x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

چرا برخی از صفحات سایت برای موتورهای جستجو قابل دسترسی نیستند؟

چرا بعضی از صفحه های وب سایت برای موتورهای کاوش قابل دسترسی نیستند؟
هیبت های مستلزم اشتراک
چنانچه شما یوزرها وب سایت خویش را مکلف میکنید پیش از دسترسی به محتوای وب سایت، هیبت آنلاینی را لبریز نمایند، به احتمال زیاد موتورهای کاوش اینگونه نواحی مراقبت گردیده ای را هیچ گاه مشاهده نکنند. هیبت ها ممکن میباشد مستلزم اسم کاربری و کلمه و واژه عبور یا این که فرمی مربوط به آموزش سئو مشهد لحاظ سنجی باشند. به هر شکل، در هر دو گزینه خزندگان موتورهای کاوش تلاشی برای مالامال کردن هیبت نخواهند کرد. براین اساس، محتوا و پیوند های موجودی که در پشت هیبت قراردارد برای موتورهای کاوش نامرئی به حساب آورده می شود.
 
لینک و پیوند های جانور در کدهای غیر قابل تجزیه جاوا اسکریپت
در حالتی که از جاوا اسکریپت برای لینک و پیوند های خویش به کار گیری می‌کنید، متوجه خواهید شد که موتورهای کاوش آن پیوند ها را نمی خزند یا این که دقت آموزش سئو در مشهد بسیار پاره ای به پیوند های جانور درین کدها نشانه می‌دهند. در حالتی‌که می‌خواهید صفحه ها شما بوسیله ربات های موتورهای کاوش گر ایندکس شوند، بایستی لینک و پیوند های استاندارد HTML را جایگزین جاوا اسکریپت های جان دار در هر ورقه نمایید.
 
لینک و پیوند به صفحاتی که بوسیله متا تگ در دست گرفتن ربات های موتور کاوش یا این که پوشه Robots.txt مسدود گردیده اند
متا تگ در اختیار گرفتن ربات های موتور کاوش و پوشه robots.txt به صاحبان وبسایت اذن می‌دهند دسترسی خزنده های موتور کاوش به یک صفحۀ خاص را محصور نمایند. صرفا به خیال و خاطر داشته باشید که می بایست صفحاتی را مسدود فرمایید که حقیقتا نیازی به ایندکس شدن آنان در موتورهای کاوش ندارید. بسیار پیش آمده میباشد که به کارگیری از این متا تگ یا این که فولدر robot.txt منجر مسدود کردن کلی ربات های موتور جستجو گر گردیده است. پس در به کارگیری از آنان توجه نمائید.
 
به طبع بخوانید: 20 پوسته وردپرس که برای کاوش سئو گردیده‌اند
قاب ها یا این که آی کادر ها
از دید فنی، لینک و پیوند های مو جود در کادر ها و آی کادر ها قابل خزیدن میباشند، البته هر دوی این مفاد مشکلاتی را در مورد سازماندهی و تعقیب کردن پیوند ها برای موتورهای کاوش ساخت‌و‌ساز می نمایند. سفارش میکنیم تا حد قابلیت و امکان از این مفاد خودداری کنید، مگر اینکه مخاطب حرفه‌ای باشید و ادراک خیر از شیوه ایندکس و تعقیب کردن پیوند ها در کادر ها داشته باشید.
 
ربات ها از هیبت های کاوش استعمال نمیکنند
اگرچه این مورد به هشداری که در ابتدا دادیم مرتبط می گردد، البته از آنجایی که اشتباهات اکثری را آماده می نمایند می بایست به آن ها به طور مستقل اشاره کنیم. بعضا از وبمسترها یقین دارا‌هستند در صورتی‌که یک جعبه کاوش در وب سایت خویش قرار دهند، موتورهای کاوش توانا خواهند بود هر چیزی که بازدید کنندگان کاوش می نمایند را به راحتی بیابند. متاسفانه بایستی بدانید که خزنده ها، کاوش را برای یافتن محتوا اعمال نمی دهند. در‌حالتی که لینکی در وب سایت خویش نداشته باشید دسترسی به بقیه محتواهای جانور در وبسایت برای خزندگان بسیار طاقت فرسا خواهد بود.
 
پیوند های مو جود در مکان نما، جاوا و بقیه پلاگین ها
لینک و پیوند هایی که در پوشه های Flash، Java یا این که بقیه پلاگین ها قرار دارن، برای ربات های کاوش قابل خزیدن نیستند. همین دستور سبب ساز می گردد محتوای جانور از نگاه موتورهای کاوش نهفته بماند.
 
پیوند های جان دار در صفحاتی که صدها یا این که هزاران لینک و پیوند دارا‌هستند
موتورهای کاوش فقط تعداد محدودی از پیوند های مو جود در یک شیت را می‌خزند. این محدودیت در شمارش برای تشخیص اسپم و انتخاب سکو بندی ضروری میباشد. صفحاتی که هزاران لینک و پیوند در خویش دارا هستند ممکن میباشد به هیچ وجهً خزیده و ایندکس نشوند.
 
نکته: چنانچه شما بتوانید از مفاد بالا در وب سایت خویش دوری فرمایید، پیوند هایی منزه و قابل ایندکس خواهید داشت که به ربات های کاوش اذن میدهند به راحتی به محتوایتان دسترسی داشته باشند.
 
تگ "Rel="nofollow
 
 
تگ "Rel="nofollow را می اقتدار با فرمان ذیل به فعالیت پیروزی:
 
Best سئو Ever!
 
پیوند ها ممکن میباشد تگ ها و صفات متعددی داشته باشند. موتورهای کاوش حدوداَ همۀ آن‌ها را نادیده میگیرند. فقط یک استثنا در این باره وجود داراست و آن هم تگ "Rel="nofollow میباشد. در نمونه بالا افزودن تگ "Rel="nofollow به لینک و پیوند، به موتورهای کاوش میگوید که مالک وب سایت دوست ندارد لینک و پیوند متبوع تحت عنوان تاییدیه تارنما اشاره گردیده، تعبیروتفسیر خواهد شد.
 
همان گونه که می‌دانید صفت Nofollow به طور پایین الفظی به موتورهای کاوش امر میدهد که لینکی را دنبال نکنند (هر یک سری در بعضا از موردها این لینک و پیوند ها نیز دنبال میشوند). تگ nofollow روشی میباشد که به صاحبان تارنما ها یاری می نماید از نظر ها و پیوند های اسپم به طور اتومات خودداری نمایند. لینک و پیوند هایی که تگ nofollow دارا هستند بوسیله هر موتور جستجویی به طریق متفاوتی تعبیر میگردند، ولی بدیهی میباشد که همچون پیوند های بی آلایش با آن‌ها عکس العمل نمی‌کنند.
 

ارائه ۳ قلاب در بالای صفحه برای میخکوب کردن کاربر

 

با ارائه این ۳ قلاب در بالای ورقه همت کردم یوزرها را میخکوب کنم.
قدم ۲: تکنیک توت‌خارجی
خط مش ما در تکنیک توت‌خارجی آموزش سئو در مشهد تماما مطابق فاکتور تجربیات کاربری میباشد.
 
ایده تکنیک توت‌خارجی این میباشد که مانند یک توت خارجی که میان آحاد میوه‌ها دیده‌نوازی می‌نماید، کاری کنیم که پیوند وب سایت ما در نتیجه ها کاوش تماما عرض اندام و دیده‌نوازی نماید و سبب ساز گردد یوزرها فی مابین تک تک رقبا روی لینک و پیوند تارنما ما کلیک نمایند.
 
نصیب ۱ تکنیک توت خارجی: بهینه سازی تایتل کلیک‌خور
بهینه سازی تایتل مهم ترین نصیب برگه از نگاه گوگل میباشد.
 
seo تایتل ضمن اینکه زمینه مهم ورقه ما‌را به گوگل آموزش سئو مشهد منعکس می‌نماید، در شیت نتیجه ها کاوش هم برای یوزرها به اکران در می آید.
 
از اونجایی که اینجانب در نظارت مقصود کاوش متوجه شدم کاربرانی که عبارت یادگرفتن seo محتوا را در گوگل کاوش می‌نمایند دنبال یک فراگیری بی نقص و جامع می باشند برای کلیک‌خور کردن بهینه سازی تایتل عبارت صفر تا صد را بعداز کلمه و واژه کلیدی و : قرار دادم.
 
 
 
ولی برای کلیک‌خور کردن seo تایتل می‌تونستم شغل های دیگری هم اجرا بدم. به عنوان مثال می‌تونستم از [] یا این که () یا این که اعداد استعمال کنم یا این که تیتر seo را سوالی کنم که برای یوزرها جالب‌خیس باشد.
 
 
 
ولی برای این برگه خاص از عبارت صفر تا صد به کار گیری کردم. با این فعالیت به یوزرها نشون دادم در صورتی‌که وارد این شیت بشوند یک یادگرفتن بدون نقص و جامع رو خواهند روئت کرد.
 
قسمت ۲ تکنیک توت‌خارجی: متادسکریپشن جالب
متادسکریپشن یک کدام از فاکتورهای درجه‌بندی وجود ندارد ولی زیرا در حاصل کاوش به اکران در میاد سبب میشه نرخ کلیک یوزرها بالا بره. ولی در صورتیکه جالب نوشته بشه.
 
براین اساس اینجانب در متادسکریشن این عبارت رو نوشتم:
 
 
 
این عبارت ۲ تا خصوصیت داراست:
 
درین عبارت از واژه و کلمه کلیدی به کارگیری کردم که در نتیجه ها کاوش پرنگ‌خیس از دیگر متون میشه.
در متادسکریشن به مخاطب گفتم درین کاغذ هم میتونه کلیپ آموزشی ببینه و هم میتونه متن آموزشی بخونه.
قسمت ۳ تکنیک توت خارجی: اسکیما برند‌آپ
اینجانب با به کارگیری از پلاگین فول‌اسکیما کاری کردم ورقه در حاصل کاوش ستاره‌دار باشه.
 
 
 
پلاگین فول اسکیما، یک پلاگین وردپرسی میباشد که او‌لین پلاگین اهل ایران بهینه سازی و به صورت خاص اسکیما برند‌آپ میباشد که بوسیله ما در آکادمی بهینه سازی سفینه ساخت و ساز گردیده و اینک در تارنما ژاکت اون رو به فروش میرسونیم. این پلاگین تا به درحال حاضر بیشتراز ۱۲۵۰ فروش داشته و امتیاز خیر و خوبی از یوزرها اخذ نموده است.
 

 

ساختار نقشه سایت XML

ساختار نقشه تارنما XML
تمامی موتورهای جستجوی اصلی از پروتکل های XML قانونی که در تارنما Sitemaps.org تمجید گردیده‌است، به کار گیری می‌نمایند. یک مثال کد XML که در تارنما مپ آیتم به کار گیری قرار میگیرد را به دنبال مشاهده میکنید:
مطلقا بخوانید: 6 پیامد منفی تخفیف گذاری نادرست + راهکارهای صحیح!
کدهای XML وب سایت مپ دربرگیرنده تگ‌های آموزش سئو مشهد ازروی میل و الزامی می باشند. کدهای XML دارای اعتبار با تگ‌های استارت (بازشونده) “ “  استارت می گردند که یک تگ الزامی میباشد. بعد از آن این تگ با تگ دیگری همانند “” دنبال میشود که دربردارنده دست کم یک صفت Xmlns میباشد که ساختار کلی XML را تمجید می‌نماید.
 
هر آدرسی که در تارنما مپ قرار میگیرد بایستی دارنده دو تگ و یک تگ باشد. سایر تگ‌ها ازروی اختیار می باشند.
در جدول پایین تگ‌هایی که در نقشه وبسایت XML گزینه استعمال قرار می گیرد را برایتان سرجمع کردیم.
تگ‌ها شرایط توضیحات
الزامی تگ آغازین پوشه مستلزم آموزش سئو در مشهد دو آیتم ذیل میباشد:
version=”1.0″
encoding=”UTF-8″
الزامی این تگ صرفا یکبار آیتم به کار گیری قرار می گیرد؛ نقشه وب سایت با این برچسب آغاز میشود و در انتهای نقشه بسته می گردد.
الزامی تگ والِد برای هرکدام از نشانی‌ها استعمال میگردد. سایر تگ‌ها در درون این تگ قرار می گیرد.
الزامی در‌این تگ نشانی ظریف صفحه ها وبسایت قرار می گیرد. از نشانی بدون نقص که دربردارنده پروتکل میباشد به کار گیری نمایید و این نشانی نباید از 2048 کاراکتر بیشتر باشد.
از روی اراده تاریخ واپسین به روزرسانی شیت متبوع میباشد که به صورت YYYY-MM-DD نوشته میگردد.
ازروی اختیار این تگ معین می‌نماید که هر یک سری وقت یکبار این شیت تغییر و تحول می‌نماید. این مقدار چند داده ها کلی را برای موتورهای کاوش آماده می‌نماید که ممکن میباشد با تعداد دفعات پژوهش خزنده‌های گوگل رابطه نداشته باشد.
مقادیر دارای اعتبار دربرگیرنده مفاد ذیل میباشد:
 
مدام (هر وقتی که کاغذ در دسترس باشد عوض می شود.)
ساعتی
روزمره
هفتگی
ماهانه
هر ساله
هیچوقت
از روی میل معیار حق تقدم و عنایت یک کاغذ، نسبت به بقیه صفحه ها وب سایت میباشد. مقادیر دارای اعتبار محدوده 0 تا 1 را مشمول می شود که مقدار پیش فرض 0.5 میباشد.
فرمت فولدر نقشه وب سایت و گونه های آن
موتورهای جستجوی گوگل و بینگ، فرمت XML را برای نقشه تارنما تحت عنوان یک پروتکل پذیرفته‌اند. با این هم اکنون، آنان Feed نقشه تارنما را که از پروتکل های RSS 2.0، Atom 1.0 و پوشه های متنی ASCII به کار گیری می‌نمایند را نیز می‌پذیرند. وبسایت مپ را می‌اقتدار به صورت XML نیز آیتم استعمال قرار بخشید یا این که در‌صورتی‌که که وسعت بالایی دارااست با به کارگیری از ابزار Gzip، فشرده‌سازی کرد.
 
ضمن استانداردهای نقشه وب سایت برای محتوای اینترنت، گوگل از فرمت‌های خاصی برای وب سایت مپ پناه می‌نماید که برای رسانه‌های خاصی گزینه استعمال قرار میگیرد. این مورد ها دربرگیرنده نقشه‌هایی برای پوشه‌های ویدئویی، تصاویر، محتوای موبایلی، کد منبع اپ و محتوای خبری می‌باشند. بعداز اینکه فرمت مطلوب نقشه وب سایت در فضای اسم اعلام شد، می‌قدرت همه محتواهای مازاد دیگر را به آن خاطر نشان کرد.
 
نکات اصلی درباره فرمت پوشه وبسایت مپ
1. موتور جستجوی بینگ (Bing) از فرمت‌هایی که بوسیله گوگل هواخواهی میگردد نگهبانی نمی‌نماید، البته یکی‌از مسئولان بینگ ذکر نموده است هر چیزی که پناه نشود، نادیده گرفته شود. بدین ترتیب وبمسترها می‌‌توانند از این مفاد در تارنما مپ خویش به راحتی استعمال نمایند.
 
گوگل پیشنهاد می‌نماید که نقشه وب سایتِ دربردارندهِ محتوایِ خبری را تحت عنوان یک پوشه مستقل در حیث بگیرید چون این نوع تارنما مپ بیشتر از دیگر پوشه‌ها خزیده می گردند.
 
موتورهای جستجوی گوگل و بینگ از فولدر های Media RSS تحت عنوان جایگزینی برای تشخیص توضیحات متای پوشه های ویدئویی به کارگیری می نمایند. از آنجایی که بینگ نیز از این نوع فولدر امان می‌نماید، توسعۀ Feed ویدئویی mRSS راهکاری مدبرانه خواهد بود که از هدر رفتن وقت‌تان پرهیز می‌نماید.
 

تگ Alt تصاویر چیست و چه تاثیری بر سئوی سایت دارد؟

ترجیح میدهم که‌این مقاله را با عنایت تگ Alt استارت نکنیم. می خواهیم پاره ای به عقب بازگردیم؛ به التفات تصاویر در یک نوشته‌ی علمی آنلاین. شما اکثر زمان ها برای جالب شدن، خوب احضار شدن و گاهی برای کوتاه کردن مطالب، از تصاویر به کارگیری میکنید. تصاویر در درک عالی مطالب به وسیله یوزرها اینترنتی نقش مؤثری دارا هستند ولی کاربرد آن ها صرفا به همین گزینه خلاصه نمیشود.
 
تصاویر یک کدام از طرق مؤثر در بهبود سئوی اینترنت‌وب سایت شما محسوب می شوند. استعمال از تصاویر دیدنی خیر صرفا به احضار شدن مطالب شما به وسیله مخاطب یاری می‌نماید، بلکه میتواند ترافیک خیر و خوبی را نیز به سمت وب سایت شما روانه نماید.
 
یکی‌از نکات اساسی در سئو تصاویر وبسایت، به کارگیری آموزش سئو در مشهد از خصوصیت Alt برای آن ها میباشد. تگ Alt و تگ تیتر در تقویت منزلت مطالب در نتیجه ها موتورهای کاوش و بهبود دسترسی یوزرها اینترنتی به اینترنت‌وبسایت شما تاثیرگذارند. در‌این نوشتار همت کرده‌ایم تا آحاد نکات پیرامون تگ Alt و تگ تیتر و طریق باصرفه‌سازی آنها‌را با بیانی معمولی تفصیل دهیم.
 
بدین ترتیب درصورتی که دوست دارید با تگ Alt و کیفیت سئو آن آشنا گردید، این نوشته‌علمی را تا آخر دنبال فرمایید.
 
تگ Alt چیست؟
در تک تک تصاویر به عمل رفته در یک اینترنت‌وب سایت، تگ Alt تعریف‌کننده موضوعی میباشد که از تصویر استنباط میشود. این تگ میتواند تحت عنوان متنی جایگزین برای تصاویر به هنگام اشتباه در بار گذاری نیز گزینه استعمال قرار گیرد تا یوزرها در شکل عدم اکران تصویر، از معنی و کوشش آن با خبر شوند.
 
افزون بر این، مرورگرها قابلیتی دارا‌هستند که معمولاً اشخاص نابینا یا این که دارنده مشکل بصیرت برای شنیدن مطالب آنلاین از آن به کارگیری می‌نمایند. قرائت این تگ‌ها به وسیله مرورگر، جابجایی مضمون‌ و محتوای تصاویر را برای این اشخاص قابلیت‌پذیر می‌نماید. البته این فقط کاربرد تگ Alt وجود ندارد!
 
کد تحت مثال یک تگ تصویر HTML بی نقص میباشد:
"“image"
همان طور که مشاهده می کنید در کد بالا 3 بخش وجود دارااست که در ذیل کاربرد هر یک را رسیدگی می کنیم:
 
img src: این قسمت، مربوط به نشانی تصویر میباشد. برای آنکه تصویری را در محتوای تارنما خویش قرار دهید، بایستی نشانی تصویر در محلی که ذخیره گردیده‌است را درین نصیب قرار دهید.
alt: این نصیب مربوط به تگ alt میباشد. بین آرم نقل قسم، بایستی تگ Alt متبوع خویش را قرار دهید.
title: این نصیب در واقعیت تیتر تصویر شماست. درین قسمت می بایست برای تصویر خویش تیتر مطلوب قرار دهید.
خصوصیت‌های تیتر و Alt در یک تصویر، گرچه از حیث تکنیکی حقیقتاً تگ محسوب نمیشوند ولی با اسم تگ تیتر و تگ Alt شناخته می گردند. تگ Alt مضمون‌ و کاربرد تصویر را تعریف می‌نماید. به این ترتیب، در شرایطی‌که شما از یک تصویر تحت عنوان یک دکمه برای خرید کالای X به کار گیری کرده‌اید، تگ Alt آن بایستی چیزی مشابه به دکمه خرید کالای X باشد.
 
زمانی که نشانگر موشواره را روی تصاویر می کشید، تگ تیتر ظواهر می‌گردد. این تگ در واقعیت میتواند یک راهنمای معمولی درباره عکس یا این که یک سفارش دیدنی برای تشویق یوزرها به کلیک بر روی عکس باشد. بدین ترتیب، در زمینه ی نمونه تصویر دکمه خرید فرآورده، تگ تیتر می تواند یک ابزار فراخوان برای فعالیت (یا این که اصطلاحاً Call-to-Action) مانند خرید کالای X صرفا با 20 هزار تومان باشد.
 
به صورت معمول، تصاویر اینترنت‌وب سایت برای عالی چشم شدن بوسیله موتورهای کاوش به تگ Alt نیاز دارا‌هستند. معمولاً تصاویری که به خواسته پیاده سازی و تزئین اینترنت‌وبسایت به کارگیری میگردند، بایستی فی مابین کدهای CSS قرار گیرند خیر میان کدهای HTML. با این وجود در صورتی‌که قابلیت و امکان این تغییر و تحول نیست، همچون تصویر تحت به راحتی می توانید تگ Alt را خالی بگذارید تا مرورگرها و موتورهای کاوش از قرائت‌شان صرف لحاظ نمایند.
 

از یک شرکت سئو چه سوالاتی بپرسیم؟

درصورتی که به خاطر داشته باشید، چندین وقت پیش در همین وب لاگ ، نوشته‌ی علمی‌ای درباره شیوه گزینش یک کمپانی بهینه سازی منتشر کردیم. در آن نوشته‌علمی توضیح داده شد که مبنی بر چه معیارهایی می بایست یک کمپانی seo را تعیین کنیم. همینطور، در قسمتی از آن نوشته‌علمی به بعضی از سوالهای مهمی که می بایست برای استخدام یک کارشناس بهینه سازی (یا این که کمپانی seo) می بایست پرسید، اشاره شد.
 
به عبارتی نوشته ی علمی سبب ساز شد تا ما همت کنیم نوشته‌علمی‌ای راجع به سوالاتی که می بایست از یک کمپانی‌ بهینه سازی بپرسید، منتشر کنیم. استخدام یک کارشناس بهینه سازی می تواند بسیار طاقت فرسا باشد، به خصوص در‌صورتی‌که شناخت دقیقی با الگوریتم‎‌های موتور کاوش و بازاریابی در آن ها نداشته باشید. یک دارای تخصص سئوی عالی قادر است با اتخاذ راهکارهای صحیح، میلیون‌ها تومان سرمایه را به سمت شما منتقل نماید.
 
با این اکنون، بهینه سازی مبحثی بسیار کلان میباشد که نیاز آموزش سئو در مشهد به علم کافی داراست، صراحت دارد که باصرفه‌سازی درست اینترنت‌وب سایت به ارتقاء درآمدتان امداد می‌نماید، البته از طرف دیگر استحدام یک سئوکار نابلد که از طریق‌های زودبازده و اسپم به کار گیری می‌نماید به به عبارتی ترازو قادر است به بیزنس شما ضرر و زیان بزند.
 
خب، پس تکلیف چیست؟ در واقعیت، این نوشته‌علمی به شما امداد می‌نماید تا بدانید قبل از استخدام یک کارشناس seo یا این که همیاری با یک کمپانی seo بایستی چه سوالاتی از آنان بپرسید. حتی در‌صورتی‌که شناخت چندانی با seo نداشته باشید. مطمئن باشید، در همین جواب‌ها متوجه خواهید شد که شخص مقابل‌تان درین عمل چقدر صداقت و حرفه ای است.
 
از یک کمپانی بهینه سازی چی بپرسیم؟
حتی در‌صورتی‌که سزاوار‌ترین دارای تخصص seo را هم استخدام نمائید، چنانچه نتوانید گفتگویی بی‌پرده و بدون واسطه با یکدیگر داشته باشید، مطمئناً در بعدی با مشکلاتی مواجه خواهید شد. سؤال‌هایی که درپی مطرح می کنیم به شما یاری می‌نماید مطلوب‌ترین فرد/کمپانی را برای باصرفه‌سازی اینترنت‌وب سایت خویش استخدام نمائید تا ترافیک مطلوب، کیفیت خوب و هدفمندی از روش موتورهای کاوش به تارنما‌تان منتقل شوند.
 
در صورتی‌که فرآیند پژوهش ها قبل از استخدام به صحت صورت بپذیرد، تردید نکنید فرد یا این که شرکتی را خواهید یافت که شما‌را در وصال به اهدافتان امداد می‌نمایند. در ادمه سوالاتی که می بایست از یک کمپانی seo بپرسید را با یکدیگر می خوانیم:
 
یکسری نفر از مراجعین و مثال شغل های قدیمی خویش را معرفی می کنید؟
از دارای تخصص یا این که کمپانی بهینه سازی بخواهید بعضا از مثال شغل های مشتریان پیشین و فعلی خویش را ارائه نمایند. محاسبه سوابق و اعتبار آن ها برای شما موردنیاز خواهد بود. سابقه و مشتریان قبلی اورا خوب بشناسید. ایده ها مشتریان قبل کمپانی بهینه سازی و رضایت آنها نسبت به خدمت ارائه‌گردیده و پناه را پی‌گیری فرمایید و از آن مطمئن گردید.
 
بایستی اعتنا داشته باشید که لزومی ندارد از آن ها بخواهید که فهرستی از کل مشتریان‌شان را برای شما ارسال نمایند. فقط 2 یا این که 3 مثال عمل پیروز کافی میباشد. همینطور، در‌صورتی‌که کمپانی بزرگی می‌باشید و قصد دارید سپرده گذاری پهناور در seo دارید، مطمئناً مثال فعالیت سئوی یک کمپانی تعالی برایتان التفات دارااست. شما می بایست بدانید که آیا کمپانی سئوی متبوع می تواند از پس کارتان بربیاید یا این که نه.
 
چه یادگرفتن‌هایی چشم‌اید؟ چه زمان‌هایی را گذرانده‌اید؟
seo و باصرفه‌سازی تارنما که از میانه سال 1990 بوسیله اشخاص محدودی استارت شد، امروزه دیگر به بخشی جدای ناپذیر از کسب و کار‌های آنلاین تبدیل شد‌ه‌است. این تخصص در سال‌های اخیر و با استقبال از فضای حصول‌وکار آنلاین به یک فن تبدیل‌ گردیده است. اما بد وجود ندارد بدانید که‌این فن تماماً جدای از مهارت طراحی وب سایت میباشد.
 
اکثر زمان ها متخصصان seo و با صرفه‌سازی اینترنت‌تارنما، به صورت تجربی فراگیری‌ چشم‌اند. آنان با کمپانی در کنفرانس‌ها و پی‌گیری خبرهای صنعت خویش از واپسین داده ها باخبر میشوند. هرچند موسسه ها و اینترنت‌تارنما‌های اکثری مانند Woorank مبادرت به ارائه Certificate برای seo می‌نمایند. همینطور، اشراف بر ابزارهایی مانند گوگل تحلیل یا این که گوگل وبمستر از خصوصیت‌های یک کارشناس سئوی توانمند میباشد که خویش گوگل یادگرفتن‌های آنلاینی برای این دو ابزار تدارک چشم میباشد. درصورتی‌ که کمپانی یا این که فرد متبوع مدارکی در مسئله بهینه سازی ارائه کردند، قطعاً این مدارک را پژوهش نمائید.
 
اما بایستی اعتنا داشته باشید که داشتن سند، لزوماً در معنای تخصص در seo وجود ندارد چون همان طور که اشاره کردیم، بهینه سازی و سئو تارنما امری تجربی میباشد.
 
چه استراتژی‌هایی را برای بهبود مرتبه تارنما اینجانب در نتیجه ها کاوش ارائه میکنید؟
بهبود درجه در حاصل کاوش و ارتقاء ترافیک تارنما، مطمئناً فقط با چندین کلیک اجرا نمی شود و مستلزم اپ‌ریزی هدفمند و اتخاذ چندین استراتژی ظریف به طور هم زمان میباشد. وقتی که قصد استخدام یک دارای تخصص seo میباشید، مطلقاً در خصوص طرز‌های سئوی آنها رسیدگی فرمایید و از پیشنهاداتشان یادداشت بردارید. مشاهده کنید از چه ابزارهایی به کار گیری می‌نمایند و چه نوع اپلیکیشن‌هایی دارا هستند.
 
بهینه سازی، فرایند‌ای فرصت‌بر میباشد که به سود رساندن آن، ممکن میباشد ماه‌ها و شاید سال‌ها ارتفاع بکشد. آیا کمپانی سئوی متبوع شما، علی رغم وسعت بالای کاری‌تان اپ‌ای خرد و کوتاه بازه زمانی را به شما ارائه می‌نماید یا این که اپ‌ای پرجزئیات را برای دستیابی‌و‌کارتان در حیث داراست.
 

آپدیت گورخر گوگل! چطور با zebra رفیق باشیم؟

 

 
الگوریتم گورخر خیر! گورخر یک آپ دیت برای هسته الگوریتم گوگل میباشد. این بروزرسانی یکی راهکارهای گوگل برای نبرد با دکان‌های اینترنتی بی‌چگونگی میباشد.درخصوص استدلال اسم گذاری این آپ دیت هنوز کلام‌های متعددی می‌باشد ولی یک عقیده سفت وجود دارااست؛ اینکه "رویه‌شیوه" بودن این حیوان سبب ساز استتار خوب وی در طبیعت میشود. این زمینه کنایه‌ای میباشد به وب سایت‌های فروشگاهی آموزش سئو مشهد بی‌کیفیتی که تلاش می‌نمایند با تفحص به ظاهرشان، به استفاده کننده القاء نمایند که ما یک دکان معتبریم.
 
پیرو این نوشته‌ی‌علمی کوتاه، در ارتباط آپ تو دیت گورخر توضیح می دهیم و آن گاه به شما میگوییم که چطور با آن رفیق باشیم و از خشم وی غربت کنیم.
 
گوگل zebra چیست؟ به دنیاآمدن گورخر گوگل
همانگونه که گفتیم، گوگل زبرا، برای حذف آموزش سئو در مشهد دکان‌های بی‌چگونگی و قلابی، از نتیجه ها گوگل به وجود آمده. در سال 2013 بود که مت کاتس، رئیس دیرین نصیب اسپم گوگل، خاطرنشان کرد یک دکان عینک فروشی اینترنتیِ ناجور و بی‌چگونگی، به نتیجه ها نخستین گوگل رسیده! بعداز دو روز هم دکان نام برده از حاصل حذف شد.
 
همین قضیه و اظهار نظرهای آتی این شخص سبب شد تا علمای seo، نظرهایی درباره ی عمل zebra بدهند و بگویند که‌این یک آپ تو دیت برای رویارویی با مغازه‌های اینترنتی ضعیف میباشد.
 
الگوریتم گورخر
تا اینجا با ماهیت این الگوریتم آشنا شدیم. البته مورد اصلی خیس این میباشد بدانیم که چطور می بایست وبسایت فروشگاهی‌مان را برای این الگوریتم seo کنیم.
 
دوستی با گورخر گوگل
zebra algorithmراستش را بخواهید هنوز هیچ مثال‌ای پیدا نکرده‌ایم که گورخر در اینترنت فارسی، فلان مغازه را به جهت چگونگی نامناسب یا این که ظواهر زشت جریمه کرد‌ه باشد. ولی خب این استدلال خیر و خوبی وجود ندارد که نسبت به خشم آن بی‌دقت باشیم.
یادتان باشد که جمعیت اینترنت فارسی در غایت چیزی حدود 40 تا 50 میلیون نفر میباشد در حالی که اینترنت انگلیسی و عربی یک سری میلیارد مخاطب دارا هستند. همین مورد منجر میگردد که مدام الگوریتم ها و آپ دیت‌های گوگل اولیه به سراغ یوزرها این دو گویش بروند و با تأخیر هنگامی متعددی در اینترنت فارسی ظواهر شوند، پس خوب میباشد یه خرده بعدی‌نگر بوده و از همین الان هوای گورخر گوگل را داشته باشید.
 
در هر هم اکنون؛ هرچیزی فروشگاه آنلاین ما‌را تحت عنوان یک مغازه دارای اعتبار معرفی نماید، قادر است برای الگوریتم گورخر خرسند کننده باشد. ولی برخی مواقع، هوش تصنعی و مصنوعی این الگوریتم ظریف‌خیس به نظارت جزئیات سایتمان سرگرم می شود. به‌دنبال نکات مهمی که می بایست برای بهبود seo تارنما و غربت از خشم گور الاغ به آن اعتنا کنیم را توضیح میدهیم.
 
در فروشگاه آنلاین‌تان محتوای باکیفیت بنویسید
محتوای کیفیت عالی در سئومحتوا مدام سر توفیق در اینترنت بوده و می باشد. یکی‌از آرم‌هایی که به گورخر می‌فهماند شما یک وب سایت فروشگاهی دارای اعتبار می باشید، وجود محتوای موثر میباشد. ولی در کجا؟
 
اولی نکته؛ وجود محتوای کیفیت بالا در وب لاگ سایتتان درباره ی مال و خدماتی میباشد که ارائه می کنید.
 
آنگاه می بایست به محتوای صفحه های جنس اعتنا فرمایید. مطمئن گردید که تولید ها شما کلیه با یک محتوای تکراری در گوگل اکران داده نمیشوند. همچنین توجه فرمائید که در هر محتوا لینک و پیوند‌های داخلی قابل قبولی وجود داشته باشد. نبودن پیوند داخلی بین تولید ها و صفحه های شما سبب به وجود وارد شدن صفحه ها یتیم در وبسایت می شود. این صفحه های را هیچ کدام از الگوریتم‌های گوگل دوست ندارند.
 

مقایسه رنک مث و یوآست سئو

اگه شما هم یک وبسایت وردپرسی دارید، مسلما تا اکنون نام رنک مث یا این که یواست بهینه سازی به گوشتون خورده. و مسلما یک پرسش برای تمامی شما پیش اومده و اون هم اینه که رنک مث بهتره یا این که یوآست بهینه سازی؟ پرسش مهمی که میتونه توی سرعت دادن به شغل شما خیلی اثر بذاره و یااینکه seo وب سایت تون رو متحول کنه!
 
اولی نکته ای که می بایست بهش دقت نمائید اینه که‌این پلاگین ها، فقط امداد کننده شما توی بهینه سازی تارنما تون هستن؛ و نباید از اونا انتظار اعجاز داشته باشید. البته خب قاعدتا در حالتی‌که یک یاری کننده عالی داشته باشید، خیلی ریلکس خیس میتونید seo وب سایت تون رو اجرا بدید. این پلاگین ها به شما یاری میکنن که محتوای بهتری بنویسید، پیکربندی seo بهتری داشته باشید و در غایت بهینه سازی آموزش سئو مشهد وب سایت تون خوب بشه. البته حقیقتا کدوم شون بهتره؟!
 
توی این نوشته‌علمی قراره، امکاناتی که‌این دو پلاگین توی اونها با هم اختلاف دارن رو نظارت کنیم. امکاناتی که منجر میشن یکی‌از اونها از دیگری سرتر باشه. تجهیزات مشترک متعددی میان این دو عدد پلاگین وجود داره. اما ما با اختلافات این دو عدد پلاگین عمل داریم، زیرا اشتراکات سبب ساز برتری نمیشن، این اختلاف ها هستن که سبب برتری میشن.
 
تفاوت های رنک مث و یوآست seo
از لحاظ پیکربندی توسعه یافته و ماهر، حتما رنک مث صحبت نخستین رو میزنه و پنل پیکربندی خیلی خیلی توسعه یافته تری رو در اختیارتون قرار میده. در شرایطی‌که میخواید روی جزء جزء پیکربندی تارنما تون احاطه داشته باشید و تنظیماتی که دلتون میخواد رو ایفا نمایید، به طبع رنک مث گزینش بهتریه. ولی اگه شکیبایی و مهارت کافی رو ندارید، یوآست seo پیکربندی بی آلایش تری رو در اختیارتون میذاره.
جزئیات ارزیابی محتوا! هردوی این پلاگین ها، می سنجن که محتوای شما توی چه سطحی قرار داره. آیا محتوای عالی و بهینه سازی گردیده ای می باشد یا این که خیر! ولی نکته ای که وجود داره اینه که یواست seo فقط سه عدد رنگ سبز و رنگ زرد و قرمز رنگ داره، اما رنک مث به شما عدد میده. برای مثال توی یواست seo در صورتیکه محتوای خیر و خوبی بنویسید سبز میشه. البته رنک مث میگه برای مثال نکات seo توی این محتوا فرضا 80 درصد رعایت گردیده. کلاً رنک مث به جزئیات بیشتری اعتنا میکنه.
پیکربندی open graph و twitter card توی رنک مث قابل تغییر تحول هستن البته توی یوآست این قابلیت و امکان رو نداریم. توی رنک مث به محض اینکه داده ها اوپن گراف رو وارد می‌کنیم، یک پیش اکران از تغییراتی که تولید کردیم هم به ما میده، اگر که یوآست seo این فعالیت رو نمیکنه. شاید گزینه مهمی نباشه البته خب میتونه توی تصمیم گیری اثر گذار باشه.
پلاگین رنک مث، توی ورژن بدون پول، امکان مدیر کردن ریدایرکت ها رو به طور بدون نقص به شما ارائه میده. در‌حالتی که که یواست بهینه سازی توی ورژن مبلغی و پریمیوم خودش این قابلیت و امکان رو ارائه میده.
توی هر دو پلاگین می تونید، قابلیت و امکان های گوناگون رو فعال و غیرفعال فرمائید.
توی مشاجره اسکیماها یا این که همون استراکچر دیتاها، رنک مث جزئیات و تجهیزات بیشتری رو در اختیارتون میذاره. از دید تنوع هم رنک مث اسکیماهای بیشتری رو مدد می کنه و توجه فرمایید که در کنار یوست بهینه سازی بایستی از پلاگین ای مثل اسکیما پرو استعمال فرمایید.
توصیه لینک هم یک کدام از اختلافات فی مابین رنک مث و یواست بهینه سازی می‌باشد. در واقع هنگامی که شما دارید محتوایی می نویسید، رنک مث بهتون سفارش میده که میان محتواهاتون لینک و پیوند سازی داخلی رو رعایت نمایید و محتواهای شبیه رو بهتون توصیه میده.
مانیتور 404 هم یکی‌از دیگه از قابلیت و امکان های رنک مث می باشد که متاسفانه توی پلاگین یوست seo وجود نداره.
seo تصاویر هم یکی از دیگه از قابلیت و امکان هایی می باشد که برتری رنک مث رو می رسونه. زیرا خودش به طور بدون نقص میتونه تصاویر شما رو seo کنه.
 

 

 

 

الگوریتم پنگوئن جدید بیشتر بر روی صفحه تمرکز دارد، نه کل وب سایت!

 

الگوریتم پنگوئن نو بیشتر بر روی کاغذ تمرکز دارااست، خیر مجموع سایت!
گوگل همینطور ذکر نموده است که الگوریتم تازه پنگوئن بسیار جزئی خیس و دقیقتر فعالیت نماید. اینکه الگوریتم پنگوئن گوگل بیشتراز پیش دقیقتر (Granular) گردیده‌است به‌این آموزش سئو مشهد معناست که تمام صفحه ها جان دار در وبسایت را نظارت می نماید و به مکان اثر بر روی رنک کلی تارنما، ورقه دربردارنده اسپم را شناسایی می نماید.
 
در قبلی، جریمه های الگوریتم پنگوئن بر روی آحاد وب سایت جاری ساختن می‌شد. خب، آیا با جزییات بیشتر شدن الگوریتم پتگوئن گوگل به‌این مفهوم میباشد که‌این الگوریتم برگه شالوده گردیده است؟ به لحاظ میرسد جواب هم بله میباشد هم نه! در‌این حالت حتی درصورتی که آحاد وب سایت همت خیر داشته باشد البته یک کدام از صفحه ها به طور اسپم شناسایی گردد گشوده هم بر روی سکو بندی وب سایت اثر خواهد داشت. با این اکنون به‌این مضمون‌ وجود ندارد که مجموع تارنما شما جریمه می‌شود.
 
همینطور، گوگل ذکر نموده است که دیگر آموزش سئو در مشهد  بروزرسانی های الگوریتم پنگوئن را اعلام نمی نماید. از آنجایی که الگوریتم پنگوئن ورژن 4.0 به طور لحظه ای عمل می نماید و دائماً در حالا عمل میباشد، دیگر نیازی به پذیرش به روزرسانی ها نیست.
 

الگوریتم پنگوئن جدید بیشتر بر روی صفحه تمرکز دارد، نه کل وب سایت!

 

الگوریتم پنگوئن نو بیشتر بر روی کاغذ تمرکز دارااست، خیر مجموع سایت!
گوگل همینطور ذکر نموده است که الگوریتم تازه پنگوئن بسیار جزئی خیس و دقیقتر فعالیت نماید. اینکه الگوریتم پنگوئن گوگل بیشتراز پیش دقیقتر (Granular) گردیده‌است به‌این آموزش سئو مشهد معناست که تمام صفحه ها جان دار در وبسایت را نظارت می نماید و به مکان اثر بر روی رنک کلی تارنما، ورقه دربردارنده اسپم را شناسایی می نماید.
 
در قبلی، جریمه های الگوریتم پنگوئن بر روی آحاد وب سایت جاری ساختن می‌شد. خب، آیا با جزییات بیشتر شدن الگوریتم پتگوئن گوگل به‌این مفهوم میباشد که‌این الگوریتم برگه شالوده گردیده است؟ به لحاظ میرسد جواب هم بله میباشد هم نه! در‌این حالت حتی درصورتی که آحاد وب سایت همت خیر داشته باشد البته یک کدام از صفحه ها به طور اسپم شناسایی گردد گشوده هم بر روی سکو بندی وب سایت اثر خواهد داشت. با این اکنون به‌این مضمون‌ وجود ندارد که مجموع تارنما شما جریمه می‌شود.
 
همینطور، گوگل ذکر نموده است که دیگر آموزش سئو در مشهد  بروزرسانی های الگوریتم پنگوئن را اعلام نمی نماید. از آنجایی که الگوریتم پنگوئن ورژن 4.0 به طور لحظه ای عمل می نماید و دائماً در حالا عمل میباشد، دیگر نیازی به پذیرش به روزرسانی ها نیست.
 

الکسا چیست؟

 

مرتبه الکسا که مهم نیست.
گزاره بالا را هرکسی که به نوعی با دیجیتال مارکتینگ، سئو و محتوا سرگرم هست دست کم یکبار شنیده یا به بقیه افراد گفته می باشد. خب در صورتیکه رتبۀ الکسا مهم نیست چرا تا هر سایت خوبی پیدا میکنیم سریع درجه الکسای آن را تحقیق می‌کنیم؟
آیا واقعاً بهبود مرتبه در الکسا یا به عبارت آموزش سئو مشهد ناصحیح آن ارتقا مرتبه الکسا اهمیتی دارد؟ در شرایطی که مداقه دارااست چطور سکو تارنما را بالا ببریم؟
اصلاً این سکو بندی الکسا داستانش چیست و چطور کار می‌کند؟
در‌این نوشته‌علمی دقیقاً می‌خواهیم بدین پرسش‌ها جواب دهیم و یکبار برای همیشه روشن کنیم الکسا معیار نه برای مقایسه وب سایت‌ها هست یا نه.
الکسا چیست؟
الکسا یا به عبارت درست الکسا اینترنت (Alexa Internet) یک شرکت بررسی ترافیک وب می‌باشد. الکسایی که الان وجود دارااست آمار بازدید وبسایت‌ها و خوی کاربران را تحقیق و خدماتی برای بازاریابی اینترنتی ارائه می‌کند.
این موسسه سرویس‌هایی را به دارندگان آموزش سئو در مشهد وب سایت‌ها برای استیناف وضعیت سایت، سئو، بازرسی کلمه ها کلیدی، مقایسه و بررسی رقبا ارائه می‌کند.
قبل از توضیح درباره خدمات و رتبه‌بندی الکسا کمی با تاریخچه شکل‌گیری آن آشنا شویم چون خیلی از بحث‌ها بر سر الکسا ریشه در تاریخچه و همت گذشته آن دارد.
تاریخچه ساخت و تحول الکسا
الکسا در سال ۱۹۹۶ توسط «بروس گیلیات» و «بروستر کیل» بنیانگذاری شد.
 
غرض نخستین الکسا پیشنهاد و معرفی تارنما‌ها به کاربران بود. در لحاظ داشته باشید که موتور جستجوی گوگل در سال ۱۹۹۸ بنیانگذاری شد و آن سال‌ها فقط یک سری موتور جستجوی ضعیف برای جستن صفحه ها وجود داشت.
 
در ابتدا الکسا یک نوارابزار کاربردی عرضه کرد که روی مرورگر اینترنت نصب میشد. در‌صورتی‌که اینترنت اکسپلورر لعنتی یادتان باشد آن زمان‌ها تولبار الکسا یک ابزار حرفه‌ای حساب می شد.
 
 
 
این نوارابزار بر پایه ی وبسایت‌هایی که بازدید می‌کردیم، سایت‌های دیگری را پیشنهاد میبخشید. به علاوه اطلاعات دیگری مثل تعداد صفحه ها وبسایت، تعداد پیوند به وب سایت و .. نمایش می‌بخشید. بعدها در همین نوارابزار اطلاعاتی مثل سکو ارائه شد.
 
الکسا در ابتدا اطلاعات را به کمک همین نوارابزار عده‌‌‌آوری می کرد. بعد از آن آغاز به ذخیره محتوای وب در سرورهای خود کردند. این کار در بالا با هدف ایجاد آرشیوی از محتوای وب بود ولی تصمیم گرفتند آرشیو‌سازی یک پروژه جدا باشد. یکی‌از بنیانگذاران الکسا به نام بروستر کیل سرویس Internet Archive را فعال سازی کرد که به صورت تخصصی شغل آرشیوسازی محتوای وب را اعمال می دهد. اینترنت‌آرشیو کل صفحات وب را ذخیره می‌کند و به کاربران اجازه میدهد به صفحات حذف شده یا تغییر یافته دسترسی داشته باشند.
 
در سال ۱۹۹۹ الکسا به مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار به شرکت آمازون فروخته شد. بعد از آن الکسا فراز و نشیب زیادی داشت. مدتی خواستند آن را تبدیل به موتور جستجویی مثل گوگل کنند که باخت خورد. مدتی هم با گوگل همکاری کرد و آن‌گاه این همکاری جدا شد.
 
در نهایت سال ۲۰۰۹ الکسا اعلام‌کرد به صورت تخصصی روی سکو‌بندی و خدمات تحقیق وب سایت‌ها عمل خواهد کرد. همان کاری که از اول داشت اجرا می بخشید اما این بار تخصصی‌تر و قادر‌تر از قبلی.
 
خدمات درآمدزای الکسا به صورت پولی شد و فقط بخشی از خدمات آن رایگان می باشند. در واقع الکسا می‌خواهد در مسیر شرکت‌های خدمات محاسبه سایت و بهینه سازی مثل Moz و SEMrush جنبش کند.
 
صفحه قبل 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 صفحه بعد