x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

transactional (سوال‌های معاملاتی)

 


2. transactional (سوال‌های معاملاتی)
این مجموعه از بازدیدکنندگان احتمالی هم از اختلال اتفاق افتاده و هم از چاره آن تا حد خیر و خوبی دور اندیشی دارا‌هستند. آن ها در هم اکنون کاوش برای یاری کشف کردن می‌باشند. لغات کلیدی این تیم از جستجوها مرتبط با سرویس ها یا این که نوعی از مال و یا این که اسم یک گروه بندی تجاری آموزش سئو مشهد  می گردند.

نمونه لغات کلیدی: «دوربین سونی آلفا 7 » و « عصر گوگل تگ منیجر دکتر معالج مهریزدان »

• نوع برگه:‌ صفحه های سرویس ها و تیم بندی‌های تولید ها در دکان‌های اینترنتی میتوانند این مدل از کلمه ها کلیدی را مقصود قرار دهند. این سیرتکامل از صفحه های فقطً برای استحصال سکو بلندتر پیاده سازی نمی شوند، بلکه غرض از ایجاد کرد آن‌ها تبدیل بازدیدکننده به مشتری پرداخت کننده آموزش سئو در مشهد  میباشد.

• تبدیل: در صورتی‌که بازدیدکننده در شیت شما دست به اقدامی بزند، آن وقت یک مشتری نو و یا این که یک لید خواهید داشت. این صفحه ها در انتهای قیف تبدیل بازدیدکننده به مشتری قرار می گیرند.

3. navigational (سوال‌های جهت یابی)
این مجموعه از بازدیدکنندگان فقطً می خواهند وارد تارنما متبوع خویش شوند. به همین ادله تنها اسم مارک را سرچ می نمایند. در واقع در صورتیکه آنان نشانی وبسایت آیتم نظرشان را محافظت بودند، مستقیماً وارد آن می‌شدند و از نوار کاوش برای جستن مارک متبوع خویش به کار گیری نمی‌کردند.
این تیم از عبارات کلیدی معمولاً به وسیله متخصصین بهینه سازی نادیده گرفته میشوند. در واقعیت، حتی برخی از متخصصین مجرب بهینه سازی به شما خواهند اظهار کرد که مقصود از بهینه سازی جذب بازدیدکنندگانی میباشد که از لغت ها کلیدی فارغ از نام مارک به کارگیری می‌نمایند. با این اکنون مطالعه در خصوص عبارات کلیدی که دربردارنده نام مارک می باشند، می تواند مانند یک معدن طلا و جواهرات سرشار از ایده‌های گران بها و ناب باشد که به شما در جذب استفاده کننده از روش تعیین عبارات کلیدی یاری می‌نماید. همینطور این نکته قابل توجه را فراموش نکنید که ورقه نتیجه ها سرچ گوگل در هنگام جستجوی نام مارک شما، به نوعی برگه مهم (homepage) غیر قانونی شما به حساب می آید.

پژوهش ها آرم می دهد که ۸۰٪ مجموع سرچ های وب در تیم سوال‌های اطلاعاتی، ۱۰٪ در گروه سوال‌های معاملاتی و ۱۰٪ باقی‌مانده نیز در مجموعه سوال‌های جهت یابی قرار میگیرند. اگرچه تعدادی سالی از قدمت این پژوهش ها می‌گذرد، البته بعید میباشد این داده های عددی دستخوش تغییرات فاحشی گردیده باشند.

هم اکنون که فهمیدیم که عبارات کلیدی می بایست چه‌طور در هماهنگ شدن با بازدیدکنندگان، صفحه های و نرخ تبدیل تعیین شوند، وقت آن میباشد تا نگاهی به وب سایت مپ و ساختار وبسایت خویش بیندازید تا مشاهده کنید آیا با استراتژی که برای عبارات کلیدی گزینش کرده‌اید سازگار میباشد یا این که خیر. در یک تارنما برنده، به طبعً تعداد متعددی از صفحه های وجود دارا‌هستند که برای مقصود گیری طیف پهناور‌ای از عبارات کلیدی متعدد پیاده سازی گردیده‌اند. یک پژوهشگر لغات کلیدی مجرب می داند که تمام مورد مرتبط با ارتباط در میان صفحه ها و اصطلاحات کلیدی می شود.

در صورتی یک ورقه (یک URL مشخص و معلوم) ندارید که در آن از واژه کلیدی متبوع مستعمل باشد، پس ابداً هنوز وارد رقابت نشده‌اید. همینطور چنانچه آن کاغذ یک برگه یار و همدم با جزئیات و داده ها باارزش وجود ندارد، پس شانس بالایی برای رقابت ندارید.

• ورقه مهم: رقابتی‌ترین لغات کلیدی را مقصود قرار میدهد، معمولاً مجموعه بندی تجاری کلی را مشمول می گردد.

• صفحه ها رفیعتر: عبارات کلیدی نسبتاً جامع تری را مقصود گذاری می‌نمایند.

• صفحه های داخلی عمیق‌خیس: کلمه ها کلیدی نسبتاً خاص و مخصوص را مقصود قرار میدهند.

• صفحه ها درباره ما و تماس با ما: مانند بخش اعظمی دیگر از صفحه های، هیچ واژه کلیدی را غرض قرار نمی‌دهند.

• وب لاگ: همه سوال‌های اطلاعاتی (informational queries) را مقصود قرار میدهد.

حال که به فهم و شعور مطلوبی از ارتباط دربین قصد و نیت مخاطب با کلمه ها کلیدی و صفحه ها وبسایت رسیده‌ایم، وقت آن میباشد که وارد مرحله آتی در راهنمای کلمه ها کلیدی شویم. درین مرحله بالاخره جزئیات روش پژوهش عبارات کلیدی را با پیش بینی دو گزینه از مهمترین خصوصیت‌های لغت ها کلیدی رسیدگی خوا‌هیم کرد: ترازو به کار گیری و دشواری رقابت هرکدام از لغات کلیدی احتمالی.

قدم دوم: وسعت کاوش را رسیدگی نمائید (ترازو محبوبیت)
در‌صورتی‌که کسی از کلمه و واژه کلیدی متبوع برای سرچ به کارگیری نمی‌نماید، پس به هیچ عنوانً چرا ما از آن به کارگیری کنیم؟

در مطالعه عبارات کلیدی یک ترازو اصلی و اصلی وجود دارااست که به آن وسعت کاوش یا این که search volume می گویند. وسعت جستجوی کلمه ها کلیدی، با دقت به تعداد دفعات سرچ آن به وسیله یوزرها در حین یک ماه معلوم می شود. با تحقیق وسعت کاوش خواهید دانست که برای چه پاداشی قرار میباشد عملکرد نمایید. به دلیل آنکه هر چقدر تقاضا برای یک واژه کلیدی بیشتر باشد، سبب ساز روانه شدن ترافیک بیشتری به سمت تارنما شما گردد.

شما میتوانید با استعمال از ابزارهای seo ترازو جستجوی ماهانه هر کلمه و واژه کلیدی دلبخواهی را تقریب بزنید. در تصویر ذیل، گزارش مرتبط با واژه و کلمه کلیدیneuromarketing web design به معنای طراحی سایت بازاریابی عصبی را در دو ابزار MOZ و SEMrush مشاهده می کنید:
برخی از ابزارهای پژوهش کلمه ها کلیدی اشتراکی بوده و بایستی برای به کار گیری از آن ها حق اشتراک پرداخت نمائید. در حالتی‌که در‌پی یک ورژن بدون‌پول و دارای اعتبار میگردید، میتوانید از Google Ads Keyword Planner برای رسیدگی وسعت جستجوی لغت ها کلیدی استعمال فرمائید. برای استعمال از این خدمت گوگل صرفا کافی میباشد تا یک حساب مجانی بسازید تا به امکان‌های آن دسترسی پیدا نمایید.

هم اکنون وقت کشف کردن عبارات کلیدی مطلوب میباشد. زمانی که در حالا تایپ کردن یک نوشته ی علمی هستیم، ایده عبارات کلیدی گوناگون به ذهن ما خطور می‌نماید و می بایست این لغات را در پوسته بازاریابی محتوایی هم پا با وسعت جستجوی آن‌ها تصویب کنیم..

در نمونه بالا، تقریب‌هایی که برای وسعت جستجوی کلمه ها کلیدی انتخابی زده گردیده‌اند در بین ۱۰ تا 50 سرچ در ماه میباشد. در صورتیکه نرخ کلیک را برای مرتبه‌های بالای شیت نتیجه ها گوگل ۳۰٪ در لحاظ بگیریم، این کاغذ که در اکنون ساخت آن هستیم چیزی حدود دوازده بازدیدکننده در ماه جذب خواهد کرد که رقم پایینی میباشد. هم اکنون ممکن میباشد یک سری سؤال در ذهنیت شما نقش ببندد: آیا ساخت‌و‌ساز محتوا با مقصود دریافت کردن لغات کلیدی که وسعت اندکی دارا هستند منطقی میباشد؟ به هیچ وجهً دست کم وسعت کاوش لغات کلیدی بایستی چقدر باشد؟ آیا مقصود دریافت کردن لغت ها کلیدی خیر چندان شناخته گردیده منفعت‌ای داراست؟
 

آ»وزش استفاده از تگ کنونیکال در وردپرس

 


استعمال از رل کنونیکال چه تاثیری در سئوی وبسایت دارااست؟
هنگامی که بواسطه تگ Canonical یک کاغذ را تحت عنوان ادرس اساسی به گوگل می کنیم، پیوند های داخلی و فرنگی که به ورژن های جانبی داده گردیده به‌این ورقه نسبت داده می گردد و بها و اعتبار تمامی آن ها در آموزش سئو مشهد  یک جا توده می‌شود.

از سویی دیگر با به کار گیری از تگ کنونیکال قادر خواهیم بود از ساخت و ساز صفحه های تکراری در وب سایت خودداری کنیم. این شغل در بهبود نرخ میزان دارایی خزش و ارتقاء سرعت ایندکس صفحه ها اثر مطلبوبی دارااست و آموزش سئو در مشهد  بهینه سازی را بهبود میدهد.

فراگیری به کار گیری از تگ کنونیکال در وردپرس
در وضعیت کلی برای به کارگیری از تگ کنونیکال بایستی کدش را در قسمت head هر ورقه قرار دهید البته در وبسایت های وردپرسی کافی ست از پلاگین yoast به کار گیری نمایید.

یادگرفتن به کار گیری از تگ کنونیکال در جوملا
در CMS های منحصر مثل جوملا از آن به کارگیری میگردد صفحه ها به طور پیش فرض روی خویش کنونیکال می باشند. برای تغییر‌و تحول آن فرآیند تحت را دنبال فرمایید:

1. در بخش منو مورد بهینه سازی را گزینش کرده:
2. محتوایی را که میخوانید به ورژن پیشنهادی تان کنونیکال نمائید را گزینش نمائید و بعد از آن در نصیب canonical page، نصیب انتهایی URL ورژن مهم را که بعداز روت اساسی دامنه قراردارد و اصطلاحا به آن Slug گفته می‌شود را قرار دهید.
لغات کلیدی LSI چیست؟
LSI مخفف عبارت های Latent Semantic Indexing میباشد و به کلماتی گفته می گردد که از نگاه معنایی با واژه کلیدی مهم رابطه دارا‌هستند.

در قبل برای اینکه در یک کلمه و واژه کلیدی خاص جايگاه بگیریم، آحاد محتوا را از واژه کلیدی خویش پرمیکردیم. و این فعالیت یکی مهم‌ترین تکنیک های سئوی محتوا فرصت خویش بود. در واقع “چگالی واژه کلیدی” در آن سالها تحت عنوان یک فاکتور اساسی در seo محتوا شناخته می‌شد و خب ما هم بدون چاره بودیم از آن به کارگیری کنیم. آن تایم ها دعوا کیورد استافینگ زیاد مطرح عدم وجود و اتفاقا گوگل هم به چنین محتواها جايگاه نیکی میداد. البته با سپری شد مجال رخداد بدی برای گوگل پیش امد. آن هم تلف کردن تعداد متعددی از کاربرانش بود. سود بکار بردن آن تکنیک نادرست این شد که شاهد سکو دریافت کردن تعدادی محتوای بی چگونگی و بی قیمت در سراسر نتیجه ها گوگل شدیم که فقط با بکار بردن انبوهی از لغت ها کلیدی جايگاه گرفته بودند.

همین ها سبب ساز شد گوگل به درنگ افتاده و به مکان چگالی کلمه و واژه کلیدی یک راه‌حل خوب معرفی نماید:

عبارات کلیدی LSI
فقط راهی که سبب می‌گردد گوگل کل یوزرها از دست رفته اش را مجدد بازگرداند یک محتوای کیفیت بالا، جالب و مرتبط میباشد. برای چک اصالت و چگونگی محتوا، گوگل از الگوریتم‌های مختلفی مانند رنک برین و پاندا بوسیله گوگل استعمال میکند. ولی برای تشخیص رابطه محتوا با زمینه، عبارات کلیدی LSI را تحقیق میکند.

مکانیزم کاری گوگل الان به چنین میباشد که برای تشخیص رابطه محتوا با قضیه صرفا روی کلمه ها کلیدی اساسی تمرکز نمیکند. بلکه به مجموع لغات مستعمل در محتوا اعتنا میکند و به حیث آن یک متن مرتبط، متنی میباشد که بتواند با به کارگیری از لغت ها کلیدی متعدد در موضوع شبیه، محتوا را پوشش دهد.

تفاوت عبارات کلیدی LSI با کلمه ها کلیدی بلند (Long Tail Keywords) چیست؟
مهمترین شاخصه لغت ها کلیدی بلند، ارتفاع آن‌ها میباشد که معمولا هم از 3 تا 5 واژه و کلمه تشکیل‌شده اند. از جمله به عبارات ذیل نگاه نمایید:

• خرید موبایل در طهران

• خرید موبایل ارزان بها در طهران

• و....

اینها مثال هایی از لغت ها کلیدی دم دراز می‌باشند که فقط تعداد کلماتشان از کلمه و واژه کلیدی اساسی که خرید تلفن همراه میباشد بیشتر میباشد. هم اکنون به لغات پایین توجه فرمایید:

• خرید تلفن همراه

• فروش گوشی

• خرید تلفن همراه در طهران

این لغات در واقع LSI های واژه و کلمه کلیدی " خرید موبایل" می‌باشند. به این دلیل‌که بالاتر از هم معنی بودن و ارتفاع کلیدواژه ها کار می نمایند و از نگاه معنایی هم به کلمه و واژه کلیدی اساسی مرتبط میباشند.
 

بهبود سرعت لود صفحه ها (Page Load Speed)

 


بهبود سرعت لود صفحه ها (Page Load Speed)

هر چقدر یک سایت سریعتر باشد، درآمد و فایده بیشتری را نیز دستیابی می‌نماید. در اکثری از پروژه‌های seo، seo سرعت یک راه‌حل عملی موءثر در افزایش استراتژی بهینه سازی به مرحله آجل میباشد. برای مثالً در حالتی‌که شما محتواهای بهتر ساخت‌و‌ساز می کنید، پیوند سازی را به نحو احسن ایفا می‌دهید و با این حالا گشوده هم رنکینگ تارنما، شما زیر میباشد و بازدیدکننده متعددی ندارد، به احتمال زیاد با سئو سرعت تارنما میتوانید خلل آموزش سئو مشهد  را حل فرمایید.

کار در شبکه‌های‌مردمی

کانال‌سازی و عمل در کانال‌های اجتماعی به تقویت حضور آنلاین و افزایش seo تارنما آموزش سئو در مشهد  شما امداد می‌نماید.

اعتنا داشته باشید که اجرا سرویس ها بهینه سازی مستلزم آشنایی عمیقی از الگوریتم‌های موتورهای کاوش و پژوهش ها مداوم در مسئله‌های متعدد میباشد. بهبود بهینه سازی یک فرایند بغرنج و وقتگیر‌بازه میباشد و خوب میباشد از متخصصان ماهر در این باره استعمال نمایید.
سرویس ها بهینه سازی وب سایت خویش را به چه کسی بسپارم؟
وقتی که قصد دارید سرویس ها seo را به کسی بسپارید، چند آیتم را در حیث بگیرید:

1. کمپانی‌های دارای تخصص بهینه سازی
کمپانی‌ها و تاکسی‌های مختص بهینه سازی معمولاً تخصص و تجربیات کافی در ارائه سرویس ها seo دارا‌هستند. آن ها میتوانند با صرفه‌سازی تارنما شما‌را با دقت به الگوریتم‌ها و رویکردهای تازه موتورهای کاوش ایفا دهند.
2. مشاوران و متخصصان بهینه سازی فریلنسر
برخی از اشخاص کارشناس بهینه سازی تحت عنوان فریلنسر عمل می‌نمایند و می توانند به شما یاری نمایند تا ایرادات سئوی وبسایتتان را شناسایی و حل فرمایید.

3. دسته داخلی بهینه سازی
در شرایطی‌که عده ای در گروه داخلی سازمان شما تخصص بهینه سازی دارا هستند، می توانید به آنان این مسئولیت را بسپارید. این چاره میتواند مطلوب باشد در حالتی که نیاز به در دست گرفتن بیشتری بر روی روند بهینه سازی دارید.

4. فراگیری بهینه سازی
درصورتی که گرایش دارید خودتان به طور غیروابسته روی سایتتان عمل فرمائید می‌توانید با کمپانی در عصر های تخصصی seo مثل زمان بهینه سازی دانش گاه طهران، عصر seo فرین آکادمی و عصر فراگیری seo دکتر معالج مهریزدان مهارت موردنیاز را استحصال نمایید.

هریک از این نحوه‌ها مزایا و معایب خویش را دارا‌هستند. در صورتی فرصت، تخصص و تجهیزات ما یحتاج برای اعمال باصرفه‌سازی بهینه سازی را ندارید، عالی میباشد از کمپانی‌های دارای تخصص seo به کار گیری فرمایید.
متا دیسکریپشن چیست؟
متا دیسکریپشن یا این که توضیحات متا در واقع متا تگیست که در آن توضیحات مختری راجب موضوعیت آن برگه و اینکه قرار میباشد به چه مطالبی در آن کاغذ بپردازیم قرار می دهیم. این توضیحات در ورقه نتیجه ها کاوش و پایین تیتر ورقه قرار میگیرند.


عنایت تایپ کردن توضیحات متا در ایجاد محتوای بهینه سازی گردیده
توضیحات متا (Meta Description) از اجزای اساسی و اصلی seo می‌باشند. این توضیحات کوتاه و مختصر به موتورهای کاوش و یوزرها اطلاعاتی را درباره محتوای کاغذ شما ارائه می دهند. درپی بعضا از مهم‌ترین دلایل عنایت تایپ کردن توضیحات متا در بهینه سازی را باهم پژوهش میکنیم:
جذب کلیک‌ها: توضیحات متا، معمولاً در نتیجه ها کاوش اکران داده میشوند. مخلوط تیتر برگه و توضیحات متا جالب برای یوزرها، قادر است منجر جذب بیشتر کلیک‌ها و بازدیدهای آگاهانه گردد.

بهبود نرخ کلیک (CTR): هنگامی که توضیحات متا شما متناسب با جستجوی یوزرها میباشد و جذابیت کافی دارااست، سبب ساز ارتقاء نرخ کلیک (CTR) کاغذ شمارا می گردد. CTR بالا به موتورهای کاوش علامت می دهد که محتوای شما مرتبط و اثرگذار برای یوزرها میباشد و سبب بهبود درجه‌بندی تارنما شما می‌گردد.

متمایز شدن از رقبا: در بین نتیجه ها کاوش، شما با رقبایتان همگام می‌باشید. با تایپ کردن توضیحات متا که مختلف، جالب و گران بها می‌باشد، میتوانید پر رنگ‌ترین مورد بین رقبا باشید و یوزرها را متوجه فرمائید که برگه شما شایسته ترین جواب را برای جستجوی آنان ارائه میدهد.

در غایت، بایستی اعتنا داشته باشید که توضیحات متا فقط یکی دست اندرکاران بهینه سازی تارنما میباشد و فقط به تایپ کردن توضیحات متا عمل نکنید. عالی میباشد همینطور بر روی محتوای چگونگی‌دهنده، ساختار شیت، سرعت وبسایت، تیتر‌ها و متن ها تمرکز فرمایید تا بهبود کلی جايگاه‌بندی اینترنت‌وبسایت خویش را افزایش دهید.
 

Breadcrumbs یا مسیر راهنما در ایجاد وب سایت

 


Breadcrumbs یا این که مسیر راهنما در ساخت وب سایت – مثال ها و شایسته ترین طریق‌های به کار گیری
در تارنما هایی که صفحه ها متعددی دارا‌هستند، Breadcrumbs یا این که مسیر راهنما قادر است روش یافت کردن صفحه ها بوسیله یوزرها را تا حد متعددی بهبود بخشد. از لحاظ قابلیت و امکان به کارگیری breadcrumbs یا این که مسیر راهنما تعداد اقداماتی که بازدید کننده برای استحصال به صفحه ها طبقه بندی گردیده بایستی طی نماید را تا حد متعددی کاهش می‌دهد و قابلیت و امکان کاوش در مناطق و صفحه ها وبسایت را بهبود آموزش سئو مشهد  می‌بخشد.
مسیر راهنما همینطور یک یاری بصری اساسی برای سایت میباشد. مسیر راهنما حالت مخاطب را در سلسله مراتب وبسایت، به وی علامت میدهد و مخاطب را به کلیک بر روی بقیه صفحه های ترغیب می نماید. “breadcrumb” یا این که “مسیر راهنما” نوعی طرح ناوبری ثانویه میباشد که حالت استفاده کننده را در سایت نشانه می‌دهد. breadcrumb راهی برای ردیابی مسیر رجوع و برگشت به شیت ابتدا وبسایت را به یوزرها  آموزش سئو در مشهد ارائه می‌دهد.

به صورت معمول Breadcrumbs یا این که مسیر راهنما در سایت هایی که دارنده محتوای طبقه بندی گردیده به طور سلسله مراتبی میباشند قرار داده میشوند. مسیر راهنمای تارنما در بی آلایش ترین صورت، پیوندهای متنی بصورت افقی تر و تمیز گردیده با نشانه “بزرگتر” < جداگانه گردیده اند.
در‌این نوشته ی علمی “Breadcrumbs یا این که مسیر راهنما در طراحی وب سایت – مثال ها و شایسته ترین طریق‌ها” ما درخصوص استعمال از ‌Breadcrumbs در تارنما ها و همینطور راجع‌به شایسته ترین شیوه های به کار گیری از مسیر راهنما در سایت به شما نماد میدهیم پس تا نقطه پایان نوشته ی علمی با ما یار و همدم باشید.

چه موقع بایستی از Breadcrumbs یا این که مسیر راهنما به کار گیری کنیم؟
برای سایت های بلندمرتبه و سایت هایی که دارنده صفحه ها تروتمیز گردیده طبق سلسله مراتب می‌باشند به کارگیری از مسیر راهنما یک دستور ضروری میباشد، در واقع شما نباید از Breadcrumbs برای وبسایت های یک سطح به کار گیری فرمائید که فاقد سلسله مراتب یا این که تیم بندی منطقی میباشند.

از جمله فرض نمائید که نوشته های شما درون هیچ مجموعه بندی ( Category ) قرار نمی گیرند پس در این‌حالت به کار گیری از مسیر راهنما هیچ سودی برای شما و یوزرها تارنما نخواهد داشت.

یک شیوه خوب برای گزینش اینکه آیا یک تارنما به مسیر راهنما نیاز داراست یا این که نه، تولید نقشه وبسایت میباشد و آنگاه تجزیه و محاسبه اینکه Breadcrumbs بضاعت تکان مخاطب به درون و فی مابین مجموعه ها را بهبود میبخشد. قابل ذکر میباشد که مسیر راهنمای Breadcrumbs در وب سایت می بایست تحت عنوان یک خصوصیت مازاد در لحاظ گرفته گردد و نباید جایگزین منوهای اساسی یک وبسایت گردد.

اشکال Breadcrumbs
در موقعیت کلی ۳ نوع Breadcrumbs یا این که مسیر راهنما وجود داراست:

1. بر پایه ی جای (Location-based)
Breadcrumbs یا این که مسیر راهنما مطابق جای به مخاطب نماد می‌دهد در کجای سلسله مراتب سایت جای‌دارد. آن‌ها معمولاً برای طرحهای ناوبری که دارنده تعدادی سطح می باشند (معمولاً بیشتراز دو سطح) به کار گیری می گردند. در نمونه تحت (SitePoint) ، هر لینک متنی برای ورقه ای میباشد که یک سطح فراتر از شیت سمت راست آن میباشد.
2. بر اساس خصوصیت (Attribute-based)
Breadcrumbs یا این که مسیر راهنما بر اساس خصوصیت، صفات یک کاغذ خاص را اکران میدهند. از جمله ، در سایتی که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید مسیر راهنما خصوصیت‌های مفاد اکران داده گردیده در یک برگه خاص را آرم می‌دهد. این شیت کل مورد ها کامپیوتر را نماد می‌دهد که دارنده خصوصیت های ایجاد گردیده بوسیله لیان لی و داشتن فاکتور صورت MicroATX Mini Tower می‌باشند.
3. مسیر پایه (Path-based)
Breadcrumbs یا این که مسیر راهنما مبنی بر مسیر، قدم هایی را که چهت نیل به یک شیت خاص طی گردیده‌است را به یوزرها علامت میدهد. مسیر راهنمای بر پایه ی مسیر از این حیث پویا می‌باشند که صفحاتی را که مخاطب پیش از ورود به برگه فعلی بازدید نموده است اکران می‌دهند.

مزایای به کار گیری از Breadcrumbs، چرا می بایست از مسیر راهنما در وبسایت استعمال کنیم؟
مسیر راهنما دارنده فواید متعددی برای وبسایت میباشد که در اینجا یک سری گزینه اصلی از مزایای به کار گیری از Breadcrumbs اورده شده میباشد.

ریلکس برای یوزرها
در رتبه اولیه استعمال از Breadcrumbs یا این که مسیر راهنما برای تولید وسیله ای ثانویه برای پیمایش تارنما به یوزرها میباشد. با ارائه یک مسیر راهنما برای همگی صفحه های در یک وبسایت تعالی یک‌سری سطحی، یوزرها میتوانند به راحتی به گروه های سطح فراتر و یا این که زیر خیس بروند. این گزینه سبب راحتی یوزرها در جستن مطالب شما و بازدید بیشتر برای تارنما شما خواهد بود.

عدم به کارگیری از دکمه رجوع و برگشت مرورگر
به مکان به کارگیری از دکمه “رجوع” مرورگر یا این که پیمایش مهم وبسایت برای رجوع به ورقه پیشین ، در حال حاضر یوزرها می‌توانند از مسیر راهنما به کار گیری نمایند.

فضای کاغذ را نمی گیرد
از آن جا که Breadcrumbs یا این که مسیر راهنما به صورت معمول افقی بوده فضای متعددی را در شیت اشغال نمی‌کنند. پس از حیث ظاهری لطمه‌ای به مقاله شما وارد نمی نماید و روی مقاله اثر منفی نخواهد گذاشت

ارتقا نرخ کلیک
مسیرهای Breadcrumb قادر است راهی خوب برای ترغیب بازدیدکنندگانی باشد که برای نخستین دفعه به تارنما شما آمده‌اند باشد. از جمله یک استفاده کننده از روش جستجوی Google به یک کاغذ می‌رسد ، دیدن مسیر راهنما ممکن میباشد این استفاده کننده را وسوسه نماید تا برای مشاهده موضوعات مرتبط، روی صفحه ها دیگر تارنما نیز کلیک نماید.
 

حوه نظارت rich results وبسایت

 


حوه نظارت rich results وبسایت
بعداز به کارگیری از structured data markup، می‌توانید از ابزار Google Rich Results به کار گیری فرمائید تا مطمئن گردید که هیچ اشتباهی در اجرای کد نیست اعتنا داشته باشید در شکل وجود اشتباه structured data خیر صرفا موجب بهبود بهینه سازی نخواهد شد بلکه شما‌را با خطاها بدون شوخی مواجه می نماید. شما میتوانید نشانی برگه و یا این که کد HTML برگه را در قسمت های مربوطه Rich Results آموزش سئو مشهد اسکن فرمایید.

سازماندهی سلسله مراتب وبسایت
پیاده سازی و طراحی برنامه صفحه های شما از مهم ترین موادسازنده seo میباشند و اثر بسیار متعددی در بهبود بهینه سازی وبسایت شما دارا‌هستند، شما بایستی به هرآنچه که به بهبود seo تارنما شما امداد می نماید دقت داشته ویژه داشته باشید چرا دستیابی درجه مطلوب در نتیجه ها مضمون‌ توفیق شما  آموزش سئو در مشهد خواهد بود.

ناوبری یا این که منو ها برای گوگل اصلی میباشند
قطعا در وب سایت خویش از منو به کارگیری نمائید، به دلیل آنکه منو ها نقش کلیدی در توسعه، ارتقاء جايگاه و بهبود بهینه سازی وبسایت شما خواهند داشت، به کار گیری از ناوبری برای گوگل اصلی میباشد به این دلیل که به یوزرها امداد می نماید تا مطالب ما یحتاج خویش را سریع خیس پیدا نمایند و همینطور به موتورهای کاوشگر امداد می نماید تا مهم‌ترین مطالب از دید مالک وب سایت را بشناسند. کارایی فرمایید ناوبری (منو) وبسایت خویش را مبنی بر کاغذ مهم تارنما طراحی برنامه فرمائید.

کلیه تارنما ها دارنده یک شیت مهم یا این که root (ریشه) میباشند که معمولاً پربازدیدترین برگه در تارنما و محل آغاز پیمایش برای بخش اعظمی از بازدیدکنندگان میباشد. بدین تصور کنید که چه‌گونه بازدیدکنندگان از یک کاغذ همگانی (شیت اساسی شما) به برگه ای دربردارنده محتوای خاص خیس می‌روند. کاغذ ای برای تعریف این صفحه های مرتبط ساخت و ساز فرمایید (مثلا، ورقه اساسی -> مقاله ها آموزشی -> وردپرس -> پلاگین های وردپرس ).
به کار گیری از مسیر راهنما یا این که Breadcrump
یک کدام از دیگر از فاکتور های بهبود بهینه سازی مسیر راهنما میباشد، breadcrumb یا این که مسیر راهنما ردیفی از پیوندهای داخلی در ابتدا یا این که ذیل ورقه میباشد که به بازدیدکنندگان اذن می‌دهد تا با گاز به قسمت گذشته یا این که برگه مهم بازگردند. بخش اعظمی از breadcrumb ها همگانی ترین ورقه (معمولاً کاغذ مهم) را تحت عنوان اولی لینک دارا‌هستند و قسمت های خاص خیس را بعد از آن فهرست می نمایند. پیشنهاد میکنیم هنگام اکران مسیر راهنما از breadcrumb structured data markup به کارگیری نمایید.
یک navigational page یا این که شیت ناوبری یا این که مسیر راهنمای معمولی برای یوزرها ساخت‌و‌ساز نمائید
شیت ناوبری نیز می‌تواند موجب بهبود seo وبسایت شما خواهد شد، کاغذ ناوبری یک کاغذ بی آلایش در وبسایت شما میباشد که ساختار سایت شمارا نشانه میدهد و معمولاً از فهرستی سلسله مراتبی از صفحه ها تارنما شما درست شده میباشد. در حالتی که بازدیدکنندگان در یافتن صفحه ها در وب سایت شما با نقص‌ مواجه شوند، ممکن میباشد از این شیت بازدید نمایند. در حالی که موتورهای کاوش نیز از این کاغذ بازدید می‌نمایند و پوشش خزیدن خیر از صفحه های تارنما شما اخذ می‌نمایند، البته عمدتاً بازدیدکنندگان انسانی را مقصود قرار میدهند. این ورقه نیز میتواند به بهبود سکو seo و باصرفه خیس شدن بهینه سازی تارنما شما یاری دهد.

کاغذ navigational page را به طور سلسله مراتبی بسازید
عملکرد نمائید تا حد قابلیت و امکان به کارگیری از این ورقه را برای یوزرها سهل وآسان فرمائید تا از محتوای همگانی به محتوای خاص خیس در وب سایت شما بروند. مطمئن گردید که مجموع صفحه های تارنما شما از روش ارتباطات قابل دسترسی می باشند و برای یافتن آنان نیازی به جستجوی داخلی ندارند. در شکل بایستگی به صفحه ها مرتبط لینک دهید تا یوزرها بتوانند محتوای شبیه را پیدا نمایند. درصورتی که قصد شما استعمال از شایسته ترین راهکارهای بهبود seo میباشد، تجارب کاربری را بهبود اعطا کرد.

برای Navigation از متن به کار گیری نمائید
در دست گرفتن بیشتر navigation یا این که منو ناوبری از شیت ای به برگه دیگر در وبسایت خویش از روش پیوندهای متنی، خزیدن و فهم تارنما شمارا برای موتورهای کاوش راحت خیس می نماید. به کارگیری از تصاویر و یا این که برنامه کودکان ها در برگه ناوبری یک خطا میباشد.

یک برگه ناوبری برای یوزرها، یک نقشه وبسایت برای موتورهای کاوش ساخت نمائید
یک ورقه ناوبری معمولی برای آحاد وب سایت خویش برای یوزرها قرار دهید ( در شرایطی که وبسایت شما دارنده صفحه ها متعددی میباشد مهترین صفحه ها را قرار دهید ). یک پوشه نقشه تارنما XML ساخت‌و‌ساز فرمائید تا مطمئن گردید که موتورهای کاوش صفحه های تازه و آپدیت گردیده را در وبسایت شما پیدا می نمایند. ورقه ناوبری را به مراتب پژوهش نمائید تا مطمئن گردید همه لینک ها به صدق شغل می نمایند و یوزرها با کاغذ 404 مواجه نمی‌شوند.

اکران و سفارشی سازی ورقه 404
ممکن میباشد یوزرها از روش حاصل گوگل، سایت های دیگر و یا این که حتی سایت خویش شما به کاغذ ای مراجعه نمایند که دیگر نیست حتی ممکن میباشد نشانی کاغذ را به نادرست تایپ کرده باشند، داشتن یک برگه سفارشی 404 میتواند با پیوندهای موءثر می‌تواند یوزرها را به یک شیت شبیه در وب سایت شما هدایت نماید. به کار گیری از یک پیغام نامفهوم مانند “یافت نشد”، “404” یا این که کاغذ 404 نیست یک غلط رایج میباشد، شما می بایست پیوندهای اثرگذار را درین برگه به استفاده کننده سفارش دهید.

استعمال از URL بی آلایش
به کارگیری از URL (نشانی) بغرنج و گنگ و یا این که خیلی زمانبر می‌تواند برای مخاطب سرگردان کننده باشد کوشش نمایید از نشانی صفحه ها شما معمولی و روشن باشند تا استفاده کننده به راحتی نشانی برگه و مسیر مو جود را ادراک نمایید مثلا

// نشانی نامفهوم
https://www.sitename.com/folder1/22447478/x2/14032015.html

// نشانی بی آلایش و گزینه پسند یوزرها
https://www.sitename.com/article/web-design
توده بندی
در‌این نوشته ی علمی شما با تعدادی گزینه از راهکارهای ارتقا درجه و بهبود بهینه سازی وب سایت آشنا شدید، اعتنا داشته باشید بهبود seo به معنای توفیق استحصال شغل شما در دنیای کسب و کار الکترونیک میباشد قابل ذکر میباشد که همگی نوشته‌ی علمی “راهنمای ارتقا سکو و بهبود seo” برگرفته از نوشته‌ی علمی Search Engine Optimization (سئو) Starter Guide گوگل بوده و فارغ از هیچگونه تغییری به دلیل فهم و شعور عالی شما به لهجه فارسی ترجمه شد‌ه‌است.
 

صفحه ها فرود را تست فرمائید

 


۷. صفحه ها فرود را تست فرمائید
ابزارهایی مانند Optimizely و Google Optimize روشی بصری برای تست حتی کوچکترین تغییرات در صفحه های جنس ارائه میدهند، که می بایست برای فهمیدن به ساختار ایده‌آل برگه محصولتان از آنان آموزش سئو مشهد  به کارگیری فرمایید.

به عنوان مثال، تغییر‌و تحول محل Call To Action شما، قادر است سبب ارتقاء نرخ تبدیل آموزش سئو در مشهد  گردد.

*Call To Action: کارهایی که ما به صورت بی واسطه یا این که غیرمستقیم جاری ساختن می دهیم تا کاربر مبادرت موردنظر ما‌را جاری ساختن دهد.

ساختار برگه را تغییر تحول دهید تا در غایت شایسته ترین موقعیت را پیدا فرمایید.

۸. از فیلم و تصاویر با باکیفیت به کار گیری نمائید
یکی‌از معایب خرید آنلاین این میباشد که شما نمی‌توانید جنس متبوع خویش را به طور فیزیکی لمس یا این که حس فرمائید.

با این اکنون، تصاویر و ویدیوهای با کیفیت می توانند این سوراخ را با ارائه داده ها لازم یوزرها و ساخت‌و‌ساز شم باور در خرید، مالامال نمایند.

۹. فرصت بار گذاری برگه را به دست کم برسانید
در صفحه ها متاع شما می بایست مورد ها بهینه سازی تلفن همراه رعایت گردیده باشد و برگه کالا برای تلفن همراه باصرفه گردیده باشند.

در‌حالتی که سرعت وبسایت شما بالا باشد؛ صفحه های سریع‌خیس لود میگردند، محتوای شما سریعتر در معرض مشاهده کرد مخاطبان غرض قرار میگیرد و تجربیات کاربری بهتری را در ورقه فرآورده ارائه می‌دهید.

این به نوبه خویش، موجب ارتقاء فروش و درآمد شما می‌گردد و امداد می‌نماید در رقابت با رقبای خویش خوب کار فرمایید.

همینطور پوگو استیکینگ شمارا کاهش می دهد.
۱۰. صفحه های مال خویش را حسابرسی بهینه سازی تکنیکال فرمائید
صفحه ها مال اکثر وقت ها ممکن میباشد به جهت داشتن URL ‌های پارامتری (مثل: product?color=blue&size=large) اشتباهات متعددی را برای seo تولید نماید، مانند:

محتوای تکراری
هدر رفتن دارایی خزش
هدر دادن لینک و پیوند جویس
برای پرهیز از این خطاها، صفحه های خویش را تحقیق نمایید تا در شکل وجود مشکلات بهینه سازی تکنیکال، باصرفه شوند.

عناصری که بایستی به آن‌ها دقت کرد عبارتند از:

تگ‌های تایتل و متا دسکریپشن تکراری
لود نماید کاغذ
پیوند‌های وخیم
محتواهای ناقص
صفحه ها ۴۰۴
Redirect 302
برند‌آپ‌هایی که می‌توانستند وجود داشته باشند
فراگیری seo ورقه متاع #۲: ۱۰ کاری که نباید جاری ساختن دهید ❌
۱. از توضیحات متاع تارنما تولیدکننده به کار گیری نکنید
این آیتم یکی رایج‌ترین اشتباهاتی میباشد که در سئو صفحه ها مال می بینم. بخش اعظمی از توضیحات کمپانی‌های خالق قانع کننده نیستند و برای دستیابی مرتبه در گوگل باصرفه نشده‌اند.

درصورتی که در ازای برای تایپ کردن توضیحات خوب وقت بگذارید، تفاوتش را قطعاً احساس میکنید.

هر چه داده ها ظریف‌خیس باشد، خوب میباشد.

البته به خاطر داشته باشید که از محتوای تکراری پرهیز کنید که به سئوی شما جراحت میزند.

۲. صفحه ها فصلی خویش را بعد از نقطه پایان زمان‌شان حذف نکنید
این یک نادرست رایج میباشد که برندها مرتکب می گردند.

چنانچه ورقه محصولی دارید که فصلی میباشد و در فصل خاصی با مرتبه‌ تصاحب کردن، ترافیک و فروش شما‌را ارتقاء داده میباشد، بعد از نقطه پايان فصل حذفش نکنید!

ممکن میباشد حذف صفحه های فصلی سنجیده به لحاظ رسد چون در بیشتر سال هیچ مقصود خاصی ندارند.

با این حالا، در حالتی که این شغل را جاری ساختن دهید، هر سال می بایست یک رقابت را تکرار فرمایید: یک توشه دیگر، کارایی برای بازیابی اعتباری که وب سایت شما برای سکو دریافت کردن در آن صفحه های فصلی نیاز دارااست و احتمالاً تا پیروز گردید، خیلی دیر شود.

آمازون یک نمونه خوب از اعمال این شغل میباشد. آمازون یک URL مخصوص آدینه سیاه (Black Friday) داراست که در زمان مجال قیمت پیدا می‌نماید و هنگامی که فصل آن مجاورت شد و زمانش فرا رسید آمازون برگه را به روز می‌نماید.

۳. از seo خود کار به کارگیری نکنید
صفحه ها پویای مال که تگ تایتلشان صرفا اسم متاع و مارک میباشد، صفحه های نیکی نیستند.

آحاد عنوان ها و توضیحات متا بایستی منحصر باشند.

همینطور، دقت داشته باشید که به کارگیری از توضیحات اتومات و صرفا تغییر‌و تحول یک سری متغیر در واقع قادر است تأثیر منفی بر CTR شما داشته باشد.

۴. صفحه های محصولاتی که مو جود وجود ندارد را حذف نکنید
در شرایطی‌که محصولی به صورت موقت در دسترس وجود ندارد (به‌خصوص در حین کووید که خرید زیاد میباشد و تولیدات زود آحاد می شوند)، عامل نمیشود شیت‌اش را حذف فرمائید! به خصوص در شرایطی که آن ورقه سکو خیر و خوبی دارااست و برایتان ترافیک به یار داراست.

مثل به عبارتی صفحه های تولید ها فصلی، این گزینه هم ممکن میباشد برای برخی از صاحبان وب سایت خیره کننده به حیث رسد!

البته این یک استراتژی بهتر میباشد که‌این صفحه های را بالا نگه دارید و به بقیه تولیدها مرتبط لینک و پیوند دهید تاوقتی‌که محصول در انبار جانور خواهد شد.

۵. از اسکیما برند‌آپ‌های خطا استعمال نکنید
کدهای اسکیما می توانند با ساخت و ساز ریچ اسنیپت به اخذ ترافیک و فروش بیشتر یاری نمایند. استعمال خطا از اسکیما برند‌آپ می تواند موجب حذف شدن ریچ اسنیپت گردد.
 

جایگزین گواهینامه سئو چیست؟

 


جایگزین گواهینامه بهینه سازی چیست؟
بعداز یادگرفتن seo به هزاران علم‌آموز، اینجانب متوجه گردیده‌ام که چه چیزی اثرگذار میباشد و  آموزش سئو مشهد چه چیزی اثر گذار وجود ندارد.

و طبق تجربیات اینجانب، شایسته ترین شیوه برای یادگیری بهینه آموزش سئو در مشهد  سازی این میباشد:

کمپانی در عصر + تمرین = تخصص بهینه سازی

به عبارت دیگر:

شما می بایست سوای امتحان و غلط و یادگیری‌های نامنظم از مقاله‌ها، seo را از یک نرم افزار ساختار یافته آنلاین که به آن عصر seo گفته میشود حافظه بگیرید.

بعد شما بایستی این یادگرفتن را با تمرین در اینترنت‌وبسایت خویش (یا این که وبسایت مشتری) مخلوط نمائید.

این کلید توفیق شما میباشد و برای شما تخصص و اعتبار به همدم می آورد.
اینجانب درمورد الگوریتم های بهینه سازی گوگل بازرسی کردم و این حاصل را استحصال کردم
اینجانب به تازگی در یک پروژه تحقیقاتی، مطالب ۲۱ منبع دارای اعتبار را عمیقا تحقیق کردم تا شعور بهتری از ساختار و کوشش الگوریتم‌های بهینه سازی و سیستم‌های جايگاه‌بندی گوگل استحصال کنم.

اینجانب در‌این پروژه تحقیقاتی، به صورت خاص روی مواقعی مانند ساختار الگوریتم‌های جايگاه‌بندی، ترازو اثر هر الگوریتم در نتیجه ها کاوش، شیوه شغل الگوریتم های گوگل با یکدیگر، تعداد الگوریتم‌های جايگاه‌بندی، کلمه و واژه‌شناسی الگوریتم‌های گوگل و مسائلی از این دست تحقیقاتم را جاری ساختن دادم.

گوگل داده ها پاره ای در امر الگوریتم‌هایش منتشر کرده. در‌این پروژه تحقیقاتی گاهی بدون چاره می‌شدم ده‌ها نظرها متخصصین گوگل را کنار هم بگذارم و تحقیق کنم تا بتوانم یک حقیقت را پیدا کنم.

منابع اینجانب درین پروژه تحقیقاتی، گوگل و بعضا دیگر از تارنما‌های دارای اعتبار در حوزه seo می باشند. درین پوشه PDF میتوانید لیست منابع این پروژه تحقیقاتی را مشاهده بفرمایید.

نکات پر رنگ این پروژه تحقیقاتی
۱. الگوریتم مهم گوگل (Core) یک الگوریتم مرکب میباشد. بدین معنا که در ذات خویش چیزی ندارد و ترکیبی از الگوریتم‌های دیگر میباشد.
۲. الگوریتم‌های گوگل منقطع از یکدیگر می باشند اما داده‌های دریافتی خویش را با یکدیگر به اشتراک میگذارند.
۳. معیار تاثیرگذاری الگوریتم‌ها با دقت به جستجوی استفاده کننده تغییر و تحول می‌نماید. برای مثال در یک کاوش، الگوریتم‌های مرتبط با بک‌پیوند موثرتر از دیگر الگوریتم‌ها خواهند بود و در جستجویی دیگر، الگوریتم‌های تازگی محتوا اثر بیشتری دارا هستند.
۴. الگوریتم‌ها به صفحه های امتیاز میدهند و جايگاه یک اینترنت‌تارنما با امتیازهایی که از الگوریتم‌ها عده‌آوری نموده است معلوم میشود.
۵. EEAT الگوریتم وجود ندارد، میزان گوگل برای آشنایی صفحه های گرانبها میباشد.
۶. الگوریتم‌های گوگل از ایده اول تا ارائه؛ ۴ مرحله را طی می‌نمایند.
۷. تک تک الگوریتم‌های گوگل به ۳ نصیب تقسیم می گردند: رابطه، متکی بودن و تجربیات کاربری.
۸. در‌حالتی که اینترنت‌سایتی بوسیله یک الگوریتم جریمه خواهد شد، برای خروج از جریمه آن الگوریتم می بایست تا آپ تو دیت آینده به عبارتی الگوریتم شکیبایی نماید.
۹. گوگل در تست‌های خویش، از تعامل استفاده کننده با نتیجه ها کاوش متوجه می گردد معیار اثر مثبت یک الگوریتم چقدر میباشد.
۱۰. حاصل گوگل بوسیله الگوریتم رنک‌برین تر و تمیز میگردند.
۱۱. آپ دیت‌های الگوریتم اساسی (Core) گوگل، بر روی مجموع حاصل تاثیرگذار میباشد و مرتبط با مجموعه خاصی از اینترنت‌وب سایت‌ها وجود ندارد. به‌این مفهوم که در یک به روز الگوریتم اساسی، یک آیتم خاص مثل سرعت تارنما گزینه مقصود قرار نمی‌گیرد.
۱۲. گوگل؛ هر ساله هزاران توشه الگوریتم‌های خویش را آپ تو دیت می‌نماید. نصیب اعظم این آپ دیت‌ها جزئی می باشند و استحضار‌رسانی نمیشوند. تنی چند از این آپ تو دیت‌ها تبارک می باشند و اگاهی‌رسانی میگردند.
۱۳. الگوریتم، سیستم و به روز در لهجه گوگل یک مفهوم میدهند. به عنوان مثال الگوریتم پاندا، سیستم پاندا و آپ دیت پاندا هر ۳ یک مضمون‌ را میدهند.
۱۴. گوگل برای استحضار‌رسانی آپ دیت سیستم‌ها از عبارت به روز سیستم مربوطه استعمال می‌نماید. برای مثال در‌حالتی که یکی‌از الگوریتم‌های اکنون حاضر گوگل، «مانند سیستم محتوای موثر» به روز خواهد شد، گوگل بدین شکل اگاهی‌رسانی خواهد کرد: آپ دیت سیستم محتوای اثر گذار.
۱۵. کلمه و واژه‌های Core Update، Core systems update و Core algorithms update معنا یکسان دارا هستند. این کلمه‌ها اشاره به وقتی دارا‌هستند که یک قابلیت و امکان به الگوریتم مهم افزوده میشود یا این که تغییراتی در کدهای الگوریتم فیس می دهد.
درحال حاضر و به دنبال، داده ها ظریف‌تری در امر نتایجی که گرفته‌ام با شما به اشتراک نهاده‌ام.
الگوریتم اساسی گوگل (Core) ترکیبی از مهمترین الگوریتم‌های مرتبه‌بندی میباشد
یک کدام از جذاب‌ترین نتایجی که در‌این پروژه تحقیقاتی گرفتم این بود: الگوریتم اساسی گوگل (Core) یک الگوریتم مرکب میباشد. بدین مضمون‌ که در ذات خویش چیزی ندارد و ترکیبی از الگوریتم‌های دیگر میباشد.

البته چطور بدین فیض رسیدم؟

اندری لیپاتسف (استراتژیست ارشد چگونگی کاوش در گوگل) در دقیقه ۱۵:۱۵ این کلیپ در یوتیوب صادقانه میگوید که ما در گوگل تعریف و تمجید قانونی از الگوریتم اساسی (Core) نداریم. ما لیستی نداریم که بگوییم این الگوریتم Core میباشد و این الگوریتم Core وجود ندارد.
وی همینطور درباره ی تفاوت الگوریتم مهم و بقیه الگوریتم‌ها اعلام کرد:

ما فکر‌می‌کنیم که‌این الگوریتم آیا آزمایشی میباشد؟ تعدادی وقت ایفا می گردد و مطمئن نیستیم که چقدر دوام خواهد آورد؟ یا این که مانند PageRank مدام یا این که دست‌کم در آجل قابل پیش‌بینی وجود خواهد داشت و آن‌گاه احتمالاً در مسئله خاصی بخشی از الگوریتم اساسی نامیده می‌گردد.

اندری لیپاتسف درین ویدئو، گریزی هم به سخن گری ایلیس (تحلیلگر گوگل) زد که راجع به تفاوت الگوریتم اساسی و بقیه الگوریتم‌ها گفته بود:

برای آشنایی الگوریتم اساسی؛ موتور یک ماشین را فکر کنید. پیش از اینً شروع عدم وجود، راننده می بایست میرفت جلوی ماشین و از ابزاری برای پر‌نور کردن موتور به کار گیری می‌کرد. امروز ما در هر موتور بنزینی شروع داریم، این موتور یکدست میباشد. شل خیس شد، البته در اصل هیچ چیز تغییر‌و تحول نکرد.

با دقت به کلام‌های مطرح گردیده از سوی این ۲ کارمند ارشد گوگل، اینجانب اینطور سود گرفتم که گوگل ۲ نوع الگوریتم دارااست:

الگوریتم‌های استوار: مدام، یا این که در مقطع مجال وقت گیر اعمال خواهند شد و به‌این الگوریتم‌ها، الگوریتم مهم گفته میگردد. مانند پاندا، پنگوئن، رنک‌برین، پیج‌رنک، مرغ مگس‌خوار و…
الگوریتم‌های آزمایشی: اجرای مقطعی دارا‌هستند و در صورتی از مرحله تست عبور نمایند، گفته میگردد آن الگوریتم بخشی از الگوریتم مهم شد. از جمله الگوریتم پاندا در حین ارائه، جزو الگوریتم‌های آزمایشی بود و هر تعدادی ماه یکبار بروز می شد و در حاصل اثر می‌گذاشت و در سال‌ ۲۰۱۶ بخشی از الگوریتم اساسی شد.
براین اساس، الگوریتم مهم گوگل یا این که به عبارتی Core algorithm یک الگوریتم مرکب میباشد. بدین معنا که در ذات خویش چیزی ندارد و ترکیبی از الگوریتم‌های دیگر میباشد.

یا این که به لهجه دیگر، زمانی الگوریتم جدیدی از مرحله تست با توفیق عبور می‌نماید و از دید گوگل یک الگوریتم استوار می‌گردد، تحت عنوان بخشی از الگوریتم اساسی گوگل معرفی می‌گردد.
 

یک CTA بدیهی در وب سایت قرار دهید

 


۶) یک CTA بدیهی در وب سایت قرار دهید
یکی‌از موضوعات اصلی که هم به کاهش نرخ پریدن و همینطور بالارفتن نرخ تبدیل شما امداد می‌نماید، به کار گیری از دکمه فراخوان به فعالیت یا این که Call To Action آموزش سئو در مشهد  میباشد.
مدام این مورد را در ذهن داشته باشید که مجموع یوزرها بعد از استیناف یک مقاله، دیدن یک ویدیو و … می خواهد کاری اعمال دهند. کاری که بیشترین فایده را برای آن‌ها داشته باشد و بتواند نیاز آن‌ها‌را آموزش سئو مشهد  رفع نماید.
شما با یک نیاز سنجی ظریف و قرار دادن یک CTA جالب میتوانید استفاده کننده را به سادگی به آنچه می خواهد مجاورت کرده و خودتان نیز به هدفی که دارید برسید.
یک معامله دو رمز موفقیت!

نکته: از CTA های گوناگون و زیاد به کارگیری نکنید. این که به استفاده کننده آزادی فعالیت بدهید خیلی بهتر میباشد ولی خیر اینجا! شما بایستی مخاطب را تنها به یک مسیر هدایت فرمایید. آزادی شغل دادن به مخاطب درین مواقع معمولا نرخ تبدیل شمارا به صورت قابل توجهی کاهش میدهد. پس در تعداد و همینطور محتوای CTA پاره ای غیر منعطف باشید!
۷) پیوند سازی داخلی؛ به حد تعادل
اکثری از وبمسترها و مارکترها طرفدار دو آتشه پیوند سازی داخلی ( آن هم به طور فله ای!) در محتوای خویش می باشند.
این زمینه گرچه میتواند بانس ریت شما‌را به صورت قابل توجهی کم کند ( چراکه مخاطب با کلیک بر فقط یک پیوند بانس ریت را از تارنما شما برمی‌دارااست و فرصت حضور در وب سایت برایش درج می گردد.) ولی این شغل محتوای شما‌را خسته کننده و ضعیف جلوه خواهد اعطا کرد.

به شما پیشنهاد میکنم به مکان لینک و پیوند سازی ها داخلی وحشتناک تنها یکسری پیوند (با CTA صحیح) به محتواهای مرتبط، پرطرفدار و اساسی خویش بدهید. با اینکار خیر فقط توانسته اید بانس ریت را کاهش دهید، بلکه میتوانید با رفع نیاز مخاطب، دیگر محتواهای پر ارزش خویش را نیز به وی اکران دهید.

۸) صفحه های جنس خویش را به صورت منظم بروزرسانی نمایید
در‌حالتی که شما در صفحه ها مال داده ها جامع و متعددی از یک مال ارائه دهید مخاطب را غرق خواهید کرد. از طرفی در صورتیکه داده ها مقداری قرار دهید استفاده کننده شما‌را ضعیف فکر میکند و منظره شما‌را شعور نخواهد کرد.
یک کدام از مهمترین دلایلی که یوزرها قیف فروش ما‌را طی نمی کنند، فراهم نبودن آن‌‌ها برای خرید میباشد. البته یکی از دیگر از دلایلی که بشدت می تواند در خرید آن ها اثر گذار باشد این میباشد که آن‌ها محتوایی باکیفیت و صحیح از فرآورده نمی‌بینند و ترجیه می دهند تا از یک وبسایت دیگر استعمال نمایند.
پس بایستی چه شغل کرد؟
اطلاعاتی که قصد دارید در زمینه ی فرآورده ارائه دهید را کاملا گروه بندی کرده و نام مجموعه ها را به مخاطب اکران دهید. با اینکار شما خیر فقط کاغذ مرتبی خواهید داشت، بلکه داده ها جامعی نیز ارائه داده و از طرفی استفاده کننده را در محتوا غرق نخواهید کرد.

نکته۱: تلاش فرمائید توضیحات جنس خویش را بروزرسانی نمایید مخصوصا در صورتی مال شما رقابتی میباشد.
نکته۲: قابل ذکر میباشد که روی هم رفته نرخ پریدن صفحه های کالا نسبت به باقی قسمت های وبسایت بیشتر میباشد. (ولی این زمینه به ماهیت متاع و سرویس ها شما نیز تماما بستگی دارااست.)
با اینحال در‌صورتی‌که بانس ریت وب سایت شما خیلی بالا بود به شما پیشنهاد میکنم با A/B آزمایش محتوا و المان های گوناگون و اثر گذار برگه کالا خویش را تغییر تحول دهید و با رصد آن، یک گزینه یا این که تلفیقی از آن‌ها‌را برای کاهش بانس ریت و بهبود نرخ تبدیل استعمال فرمایید.



۹) امکان کاوش؛ راهکاری بهتر برای کاهش نرخ پریدن
یکی از دیگر از مواقعی که به کاهش نرخ پریدن وب سایت شما امداد می‌نماید seo المان کاوش وبسایت میباشد.
درین نصیب به عنوان کردن یک‌سری آیتم بسیار اصلی بسنده میکنم.

مسلما در آحاد صفحه ها خویش امکان کاوش داشته باشید.
برگه جستجوی خویش را سئو نمایید تا در حالتی‌که استفاده کننده واژه و کلمه کلیدی خاصی را کاوش کرد. رابط کاربری با صرفه شما بتواند تجربیات کاربری اورا بهبود ببخشد.
صفحه های ۴۰۴ خویش را سئو فرمایید تا در‌حالتی که مخاطب فیض دلخواه خویش را نیافت بلافاصله از تارنما بیرون نشود و بتواند از پیشنهادات شما استعمال بکند.
۱۰) تارنما خویش را برای گوشی seo فرمائید
یکی‌از دیگر از موضوعات فوق العاده مهمی که اکثر وقت ها وبسایت ها هنوز هم نسبت به آن بی ملاحظه میباشند دعوا Mobile friendly بودن تارنما می باشد.
این قضیه بالاتر از گفت و گو بانس ریت در seo وب سایت شما بشدت اثر گذار میباشد. درصورتی که تارنما شما هنگام اکران در گوشی با صرفه نباشد نسبتاً مجموع شانس شما برای رقابت در فضای دیجیتال از میان خواهد رفت.
به دلیل آنکه خیر صرفا کرالر های گوگل وب سایت شما‌را در دیوایس موبایل خزش می‌نمایند بلکه بیشتراز ۸۰٪ کاوش ها فعلا از روش موبایل جاری ساختن می شود.
پس خوب میباشد همین اکنون دست به شغل گردید!
 

پردازش زبان طبیعی (NLP)

 


پردازش گویش طبیعی (NLP)
پردازش گویش طبیعی یکی‌از شاخه‌های هوش تصنعی و مصنوعی میباشد که به تعاملات در بین رایانه و آدم، از روش گویش طبیعی می پردازد. غرض پایانی NLP، تلاوت، رمزگشایی، ادراک و ادراک لهجه آدم با روشی باارزش میباشد. بیش‌خیس شیوه های پردازش لهجه طبیعی برای حصول و درک معنای گویش انسانی، مبنی بر تکنیک‌های آموزش سئو مشهد  یادگیری ماشین میباشد.



پردازش لهجه طبیعی در گوگل ترنسلیت، دستیارهای صوتی مانند سیری، ویرایشگرهای متن آموزش سئو در مشهد  مثل ورد و … کاربرد دارااست.



کامپیوترها میتوانند با استعمال از لهجه پردازش طبیعی با آدم ها به گویش خودشان حرف نمایند صحبت ان ها بفهمند، چک نمایند و بخش‌های اصلی آن را مشخص و معلوم کنند. ماشین‌های مدرن می‌توانند وسعت بیش‌خیس از داده‌های متنی را در طی معدود‌تری نسبت به آدم محاسبه نمایند. ضمن این رایانه‌ها از غلط و نگرش‌های متعصبانه نیز دورند. تصور وسعت زیاد داده‌های متنی که هر روز به خصوص در کانال‌ای اجتماعی ساخت‌و‌ساز می شوند، مارا وادار به به کارگیری از پردازش گویش طبیعی می‌نماید.



بحران گویش طبیعی
فهم کیفیت منطبق لغات با ساختار و مضمون‌ ، مورد مطالعاتی مربوط به زبانشناسی میباشد. فهم گویش طبیعی (NLU) یا این که به عبارتی NLP ، همان طور که در غیر این شکل شناخته شد‌ه‌است، بیش تر از ۶۰ سال پیش به نوشته ی علمی مهم تورینگ آزمایش و تعاریف آنچه AI را تشکیل می‌دهد و احتمالاً گذشته خیس از آن برمی خواهد شد.

این قضیه جالب با خطاها حل نشده ای روبرو میباشد ، اکثری از آنان مرتبط با ماهیت غیر قابل درک گویش (پیچیدگی واژگانی) میباشد. نسبتاًً هر واژه دیگر در گویش انگلیسی معانی زیادی دارااست.این معضل ها طبیعتا به کانال ای از محتوای روزافزون بسط مییابد چون موتورهای کاوش عملکرد می نمایند غرض را برای تأمین نیازهای اطلاعاتی اورده شده به وسیله یوزرها در سوال های نوشتاری و گفتاری تعبیروتفسیر نمایند.



عدم وضوح واژگانی
در زبانشناسی پیچیدگی بیشتراز سطح واژه در پاراگراف میباشد. لغت ها با یک‌سری مفهوم برای فهم جملا‌ت و لغات غیر قابل درک با هم دشوارتر میشوند. “پیچیدگی مطرح ترین گلوگاه برای استخراج علم محاسباتی ، این مورد آدم کش آحاد پردازش های لهجه طبیعی میباشد.” مثل واژه و کلمه هایی که در فارسی دو مفهوم دارا‌هستند در انگلیسی هم همین طور میباشد. همینطور واژه و کلمه هایی که دارنده املای یکسانی میباشند و معنای متفاوتی دارا‌هستند و یا این که در نمونه های انگلیسی به اشکال متعدد هجی می‌شوند ولی هم صدا می باشند.



چرا متوجه اپدیت نو گوگل نشدیم!
در حالی که‌این الگوریتم در هفته قبل در کاوش بسط یافته میباشد، بخش اعظمی از سئوکاران و اکثری از ابزارهای ردیابی تغییرات بزرگ ای در نتیجه ها جستجوی گوگل مشاهده نکرده اند. ولی پرسش اینجاست چرا؟!

پاسخ کوتاه این پرسش را گوگل در پست بلاگ خویش نوشت: این به روزرسانی BERT حقیقتاً مرتبط با ادراک سرچ ها و مکالمه وقت گیر خیس و بیشتر بود. ابزارهای ردیابی ، مانند Mozcast و بقیه موردها ، در جايگاه نخستین کوئری های تری را ردیابی می نمایند. این بدان معنا میباشد که تأثیر برت برای این ابزار کمتر قابل مشاهده میباشد.

Moz در BERT: پیت میرز از موز اعلام کرد که ابزار MozCast اصطلاحات کوتاه خیس را دنبال می نماید و خیر گونه های عباراتی را که احتمالاً به پردازش گویش طبیعی (NLP) BERT نیاز دارا هستند.



چه‌طور موتورهای کاوش لهجه را خاطر میگیرند؟
چطور موتورهای جست و جو می‌توانند این لهجه ها را متوجه و فهم نمایند و مقصود استفاده کننده رانمایش دهند؟ در زبانشناسی محاسباتی ، همزمانی این ایده را راستگو میداند که عبارات با معانی شبیه یا این که لغات مرتبط رغبت دارا هستند به لهجه طبیعی بسیار در حدود هم معاش نمایند. به عبارت دیگر، آن‌ها رغبت دارا هستند که در جمله‌ها و پاراگرافها یا این که متن متن در جوار یکدیگر قرار بگیرند (که برخیً به آن‌ها گفته می‌شود).

این حرفه از استیناف ارتباط ها و همزمانی کلمه و واژه ها ، لهجه شناسی فرثی نامیده می‌گردد و ریشه های آن معمولاً با لهجه شناس دهه ۱۹۵۰ جان فرث لینک و پیوند مییابد. در زبانشناسی فرثی، کلمه ها و مفاهیمی که در فضاهای همسایه متن با هم معاش می نمایند ، شبیه می باشند یا این که به هم مرتبط می باشند. مثل کلمه و واژه اتوبوس و ماشین که در خانواده وسیله نقلیه میباشند.

علی رغم آحاد توسعه های موتورهای کاوش و لهجه شناسان محاسباتی ، رویکردهای فارغ از رسیدگی و نصفه نظارتی مانند Word2Vec و Google Pygmalion دارنده بعضا کاستی میباشند که بازدارنده شعور مقیاس گویش بشر می گردند.

به راحتی می اقتدار فهمید که چه طور اینها مطمئناً بازدارنده توسعه و گسترش جستجوی مکالمه گردیده اند. برای مثال در تصویر پایین ما موبایل سرچ میکنیم و گوگل به ما پیشنهاداتی می دهد:



سئو وب سایت برای الگوریتم برت
برت یک الگوریتم هوش تصنعی میباشد که دائما در درحال حاضر یادگیری میباشد. صرفا کاری که شما میتوانید اعمال دهید این میباشد که حقیقتا برای مخاطب آخری مقاله را بنویسید. برای توفیق در seo شما بایستی بینش خویش را نسبت به لغات و کلمه ها کلیدی تغییر تحول دهید. دیگر زمین بازی عوض گردیده است واستفاده از تکنیک های سابق بی سود میباشد.

طریق پیشین seo امور برای سئو وبسایت این چنین بود:

یافت کردن لغت ها کلیدی
تکرار آن در عنا وین و متن
البته الان می بایست به مفهومی که استفاده کننده در‌پی آن میباشد دقت فرمایید. هر چقدر دقیقتر در پی جست و جوهای مخاطب باشید غالب خیس خواهید شد خوشبختانه این زمینه سبب ساز کاهش استعمال بیش تر از حد از کلمه ها کلیدی یا این که به عبارتی keyword stuffing می گردد.

یک کدام از کارهایی که الگوریتم برت به خیر ایفا می‌دهد پیش گویی غرض کاوش کاربری با درصد خطای زیر میباشد. این یعنی در صورتیکه شما یکی لغات عبارتی را غلط تایپ نمائید اما سایر کلمه ها یک مضمون‌ داشته باشند، گوگل به صحت متوجه خواسته شما می‌شود و در کمال تعجب می‌بینید در نتیجه ها به عبارتی چیزی را به شما نماد می‌دهد که در ذهنیت شما بوده ! مثل وقتی که صفحه کلید شما انگلیسی میباشد و می خواهید فارسی سرچ فرمایید اما به خطا انگلیسی تایپ میکنید و سود سرچ شمارا به صحت اکران میدهد!

پس قادر خواهیم بود اینطور فیض بگیریم که:

غرض مهم الگوریتم BERT، شعور خوب و با جزییات بیشتر مقصود جستجوی مخاطب میباشد.
 

تخصص یا Expertise در YMYL

 

 
تخصص یا این که Expertise در YMYL
شخص مریض هنگام مراجعه به دکتر معالج میخواهد بداند که او در باب خویش تخصص دارد یا این که نه؟ همین موضوع برای هر مخاطب گوگل نیز وجود دارااست. وقتی که آن ها به‌دنبال مشاور مالی می گردند، می خواهند شایسته ترین مشاور مالی را پیدا نمایند که در هزینه‌های آنها صرفه‌جویی خواهد شد یا این که هزینه‌ای برای آنان نداشته باشد.
شیوه‌های مختلفی برای به چهره کشیدن تخصص مولف در محتوای YMYL وجود دارااست، البته همگی این‌ها با نشر مطالب استارت می شود. تالیف کننده محتوا بایستی محتوایی با باکیفیت ساخت‌و‌ساز نماید که کارشناس بودن خویش را در این مورد نشانه دهد. بایستی محتوایی نوشته گردد که بی نیاز از داده ها گران بها  آموزش سئو مشهد و قابل قرائت باشد.
مولف محتوا با به چاپ رساندن گواهینامه‌ها و مجوزها و حتی نماد شرکتهای متعلق به خویش قادر است تخصص خویش را نماد دهد.
 
 
 
اعتبار یا این که authoritative در YMYL
دارای تخصص بودن بسیار عالی میباشد، البته این صرفا استارت عمل میباشد. زمانی بقیه متخصصان یا این که تأثیرگذاران در ناحیهی کاری شما، از شما تحت عنوان منبع اطلاعاتی اسم میبرند یا این که زمانی اسم شما (یا این که مارک تجاری شما) با عنوان ها مرتبط مترادف و هم معنی میشود، شما صرفا یک کارشناس نیستید بلکه  آموزش سئو در مشهد شما یک مرجع می‌باشید.
 
 
 
بعضا از KPI ها در خصوص قضاوت درباره اعتبار اینترنت‌تارنما
• دریافت کردن لینک و پیوند‌ از اینترنت‌وبسایت‌های مرتبط و دارای اعتبار استدلال بزرگی درخصوص مرتبه‌بندی اینترنت‌وبسایت‌ها میباشد، مطمئناً فارغ از تأکید بر این قضیه نمی‌قدرت در زمینه ی هیچ چارچوبی برای توفیق در seo دعوا کرد.
 
هنگامی از ارتباطات سخن می کنیم، همگی چیز درخصوص ساخت‌و‌ساز اعتبار دامنه اینترنت‌وب سایت شما میباشد. این بدان معنا میباشد که ما به اینترنت‌وبسایت‌هایی با اعتبار بالا نیاز داریم که مربوط به حیطهی کاری شما باشد و به شما پیوند داده باشد و هیچ تأییدی عالی از این نیست که یک اینترنت‌وب سایت بتواند از یک اینترنت‌وب سایت دارای اعتبار لینک و پیوند بگیرد.
 
• به اشتراک گذاشتن محتوای اینترنت‌تارنما شما به طور کبیر، حقیقی و واقعی و مداوم در کانال‌های اجتماعی
 
• ساختن اسم تجاری به دلایل متعددی ایده خیر میباشد ، مهمتر از کلیه برای اعتبار سئوی اینترنت‌وبسایت شما. معیار جستجوی مارک شما میزان خیر و خوبی برای اندازه‌گیری طرز همت آن میباشد.
در شرایطی که اشخاص اکثری در جستجوی مارک شما میباشند، این خبر شگفت انگیزی میباشد. در حالتی‌که آنان در جستجوی اسم تجاری شما با یک واژه و کلمه کلیدی مرتبط میباشند، این حتی بسیار عالی از آن میباشد.
 
• داشتن یک برگه ویکی پدیا برای اسم تجاری خویش و یا این که یکی‌از اشخاص کمپانی شما علامت بزرگی میباشد که ذکر می‌نماید شما یک مرجع می‌باشید. به‌خیال داشته باشید که داشتن یک شیت در ویکی پدیا عمل بی آلایش‌ای وجود ندارد، مگر اینکه یک فرد و یا این که یک مارک شناخته گردیده و دارای اعتبار باشید. این مسئله در راهبرد‌های گوگل برای تحلیل چگونگی محتوا جای‌دارد، به این ترتیب موضوعی میباشد که برای کسب به آن می بایست عملکرد نمایید.
 
نکات اساسی و تاثیرگذار بر میزان YMYL
ساخت و ساز محتوای باکیفیت: گوگل همواره به التفات محتوا تاکید بسیار داشته میباشد. محتوای YMYL می بایست دارنده یک غرض خاص باشد، نماد‌دهنده تخصص شخص تالیف کننده‌ی محتوا باشد؛ جامع و موءثر باشد به سیرتکامل‌ای که نیاز کاربر را برطرف کرده تا به اینترنت‌تارنما دیگری مراجعه نکند.
 
محتوا متمرکز بر روی موضوعات نو: از جمله در صورتیکه ۳ سال پیش یک وبلاگ پست در زمینه‌ی مهمترین ابزارهای seo منتشر گردیده، حالا به جهت به‌روز شدن این ابزارها و اضافه یا این که حذف شدن تنی چند از آنان این محتوا می بایست به‌روزرسانی خواهد شد. در‌صورتی‌که محتوا هر ۶ ماه به‌روزرسانی گردد به احتمال حاذق جايگاه‌ی خیر را برای آن برگه محافظت خواهد کرد.
 
تشکیل داد یک وب سایت کیفیت عالی: یک وب سایت با پیاده سازی حاذق، امنیت بالا، با کمترین اشکالات، کمترین صفحه ها 404 و ساختار صحیح و اصولی در ورژن تلفن همراه. با صرفه‌سازی YMYL با کمترین محتوا در قسمت‌های: در باب ما، راهنمای وبسایت، صفحه های NAP، سؤالات متداول و…
 
بهینه سازی داخلی: seo YMYL با به کارگیری از عبارات کلیدی، متا داده، هدینگ تگ‌ها، انکر تکست‌ها، استعمال از Bread crumb برای امداد به خزنده‌های گوگل
 
افزودن داده ها تالیف کننده: در نقطه نهایی هر محتوای YMYL داده ها مولف همدم با تصویر او اضافه گردد، این دستور سبب پشت گرمی گوگل به محتوا و سایت ( ارتقاء E-A-T) می گردد.
 
داده ها تماس: مانند شماره تماس و نشانی در دسترس و در معرض رویت کرد باشد تا خوانند‌گان محتوا ناچار به جستجوی داده ها تماس نباشند.
 
پیگیری ایده ها منفی مخاطبان: با مخاطبینی که نظرها منفی تصویب کرده‌اند تماس گرفته خواهد شد و انگیزه آن سنجیده شود.
 
درج نظرها مثبت: ایده ها مثبت مخاطبین و همیاران دارای تخصص درج گردد، این فرمان سبب متکی بودن مخاطبین و ارزیابان چگونگی محتوای YMYL می گردد.
 
بیان منبع محتوا: حتی در شرایطی‌که مولف محتوا یک دارای تخصص باشد، به منابع محتوا پیوند داده گردد، بیان منبع یکی عنصرها اساسی اعتبار بخشی به محتوا نزد گوگل میباشد، همینطور منجر می شود تا مخاطبان از محتوای مهم منابع نیز استعمال نمایند.
 
به کار گیری از تیترهای مربوط به قضیه: چنانچه تیترها با محتوای خویش هم‌خوانی نداشته باشند، ارزیابان چگونگی نسبت به محتوای کاغذ رویت کرد بدی خواهند داشت و نزد گوگل نیز از اعتبار مقداری منتفع خواهند شد.
 
عدم به کار گیری از تبلیغات مکرر: به کار گیری از تبلیغات و پاپ‌آپ‌های متفاوت در مجموع صفحه های اینترنت‌تارنما سبب ساز آزار کاربر می‌گردد و ماندگاری کاربر در اینترنت‌تارنما را پایین اثر قرار می دهد.
 
صفحه قبل 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 صفحه بعد