x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

در دست گرفتن پنل هاست چیست ؟

 

 
هنگامی که استفاده کننده درخواستی را به تارنما ارسال می‌نماید به عنوان مثال میخواهد محصولی را به سبد خرید بیفزاید و با اشتباه مواجه میشود که هاست نمی‌تواند پاسخگوی استفاده کننده باشد به طور طبیعی در ذهن خویش یک امتیاز منفی به مارک و وب سایت میدهد و موجب آموزش سئو مشهد  غم وی می‌گردد.
 
همین مورد یکی نقاط ضعف وبسایت‌ها میباشد که خلل در تجارب کاربری (UX) را نماد میدهد که می بایست هرچه سریع‌خیس رفع  آموزش سئو در مشهد گردد.
 
وب سایت‌هایی میباشند که uptime هاست و وبسایت را به ۲۴ ساعته ذیل لحاظ دارا‌هستند و به شما گزارش می دهند که چه هنگامی وبسایت شما در دسترس بوده و چه وقتی از دسترس بیرون گردیده و یا این که به اصطلاح تارنما تحت آمده مانند تارنما uptimerobot که از وبسایت‌های بسیار عالی در این باره میباشد که قابلیت ارسال پست الکترونیک به شمارا به محض انقطاع شدن اتصال هاست نیز داراست.
 
خزنده‌های گوگل (Crawlers) هنگامی که به وب سایت رمز بزنند و با خطای هاست مواجه شوند برای تارنما امتیاز منفی در لحاظ میگیرند و در صورتیکه تکرار خواهد شد یا این که بسته بودن وبسایت ارتفاع بکشد وب سایت را به‌تدریج از حاصل کاوش حذف می‌نماید.
 
چگونگی هاست : هم اکنون که می دانید هاست چیست می بایست هاست باکیفیت را هم بشناسید چگونگی یک هاست را نخستین منابع آن مشخص و معلوم می‌نماید که آیا از منابع کافی برای پاسخگویی به یوزرها شما بهره مند می‌باشد یا این که نه دوم یک هاست کیفیت بالا می بایست دارنده دسترسی ۲۴ ساعته با کمترین قطعی باشد که به عبارتی uptime میباشد که در صدر در باب آن حرف کردیم.
سو‌مین نکته‌ای که می بایست برای خرید یک هاست کیفیت عالی در حیث داشته باشید این میباشد که هاست بایستی مدد عالی داشته باشد یعنی کمپانی هاستینگ که شما هاست را از وی خریداری کرده‌اید می بایست شما‌را مدد نمایند و درصورتی که که مشکلی پیش بیاید یا این که بخواهید سوالی درباره ی هاست بپرسید در اسرع وقت و به نیکی پاسخگوی شما یا این که مجموعه فنی‌تان باشند.
 
چهارمی نکته جای هاست میباشد یعنی سرور هاست شما در کجا قراردارد برای مثال تارنما ما هاستی در باطن کشور‌ایران داراست اما خدمت‌های هاست فرنگی هم وجود دارا هستند که می‌اقتدار برای وب سایت خویش به کار گرفت اما هاست اهل ایران و هاست فرنگی خصوصیت‌های گوناگون دارا هستند اما قضیه بسیار مهمی وجود ندارد و میتوانید از هرمورد که خواستید به کارگیری فرمایید اما در جلوتر در باب آن توضیح خواهم بخشید.
 
سرعت هاست : چهار نکته‌ای که در زمینه‌ی هاست کیفیت عالی معرفی شد به طور بدون واسطه و غیر بی واسطه روی سرعت تارنما تاثیرگذار میباشد و هرچه وب سایت حاذق‌خیس باشد سرعت تارنما بیشتر می گردد پس در تعیین هاست وب سایت خویش توجه فرمائید و به خیر و خوبی بدانید چگونگی هاست چیست.
 
از هاست بدون پول استعمال کنیم ؟
قابلیت تهیه و تنظیم هاست بدون پول در برخی از کمپانی‌های هاستینگ مهیا گردیده‌است البته هاست بدون‌پول برای وب سایت حاذق مطلوب وجود ندارد و عالی میباشد تنها اگر به سراغ هاست بدون‌پول بروید که می خواهید امتحان و خطایی اجرا دهید یا این که سایتی میباشد که در‌حالتی که جدا شد یا این که از دست رفت مشکلی پیش نیاید.
 
در دست گرفتن پنل هاست چیست ؟
در فراتر به در دست گرفتن پنل و رابط کاربری مدیر هاست اشاره کردم مانند Cpanel و DirectAdmin که هر دو یک در دست گرفتن پنل هاست ویندوزی و لینوکسی میباشند یعنی به شما قابلیت رئیس هاست را میدهند تا بتوانید فولدر را حذف نمائید یا این که آپلود فرمایید و یا این که مقر داده تازه برای وب سایت خویش بسازید.
 
در نوشته‌علمی هاست چیست در زمینه ی اشکال هاست حرف کردیم و به معرفی در اختیار گرفتن پنل هاست پرداختیم پس خوب میباشد شغل در اختیار گرفتن پنل را به خیر حافظه بگیرید.
در دست گرفتن پنل Cpanel در کشور‌ایران دوستداشتنی‌خیس میباشد و هاست‌هایی که با سیستم برهان لینوکس فعال‌سازی گردیده اند معمولا دارنده در دست گرفتن پنل Cpanel میباشند.
 

ابزارهای جایگزین الکسا و ahref:

 

 
18. از تاکسی های دیجیتال امداد بگیرید
متخصصان بازاریابی یه خرده وجود دارا هستند که از تخصص موردنیاز برای گسترش منتفع باشند. به این ترتیب، بدور هم انباشته کردن یک مخلوط منحصر از متخصصان با مقصود امداد به وبسایت، معمولاً نیاز به به کارگیری از یک ماشین کرایه ای دیجیتالی دارااست که هم در حوزۀ پیشرفت وبسایت و هم در زمینۀ seo موتور کاوش از تخصص ما  آموزش سئو مشهد یحتاج بهره مند باشد.
 
صحبت آخری
در کل سکو بندی سایت نیاز به یک استراتژی بلند زمان داراست. در شرایطی که پیرو جواب به‌این سوال می باشید که چه برهه زمانی مجال ارتفاع میکشد تا متوجه گردید که سئوی وبسایت شما بهبود پیدا نموده است، بایستی به‌این نکته اعتنا داشته باشید که‌این مورد به توان فعلی دامنه تارنما شما، علم و همت شما و استفادۀ صحیح و با صرفه از عامل ها و ابزاری که در ابتدا اشاره شد دارااست. در حالتی که مجموع پیشنهادات بالا را گیسو به مو سر اعمال نمائید، سوای شک و تردید می توانید این دوران ف آموزش سئو در مشهد رصت را کاهش دهید.
ابزارهای seo تحت عنوان یک کدام از مهم‌ترین مواقعی می‌باشند، که یوزرها از آن برای مطالعه و رسیدگی وبسایت ها استعمال می نمایند. ولی این ابزارها در حین مجال با تغییراتی که در پیش داشتند، از خدمت دهی صرف حیث کردند و برخی از آن‌ها با اعتنا به ارزش بالا چندان کاربردی نداشتند و به همین باعث بدون چاره به ارائه برخی دیگر از ابزارها شدیم. در‌پی با دقت به کاربردهای پهناور ای که الکسا و اچرف ahref داشتند، دیگر ابزارها را آیتم نظارت قرار می‌دهیم، تا بتوانید جایگزینی را بر حسب نیاز گزینش کنید.
 
ابزارهای جایگزین الکسا و ahref:
 
SimilarWeb
SEMrush
Moz
Spyfu
Rankwatch
Quantcast
Screaming Frog سئو Spider
Kwfinder
● Jetseo
شاید تا به هم اکنون اسم بعضا از این ابزارها به گوشتان نخورده باشد و با آنها عمل نکرده باشید؛ البته می بایست بگوییم بعداز الکسا و اچرف این مفاد میتوانند سرویس ها جامعی را ارائه دهند. پس به‌دنبال با ما یاور باشید تا هر کدام از این ابزارها را به طور مستقل تفصیل داده و کاربردهای آن‌ها‌را برای شما بیان کنیم.
 
ابزار SimilarWeb توانا برای چک و ارزیابی رقبا
این ابزار از سال ۲۰۰۷ به فعالیت دریافت شد و تحت عنوان یک کدام از گمنام ترین ابزارها به کار خویش خاطر نشان نمود. این خدمت پس از الکسا تحت عنوان جایگزینی مطلوب بیشتر شناخته شد و توانست یوزرها بیشتری را به سمت خویش جذب نماید. دقیقتر بودن ابزار با دقت به داده های دریافتی اثبات کرد، این ابزار بی نیاز خیس از سایرین میباشد و شما می‌توانید با آن آنالیزی قدرتمندتر و ماهر خیس داشته باشید. تجزیه و محاسبه ترافیک وب سایت با به کارگیری از SimilarWeb یاری می نماید، تا به راحتی هر آنچه را می‌خواهید به دست آورید. به صورت نمونه با به کار گیری از آن می شود به پژوهش تخصصی بک پیوند ها پرداخت وهمچنین بازدیدکنندگان را از نظر حوزه‌ جغرافیایی نظارت کرد. این کاربردها با دقت به اینکه این ابزار جز هسته گوگل نیستند و دیتای عظیم ای را در اختیار ندارند، می‌تواند بسیار بهتر به شمار آید. داده های عددی جغرافیایی رقبا به یار و همدم تجزیه و ارزیابی کمپین های تبلیغاتی میتواند شایسته ترین آیتم برای جایگزینی باشد. همه این مفاد با دقت به اثر گذاری بر روی seo وبسایت بسیار نفیس محسوب میشود. SimilarWeb Pro نیز داده ها عظیم تری را به شما ارائه می‌دهد. این خدمت برای یوزرها اهل ایران نیز سرویس ها ارائه می‌دهد و با فایده گیری از آن می‌توانید به تجزیه و محاسبه اطلاعات بپردازید. شما می‌توانید برای خرید بک لینک و پیوند و نظارت آنان با کارشناسان ما درتماس باشید و سرویس ها ویژه اخذ نمائید.
 

تقویم محتوا یا تقویم سردبیری چیست؟

از شما می‌خواهم برای لحظه‌ای تصور کنید که یک دیده‌بان هستید در دلِ نزاع. وظیفه دیده‌بان «فهمیدن» می‌باشد. او کسی هست که می‌رود تا از کوه‌ها نقشه برداری کند و موانع بالقوه را بشناسد. او می‌خواهد بداند منزلت فعلی چیست، چه چیزی در پیش رو قرار دارد و چه‌گونه می‌قدرت به مقصد رسید. خروجی آموزش سئو مشهد فعالیت او یک «نقشه راه» می باشد.
 
این بسیار شبیه نقشی می باشد که ما استراتژیست‌های محتوا برعهده داریم. اما از آنجایی که ما انسان‌های صلح طلبی هستیم، به جای درست کردن نقشه‌های جنگی؛ استراتژی بازاریابی محتوای وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی تدوین میکنیم.
 
محصول ما یک پلن دقیق است که نرم‌افزار(های) بازاریابی محتوایی شرکت را تعیین می‌کند؛ یک نرم افزار روز آپ دیت یا تقویم محتوا که به ما کمک می‌کند همیشه در مسیر استراتژی بازاریابی محتوای خود قدم برداریم. شاید این شغل بیشتر از دو سه ساعت از ما فرصت نگیرد. البته پشتِ گوش انداختنش آموزش سئو در مشهد سبب میگردد همچنان فرصت، انرژی و منابع مالی را صرف کارهایی کنیم که در حقیقت برایمان سودآور نیستند.
 
امروز قرار هست این حلقه را بشکنیم. می خواهیم یکبار برای همیشه شیوه تشکیل داد یک روز‌نگار محتوایی کاربردی را یادگرفتن ببینیم. پس در صورتی موافق باشید یادگیری را شروع کنیم دیده‌بان‌های عزیز! ‍♂
 
تدوین روز‌نگار محتواتقویم محتوا یا روز‌نگار سردبیری چیست؟
اولیه از همه بیاید یک تعریف‌و‌تمجید از تقویم محتوا داشته باشیم. چون ممکن هست من در طی نوشته ی علمی گاهی از اصطلاحات مشابه به کارگیری کنم. اینطوری به یک گویش مشترک می‌رسیم:
 
تقویم محتوا نرم‌افزار‌ریزی و زمان‌بندی کتبی محتواهایی است که می‌خواهید در آتی منتشر نمائید. تقویم محتوا یک نقشه اجرایی هست. نقشه‌ای که محتواهای وبلاگ، شبکه‌های اجتماعی و چاپی شما را هدفمند می‌کند.
 
چرا داشتن یک تقویم محتوا اساسی هست؟
کسانی که با صنعت تکثیر آشنایی دارا‌هستند صد در صد مداقه روزنگار محتوا را فهم می‌کنند. روزنامه‌نگاران و ناشران پیروز سال‌ها شغل منظم خود را وام دار یک نرم افزار‌ریزی دقیق هستند.
 
برای مثال خبرنامه «خانواده سبز» را در نظر بگیرید. این مجله از مرداد 1378 تاکنون بدون وقفه هر پانزده روز یکبار منتشر شده. در صورتیکه دستی در فعالیت داشته باشید یا قبلاً رئیس یک تیم محتوایی را برعهده گرفته باشید؛ به طبعً فهم میکنید که کار بی آلایش‌ای نیست. چنین نظمی اجرایی نمیشود، مگر با یک روزنگار محتوای اصولی و کسانی که به اجرای آن پایبند می باشند.
 
با این حال بخش اعظمی از شرکت‌ها و کسانی که محتوای دیجیتال ساخت می‌کنند، اعتقادی به تقویم محتوا ندارند. خب بله، اگر محتوای پست‌ها خبری و سرگرم کننده باشد، احتمالاً روزنگار محتوا چندان به فعالیت نیاید. فقط اصلی است که پست‌های جذاب و درگیر کننده‌ای بگذاریم. اما چنانچه بازاریابی محتوا برای رشد کسب و کار استفاده می شود، داشتن روزنگار محتوا ضروری هست. می‌پرسید چرا؟ بدین دلایل:
 
با روز‌نگار محتوا هیچ گاه چیزی از اتومات نمی‌افتد
خاطرتان هست یکسری هفته دیگر باید به مناسبت روز پرستار، یک کد تخفیف به کاربران پیچ اینستاگرام‌تان هدیه بدهید؟ کارمندانتان چطور، یادشان باقی مانده گفته بودید یک پست درباره فلان قضیه بنویسند؟ یا پیامتان را در تلگرام فراموش کرده‌اند؟
 
ما به خیال و خاطر شما شکی نداریم :) ولی معمولاً حجم بالای کارهایی که برای انجام دادن وجود دارااست، و معضل‌های روزانه‌ای که درگیرشان هستیم؛ منجر میشوند برخی لحظات و کارها را فراموش کنیم.
 
بهره‌وری کاری افزایش پیدا می‌کند
طبق قانون پارکینسون هر کار تا‌وقتی‌که برای آن تعیین شده طول می کشد. و این مقطع ارتباط چندانی با میزان و ماهیت شغل ندارد. از نگاه این قانون هر چه به مهلت نزدیک‌تر می‌شویم، اکثر وقت ها احساس می کنیم زیر فشار بیشتری قرار می‌گیریم و انگیزه بیشتری برای اعمال شغل داریم. (آن درس خواندن‌های شب امتحانی را به خاطر بیاورید)
 
این قانون به ما می‌گوید داشتن یک اپ‌ریزی برای تعریف و دنبال کردن مهلت کارها، به آخر و عاقبت رساندن آن عمل را برایمان بسیار بی آلایش‌تر می‌کند.
 
در انرژی و منابع صرفه‌جویی میشود
نوشتن کار طاقت فرسا و پرهزینه‌ای می باشد. در صورتی‌که فارغ از یک اپ هدفمند آن را اعمال دهید، انرژی و منابع زیادی از دست خواهید داد. در مقابل اپلیکیشن‌ریزی تمرکز می‌آورد. تمرکز روی آنچه که موثر می‌باشد، و حذف چیزهایی که چندان بهره ندارند. حذف کردن، توجه را به باقیمانده‌ها متمرکز می‌کند. پرهیز، قدرت هست. کمتر، بیشتر می‌باشد!
 
داشتن یک روزنگار محتوا به شما امداد می‌کند به جای آنکه کل انرژی‌تان را صرفاً مشغول نوشتن کنید، از پتانسیل‌هایتان در جهت استحصال به اهداف استعمال فرمائید. با همین تکان بی آلایش می بینید 20 درصد از تلاشتان، شمارا به 80 درصد از نتایج میرساند.
 
روزنگار محتوا یک تصویر کلی از هم اکنون و آینده به شما می دهد
تا به در حال حاضر چیزی درباره \"پرسپکتیو دید پرنده\" شنیده‌اید؟ این اصطلاح معمولاً در معماری و فیلمبرداری استفاده میشود. روئت کرد پرنده این امکان را به ما میدهد که از نمای بالا همه چیز را زیر حیث بگیریم. در این زاویه چون شیء کوچکتر دیده می‌گردد، می‌توان روی کل بعد ها آن اشراف داشت.
 

موقعیت لینک ها بر روی یک صفحه

 

شرایط لینک و پیوند ها بر روی یک برگه
فرض فرمایید در اصفهان گذران زندگی می کنید و یک بلاگ در باب قهوه دارید. قصد دارید لینکی را با خوا‌نندگان خویش بر روی یک تارنما محلی (که آن هم درباره ی آموزش سئو مشهد قهوه میباشد) به اشتراک بگذارید. خب، این پیوند را در کجای برگه بایستی قرار دهید؟
 
قطعا بخوانید: چه‌طور یک پیوند بهتر را از یک لینک و پیوند بد تشخیص دهیم؟
در حالتی که حقیقتاً می‌خواهید خواننده گان تان این لینک و پیوند را مشاهده نمایند، می بایست آن را در محلی قرار دهید که به راحتی چشم خواهد شد. می‌توانید این پیوند را در بدنه مهم برگه، مجاورت بالای برگه یا این که باطن محتوایی قرار دهید که در خصوص قهوه و فروش آن توضیحاتی داده میباشد.
 
خوب میباشد پیوند های خویش را در فوتر قرار ندهید. بیشتر یوزرها به انتهای شیت نگاه نمی‌کنند و حتی در حالتی‌که نگاهی به فوتر بیندازند لینک و پیوند جانور در آن را تحت عنوان یک لینک و پیوند اثرگذار نمی شناسند.
 
گوگل قادر است شرایط پیوند را تشخیص دهد و بر همین اصل قیمت آن را شناسایی می نماید. در صورتی‌که لینک و پیوند در فوتر یک ورقه قرار داشته باشد، گوگل بها آن پیوند را کمتر میداند چون اعتقاد دارد چنین پیوند ها قیمت چندانی برای یوزرها ندارند.
 
گوگل تک تک شرایط پیوند ها را نیز گزینه به کارگیری قرار می‌دهد. برای مثال گوگل میتواند به راحتی تشخیص دهد که 50% لینک و پیوند های تارنما شما در فوتر قرار گرفته میباشد. این مسئله علامت دهنده لینک و پیوند بیلدینگ ضعیف میباشد و گوگل نگاه ظریف تری به آن خواهد داشت.
 
فکر کنید 50% لینک و پیوند هایی که به وبسایت شما اشاره می نمایند در سایدبار قرار دارا هستند. این مسئله نیز علامت میدهد که شما لینک و پیوند را خریداری نموده اید. بیشتر وبسایت های ارائه دهنده لینک و پیوند، پیوند ها را در قسمت سایدبار قرار میدهند.
 
به همین خیال و خاطر بایستی مطمئن باشید که پیوند های خویش را از وب سایت هایی اخذ میکنید که با عشق و علاقه به سایت شما لینک و پیوند میدهند و آن ها را در درون محتوا قرار میدهند. اگرچه تعداد اندک لینک و پیوند ها در سایدبار مشکلی به وجود نخواهد آورد البته خیل‌عظیم آن آرم از ضعف شما در تشکیل داد لینک و پیوند دارااست. پس بدین زمینه توجه داشته باشید.
 

آموزش افزایش پیج رنک گوگل

هر وبمستری باید ارزش پیج رنک گوگل (PR) را به خیر بداند. از آنجایی که گوگل، موتور جستجوی شماره یک فقیه محسوب می شود، در تشخیص اینکه چه سایتی با عبارات و عبارت های جستجو شده مرتبط می‌باشد، تصمیم گیرنده خواهد بود. در شرایطی‌که یک سایت تجاری دارید و می‌خواهید در آموزش سئو مشهد موتورهای کاوشگر حضور داشته باشید بایستی در ارتباط بهبود پیج رنک تارنما خود تصمیماتی را اتخاذ نمائید.
پیج رنک گوگل چیست؟
پیج رنک گوگل، سیستمی هست که برای نخستین دفعه در کالج استنفورد به عنوان یک پروژه تحقیقاتی در مقطع دکترا، توسط فردی به نام لری پیج گسترش یافت (الان متوجه می‌شوید که عبارت پیج رنک از کجا الهام گرفته شده؟!). پروژه تحقیقاتی لری پیج بر اساس کاوش بر روی خواص ریاضیاتی سیستم لینک دهی در دنیای مجازی بود. او روشی را تعریف کرد که هر لینکی در وب سایت را مورد استیناف قرار میدهد و به هرکدام امتیازی می بخشد. در این سیستم هر لینک از یک سایت به عنوان یک رای شناخته میگردد. داشتن آموزش سئو در مشهد پیوند از تارنما های دوست داستنی، قیمت بالاتری نسبت به سایت های بی آلایش داراست.
پیج رنک یک وب سایت چه‌طور گزینش می شود؟
پیج رنک گوگل توسط یک فرمول ریاضی اختصاصی معلوم میگردد که در آن، تمام لینک هایی که به یک وب سایت داده شده اند، به عنوان یک رای محسوب می شوند. در حقیقت، وب سایت شما با سایر تارنما هایی که محتوا و لغات کلیدی یکسان دارند، مقایسه میگردد و میزان محبوبیت آن تحلیل میشود. هر چه تعداد لینک و پیوند های یک تارنما بیشتر باشد و این لینک ها از تارنما های محبوب و گران بها به دست آمده باشند، آن تارنما میتواند رتبه بهتری در موتور جستجوی گوگل حصول کند.
ارتقاء پیج رنک گوگل - فرمول محاسبه پیج رنک گوگل
گفته میشود گوگل با استفاده از این فرمول، پیج رنک یک سایت را احتساب می کند.
به همین خیال کسب بک لینک و پیوند از دیگر سایت ها بسیار مهم هست. هر رای یا لینکی که به وب سایت شما داده میگردد در انتخاب ارزش وبسایت به موتور جستجو گر کمک خواهد کرد. با اینحال تنها تعداد لینک هایی که وبسایت شما دریافت می کند اصلی نیست. گوگل به دنبال لینک های عالی و کیفیت عالی میشود و ارزش تارنما هایی که به شما لینک داده اند را تفحص می کند. به عنوان مثال، هنگامی که از یک تارنما مهم با محبوبیت بالا لینک و پیوند دریافت می‌کنید، شانس اینکه در نتایچ گوگل سکو بندی بالاتری کسب نمائید، بیشتر گردد.
پیج رنک و ارتباط آن با سئو
سئو وب سایت شما بیشتر از هر چیزی به این مسئله بستگی دارد که آیا کاربران می توانند از طریق کوئری های جستجو در موتور های جستجوگر به راحتی آن را پیدا کنند یا خیر. در‌حالتی که پیج رنک سایتتان بالا باشد، احتمال دیده شدنش در موتورهای جستجوگر بیشتر میشود. در‌این‌صورت، در نتایج نخستین برگه جستجو خواهید بود. به همین منظور باید تا حد قابلیت همت نمایید که وب سایتتان پیج رنک بالایی را به دست آورد.
خب، قطعاً از خود می پرسید چگونه می قدرت پیج رنک گوگل را ارتقاء اعطا کرد؟ همانند سایر حصول وکارها، سایت شما باید دارای استراتژی بازاریابی مناسبی باشد. در خصوص پیج رنک این موضوع به این معنی می باشد که نه تنها بایستی دقت ویژه ای مشتریان دست به نقد خود را داشته باشید، بلکه باید توجه آن تیم از تارنما هایی که می‌خواهید به شما لینک دهند را نیز جلب فرمایید.
 
در صورتی‌که سایت شما دارای محتوا و سئوی داخلی فوق العاده هست (واژه کلیدی، متا تگ و ...)، می بایست استراتژی را برای آن در لحاظ بگیرید تا توسط کاربران دیده شود. پیرو به برخی از استراتژی های لینک بیلدینگ اشاره میکنیم که میتواند در به دست آوردن پیج رنک بالاتر به شما کمک کند:
 
سایت خود را دایرکتوری های ارزشمند و محبوبی همچون یاهو، Dmoz یا Citysearch قرار دهید. از قرار دادن تارنما خود در لینک فارم ها (مزارع پیوند) پرهیز کنید. این سایت ها پیوند های ارزشمندی برای شما آماده نمی کنند.
سعی فرمائید محتوایی داشته باشید که بوسیله سایت های نقد و مطالعه معتبر و قابل اتکا، مورد مطالعه قرار می‌گیرد. انتقاد و پژوهش های غیر پولی بهترین شیوه جهت دریافت پیوند محسوب می‌شوند.
سایر سایت های موجود را تفحص نمائید و از آنان بخواهید به سایت شما لینک بدهند. سرمایه گذاری مشترک یک نحوه خوب برای تبادل لینک محسوب می شود.
به انجمن های آنلاینِ دوست داستنی بپیوندید و کامنت های با ارزشی در پُست های مرتبط آنها ارسال کنید. شما می توانید در مشاجره های جانور شرکت کنید و بین این گفت و گو ها به سایت خود لینک دهید. مطمئناً دیگر کاربران نیز درصورتی که از مطالب شما لذت ببرند، به تارنما شما پیوند خواهند کرد. (هر چندین به خاطر داشته باشید که کامنت گذاری بیش از حد میتواند وب سایت شما را به گوگل پنالتی در گیر کند).
مقالات خود را در وبسایت های محبوبِ ثبتِ نوشته‌علمی منتشر نمایید و لینکی به وبسایت خود بدهید.
مقالاتی را بنویسید که بتواند توجه افراد را به خود جلب کند. چنین مقالاتی می توانند منبع ارزشمندی برای افراد باشند. در حالتی‌که یکی از مقاله ها یا پُست های وبلاگ شما توسط شبکه‌های‌عمومی پر طرفدار به اشتراک گذاشته شود، نه فقط بک لینک قدرتمندی دریافت می‌کنید بلکه ارتقاء نه در ترافیک سایتتان خواهید داشت.
ش

سئو را آسان بیاموزیم: لینک بیلدینگ و تولید محتوا

مین طور می‌دانیم که مقاله ها متعددی دراین باره منتشر شد‌ه‌است که هر یک از آن‌ها، بخشی از این مفاد را پوشش می‌دهند. بدین ترتیب در شرایطی‌که به سوژه seo عشق و علاقه مند می باشید، می بایست این کارداران را بشناسید و مداقه شان را ترتیب بندی نمائید. مطمئناً در حالتی که بدانید آموزش سئو مشهد بیشتراز 200 فاکتور جايگاه بندی گوناگون برای بهینه سازی وجود داراست شگفت زده خواهید شد. بخش اعظمی از شرکتهای نمی توانند با همگی این 200 آیتم رابطه برقرار نمایند، به همین خیال بیشتر اشخاص در ادامه معمولی خیس کردن این فاکتورها و شعور درست آنان می باشند. شاید بپرسید چرا؟ پاسخ سهل وآسان میباشد. seo فرآیندی زمانبر و بغرنج و حتی خسته کننده ای میباشد. مورد ها اکثری از فاکتورهای اصلی بهینه سازی ممکن میباشد با یکدیگر تداخل ساخت‌و‌ساز نمایند، به همین عامل اشخاص غیر متخصص صرفا میخواهند عامل ها اساسی بهینه سازی را بدانند و بر روی آن ها تمرکز نمایند. آموزش سئو در مشهد

 
در‌این نوشته‌ی علمی ما قصد داریم، مهمترین مباحث بهینه سازی را به معمولی ترین صورت ممکن برای شما توضیح دهیم تا در روند سئو وبسایت خویش با نقص‌ غامض ای مواجه نشوید.
 
گوگل به تازگیً درباره بهینه سازی چه گفته میباشد؟
آندری لیپاتسو، یکی‌از مسئولان گوگل در دوبلین در همایشی که در 23 مارس 2016 برگزار شد، درباره مهم‌ترین دست اندرکاران seo در سکو بندی وب سایت اظهار‌کرد:
 
آری می قدرت اذعان کرد، که فاکتورهای مرتبه بندی دقیقا چه چیزهایی میباشند. در شرایطی که بخواهیم همگی این فاکتورها را در یک سری پاراگراف خلاصه کنیم می بایست بگوییم که محتوا و لینک و پیوند هایی که در وب سایت شما قرار دارا هستند، اصلی خیس از همگی مواقعی میباشد که تا به هم اکنون شنیده اید.
 
خب، اذن دهید عمل خویش را با همین مفاد شروع کنیم. مبنی بر گفته های گوگل، لینک و پیوند و محتوا وب سایت دو فاکتور تعالی برای درجه بندی محسوب می‌شوند. خوشبختانه، بیشتر اشخاص به نیکی می‌دانند که محتوای عالی چه نوع محتوایی میباشد و چه گونه می اقتدار آن را بهبود داد، ولی پیرو این مسئله را نیز آیتم پژوهش قرار خوا‌هیم بخشید.
 
درحال حاضر پرسش اینجاست: آیا فقط بایستی بر روی این دو فاکتور تمرکز کنیم؟ آبا دنیای مجازی صرفا بر روی این دو فاکتور پایدار میباشد؟ خب، نمی اقتدار با قطعیت اینگونه چیزی اظهار‌کرد. فاکتورهای بسیار بغرنج ای وجود دارااست که می بایست مد لحاظ قرار گیرد البته اذن دهید کلیه این موردها را معمولی خیس کنیم. چه تعداد کمپانی و سازمان می‌توانند با بهبود فرایند ساخت محتوا و توزیع آن‌ها در فضای وب، مقام خویش را در موتورهای کاوش بهبود ببخشند و سکو بهتری استخراج نمایند؟ به جرئت می اقتدار اظهار‌کرد بیشتر سازمان ها و شرکتهای نمی توانند به خیر و خوبی از پس جاری ساختن این شغل بر بیایند.
 
امتیاز محتوا و پیوند های شما مهم‌ترین نقش را در مرتبه بندی وب سایت شما دارا هستند.
به لحاظ اینجانب این معادله بسیار کابردی میباشد. اگرچه محدودیت هایی نیز دارااست. شما بایستی معنی محتوای خوب را شعور فرمایید. در‌این موقعیت قدرتمند خواهید بود درجه وب سایت خویش را تا حد متعددی بهبود ببخشید.
 
محتوای عالی، چه نوع محتوایی میباشد؟
در حالتی‌که یک گام به سمت عقب برداریم و بدین تامل کنیم که محتوای بهتر از چه اجزایی ساخته شده میباشد، متوجه خوا هیم شد که یک محتوای فوق العاده دارنده سه خصوصیت میباشد:
 
مرتبط بودن محتوا با جستجوی استفاده کننده
چگونگی
تجارب کلی مخاطب از محتوای ساخت گردیده
او‌لین مرحله از این روند، بسیار بی آلایش میباشد. در شرایطی که قضیه محتوایتان با کوئری های کاوش مرتبط نباشد، نباید در حاصل جستجوی یوزرها اکران داده گردد. صحت دارد؟ ویزگی دوم نیز معمولی میباشد. اآیا اطلاعاتی که برای اشخاص مهیا میکنید، دقیقاً به عبارتی چیزی میباشد که آنها به دنبالش میباشند؟ آیا این محتوا با زمینه کلی وب سایت شما در خصوص میباشد؟ ایا محتوایی که ساخت‌و‌ساز می‌کنید منحصربه‌فرد بفرد و جالب می‌باشد؟
 
کلیه این موردها مربوط به چگونگی میباشد. ما قادر خواهیم بود مفاهیم چگونگی و مخصوص بفرد بودن نسبی را با هم ادغام کنیم. برای مثال واژه و کلمه کلیدی طراحی وب سایت را در گوگل کاوش فرمائید.
 
محتوای عالی چه نوع محتوایی میباشد؟
همان طور که می‌بینید 16 میلیون مقاله درباره این عبارت وجود داراست. پرسش اینجاست که به چه شکل می‌توانید یوزرها را به سمت محتوا خودتان جذب فرمائید؟ شما بایستی محتوای نو و رقابتی ساخت و ساز فرمائید که بها بسیار متعددی برای استفاده کننده داشته باشد. اما اعمال این عمل زیاد هم معمولی و سهل وجود ندارد و به استیناف و علم کافی نیاز دارااست، ولی می اقتدار با مقداری کارایی محتوایی کیفیت خوب ساخت‌و‌ساز کرد.
 
درصورتی که در یک بازار رقابتی شغل میکنید، بایستی بدانید رقبای اساسی شما چه افرادی می باشند و از چه محتوایی برای مخاطبان خویش به کار گیری می نمایند. احتمال اینکه 5 پیوند رفیعتر برای هر کاوش، دارنده محتوایی بسیار دیدنی و فوق العاده باشند، بسیار زیاد میباشد.
 
خصوصیت سوم ساخت محتوای بهتر، تجربیات بهتر یوزرها از محتوایی میباشد که در مشت آنان قرار می‌گیرد. این نصیب در برگیرنده مفاد اکثری میباشد:
 
آیا محتوای شما به خیر سازماندهی گردیده‌است؟ آیا تلاوت آن برای استفاده کننده سهل میباشد؟
ایا نکات کلیدی متن به نیکی منتقل میشود؟ یوزرها چه‌طور میتوانند با آن تعامل داشته باشند؟ آیا میتوانند جواب سوالاتشان را از با رسیدگی محتوای شما به دست آورند؟ آیا کار کشته میباشند داده ها لازم خویش را با‌گاز و به راحتی پیدا نمایند؟
در حالتی که به تارنما هایی که در بالا نتیجه ها کاوش قرار دارا‌هستند توجه فرمائید، متوجه خواهید شد همگی این مورد ها را به خیر و خوبی رعایت کرده اند. خب، هم اکنون اذن دهید ببینیم نمره محتوا چقدر قادر است در سکو بندی تارنما اثر گذار باشد. به صورت ذیل دقت نمایید:
 
امتیاز محتوا بهتر، عاملی اثرگذار در درجه گیری وب سایت
دقت داشته باشید که مبنا Y شانس جايگاه بندی میباشد. این منحنی نماد میدهد که نمره محتوا اثر بسیار متعددی دارااست و قادر است تغییرات متعددی در سکو بندی وب سایت ها ساخت نماید. هر چقدر محتوای یک وبسایت خوب باشد، سکو خوب و بالاتری به دست خواهد آورد. به همین آسانی!
 

انکرتکست عمومی یا Generic Anchors

انواع انکرتکست را بشناسید
خب، اینجا همان نقطه‌ای است که شما با مضمون‌ سئو رمز و کار دارید. انکرتکست‌های متفاوت، ارزش یکسان ندارند. در پیشین که بهینه‌سازی سایت به پیچیدگی امروز خلا، متخصصان سئو، آدرس سایت مورد نظر را با واژه و کلمه کلیدی هدفشان لینک می‌کردند و حتی برای آموزش سئو مشهد آن واژه و کلمه کلیدی سکو می‌گرفتند!
 
مسلما بخوانید: چه طور یک پیوند بهتر را از یک لینک و پیوند بد تشخیص دهیم؟
اما امروزه با پیچیده شدن ضوابط seo، استفاده بیشتراز حد از یک متن در لینک‌های متعدد می‌تواند سبب ساز جریمه شدن وب‌وب سایت شما گردد.
 
بنابراین شما باید از متن لینک و پیوند‌های متفاوت آموزش سئو در مشهد برای صفحه ها تارنما خود استعمال نمائید. برای آنکه بتوانید لینک و پیوند‌های خود را به بهترین شکل باصرفه‌سازی فرمائید، در صدر می بایست با انواع انکرتکست‌های جان دار آشنا باشید.
 
به کار گیری از Anchor Text متنوع به موتورهای جستجو یاری می‌کند تا مورد سایت‌تان را بهتر درک کنند. در سود، وب سایت شما در حاصل جستجو سکو بهتری دریافت می‌کند. به دنبال با اشکال انکرتکست آشنا خواهید شد:
 
انکرتکست عمومی یا Generic Anchors
آیا با لینک‌هایی با عنوان \"اینجا را کلیک فرمائید\" یا \" اینجا بروید\" آشنا هستید؟ این قبیل متن لینک‌ها با عنوان انکرتکست عمومی شناخته می‌شوند. در قبلی به کارگیری از این انکرتکست رایج بود، اما طی چندین سال اخیر با تغییر و تحول ضوابط الگوریتم گوگل، استعمال از این لینک‌ها می‌تواند به سئوی سایت شما آسیب بزند.
 
بعضی انکرتکست‌های عمومی عبارتند از:
 
اینجا را کلیک فرمائید
اطلاعات بیشتر
ادامه نوشته ی علمی
بیشتر بخوانید
اینجا
این وب سایت
این لینکو ارزیابی کن
درباره مولف
و ...
پیشنهاد من به شما این می باشد که تا حد قابلیت از این عنا وین در لینک و پیوند‌های خود به کارگیری نکنید.
 
انکرتکست نام تجاری یا Branded Anchors
هر لینکی که از نام تجاری در متنِ خود استعمال کند، انکرتکست نام تجاری یا برند نامیده می‌شود. به کارگیری از این نوع انکرتکست خطری برای سئو ندارد، مگر اینکه نام تجاری‌تان با کلمه کلیدی هدفتان یکسان باشد.
 
وبسایت‌های Best Buy و Moz در حال حاضر بیشترین به کار گیری از این لینک‌ها را دارا هستند. تصاویر پایین نشان دهنده آمار مرتبط با این نوع Anchor Text برای دو سایت ذکر شده می باشد:
 
 
همان طور که مشاهده می‌کنید تارنما MOZ از نام تجاری خود در انکرتکست لینک‌ها به کارگیری می‌کند.
 
 
سایت Best Buy نیز از نام برند خود در متن لینک‌ها استفاده می‌کند.
 
انکرتکست عریان یا Naked Link Anchors
این نوع انکرتکست که با عنوان URL Anchor Text نیز شناخته میشود، کلمه کلیدی خاصی در متنش ندارد و فقط از URL تارنما به عنوان متن لینک استفاده می‌کند. مثلا، در لینک و پیوند https://www.novin.com/content-strategy از این نوع انکرتکست استفاده شده می باشد.
 
انکرتکست کلمه کلیدی + نام تجاری یا Brand + keyword Anchor
به کارگیری از کلمه کلیدی و نام تجاری در متن لینک یکی از از سایر از روش‌های بهتر و کم‌خطر برای ایجاد کرد لینک‌های بهتر می‌باشد. این نوع انکر تکست معمولاً شامل نام برند شما به یاروهمدم کلمه کلیدی هدف‌تان است.
 
مثلا عبارت، انکر‌تکست بسیار نه هست که مشمول نام برند و کلمه کلیدی مرتبط با وبسایت است.
 
حتما بخوانید: کجا لینک و پیوند بسازیم؟ – 17 منبع بکر برای تشکیل داد بک لینک و پیوند
انکرتکست تصویر یا Image Anchors
برای آنکه مراحل پیوند بیلدینگ شما از لحاظ گوگل طبیعی باشد، بهتر می‌باشد هر از گاهی در تصاویر وب سایت‌تان، لینک قرار دهید. در چنین شرایطی، Alt Tag تصویر به عنوان انکر تکست شناسایی میگردد.
 
براین اساس در صورتیکه تصویر تارنما شما تگ Alt نداشته باشد، هیچ متنی برای لینکش شناسایی نمی شود. به مثال ذیل توجه فرمائید:
 
استعمال از تگ Alt به عنوان انکر تکست” />
 
 
در ادامه خدمات سئو هستید؟
ما دانش لازم برای ارتقا اعتبار و مرتبه شما در گوگل را داریم. پس خوبه با ما تماس بگیرید.
برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.
 
انکرتکست مترادف و هم معنی یا LSI Anchors
LSI مخفف عبارت Latent Semantic Indexing می باشد. به صورت پایین لفظی این عبارت فهرست‌سازی معنایی پنهان معنی میگردد.
 
درین نوع انکر تکست به جای به کار گیری از واژه و کلمه کلیدی هدف‌تان، از لغات هم معنی یا مشتقات آن استفاده میکنید. برای مثال در صورتی کلمه کلیدی \"گل فروشی\" را هدف قرار داده‌اید، متن لینک و پیوند LSI آن می‌تواند عباراتی مانند \"گل فروشی آنلاین\"، \"فروش اینترنتی گل و گیاه\" یا \"گل تزئیتی آنلاین\" باشد.
 
مزیت پیوند LSI این است که به کوئری جستجوی کاربران بسیار شبیه می‌باشد. درصورتی که عبارت گل فروشی را در گوگل جستجو فرمائید، جستجوهای مرتبط با آن را در انتهای صفحه مشاهده خواهید کرد:
 

تولید محتوا تنها راه موفقیت است؟

 همانطور که در نوشته‌علمی بازاریابی محتوا گفتیم، مقصود از بازاریابی و ساخت محتوا این است که شما با مشتری ارتباط برقرار نمایید؛ ارتباطی که اعتماد مشتری را جلب می‌کند و استفاده کننده را به کسب‌وکار شما نزدیک می‌کند.

 
اما می دانید که در شروع کار برای آموزش سئو مشهد تولید محتوای یونیک و مختلف، می بایست هزینه زیادِ (هم مالی و هم زمانی) صرف کنید تا بتوانید جای پایی برای حصول‌وکار خود باز نمایید.
 
اما یک سوال؟ آیا یک حصول‌و‌فعالیت نوپا میتواند همان نخستینِ رویکرد هزینه زیادی را صرف کند و کلی زمان بگذارد تا محتواهایش جا بیفتد و مردم او‌را بشناسند؟ در صورتیکه نه پس راهکار چیست؟
 
«عادل طالبی»، مشاور و مدرس حصول‌وکار در حوزه دیجیتال مارکتینگ، در ویدئوی پایین پاسخ  این سوال ها را با معرفی «چرخه محتوا» خواهد داد. آموزش سئو در مشهد

 
ایجاد محتوا تنها نحوه موفقیت هست؟
«ساخت و ساز محتوا پارادیمی هست که سال‌ها درباره‌اش شنیده‌ایم، نوشته‌ایم و خوانده‌ایم و همه ما فکرمیکنیم که تنها منش موفقیت در حوزه «دیجیتال مارکتینگ» صرفا و فقط تولید محتواست؛ در صورتی گاهی شغل با ساخت و ساز محتوا شروع نمی شود».
 
عادل طالبی در ویدئوی تحت، ساخت محتوا به سبک همیشگی را پاره ای عوض می‌کند، البته آن را نقض نمی‌کند؛ اما طبق تجربه خود چرخه‌ای را معرفی می‌کند که مسیر تولید محتوا را برای حصول‌و کارهای جدید کمی تغییر‌و تحول می‌دهد و آن ها را را در سراشیبی رشد می‌اندازد. ویدئوی زیر را ببنید.
 
 
چرخه محتوا: چرخ محتوا را بچرخانید
ساخت محتوا (content production) برای سایتی که تازه فعال‌سازی شده یا شرکتی که جدید شروع به شغل کرده، هم هزینه زیادی ما یحتاج دارااست، هم زمانبر می‌باشد و هم نیاز به کارشناس داراست؛ حتی ممکن هست استفاده کننده به هیچ وجهً استقبال نکند و کل سرمایه به هدر برود. اعتنا نمایید که منظور از ساخت محتوا در اینجا یک محتوای معمولی نیست؛ منظور محتوایی می باشد که خاص و متمایز باشد و تفاوت شما‌را با دیگران نشانه دهد و منجر شود شما وایرال شوید.
 
طبق چرخه محتوا، در‌صورتی‌که جدید کارتان را استارت کرده‌اید یا صاحب یک استحصال‌وکار کوچک می باشید، قبل از استارت ساخت و ساز محتوا به سراغ عده محتوا (content curation) بروید، کمی که استفاده کننده جذب کردید و فیدبک گرفتید، طبق نیاز مخاطبان آغاز به ساخت و ساز محتوای منحصر فرمایید (content production) و آن گاه کار را به دست علاقمندان بسپارید تا آنها شما‌را معرفی کنند (content creation). تمام این مراحل در چرخه پایین خلاصه میشود:
 
بیایید درپی‌به‌طور خلاصه با سه مرحله این چرخه آشنا شویم:
 
توده محتوا (Content Curation)
در این مرحله مجموعه‌ای از محتواهای اینترنت (هر نوعی شامل متن، عکس، کلیپ، محتوای صوتی و ...) را از سایت‌های مختلف جمع‌آوری می‌کنید و بابیان منبع در وب سایت خود منتشر می کنید. مزیت این طریق این می‌باشد که مخاطبان شمارا از نظارت کردن منابع گوناگون بی‌نیاز می‌کند.
 
ایجاد کرد محتوا (Content Production)
بعد از مرحله curation، شما اکنون یک جامعه مخاطبانی دارید که تارنما شما را دنبال می‌کنند. به شما فیدبک میدهند، معین است به چه چیزی و چه موضوعی عشق و علاقه مندند و نیازهایشان چیست. درحال حاضر در پاسخ به نیازهای محتوایی کاربران، محتوای دست اول و اختصاصی تشکیل داد میکنید.
 
تولید محتوا توسط کاربران (Content Creation)
در‌حالتی که محتوای مرحله پیشین مبتنی بر بازخوردها و نیاز مخاطب ساخت شده باشد، وارد مرحله‌ای می شوید که مخاطبان برای شما محتوا ایجاد می‌کنند و شما‌را به دیگرافراد معرفی می‌کنند. عده ای که به برند شما عشق‌مندند و بدون چشم‌داشت از محصولات و خدماتتان تعریف می‌کنند.
 

انکر تکست و روش‌های بهینه‌سازی آن

 امیدوارم وبلاگ را تا به اینجا دنبال کرده و قطعاً دو نوشته خوبِ دوست و همکار من در امر انکر تکست را خوانده باشید. در‌حالتی که نه، توصیه می‌کنم همین الان به سر آموزش سئو مشهداغشان بروید و به هیچ وجه این دو نوشته‌علمی را از دست ندهید. در اولی نوشته‌علمی فهمیدیم که به هیچ عنوانً انکر تکست (Anchor Text) چیست و چرا در لینک و پیوند سازی (چه تشکیل داد پیوند داخلی و چه بک لینک) اهمیّت اکثری دارااست. در نوشته‌ی علمی بعدی هم به استیناف شیوه‌های با صرفه‌سازی انکر تکست پرداخیم تا دقیقاً بفهمید به چه شکل می توانید یک پیوند سازی عالی اجرا دهید. اکنون قرار است ببینیم که طرز درست توزیع انکرتکست ها چه طور است.

 
پیش از هر چیز بگذارید یک خلاصه کوتاه آموزش سئو در مشهد از این دو نوشته‌ی‌علمی را با خوانندگان جدید بین بگذاریم. (در حالتی‌که دو نوشته‌ی‌علمی قبل ما درباره ی انکرتکست را تفحص کرده‌اید، می توانید در کمال ادب قسمت آینده را رد کنید.)
 
انکر تکست و روش‌های بهینه‌سازی آن
انکر تکست (متن پیوند) چیست؟
مراد از انکر تکست همان متن پیوند است. یعنی همان متنی که برای کاربر نمایش داده می شود و می‌تواند بروی آن کلیک کند. حال چرا انکرتکست اساسی می باشد؟ به یک برهان ساده: گوگل زمانی لینکی به وب سایت شما مشاهده می‌کند، متن آن را می خواند. بر این مبنا می باشد که می‌فهمد برگه شما در چه موردی می‌باشد و بابت این لینک و پیوند باید در کدام واژه و کلمه کلیدی به صفحه شما سکو بدهد. پس استفاده از انکر تکست های بهتر و مرتبط می تواند به بالارفتن رنک گوگل و در نهایت آمار سایت شما کمک کند. اما باید مراقب باشید. چرا؟ چون استفاده زیاد از یک کلمه کلیدی معلوم در انکرتکست‌ها باعث می‌شود گوگل شما را به عنوان یک خلاف‌کار شناسایی کند و بابت اینکار جریمه شوید.
 
پس شما باید اعتنا فرمائید که چه یک لینک و پیوند داخلی در سایت خود تولید می‌کنید یا چه شخصاً برای تصاحب کردن بک لینک و پیوند از تارنما‌های دیگر دست به کار می شوید (اینک چه با درخواست از سایت‌ها و وبلاگ‌های دیگر، چه با گذاشتن لینک و پیوند خود در شبکه‌های اجتماعی و حتی‌در بدترین حالت، خرید پیوند)، انکر تکست آن را به درستی تعیین فرمایید تا گوگل شما را جریمه نکند. همان گونه که گفتم، در نوشته‌علمی پیشین تماماً بدین موضوع پرداخته‌ایم.
 
پیوند بیلدینگ در الگوریتم پنگوئن 4.0 گوگلحتما بخوانید: لینک بیلدینگ در الگوریتم پنگوئن 4.0 گوگل
 
نحوه توزیع عالی انکر تکست در لینک‌ها
یکی مواردی که در نوشته ی علمی قبلی بازرسی شد، این بود که انکر تکست لینک و پیوند‌ها چه‌طور باید توزیع شوند تا بهترین نتایج را داشته باشند و در عین حالا جریمه نشوید. برای این منظور یک نمودار هم (از یکی از همکااران انگلیسی خود) به شما ارائه دادیم. ولی گفتیم که این نمودار بیشتر در نقش یک توصیه می باشد و شاید چندان برای یک وب سایت ایرانی معدل مناسب نباشد و یک راه و روش خوب هم وجود دارد. (در حالتی که منظور از اصطلاحات استفاده شده در این نمودار را نمی‌دانید، نگران نباشید. در قسمت آتی این نوشته‌علمی، آنان‌را مقداری توضیح خواهم بخشید.)
 

دایرکتوری (Directory) چیست؟

چه سایت‌هایی از الگوریتم کبوتر بیشترین بهره را بردند؟
هر الگوریتم تازه‌ای که وارد دنیای جست و جو می شود، متاسفانه همیشه خبر بهتر به یاروهمدم ندارد! چون همیشه دستیابی و کارها و وبسایت‌هایی هستند که به نوعی ضرر و زیان می‌کنند. مثلا زمانی که این الگوریتم برای اولین بار در آمریکا و ابعاد در انگلستان و استرالیا جاری ساختن شد، لغت ها مربوط به شغل یابی تا حد 68 درصد کاهش پیدا کردند و علاوه بر آن، حصول و کارهای املاک آنلاین هم شاهد کاهش 63 درصدی شدند. این فعالیت منجر شاکی شدن خیلی از کسب و کارها شده بود. آموزش سئو مشهد

 
اما همیشه باید جنبه مثبت مورد را هم دید! صحت دارد که بعضی استخراج و کارها از این قضیه ضرروزیان کردند، اما همین الگوریتم منجر ساخت و رشد گونه های جدیدی از کسب و کارها هم شد. منظورم از این کلام دقیقا \"دایرکتوری\" یا همان directory هست که با اسم وبسایت مرجع هم شناخته آموزش سئو در مشهد می‌شود.
 
دایرکتوری (Directory) چیست؟
یک کدام از گونه های سایت‌هایی که بعد از معرفی الگوریتم کبوتر خیلی پر کاربرد شدند و توانستند کاربران بسیار زیادی را به دست بیاورند، وبسایت‌های مرجع بودند. مطمئنا شما هم تا به حال دایرکتوری دیده‌اید و یا حتی شاید از آن استعمال هم کرده‌اید. بگذارید این را با یک مثال حقیقی و واقعی توضیح بدهم:
 
حتما بخوانید: الگوریتم رنک برین (Rank brain) چیست؟
به عبارت جست و جوی بار من و به نتیجه ها گوگل اعتنا بکنید. من عبارت \"کافه‌های سمت گیشا\" را جست و جو کردم ولی گوگل هیچ اسمی از هیچ کافه‌ای نمایش نداد، بلکه به جای آن، وبسایت‌هایی برای من آورد که کافه‌های حوزه‌ روشن بختی آباد در آن فهرست شده‌اند. حال یکی از این وب سایت‌ها را باز می‌کنم:
هم اکنون می‌بینید که وبسایتی که من باز کردم، خودش کافه نیست اما فهرستی از کافه‌ها را به من می‌دهد. اینگونه سایت‌ها با اسم دایرکتوری یا همان Directory شناخته می گردند. معرفی الگوریتم کبوتر در جذب استفاده کننده و ارتقا ترافیک دایرکتوری ها بی‌نظیر بوده می باشد. چرا؟ اگر به عبارت جست و جویبار من دقت نمایید، خودتان متوجه میشوید! چون که من در این عبارت، از اسم یک حوزه‌ (سعادت آباد) به کار گیری کردم. اکنون این کار چه تاثیری دارااست؟
 
در‌حالتی که با مشاجره بهینه سازی و با صرفه‎سازی آشنا باشید... یک لحظه! آشنا نیستید؟ پس پیشنهاد میکنم نگاهی به مقاله سئو چیست ما سری بزنید. خب داشتم می‌گفتم. وقتی که شما در عبارت جست و جوی بار خودتان اسم یک ناحیه یا مختصاتی را مستقیما وارد میکنید، در حقیقت وارد عرصه سئوی محلی میشوید. از اسمش هم تا حدی می‌توان حدس زد که چرا به آن \"محلی\" یا همان Local می‌گویند. در این نوع جست و جو، محتوای عبارت شما با مختصات مورد نظر شما ارتباط پیدا می‌کند که بخشی از این شغل را کبوتر انجام میدهد!
 
صفحه قبل 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 صفحه بعد