x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

آیا وردپرس کافی و همه چیز تمام است؟

برای به کارگیری از وردپرس به چه چیزهایی نیاز داریم؟
خب در حال حاضر رسیدیم به بخش شیرین و دوست‌داشتنی کار یعنی نصب وردپرس. برای استارت فعال سازی وبسایت با وردپرس به یک دامنه و یک صاحبخانه یا این که هاست نیاز دارید.
در نوشته ی علمی «هاست چیست» درباره هاست‌ها توضیح دادیم و در مقاله دیگری درباره شایسته ترین هاست‌های موجود در کشور‌ایران پند کردیم.
تصویب دامنه هم کاری ندارد؛ با یک جستجوی ساده می‌بینید که ده‌‌ها کمپانی در جمهوری اسلامی ایران میباشند که‌این عمل را پس از درخواست در کمتر از یک‌سری ساعت برای شما جاری ساختن میدهند.
هنگامی این دو را آماده کردید تنها می بایست فایل قابل نصب واپسین ویرایش وردپرس را از تارنما قانونی آن دانلود نمائید و مراحل نصب را انجام دهید.
نکته: دو دستکاری فارسی و انگلیسی وردپرس تفاوتی از حیث تجهیزات و سعی ندارند.
دانلود وردپرس
شما میتوانید وردپرس را به طور بدون پول از وبسایت www.wordpress.org دانلود کنید؛ این برنامه از لهجه فارسی هم پناه می‌نماید و واپسین ورژن فارسی آن از سایت www.fa.wordpress.org قابل دانلود می باشد.
پلاگین وردپرس چیست؟
پلاگین یا این که افزونه کدهایی هستند که با نصب آن عملکرد یا این که خصوصیت جدیدی به سایت شما اضافه می گردد. در واقع پلاگین‌ها سبب کاملتر شدن وب سایت شما میگردند و شما سوای اینکه مورد نیاز باشد برنامه‌نویسی کنید، با نصب پلاگین، خصوصیت جدیدی به تارنما خودتان اضافه می کنید.
برای مثالً با نصب پلاگین ووکامرس آموزش سئو در مشهد  می‌توانید یک فروشگاه اینترنتی در سایتتان داشته باشید و با با پلاگین yoast می توانید سئوی ساتتان را بهبود بدهید.
 
وردپرس بیش از 50000 افزونه داراست که برخی‌هایشان بدون پول است و برخی مبلغی! شما با دقت به نیازتان می توانید پلاگین را تعیین و بر روی سایتتان نصب نمایید. درین نوشته ی علمی «لیست کاربردی‌ترین پلاگین‌های وردپرس» را میتوانید بخوانید.
 
آیا وردپرس کافی و کلیه چیز مجموع است؟
پیتزای نصفه مهیا صرفا برای روزهایی که وقت طعام اصلاح کردن ندارید یا این که ضیافت در روش میباشد مطلوب میباشد. انتظار هم نداریم طعم و چگونگی آن مثل پیتزای تازه و مالامال ملات باشد.
 
در دنیای ساخت سایت هم همچنین میباشد. در صورتیکه قرار میباشد یک وبسایت بی آلایش یا این که فروشگاهی در ابعاد میانگین داشته باشید، وردپرس تک تک نیازهای شما را تأمین می‌نماید. در صورتی هم اختلال کوچکی وجود داشته باشد با یاری یک طراح اینترنت میتوانید نقص‌ را حل فرمائید. ولی اگر‌که میخواهید یک تارنما تماماً مخصوص متناسب با نیازهای خودتان بسازید وردپرس امداد متعددی نخواهد کرد.
 
موقتی سفارش ما چیست؟ ما سفارش می‌دهیم در‌صورتی‌که مقصود شما فقط راه اندازی یک وبسایت ساده مثل سایت فردی، شرکتی یا این که بلاگ هست با وردپرس می توانید با کمترین هزینه به شایسته ترین صورت ممکن به هدفتان برسید. اگر هم که مقصود بزرگی مثل فعال‌ساز‌ی یک استخراج‌و‌فعالیت اینترنتی یا این که فروشگاه‌ اینترنتی دارید هم میتوانید با وردپرس شروع نمائید و پس از توسعه و گسترش عمل و وصال به مرحله‌ای که دیگر وردپرس جوابگو خلا آنجا می توانید هزینه کنید و سایت بی نقص منحصر به فرد را بسازید.
 
میتوانید از مطالب صفحه «آموزش راه‌اندازی وب سایت وردپرس» در   برای طراحی وب سایت خویش یاری بگیرید.
 

باورهای نادرست درباره موتورهای جستجو

در چندین سال اخیر، باورهای غلط فراوانی درباره کیفیت تلاش موتورهای کاوش صورت گرفته‌اند. سئوکارهای جدید‌فعالیت معمولا به خیال این باورهای غلط مبتلا خطاها فراوانی می گردند و حالت سئوی تارنما را به خطر می‌اندازند. در مقالۀ امروز، به گویش بی آلایش توضیح خوا‌هیم اعطا کرد که حقیقت‌ ماجرا از چه قرار بوده و ماجرا‌هایی که هیچوقت نباید اطمینان فرمایید چه می باشند. در صدر بیایید ببینیم که به سراغ چه مواقعی نباید رفت.
تصویب‌اسم در موتورهای کاوش (Search Engine Submission)
در بعدازظهر سئوی کلاسیک (آخرها دهۀ 1990میلادی) موتورهای کاوش نوعی هیبت تصویب‌اسم (Submission Form) داشتند که وبمسترها و صاحبان وبسایت‌ها داده ها کلیدی و کلیدواژه‌های وب سایت خویش را وارد می‌کردند. اندکی پس از تصویب این داده ها ربات‌ها و خزندگان موتور کاوش وارد تارنما گردیده و آغاز به رسیدگی و ایندکس‌ کردن تارنما‌ها می‌کردند. آری seo در آن فرصت به همین آسانی بود!
متاسفانه این روند چندان عالی پیش نرفت. چرا؟ زیرا اکثری از این تصویب‌اسم‌ها در واقع چیزی نبودند به جز یک‌سری اسپم و این خویش در چگونگی نتیجه ها کاوش تاثیری منفی می‌گذاشت. از سال 2001 تا به امروز، موتورهای کاوش خیر صرفا از شما کامل شدن هیبت نام نویسی را درخواست نمی کنند بلکه عملاً این شیوه منسوخ گردیده است.
همه موتورهای کاوش امروزه اعلام می‌نمایند که به تدریج از نشانی‌های تصویب گردیده در هیبت نام نویسی به کارگیری می‌نمایند و نحوه اساسی شغل آن ها رسیدگی لینک و پیوند‌ها از سایر وب سایت‌ها میباشد. به عبارت دیگر، اخذ لینک و پیوند از وبسایت‌های دیگر محتوای شمارا به طور طبیعی در معرض رویت کرد موتورهای کاوش قرار می دهد.
اما شما هنوز هم می توانید در برخی موتورهای کاوش (به عنوان مثال bing) هیبت‌های تصویب‌اسم را ملاحظه کنید، البته این هیبت‌ها بقایای پیشین می باشند و در سئوی امروزی جایی ندارند.
برچسب‌های متا (Meta Tags)
وقتی بود که برچسب‌های متا قسمت مهمی از مراحل seo به اکانت می‌آمدند. فعالیت شما این بود که کلیدواژه‌های اصلی (به عبارتی‌هایی که می‌خواستید در گوگل سکو بگیرند) را مشخص و معلوم می‌کردید و در بخش برچسب‌های مقاله وارد می‌کردید. هنگامی که یوزرها به‌دنبال آن لغات می‌گشتند، کاغذ یا این که تارنما شما می‌توانست برای آنان اکران داده خواهد شد. ولی... این شیوه هم تخت‌گاز رو به هلاکت رفت. می دانید چرا؟ زیرا خیلی از وب سایت‌ها با استفادۀ بیشتراز اندازه از برچسب‌های بی‌ربط و اسپم موتورهای کاوش را مبتلا غلط می‌کردند و فارغ از اینکه شغل خاصی بکنند یا این که محتوای با ارزشی داشته باشند دربین نتیجه ها اولیۀ گوگل جا خوش می‌کردند.
برچسب‌های دیگر، به خصوص برچسب تیتر (Title Tag) و برچسب توضیحات متا(Meta Description Tags) آنهایی می‌باشند که در سئوی امروزی مداقه متعددی دارا هستند. ضمن این، متاتگِ Robots ابزاری بسیار اساسی برای در اختیار گرفتن دسترسی ربات‌های خزنده میباشد. با به کار گیری از متا تگ‌های Robots می توانید مسائل اصلی را به موتور کاوش بفهمانید. به عنوان مثال فرمان nofollow کارش این میباشد که به گوگل بگوید این لینک و پیوند هیچ ارزشی ندارد و مایحتاج به پیگیری آن وجود ندارد. اما صراحت دارد که درک کردن کوشش متا تگ‌ها اصلی میباشد، البته خیلی وقت میباشد که تمرکز مهم seo روی آن وجود ندارد.
 
به کارگیری بیشتراز حد از کلیدواژه‌ها (Keyword Stuffing)
تا به درحال حاضر صفحاتی را چشم‌اید که به حیث مشابه اسپم می آیند؟ مثلا این عبارت‌ها را ملاحظه کنید:
 
"دانلود فصل 7 سریال بازی تاج و تخت / نصیب هفتم یا این که چگونگی HD اضافه شد / دانلود زیرنویس فارسی سریال گیم آور ترونز / برای دانلود نصیب 7 فصل 7 گیم آو ترونز، اینجا کلیک فرمایید / مشاهده تریلر فصل 7 گیم آو ترونز ..."
 
بخش دیدنی‌خیس اینجاست که به‌دنبال مقاله، با انبوهی کلمه و واژه مواجه می شوید که دربرگیرنده اسم سریال به انگلیسی و فارسی به تفکیک همه فصل‌ها و بخش‌ها، اسم آحاد بازیگران و کاراکترهای آنان در فیلم، دانلود زیرنویس به همه هیبت‌ها و گویش‌های ممکن و هر چیزی که ممکن میباشد به نوعی بدین سریال دوست داستنی ربط پیدا نماید می‌گردد.
 
اکثری از وبمسترها بر این باورند که "ترافیک مطلوب کلیدواژه‌ها" یعنی به کارگیری بسیار زیاد از کل عبارات کلیدی مرتبط با قضیه. ولی نکته اساسی اینجاست که:
 
به کارگیری بیشتراز حد از کلیدواژه
اما که کلیدواژه‌ها برای موتورهای کاوش التفات دارا هستند ولی امروزه موتورهای کاوش هوشمندتر از آنی میباشند که فریب این سیرتکامل محتوا را بخورند. وجود 10 کلیدواژه بیشتر نسبت به موقعیت معمولی، قیمت آن را ندارد که موتور کاوش شمارا تحت عنوان فرستنده اسپم فرض نماید. از لغات کلیدی به طور منطقی، به اندازه و داهیانه به کارگیری نمایید. توصیه می کنم مقاله تحت را بخوانید و با نحوۀ شغل برچسب‌ها در وبسایت به نیکی آشنا گردید:
 

محتوای شما کامل و دقیق نیست

محتوای شما بی نقص و ظریف وجود ندارد
خب، فرض کنیم که شما در ایجاد "محتوای باکیفیت" باخت خورده اید. محتوای کیفیت خوب چیست؟ محتوای کیفیت عالی، محتوایی نفیس میباشد که یوزرها حاضرند داوطلبانه به آن پیوند دهند. ایجاد محتوای کیفیت بالا که بتواند به راحتی لینک و پیوند بگیرد، هستۀ مهم استراتژی محتوا و لینک و پیوند بیلدینگ میباشد.
در‌حالتی که یوزرها به محتوای شما لینک و پیون د ندهند یا این آموزش سئو مشهد که در صورتی‌که کلیه آدرس اینترنتی های درخواست بک پیوند شما رد گردد به‌این مفهوم میباشد که شما نتوانسته اید محتوایی کیفیت بالا ایجاد نمائید. البته این مسئله هیچ اشکالی ندارد. در‌حالتی که مهیا اید برای ایجاد کرد بک پیوند سعی نمائید، اصلاح این مسئله فعالیت چندان مشقت وجود ندارد.
برای ایجاد محتوایی کیفیت بالا، قبل از هر چیز بایستی موضوعی گزینش فرمایید که پتانسیل خریداری کردن بک پیوند را داشته باشد. همان دیگر، شما نیاز دارید زمینه یا این که عنوانی که پیوند پذیر باشد را تعیین نمایید.
قطعا بخوانید: بی نقص‌ترین راهنمای تبلیغات در اینستاگرام
دومی نکته این میباشد که بعداز تعیین مسئله می بایست محتوایی ساخت‌و‌ساز فرمایید که از کل محتواهای جانور در آن موضوع خوب باشد تا بتواند بک لینک و پیوند های بیشتری بگیرد. جاری ساختن اینگونه کاری مستلزم فرصت بخش اعظمی میباشد، البته مطمئن باشید که صرف این فرصت آموزش سئو در مشهد  برایتان سود نصیب خواهد بود.
 
در گام نخستین، شما به ابزاری مانند BuzzSumo یا این که Ahrefs نیاز دارید. این ابزار ها به شما امداد می نمایند تا دوست داستنی ترین موضوعات را در کسب و کار خویش شناسایی نمایید؛ موضوعاتی که بیشترین بک پیوند را به خویش تخصیص داده اند. درحال حاضر ببینیم چه‌گونه می اقتدار با به کارگیری از Ahrefs، موضوعی دوست داستنی تعیین کرد.
 
(بها قابل انعطاف افزارهای Ahrefs از 99 دلار شروع میشود، ولی شما میتوانید در شرایط آزمایشی به بازه دو هفته بدون پول از این ابزار به کارگیری نمایید. همینطور اپ Ahrefs از لهجه فارسی هواخواهی می نماید).
 
زمانی که در نرم‌افزار نام نویسی کردید، واژه و کلمه کلیدی گزینه نظرتان را وارد فرمایید. یااینکه فقط اصطلاحی مرتبط با حوزه ی کاری خویش را بنویسید. از جمله در صورتیکه دنبال این باشید که محتوایی پیوند پذیر پیرامون "تعیین محتوا" یا این که "Link Curation" بسازید، فقط کافیست "انتخاب محتوا" را نوشته و آن‌گاه گزینۀ جست و جو را بزنید.
 
بعد از آن Ahrefs محتواهای دوست داستنی مربوط به مسئله انتخابی را گردآوری می نماید. این چیزی میباشد که بعد از جست و جویبار عبارت Link Curation پیدا خواهید کرد.
 
 
 
همان گونه که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، عبارت Link Curation یا این که تعیین محتوا موضوعی میباشد که میتواند بک پیوند های متعددی به دست آورد. به این ترتیب صحیح پیش گویی زدید، این زمینه به طور کاملً برای ایجاد کرد بک لینک و پیوند مطلوب میباشد.
 
در گام دوم برای آنکه بتوانید برای مقاله خویش بک پیوند های متعددی اخذ نمائید از راه‌حل های تحت به کار گیری فرمایید:
 

نگاهی کوتاه به 101 روش و استراتژی بازاریابی که حتماً باید بشناسید

ر‌این نوشته‌ی‌علمی قرار میباشد با هم به نظارت 101 تاکتیک و استراتژی گوناگون بازاریابی بپردازیم که میتوانید از آن ها برای بدست آوردن مشتریان تازه در بیزنس خویش و رویش برندتان استعمال نمائید.
ولی ابداً چرا می بایست بخواهید با این طریق‌ها آشنا گردید؟ علم مدام بهتر میباشد. شما با آشنایی استراتژی های متفاوت بازاریابی می توانید شایسته ترین طریق‌های تبلیغاتی را برای خویش اتخاذ فرمایید و سهم بیشتری از بازار را بدست آورید. آری! آشنایی این نحوه‌ها به شما یاری می‌نماید تا از امتحان و خطای بیهوده پرهیز کنید و هزینه‌های مازاد خرج نحوه‌های بی‌بهره نکنید. به علاوه، قرائت در زمینه ی آنان وقت متعددی از شما نمی‌گیرد، اما لذت‌قسمت میباشد.
در مجموع می بایست بیان کنم که آشنایی این شیوه‌ها برای هر بازاریاب، رئیس و حتی کارمند بلندپروازی ضروری میباشد و بدون‌شک به شما در توفیق تجاری بیشتر یاری خواهد کرد.
تمجید استراتژی بازاریابی
استراتژی بازاریابی به روشی اشاره داراست آموزش سئو در مشهد که یک کمپانی کوشش داراست تولیدات و سرویس ها خویش را به مشتریان بالقوه بنامد، در موردشان به مخاطبان یادگرفتن دهد و آنان را تشویق به خرید نماید. یک استراتژی بازاریابی قادر است به طور کاملً خلاقانه باشد یا این که آنکه یک استراتژی باشد که تا قبل از اینً امتحانش را پس داده میباشد. دقت داشته باشید که استراتژی بازاریابی می بایست مطابق نیازها، هدف ها، بازار غرض و خصوصیت‌های کالا یا این که سرویس ها یک بیزنس صورت بگیرد و مختص آن بیزنس به خصوص میباشد. با این حالا، گروه‌بندی‌های مختلفی برای این استراتژی‌ها وجود داراست.
روش تشخیص استراتژی بازاریابی مطلوب
در اکثر مواقع، باخت یا این که توفیق یک کمپانی را می‌اقتدار سود بدون واسطه استراتژی بازاریابی آن‌ها و واحد سنجش تاثیرگذاری آن دانست. براین اساس، گزینش یک استراتژی بازاریابی صحیح که با نیازهای کمپانی شما مطابقت و همخوانی دارااست، بسیار اساسی میباشد. برای این خواسته موردنیاز میباشد فرآیند پایین را طی فرمائید:
درخصوص مخاطبان خویش تصمیم بگیرید. اولی گام برای بسط یک استراتژی بازاریابی صحیح، آشنایی مخاطبان میباشد. آیا آن ها اشخاص فی مابین 10 تا 20 سال می‌باشند که به بازی‌های ویدئویی عشق و علاقه دارا هستند؟ طرف داران فوتبال می باشند؟ یا این که ...
یک پروفایل مراحل روانشناسی بسازید. در رتبه دوم، شما بایستی یک پروسه دیوانه ذهنی بسازید که پیش گویی می‌زنید مشتریتان در سود سعی‌های بازاریابی شما طی خواهد کرد. درخصوص روانشناسی مصرف‌کننده می توانید در مطالب دیگر ما بیشتر بخوانید.
یک نوع استراتژی بازاریابی را گزینش فرمائید. با دقت به آشنایی خویش از مخاطبان و فرآیندی که میخواهید آن‌ها طی نمایند، یک استراتژی بازاریابی تعیین نمائید که به نظرتان بیشترین اثر ممکن را خواهد داشت.
سعی‌های خویش را اندازه بگیرید. با اطلاعاتی که از روش متودهای بازاریابی شما به دست آمده میباشد، محاسبه نمائید که آیا پیش گویی‌هایتان در خصوص سود بازاریابی صحیح بوده میباشد و مبنی بر این داده های عددی، تصمیم‌گیری صحیح را جاری ساختن دهید.
 

تجربه کاربری و محتوا چگونه بر رتبه سایت تاثیر می‌گذارند؟

 

موتورهای جستجو همواره در کوشش‌اند تا با ارائه بهترین نتیجه ها به کاربران، سعی خود را بهبود دهند. با اینکه تعریف صفت \\\\\\\"بهترین\\\\\\\" برای هر فردی مختلف می باشد، این موتورها به نه می دانند که چه وب‌وب سایت‌ها یا صفحاتی نیازهای مخاطبان‌شان را برآورده می‌کنند. وب‌وبسایت‌هایی که قرار هست نیاز کاربران را برطرف کنند می بایست ویژگی‌های تحت را داشته باشند:
سهولت در به کار گیری، جستجو و ادراک رراحت مطالب
ارائۀ اطلاعات مرتبط، سودمند و قابل استعمال به استفاده کننده
طراحی ماهر و هم خوانی بودن با مرورگرهای مختلف و تازه
داشتن محتوای کیفیت خوب، جالب و قابل استناد
با وجود بسط‌های روزافزون تکنولوژی، درکی که موتورهای جستجو از متون، تصاویر یا ویدیوها دارا هستند، هنوز با ادراک و شعور انسانی قابل مقایسه نیست. موتورهای آموزش سئو در مشهد جستجو، همچنان برای درجه‌بندی محتوا وابسته به اطلاعات متا می باشند (در اینجا دعوا لزوماً بر رمز متاتگ‌ها نیست). این اطلاعات معمولاً مربوط به چگونگی تعامل کاربران با وب سایت‌ها و صفحه ها بوده و مرجع مهم موتورهای جستجو برای تشخیص کیفیت وب‌وبسایت‌ها به شمار می آیند.
تاثیر تجارب کاربری بر سئو و رتبه‌بندی وب سایت‌ها
معمولاً موتورهای جستجو در فعالیت خود متغیرهای معدودی را مستقیماً در نظر می گیرند، برای مثال عبارات کلیدی، لینک و پیوند‌ها و ساختار تارنما‌ها. به علاوه این موتورها با به کارگیری از ساختار پیوند‌ها، معیارهای مرتبط با بازدیدهای کاربران و یادگیری ماشینی، فهم و شعور شهودی قابل توجهی از وب سایت‌ها دارا هستند.
قابلیت و امکان استعمال و تجربه کاربری، از این لحاظ در موضع دوم التفات قرار دارا هستند. این دو مولفه، تاثیری غیر بی واسطه اما قابل توجه بر محبوبیت وب‌تارنما‌ها داشته و موتورهای جستجو این محبوبیت را به کیفیت محتوای سایت تفسیر می‎‌کنند. محتوای این تارنما‌ها شاید از نگاه افراد متخصص لزوماً باکیفیت به حساب نیاید، اما چیزی که موتور جستجو در اینجا تشخیص می دهد، تعداد کلیک‌ها و فرصت سپری شده در وبسایت‌ها می باشد.
تشکیل داد یک رابط کاربری منطقی و شل و ول منجر ارتباط مثبت‌تر کاربران تارنما، به اشتراک‌گذاری بیشتر مطالب، بازدید‌های مجدد و شکل‌فراهم نمودن لینک و پیوند‌های متعددتر خواهد شد. برای موتورهای جستجو، این آیه‌ها کلیه دلایلی برای بالا رفتن رتبۀ وب‌وب سایت میباشد.
 
نشان‌های محتوای با کیفیت
1. نرخ مشارکت
زمانی که یک موتور جستجو، شیت نتیجه ها جستجو را به شما نمایش میدهد، در واقع در اکنون رصد کردنِ رفتار شما با لینک و پیوند‌های نمایش داده شده نیز میباشد. در حالتی‌که روی لینک اول کلیک کرده و بلافاصله دکمه برگشت را بزنید، موتور جستجو این عمل را آرم‌ای از نارضایتی شما تلقی می‌کند.
 
موتورهای جستجو در پی \\\\\\\"کلیک‌های زمان بر\\\\\\\" می‌باشند، یعنی کلیک کردنی که بلافاصله بعد از آن دکمه رجوع را نزنید. وقتی چنین کاری در روز بارها و بارها تکرار میگردد، موتور جستجو حجم عظیمی از داده‌ها را در مشت خواهد داشت که مبتنی بر آنها خواهد توانست درباره کیفیت محتوای تارنما‌ها تصمیم‌گیری کند.
 
2. یادگیری ماشینی
گوگل در سال 2011 به الگوریتم درجه‌بندی خود آپدیتی به نام پاندا اضافه کرد. پاندا تغییری شگرف در تشخیص کیفیت وب‌سایت‌ها بود. گوگل شروع به به کار گیری از ارزشیاب‌های انسانی کرد که در ادامه محتوای معدود کیفیت می‌گشتند و به صورت دستی به هزاران وب‌سایت امتیاز می‌دادند. در مرحله آینده از یادگیری ماشینی برای تقلید کردار بشر‌ها استعمال شد. همین که کامپیوترها توانستند یک سایت یا محتوای بی‌کیفیت را به درستی تشخیص دهند، این الگوریتم بر میلیونها وب سایت اینترنتی جاری ساختن شد.
 
فایده نهایی، ترتیب وب سایت‌ها در صفحاتِ نتایج جستجو را بیش از 20% تغییر داد. صحبت اعلام کردن درباره الگوریتم پاندا نیازمند یک نوشته ی علمی جداگانه میباشد، اما در اینجا به همین نکته اشاره کنیم که:
 
قالب‌های سنگین
محتوای خالی
تعداد مقاله‌ها فراوان مشابه و با مورد یکسان
حجم بالای تبلیغات
و محتوایی که به صورت اتومات توسط ربات‌ها تنظیم میشود
می‌توانند سبب شوند که گوگل محتوای شمارا به عنوان یک محتوای کیفیت عالی شناسایی نکند.
 
3. الگوهای لینک و پیوند کردن
موتورهای جستجو مدتی می باشد متوجه شده‌اند که سایت‌های کیفیت عالی‌تر، لینک‌های بیشتری از سایت‌های نادر‌کیفیت‌تر (که تعدادشان بالا است) می گیرند. امروزه، الگوریتم‌های تحقیق لینک و پیوند به صورت قابل توجهی پیشرفت کرده‌اند، البته شالوده فعالیت همچنان همان هست.
 

بازاریابی = هم اکنون و در آینده، با مشتریان خود هم سو شوید

در صورتیکه یک کسب و فعالیت خرد یا این که میانگین داشته باشید، احتمالاً فرق چندانی فی مابین قسمت بازاریابی و فروش قائل نیستید، زیرا نیروی کافی برای تمرکز جدا بر روی این دو نصیب ندارید. به علاوه، تفکر نمی‌کنید که‌این دو تفاوت چندانی با هم داشته باشند. در‌حالتی که این حرف راست است، بایستی به شما خبری بدهم: بازاریابی و فروش با یکدیگر فرق بخش اعظمی می‌نمایند و در سود، نیاز به تخصص‌های آموزش سئو مشهد متفاوتی دارا هستند. در‌حالتی که قرار باشد بخش مارکتینگ صرفا با هدف افزایش فروش فعلی اداره گردد، کارکرد آن به جانبداری از فروش با یک تمرکز داخل شرکتی محصور گردد. البته در صورتیکه مارکتینگ مقام خویش را در گروه مدیر پیدا نماید، می تواند تبدیل به یک المان رشد عالی با دقت برون شرکتی گردد که فروش شما را هم ارتقاء می دهد.
 
پس عالی میباشد جای این که بازاریابی و فروش را ادغام فرمایید، دو قسمت مستقل برای آن ها در حیث بگیرید و کاری نمائید که‌این دو قسمت به خیر یکدیگر را دفاع نمایند. براین اساس ضمانت پرورش کسب و کار شما بیشتر خواهد بود. ولی این صرفا حرف ما وجود ندارد. نتیجه ها یک استیناف علمی هم این مسئله را تائید می‌نماید و به ما علامت می دهد کمپانی‌هایی که دو بخش فروش و بازاریابی آنان غیر وابسته می‌باشند، رشد بیشتری را نسبت به رقبا دارا هستند. (در نصیب‌های بعدی این نوشته ی علمی، بیشتر راجع به این پژوهش حرف میکنیم.)
 
با این اکانت، احتمالاً بخواهید بدانید که تفاوت دو بخش فروش و بازاریابی دقیقاً چیست و هرمورد چه نقشی را در یک کسب و کار اعمال می‌نمایند؟ در‌این مقاله بیشتر در این مورد حرف خوا‌هیم کرد.
 
فروش = محصولی که مو جود است را بفروشید
فعالیت قسمت فروش معمولی می باشد: این بخش باید آنچه جان دار میباشد را تبدیل به پول عیب گیری نماید. که یعنی سرنخ‌های فروش را تبدیل به مشتریانی می‌نماید که به کمپانی شما پول میدهند و اینکار، با تعامل بی واسطه با مشتریان بالقوه برای متقاعدسازی آنان به خرید اعمال میشود.
 
هر تجارتی دارنده تولیدات و سرویس ها مشخصی می‌باشد که بایستی به فروش برسند. به‌این مراد، فروشندگان می بایست یک ارتباط مجاورت با مشتری (و گاهی همیاران) داشته باشند، مسیر فروش را هموار نمایند، مخالفت‌های مشتری را از بین ببرند و راجع به بها و شرایط فروش زنخدان بزنند. معمولاً هم پس از فروش بایستی مطمئن شوند که دیگر نیروهای کمپانی این نیاز مشتریان را برآورده می‌نمایند.
 
 
 
نگاه قسمت فروش از باطن به خارج یک کمپانی، یعنی به سمت مشتری میباشد. تمرکز آن بر مجال حالا است. و اسمان رویت کرد آن نیز بدین هفته، این ماه یا این که نهایتاً این فصل محصور می گردد. دلیل این مورد هم معمولی میباشد: در شرایطی که فروش بر مجال حال تمرکز نداشته باشد، هیچ تضمینی بر فایده فعلی کمپانی وجود نخواهد داشت.
 
حتما بخوانید: پارادوکس گزینش: آیتم‌های کمتر یعنی مشتری و فروش بیشتر!
 
بازاریابی = اکنون و در آتی، با مشتریان خویش هم سو گردید
مقصود معمول بازاریابی این می‌باشد که مشتریان بالقوه را به مال یا این که سرویس ها شما عشق و علاقه‌مند نماید و سرنخ فروش به وجود آورد. به این ترتیب فعالیت‌های آن مشمول نکات زیر می‌گردد:
 
پژوهش دربارۀ مصرف کننده‌ها برای آشنایی نیازهای بازار
توسعه تولید ها خلاقانه که بتوانند نیازهای فعلی و بعدی مشتریان را برآورده نمایند
تبلیغات تولید ها و سرویس ها برای بالا بردن آگاهی و ساختن مارک
نرخ‌گذاري محصول ها و سرویس ها برای بدست آوردن بیشترین منفعت در طولانی‌مجال
 
 
پس یک نقش اساسی قسمت بازاریابی این میباشد که بازار عمل را از حیث یک مشتری بشناسد که استفاده کننده کمپانی می باشد و یاری دهد که کمپانی به سمتی تکان نماید که منظور‌ها و نیازهای مشتری مذکور را در آجل برآورده نماید. که یعنی کار بازاریابی این میباشد که یک مارک را به سمت قسمت‌هایی از بازار و مجموعه‌هایی از مشتریان هدایت نماید که کمپانی بتواند در آنان رقابت نماید و بهره داشته باشد.
 
بگذارید معمولی‌خیس بگوییم: بازاریاب باید به مارک یاری دهد تا پیشنهادات، قیمت‌گذاری و رابطه ها خویش را به طوری تغییر و تحول دهد که نیازهای مشتریان را عالی برآورده نماید و در سود، فروش کمپانی ارتقاء یابد.
 
اما، فعالیت بازاریابان به همین خلاصه نمیشود. قسمت مارکتینگ همینطور می بایست بتواند فهم و شعور خویش از بازار را به طور ابزارها و تاکتیک‌هایی در آورد تا بوسیله آن ها کمپانی بتواند سهم بیشتری از بازار را جذب نماید، رابطه ها (معمولاً دیجیتال) را مستحکم نماید و سرنخ‌های فروش بیشتری را ساخت و ساز نماید. بازاریابی همینطور می‌تواند نصیب فروش را به بخشی از بازار بفرستد که می بایست شکار خویش را انجام دهد و فشنگ‌های متبوع را در اختیار آنان قرار دهد. ولی دقت داشته باشید که زمانی کارکرد بازاریابی تنها در امداد به تیم فروش در طول حالا خلاصه گردد، بیزنس شما بعدی را از دست خواهد بخشید.
 
این‌ها جدید بخشی از دنیای بلندمرتبه بازاریابی و بخش کوچکی از مزایای بازاریابی در تجارت هست. در ویدئوی پایین از دید متفاوتی بازاریابی را تعریف و تمجید کرده‎ایم و توضیح داده‌ایم که فعالیت بازاریابی چیست و چه کمکی به تجارت شما می‌نماید.
 

مردم بر روی تبلیغات گوگل کلیک نمی‌کنند!

 

 
پیش از آنکه حول باورهای خطا در تبلیغات گوگل ادوردز حرف کنیم، بد نیست بگوییم که در صورتیکه تا یک سری سال پیش، فی مابین جمعی از بازاریابان درون‌گرا (Inbound Marketers) قرار می‌گرفتید، متوجه می‌شدید که تبلیغات در گوگل ادوردز روش چندان محبوبی برای جذب نیست؛ اما امروزه، این ماجرا کمی گوناگون گردیده‌است!
 
فعلا، ارتقاء حضور شرکت‌ها و کمپانی‌ها آموزش سئو مشهد در اینترنت و در بهره‌ی افزایش رقابت آنلاین، تبلیغات در گوگل و قرار خریدن در مقابل چشم مشتریان بالقوه، به قضیه آیتم گفت و گو بازاریابان تبدیل گردیده‌است. فعلا، بسیاری از شرکت‌های گرانقدر و دکان‌های اینترنتی معتبر برای معرفی و فروش تولیدات خود از این‌راه استفاده می‌کنند.
 
با این وصف چرا همچنان برخی بازاریابان اینترنتی از ارائه تبلیغ در سیستم گوگل ادوردز امتناع می‌کنند؟ در این نوشتار تلاش کردیم باورهای اشتباه و غلطی که درباره تبلیغات گوگل انجام یافته می باشد را مطرح کرده و به چالش بکشیم.
 
مردم بر روی تبلیغات گوگل کلیک نمی کنند!
این اولیه ادله و از مطرح ترین باورهای آموزش سئو در مشهد نادرست در تبلیغات گوگل ادوردز می‌باشد. به خیال و خاطر داشته باشید که گوگل یک شرکت تجاری پر اسم و رسم می باشد و نسبتاًً، هر کسی می تواند با کمی جستجو به سوابق مالی آن دست یابد. پس در صورتی سؤالی درباره میزان درآمد گوگل از تبلیغات ادوردز داشته باشیم به راحتی به آن دست پیدا میکنیم.
 
همان‌طور که میدانید هزینه تبلیغات گوگل مبنی بر معیاری به نام PPC (پرداخت به ازای کلیک) احتساب میشود. با این وصف، به حیث شما ترازو درآمد روزانه گوگل چقدر می باشد؟ 1 میلیون دلار؟ 10 میلیون دلار؟ آیا باور میکنید گوگل روزانه از سیستم تبلیغات گوگل خود، بیش از 100 میلیون دلار درآمد دارااست؟
 
در حالتی‌که میانگین هزینه برای هر کلیک را در حدود 1 تا 2 دلار در نظر بگیریم، به حداقل 50 میلیون کلیک در روز می‌رسیم. پس، مردم واقعاً بر روی تبلیغات گوگل کلیک می‌کنند. گوگل نیز به‌طور دائم با پژوهش و سنجش نحوۀ نمایش تبلیغات خود، سعی داراست کاربران را ترغیب کند که بر روی تبلیغات ادوردز بیشتر کلیک کنند.
 
به طبع بخوانید: تحقیق شیوه‌های قیمت‌گذاری در گوگل ادز + راهنمای تعیین مناسب‌ترین طریق
 
شرکت‌های رقیب با کلیک بر روی تبلیغات؛ موجب بر باد رفتن سرمایه ما می شوند!
یک کدام از‌از سایر از باورهای اشتباه در تبلیغات گوگل ادوردز، بی آلایش انگاشتن سیستم مدیریت آن هست. گوگل از فناوری بسیار پیچیده‌ای برای هجران از تقلب کلیکی (Click Fraud) و کلیک‌های نامعتبر استفاده می‌کند. این فناوری، چیزی فراتر از ردیابی آدرس IP و گزینش وضعیت جغرافیایی هست و دربرگیرنده تجزیه و آنالیز عامل ها متعدد درباره ی با کلیک می شود.
 
افزون بر این، گوگل گزارش‌های بسیار خوبی در خصوص سعی کمپین‌های تبلیغاتی گوگل ادوردز ارائه می‌دهد و هرگونه شغل مشکوک را به‌سرعت به اطلاع شما می‌رساند. حتی در حالتی که یک بازاریاب یا مالک دستیابی‌و‌عمل متوجه خواهد شد که تعداد زیادی کلیک غیر طبیعی از یک حوزه‌ خاص دریافت می‌کند، می تواند موضوع را به‌طور مستقیم با تیم گوگل ادوردز فی مابین بگذارد تا تحقیقات بیشتری در این مورد صورت گیرد. بنابراین، در صورت یافتن نقص‌، هزینه تمام کلیک‌های مشکوک به صاحب تبلیغ، بازگردانده میشود.
 
گوگل ادوردز یک تکنیک بازاریابی برونگراست
اغلب صاحبان استحصال‌و‌کار، هنگام فعال سازی یک کمپین تبلیغات گوگل، تصور می‌کنند که در حال تبلیغات به شیوه‌ی سنتی یا برونگرا هستند، اما گوگل ادوردز پاره ای متفاوت است! گوگل ادوردز به‌این خواسته طراحی گردیده است تا محتوای کاربران، به راحتی در دست مشتریان بالقوه که به دنبال خدمات نام برده می باشند، قرار گیرد. در واقع، گوگل ادوردز تنها شیوه بازاریابی درون‌گراست که به شما اعتقادوباور می دهد محتوایتان در هنگام جستجوی استفاده کننده، در دیدرس او قرار خواهد گرفت.
 
در بیشتر مواقع، گوگل ادوردز تجربه کاربری بهتری را برای جستجوگران ساخت می‌کند. در واقع، این تبلیغات تنها برای کسانی نمایش داده می‌شود که در‌پی خدمات خاص یک بیزنس می‌باشند. تبلیغات ناخواسته، معضلی هست که بسیاری از کاربران اینترنتی و حتی افراد حاضر در فضای حقیقی نیز، از آن رنج میبرند و به طور معمول، در سایر نحوه‌های بازاریابی سنتی و مدرن مانند آدرس اینترنتی مارکتینگ، تبلیغات پیامکی و Pop-Up، به وفور یافت می‌شود.
 
تصور کنید دوست شما در یک شهر در جنوب کشور، تعمیرگاه تخصصی ماشین داراست و در وب‌تارنما خود پیرامون موضوع تعمیرات خودرو، مطالب متنوعی منتشر می‌کند. هم اکنون در حالتی که فردی که در شمال جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کند درباره مرکز تخصصی تعمیر اتومبیل در گوگل جستجو کند، مطمئناً قصد ندارد برای تعمیر خودروی خود به جنوب کشور سفر کند. به همین مراد، گوگل ادوردز این قابلیت را در دست کاربران قرار می‌دهد تا در آگهی خود از کلماتی استفاده کنند که در شهرهای استانهای جنوبی به نمایش گذاشته گردد. این شغل باعث می گردد به عنوان مثال صرفا کسانی که در اهواز یا شهرهای محیط آن میباشند، تبلیغ شمارا مشاهده کنند. همین گزینه، منجر به هدفمند کردن تبلیغات شما می شود و هم از هزینه تبلیغات شما می‌کاهد.
 

کلمات کلیدی Related Vertical

عبارات کلیدی Industry Thought Leaders
اسامی رهبران ناحیههای گوناگون بیزنس، همواره گزینه دقت کاربران قرار دارد. منظور از رهبران، کسانی هست که در ناحیهی کار شما دارای اسم و رسم و قابل‌احترام هستند. گرچه شما چندان نمی‌توانید از این عبارات در سرفصل مطالب خود به کارگیری نمایید، ولی به یاد داشته باشید که این کلمه ها هیچ‌گاه سابق نمی‌شوند و هیچ‌گاه همانند تولید ها تکنولوژی نسخه‌ای جدیدتر از آن وارد بازار نمی شود. براین آموزش سئو مشهد اساس در حالتی که در مطالب خود به‌تدریج از این اسامی استفاده میکنید، مطمئن باشید که مورد دقت کاربران قرار می‌گیرد.
 
با این اینک سؤال اینجاست که چگونه از این اسامی و کلمه ها کلیدی سئو برای ارتقاء و باصرفه‌سازی وب‌سایت خود استفاده فرمایید؟ با ایفا گفتمان و مصاحبه با این افراد می‌توانید ترافیک بسیاری از کاربران را به وب‌وب سایت خود هدایت نمائید. همچنین، در‌صورتی‌که شناخت کافی از آنها ندارید می توانید از شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و توئیتر کمک بگیرید.
 
ارتباط با این افراد در شبکه‌های اجتماعی آموزش سئو در مشهد

 یکی از راه‌های مفید برای ساخت یک گفتگوی دو نفره است که هم موجب افزایش سطح دانش و اطلاعات تخصصی شما می‌شوند و هم ارزش وب‌وبسایت شما‌را به صورت رقیبان می‌کشد.
 
لغات کلیدی Competing Company Names
نام شرکت‌ها و کمپانی‌های رقیب یا به اصطلاح Competing Company Names همانند اسامی رهبران فکری صنایع چندان نمی‌توانند برای بهینه سازی درون سایت آیتم به کار گیری قرار گیرند. با به کار گیری از این لغات کلیدی seo در خبر‌ها، وبلاگ‌های خبری و گروه‌های متعدد می‌توانید از میزان محبوبیت و تصور مخاطبان از رقبای خود به‌خوبی با خبر شوید. همچنین با جستجوی نام آنها میتوانید به خبرها رقبا سرک بکشید و حالت و ترازو توسعه و گسترش خود را با آن ها مقایسه فرمایید.
 
لغات کلیدی Related Vertical
لغت ها کلیدی مرتبط و هم‌دسته به گروه کلماتی که به بیزنس شما مرتبط می‌باشند گفته می‌گردد. این کلمه ها مجموعه‌بندی مشخصی ندارند و می‌توانند به تولیدکنندگان یا مشتریان ارتباط داشته باشند؛ اما استفاده از این شرکت کلمات کلیدی بهینه سازی چه سودی برای شما خواهد داشت؟
 
پاسخ ساده می باشد، مخاطبان هدف شما اگرچه شبیه به هم فکر‌میکنند، البته برای رسیدن به هدف خود از کلمات مختلفی استعمال می‌کنند. به کار گیری از لغت ها کلیدی مرتبط و هم‌مجموعه همانند چیدن تخم‌مرغ‌ها در سبدهای متعدد موجب می‌شود ترافیک خوبی از گروه‌های فکری و سطوح متعدد علمی دریافت کرده و مانند یک زنبور عسل در همگی جا گرده‌افشانی نمایید. به عنوان کردن معمولی‌تر با پوشش دادن اشکال کلمات مرتبط با بیزنس خود می توانید گستره مخاطبین خود را افزایش دهید.
 
مثلا زمانی که یک وب‌وب سایت با محوریت آموزش تولید محتوا دارید می‌توانید لغت ها زیر را به‌عنوان عبارات کلیدی سئو انتخاب کنید:
 
آموزش ساخت و ساز محتوا
عبارات کلیدی
لغت ها کلیدی seo
یادگرفتن بهینه سازی
کپی رایتینگ
یادگرفتن پیوند بیلدینگ
و ...
کلمه ها کلیدی Geo Targeting
لغت ها کلیدی متناسب با حالت جغرافیایی یا به اصطلاح Geo Targeting شیوه‌حلی مناسب برای سکو‌بندی وب‌سایت‌ها و پرورش سریع کسب و کارهای محلی است. به کارگیری از این لغت ها نه صرفا می‌تواند ترافیک وب‌وبسایت شما را ارتقاء دهد، بلکه باعث میشود تا برخی از بازدیدکنندگان به عنوان مشتری حقیقی وواقعی روانه محل بیزنس شما شوند. برای مثال زمانی که درباره گردشگری در کیش به ساخت محتوا می‌پردازید کلماتی مانند موج‌سواری در حاشیه دریا کیش، سواحل مرجانی کیش، غواصی در آب‌های کیش، بازی‌های آبی‌رنگ جزیره کیش و ... هم ترافیک علاقمندان به گردشگری را روانه وب‌وبسایت شما می‌کند و هم برخی از مسافران را به هتل‌ها، بازی‌های آبی‌رنگ و مرکزها تفریحی و تجاری طرف قرارداد شما می‌کشاند.
 
علاوه بر این، امروزه فروشگاه‌های زنجیره‌ای با راه‌اندازی وب‌وبسایت‌های تخصصی به انتشار مطالبی برای معرفی تولیدها و مغازه‌های محلی خود می‌پردازند و کاربران در حالی که پیرو فواید مواد غذایی، تنوع تولیدها بهداشتی و ... میباشند با مطالبی مواجه میشوند که در کنار ارائه اطلاعات اثرگذار، به معرفی شعبه‌های دکان‌های زنجیره‌ای و محصولات آنان پرداخته‌اند.
 
و ولی نتیجه‌گیری!
همانگونه که گفتیم seo تنها راهکاری برای سازگاری با موتورهای جستجو نیست، بلکه روش‌ای برای ساخت بهترین تعامل با مشتریان و مخاطبان هست. زمانی که سخن از تحقیق و استیناف کلمات کلیدی به بین می‌آید، بهترین نصیحتی که وجود دارد این هست که شکیبا باشید و هیچ زمان از استیناف کردن دست نکشید. هرچه بیشتر جستجو کنید، کلمات کلیدی بهتری خواهید یافت.
 

Call To Action یا فراخوان عمل چیست؟

 

 
استخراج و کارهای مختلف همواره در تلاشند تا به هر روشی شده نسبت به رقبایشان، سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند. بدیهی است که امروزه اینترنت و شبکه‌های اجتماعی از اصلی‌ترین ابزارهای بازاریابی به حساب می‌آیند. اما سوال اینجاست که استحصال و کارها در فضای دیجیتال درپی چه چیزی می باشند؟
 
خب، بدیهی می‌باشد که کسب و کارها تمایل دارا‌هستند مخاطبان وارد وب‌وب سایت‌شان شده، کالاها و خدمات‌شان را مشاهده کنند و در نهایت، آنها‌را بخرند. در اینجا، این پرسش مطرح می شود که آیا کاربران با مشاهده وب‌سایت، خود به خود از ما خرید می‌کنند؟ در صورتی‌که پاسخ منفی است، چه‌طور باید آنان را به سوی خود دعوت کرد و ابزارهای مایحتاج برای این کار چه می باشند؟
 
ما در این نوشته‌علمی کوشش کرده‌ایم به مشاجره Call to Action یا فراخوان عمل که روشی مهم در تبدیل کاربر به مشتری می‌باشد، بپردازیم. چنانچه علاقه دارید آموزش سئو در مشهد بدانید چه‌گونه می بایست از Call To Action در سایت خود به کارگیری فرمائید، این نوشته‌ی‌علمی را از دست ندهید!
 
خب، برسیم به بحث اساسی ...
 
Call To Action یا فراخوان کار چیست؟
فراخوان فعالیت یا CTA (مخفف Call To Action)، به زبان بی آلایش عبارت است از دعوت از افراد برای انجام کاری! اما چه کسی، چه کسی را به چه کاری دعوت می‌کند؟
 
در بازاریابی، به خصوص در بازاریابی دیجیتال، فراخوان عمل دستوری هست که کاربر را وادار به اعمال یک عکس العمل از پیش طراحی شده می‌کند. به کارگیری از عباراتی چون \"برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک فرمائید\" یا \"همین اینک از ما خرید کن\" مثال‌هایی از این دستورات می‌باشند.
 
معمولاً مقصود از طراحی Call to Action فروش جنس و خدمات هست، اما می‌توان برای دریافت اطلاعات کاربر یا ارتقاء ثبت‌نام کاربران در تارنما نیز از فراخوان‌های کار استفاده کرد. بعضی وقت ها، بازاریابان دیجیتال CTAها را به صورت پیشنهادهای ویژه در زمان محدود طراحی می‌کنند؛ عباراتی مانند \"تنها 24 ساعت فرصت داری که فرآورده ما رو با 50% تخفیف خریداری کنی\" یا \"60% تخفیف برای 50 تماس گیرنده اولیه\" (درپی این گزینه را دقیق‌تر رسیدگی می‌کنیم).
 
برای آنکه مخاطب به حرف شما گوش کند، مال شما‌را بخرد یا حتی بر روی دکمه‌ای که می‌خواهید کلیک کند، باید برهان محکمی داشته باشد. به همین دلیل می‌باشد که کلید موفقیت فراخوان شغل، نیاز آن فرد به مال یا خدمات شماست. مثال‌های ساده دیگر از CTA، درخواست‌هایی مانند \"ثبت‌نام کن\"، \"رنگ آیتم علاقه‌ات رو انتخاب کن\"، \"تاحالا این ویدیو رو دیدی‌؟\" باشند.
 
 
فراخوان کار شما باید به شکلی باشد که در لحظه کاربر را وادار به عمل کند.
 
چرا به کارگیری از Call to Action ضروری می باشد؟
ارتقا مشتریان، درآمد و سود شما همگی وابسته به CTA می باشند.  فراخوان عمل، مبنا و بنیان تک تک فرایند بازاریابی است. مثلا اگر یک وبلاگ دارید، عالی می‌باشد که به همراه هر نوشته یک CTA هم درنظر بگیرید. این فعالیت خواننده گان شما را از \"بازدیدکنندگان ناشناس\" به \"سرنخ‌های فروش\" تبدیل می‌کند. این سرنخ‌ها می توانند در آتی، مشتریان شما باشند.
 
به خاطر داشته‌ باشید که حدود 75% خوانندگان وب لاگ‌ها، مخصوصا آنهایی که از موتورهای جستجو سر از وبلاگ شما درآورده‌اند، به هدف یافتن اطلاعات وارد وب‌سایت شما شده‌اند. این افراد معمولاً برای رفع یک نیاز یا حل یک خلل پیرو این اطلاعات هستند. چه عالی که این نیاز یا ایراد را شما رفع فرمائید؛ آن هم با استفاده صحیح از Call to Action!
 
به جرات می‌توان بیان کرد دکمه‌های Call to Action مهم‌ترین قسمت وب‌تارنما شما می‌باشند. فراخوان‌های خوب می توانند کاربر را جذب کنند، آنها‌را ترغیب به کاری کنند، نرخ‌ تبدیل شما‌را بهبود بخشند و در نهایت به شما در رسیدن به اهداف‌تان امداد کنند. از طرف دیگر، دکمه‌های CTA که جذابیت مایحتاج را نداشته یا در محل نامناسبی قرار گرفته‌اند، کاربرد چندانی نخواهند داشت.
 
برخی کاربردهای دکمه‌های فراخوان فعالیت در وب سایت‌ها عبارت‌اند از: ارتقا اعضای روزنامه ایمیل، افزایش فروش، افزایش ثبت‌نام‌، تشویق کاربران به شرکت در یک مسابقه یا نظرسنجی، بالابردن ترافیک وبسایت و ... .
 
باید اعتنا داشته باشید که به کارگیری از Call to Action، صرفا قرار دادن تعدادی دکمه در وب‌وبسایت نیست. برای موفقیت در کار، مورد نیاز است به صورتی استراتژیک و خلاقانه فکر کنید که CTA چطور میتواند به شما در رسیدن به اهداف‌تان کمک کند. چنانچه کاربران به اندازه کافی روی دکمه‌های فراخوان شما کلیک نمی‌کنند، یعنی مشکلی وجود دارد.
 
4 ادله کلیدی وجود دارند که توجه به آن ها می‌تواند تحول مهم در کار شما ساخت کنند:
 
متن
محل قرار گیری Call To Action
اندازه Call To Action
رنگ دکمه‌ها
در پی به چگونگی بهبود کار با به کارگیری از این 4 دلیل خوا‌هیم پرداخت.
ش

معیارهای بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ

تصمیمم را گرفته‌ام؛ برگه گوگل را باز می‌کنم و تایپ می کنم «بهترین مجال دیجیتال مارکتینگ». 10 تا پنجره جدید باز می کنم که هرکدام 5 تا 10 بعد از ظهر را معرفی کرده‌اند. همگی هم ادعا کرده‌اند که بهترین مجال کالا آن‌هاست. گزینش مشقت به نظر می رسد.
قرار است یک سری میلیون آموزش سئو مشهد  پول بی‌زبان بدهم و بعدی کاری خودم را بسازم. چنانچه زمان بهتر نباشد چی؟
خب! یه لحظه طاقت نمایید. شاید گزینش طاقت فرسا به نظر برسد اما در این نوشته‌ی علمی خیال و خاطر می‌گیرید که چطور مو را از ماست بکشید بیرون و با ویژگی‌هایی که خیال و خاطر می‌گیرید به راحتی بهترین بعدازظهر دیجیتال مارکتینگ را تعیین کنید.
 
نکته: این نوشته‌علمی از توده‌آوری سوال ها و دغدغه‌های مشتریان زمان‌های قبل از خرید تنظیم شده؛ پس چنانچه دربین متن برای روشن شدن مقاله خودمان را مثال زدیم، خواستیم هم سوال های مشتری‌های عزیز را پاسخ داده باشیم و هم به عنوان یک آیتم در بازرسی و مقایسه‌های شما قرار بگیریم.
 
 
 
چرا اصلاً بایستی دیجیتال مارکتینگ آموزش سئو در مشهد خاطر بگیرم؟
شمایی که در اکنون خوندن این نوشته‌ی‌علمی هستید، حتماً می‌دانید که دیجیتال مارکتینگ چه مهارت والا و مفیدی می‌باشد؛ البته برای اینکه یک درصد شکی به دل کسی باقی نماند می‌خواهیم خیلی کوتاه بگوییم که چرا بایستی دیجیتال مارکتنیگ را آموزش دید:
 
تقاضا برای مشاغل بازاریابی دیجیتال به شدت زیاد میباشد
گزینه‌های شغلی متعددی دارید و در هر بخش و تخصص می توانید درگیر به عمل شوید
حقوق و دستمزد دیجیتال مارکترها بالاست
بازاریابی دیجیتال به شما مهارت‌های کارآفرینی می‌‌آموزد
به دلیل اینکه این حوزه همچنان در در حال حاضر توسعه میباشد، جای پشرفت زیادی دارد
در شرایطی‌که کسب و کار دارید می توانید فروشتان را یک سری برابر نمایید و بیزنس خود را توسعه و گسترش دهید؛ هنگامی که با به کارگیری از بازاریابی دیجیتال برای فروش، سودتان بیشتر شد دیگر درهای زیادی به روی شما باز می گردد. به عنوان مثالً می توانید یک مجموعه دارای تخصص استخدام کنید تا زمان بیشتری داشته باشید یا به تفکر طراحی و تولید محصول ها و خدمات جدید باشید و یا حتی روی زیرساخت‌های مجموعه سرمایه‌گذاری فرمایید.
 
معیارهای بهترین بعد از ظهر دیجیتال مارکتینگ
کلی عصر دیجیتال مارکتینگ در کشور ایران داریم که بوسیله معلم‌های گوناگون با سبک‌ و متد‌های متفاوت فراگیری داده شده‌اند. اگر تصمیم گرفته‌اید که یک دیجیتال مارکتر ماهر شوید، باید یک زمان درست و حسابی هم انتخاب کنید. حواستان باشد که هیچ بقالی نمی‌گوید ماست ما ترش میباشد براین اساس طبیعی میباشد که کلیه موسسه‌ها و معلم‌ها بگویند زمان ما بهترین است.
 
در ادامه چند تا معیار برای رسیدگی فرصت دیجیتال مارکتینگ برایتان آورده‌ایم که می توانید هر مورد از این موردها را در طی مورد نظر استیناف کنید و در نهایت آگاهانه بهترین بعدازظهر‌ دیجیتال مارکتینگ که برای شما کاربردی است را تعیین کنید.
 
 
 
1. همگی مباحث دیجیتال مارکتینگ نقل شده باشد
برای تحقیق بهترین‌های زمان دیجیتال مارکتینگ، اولین کاری که می کنید استیناف سرفصل‌های مجال است. به طبعً می‌دانید که دیجیتال مارکتینگ چه بخش‌هایی دارااست، چنانچه نمی‌دانید مقاله «دیجیتال مارکتینگ چیست» ما‌را نگاهی بیندازید.
 
یک عصر کامل باید مجموع قسمت‌های دیجیتال مارکتینگ را پوشش داده باشد. از تحقیقات اولیه گرفته تا تحقیق نتایج و اعمال. برای مثال یک فرصت شاید به بخش تبلیغات پرداخته باشد اما شما به طور جزئی گوگل ادز را آموزش نبینید.
 
سرفصل‌های عصر : در پکیج کلیه سرفصل‌های اصلی دیجیتال مارکتینگ که در سال 2022 به روز گردیده است یادگرفتن داده شده است!
 
2. مجال تخصصی شرکت کنم یا جامع؟
چنانچه بخواهید کلیه مجال‌ها را به صورت تخصصی و غیروابسته شرکت کنید، هم وقتتان را هدر دادید و هم پولتان را؛ مگر اینکه بخواهید تنها در یک بخش تخصصی یادگرفتن ببینید؛ برای مثالً بخواهید دارای تخصص بهینه سازی شوید که در‌این‌صورت‌‌‌ فقط مجال تخصصی seo را شرکت می‌کنید.
 
ولی چون دیجیتال مارکتینگ نصیب‌های زیادی داراست؛ خوب میباشد یک بعد از ظهر جامع دربرگیرنده همه بخش‌ها را شرکت فرمایید؛ نه مجال جامع این می‌باشد که انسجام بیشتری داراست و شما خیال میگیرید که این قسمت‌ها چطور در کنار یکدیگر فعالیت می‌کنند. مدرس وفادار هست که تک تک بخش‌ها را بدون نقص و منظم آموزش دهد. همچنین هزینه شرکت در بعد از ظهر‌های دیجیتال مارکتینگ معمولاً کمتر از تک تک هزینه‌‌هایی می‌باشد که باید به صورت مستقل برای یادگیری هریک از مهارت‌های آن بپردازید. 
 
فرصت جامع : مجال جامع دیجیتال مارکتینگ ترکیبی از بعد از ظهر‌های تخصصی است که در یک بسته ارائه می‌گردد و هرمورد از نصیب‌ها، تخصصی و حرفه‌ای تدریس شده‌اند.
 
حتما بخوانید: چگونه مشتریان خود را بامسئولیت کنیم؟
3. تئوری یا عملی؟ مورد این است!
در حالتی که نگاهی به سرفصل‌های زمان دیجیتال مارکتینگ بندازید، متوجه میشوید که خیلی از قسمت‌ها نیاز به یادگرفتن عملی دارا‌هستند. مثل گوگل ادز، آنالیتیکس، ایجاد کرد محتوا، سرچ کنسول، تحقیق عبارات کلیدی و...
 
با این وجود بعضا از مجال‌ها کلیه بخش‌ها را به صورت تئوری یادگرفتن می‌دهند و به توضیح نصیب‌های متفاوت بسنده می‌کنند.
 
در حالی که شنیدن کی بود مانند اجرا دادن؟
 
معمولاً مدرسانی به آموزش تئوری روی می‌آورند که سابقه عملیاتی به صورت کلی بخش‌های دیجیتال مارکتینگ ندارند.
 
قبل از خرید یک فرصت مطلقاً مطمئن شوید که قسمت‌های عملیاتی مجال به صورت کاربردی و عملی و با مثال یادگرفتن داده می گردد.
 
شما در طول دیجیتال مارکتینگ ، یک آموزش ترکیبی تئوری_عملی میبینید. قسمت‌های عملی فرصت، به طور کاملً گام به گام و با جزئییات آموزش داده میشود تا استفاده کننده بداند که هنگام اجرای کار چه باید بکند؛ از کجا شروع کند و چه مراحلی را اعمال دهد. مثل گوگل ادز، تگ منیجر، سرچ کنسول، سئوی تکنیکال و ...
 
بعضا از مجال‌ها مثل آموزش ایجاد کرد محتوای بلاگ، پس از هر مرحله یادگرفتن یک تمرین به دانشجو داده می‌گردد تا نصیب تدریس شده را تمرین کند؛ در نهایت بعداز اتمام بعدازظهر، دانشجوی یک نوشته‌ی علمی بدون نقص می‌نویسد و به ما تحویل می‌دهد، ما نوشته‌علمی را تفحص می‌کنیم که بداند که کجای کارش نقص‌ داراست تا رفع کند.
 
4. طول زمان چقدر است؟
قرار نیست طول مجال را وجب کنیم و بگوییم هر مجال‌ای که طولانی‌تر باشد، بهتر هست. حتماً نه! البته با توجه به گستردگی مباحث دیجیتال مارکتینگ و زیاد بودن سرفصل‌ها واقعاً نمی شود آن را زیر 50 تا 60 ساعت آموزش داد، مگر اینکه از راز باز شده باشد.
 
 
 
عصر‌های پایین 50 ساعت یا سرفصل‌های کاملی ندارد و شما باید برای ماهر شدن زمان‌های مجزایی ببینید یا با جزئییات به آن پرداخته نشده می‌باشد. از این علامت می توانید برای گزینه‌های حذفی خود استفاده نمائید. بهترین بعد از ظهر‌‌های دیجیتال مارکتینگ معمولاْ بیتن 50 تا 200 ساعت میباشند.
 
طول بعدازظهر حدود 150 ساعت + 10 کتاب کابردی درین حوزه میباشد.
 

 

صفحه قبل 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 صفحه بعد