکس العمل به تبلیغات و پیشنهادها
داده‌هایی از کار بقیه عموم در کانال‌های اجتماعی مثل لحاظ در پست‌های اینستاگرامی
توئیت‌هایی که درباره کتاب می باشند
مقاله ها منتشر گردیده با زمینه کتاب
آمارهایی از کتاب‌های پرجستجو آموزش سئو در مشهد در وب
در شرایطی‌که یک نفر عشق و علاقه به قرائت کتاب داستان‌های علمی‌-تخیلی دارااست و در ارزیابی داده‌های نتیجه ها از کانال‌های اجتماعی معلوم گردد عموم در اکنون رای زنی درباره کتاب علمی-تخیلی تازه می باشند، با همخوانی دادن پرسونای مشتری و کتاب جدیدی که هنوز نخوانده میباشد، می‌اقتدار در پوسته یک پیام، کتاب تازه را به وی سفارش اعطا کرد.
 

محتوای شاخص (cornerstone) چیست؟

محتوای شاخص در افزونه یواست سئو به چه دردی می خورد؟
درین پست هر آنچه که می بایست درخصوص محتوا شاخص یا محتوای همیشه سبز بدانید، را توضیح خوا‌هیم داد. چرا محتوا شاخص برای سئو اساسی است؟ محتوای اساسی آموزش سئو در مشهد و همیشه سبز به چه نوع محتواهایی گفته میگردد؟ در کدام محتواها می اقتدار از این نصیب بهره برد؟
 
مطالبی که درین مقاله به آن می پردازیم;
 
محتوای شاخص چیست؟
ساختار پیوند برای محتوای شاخص
محتوای شاخص در یواست سئو
seo محتوای شاخص آموزش سئو مشهد با یواست سئو
گام برای ساخت محتوای شاخص بهتر
در برند ایده یاروهمدم ما باشید تا بیشتر با این فیلد یواست سئو آشنا شویم؟
 
محتوای شاخص (cornerstone) چیست؟
محتوای شاخص، محتوای اصلی سایت شما می باشد. این مقالات، از مهمترین مقالات موجود در وبسایت شما تشکیل شده می باشد. صفحات یا پست هایی که می خواهید در موتورهای جستجو در بالاترین جایگاه قرار بگیرند بایستی به عنوان محتوای اصلی انتخاب شوند. مقاله‌ها سنگ بنا معمولاً مقالاتی آموزنده و نسبتاً زمان بر می باشند که بینشی از پست های گوناگون وبلاگ را با هم مخلوط می کنند و همه مفاد اساسی درباره یک مورد خاص را پوشش میدهند.
 
در این نوع محتواها باید در زمینه‌ی بهترین و کاملترین اطلاعات راجع به یک گزینه خاص کلام فرمائید. نوشتن در باب یک بخش از یک مقاله یا فروش فرآورده انتخاب مناسبی برای محتوا شاخص وجود ندارد. این نوع پست ها باید، بیزنس شما‌را منعکس کنند یا رسالت شمارا به طور کاملً منتقل کنند.
 
محتوای اصلی مهم میتواند یک پست وبلاگ یا یک ورقه باشد. باید مطمئن شوید که محتوای جامع و مفیدی است. هر یک‌سری وقت یکبار باید آنها‌را آپ دیت نمایید و آنان‌را با رقابتی ترین کلمات کلیدی جايگاه بندی نمائید.
 
 
محتوای شاخص چیست؟
چرا نوشته‌ی علمی های شاخص برای seo بسیار مهم می باشند؟
محتوای اساسی نقش مهمی در استراتژی سئو شما خواهد داشت. شاید رتبه بندی برای عبارت کلیدی که انتخاب کرده اید مشقت بار باشد، اما با یک روش مهم می‌توانید از عبارت های جستجو رقابتی استفاده نمایید. در حالتی‌که مقاله‌ها شما در یک مجال خاصی می‌باشد، می بایست برای گوگل مشخص و معلوم نمائید که کدام یک از آنها مهم تر می‌باشند.
 
درصورتی که این فعالیت را نکنید، شانس خود را برای درجه بندی بهتر در نتایج جستجو از دست خواهید اعطا کرد. حتی با استفاده از پیوند دهی صحیح می توانید نشانه دهید که کدام یک از مقاله‌ها جامع تر و کدام ک جزیی تر راجع به موضوعات کلام می کند.
 
ساختار پیوند برای محتوای مهم
تا می توانید محتواهای شاخص تارنما خود را پررنگ نمایید. ایده آل ترین حالت محتوای شاخص این هست که از ورقه مهم وبسایت خود به آن محتوا پیوند دهید. همچنین، در نوشته ی علمی های مرتبط دیگر بایستی به نوشته‌ی علمی اصلی مربوطه لینک دهید، تا التفات آن نوشته‌علمی را در ساختار وبسایت خود مشخص فرمایید.
 
زمانی جايگاه سایت شما افزایش می یابد، مقالات شما بیشتر می‌گردد که از زاویه های دیگر به قضیه اساسی نزدیک میشوید و هر یک از آن‌ها به نوشته‌ی علمی اساسی لینک خواهید داد. این ساختار لینک و پیوند داخلی شانس درجه بندی مقاله‌ها محتوای مهم را در جستجوهای گوگل افزایش میدهد.
 
یک مثال برای اینکه بیشتر متوجه این آیتم شوید
ما در برند ایده نوشته ی علمی های مختلفی در ارتباط سئو و seo درج کرده ایم که هرکدام بخش مختلفی از سئو و بهینه سازی مطالب را بررسی می کنند. نوشته ی علمی شاخص این مبحث “با کل جزئیات سئو و سئو آشنا شوید”
می‌باشد و هر زمان که مطلبی تازه درباره این موضوع و مرتبط با سئو بنویسیم، لینکی را به نوشته‌ی‌علمی شاخص خود اضافه می‌کنیم. با انجام این کار، گوگل متوجه خواهد شد که “جزئیات سئو و باصرفه ساز” مهمترین مقاله در امر سئو و seo در وب سایت ما می‌باشد و در فایده شانس آن را برای رتبه بندی افزایش میدهیم.
 

چگونه در سرچ گوگل اول باشیم (۱۴ مرحله)

چه‌گونه در سرچ گوگل اولیه باشیم، یا این که به چه شکل در ورقه نخستین گوگل باشیم. شاید این سوالهای فردی باشد که اخیرا التفات این مورد را ادراک کرد‌ه باشد و به‌دنبال آن باشد، برای شعور التفات مورد seo، مقاله seo چیست را تحقیق فرمائید. واقعیت این میباشد که پیش از این فرد میلیون ها نفر آموزش سئو در مشهد این پندار به سرشان زده گردیده و قصد به جاری ساختن آن گرفته اند. اینکه چه‌طور در سرچ گوگل اولیه باشیم در واقع یک فرایندی میباشد که برخی مواقع قادر است بسیار بغرنج و مشقت بار خواهد شد. فرآیند وارد شدن وبسایت به شیت نخستین گوگل را اصطلاحاً بهینه سازی میگویند. seo مخفف عبارت Search Engin optimizition است. در معنای seo وبسایت ها برای موتورهای کاوش.
 
چقدر ارتفاع می‌کشد تا یک اینترنت‌تارنما به آموزش سئو مشهد شیت نخستین گوگل بیاید ؟
این مسئله به مسائل دیگری بستگی داراست، به عنوان مثال اینکه چه اینترنت سایتی را می خواهید به برگه نخستین گوگل بیاورید، برای مثالً در‌صورتی‌که بخواهید که یک فروشگاه آنلاین لپ تاپ را به برگه اولیه گوگل بیاورید، ممکن میباشد عمل دشواری را در پیش رو داشته باشید، چرا‌که اکنون صدها تارنما فروش اینترنتی لپ تاپ به گویش فارسی وجود داراست. در ورقه اولیه گوگل هم ۱۰ مقام بیشتر نیست، قرار داشتن در صفحه ها آجل نیز نسبتاً هیچ لطفی ندارد. 
 
ولی چنانچه بخواهید اینترنت سایتی را که در موضوع برای مثال فروش قطعات یدکی ماشین آلات کترپیلار فعالیت می کند را به ورقه اولیه گوگل بیاورید، شغل به مراتب آسانتری در پیش رو دارید، شاید رقبای ساده هم در پیش رو داشته باشید و نیاز به میزان دارایی آن چنانی برای به دست آوردن مقام آن‌ها نیز نداشته باشید. 
 
اعتنا داشته باشید که گوگل برگه اولیه خویش را به هر اینترنت سایتی نمی دهد، این تارنما ها در واقع شایسته ترین های حوزه خودشان می‌باشند،آنها خوشگل، سریع، استفاده کننده پسند و با مطالب و محتوای یکتا و فوق العاده بهتر میباشند. گوگل با به کار گیری از چند الگوریتم توسعه یافته می تواند تشخیص دهد که کدام سایت ها شایسته ترین می باشند. در‌صورتی‌که می‌خواهید تارنما شما در کاغذ اولیه گوگل باشد، یکی‌از شغل های اساسی و ابتدایی که می بایست جاری ساختن دهید، شناخت بدون نقص به‌این الگوریتم های گوگل میباشد.
 
چکار کنیم به برگه نخستین گوگل بیایم ؟
هر یک‌سری نمیشه به‌این پرسش یه پاسخ کوتاه بخشید ولی در شرایطی‌که دارید این نوشته‌ی علمی را برای یافت کردن پاسخ برای سوالتون میخونید، مکان اشتباهی نیومدید، اینجانب کوشش نمی کنم بهتون پاسخ بی نقص بدم، زیرا همچین کاری قابلیت پذیر وجود ندارد، در ازای همت می‌کنم اطلاعاتی در اختیارتون بزارم که بتونید رویه خودتون را پیدا فرمایید. احتمالا شما یک وبسایت دارید که ممکنه با وردپرس تشکیل‌شده باشه. برای وارد شدن به ورقه نخستین گوگل درباره این مباحث ذیل تحقیق فرمایید و عملکرد نمایید به شایسته ترین صورت ممکن اون ها را انجام نمایید :
 
۱-پژوهش درباره عبارات کلیدی. (کیورد ریسرچ)
برای اینکار ابزارهای متعددی می باشد، البته بخاطر بعضی مسائل برای مثال تحریم بودن کشور ایران خیلی از ابزارها یا این که در دسترس نیستند یا این که در حالتی که هم در دسترس باشند، بازم بخاطر تحریم، بخشی از امکاناتشون قابل به کار گیری برای جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد. همینطور اشتراک این ابزارها بسیار گرون می باشد. با این وجود این ابزارها خدمت های بسیار پرکاربردی در مورد seo ارائه میدند که چشمپوشی کردن از اونها برای یه سئوکار حرفه ای غیر ممکنه. به عنوان مثال مهم ترین این ابزارها :
-سایت سمراش semrush.com
-تارنما موز moz.com
-سایت اچرفز ahrefs.com
یه ابزار جایگزین و بدون پول میتونه google keyword planner باشه که کلیپ به کار گیری اون را براتون اینجا گذاشتیم.
 

 

 

تحلیل عملکرد محتوا و ارائۀ آن به دیگران

تنظیم و ارائه گزارش عمل، سال‌هاست که یک کدام از نصیب‌های مشقت بار و کسل‌کننده در هر کمپانی و استحصال و کاری میباشد. گزارش‌دهی یعنی دردسر. گزارش‌دهی یعنی متقاعد کردن مدیران و سرمایه‌گذاران به پرداخت حقوق و دستمزد به شما. گزارش‌دهی یعنی به ناظران و منتقدان نماد دهید که دارید عمل خویش را به صدق اجرا می‌دهید. به همین خیال، ارائه دادن یک ورژن چاپی از گزارش‌های گوگل آنالیتیکس آموزش سئو مشهد به مدیران کمپانی احتمالاً چندان موءثر نخواهد بود.
 
مسلما بخوانید: 10 رسمی طلایی برای توفیق از گویش بیل گیتس!
در صورتیکه که کارتان گزارش‌دادن میباشد، بایستی سعی نمایید گزارش‌هایتان خیر فقط متعدد و چشمگیر باشند، بلکه مدیران شما با کل وجود مشتاق دیدن آنان باشند.
 
درپی توضیح خوا‌هیم بخشید چطور این شغل را ایفا دهید:
قدم نخستین: بدانید با چه کسی حرف می کنید
مدیریت عاملان، مدیران مالی، مدیران بازاریابی و دیگر جوارح، مدام نسبت به نقل از‌ها عکس‌العمل‌های متفاوتی خواهند داشت، مگر آنکه کلیه در یک گردهمایی نشسته باشند و گزارش‌ها را با هم پژوهش نمایند. در هنگام تهیه و تنظیم گزارش، کوشش نمایید خویش را به مکان طرف مقابل نهاده و لحن و اطلاعات دردسترس در نوشته را با رعایت آن فرد تهیه و تنظیم نمایید.
 
هدف ها استحصال و کاری اساسی آن اشخاص چه می‌باشند و کاری که اعمال می‌دهید چه طور به آنها در وصال به آن هدف ها امداد می‌نماید؟ به عبارت دیگر، چه چیزی به آن ها نماد خواهید اعطا کرد که تا آن‌ها هم بتوانند به بالادستی‌های خودشان نماد دهند؟ برای جواب بدین پرسش توجه بسیار متعددی داشته باشید.
 
قدم دوم: از آنها بپرسید چه چیزی برایشان التفات داراست و مایل می‌باشند چه نوع داده‌هایی را مشاهده نمایند
در صورتی ما یحتاج میباشد، زنخدان بزنید. گه گاه، اشخاص نمی‌دانند چه چیزی حقیقتاً التفات دارااست. و در‌این‌صورت، وظیفه شماست که‌این موردها را به آن ها فراگیری دهید. فهرستی از آنچه آن ها می خواهند تنظیم کرده و در تهیه و تنظیم گزارش خویش از مفاد باطن این فهرست، به کار گیری فرمایید.
 
قدم سوم: مطمئن گردید محتوایی که ساخت می کنید با هدف ها سازمانی‌تان سازش داراست
زمانی که مدیران، لیست چیزهایی که در گزارش میخواهند به شما تحویل می دهند، احتمالاً در مواقعی به خاطر این قضیه خواهید زمین‌خورد که بخش‌هایی از محتوای شما در راستای وصال به هدف ها سازمان نبوده میباشد. یکی نصیب‌های اساسی فعالیت شما، تحت عنوان تولیدکننده محتوا، این میباشد که با نشر محتوا کوشش بازاریابی سازمان را بهبود دهید؛ پس در همگی فرایندِ عمل مطمئن گردید که هدف ها و محتوا در یک راستا می باشند.
 
قدم چهارم: یک داشبورد ساخت‌و‌ساز نمایید
داشبورد شما چه برگه‌ای از گوگل آنالیتیکس باشد، چه یک پوشه اکسل و چه ابزار دیگری که در وب پیدا کرده‌اید، بایستی بتواند در هر فرصت، واپسین داده ها اصلی را اکران دهد. با این فعالیت، در شکل فراخواندن‌تان به یک گرد‌همایی مدیریتی جهت ارائه گزارش، هیچ مشکلی نخواهید داشت.
 
در شکل بایستگی، حتی ساخت و ساز تعدادی داشبورد منحصر به فرد جهت ارائه به یک سری نوع استفاده کننده مختلف هم، سودمند خواهد بود. به خاطر داشته باشید خوب میباشد داده‌ها و داده ها باطن این داشبوردها را همواره در لحظه به‌روز فرمایید تا در حین‌های اضطراری در گیر نقص‌ نشوید.
 
نکته انتها: هر یک سری وقت یکبار، هر چه تا به هم اکنون گفته‌ایم را بی‌خاطر گردید!
در معاش واقعیتی است که درباره بازاریابی محتوایی هم صحت می‌نماید: سوای تستِ ایده‌های تازه و خرابکاری‌های احتمالی، اکثری از مجال‌ها و توفیق‌ها را از دست خواهید بخشید. به گفته استیو جابز:
 
"بشر‌هایی که آنقدر روانی میباشند که می پندارند میتوانند جهان را تغییر و تحول دهند، دقیقاً به عبارتی‌هایی‌اند که پیروز به ایفا این عمل می گردند."
 
در صورتی‌که دست‌کم همت میکنید کاری اجرا دهید که به حیث شما فیض می دهد، ناکامی‌ تناول کردن هیچ اشکالی ندارد.
 

چرا محتوای سبز مهم است؟

آیا به این اندیشه کرده‌اید که اصلاً چرا محتوای سبز مهم است؟ و چرا می بایست آن را روی وب‌وبسایت یا وبلاگتان داشته باشید؟ به ۳ نکته از مفاد مداقه محتوای سبز توجه فرمائید:
 
۱. با محتوای سبز، همیشه شانس به‌دست آوردن کاربران تازه را خواهید داشت.
 
محتوای همیشه سبز روی وب‌وبسایت شما می‌تواند آموزش سئو مشهد در حین سالیان، باعث جذب کاربران جدید بشود. شما نیازی ندارید که تروتمیز این محتوا را به‌روز نمائید یا در آن دست ببرید. بودن محتوای سبز روی وبلاگتان، همواره آن را فعال و در تعامل با کاربر نگه میدارد. ولی می بایست اعتنا فرمائید که محتوای سبز بایستی محتوای دیدنی و ارزشمندی باشد.
 
۲. می توانید راجع به موضوعی خاص، در صدر نتیجه ها گوگل قرار بگیرید.
 
در حالتی که برای ساخت‌و‌ساز محتوای سبز در سایتتان زمان کافی بگذارید، کاربر همیشه شما‌را انتخاب می‌کند؛ گوگل هم این داستان را متوجه می شود و به‌تدریج به شما اعتماد می‌کند و سکو شما‌را افزایش می دهد. چون هر روز کاربران بیشتری به محتوای سبز شما مراجعه و آن را استیناف آموزش سئو در مشهد می‌کنند. این نوع محتوا برای وب‌سایت شما بازدید‌های همیشگی و ماندگار به‌همدم داراست. حتی میتواند تا سال‌ها بازدیدتان را بالا نگه دارد و لینک وب‌سایتتان را به صفحه اولیه گوگل بیاورد.
 
۳. احتمال پیوند دادن به نوشته‌ی‌علمی محتوای سبز بسیار بالاست.
 
از آنجایی که محتوای همیشه سبز، عمر زمانبر دارااست و در طول زمان ارزش آن نادر نمی‌شود، احتمال اینکه وب سایت‌های دیگر و سایر وب لاگ‌نویسان به شما لینک و پیوند بدهند، بسیار زیاد میگردد. ممکن می‌باشد نوشته‌ی علمی سبزتان آن‌قدر از دید محتوایی گران بها باشد که به‌صورت یک مرجع در پیوند‌دهی سایر مطالب در دیگر وب‌لاگ‌ها و وب‌وب سایت‌ها گزینه توجه قرار بگیرد. این خاصیت یک محتوای سبز هست. بدین ترتیب بازدیدهای بیشتری دریافت خواهید کرد.
 

وبلاگ‌نویسی یک راهکار عالی بازاریابی است!

آیا داشتن یک بلاگ اثر دارااست؟ این سوالی میباشد که قرار میباشد در این نوشته‌ی‌علمی بدان بپردازیم. اما جواب کوتاه این پرسش احتمالاً برایتان بدیهی می‌باشد: آری، شما باید وبلاگ داشته باشید. البته داشتن یک وب لاگ چه ضرورتی دارااست، شما تحت عنوان یک مولف با چه آموزش سئو مشهد چالش‌هایی روبرو هستید و چه طور بایستی این بحران‌ها را پشت سر بگذارید؟ به‌دنبال پاسخ تک تک این پرسش‌ها را به شما میدهیم.
 
وبلاگ‌نویسی اثر بخش اعظمی بروی سئوی شما دارد!
افزودن محتوا به طور مستمر، یک قسمت ضروری از هر استراتژیِ سئویی هست. با تولید محتوا شما می توانید در کلمه ها کلیدی نو و همچنین عبارات کلیدی فعلی خویش مقام بهتری را کسب فرمایید. چرا؟ زیرا بلاگ‌نویسی مداوم سبب ساز می شود که گوگل، اینترنت‌تارنما شمارا تحت آموزش سئو در مشهد عنوان یک منبع فعال، زنده و مرتبط شناسایی نماید و این زمینه مطمئناً در رتبۀ وب سایت شما اثر خواهد داشت.
 
در یک سخن، هر چقدر که وبلاگ شما آپ دیت‌های بیشتری داشته باشد، شانس شما برای پیشی تصاحب کردن از رقبایتان در کاوش‌های گوگل بیشتر می گردد.
 
 
دنبال یه کار مالامال درآمد از اینترنتی؟
تو بعدازظهر مجال‌های اینترنتی شایسته ترین روش رو بهت نشون میدیم!
برای مشورت کردن مجانی، همین الان با ما تماس حاصل نمایید.
آغاز می‌کنم021-58438داخلی 1
وبلاگ‌نویسی یک راه‌حل خوب بازاریابی میباشد!
بلاگ یک ابزار خوب بازاریابی برای هر اینترنت‌سایتی به حساب می آید. از روش وبلاگ، شما میتوانید به خواننده گان دربارۀ مارک، تولید ها و سرویس ها خویش بگویید.
 
همینطور با ارائۀ آموزش‌ها و راهکارهای مختلف در وبلاگ خویش، می‌توانید اعتماد مشتریان و خوانندگان را بدست آورید و جدیدترین اخبار، نرم‌افزار‌ها و ایده‌های کاری برندتان را با آن ها در بین بگذارید. با تایپ کردن مطالب کیفیت عالی و رئیس بهتر، وبلاگ شما به راحتی میتواند تبدیل به آن دلیلی شود تا یوزرها مجدد به اینترنت‌سایت شما سر می زنند. ضمن این‌ها، شما می توانید از روش نصیب نظرها وبلاگ خویش با مخاطبان راجع به باشید.
 
بلاگ‌نویسی قادر است بحران‌برانگیز باشد!
در‌حالتی که که شما یک سیستم مطلوب برای مدیریت محتوای خویش (وبسایت‌ساز پرتال، وردپرس یا این که ...) داشته باشید، دیگر نشر محتوا کار چندان رنج نخواهد بود. ولی تایپ کردن مطالب چطور؟ خب، تایپ کردن یک نوشته‌ی علمیِ (یا این که شاید عالی می باشد بگوییم قصهِ) خوب هنوز هم به به عبارتی مشقت میباشد که در قسم بوق بود و نیاز به داشتن مهارت‌هایی داراست. برای استارت ما یحتاج می‌باشد که شما یک فهم و شعور عالی از زبان فارسی و راهبرد آن داشته باشید. این را نیز می بایست در حیث داشته باشید که تایپ کردن یک فعالیت خلّاقانه می‌باشد و نیاز به ایده‌پردازی و البته، پاره ای جسارت به خرج دادن دارد. یک مساله دیگر هم برای بهتر تایپ کردن، احاطه بروی گزینه و البته شناختی نسبی از فضای وب، اصولِ سئو و تجربۀ کاری است.
 
تمام مورد ها نام برده اهمیّت بسیار متعددی دارند. البته متاسفانه اکنون اکثر وب لاگ‌نویسان اهل ایران به آنان توجه چندانی نمی‌کنند. سود چیست؟ هزاران وب لاگ فارسی که در آنان سرعت به چگونگی ترجیح داده می‌گردد و فایده محتوای زباله میباشد. هزاران مطلبی که اصلاً قابل خواندن نیستند و چیز متعددی هم برای ارائه ندارند. به این دلیل که تالیف کننده‌های این مطالب صرفا به یک مساله التفات میدهند و آن هم بهینه سازی و بدست آوردن یوزرها بیشتر است. آنان هیچ زمان بدین نکته اعتنا نمی‌کنند که زمانی نتوانیم یوزرها را با ارائه مطالب موثر نگه داریم، دیگر حضور آنان در سایت ما چندان اساسی وجود ندارد و صرفا به اثر مثبت عمل خویش در کوتاه‌روزگار نگاه می‌نمایند. اما با کمال مسرت، می بایست به آنها هشدار بدم که در غایت روبات گوگل با دیدن حالت و نارضایتی یوزرها، به آب‌زیرکاهی آن ها پی خواهد توفیق و دیگر برایشان تره هم کوچک نمی‌نماید.
 
بدین ترتیب تنها اگر استارت به بلاگ‌نویسی نمائید که حاضر باشید وقت خویش را بگذارید تا مطالب مرتّب، جذاب و خوانا بنویسید. توصیه می کنم برای این مراد به سراغ خصوصی مطالب ما در مورد با بازاریابی محتوا بروید و درخصوص با ایده‌پردازی در بازاریابی محتوا و ساخت محتوای تاثیرگذار بیشتر بخوانید.
 
وب لاگ‌نویسی میتواند لذت‌بخش باشد!
‌مساله انتها که فکرمیکنم بسیار دارای اهمیت می‌باشد، لذت بلاگ‌نویسی میباشد. همان طور که گفتیم تایپ کردن بهتر یک عمل به شدت خلّاقانه میباشد. بنابراین درصورتی که برای آن وقت بگذارید و مطالبی باکیفیت را در زمینۀ کاری خویش ساخت و ساز کنید، مطمئناً از پروسه انجام اینکار لذت خواهید توفیق. به علاوه، از آنجایی که برخی مواقع مورد نیاز است برای تایپ کردن یک نوشته‌ی‌علمی دارای اعتبار، تحقیقاتی را در زمینۀ کاری خویش اعمال دهید، بلاگ‌نویسی می تواند منجر ارتقا معلومات خویش شما هم بشود.
 
با این اکانت، توصیه اینجانب به شما این میباشد که: با عشق و علاقه بلاگ‌نویسی نمایید!
 
صفحه قبل 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 صفحه بعد