x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

در هنگام اتفاق افتادن رقص گوگل چه کنیم؟

 

 
در هنگام چهره دادن رقص گوگل چه کنیم؟
اکثری از مدیران و صاحبان استخراج و امور، فورا پس از جابه‌جایی مرتبه مبتلا سردرگمی و نگرانی می گردند و تصور می‌نمایند همت‌های‌شان بی‌بهره بوده میباشد. البته در واقع این سیرتکامل وجود ندارد و در صورتی‌که رقص گوگل برای شما وقوع افتاد می توانید به امداد نحوه‌هایی زیرا ساخت و ساز و نشر همیشگی محتوای کیفیت عالی، اختصاصی و کاربردی، اصلاح و با صرفه‌سازی تگ‌ها، ساخت‌و‌ساز تغییرات ما یحتاج در سرعت، رابط کاربری (UI) و تجربیات کاربری (UX) وب سایت، تغییر‌و تحول در تیتر شیت یا این که نحوه‌هایی زیرا رپورتاژ و اخذ بک لینک آموزش سئو مشهد  و پیوند شرایط خویش را بحالت پیشین برگردانید.
 
رقص گوگل تا چه انداز تأثیرگذار میباشد؟
در صورتی تا به امروز کم و زیاد درباره گوگل دنس می‌دانستید، احتمالا حال مقداری نگرانی‌های‌تان بیشتر گردیده‌است. البته در واقع می بایست به‌این تصور کنید که الگوریتم رقص گوگل یک مثال غامض میباشد و داده ها متعددی از روش همت ظریف آن در دسترس وجود ندارد. البته تأثیرات خودش را دارااست. به این ترتیب خوب میباشد تمرکز خویش را روی مواقعی بگذارید که زمانی به کاغذ نخستین گوگل آمدید، یوزرها تا حدی از شما راضی باشند که دیگر به آموزش سئو در مشهد  منزلت قبل برنگردید.
 
رقص گوگل چه برهه زمانی وقتی ارتفاع می کشد؟
تا وقتی که گوگل نتواند با نظارت ظریف رفتارها و رضایت یوزرها مقام صدق را برای وبسایت و صفحه های شما در حیث بگیرید، ممکن میباشد برهه زمانی‌های زمان رقص گوگل ارتفاع بکشد. در شرایطی‌که در بازه زمانی مجال کوتاهی به شیت نخستین گوگل رسیدید، خیلی ذوق زده نباشید و طاقت نمائید ملاحظه کنید پس از مدتی آیا همچنان در آن جايگاه خواهید بود یا این که نه. البته در حالتی که حس کردید در لغت ها کلیدی مشخص و معلوم در حالا افت جايگاه میباشید فورا خطاها را برطرف نمائید تا بتوانید مجدد در عصر گوگل دنس قرار بگیرید. البته کلاً یادتان باشد Google Dance سیستم غامض و نسبتاً ناشناخته‌ای داراست و براین اساس شما می بایست همواره با اقدامات اصولی و استاندارد در مسیر صحیح قدم بردارید.
 
کدام اینترنت‌تارنما‌ ها بیشتر ذیل تأثیر رقص گوگل قرار می گیرند؟
همانگونه که کارایی این الگوریتم و بازه زمانی فرصت عصر آن معین وجود ندارد، اینکه کدام تارنما‌ها دقیقا در زمان گوگل دنس قرار میگیرند هم خیلی مشخص و معلوم وجود ندارد. البته براساس تعاریفی که داشتیم و با دقت به تحقیق‌های انجام شده می‌اقتدار ذکر کرد صفحه ها نو، مطالب دارنده عبارات کلیدی تازه و وب سایت‌هایی که به طور غیرطبیعی یا این که با نحوه‌های کلاه سیاه سئوی خویش را پیش می برند بیشتر درین عصر قرار می گیرند.
 
گوگل دنس با چه وب سایت‌هایی فعالیت ندارد؟
شاید این پرسش برای‌تان پیش بیاید که آیا میتوان رقص گوگل با سایتی فعالیت نداشته باشد. در واقع جواب مثبت میباشد. وبسایت‌هایی که آحاد مفاد مربوط به رضایت استفاده کننده یا این که به اصطلاح فنی سئوی on-page را به خیر ایفا میدهند از تعدی گوگل دنس دور خواهند بود. پیوند‌سازی داخلی و فرنگی به طور اصولی و استاندارد نیز به عنوان مثال مواقعی میباشد که امداد می‌نماید شاید هیچ زمان وبسایت شما در حالت رقص گوگل قرار نگیرد.
 
چطور می‌اقتدار در زمان رقص گوگل در درجه‌های فراتر قرار گرفت؟
درصورتی که گوگل اینگونه فرصتی را برای شما در حیث بگیرد که در جايگاه‌های بالا و ورقه نخستین حاصل قرار بگیرید، بایستی به هر شکلی که گردیده از این شرایط استعمال نمایید. البته زیرا نمی‌دانید چه هنگامی و چطور ممکن میباشد اینگونه اتفاقی صورت دهد، به این ترتیب برای اینکه در جايگاه‌های فراتر قرار بگیرید، تمرکز خویش را روی مخاطبان و یوزرها قرار دهید. کاری نمایید با محتوای با کیفیت و کاربردی، رابط کاربری و تجارب کاربری بهتر و ساخت‌و‌ساز مالیات بر ارزش افزوده بتوانید مخاطبان بیشتری جذب کرده و آن‌ها‌را در تارنما خویش نگه دارید.
ولادت گوگل پاندا
آنچه سبب به دنیا آمدن الگوریتم پاندا شد، گلایه یوزرها از مزارع محتوا «content farms» بود که با گاز در هم اکنون توسعه بودند. مزرعه محتوا مانند مزرعه پیوند از طریق‌های بهینه سازی کلاه سیاه (black hat) بود که موجب سردرگمی بیشتر یوزرها میشد و با ضوابط گوگل، تضاد و مغایرت داشت. گوگل پاندا صفحه های را بر طبق یک نوع سیستم کیفی طبقه‌بندی می‌نماید. تا قبل از فعال سازی این الگوریتم، گوگل تارنما‌ها را از نگاه تعداد لغات نظارت می کرد و صفحاتی را که بیشترین تعداد واژه و کلمه را داشتند، دارنده محتوای بهتری تلقی می کرد و در ورقه اولیه نتیجه ها کاوش قرار می‌بخشید؛ ولی الگوریتم پاندا، گوگل را به یک جستجو گر ماهر تبدیل کرد. بدین ترتیب تارنما‌های بی‌ چگونگی و بی‌ محتوا از ورقه نخستین نتیجه ها کاوش به صفحه ها عقب‌خیس تردشده یا این که در کل حذف و اسپم شدند.
 
تاریخچه گوگل پاندا
گوگل پاندا تغییری اصلی در الگوریتم درجه‌ بندی میباشد که برای نخسین بار در فوریه سال ۲۰۱۱ منتشر شد. ناونیت پاندا (Navneet Panda) از مهندسان گوگل بود که موقعیت را برای پیشرفت و راه اندازی الگوریتم پاندا مهیا کرد.
در سال ۲۰۱۰، کم شدن چگونگی نتیجه ها کاوش گوگل و ارتقا مداوم مزرعه‌های محتوا، گلایه‌های متعددی را برای وب سایت گوگل ساخت. آمیت سینگال (Amit Singhal) چندی آنگاه در سخنرانی‌ اش در روی داد TEDاعلام کرد که به‌روزرسانی الگوریتم کافئین (Caffeine) در آخرها سال ۲۰۰۹ که موجب ارتقاء سرعت گوگل و بضاعت و توان آن در تسریع ایندکس مطالب گردیده بود، برخی محتواهای بی‌چگونگی را هم با برچسب نا مطلوب ایندکس کرده بود. مت کاتس (Matt Cutts) اعلام‌کرد که محتوا، زمینه جدیدی بود که در‌این فرصت مطرح شد. وبسایت ReadWriteWeb در این مورد می‌نویسد: تا نقطه پايان سال ۲۰۰۹، دو نوع مزرعه محتوا وجود داشت: Demand Media (eHow infamy) و Answers.com. این وبسایت‌ها مطابق یک فرمول معمولی فعالیت می‌کردند، ایجاد محتوای هدفمند برای موتورهای کاوش، بعد وایرال کردن آن توسط کانال‌های اجتماعی و درآمدزایی زیاد از روش به کار گیری تبلیغاتی از آن! مزرعه‌ محتوا مانند Demand Media با هزاران فریلنسر تفاهم نامه همیاری منعقد کرده بودند تا درباره موضوعات لبریز سرچ، محتواهای مختلفی ساخت‌و‌ساز نمایند. براین اساس، گوگل موضوعاتی را که در‌این نوع وب سایت‌ ها منتشر می شد، در ابتدا حاصل جستجوی گوگل قرار می‌ اعطا کرد. او‌لین اثر گوگل پاندا، افت مرتبه وب سایت‌هایی بود که وسعت متعددی تبلیغات داشتند. گوگل پاندا، چگونگی تارنما‌ ها را بر پایه ی نوع اخلاق یوزرها چک می‌نماید. مثلا، هنگامی که یک وب سایت مقاله مفیدی را عرضه می‌نماید، جايگاه‌ی بالای بازدید وب سایت علامت می‌ دهد که چگونگی محتوا مناسب میباشد، بدین ترتیب گوگل روءیت کرد بهتری به مطالب وب سایت شما پیدا می‌نماید و جايگاه وبسایت را افزایش میدهد.
 

۵ ابزار اثرگذار برای seo نرخ تبدیل (CRO

 

 
۵ ابزار اثرگذار برای seo نرخ تبدیل (CRO)
1. وبسایت HelloBar
این تارنما یکی جامع‌ترین وب سایت‌ها در موضوع بهینه سازی و ساخت محتواست. خلال مقاله‌ها اثر گذار، با اشتراک در خدمت‌های خدماتی هلوبار، میتوانید دکمه‌های فراخوان توسعه یافته، پاپ‌آپ‌های دیدنی برای تصویب آدرس اینترنتی بازدیدکنندگان وبسایت، توسعه و گسترش صفحه ها اجتماعی و…را به وبسایت خویش اضافه فرمایید تا به سئو نرخ تبدیل وب سایت خویش آموزش سئو مشهد  امداد نمائید.
 
2. ابزار SumoMe
با به کارگیری از سرویس ها SumoMeمی‌توانید پاپ‌آپ‌های حرفه ای‌تری تنظیم نمایید، آیتم فراخوان (CTA) مطلوب‌تری پیاده سازی نمایید و هیبت «رابطه با ما» را در وب سایت خویش درج فرمایید. این ابزار برای تولید تغییرات اثرگذار در با صرفه‌سازی نرخ تبدیل بسیار کاربردی میباشد و در غایت به ارتقا لیست مشترکان آدرس آموزش سئو در مشهد  اینترنتی شما منتهی میشود.
3. ابزار Kissmetrics
این ابزار به شما یاری می نماید مخاطبان وب سایت تان را به نیکی بشناسید و آنان‌را در تیم‌های گوناگون قرار دهید. خصوصیت منحصربه‌فرد این ابزار، نماد دادن مسیری میباشد که مشتریان به وب سایت شما دسترسی پیدا کرده‌اند. با Kissmetrics می توانید نرخ رجوع و برگشت سرمایه را به راحتی اکانت فرمایید و به راحتی seo نرخ تبدیل سایتتان را اجرا دهید.
4. ابزار SimilarWeb
این ابزار به شما امداد می‌نماید که ترافیک وبسایت خویش را محاسبه فرمائید و متوجه گردید که کدام کلمه ها کلیدی، ترافیک اساسی تارنما شمارا ساخت‌و‌ساز می‌نمایند و چه تارنما‌هایی مشابه وبسایت شما میباشند. براین اساس قوی خواهید بود سایتتان را با صرفه‌سازی فرمائید و رقبای خویش را بشناسید. برای داده ها بیشتر میتوانید نوشته‌ی‌علمی ارتقا ترافیک وبسایت را تفحص نمائید.
5. ابزار Heatmap‪.me
به عبارتی‌طور که پیش‌خیس اشاره کردیم، نقشه حرارتی به شما نماد میدهد کدام بخش از وبسایت شما بیشتر گزینه دقت یوزرها قرار می گیرد. بهره این فعالیت آن میباشد که می توانید موادتشکیل دهنده دینامیک را در تارنما خویش نظارت فرمائید.
کار ساخت و ساز محتوا چیست؟
برای اینکه بدانیم عمل ساخت محتوا چیست می بایست اولیه به تحقیق معنا محتوا بپردازیم. مقصود از ساخت و ساز محتوا برطرف کردن نیاز مخاطبان و برقراری رابطه با آنها در دنیای مجازی میباشد. محتوای یک اینترنت‌تارنما قادر است عکس، کلیپ، اینفوگرافیک، گزارش، پادکست، گزارش مطالعه یا این که متن باشد. عمل ساخت و ساز محتوا قادر است بسته به نوع ساخت‌و‌ساز محتوا تنوع داشته باشد. براین اساس به چنگ آوردن تعدادی عکس قشنگ و مربوط به مورد یک اینترنت‌تارنما، گرافیستی که یک اینفوگرافیک پیاده سازی می‌نماید، هر کس پادکست ضبط می‌نماید یا این که متنی را ساخت می‌نماید در واقع به ساخت محتوا اشتغال دارااست ولی می بایست در حیث باشید که در دعوا پهناور بایستی سبب به درآمدزایی گردد.
تولید کننده محتوا یا این که دارای تخصص ساخت‌و‌ساز محتوا که می باشد؟
یک متخصص آفریننده محتوا مسئول توده‌آوری یا این که ساخت و ساز داده ها در رسانه‌های آنلاین میباشد. محتوای تولیدشده می تواند با هر فرمتی منتشر گردد: پست بلاگ، مجله ایمیلی، کانال‌های اجتماعی، ویدیو، کتاب الکترونیکی، پیاده سازی گرافیکی، پادکست و ... . این اشخاص برای هر قطعه محتوایی، گروهی خاص از مخاطبان را گزینه مقصود قرار میگیرند و محتوا را با دقت به نیازها و علایق وی ساخت و ساز می‌نمایند.
 
مهارت‌های مورد نیاز برای یک دارای تخصص ایجاد محتوا
یک متخصص محتوا برای اینکه بتواند محتوایی عالی و توفیق‌آمیز منتشر نماید مستلزم چند مهارت‌هاست:
 
1- توانگری مطالعه کردن
 
یک دارای تخصص ساخت‌و‌ساز محتوا بایستی یک پژوهشگر عالی باشد؛ چراکه هر محتوا که ساخت می شود نتایج یک پژوهش میباشد.
 
2- شناخت با بهینه سازی
 
برای اینکه محتوای تولیدشده در دنیای اینترنت چشم گردد می بایست برای موتورهای کاوش seo گردیده باشد تا در شیت حاصل کاوش به اکران دربیاید یا این که اصطلاحاً seo خواهد شد. به همین خیال و خاطر تا یک آفریننده محتوا از اصول بهینه سازی دوراندیشی نداشته و به آنان مسلط نباشد نمی‌تواند محتوای تولیدشده را به مشاهده کرد مردم برساند.
3- مهارت تیم‌بندی کردن
 
طبقه‌بندی و گروه‌بندی کردن تنها مرتبط با تروتمیز کردن اطراف عمل و آشپزخانه نمیشود! بلکه ما برای اینکه بتوانیم کارهایمان را به دستی ایفا دهیم می بایست یک نظام خیالی آراسته داشته باشیم. در فعالیت ساخت‌و‌ساز محتوا نیز برای اینکه دارای تخصص ساخت و ساز محتوا بتواند آنچه در ذهن دارااست به خیر به استفاده کننده منتقل نماید بایستی آغاز آن را در ذهن خویش گروه‌بندی کرده و در پوسته‌های مشخص و معلوم و جدا از هم به مخاطبان جابجایی دهد تا عالی قابل شعور باشد.
 
4- مهارت تایپ کردن و دستکاری کردن
 
یک کارشناس ساخت‌و‌ساز محتوا بایستی مولف نیکی باشد؛ جاری و شیوا بنویسید، اشکالات نگارشی نداشته باشد و حتی بتواند اشکالات نگارشی سایرافراد را نیز تشخیص دهد.
 
5- مهارت دستکاری تصاویر و فیلم‌ها
 
محتوا تنها متن وجود ندارد، بلکه می تواند به هر فرمتی باشد و شایسته ترین کارشناس محتوا کسی میباشد که به کلیه اشکال آن اشراف داشته باشد. شناخت با قابل انعطاف‌افزارهای بازنویسی عکس، صدا، فیلم و... نیز از مهارت‌های مایحتاج کارشناسان ساخت محتواست.
 
6- شناخت با گویش انگلیسی و ترجمه
 
آنهایی که قرار میباشد با هر فرمتی محتوایی را در چنگ مخاطبان قرار دهند، برای اینکه بتوانند از داده ها منحصر به فرد و بی نیاز استعمال نمایند، نیاز دارا‌هستند تا به منابع لهجه اساسی رمز بزنند. از این رو می بایست به گویش انگلیسی و ترجمه نیز شناخت داشته باشند.
 

چه‌گونه صفحه ها یتیم Orphan Page را پیدا کنیم؟

 

 
چه‌گونه صفحه ها یتیم Orphan Page را پیدا کنیم؟
یکی مهم ترین ایرادات پیش روی سئوکاران و ادمین‌های وب سایت جستن صفحه ها یتیم و بهبود آن‌هاست. گاهی این صفحه ها به حدی ایزوله می شوند که حتی مدیریت وبسایت هم نمی‌تواند به راحتی آن ها را پیدا نماید و می بایست به ابزارهای با صرفه‌سازی و تحلیل آموزش سئو مشهد  متوسل گردد.
 
او‌لین منبعی که برای یافت کردن صفحه های یتیم وجود دارااست، Google Analytics میباشد. شما می توانید با کلیک روی Site Content در قسمت Behavior به لیست جامعی از URLهای مو جود در وبسایت خویش دسترسی داشته باشید. احتمالا صفحاتی که بازدید متعددی ندارند، یتیم می باشند و با رسیدگی آن ها میتوانید متوجه گردید کدام یک حقیقتا یتیمند و کدام یک به جهت اشتباهات سئویی دیگر بازدید تحت دارا‌هستند. ابزار دیگری هم برای تحقیق صفحه های تارنما و معیار بازدید آنها وجود داراست که در پی آنان را آموزش سئو در مشهد  ذکر شده‌ایم:
 
سرچ کنسول گوگل
ابزار MOZ
ابزار Ahrefs
به کارگیری از این طریق‌ها به‌ خیال و خاطر تحریم و نبود لوکیشن کشور ایران در آنان، برای تارنما‌های اهل ایران شغل رنج میباشد. به همین ادله به یک رویه جایگزین برای جستن صفحه ها یتیم و محاسبه تارنما نیاز داریم.
 
شناسایی صفحه های یتیم با استعمال از ابزار جت seo
جت بهینه سازی یک ابزار تماما اهل ایران میباشد که در نوبت اولیه شمارا از قید و سد تحریم و نیاز به VPN و VPS رها می‌نماید. ابزار اهل ایران برای وبسایت‌های ما که مخاطبانشان معمولا در کشور ایران معاش می‌نمایند، توجه بالاتری داراست و حاصل ظریف‌تری ارائه میدهد. جت seo ابزاری میباشد که بوسیله متخصصان اهل ایران پیاده سازی گردیده و برای یوزرها ساکن کاربرد بخش اعظمی داراست.
 
جت بهینه سازی خیر فقط صفحه ها یتیم وب سایت را پیدا می‌نماید، بلکه قابلیت و امکان جستن ایرادهای سئویی گوناگون را هم ارائه میدهد. برخی از تجهیزات جت بهینه سازی عبارتند از:
 
خطای لینک و پیوند‌ها
خطاهای جانور در صفحه های تارنما
خطاهای مرتبط با لینک و پیوند‌های داخلی و پیوند‌های فرنگی
با مخلوط داده‌هایی که از جت seo به دست می آورید، می توانید به راحتی صفحه های یتیم یا این که Orphan page وبسایت خویش را پیدا فرمائید. دیدنی‌خیس آنکه کارشناسان جت seo پس از معین شدن ایرادهای وبسایت، ارشاد‌های موردنیاز برای حل اشتباهات را به شما ارائه می دهند.
 
برای مثال برای صفحه ها یتیم راهکارهای مختلفی مثلا بایگانی کردن آنها (در حالتی‌که در تارنما به آن ها نیازی ندارید) یا این که لینک و پیوند دادن به آنها از صفحه های دیگر تارنما و بیرون شدن از موقعیت Orphan وجود داراست. کارشناسان جت بهینه سازی سرویس ها با صرفه‌سازی سایت و بهینه سازی را نیز ارائه میدهند و میتوانند اقدامات مایحتاج چهت نیل به نتیجه ها مناسب در گوگل را برای شما اجرا دهند.
 
توده‌بندی
 
صفحه های یتیم یا این که Orphan page یکی‌از اشتباهات سئویی می‌باشند که سوای جلب اعتنا یا این که ارور خاصی سبب ساز افت جايگاه تارنما در گوگل می گردند. در نگاه اولیه به حیث می رسد این دست اندرکاران خرد تأثیر منفی خاصی ساخت و ساز نمیکنند، البته عده شدن آنان در کنار هم می تواند اثرات مخربی بر تارنما داشته باشد.
 
با استیناف این نوشته‌ی‌علمی متوجه شدید صفحه ها یتیم چه صفحاتی می‌باشند و چه آثاری روی وب سایت دارا هستند. ممکن میباشد کشف کردن این صفحه ها به فرصت و توجه متعددی نیاز داشته باشد، ولی فراموش نکنید که با یافت کردن آنها هم تاثیر مثبت روی سئوی تارنما میگذارید و هم میتوانید ایرادهای دیگری که سبب کاهش بازدید صفحه های وب سایت می شوند را پیدا نمایید.
featured snippet چیست؟
در حالتی که نمی‌دانید featured snippet چیست، بایستی خصوصی به برگه نتیجه ها جستجوی گوگل بزنید. احتمالا شما هم در بعضی موردها هنگام اکران حاصل کاوش، چشم‌اید که برخی داده ها اصلی در بالای نتیجه ها اکران داده می گردد. این داده ها مشتمل بر توضیحی مختصر و موءثر از چیزی میباشد که در پی آن می گردید. این خصوصیت که مدتی میباشد به ورقه نتیجه ها گوگل اضافه گردیده، برای راحتی یوزرها ساخت و ساز شد تا در شکل نیاز بتوانند جواب خویش را در به عبارتی ورقه نتیجه ها بگیرند.
 
برای تعریف‌و‌تمجید بدیهی و پر‌نور این خصوصیت می‌قدرت اعلام‌کرد featured snippet یا این که جواب ویژه گوگل، در واقع تکه‌های خرد متنی میباشند که در بالای حاصل کاوش برای جواب سریع به زمینه جستجوی استفاده کننده اکران داده میگردند.
 

روش ایجاد اسکیما FAQ در وبسایت‌های وردپرسی

 

 
طریق تشکیل داد اسکیما FAQ در وبسایت‌های وردپرسی
برای وارد کردن کد اسکیما سوال و جواب در وبسایت وردپرسی بایستی آن را در بخش هدر کدهای html کاغذ موردنظر قرار دهید. برای این شغل یک سری رویکرد پیش  آموزش سئو مشهد  رو دارید:
 
وارد کردن بدون واسطه کد در header شیت: در حالتی که قابلیت و امکان عمل با کدهای html را دارید، کافی میباشد کد اسکیما را در بخش header برگه قرار دهید و آن را ذخیره فرمائید تا شغل ایجاد کرد آموزش سئو در مشهد  اسکیمای شما نقطه پايان یابد.
به کار گیری از پلاگین کدهای html: بعضی پلاگین‌ها مثل Insert Headers and Footers می باشند که فعالیت وارد کردن کد به وبسایت را برای شما ایفا می دهند. کافی میباشد پلاگین را نصب کرده، کد را به آن بدهید و مکان قرارگیری آن یعنی header برگه را معین فرمائید.
استعمال از پلاگین بهینه سازی: بعضی پلاگین‌های seo مثل yoast هم فعالیت ایجاد کرد اسکیما سوال و جواب را برای شما اعمال می دهند. استعمال از اینگونه پلاگین‌های شغل شما‌را برای ایجاد کرد اسکیما بسیار شل می‌نماید. کافی میباشد در هر برگه از وب سایت به بخش اسکیمای یواست بروید و نوع آن را سوال و جواب تعیین نمائید. بعد سؤال و پاسخ‌های آن‌ها را وارد فرمایید تا پلاگین خودش اسکیما را برای شما بسازد.
طرز تشکیل داد اسکیما FAQ در تارنما‌های منحصر به فرد
در وبسایت‌های منحصر به فرد هم بعد از تولید کدهای اسکیما سوال و جواب، کافی میباشد آنها‌را در بخش هدر هر ورقه قرار دهید. اگر که خودتان دسترسی ندارید، از مسئول فنی وبسایت بخواهید این عمل را برای شما اعمال دهد.
 
شیوه تحقیق خطاهای اسکیما FAQ در سرچ کنسول
بعداز اینکه شغل ایجاد کرد اسکیما و قرا ردادن آن در وب سایت‌تان به آخر رسید، توصیه می‌گردد یک‌توشه در بخش url inspection سرچ کنسول، درخواست ایندکس برگه را بدهید تا ورقه در ایندکس گوگل بروزرسانی گردد. در شرایطی‌که می خواهید مشاهده کنید اسکیمای برگه فعال گردیده یااینکه خطایی داراست، میتوانید در منوی سمت چپ سرچ کنسول در بخش enhancement روی آیتم FAQ کلیک و سود را ملاحظه کنید.
 
اکران اسکیمای سوال و جواب در نتیجه ها گوگل چه‌گونه میباشد؟
ایجاد کرد اسکیما سوال و جواب به تنهایی اکران آن در نتیجه ها کاوش را ضمانت نمی‌نماید. معمولاً گوگل این اسکیما را برای حاصل جستجوی شیت اولیه برخی عبارت‌ها اکران میدهد. در گام نخستین وبسایت شما می بایست در شیت نخستین نتیجه ها جستجوی مربوطه حضور داشته باشد تا کاندیدای اکران اسکیما باشد. آن‌گاه گوگل از در بین این حاصل یک کدام از را گزینش می‌نماید. خلال این در بعضا عبارت‌ها مجموعاَ گوگل این اسکیما را اکران نمی‌دهد؛ ممکن میباشد نوعی دیگر از ریچ‌ اسنیپت‌ها را برای آن ورقه در حیث بگیرد یا این که کلاً هیچ داده ها اضافه‌ای نشانه ندهد. به هرحال در شکل اکران، اسکیما سوال و جواب به طور تعدادی سؤال در پایین پیوند وبسایت شما قرار میگیرد.
چرا به نظارت لیست بهینه سازی نیاز داریم؟
یکی‌از خصوصیت‌های کار‌های بهینه سازی این میباشد که شغل های ریز و درشت متعددی برای اجرا‌ دادن وجود داراست. این عمل‌ها از مجال راه اندازی وب سایت استارت میشوند و برای هر بخشی از امور با تیم‌ای از عمل‌های دیگر مواجه می باشید. از جمله هربار که میخواهید محتوایی منتشر فرمایید بایستی مفاد متعددی را مدنظر قرار دهید، از تیتر مقاله گرفته تا متای توضیحات به علاوه با صرفه‌سازی تصاویر و... این کار‌ها آن قدر زیاد میباشند، که احتمال فراموش‌ کردن بخشی از آن‌ها زیاد میباشد.
به‌این مفاد کار‌های حوزه سئوی آف پیج و seo تکنیکال را هم اضافه نمائید. به همین ادله داشتن یک نظارت لیست برای شغل های بهینه سازی ضروری به حیث می رسد. این آنالیز لیست بهینه سازی 2023 به شما یاری می‌نماید، همه کار‌های مایحتاج خویش را با نظم و ترتیب در طی ما یحتاج خویش اعمال دهید.
 
گونه های بررسی لیست seo
عمل‌های سئویی آن‌قدر زیاد می‌باشند که برای هر بخشی می‌اقتدار یک ارزیابی لیست تنظیم کرد. در‌این نوشته ی علمی به ارائه بررسی لیست مبنا بهینه سازی، محاسبه لیست بهینه سازی تکنیکال، ارزیابی لیست seo داخلی و سئوی خارجی میپردازیم.
 
ارزیابی لیست مبنا بهینه سازی
کارهایی که در آنالیز لیست اساس seo آورده‌ایم، قرار وجود ندارد به‌طور بی واسطه مرتبه وبسایت شمارا در نتیجه ها کاوش ارتقاء دهند. ولی تحت عنوان شغل‌هایی زیربنایی به شمار میروند که در غایت سبب ارتقاء مرتبه تارنما شما می گردند.
 
نصب سرچ کنسول گوگل: سرچ کنسول مهم ترین ابزاری میباشد که برای شغل‌های بهینه سازی به آن نیاز دارید، به یاری آن می توانید کوشش وبسایت‌تان در نتیجه ها کاوش را رصد فرمایید، کلمه ها کلیدی که در آن ها درجه گرفته‌اید را مشاهده کنید، خطاهای جانور در وبسایت خویش را شناسایی کرده و فولدر وب سایت مپ را وارد نمائید.
 
نصب گوگل آنالیتیکس: این ابزار گوگل هم به شما یاری می‌نماید واحد سنجش بازدیدهای وبسایت‌تان را رصد کرده و مشاهده کنید هر مورد از بازدیدکننده‌ها از کجا می آیند و چه‌طور با تارنما‌تان تعامل برقرار می‌نمایند. در حالتی که آنالیتیکس را به سرچ کنسول متصل فرمائید، از مزایای بیشتری سود‌مند خواهید شد.
 
نصب یک پلاگین بهینه سازی: در حالتی که وبسایت‌تان وردپرسی میباشد به یک پلاگین بهینه سازی هم نیاز دارید تا کارهایی مثل وب سایت مپ و تگ‌های متا و هدینگ‌ها را برایتان باصرفه نماید. برای این فعالیت پلاگین‌های نیکی مثل yoast ،rank math ،سئو framework وجود داراست که عمل شمارا برای با صرفه‌سازی تارنما و صفحه های آن بسیار شل می‌نمایند.
 
تولید تارنما مپ: تارنما مپ به موتورهای کاوش علامت میدهد محتواهای اساسی تارنما شما در کجا قرار دارا هستند، به‌این‌ترتیب موتورهای کاوش میتوانند مطالب وبسایت شما‌را خزش و ایندکس نمایند. فولدر تارنما مپ را میتوانید در یکی نشانی‌های تحت پیدا نمایید:
 
sitemap.xml/
sitemap_index.xml/
sitemap/
تشکیل داد فولدر ROBOT.TXT: فولدر ROBOT.TXT یک فولدر متنی میباشد که به موتورهای کاوش اعلام می‌نماید به چه بخش‌هایی از تارنما شما می توانند رمز بزنند و به کدام بخش‌ها اذن سرزدن ندارند. داشتن پوشه ROBOT.TXT برای هر سایتی اثر گذار میباشد البته درصورتی که صفحاتی در وبسایت‌تان دارید که نمی خواهید به وسیله موتورهای کاوش خزش شوند، بایستی مسلما فولدر ROBOT.TXT را در وب سایت‌تان بسازید. مثلا در وب سایت‌های فروشگاهی نیازی به خزش صفحه های خرید و پرداخت و... بوسیله موتورهای کاوش وجود ندارد و این صفحه ها بایستی مسدود شوند. با مراجعه به نشانی yourdomain.com/robots.txt میتوانید وجود فولدر ROBOT.TXT در وب سایت خویش را تحلیل نمائید. چنانچه درین نشانی چیزی نیست، قطعا به امداد ابزارهای آنلاینی که برای تشکیل داد فولدر ROBOT.TXT وجود داراست، آن را بسازید و در وبسایت‌تان قرار دهید.
 

ویژگی ها گراف دانش پذیرش شده

 

 
ویژگی ها گراف علم پذیرش گردیده
گراف علم با اینکه منبع وسیعی از داده ها به شمار می‌رود البته احتمال بروز غلط هم در آن وجود دارااست. در حالتی‌که برای مارک شما گراف علم در حاصل کاوش اکران داده خواهد شد و داده ها آن نیاز به تغییر و تحول داشته باشد، میتوانید آن را اصلاح نمایید. برای این فعالیت می بایست آغاز نام و نشان خویش را ثابت نمایید تا گراف علم شما تأیید گردد. معمولاً در تحت پنل گراف علم که در نتیجه ها کاوش اکران داده میگردد، عبارت Claim this knowledge panel چشم می گردد. با کلیک روی این لینک و پیوند، گوگل از شما می خواهد با یکی حساب‌های مربوط به مارک خویش در گوگل، یوتیوب، توییتر یا این که فیسبوک وارد گردید تا نام و نشان شما تأیید خواهد شد. آن گاه اذن اصلاح داده ها آموزش سئو مشهد  را به شما می دهد.
لغت ها کلیدی وقتگیر چیست؟ + انگیزه گزینش اسم long tail
لغات کلیدی وقتگیر عبارت‌هایی می باشند که ماهانه دفعات یه خرده کاوش می گردند ولی نرخ تبدیل بالایی برای صفحه ها خویش تولید می‌نمایند. این عبارت‌ها خاص‌خیس از زمینه کلی خویش می باشند و به همین عامل معمولاً خیلی معدود کاوش می شوند، البته کسانی که‌این عبارت‌ها را کاوش می‌نمایند، بیشتر درپی داده ها می‌باشند. در فیض احتمال کلیک آن ها روی حاصل کاوش بیشتر میباشد. به عنوان مثال عبارت مدیتیشن یک مسئله کلی میباشد که ماهانه جستجوی متعددی را به خویش تخصیص میدهد، البته عبارت «آیا مدیتیشن آدم را رند‌خیس می‌نماید؟» جزو لغت ها کلیدی وقتگیر میباشد که آموزش سئو در مشهد  خیلی کمتر کاوش می گردد.
 
در صورتی نموداری برای نسبت ترازو جستجوی عبارات به ارتفاع آنان ترسیم کنیم، مشاهده می گردد که هر چه ارتفاع لغات بیشتر گردد، وسعت جستجوی ماهانه آن ها کمتر می گردد. صورت نمودار آن به طور پایین در می آید:
در‌این نمودار رده لغت ها کلیدی وقتگیر در انتهای سمت راست نمودار و در حدود مبنا افقی میباشد. در واقع می‌اقتدار ذکر کرد لغات کلیدی زمانبر در دم نمودار قرار میگیرند. از این رو در گویش انگلیسی به آنان عبارات کلیدی long tail یا این که دم دراز گفته میشود.
 
جذاب میباشد بدانید طبق داده‌های وب سایت ahref تعداد کلماتی که در آمریکا ایالات متحده ماهانه بیشتراز 100 هزار توشه کاوش می گردند، 31 هزار عدد میباشد، در حالی که 3.8 میلیارد عبارت در هر ماه کمتر از 10 توشه کاوش میشوند. به عبارت دیگر 95 درصد عبارت‌هایی که ماهانه در گوگل کاوش می شوند، کمتر از 10 توشه گزینه کاوش قرار می گیرند.
 
اما قرار وجود ندارد هر عبارتی که کمتر از 10 توشه در ماه کاوش می گردند، جزو عبارات کلیدی زمان بر قرار گیرد. در اصل هیچ حد و آستانه‌ای برای این زمینه نیست. قرار به دست آوردن یک عبارت در تیم کلمه ها کلیدی زمانبر بستگی به وسعت جستجوی زمینه کلی آن داراست. بعضی هم به غلط کلمه ها کلیدی وقت گیر را بر پایه ی ارتفاع عبارت موردنظر تمجید می‌نمایند؛ مورد نیاز میباشد بدانید عبارت‌های پنج کلمه و واژه‌ای متعددی وجود دارااست که ماهانه بیشتراز 100 هزار توشه کاوش میگردند و برعکس لغت ها تکی هم می‌باشند که ماهانه کمتر از 10 توشه کاوش میگردند. در واقع کلمه ها کلیدی زمان بر خیر بر پایه ی ارتفاع آنان، بلکه مطابق وسعت کاوش معین میگردند.
 
اثر کلمه ها کلیدی زمان بر در seo
هرچند لغت ها کلیدی وقت گیر وسعت جستجوی یه خرده دارا‌هستند، ولی در قبال احتمال کلیک یوزرها روی نتیجه ها کاوش خیلی بیشتر میباشد. خلال این مزیت‌های دیگری هم این لغات دارا‌هستند که استعمال از آنان را در استراتژی محتوایی بهینه سازی ضروری نموده است. درین قسمت مزیت این کلمه ها در seo تارنما را پژوهش می کنیم:
 
لغت ها کلیدی زمان بر رقابت کمتری دارا‌هستند
 
عبارات کلیدی وقت گیر به عبارتی‌طور که کمتر کاوش می گردند، کمتر هم بر رمز آنان رقابت وجود داراست؛ این فرصتی میباشد برای وب سایت‌هایی که جدید شغل‌های سئوی خویش را استارت کرده‌اند. فکر کنید می خواهید در حوزه رمزارزها پست وب لاگ بنویسید. در‌صورتی‌که بخواهید پست خویش را برای جايگاه تصاحب کردن در واژه کلیدی «بیت کوین» باصرفه‌سازی نمایید، شانس چندانی برای جايگاه به چنگ آوردن نخواهید داشت، دست‌کم بدین زودی‌ها این شانس را نخواهید داشت. به این دلیل‌که وبسایت‌های متعددی بر راز جايگاه به چنگ آوردن در‌این واژه کلیدی در درحال حاضر رقابت میباشند، وب سایت‌هایی که بازه‌ها میباشد در درحال حاضر عمل روی سئوی خویش می‌باشند و سرمایه‌گذاری متعددی روی کلمه و واژه بیت کوین جاری ساختن داده‌اند.
 
البته چنانچه به سراغ کلمه ها کلیدی زمان بر حول زمینه بیت کوین و رمزارزها بروید، شانس جايگاه به دست آوردن‌تان زیاد می گردد. به عنوان مثال عبارت‌هایی مثل «چه طور در باینانس بیت کوین بخریم» رقابت کمتری دارا هستند و وب سایت‌های مبتدی شل‌خیس میتوانند روی آن ها سکو‌های بالا را بست آورند.
 
 
ساخت محتوای کلمه ها کلیدی وقت گیر معمولی‌خیس میباشد
 
همین الان به برگه جستجوی گوگل بروید و دو عبارت «بیت کوین چیست» و «چه‌طور در باینانس بیت کوین بخریم» را کاوش فرمایید. خواهید روءیت کرد صفحاتی که برای عبارت «بیت کوین چیست» درجه گرفته‌اند، محتوای خیلی بیشتری نسبت به عبارت‌های دیگر دارا‌هستند. اصولا موضوعات کلی نیاز به محتواهای وقت گیر‌خیس و جامع‌تری دارا هستند چراکه موضوعات متعددی حول آن ها وجود دارااست که یوزرها میخواهند بدانند. در‌صورتی‌که که بدین موضوعات فرعی بی‌توجهی نمایید، احتمالا جايگاه نیکی هم به دست نیاورید.
 
ولی درباره ی لغات کلیدی وقت گیر شما با یک قضیه معین مواجه می باشید که جواب ظریف و روشنی دارااست، ساخت‌و‌ساز محتوا برای اینگونه موضوعاتی حد و حدود مشخصی دارااست و نیاز به پوشش موضوعات فرعی ندارد. خلال این لغات کلیدی وقتگیر مختلفی وجود دارا‌هستند که محتوای آن‌ها بسیار مشابه به هم میباشد. برای مثالً می‌قدرت ذکر کرد 80 درصد محتوای نوشته‌ی علمی «چه گونه در باینانس بیت کوین بخریم» با محتوای نوشته‌ی‌علمی «چه‌طور در کوکوین بیت کوین بخریم» یکسان خواهد بود. بدین ترتیب می توانید در زمان فرصت یه خرده تعداد متعددی محتوا ایجاد نمائید که میتوانند کلمه ها کلیدی وقت گیر مختلفی را مقصود بگیرند.
 
لغت ها کلیدی وقت گیر متعددی وجود داراست
 
معیار جستجوی ماهانه کلمه ها کلیدی وقتگیر خیلی زیاد وجود ندارد، بدین ترتیب شاید هر کلمه و واژه کلیدی وقتگیر نتواند ترافیک قابل توجهی برای تارنما شما ساخت‌و‌ساز نمایند؛ البته در قبال برای هر حوزه کاری، تعداد متعددی از این عبارت‌ها وجود داراست که میتوانید روی آن‌ها سرمایه‌گذاری نمائید. با زیاد شدن این لغت ها مقصود و جايگاه به دست آوردن در آن‌ها، به طور کلی می توانید یوزرها متعددی را به تارنما خویش جذب نمایید.
 

رندر کردن سمت کلاینت

 

 
رندر کردن سمت کلاینت
 
هر تارنما رندر گردیده بوسیله کلاینت به مقدار قابل توجهی جاوا اسکریپت برای بارگیری در مرورگر نیاز داراست. در‌صورتی‌که جاوا اسکریپت ارسال گردیده به مرورگر را باصرفه نکنید، استفاده کننده ممکن میباشد تا هنگامی که جاوا اسکریپت دانلود و اعمال نشود، هیچ محتوایی را در برگه ببیند یا این که نتواند با  آموزش سئو مشهد آن تعامل داشته باشد.
 
در هنگام ساختن سایتی که در سمت کلاینت رندر میشود، با صرفه‌سازی‌های تحت آموزش سئو در مشهد  را در حیث بگیرید:
 
به دست کم رساندن جاوا اسکریپت ضروری
به کار گیری از رندر سمت سرور
پیش‌-رندر کردن
تفاوت LCP وFCP چیست؟
دو گزینه از مهم ترین معیارهای عملکردی که میتوانید اندازه‌گیری نمایید عبارتند از:
 
«First Contentful Paint (FCP)» |اولی رسم معنادار شیت
«Largest Contentful Paint (LCP)» |اولی رسم محتوایی
این دوتا به شما می گویند که به صورت میانگین ​​چقدر ارتفاع میکشد تا عنصرها هر کاغذ بار گذاری شوند. با کاهش آنان، میتوانید سرعت تارنما را در مجموع بهبود ببخشید.
 
«FCP» ترازو اساسی‌تری نسبت به «LCP» میباشد و می‌اقتدار اذعان کرد «LCP» بر روی سرعت ارائه محتوای مهم متمرکز میباشد، در حالی که «FCP» بر روی سرعت تحویل محتوای اولیه تمرکز داراست و هر دو آن‌ها یک برهان اساسی برای تجارب کاربری محسوب میشوند.
 
توده‌بندی
 
«LCP» بغرنج میباشد و مجال‌بندی آن میتواند پایین اثر کارداران زیادی قرار گیرد. البته در صورتی در لحاظ داشته باشید که با صرفه‌سازی «LCP» در رتبه اولیه مرتبط با با صرفه‌سازی منابع میباشد، می تواند به صورت قابل توجهی عمل را معمولی فرمائید.
 
باصرفه‌سازی «LCP» را می‌قدرت در چهار مرحله خلاصه کرد:
 
اعتقادوباور نتایج نمائید که منبع «LCP» هر چه زودتر بارگیری میشوند.
اعتقاد نتیجه ها فرمایید که عنصر «LCP» میتواند به محض اتمام بارگیری منبع آن، رندر گردد.
فرصت بار گذاری منبع «LCP» را تا جایی که می توانید سوای حیف کردن چگونگی کاهش دهید.
گواهی «HTML» اول را در سریع ترین مجال ممکن تحویل دهید.
در حالتی‌که بتوانید این فرایند را در صفحه های خویش به‌صحت اجرا دهید، پس بایستی مطمئن باشید که تجارب لود با صرفه را به یوزرها خویش ارائه می‌دهید و می بایست آن را در امتیازات «LCP» حقیقی خویش ببینید.
 
KPI seo یا این که سئو KPI چیست؟
در دیجیتال مارکتینگ هم مانند بقیه ناحیهها و یا این که به صورت ظریف‌خیس در بهینه سازی، فاکتورها و معیارهایی وجود دارا‌هستند که شما توسط آنها می توانید کوشش خویش را در آن حوزه بسنجید. این فاکتورها به طور خلاصه KPI نامیده می شوند. KPI خلاصه Key Performance Indicators به معنای شاخص‌های کلیدی سعی میباشد.
 
همان گونه که از نامش پیداست، این شاخص‌ها به شما اذن می دهند که ملاحظه کنید آیا کوشش‌های شما در بهینه سازی به فیض رسیده میباشد یا این که نه. سوای این شاخص‌ها نمی‌توانید کارامدی کمپین‌های خویش را معلوم نمائید و به تبع آن در صورتیکه در مسیر صحیحی نباشید، موفقیتی هم نتایج نخواهد شد.
 
KPIهای seo می بایست پایه استراتژی شما‌را تشکیل دهند و هم تحت عنوان معیاری جهت اندازه‌گیری معیار توسعه و گسترش و هم تحت عنوان ابزار گزارش‌دهی شغل نمایند. درپی این مقاله پس از اینکه سراغ التفات تعقیب کردن شاخص‌های کلیدی عملکردی بهینه سازی رفتیم، اشکال آن را هم پژوهش خوا‌هیم کرد.
 
عنایت KPI در seo
اکنون که فهمیدیم KPI seo چیست، می بایست سراغ التفات آن برویم و ببینیم تعقیب کردن این معیارها چه‌گونه می تواند ما‌را در وصال به اهدافمان یاری دهد. در تحت به 4 بهره اساسی پژوهش این شاخصه‌ها اشاره میکنم:
 
اذن میدهد برگشت سرمایه بهینه سازی را اندازه بگیریم.
اذن میدهد مجال‌های ارتقای سئوی وب سایت را پیدا کنیم.
اذن میدهد واحد سنجش توسعه را نسبت به اهدافمان معین ‌کنیم.
اذن میدهد عملکرد‌هایمان را در seo حق تقدم بندی ‌کنیم.
غایت غرض بخش اعظمی از KPIها در بهینه سازی تعبیر و تفسیر این پاراگراف میباشد که «در حالتی‌که چیزی را نتوانید اندازه بگیرید، نمی‌توانید آن را افزایش دهید!». پس به صورت کلی اشکال شاخص سعی KPI بهینه سازی به شما اذن اندازه‌گیری و پیرو ارتقای موقعیت آن را میدهد.
 
شاخص‌های کارایی KPI در بهینه سازی
اینکه در seo می بایست کدام یک از شاخص‌ها را دنبال کنیم می تواند در اکثری از مواقع سرگردان‌کننده باشد. زیرا تعداد این KPIهای seo تا 50 شاخص هم میرسد. ولی لزوما کلیه آن ها کاربردی نیستند و ترازو قابل قبولی برای سنجش کوشش شما نخواهند بود. درپی به 12 شاخص KPI در بهینه سازی اشاره می کنم:
 
برگشت سرمایه (ROI)
 
به طور تقریب در هر دستیابی‌وکاری، مقصود آخری یک استراتژی seo برگشت سرمایه میباشد. اکنون می خواهد این سرمایه باطن مجموعه خویش سازمان خرج گردیده باشد یااینکه با برون‌سپاری به تاکسی‌ها. در غایت مقصود این میباشد که بیشتر از آنچه که خرج شد‌ه‌است، برگردد.
 
ردیابی و تعقیب کردن شاخص ROI در عمل‌های سئویی شما بسیار حیاتی‌ست و یک ادله معمولی هم بیشتر ندارد زیرا شایسته ترین واحد سنجش سنجش توفیق به حساب میآید. این میزان در واقع نشانه می دهد که چقدر از خرج کردتان بیشتر نفع داشته‌اید. مشاهده مقدار ROI ولی فرصت‌بر میباشد و قادر است از 6 تا 12 ماه یا این که حتی بیشتر ارتفاع بکشد.
 

تفاوت استراتژی محتوا با بازاریابی محتوا را بشناسید

در شرایطی که در یک‌سری وقت پیشین عبارت بازاریابی محتوا یا این که ساخت‌و‌ساز محتوا به گوش شما نخورده باشد، احتمالاً برای این بوده که در دفتر خویش حضور نداشتید و به تعطیلات رفته آموزش سئو مشهد بودید. چرا‌که امروزه دیگر هر تجارت آنلاین (و آفلاینی) درباره بازاریابی محتوا حرف می‌نماید. ولی استراتژی محتوا چطور؟ آیا تا به هم اکنون این واژه و کلمه به گوشتان خورده میباشد؟ آیا هیچ ایده‌ای دارید که استراتژی محتوا به چه معناست؟
 
در دنیای بازاریابی اینترنتی، عبارت بازارایابی محتوا به‌سرعت در درحال حاضر تبدیل شدن به یکی لغت ها لبریز مصرف میباشد. ولی هیچ شکی هم وجود ندارد که بازاریابی محتوا امری بسیار اساسی آموزش سئو در مشهد و ضروری برای هر تجارت اینترنتی میباشد و همگی اقداماتی که یک تجارت آنلاین در‌این راستا اجرا می دهد تاثیرگذار خواهد بود. ولی عبارت استراتژی محتوا نیز به اندازۀ بازاریابی محتوا اصلی میباشد، با اینحال کمتر کسی به آن اشاره می‌نماید.

در حال حاضر ممکن میباشد این پرسش برای شما پیش بیاید که مگر استراتژی محتوا به عبارتی بازاریابی محتوا وجود ندارد؟ پاسخ سریع به پرسش شما این میباشد: نه! استراتژی محتوا یک عبارت بسیار دانش آموز میباشد و موردها بسیار متعددی را مشتمل بر میشود. در حالی که بازاریابی محتوا فقط بر روی یک بخش از استراتژی محتوا تاکید دارااست.

 
فهم تفاوت بازاریابی محتوا و استراتژی محتوا و همینطور کیفیت کارکرد این دو در کنار یکدیگر، از بنیادی‌ترین نیازها برای توفیق کسب و کار آنلاین شماست. پس در‌این نوشته‌ی‌علمی میخواهیم تفاوت‌های در میان این دو عبارت را کاوش کنیم و در عین اکنون ارتباط دربین آن‌ها‌را توضیح دهیم.
 
استراتژی محتوا چیست؟
 
 
با یک جستجوی بی آلایش در سایت ویکیپدیا به تعریفی معمولی از استراتژی محتوا می رسیم: «طراحی برنامه، پیشرفت و مدیر محتوا-چه به طور نوشتار و چه در رسانه‌های دیگر». به عبارت دیگر می‌قدرت اظهار کرد که استفادۀ صحیح از محتوا در بخش‌ها و بعد ها گوناگون یک کسب و کار را استراتژی محتوا می گویند.
 
استراتژی محتوا اشاره به مراحل ایجاد،‌ ذخیره و توزیع محتوا طبق نرم افزار‌ای سازمان‌یافته، حول محوری مشخص و معلوم و برای مخاطبانی از گذشته رقم خورده میباشد. توفیق این فرایند بایستی در آحاد چرخۀ قدمت محتوا، مبتنی بر شاخص‌های روشنِ عددی اندازه‌گیری گردد. استراتژی محتوا شما بایستی هویّت محتوا از نظر ساختار و مدل را معین کند و چارچوب‌های محتوا را برای کلیۀ دپارتمان‌های کمپانی انتخاب کند.
 
برای اینکه معنا استراتژی محتوا را به صدق شعور کنیم، بیایید فرض کنیم که میخواهیم یک منزل بسازیم. برای تشکیل داد منزل، آغاز به طرح و نقشه نیاز داریم. نقشه‌‌های ساختمانی، طرح‌هایی لبریز جزئیات می باشند که کل بعد ها و زوایای تشکیل داد یک منزل را قبل از آنکه پی‌ریزی و عملیات تولید استارت خواهد شد، به ما آرم می دهند. این طرح‌ها و نقشه‌ها، اندازه‌های ظریف، جای لوله‌کشی‌ها و سیم‌کشی‌ها، حتی محل ظریف نورگیری اتاق‌ها، در و پنچره‌ها را به ما آرم میدهند.
 
می قدرت بیان کرد، استراتژی محتوا در واقعیت مساوی همین طرح‌ها و نقشه‌ها در قضیه ایجاد محتوای یک کسب و کار میباشد و آرم میدهد که چه‌گونه می بایست از محتوا چهت نیل به هدف ها تجاری بهره برد.
 
استراتژی محتوا چه مواقعی را مشمول میشود؟
یک استراتژی محتوایِ بهتر و ظریف به آحاد سوال های مربوط به به کارگیری از محتوا جواب میدهد. سوالاتی از قبیل:
 
چرا محتوای فعلی بایستی منتشر گردد؟
با نشر این محتوا به کدام سمت میرویم؟
این محتوا چه وقتی می بایست به مخاطبان نماد داده گردد؟
مشتریان ما چه افرادی می باشند؟
از این محتوا انتظار چه برخورد هایی را داریم؟
بعد از تکثیر این محتوا، چه کاری می بایست ایفا دهیم؟
وقتی که شما جواب بعضی از این سوال های را پیدا کردید، فرصت آن میباشد که برای سوال های اصلی‌تری نیز جواب بیابید:
 
مخاطبین شما به چه نوع محتوایی نیاز دارا هستند یا این که چه نوع محتوایی را از شما انتظار دارا هستند؟
چه کسی محتوای شما‌را ساخت و ساز و منتشر می‌نماید؟
هرچند وقت یکبار محتوای تازه ایجاد میگردد؟
برخورد مخاطبان نسبت به محتوای شما چیست؟
سوال هایی که در‌این نوشته ی علمی فهرست گردیده اند، مورد ها مهمی می باشند که در هنگام تدوین استراتژی محتوا می بایست در لحاظ گرفته شوند. این پروسه مستلزمِ وقت گذاشتن، استیناف، اندیشه و اپ‌ریزی ظریف میباشد. با تولید یک استراتژی محتوای ظریف و خوب، خواهید دانست که چه گونه می بایست از محتوا چهت نیل به هدف ها تجاری خویش به کار گیری نمائید.
 
همینطور بسیار اساسی میباشد که استراتژی محتوای خویش را در زمان‌های وقتی مشخص و معلوم آپ تو دیت فرمایید. صحت دارد که تغییر‌و تحول ندادن استراتژی محتوا در وقت شما صرفه‌جویی می‌نماید، ولی اینکار در وقت گیر برهه زمانی بیزنس شمارا به خطر می اندازد. به دلیل آنکه نیازها و منظور‌های مخاطبان شما مرتباً در حالا تغییر‌و تحول میباشد. بدین ترتیب توصیه میکنیم هر سال استراتژی محتوای خویش را تغییر‌و تحول دهید و در شکل نیاز حتی محتواهای خویش را نیز بروز نمایید.
 

متاتگ تیتر را با واژه و کلمه کلیدی شروع فرمائید

 

 
مهم‌ترین و وسیع ترین روشها عبارتند از:
 
متاتگ تیتر را با واژه و کلمه کلیدی استارت فرمائید
36 درصد از کارشناسان seo معتقدند که تگ تیتر مهم‌ترین عنصر بهینه سازی میباشد. اما در مهم‌ترین فاکتورهای مرتبه بندی گوگل در سال 2022 نیز التفات این متاتگ را توضیح داده ایم. به طبع تگ تیتر هر کاغذ را با واژه و کلمه کلیدی منحصربه‌فرد مرتبط با به عبارتی کاغذ آموزش سئو مشهد  شروع نمایید.
 
از عبارات کلیدی در گزاره اولیه متن به کارگیری نمایید
گوگل 100-150 واژه نخستین ورقه شمارا بسیار اساسی می‌داند. براین اساس، مطمئن گردید که واژه کلیدی خویش را یک توشه درین جمله وارد آموزش سئو در مشهد  نموده اید.
 
از پیوند های داخلی به کار گیری فرمایید
زمانی یک محتوای جدید می نویسید، ملاحظه کنید آیا میتوانید به 2-5 ورقه دیگر در وبسایت خویش لینک دهید یا این که نه. در لینکهای داخلی ، از انکرتکست مربوط به کلمه ها کلیدی استعمال نمایید.
 
لینک و پیوند های خروجی در کاغذ درج فرمائید
باور نتیجه ها فرمائید که در نوشته‌ی علمی خویش به یکسری تارنما دارای اعتبار پیوند خروجی داده اید (برای مثال: ویکی پدیا). اینگونه روشی به گوگل میگوید که محتوای شما قابل متکی بودن و جامع میباشد و داده ها معتبری دارااست.
 
محتوای تارنما را مرتبا رسیدگی نمایید
یکی شیوه های بهینه سازی همین گزینه میباشد. محتوایی که در SERP ها درجه ای ندارد را حذف نمایید یا این که بهبود دهید. بصورت دائمی محتوای دیرین وب سایت را نظارت فرمایید و مرتبا در جهت خوب شدن بروزرسانی فرمائید.
 
حذف محتوای غیر ضروری سبب ساز می شود محتوای ارزشمندتری در وب سایت شما شکوفا خواهد شد و بدرخشد.
 
تصاویر را باصرفه فرمائید
برای امداد به گوگل جهت فهم و شعور تصاویر جان دار در محتوای تارنما، بایستی اسم تصاویر و تگ های alt خویش را باصرفه نمایید.
 
به چه شکل این فعالیت را ایفا دهیم؟ از نامی به کار گیری نمائید که توضیح مختصری از تصویر بدهد. همینطور متاتگ alt یا این که متن جایگزین را بصورت توصیفی و با استعمال از لغات کلیدی درج فرمایید.
 
اعتنا: تصاویر باصرفه گردیده به شما امداد می نمایند در جستجوی عکس ها نیز مرتبه نیکی دستیابی فرمائید.
 
طریق های seo تکنیکال
سئوی فنی یا این که تکنیکال آن تیم از طریق های seo می باشند که به باصرفه‌ سازی ساختار وبسایت اشاره دارا هستند و به موتورهای کاوش امداد می‌نماید تا اینترنت‌ تارنما شمارا به نحوه‌ای مؤثرتر رسیدگی و ایندکس نمایند:
 
سرعت لود وب سایت
داشتن یک سایت نماید یک کدام از اشتباهاتی میباشد که می‌تواند استراتژی سئوی شما‌را وخیم نماید. درصورتی که وبسایت شما 2 ثانیه بیشتر ارتفاع می‌کشد تا بار گذاری خواهد شد، نرخ پریدن یوزرها، 103٪ ارتقا می‌یابد. شایسته ترین شیوه رسیدگی سرعت تارنما به کار گیری از ابزار page speed insights گوگل میباشد.
 
پیوند های شکسته داخلی و فرنگی را رفع فرمایید
پیوند های شکسته صرفا یک چیز دارا‌هستند – تجارب کاربری ضعیف. لیست لینکهای خروجی و داخلی شکسته را در گزارش نظارت وب سایت خویش پژوهش نمائید و آن‌ها را اصلاح یا این که حذف فرمائید.
 
مطمئن گردید که تارنما شما برای تلفن همراه مطلوب میباشد
آیا می‌دانید گوگل در سال 2019 برای کلیه سایتها ورژن گوشی را حق تقدم خویش برای سکو بندی می داند؟ در‌حالتی که ورژن تلفن همراه تارنما، با صرفه نباشد ، جايگاه خیر و خوبی استحصال نمی کنید و حتی یوزرها موبایلی که از موتور کاوش استعمال میکنند و تعداد متعددی دارا هستند را از دست میدهید. خصوصیت طراحی وب سازگار با گوشی را مطلقا بخوانید.
 
مطمئن گردید که از HTTPS به کار گیری میکنید
این آیتم از مهم ترین دست اندرکاران آنالیز لیست و طریق های seo میباشد. در‌حالتی که از رمزگذاری HTTPS در وبسایت خویش به کارگیری نمیکنید، وقت آن رسیده میباشد که‌این شغل را اعمال دهید. HTTPS از سال 2014 یک ادله درجه بندی بوده میباشد.
 
از ساختار URL مطلوب استعمال فرمایید
ساختار URL سازگار با seo به موتورهای کاوش این قابلیت و امکان را می‌دهد که به راحتی صفحه ها شما‌را بخزند و ادراک نمایند. نشانی کاغذ بایستی توصیفی و معمولی باشد.
 
نقشه وب سایت ساخت‌و‌ساز نمایید
نقشه تارنما به به گوگل اعلام میکند که شما کدام صفحه های و مطالب را مهمتر می‌دانید و داده ها مهمی درخصوص صفحه های اساسی به ربات های کاوش گر ارسال می‌کنید.
 
گوگل از پوسته های متفاوت نقشه وب سایت جانبداری می نماید که XML بیشترین به کار گیری را دارااست. همینطور نشانی نقشه تارنما را در فولدر robots.txt نیز قرار دهید.
 
یک پوشه Robots.txt ساخت فرمایید
پوشه robots.txt اینترنت‌ وبسایت شما، فولدر‌ها و صفحاتی را که خزنده‌های اینترنت می بایست رسیدگی و ایندکس نمایند را معلوم میکند. شما به امداد این پوشه دسترسی گوگل به وبسایت را رئیس می کنید.
 
عمق کلیک صفحه ها اصلی را نظارت فرمائید
هر چه یک ورقه عمیق خیس باشد، احتمال اینکه موتورهای کاوش یا این که یوزرها آن را پیدا نمایند کمتر میباشد. اعتقاد و باور نتیجه ها فرمایید که صفحه ها برای دسترسی به آن ها بیش تر از سه کلیک نیاز ندارند.
 
نظارت فرمائید گوگل چه طور ورقه شما‌را مشاهده می نماید
درصورتی که گوگل نتواند کاملا به ورقه شما دسترسی داشته باشد، در حاصل جايگاه بندی نمی‌شود. از خصوصیت “Inspect URL” کنسول جستجوی گوگل به کار گیری فرمایید تا صفحه ها وب سایت را از نظر گوگل مشاهده کنید.
 
داده های ساختاریافته را اضافه فرمائید
نشان گذاری داده های ساختار یافته یکی طریق های seo میباشد در سال 2022 قیمت بیشتری پیدا نموده است. در شرایطی‌که از داده های ساختار یافته استعمال نمیکنید، سریعا دست به شغل گردید.
 
شیوه های بهینه سازی سوا کاغذ
پس از توضیح آنالیز لیست نحوه های seo تکنیکال و داخل کاغذ دفعه به فاکتورهای سوا کاغذ می‌رسد. مهم ترین اقداماتی که می بایست درین نصیب اعمال دهید عبارتند از:
 
صفحه ها و حساب های منحصربه‌فرد در شبکه‌های‌مردمی ساخت‌و‌ساز نمایید و با کاربرا تعامل داشته باشید.
مسلما در لینکدین یک حساب ساخت نمائید، این رسانه مختص بیزنس می‌باشد.
پادکست مهمان ساخت‌و‌ساز نمایید (به شما قابلیت و امکان میدهد مستقیماً با شنوندگان پادکست از روش سایت های دیگر در امر باشید)
در پینترست شغل فرمائید و تصاویر تولیدات، پروژه ها، مثال امور یا این که سرویس ها خویش را به اشتراک بگذارید.
برای توسعه و گسترش رابطه ها در وب لاگ ها حیث دهید.
در روزنامه ها شرکت کردن نمائید.
رویدادهایی را که میتوانید از آن ها جانبداری مالی نمایید، کاوش فرمائید.
Google My Business را فعال‌ساز‌ی نمایید و تجارت خویش را از روش گوگل معرفی نمائید.
بک لینک و پیوند های کیفیت عالی اخذ نمائید.
مقاله ها و مطالب کاربردی ایجاد فرمایید و از سایتهای دیگر بخواهید آن را منتشر نمایند.
با تارنما هایی که به یوزرها محرک می دهند، تعامل فرمایید
مطالب تخصصی حوزه تجارت خویش را ساخت فرمائید
نمادها یا این که تصاویری تولید فرمائید که جذابیت داشته باشند تا بقیه وبسایتها از آن‌ها به کار گیری نمایند
 

قعده های نوشتن یک محتوای خوب

 

 
4. آزادانه بنویسید
زمانی که فراهم‌ی تهیه و تنظیم‌ی پیش‌نویس میباشید، سریع آن را جاری ساختن دهید. در زمینه‌ی گرامر، کاربرد، املای درست، گزینش کلمه و واژه یا این که حتی جر‌یان منطقی خیلی استرس نداشته باشید، مگر اینکه مولف
 آموزش سئو مشهد  بسیار با سابقه‌ای باشید.
 
درین مرحله، خیره کننده وجود ندارد که کلیه‌ی ایده‌ها، در مسیرهای کم عقل‌وار تکان نمایند. اشکالی ندارد. ذهن ها خویش را راجع‌به زمینه خارج بریزید و آنان‌را در پوسته عبارات مطرح نمائید و بعدا معلوم میکنیم که با آموزش سئو در مشهد  آن ها چه شغل کنیم.
 
در صورتی‌که با برخی از نکات مختلف که به طبع درین نصیب از محتوا مکان نمی‌گیرند، به نقطه پایان میرسید، آنان می توانند به یک ایده‌ی تازه تبدیل شوند. آن ها را به سیستم رویش ایده‌ی خویش منتقل فرمائید تا در جریان تایپ کردن وقفه‌ای ساخت‌و‌ساز نکنند.
 
5. با خودتان سخن بزنید
درصورتی که انگشتان شما روی برگه‌کلید جنبش نمی‌نماید، همت فرمائید با خودتان حرف فرمایید.
 
در صورتی درباره‌ی این قضیه با یک دوست، مشتری یا این که همکار حرف می‌کردید، چه چیزی می‌گفتید؟ هیچ‌یک از ما این خود باوری را نداریم که با صدای بلند در یک کافی‌شاپ با خویش سخن کنیم.
چه چیزی شما‌را در خصوص این زمینه عصبانی می‌نماید؟ چه چیزی شمارا ناامید می‌نماید؟ امید میکنید عموم چه کاری را متعدد جاری ساختن دهند؟ عادت کرده‌اید که چه کاری را غلط ایفا دهید؟ به چه شکل توسعه و گسترش کردید؟ هر چه سریع‌خیس گفته‌های خویش را یادداشت نمائید. نگران نباشید در صورتی روی کاغذ، احمقانه به حیث می‌رسند. ما فرصت متعددی برای حل آن داریم.
 
6. هرس کردن و نازک کردن
زمانی که یک تیم از لغات را در چارچوب خویش تایپ کردید، برای هرس کردن آن مهیا میباشید.
 
ایده‌ی مهم این پست چیست؟ کدام نصیب‌های این پست انرژی متعددی دارااست؟ آیا میتوانید آنان‌را به اولِ متن منتقل فرمائید تا پیشگفتار‌ای قدرتمندتر آماده فرمائید؟
 
کدام‌یک از بخش‌های این پست، به مکان دیگری وابستگی دارااست؟ به خاطر داشته باشید که آنان رشد ایده میباشند؛ براین اساس با براندن آنها از این نصیب، آن ها را از دست نمی‌دهید. بلکه در شرایطی‌که ساختار پیوند دهی داخلی تارنما شما به صحت چیده گردیده باشد، با ساخت و ساز لینک و پیوند در بین مطالب مرتبط می‌توانید توان تارنما خویش را ارتقاء دهید.
چیزی را که در غایت دارید، با صدای بلند بخوانید. چیزهای تعجب آور‌ وغریب، گزینش کلمه و واژه‌هایی غیرعادی و نکات متعدد و تصادفی، استارت به ظواهر شدن می‌نمایند. زمان فرصت هرس کردن اینجانب، دو تا سه موازی بیشتر از هنگامی میباشد که برای تایپ کردن پیش‌نویس اساسی صرف میکنم.
 
تا جایی که میتوانید آن را در تعدادی گرد هم آیی، هرس فرمایید. معمولا عالی میباشد از یک هرس عبور فرمائید. آنگاه بگذارید پست برای مدتی استراحت نماید و مجدد با چشمان نو به سراغ آن بروید.
 
زمانی که هرس میکنید در‌پی این موردها بگردید:
 
کلماتی که سوای تلف کردن مفهوم، قابل حذف شدن می باشند
ایده‌هایی که می توانند حذف شوند و به یک عمل مستقل بسط پیدا نمایند
کلماتی که به‌طور درست استعمال نشده‌اند یا این که میتوانند با لغات ظریف‌تری جایگزین شوند
ساختار جملا‌ت بغرنج‌ای که می توانند بی آلایش‌خیس شوند
لهجه فانتزی که قادر است معمولی و سرراست خواهد شد
شما با سپری شد مجال لیست خویش را تولید می کنید.
 
7. نهال‌های بیشتری بکارید
یک دستکاری بدون نقص برای ساخت‌و‌ساز یک شغل کیفیت عالی بسیار اساسی میباشد؛ ولی نقطه‌ای وجود داراست که شما روی آیتم‌ی «تکثیر» کلیک می کنید و به سراغ ایده‌ی آجل می روید.
 
به همین استدلال میباشد که یک روز‌نگار محتوای مداوم قادر است به نوآوری شما یاری دهد. اینگونه تقویمی داشته باشید، از آن حافظه بگیرید و قسمت آینده را استارت فرمائید.
 
تایپ کردن و باغبانی در یک چرخه رخداد میفتد. مدام با چیزهای جدیدی مواجه می شوید. در شرایطی‌که برای یک قسمت نوشته، استرس پیدا کردید که چرا آن‌طور که شما می خواهید نشده میباشد، این مطمئنا یک نماد میباشد که یعنی شما نیاز دارید بیشتر بنویسید.
نگرانی درخصوص نوشته‌های شما، ارتباطی به تایپ کردن ندارد. شماتت کردن خودتان برای کل خط مش‌هایی که در آن ها ناکامی خورده‌اید، ارتباطی به تایپ کردن ندارد. حتی دستکاری‌های بی‌نقطه پایان هم، جزء فعالیت تایپ کردن به اکانت نمی‌آیند.
 
بعضی وقت ها بخشی از نوشته که از آن هیجان‌زده نبوده‌اید، به بخش گزینه عشق و علاقه‌ی علاقه مندان تبدیل میشود. ما لزوما حکم کننده‌های فوق‌العاده‌ای نیستیم که بفهمیم کدام قسمت از یک نوشته، برای ما چقدر بهتر شغل می‌نماید.
 
ایده‌های بیشتری را عده نمائید. پرورش ایده‌ی آینده را آغاز فرمایید. بنویسید تاوقتی‌که به پایان برسد. هرس نمائید تا به شایسته ترین صورت چشم خواهد شد و همچنین ادامه دهید.
 

استراتژی محتوا

 

 
استراتژی محتوا
در حالتی که بخواهیم بدانیم که استراتژی محتوا چیست، نیاز میباشد اولیه با معنا واژه و کلمه استراتژی آشنا شویم. استراتژی در بزرگ ترین مضمون‌ خویش یعنی، ابزاری که اشخاص و یا این که سازمان‌ها از روش آن به غرض خویش مجاورت‌خیس گردیده و بتوانند آن  آموزش سئو مشهد  را فتح نمایند.
 
استراتژی مجموع تمرکز خویش را برای استحصال به غرض سازمان معطوف نموده است. سوای داشتن استراتژی، بازاریابی محتوایی ما باری به هر جهت جنبش می‌نماید. دیدنی میباشد بدانید که استراتژی محتوا انقدر اساسی میباشد که میتواند روی نام و نشان مارک شما و حتی سئوی تارنما شما نیز آموزش سئو در مشهد  تاثیر گذارد.
 
روزنگار محتوایی
شاید تصور کنید که وسیع ترین گرفتاری و نگرانی ساخت محتوا، کتابت و تایپ کردن آن میباشد. در شرایطی که به این شکل درنگ می‌کردید طاقت فرسا می بایست بگم که در نادرست بودید.در ساخت محتوا مواقعی نظیر ایده پردازی موضوعات، نوع کتابت متن، seo پست‌ها و... بسیار گزینه دقت میباشد.
 
روزنگار محتوایی و یا این که روزنگار سردبیری تقویمی میباشد که در آن جزئیات و طبقه بندی محتوا، مجال‌بندی‌ نشر محتوا، جایی که در آن محتوا بایستی قرار‌داده گردد (نظیر چهره‌بوک، اینستاگرام، توئیتر و یا این که...) و بطور کلی همگی شغل‌های بازاریابی را دربرمیگیرد.
 
روز‌نگار محتوایی یکی‌از شایسته ترین ابزارها برای ساخت و ساز نظم در استراتژی محتوا میباشد؛ این روز‌نگار همچون نقشه رویکرد برای گام برداشتن در مسیر صحیح و وصال به هدف ها سازمان میباشد.
 
فاز اجرای محتوا
این فاز مشتمل بر ساخت‌و‌ساز محتوا، تکثیر محتوا، صعود محتوا و تجزیه و بررسی و گزارش‌گیری می باشد که در‌این فاز، روند اپلیکیشن‌ریزی گردیده شرایط اجرایی و عملیاتی به خویش می گیرند.
 
ایجاد محتوا
پس از مقصود‌گذاری، معلوم شدن مخاطبین،نرم افزار‌ریزی و استراتژی محتوا و همینطور تدوین روز‌نگار سردبیری دفعه به ایجاد محتوا با اعتنا به نیازهای برآورد گردیده میرسد.
 
مراد از ساخت و ساز محتوا به گویش معمولی یعنی پیاده سازی، تایپ کردن، تشکیل داد کلیپ و ضبط آن و یا این که به‌طور کلی تشکیل داد هرچیزی که کاربر بتواند آن را شعور نماید و امکان نشر در وبسایت، کانال‌های اجتماعی(نظیر اینستاگرام، لینکدین و...) را دارا باشد و چهت نیل به هدف ها به‌طور بدون واسطه و یا این که غیرمستقیم به ما یاری دهد.
 
ایجاد محتوا یک چاقو دوسر میباشد، این خنجر می تواند رده سازمان شما‌را بالا برنده شود و یا این که درعین درحال حاضر منجر افول آن خواهد شد. یک محتوای کیفیت عالی و توانمند میتواند سبب ساز گردد seo تارنما شما و همینطور بازدید و بازنشر آن پست نیز ارتقا یابد. با ارتقاء seo مقام شما در صفحه های ابتدایی گوگل مستحکم‌خیس می‌گردد و سبب میگردد تا مخاطبین بیشتری از شما بازدید بعمل آورند و درنتیجه فروش شما ارتقاء یابد.
 
نشر محتوا
بعد از طی کردن فرایند نام برده، دفعه به نشر محتوا می رسد. زمانی که ما مخاطبین را بشناسیم، ترازو کار آن‌ها در کانال‌های متفاوت اجتماعی را نظارت کنیم و بدانیم مقصود ما چیست قادر خواهیم بود جهت تکثیر پست از روش تارنما، اینستاگرام، توئیتر و یا این که... تصمیم گیری نمائیم.
 
صعود محتوا
به هرگونه نرم‌افزار‌ریزی، تبلیغ و مبادرت درجهت بیشتر چشم شدن محتوا و درایت استفاده کننده از وجود آن محتوا صعود و یا این که رواج محتوا می گویند. ساخت‌و‌ساز و صعود محتوا دوبخش جدا ولی درعین حالا مرتبط باهم میباشند و نباید بعداز تکثیر پست آن را رها کرد.
 
تجزیه بررسی و گزارش‌گیری
یکی بخش‌های حیاتی تجارت شما میتواند همین قسمت تجزیه نظارت و گزارش‌گیری باشد. جایی که در آن بازخوردها، بازدید از تارنما، ترازو هنگامی که در وبسایت می‌باشند، لایک‌ها، کامنت‌ها و حتی شیر شدن‌ها رنگ و بوی اعداد به خویش می گیرد و می‌اقتدار فهمید که چقدر به مقصود سازمان مجاورت گردیده‌ایم و یا این که حتی کجای شغل را خطا رفتیم تا بتوانیم آن را اصلاح کنیم و کجای عمل را صحیح اجرا داده‌ایم تا بتوانیم آن نصیب را بهبود و تقویت کنیم.
 
اصل محتوا نویسی = جذب کاربر
 
مزایای بازاریابی محتوایی برای بهینه سازی
امروزه رقابت در صفحه ها گوگل و فضای مجازی پرورش دیده‌گیری داشته میباشد. کلیه اشخاص با موتور جستجو گر گوگل شناخت دارا هستند. شما به راحتی و با جستجویی بی آلایش در صفحه ها گوگل میتوانید جنس، مال و یا این که اطلاعاتی که مدنظرتان است را به دست آورید.
 
همانگونه که می دانید هنگامی مطلبی را در گوگل کاوش میکنید با وسعت وسیعی از صفحه های مواجه میشوید. دیدنی میباشد بدانید طبق واپسین پژوهش ها اشخاص معمولا در ورقه اولیه گوگل و در پنج پیوند اول پاسخ پرسش خویش را گرفته و یا این که متاع متبوع را پیدا می‌نمایند. به همین جهت رقابت چهت نیل به ورقه اولیه گوگل و تبدیل شدن به لینک و پیوند‌های اول گوگل بسیار داغ میباشد.
 
گوگل همواره در کوشش میباشد تا مطلوب‌ترین و کیفیت عالی‌ترین داده ها را در چنگ یوزرها و جستجوکنندگان قرار دهد و شما با ساخت محتوایی کیفیت بالا و داشتن سئوی تخصصی میتوانید شانس چشم شدن خویش را ارتقاء دهید.
 
همان طور که اشاره شد یک seo توانمند مستلزم محتوایی اثرگذار و کاربردی میباشد. عملا بهینه سازی سوای داشتن محتوا معنایی ندارد. جايگاه شما در صفحه ها گوگل با دقت به واژگانی که به کارگیری میکنید، انتخاب میشود. هرچه معیار لغت ها کلیدی شما بیشتر باشد و یا این که محتواهایی کیفیت بالا‌خیس ایجاد نمایید، زمان بیشتری برای ارتقاء مرتبه خویش خواهید داشت.
 
یکی‌از دیگر از دست اندرکاران اساسی جهت بهبود seo، اخذ پیوند میباشد. هنگامی که وبسایت‌های دیگری به وبسایت شما پیوند میدهند، گوگل شمارا تحت عنوان شخص و منبعی قابل یقین و دارای اعتبار تشخیص داده و منجر بهبود مرتبه شما می‌گردد. یک کدام از راه و روش های متدوال اخذ پیوند از وب سایت های دیگر، خرید رپورتاژ اطلاع رسانی میباشد، در شرایطی‌که محتوای رپورتاژ اطلاع رسانی شما نیز استاندارد باشد، اثر آن به شدت ارتقا پیدا می نماید.
 
اجرا شغل های نقل شده به ارتقاء بازدید و بهبود مرتبه تارنما شما یاری فراوانی می‌نماید. ولی نباید از این نکته غافل شد که گوگل به تارنما‌ها و منابعی که آپدیت و آپ تو دیت باشند، التفات بیشتری می دهد. بایستی همواره مطالب و اینترنت ‌تارنما خویش را به طور پیوسته به روزرسانی فرمائید. محتواهایی باکیفیت ساخت‌و‌ساز کرده و به طور آراسته آنها‌را به اشتراک بگذارید.
 
محتواهای دیرین و عدم نشر محتواهای تازه برای گوگل در معنای تعطیلی وب سایت و غیرفعال بودن شما میباشد به همین جهت عدم نشر محتواهای آپ دیت و آپدیت نبودن در وبسایت‌ها منجر کاهش دسترسی عموم و کاهش مرتبه شما میشود.
 
فیض گیری
بازاریابی محتوا موجب بهبود سرویس ها مشتری و ارتقاء بازدهی کاری مشاغل می شود. برای داشتن یک محتوای باکیفیت می بایست شم کنجکاوی استفاده کننده را بیدار کرد، احساسات او‌را برانگیخت و با شناسایی صحیح استفاده کننده و داشتن پرسونایی از مخاطبین و مشتریان بتوانید احساس اعتقاد را در مخاطبین نسبت به خویش ارتقاء دهید.
 
ساخت و ساز حس باور و پشت گرمی در مخاطبین و بازدیدکنندگان، درایت از مارک، بهبو بهینه سازی، جذب مخاطبین متناسب با نیاز، ارائه مطالب و به اشتراک گذاشتن محتواهای کاربردی و ساخت برهان برای رجوع اشخاص به تارنما شما و اشتراک گذاری محتواهای شما از مواقعی میباشد که قادر است سبب پیشرفت در عملکرد کاری شما و در فیض موجب رویش فروش و برگشت سرمایه شما گردد.
 
صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 صفحه بعد