x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

کاهش سرعت بارگذاری سایت

 این گزینه یکی‌از دیگر از موردها مهمی میباشد که به شما یاری می‌نماید تا متوجه گردید تغییر‌و تحول هاست چه تاثیری بر seo تارنما دارااست. جابجایی هاست تارنما به یک جای نو ممکن میباشد آموزش سئو مشهد بر سرعت لود تارنما برای یوزرها تأثیر بگذارد؛ به عنوان مثال، در صورتیکه اکثر بازدیدکنندگان دورتر از محل هاست اینترنت‌وب سایت معاش می‌نمایند، می تواند سبب ساز به کندتر شدن سرعت لود وب سایت برای آن ها گردیده و به نوبه خویش، روی فاکتورهای مرتبه بندی سرعت و تجارب برگه تأثیر بگذارد.

چاره کاهش سرعت لود تارنما بر تاثیر تغییر تحول هاست، این میباشد که سایت خویش را در جای های متعدد میزبانی نمایید؛ کانال‌های تحویل محتوا (CDN) اکثر وقت ها این شغل را جاری ساختن می دهند و بسته به پلتفرم میزبانی که از تارنما شما به کار گیری می کنید ممکن میباشد تا قبل از اینً روی یک‌سری سرور باشد.
مولر دراین باره ادامه میدهد:
یک کدام از تأثیرات عملی که ممکن میباشد متوجه گردید این میباشد که تکان‌های جغرافیایی بزرگتر قادر است بر سرعت بارگیری اینترنت‌تارنما برای یوزرها تأثیر بگذارد. به جهت فیزیک و کانال های کامپیوتری، دسترسی به سروری که به دور میباشد ممکن میباشد ارتفاع بکشد. بسته به ترازو قابل مشاهده بودن این زمینه، قادر است در سرعت و فاکتور درجه بندی تجارب کاغذ برای یک سایت نقش داشته باشد.
3. جای سرور برای seo محلی استعمال نمیشود
شاید این آیتم یه خرده برای شما غیرقابل ادراک باشد البته به هیچ وجه آیتم مشقت وجود ندارد. همان طور که می دانید، قسمت بزرگی از موتور جستجوی گوگل و اکران حاصل آیتم به کارگیری برای مخاطب مبتنی بر وضعیت جغرافیایی و seo محلی میباشد. حال چیزی که ممکن میباشد حیران کننده باشد این میباشد که آیا جای سرور انتخابی قادر است بر این فاکتور اساسی اثر بگذارد؟ پاسخ یک کلمه و واژه میباشد: نه!
جای هاست تارنما شما برای غرض گذاری جغرافیایی استعمال نمیشود؛ بدین ترتیب نتیجه ها جستجوی شما پس از تغییر‌و تحول هاست در یک حوزه‌ جغرافیایی خاص، زیر اثر قرار نخواهد گرفت.
مولر جواب خویش را به نقطه نهایی می‌رساند:
با اعتنا به seo، جای سرور برای مقصود‌یابی جغرافیایی به کار گیری آموزش سئو در مشهد نمی شود. در صورتی می‌خواهید سایت شما یوزرها را در یک جای خاص مقصود قرار دهد، بایستی از دامنه سطح بالای کد سرزمین یا این که پیکربندی مطلوب در کنسول جستجوی گوگل استعمال نمایید.

گوگل چه الگوریتم هایی دارد؟

 الگوریتم ونیز

تاریخچه این الگوریتم به سال ۲۰۱۲ برمی شود. این الگوریتم مرتبط با بهینه سازی آموزش سئو در مشهد محلی میباشد و حصول و کارهایی که به طور محلی شغل می نمایند، به وسیله این الگوریتم در سکو های فراتر قرار می‌گیرند. از مواقعی که در‌این الگوریتم دخیل میباشند، آی پی و وضعیت جغرافیایی تعریف‌و‌تمجید گردیده می باشند.
الگوریتم تازگی محتوا
الگوریتم تازگی محتوا یا این که Freshness Algorithm در سال 2011 بوسیله گوگل منتشر شد. احتمالا از اسمش پیش بینی زده باشید که مقصود این الگوریتم چیست؛ صحت دارد این الگوریتم محتواهایی را که نو خیس میباشند و به روزتر می‌باشند را در حاصل فراتر قرار می‌دهد. این الگوریتم یاری می نماید تا محتواهایی که ترند می باشند، ریلکس خیس در دسترس یوزرها قرار گیرند. به جز این بر روی محتواهایی مانند ارزش روز طلا و جواهرات، ارزش دلار و … اثر دارااست، خیر محتواهایی مانند امر قرمه سبزی! (به محتواهایی که داده ها آن‌ها اثبات میباشد و در حین فرصت تغییر‌و تحول نمی نماید، محتواهای مدام سبز میگویند، از جمله این محتوا مدام سبز وجود ندارد، به دلیل آن که الگوریتم های گوگل به طور پیوسته آپ تو دیت می گردد و نیاز میباشد که ما نو ترین داده ها را بدین نوشته‌ی علمی اضافه کنیم).
الگوریتم تازگی محتوا روی ۳۵ درصد از حاصل جستجوها اثر داشت.
الگوریتم پاندای گوگل
یکی از دیگر از الگوریتم هایی که در سال ۲۰۱۱ به وسیله گوگل رونمایی شد، الگوریتم پاندا میباشد. در سال ۲۰۱۶ این الگوریتم عضو الگوریتم هسته شد و به طور دایم در درحال حاضر نظارت تارنما ها میباشد. الگوریتم پاندا نیز مانند الگوریتم های دیگر، به محتوا دقت ویژه ای دارااست و محتواهای بی چگونگی و ناکارآمد را از نتیجه ها حذف می نماید و بیشتر در‌پی لایق سالاری میباشد؛ به‌این معنا که نتایجی را در شیت سرپ علامت میدهد که آمادگی‌اش را دارا‌هستند. آنچه که بیشتر از هرچیز اعتنا پاندا را جلب می نماید، سئوی آن پیج میباشد. پاندا با وبسایت هایی که هدفشان این میباشد که به تارنما های دیگر پیوند دهند و وب سایت هایی که محتوای کوتاه و بی کیفیتی دارا‌هستند و به نیکی نیاز مخاطب را رفع نمیکنند، طنز ندارد و در شکل مشاهده این تارنما ها، آنان‌را از نتیجه ها حذف می نماید. همت نمائید که صفحه های سایتتان را از دید تعداد لغت ها محتوایی (هر محتوای وقت گیر به معنای عالی بودن آن وجود ندارد، محتوا بایستی به نیکی به پرسش استفاده کننده جواب دهد و نیازش را رفع نماید)، لینک و پیوند های فرنگی و کیورد استافینگ (به کار گیری بیش تر از حد از کلمه ها کلیدی) تحقیق فرمائید و اشتباهات مو جود را حل نمایید تا بوسیله این الگوریتم به قعر حاصل گوگل دیپورت نشوید.
الگوریتم کافئین
در سال ۲۰۰۹ گوگل از داخل شدن یک کدام از مهم‌ترین الگوریتم هایش خبر بخشید، نسبتاً 1سال زمان برد که‌این الگوریتم استارت به عمل نماید. در سال ۲۰۱۰ این الگوریتم در گوگل به طور قانونی استارت به شغل کرد. کاری که‌این الگوریتم ایفا می بخشید، این بود که محتواهای کهن تارنما هایی که همیشه در حالا آپ تو دیت محتوایشان بودند را ایندکس نمایند.
قبل از آن که‌این الگوریتم وارد درجه بندی تارنما ها گردد، محتواهای آموزش سئو مشهد کهن به رنج ایندکس می شدند یا این که به هیچ عنوان ایندکس نمی شدند؛ به همین استدلال الگوریتم کافئین به طور بی واسطه جايگاه بندی وب سایت ها را تغییر و تحول نداد، ولی تارنما هایی که به محتواهای کهن خودشان هم قیمت می دادند و آن‌ها را آپ دیت می کردند، توانستند مرتبه های خوب نتیجه ها کاوش را به خودشان تخصیص دهند.

 

بهینه سازی در زمینه تجربه کاربری

 سرعت خویش را به مرتبه مناسب برسانید و تلاش داشته باشید که غلط های ۴۰۰را به پروسه کاهشی برسانید و این در این مورد منطقی میباشد که سرعت نقش کلیدی دارااست به دلیل آنکه هرچه سرعت بارگیری آموزش سئو مشهد تارنما شما بیشتر خواهد شد تجربیات شما ارتقا مییابد

 
از تجارب های حریف هایتان به کارگیری نمائید و با شغل خویش مقایسه فرمائید
این مقایسه را از کجا می بایست استارت نمائید؟شما باید اسم حریف کاری خویش را نوشته،و به نصیب navigation رفته و بر روی پاراگراف top pages کلیک نمائید در‌این بخش بهینه سازی گزارشی را در دست شما قرار می‌دهد که در آن مشهور ترین و آیتم پذیرش ترین صفحه ها حریف شما جای دارد،و در فیض می اقتدار اذعان کرد این ها صفحه های پربازدید در قسمت seo میباشد پس حریف شما در منطقه کاری خویش پیروز میباشد
 
طراحی وب خودتان را محاسبه و پژوهش فرمایید
درین نصیب شما ممکن میباشد در گیر مشکلاتی گردید،در‌این فرصت فقط کاری که می‌توانید اعمال دهید این میباشد که برای یافتن ایرادات کلیدی خویش یک تست جاری ساختن دهید و آن تست Crazy Egg در وب سایت خودتان میباشد، بعداز وارد شدن به سیستم این تست روی Create New کلیک کرده و بعداز آن آیتم Snapshot را تعیین نمایید و مورد آینده که Multiple Snapshots مورد انتخابی شما میباشد
 
در پی این تست شما بایستی حداقل سه (URL) گزینه پذیرش خویش از سایتتان را تصویب فرمایید و با سپری شد فرصت این مراحل را برای تمامیه صفحه های آیتم پذیرش خویش طی نمایید بعد بر روی کلمه و واژه (next ) کلیک کرده و بعداز آن برای به نقطه پايان رساندن تست با مرور همه مراحلی که از آنها عبور نموده اید شما می‌توانید بر روی پاراگراف (Create Snapshots) کلیک نمائید و بعد از آن با نصب یک اسکریپت ردیابی روی (Install Tracking Script) کلیک فرمایید .
 
اکستنشن Ubersuggest را روی مرورگر نصب فرمایید
با نصب این اکستنشن در زمان کاوش کردن در گوگل ،شما میتوانید اطلاعات را که مرتبه بندی گردیده اند را ملاحظه کنید زمانی در زمان شبانه روز از مرورگر گوگل به کار گیری فرمائید آموزش سئو در مشهد و لغات کاربردی که با منطقه کاری شما مقایرت دارا هستند را سرچ نمائید دو فاکتور اصلی را در Ubersuggest نظارت فرمائید
 
کاربردDomain score چیست؟
هرچه ترازو عددی درین بخش رو به ارتقا باشد،تارنما شما از معتبرتر شود
 

چطوری کنیبالیزیشن رو تشخیص دهیم؟

 کشف کردن صفحه های کنیبالیزیشن گردیده در تارنما هایی که آموزش سئو مشهد ساخت و ساز محتوا روزمره متعددی دارا‌هستند بسیار کاری مشقت بار و مشقت بار است البته حتما می بایست این صفحه های را پیدا کرد چون رفع این اختلال می‌تواند امداد بزرگی به رویش وبسایت شما داشته و همچنین جايگاه های شما‌را بهبود ببخشد.

 
1- یافت کردن از روش سرچ کنسول
برای اینکه صفحه ها کنیبال گردیده وبسایت خویش را پیدا فرمایید کافی میباشد تا گام های پایین را اجرا دهید تا بتوانید آنان‌را در سرچ کنسول خویش پیدا نمائید.
 
گام نخستین: رفتن به قسمت performance
گام دوم: جستجوی واژه کلیدی مد لحاظ (به عنوان مثال فراگیری تشکیل داد pbn)
گام سوم: مشاهده قسمت pages و رسیدگی صفحه ها لندینگ گردیده برای کلمه و واژه کلیدی مدنظر
 
 
2- پیداکردن صفحه ها کنیبال گردیده از روش سرچ در گوگل
برای این عمل کافی میباشد تا عبارت site: https://seoedu.ir pbn را در گوگل سرچ نمائید. در محل اسم وب سایت seoedu نشانی وب سایت خویش و به مکان واژه pbn واژه و کلمه کلیدی خویش را قرار دهید. آنگاه صفحاتی که احتمال کنیبال شدن در آنان وجود دارااست برای شما آورده می‌گردد. صفحاتی که کانسپت محتوایی یکسان دارا‌هستند را از اینجا میتوانید تشخیص دهید و چنین به رفع ارور کنیبالیزیشن خویش مبادرت فرمایید.
 
 
 
الان در تصویر بالا در واژه ساخت‌و‌ساز محتوا دربین گروه بندی و یک کدام از مقاله‌ها وب سایت ما ممکن میباشد کنیبالایز چهره دهد. در فیض در اینجا شایسته ترین مبادرت این میباشد که ورقه ای که میخواهیم در سکو های خوب قرار بگیرد و برگه غرض ما است را تعیین کرده و برای آن اقدامات ما یحتاج را جاری ساختن دهیم تا گوگل آن را تحت عنوان شیت مقصود تشخیص دهد.
 
چه طور اختلال کنیبالیزیشن را رفع کنیم؟
1- بی نیاز سازی محتوا داخلی صفحه ها
استارت فرمائید به بی نیاز سازی محتواهای صفحاتی که در گیر کنیبالیزیشن گردیده اند. با این عمل شما می‌توانید از لغت ها کلیدی خوب و مطلوب خیس در محتوا به کارگیری کرده تا با کراول شدن ورقه به وسیله گوگل تشخیص دهد که هر ورقه برای کدام واژه در نتیجه ها اکران داده گردد.
 
2- لینک و پیوند سازی داخلی در صفحه های کنیبال گردیده
شما میتوانید در کاغذ ای که عنایت کمتری برای شما داراست یک پیوند داخلی در پارگراف نخستین یا این که حتی خط اولیه محتوا به برگه اساسی و متبوع شما که میخواهید در واژه کلیدی جايگاه بگیرید پیوند داخلی بدهید.
 
3- پیوند سازی فرنگی شدید و کارکشته
با به کارگیری از پیوند سازی فرنگی زیاد و قادر می‌توانید به گوگل برسانید که برگه متبوع شما برای یک کلمه و واژه کلیدی کدام بوده و آن را به گوگل بفهمانید.
 
توجه داشته باشید این نحوه بسیار هزینه بردار میباشد و می‌توانید مخارج متعددی برای شما داشته باشد.
 
4- به کارگیری از تگ کنونیکال
با به کارگیری از تگ کنونیکال شما به گوگل می‌گویید ورقه ای که در آن از این تگ مصرف شده هیچ ارزشی نداشته و آن‌ها‌را بایستی به کاغذ ای که آیتم مقصود میباشد منتقل نماید. با استعمال از تکه کد ذیل می‌توانید از این تگ استعمال فرمائید.
 
 
 
نکته: این خط کد را درون برگه ای بگذارید که قیمت کمتری دارااست و آموزش سئو در مشهد به مکان کلمه و واژه a نشانی برگه ای را قرار دهید که قصد دارید گوگل آن را در مرتبه های اساسی اکران دهد.
 

تاثیر صفحات زامبی پیج بر سئو سایت

 همانگونه که اشاره کردیم، صفحه ها زامبی اثر منفی بر بهینه سازی وبسایت دارا‌هستند و بی آنکه حتی متوجه گردید موجب افت مرتبه تارنما شما خواهند شد. البته چطور و چه‌طور؟ در اکثری از مواقع آموزش سئو مشهد ممکن میباشد کلیه اصول مرتبط با بهینه سازی همانند لینک و پیوند سازی داخلی و فرنگی، تفحص لغت ها کلیدی و به کارگیری از آن‌ها در محتواها، سئو سرعت تارنما و غیره را به نیکی رعایت و اعمال کرده‌ باشید البته در برگه حاصل کاوش مرتبه مطلوبی استخراج نکرده‌اید. در اینجاست که می بایست به وجود زامبی پیج ها در تارنما خویش مشکوک گردید و پیرو یافت کردن و از دربین بردن آن ها باشید؛ چون این صفحه ها به ظواهر استاندارد، اعتبار بهینه سازی تارنما شمارا از در میان خواهند پیروزی. زامبی پیج ها صفحه های مرده‌ و بی اعتباری می‌باشند که قیمت سئوی آنان بسیار زیر میباشد؛ گوگل نیز برای انتخاب اعتبار یک سایت، بها همگی صفحه های آن را گزینه تحقیق قرار میدهد.

 
هنگامی که وبسایت شما دارنده زامبی پیج باشد تخت‌گاز بوسیله گوگل شناسایی گردیده و در مراحل سکو بندی در لحاظ گرفته خواهند شد. بدین ترتیب وجود صفحه های زامبی در وبسایت رابطه مستقیمی با میانگین کلی سئوی آن دارااست و موجب ارتقا نرخ پریدن یوزرها (Bounce Rate) و کاهش میزان دارایی خزش وبسایت خواهند شد؛ یعنی گوگل در طی مشخصی که به نظارت و ایندکس صفحه های تارنما شما تخصیص داده میباشد، سرگرم بررسی صفحه های بی قیمت یا این که به عبارتی زامبی پیج ها گردیده و از اعتبارسنجی صفحه ها اصلی بازمی‌ماند. به این ترتیب کشف کردن و از در میان بردن صفحه های زامبی قادر است بهینه سازی وبسایت شما‌را بهبود بخشد و سکو آن در کاغذ نتیجه ها کاوش را نیز ارتقاء دهد. شناسایی صفحه ها زامبی همینطور موجب ایندکس صفحه های پر ارزش، بهبود تجارب یوزرها و سئو دارایی نرخ خزش وبسایت شود.
 
چه‌طور صفحه های زامبی را پیدا کنیم؟
سوالی که اینک ممکن میباشد برایتان اتفاق افتاده باشد این میباشد که چه طور صفحه ها زامبی را پیدا کنیم و آن‌ها را از میان ببریم؟ برای کشف کردن زامبی پیج ها دو نحوه وجود دارااست که از روش آن ها به آسانی میتوانید این صفحه های مخرب را شناسایی کرده و برای از در بین بردن آن‌ها مبادرت نمائید.
 
نحوه نخستین
به کار گیری از گوگل سرچ کنسول (Google Search Console) روشی اثرگذار برای یافت کردن Zombie page میباشد که با به کارگیری از این ابزار می توانید خیلی سریع صفحه های زامبی تارنما خویش را پیدا نمائید. برای به کارگیری از گوگل سرچ کنسول می بایست پروسه ذیل را طی فرمایید:
 
آغاز وارد گوگل سرچ کنسول گردید و آیتم Performance (به معنای همت) را تعیین نمائید
بعد از اکران تلاش تارنما بر آیکون (+) کلیک کرده و آیتم Page را گزینش نمایید
درحال حاضر بایستی دربین دو مورد Filter و Compare بر روی مورد Compare(به معنای مقایسه) کلیک کرده و نشانی دو ورقه از وب سایت خویش را وارد نمائید. یک کدام از نشانی‌ها می بایست نشانی برگه‌ای باشد که به لحاظ شما همت خیر و خوبی داراست و نشانی دیگری نیز بایستی URL کاغذ‌ای باشد که ظاهرا کوشش بهتر و با صرفه‌ای ندارد و دارنده خصوصیات زامبی پیج میباشد
بعداز وارد کردن نشانی این دو ورقه، گوگل سرچ کنسول سعی آنان را با یکدیگر مقایسه خواهد کرد. در صورتی‌که هر مورد از این دو شیت تلاش ضعیفی داشته باشد و یا این که ترازو ترافیک آن تحت باشد، در‌این نصیب به راحتی قوی به شناسایی آن ها خواهید بود. آموزش سئو در مشهد به این ترتیب با کشف کردن صفحاتی که سعی باصرفه و قابل قبولی ندارند به آسانی میتوانید زامبی پیج ها را پیدا کرده و نسبت به برطرف کردن اختلال و یا این که حذف آنان مبادرت فرمائید.
 

نوایندکس کردن صفحات

 شیوه دیگر حذف صفحه ها ایندکس گردیده در گوگل به کار گیری از کد نوایندکس (Noindex) میباشد که مرور موجب حذف ورقه موردنظر شما از نتیجه ها جستجوی گوگل گردد. ولی کد دستوری آموزش سئو در مشهد نواینداکس چیست و چه کاربردی دارااست؟ ربات‌های کاوشگر گوگل قبل از کراول یک تارنما آغاز کدهای مرتبط با امرها آن را رسیدگی کرده و آنگاه صفحه های را ایندکس خواهند کرد. در موقعیت کلی همگی صفحه های یک وبسایت دارنده قابلیت و امکان ایندکس شدن میباشند و ربات‌ها به صورت خود کار آنان‌را ایندکس و در نتیجه ها جستجوی گوگل قرار می دهند.

 
البته با افزودن کد دستوری نوایندکس (به معنای عدم ایندکس) به صفحه های موردنظر خویش می توانید از ایندکس آنان دوری فرمائید؛ یعنی ربات‌های گوگل در مواجه با این کد دستوری بر روی یک برگه از رسیدگی و ایندکس آن اجتناب خواهند کرد. برای اعمال این عمل فقط کافی میباشد کد دستوری پایین را به قسمت head کاغذ موردنظر خویش اضافه فرمائید تا از ایندکس آن پرهیز فرمائید و یا این که چنانچه شیت موردنظر پیش از این بوسیله ربات‌ها ایندکس گردیده باشد نیز با به کار گیری از این کد به گذر زمان مجال از ایندکس گوگل بیرون شود.
 
به کار گیری از ابزار گوگل سرچ کنسول
شیوه رایج دیگر حذف صفحه ها ایندکس گردیده در گوگل استعمال از ابزار کاربری گوگل سرچ کنسول (Google Search Console) میباشد که تحت عنوان شایسته ترین طریق حذف url از گوگل شناخته می گردد. برای ایفا این فعالیت آغاز وارد سایت قانونی گوگل سرچ کنسول و اکانت کاربری خویش گردید و در حالتی که اکانت کاربری ندارید بایستی یک حساب در سرچ کنسول ساخت‌و‌ساز نمایید. هم اکنون از منوی سمت چپ آیتم Removals را گزینش کرده و آنگاه بر روی دکمه قرمز‌رنگ New Request کلیک نمائید. در ورقه نو و در قسمت Temporarily hide (حذف موقت) بایستی URL کاغذ‌ای که می خواهید از ایندکس گوگل بیرون خواهد شد را وارد کرده و بعد از آن بر روی مورد Continue کلیک فرمایید.
 
در نصیب New Requests خلال آیتم حذف فعلا کاغذ (Temporarily hide) دو مورد دیگر نیز وجود دارا‌هستند که آن‌ها نیز از ایندکس ورقه موردنظر پرهیز می‌نمایند. این دو آیتم مشمول:
 
Remove page from cache only: این آیتم اطلاعات دردسترس در ایندکس شیت را حذف خواهد کرد و بعداز آن گوگل برای اکران این شیت در نتیجه ها کاوش، تجدید حیث کرده و مجددا آن را آیتم رسیدگی قرار می دهد
Remove directory: این مورد خیر صرفا برگه موردنظر شما بلکه تک تک صفحاتی که url آن ها با url آن برگه استارت میشوند را نیز حذف خواهد کرد
ولی به‌این نکته نیز دقت داشته باشید که کاغذ موردنظر شما در‌این سه شیوه فقط به برهه زمانی 90 روز از شیت حاصل گوگل حذف می شود و برای حذف همیشگی شیت از گوگل می توانید یکی چهار مبادرت ذیل را جاری ساختن دهید:
 
نظافت کردن محتوا از کاغذ موردنظر؛ به گونه ای که 404 Error یا این که 410 Error برای یوزرها اکران داده گردد
به کارگیری از راز عبور جهت حفظ از برگه
استعمال از ابزارهای حذف URL جهت عدم ایندکس شیت به وسیله گوگل که‌این شیوه نسبت به دو طرز دیگر از امنیت بالایی منتفع وجود ندارد
اضافه کردن تگ نوفالو به کاغذ موردنظر
 
 
بدین ترتیب برای حذف صفحه های ایندکس گردیده در گوگل با استعمال از آموزش سئو مشهد ابزار Google Search Console بایستی به نکته حذف 90 روزه صفحه های اعتنا داشته باشید و در شکل میل آن‌ها را به طور مستمر از شیت نتیجه ها کاوش حذف کنید.
 

 

کلیدواژه هدف در پاراگراف اول

 هشدار: سعی نکنید محتوا را با لغت ها کلیدی مقصود اشباع فرمایید. امروز آموزش سئو در مشهد دیگر این طریق دیدنی به‌حیث نمی رسد. با این‌ حالا بسیار اصلی میباشد که از کلیدواژه اساسی در محتوا به کار گیری فرمائید؛ صرفا بایستی این عمل را به‌صورت طبیعی ایفا دهید. سفارش می گردد که کلیدواژه اساسی را در اول جمله محتوا در برگه در ۱۰۰ واژه و کلمه نخستین قرار دهید. درمورد راهنمای کمپین ریتارگتینگ، به‌راحتی میتوانید این عمل را اعمال دهید:

«راهنمای کمپین ریتارگتینگ به شما یاری می‌نماید تا با داشتن استراتژی صحیح ریتارگتینگ، بتوانید برای هر مرحله از مراحل خرید مشتری نرم افزار‌ریزی فرمایید و با پیشنهادهای دیدنی حیث آن‌ها‌را جلب فرمایید. به صورت نمونه، میتوانید با دادن کد تخفیف به اشخاصی که کالای شما‌را در سبد خرید رها کرده‌اند، آن ها را ترغیب به خرید فرمایید. هر چه محتوای تبلیغات شما فردی‌سازی گردیده خیس باشد، درصد تبدیل آنها به کلیک و خرید ارتقا پیدا می‌نماید.»
درین نمونه واژه کلیدی ما در گزاره نخستین حضور داراست.
۸. با صرفه‌سازی برچسب تیتر میانی (Heading 2)
تا اینجا ورقه را از نگاه برچسب H1 با صرفه‌سازی کرده‌اید؛ حال بایستی روی برچسب‌های تیتر H2 (یا این که حتی ۳ تا ۶) تصور کنید. برچسب‌های تیتر دارنده نوعی سلسله‌مراتب میباشند. مهمترین تیتر H1 میباشد و همین‌طور تا انتهای شیت می بایست به‌ترتیب مداقه از این برچسب‌ها حداکثر تا H6 سود بگیرید. در شرایطی که مداقه بعضی از این تیترها یکسان میباشد، از برچسب‌های H2  به کارگیری فرمائید و در شرایطی‌که داخل هریک از این قسمت‌ها زیرشاخه‌ای است، از H3 به کارگیری نمائید. نمی‌توانید لغات کلیدی را داخل کلیه عنوان ها H2 قرار دهید؛ ولی می توانید از صورتِ تغییریافته آن‌ها استعمال نمایید. در نمونه ما، میتوانید بعداز برچسب تیتر H1 و جمله پیشگفتار، تیتر تحت را با برچسب H2 قرار دهید:
راهنمای استخراج‌وکارها برای راه اندازی کمپین ریتارگتینگ
در اینجا، ما درواقع قضیه اساسی و تمرکز بر عبارت کلیدی را به‌روشنی نشانه میدهیم (راهنمای کمپین ریتارگتینگ)؛ بااین‌درحال حاضر، به کار گیری از یک تغییر و تحول و اضافه کردن واژه و کلمه‌هایی، به مخاطب آرم میدهد که غرض این راهنما حصول‌وکارها میباشند. برچسب‌های H2 را مختصر بنویسید و به‌ خاطر داشته باشید که نیازی وجود ندارد همیشه از واژه و کلمه کلیدی یا این که صورتِ تغییریافته آن به کارگیری نمایید؛ تنها این عمل را به شکلی اجرا دهید که پیام اساسی را منتقل نماید.
۹. به کارگیری از تصاویر و کلیپ
گذاشتن تصاویر و ویدیو در محتوا تأثیر مثبتی بر مجال توقف روی محتوا دارااست؛ براساس پژوهشی از Hubspot حدود ۸۰ درصد بازاریابان میگویند استعمال از کلیپ مجال توقف روی محتوا را در تارنما ارتقاء می دهد. آموزش سئو مشهد اضافه‌کردن کلیپ و تصاویر (که دربرگیرنده اینفوگرافی و نمودارها هم میشود)، منجر می شود که محتوا به‌راحتی خوانده گردد. این واقعیتی میباشد که اکثر اوقات ما از محتوای بصری خوب خاطر میگیریم. تردیدی وجود ندارد که در صورتیکه محتوایی با تصاویر همپا باشد، مارا بیشتر جذب می‌نماید تا هنگامی‌که محتوا چیزی جز متن ندارد.
 

تفاوت لندینگ پیج با دیگر صفحات سایت و ویژگی های خاص آن

 لندینگ پیج با دیگر صفحه ها وب سایت تفاوت داراست. در حالی که صفحه ها آموزش سئو مشهد دیگر هدف ها گوناگون داشته و استفاده کننده را به جست و جو در وبسایت تشویق می‌ نمایند، لندینگ پیج‌ ها صرفا یک غرض را دنبال می‌ نمایند. در واقع، همین تمرکز لندینگ پیج بر روی تنها یک غرض میباشد که آن را به شایسته ترین دلیل برای ارتقاء Conversion Rate تبدیل می‌ نماید.

در صورتی‌که تا کنون بدین قضیه اعتنا نکرده اید، می بایست بگوییم که لندینگ پیج های یک وبسایت با ورقه اساسی آن مختلف میباشد. موردی که جزو مهم ترین خصوصیت های کاغذ فرود می قدرت در لحاظ گرفت، این میباشد که لندینگ ها صرفا برای ارائه یک مقصود خاص پیاده سازی گردیده اند و در حالتی که که یک لندینگ، تعدادی گزینه را معرفی نماید، از نگاه سئویی فعالیت اشتباهی میباشد.+
همینطور در شرایطی‌که دقت کرده باشید، بایستی چشم باشید که کاغذ اساسی به صفحه ها دیگر لینک و پیوند می‌دهد تا بتواند مخاطب را به هر شیت مختص به هدفش پند نماید.
خصوصیت‌های یک کاغذ فرود یا این که لندینگ پیج (Landing Page) برای یک اینترنت‌وبسایت می تواند مشتمل بر مورد ها پایین باشد:
مقصود معین: یک لندینگ پیج می بایست یک غرض مشخص و معلوم داشته باشد، مانند جلب فروش، توده‌آوری آدرس اینترنتی، نام نویسی و غیره.
پیاده سازی جالب: پیاده سازی لندینگ پیج بایستی جالب و حرفه ای باشد تا دقت یوزرها را جلب نماید.
محتوای جالب: محتوای لندینگ پیج می بایست جالب و متنوع باشد و به یوزرها علت برای اجرا کار متبوع بدهد.
فراخوانی به مبادرت: لندینگ پیج بایستی به یوزرها فراخوانی به مبادرت داشته باشد، مانند خرید، نام نویسی، دانلود و غیره.
رابطه با تبلیغات: در‌صورتی‌که لندینگ پیج تحت عنوان بخشی از یک کمپین تبلیغاتی پیاده سازی شد‌ه‌است، می بایست رابطه و هماهنگ شدن با تبلیغات وجود داشته باشد.
آسانی و وضوح: لندینگ پیج بایستی معمولی و بدیهی باشد تا یوزرها به راحتی بتوانند غرض و پیام متبوع را فهم نمایند.
آزمایش و باصرفه‌سازی: لندینگ پیج بایستی آیتم آزمایش و باصرفه‌سازی قرار گیرد تا تلاش آن بهبود یابد.
هیبت‌های تماس: چنانچه نیاز به گردآوری‌آوری داده ها از یوزرها میباشد، هیبت‌های تماس یا این که هیبت‌های نام نویسی می بایست در لندینگ پیج قرار گیرند.
تعلق به محتوای اینترنت‌تارنما: در صورتی لندینگ پیج تحت عنوان بخشی از یک اینترنت‌تارنما پیاده سازی شد‌ه‌است، می بایست به صورت منطقی و هماهنگ با محتوای اینترنت‌وبسایت رابطه داشته باشد.
این خصوصیت‌ها میتوانند به یک لندینگ پیج یاری نمایند تا به شایسته ترین صورت ممکن از حیث پیاده سازی، محتوا و همت فعالیت نماید و هدف ها متبوع را به دست آورد.
 
11 گزینه از اصلی‌ ترین لندینگ پیج‌ ها
تا اینجای نوشته‌ی‌علمی متوجه شدید که لندینگ پیج چیست و چه کاربردی داراست. از آن‌ جایی که هر شیت فرود بسته به هدفی خاص پیاده سازی می‌ خواهد شد، این شیت می‌ تواند اشکال مختلفی داشته باشد که پیرو به معرفی آن‌ ها خوا هیم پرداخت.
 
1. برگه فرود Lead Generation
صفحه ها Lead Generation از موثرترین لندینگ پیچ‌ ها میباشند. غرض مهم این نوع کاغذ، خریدن و ذخیره نشانی اینترنتی و داده ها مخاطب میباشد. داشتن داده ها استفاده کننده به شما اذن میدهد تا بازاریابی بیشتری را روی مخاطب خویش ایفا دهید. این صفحه های معمولا بسیار بی آلایش می‌باشند و تمرکز اساسی بر روی عنوان برگه میباشد تا بتوانند با استعمال از آن استفاده کننده را به وارد کردن داده ها (CTA) در قبال تخفیف روی متاع، دانلود یک پوشه، و مورد ها شبیه، ترغیب نمایند.
 
2. کاغذ Splash
کاغذ اسپلش یک کاغذ موقت بوده که با پیاده سازی گرافیکی بالا، قبل از ورود به برگه وب سایت به مخاطب اکران داده می‌ خواهد شد. این کاغذ معمولا دارنده لوگوی تارنما میباشد و از آن برای گزینش لهجه، گزینش سن، تبلیغ، خوش آمدگویی، ورود به وب سایت، ایجاد کرد اکانت کاربری و غیره به کارگیری می‌ خواهد شد. این لندینگ پیج می‌ تواند در شکل پیاده سازی مطلوب، تعامل مخاطب با تارنما شما‌را ارتقاء دهد.
 
3. برگه فرود Click Through
این صفحه های فرود در کسب و کار الکترونیک کاربرد دارا هستند. درین برگه، با دقت بر دادن داده ها درباره جنس، مخاطب را ترغیب به خرید آن کرده و او‌را بدون واسطه به کاغذ ی فروش یا این که نام نویسی منتقل می‌ نمایند که‌این عمل نرخ نبدیل را ارتقا می‌ دهد. معمولا دعوت به کار درین صفحه های از روش کلیک کردن روی یک آیتم مانند “برای ادامه خرید یا این که برای نام نویسی در عصر اینجا کلیک نمایید” و جابجایی آن ها به درگاه پرداخت اجرا می گردد.
 
از برگه فرود Click Through می‌ قدرت برای تعریف یک فرآورده آموزش سئو در مشهد و ارائه جزئیات آن و متقاعد کردن بازدیدکنندگان و مجاورت‌ خیس کردن آن‌ ها به پروسه خرید بهره برد. آرم دادن بها و چگونگی متاع درین نوع لندینگ پیج، از التفات بالایی برخوردار‌است.
 

ارائه محتوا و عملکرد با کیفیت در همه پلتفرم‌ها

بایستی مطمئن گردید که محتوا و عملکردی که به یوزرها دسکتاپ و گوشی ارائه می‌دهید یکسان‌اند و چگونگی مشابهی دارا‌هستند. گوگل در سال 2018 ذکر کرد که استراتژی خویش را به mobile-first index تغییر‌و تحول خواهد اعطا کرد. بدین معنا که ورژن تلفن همراه وبسایت‌ها تحت عنوان مرجع اساسی در الگوریتم‌های درجه‌بندی گوگل آموزش سئو در مشهد به کارگیری می‌گردد.

 
برای وب سایت‌های واکنشگرا یا این که منحصر به فرد برای تلفن همراه که محتوای اکران داده گردیده در ورژن گوشی را کاهش می دهند این خبر بدی بود. اما گوگل هنوز فراهم وجود ندارد استراتژی‌اش را به mobile-first تغییر‌و تحول دهد. البته عالی این میباشد که برای اینگونه روزی مهیا باشید، به این دلیل‌که به زودی در سپتامبر 2021 این رخداد خواهد زمین‌خورد.
 
سرعت تارنما
مطالعات نماد می دهند که صفحه های با سرعت بار گذاری بالا، نرخ رخنه‌ وب سایت تحت‌تری دارا‌هستند و منجر ارتقا نرخ فروش می گردند. تارنما آمازون طی تحقیقی دریافته بود که با هر 100 میلی ثانیه کاهش در طول لود صفحاتش، واحد سنجش فروش 1 درصد ارتقاء مییابد. سرعت لود از سال 2010 تحت عنوان یکی‌از فاکتورهای اساسی سکو‌دهی گوگل در وبسایت‌های دسکتاپ اعلام شد. و از سال 2018 برای گوشی.
 
ولی با معرفی ابزار Core Web Vitals گوگل تاکید بیشتری روی التفات صفحه های با سرعت بالا گذاشت. بدین ترتیب در صورتی‌که قصد افزیش فروش از روش تارنما خویش را دارید، مسلما مطمئن گردید که صفحه ها سایتتان فرصت بار گذاری مقداری دارا‌هستند.
 
با صرفه‌سازی یک وب سایت برای داشتن سرعت بیشتر یک فعالیت تکنیکال به شمار می‌رود که دربرگیرنده ده‌ها و صدها مبادرت متفاوت ریز و درشت میباشد. ولی در کار با اجرای سه روشی که درپی توضیح خوا هیم اعطا کرد، می‌اقتدار اظهار کرد که نصیب عمده‌ی مسیر باصرفه‌سازی را طی خواهید کرد.
 
از یک کانال توزیع محتوا (CDN) استعمال فرمایید
به صورت سنتی، مسئولیت میزبانی و هاستینگ تارنما‌ها را سرورهایی که در جای ‌های متفاوت عالم بودند بر ذمه داشتند. در اینگونه سیستمی، ممکن بود هر کس قصد بازدید یا این که خرید از تارنما شمارا دارااست، مسافت‌ی بسیار متعددی با جای جغرافیایی سرور شما داشته باشد. که در‌این حالت، سرعت لود کاهش می‌یافت.
 
البته این نقص‌ را CDNها حل کردند. عوض اینکه وبسایت شما فقط به وسیله یک خدمت دهنده میزبانی گردد، محتوای جانور در سایتتان در کانال‌ای از سرورهای متعدد در جای ‌های متعدد دنیا قرار می گیرد. به‌این ترتیبت، هنگامی کاربری قصد بازدید از سایتتان را داشته باشد، قادر است به مجاورت‌ترین سرور مو جود متصل خواهد شد. بدین ترتیب فرصت انتظار برای اتصال به تارنما کاهش مییابد.
 
ضمن این، با اعتنا به اینکه CDNها محتوای جان دار در یک تارنما را کَش (cache) می‌نمایند، به طور خود کار، مجال لود کاهش مییابد. همینطور CDNها امکان این را دارا هستند که به صورت آموزش سئو مشهد بهتری وسعت‌های فراتر ترافیک را مدیر نمایند. این به‌این معنا میباشد که در صورتیکه با داشتن صرفا یک سرور قابلیت و امکان کاهش سرعت یا این که حتی کرَش کردن وبسایت در حین نقطع ی عطف ترافیک وجود داشت، با به کار گیری از یک CDN، حتی وسعت‌های بالای ترافیک تهدیدی برای سایتتان نخواهند بود.
 

فاکتورهای رتبه بندی گوگل

در حالتی که با seo آشنا باشید به طبع می‌دانید که دست اندرکاران و فاکتورهای مرتبه بندی آموزش سئو مشهد گوگل بسیار زیاد و متنوع میباشد. گوگل بیشتراز ۲۰۰ دلیل درجه بندی را در الگوریتم خویش به کار گیری می نماید. این دست اندرکاران اثر بی واسطه بر seo تارنما دارا‌هستند. البته این دست اندرکاران جايگاه بندی گوگل چه می باشند و چه‌طور بر کارایی های ما و شما برای بالا آوردن سایتمون با لغات کلیدی مرتبط اثر می‌گذارند. خب شما برای این گفت و گو اینجا می باشید ما درین نوشته لیست جامعی از دست اندرکاران درجه بندی گوگل را گردآوری کرده ایم.

 
برخی از کارداران رنکینگ و فاکتورهای مرتبه بندی گوگل ثابت گردیده اند. برخی دیگر دعوا برانگیز می باشند. و بعضی دیگر خیال و خاطر و تفکرات فسخ راجع به بهینه سازی می باشند. ما لیست جامعی از فاکتورهای اثر گذار بر سکو بندی گوگل را تهیه و تنظیم کرده ایم و به تازگی مجموع این لیست را برای سال ۲۰۲۳ آپ دیت کردیم. پس اذن دهید آغاز کنیم:
 
 فاکتورهای سکو بندی گوگل
 
فاکتورهای دامنه
 
 به عبارت دیگر گوگل از سن دامنه تحت عنوان یکی‌از فاکتورهای جايگاه بندی و رنکینگ استعمال می نماید، البته این آنقدر هم دلیل مهمی وجود ندارد. می قدرت بیان کرد عمر دامنه از عامل ها جايگاه بندی گوگل با مداقه تحت خیس به حساب می آید.
 
 اثر واژه و کلمه کلیدی در دامنه : واژه و کلمه ی کلیدی در اسم دامنه خلاف قبلی گسترش چندانی در seo ساخت نمی نماید، البته هنوز هم تحت عنوان یک فاکتور اثر گذار در بهینه سازی کار می نماید.
 
 واژه ی کلیدی تحت عنوان او‌لین واژه و کلمه در دامنه : دامنه ای که با واژه و کلمه کلیدی هدفش آغاز می شود، از وب سایت هایی که یا این که واژه و کلمه کلیدی در دامنه خویش ندارند یا این که واژه کلیدیشان در میانه یا این که انتها اسم دامنه میباشد، بسیار جلوتر میباشند.
 
 ارتفاع مجال تصویب دامنه : یک امتیاز طومار ی گوگل میگوید :
 
” دامنه های رسمی و باکیفیت اکثر زمان ها برای تعدادی سال پیش پرداخت می گردند، در حالی که دامنه های غیررسمی و تقلبی به‌تدریج برای بیشتراز 1‌سال خریداری می‌شوند. به این ترتیب تاریخ منقضی شدن دامنه میتواند در آجل تحت عنوان عاملی برای حدس رسمی بودن یک دامنه مصرف شود.”
 
 واژه و کلمه کلیدی در زیردامنه : شیت تخصصي Moz هم موافق میباشد كه یک واژه كليدی در زیردامنه مي تواند سبب ساز ارتقا درجه گردد.
 
 تاریخچه ی دامنه : سایتی که مالکیت پایداری ندارد یا این که یکسری توشه افت داشته میباشد ، بایستی به گوگل درخواست بدهد تا تاریخچه وب سایت را از جدید تهیه و تنظیم نماید و لینک و پیوند های مرتبط با دامنه را بلا تاثیر نماید. در غیر این شکل این دامنه، جریمه ی خویش را به مالک جدیدش منتقل می نماید.
 
 دامنه ی تطبیق ظریف (Exact Match Domain) : دامنه های تطبیق ممکن میباشد هنوز هم توسعه مقداری به شما بدهند، البته گر دامنه ی تطبیق ظریف شما یک وبسایت بی چگونگی باشد، در قبال آپدیت رسانی شکننده میباشد.
 
 Whois همگانی در مقابل محرمانه: داده ها Whois محرمانه می‌تواند در معنای “چیزی برای مخفی کردن” باشد.
 
مت کاتز در جایی می گوید: ” …زمانی اینجانب whois سری آن‌ها را ارزیابی کردم، کلیه سرویس ها حفظ از حریم فردی whois را داشتند که‌این نسبتاً غیر معمول میباشد. محرمانه کردن whois به خودی خویش بد وجود ندارد ولی هنگامی تعداد متعددی از این مفاد را باهم اخذ می کنید، شما اکثر وقت ها در زمینه‌ی یک رئیس تارنما بسیار متعدد از سایرین که صرفا یک وب سایت واحد دارا هستند، حرف می‌کنید.
 
 جریمه شدن صاحب و مالک : Whois  در صورتی‌که گوگل فرد خاصی را تحت عنوان اسپمر معرفی نماید، منطقی میباشد که همه تارنما های وابسته به آن فرد را به توجه تحقیق می نماید.
 
 سرایت کردن TLD میهن : داشتن کد کشوری با دامنه ی سطح بالا (.cn, .ir, .ca) همان گونه که میتواند باعث به ارتقای سکو وب سایت برای آن مرز و بوم خاص گردد، می‌تواند بضاعت و توان آن را در جايگاه بندی جهانی محصور نماید.
 
 دست اندرکاران جايگاه بندی گوگل مرتبط با سطح ورقه
 
استارت تگ تیتر با واژه و کلمه ی کلیدی : با استناد به Moz ، به حیث می رسد تگ های تیتر که با واژه و کلمه کلیدی استارت میگردند، عالی از آنهایی که واژه کلیدی شان در انتها میباشد، کار می نمایند.
 
 واژه ی کلیدی در تگ توضیحات : گوگل از متاتگ توضیحات تحت عنوان فاکتور جايگاه بندی بدون واسطه استعمال نمی نماید. با این اکنون، تگ توضیحات شما میتواند بر نرخ کلیک نسبت به جايگاه که یک فاکتور مرتبه بندی کلیدی میباشد تاثیرگذار باشد.
 
 واژه ی کلیدی در تگ H1 ظواهر می‌شود : تگ های H1، تگ تیتر ثانویه می‌باشند. طبق حاصل نتایج از یک تفحص ی مرتبط، گوگل خلال تگ تیتر یا این که Meta Title شما، از تگ H1 هم تحت عنوان یک فاکتور جايگاه بندی گوگل اثر گذار ثانویه استعمال می نماید.
 
 TF-IDF : این یک شیوه جذاب برای اعلام کردن ” هر تعدادی وقت یکبار یک کلمه و واژه ی خاص در یک گواهی ظواهر میشود؟ ” میباشد. هرچه بیشتر این واژه در کاغذ ظواهر خواهد شد، احتمال اینکه ورقه مرتبط با آن واژه باشد هم بیشتر میباشد. احتمالاً گوگل از ورژن توسعه یافته  TF-IDF به کارگیری می نماید.
 
 ارتفاع محتوا : محتوا با لغات بیشتر می‌تواند دامنه کبیر تری را پوشش دهد و احتمالاً در الگوریتم گوگل نسبت به مقاله‌ها کوتاه خیس و سطحی ترجیح داده میگردند. در واقع، واپسین استیناف در باب عامل ها مرتبه بندی صنعت نشانه اعطا کرد که ارتفاع محتوا با وضعیت SERP (شیت ی اکران نتیجه ها موتورهای جست و جو) رابطه دارااست .
 
 فهرست مطالب : به کار گیری از فهرست مطالب مرتبط قادر است به گوگل در ادراک عالی محتوای ورقه شما یاری دهد. این مسئله همینطور قادر است به لینک و لینک و پیوند شدن در وبسایت سبب ساز گردد.
 
 تکرار کلمه و واژه ی کلیدی : اگرچه این مورد مانند قبلی اهمیتی ندارد، ولی ممکن میباشد گوگل از آن برای گزینش زمینه کاغذ اینترنت به کار گیری نماید. ولی زیاده روی آن هم قادر است به شما زیان بزند.
 
 لغات کلیدی نمایه سازی معنایی نهفته در محتوا (LSI) : لغات کلیدی LSI به موتورهای کاوش یاری می نمایند تا معنای کلماتی را که بیش تر از یک مضمون‌ دارا هستند استحصال نمایند (مثلا : Apple کمپانی کامپیوتری یا این که Apple میوه) . وجود یا این که نبود LSI احتمالا تحت عنوان یکی‌از فاکتور های تشخیص چگونگی محتوا نیز فعالیت می نماید.
 
 عبارات کلیدی LSI در تگ تیتر و تگ توضیحات : لغات کلیدی LSI در متا تگ های برگه، احتمالاً مثل محتوای کاغذ اینترنت، به گوگل یاری می نمایند تا معنا صحیح را فی مابین لغات با معانی مختلف تشخیص دهد. همینطور ممکن میباشد تحت عنوان یک سیگنال اثر گذار فعالیت نماید.
 
 پوشش عمقی قضیه در کاغذ : در میان عمق پوشش مسئله و جايگاه بندی های گوگل ارتباط ی مشحصی وجود دارااست. براین اساس ورقه هایی که هر زاویه و دیدگاهی را پوشش می‌دهند احتمالا از صفحاتی که تنها بخشی از قضیه را پوشش می‌دهند، جلوتر می‌باشند.
 
 سرعت لود کاغذ از روش کروم : گوگل همینطور از روش داده های استفاده آموزش سئو در مشهد کننده کروم برای دست یابی عالی به فرصت لود کاغذ به کار گیری میکند. از این طرز آن ها می‌توانند سرعت بار گذاری ورقه را برای یوزرها اندازه گیری نمایند.
 
 به کار گیری از AMP یا این که صفحه ها موبایلی لبریز عجله : AMP یا این که Accelerated Mobile Pages اگرچه دلیل مرتبه بندی بدون واسطه گوگل وجود ندارد، ولی ممکن میباشد برای جايگاه بندی در ورژن گوشی Carousel Google News الزامی باشد.
 
انطباق محتوا : آیا محتوای شیت با موضوعی که مخاطب در جستجوی آن میباشد منطبق دارااست؟ در صورتی‌که اینگونه باشد، ممکن میباشد آن کاغذ در آن واژه و کلمه کلیدی ارتقای جايگاه بگیرد.
 
 Google Hummingbird یا این که الگوریتم مرغ مگس خوار : این تغییر و تحول الگوریتم به گوگل امداد کرد تا از لغات کلیدی بالاتر برود. به لطف Hummingbird ، گوگل فعلا می‌تواند قضیه یک کاغذ اینترنت را عالی بفهمد.
 
 محتوای تکراری : محتوای یکسان در به عبارتی تارنما (حتی پاره ای تغییر‌و تحول یافته) قادر است بر مشاهده کرد موتور کاوش گر تارنما تأثیر منفی بگذارد .
 
 کنونیکال : Rel=Canonical در شکل استعمال درست، به کارگیری از این تگ ممکن میباشد بازدارنده از این خواهد شد که گوگل وبسایت شمارا به انگیزه محتوای تکراری جریمه نماید.
 
صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 صفحه بعد