x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

چه‌طور نقشه وب سایت هر اینترنت سایتی را پیدا کنیم؟

 


چه‌طور نقشه وب سایت هر اینترنت سایتی را پیدا کنیم؟
آیا جدیدا پروژه جدیدی را آغاز نموده اید و می‌خواهید نقشه تارنما را نظارت نمائید؟ چنانچه نتوانستید نقشه وب سایت را پیدا نمایید، رویکرد های مختلفی برای شما وجود دارااست. از آنجایی که نقشه تارنما مانند فولدر robots.txt شرایط ثابتی ندارد، هیچ تضمینی نیست که بتوانید با به کار گیری از موارد ذیل آن آموزش سئو مشهد  را پیدا فرمائید.
نقشه های وب سایت یک چیز نسبتاً استاندارد میباشند، به همین برهان میباشد که معمولاً می اقتدار آن ها را با به کار گیری از یکی‌از 6 شیوه نماد داده گردیده در ذیل جای یابی کرد. بعضا از اینترنت‌وب سایت‌ها ممکن میباشد برایجلوگیری از نظر کردن رقبا به نقشه وبسایت خویش، آن ها را نهفته نمایند؛ البته از آنجایی که هیچ خطر امنیتی ذاتی در نقشه تارنما نیست، کم کم چیزی میباشد که صاحبان اینترنت‌تارنما فرصت و منابع خویش را صرف آموزش سئو در مشهد  آن نمایند.
از 6 شیوه میتوانید نقشه وبسایت را پیدا فرمایید. 2 راه و روش اولیه نیازمند دسترسی شما به وبسایت میباشد، در حالی که 4 رویه پایان نحوه های همگانی خیس برای یافتن نقشه وبسایت هر اینترنت سایتی می‌باشند.

تحقیق فرمائید که آیا در کنسول جستجوی گوگل ارسال گردیده است یا این که نه
در حالتی‌که به یک وبسایت دسترسی دارید، او‌لین منش برای یافتن نقشه تارنما این میباشد که رسیدگی فرمایید آیا پیش از اینً به در سرچ کنسول ارسال شد‌ه‌است یا این که نه. بعد از ورود، میتوانید به قسمت «sitemap» که در پایین «Index» در منوی سمت چپ یافت میگردد، بروید. درصورتی که چیزی در آنجا مشاهده کردید، می توانید روی آن کلیک نمائید و بعد از آن پیوند OPEN SITEMAP در کناره سمت راست بالا ظواهر گردد. این شمارا به URL نقشه وبسایت میبرد.

درون CMS را تحقیق فرمائید
در صورتی نقشه وبسایت در سرچ کنسول ارسال نشده میباشد، قدم‌بعدی این میباشد که نگاهی به سیستم مدیر محتوای تارنما داشته باشید.
اینکه دقیقاً کجا آن را پیدا نمائید بستگی متعددی به CMS شما و طرز ساختار آن دارااست. در حالتی‌که با کاوش نتوانستید آن را پیدا فرمائید، به پیکربندی گوناگون و پلاگین هایی که به کار گیری میکنید نگاهی بیندازید. از آنجایی که معمولاً برای بهبود seo به کار گیری می‌گردد، معمولاً آن را بین بقیه پیکربندی مربوط به بهینه سازی پیدا خواهید کرد.

شایع ترین جای های نقشه وبسایت را پژوهش نمائید
در حالی که دو طریق اولیه نیازمند دسترسی شما به وبسایت بود، طرز های آتی اینطور وجود ندارد.
در‌این طرز به‌دنبال وب سایت مپ در مسیرهای متداولی که معمولا قرار می‌گیرد، می‌گردیم. در حالی که هیچ تضمینی نیست که نقشه تارنما در آنجا پیدا خواهد شد، ولی این یک خط مش سریع برای رسیدگی یافتن تارنما مپ در بعضا از جای های رایج میباشد.
در اینجا لیستی از مرسوم ترین جای های نقشه وبسایت آمده میباشد:

/sitemap/
/sitemap
/sitemap.xml
/sitemap1.xml
/sitemap_index.xml
/sitemap-index.xml
/sitemapindex.xml
robots.txt را پژوهش نمایید
اکثر وقت ها پیشنهاد میشود که نشانی نقشه تارنما خویش را در پوشه robots.txt تارنما خویش قرار دهید. خوشبختانه، مقررات سختگیرانه ای برای قرار دادن این فولدر وجود داراست؛ به این ترتیب شما مدام می‌توانید آن را برای هر اینترنت سایتی که یکی از داراست (کلیه تارنما ها یک پوشه ندارند) پیدا نمایید. برای یافتن فولدر robots.txt برای هر سایت، کافی میباشد به مسیر domain.com/robots.txt بروید و میتوانید ملاحظه کنید که آیا لینکی به نقشه وب سایت دارااست یا این که نه.
از سرچ توسعه یافته به کارگیری فرمائید
درصورتی که هنوز در یافتن نقشه تارنما توفیقی نداشته اید، وقت آن میباشد که جستجوی توسعه یافته به کار گیری فرمائید تا مشاهده کنید آیا میتوانید آن را پیدا فرمائید یا این که نه. نکته حائض اهمیت در اینجا این میباشد که نقشه وبسایت فقط در صورتی‌که نمایش داده می شود که بوسیله گوگل ایندکس گردد و به فهرست جستجوی آن‌ها اضافه گردیده باشد که معمولاً اینطور وجود ندارد؛ چون اکثر نقشه‌های تارنما به‌تیتر noindex, follow تهیه و تنظیم میگردند، یا این که به آسانی بوسیله Google پیدا نمیشوند.
در اینجا لیستی از دستورهای جستجوی متعدد وجود دارااست که می توانید از آن ها در مخلوط‌های متعدد استعمال نمائید.
site:example.com
filetype:xml or filetype:txt
ext:xml or ext:txt
inurl:sitemap
 

(availability) در دسترس بودن وبسایت :

 


(availability) در دسترس بودن وبسایت :
یکی از دیگر از عواملی که در درجه دهی وبسایت شما بوسیله موتور کاوشگر تأثیر میگذارد ، دسترسی به آموزش سئو مشهد  تارنما میباشد.
هیچ کس (به عنوان مثال Google) دوست ندارد به یک وبسایت برود و پیامی اخذ نماید که "وبسایت در دسترس وجود ندارد". برخی شرکتهای هاستینگ این فعالیت را خیلی دور از شوخی نمی گیرند ، ولی همینطور ارائه دهندگان میزبانی اینترنت می باشند که عملکرد می نمایند 100٪ به وقت خویش را ارائه دهند.در دسترس بودن وبسایت، به هاست بستگی دارااست و اگرهاست شما مبتلا نقص‌ باشد، درعملکرد تارنما شما اثر بی واسطه آموزش سئو در مشهد  میگذارد.
بدترین حالتی که درباره ی با این زمینه ممکن میباشد پیش بیاید این میباشد که شما وبسایت را محاسبه نکنید برای مثال شب هنگام باشد و وبسایت شما از دسترس بیرون گردیده باشد و شما خبر نداشته باشید. در این حالت احتمالا در هم اکنون تلف کردن مشتری و ترافیک وب سایت خویش می‌باشید و این مورد برایتان ضرروزیان های اکثری را در پی خواهد داشت. برای استحضار دایم از حالت هاست خویش میتوانید از وب سایت uotime robot به کارگیری کنید.
Security امنیت:
آحاد عده ای که تجربیات هک شدن وبسایت را داشته اند میدانند که دیدن یک تارنما هک گردیده چه حسی دارااست... نا امیدی در عین عصبانیت.
وبسایت هایی که به نیکی از سرور نگهداری نمی‌شوند ، در قبال حمله ها اسپم ها شکننده می‌باشند. ممکن میباشد این اساسی به لحاظ نرسد ولی ویروس ها در هم اکنون خزیدن دروب و در پی سرورهای ناایمن می‌باشند. بعداز یافت کردن آن ها ، به تارنما شما هک میگردند و اسکریپت های مخربی را جاری ساختن می نمایند که یوزرها را به یک سایت اسپم هدایت می نماید یا این که پیوندهایی را به صفحه ها شما به سایت های دیگر اضافه می نماید. بارها برایم پیش آمده میباشد و می‌توانم به شما بیان کنم تجربیات خیلی خیر و خوبی وجود ندارد.
سازگار با سئو:
در صورتیکه ارائه دهنده میزبانی اینترنت شما نمی داند که بهینه سازی چیست و اصول اول را نمی فهمد ، ممکن میباشد برخی اوقات کارهایی را سوای شعور بهینه سازی ایفا دهند که در غایت به همت شما در قضیه seo جراحت برساند.
از جمله ، در مواقعی مشاهده گردیده‌است که ارائه دهنده هاستینگ ربات گوگل را در robots.txt محصور می نماید، چون ربات ها بازدیدهای متعددی از وبسایت اعمال می‌دهند.
اشخاصی که میدانند robots.txt چیست ، میتوانند فهم و شعور نمایند که‌این مورد چقدر برای بهینه سازی نا مطلوب میباشد.
این صرفا یک مثال بود ، حتی‌د‌ر مواقعی مشاهده می شود که در هنگامی که تارنما شما ترافیک متعددی دارااست به جهت اینکه زیرساخت های آنان نمی توانند توشه مازاد را تحمل نمایند ناچار سات را غیر فعال می نمایند.
نکته پایانی این میباشد که ارائه دهنده میزبانی اینترنت شما به جهت ناکارآمدی ، نباید کاری اعمال دهد که می‌تواند به بهینه سازی وبسایت شما جراحت برساند و مهمتر از آن این که آن‌ها نباید فارغ از اذن شما این شغل را جاری ساختن دهند.
درصورتی که که شما ترافیک متعددی داشته باشید VPS hosting نیاز دارید آیا اسن کمپانی خدمت VPS ارائه میدهد؟
چرا VPS hosting را برای وبسایت خویش گزینش میکنید؟
همه فاکتورهای فوق مرتبط با ارائه دهنده هاستینگ میباشد البته همان گونه که تا قبل از اینً نیز بیان شد ، برخی اوقات به جهت نوع میزبانی و خیر به جهت ارائه دهنده ، غلط پیش میاید.
در حقیقت هنگام فعال‌سازی تارنما ، بایستی دربین shared hosting و VPS hosting یکی از را تعیین فرمائید.
shared hosting یا این که میزبانی اینترنت مشترک ارزانترین نوع هاست میباشد. کارآمدی کمتری دارااست چون تارنما شما در به عبارتی سرور مانند بقیه وبسایت ها میزبانی گردیده است و هیچ سیرتکامل تضمینی در زمینه‌ی منابعی که قادر است از آن به کار گیری نماید ندارد. در سود با یک تارنما آرام روبرو میشوید که دائما در دسترس وجود ندارد و در معرض حمله ها امنیتی جای دارد.
آیتم دیگر گزینش VPS هاستینگ میباشد که اصولا برای داشتن سرور خویش ، با منابع مخصوص و جداگانه از هر سایت دیگر ، هزینه پرداخت میکنید. هزینه برای سرور عالی VPS فراتر از نوع اولیه میباشد.
صرف هزینه ای بیشتر در ماه برای هاست خوب میتواند تفاوت متعددی در سرعت و قابلیت و امکان استعمال یک وبسایت برای یوزرها آخری ساخت و ساز نماید.
چه گونه میزبانی وبی را تعیین کنیم که برای بهینه سازی مطلوب باشد؟
گزینش هاست عمل مشقت وجود ندارد. البته این رقابت مشقت بار میباشد و این منجر می‌شود که این مجموعه ها برای ارائه سرویس ها عالی با ارزش های زیر خیس با یکدیگر رقابت نمایند. این بدان معناست که همگی این موسسه ها بهتر می‌باشند ، ولی مورد نیاز میباشد نکاتی را درباره ی طریق تعیین یک ارائه دهنده هاست بهتر که برای بهینه سازی وبسایت شما مطلوب باشد را در حیث داشته باشید.
سوابق کمپانی هاستینگ
شاید چندان اساسی به حیث نرسد ولی کمپانی هایی که بازه زمانی بیشتری میباشد این سرویس ها را ارائه میدهند تجربیات بیشتری در این باره دارا هستند. سوابق زیاد نماد میدهد که آن کمپانی سرویس ها نیکی را ارائه میدهد در غیر این شکل نمی توانست در‌این بازار باقی بماند.
اعتبارشرکت هاستینگ
اساسی میباشد که آن کمپانی چقدر اعتبار دربین بقیه رقبا و همینطور کارشناسان خویش دارااست.
نظرها مشتریان
رسیدگی نمائید مشتریان کمپانی از سرویس ها آنان راضی می‌باشند یا این که نه. در خصوص با سرویس ها و امان آنها استیناف نمائید.در صفحه ها اجتماعی و انجمن های کامپوتر در زمینه ی کمپانی داده ها حصول فرمائید.
دیتا سنتر
آیا آن ها دیتاسنتر فردی را دارا‌هستند ؟
آیا آن ها با نو ترین دشوار افزارها سرویس ها خویش را ارئه می‌دهند و یا این که با مشی سابق پیش می‌روند ؟
نیازهای هاست شما چیست؟ می بایست تماما درین ارتباط داده ها داشته باشید و از آنان بپپرسید که نیاز های شما‌را بر آورده می نمایند یا این که نه ؟
در فیض در شرایطی‌که پیرو بهینه سازی تارنما و بهبود رنکینگ وبسایت خویش می باشید ، تعیین میزبانی اینترنت مطلوب برایتان بسیار اثر گذار میباشد. هزینه VPS hosting بیشتر از میزبانی مشترک میباشد ولی مزایای آن بسیار بیشتر میباشد. هنگام گزینش ارائه دهنده میزبانی VPS برای بهینه سازی مطمئن گردید که شرکتی را تعیین نموده اید که دارنده سالها تجربیات ، هواخواهی عالی ، SLA های پر‌نور و پیشنهادات صاحب خانه مدیر گردیده باشد.
 

روش استفاده از لغت ها کلیدی طولانی

 


طرز‌ی به کارگیری از لغت ها کلیدی وقت گیر
فرض فرمایید یک کلیدواژه‌ی زمان بر پیدا کرده‌اید و می خواهید برای آن ساخت محتوا ایفا بدهید. اکنون مرحله آجل چیست؟
کلیدواژه را در اولِ تایتل (برچسب تیتر)  آموزش سئو مشهد قرار دهید.
در URL از این کلید کلمه به کار گیری نمایید.
مطمئن گردید که تیتر شما در تگ H1 میباشد.شیوه‌ی استعمال از عبارات آموزش سئو در مشهد  کلیدی زمانبر
فرض فرمائید یک کلیدواژه‌ی زمان بر پیدا کرده‌اید و می خواهید برای آن ایجاد محتوا اعمال بدهید. هم اکنون مرحله آینده چیست؟
کلیدواژه را در اولِ تایتل (برچسب تیتر) قرار دهید.
در URL از این کلید واژه و کلمه به کارگیری نمایید.
مطمئن گردید که تیتر شما در تگ H1 میباشد.
از این کلیدواژه در بعضا از تیترهای فرعی H2 به کار گیری نمائید.
از این کلیدواژه در 100 واژه‌ی اولیه به کارگیری نمایید.
در سرتاسر متن این نوشته‌علمی خلال کلید کلمه از عبارات کلیدی مربوط به آن کلید واژه و کلمه نیز به کار گیری نمایید.
و ولی مدام بایستی مطمئن گردید که آحاد وبسایت شما از حیث seo در شرایط خیر و خوبی میباشد.
از این کلیدواژه در بعضی از تیترهای فرعی H2 به کارگیری نمائید.
از این کلیدواژه در 100 کلمه و واژه‌ی نخستین به کارگیری فرمائید.
در سرتاسر متن این نوشته‌ی علمی ضمن کلید کلمه از کلمه ها کلیدی مربوط به آن کلید کلمه نیز به کار گیری فرمائید.
و ولی مدام بایستی مطمئن گردید که تک تک وب سایت شما از نگاه بهینه سازی در شرایط خیر و خوبی میباشد.
نکات و ترفندهای بهینه سازی کلید کلمه های زمان بر
دستیابی مرتبه با به کارگیری از کلمه ها کلیدی زمانبر سهل وآسان‌خیس میباشد، ولی این بدان شکل وجود ندارد که متن را هر جوری دلتان خواست در شیت بنویسید و جزو نتیجه ها نخستین کاوش گردید، تنها بدین خیال که از یک کلیدواژه‌ی وقتگیر به کار گیری کرده‌اید که رقابت اندکی بر رمز آن وجود داراست. در حالتی که خواستار مرتبه‌ی فراتر در گوگل یا این که هر موتور جستجوی دیگری میباشید، بایستی شغل های خیلی بیشتری اجرا دهید.
محتوا هنوز التفات دارااست
محتوا خیر صرفا التفات دارااست بلکه مهمترین ادله برای استحصال و مراقبت مرتبه‌ی عالی در بلندمدت میباشد.
اعتقاد یابید که محتوای شما هم از حیث پاره ای و هم بسیار اصلی‌خیس از آن، به نظر کیفی وزین میباشد. تلاش محتوایی منتشر فرمائید که به پرسش سابق الذکر در پوسته یک کلیدواژه‌ی وقتگیر جواب دهد.
سئوی محتوا
هنگام تایپ کردن محتوا، می بایست از برخی قانون ها معمولی البته مؤثر سئو جهت طراحی استاندارد های گوگل را رعایت نمائید.
چیزهایی مانند عنوان ها پست، ساختار محتوا، پیوند سازی داخلی، استعمال از تصاویر و ..

مطالب مرتبط:محتوای ستونی چیست و چه کاربردی دارااست؟
نشر محتوا
هنگامی که محتوا را منتشر کردید، نبایستی عقب بنشینید و استراحت فرمائید بلکه آغاز به تبلیغ مطالب خویش در رسانه‌های اجتماعی و به کار گیری از دیگر تکنیک‌های پیوند سازی نمائید.
برای اینترنت‌وب سایت‌های نو یا این که اینترنت‌وب سایت‌های خیر چندان تبارک، هیچ رویکرد دیگری برای استحصال به ترافیک و جايگاه‌بندی عالی به جز عمل با کلمه ها کلیدی زمان بر نیست. رقابت بر رمز کلیدواژه‌های با وسعت بالا فوق‌العاده زیاد میباشد و استحصال یک کدام از جايگاه‌های بلندتر بسیار سخت میباشد. شایسته ترین منش برای استارت ساختن یک اینترنت‌وبسایت کارکشته، ارائه محتوای با کیفیت برای کلیدواژه‌های زمان بر به‌طور مداوم میباشد تا آغاز به استخراج مرتبه و ترافیک فرمائید؛ بعد از آن تدریجا به سمت لغت ها همگانی‌خیس تکان نموده و حضور خویش را ثبت نمائید.
فولدر robots.txt چیست و به چه شکل آن را تهیه و تنظیم کنیم؟
پوشه Robots.txt یکی معمولی‌ترین فولدر‌های یک اینترنت‌وب سایت میباشد، ولی در عین اکنون یک کدام از بی آلایش‌ترین را ها برای تخریب seo وب سایت میباشد. تنها یک کاراکتر بی جا می‌تواند seo شما‌را وخیم نماید و موتورهای کاوش را از دسترسی به محتوای اصلی وبسایت شما گشوده داراست. به همین ادله میباشد که تنظیمات خطا robots.txt بسیار رایج میباشد؛ حتی‌در در میان متخصصان با سابقه بهینه سازی!
بسته به اندازه سایت شما، به کار گیری اشتباه از robots.txt میتواند یک نادرست جزئی یا این که بسیار پرهزینه باشد. این نوشته‌علمی به شما نشانه میدهد که چه طور یک فولدر robots.txt ساخت نمائید و از مشکلات احتمالی پرهیز نمائید.
فولدر robots.txt چیست؟
Robots.txt یک فولدر متنی معمولی میباشد که می‌توانید روی سرور خویش قرار دهید تا شیوه دسترسی ربات ها به صفحه های شما‌را در اختیار گرفتن نمائید. این مشمول شرایطی برای خزنده ها میباشد که انتخاب می نماید کدام صفحه ها بایستی خزیده شوند یا این که نباید خزیده شوند. پوشه بایستی در دایرکتوری ریشه سایت شما قرار گیرد. بدین ترتیب، مثلا، در شرایطی که تارنما شما domain.com اسم داراست، فولدر robots.txt بایستی در domain.com/robots.txt باشد.
پوشه چه‌گونه robots.txt چه گونه شغل می نماید؟
خزنده ها نرم افزار هایی می‌باشند که در اینترنت می‌خزند. آن‌ها کاربردهای مختلفی دارا هستند، البته موتورهای کاوش از آنان برای یافتن محتوای اینترنت برای ایندکس به کارگیری می نمایند. این پروسه را می شود به چندین مرحله تقسیم کرد:
خزنده‌ها دارنده صفی از URLها میباشند که هم اینترنت‌تارنما‌های نو و هم تا قبل از اینً شناخته گردیده‌ای را دارا هستند که می خواهند بخزند.
پیش از خزیدن یک سایت، خزنده ها آغاز به‌دنبال فولدر robots.txt در دایرکتوری ریشه وبسایت می‌شوند.
در‌صورتی‌که هیچ فولدر robots.txt وجود نداشته باشد، خزنده ها آزادانه سایت را میخزند. با این اکنون، در صورتیکه یک پوشه robots.txt دارای اعتبار وجود داشته باشد، خزنده‌ها درپی شیوه نامه‌ها در باطن آن میگردند و بر این شالوده به خزیدن اینترنت‌تارنما ادامه میدهند.
در صورتیکه یک موتور کاوش نتواند کاغذ را بخزد، آن برگه نمی تواند ایندکس گردد و در سود در صفحه ها نتیجه ها کاوش ظواهر نمیشود.
با این حالا، دو نکته وجود دارااست:
1. کاغذ‌ای که از خزیدن مسدود گردیده‌است ممکن میباشد همچنان ایندکس خواهد شد
غیرمجاز کردن خزیدن در پوشه robots.txt ضمانت نمی نماید که موتورهای کاوش کاغذ را ایندکس نمیکنند. درصورتی که اطلاعاتی راجع به محتوا در منابع دیگر بیابند و تصمیم بگیرند که محتوای مهمی میباشد، همچنان ممکن میباشد این فعالیت را اعمال دهند. از جمله، آن‌ها میتوانند پیوندهای منتهی به شیت را از وبسایت های دیگر پیدا نمایند، از انکر تکست استعمال نمایند و آن را در شیت حاصل کاوش آرم دهند.
2. نمی‌توانید ربات‌ها را بدون چاره نمائید از ضوابط جان دار در robots.txt تاسی نمایند
Robots.txt صرفا یک راهبرد میباشد، خیر یک ضابطه اجباری. شما نمی توانید ربات ها را ناچار به اطاعت از آن نمایید. اکثر خزنده ها، به ویژه آنهایی که به وسیله موتورهای کاوش به کار گیری می‌شوند، هیچ برگه ای را که به وسیله robots.txt مسدود گردیده‌است، نمی خزند. با این هم اکنون، موتورهای کاوش فقط موتورهایی نیستند که از خزنده ها به کار گیری می نمایند. ربات های مخرب ممکن میباشد آیین نامه ها را نادیده بگیرند و به هر درحال حاضر به صفحه ها دسترسی پیدا نمایند. به همین ادله میباشد که نباید از robots.txt تحت عنوان راهی برای نگهداری از داده های حساس سایت خویش در قبال خزیدن به کار گیری فرمائید. درصورتی که بایستی مطمئن گردید که ربات‌ها بعضا از محتوای شما‌را نمی‌خزند، خوب میباشد از آن با یک راز عبور مراقبت نمایید.
 

قرار دادن تایتل و تگ h1 برای صفحه اصلی

 


قرار دادن تایتل و تگ h1 برای کاغذ مهم

در تگ تایتل شیت مهم به طبع می بایست اسم مارک را بیاورید و عبارات کلیدی را در پوسته گزاره ایی که نشانه دهنده کلیت تجارت شما باشد به عمل ببرید. کلمه ها کلیدی که برای آنان ورقه لندینگ مستقل دارید در تایتل شیت مهم به عمل نبرید. از کلماتی مانند ورقه مهم، منزل و .. در تایتل برگه اساسی آموزش سئو مشهد  دوری کنید.
در برخی از پوسته های تارنما ها جایی برای قرار دادن تگ h1 در کاغذ مهم در حیث گرفته نشده میباشد. مسلما از طراح یا این که نرم افزار نویس خویش بخاهید یک جای برای نوئشتن عبارت تگ h1 در کاغذ مهم قرار دهد. تگ h1 عالی میباشد در بالای شیت بایستی البته در‌حالتی که پوسته شما این قابلیت را ندارد، میتوانید در قسمت های دیگر کاغذ نیز تگ h1 را قرار دهید.
در تگ h1 لغت ها کلیدی مهم را در پوسته یک گزاره قرار دهید و به صورت با صرفه از آنها به کار گیری نمائید.
تایپ کردن توضیحات متا ورقه مهم با صفحه ها نوشته‌ی‌علمی یه خرده گوناگون میباشد. شیت مهم نمایانگر مارک شماشت بنابرین بایستی در توضیحات متا به طور خلاصه به اینکه تجارت شما در امر چه چیزی میباشد اشاره نمائید و در همین پاراگراف به طور طبیعی عبارات کلیدی را نیز قرار آموزش سئو در مشهد  دهید.
ایجاد کرد بک لینک و پیوند برای برگه مهم
هر اینترنت سایتی مشمول url های متعددی میباشد و می دانیم که همه url های اصلی می بایست بک لینک و پیوند داشته باشند. ورقه اساسی وبسایت تحت عنوان مهمترین url بایستی دارنده بیشترین تعداد بک پیوند باشد. حاذق بودن اعتبار کاغذ مهم از لحاظ بک پیوند با عث توانا خیس شدن بقیه صفحه ها وبسایت نیز میگردد. نکته مهمی که برای ایجاد کرد بک لینک و پیوند برای برگه مهم وجود داراست این میباشد که درصد متعددی از بک لینک و پیوند های برگه اساسی بایستی با انکرتکست مارک، اسم دامنه و url فارغ از انکرتکست باشند. با این عمل پشت گرمی گوگل به شما بیشتر میگردد و از طرفی اسم مارک شما به دفعات متعددی لینک و پیوند گردیده‌است. دستکم 80 درصد از لینک و پیوند های کاغذ مهم را با اسم مارک و دامنه پیوند نمائید و تا جایی که قابلیت داراست از انکرتکست های عبارات کلیدی کمتر استعمال نمایید و آنان را برای صفحه ها لندینگ قرار دهید
می‌توانید درصد بک لینک و پیوند ها را دربین مثال انکرتکست های بالا تقسیم فرمایید.
در لینک و پیوند سازی داخلی وبسایت، با کلمه ها کلیدی و اسم مارک به ورقه مهم لینک و پیوند بدهید تا به گوگل بفهمانید قضیه ورقه مهم شما چیست.
قرار دادن متن در ورقه مهم

معمولا برای بهینه سازی شیت مهم از بک پیوند امداد می‌گیرند ولی در برخی از کلمه ها بک پیوند به تنهایی امداد کننده وجود ندارد و بایستی از متن seo گردیده به کار گیری فرمائید. متن شیت می بایست خلاصه باشد زیرا متن بلند در ورقه مهم مخاطب را اذیت می نماید. می‌توانید در یک قسمت از برگه مهم یک متن درباره خودتان بنویسید و کلمه ها کلیدی را در آن مکان دهید.
رپورتاژ اطلاع رسانی چیست؟
رپورتاژ اطلاع رسانی نوعی تبلیغ در خبر نامه، خبر نامه یا این که وبسایت میباشد که مشتمل بر ارائه داده ها در ارتباط کالا یا این که خدمت در پوسته یک نوشته ی علمی میباشد. معمولاً برای نشر اینگونه نوشته‌ی‌علمی ای به تارنما مقصد پول پرداخت می گردد.
رپورتاژ اطلاع رسانی بوسیله یک کارشناس ساخت‌و‌ساز محتوا یا این که seo برای هدف ها سئویی یا این که بازاریابی نوشته میشود. می قدرت با گزینش رسانه مطلوب از رپورتاژ اطلاع رسانی برای غرض قرار دادن دسته خاصی از اشخاص بهره مند شد. از جمله، یک اطلاع رسانی تبلیغاتی در وب سایت یک مجله تجاری مشمول ارائه نکاتی به تیم ای از کسانی میباشد که عشق بیشتری به اقتصاد، بازار یا این که تولید ها مالی دارا‌هستند. این یک شبکه ارتباطی اثرگذار برای یک مارک میباشد که از روش یک قصه با مصرف کنندگان خویش رابطه برقرار نماید.
یک آرپورتاژ اطلاع رسانی یک نوع از تبلیغ میباشد و به مصرف کنندگان امداد می نماید تا داده ها بیشتری در ارتباط جنس داشته باشند. دقت به‌این نکته ضروری میباشد که تحت عنوان یک قاعده در اکثر نشریات، کلمه و واژه "تبلیغات" بیشتر با حروف خرد در ابتدا یا این که تحت اطلاع رسانی شما چاپ میگردد. بعضا از مجله‌ها یا این که مجلات این اطلاع رسانی‌ها را در قسمت‌های ویژه قرار می‌دهند.


رپورتاژ اطلاع رسانی چه خصوصیت هایی دارااست؟
هیچ ظواهر یا این که پوسته استانداردی برای رپورتاژ اطلاع رسانی نیست و ممکن میباشد رپورتاژ اطلاع رسانی یک نشریه با دیگری گوناگون باشد؛ ولی برخی از خصوصیت های کلی مشترک فی مابین آنان وجود دارا هستند که عبارتند از:

رپورتاژ اطلاع رسانی یک تبلیغ مبلغی میباشد، خیر یک نوشته‌ی‌علمی معمولی
تبلیغ کننده صرفا اطلاعاتی را برای یاری به فروش یک مال، سرویس ها یا این که تولید درایت از مارک ارائه میدهد.
اگرچه غرض اساسی تبلیغ ارائه داده ها برای یک اسم تجاری میباشد، البته دربردارنده داده ها موءثر و جذاب مرتبط برای خواننده میباشد.
برخلاف تبلیغات سنتی، معمولا رپورتاژ اطلاع رسانی مشتمل بر تماس بدون واسطه برای مبادرت مانند «در حال حاضر تماس حاصل نمایید» یا این که «از دکان ما بازدید نمائید» ندارند. به خواننده نمی گوید که بعد از دیدن اطلاع رسانی تبلیغاتی دقیقاً چه کاری بایستی جاری ساختن دهد.
بیشتر اطلاع رسانی‌ها مشابه محتوای سرمقاله ساده می باشند، به نحوی که اکثر وقت ها خوا‌نندگان حتی متوجه نمی شوند که‌این یک تبلیغ میباشد.
اکثر نشریات چاپی و دیجیتالی یک سلب مسئولیت را در جایی در اطلاع رسانی قرار میدهند تا برای خواننده گان پر‌نور خواهد شد که در درحال حاضر قرائت یک اطلاع رسانی می‌باشند و خیر محتوای سرمقاله بی آلایش.
 

به چه صورت بک لینک و لینک های اسپم را تجزیه و آنالیز و غیرفعال کنیم

 


به چه شکل بک لینک و پیوند های اسپم را تجزیه و آنالیز و غیرفعال کنیم
تجزیه و محاسبه و رد کردن بک لینک و پیوند های اسپم قسمت مهمی از مراقبت پروفایل بک پیوند تندرست و مراقبت از وبسایت شما در قبال جریمه های احتمالی یا این که اثرات منفی بهینه سازی میباشد. در اینجا یک راهنمای مرحله به مرحله راجع به شیوه تجزیه و چک و رد کردن بک لینک و پیوند های اسپم نقل شده م آموزش سئو مشهد یباشد:
از ابزارهای تجزیه و محاسبه بک پیوند به کارگیری نمائید: از ابزارهای تجزیه و ارزیابی بک پیوند مانند کنسول جستجوی گوگل، Ahrefs، SEMrush یا این که Moz برای شناسایی بک لینک و پیوند هایی که به سایت شما اشاره می نمایند، به کار گیری فرمائید. این ابزارها نگرش هایی را در خصوص چگونگی، رابطه و اسپمت احتمالی بک پیوند های شما ارائه می‌دهند.
محاسبه چگونگی پیوند: بک لینک و پیوند ها را رسیدگی نمائید و چگونگی آن ها را نظارت فرمایید. به‌دنبال شاخص های بک لینک و پیوند های اسپم باشید، مانند پیوند هایی از وبسایت های اسپم یا این که کیفیت بالا زیر، پیوند های بیشتراز حد از منابع نامربوط، یا این که پیوندهایی از تارنما هایی  آموزش سئو در مشهد با آوازه ضعیف.
سیگنال های اسپم را در حیث بگیرید: در پی سیگنال های خاصی باشید که ممکن میباشد آرم دهنده بک لینک و پیوند های اسپم باشد، مانند پیوندهایی از مزارع لینک، طرح های لینک مبلغی، یا این که وبسایت هایی باسابقه کار های اسپم. به سئو بیش تر از حد انکر تکست یا این که خیل‌عظیم پیوند با متن انکر تکست ظریف دقت فرمائید.
نظارت رابطه لینک و پیوند: رابطه سایت های لینک و پیوند دهنده با محتوا یا این که صنعت شمارا آنالیز نمایید. لینک و پیوند های برگشتی از منابع نامرتبط یا این که نامربوط ممکن میباشد بک لینک و پیوند کیفیت خوب ذیل یا این که بالقوه مضر در حیث گرفته شوند.
فهرستی از بک لینک و پیوند های اسپم را تنظیم فرمائید: لیستی از بک لینک و پیوند های اسپم شناسایی گردیده که می‌خواهید رد فرمائید، تهیه و تنظیم نمائید. آدرس‌های اینترنتی صفحه های یا این که دامنه‌های لینک و پیوند دهنده را به یار هر سیرتکامل داده ها یا این که مسئله مازاد که می تواند به پروسه رد کردن یاری دهد، اضافه نمائید.
ساخت‌و‌ساز فولدر Disavow: یک پوشه Disavow با فرمت txt ساخت و ساز نمائید. نشانی‌های اینترنتی یا این که دامنه‌هایی را که میخواهید رد نمایید، هریک در یک خط نو فهرست فرمایید. همینطور میتوانید از عملگر domain: برای رد کردن تمامی پیوندهای یک دامنه خاص به کارگیری نمائید. مثلا، "domain:example.com".
پوشه Disavow را به Google ارسال نمائید: به Google Disavow Tool در کنسول جستجوی Google بروید. سایت خویش را تعیین نمائید و پوشه Disavow را که ساخت و ساز نموده اید آپلود نمایید. آیین نامه های ارائه گردیده به وسیله Google را برای کامل شدن روند انکار دنبال فرمایید.
بررسی و تحقیق: به صورت منظم نمایه بک لینک و پیوند خویش را با استعمال از ابزارهای تجزیه و نظارت بک پیوند پژوهش نمایید تا از اثربخشی مراحل انکار یقین نتایج فرمایید. به چک بک پیوند های نو ادامه دهید و هرگونه لینک و پیوند اسپم که ممکن میباشد در آجل ساخت و ساز خواهد شد را رد نمایید.
به حافظه داشته باشید، حذف بک پیوند ها می بایست با احتیاط و تحت عنوان واپسین راهکار صورت پذیرد. در مجموع توصیه میشود آغاز با مراجعه به صاحبان تارنما عملکرد فرمایید به طور دستی بک لینک و پیوند های اسپم را حذف فرمائید. با این اکنون، در صورتی‌که کوشش‌های حذف دستی با ناکامی مواجه شد یا این که بک‌پیوند‌ها خطر قابل‌توجهی برای سئوی اینترنت‌تارنما شما ساخت می‌نمایند، رد کردن آن‌ها آیتم قابل قبولی میباشد.

شایسته ترین ابزارهای نظارت بک لینک و پیوند رقبا
مطمئننا می‌دانید که بررسی بک لینک و پیوند رقبا و بک لینک و پیوند های وبسایت خودتان به طور دستی عمل غامض و بسیار وقتگیر میباشد زیرا ممکن میباشد تارنما حریف هزاران بک پیوند داشته باشد. به همین خیال و خاطر به ابزارهای نظارت بک پیوند نیاز داریم تا این عمل را به راحتی و در سریع ترین فرصت اعمال دهند. پیرو شایسته ترین و پرکاربردترین ابزارهای نظارت بک پیوند رقبا و تحقیق پروفایل بک لینک و پیوند در سال 2022 را به شکا معرفی میکنیم.
Majestic سئو
قابلیت و امکان بررسی بک پیوند رقبا در ابزار MAJESTIC بهینه سازی با کراولرهای خویش این ابزار جاری ساختن می شود به همین استدلال از داده های فرد ثالث به کار گیری نمی نماید. این ابزار این قابلیت و امکان را برای شما مهیا میکند تا نشانی IP دامنه هایی که به وب سایت شما یا این که وب سایت های حریف پیوند داده اند را پیدا بکنید. Majestic سئو انکرتکست ها و لینک و پیوند هایی که می‌توانید دنبال بکنید را هم به شما نشانه می دهد. این ابزار بدون‌پول میباشد ولی برای امکان های بیشتر می بایست ورژن مبلغی آن را استعمال فرمائید.

Ahrefs: شایسته ترین ابزار چک بک پیوند
Ahrefs یکی‌از شایسته ترین ابزارهای seo میباشد که کمپانی شما قادر است از آن به کار گیری نماید. این ابزار فی مابین کمپانی هایی که درپی یک ابزار ارزیابی یک لینک و پیوند با کیفیت خوب میباشند، دوستداشتنی میباشد. Ahrefs داده های فراوانی را ارائه می‌دهد که قادر است به شما در رئیس و استخراج بک لینک و پیوند یاری دهد. شما می‌توانید میتوانید URL وبسایت خویش یا این که وبسایت حریف را وارد فرمایید تا داده ها کاملی از پروفایل بک لینک و پیوند آن به دست بیاورید.
Ahrefs به شما قابلیت و امکان می‌دهد پیوندهای نو، حاد و از دست رفته، آی پی های پیوند دهنده و حتی بخشها جغرافیایی یک پیوند های اشاره گردیده به یک وبسایت را نیز ملاحظه کنید. این ابزار همینطور شمارا توانمند می سازد تا پروفایل های لینک و پیوند های حامی را پایین حیث داشته باشید. شما شاهد رویش و کاهش بک پیوند های خویش ، و همینطور ترافیک ارگانیکی که از هر شیت بازدید می نماید، خواهید بود. Ahrefs همینطور به شما امداد می نماید مشاهده کنید کدام صفحه های تارنما شما بک لینک و پیوند بیشتری اخذ کرده اند. همینطور با این ابزار می‌توانید انکر تکست بک لینک و پیوند ها را نیز چک نمایید.
به صورت کلی، Ahrefs داده های کیفیت بالا را در بک پیوند ها ارائه می‌دهد. چه بخواهید به بک لینک و پیوند های خویش نگاه نمایید و چه رقبا، داده ها مفیدی به دست خواهید آورد که به شما امداد می نماید استراتژی خویش را برای فراهم نمودن بک پیوند بهبود دهید.
 

چه‌طور از سایت خود در مقابل حملات seo منفی حفظ فرمایید؟

 


چه‌طور از سایت خویش در قبال هجوم ها seo منفی حفظ فرمایید؟
در اینجا شیوه حفظ از وب سایت خویش در قبال هجوم ها منفی بهینه سازی در سال  آموزش سئو مشهد 2022 و بعد گفته شده میباشد.
1. خلاص شدن از شر بک پیوند های مشکوک
یکی شایسته ترین رویه‌ها برای نزاع با باصرفه‌سازی منفی برای موتورهای کاوش این میباشد که به بک لینک و پیوند‌های اینترنت‌وب سایت خویش دقت داشته باشید. اکثر ارسال کنندگان هرزنامه کارایی می نمایند پیوندهای اسپم ساخت‌و‌ساز نمایند که به وب سایت شما اشاره می نماید که میتواند منجر گردد وب سایت شما در نتیجه ها کاوش جریمه خواهد شد. شایسته ترین رویه برای ایمن ماندن این میباشد که بک پیوند های مشکوک را پیدا نمائید و آن‌ها‌را disavow آموزش سئو در مشهد  فرمائید.
یک رویکرد معمولی به کار گیری از ابزارهایی مانند Semrush میباشد. برای خلاص شدن از شر پیوند های سمی میتوانید از ابزار ممیزی بک لینک و پیوند Semrush استعمال فرمایید.
همان گونه که در صدر می‌بینید، ابزار ممیزی بک پیوند Semrush لیستی از مجموع لینک و پیوند های سمی تارنما شما‌را به شما علامت می‌دهد.
از ابزار Google Disavow به کار گیری فرمایید که در آن میتوانید از گوگل درخواست فرمائید که بک پیوند های سمی شما‌را نادیده بگیرد. آن‌ها‌را به تب Disavow خویش منتقل فرمایید، یک فولدر با مجموع بک لینک و پیوند هایی که میخواهید به وسیله گوگل نادیده گرفته شوند مهیا فرمائید و بعد از آن آن را در ابزار Google Disavow آپلود فرمائید.

2. نگهبانی در قبال درخواست های حذف بک لینک و پیوند جعلی
شما مدام بایستی از شایسته ترین منابع بک لینک و پیوند خویش حفظ نمائید. رقبای شما ممکن میباشد مشقت بار همت کنند تا درخواست های جعلی حذف بک لینک و پیوند ارسال نمایند تا آنان‌را حذف نمایند. چه کسی می‌داند؟
اشخاص نشانی اینترنتی هایی را برای حذف لینک و پیوند ها ارسال می نمایند. در صورتی مراقب نباشید، ممکن میباشد یک کدام از قربانیان آنان گردید و استارت به حیف کردن شایسته ترین بک لینک و پیوند های خویش فرمایید.
برای نگهداری از شایسته ترین بک لینک و پیوند های خویش چه کاری میتوانید اعمال دهید؟
شما می‌توانید از ابزار ممیزی بک پیوند Semrush برای تشخیص آسوده ناپدید شدن پیوند های نفیس به کار گیری نمایید.
همان گونه که در ابتدا مشاهده میکنید، در ابزار Backlink Audit در Semrush، به راحتی می‌توانید تک تک بک پیوند های گم گردیده و نو ساخت‌و‌ساز گردیده خویش را کشف فرمایید.
شما بایستی مدام مراقب "بک پیوند های از دست رفته" باشید تا در شکل مشاهده مورد ها غیرعادی بتوانید بلافاصلهً مبادرت نمایید.

3. پیکار با محتوای نسخه برداری گردیده
محتوای نسخه برداری گردیده میتواند سبب به حذف شما از نتیجه ها خواهد شد، به همین برهان میباشد که می بایست از وب سایت خویش در قبال کلاهبردارانی که سعی بر حذف محتوای شما دارا‌هستند نگهداری نمایید. خوشبختانه، میتوانید از تارنما‌هایی مانند Copyscape برای ممیزی منظم تارنما خویش برای محتوای نسخه برداری گردیده به کارگیری نمایید.
در اینجا سه ​​منش معمولی برای تقابل با محتوای اسکن گردیده وجود دارااست.
طرز شماره 1: برای حذف با ارائه دهنده میزبانی اینترنت تماس حاصل نمایید
در حالتی که اینترنت‌سایتی پیدا کردید که محتوای شمارا اسکن می‌نماید و به‌سیرتکامل‌ای منتشر می‌نماید که گویی وابسته به خودش میباشد، می توانید به آسانی با ارائه‌دهنده میزبانی اینترنت که اینترنت‌وبسایت از آن به کارگیری می‌نماید در تماس باشید. میتوانید از ICANN Lookup به کار گیری فرمایید تا تخت‌گاز دریابید که هر اینترنت سایتی در کجا میزبانی می‌شود.
زمانی که صاحبخانه اینترنت را پیدا کردید، میتوانید با گروه حفاظت آن‌ها تماس حاصل نمایید و جزئیات تارنما خویش را (به یاور URL های محتوای نسخه برداری گردیده آنان) ارائه دهید و از آن‌ها بخواهید آن محتوا را حذف نمایند.
شیوه شماره 2: حذف محتوا از گوگل
همینطور میتوانید محتوای اسکن گردیده را از نتیجه ها جستجوی گوگل حذف فرمائید. می توانید از این لینک و پیوند برای گزارش محتوایی به کارگیری فرمائید که میخواهید طبق قانون ها قابل انجام از خدمت‌های Google حذف خواهد شد.
شیوه شماره 3: خدمت حذف DMCA را آزمون فرمایید
یکی‌از رویه های پر کاربرد برای خلاص شدن از شر محتوای نسخه برداری گردیده به کار گیری از سرویس ها DMCA میباشد. در واقع، DMCA یک خدمت حذف مبلغی برای محتواهای اسکن گردیده ارائه میدهد. سرویس ها حذف ممتاز آن ها 10 دلار در ماه یا این که 100 دلار در سال برای شما هزینه داراست، البته در‌صورتی‌که اکثر اوقات با ایرادات اسکن رایتینگ مواجه میشوید، حقیقتاً اثرگذار میباشد.
4. مراقبت از تارنما خویش در قبال هکرها و بدافزارها
یکی بی آلایش ترین روش ها برای ایمن سازی وبسایت خویش در قبال seo منفی موتور کاوش، حفظ از وب سایت خویش در قبال حمله ها بدافزار و هکرها میباشد.
در اینجا یک سری شغل وجود دارااست که می‌توانید برای ایمن سازی تارنما خویش در قبال اکثر جراحت های امنیتی جاری ساختن دهید.

از یک سر عبور کارکشته برای ورود به وبسایت استعمال فرمائید (به صورت تر و تمیز آن را تغییر‌و تحول دهید)
احراز نام و نشان دو مرحله‌ای را اعمال نمایید (که به شما یاری می‌نماید در شکل سرقت راز عبور، یک لایه امنیتی مازاد به اکانت خویش اضافه نمائید)
پلاگین های امنیتی مانند iThemes Security، Sucuri و غیره را نصب نمایید
مطمئن گردید که به صورت منظم از وب سایت خویش ورژن حامی تنظیم فرمایید
2 ابزار موثر برای جنگ با سئوی منفی در سال 2022
شایسته ترین رویه برای حفظ از وبسایت خویش در قبال سئوی منفی، دسترسی به ابزارهای مطلوب میباشد.
در اینجا دو آیتم از ابزارهای گزینش گردیده وجود داراست که به شما امداد می نماید در سال 2022 و آن گاه با seo منفی موتور کاوش نزاع فرمایید.
1. Semrush
Semrush ابزار شماره 1 بهینه سازی در عالم میباشد که به وسیله بیشتراز 7 میلیون نفر به کارگیری میگردد. در حالتی که در ادامه فقط یک ابزار سئو برای نبرد با seo منفی و ارتقاء سکو جستجوی خویش می‌باشید، Semrush یک گزینش خوب میباشد.
در اینجا لیستی از بعضی از خصوصیت های باورنکردنی ارائه گردیده به وسیله Semrush آمده میباشد.
رسیدگی عبارات کلیدی
چک بک لینک و پیوند
ممیزی وب سایت (به شما یاری می نماید پیوندهای مخرب را نیز پیدا نمائید)
نظارت ترافیک ارگانیک
رئیس رسانه های اجتماعی
رسیدگی بر مارک
آنالیز PPC و ...
 

شروع به استفاده از تارنما های نشان گذاری اجتماعی (social bookmarking) نمایید

 


5. "لبریز کردن ظریف لغت ها کلیدی": چگالی ایده آل واژه کلیدی را پیدا نمایید
تمامی می‌دانند که مالامال کردن کلمه ها کلیدی یا این که کیورد استافینگ یک تکنیک seo سیاه میباشد. ولی در‌صورتی‌که بگوییم، مالامال کردن ظریف عبارات کلیدی برای ارتقاء ترافیک ارگانیک و جايگاه بندی موتورهای کاوش بهتر میباشد، چه؟
آری، مالامال کردن لغات کلیدی بد میباشد و شما می بایست از تک تک هزینه ها اجتناب فرمائید، ولی در شرایطی‌که تراکم لغات کلیدی را نگهداری فرمایید، می‌توانید شایسته ترین حاصل را از seo واژه و کلمه کلیدی آموزش سئو مشهد  خویش بگیرید.
از جمله، در‌صورتی‌که یک نوشته‌ی علمی 1000 کلمه و واژه ای می نویسید، از کلمه و واژه کلیدی اساسی خویش دستکم 3 تا 4 توشه برای ارتقاء سکو بندی ارگانیک آن استعمال فرمایید. مطمئن گردید که از واژه کلیدی آموزش سئو در مشهد  مهم خویش در جای های تحت استعمال میکنید.
تایتل کاغذ
تگ آلت تصویر
تگ های H2 و h3
URL
استارت و نقطه پایان مطالب شما
ما به شما سفارش میکنیم از یک پلاگین seo مانند Yoast بهینه سازی به کار گیری فرمائید که خصوصیت های خوب را برای seo محتوای خویش برای کلمه ها کلیدی متبوع خویش ارائه میدهد.
به این ترتیب به هر هم اکنون چگالی بی نقص کلمه و واژه کلیدی چیست؟
چگالی واژه کلیدی به آسانی درصدی از تعداد دفعاتی میباشد که یک واژه و کلمه کلیدی در یک کاغذ اینترنت ظواهر میشود. تراکم واژه و کلمه کلیدی عالی 1٪ میباشد، بدین مضمون‌ که واژه کلیدی که میخواهید برای آن مرتبه بندی فرمایید دستکم یک توشه در هر 100 واژه و کلمه ای که می نویسید ظواهر میگردد. این بدان معناست که 1% چگالی واژه کلیدی مشتمل بر 10 واژه کلیدی برای هر نوشته‌ی‌علمی 1000 کلمه و واژه میباشد. البته در‌صورتی‌که میخواهید در سمت امن خیس باشید، مطمئن گردید که چگالی واژه کلیدی خویش را نزدیک به 0.5٪ نگه دارید، به‌این مضمون‌ که تنها 5 توشه در یک نوشته‌ی علمی 1000 کلمه و واژه ای ظواهر می‌گردد. بدین ترتیب میتوانید به راحتی واژه کلیدی اساسی خویش را سوای جراحت رساندن به چگونگی محتوای یا این که خوانند‌گان خویش وارد نمائید.
همینطور ما شدیداً به شما سفارش می‌کنیم عبارات کلیدی LSI را پیدا نمایید که بسیار مربوط به کلمه و واژه کلیدی مهم میباشد که می‌خواهید برای آن درجه بندی نمائید. براین اساس، فارغ از مالامال کردن لغت ها کلیدی، همچنان میتوانید با به کار گیری از لغت ها کلیدی بسیار مرتبط، مرتبه‌های جستجوی بالاتری در گوگل استحصال نمائید.
نکته حرفه‌ای: از هیچ ابزار یا این که پلاگین ای برای اندازه گیری چگالی کلمه ها کلیدی خویش به کار گیری نکنید. در صورتیکه میخواهید مرتبه‌بندی جستجوی بهتری داشته باشید فارغ از اینکه تأثیری بر خوانندگانتان بگذارد، اذن دهید کلمه ها کلیدی شما طبیعتا در محتوای شما جریان یابد.
6. استارت به استعمال از تارنما های نشان گذاری اجتماعی (social bookmarking) نمایید
ارسال بیش تر از حد پیوند‌های اینترنت‌تارنما خویش (پست‌های تازه، پست‌های سابق، بقیه صفحه ها بلاگ تارنما شما) در وب سایت‌های نشان‌گذاری اجتماعی پایین سئوی کلاه خاکستری قرار می گیرد، البته میتوانید با محصور کردن تعداد ارسال‌ها به 1 یا این که 2، در حوزه‌ ایمن بمانید. این بدان معناست که در‌صورتی‌که واپسین پست‌های خویش یا این که هر پست دیگری را صرفا یک توشه در مجموع تارنما‌های نشانک‌گذاری اجتماعی ارسال فرمایید، به سکو‌بندی جستجوی شما آسیبی وارد نمی‌نماید. در واقع، یه خرده در درجه بندی جستجوی شما تقویت می نماید؛ چون چنانچه به صدق صورت بپذیرد، ترافیک قابل قبولی اخذ خواهید کرد.
در اینجا تنی چند از تارنما‌های اساسی نشانک‌گذاری اجتماعی وجود داراست که می توانید با خاطر ریلکس واپسین پست‌های وب لاگ خویش را برای اخذ پیوند‌های بیشتر ارسال فرمایید. اگرچه بیشتر آن‌ها از nofollow می‌باشند، البته همچنان به سئوی اینترنت‌وب سایت شما قیمت می افزایند.
tumbleupon
Digg
Folkd
Inbound
Scoop.it
Slashdot
Delicious
در اینجا یک پژوهش موردی خوب بوسیله Search Engine Journal در باب 3 وبسایت بلندتر نشانک گذاری اجتماعی صورت گرفته میباشد.
از استیناف موردی بالا، میتوانید سود بگیرید که StumbleUpon در ابتدا فهرست تارنما‌های نشانک‌گذاری اجتماعی میباشد و در ادامه آن Digg و Inbound قرار دارا‌هستند. براین اساس مطمئن گردید که دست‌کم برای این 3 وبسایت نام نویسی نمایید. (پیوستن به آن‌ها به طور کامل مجانی میباشد)
در اینجا تعدادی چیز وجود داراست که بایستی هنگام ارسال پست به تارنما های نشانک‌های اجتماعی به خیال و خاطر بسپارید.
1. ارتقا تعامل
هنگامی روی ساخت تعامل با وب لاگ نویسان دیگر در صنعت خویش تمرکز میکنید، نشانک گذاری اجتماعی عالی فعالیت می نماید. متأسفانه اکثر بلاگ‌نویسان از وب سایت‌های نشانک‌گذاری اجتماعی تنها برای تبلیغ واپسین پست‌های خویش استعمال می‌نمایند فارغ از اینکه یک دقیقه صرف اشتراک‌گذاری یا این که قرائت مطالب دیگرافراد نمایند. زمانی تنها از تارنما های نشانک اجتماعی برای تبلیغ خویش به کار گیری می‌کنید، چه طور میتوانید انتظار نتیجه ها خوب seo را داشته باشید؟ براین اساس مطمئن گردید که با وب سایت‌های نشانک‌گذاری اجتماعی به راحتی پیش بروید و از روش آن ها با بلاگ‌نویسان دیگر رابطه برقرار فرمایید.
2. از عنوان ها و توضیحات مخصوص به کار گیری فرمائید
یک کدام از رایج‌ترین اشتباهاتی که بخش اعظمی از اشخاص هنگام تبلیغ محتوای خویش در وبسایت‌های علامت‌گذاری اجتماعی مرتکب میشوند این میباشد که از تیتر‌ها و توضیحات متا به کار گیری می‌نمایند. هنگام تبلیغ در تارنما‌های متفاوت نشانک‌گذاری اجتماعی، ساخت محتوای تکراری با تیتر‌ها و توضیحات متا یکسان چیست؟ این سبب ساز به محتوای تکراری میشود که ممکن میباشد دیر یا این که زود وب سایت شمارا بوسیله گوگل جریمه نماید. بدین ترتیب هنگام تبلیغ محتوای خویش در وب سایت‌های نشانک‌گذاری اجتماعی، عنا وین و توضیحات منحصر تولید فرمایید.
7. تبادل بک پیوند
تبادل بک لینک و پیوند به معنای مبادله ی لینک و پیوند مابین دو یا این که تعدادی وبسایت میباشد. در تبادل بک لینک و پیوند مدیران دو وبسایت متقابلا به تارنما یکدیگر لینک و پیوند میدهند. اکثر عموم فکر‌می‌کنند که تبادل بک پیوند یک تکنیک بهینه سازی کلاه سیاه میباشد، البته اینطور وجود ندارد و جز تکنیک های بهینه سازی کلاه خاکستری است. تبادل اتوماتیک پیوند تکنیک seo کلاه سیاه میباشد در حالی که تبادل پیوند به طور دستی به seo کلاه خاکستری وابستگی دارااست.
 

روش کار الگوریتم کبوتر گوگل

 


روش شغل الگوریتم کبوتر گوگل

برای اینکه در زمینه ی روش کارکرد الگوریتم کبوتر گوگل اطلاعاتی را به شما ارائه دهید، در صدر راجع به ماهیت کبوتر داده ها جامعی را ذکر خوا هیم کرد. در واقع همگی شما به نیکی میدانید که کبوتر یک کدام از پرنده هایی است که میتوانید همه جزئیات را سوای اینکه جهت گیری ها را معین نماید آیتم نظارت قرار دهد، این به عبارتی قابلیت و امکان اصلی این الگوریتم گوگل به‌حساب می‌آید که بین هزاران نشانی و حالت آنچه را که به شما نزدیکتر میباشد را آرم میدهد تا شما به آن حالت بروید. ارتقاء سرعتی که درین الگوریتم وجود دارااست بسیار زیاد است، به همین ادله بایستی بدانید روز آپدیت هم آن بیشتر می گردد. به صورت نمونه درباره‌ی کارکرد الگوریتم کبوتر گوگل به شما بخواهیم توضیحاتی را ارائه دهیم می بایست بدانید که در شرایطی‌که درخصوص دانش گاه هایی که در آلمان وجود دارا هستند شما کاوش اجرا دهید هیچ وقت دانشکده های  آموزش سئو مشهد ایتالیا به شما نشانه داده نمیشود.
تاثیرات الگوریتم کبوتر گوگل بر بهینه سازی وبسایت

کلیه الگوریتم هایی که در گوگل وجود دارا‌هستند دارنده بعضی از خصوصیت های بسیار مهمی هستند که در بهینه سازی تارنما اثر اکثری میگذارند. الگوریتم کبوتر گوگل هم در seo تارنما تغییراتی تولید خواهید کرد که برخی از مهم‌ترین آموزش سئو در مشهد  آن‌ها عبارت میباشد از :

1. یاری کردن به حصول و کارهایی که محلی میباشند

یکی‌از مهم ترین تغییراتی را که گوگل با الگوریتم کبوتر گوگل غرض گرفته میباشد و بسیار مداقه داراست، این میباشد که الگوریتم حالت اساس داشته باشد. در واقع مقصود اساسی را که گوگل درین الگوریتم دنبال می نماید مرتب سازی کردن نتیجه ها برای استفاده کننده است که آن ها را مبتنی بر محله و حیطه به نیکی مرتب سازی می نماید. این مبادرت و هدفی که گوگل در الگوریتم کبوتر داشت، موجب شد که بیشتر اشخاصی که وب سایت هایی برای استحصال و شغل های محلی داشتند سئوی محلی خویش را بسیار بهبود ببخشند و همه استانداردهایی که درین وب سایت و تشکیل داد آن وجود دارااست را رعایت نمایند تا واحد سنجش رضایت و ماندگاری یوزرها در وب سایت آن‌ها بیشتر خواهد شد و ارتقا پیدا نماید. در واقع در حالتی‌که به سئوی محلی عنایت بخش اعظمی داده گردد یوزرها به راحتی می‌توانند از روش الگوریتم کبوتر گوگل محل متبوع خویش را پیدا نمایند.
2. فردی سازی کردن سود های کاوش

همانطوری که می‌دانید و ذکر نموده این، گوگل مدام عملکرد نموده است که حاصل مرتبط با نیاز یوزرها را به آن‌ها آرم دهد. در پیشین در شرایطی‌که شما واژه سینما را سرچ می کردید، بی‌شک هزاران شیت که مرتبط با سینما بود را می توانستید ملاحظه کنید، البته فعلا با وجود الگوریتم کبوتر دیگر چند شیت برای شما گشوده نمیشود و بلکه آن را به کمتر از 10 برگه کاهش داده اند. نتایجی که برای شما در گوگل نمایش داده میشود، سینماهایی میباشد که شما در مجاورت آنان قرار دارید و گوگل مطابق شرایط مکانی شما آنان‌را به خیر و خوبی آرم میدهد.
3. تغییر و تحول کشف کردن در ظواهر نتیجه ها

یکی‌از دیگر از مهم ترین خصوصیت هایی که در الگوریتم کبوتر گوگل وجود داراست و سئوی تارنما می‌توانید اثر بگذارد این میباشد که ظواهر نتیجه ها تغییر و تحول پیدا نموده است. در واقع صورت و ظواهر کاوش فرمان بسیار مهمی میباشد که در قبل زیاد آن را گوگل دور از شوخی نمی گرفت، اما اینک با دقت به اینکه سعی الگوریتم کبوتر گوگل بسیار مداقه داراست به‌این آیتم اعتنا بسیار متعددی میشود و به آن عنایت میدهند. در اکثری از عبارت ها میبینید که بعداز سرچ در شیت اولیه گوگل اولِ شیت نصیب گوگل مپ قرار میگیرد و قسمت متعددی از شیت حاصل را شامل میشود.
فاکتور های الگوریتم کبوتر

بدون‌شک کلیه شما به نیکی می‌دانید که بعضا از فاکتورها برای الگوریتم های متفاوت گوگل عنایت اکثری دارااست تا منزلت وبسایت را فراتر نماد دهد و آن وب سایت را در سود های اول بیاورد. برای الگوریتم کبوتر گوگل بعضی از فاکتورها مداقه بسیار متعددی داراست تا از این شیوه منزلت وبسایت ها فراتر برود که‌این فاکتورها عبارت هستند از :
1. تصویب کردن وب سایت خویش در نقشه گوگل

یکی‌از مهم‌ترین فاکتورهایی که برای الگوریتم کبوتر گوگل عنایت بسیار متعددی داراست و به آن عنایت می‌دهد، این میباشد که وضعیت تجارت شمارا به خیر و خوبی بشناسد. از آنجایی که کشور‌ایران در تحریم های گوگل وجود دارااست نمی تواند از این شرایط به کار گیری نماید، البته با این وجود می‌تواند تحت عنوان شخصی که استفاده کننده است شرایط فیزیکی خویش را در گوگل تصویب نماید.
2. کلیه ویژگی ها بیزنس خویش را در تارنما خویش درج نمائید

یکی از دیگر از فاکتورهایی که الگوریتم کبوتر گوگل به آن مداقه اکثری میدهد این میباشد که، اسم، نشانی و ... شما که مرتبط با استخراج و کارتان است را در وبسایت مشاهده نماید. شما بایستی این خصوصیات را در بیشتر بخش های تارنما خویش تکرار فرمائید تا گوگل آنها‌را به خیر و خوبی شناسایی نماید و در فیض جستجوها آنها‌را بیاورد.
3. تارنما خویش را در تارنما هایی که محلی میباشند تصویب نمائید

بعضا از تارنما ها که محل می‌باشند میتوانند به سئوی وب سایت شما در الگوریتم کبوتر گوگل یاری نمایند، به همین عامل عالی میباشد شما نان وب سایت خویش را در بعضی از تارنما هایی که بیشتر شغل آنان برای تجارت میباشد وارد فرمائید تا با جستجوی یوزرها شمارا شناسایی نمایند.
 

E-A-T از کجا می‌آید؟

 


E-A-T از کجا می‌آید؟
اینک که جواب "E-A-T چیست" را میدانید؟ بیایید در زمینه ی اینکه E-A-T از کجا میاید و چه‌گونه گوگل از آن برای اندازه گیری چگونگی استعمال می نماید آموزش سئو مشهد سخن کنیم.
مخفف E-A-T از گروه‌ای از دستور کار‌های منتشر گردیده به وسیله Google برای مزایای آموزشی دسته ضمانت چگونگی خویش، یا این که همان طور که Google آنان‌را «بها‌دهنده‌های چگونگی کاوش» می‌نامد، می آید.
ارزیاب چگونگی کاوش
سکو‌دهندگان چگونگی کاوش، عده ای حقیقی و واقعی میباشند که در‌پی هر تغییری که مهندسان در دسته موتور کاوش و الگوریتم ساخت و ساز می‌نمایند، چگونگی نتیجه ها کاوش را پژوهش می‌نمایند.
طبق شیوه نامه‌ها، امتیاز E-A-T برای صفحاتی که غرض سودمندی دارا‌هستند «بسیار اساسی» میباشد و Google به ارزیاب‌های خویش فرمان میدهد که در ایین مورد ها را در آموزش سئو در مشهد  حیث بگیرند:
تمام تارنما
نویسندگان محتوای وبسایت
E-A-T محتوای مهم شیت ای که در هم اکنون تجزیه و نظارت میباشند.
ولی «محتوای مهم» دقیقاً به چه معناست؟
گوگل در شیوه نامه های خویش معنای محتوای مهم را تمجید می نماید.
برای هدف ها جايگاه بندی چگونگی، محتوای مهم میتواند:
تیتر کاغذ
متن
تصاویر
ویدیو
یا این که قادر است محتوای ساخت و ساز گردیده به وسیله استفاده کننده مانند ویدیوها، ایده ها یا این که مقالاتی باشد که یوزرها به ورقه اضافه یا این که آپلود کرده اند.
با به کار گیری از E-A-T تحت عنوان یک استدلال، ارزیابان چگونگی کاوش، چگونگی برگه را در مقیاسی از تحت‌ترین تا بالاترین چک می‌نمایند.
رهنمودهای چک چگونگی کاوش
شیوه نامه‌های تحلیل چگونگی کاوش به عبارتی چیزی میباشد که ارزیاب‌های چگونگی انسانی برای بررسی اینترنت‌تارنما‌ها و SERPها به کارگیری می‌نمایند. راهبرد ها مشمول یک گواهی 172 ورقه ای میباشد که قدم به قدم دقیقا روش مرتبه بندی چگونگی ورقه را ذکر می نماید.
فعالیت آنالیز‌کنندگان چگونگی کاوش مستقیماً بر درجه‌بندی تأثیر نمی‌گذارد، البته Google قضاوت‌های آنها‌را برای بهبود الگوریتم جستجوی خویش اجرا می‌نماید. به همین برهان میباشد که استراتژیست‌های seo به شیوه نامه‌های E-A-T نگاه می‌نمایند تا سیگنال‌هایی را که گوگل سعی بر اندازه‌گیری آن داراست را بهبود دهند.
بعضی اوقات از ما پرسیده گردیده است که آیا E-A-T یک دلیل جايگاه بندی میباشد یا این که نه. سیستم‌های اتومات ما از ترکیبی از سیگنال‌های گوناگون برای مرتبه‌بندی محتوای خوب استعمال می‌نمایند. ما تلاش کرده‌ایم این مخلوط را با آنچه که بشر‌ها موافق محتوای خوب میباشند، هماهنگ کنیم، چون آنها، محتوا را بر پایه ی معیارهای E-A-T بررسی می‌نمایند. با اعتنا به‌این، آنالیز محتوای خویش از لحاظ معیارهای E-A-T ممکن میباشد به همسویی مفهومی آن با سیگنال‌های مختلفی که سیستم‌های اتوماتیک ما برای سکو‌بندی محتوا به کار گیری می‌نمایند، یاری دهد
Google Search Central August 01, 2019

آیین نامه های E-A-T عبارتند از:
به چه شکل می قدرت تالیف کننده محتوا یا این که صاحب و مالک دامنه تارنما را گزینش کرد
طریق پژوهش درباره E-A-T سازندگان محتوا
چه‌طور به چگونگی یک کاغذ و محتوای آن امتیاز دهیم
محتوای کیفیت بالا و معدود چگونگی چیست
کدام نوع از دامنه ها یا این که صفحه های به سطح های بالایی از E-A-T نیاز دارا هستند (مانند وب سایت های YMYL*)
چه گونه تجارب موبایلی یک سایت را زبده دسکتاپ مقایسه کنیم
کدام نوع صفحه های، دیزاین یا این که قابلیت و امکان استعمال از شیت قادر است منجر زخم به یوزرها خواهد شد

با تعداد متعددی از اینترنت‌وبسایت‌هایی که در وب در دسترس می‌باشند، ممکن میباشد تعجب نمایید که چرا گوگل اینقدر بر این زمینه تأکید می‌نماید که آیا اینترنت‌تارنما‌ها تخصص، توان و اتکا را آرم می دهند یا این که نه.
YMYL مخفف چیست؟
YMYL مخفف Your Money or Your Life میباشد. این راجع به محتوایی که ممکن میباشد بر تندرست، گنج یا این که رفاه جستجوگران تأثیر بگذارد. این اصطلاحی میباشد که گوگل در آیین نامه‌های آنالیز چگونگی خویش برای اشاره به گونه های خاصی از اینترنت‌وب سایت‌ها و صفحه ها اینترنت که تأثیر قابل توجهی بر رفاه مالی یا این که فیزیکی یوزرها دارا هستند، به کار گیری می‌نماید. گوگل می گوید: «ما استانداردهای جايگاه‌بندی چگونگی کاغذ بسیار بالایی برای صفحه های YMYL داریم، چون صفحه ها YMYL کیفیت عالی زیر میتوانند بر شور، تندرست، تجارب معاش، ثبات مالی یا این که ایمنی یوزرها تأثیر منفی بگذارند.»
زمانی دفعه به کارها مالی و رفاه یوزرها میرسد، گوگل نمیخواهد یوزرها را در معرض خطر قرار دهد. اینها قادر است دربرگیرنده وبسایت های مربوط به مشورت مالی، داده ها بهداشتی و پزشکی، مشورت کردن حقوقی، خبر ها و رویدادهای سرازیر و بقیه قضیه هایی باشد که قادر است تأثیر قابل توجهی بر معاش یوزرها داشته باشد.
گوگل در الگوریتم جستجوی خویش به سایت ها و صفحه ها YMYL اعتنا ویژه ای دارااست و از دید چگونگی و اعتنا استانداردهای بالاتری نسبت به بقیه گونه های وبسایت ها دارا‌هستند. چون داده ها غلط یا این که گم راه کننده در‌این نوع وبسایت ها قادر است اثار دورازشوخی برای یوزرها داشته باشد.
 

گواهی جعبه گوگل، الگوریتمی غیر تنبیهی

 


کاربرد مدرک جعبه
یکی‌از مالامال تکرارترین سوالاتی که دراین مورد تولید می شود، این میباشد که مقصود از تولید مدرک جعبه گوگل چیست؟
اوایل سال 2004 میلادی تغییراتی مهم در ساختار الگوریتم های گوگل شکل گرفت. در به عبارتی حین گوگل مدرک جعبه نیز مطرح و مقصود اساسی از ساخت‌و‌ساز آن، پیشگیری از بسط سریع و چشمگیر تارنما های اسپمر در حاصل جستجوی گوگل تیتر شد. به کار گیری این شیوه موجب می‌گردد که تارنما های نو احداث سریعا چیره به استحصال جايگاه های رفیعتر سکو بندی موتور کاوشگر نشده و نتوانند استراتژی های غیر اصولی را به مراد بدور زدن الگوریتم ها به شغل بگیرند.
قابل ذکر میباشد که قرارگیری وب سایت در گواهی جعبه گوگل بازدارنده حضور آن در نتیجه ها جستجوی گوگل و جذب بازدید کننده آموزش سئو مشهد  نمیشود.

در‌صورتی‌که چه توسعه این مجموعه از وبسایت ها در طی قرار گیری آنان در زمان مدرک جعبه چندان چشمگیر وجود ندارد، ولی صاحبان آن‌ها شاهد تغییرات قابل مراعات ای در موضع خویش در مسئله واژه کلیدی خاصی بوده و با ارتقاء تدریجی تعداد بازدید کننده ها مواجه میگردند. این مجموعه از اشخاص با مشاهده جهشی ناگهانی در شمار بازدید کنندگان تارنما خویش میتوانند به‌این فیض برسند که چیره به خروج از مدرک جعبه گوگل گردیده و در سکو مهم خویش آموزش سئو در مشهد  ساکن گردیده اند.
گواهی جعبه گوگل، الگوریتمی غیر تنبیهی
به خاطر داشته باشید که گواهی جعبه گوگل جزء الگوریتم های تنبیهی این موتور کاوش نبوده و حضور تارنما ها در عصر مدرک جعبه بدین مفهوم وجود ندارد که اسپم شناخته گردیده اند. بلکه این الگوریتم، روشی برای پیشگیری از پرورش قارچ سیرتکامل اسپمرها در وب میباشد. دیدنی میباشد بدانید که قرار گیری در‌این زمان حتمی نبوده و برخی از وبسایت ها با خوش شانسی با این مرحله مواجه نمیشوند.

گه گاه صاحبان تارنما ها مبتلا سردرگمی گردیده و نمی توانند تشخیص دهند که مرتبه نامناسب آنها در لغات کلیدی ناشی از قرار گیری آنان در گواهی جعبه گوگل است و یا این که گوگل آن‌ها را جریمه کرده است. در این حالت می بایست معلوم گردد که وبسایت متبوع در همگی کلمه ها کلیدی با افت مرتبه مواجه گردیده است و یا این که این کاهش سکو فقط مرتبط با لغت ها کلیدی خاص است.

برای دور اندیشی از این مورد نشانی دامنه متبوع را در نصیب سرچ گوگل کاوش کنید. در شکل عدم یافتن فیض می اقتدار اعلام کرد که گوگل وبسایت متبوع را به صورت کلی ایندکس نکرده و بنابراین هیچ بازدید کننده ای قوی به دیدن آن وجود ندارد. البته درصورتی که که موتور جستجوی گوگل تنی چند از صفحه های وبسایت را ایندکس کرده و وب سایت متبوع در به عبارتی صفحه های رده چندان مناسبی نداشته باشد، می اقتدار خاطرنشان کرد که در عصر گواهی جعبه گوگل قرار گرفته اید و تا بازه ها باد سرگرم شن بازی باشید!

پیشکسوت ها در امانند!
وبمستران متعددی وجود دارا هستند که بعداز سپری شد زمان یک سری ماهه و یا این که تعدادی ساله از استارت کار خویش ناگهان با کاهش درجه شدید در درجه بندی موتور جستجوی گوگل مواجه می‌شوند. بعضا از این اشخاص بر این باورند که در گواهی جعبه گوگل قرار گرفته اند. البته همانطور که پیش خیس اشاره کردیم، صرفا وب سایت هایی به شن بازی نبی می‌شوند که دامنه ای نو داشته و به اصطلاح محاوره ای نونهال می‌باشند! نقص‌ کاهش مرتبه وب سایت ممکن میباشد ناشی از جریمه تارنما به وسیله الگوریتم های متنوع گوگل باشد.
قابل ذکر میباشد که هر وب سایت فقط یک توشه در مدرک جعبه گوگل قرار میگیرد و درصورتی که که خوش شانس باشد، ممکن میباشد هیچگاه این حالت را تجارب نکند.
ماه عسل گوگل!
در شرایطی‌که چه اصطلاح ماه عسل گوگل را غالبا برای تارنما های جدید احداث آیتم به کارگیری قرار می‌دهند، ولی مورد نیاز میباشد بدانید که گوگل وب سایت های کهن را نیز به ماه عسل می فرستد! حالا شاید از خودتان بپرسید خواسته از ماه عسل گوگل چیست؟!

گه گاه سکو وبسایت های متعدد با نشر مطالب تازه سریعا گسترش می نماید. در اینگونه حالتی وب سایت تخت گاز پیروز می‌گردد رده قابل توجهی را در مسئله عبارتی کلیدی به دست آورد. البته دیری نخواهد سپری شد که ناگهان رتب وبسایت به شیوه عجیبی با کاهش رو به رو گردیده و سقوط می نماید. چشم گردیده‌است که بعضی وبسایت ها با در چنگ داشتن سکو ای مطلوب در حین یک هفته تا مرتبه 200 نیز سقوط کرده اند. این شرایط را ماه عسل گوگل می نامند.

ماه عسل گوگل قوانینی را مهیا می سازد که شما برای بازه زمانی وقتی کوتاه در موضع یک کدام از وب سایت های درجه بالا قرار بگیرید. درین برهه زمانی ربات های گوگل به تحقیق واکنش یوزرها با وب سایت شما پرداخته و تعداد کلیک آنان بر روی پیوند وب سایت و نیز واحد سنجش ضریب خروج از آن را نظارت می نمایند. این در حالی میباشد که الگوریتم های گوگل نیز درین برهه زمانی بی کار ننشسته و تارنما شمارا آیتم چک قرار میدهند. در غایت گوگل به گزینش رده مهم وبسایت شما پرداخته و به همین عامل با افتی بسیار زیاد مواجه میشوید.

بعضا اشخاص گمان می نمایند که با ایجاد محتوا و کار هایی از این قبیل بسط نیکی داشته اند البته به صورت ناگهانی از طرف گوگل جریمه گردیده و با افت مرتبه مواجه گردیده اند. این تصور نادرست است. گفتنی میباشد که وب سایت متبوع در زمانه نقط ی اوج به ماه عسل گوگل رفته میباشد!

گوگل گواهی جعبه و ماه عسل گوگل یکی‌از نبوده و تفاوت های چشمگیری با یکدیگر دارا‌هستند. ماه عسل این امکان را دارااست که در هر وقتی صورت داده و صرفا ورقه ای نو و در عین درحال حاضر خاص را پایین اثر قرار می‌دهد. این در حالی میباشد که گواهی جعبه گوگل صرفا منحصر به فرد به وبسایت های تازه بوده و بر تمامی صفحه های وبسایت تاثیر می‌گذارد.

البته مایحتاج میباشد بدانید که هر دوی شیوه های فوق الذکر نظارتی محسوب گردیده و وظیفه انتخاب سکو مهم تارنما در سکو بندی گوگل را بر ذمه دارا‌هستند.
 
صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 صفحه بعد