x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

چگونه کسب و کار خود را مدیریت کنیم؟

از قدیم گفته‌اند که «وقت طلا جواهرات است». همین ضرب‌المثل آرم می دهد که مضمون‌ فرصت، از قدیم هم دغدغه آدم‌‌ها بوده می‌باشد. راستش را بخواهید، ما هم با این جمله خیلی موافقیم. 
در شرایطی که پول‌تان هدر برود، دوباره به‌دست میاید. در صورتی‌که استحصال و کاری از دربین برود، دوباره میتوان آن را ایجاد کرد؛ اما زمان را نمی‌توان به عقب برگرداند.
یک کدام از وسیع ترین معضل‌هایی که در زندگی و بیزنس با آن مواجه می‌شویم، مدیر فرصت است. همیشه وقت نادر می‌آوریم و با اینکه همۀ تلاشمان را هم کرده‌ایم، هنوز کارهای عقب افتاده داریم. به خصوص وقتی که می خواهیم با یکدست، چند هنداونه را بلند کنیم.
زمان مثل یک نیروی نامرئی آموزش سئو مشهد در حالا کنترل زندگی همۀ ما می باشد. در ادامۀ نوشته‌ی علمی به شما می گوییم که چطور می‌توانید افسار مجال را در دست بگیرید و این‌ بار، شما آن را رئیس فرمائید.
اما بیایید ببینیم ابداً مدیر فرصت چیست؟
پیش از این که برویم سراغ تعریف مدیریت زمان؛ بیایید ریشه‌یابی کنیم تا بفهمیم ابداً اختلال کمبود وقت از کجاست و چرا همیشه عجله داریم و شم می کنیم که وقت معدود آورده‌ایم. ما بعد از بازرسی هایی که داشتیم به نتیجه ها زیر رسیدیم:
هیچ وقت از خودمان راضی نیستیم؛ پس فکرمی‌کنیم می بایست بیشتر بدویم.
بلد نیستیم تقسیم وظایف کنیم؛ همۀ کارها را حتماً خودمان باید اعمال دهیم.
از طرفی، «نه» هم نمی‌توانیم بگوییم؛ انگار آموزش سئو در مشهد با خودمان و بقیه شرم ساری داریم.
برخی اوقات به اندازه کافی زمان داریم ولی همش می‌گوییم: «ایشالله از شنبه»!
هنوز خیال و خاطر نگرفتیم که چطوری بایستی کارهایمان را تقدم بندی کنیم.
در حل مسئله هم ناتوانیم؛ جای اینکه نقص‌ اصلی را حل کنیم، وقت‌مان را صرف هیچ و پوچ می‌کنیم.
خب راه‌حل چیست؟ مدیر فرصت.
 
رئیس مجال یعنی چه؟
 
«مدیریت فرصت یعنی، زمان خود را تقسیم‌بندی کنیم و به هر کار، مجال مشخصی را اختصاص دهیم.»
 
وقتی نتوانید فرصت را به خوبی مدیریت فرمایید و مدام از نرم‌افزار‌ریزی‌‌هایتان عقب بمانید؛ هم کلافه می‌شوید و هم استرس می‌گیرید. کارهایتان به هم میریزد و هیچ کاری را به موقع آحاد نمیکنید. حتی دور و بری ها هم معدود‌معدود از دست‌تان عصبانی میگردند که هیچ گاه در دسترس نیستید. چون مطمئنناً وضع زندگی کاری‌تان هم دست‌یه خرده از زندگی شخصی‌تان ندارد!
 
البته بایستی بدانید که بدون برنامه‌ریزی در هیچ کدام از این‌‌ها برنده نخواهید بود، زیرا با نظم بخشیدن به کارها می‌توان مسیر رشد را سریع‌تر طی کرد. هم اکنون فرقی ندارد صاحب کسب و کار میباشید یا عضوی از آن؛ به هر هم اکنون باید طبق اپلیکیشن‌ریزی پیش بروید.
 
 
دنبال یه شغل لبریز درآمد از اینترنتی؟
تو بعد از ظهر فرصت‌های اینترنتی بهترین راه رو بهت نشون میدیم!
برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.
استارت می‌کنم021-58438داخلی 1
خب، خبر خوش آن می باشد که مدیریت فرصت، یک مهارت می باشد و با تمرین و تلاش به دست می‌آید. در مسیر یادگیری این مهارت، بایستی داهیانه مقصود‌گذاری نمائید، تقدم‌بندی را فراموش نکنید، از مدیریت زمان و نرم افزار‌ریزی دست نکشید و از همه اصلی‌تر، به هم‌تیمی‌های خود اتکا داشته باشید و تقسیم وظایف فرمائید.
 
در ادامۀ نوشته‌ی‌علمی از اهمیت مدیر مجال در کسب و کار بیشتر حرف خواهیم کرد. شیوه‌‌های مدیریت مجال را خاطر می گیریم و یک‌سری پیشنهاد فوق‌‌العاده هم برایتان داریم.
 

استراتژی سئو چیست؟!

 

 
استراتژی seo، با هر آپدیت گوگل دستخوش تغییراتی می شه که کارشناسان بهینه سازی رو بدون چاره می کنه پس از هر آپ دیت، شیوه شغل خودشون رو تغییر‌و تحول و استراتژی هاشون رو بر طبق آپ دیت های نو ارائه بدن. اما سوال اینجاست که در سال 2023 با دقت به آپ دیت های آموزش سئو در مشهد جدید، چطور یک استراتژی خوب بچینیم که بهترین نوع استراتژی باشه؟! به دنبال با من هم پا باشید.
 
در صورتی تنها نیاز به یک بخش از مقاله دارید، میتونید روی اون نصیب کلیک کنید سریع اون قسمت رو رسیدگی نمائید.
 
استراتژی سئو چیست؟
استراتژی سئو محتوا
بهترین نمونه های استراتژی
روند بهینه سازی
برنامه ماهانه بهینه سازی
استراتژی بهینه سازی چیست؟!
استراتژی سئو فرآیند سازماندهی آموزش سئو مشهد محتوای یک وب سایت مطابق زمینه وب سایته. مقصود استراتژی سئو، بهبود منزلت اون تارنما در حاصل جستجوی گوگله. اصولاً، این فرآیندیه که طی می کنین، تا حداکثر میزان ورودی از گوگل رو دریافت نمایید.
 
اینکه یک استراتژی بهتر برای بهینه سازی وب سایت تون داشته باشید خیلی خیلی مهمه، به‌این خاطر که یاری میکنه توی مسیر درست بمونید و همیشه مطمئن باشید محتوایی دارید ساخت و ساز می کنید که استفاده کننده دنبالشه! نه اینکه صرفا محتوایی که فکر‌میکنید باحاله ساخت نمایید!
 
هنگامی که میخوایید با استعمال از بازاریابی محتوایی، برای خودتون مشتری پیدا کنید، استراتژی سئو مداقه زیادی پیدا می کنه. به دلیل اینکه چگونگی دیده شدن محتوای شما خیلی التفات داره! یکی از بهترین جاهایی که می تونید محتوای خودتون رو به دست کاربران و مشتریان برسونید، همین نتیجه ها جستجوی گوگل یا SERP می باشد. به این ترتیب استراتژی بهینه سازی رو بایستی خیلی خیلی جدی بگیرید.
 
seo استراتژی سئو وب سایت بر اساس تلفن همراه
اکثر کاربران امروزه با گوشی خودشون وب گردی می کنن و بیشتر کارهاشون رو با گوشی انجام میدن، برای همین خیلی مهمه که سایت شما برای تلفن همراه بهینه شده باشه و از طرفی، کاربران بتونن تجربیات مشابهی با دسکتاپ توی سایت شما داشته باشن. موقع چیدن استراتژی، به موبایل اعتنا ویژه ای داشته باشید.
 
نکته حائض اهمیت اینه که طبق الگوریتم های جدیدتر گوگل، گوشی توی تقدم قرار داره و گوگل موقع ایندکس، نخستین نسخه موبایل رو کراول میکنه و بعد میره سراغ نسخه دسکتاپ. بنابراین، خیلی خیلی گوشی رو جدی بگیرید.
 
دقت کنید که اکثر کارهایی که ما برای سئو وب سایت مون روی نسخه گوشی اجرا میدیم، فرایند های مجزایی نیستن! برعکس، فرایندهایی هستن که هم توی موبایل و هم توی دسکتاپ اجرا میشن و می تونیم با یک تیر دو هدف رو بزنیم.
 
توصیه می کنم نوشته ی علمی الگوریتم پنگوئن گوگل چیست؟! رو پژوهش کنین.
 
seo چیست؟
بهینه سازی، فرایندهایی میباشد که ما روی وب سایت هامون اعمال میدیم، تا توی نتایج جستجو توی مرتبه های بهتری قرار بگیریم. به طور مثال، ما میدونیم که گوگل با گاز وب سایت اهمیت میده، برای همین همت می‌کنیم سرعت سایت مون رو خوب کنیم تا گوگل ما رو توی نتایج بالاتر نشون بده. یا به عنوان مثال می دونیم که محتوای باکیفیت میتونه به سایت مون کمک کنه که رتبه های بهتری داشته باشه، برای همین عملکرد می‌کنیم محتوای بهتری تولید کنیم.
 
سئو به بخش های مختلفی تقسیم می شه:
 
On-page بهینه سازی: یا همون سئو داخلی سایت، که فرایندهایی که توی تارنما و صفحه ها سایت مون انجام میدیم تا وبسایت مون با صرفه باشه. مثلا نوشتن عنوان های عالی برای محتوا یا داشتن عکس های کیفیت بالا و کم حجم.
 
Off-Page seo: یا همون offpage که به فرایندهایی گفته میشه که سوا وب سایت مون جاری ساختن میشن. به طور مثال، ما از شبکه های عمومی به تارنما خودمون لینک میدیم، یا محتوامون رو توی شبکه های عمومی منتشر میکنیم که همه این مفاد جزو offpage seo حساب میشن.
 
Technical seo: این نوع از عمل ها، بیشتر روی کدهای تارنما تمرکز دارن. گوگل علاوه بر محتوای کیفیت خوب و offpage، به نکات فنی سایت ها مداقه میده. به عنوان مثال اینکه حجم صفحات سایت نادر باشه یا استفاده از استراکچر دیتا توی صفحه های و همچنین سئو سرعت وبسایت و بهینه بودن برای موبایل؛ همگی این موردها جزو سئو تکنیکال قرار می گیرن.
 
توجه کنید که کسب و کارها، اهداف مختلفی دارن. بدین ترتیب وظیفه یک کارشناس سئو اینه که اهداف تجارت رو بشناسه و بر اساس اونها استراتژی بچینه. مثلا بعضی از حصول و کارها نیاز به فروش بیشتر دارن، برخی ها هم صرفا برندسازی می کنن! اینا با هم گوناگون هستن.
 

 

 

چرا باید محتوای قدیمی را بروزرسانی کنیم؟

تعداد زیادی از محتواهای شما تاریخ انقضا ندارند. حتی پس از 1‌سال نیز می توانید محتوای قدیمی خود را دوباره منتشر فرمائید و مطمئن باشید که هنوز هم خواندنش برای کاربران مفید خواهد بود. ولی در صورتی این مطالب را دوباره به اشتراک نگذارید یا درخصوص آن‌ها کلام نکنید، افراد بسیار اندکی از وجودش با خبر خواهند شد. برای آن که گرد بیماری آلزایمر را از محتوای قدیمی خود منزه کنید، میتوانید آموزش سئو مشهد با افزودن نکات جدید، آن را بروزرسانی کنید. اما سوال اینجاست که چه استراتژی زیرکانه ای را می بایست بکار گیرید تا مخاطبانتان از تکثیرِ دوباره اخبار و مقاله‌ها قدیمی تان آزرده خاطر نشوند؟ در این مقاله قصد داریم راه‌های متفاوت برای نشر مجدد یک محتوای قدیمی را بیان کنیم. پس یاور ما باشید.
 
چرا بایستی محتوای قدیمی را بروزرسانی کنیم؟
بیشتر محتواهایی که بر روی وبسایت منتشر می‌شوند برای مدت زمان زمان بر معتبر هستند. می بایست در حیث بگیرید که در طول فرصت مخاطبان شما تغییر و تحول پیدا کرده آموزش سئو در مشهد و تجارتتان رویش می کند. برای مثال به احتمال زیاد مطالبی که شما در سال گذشته منتشر کرده اید، توسط مخاطبان تازه بازرسی نخواهند شد. بدین ترتیب درصورتی که میپندارید که مطالب ارزشمندی را در پیشین منتشر کرده اید، عالی هست آنان را دوباره با مخاطبان جدیدتان به اشتراک بگذارید.
 
همچنین، ممکن می‌باشد بعضی اوقات یک محتوا یا پُست وب لاگ، هنگامی که برای نخسین بار بر روی سایت منتشر می شود نتواند آن چنان که استعداد داراست، مخاطبان را به خود جذب کند. عامل ها اکثری در این زمینه موثرند، از جملهً شاید پُست تان را در طی مناسب منتشر نکرده اید. چنانچه تا به اینک بر روی شبکه‌های‌عمومی (مانند فیسبوک) مطلبی منتشر کرده باشید، می دانید که برخی از پُست ها نسبت به سایر مطالب، تعداد لایک بیشتری دریافت می کنند و بیشتر به اشتراک گذارده می شوند. استقبال عظیم از این مطالب، لزوماً به دلیل کیفیت بالای محتوایشان نیست. نشر مجدد یک نوشته‌علمی میتواند شانسی دوباره برای فراهم نمودن تعداد بیشتری از مخاطبان باشد.
 
 
دنبال یه فعالیت پر درآمد از اینترنتی؟
تو بعدازظهر زمان‌های اینترنتی بهترین روش رو بهت نشون میدیم!
برای مشاوره بدون پول، همین الان با ما تماس بگیرید.
شروع می‌کنم021-58438داخلی 1
مطمئن شوید که محتوای شما آپدیت می‌باشد
نکته مهمی که به هنگام انتشار مجدد یک پست کهن باید در حیث داشته باشید، این هست که هیچوقت محتوایی که آپ دیت نیست را دوباره منتشر نکنید. هیچ کس نمیخواهد مطلبی که به روز نیست و نکات مهمش قابل اجرا نیست را پژوهش کند. به همین خاطر سفارش می کنیم، پیش از آنکه مطلبی را بروزرسانی نمایید، آن را مطالعه و حتی دستکاری نمائید!
 
بروزرسانی محتوا با پاره ای تغییرات
چنانچه می خواهید محتوایی که تغییرات اندکی بر روی آن ایفا شد‌ه‌است را دوباره منتشر فرمائید، بهتر می باشد تاریخ انتشار اولیه و تاریخ انتشار مجدد را به کاربران نمایش دهید. بنابراین کاربران شما خواهند فهمید که یک نوشته‌علمی، آخرین بار در چه زمانی بروزرسانی شده است. باز هم باید توجه نمایید که محتوای منتشر شده آپ تو دیت می‌باشد و به درد مخاطبان سایت می خورد.
 
هنگامی که می خواهید پستی را دوباره منتشر فرمائید، بهتر می باشد نگرش های سابق آن را پنهان فرمایید. فرض فرمایید شما محتوایتان را بروزرسانی میکنید و مخاطبانی که برای اولین بار آن را می خوانند با طریقه های یک‌سال گذشته روبرو می گردند. مطمئناً این آیتم کمی برایشان خیره کننده خواهد بود. به این ترتیب پیشنهاد می‌کنیم که ترتیب دیدگاه ها را طوری تعیین کنید که آخرین کامنت ثبت شده در اولیهِ نصیب مشاهده گردد.
 
زمانی که محتوای خود را بروزرسانی کردید، با استفاده از شبکه های عمومی مانند چهره بوک و توییتر آن را به اشتراک بگذارید یا در خبرنامه خود مطلبی درباره تکثیر مجدد آن بنویسید. می توانید به این نکته اشاره فرمایید که پست منتشر شده، مربوط به چند وقت پیش هست و اطلاعات موجود در آن هنوز هم معتبر و قابل به کارگیری می‌باشد. یا اینکه می‌توانید مانند یک پست بی آلایش با آن واکنش نمائید و تک تک کارهایی را که برای افزایش ترافیک دیگر پست های خود انجام می دهید را برای آن پست نیز عملی سازید.
 

چگونگی لینک و پیوند‌های خروجی برای رتبه بندی گوگل

 

چگونگی لینک و پیوند‌های خروجی
بیشتر سئوکاران فکر‌میکنند که لینک و پیوند کردن به وب سایت‌های فرنگی که اعتبار بالایی دارا‌هستند، پشت گرمی گوگل به وبسایت شمارا زیاد می‌نماید. این قضیه در وب سایت searchengine پذیرش گردیده است.
33. مورد پیوند‌های خروجی
طبق الگوریتم Hill Top گوگل، موتورهای کاوشگر ممکن میباشد از محتوای سایتی که شما به آن پیوند داده‌اید تحت عنوان سگینال برای یافتن مورد وبسایت شما استعمال نماید. برای مثال؛ درصورتی که شیت‌ای دارید که درخصوص خودروست، پیوند دادن به صفحه ها مربوط به سینما اثرگذار نخواهد بود.
 
34. فرمان گویش و املا
به کار گیری درست گرامر و املا یکی‌از علامت‌های چگونگی تارنما میباشد. هرچند که مت کاتز یک سری سال پیش بدین مسئله را طور معلوم . آموزش سئو در مشهد

 
35. محتوای غیر نسخه برداری
آیا محتوایی که در وبسایت و صفحه ها شما جای‌دارد، اورجینال میباشد و بوسیله خودتان ساخت گردیده‌است؟ در حالتی‌که از یک وبسایت ایندکس‌گردیده نسخه برداری کرده باشید نمی‌تواند همانند محتوای مهم و اورجینال مرتبه‌ای برایتان به یار و همدم داشته باشد. شاید هم به هیچ عنوانً هیچ‌وقت ایندکس نشود.
 
36. با صرفه‌سازی برای گوشی (Mobile Friendly)
طبق الگوریتم گوشی گدون گوگل، تارنما‌هایی که برای ورژن گوشی با صرفه گردیده‌اند یا این که اصطلاحاً گوشی فرندلی می باشند، نزد گوگل اعتبار و آبروی بیشتری دارا هستند.
 
37. امکان به کار گیری موبایلی
اینترنت‌وبسایت‌هایی که یوزرها تلفن همراه به راحتی میتوانند از آن استعمال نمایند، در الگوریتم Mobile First Index امتیاز بیشتری می گیرند.
 
38. محتوای تکمیلی موثر
مبنی بر راهنمای درجه‌بندی گوگل، محتوای تکمیلی اثرگذار یکی مواقعی میباشد که چگونگی وبسایت و صفحه ها آن را به خیر آرم میدهد. به کارگیری از مبدل‌های ارز، ماشین اکانت فایده وام و شیوه نامه‌های تعاملی مثال‌هایی از محتوای تکمیلی موثر محسوب میگردند.
 
39. محتوای نهفته در تلفن همراه
محتوای نهفته در گوشی ممکن میباشد در مقابل محتوای به طور کاملً قابل مشاهده ایندکس نشود (یا این که وزن برابری نداشته باشند). هرچند به تازگیً یکی پرسنل Google اعلام کرده که محتوای نهفته مشکلی ندارد ولی در صورتی‌که محتوای انتقادی میباشد بایستی قابل مشاهده باشد.
 
مسلما بخوانید: معرفی 5 نرم افزار کاربردی برای حذف پس‌قضیه عکس و ویدئو
40. محتوای نهفته پشت تب‌ها
آیا یوزرها برای اینکه محتوای شما برایشان اکران داده خواهد شد بایستی روی تب‌ها کلیک نماید؟ در شرایطی‌که پاسخ مثبت میباشد می بایست بگوییم که گوگل اعلام کرده که‌این محتوا «ممکن میباشد ایندکس نشود».
 
41. تعداد لینک و پیوند‌های خروجی
به کارگیری بیش تر از حد از لینک و پیوند‌های خروجی dofollow میتواند تأثیر منفی بر روی درجه تارنما داشته باشد.
 
42. ارکان یک‌سری رسانه‌ای
به کار گیری از تصاویر، فیلم و بقیه موادتشکیل دهنده تعدادی رسانه‌ای قادر است آرم‌دهندۀ چگونگی بالای محتوای شما باشد و یکی کارداران اساسی سکو‌بندی وب سایت میباشد.
 
43. تعداد لینکهای داخلی به یک ورقه
تعداد لینک و پیوند‌های داخلی که از دیگر صفحه ها به یک ورقه داده می شود، بها آن برگه را برای گوگل بیشتر می‌نماید (در شرایطی‌که که صفحه های بهم مرتبط باشند). پیوند داخلی بیشتر موازی میباشد با التفات بیشتر یک کاغذ.
 
44. چگونگی پیوند‌های داخلی یک کاغذ
در لینک و پیوند‌سازی داخلی اعتنا داشته باشید که لینک و پیوند دادن از صفحاتی که رنک بالایی دارا هستند، بسیار اثر بیشتری دارااست نسبت به لینک و پیوند دادن از صفحاتی که پیج رنک ندارند یا این که پیج رنک آنان ضعیف میباشد.
 
45. لینک و پیوند‌های شکسته
پیوند شکسته یعنی نشانی لینک و پیوند داده گردیده حذف گردیده یا این که عوض شده باشد (ارور 404). هنگامی تعداد پیوند‌ها شکسته در یک شیت زیاد باشد، گوگل فکرمیکند که‌این تارنما به حالا خویش رها گردیده‌است و همین مورد اثر منفی در پیج رنک شما داراست. راهنمای مرتبه بندی گوگل از پیوند های شکسته برای نظارت چگونگی کاغذ مهم به کار گیری می‌نمایند.
 
46. سطح تلاوت
هیچ شکی وجود ندارد که گوگل سطح قرائت صفحه ها یک وبسایت را تقریب می زند. در واقع، گوگل معمولاً شرایط سطح قرائت را برای تارنما‌ها ارائه میدهد:
 
 
 
ولی اینکه گوگل دقیقاً از این داده ها چه استعمال‌ای می‌نماید، مشخص و معلوم وجود ندارد. بعضی از اشخاص معتقدند که سطح مقاله تازه کار به درجه‌بندی خوب وب سایت امداد می‌نماید چون همۀ عموم میتوانند آن را بفهمند. ولی بعضا دیگر این تئوری را رد می‌نمایند.
 
47. لینک و پیوند‌های متعلق (Affiliate)
لینک و پیوند‌های متعلق یا این که Affiliate به تنهایی آسیبی به مرتبه‌بندی وبسایت شما وارد نمی کنند. البته در‌حالتی که تعداد این پیوند‌ها زیاد باشد، الگوریتم گوگل اعتنا ظریف‌تری به بقیه سیگنال‌های چگونگی می‌نماید تا مطمئن گردد شما یک وبسایت متعلق نیستید.
 
48. خطاهای HTML
زمانی نرم‌افزار‌نویسی سایتتان صحیح جاری ساختن نشده و پر‌از خطاهای HTML میباشد، یعنی چگونگی تارنما شما ضعیف میباشد. این زمینه خیلی گفت و گو برانگیز میباشد البته بیشتر سئوکاران معتقدند که سایتی که صحیح کدونویسی گردیده، مرتبه بهتری در گوگل میگیرد.
 
50 درجه شیت (Page Rank)
جايگاه برگه از مداقه چندانی برای بهینه سازی منتفع وجود ندارد اما صفحاتی که اعتبار بیشتری دارا هستند (Page Authority) مرتبه بهتری در گوگل خواهند داشت.
 
51. ارتفاع URL
وقتگیر بودن بیشتراز حد URL ممکن میباشد به چشم شدن شما بوسیله ربات‌ها گوگل جراحت بزند. در مقابل پژوهش ها آرم داده‌اند که URL های کوتاه بیشتر در حاصل گوگل مشاهده گردیده‌اند.
 
 
 
52. مسیر URL
کاغذ‌ای که URL اش به نشانی ورقه مهم اینترنت‌وبسایت مجاورت‌خیس میباشد اعتبار بیشتری می گیرد تا صفحاتی که در عمق معماری تارنما قرار دارا هستند.
 
قطعا بخوانید: محتوای زردرنگ چیست و چه خصوصیت‌هایی دارااست؟
53. ویراستاران انسانی
اگرچه این مورد هیچ گاه تأیید نشده میباشد ولی گوگل حق انحصاری یک پتنت را تصویب کرده که به ویراستاران انسانی اذن میدهد بر روی SERP تأثیر داشته باشند.
 
54. تیم‌بندی صفحه ها تارنما
صفحاتی که در یک تیم‌بندی قرار گرفته‌اند در مرتبه‌بندی منزلت بهتری میگیرند؛ زیرا یک سیگنال مرتبط بودن برای گوگل ارسال می گردد. کاغذ‌ای که در مجموعه‌بندی مرتبط خودش قرار گرفته نسبت به صفحاتی که در طبقه‌بندی غیر مرتبط قرار گرفته میباشد، امتیاز بیشتری حصول خواهد کرد.
 
55. کلمه و واژه کلیدی در URL
واژه کلیدی هم یک سیگنال رابطه دیگر میباشد تا مسئله برگه معلوم خواهد شد. گوگل گفته میباشد که وجود واژه کلیدی در URL یک فاکتور خیلی خرد در سکو‌بندی تارنما میباشد؛ البته با این وجود جزو عامل ها اکانت می گردد.
 
56. حرفه URL
گروه‌بندی که در فن URL قرار میگیرد، بوسیله گوگل خوانده می گردد و عالی فهم و شعور می‌نماید که شیت شما درباره چه چیزی میباشد.
 

همکاری با طراح یا توسعه‌دهنده وب

طراح و بسط دهنده با یکدیگر تفاوت دارا‌هستند، ولی نکاتی برای همیاری خوب این دو شخص وجود داراست.
نظرها دیگر افراد را بپرسید
گرد هم آیی گردباد فکری یا این که پرسیدن سوال ها همگانی به شما یاری می‌نماید کنار دیگرافراد به خیر و خوبی شغل فرمائید. از دیگر اعضای دسته خویش بپرسید راجع‌به عمل شما چه نظری دارا هستند و دوست دارا هستند چه تغییراتی در آن تولید گردد. همۀ جزئیات را با آن‌ها به اشتراک بگذارید و آن گاه به نظرها آن‌ها گوش دهید.
مطلقا بخوانید: سه نوع فراخوان فعالیت که نرخ تبدیل وب سایت‌تان را به سقف می‌چسباند!
درصورتی که طراح به شما بگوید که تم رنگی آیتم به کار گیری، سابق میباشد می توانید از این لحاظ استعمال نمایید. در صورتی توسعه و گسترش‌دهنده به شما بگوید که ورژن تعاملی از محتوا به مجال بیشتری نیاز دارااست می‌توانید داده ها موردنیاز را در اختیارش بگذارید و از صرف هزینه‌های مازاد دوری نمایید.
نظارت کلی
ممکن میباشد مواقعی در روند بسط آموزش سئو در مشهد و پیاده سازی تغییر تحول نماید. در شرایطی که نظارت کلی از فعالیت خویش اجرا داده باشید میتوانید نقاط قوت و ضعف آن را بسنجید. مطمئناً در حالتی‌که فرصت استدلال ها را از پیش با کل جوارح هماهنگ کرده باشید، در نقطه پایان فعالیت از فیض متعجب نخواهید شد. به صورت نمونه متوجه خواهید شد که هیچ کدام از اعضای گروه‌تان به گویش رمزگذاری جدیدی که با آن آشنا گردیده اید، احاطه ندارد.
بازخوانی
در‌حالتی که هنوز محتوای خویش را به طراح یا این که توسعه و گسترش دهنده تحویل نداده اید، هنوز روند ایجاد محتوا کامل شدن نشده میباشد. آنان ممکن میباشد به شما یاری نمایند بخشی از محتوای جانور را مجدد بنویسید. براین اساس بایستی نسخۀ آخری بازخوانی خواهد شد. وقتی که متنی را اسکن می‌کنید و در مکان دیگری می چسبانید، هیچ چیزی غمناک خیس از این وجود ندارد که متن زیبای‌تان در گیر خطا تایپی گردیده باشد.
بدانید چه هنگامی بایستی برای یک ایده بجنگید
پیکار کردن شغل مشغول کننده ای وجود ندارد، البته در بعضی از مفاد ضروری میباشد. هر چقدر اشخاص بیشتری با محتوای شما تعامل داشته باشند، ایده‌ی اساسی ممکن میباشد به نظرتان عالی نیاید و ایده‌های دیگری به ذهن‎‌تان خطور نماید. مدام بایستی این قضیه را به خیال و خاطر داشته باشید که محتوای جانور برای چه کسی درج شده میباشد و چه‌طور بایستی از ایده خویش مدد فرمایید.
 
قدم های آجل در ساخت و ساز محتوای باکیفیت
شادباش! شما در حالا فراهم شدن برای ایجاد محتوای کیفیت بالا برای کمپانی خویش می‌باشید. هم اکنون که در مسیر صحیح ساخت و ساز محتوا قرار دارید و به خیر و خوبی در اکنون گسترش می‌باشید، مجال آن میباشد که نحوۀ تبلیغ کردن محتوای خودتان را در وب و شبکه‌های‌مردمی بیاموزید. فصل آن گاه این راهنما را به‌این زمینه تخصیص میدهیم.
 

هک رشد و تاکتیک های کششی جذب بازدیدکننده

 

 
میدانم در سرتان چه می‌گذرد. احتمالاً بقیه فصل‌های این شرکت مقاله ها را نادیده گرفته‌اید و یک راست به سراغ این فصل آمده‌اید. احتمالاً فکر می کنید هک رویش تنهاً به معنای جذب بازدیدکننده‌ تازه به سایت‌تان میباشد. واقعیت این میباشد که بعضا از شما خوانند‌گانِ این نوشته ی علمی، به شغل های اساس‌ای معرفی گردیده در فصل‌های ۱ تا ۴ راهنمای بی نقص هک پرورش ابداً اهمیتی نمی‌دهید. شما تنها ترافیک آموزش سئو مشهد می خواهید و بس، مگر خیر؟
 
اینجانب این مقصود و گرفتاری را متوجه می شوم. جذب بازدیدکننده‌های نو بسیار حیاتی و اصلی میباشد و نمیخواهم مداقه آن را انکار کنم، ولی یک لطفی به خودتان بکنید و تمرکز خویش را فقطً بر این جنبه از هک رویش قرار ندهید. در صورتیکه تمامی‌ی آنچه می خواهید، جذب بازدیدکننده میباشد اینجانب آن را ضمانت می کنم، البته سوای یک نگاه جامع به رویش نمی‌توانید این بازدیدکننده‌ها را فعال فرمایید یا این که آنان‌را نگه دارید.
 
با نگاهی جزئی‌گرایانه ناچار خواهید شد تاوان سنگینی بدهید تا خاطر بگیرید که ترافیک وبسایت، بخشی از یک معادله‌ی بزرگتر میباشد. به این ترتیب، یک توشه دیگر پیشنهاد می کنم که آحاد فصل‌های این خصوصی مقاله ها را بخوانید.
 
۳ تاکتیک جذب بازدیدکننده در هک پرورش 
خب، شما قصد دارید برای اینترنت‌تارنما خویش بازدیدکننده جذب نمایید، صراحت دارد؟ بایستی سرویس شما پهنا کنم که در بررسی آخری، 3 طرز برای جذب بازدیدکننده وجود دارااست. خیر بیشتر و خیر نادر‌خیس! شما می توانید بازدیدکنندگان را به سمت خویش بکشید (Pull)، آنان را به سمت خویش هل دهید (Push) یا این که از تولید ها خویش برای جذبشان به کار گیری فرمائید (Product). این شیوه‌های جذب ترافیک، به تاکتیک‌های 3P آوازه دارا هستند.
 
شاید برایتان پرسش گردیده است که‌این نحوه‌ها چه تفاوتی با یکدیگر دارا هستند؟ خب، بسیار خوشحالم که‌این پرسش را پرسیدید.
 
تاکتیک های کششی جذب بازدیدکننده (PULL)
اولیه طرز برای جذب بازدیدکنندگان، این میباشد که آنها‌را به سمت اینترنت‌وب سایت خویش بکشید. درین نحوه به آن ها دلیلی می‌دهید که به نزد شما و متاع‌تان بیایند. در واقع آن‌ها‌را تحریک میکنید، تشویق میکنید و به سمت خودتان می‌کشانید. خویش این شرکت مقاله ها هک رویش نیز یکی‌از گونه های تاکتیک های کششی جذب بازدیدکننده میباشد. شما به خیال و خاطر این مقاله‌ها به سمت ما کشیده گردیده‌اید. ما ناچار نبودیم در فضای آنلاین درپی شما بگردیم، بلکه شما مارا پیدا کرده‌اید.
 
تاکتیک های فشاری جذب بازدیدکننده (PUSH)
همان گونه که از نام این نحوه معلوم میباشد، از طریق کشیدن تهاجمی‌خیس و فعالانه‌خیس میباشد. درین نحوه، به مکان ترغیب اشخاص، به سراغشان می روید و آنان را به سمت اینترنت‌وبسایت و متاع خویش هُل می‌دهید. به عنوان مثالً شاید یک نفر بخواهد یک کلیپ از وب سایت آپارات تماشا نماید، البته با دیدن تبلیغ شما در آپارات به کلی تصمیمش عوض میگردد و به اینترنت‌تارنما شما میاید؛ یا این که در مثالی دیگر، فردی میخواهد در گوگل کاوش نماید، ولی زمانی اطلاع رسانی شمارا در حاصل گوگل می‌بیند، روی آن کلیک می‌نماید و بقیه نتیجه ها کاوش را نادیده میگیرد.
 
در واقعیت با این شیوه شما به آنجایی می روید که یوزرها حضور دارا‌هستند و آنها‌را به سمت کالا خویش هُل می‌دهید.
 
تاکتیک های بر پایه ی متاع (PRODUCT)
طریق سو‌مین که میتواند به اینترنت‌تارنما شما ترافیک بیاورد، خویش متاع‌تان میباشد. در صورتیکه تا به درحال حاضر دوستان خویش را به یک کانال اجتماعی دعوت کرده‌اید، پس می دانید که چطور می‌اقتدار از خویش فرآورده برای جذب ترافیک به کار گرفت. هر هر کس از متاع شما به کار گیری می‌نماید، قادر است اشخاص بیشتری را به به کارگیری از آن دعوت نماید.
 
تاکتیک های کششی (Pull) و فشاری (Push) مثال‌هایی از اجرای هک رویش میباشند که متکی به بازتعریف معنا توزیع می باشند. در‌صورتی‌که یادتان باشد در اولی فصل این راهنما، یعنی هک رویش چیست؟، گفتیم که وب موجب بازتعریف مفاهیم «کالا» و «توزیع» شد‌ه‌است.
 
در حالتی‌که بدانید که عموم چه‌طور در فضای وب حضور می یابند و به کجاها راز می زنند، بعد می توانید با تمرکز بالایی آنان‌را ترغیب نمائید به تارنما شما راز بزنند. ولی در شرایطی که ندانید که عموم در فضای اینترنت کجا توده می گردند و چه چیزی سبب ساز می گردد از آنجا به جایی دیگر کوچ نمایند، نخواهید توانست به نحو موثری آن ها را به سمت اینترنت‌وب سایت خویش بکشید یا این که هُل بدهید.
 
سومی شیوه (یعنی جنس) مغایر تاکتیک های کششی و فشاری، به بازتعریف معناِ توزیع ارتباطی ندارد، بلکه ناشی از بازتعریف معنی مال میباشد. همان طور که در فصل نخستین گفتیم، امروزه دیگر خویش تولید ها میتوانند در جذب مشتری نقش اعمال نمایند و این یک واقعه تاریخی در دنیای حصول‌و‌عمل میباشد.
 
نکته‌ی ضروری که بایستی بدانید این میباشد که هر کدام از این سه نحوه در ارتباط مطلوب و وقتی که به وسیله فردی کاربلد جاری ساختن گردیده باشند، پاسخ می دهند. احتمالاً همانگونه که در حالا رسیدگی این سه طریق و تحقیق تفاوت‌هایشان بودید، بدین فیض رسیدید که یک کدام از آن ها نسبت به دو شیوه دیگر برتری داراست. البته بایستی بدانید هر سه‌ی آنان منزلت ویژه و ارزشمندی در زرادخانه‌ی یک هکر رویش دارا‌هستند.
 
بخش اعظمی از تولید ها در شغل، ترکیبی از تاکتیک های کششی، فشاری و مال را به سرویس میگیرند. پس الان وقت آن وجود ندارد که با یک‌دندگی بخواهید صرفا یکی‌از این سه نحوه را که به هر دلیلی در ذهنیت شما رفیعتر به حساب میآید، به سرویس بگیرید. فراموش نکنید که هکر پرورش صرفا پرورش می خواهد و برای این عمل از هر ابزاری که در مشت داراست به کارگیری می‌نماید. پس، تمرکز، نیرو و انرژی خویش را تنهاً به یک شیوه محصور نکنید.
 

طراح UX دقیقاً چه می‌کند؟

حدود پانزده دقیقه به جلسه باقیمانده بود و باید زودتر به محل کار می‌رسیدم. مثل مدام در پارک مجاورت کمپانی، سنگ‎فرش‎ها را نادیده گرفتم و همچنین بی‎مراعات از میانه چمن رد شدم.
ولی دیگر هیچ چمنی در مسیری که اینجانب عبور می‎کردم باقی نمانده بود. انگار بشر‎های عجول و بی‎مراعات‎ای مثل اینجانب آنقدر تعدادشان زیاد میباشد که زودتر و آموزش سئو مشهد صال از هر چیزی برایشان اساسی‎خیس باشد. در واقع، ما ناخودآگاه مسیر متفاوتی را برای خودمان ساخت و ساز کرده بودیم که با آنچه طراح از قبل پیش رویمان گذاشته بود، تفاوت داشت.
شاید بپرسید که ربط روایت اینجانب به تجربه کاربری چیست؟
راستش را بخواهید، اینجانب هنگام عبور از آن مسیر خوشگل وا رفته نبودم و ترجیح می‌دادم مسیر دیگری را جایگزین کنم! این یعنی پیاده سازی ظاهری اگرچه خوشگل بود، اما تجارب‎ی راحتی را برای اینجانب ساخت نمی‌کرد، در بهره، یک مکان پیاده سازی تجربیات کاربری نقص‌ داشت!مقایسه ux و ui
احتمالاً طراح پارک با خودش هزار و یک فلسفه آموزش سئو در مشهد  بافته که مسیرهای پیچ در پیچ و زیبایی اخلاق نماید، البته در غایت، اینجانبِ شهروند – بخوانید استفاده کننده – حق تقدم مهم‎ام زودتر یا این که شل و ول‎خیس وصال به مقصد میباشد. البته این بدان شکل وجود ندارد که زیبایی را نادیده بگیریم! چراکه مخاطب در ناخودآگاه خویش زیبایی را شعور می‎نماید و رابط کاربری یا این که به عبارتی User Interface هم برایش اساسی میباشد.
خب از روایتگری بگذریم و کمی وارد تمجید‎های رشته‎ای‌خیس شویم. در‌صورتی‌که می‎خواهید بعداز قرائت این نوشته‌ی علمی برای سایر توضیح دهید که حقیقتاً تجارب کاربری چیست؟ به چه درد ما می‎خورد و طراح UX چه کارهایی باید بکند، با ادامه این نوشته‌ی علمی یاور گردید.
تجارب کاربری یا این که UX چیست؟
سازمان جهانی استاندارد (ایزو) تجارب کاربری را چنین تعریف‌و‌تمجید می‌نماید:
«تجارب‎ کاربری (User Experience) به اختصار UX، مشتمل بر رفتارها، طریقه‌ها و احساسات یک استفاده کننده درباره به کارگیری از یک جنس، سامانه یا این که خدمت خاص میباشد. یعنی در تعامل بشر و رایانه، جنبه‌های کاربردی و تجربیات‌های باارزش و معناداری برای مخاطب وجود دارد که به طور عاطفی بر وی تاثیر می گذارد و احساسش را تغییر و تحول میدهد.
کمی غامض بود، خیر!؟
پس بیاید یه خرده ساده‌خیس بدین تعریف از تجربیات کاربری برسیم:
 
تجارب کاربری عکس العمل مخاطب هنگام به کار گیری از تولید ها یا این که سرویس ها شماست؛ به عبارت دیگر، مخاطب زمانی از فرآورده شما به کارگیری می‎نماید، چه حسی دارااست و چه فکری ‌می‌نماید.
اصطلاح تجربه کاربری را نخستین دفعه ، دان نورمن در ده سال 80 استفاده نمود، ولی مضمون‌ آن، دوران متعددی پیش از آن هم وجود داشته‌میباشد. قرن‌هاست که انسان‌ها در‌پی باصرفه‌سازی دور و اطراف دور و اطراف خویش برای حداکثر راحتی کاربر می‌باشند. حتی از مجال بشر‌ها اول، کلیه به دنبال تجربه کاربری عالی بوده‌اند و گرنه تا الان این همگی ابتکار عمل برای راحتی انسان به وجود نمی‌آمد.
 
فارغ از اغراق می‎توان گفت، مهم ترین اصل در تشکیل داد تجارب کاربری عالی، آماده آوردن شایسته ترین چاره، بدون هرگونه ابهام یا این که دشواری، پیش روی کاربر است. بعداز این اصل، رعایت آسانی و نازکی در آنچه به استفاده کننده ارائه می‎دهیم، از اهمیت بالایی در افزایش چگونگی تجربیات کاربری شامل است.
 
ولی صرفا به کارگیری سهل و آسان از مال ملاک وجود ندارد. محصولاتی مثل آیفون که UX فوق‌العاده‌ای دارند، خیر صرفا به قابلیت استفاده و کاربرد وارفته آن دقت دارا‌هستند، بلکه بر جنبه‌های دیگری مثل لذت، کارایی و سرگرمی هم تمرکز می‌نمایند.
 
این روز ها بازار UX در دنیای قابل انعطاف‌افزاز و سایت‌ها و گشوده‌ی‌ها حسابی داغ و لبریز حریف میباشد؛ زیرا همه میدانند که یوزرها بیشتر وقت خویش را در دنیای مجازی می‌گذرانند. خب قاعدتاً هرجا مخاطب باشد، تجربیات کاربری هم هست. ولی، UX تنها به دنیای وب و قابل انعطاف‌افزاری محصور نمی شود؛ اما در دنیای دیجیتال، دقت به UX عنایت خیلی بیشتری پیدا می‌نماید؛ به جهت اینکه کاربر، با گاز قادر است یک جایگزین برای تارنما و اپ شما پیدا نماید.
 
به عنوان مثالً زمانی یک خودکار میخرید و بعداً می‌فهمید موقع تایپ کردن با آن وا رفته نیستید، شاید به عبارتی لحظه عوضش نکنید (البته اینجانب خودم به عبارتی لحظه عوضش میکنم، شمارا نمی‌دانم). البته در صورتیکه یک سایت را گشوده کنم که ظاهری شلوغ و پلوغ داشته باشد، یا این که بخواهد منرا به خیال سرعت پایینش در انتظار نماید، سریع میروم سراغ تارنما آجل!
 
تجارب کاربری مشتری
یک کمپانی برای اینکه حواسش به همه این حادثه‌ها باشد که‌این شم‌های نامطلوب در مشتری ساخت نشود، نیاز به یک دارای تخصص UX داراست. در نصیب آن‌گاه قرار می باشد درباره ی فعالیت یک طراح UX حرف بزنیم.
 
طراح UX دقیقاً چه می‌نماید؟
پیش از توضیح شغل طراح UX، استارت می بایست بدانیم ابداً مقصود پیاده سازی UX چیست؟
 
6 دلیل عدم توفیق بهینه سازی و راه‌های مقابله با آن هاحتما بخوانید: 6 استدلال عدم توفیق seo و طریق های رویا رویی با آنها
هدف پیاده سازی UX این است که تجربه دلخواه، وارفته، کارآمد و مطلوب در همه گزینه‌های یک کالا ساخت نماید. از گزینش و مراحل خرید گرفته تا استفاده از آن بوسیله استفاده کننده.
 
خب، اکنون یک نفر می بایست باشد تا همه عناصری که‌این تجارب‌ها را ساخت می‌نماید، پژوهش نماید. این شخص می بایست محاسبه نماید که‌این مال یا این که سرویس، جمعاَ فرایند، چه احساساتی در مخاطب ساخت می‌نماید؟ آیا چیزهایی که استفاده کننده می‌مراد، برایش آماده گردیده یا این که خیر؟ و اینکه چقدر به کارگیری از آن آسوده میباشد.
 
شغل طراح UX از هنگامی که هنوز محصولی نیست آغاز می گردد. اولی عمل وی این میباشد که مشتری‌ها و نیاز آنها را شناسایی نماید و در‌صورتی‌که محصولات مشابهی وجود داراست، ببیند عموم چه مشکلاتی با آن‌ها دارا‌هستند.
 
با رسیدگی تجربه‌های خوب و بد یوزرها، برای هر کدام راه حل‌های مختلفی را ارائه می‌نماید که صد ولی خودش نیاز به بازرسی‌های علمی و فنی دارااست؛ در غایت شایسته ترین روش، با دقت به راحتی استفاده کننده و علاقه‌هایش تعیین می‌شود. گاهی طراح بایستی خودش را مکان استفاده کننده بگذارد تا ببیند که رفتار و شم مخاطب در زمینه ی کالا چه میتواند باشد. از جملهً هنگام پیاده سازی یک سایت یا این که نرم افزار، طراح مجموع شغل‌هایی که مخاطب قرار میباشد در آن انجام دهد را در حیث میگیرد و برای هر یک، ساده‌ترین، زیباترین، کارآمدترین روش را ارائه می دهد که شایسته ترین واکنش را داشته باشد.
 
نادر‌کم دارد مشخص و معلوم می‌گردد که شغل طراح تجربیات کاربری به‌این راحتی‌ها هم وجود ندارد. این تنها یک توضیح بی آلایش و مفهومی از این عمل پرکاربرد بود و اگرنه در عمل نیاز به مهارت‌های متنوعی داراست. به‌لحاظ، یک طراح UX می بایست، هم دانش مدیر داشته باشد هم بازاریابی و فروش!! هم درباره پیاده سازی بصری و زیبایی‌شناسی داده ها داشته باشد و هم بتواند کمی پا در کفش روانشناس‌ها بکند. داده ها فنی هم که دیگر که مکان خویش داراست. زیرا قرار میباشد در همگی روند گسترش مال حضور داشته باشد.
 

آنالیز SWOT از کجا به وجود آمد؟

 
تا بحال برای‌تان اتفاق افتاده میباشد که خیلی اپلیکیشن‌ریزی و کوشش بکنید ولی در غایت منفعت‌ای که میخواهید را به دست نیاورید؟ در صورتیکه اینگونه تجربه‌ای دارید، راه‌حل کار شما مطالعه سوات (بررسی SWOT) است.
در این نوشته‌علمی شیوه تجزیه و رسیدگی SWOT را به همدم جدول SWOT برای‌تان فراهم کرده‌ایم. داشتن شعور صدق از سبک سوات می تواند دید شما‌را نسبت آموزش سئو مشهد به جوانبی از استخراج‌و‌کارتان گشوده نماید که شاید خودتان هم از آن خبری نداشته باشید! در انتهای نوشته‌ی‌علمی، برای اینکه مضمون‌ سوات را بصورت عملی مشاهده کنید، دو مثال کاربردی از این تحقیق را پیش پای‌تان نهاده‌ایم. در همین راستا توصیه می کنیم سری هم به ۳۶۵ بوک بزنید، چرا؟ زیرا ما در ۳۶۵ بوک خلاصه صوتی برگزیدگان کتاب‌های عالم در ارتباط بازاریابی و تجارت را معرفی کرده‌ایم و درصورتی که بیزینسی دارید و یا این که فکر راه‌اندازی یک استخراج و کاری در رمز دارید، این کتاب‌ها در‌این مسیر میتواند به شما یاری دهد.
 
 
هدیۀ : سوال‌نامۀ مجانی SWOT
آیا قصد دارید تجارت خویش را با ماتریس آموزش سئو در مشهد سوات پژوهش فرمائید؟ ما یک سوال طومار مشمول آموزش، مثال عملی سوات و دو جدول سوات و استراتژی های راهبردی آن را برای شما مهیا کرده‌ایم.
برای مشورت کردن رایگان، همین الان با ما تماس حاصل نمایید.
سوال‌نامۀ سوات را دانلود می‌کنم021-41897070داخلی 3
کلمه SWOT یعنی چه؟
در بالا بیایید یه خرده راجع به خویش کلمه و واژه \\\"SWOT\\\" حرف بزنیم و ببینیم که به هیچ وجه این واژه و کلمه انگلیسی چه مضمون‌ دارااست.
 
کلمه و واژه SWOT از کنار هم قرار دادن حروف اول چهار واژه و کلمه‌ی Strengths (نقاط قوت)، Weaknesses (نقاط ضعف)، Opportunities (مجال‌ها) و Threats (تهدید ها) ایجاد شده است. همان طور که از اسمش پیداست، این تکنیک به ما امداد می‌نماید تا به نقاط قوت و ضعف خودمان پی ببریم، مجال های پیش روی خودمان را بشناسیم، و تهدیدهای احتمالی را به نحوه موثری مدیر کنیم.
 
محاسبه SWOT از کجا پدید آمد؟
حول و حوش ده سال‌های 60 یا این که 70 میلادی بود که یک مدرس کالج به نام آلبرت هامفری در کالج استنفورد ایالات متحده مسئول یک پروژه تحقیقاتی بود. این استاد برای اینکه نرم‌افزار‌های استراتژیک خودشان را پژوهش کرده و متوجه عامل ناکامی آن بشود، یک تکنیک ارائه بخشید که اسمش تکنیک SOFT بود. دقیقا مثل طرز SWOT، در روش SOFT هم حروف نخستین چهار واژه و کلمه کنار هم چیده گردیده‌اند:
 
صحبت S به مکان کلمه Satisfactory (در معنای رضایت‌بخش) برای قسمت‌هایی از عمل که موقتی رضایت‌بخش هستند.
 
صحبت O به مکان کلمه Opportunities (در معنای فرصت‌ها) برای زمان‌هایی که می‌اقتدار در بعدی برای توسعه و گسترش بهره مند شد.
 
کلام F به مکان واژه Faults (در معنای ایرادها) برای شناسایی ایرادهای مو جود در شغل.
 
و حرف T به مکان واژه Threats (در معنای تهدید ها) برای نماد دادن تهدیدهایی که توسعه و توفیق کار را عقب می‌اندازند.
 
درحال حاضر ممکن میباشد بپرسید که طرز سافت (SOFT) چطور به سوات (SWOT) تبدیل شد؟ در سال 1964، سمیناری به نام \\\"نرم افزار‌ریزی بلندمدت\\\" در زوریخ (سوئیس) برگزار شد. در‌این سمینار، یکی سخنرانان برای اولین بار سبک سوات را معرفی کرد و به حضار هم گفت که‌این سبک، اقتباسی از سبک SOFT آقای هامفری است.

 

شما تنها یک وبلاگ نویس نیستید!

 

با ارتقاء ضریب نفوذ اینترنت در مرز و بوم، بحث مشاغل اینترنتی و کسب درآمد از وبلاگ و وب‌سایت قوت بیشتری به خود گرفته می باشد. از رونق افتادن بازار فیزیکی و نیاز به سرمایه‌گذاری بالا برای ساخت‌و‌ساز کسب و کار در آن از یک سو، و استقبال مردم از تولیدها و سرویس‌های اینترنتی از سوی دیگر، موجب شده تا بعضا به سرمایه‌گذاری و ساخت و ساز بیزنس در چنین فضایی ابراز گرایش کنند.
 
با این وجود طی سال‌های اخیر آموزش سئو مشهد  با افزایش رقابت دربین سایت‌های تجاری هزینه‌های فعال‌ساز‌ی و محافظت وب‌وبسایت نیز ارتقاء یافته است. با این وجود همه‌چیز تنها به پول خاتمه نمی گیرد. بخشی از این درآمدزایی به ابداع و مهارت شما نیز بازمی‌خواهد شد، به‌طوری که امروزه عدۀ بسیاری در درون و خارج از کشور با استفاده از وبلاگ‌های خود و با هزینه‌ای بسیار نادر به کسب درآمد مشغول‌اند.
 
در کشورهای پیشرفته، وبلاگ نویسی به عنوان یک کار کاملاً جا افتاده می‌باشد و عدۀ زیادی از این طریق سرگرم کسب درآمد می‌باشند. در ایران نیز، با اینکه ماهیت وب لاگ و وبلاگنویسی هیچ وقت به جایگاهی که بایستی نرسید، اما عده‌ای توانستند از طریق وب لاگ نویسی کسب درآمد کنند. وب لاگ یک پزشک نمونه بسیار نه برای این آیتم می باشد.
 
درصورتی که کسب درآمد از وب لاگ نویسی دغدغه اساسی آموزش سئو در مشهد این روزهایتان می باشد، مطلقاً این نوشته‌علمی را تا پایان مطالعه فرمائید. در‌این نوشته‌علمی قصد داریم به شما بگوییم به چه شکل می توانید از بلاگ نویسی کسب درآمد فرمایید. ولی پیش از هر چیزی به باد داشته باشید که:
 
شما صرفا یک بلاگ نویس نیستید!
لحظه‌ای که تصمیم می‌گیرید از وبلاگ خود کسب درآمد کنید، دیگر تنها یک وبلاگ نویس نیستید. در آن لحظه شما نیز به یک کارآفرین نوپا تبدیل شده‌اید و وبلاگ شما به یک کسب و کار کوچک بدل میشود. شما احتمالاً نرم افزار ریزان مالی، کارآفرینان و فعالان حوزه بیزنس که سمینارهای بدون‌پول برای جذب مشتریان برگزار می‌کنند را دیده‌اید، درست است؟
 
خب، وبلاگ نویسی هم همانندی بسیاری به این سمینارهای آزاد داراست. شما تخصص، دانش، اطلاعات و حتی علایق خود را به امید جذب خواننده و جلب متکی بودن آنها به بدون‌پول در دست عامه مردم قرار می‌دهید.
 
مسلما بخوانید: مشترکین روزنامه وبلاگ خود را افزایش دهید
 
کسب درآمد از وبلاگ نویسی ، البته به چه شکل؟
مطمئناً قرار نیست یک روزه و با یک نوشته‌علمی معجزه کنیم و شمارا به درآمدزایی برسانیم. ترجیح می‌دهیم معقولانه رویکرد رسیدن به کسب درآمد از وبلاگ را به فرآیند مختلف تقسیم کنیم تا به نیکی نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید. در حالتی‌که بخواهیم 0 تا 100 کسب درآمد از وبلاگ نویسی را صرفا نام ببربم، باید بگوییم:
 
در اولی قدم، یک وبلاگ بسازید.
محتوای مفید و مناسب ساخت‌و‌ساز فرمائید.
محتوای خود را بهینه‌سازی فرمایید.
به‌دنبال مخاطبان بیشتر بگردید.
پشت گرمی و وفاداری مخاطبان خود را جلب نمایید.
و در نهایت، از ارتباط خوب خود با بازدیدکنندگان برای کسب درآمد به کار گیری نمائید.
هرچند مورد ها بالا در ظاهر اندکی کلی و نا مفهوم به نظر می‌رسند، البته بعضی از آنان نیازمند دقت، تجارب و زمان زیادی برای احاطه کافی می‌باشند. با این وصف به شکلی مبسوط،  هرمورد از پروسه ذکرشده را گستردن خواهیم داد.
 
یک وبلاگ بسازید
کسب درآمد از بلاگ قصۀ مرغ و تخم مرغ نیست زیرا تا زمانی که یک وب لاگ نداشته باشید خبری از درآمد نخواهد بود. در واقع، ساختن یک بلاگ مانند خلق یک تخم مرغ می باشد و به تنهایی شما‌را به درآمدزایی نمی‌رساند. بسیاری از اشخاصی که ایده تشکیل داد یک وبلاگ به ذهنشان میرسد، پیش‌قضیه چندانی از مسائل تکنولوژیک مربوط به تشکیل داد و اداره وب لاگ ندارند و صرفا در مسئله ساخت و ساز محتوا خبره هستند. با این اکنون، در حالتی‌که شما هم نمی‌دانید چه‌گونه باید یک بلاگ بسازید به هیچ عنوانً نگران نباشید زیرا عمده وبلاگ‌نویس‌های عالم با این نقص‌ روبرو هستند.
 
ساخت وبلاگ مراحل آنچنان تخصصی نیست و تنها کافی می‌باشد با عضویت در یکی‌از سرویس‌دهنده‌های وب لاگ ایرانی مانند بلاگفا یا کشور وبلاگ برای خود یک وبلاگ ایجاد فرمایید. افزون بر این، سرویس‌دهنده‌های خارجی نیز وجود دارا‌هستند که امکانات مناسبی در دست کاربران قرار می‌دهند اما معمولاً بین ایرانیان کمتر شناخته‌شده هستند که از فی مابین آنها می‌توان به ClearBlogs و Blogger اشاره کرد.
 
با این اینک، در‌صورتی‌که می خواهید یه خرده حرفه ای‌تر با این آیتم برخورد کنید بهتر می‌باشد از سیستم‌های مدیریت محتوایی مانند وردپرس استفاده فرمایید. زمانی که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده میکنید، در حقیقت وبلاگ شما به طور یک وبسایت رسمی با دامنه منحصربه‌فرد به مخاطب معرفی می گردد. همچنین، در وردپرس این قابلیت را دارید که قالبی را که مبتنی بر ذوق و سلیقه‌تان را بر روی وب لاگ خود قرار دهید. با این اینک باید ذکر کرد که در حالتی که دانش و تخصصی در ساخت و مدیر وب لاگ و وب‌سایت ندارید، استفاده از سیستم وردپرس، در مقایسه با سرویس‌های وب لاگ نویسی، برایتان هزینه خواهد داشت. در حالتی‌که می‌توانید کمی پول در نخستینِ عمل خرج فرمائید، پیشنهاد ما سیستم وردپرس می‌باشد. در بعد از ظهر آموزشی «فعال‌سازی سایت» هرآنچه نیاز است بدانید را به شما یادگرفتن می‌دهیم. حتماً سرفصل‌های این بعدازظهر را رسیدگی کنید.
 

مفاهیم مقدماتی با سئو موتورهای جستجو

 

تعریف‌و‌تمجید seo یا سئو سایت برای موتور های جست و جو
seo به صورت انگلیسی seo نوشته می گردد و مخفف عبارت search engine optimization است. در فارسی به seo، سئو وب سایت برای موتور های جست و جو گفته میگردد.
 
به گویش معمولی seo دسته ای از فرایندهایی آموزش سئو در مشهد است که برای کسب جایگاه نخستین گوگل (و موتور های جست و جویبار دیگر) در یک یا یک‌سری عبارت خاص اعمال می شود
 
مراد از موتور های جست و جو فقط گوگل نیست! با اینکه 99 درصد کاربران اینترنت در کشور‌ایران از گوگل به عنوان موتور جست و جو استفاده می کنند ، البته به خاطر داشته باشید فعالیت بهنیه سازی یا سئو مختص این موتور جست و جوی‌بار محبوب نیست.
 
موتور های جست و جوی بار دیگری که می توان خاطرنشان کرد ممکن هست نام آنها‌را شنیده باشید ، بینگ و یاهو هستند. همگی اصولی که برای سئو به شغل گرفته می گردد برای تمامی این موتور ها مورد قبول میباشد.
 
آنچه که می بایست در حین بهینه سازی یا بهینه سازی به آن توجه کنید ، این میباشد که بهینه سازی درحالت کلی 2 رو دارد که یک روی آن مخاطب و روی دیگر آن موتور های جست و جو می باشند.
 
با اینکه توسعه های گوگل نشانه می دهد تا سال های آموزش سئو مشهد آجل ربات های خود را کاملا شبیه به کاربر می کند ، ولی با این وجود بهتر می‌باشد در حین بهینه سازی از اینکه به هرحال ربات ها هیچگاه مانند آدم ها عمل نخواهند کرد قافل نشوید.
 
شالوده و پایه شغل موتور های جست و جو
 
 
وقتی که کاربران از موتور های جست و جو برای یافتن پاسخ خود به کارگیری می کنند ، این موتور ها از میلیون ها داده ای که پردازش کرده اند ، بهترین ها را متناسب با مقصود جست و جویبار کاربر به او سفارش خواهند بخشید.
 
این پیشنهاد ها در قالب ترتیب از پیوند 1 آغاز و تا چند برگه ادامه پیدا می کنند. بیش از نصف کاربران پس از اینکه حاصل را می بینند ، روی لینک نخستین کلیک می کنند. هرچه پیوند های پیشنهادی زیر تر قرار گرفته باشند ، تعداد کلیک نیز کمتر خواهد شد.
 
جذاب میباشد بدانید فقط 1 درصد از کاربران بعد از جست و جو به شیت دوم گوگل می‌روند که این عنایت سئو را بیشتر نشانه می‌دهد.
 
موتور های جست و جو با به کارگیری از ربات های گوناگون ، فرمت های متفاوت محتوا را محاسبه می کنند. برای مثال گوگل برای تشخیص محتویات تصاویر از رباتی به نام Googlebot Images به کار گیری می کند.
 
آنگاه محتوایی را که برسی کرده است ، در پایگاه داده خود قرار می دهد تا در بهترین موقع به مخاطب نشانه دهد. در ادامه به مرحله ای از این فرایند اشاره می کنیم :
 
1. کراول یا خزش ربات ها در صفحه تارنما
زمانی که محتوایی در وب منتشر می گردد ، گوگل با به کارگیری از ربات های خزنده ای که به آنها اسپایدر نیز می گویند ، در ورقه خزش می کنند (در اصطلاح کراول) و اطلاعات را حصول می کنند.
 
2. ایندکس و فعالیت ذخیره اطلاعات در دیتابیس
هنگامی که ربات ها پس از خزش موفق شدند محتوا و مضمون‌ آن را ادراک کنند ، فعلا نوبت نسخه برداری از آن ها و ذخیره در دیتابیس خود (ایندکس) فرا رسیده می‌باشد.
 
در فصل دوم بیشتر در خصوص کراول و ایندکس گوگل سخن خوا‌هیم کرد.
 
تبلیغات گوگل ادوردز و تفاوت آن با بهینه سازی
خب همانطور که احتمالا می‌دانید ، بسیاری از بیزینس ها و استخراج کارهای خدماتی ترجیح می‌دهند شروع از طریق گوگل ادوردز کاربران خود را جذب کنند. درین نوع از کانال دیجیتال مارکتینگ ، به ازای ورود کاربر به سایت بایستی مبلغی به گوگل پرداخت شود.
 
در یک تعریف معمولی می توان اعلام‌کرد ، تبلیغات گوگل ادوردز تبلیغاتی می‌باشند که سایت شما را در واژه کلیدی مورد نظر ، در ورقه اول گوگل نمایش خواهد داد. تشخیص تبلیغات از حاصل اورگانیک کار راحتی می باشد ؛ کافیست به کنار لینک و پیوند های پیشنهادی در ورقه جست و جو (در اصطلاح SERP نامیده میگردد) نگاه کنید، حتما متوجه کلمه و واژه AD یا آگهی خواهید شد.
 
 
 
عمده ترین تفاوتی که در میان تبلیغات گوگل و نتایج اورگانیک (seo) وجود دارااست ، در بازه زمان و قمیت آن هاست. در تبیغات گوگل ادوردز شما به ازای کلیکی که از کاربری دریافت می کنید ، مبلغی را پرداخت خواهید کرد اگر که نتایج اورگانیک تماما رایگان می باشند.
 
از طرفی بهترین مزیت استفاده از تبلیغات گوگل ، سرعت در رسیدن به شیت اولیه گوگل هست. در تبلیغات می توانید وبسایت خود را در عرض 2 ساعت به لینک یک گوگل برسانید ، در حالی که بهینه سازی یک فراید زمانبر زمان خواهد بود.
 
مداقه سئو و ارجحیت آن نسبت به تبلیغات گوگل
با وجود اینکه می‌توانید با تبلیغات و شبکه‌های‌عمومی برای وب سایت خود ترافیکی ساخت کنید ، اما خوب می باشد بدانید بیشترین بازدید کننده ای که می توانید برای تارنما خود تشکیل داد فرمائید ، دریافت ترافیک از موتور های جست و جو میباشد.
 
جالب هست بدانید در ایالات متهده ی امریکا ، فقط 2.8 بازدید کنندگان روی تبلیغات گوگل کلیک می کنند. با اینکه این عدد در وب فارسی بسیار بیشتر می باشد اما با این وجود می اقتدار اظهار‌کرد کاربران میل دارند روی نتیجه ها اورگانیک گوگل کلیک کنند.
 
درواقع کاربران وقتی که وبسایتی را به صورت فایده اورگانیک گوگل مشاهده می کنند ، بیشتر به آن اعتماد می کنند.
 
در تبلیغات گوگل مادامی که این عمل را ایفا می دهید ، به ازای کلیک کاربر مستلزم پرداخت مبلغ هستید. اگر‌که در سئو سایت با اینکه بسیار بیشتر طول خواهد کشید ، ولی میتوانید تا وقت ها وبسایت خود را جزو حاصل اورگانیک به صورت بدون‌پول در نتایج اول نگه دارید.
 
با گذشت مجال و بسط گوگل می توان اعلام‌کرد در بعدی گوگل بسیار پیشرفته شود به نحوی که می تواند ساخت‌و‌ساز محتوا گرانبها را شناسایی کرده و آن را جزو لینک های اولیه سکو بندی کند. البته فعلا ما یحتاج میباشد تا به گوگل یاری فرمایید تا وبسایت شما را گرانبها حساب کند.
 
آیا برای seo نیاز به استخدام دارای تخصص سئو دارم؟
اکثری از مدیران وب سایت ها گرایش دارند استارت اصول اول seo را رعایت کرده و آن گاه در فرایند پیشرفته تر ، سئو را به یک کارشناس بسپارند. به هر موقتا همگی چیز بستگی به شما دارد. ممکن میباشد بخواهید وبسایت خود را خودتان سئو کنید و یا تمایلی به انجام این کار نداشته باشید.
 
با این وجود بایستی میزان ها و سطح دانش و عشق را لحاظ نمائید. در شرایطی‌که گرایش داشتید تارنما خود را به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ بسپارید ، میتوانید از طریق ورقه تماس با ما ، از کارشناسان بخواهید عملیات سئو را برای تارنما شما شروع کنند.
 

 

صفحه قبل 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 صفحه بعد