x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

url فارسی بهتر است یا url انگلیسی؟

 

صفحه ها متفاوت یک سایت عنا وین متناسب با خویش را دارا‌هستند. این عنوان ها جداگانه منجر میشود گوگل آن ورقه را عالی رسیدگی کرده و مرتبه بهتری به آن بدهد. در سود نرخ کلیک آن نیز ارتقا میابد. به‌دنبال درباره اینکه کدام URL برای بهینه سازی خوب میباشد؟ URL فارسی یا این که انگلیسی؟  حرف میکنیم.
نشانی دسترسی یا این که url چیست؟
نشانی دسترسی، URL، لینک و پیوند، نامک، لینک یکتا و Slug تمامی یه معنی را دارا‌هستند. اما میتوان تفاوت های پاره ای برای Slug و URL در لحاظ گرفت. مثلا نامک که به انگلیسی Slug نیز گفته می‌شود، درین نوشته ی علمی بصورت  persian-or-english-url . اسم گذاری شد‌ه‌است. در حالیکه URL،  نشانی بی نقص کاغذ را به شما آرم میدهد. مانند :https://www.webpouya.com/blog/persian-or-english-url
تارنما هایی که بر محور وردپرس نوشته می گردند، نشانی وب سایت را در قسمتی با تیتر، نامک، ارائه میکنند. در حالی که وبسایت های بر محور جوملا در نصیب اسم مستعار، URL را ارائه میکنند. در هر شکل مجموع این عنا وین یک مضمون‌ را دارا‌هستند..البته نامک فارسی یا این آموزش سئو در مشهد که انگلیسی در وردپرس؟ در‌پی به‌این پرسش جواب می‌دهیم.
نکته ای که سئوکاران تاکید متعددی بر آن دارا‌هستند، کوتاه بودن URL ورقه میباشد. اما معنادار بودن و مرتبط بودن نشانی با کاغذ نیز نکته ای میباشد که بایستی به آن دقت کرد.
نکات اساسی در خصوص URL 
یکی‌از نکاتی که برای گوگل عنایت دارااست این میباشد که یوزرها برای لینک و پیوند دادن به برگه، مشکلی نداشته باشند. به عنوان مثال در نشانی از کاما، اسپیس، اعداد و یا این که نماد های مبهم استعمال نشود. به این دلیل‌که این عمل باعث ناخوانایی نشانی گردیده و خلل ساز خواهد بود.
الگوریتم گوگل بسیار هوشمند میباشد. یعنی به راحتی در بین لغت ها فارسی و انگلیسی می‌تواند ارتباط برقرار نماید. بطوریکه درصورتی که واژه و کلمه "فروشگاه اینترنتی" را در محتوای خویش داشته باشید و در نشانی شیت واژه و کلمه"online store" آن را به عمل برده باشید، متوجه رابطه این دو باهم شود.
گوگل در محتوایی با تیتر "بهینه سازی Starter Guide" ذکر کرده که چه نشانی هایی از حیث وی مطلوب میباشد. در کل در نشانی خویش از به کار گیری  کاراکترهای IDs که مرتبط با محصول ها میباشد پرهیز فرمائید. همینطور تیتر های کلی و همگانی را نیز در نشانی به کارگیری نکنید. نشانی شما می بایست دارنده کلمه و واژه کلیدی مربوط به محتوا باشد. در‌این محتوا همینطور نقل شده میباشد که از فایل های دنباله دار در لینک و پیوند یکتا به کار گیری نکنید. پیرو بیان نموده است که کلمه ها کلیدی را سوای معنی و معنی در نشانی به فعالیت نبرید به عنوان مثال در صورتیکه محتوا شما در باب فروشگاه اینترنتی میباشد، نشانی آن بصورت ذیل نباشد: online-store-onlinestore
نکته قابل توجه در اصول بهینه سازی و سئو به کار گیری از کلمه ها کلیدی در نامک میباشد. به طبع لغات کلیدی مربوط به ورقه را پیدا کرده و آن را در نامک خویش به کار گیری نمائید.
URL استاندارد
یک URL استاندارد از موردها پایین ساخته شده میباشد:
عدد، حروف انگلیسی، حروف فارسی، دش یا این که خط تیره (-)، مسافت یا این که اسپیس
اما حروف و آرم های متعددی نیز وجود دارا هستند که نشانی را غیر استاندارد می نمایند. سفارش ما به شما این میباشد که از لغات ذیل در نشانی خویش به کار گیری نکنید:
underline(_)، نقطه، مد (~) و #
آیا می‌توانم از لهجه دیگری غیر از انگلیسی در URL استعمال کنیم؟
با اعتنا به گفته کارشناس وبمستر، آقای جان مولر، به کارگیری از گویش دیگری غیر از انگلیسی در شکل رعایت نکات متبوع گوگل ایرادی ندارد. گاهی به کار گیری از لهجه ساکن خودتان برای نشانی وبسایت عالی هم خواهد بود. چرا‌که برای برخی یوزرها که مهارت متعددی در لهجه انگلیسی ندارند، نشانی به لهجه خودشان خوانا خیس خواهد بود.
url فارسی یا این که url انگلیسی، کدام عالی میباشد؟
همانگونه که گفتیم به کار گیری از زبانی غیر از انگلیسی در نشانی ایرادی ندارد، البته یک کدام از خطاها فارسی بودن URL زیاد بودن تعداد کاراکترهای آن میباشد. وقتی که نشانی بوسیله مرورگر ها رمزگذاری میگردند تا عالی ادراک شوند، نشانی ورقه زمانبر گردد.
 
 
 
چرا URL  انگلیسی؟
ناخوانا بودن نشانی فارسی
وقتی که کاربری یک نشانی انگلیسی را به اشتراک میگذارد، نشانی خوانا و به به عبارتی شکلی که میباشند چشم می شوند. البته یک نشانی فارسی هنگامی که اشتراک گذارده میگردد، UTF8 آن به میریزد و نشانی ناخوانا گردیده و به ارقام و اعداد زمان بر تبدیل شود.
 
 
 
 
 
 
 
seo بیشتر URL انگلیسی نسبت به فارسی
همان گونه که گفتیم نامک های انگلیسی کوتاه خیس بوده و از دید بهینه سازی مطلوب خیس می باشند. این در حالی میباشد که نشانی های فارسی به واسطه وقتگیر بودنشان، بهینه سازی کمتری نیز می اقتدار روی آنان انجام کرد. اساسا شایسته ترین موسسات بهینه سازی، نشانی انگلیسی را به فارسی ترجیح می‌دهند و در حین seo یک تارنما نیز نشانی های انگلیسی به کار گیری میکنند.
 
بیشتر بخوانید: تکنیک های بهینه سازی 
 
استفاده کننده پسند بودن نشانی انگلیسی
وقتی که URL برگه شما انگلیسی باشد، با یک نگاه می قدرت تشخیص اعطا کرد که محتوای کاغذ چیست. در حالی که در‌صورتی‌که فارسی باشد به باعث حروف ناخوانایی که دارااست، مضمون‌ را به خیر نمی تواند به مخاطب برساند.
 
 
 
چک سهل وآسان خیس
یکی‌از دیگر از ایرادات نشانی فارسی این میباشد که شما می‌خواهید از ابزار های مختلفی برای ارزیابی و بهینه سازی استعمال فرمایید و در صورتی‌که نشانی ورقه فارسی باشد، به مشقت می قدرت تشخیص اعطا کرد که هر نشانی مرتبط با کدام کالا یا این که برگه میباشد. این در حالی میباشد که برای نشانی انگلیسی بررسی راحت خواهد بود.
 
 
 
ایندکس سریع URL انگلیسی
تجربیات آرم داده میباشد که نشانی های انگلیسی به وسیله گوگل شل خیس ایندکس میگردند. از طرفی این برهان باعث ارتقاء سرعت تارنما نیز می شود، هرچند این سرعت خیلی محسوس وجود ندارد. این نکته برای سرورهای اشتراکی که بیشترین میزبانی را دارا هستند بیشتر آیتم دقت اند.
 
 
 
کوتاه بودن لینک و پیوند های انگلیسی نسبت به فارسی
وسیع ترین اختلال نشانی های فارسی وقتگیر بودن آن هاست. برای اینکه بدین نکته پی ببرید، کافیست یک تیتر را با اسم فارسی و انگلیسی نوشته و با هم مقایسه نمائید؛ خواهید رویت کرد که نشانی انگلیسی آن کوتاه خیس خواهد بود. این نکته وقتی اساسی میباشد که بخواهید برای تارنما پیوند سازی اجرا دهید، بعد از آن زمانبر بودن نشانی صفحه ها از حیث مخاطب مطلوب نخواهد بود.
 
 
 
به خیال و خاطر سپردن سریعتر
بخش اعظمی از وبمستران برای ورود به وبسایت متبوع خویش، نشانی وب سایت را بی واسطه تایپ کرده و به وبسایت وارد می‌شوند. این حادثه هنگامی قابلیت و امکان پذیر میباشد که نشانی شما کوتاه، تایپ راحت داشته باشد و سریع در یاد بماند. این موقعیت برای نشانی های انگلیسی بیشتر وجود دارااست. حدودا 99 درصد اشخاص لینک و پیوند فارسی را تایپ نمیکنند. براین اساس برای راحتی مخاطب و بهینه سازی داخلی تارنما عالی میباشد نشانی انگلیسی به کار گیری کنیم.
 
 
 
حیث گوگل درباره فارسی یا این که انگلیسی بودن URL در بهینه سازی
یک کدام از متخصصان و نظارت گران اینترنت ‌مستر در گوگل که جان مولر اسم داراست، در موضوع گویش نشانی صفحه ها تارنما تماما کلام نموده است. به گفته جان مولر در‌صورتی‌که محتوای وب سایت شما به زبانی به جز انگلیسی باشد و URL صفحه ها وب سایت شما نیز به زبانی به جز انگلیسی باشد، از دید گوگل هیچ ایرادی نخواهد داشت و ربات های گوگل هم با ایندکس کردن این صفحه ها مشکلی نخواهند داشت. لحاظ گوگل این میباشد که نشانی صفحه ها وب سایت خویش را به نحوی بنویسید که  یوزرها هنگام پیوند دهی به آن صفحه ها، به ایراد نخورند.
 
این مقاله را با نقل قولی از جان مولر به نقطه پايان می رسانیم: "عالی میباشد به‌مکان این‌که در ارتباط گویش URL صفحه های گفت و گو نمایید، به‌این تفکر باشید که چطور می توانید نشانی صفحه ها را به شایسته ترین صورت برای مخاطب با صرفه نمائید."
 
 
 
در نقطه پايان
 
همان گونه که می‌بینید نشانی وب سایت اینترنت پویا نیز انگلیسی میباشد. کلاً از نگاه گوگل لهجه یک URL التفات چندانی ندارد. نکته ای که برای گوگل بسیار اصلی میباشد، نشانی تارنما متناسب با ضوابط بهینه سازی میباشد. در حالتی که نشانی مصرف شده انگلیسی باشد البته نکات seo و سئو تارنما مانند کوتاه بودن نشانی، به کار گیری از عبارات کلیدی اصولی و … رعایت نشده باشد، از لحاظ گوگل امتیاز بالایی نخواهد گرفت. در غایت گزینش با شماست، در هر شکل هر زبانی را برای URL صفحه ها خویش گزینش کردید، نکات اصولی بهینه سازی را روی آن طراحی فرمائید.
 

چگونه در شبکه های اجتماعی بازاریابی کنیم؟

 

امروزه دستیابی و کارها ضمن شغل در وب سایت خود، در شبکه های مردمی گوناگون مثلا اینستاگرام، تلگرام و لینکدین فعالیت می کنند. درین محتوا به تفحص رابطه شبکه های مردمی و seo می پردازیم و در نهایت تاثیر شبکه‌های‌اجتماعی بر بهینه سازی وب سایت را پژوهش می کنیم.
استیناف تاثیر شبکه های عمومی بر seo وب سایت
بهبود سئو سایت، به جایگاه شما در گوگل و ارتقاء بازدید وب سایت شما امداد می کند. شبکه های اجتماعی و seo رابطه مستقیمی باهم دارا هستند و فعالیت عظیم در شبکه های عمومی می‌تواند بهینه سازی وب سایت را بهبود ببخشد. برای بهبود بهینه سازی سایت به یاری شبکه های اجتماعی، لازم است که با طرز شغل در شبکه‌های‌مردمی و بهینه سازی آشنا باشید و به صورت اصولی و منظم در آنها فعالیت نمائید.
همچنین می‌توانید از این شبکه ها بک لینک هایی به تارنما خود نیز دریافت فرمایید. در واقع شبکه های اجتماعی با کمترین هزینه برای شما برندسازی می کنند و به شما در کشف کردن مشتری و ارتباط با مشتریان یاری می کنند. در این محتوا می خواهیم مطالعه کنیم که چه طور بایستی آموزش سئو در مشهد از شبکه های مردمی برای بهبود بهینه سازی وب سایت کمک بگیریم و تاثیر شبکه‌های‌عمومی بر بهینه سازی چیست؟
تأثیر شبکه های عمومی بر بهینه سازی چیست؟
ارتقا محبوبیت برند
یک کدام از مزایای کار در شبکه‌های‌عمومی، افزایش برندینگ میباشد. شما با شغل مکرر و برنامه ریزی شده در شبکه های عمومی متعدد، می توانید برندتان با به سایر افراد معرفی کرده و به محبوبیت برسید. در نوشته‌علمی \\\\\\\" تاثیر برندینگ در بهینه سازی \\\\\\\" می توانید مطالب بیشتری را در این مورد تحقیق فرمایید.
قابلیت آشنایی بیشتر با محصول ها و خدمات
در شبکه های عمومی می‌توانید به راحتی خدمات و محصولاتتان را معرفی نمایید و از این طریق مشتریان بیشتری را جذب فرمایید. با ارتقا بازدید سایت و فروش شما، بهینه سازی سایتتان نیز بهبود داده می گردد.
پیوند بیلدینگ در شبکه های مردمی
یکی از تکنیک های موثر در سئو سایت، لینک سازی خارجی برای سایت میباشد. یکی‌از طریق های لینک و پیوند بیلدینگ برای سایت، شغل در شبکه‌های‌عمومی و نشر مطالب در آن ها می‌باشد. با این شغل به صورت رایگان و به روش کلاه سفید، برای سایتتان پیوند سازی کرده اید. در نوشته‌ی‌علمی \\\\\\\" بهترین نحوه های لینک و پیوند بیلدینگ \\\\\\\" کاملا آموزش داده ایم.
ارتقاء سرعت ایندکس شدن سایت
ایندکس شدن سایت و مطالب نو منتشر شده در وبسایت، پاره ای مجال میبرد. درحال حاضر در حالتی که سایت شما جدیدا هم تاسیس شده باشد که این زمان بیشتر هم خواهد بود. از این رو یک کدام از تکنیک های ارتقاء سرعت ایندکس سایت، شغل در شبکه های اجتماعی هست.
چگونه در شبکه های عمومی بازاریابی کنیم؟
برای بازاریابی اصولی در شبکه‌های‌اجتماعی، شما بایستی یک استراتژی خاص برای شغل خود در نظر بگیرید. برای آنکه بتوانید رابطه شبکه های مردمی و بهینه سازی را به درستی برقرار فرمایید، لازم می‌باشد که نکات مهمی را بدانید. در اینجا مواردی را مطالعه میکنیم که در انتخاب این استراتژی به شما امداد می کنند.
 
بازار غرض حوزه کاری خود را شناسایی نمائید
یعنی رسیدگی نمایید که رنج سنی، علاقه، حالت جغرافیایی و… اکثریت مخاطبان شما چیست؟ شناسایی بازار هدف به شما کمک می کند تا هدفمند شغل فرمایید.
 
 
 
در پروفایل خود برای مشتریان پل ارتباطی ساخت فرمایید
سعی نمایید در پروفایل شبکه های عمومی خود، اطلاعات تماس خود را به طور کامل قرار دهید و شبکه اجتماعی را توسط یک لینک به وبسایت خود متصل کنید، به این شکل بازدید وب سایت شما نیز افزایش می‌یابد.
 
 
 
کلمه ها کلیدی حوزه کاری خود را شناسایی نمایید
مهم‌ترین بخش بازاریابی، لغات کلیدی میباشند. لغت ها کلیدی، کلماتی هستند که در حوزه کاری شما، بیشتر به وسیله مردم جستجو میشوند. بنابراین کلمه ها کلیدی را شناسایی نمائید و مرتبط با آن ها در شبکه های عمومی پست قرار دهید تا بازدید از صفحات اجتماعی شما و درنتیجه سایت شما بیشتر شود.
 
 
 
هشتگ و تگ های مرتبط به عمل ببرید
در پست های خود قطعا از هشتگ ها و تگ های مربوط با حوزه کاری خود به کارگیری نمایید.
 
 
 
وقتی پست بگذارید که شبکه اجتماعی ترافیک بالایی دارد
هر کدام از شبکه های مردمی، در هنگامی خاص ترافیک بیشتری دارند. عملکرد فرمایید پست های خود را در طی هایی قرار دهید که ترافیک شبکه‌های‌عمومی بالاتر باشد.
 
 
 
محتوای کیفیت خوب و اثرگذار ساخت نمائید
تلاش نمائید محتوایی ایجاد کرد نمائید که برای مخاطبان جذاب باشد و به علم آن‌ها بیفزاید. از کپی کردن محتوای دیگر افراد و سرهم بندی یک مورد خودداری کنید.
 
 
 
کوشش کنید پست های متنوع قرار دهید
شما باید در بین پست های کاری خود پست هایی هم با مقصود سرگرمی و جذب مخاطب بیشتر قرار دهید. البته توجه نمایید که در بین این پست ها تعادل رعایت خواهد شد.
 
 
 
اعتماد استفاده کننده را جلب فرمائید
شما با ایفا کارهایی مانند 
 
به کار بردن نام و لوگو برند شرکتتان
پاسخگویی سریع در پی کنندگان
اهدای جوایز و قرعه کشی
می‌توانید اعتماد مخاطبان خود در شبکه های عمومی را جلب کنید.
 

بک لینک سایت چیست؟

 
امروزه علم seo در ساخت سایت التفات متعددی پیدا نموده است. یکی‌از قسمت های لبریز التفات و مفید در سئو و افزایش مرتبه وبسایت، لینک و پیوند سازی میباشد. شاید در هنگام خواندن یک متن در وب، نوشته های آبی رنگ رنگی که فی مابین جملا‌ت میباشد، دقت شما‌را جلب کرده‌باشد. به‌این عبارات لینک و پیوند گفته میشود. اما بک لینک تارنما چیست؟ چه طور بک پیوند بگیریم؟ ساخت‌و‌ساز بک لینک  و پیوند برای وبسایت چه اهمیتی دارد؟ در ادامه به‌این سوالهای جواب خوا هیم بخشید.
لینک چیست؟
مراد از لینک و پیوند در یک محتوا، متن یا این که تصاویری می‌باشند که با کلیک بر روی آنها به برگه ای دیگر می رویم. به عنوان مثال درصورتی که بخواهیم درباره مطلبی توضیح بیشتری بدهیم، مخاطب را به کاغذ ای دیگر هدایت میکنیم تا توضیح مرتبط مفصلی در اختیارش قرار داده باشیم.
بک لینک تارنما چیست؟
بک لینک نیز نوعی لینک و پیوند دهی هست. زمانی که سایتی دیگر به ورقه ای از سایت شما لینک و پیوند دهد اصطلاحا برای شما بک لینک به حساب آورده می شود. هنگامی آموزش سئو در مشهد ربات ها و خزنده های گوگل یک شیت را خزش و استیناف می نمایند، به پیوند های موجود در آن محتوا وارد می شوند. بنابراین در مسیر حرکت خزنده، گوگل صفحه های تازه را پیدا می نماید و آنها را شناسایی و ایندکس می نماید. تعداد لینک و پیوند ها و همینطور اعتبار تارنما لینک و پیوند دهنده در خریدن فیض و جايگاه گوگل بسیار موءثر میباشد.مراد از پیوند سازی داخلی و فرنگی چیست؟
اگر بخواهیم پیوند سازی را تقسیم بندی کنیم، به دو قسمت مهم لینک و پیوند سازی داخلی و فرنگی تقسیم می شود.
لینک سازی داخلی: این نوع لینک دهی میان صفحه ها مهم یک تارنما پیوند ساخت و ساز می‌شود. یعنی در صفحه ای از یک تارنما به ورقه ای دیگر از به عبارتی وب سایت لینک داده گردیده باشد.
لینک و پیوند سازی فرنگی: چنانچه لینکی از یک سایت به کاغذ ای از سایتی دیگر تولید خواهد شد، به آن لینک سازی فرنگی میگویند.
چه‌گونه بک پیوند بسازیم؟
اکنون این پرسش مطرح میشود که چه‌طور بک لینک و پیوند ساخت و ساز کنیم؟ چه گونه بک پیوند بگیریم که جریمه نشویم؟ در پی نکات مهمی را دراین مورد به شما خیال و خاطر خواهیم داد. همینطور سفارش می‌کنیم مقاله \\\" شایسته ترین شیوه های پیوند بیلدینگ \\\" را نیز برای بدست آوردن داده ها بیشتر درباره ی لینک و پیوند سازی تفحص فرمائید.
 1. انکرتکست صحیح گزینش کنید
در جواب به پرسش چطور بک لینک و پیوند بگیریم، آغاز بایستی در انتخاب متن لینک و پیوند گردیده یا این که انکرتکست به چندین نکته قابل توجه دقت نمائید تا از اسپم شناخته شدن بک پیوند های خویش جلوگیری نمائید.
به عبارت تک واژه ای لینک ندهید. بهتر است از مخلوط یک‌سری واژه یا این که کلمه ها کلیدی پیشنهادی گوگل یا این که long tail به کارگیری نمائید.
گاهی کلمه کلیدی خویش را به هم پا اسم مارک خویش و ترکیبی به کار گیری فرمایید. به عنوان مثال: سرویس ها طراحی سایت
در قسمت هایی از محتوا که شرایط تبلیغ و معرفی سرویس ها دارا‌هستند، با نام تارنما یا این که برندتان به صفحه اساسی وبسایت خویش لینک دهید.
گاهی به عبارت های همگانی کوتاه مانند:  \\\"درین برگه\\\" و یا این که \\\"منبع\\\" و یا این که زمانبر مانند \\\" برای شناخت بیشتر اینجا کلیک نمایید\\\" لینک دهید.
برخی مواقع موردنیاز می‌باشد که صرفا به نشانی url ورقه متبوع لینک و پیوند بدهید. یعنی متن لینک و پیوند گردیده به عبارتی نشانی کاغذ باشد.
گاهی در محتوا بر روی یک تصویر به صفحه خویش پیوند بگیرید.
2. از طریق PBN استعمال نکنید 
بخش اعظمی در جواب به پرسش چطور پیوند بگیریم؟ نحوه PBN را پیشنهاد می کنند. بک پیوند PBN یک مزرعه بک لینک محرمانه میباشد که با غرض ساخت بک لینک برای یک تارنما، ساخته میگردد. در بنا شده در این‌راه چند وبلاگ به خواسته ساخت و ساز محتوا ساخته میگردند. بعد از آن از روش به عبارتی محتواها برای تارنما متبوع لینک گرفته می‌گردد. نکته مهمی که وجود داراست این است که هنوز این راه را یک طریق مطمئن و صحیح نمی دانند. اکثری از اشخاص این شغل را کرده اند و سود خیر گرفته اند و بعضا نیز یک فاجعه را به توشه آورده اند. 
 
این شغل ضمن زمانی که از شما میگیرد، نیاز به صرف هزینه بالا نیز داراست. به دلیل آن که شما ناچار میباشید یک سایت جدید را از پایه احداث کرده و برای ساخت محتوای مختلف و یونیک آن هزینه فرمائید. در شرایطی که بخواهید یکسری وب لاگ هم داشته باشید که کارتان چندین موازی هم شود؛ به دلیل آنکه در این زمان می بایست محتوای تک تک وبسایت ها به طور کامل متفاوت از یکدیگر باشند. به این نکته دقت نمایید که الگوریتم گوگل رند خیس از این حرف ها میباشد و در غایت نحوه PBN شما لو خواهد رفت. 
 
 
 
3. بک پیوند های وب سایت را همیشه بررسی کنید
اشخاصی وجود دارا‌هستند که برای بیرون کردن شما از میدان رقابت، حاضرند ساعت ها وقت بگذارند و برای سایتتان بک لینک و پیوند بسازند. شاید بگویید که با این شغل جدید سکو سایتم ارتقاء می‌یابد، البته اینگونه وجود ندارد. این سایت ها برای حذف کردن شما و جریمه شدنتان به وسیله گوگل از سایت هایی که سکو نه ندارند، بک لینک می گیرند. یا این که محتوایی را ساخت می نمایند که از آغاز تا انتهای آن لغت ها کلیدی مصرف شده است و از آن به وبسایت شما پیوند می‌دهند. با این کار گوگل تصور می نماید که خویش شما برای لینک و پیوند سازی مبادرت نموده اید و سایتتان را جریمه می نماید. در حال حاضر از کجا بازدارنده جریمه گوگل شویم؟ 
 
شما می بایست به صورت پیوسته بک پیوند های وبسایت خویش را محاسبه فرمایید. مشاهده کنید از کدام منبع وبا چه انکرتکستی برای شما پیوند ساخته اند. سپس می بایست لیستی از آن بک لینک و پیوند ها را مهیا کرده و به گوگل استحضار دهید که پیوند های ساخته شده مخرب میباشد. به‌این فعالیت Disavow می‌گویند. البته بدین نکته اعتنا فرمائید که مدام این فعالیت پاسخ نمی دهد و تا حد قابلیت و امکان نباید آن را جاری ساختن دهید.
 
در نوشته ی علمی \\\" فراگیری disavow \\\" به شما خیال و خاطر داده ایم که چطور بک لینک و پیوند های مخرب سایتتان را حذف فرمائید.
 
 
 
4. طبیعی اخلاق نمائید
هنگامی به دست آوردن بک لینک و پیوند برای وب سایت کافی بود و می توانست جايگاه سایت را ارتقاء دهد. اما با تیزهوش خیس شدن گوگل، ترفند های مختلفی برای شناسایی بک پیوند های ساخته شده در لحاظ دریافت شد. هنگامی که شما برای اماده ساختن بک لینک و پیوند، خودتان مبادرت می کنید باید به طور کامل طبیعی اخلاق نمائید. 
 
امروزه گوگل از اندازه گیری معیار سوشیال سیگنال ها در شبکه‌های‌مردمی و همینطور ترازو اشتراک گذاری محتواها، متوجه معیار محبوبیت وب سایت شما گردد. به این ترتیب در شرایطی‌که سایتی بک لینک های متعددی داشته باشد؛ اما مطالب آن بوسیله یوزرها به اشتراک گذارده نشود و یا این که در شبکه های مردمی سیگنال نداشته باشد، گوگل متوجه تصنعی و مصنوعی بودن بک پیوند ها گردد.
 
 
 
5. به تعداد دامنه ها اعتنا فرمایید خیر تعداد پیوند ها
تعداد دامنه هایی که به شما لینک میدهند، مورد التفات می باشند؛ خیر تعداد پیوند هایی که فقط از یک دامنه اخذ میکنید. در واقع از لحاظ گوگل هر چه وب سایت های بیشتری به شما پیوند بدهند، بها و اعتبار سایتتان بیشتر شود. 
 
 
 
6. بر روی یک شیت تمرکز نکنید
در صورتی وبسایت های دیگر بخواهند به شما پیوند بدهند، همگی صفحه ها شمارا از قبیل برگه مهم، وب لاگ، سرویس ها و… در حیث می‌گیرند و فقط بر روی یک شیت خاص تمرکز نمی‌کنند. پس در حالتی‌که قرار میباشد خودتان برای به چنگ آوردن بک پیوند مبادرت نمایید، صرفا به یک کاغذ خاص پیوند ندهید.
 
 
 
7. میان لینک و پیوند های فالو و نوفالو تعادل برقرار فرمائید
بک لینک و پیوند سازی طبیعی شامل تعداد متعددی پیوند های نوفالو نسبت به لینک فالو می باشد. پس تعادلی بین پیوند های فالو و نوفالو در زمان ایجاد کرد یا این که خرید بک لینک تشکیل داد کنید.
 
 
 
8. وبسایت خویش را بهینه فرمائید
تارنما خویش را از همه حیث مهیا و seo کنید. چنانچه سایتی سرعت بالا، ظواهر مطلوب و چگونگی محتوای بالایی داشته باشید، اشخاص بیشتری حاضر میگردند به شما لینک و پیوند بدهند. پس وقتی لینک سازی شما طبیعی جلوه می نماید که وبسایت شما از هر حیث چگونگی نه داشته باشد.
 
 
 
9. از تارنما ساز ها لینک بگیرید
یکی از راهکارها در جواب به پرسش، چه‌گونه بک لینک و پیوند بسازیم؟ این می باشد که از سایت سازها کمک بگیریم. وب سایت سازهای متعددی وجود دارا هستند که پلن بدون پول و دائمی در چنگ یوزرها قرار میدهند. درین وب سایت ساز ها که اکثر زمان ها فرنگی نیز میباشند، شما می‌توانید یک تارنما معمولی ساخت‌و‌ساز کرده و در آن به قسمت های گوناگون تارنما خویش پیوند بدهید. مثلا وب سایت ساز های پر اسم و رسم با اسپم اسکور پایین می شود به Wikidot.com و Weebly.com و site123.me و ... اشاره نمود.
 
 
 
10. از بک لینک پاپ آپی استعمال نمائید
در میان سایت های اهل ایران، تارنما های متعددی با سکو نسبتا بالا وجود دارا هستند که مبادرت به دادوستد پاپ آپ کرده اند. در واقع پاپ آپ تبلیغی میباشد که در حین بازدید از یک سایت روی شیت به شما نشان داده می شود و شما می‌توانید آن را ببندید.
 
بسیاری از این سایت ها، باارزش قابل قبولی این سرویس ها را می دهند. در حالتی که می‌خواهید برای خرید بک لینک مبادرت فرمائید، این شیوه را به شما توصیه میکنیم.
 
 
 
11. از پست مهمان به کارگیری فرمائید
یکی شیوه های پیوند سازی برای تارنما، استعمال از پست مهمان میباشد. تارنما های مختلفی این قابلیت را به شما می‌دهند که تحت عنوان تالیف کننده مهمان، در وبسایت آنها محتوایی را منتشر فرمایید. اساسا وب سایت های آموزشی این قابلیت و امکان را در اختیار شما قرار میدهند. شما می توانید با تولید محتوای اصولی و صحیح، یک محتوای دیدنی در حوزه به عبارتی تارنما ساخت و به وبسایت خودتان لینک و پیوند بدهید.
 
 
 
12. رپورتاژ اطلاع رسانی بخرید
یک کدام از از دیگر از طریق ها برای جواب به پرسش چه طور بک پیوند ایجاد کنیم، خرید رپورتاژ اطلاع رسانی است. رپورتاژ اطلاع رسانی متنی هست که به مراد معرفی کالا یا این که سرویس ها در وب سایت دیگری منتشر میشود. برای نشر رپورتاژ اطلاع رسانی تارنما هایی را انتخاب کنید که، بازدید بیشتری داشته و تا حدی به حوزه کاری شما مجاورت می باشند. چنانچه روش تایپ کردن یک متن برای رپورتاژ اطلاع رسانی را بلد نیستید، مقاله \\\" طرز تایپ کردن رپورتاژ اطلاع رسانی \\\" را تفحص نمایید.
 

 

الگوریتم های گوگل چیست؟

الگوریتم های گوگل تیم ای از معادلات غامض می باشند که به موتور جستجوی گوگل در یافتن شایسته ترین منفعت یاری میکنند. تا کنون الگوریتم های متعددی ارائه گردیده که با آشنایی درست آنان میتوان جايگاه هر اینترنت سایتی را بهبود اعطا کرد. پیرو این نوشته‌ی‌علمی به شما خوا هیم گفت که الگوریتم گوگل چیست؟ و الگوریتم های تازه گوگل، خصوصیت و کاربرد هر کدام را نیز ذکر خوا‌هیم کرد.
الگوریتم های گوگل چیست؟
برای اینکه به پرسش الگوریتم های گوگل چیست؟ بتوانیم به صحت جواب دهیم و بدانیم از الگوریتم موتور جستجوی گوگل به چه هدفی به کارگیری میشود، لازم آموزش سئو مشهد میباشد پیشینه ای از گوگل را برای شما توضیح دهیم. در قبل موقعیت موتور جستجوی گوگل به شکلی بود که یوزرها را کمتر به هدف اصلی و داده ها آیتم نظرشان می رساند. 
در واقع نتایج غیر مرتبط متعددی را به آنها اکران می بخشید؛ چون تجهیزات مایحتاج برای تشخیص سایت هایی که با طرز های اشتباه، کاربر جذب می کردند، را نداشت. اینجا بود که گوگل به فکر راه‌حل هایی برای برطرف کردن این بحران گرانقدر به زمین خورد و از الگوریتم های هدفمند برای بالا بردن رضایت یوزرها استفاده کرد. الگوریتم هایی مانند الگوریتم مرغ مگس خوار، پاندا، پنگوئن و…. .
فهمیدن این نکته بسیار مهم میباشد که غرض اصلی همه این الگوریتم ها، بهتر چشم شدن تارنما هایی می‌باشد که در جهت رفع نیازهای یوزرها و ارائه داده ها اثر گذار، تلاش می نمایند. بعلاوه این الگوریتم ها دست وبسایت هایی را که در پی سکو تهیه نمودن غیر عادلانه از گوگل می‌باشند و داده ها آموزش سئو در مشهد اسپم گردیده ارائه می‌دهند، می بندند. چنین وبسایت ها عالی می دانند که نمی توانند، با این نحوه توسعه نمایند و گوگل به شدت آن ها را پنالتی می نماید. 
پیرو به یک کدام از الگوریتم هایی که‌این مقصود اصلی را دنبال می نماید، اشاره شد‌ه‌است.
 لیست الگوریتم های گوگل
در شرایطی‌که شما برای ارتقا بازدید سایت خویش در google search engine عملکرد می‌کنید، ما یحتاج می باشد این نکته را بدانید که شناخت با کارایی و ساختار الگوریتم های گوگل، می‌تواند در بهینه سازی محتوا وبسایت شما اثر بسزایی داشته باشد. به همین ادله در ادامه این نوشته ی علمی به شناخت با الگوریتم های گوگل و اثر آن بر حاصل کاوش و لیست الگوریتم های گوگل میپردازیم:
الگوریتم پاندا (Panda)
الگوریتم پاندا چیست؟
یک کدام از معیارهای اصلی گوگل در تشخیص وب سایت های پر استفاده، وسعت محتوا و سطح رضایت مخاطبان از آنهاست. این سنجش را الگوریتم پاندا انجام می دهد. همینطور اذن بالا داخل شدن محتواهای نسخه برداری را نمی دهد و آن‌ها را جریمه می نماید. براساس این سنجش ها گوگل به سطح چگونگی محتوا پی می برد.
الگوریتم Google Dance (رقص)
یک کدام از از سایر از الگوریتم های گوگل برای بهینه سازی، الگوریتم دنس یا این که رقص گوگل میباشد. هنگامی شما در محتوای منتشر گردیده، چندین لغات کلیدی را در مکان صحیح به کارگیری فرمایید، می توانید رده خویش را به یکباره در گوگل بهبود ببخشید. این تحقیق و ارتقاء، بوسیله الگوریتم رقص اجرا میگردد. همان طور که گفتیم به کارگیری صحیح از کلمه ها کلیدی به‌این الگوریتم اذن می‌دهد که به محتوای شما سکو بهتری بدهد. شما می توانید برای جستن لغات کلیدی مطلوب موضوعتان و همینطور به کارگیری صحیح از آن ها، محتوای \\\" چه گونه شایسته ترین لغات کلیدی نوشته‌ی علمی را پیدا کنیم؟ \\\" را پژوهش فرمایید.
الگوریتم Google Sandbox (سندباکس)
ادامه دار بودن عمل وب سایت شما یکی از معیارهای مهم برای مرتبه بندی در گوگل می‌باشد. این موتور کاوش به یاری الگوریتم سندباکس گوگل، ماندگاری شمارا رصد می نماید تا متوجه شود که شما چقدر پیرو فعالیت خویش مصمم می‌باشید و چگونگی محتوای شما را ذیل نظر میگیرد. سپس بر این محور به شما مرتبه می‌دهد. در واقع این الگوریتم، اکانت تارنما هایی که اعتبار دامنه بالا دارا‌هستند را از سایت های جدید وارد جدا می نمایند.
الگوریتم Hummingbird Algorithm (مرغ مگس خوار)
وقتی گوگل نتایجی که از نظر مضمون‌ با عبارت آیتم جستجوی شما مرتبط هست را اکران می‌دهد، شمارا هیجان زده می نماید. اینجاست که به هوش بالای گوگل آفرین میگویید و آن را گزینه ثنا قرار می دهید؛ زیرا شما حس بسیار خیر را تجربه میکنید، انگار که با یک شخص دلسوز، کلام و ایراد خویش را مطرح نموده اید.
 
الگوریتم مرغ مگس خوار یکی الگوریتم های جدید گوگل میباشد و این قابلیت و امکان را برای گوگل ایجاد می نماید. به کمک این الگوریتم کلیه وب سایت هایی که قصد فریب یوزرها و دریافت کردن سکو بالا از گوگل را داشتند، حذف میگردند.
 
روش های جلب متکی بودن الگوریتم مرغ مگس خوار 
به انکرتکست ها توجه کنید
 
الگوریتم مرغ مگس خوار به رابطه و هماهنگی بین لینک و پیوند ها مداقه متعددی می دهد. از این جهت در طول پیوند سازی داخلی و فرنگی، به انکرتکست هایی که به کارگیری می کنید، توجه نمائید. انکرتسکت باید با محتوای شما مرتبط بوده و همان کلمه و واژه کلیدی مربوط به به عبارتی محتوا باشد. در نوشته‌علمی \\\" انکرتکست چیست؟ \\\" بیشتر دراین باره حرف کرده ایم.
 
مانند ربات کردار نکنید
 
اگر تا به امروز مانند ربات ها فعالیت میکردید، الان وقت آن رسیده میباشد که روش عمل خویش را تغییر و تحول دهید. بهتر میباشد به مکان استعمال از یک کلمه کلیدی برای لینک و پیوند سازی، از کلمات مترادف و هم معنی آن نیز استفاده کنید. در اصل پیوند سازی های طبیعی که به دست اشخاص معمولی ایجاد کرد می‌گردد، با لغات متعدد ساخته شود. بنابراین در صورتیکه می‌خواهید طبیعی خیس جلوه نمایید، از کلمه ها و شیوه های گوناگون به کار گیری فرمائید.
 
از اسکیما غافل نشوید
 
برای محتوای خویش اسکیما قراردهید تا بتوانید نرخ کلیک وب سایت را افزایش دهید. علاوه بر این با قراردادن محتواهای صوتی، تصویری و ویدیویی ماندگاری مخاطب در تارنما را ارتقا و نرخ پریدن را کاهش دهید.
 
 
 
الگوریتم BERT
یک کدام از از دیگر از الگوریتم های گوگل در seo، الگوریتم (BERT(Bidirectional Encoder Representations from Transformers جزو تیزهوش ترین الگوریتم موتور جستجوی گوگل در 5 سال گذشته میباشد. کارایی این الگوریتم به شکلی میباشد که وقتی مخاطب به گویش محاوره سرچ می نماید، می تواند مضمون‌ گزاره را تشخیص دهد و نتایج مرتبط را به وی نشانه دهد.
 
 
 
الگوریتم Mobile First Index
Mobile First Index چیست؟ از سایر الگوریتم های گوگل برای seo، الگوریتم گوشی فرندلی بودن میباشد. امروزه تغییر مهمی در رفتار یوزرها ایجاد شده است. اکثر یوزرها تصمیم به مفتوح کردن تارنما ها با تلفن همراه تلفن همراه خویش به مکان کامپیوتر یا این که لپ تاپ دارا هستند. به این ترتیب چنانچه مشکلی در اکران محتوای تارنما در شیت نمایشگر موبایل وجود داشته باشد، تخت گاز وب سایت را رخنه‌ می نمایند. به همین استدلال، الگوریتم جدید گوگل یعنی Mobile First Index را برای ساخت‌و‌ساز این انطباق مهیا نموده است.
 
با این امکان کاربردی، یوزرها گوشی تقدم بالاتری در اینترنت گردی دارا هستند و می‌توانند با سرچ در گوگل، در‌پی مطالب گزینه عشق خویش باشند و نیاز خویش را برآورده نمایند. همینطور این مورد که به برخورد گرایی دارای شهرت می‌باشد، اثر مثبتی در بهینه سازی و سئو تارنما می‌گذارد.
 
 
 
الگوریتم Pigeon (کبوتر)
 
 
مطلقا خیلی وقتها برایتان اتفاق افتاده که هنگام سرچ، درپی نتایجی می‌باشید که مجاورت محل معاش شماست. مثلا مجاورت ترین داروخانه یا این که با کیفیت ترین کافی شاپ در حدود محل کارتان. تا پیش از الگوریتم کبوتر، گوگل نمی توانست به صدق این نتیجه ها را به شما نشان دهد؛ اما بعد از کشف این نیاز مخاطب، الگوریتم کبوتر را ابتکار کرد تا در سرچ هایی که موقعیت مکانی مخاطب عنایت پیدا می نماید، شایسته ترین گزینش ها را به وی علامت دهد.
 
 
 
الگوریتم Freshness 
یکی‌از معیارهای بسیار اصلی یوزرها هنگام کلیک کردن روی نتیجه ها سرچ گوگل، تاریخ تکثیر و بروز رسانی آن محتواست. گوگل به یاری الگوریتم freshness این حق اولویت بندی را روی وبسایت های گزینه اکران ایفا می نماید.
 
با یک نمونه این پاراگراف را برایتان بیشتر توضیح می دهم. برای مثال فرض کنید که شما برای خرید سکه، نیاز به آنالیز کردن ارزش آن روز دارید. هنگامی در نتایج سرچ نگاه می کنید، اولین محتوایی که نظرتان را جلب می نماید، لینکی میباشد که تاریخ آن آپ تو دیت است و جدید ترین بررسی‌ها را در زمینه ی قیمت سکه ارائه می‌دهد. پس به عبارتی گزینه، گزینش شماست خیر لینکی که تاریخ نشر یا این که آپدیت رسانی آن به پیش از تاریخ آن روز بر می‌گردد.
 
 
 
الگوریتم RankBrain
 
 
پیش از این، یکی معیارهای مهم گوگل برای رتبه دادن به وبسایت ها، رابطه لغات آیتم سرچ به وسیله کاربر با کلمات کلیدی بکار رفته در محتوا بود. به همین دلیل تعدادی از وبسایت ها برای تهیه نمودن درجه بالا، از کلمات کلیدی به دفعات استعمال می کردند و این قضیه سبب کم شدن چگونگی و عملکرد محتوا میشد.
 
الگوریتم RankBrain، یکی جدیدترین و هوشمند ترین الگوریتم های گوگل است. در‌این الگوریتم قابلیت و امکان برداشت مفهومی از کلمات گزینه سرچ یوزرها وجود داراست. در واقع بجای دقت به لغت ها کلیدی در محتوا، مضمون‌ آن‌ها استحصال می گردد و براساس آن ها، هر تارنما و محتوا در نتیجه ها اول گوگل نشان داده میشود.
 

سئو سایت تضمینی چیست؟

 

 
سئو و seo وب سایت به اقداماتی گفته می شود که در طول آن وب سایت شما در حاصل گوگل نشان داده میشود. قطعا شما نیز درباره‌ی بهینه سازی تضمینی سایت شنیده اید؛ اکثری از موسسات با این ترفند کارایی می نمایند تا متکی بودن شمارا جلب کرده و هزینه بیشتری را نیز اخذ نمایند.
ولی باید بگوییم که مجموعاَ تکنیکی آموزش سئو مشهد  به اسم بهینه سازی تضمینی نیست! آری تعجب نکنید؛ هیچ سئوکار و شرکتی نمی تواند به شما ضمانت بدهد که حتما در یک تاریخ معین میتواند تارنما شمارا به کاغذ اول گوگل بیاورد.
منظور از سرویس ها سئو تضمینی تارنما در اینترنت این می باشد که چگونگی همگی سرویس ها و تکنیک های صورت گرفته روی وبسایت ضمانت شود.
سئو وبسایت تضمینی چیست؟
کلاً به تکنیک هایی که باعث بهبود مرتبه تارنما شما در گوگل خواهد شد، seo و سئو وب سایت گفته میگردد. seo تضمینی وبسایت هم در واقع طراحی به عبارتی اصول seo در وب سایت هست، اما با این تفاوت که در بهینه سازی تضمینی وب سایت، با عقد قراردادی در بین صاحبکار و بهینه سازی کار، اقدامات موردنیاز برای سئو تارنما ایفا میگردد.
در فیض آحاد مراحل سئو وب سایت آموزش سئو در مشهد طبق اصول و موقعیت نام برده در تفاهم نامه پیش رفته و بهره تضمینی و بهتری خواهد داشت.
قیمت بهینه سازی تضمینی چقدر می باشد؟
بها seo تضمینی بوسیله هر کمپانی، به کارداران مختلفی بستگی دارد که در ادامه آنان را ذکر کرده ایم :
مقدار بک لینک و پیوند های وبسایت
سلامت بودن تارنما از دید فنی
مرتبه تارنما با لغت ها کلیدی موردنظر
معیار چگونگی و تعداد محتواهای تارنما
بازه وصال به کاغذ شروع حاصل
به دنبال میتوانید ارزش اشکال پکیج تضمینی سئو را ببینید:
تعرفه سرویس ها seo وب سایت
    پکیج اساس     پکیج توسعه یافته     پکیج حرفه ای  
       
قیمت ماهانه پروژه 4/5 میلیون تومان 7/5 میلیون تومان 14 میلیون تومان
ساخت محتوا 10000 واژه و کلمه 20000 واژه 30000 کلمه و واژه
تفحص لغات کلیدی 20 واژه 40 واژه 60 واژه
ارتقاء مرتبه کلمات کلیدی 3 واژه و کلمه 5 کلمه و واژه 8 واژه
رسیدگی url ها ✖ ✔ ✔
احتساب بک پیوند ها ✖ ✔ ✔
احتساب محتواهای تکراری ✔ ✔ ✔
به حساب آوردن رقبا ✖ ✔ ✔
seo تیتر صفحه ها ✔ ✔ ✔
سئو دیسکریپشن ✔ ✔ ✔
بهینه سازی لینک و پیوند های داخلی ✔ ✔ ✔
سئو تصاویر ✔ ✔ ✔
لینک سازی فرنگی 5 10 15
استراتژی رپورتاژ اطلاع رسانی ✖ ✔ ✔
تشکیل داد شبکه های مردمی 1 2 4
تصویب تارنما در سرچ کنسول ✔ ✔ ✔
تصویب نقشه تارنما ✔
✔ ✔
بهبود سرعت تارنما ✔ ✔ ✔
مشورت کردن بدون‌پول سئو 1 ساعت 2 ساعت 3 ساعت
 
 
آیا سئو تضمینی تارنما واقعیت دارد؟
جمعاًًَ پروسه seo وب سایت بصورت 100% قابل پیش گویی و ضمانت کامل وجود ندارد؛ به این دلیل‌که در بالا باید کلیه فاکتور های تاثیرگذار در سئوی وب سایت از جمله: وضعیت سرعت، بک لینک و پیوند ها، چگونگی محتواهای فعلی، شدت رقابتی بودن کلمه ها کلیدی، مجال فرصت احداث تارنما و ... به توجه سنجیده شود.
 
بعد از آن بایستی با دقت به نتایج بدست آمده و همینطور منظور صاحبکار ( صاحب سایت) یک نرم‌افزار معین و اصولی برای بهبود مرتبه سایت، معلوم شود. بخش اعظمی از شرکت ها ممکن است دارای تعهد شوند که در کمتر از یک ماه با دشوارترین لغات کلیدی، وب سایت شما سکو اولیه گوگل را خواهد گرفت؛ ولی این دروغی بیش وجود ندارد. به دلیل آن که سکو به چنگ آوردن در برخی از عبارات حقیقتا سخت بوده و همینطور سئو یک تارنما در حین مجال کم غیر قابل اجرا میباشد. پس زمانی که برای seo تضمینی تارنما به یک کمپانی یا این که شخص سئو شغل مراجعه می کنید، این نکته را در نظر بگیرید که با هر روشی وصال از کاغذ پنجم نتیجه ها به رتبه نخستین گوگل، در لغات کلیدی پر رقابت وا رفته نبوده و عامل ها مختلفی باید پیوسته رعایت خواهد شد تا به گذر زمان این دستور تحقق پیدا نماید.
 
 
 
 
 
سرویس ها تضمینی seo در 
با دقت به مواقعی که در صدر بیان کردیم، برای سرویس ها ساخت سایت و سئو تضمینی به یک مجموعه متخصص و زبده که به راحتی بتواند صفحات وب سایت شما‌را به صحت سئو نماید، نیاز دارید. کمپانی با رعایت نکات بهینه سازی و اجرا پروسه مذکور می‌تواند، طی یک فرصت معلوم رتبه وبسایت شما را ارتقا دهد.
 
مجموعه بهینه سازی اینترنت زبده ای که طی این سال ها دستیابی نموده است، یک استراتژی مشخص و معلوم و مطلوب با نیاز تارنما شما را مهیا می نماید. خلال سرویس ها تضمینی seo، شما میتوانید از سرویس ها دیگر اینترنت مانند ساخت گونه های محتوا، بک پیوند ارزان، بهبود سرعت وب سایت و پیاده سازی گونه های وب سایت و دکان ساز استعمال کنید.
 
 شما می‌توانید برای اخذ مشورت کردن بدون‌پول بهینه سازی وبسایت با ما تماس گرفته تا بعد از تحلیل ها لازم روی سایتتان، شایسته ترین اقدامات در مورد سرویس ها تضمینی سئو به شما ارائه گردد.
 

کاهش شدید ورودی گوگل در اثر پنالتی شدن

تا بحال کاهش شدید و یکباره ورودی گوگل را تجربه کرده اید یا برایتان سوال شده است که چرا ورودی سایتم از گوگل کاسته شده؟ در چنین شرایطی احتمالا در گیر جریمه یا پنالتی گوگل شده اید. اما پنالتی گوگل چیست؟ چرا یک وبسایت پنالتی می‌شود؟ در ادامه به این سوالات پاسخ داده ایم و مهمترین دلایل پنالتی شدن سایت و رفع آن را نیز آموزش داده ایم.
گوگل پنالتی چیست؟
در صورتی‌که یک سئوکار به آموزش سئو مشهد هر دلیلی مطالب وبسایت خود را به روش بهینه سازی کلاه سیاه سئو کند، گوگل برای این وبسایت جریمه ای در نظر می گیرد که  به آن پنالتی گوگل می‌گویند. پنالتی شدن یک وبسایت سبب ساز می‌گردد، سکو های آن وب سایت از در میان برود و سایت کاهش شدید و یکباره ورودی گوگل را تجربه کند. بعد از پنالتی شدن وبسایت، بدست آوردن مرتبه مناسب در جستجوی گوگل به سختی قابلیت پذیر است.
در شرایطی که زمان کافی برای پژوهش ندارید، توصیه میکنیم پادکست صوتی پایین در مورد پنالتی گوگل را گوش بدهید:
اشکال پنالتی گوگل کدام می‌باشد؟
در قبلی، گوگل برای پنالتی کردن آموزش سئو در مشهد سختگیرانه تر کار میکرد. برای مثال در‌صورتی‌که به هر دلیلی از طرف گوگل جریمه میشدید، جايگاه خود را در تمام لغات از دست داده و کاهش ورودی ها از طریق گوگل را تجربه می کردید. در سالهای اخیر سخت گیری های گوگل به دستکم رسیده هست.
روی هم رفته اشکال پنالتی گوگل به دو شیوه قابلیت و امکان پذیر است:
پنالتی شدن به صورت دستی
یکی‌از انواع پنالتی گوگل، پنالتی دستی می باشد. پنالتی دستی به دلایلی مانند: تخلف از مقررات گوگل، نسخه برداری رایت و ... به طور بدون واسطه توسط متخصصان گوگل ایفا میشود.
 در حالتی که در گیر پنالتی دستی شوید در سرچ کنسول، در قسمت Manual actions گزارشی مبتنی بر پنالتی شدن برای شما ارسال خواهد شد.پنالتی وبسایت به صورت الگوریتمی
یکی‌از دیگر از انواع پنالتی گوگل، پنالتی به وسیله الگوریتم های مختلف هست. در این طرز گوگل با استفاده از الگوریتم های مختلفی که دارد، عملکرد سایت ها را ذیل حیث می گیرد. به عنوان مثال الگوریتم دزد دریایی با وب سایت هایی که مطالبشان را از وبسایت های دیگر کپی برداری می کنند، مقابله می کند و برای آن ها رتبه منفی در لحاظ می‌گیرد.
در صورتیکه که الگوریتم ها متوجه شوند که در سایت خود مرتکب خطایی شده اید، کاهش شدید و یکباره ورودی گوگل را تجربه کرده و دچار پنالتی الگوریتمی می‌شوید.
دلایل پنالتی تارنما چیست؟
با وجود این که طاقت فرسا گیری های گوگل برای پنالتی کردن وبسایت ها کمتر شده است، البته هنوز هم دلایلی وجود دارااست که باعث پنالتی شدن وبسایت شما و کاهش ورودی ها از طریق گوگل شود. از جمله دلایل پنالتی شدن یک وبسایت عبارتند از:
 
 
 
1. استفاده یا دریافت بک پیوند اسپم
یکی از دلایل پنالتی سایت، لینک و پیوند سازی های خطا است. بک لینک، لینکی هست که از تارنما دیگر افراد به وبسایت شما داده میشود. دریافت و یا ساخت بک لینک و پیوند بی کیفیت و غیر اصولی از دیگر اعمالی هست که باعث میشود، وبسایت شما به وسیله گوگل پنالتی شود.
 
اما نکته مهم این است که گوگل دراین باره، برای تارنما هایی سختگیرانه تر کار می کند که مراحل خرید یا دریافت بک پیوند را به طور اسپم گونه اجرا می دهند.
 
برای این که از پنالتی شدن در اثر بک لینک و پیوند بی ارزش دوری فرمایید به نکات زیر دقت داشته باشید:
 
از وبسایت هایی که ارزشی ندارند پیوند دریافت نکنید.
به طور دائم از یک وبسایت بک لینک دریافت نکنید.
در بازه زمانی فرصت کوتاه تعداد بک پیوند های زیاد برای وب سایت خود دریافت نکنید.
تنها به یک صفحه خاص لینک ندهید و تمامی صفحه ها را در نظر داشته باشید.
 محتوا \" لینک و پیوند بیلدینگ چیست؟ \" به شما یاری می کند تا بک لینک های باکیفیت دریافت کنید. همچنین شما میتوانید فرآیند بک لینک گرفتن را به دست افراد متخصص بسپارید؛ جهت دریافت بک پیوند کیفیت عالی، به صفحه \" خرید بک لینک ارزان \" رجوع‌کنید.
 
 
 
2. ساخت‌و‌ساز محتواهای بی کیفیت و کم ارزش
در پیشین گوگل همگی محتواها، حتی آنهایی که کوتاه و بی کیفیت بودند را درنتایج خود نشان می داد. با گذشت زمان گوگل با استفاده از الگوریتم پاندا به تمرکز بر روی کیفیت و قیمت محتواها پرداخت و از نشان داده شدن محتوای هایی که قیمت بالایی ندارند، جلوگیری کرد.
 
بدین ترتیب استفاده از محتواهای کوتاه و بی ارزش، سبب ساز پنالتی شدن تارنما میگردد.
 
برای پرهیز از پنالتی شدن به علت محتوای بی بها نکات زیر را رعایت کنید:
 
از اسکن کردن محتوا دوری کنید.
کوشش فرمایید محتوایی کمتر از 500 کلمه ننویسید.
به جای تمرکز بر کمیت، به کیفیت محتوا توجه فرمایید.
از لغت ها کلیدی مناسب و مرتبط برای سایت خود به کار گیری کنید.
ساخت محتوای وب سایت خود را به افرادی نسپارید که در قضیه کاری شما بی تجربیات اند و همچنین با اصول سئوی محتوا آشنایی ندارند.  
شما می توانید با بازرسی محتوا \" چه طور ایجاد محتوا کنیم؟ \" به راحتی یک محتوای پر ارزش بنویسید.
 
 
 
3. به کارگیری مکرر از واژه و کلمه کلیدی یا Keyword stuffing
یک کدام از مهمترین دلایل پنالتی وب سایت، تکرار بیش تر از حد لغات کلیدی می‌باشد. در پیشین یک کدام از طرق جايگاه تهیه کردن و سئو سازی صفحه ها، تکرار زیاد واژه و کلمه کلیدی در آن محتوا بود. البته فعلا الگوریتم پاندای گوگل به راحتی، محتواهای بی ارزش را شناسایی می کند و به کاربران اجازه بهینه سازی چنین محتواهایی را نمی دهد.
 
اما اعتنا داشته باشید، امروزه با تکرار زیاد کلمه کلیدی در محتوا، وب سایت پنالتی نمی شود؛ بلکه استفاده از این تکنیک برای همه صفحه ها، جریمه از طرف گوگل را به همپا دارااست
 
برای غربت از جریمه شدن گوگل، در زمان نوشتن محتوا به طور طبیعی از لغات کلیدی مربوط به محتوای خودتان استفاده فرمایید و از قرار دادن لغت ها کلیدی در نصیب هایی که مناسب نیست خودداری کنید. در نوشته‌علمی \"کیورد استافینگ چیست؟ \" بیشتر در این مورد صحبت کرده ایم.
 
 
 
4. مخفی کردن محتوا و لینک در برگه
در گذشته سئوکاران با به کار گیری از تکنیک کلاکینگ، اقداماتی نظیر: کوچک کردن فونت متن، هم نقاشی کردن متن و بک گراند، مخفی کردن متن پشت تصویر و ... قسمتی از محتوا و یا لینک ها را در شیت پنهان می کردند تا گوگل به نادرست بیفتد و تصور کند در فعلا بازدید از یک ورقه با ارزش می‌باشد؛ در شرایطی‌که که محتوای آن وبسایت فقط تبلیغات بود.
 
امروزه با بروز شدن الگوریتم های گوگل، دیگر امکان به کارگیری از این تکنیک وجود ندارد و در شرایطی که که گوگل متوجه چنین موضوعی شود، وب سایت خاطی را پنالتی می کند.
 
درصورتی که می خواهید به طور ناخواسته مرتکب این عمل نشوید و گوگل سایتتان را پنالتی نکند، نکات زیر را رعایت فرمائید:
 
    از یکسان نبودن رنگ متن و بک گراند تارنما خود مطمئن شوید.
    از مخفی نبودن متن پشت عکس ها اطمینان نتایج فرمایید.
    از فونت و سایز گرانقدر برای متن های خود به کار گیری فرمایید.
 
 
5. به کار گیری نادرست از کدهای اسکیما
اسکیما کدهایی می‌باشند که به گوگل برای خوانایی و ادراک وب سایت شما کمک میکند و همچنین seo تارنما شما را ارتقا داده و آن را در حاصل به صورت متفاوتی به کاربران آرم می دهد. محتوا \" اسکیما چیست؟ \" اطلاعات دقیق تری را در مورد اسکیما و اشکال آن به شما می دهد.
 
به عنوان مثال نماد پنج ستاره کنار سایت شما، علامت دهنده استفاده از اسکیما می باشد. درحال حاضر اگر از اسکیما برای گول زدن گوگل به کار گیری نمایید، دچار پنالتی خواهید شد. شما بایستی کد های اسکیما را اصولی و با تمرکز به آنچه در محتوای وب سایت قرار داده اید، استفاده نمایید.
 
برای مثال در حالتی‌که در محتوا خود از ویدیو به کار گیری نکرده اید، نباید اسکیما ویدئو را برای آن محتوا فعال فرمایید.
 
برای غربت از پنالتی شدن در اثر به کارگیری غلط از کدهای اسکیما به نکته تحت دقت داشته باشید:
 
در اکثر مواقع صاحبان سایت قصد فریب دادن گوگل را ندارند، اما به علت ناآگاهی و استعمال خطا از کدهای اسکیما، دچار پنالتی گوگل میشوند. 
به کارگیری از کدهای اسکیما در سایت خود را  به دست یک فرد متخصص بسپارید تا به روشی اصولی از کدهای اسکیما در وب سایت شما به کارگیری کنند.
 
 
6. بی توجهی به مسائل امنیتی و هک شدن تارنما
در حالتی‌که وبسایت شما آیتم حمله هکرها قرار بگیرد، گوگل متوجه شده و این مسئله را در بخش سرچ کنسول به شما استحضار می‌دهد. در حال حاضر در صورتی‌که شما به‌این قضیه توجهی نکنید و برای حل آن اقدامی نکنید، گوگل به دلیل بی توجهی شما نسبت به مسائل امنیتی و مراقبت امنیت کاربرانش، رتبه صفحه ها تان را به حداقل میرساند.
 
یکی بدترین وضعیت هایی که بر روی seo وب سایت شما تاثیر می‌گذارد، هک شدن تارنما است.
 
برای جلوگیری از پنالتی سایت به علت هک شدن به نکات زیر اعتنا داشته باشید:
 
 از یک راز عبور حاذق برای وب سایت خود استعمال کنید.
از نصب افزونه امنیتی بر روی وب سایت خود غافل نشوید.
از اطلاعات تارنما خود به طور تروتمیز پشتیبان گیری کنید.
نکات امنیتی را به دیگر ادمین های سایت نیز تذکر فرمائید.
افزونه ها و سیستم مدیر محتوای سایت خود را به طور مداوم بروز رسانی فرمائید.
 

چگونه یک محصول را سئو کنیم؟

 

7. استفاده از اسکیما برای seo ورقه تولیدها
روش دیگر برای  seo تولیدات، به کارگیری از کدهای اسکیما می باشد. کدهای اسکیما در بین کدهای صفحات تارنما قرار می گیرد و باعث فهم و شعور عالی محتوای شما توسط گوگل، زیبایی وبسایت شما و ارتقاء مرتبه و بهینه سازی میشود. با به کار گیری از کدهای اسکیما پنج ستاره در کنار عنوان محتوای خود در ورقه سرچ گوگل مشاهده میکنید.
8. عدم تشکیل داد صفحه ها با محتوا  آموزش سئو مشهد و واژه و کلمه کلیدی اسکن
در تارنما خود یک سری ورقه با محتوای کپی نسازید. اگر‌که محتوا و تصاویر صفحات سایت شما با یکدیگر اسکن باشد، ارزش و سئو پایینی دریافت می کند. همچنین در صورتی که از عبارات کلیدی تکراری در صفحات خود استفاده کنید، صفحه های شما کنیبال میگردند. (کنیبال چیست؟)
به عنوان مثال در حالتی که رنگ های مختلفی از یک پیراهن را در فروشگاه خود دارید، برای هر رنگ شیت غیر وابسته با عنوان و محتوای یکسان ساخت و ساز نکنید. تمامی رنگ های این مدل باید در یک برگه آرم داده خواهد شد.
9. به کارگیری از لینک های برد کرامب
در‌صورتی‌که در وب سایت خود از لینک های آموزش سئو در مشهد برد کرامب به کارگیری نمائید، کاربر متوجه می‌گردد که در کدام ورقه از تارنما شما می‌باشد. با این عمل لینک سازی داخلی صفحه ها شما قادر شده و در تجارب کاربری نیز مفید می باشد.
10. به کار گیری از محتوای چند رسانه ای در صفحه ها
برای معرفی تولیدات خود از محتوای چند رسانه ای به کارگیری نمائید. منظور از محتوای مولتی مدیا ویدئو و صوت است. شما میتوانید با تهیه فیلم جالب محصول ها خود را به کاربران معرفی فرمایید. این گونه کاربران زمان مجال بیشتری در صفحه شما می مانند و جايگاه سئو شما نیز افزایش می یاید.
11. برای صفحات لینک سازی خارجی فرمایید
برای بهبود سئو در صفحاتی که رقابت شدیدی در کلمات کلیدی دارا‌هستند بایستی لینک سازی خارجی نمائید. البته برای لینک سازی خارجی باید به طور اصولی اقدام فرمایید؛ در غیر این صورت برعکس عمل می کند. با رسیدگی نوشته ی علمی \" لینک و پیوند بیلدینگ چیست؟ \" می توانید برای سایتتان به صورت اصولی لینک سازی نمائید.
12. مخاطبان را به تعامل ترغیب فرمائید
با نوشتن یک محتوای جذاب و کاربردی مخاطبان را ترغیب فرمایید تا نظر خود را کامنت کنند. همچنین می‌توانید از آنها بخواهید تا سوالاتشان را با شما در میان بگذارند. برای گوگل بسیار اصلی می‌باشد که شما با کاربران تان تعامل داشته باشید؛ همین آیتم باعث ارتقا جايگاه شما در گوگل میگردد. نصیب نظرها مشتریان 58 درصد بازدیدکنندگان را به خود اختصاص می دهد؛ شما می‌توانید با بازرسی بخش نظرها و سوال های کاربران، برای ساخت محتوای جدید هم ایده بگیرید.
13. تجربیات کاربری را بهبود دهید
صفحات تارنما خود را به نحوی طراحی فرمائید که کاربران از صفحات سایت شما حس نه دریافت کنند؛ این همان تجربه کاربری است. به عنوان مثال مواردی که در تجارب کاربری مفید می‌باشد، عبارتند از:
 
چیدمان مناسب سایت و منوها، به کاربردن رنگ های مناسب، بار گذاری شدن سریع صفحات، دسترسی ریلکس به محصولات و … تغییر و تحول ظاهر تارنما طبق نیاز و ذوق وسلیقه مشتری در مغازه ساز بسیار ریلکس تر از سیستم های منحصربه‌فرد است.
 
 
 
14. ساخت محتوا برای هر برگه جنس
برای صفحه ها مال خود ساخت‌و‌ساز محتوا کنید و در آن از کلمات کلیدی مرتبط استفاده فرمایید. از جمله در حالتی‌که در سایت خود لپ تاپ می فروشید، برای هر برند از لپ تاپ جان دار در مغازه خود محتوا بنویسید و مجموع قابلیت و ویژگی های آن را رسیدگی فرمائید.
 
همچنین میتوانید به مقایسه دو برند متفاوت لپ تاپ بپردازید و آنان را با یکدیگر مقایسه نمائید.
 
 
 
15. روند ثبت نام کاربر و خرید مال را تست نمایید
مشتریان بایستی به راحتی محصول گزینه نظرشان را در وب سایت پیدا کرده و آن را ثبت کنند. به همین استدلال می بایست در زمانه های متفاوت فرایند خرید و ثبت نام را خودتان به عنوان استفاده کننده تست فرمایید. هر گونه کندی، عدم دسترسی به بخش های متفاوت و خلا کال تو اکشن مناسب، میتواند در کاهش فروش شما تاثیر بگذارد.
 
 
 
16. لینک های شکسته را پیدا نمایید
زمانی که کاربر روی لینکی از سایت شما کلیک می کند و با صفحه 404 مواجه می شود، شم بدی را تجربه می کند. از طرفی گوگل نیز نسبت به این موضوع حساس بوده و در صورت وجود این صفحات، رتبه سئو سایتتان را تا حد زیادی کاهش میدهد.
 
اگر محصولی در سایتتان دیگر موحود نخواهد شد یا به هر دلیلی صفحه آن از فی مابین رفته است، باید آن را ریدایرکت نمائید. در غیر اینصورت کاربر با ورقه 404 در سایت شما مواجه گردد. اما چطور صفحات 404 را از دربین ببریم؟ در نوشته‌علمی \" چه‌طور خطای 404 را برطرف کنیم؟ \" به صورت بی نقص آموزش داده ایم.
 
 
 
17. اهمیت به موضوعات پیرامون متاع
هدف خود را روی سئو تارنما برای یک یا یک سری کلمه کلیدی نگذارید. برای برخی از موضوعات که رقابت در آن ها کمتر هست، می توان روی یک یا یک سری کلمه کلیدی سرمایه گذاری کرد. البته در اکثر مواقع برای اینکه که بتوانیم عبارات کلیدی اصلی سایت را seo کنیم، باید در ارتباط لغات پیرامون  آنان هم تولید محتوا کنیم. از جمله در‌حالتی که بخواهیم لغت ها بهینه سازی، مشورت کردن سئو و خدمات سئو را برای یک سایت بهینه کنیم، می بایست تعداد زیادی محتوا برای کلمه ها پیرامون زمینه seo ایجاد کرد کنیم. چرا؟ اول برای اینکه گوگل متوجه گردد وب سایت ما فعال هست و دوم برای اینکه از بینش پیوند دادن لغات هم کانسپت به صفحه ها اصلی قدرت صفحه های را زیاد کنیم.
 
برای محصول ها در سایتتان هم می بایست روی لغات پیرامون کلمه ها اساسی کار نمائید. مثلا: برای سئو کردن شیت متاع لپ تاپ ایسوس باید مقالاتی درخصوص موضوعاتی همچون:
 
 آیا لپ تاپ ایسوس بخریم؟ 
 
ایسوس core i7 یا core i5؟
 
لپ تاپ ایسوس گیمینگ
 
 
 
18. پیشنهادات محصول
قسمتی را برای توصیه دیگر تولیدات در سایت قرار دهید. می توانید با عبارت هایی مثل تولید ها مرتبط محصولاتی که دیگرافراد خریداری کرده‌اند محصولاتی که دیگرافراد دوست داشتند ممکن هست شما هم دوست داشته باشید مخاطب را ترغیب به دیدن از صفحات دیگر نمائید. این شغل زمان ماندگاری استفاده کننده را در تارنما شما ارتقا می دهد که برای بهینه سازی سایت اثرگذار می باشد.
 
 
 
۱۹. گواهی SSL
وب سایت های فروشگاهی بایستی سند SSL برای ارتقاء امنیت تارنما خود دریافت کنند. مدرک SSL تبادل داده بین سرور ها را ایمن می سازد. این گواهی برای گوگل عنایت بسیاری دارد و در بهینه سازی سایت فروشگاهی به آن اعتنا می کند از سوی دیگر این سند باعث ارتقا پشت گرمی مشتری می شود. در نوشته‌علمی چه طور ssl را در وردپرس فعال کنیم؟ در این مورد بیشتر کلام کرده ایم.
 

مشاوره تولید محتوا وب پویا شامل چه مواردی است؟

ساخت و ساز محتوا یکی مهم‌ترین عوامل توفیق هر اینترنت سایتی  میباشد. همینطور برای داشتن شایسته ترین محتوا بایستی یکسری اصول را رعایت نمائید. سرویس ها بازاریابی محتوا به راحتی میتواند به شما در این راستا یاری دهد. در پی این مقاله به شما خوا هیم اعلام‌کرد که سرویس ها بازاریابی محتوا مشمول چه مواقعی میگردد و مشاور بازاریابی تشکیل داد محتوا دقیقا چه کاری جاری ساختن می دهد؟
مشاوره تولید محتوا که می باشد؟
همان طور که می دانید ایجاد کرد محتوا یکی مهم ترین عوامل رویش و بسط تجارت اینترنتی شما میباشد. بنابراین برای داشتن یک محتوای یونیک و مخاطب پسند برای وبسایت خویش باید با یک مشاوره ساخت محتوا مشورت نمایید. مشورت کردن ایجاد محتوا به شما امداد می نماید تا یک گزینه پر بازدید را برای ساخت محتوا انتخاب کنید. همینطور شایسته ترین لغت ها کلیدی مرتبط با محتوا را به شما سفارش می نماید.
گزینش یک بستر مطلوب برای انتشار محتوا و روش دستکاری محتواهای پیشین نیز به عهده مشورت کردن ساخت‌و‌ساز محتوا است.
 
 
 
مشورت کردن تشکیل داد محتوا اینترنت شامل چه مواقعی میباشد؟
 
 
1. مشورت استراتژِی محتوا
مشاور ساخت محتوا با رسیدگی کسب و کار شما تشخیص می دهد که چه نوع محتوایی برایتان مطلوب است. در واقع مشورت تشکیل داد محتوا به رسیدگی آحاد نیازها، حق تقدم های بیزنس شما و تحقیق عملکرد رقبایتان میپردازد.
 
برای تدوین یک استراتژی محتوا باید چند اقدامات ایفا دهید. به این ترتیب که مشورت ساخت محتوا طی یک گرد‌همایی توجیهی، تمام تجهیزات ما یحتاج و مداقه و مزایای تشکیل داد محتوا را برای اعضای مهم گروه تعریف‌و‌تمجید می نماید.
 
بعد از آن یک برنامه ریزی که مشتمل بر هدف ها، فرصت و دستاوردهای احتمالی کسب و کار شما هست، مشخص و معلوم می شود. تمام صفحه ها وبسایت شما بایستی یک جهت را به مخاطبانتان آرم دهند. این دستور تنها با داشتن یک استراتژی محتوا قابلیت پذیر می باشد.
 
استراتژی ساخت و ساز محتوا در واقع طراحی برنامه برای ساخت و ساز محتوا میباشد. مشاور ایجاد کرد محتوا به شما کمک می نماید تا بر اساس هدف ها کسب و کارتان یک توشه این طراحی برنامه را اعمال دهید و برای مدام از آن به کارگیری نمایید.
مجموعه اینترنت قادر است به شما یاری دهد تا برای استخراج و کارتان، یک استراتژی محتوا تنظیم فرمایید و از آن در جهت بهبود طراحی برنامه محتوای وب سایت خویش به کارگیری نمایید.
 
گروه ایجاد کرد محتوا اینترنت با تهیه و تنظیم اکسلی از عبارات کلیدی مربوط به حوزه کاری شما، محتواهای موردنیاز جهت ساخت را برای شما معلوم می نماید.
 
سفارش ایجاد محتوا
 
2. سرویس ها بازاریابی محتوا
یکی از طرق ارتقا بازدید محتوا، جستجوی آن به وسیله یوزرها میباشد. نحوه های دیگری نیز برای بازاریابی محتوا وجود دارااست. درپی یک‌سری طرز بازاریابی که به شما در ارتقاء ترافیک امداد می نماید را معرفی میکنیم.
 
بازاریابی از روش شبکه‌های‌عمومی
بازاریابی از روش نشانی اینترنتی مارکتینگ
بازاریابی از روش اینفلوئنسر های چیره
بازاریابی از روش ایجاد کرد و تکثیر رپورتاژ اطلاع رسانی
به کارگیری از قابلیت و امکان Rich Snippet گوگل 
تنظیم پوستر یا این که ویدئو از محتوا
مجموعه مشورت ایجاد کرد محتوا اینترنت لیستی از شایسته ترین شبکه‌های‌اجتماعی و سایت های تکثیر محتوا را به شما معرفی می نماید. همینطور پیرو به شما خیال خواهد بخشید که به چه ترتیب و نظمی، محتواهای خویش را در این بستر ها منتشر نمائید.
 
 
 
3. مشاوره seo محتوا
پس از این که زمینه و تعداد محتواهای خویش را توسط برنامه ریزی انجام یافته معلوم  کردید، دفعه به سئو و اخذ بازخوردهای یوزرها می رسد. به وسیله بازخوردهای دریافتی از محتوا به راحتی میتوانید، اقداماتی در راستای seo و بهینه سازی محتوای خویش اجرا دهید.
 
seo محتوا به منظور یقین از وجود تصاویر، گزینش صحیح کلمات کلیدی، انتخاب تیتر جذاب و … در محتوا برای اخذ بازدید بیشتر جاری ساختن می‌گردد.
 
بهینه سازی محتوا به ترتیب تحت جاری ساختن میگردد:
 
اولی گام پیدا کردن کلمه ها کلیدی مرتبط با محتوا هست. پس از نشر محتوا با استیناف سرچ کنسول، لغات کلیدی که کلیک بیشتری برای محتوای شما داشته اند را پیدا می کنید. این سیرتکامل میتوانید با به فعالیت بردن این کلمات در محتوا، بازدید محتوای خویش را از روش عبارات کلیدی ارتقا دهید.
اینک وهله به بازخوانی محتوا رسیده می باشد. با این فعالیت تک تک نادرست های املایی و نگارشی محتوای خویش را پیدا می‌کنید. همینطور قابلیت یافتن جملات خوب برای جایگزینی با جمله‌ها گذشته پیش میاید.
در برخی بخش های محتوا لازم است از مخاطب برخورد بخواهید. درواقع مایحتاج است مخاطبان با محتوای شما سرگرم شوند و زمان بیشتری در کاغذ شما حضور داشته باشند.
از سایر مورد ها گزینه عنایت در سئو محتوا لینک و پیوند سازی درست داخلی هست. باید در محتوا برای صفحه ها داخلی گرانبها لینک سازی گردد.
از سایر وظایف مشاور تشکیل داد محتوا بهینه سازی توضیحات متا و تیتر های محتوا می باشد. گزینش یک عنوان جذاب منجر میگردد، نرخ کلیک کاغذ شما افزایش پیدا نماید.
 
 
4. مشورت کردن ویرایش محتوا
ویرایش محتواهای قبلی و اضافه کردن مطالب جدید و کاربردی به آنان از مداقه بالایی برخوردار‌است. مشاور بازنویسی محتوا به شما یاری می نماید تا محتواهایی که نیاز به ویرایش و تغییر و تحول دارا هستند را پیدا کرده و برای بهبود آن ها مبادرت فرمائید.
 
 
 
بازاریابی ساخت‌و‌ساز محتوا چیست؟
همانگونه که گفتیم ساخت محتوا به شما کمک می نماید تا در حاصل گوگل چشم گردیده و ترافیک متعددی را تجربیات نمائید؛ اما بازاریابی ساخت محتوا در واقع به معنای خریداری کردن یک استراتژی اصولی برای ساخت محتوا و نحوه معرفی آن به یوزرها سطح اینترنت است. فقط تایپ کردن یک محتوا به تنهایی کفاف نمی دهد؛ زمانی شما میتوانید از یک محتوا به فایده برسید که توسط یوزرها متعددی چشم گردد. لازمه این شغل به کار گیری از سرویس ها بازاریابی محتوا است.
 

چرا یادگیری سئو اهمیت دارد؟

 

یادگیری سئو مدام با معضل هایی روبه رو بوده و خواهد بود. برای اینکه بتوانید seo را به طور بدون نقص و جامع یادبگیرید عالی میباشد در اولِ شغل به صورت خلاصه با مضمون‌ seo و بخش های گوناگون آن آشنا گردید. خوشبختانه تصمیم گرفتیم تا در پی به طور بی نقص سئو وب سایت و تکنیک های اعمال آن را به شما یادگرفتن دهیم. این یادگرفتن seo در 8 فصل جمع گردیده است.
چرا یادگیری بهینه سازی عنایت داراست؟
هرم مازلو در بهینه سازی آموزش سئو در مشهد
فصل نخستین : مبانی بهینه سازی (سئو برای مبتدیان)
فصل دوم : موتور های جست و جو به چه شکل عمل می نمایند؟
خوشحالیم که درین مسیر گام برداشته ایم و قصد داریم در طول وبلاگ هایی که در آتی منتشر خوا هیم کرد سئو را به طور بی نقص و نصیب بندی گردیده به شما یادگرفتن دهیم. همدم ما باشید تا مسافرت یادگیری seo را برای شما رسم کنیم.
 
چرا یادگیری بهینه سازی التفات داراست؟
یادگیری بهینه سازی به شما این قابلیت را می‌دهد تا بیزنس خویش را در معرض روئت کرد میلیون ها مخاطب قرار دهید. آیا می‌توانید غیر از وبسایت تجاری بیزینس خویش را برای میلیون ها مخاطب به اکران بگذارید؟ آن هم برای در پهنا یک روز؟
 
براین اساس همانگونه که میدانید شایسته ترین نحوه برای آموزش سئو مشهد ارائه تولیدات و سرویس ها به مشتریان وب ، به کار گیری از تارنما های تجاری است. درحال حاضر مورد این میباشد در کنار شما 100 ها نفر نیز وبسایتی شبیه با تجارت شما دارند و شما می بایست در دیدن شدن، با آنها رقابت فرمایید.
 
رعایت اصول سئو این امکان را به شما می‌دهد تا با قرار گیری در نتایج اول گوگل و موتور ها جست و جو ، شانس خویش را برای چشم شدن ارتقاء دهید.
 
پس تا به هم اکنون به اهیمت بهینه سازی پی برده اید. عالی میباشد بدانید seo وب سایت برای موتور های جست و جو میتواند فروش تارنما شما را تا 100 ها موازی ارتقا دهد.
 
هرم مازلو در سئو
همانطور که میدانید ، هرم مازلو نیاز های آدم را طبقه بندی آموزش سئو مشهد می نماید. در بنا شده در این نوع طبقه بندی شما شاهد حق اولویت نیاز های زیر خیس نسبت به نیاز های فراتر می باشید و مهم خیس از ان اینکه درین هرم نیاز دومین درپی برآورد نیاز اولین به وجود میاید. برای مثال تا زمانی که خوراک و پوشاک وجود نداشته باشد ، عشقی نیز در شغل وجود ندارد!
 
جالب میباشد بدانید این اصل برای سئو نیز وجود دارد. شما نیز در سئو خوب می‌باشد استارت نیاز های نخستین بهینه سازی را برطرف نمائید آنگاه به سراغ نیاز ها و فاکتور های فراتر تکان فرمائید.
 
در تصویر ذیل میتوانید هرم مشابه سازی گردیده مازلو برای بهینه سازی را ببینید:
 
 
 
همان طور که مشاهده کردید 7 شرط برای سئو تارنما وجود دارد که هریک از آن ها به ترتیب به یکدیگر ارجحیت دارند. این 7 شرط عبارت اند از :
 
وبسایت خویش را به نحوی پیاده سازی نمایید که برای موتور های جست و جو قابل خزش و ایندکس باشد.
محتوا باید پرسش استفاده کننده را جواب دهد و در عین حال دیدنی باشد
از کلیدواژه ها و عبارت هایی که یوزرها از آن برای کشف کردن جواب خویش استفاده می نمایند ، استفاده کنید.
وبسایت در جهت تجربه کاربری (ux) پیاده سازی گردیده باشد.
محتوایی ساخت‌و‌ساز فرمائید که پیوند ها و رابطه مخاطب با آن زیاد خواهد شد.
از توضیحات و تیتر های باصرفه گردیده به کار گیری نمائید تا نرخ بازدید به کلیک ارتقا یابد.
از دیتا استراکچر ها و نتیجه ها بی نیاز گردیده فایده ببرید.
رعایت این هفت مرحله و وصال به واپسین مرحله یعنی حاصل بی نیاز گردیده ، به شما این یقین را خواهد بخشید که در طی پروسه seo ، استراتژی شما به نه کار نموده است. همان دیگر اگر که همگی فاکتور های موردنیاز برای تکامل این 7 مرحله را رعایت نمایید ، توانسته اید تارنما خویش را برای موتور های جست و جو سئو فرمائید. برای اینکه فاکتور های ما یحتاج برای اجرای مازلو سئو را خاطر بگیرید کافیست هر یک از فصل های زیر را به ترتیب رسیدگی کنید. در انتها ادراک صحیحی از هر مرحله از هرم مازلوی seo خواهید داشت.
 
فصل اولیه : مبانی seo (seo برای مبتدیان)
در فصل اولیه یادگیری بهینه سازی ، مبانی بهینه سازی و طرز اجرا آن را فرا خواهید گرفت. درین فصل خاطر می گیرد سئو به چه نحوه هایی اجرا می‌گردد. تکنیک ها و اهمیت بهینه سازی در این فصل به طور کامل ذکر خواهد شد.
 
یکی مهم‌ترین مباحثی که درین فصل به آن پرداخته ایم ، معرفی سئوکلاه سپید و بهینه سازی کلاه سیاه می باشد که پی بردن روش جاری ساختن و تفاوت فی مابین آنها برای هر seo کاری مورد نیاز است.
 
فصل دوم : موتور های جست و جو چه‌گونه عمل می نمایند؟
یادگیری بهینه سازی و seo وبسایت فارغ از اینکه بدانید گوگل و بقیه موتور های جست و جو مانند بینگ و یاهو چه گونه عمل می نمایند عملا قابلیت پذیر وجود ندارد.
 
درواقع شما تحت عنوان هر کس روند سئو را ایفا می دهید ، می بایست به مباحث کروال ، ایندکس ، رنک بندی گوگل و الگوریتم های آن شناخت بدون نقص داشته باشید.
 
در صورتی‌که که بدانید شیوه تلاش موتورهای جست و جو چیست ، بسیار سریع خیس و ریلکس خیس می‌توانید سایت خویش را با صرفه فرمایید چون شما شالوده عمل موتور های جست و جو را می‌دانید.
 
فصل سوم : کیوورد ریسرچ یا این که استیناف لغت ها کلیدی
درین فصل به شما یادگرفتن خوا‌هیم بخشید چگونه روند پژوهش ها عبارات کلیدی را شروع فرمائید و آن را ادامه دهید.
 
آنچه که در‌این نصیب از یادگیری بهینه سازی می بایست بدانید ، غرض از جست و جویبار کاربر است. ما یحتاج می باشد بدانید کاربر با چه هدفی کلمه و واژه کلیدی متبوع شما‌را جست و جو می نماید.
 
خلال مورد ها ذکر شده ابزار های موردنیاز برای پژوهش ها واژه کلیدی به شما معرفی خواهند شد. اکثر اوقات این ابزار ها مبلغی می باشند اما جذاب است بدانید ابزار هایی را به شما معرفی خوا هیم کرد که گوگل آنان را برای فرآیند پژوهش ها کلیدواژه به شما بدون پول ارائه خواهد بخشید.
 
فصل چهارم : seo داخلی یا این که on page سئو
این قسمت از بهینه سازی که به آن seo داخلی گفته می شود ، می‌تواند نسبت به بقیه فصل ها برایتان غامض به حیث رسد. در واقع seo داخلی مشتمل بر کلیه فعالیت های بهینه سازی است که در سایت خودمان برای بهینه سازی تارنما اجرا گردد.
 
بهینه سازی ایجاد کرد محتوا ، بهینه سازی تصاویر ، seo فنی ، ux و ui و اکثری از فاکتور های دیگر بهینه سازی درین بخش یعنی seo داخلی اجرا گردد.
 
فصل پنجم : نصیب فنی بهینه سازی یا این که بهینه سازی تکنیکال
seo تکنیکال نیز بخشی از seo داخلی به حساب آورده می شود. در بنا شده در این بخش سایت برای ربات های گوگل و بقیه موتور های جست و جو باصرفه می‌شود. اجرای درست seo فنی سایت این امکان را به شما می دهد تارنما خویش را قابل ایندکس و قابل خزش نمائید.
 
از جمله درین نصیب با فعال سازی نقشه سایت میتوانید ربات های گوگل را منظم خیس به وب سایت خویش بکشانید و به آنها در ایندکس صفحه ها تارنما تان امداد فرمائید.
 
فصل ششم : بک پیوند و offpage ( off page سئو)
سئوی آف پیج که دربرگیرنده بک پیوند و کار در سوشیال مدیا ها می‌باشد ، مهم ترین ملاک برای ارتقا اعتبار دامنه می‌باشد. با ارتقاء اعتبار دامنه وبسایت ، وصال به کاغذ 1 گوگل برای شما امکان پذیر خواهد بود.
 
دقت داشته باشید این مرحله آلرژی بیشتری خواهد داشت و به همین خیال عالی میباشد استراتژی قابل قبولی برای سئو خارجی داشته باشید.
 
ما در‌این فصل به طور بی نقص سئوی آف پیج را به شما یادگرفتن خوا هیم بخشید.
 
فصل هفتم : اندازه گیری ها و انتخاب استراتژی مطلوب
با به کار گیری از ابزار های مجانی گوگل مانند گوگل انالیتیکس و گوگل سرچ کنسول می توانید اندازه دقیقی از معیار های متفاوت را داشته باشید. این اندازه گیری های ظریف به شما یاری خواهد کرد تا استراتژی بهینه سازی وبسایت را بهتر فرمائید.
 
بعضی از واحد سنجش های اندازه گیری که مطلقا بایستی آنان را مد حیث بگیرید عبارتند از : باونس ریت یا این که نرخ پریدن مخاطب ، دوران مجال فعالیت در وبسایت ، نرخ خروج استفاده کننده از وب سایت.
 
ما درین فصل از یادگیری seo به شما فراگیری خوا هیم بخشید چه‌گونه استراتژی های لازم برای بهره گیری عالی از بهینه سازی را جاری ساختن فرمائید.
 

 

اشتباهات رایج در کیورد ریسرچ

 
یک کدام از مواردی که در زمینه‌ی سئو وبسایت به خطا برداشت می گردد، لغات کلیدی هست. لورا هوگان رئیس دسته بازرسی ریکمدیا توانست به پنج آیتم تصور غلط در مورد کلمه ها کلیدی دست پیدا کند. این تصورات غلط که متاسفانه اکثر زمان ها هم توسط متخصصان سئو استفاده میشود، هیچ گونه تاثیری در سئوسایت ندارند. البته این پنج گزینه تصور و روایت ذهنی چیست؟
فهرست مطالب
1. کلمات کلیدی مرتبط بعداز مدتی آموزش سئو مشهد عملکرد خود را از دست میدهند
2. جستجوی کلمه ها کلیدی یک عمل بیهوده و حیف کردن زمان است
3. تنها برروی لغات کلیدی با بیشترین جستجو تاکید گردد
4. به کار نبردن تگ توضیحات
5. به کارنبردن واژه کلیدی در آدرس بار برگه
1. کلمات کلیدی مرتبط بعد از مدتی سعی خود را از دست می دهند
می اقتدار اظهار‌کرد این یک کدام از خطاها رایج دربین متخصصان سئو و ساخت کنندگان محتوا میباشد. در واقع ارتباط با وبسایت از طریق لغات کلیدی می باشد. اما ممکن آموزش سئو در مشهد

 می باشد به دلیل رقابت شدیدی که در میان وب سایت ها امروزه وجود دارد، سکو تارنما شما در آن واژه کلیدی کاهش پی  

دا کند اما هیچگاه رده آن از در بین نمی رود. برای اینکه بتوانید رده واژه کلیدی را seo وب سایت نگهداری نمایید، عالی است که دربین مقالات و صفحه ها از طریق لینک برروی کلمه ها کلیدی، ارتباط برقرار نمایید.
 
2. جستجوی لغات کلیدی یک عمل بیهوده و حیف کردن زمان می‌باشد
براساس رسیدگی های صورت گرفته بوسیله برندواچ، در هر ثانیه حدود 40هزار واژه و کلمه در گوگل مورد جستجو قرار میگیرند. برای همین یکی مهمترین نکته ها و مرحله ای شما قبل از ایجاد کرد یک وبسایت و مخصوصا فروشگاه اینترنتی باید اجرا دهید این می‌باشد که باید لغت ها کلیدی که بیشترین جستجو را دارند و باعث افزایش سئو وبسایت شما میگردند را پیدا فرمائید. متاسفانه این مرحله توسط بیشتر طراحان و متخصصان سئو نادیده گرفته می شود.
 
3. صرفا برروی لغت ها کلیدی با بیشترین جستجو تاکید خواهد شد
یکی‌از دیگر از اشتباهاتی که در خصوص جستجوی عبارات کلیدی مرتبط انجام می‌گردد این می‌باشد که متخصصان سئو بیشتر بروی کلمات کلیدی تاکید می کنند که دارای جستجوی بالاتری میباشند. این نکته را می بایست بدانید که هرچه کلمه ها کلیدی شما موقعیت عمومی تر و جستجوی بالاتری داشته باشد، شما به فعالیت بیشتری نیاز دارید تا بتوانید آن را در شیت اولیه نتایج گوگل علامت دهید. عملکرد نمائید که کلیه لغات کلیدی که حتی جستجوی کمتری هم دارا‌هستند را در وبسایت خود قرار دهید آن‌گاه با تکنیک هایی مانند محتوا و تگها مرتبط در آن کلمه و واژه کلیدی در صفحه اولیه باشید. با این نحوه سئوسایت خود را سریعتر ارتقاء میدهید.چون شما در وبسایت خود کلمه ها کلیدی عمومی هم به عمل برده اید و گوگل آنها‌را سریعتر از دیگر ایندکس میکند.
 
4. به کار نبردن تگ توضیحات
گوگل بیان کرده است که دیگر تگ کلمه کلیدی در جستجو هیچ تاثیری ندارد و به جای آن از تگ توضیحات استفاده می کند. درین متاتگ شما در یک پاراگراف به گوگل توضیح می دهید که شیت وبسایت شما راجع به چیست و در شرایطی‌که این توضیح با متن اصلی ورقه در زمینه ی نباشد، وب سایت شما آیتم جریمه گوگل واقع می‌گردد و تاثیر بدی در سئو وب سایت شما خواهد داشت.
 
وقتی که شما دنبال مساله ای خاصی می باشید، واژه و کلمه کلیدی مرتبط با آن را تایپ می کنید. گوگل بسته به کلمه کلیدی شما لیستی از وبسایت ها همپا با توضیحاتی که شما نوشته اید نشانه می دهد. این استفاده کننده می باشد که با تلاوت توضیحات تصمیم می‌گیرد وبسایت شما را باز کند یا خیر.
 
5. به کارنبردن واژه کلیدی در آدرس بار صفحه
در حالتی‌که میپندارید که آدرس بار شیت هیچ گونه سئو نیاز ندارد، باید بگوییم که دشوار در اشتباه می‌باشید.چونکه یکی از مهم‌ترین مکانهای موثر در سئوسایت همین آدرس بار است. البته توصیه میشود که آدرس بار را حتما به انگلیسی بنویسید البته می بایست از عبارات کلیدی مرتبط و به انگلیسی داخل آن نمائید. چونکه با این آدرس بار و کلمه ها کلیدی درون آن می‌باشد شما می توانید ارتباط در میان صفحات و وبسایتها برقرار کنید و همچنین پیوند شما باید به وسیله گوگل و کابران قابل خوانا باشد تا منجر ارتقا seo وب سایت شما خواهد شد.
 
یک کدام از مواردی که راجع‌به seo تارنما به اشتباه برداشت می شود، لغت ها کلیدی هست. لورا هوگان مدیر دسته رسیدگی ریکمدیا توانست به پنج گزینه تصور غلط در زمینه‌ی لغات کلیدی دست پیدا کند. این تصورات غلط که متاسفانه اغلب هم بوسیله متخصصان سئو استعمال میشود، هیچ گونه تاثیری در سئو تارنما ندارند. اما این پنج آیتم تصور و داستان ذهنی چیست؟
 
صفحه قبل 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 صفحه بعد