x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

پلاگین seo وردپرس Rank Math (رایگان – پولی)

 

 
پلاگین seo وردپرس Rank Math (مجانی – مبلغی)
پلاگین دیگه‌ای که جا داره در لیست شایسته ترین پلاگین های بهینه سازی وردپرس ازش اسم ببریم، Rank Math می باشد. این پلاگین به هر چیزی که تو seo داخلی وب سایت بهش احتیاج دارید، در دسترس شما قرار میده. پس از نصب افزونه بایستی بعداز نام نویسی به پنل این پلاگین ورود فرمایید و در فرآیند آجل، پیکربندی رو به طور آموزش سئو مشهد  Wizard اجرا بدید.
 
پس از پیکربندی اول با تعداد متعددی از پیکربندی مثلا رئیس ریچ اسنیپت، اعمال ریدایرکت، متا تگ‌های NoIndex، NoFollow، Noarchive، نقشه وب سایت، شناسایی صفحه ها 404 و غیره روبرو می‌شید. این‌ها صرفا قسمت کوچیکی از قابلیت و امکان‌های Rank Math میباشند.
 
? حقیقت میدونید خطای 404 چی می‌باشد و چجوری برطرف میشه؟ مقاله رفع غلط 404 تارنما راهنمای شماست.
 
بدون‌شک با گوگل سرچ کنسول عمل کردید و می‌دونید که برای تحقیق شرایط تارنما، می بایست به URL منحصر به فرد این کنسول وارد بشید. البته یک کدام از تجهیزات جالبی که با نصب Rank Math بدست میارید، اینه که می‌تونید بخشی از داده‌ها و آمارهای گوگل سرچ کنسول رو بی واسطه در پیشخوان وردپرس تارنما ملاحظه کنید.
 
بخشی از تجهیزات بارز پلاگین بهینه سازی وردپرس Rank Math:
 
با صرفه‌سازی متن براساس واژه کلیدی
قابلیت افزودن بی‌غایت واژه کلیدی با غربال اختصاصی
قابلیت افزودن تیتر و توضیحات متا
بهینه سازی عکس با خصوصیت Alt و Title
امکان افزودن URL کنونیکال به طور هوشمند
سفارش پیوند‌های داخلی
ساخت‌و‌ساز نقشه وب سایت XML
مانیتور خطاهای 404 و لیست آن ها
تجهیزات ریدایرکت هوشمند
قابلیت اصلاح پوشه robots.txt
قابلیت اصلاح پوشه .htaccess
مدد از وردپرس چندسایته
تامین از ووکامرس
مخلوط با گوگل سرچ کنسول و اکران بعضی داده ها در پیشخوان وردپرس
ریچ اسنیپت و تشکیل داد اسکیما برای معرفی خوب وب سایت در حاصل موتور کاوش
قابلیت و امکان مخفی سازی بخشی از پیکربندی پلاگین براساس نقش استفاده کننده تارنما (مدیریت، مولف و ..)
پلاگین وردپرس All in One سئو Pack (مجانی – مبلغی)
افزونه All In One سئو Pack رو مدام تحت عنوان حریفِ شایسته ترین پلاگین بهینه سازی وردپرس یعنی Yoast بهینه سازی معرفی می‌کنن. ولی این دو تا افزونه بهینه سازی یک کدام از نیستن و تجهیزات متفاوتی دارن. پلاگین All In One سئو Pack فقط پلاگین رایگانی است که به خیر با تارنما‌های فروشگاهی و تجاری (مثل ووکامرس) ترکیب میشه و تا به‌ اکنون بیشتراز 2 میلیون نصب فعال داشته.
 
پیکربندی پلاگین دربرگیرنده مورد‌های مختلفی مثل پیکربندی مربوط به تیتر، ریچ اسنیپت، Noindex و بخش اعظمی از مورد‌های دیگه می باشد.
 
پلاگین All In One سئو Pack تجهیزات نیکی رو برای بهبود seo وب سایت در چنگ شما می‌ذاره و نسبت به یواست seo customizable تره، یعنی مورد‌های بیشتری برای سفارشی‌سازی داره.
 
با این پلاگین می‌تونید وب سایت رو با گوگل آنالیتیکس مخلوط فرمائید. گوگل آنالیتیکس یک ابزار توسعه یافته برای تجزیه و چک سایته که میشه با اون گام‌های مثبتی برای بازاریابی و توسعه و گسترش یک بیزنس برداشت. اگه دنبال داده ها بیشتری از این ابزار می‌باشید، در فراگیری گوگل آنالیتیکس، می‌تونید داده ها جامع و جامعی رو به دست بیارید.
بخشی از تجهیزات بارز پلاگین وردپرسی All In One بهینه سازی Pack:
 
قابلیت گزینش یک یا این که تعدادی واژه و کلمه کلیدی
تولید نقشه وبسایت تصاویر و ارسال به گوگل و بینگ برای بهبود seo تصویر
سازگار با تارنما فروشگاهی به خصوص وبسایت‌های ووکامرسی
امان از AMP گوگل (لود سریع صفحه های در تلفن همراه)
امکان ساخت خوکار meta description یا این که توضیحات متا
هواخواهی از گوگل آنالیتیکس
پیوند‌های کنونیکال توسعه یافته برای دوری از محتوای تکراری
ریچ اسنیپت و اسکیما برای معرفی عالی وبسایت در حاصل موتور کاوش
اعلان خود کار به موتورهای کاوش بابت تغییرات تارنما
امکان ریدایرکت الحاقیات یک برگه به پست اساسی
قابلیت و امکان اصلاح فولدر robots.txt
قابلیت اصلاح پوشه .htaccess سوای FTP
seo ویدیو و بهینه سازی تگ‌ها، مجموعه بندی‌ها و برچسب‌ها (ورژن پرو)
 

Search Console

 

 
برتری ابزار مبلغی نسبت به بدون پول چیه؟
شاید مهمترین خصوصیت ابزارهای مبلغی و غیر بدون‌پول seo اینکه مبلغی می باشد، یعنی چی؟ یعنی در شرایطی که شما ۱۰۰ تا حریف داری شاید تمامی شون دارن از سرچ کنسول مثل تو به کارگیری می‌کنن البته کمتر کسی از این ۱۰۰ تا رفته ابزار مبلغی خریده و شما می‌تونی جزء اون تیم هایی باشی که با خرید ابزار مبلغی بهینه سازی داده ها بیشتر و بهتری استحصال می کنی، اطلاعاتی که همگی نمیدونن البته تو میدونی، خب آموزش سئو مشهد  این خودش یعنی توان.
 
این سخن هایی که می‌زنم لحاظ فردی اینجانب میباشد و به‌این مضمون‌ وجود ندارد که همگی می بایست مثل اینجانب تامل کنن و یا این که اینجانب دارم صحیح میگم، اینجانب صرفا دارم تلاش می کنم نظرم رو به طور درست جابجایی بدم تا شما ازش به کارگیری فرمائید، امیدوارم به صحبت هام بیشتر آموزش سئو در مشهد  تصور کنید.
 
ابزار بهینه سازی اهل ایران داریم؟
آری داریم، ابزارهای سئوی اهل ایران یک خصوصیت عالی دارن که از اسمش هم معلوم میباشد، اهل ایران می باشد و برای فارسی گویش ها تشکیل شده و خلل اساسی که در اکثر ابزارها داریم و اونم عدم نگهبانی یا این که از لهجه فارسی می‌باشد و یا این که از لوکیشن کشور ایران و سبب میشه آمارها و استدلال ها و نظارت seo وبسایت با خلل رو به رو بشه و حتی خیلی از ایرادات صحیح نباشه.
 
معرفی ابزار های بهینه سازی براساس گروه بندی تحت
برای اینکه این معرفی ابزارهای بهینه سازی برای شما کاربردی باشه اومدیم براساس تیم بندی پایین ابزارها رو تقسیم بندی کردیم تا بتونید سریع‌خیس ابزارهای مد نظرخودتون رو پیدا فرمایید.
 
معرفی ابزارهای seo منحصر وردپرس ها
معرفی ابزارهای بهتر کلیه منظوره
معرفی ابزارمخصوص سرعت وبسایت
معرفی بقیه ابزارهای بهینه سازی بدون‌پول
یک نکته بی آلایش درباره استراتژی بهینه سازی
یک نکته کلی هم بگم، اینجانب خودم برای انتخاب استراتژی سئوی یک مغازه دار و عمل نخستین خط مش بیشتر از ابزارهایی به کار گیری می کنم که مرتبط با لغت ها کلیدی می باشد، از ابزارهای ردیاب عبارات (در وسعت بالایی از لغات مشخص و معلوم میکنن که جايگاه شما در موتور کاوش چی است) گرفته تا بازرسی لغت ها کلیدی زیرا وبسایت رو برای کمپانی نمیزنیم که، یا این که وبسایت رو برای کمپانی seo نمی کنیم که، وبسایت می زنیم و بهینه سازی می‌کنیم برای یوزرها. پس می بایست ببینیم این یوزرها چی در موتورهای کاوش مثل گوگل سرچ می‌کنن.
خیلی از این سرچ‌ها همین کلمه ها کلیدی می باشد.
 
بدیهی‌خیس بخوام بگم اینکه اینجانب اولیه عمل نمیرم سراغ ابزارهای بک‌پیوند و یا این که GTmetrix و یا این که … اولیه ابزارهای مرتبط با لغات کلیدی و بعد از آن سراغ بقیه ابزارها میرم.
Search Console
جزء یکی‌از شایسته ترین ابزارهای گوگل برای بهینه سازی می‌باشد و ما فراگیری سرچ کنسول رو به طور ۰ تا ۱۰۰ درج کردیم و سفارش می کنم تحقیق فرمایید.
اینجانب حدودا هر روز درون ابزار سرچ کنسول هستم و موقعیت seo وب سایت‌ها و پروژه‌های سئومو نظارت می کنم. تنها یک نکته رو اضافه کنم که نام قدیم سرچ کنسول می‌باشد: وبمستر تولز و در حالتی‌که جایی این نام رو دیدید بدونید یک کدام از هستن.
ezgif.com
یک ابزار بهتر و تمامی کاره برای فرمت‌های gif می باشد، برای تبدیل video به gif ، seo عکس های متحرک gif به صورت فوق العاده با تهیه چگونگی، تغییر تحول سایز و هر انچه که برای یک فولدر gif لازمه این وب سایت داره.
اینجانب خودم بیشتر برای سئو تصاویر متحرک و تبدیل عکس‌ها به webp ازش به کار گیری می کنم.
اطلاعت بیشتر خواستید seo عکس بخونید.
پلاگین وردپرس لایت اسپید (LiteSpeed)
یکی شایسته ترین پلاگین ها برای بهبود و سئو سرعت وبسایت های وردپرسی می‌باشد، اینجانب خیلی درباره این پلاگین رسیدگی کردم و نسبتاً می‌تونم بگم به طور خیلی حرفه ای عمل با این پلاگین رو بلدم و می‌تونم وب سایت‌ها رو خیلی ریلکس با این پلاگین ارتقا سرعت بدم.
برای همین عصر ارتقا سرعت وبسایت وردپرسی برگزار کردم و شغل با این پلاگین رو خاطر دادم.
اکستنشن کروم سئو META in 1 CLICK
یک ابزار کوچیک و بی آلایش برای کروم می‌باشد اما وقتم رو خیلی زیاد صرفه‌جویی میکنه و بهم امداد می‌کنه تا امور رو خیلی سریع‌خیس در seo ایفا بدم و باگ‌ها رو عالی پیدا کنم. لینکش اینجا میباشد.
اما به عهد و پیمان یکی دانشجو ها خاطرنشان کرد شما انقدر اکستنشن دارید که بایستی براش زمان برگزار نمائید، اکنون اینجانب تلاش کردم در زمان تجربه متخصصین بهینه سازی درباره کلیه اکستنشن‌های کرومی که دارم در حدود ۵۰ تا می‌باشد حرف کنم.
اکستنشن کروم IP Address and Domain Information
این ابزار کوچیک هم بسیار کاربردی می‌باشد و به شما امداد می‌تونه تا اعتنا بشید رقبای شما و یا این که وبسایت‌هایی که سرعت خیر از دید شما دارن از چه هاستی و در چه کشوری میزبانی میشن. برای به کارگیری از این ابزار بسیار کاربردی روی این لینک و پیوند کلیک نمائید.
وب سایت uptimerobot.com
یک وب سایت بهتر برای رسیدگی حالت سرور شما، یعنی هر ۵ دقیقه یک توشه این وب سایت میاد تارنما شما رو محاسبه میکنه و ببینه آیا Up میباشد یا این که Down گردیده؟ یعنی آیا سرور وب سایت شما شغل میکنه یا این که عمل نمیکنه و در‌حالتی که فعالیت نکنه یعنی خوابیده باشه (اساسا میگن Down) به شما سریع آدرس اینترنتی میزنه. توصیه می کنم قطعا از این تارنما خوب به کار گیری فرمائید.
ضمنا تا ۵۰ وب سایت می‌تونید بدون‌پول اضافه نمایید اما در ورژن مجانی هر ۵ دقیقه یک توشه تحلیل میکنه در ورژن‌های مبلغی ثانیه‌ای نظارت می‌کنه.
معرفی ابزارهای seo اختصاصی وردپرس ها
پلاگین Yoast سئو – یواست seo
پلاگین خیلی خیر و خوبی میباشد و به لحاظ اینجانب خوب از پلاگین Rank Math می باشد با این درحال حاضر نصب پلاگین به تنهایی کفاف نمیدهد. شاید بدین عامل این پلاگین دوستداشتنی اینجانب گردیده که دیگه انقدر در وبسایت‌های گوناگون کانفیگش کردم الان می‌تونم از این پلاگین در راستای بهبود سئوی سایتم به خیر و خوبی استعمال کنم.
وگرنه شما این ابزار رو نصب نمائید البته به خیر و خوبی کانفیگ نکنید شاید فیض عکس بده، پلاگین یواست نصب کردی عوض این که بهت تو بهینه سازی امداد کنه سبب گردیده سئوی سایتت بدتر بشه خیر این خیال و خاطر که پلاگین کردی به‌این خیال و خاطر که تو بد کانفیگ کردی.
دقت داشته باشید که برای موتورهای کاوش فرقی نداره شما چه پلاگین‌ای نصب می کنید، صرفا چیزی براشون اصلی می باشد اینکه شما بتونید خروجی عالی بگیرید.
پلاگین Redirection
پلاگین بالا برای ریدایرکت کردن نشانی‌ها میباشد، این ابزار وردپرس هم رایگانه. شاید بگی خویش یواست یا این که Yoast بخشی برای ریدارکت داره، اما اینجانب بایستی بگم اون نصیب مبلغی می باشد و زیرا خرید دلاری و رسمی تو کشور ایران دشوار است از ورژن رایگانش به کارگیری میکنم و از این وب سایت‌هایی که دارن دزدی و غیر قانونی پلاگین یواست رو می‌فروشن به کارگیری نمیکنم.
با این درحال حاضر ریدایرکت ۳۰۱ تا گونه های ریدایرکت مثل ۴۱۰ و برای حل چند ارور ۴۰۴ عملکرد می کنم از این پلاگین خیلی بهتر استعمال کنم.
البته خیلی‌ها از این ابزارها در راستای بهینه سازی بد به کارگیری می‌کنن از جمله دربین تمامی نشانی‌های ۴۰۴ ریدایرکت میکنن به ورقه اساسی که خطا می باشد، درحال حاضر درصورتی که خواستی داده ها بیشتری دربارش بدونی نوشته‌علمی پلاگین‌های ریدایرکت وردپرس رو بخون اونجا ۹ تا از شایسته ترین پلاگین‌های ریدایرکت رو معرفی کردم.
 

استفاده از آواتار­های میزبانی شده محلی

 

 
استراتژی هایی برای بهبود لود نظریات
در شرایطی‌که شما متوجه شدید که نصیب بینش دوست داستنی­‌ترین مقاله ها وب سایت شما با سرعت یه خرده لود می‌­گردد، شغل های تحت را می‌­توانید اعمال دهید تا سبب ارتقا سرعت صفحه های تارنما آموزش سئو مشهد  خویش گردید:
 
اظهار نظر را تماما غیرفعال نمایید .خب غیرفعال کردن قسمت طریقه‌ها حتما سبب بهبود سرعت صفحه های گردد. آغاز پژوهش کنید که به نصیب بینش‌­ها کد یا این که فایلی اضافه در آن بار گذاری نشده باشد. به دلیل آنکه در شرایطی‌که نصیب نظر ها منجر کاهش سرعت وبسایت شما می­‌گردد، ممکن میباشد کندی سرعت به خیال افزوده شدن کمی باشد که شما از وجود آن باخبر نیستید. پس آنان را پژوهش آموزش سئو در مشهد  فرمائید.
seo قسمت بینش‌های پیش فرض وردپرس:در‌صورتی‌که شما از سیستم نظردهی وردپرس به کارگیری می­‌فرمائید، طریق‌هایی می باشد که می­‌توانید جاری ساختن دهید تا سرعت آن را بالا ببرید. پیرو نوشته‌ی‌علمی بدین طرز‌ها خوا‌هیم پرداخت.
از افزونه‌ها برای نگرش‌ها به کار گیری فرمائید. در صورتی‌که وب سایت شما بر روی یک سرور اشتراکی ارزان با منابع ضعیف، میزبانی گردیده باشد، یک سیستم نظردهی که پوشه‌های آن در دیگر وبسایت‌ها فراخوانی می گردد، ممکن میباشد بتواند سرعت صفحه های لبریز بینش را بالا پیروز شود. اما در صورتی شما از یک صاحب خانه اینترنت کیفیت عالی استعمال میکنید، تغییر و تحول به سیستم دیگر امداد چندانی به شما نمی‌نماید و حتی ممکن میباشد وب سایت شمارا کندتر نماید.
لود تنبل ایده ها (Lazy load comments) : شما خواه از قسمت نگرش پیش‌فرض وردپرس به کارگیری نمایید یا این که از یک پلاگین نظردهی نظیر Disqus ،بایستی راهی برای بالا بردن سرعت بارگذاری نظرها پیدا نمائید تا بار گذاری نخستین برگه را نماید نکند.
بیایید شایسته ترین نحوه‌هایی که شما میتوانید برای بهبود بار گذاری ایده ها وبسایت خویش استعمال نمائید را نظارت کنیم.
 
سئو قسمت طریقه وردپرس
شما دو نحوه برای ارتقاء سرعت وبسایت در قسمت طریقه پیش‌فرض وردپرس دارید: تعداد بینش های اکران داده گردیده در هر شیت را محصور فرمایید و اینکه از آواتارهای میزبانی گردیده محلی به کار گیری فرمایید. بیایید هر کدام از این قسمت‌ها را رسیدگی کنیم.
 
محصور کردن تعداد طریقه های اکران داده گردیده
به صورت پیش فرض، وردپرس به گونه ای تهیه گردیده تا آحاد نظرها در ورقه نخستین بار گذاری شوند. بار گذاری ده ها یا این که حتی صدها بینش که هر یک دربرگیرنده یک آواتار می‌باشند، قادر است مجال بارگذاری صفحه ها شمارا بالا پیروز شود به این دلیل‌که تعداد متعددی درخواست HTTP ساخت و ساز می‌نماید. شما به سادگی می‌­توانید تعداد نگرش‌های لود گردیده را در صفحه ها تقسیم بندی نمائید، که سبب کاهش تعداد درخواست HTTP اول میشود. برای بهبود اصولی سرعت تارنما خویش می توانید یادگرفتن GTmetrix را استیناف فرمائید.
 
وارد پیشخوان وردپرس خویش گردید و از قسمت پیکربندی > اعلام کرد‌­وگوها ، تیک مورد شیت بندی نظرها را فعال نمایید و تعداد طریقه­ها را معین فرمائید و آن گاه روی دکمه ذخیره سازی کلیک نمایید.
پس از گذر از این فرآیند ،تعداد بینش هایی مشخص و معلوم کرده‌اید، ورقه بندی می­‌شوند.
 
استعمال از آواتار­های میزبانی گردیده محلی
سیستم تصویر پروفایل یا این که آواتار وردپرس بوسیله سیستمی به اسم Gravatar امان می­‌گردد. این بدان معناست که استفاده کننده بعد از تشکیل داد کاربری در تارنما Gravatar و ساخت یک آواتار دلخواه، می‌­تواند با وارد کردن نشانی اینترنتی خویش در قسمت ایده ها هر تارنما وردپرسی آن آواتار را به اکران بگذارد، اما سایت‌های غیر وردپرس هم میتوانید از آواتارهای این وب سایت در نظرها وبسایت خویش منفعت‌مند شوند.
 
به هر اکنون این طرح وردپرس ، برنامه ای بسیار دیدنی و خارق العاده میباشد البته در مقابل درخواست های HTTP اکثری را ساخت و ساز می­‌نماید. مثلا در شرایطی که در شیت قابلیت و امکان اکران 50 طریقه را فعال کرده باشیم، برای بار گذاری 50 Gravatar بایستی 50 درخواست HTTP برای دانلود ارسال گردد که‌این درخواست­ها در بار گذاری تارنما بسیار موثرگذار میباشد. در‌صورتی‌که درصدد رفع درخواست های HTTP از وب سایت Gravatar می باشید و قصد حل این ایراد را دارید، دو خط مش برای حل وجود داراست.
 
شیوه نخستین: این میباشد که وارد پیکربندی وردپرس گردید و نصیب خاطرنشان کرد­وگو­ها اکران آواتار را غیرفعال فرمایید.
 
راه و روش دوم: استعمال از پلاگین WP User Avatar هست. برای به کارگیری از این پلاگین آغاز آن را نصب و راه‌اندازی فرمایید و بعد از قسمت آواتار وارد پیکربندی این پلاگین گردید و تیک ارزیابی جعبه Disable Gravatar and use only local avatars را فعال فرمائید.دقت داشته باشید که بعد از نصب این پلاگین همگی آواتار­ها به آواتار پیش­فرض پلاگین تغییر و تحول می‌­نمایند مگر اینکه مخاطب آواتار خویش را از پیکربندی اکانت کاربری در وب سایت شما تغییر و تحول دهد.
 

rich answers چیست؟

 

 
rich answers چیست؟
در صورتی‌که جدید با دنیای seo آشنا گردیده‌اید و فراگیری بهینه سازی را اخیرا استارت کرده‌اید، ممکن میباشد عبارت rich answer یا این که ریچ انسر برای شما غریبه باشد. هرچند اینجانب مطمئن هستم که همه از پیشین (شاید فارغ از آنکه بدانید) با این مضمون‌ آشنا میباشید. چرا این سخن را می زنم؟ به تعدادی جستجوی اخیر خودتان و پاسخ‌هایی که موتور جستجوی گوگل به شما داده میباشد آموزش سئو مشهد  تصور کنید.
 
به وقتی تصور کنید که گوگل به شما جواب بدون واسطه به سوالاتتان را می دهد و دیگر نیازی ندارید تا وارد یک وبسایت گردید. مثلا شاید شما سوالی مانند “what is OS” را پرسیده باشید و جواب یک خطی از گوگل اخذ کرده باشید فارغ از آنکه وارد لینکی از تارنما‌های جان دار در نتیجه ها گوگل بروید. و یا این که شاید یک عبارت مانند اسم فیلم آیتم عشق و علاقه خویش را به انگلیسی سرچ کرده باشید و در پاسخ یک بخش منقطع با توضیحات فیلم را چشم باشید. این‌ها کلیه مثال هایی از rich answers میباشند. در واقع، رینچ انسرها یک نوع استراتژی گوگل از ارائه داده ها بدون واسطه به یوزرها میباشد.
 
در دعوا ریچ انسر دو نکته را در ذهن داشته باشید:
 
یک کدام از آنکه این تکنولوژی در لهجه فارسی کمتر چشم میشود و به پیشرفتگی لهجه انگلیسی وجود ندارد
دوم اینکه rich answers مدام در هم اکنون تغییر‌و تحول میباشند
بدین ترتیب در مجموع rich answers (که در فارسی به آن جواب بی نیاز، داده بی نیاز و حتی حاصل بی نیاز هم می گویند)، تکنولوژی‌ای میباشد که به طور تقریب در سال ۲۰۱۵ در نتیجه ها موتور جستجوی گوگل چشم می شد البته در سال ۲۰۱۶ به آن گاه رویش بسیار متعددی نیز به خویش داشت، پس به صورت خلاصه، با به کار گیری از این تکنولوژی شما به صورت بی واسطه و از روش موتورهای کاوش و خیر ورود به صفحه ها دیگر (وبسایت‌های جانور در موتور کاوش) به جواب آیتم نظرتان می سید. گوگل جواب مستقیمی در نتیجه ها جستجوی شما مهیا می‌نماید و در برخی مورد ها نیز گوگل بخشی از جواب را مهیا می‌نماید و جواب بدون نقص را به منبع اساسی نیز لینک و پیوند می دهد. منبع جواب‌هایی که گوگل برای شما در نتیجه ها کاوش نماد می دهد بیشتر از وب سایت‌های دارای اعتبار نیز هست.
 
مداقه rich answers در seo
اکنون به چه شکل این روشها بر روی seo اثر دارا هستند و به چه شکل شما می توانید از آن به کار گیری نمائید؟
 
اولیه اینجانب می خواهم عنایت این زمینه را معین کنم. این جواب‌ها در اولِ دستور از جواب‌های معمولی مثل معادلات ریاضی و یا این که تبدیل واحدها استارت شد برای مثال سرچ نمایید “how many quarts are in a gallon” در اینجا یک Rich Answers ساخت‌و‌ساز گردیده و هم اکنون ساخت‌و‌ساز این Rich Answers از مقر علم خوده گوگل میباشد و از تارنما دیگری این داده ها را به شما نشانه نمیدهد، ولی نوع دیگری از Rich Answers ها وجود دارااست که داده ها را در SERP نشانه می‌دهد اما اطلاعات دردسترس برگرفته از وب سایت‌های دیگر میباشد. این نوع Rich answers که اشکال اکثری دارااست با سرعت زیاد پیشرفت یافت و در سال‌های آتی این نرخ شاهد رویش و ارتقا خواهد بود. این بدیهی میباشد که گوگل به شدت در‌این استراتژی سپرده گذاری نموده است و تمامی‌ی آیه ها حاکی از رویش آن میباشد. پس به صورت کلی منابع Rich Answers ها دو نوع میباشند یکی‌از خوده گوگل و دیگری از وبسایت‌های دیگر و ما به‌دنبال نوشته‌علمی به تشریح بی نقص Rich ‍Answers هایی که گوگل از تارنما‌های دیگه برای اکران آنان به کار گیری میکند می‌پردازیم.
 
اولی برخورد اکثر مهندسین بهینه سازی به ترویج rich answer یک هراس و یا این که دست‌کم نگرانی میباشد. تکنیک‌های بهینه سازی مرسوم مشمول ارتقا بازدید یک وبسایت در حاصل صفحه های موتور کاوش بود. حال در‌حالتی که rich answer جایگزین این نتیجه ها شوند و یا این که این نتیجه ها را کمرنگ کنند طبیعتا این ارتقاء بازدید در ورقه نتیجه ها محصور می شود یعنی کمرنگ شدن فیض‌ها در جستجوی سنتی که دارنده rich answer ها وجود ندارد. (رنکینگ اولیه به دوم تبدیل می گردد و دوم به سوم و …) نکته دیگر این که rich answer تلاش دارااست تا به درخواست مخاطب پاسخ بدون واسطه بدهد و در فیض کمتر قابلیت دارااست کاربری روی نتیجه ها کاوش کلیک کند. این یعنی هم بازدید کمتر در سرچ و هم کاهش ترافیک به سمت تارنما شما.
 
دو راه و روش برای این عامل وجود داراست :
 
کاهش ترافیک قابل توجهی حتی برای غول ویکی‌پدیا نبوده میباشد. اما این کاهش بوده میباشد ، البته به طبع هر اینترنت سایتی را فلج نکرده میباشد.
و اینکه به هرحال اشخاصی که به جواب‌های سریع عشق دارا‌هستند عشق‌ای به چشم به راه ماندن و بازدید از تارنما و مارک شما‌را ندارند. پس این دستور اثر متعددی در کاهش بها ترافیک ورودی شما ندارد.
چه‌طور می توانید شانس خویش را برای این خصوصیت بهبود ببخشید؟
گوگل این جواب های بی نیاز را نمی‌سازد در قبال به منابعی بیرونی متکی بودن می‌نماید و آنان را در پاسخ درخواست استفاده کننده ارائه می دهد . مثلا در صورتی شما کلمه ها “What is سئو traffic” را سرچ نمایید شما به قطعه پاسخی واکنش می کنید که از یکسری خط از نوشته‌علمی‌ی وب سایت searchengineland.com میباشد .چنانچه شما بتوانید به منابع این جواب‌ها تبدیل گردید میتوانید از اسم مارک خویش و لینک و پیوند تارنما خویش در‌این جواب‌ها استعمال نمائید.
 
حالا برای اینکه شانس خودت را برای این خصوصیت بالا ببریم نخستین بایستی یک جواب مطلوب به درخواست‌ها و سوال‌های استفاده کننده داشته باشید. این جواب بایستی مطلوب و ظریف باشد و از تمامی مهمتر مختصر باشد. و اعتبار دامنه شما هم می بایست کارکشته باشد و صفحه ها وبسایت دارای اعتبار باشد. وقتی که مجموع این مفاد ارزیابی شد کاغذ‌ی شما بایستی از ساختار استراکچرد دیتا (Structured data) به کارگیری نماید با این ساختار حال گوگل میتواند شیت شما‌را شعور و ایندکس نماید. گونه های متعددی از استراکچرد دیتا وجود داراست که صفحه ها شما قادر است از آن استعمال نماید. این فرمت‌ها دربرگیرنده اشخاص ،جای ‌ها، و حادثه ها میباشد. با به کار گیری از این مورد ها میتوان شانس خویش را جهت درج داده ها وب سایت در Rich Answers ها به وسیله سیستم گوگل به حداکثر رساند. در شرایطی‌که درباره استراکچرد دیتا اطلاعاتی ندارید می‌توانید نوشته ی علمی جامع مارا درباره Structured data چیست بخوانید.
 
اعتنا داشته باشید که Rich asnwers به عبارتی Rich Cards میباشد که در‌این نصیب سرچ کنسول گوگل درج گردیده‌است.
 
تست rich answers در گوگل و بینگ
تارنما stonetemple در اوایل سال ۲۰۱۵ تست‌های مختلفی در حوزه rich answers نیز ایفا بخشید،درین تست‌ها بیشتر جستجوهای انتخابی به سیرتکامل‌ای بودند تا حاصل مربوط به rich answers را نماد دهند، این علامت می دهد که گوگل تا چه اندازه دراین باره توسعه و گسترش نموده است.و درپی به شما نشانه میدهیم که تا چه اندازه گوگل در نسبت دادن نتیجه ها به منابع مهم آنان بهتر شغل می‌نماید.
 
طبق تست‌ها در گوگل برای بیشتراز ۲۰ درصد از جستجوهای انجام شده گردیده جواب‌های بی نیاز یا این که به عبارتی rich answers را مهیا می‌نماید. درین تست با بیشتراز 850,000 جستجوی انجام یافته، به فیض بالا نیز دست یافتن.
 

seo تصاویر راهی ضروری برای ارتقاء سرعت وبسایت وردپرسی

 

 
۵) seo تصاویر راهی ضروری برای ارتقاء سرعت وبسایت وردپرسی
یکی از دیگر از مهمترین موضوعاتی که می بایست به آن اعتنا نمایید seo المان های تصویری سایت میباشد. تصاویر به طور بدون واسطه بر سرعت تارنما شما تاثیرگذار اند پس خوب میباشد پیش از اینکه تصاویر سرعت شما‌را کاهش دهند به تامل سئو آنها (فارغ از کاهش چگونگی)  آموزش سئو مشهد باشید.
 
برای اینکار جداگانه از قابل انعطاف افزاهایی نظیر ایلاستریتور و فوتوشاپ، وب سایت های بسیار عالی و قدرتمندی نیز در فضای اینترنت وجود دارااست. کافی میباشد عبارت compress picture را گوگل نمائید تا با لیست بلندبالایی از این وب سایت ها دسترسی آموزش سئو در مشهد  داشته باشید.
جد از طریق های فوق افزونه های مختلفی برای وردپرس وجود دارااست که می تواند تصاویر مو جود در وبسایت شما‌را seo نماید.
مهم‌ترین این افزونه ها عبارتند از:
Optimole
WP Smush
 
نکته: در‌صورتی‌که وبسایت شما جدید احداث میباشد و تصاویر متعددی بر روی آن بار گذاری نشده، به شما سفارش میکنم تصاویر را خودتان و با به کار گیری از قابل انعطاف افزارها و وب سایت هایی که سرویس شما معرفی شد سئو فرمایید البته در‌حالتی که پروژه جدیدی گرفته اید و تصاویر متعددی در پیشین و در قسمت های متعدد روی آن لود گردیده عالی میباشد از افزونه های فوق به کارگیری فرمائید.
 
عده بندی
همانگونه که درین نوشته ی علمی به‌این قضیه اشاره شد، ارتقاء سرعت وبسایت وردپرسی یکی مهم‌ترین کارداران seo تارنما شما هست و شما تحت عنوان یک متخصص seo می بایست اپ مدون و کاملی برای کاهش مجال پاسخگویی به استفاده کننده را در شیوه نامه خویش قرار دهید.
به‌این مراد یک کدام از مهمترین رئوس آموزشی ما نیز در عصر های فراگیری بهینه سازی به تحقیق و اجرای تکنیک های بهبود سرعت وبسایت وردپرسی بر روی پروژه های حقیقی وواقعی است.
 
البته یک‌سری نکته حائض اهمیت:
به کار گیری از همه ابزارهای نظارت که در متن به آن اشاره شد نیاز نیست چراکه اکثر زمان ها این ابزارها از فاکتورها و همینطور api های یکسان استعمال می‌نمایند.
استعمال از همگی این افزونه ها برای ارتقاء سرعت وبسایت وردپرسی ضروری نمی باشد. اینجانب بشخصه پیشنهاد میکنم از پلاگین wp rocket برای وبسایت وردپرسی خودتان به کارگیری نمائید.
به کار گیری از CDN را برای ارتقا سرعت وردپرس بسیار دورازشوخی بگیرید.
از هاست های دارای اعتبار به کارگیری نمایید. این قضیه ممکن میباشد برای شما هزینه داشته باشد البته بیزنس شما مسئله اساسی تری میباشد.
یک یادداشت خرد البته بسیار اساسی: نقص‌ تبارک نرخ پریدن یا این که بانس ریت چیست؟
مسلما در گوگل آنالیتیکس خویش به عدد دارای اسم و رسم time on page دقت نموده اید. ممکن میباشد برخی ماه ها از پرورش شایان توجه این عدد لذت برده و بعضی اوقات از کاهش ناگهانی آن سرشکسته گردیده باشید.
ولی مشکل این متریک گوگل آنالیتیکس چیست؟
time on page یک میزان تقریبی میباشد خیر ظریف، به‌این مفهوم که‌این سنجه زمانی عدد صدق به شما می دهد که دو اکشن خاص را از استفاده کننده اخذ نماید. یکی از کلیک ورود به وبسایت و دیگری کلیک خروج. ( که اکثر زمان ها از روش کلیک بر یک المان خاص، CTA و … است.)
 
بنابر این در صورتی‌که استفاده کننده ۳۰ دقیقه در وب سایت شما بماند و محتوای ۸۰۰۰ واژه و کلمه ای شما‌را تا پایان بخواند و سوای هیچ اکشنی یا این که کلیک خروج، وبسایت شمارا ببندد، شما مفتخر به اخذ یک بانس ریت میباشید! (نرخ پریدن همینطور برای session هایی میباشد که مخاطب فارغ از بستن شیت مرورگر خویش را می‌بندد و عدد bounce rate آنالیتیکس شما‌را به بالا هل می دهد!)
 
 
در فیض بخش اعظمی از کارشناسان بهینه سازی و همینطور دیجیتال مارکتر ها به عذر این نقص ذاتی و خطای بانس ریت، این مورد را کلا رها می‌نمایند و بیشتر به معیارهای مثل dwell time و scroll depth اعتنا می نمایند، به دلیل آنکه معتقدند نرخ پریدن ابدا عدد صادقی وجود ندارد.
البته اینجانب تحت عنوان یک دارای تخصص seo به شما پیشنهاد می کنم اصلا این عدد نامطمئن را دست‌کم نگیرید و درصورتی که نرخ پریدن فاجعه ای دارید یا این که نوسانات بانس ریت شما روانی وار میباشد به طبع و مسلما این نوشته‌ی‌علمی را پژوهش نمایید.
 
درین نوشته‌علمی اینجانب با نظارت ۱۰ نکته بسیار اصلی برای کاهش نرخ پریدن، به شما فراگیری می ‌دهم چطور صفحه های خویش را دارای انسجام خیس نگه دارید تا مخاطب آن را میان زمین و عرش رها نکند و بونس ریت وبسایت شمارا ارتقا ندهد.
۱) مجال لود برگه page load time را seo نمائید
بخش اعظمی از اینترنت مستر ها تفکر می‌‌نمایند که نرخ پریدن آن‌ها بدین ادله بالاست که آن‌ها محتوای قابل قبول و جذابی را برای استفاده کننده ننوشته اند.
گرچه محتوا مورد بسیار گرانبها و مهمی میباشد البته پیش از علامت رفتن به سمت محتوا می بایست ببینیم آیا استفاده کننده به هیچ عنوان زمان رسیدگی داشته، یا این که تارنما آنقدر آهسته و آرام بار گذاری گردیده که استفاده کننده ترجیح داده از یک وب سایت دیگر استعمال نماید!
بین کل مشکلاتی که یک سایت ممکن میباشد داشته باشد به صورت حتم مورد بارگذاری و سرعت وبسایت مهم‌ترین موضوعی میباشد که شما بایستی به رفع آن التفات داده و برای آن اپلیکیشن خاصی داشته باشید.
در واقع اصلی وجود ندارد که محتوای وبسایت شما چقدر بهتر یا این که بد میباشد، حقیقت آن میباشد که ۴۷٪ از یوزرها انتظار دارا‌هستند یک برگه فی مابین ۱ الی ۲ ثانیه بارگیری خواهد شد مگرنه شمارا شکاف خواهند کرد.
این مسئله به خصوص در دیوایس موبایل بیشتراز پیش درستی می‌نماید. طبق گزارشات radware صرفا ۵۰۰ میلی ثانیه مکث در اتصال میتواند باعث به ارتقا ۲۶٪ خروج و کاهش ۸ درصدی engagement کاربرد با تارنما شما می گردد.
 
درنتیجه پیش از هرگونه تغییر‌و تحول استراتژی محتوایی، از سرعت وبسایت و فرصت بار گذاری محتوای خویش اعتقادوباور نتایج نمائید.
 

لیست کلمه ها کلیدی

 

 
۱) مقصود خویش را گزینش نمائید
پیش از آغاز هر کاری، با کشف و یافتن زوایای بیزنس و غرض مهم پروژه، کارایی نمائید به سوال های ذیل تماما روشن و پر‌نور آموزش سئو مشهد  جواب دهید:
غرض اساسی کمپانی و سازمان شما چیست؟
چه چیزی بیزنس شمارا از سایر رقبا متمایز می‌نماید؟
وصال به چه نقطه ای مدنظر سازمان  آموزش سئو در مشهد میباشد؟
چه وعده هایی در وب سایت خویش به مشتری و صاحبکار می‌دهید؟
 
به صورت مختصر شما می بایست ماموریت خویش را از قبول یک پروژه بهینه سازی و راه‌اندازی سایت را تماما معین فرمائید. با این شغل شما اولی و مهمترین گام را در کتابت استراتژی لغت ها کلیدی خویش برداشته اید.اصولا بازاری که در آن قرار دارید، انتخاب می نماید که آیا مقصود و ماموریت شما ذوق و سلیقه کافی را برای استحصال درجه بالا علامت میدهد یا این که نه.
 
درین بین حتما برخی از بازارها بسیار رقابتی بوده و شرکت ها تبارک که بالطبع میزان دارایی تبلیغاتی و بازاریابی بالایی نیز دارا هستند، بر نتیجه ها کاوش قاضی میباشند. در فیض رقابت در‌این بازارها مشقت بار بوده و دریافت کردن مرتبه بالا در میان این موسسه ها نیز طاقت فرسا خواهد بود.
 
راهبرد: برای اینکه بتوانید درین بازارها به رقابت بپردازید و ذیل سایه هنگفت رقبا محو نشوید کارایی نمایید مسلما جامعه غرض خویش را محصور کرده و به مکان رقابت با یک کوسه گران قدر در اقیانوس، ماهی بزرگی در یک برکه خرد باشید. این استراتژی بی‌شک شایسته ترین راهکاری میباشد که می‌توانید در میدان های رقابتی والا آن را به فعالیت بگیرید.
 
 
 
۲) لیست کلمه ها کلیدی
بعد از معلوم کردن غرض و ماموریت خویش می بایست به بازرسی عبارات کلیدی بپردازید. برای این فعالیت بایستی در صدر عبارات کلیدی مقصود صاحب کار که اکثر اوقات گزینش صدق نیز نیست را اخذ کرده و با شناختی که از جامعه غرض بیزنس خویش دارید، دامنه عبارات کلیدی خویش ر ارتقا دهید. درپی با به کارگیری از پیشنهادات گوگل و ابزارهای محاسبه کلمه ها کلیدی مثل kwfinder لیست خویش را پربار خیس نمائید.
شما در تعیین لغت ها کلیدی می بایست از خویش یک‌سری پرسش اصلی بپرسید:
جامعه غرض اینجانب برای به کار گیری از محصولاتی که اینجانب ارائه دهنده آن هستم، چه کلمه ها یا این که عباراتی را در گوگل سرچ می‌نماید؟
جامعه غرض اینجانب برای رفع چه مشکلاتی این لغت ها را سرچ می‌نماید؟
چه کلماتی (خدماتی) تجارت منرا از بقیه افراد متمایز می‌نماید؟
اکنون تلاش نمائید این لغت ها را (به صورت معدل ۲۰۰-۳۰۰ کلمه و واژه) را در یک پوشه اکسل وارد کرده تا با هم به محاسبه آن بپردازیم.
 
نکته۱: دقت داشته باشید استعمال از عبارات کلیدی بلند (long tail keyword) یکی نصیب هایی میباشد که معمولا معدود خیس به آن دقت میشود علی رغم اینکه این لغات روی هم رفته تاثیربسیار متعددی در بهبود مقام شما خواهند داشت.
 
معمولا درین نصیب زمانی کارشناسان بهینه سازی رغبت دارا هستند روی اصطلاحات کوتاه بسیار رایج تمرکز نمایند. متأسفانه، این لغت ها کلیدی اکثر وقت ها بوسیله مشاغل گران قدر اشغال گردیده‌است البته از طرفی عبارات کلیدی با ارتفاع بلند، از ترافیک جستجوی کمتری بهره مند میباشند، ولی اساسی این میباشد که‌این لغات از رقابت کمتری برخوردارند.
به این ترتیب برای شما آسوده خیس میباشد که درین عبارات کلیدی جايگاه بندی نمائید. خلال این، لغات کلیدی وقت گیر پتانسیل اخذ نرخ تبدیل بالاتری نیز دارا‌هستند، چون آنان بیشتر روی یک فرآورده یا این که مورد خاص تمرکز می نمایند: یک منزلت خاص.
 
نکته ۲: اعتنا داشته باشید هرچه مقطع مجال جستجوی شما وقت گیر خیس باشد، ساختارهای عمیق‌تری به شیت وب سایت شما وابستگی می‌گیرد که کاغذ فرود نیز وابسته به آن میباشد.
 
 
 
۳) تحلیل عبارات کلیدی
بعد از آراسته کردن لیست لغت ها کلیدی در با به کار گیری از ابزارهای رسیدگی لغت ها کلیدی مثل kwfinder یا این که keyword explorer تارنما moz ، یکسری واحد سنجش و فاکتور اصلی را در تعیین شایسته ترین لغت ها کلیدی در لیست خویش ایفا فرمائید.
۱) رنج لغت ها کلیدی یا این که difficulty
۲) وسعت سرچ ماهانه یا این که monthly volume
۳) نرخ تبدیل یا این که CTR
این سه میزان که به ترتیب مشقت کلمه و واژه کلیدی (۰-۱۰۰) ، وسعت سرچ ماهانه (هرچه بیشتر خوب) و نرخ تبدیل (۰-۱۰۰) را مشمول می‌شود، از معیارهایی میباشد که بایستی برای آحاد لغت ها کلیدی به حساب آوردن و پژوهش گردد.
 
آیین نامه: بعد از اعمال این مرحله، کلماتی که بیشترین سرچ ماهانه، معدود ترین رنج و بیشترین نرخ تبدیل را دارا‌هستند را تعیین و یار و همدم یک یا این که دو واژه و کلمه اساسی خویش تحت عنوان لغت ها کلیدی مقصود معین نمایید و مابقی استراتژی خویش را بر این محور پی ریزی کنید.
 

الگوریتم پنگوئن چیست؟

 

 
الگوریتم پنگوئن چیست؟
جنگ ی گوگل کیفیت بالا ذیل با الگوریتم پاندا شروع شد و پنگوئن یک الحاقی برای جنگ با این پیکار بود. پنگوئن جواب گوگل به ارتقا مراحل ویرایش حاصل کاوش (و جايگاه بندی) از روش تکنیک های ساخت پیوند کلاه سیاه بود. کاتس ، در کنفرانس SMX Advanced 2012 کلام کرد و خاطرنشان کرد: این نوع از الگوریتم ها پیاده سازی گردیده برای تقابل با محتوای بی چگونگی، این عمل با پاندا شروع شد و آنگاه متوجه شدیم که هنوز تعداد متعددی اسپم وجود داراست و پنگوئن برای رویا رویی آموزش سئو مشهد  با آن پیاده سازی گردیده است.
 
 
 
غرض الگوریتم پنگوئن در دست گرفتن بیشتر و کاهش تاثیر بخشی تنی چند از تکنیک  آموزش سئو در مشهد های اسپم کلاه سیاه بود.
 
 
 
پنگوئن با شعور و پردازش عالی گونه های پیوند هایی که سایت ها به دست میاورند(پیوند های ورودی) ، همت می نماید تا اعتقاد نتیجه ها نماید که پیوند هایی طبیعی ، دارای اعتبار و مرتبط به وبسایت هایی که به آن‌ها اشاره کرده اند درست میباشد، و به آنان محرک میدهند، در حالی که پیوند های بازنویسی گردیده و هرزنامه افت جايگاه پیدا می نمایند و تحت آورده میشوند. پنگوئن صرفا با پیوند ها ی ورودی یک وبسایت سرو عمل داراست. Google نیز صرفا لینک و پیوند هایی را نماد می‌دهد که به تارنما متبوع اشاره می نمایند و پیوندهای خروجی از آن تارنما را ابداً نظارت نمی نماید.
راه‌اندازی الگوریتم پنگوئن
وقتی که پنگوئن برای نخستین دفعه در آوریل 2012 فعال سازی شد ، طبق تقریب های خویش Google ، بیشتراز 3 درصد از نتیجه ها کاوش را پایین تأثیر قرار اعطا کرد.
 
 
 
به روزرسانی ها مهم Google Penguin
از فرصت فعال‌سازی الگوریتم پنگوئن در سال 2012 ، یکسری گزینه بروزرسانی نو وجود داشته میباشد و احتمالاً تعدیلات دیگری نیز وجود دارااست که تحت عنوان بروزرسانی ناشناخته الگوریتم، تصویب گردیده اند.
 
 
 
به روزرسانی الگوریتم پنگوئن در مارس 2012 (ورژن 1.1)
این اپدیت درواقع درباره ی خویش الگوریتم پنگوئن خلا بلکه بیشتر در دایتا های مو جود در‌این الگوریتم بود. با روی فعالیت آمدنالگوریتم پنگوئن، خیلی ازوبسایت ها با‌گاز آغاز به حذف لینک و پیوند‌های اسپم خویش کردند و توانستند منزلت و جايگاه ی خویش را مراقبت نمایند. اما بخش اعظمی از سایت‌ها بودند که در مرحله نخستین نشر این الگوریتم مبادرت خاصی جهت رفع اسپم در لینک و پیوند های خودانجام ندادند وبه اینصورت گرفتار شدند.
 
به روزرسانی الگوریتم پنگوئن دراکتبر 2012 (ورژن 1.2)
با این اپدیت همگی تارنما ها با هر زبانی ذیل اثر الگوریتم پنگوئن قرار گرفتند تاپیش ازاین تنها سایت های انگلیسی لهجه گزینه دقت ای الگوریتم بود.
 
به روزرسانی الگوریتم پنگوئن مه 2013(ورژن 2.0)
این اپدیت 2.3 از وب سایت ها را علاوه براپدیت های پیشین زیر اثر قرار اعطا کرد. مبتنی بر این اپدیت الگوریتم پنگوئن همگی صفحه ها را در تیررس تحقیق های خویش قرار بخشید و صرفا به سایت های صفحه ها مهم و اصلی بسنده نکرد.
 
 
 
به روزرسانی الگوریتم پنگوئن اکتبر 2013(ورژن 2.1)
در‌این ورژن ارائه گردیده از الگوریتم 1 درصد دیگر از وب سایت گزینه رسیدگی این الگوریتم قرار گرفتند.
 
 
 
 
 
به روزرسانی الگوریتم پنگوئن 17 اکتبر 2014( ورژن 3.0)
این به روزرسانی که به روزرسانی عظیم ای نیزمحسوب می‌گردد،در موضوع اطلاعاتی شکل گرفت. طبق این اپدیت خیلی ازوبسایت هایی که کوشش خویش را صحیح کرده بودند آیتم عفووبخشش گوگل قرار گرفتند و ازطرف دیگر خیلی از سایت ها نیز در تیرررس الگوریتم پنگوئن قرار گرفتند.
 

سئو فنی هیچ نقشی در Panda بازی نمی نماید

 

 
ارتباطات و تبلیغات موسسات متعلق مستقیماً مقصود قرار نمی گیرند
وب سایت های متعلق و وب سایت های “تشکیل شده برای AdSense” اکثر وقت ها بیشتر از دیگر سایتها به وسیله Panda آیتم حمله قرار میگیرند ، البته این بدین ادله وجود ندارد که آنان را به صورت خاص مقصود قرار میدهد. سخنگوی گوگل به TheSEMPost بیان کرد که“یک مثال افراطی این میباشد که سعی مهم یک وبسایت هدایت یوزرها به وبسایت های دیگر از روش تبلیغات یا این که پیوندهای متعلق میباشد ، محتوا به صورت پهناور در وب در دسترس میباشد یا این که با شتاب ایجاد می‌شود و به صورت مصرح برای جذب بازدید کننده از موتور آموزش سئو مشهد های کاوش ایجاد شده است.”
 
مولر نیز به همین ترتیب اعلام کرد:
 
“البته در عین اکنون اکثری از شرکت ها متعلق را میبینیم که اصولاً صرفا اشخاص تنبلی می باشند که خبرهای دریافتی را نسخه برداری و پیست می نمایند و آنان را در وبسایت های خویش منتشر می نمایند. و این نوع محتوای نادر چگونگی ، محتوای نازک ، چیزی میباشد که نشانه دادن آن در کاوش برای ما آموزش سئو در مشهد  حقیقتاً مشقت بار میباشد.”
 
به عبارت دیگر، این سایتها به به عبارتی دلایل گزینه ضربه قرار می‌گیرند: آنان در ارائه محتوای جالب ، بی سابقه و جالب برنده نیستند.
 
 
 
سئو فنی هیچ نقشی در Panda بازی نمی نماید
Panda صرفا به محتوا نگاه می نماید ، خیر مواقعی مانند اینکه شما از برچسب های H1 استعمال می‌کنید یا این که سرعت بارگیری کاغذ شما برای یوزرها زیاد میباشد.
 
همان طور که گفته شد ، بهینه سازی فنی قادر است تحت عنوان یک سهم اصلی در بهینه سازی و مرتبه بندی باشد ، به این ترتیب نباید آن را نادیده گرفت.
ولی سئو فنی به صورت خاص بر Panda تأثیر بدون واسطه ندارد.
 
 
 
جدول هنگامی
نسبتاًً مطمئناً پاندا پهناور ترین رکورد همگانی تاریخ های همگانی را برای به روزرسانی های مرتبط با خویش دارااست. بخشی از ادله این فرمان این میباشد که Panda از الگوریتم اساسی Google انجام می‌شود و در فیض امتیازات محتوا صرفا در تاریخ به روزرسانی های نو Panda تأثیر میگذارد.
 
این فعالیت تا 11 ژوئن 2013 ادامه داشت ، هنگامی که کاتس در SMX Advanced اعلام کرد که اگرچه Panda مستقیماً در الگوریتم مهم Google قرار نگرفته میباشد ، داده های آن ماهانه آپ دیت می‌گردد و در حین ماه به آرامی منتشر می گردد و به تأثیرات ناگهانی در سراسر صنعت نقطه پايان میدهد مربوط به به روزرسانی های پاندا.
 
 
 
سود گیری
درین نوشته‌ی‌علمی کارایی کردیم مجموع نکات در امر الگوریتم پاندا و اثر آن بر بهینه سازی و بازدید یوزرها از وبسایت توضیحات بدهیم. در‌حالتی که بخواهم بطور خلاصه بیان کنم الگوریتم پاندا اعتنا متعددی به چگونگی محتوا داراست. از جمله محتوای 3000 کلمه و واژه ای که اسکن باشد ارزشی ندارد البته درصورتی که 1000 واژه محتوای یونیک داشته باشیم اثربخشی بیشتری خواهد داشت.
 
الگوریتم پاندا عملکرد داراست تا شایسته ترین و کیفیت بالا ترین محتواها را در دست یوزرها قرار دهد تا به سرچ آنها مجاورت باشد.
صحت دارد که پاندا تاثیری مستقی بر seo ندارد البته در ارتقاء بازدید یوزرها چرا!
 

تکنولوژی وبسایت رقبا

 

 
تکنولوژی وبسایت رقبا
مقصود هر طراح وب سایت این میباشد که وبسایتی که پیاده سازی می‌نماید ساختاردرستی داشته باشد، کدها با صرفه گردیده باشند و همینطور برای خزش ربات‌های گوگل مهیا باشند. برای اینکه شما بتوانید یک وبسایت استاندارد پیاده سازی فرمایید یا این که بایستی خودتان ساخت سایت را برعهده بگیرید و یااینکه آن را برو آموزش سئو مشهد نسپاری فرمائید.
از آنجایی که پیداکردن طراح تارنما حرفه ای که با ارزش مطلوب بتواند ایده شما‌را تماما ایفا نماید فعالیت نسبتا رنج میباشد به شما سفارش میکنم این مرحله از پروسه را «در‌صورتی‌که به آن عشق دارید» خودتان برعهده بگیرید و یا این که با گذراندن زمان ساخت سایت و یا این که بازرسی مقاله‌ها ساخت وب سایت خودتان را آپدیت نگه دارید تا متوجه جزئیات و قسمت‌های مخفی شغل گردید و با پیشنهادات تولیدکننده پروسه اجرای پروژه را به آن چیزی که در ذهن دارید 
 آموزش سئو در مشهد مجاورت فرمایید.
و البته در دعوا نظارت فنی وب سایت به شما سفارش می کنم موردها تحت را آیتم پژوهش قرار دهید:
 
Analytics and tracking
Widgets
E-commerce
Frameworks
CDN
Mapping
Mobile
Payment
A/V Media
CMS
JS libraries & functions
Advertising
Verified links
SSL Certificates
Web hosting providers
Name servers
Email hosting providers
Web servers
Operating systems & servers
Syndication techniques
Webmaster registration
معماری وبسایت
پژوهش معماری تارنما خویش و رقبا یکی‌از مهمترین قسمت‌های بررسی تارنما میباشد. شما با این عمل میتوانید برگه‌های اساسی، شیت‌های زیرشاخه، گپ‌های محتوایی، صفحه های متاع و … را به ترتیب مداقه، حق تقدم‌بندی و شناسایی فرمایید. این دقیقا به عبارتی کاری میباشد که نقشه تارنما، برای شما و ولی موتور کاوش ایفا می دهد.
یک‌سری ابزار موءثر برای نظارت و اعمال این شغل وجو دارااست البته سفارش اینجانب به شما به کارگیری از برنامه مجانی Xenu Link Sleuth میباشد.
 
Core web vitals
Core web vital در پنجم می سال ۲۰۲۰ به وسیله گوگل معرفی و طبق آن معیارهای نسبتا جدیدی به وسیله گوگل به دولوپرها و کارشناسان seo ارائه شد.
ولی چرا نسبتا نو؟ چرا‌که این معیارها زمان متعددی میباشد که اعتنا گوگل را به خویش جلب نموده است و حدودا آحاد توسعه و گسترش دهندگان از التفات آن با خبر بودند. البته با اعلام قانونی گوگل و همینطور آپ دیت وب سایت‌های تحقیق seo تکنیکال مانند Light house گوگل، این قضیه به صورت بدون نقص علنی شد.
 
البته چهارچوب این آپ دیت هسته حیاتی گوگل چیست؟ چه معیارهایی بیشتراز پیش عنایت یافته اند؟ تحت عنوان یک دارای تخصص seo چطور تارنما خویش را طبق این معیارها بهبود ببخشیم و از چه ابزارهایی برای سنجش آن استعمال کنیم؟
برای سوال به‌این سوال های و همینطور یادگرفتن تعدادی ترفند seo برای بهبود core web vitals و بهبود سرعت تارنما، مطلقا نوشته ی علمی «core web vitals» را بازرسی بفرمایید.
 
رسیدگی محتوا
تنظیم لیستی از تک تک لغات کلیدی که قصد رویش در آن را دارید همچنان یک فعالیت اساسی و تلقی می‌گردد. به دلیل آن که سنگ بنای استراتژی محتوایی شما کلاً فرآیند پروژه تماما به‌این مسئله بستگی داراست.
پیش از آنکه نظارت لغات کلیدی وب سایت خودتان را استارت فرمایید، استارت به تحلیل ظریف ۵ تا از رقبای خویش فرمایید.
مجموع لغت ها کلیدی اساسی، فرعی، ثانویه . لانگ تیل آن ها را حصول فرمایید و لغت ها کلیدی مشترک را با یک ضریب خاص در لیستی دیگر ذخیره فرمائید. (این لغات احتمالا تولیدکننده قسمت قابل توجهی از عبارات کلیدی وب سایت شما خواهد بود.) برای اینکار هم به شما پیشنهاد می کنم از تارنما ahrefs به کارگیری نمایید.
 

اسکیما چیست؟

 

 
اسکیما چیست؟
در صورتیکه بخواهم به بی آلایش‌ترین گویش ممکن بیان‌کنم، به آن شکلی که شما در حاصل سرچ گوگل ظواهر می شوید، داده‌های ساختاریافته یا این که اسکیما (schema) (شِما) (طرحواره) (استراکچر دیتا) (structured data) (snippet) گفته می  آموزش سئو مشهد  گردد، به همین آسانی.
درحال حاضر در‌حالتی که بخواهم ظریف‌خیس بیان‌کنم، نشان‌گذاری اسکیما (Schema markup) یک گویش از داده‌های ساختاریافته میباشد که یاری می‌نماید تا موتورهای کاوش بتوانند اطلاعات دردسترس در تارنما شمارا برای ارائه نتیجه ها خوب، فهم نمایند. این علامت‌گذاری‌ها به موتورهای کاوش این قابلیت و امکان را می دهد تا بتوانند معانی و رابطه ها مخفی پشت هر موجودیت، در تارنما شمارا مشاهده نمایند. به همین برهان، نماد‌گذاری اسکیما به یک قضیه آموزش سئو در مشهد  داغ seo تبدیل شد‌ه‌است.
 
در قبلی، خویش گوگل data structure tools داشت و ما بوسیله خویش گوگل می‌توانستیم اسنیپت بسازیم. ورژن نو وبمستر تولز که اسمش سرچ کنسول میباشد دیگر این قابلیت و امکان را ندارد. همان طور که در پیشگفتار هم توضیح دادم ایجاد کرد اسکیما در صدر بردن CTR (نرخ کلیک) و ارتقاء احتمال تعیین شدن شما بوسیله مخاطب مفید میباشد و این زمینه ثابت گردیده‌است.
تا این حد که شاید شما در حاصل سرچ گوگل در خط چهارم باشید البته زیرا پیش از این مبادرت به تشکیل داد اسکیما برای وبسایتتان کردید و گوگل سود سرچ شما‌را لبریز زرق‌و‌برق‌خیس از باقی نتیجه ها اکران می دهد، استفاده کننده روی وبسایت شما کلیک خواهد کرد.
 
به همین راحتی انتخابش را از سایتی که در موضعِ اولیه حاصل سرچ گوگل قرار گرفته به تارنما شما که در خط چهارم می‌باشید، تغییر تحول می دهد، پس صرفا به خیال و خاطر استعمال از structured data شما توانستید به آسانی دقت و متکی بودن بیشتری را جلب نمائید و به وسیله مخاطب گزینش گردید. پس تا اینجا متوجه شدیم که اسکیما در واقع یک‌سری داده ها میباشد که به وسیله خویش ما به گوگل داده میگردد تا موتورهای جستجوی گوگل از روش آن داده ها بتوانند متوجه مقصود و زمینه تارنما ما شوند و سریع‌خیس و با صرفه‌خیس ما‌را در حاصل سرچ گوگل به یوزرها علامت دهند.
 
از جمله زمانی سه چهار سال پیش گوگل ذکر کرد که اکران به طور ستاره‌دار را برای مقاله ها برداشته میباشد، بعضی وبمستران برای اینکه این ضابطه را به دور بزنند می‌آمدند و برگه‌ای از سایتشان که نوشته‌ی علمی بود البته می‌خواستند به طور اسکیمای ستاره‌دار در نتیجه ها ظواهر گردد را در هنگام تشکیل داد اسکیما نوع کاغذ را به مکان نوشته ی علمی، لوکال بیزینس اعلام می‌کردند که مرتبط با استخراج‌وکارهای محلی و جنس میباشد و is this a review را برایش yes می‌گذاشتند تا در حاصل گوگل، اسنیپت برایشان به صورت امتیازدهی و ستاره اکران داده گردد.
اما این شغل صحیح وجود ندارد زیرا غرض اساسی از داده‌های ساختاریافته در واقع معرفی نوع حقیقی وواقعی برگه شما به گوگل و یاری به عالی و ریلکس‌خیس تشخیص دادن وبسایت شما به وسیله موتورهای کاوش میباشد. شتاب نکنید در‌پی تعدادی مثال بدون نقص تشکیل داد اسکیما را با هم خوا‌هیم رویت کرد.
 
به گزارش وبسایت SEMrush ثابت گردیده‌است که اسکیما یا این که Rich Snippet‌ها به نرخ کلیک (CTR) در نتیجه ها جستجوی ارگانیک امداد می‌نمایند. به‌دنبال چندین مثال عکس از صورت ظاهری این Rich Snippetها خوا‌هیم رویت کرد.
 
 
 
گونه های نشان‌گذاری اسکیما
گویش اسکیما، برای داده‌های ساختاریافته (structured data) درباره اشخاص، جای ‌ها، و هر چیزی که بر روی اینترنت میباشد، فرمت‌هایی داراست. لیست جامعی از مواقعی را که نماد‌گذاری‌های اسکیما (Schema Markups) می‌­توانند تعریف و تمجید نمایند را در سایت schema.org می‌­توانید پیدا فرمایید. ­با امداد اطلاعاتی که در اسکیما به موتورهای کاوش می‌دهید، شانس کلیک شدن روی تارنما خویش را بیشتر از ۵۰ درصد ارتقاء می‌دهید. شما هم احتمالا در نتیجه ها کاوش گوگل با تارنما­‌هایی روبرو گردیده‌­اید، که داده ها بیشتری در به عبارتی برگه جستجوها اکران می­‌دهند. مثل ستاره‌هایی که بوسیله یوزرها به آن ورقه داده گردیده­‌اند.
 
نشان‌گذاری‌ها و کدهای اسکیما مثل بقیه کدهای HTML در محتوای وبسایت قرار میگیرند. تارنما شما در هر مسئله‌ای که فعالیت می کند، میتواند از نشان‌گذاری اسکیما به کارگیری نمائید. وبسایت موسیقی، آموزشی، خبری، کتاب، فیلم و غیره، هر یک کدهای منحصر به فرد به خویش را دارا‌هستند. برای مثال چنانچه شما سایتی دارید که پوشه آموزشی یا این که کتاب الکترونیک یا این که متاع دیگری می فروشد، می بایست از کدهای منحصر به فرد هرمورد که به وسیله schema.org باصرفه گردیده‌اند، به کار گیری فرمائید تا داده ها در بابِ محصولتان را در چنگ گوگل قرار دهید. اطلاعاتی مثل اسم تالیف کننده، اسم کتاب یا این که فیلم، فرصت تکثیر و غیره.
 
علامت‌گذاری اسکیما معمولا در مفاد ذیل به عمل می روند:
 
مقالات (Articles)
 
حادثه ها (Events)
 
تولیدها (Products)
 
اشخاص (People)
 
سازمان‌ها (Organizations)
 
استحصال‌وکارهای محلی (Local Businesses)
 
نظرها یا این که امتیازدهی‌ها (Reviews)
 
امر پخت (Recipes)
 
موقعیت پزشکی (Medical conditions)
 
موفقیت کرامب (BreadCrumb)
 
سوالهای متدوال (FAQ)
 
همانگونه که گفتیم بعداز اضافه شدن نماد‌گذاری‌ اسکیما (Schema Markups) به وبسایت شما، نشان‌گذاری‌های اسکیما به موتور کاوش اذن میدهند تا فهم و شعور نمایند که ماهیت وبسایت شما چیست. بعد موتور کاوش می تواند این داده ها را از روش Rich Snippets به اکران بگذارد. برای مثال، در اینجا سود ورقه‌ای را داریم که آرم‌گذاری اسکیما برای حادثه ها یا این که مناسبت‌ها (Events) انجام می‌نماید، که در آن میتوانیم تاریخ‌ها و جای ‌های رویدادهای متعدد را، ببینیم.
 
صفحه قبل 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 صفحه بعد