x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

اهمیت تولید محتوا در سئو

 زمانی که تفحص لغات کلیدی را اعمال دادید و محتوایتان را فراهم کردید، وقت آن رسیده که محتوایتان را seo فرمایید. مهم‌ترین عمل برای سئوی محتوا، قرار دادن کلیدواژۀ اساسی نوشته‌علمی آموزش سئو مشهد  در بخش‌های پایین میباشد: تیتر نوشته‌علمی (H1) اولی جمله نوشته‌ی علمی تیتر بهینه سازی (Meta Title) توضیحات seo (Meta Description) نشانی شیت پست بلاگ (URL) در بین متن محتوا فراموش نکنید که شما برای عموم می‌نویسید خیر موتورهای جست‌وجو؛ پس بایستی با قواعد تایپ کردنِ صحیح و اصولی آشنا باشید. توصیه ما این میباشد که در طول تایپ کردن محتوا، به تامل به‌عمل بردن لغات کلیدی نباشید؛ چراکه به‌طور طبیعی برای تایپ کردن یک آیتم خاص از عبارت‌های کلیدی مرتبط با به عبارتی آیتم به کار گیری می کنید. نگران موتورهای جست‌وجو هم نباشید. الگوریتم‌های این سیستم‌ها بسط کرده‌اند و به‌خیر میتوانند کلمه ها کلیدی اساسی را یار و همدم با هم معنی‌های آن تشخیص دهند. پس برای هجران از تکرار لغت ها کلیدی (که به چگونگی و خوانایی محتوای شما جراحت می‌زند)، میتوانید از هم معنی آنان به کارگیری کنید. مثلا در صورتی‌که میخواهید نوشته‌ی‌علمی‌ای با تیتر «بازاریابی چیست؟» بنویسید و عبارت کلیدی شما «تمجید بازاریابی» میباشد، میتوانید از عبارت‌هایی مثل «مضمون‌ بازاریابی»، «تعریف و تمجید مارکتینگ»، «مارکتینگ چیست؟» و «Marketing یعنی چه؟» به کارگیری فرمائید. به عبارتی‌طور که می بینید، ما به جای این که عبارت کلیدی اولیه را تکرار کنیم، از مفاهیم و لغات مترادف استفاده کرده‌ایم.محتوای مدام سبز ساخت و ساز فرمایید سفارش بهتری که میتوانیم برای سئوی وب لاگ به شما بدهیم، تایپ کردن محتوای مدام سبز (evergreen) میباشد. محتوای مدام سبز تاریخ انقضا ندارد و دیرین نمی شود. این نوع از محتوا هم ترافیک ثابتی برای اینترنت‌وب سایت شما داراست و هم نیازی به به‌روزرسانی مداوم آن وجود ندارد. مثلا مقالۀ «seo چیست؟» در بلاگ وبزی یک مورد مدام سبز هست و ما هر روز از گوگل برای این نوشته‌ی‌علمی ورودی داریم؛ ولی مقالۀ «5 ترفند اصلی بهینه سازی در سال 2019» زیرا برای مجال خاصی مندرج، محتوای مدام سبز وجود ندارد. برای تایپ کردن محتوای مدام سبز، باید عبارت‌های کلیدی و موضوعاتی را پیدا فرمائید که مربوط به کسب‌وکارتان می باشند و مدام جست‌وجو میگردند. بدین موضوعات، «موضوعات مدام سبز» می گویند.

بهینه سازی چه بها هایی را برای تارنما اخلاق و رفتار می نماید؟

 


بهینه سازی چه بها هایی را برای تارنما اخلاق و رفتار می نماید؟
ترافیک اینترنت باکیفیت
در حالی که اکثری از تکنیک‌های بازاریابی بر جذب هرچه بیشتر بازدیدکنندگان از یک اینترنت‌وب سایت تمرکز دارا‌هستند، تکنیک‌های seo بر روی تطبیق اشخاص با آن وبسایت‌هایی تمرکز می‌نمایند که با گنجاندن کلمه ها و عباراتی که مشتریان بالقوه در محتوای یک اینترنت‌وبسایت کاوش می‌نمایند، مفیدترین آن‌ها‌را خواهند یافت. با محصور کردن بازار غرض یک کمپانی، این احتمال ارتقا مییابد که بازدیدکنندگان وب سایت برای برهه زمانی وقت گیر‌تری در تارنما باقی بمانند تا ببینند یک کمپانی چه چیزی برای ارائه داراست. بازدید زمانبر‌خیس از وب سایت به ارتقاء شرکت کردن وب سایت، خرید بیشتر و قرار دریافت کردن بیشتر بازدیدکنندگان در معرض بنرها یا این که تبلیغا آموزش سئو مشهد ت متعلق میباشد.

محتوای وب سایت قابل به کار گیری
سئو موتورهای کاوش همینطور محتوای آنلاین و قابلیت و امکان استعمال وب سایت را بهبود می‌بخشد. با ساخت و ساز ظریف محتوای یک وبسایت برای اثرگذار و مرتبط بودن، بازدیدکنندگان وب سایت دقیقاً با اطلاعاتی که میخواهند و به آن نیاز دارا‌هستند، استقبال میگردند، که سبب ساخت‌و‌ساز تصور مثبت از شرکتی میشود که آن را ارائه  آموزش سئو در مشهد نموده است.

حذف مطالب غیر ضروری
تکنیک های بهینه سازی همینطور محتوای غیر ضروری را حذف می نماید چون اینگونه محتوایی میتواند وبسایت ها را در مرتبه بندی موتورهای کاوش تحت بیاورد. حذف محتوای غیر ضروری نیز به عایدی یوزرها میباشد چون ناوبری وب سایت آسانتر و سریعتر می گردد. یوزرها ناامیدی کمتری را تجارب می نمایند چون دیگر بدون چاره نیستند صفحه ها زیادی را برای یافتن محتوا و سرویس ها لازم خویش مرور نمایند.

فرصت بار گذاری سریعتر
خلال این، تکنیک‌های seo مستلزم جایگزینی ساختارهای کهن اینترنت با ساختارهایی میباشند که محتوا را در قالبی ارائه می دهند که به وسیله موتورهای کاوش ریلکس‌خیس خوانده گردد. این کار هم جايگاه وب سایت را در موتورهای کاوش بالا میبرد و هم منجر می گردد وب سایت سریعتر بار گذاری خواهد شد. فرصت‌های بار گذاری سریع تأثیر مثبتی بر تعداد کسانی دارااست که به‌مکان تکان سریع، هنگامی را برای مرور یک تارنما در بدو ورود تخصیص می دهند.

سازماندهی خوب
یکی‌از دیگر از تکنیک های بهینه سازی مشتمل بر سازماندهی محتوا با استعمال از یک تیتر و ساختار سرفصل بدیهی میباشد، چون موتورهای کاوش اکثر اوقات به محتوای این بخشها التفات متعددی می‌دهند. قسمت‌های سرفصل‌ها و سرفصل‌های فرعی، وب سایت را سازمان‌دهی‌خیس، پیمایش آسوده‌خیس و رئیس بی آلایش‌خیس می‌نمایند.

وقتی که بهینه سازی به صحت انجام خواهد شد، در غایت باعث به تجارب مرور عالی برای بازدیدکنندگان، رئیس سهل وآسان‌خیس تارنما برای مدیران اینترنت‌وبسایت و ROI بازاریابی عالی برای صاحبان مشاغل می شود.
 

کار در کانال اجتماعی پینترست

 


کار در کانال اجتماعی پینترست
کانال اجتماعی pinterest نسبت به بقیه شبکه های مردمی در کشور ایران، از استفاده کننده کمتری برخوردار‌است البته هر روز بر تعداد یوزرها آن افزوده می‌شود. اطراف کاری این کانال اجتماعی برای یوزرها نسبتا گوناگون میباشد و تمرکز مهم آن بر نشر تصاویر و نظرات است. برای وبسایت های تصویر مبنا که به ارائه ایده های نو و گرافیکی درگیر میباشند، کانال اجتماعی پینترست شایسته ترین آیتم رابطه با مخطبان آموزش سئو مشهد  میباشد.

شغل در کانال اجتماعی اینستاگرام
کانال اجتماعی اینستاگرام، تعداد متعددی از یوزرها اینترنتی را به خویش جذب نموده است و یک کانال اجتماعی رو به رویش میباشد. در کشور ایران نیز بدین کانال اجتماعی نسبت به بقیه شبکه های عمومی بیشتر دقت میگردد (به جهت غربال نبودن). حضور در اینستاگرام برای دستیابی و شغل های اینترنتی به یک بایستگی تبدیل  آموزش سئو در مشهد گردیده است.

شغل در کانال اجتماعی آپارات و یوتیوب
خدمت های اشتراک گذاری ویدئو یک کدام از شایسته ترین تاثیرات را بر روی بهینه سازی وب سایت شما خواهند داشت. شما می‌توانید با بار گذاری محتوای ویدیویی درین کانال ها و ارجاع آن‌ها به وب سایت خویش فیض مثبتی بگیرید.

حرف پایان
استعمال از شبکه های عمومی به طور غیرمستقیم بر روی ترافیک تارنما شما تاثیرگذار میباشند ولی این تاثیرگذاری هنگامی چهره می‌دهد که محتوای منتشر گردیده شما در شبکه های مردمی از چگونگی بالایی منتفع باشد. در صورتیکه چگونگی مطالب شما تحت باشد، هیچ یک از عمل های شما در seo وبسایت تاثیرگذار نخواهند بود.
عامل ها جايگاه بندی سرچ گوگل
طراحی وب سایت ایمن (تغییر و تحول موقعیت HTTP به HTTPS)
ساخت وب سایت تلفن همراه فرندلی
سرعت بار گذاری صفحه ها وبسایت
نشان گذاری Schema
چگونگی محتوای صفحه ها وب سایت
ارتفاع محتوای صفحه ها
جستجوی صوتی
شغل در شبکه‌های‌عمومی
بک لینک و پیوند های کیفیت عالی
seo تصاویر
سن دامنه وب سایت
تولید محتوای کیفیت خوب
محتوا همچنان فرمانروا دنیای جستجوگرهاست. تجارب مخاطب حق تقدم والا گوگل میباشد. ساخت و ساز محتوای باکیفیت که کشف کردن آن برای استفاده کننده سهل باشد، کلید توفیق میباشد. کارداران متعددی در ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت خوب دخیل میباشد ولی گوگل محتوایی را ایندکس می نماید و به آن مشوق می‌دهد که یوزرها شل خیس بتوانند داده ها متبوع خویش را در آن پیدا نمایند. از کلمه ها کلیدی بایستی به اندازه کافی در متن استعمال شود. محتوای کوتاه و مختصر از لحاظ گوگل، نفیس وجود ندارد. مجموعاَ، گوگل به محتوای کاربرپسند امتیاز می‌دهد و منزلت آن را بهبود می‌بخشد.

به کارگیری از کلمه ها کلیدی ظریف و هدفمند در seo 2018 بسیار اساسی میباشد. به کارگیری از لغات گوناگون مترادف و زمان بر میتواند در تکوین تجربیات کاربری بد اثرگذار باشد. کلیدواژه های زمانبر می بایست موثر باشند.

ارتفاع محتوا
گوگل، صفحاتی که دارنده محتوای وقتگیر خیس میباشند را در بالای حاصل کاوش قرار می‌دهد. در واقعیت، محتوای مطلوب برای یک شیت از تارنما بایستی دست کم دارنده 2000 واژه و کلمه باشد تا موردپسند گوگل واقع گردد. ولی پست های میان 700 تا 1000 واژه و کلمه نیز از ترافیک بالایی برخوردارند. چون بازدیدکنندگان تارنما از قرائت مطالب وقت گیر اجتناب می ورزند. هم‌زمان با اینکه یک محتوای وقتگیر می نویسید می بایست از گزافه گویی نیز دوری کنید و فقط مطالب موءثر را به بازدیدکننده جابجایی دهید. تعداد لغت ها هر محتوا نباید کمتر از500 واژه باشد. ارتفاع محتوا یک برهان اثرگذار در seo 2018 میباشد.

سئو تصاویر
مجموع تصاویری که به وبسایت اضافه میشوند، می بایست seo شوند. اصول اول در seo وبسایت عبارتند از : کاهش وسعت پوشه برای بار گذاری سریع خیس، تعیین یک اسم پرونده توصیفی که دربرگیرنده عبارات کلیدی باشد، گزینش یک تیتر برای تصویر تا یوزرها عالی بتوانند آنچه را که به دنبالش میباشند را بیابند،اضافه کردن تگ alt به تصاویر.
 

نیاز وب سایت ها به نسخه برداری رایتر seo (بهینه سازی Copywriter)

 


نیاز وب سایت ها به نسخه برداری رایتر seo (بهینه سازی Copywriter)
هر تالیف کننده ای یک نسخه برداری رایتر محسوب نمی‌شود. لزوما هر که توان تایپ کردن محتوا را داشته باشد و در دانش بازاریابی تخصص داشته باشد، یک نسخه برداری رایتر وجود ندارد. این مهارت ها برای تایپ کردن محتوای بروشورهای تبلیغاتی خوب میباشد البته در دنیای اینترنت، یک مولف بایستی مهارت های دیگری نیز داشته باشد تا یک اسکن رایتر به اکانت بیاید. برای ارتقاء ترافیک تارنما و بهبود مرتبه در موتورهای کاوش، یک اسکن رایتر seo میتواند آموزش سئو در مشهد  نقش مهمی را اجرا نماید.

سئو موتورهای کاوش (بهینه سازی)
روند طراحی وب و تایپ کردن محتوای تارنما به نحوی که در مرتبه های بالای نتیجه ها موتورهای کاوش مانند گوگل، بینگ، و... قرار گیرد، بهینه سازی میگویند. در مجموع seo یعنی، در صورتی یک سایت با عبارات کلیدی اش در موتورهای کاوش، سرچ گردد، آن تارنما در شیت نخستین یا این که دوم نتیجه ها کاوش اکران داده گردد. در شکل عدم رعایت اصول بهینه سازی، وبسایت ها اکثری از مشتریان بالقوه خویش را از دست آموزش سئو مشهد  خواهند اعطا کرد.

اسکن رایتر که می باشد؟
نسخه برداری رایتر مولف ای میباشد که با مقصود بازاریابی اثربخش خیس و فروش بیشتر تولیدها و سرویس ها، به ایجاد محتوای کیفیت بالا و اثر گذار می‌پردازد. یک نسخه برداری رایتر ماهر در seo می‌تواند محتوای موءثر و باکیفیت برای سایت ساخت‌و‌ساز نماید و سبب بهبود مقام سایت در نتیجه ها موتورهای کاوش خواهد شد.

خیر برهان برای استخدام اسکن رایتر seo (سئو Copywriter)
1- یک اسکن رایتر seo میداند چه گونه لغت ها کلیدی مطلوب را تعیین نماید.

یک اسکن رایتر با استعمال از ابزارهای پایین اینترنت و مقر های اطلاعاتی که در مشت داراست، می‌تواند ببیند کدام لغت ها کلیدی ترافیک سایت را ارتقاء میدهند و کدام لغات کلیدی به وبسایت شما مزیت رقابتی تولید می نمایند.

2- یک نسخه برداری رایتر بهینه سازی می‌داند که چه طور روی یک شیت وبسایت تمرکز نماید تا شایسته ترین مرتبه را حصول نماید.

محتوای بهتر و کیفیت بالا بالاتر از گزینش عبارات کلیدی میباشد. به مراد اثرگذار بودن، بایستی تمرکز مولف روی آحاد متن باشد.

3- یک نسخه برداری رایتر seo می‌داند که چه‌طور با مهارت خاصی لغات کلیدی را پوشش دهد.

یک اسکن رایتر می‌داند که چه طور از لغات کلیدی وبسایت به کارگیری نماید و شایسته ترین جای برای به فعالیت بردن آنان را می‌داند. وی از هر فرصتی برای تایپ کردن عبارات کلیدی به کارگیری می نماید و از این مطمئن میباشد که به کار گیری از عبارات کلیدی، خواننده را خسته نمی نماید.

4- نسخه برداری رایتر seo میداند به چه شکل لغت ها کلیدی را در عنوان ها و تگ های اصلی به کار گیری نماید.

عنا وین از التفات متعددی در موتورهای کاوش برخوردارند و تحت عنوان مسئله مهم برگه، بوسیله موتورهای کاوش تشخیص داده می‌شوند. براین اساس بسیار اصلی میباشد که تیتر محتواها با تمرکز پیاده سازی خواهد شد و شامل کلمه ها کلیدی نیز باشد.

5- یک اسکن رایتر seo می‌داند که چه گونه تگ های تیتر (title tags) و تگ های متای توضیحات (meta-description tags) را بنویسد.

تگ های متا اطلاعاتی می باشند که در بخش "head" صفحه های اینترنت وارد می گردند. این تگ ها بوسیله موتورهای کاوش به اعتنا نظارت می گردند؛ پس می بایست در تایپ کردن آن‌ها غایت توجه به شغل گرفته خواهد شد. هر ورقه سایت بایستی تگ های منحصر داشته باشد. همانطور که آحاد یک وبسایت سئو می‌گردد، تگ ها نیز می بایست seo شوند. موتورهای کاوش تگ های صفحه ها را نسخه برداری می نمایند و با کلمه ها کلیدی مقایسه می نمایند و در غایت بر این محور به یک تارنما جايگاه می‌دهند. همینطور متنی که در تیتر یا این که تگ توضیحات نوشته میگردد، در نتیجه ها موتورهای کاوش نشان داده میشود. این متن در متقاعد کردن یوزرها به کلیک روی لینک و پیوند تارنما بسیار موءثر میباشد.

6- یک اسکن رایتر seo میداند که ارتفاع محتوای یک کاغذ می بایست چه اندازه باشد.

صفحه ها کوتاه و با محتوای نادر در حاصل موتورهای کاوش، جايگاه نیکی نخواهند داشت. صفحه ها با محتوای نسبتا زمان بر (1000 کلمه و واژه ) بیشتر گزینه پسند موتورهای کاوش مانند گوگل می‌باشند.

7- یک نسخه برداری رایتر بهینه سازی میداند که چه‌گونه پیوند ها را مشخص و معلوم نماید.

یک فرد ماهر میداند که بایستی به چه شکل از انکر تکست ها استعمال نماید و در کجا کدام نوع پیوند دادن اثربخشی بالاتری دارااست. لینک و پیوند دادن حرفه‌ای و به کار گیری صحیح از عبارات کلیدی موجب ارتقای جايگاه وبسایت می‌شود.

8- یک نسخه برداری رایتر بهینه سازی می‌داند که چه‌طور میتواند سایت های حریف را تجزیه و بررسی نماید و از نقاط ضعف آن‌ها به کارگیری کند.

به صورت نمونه؛ ممکن میباشد سایت حریف برای یک واژه و کلمه کلیدی خاص، سکو بالایی در حاصل کاوش داشته باشد. با به کارگیری از این داده ها می اقتدار صفحه های تارنما را برای کلمه ها کلیدی خاص غرض گذاری کرد و ترافیک وبسایت را ارتقا اعطا کرد.

9- یک نسخه برداری رایتر seo می‌داند چه طور صفحه ها فرود را بنویسد.

برگه فرود (لندینگ پیج) وقتی ظواهر می‌شود که یک استفاده کننده یا این که مشتری بالقوه بر روی یک تبلیغ یا این که پیوند در نتیجه ها کاوش کلیک نماید. معمولا این ورقه با لغات کلیدی یا این که کلمات خاصی seo گردیده است تا مشتری بالقوه را به به مشتری بالفعل تبدیل کند.
 

پست مهمان(guest posting) چیست؟

 


پست مهمان(guest posting) چیست؟
امروزه با پرورش بی اندازه تارنما ها رقابت برای جذب بیشتر یوزرها، ارتقاء یافته میباشد و تارنما هایی که بتوانند تعداد یوزرها بیشتری را جذب نمایند، شانس بیشتری در ابتدا وارد شدن حاصل گوگل خواهند داشت. پست مهمان یکی طرق موءثر در ارتقا ترافیک وبسایت میباشد. پست مهمان، مطلبی میباشد که تالیف کننده یک وب سایت به خواسته قراردادن آن در وبسایت های پربیننده می نویسد. این پست در وب سایت های پربازدید تحت عنوان یک پست مهمان قرار داده می‌شود. در انتهای این مقاله یک پیوند از وب سایت موردنظر داده می‌گردد و یا این که یکی‌از کلمه ها کلیدی محتوا به طور انکرتکست به تارنما پیوند می‌شود. این نوع پیوند دهی در وب سایت های پر بازدید، در واقعیت بک پیوند به دست آوردن  آموزش سئو مشهد به حساب آورده می شود.

اثر پست مهمان در seo وبسایت
وبسایت هایی که دارنده بک پیوند های معتبری می‌باشند، از حیث موتور جستجوی گوگل بسیار نفیس میباشند. پست مهمان امداد می نماید تا وبسایت ها با تکثیر محتوا در وبسایت های دارای اعتبار و پر بازدید، بک لینک و پیوند های نیکی بگیرند. بدین ترتیب درج پست مهمان و مطالب موثر در وب سایت های دیگر، هم سبب جذب مخابان نو می‌گردد و هم سبب ساز ارتقای مرتبه وب سایت در گوگل می گردد. با قرار دادن پست مهمان در یک وبسایت دارای اعتبار، یوزرها آن وب سایت با قرائت محتوا بر روی لینک و پیوند وبسایت کلیک خواهند کرد و بازدیدهای وب سایت را ارتقاء خواهند بخشید. مخاطبان مقصود با مشاهده پیوند تارنما موردنظر در یک تارنما دارای اعتبار، ریلکس خیس به آن پشت گرمی می نمایند. پست مهمان یکی طرز های بهینه سازی کلاه سپید جهت سئو وبسایت میباشد که به ارتقا بازدید و مرتبه وبسایت سبب ساز می گردد. ساخت‌و‌ساز محتوای سئو گردیده به همدم به کارگیری مدبرانه از پست های مهمان می‌تواند به seo وبسایت آموزش سئو در مشهد  یاری دهد.

نکات مایحتاج درباره پست مهمان جهت ارتقاء بازدهی
قرار دادن پست مهمان در وب سایت های پربازدید
اعتنا به اعتبار ورقه و دامنه تارنما مرجع
کامل شدن نصیب معرفی مولف
رابطه موضوعی مطلوب پست مهمان با وبسایت مرجع
حضور فعال وبسایت مرجع در شبکه‌های‌عمومی
آپ دیت بودن وب سایت مرجع
رعایت اصول بهینه سازی در تایپ کردن پست مهمان
استعمال از انکرتکست های گوناگون
استعمال مطلوب از کلمه ها کلیدی در انکرتکست ها
کتابت بی آلایش و سرازیر محتوای پست
هدف ها ساخت‌و‌ساز پست مهمان
یافتن یوزرها نو برای تارنما
ارتقا بازدید و ترافیک وبسایت
ارتقاء تعامل با وب سایت های مرتبط و هم صنف
ارتقا بک لینک و پیوند به وبسایت
ارتقا محبوبیت و برندسازی وبسایت با به کارگیری از محتوا
رقص گوگل یا این که گوگل دنس چیست؟
رقص گوگل (Google Dance) یکی الگوریتم های نامشخص گوگل میباشد که تا به امروز به طور بی واسطه پذیرش یا این که رد نشده میباشد. رقص گوگل هر سی و شش روز یکبار یا این که ده توشه در سال رخداد می افتد و طی آن جايگاه یک تارنما ممکن میباشد به شدت افت نماید یا این که سکو یک تارنما بسیار بهود یابد. غرض گوگل از پیاده سازی الگوریتم رقص گوگل این میباشد که مجددا تک تک تارنما ها آیتم پژوهش قرار بگیرند تا سایت های نو هم بتوانند سکو خوب بگیرند. گوگل دنس موجب بالا زیر شدن محسوس درجه سایت ها میشود. با اجرای رقص گوگل، ممکن میباشد چندین روز یا این که چندین هفته تنی چند از صفحه های ایندکس گردیده تارنما حذف گردد و بعداز پژوهش های گوگل، مجددا ایندکس ها به وبسایت برگردانده شوند. حتی ممکن میباشد به مقطع تعدادی روز، وب سایت از حاصل کاوش به صورت مجموع حذف گردد!

رقص پاندا (Panda Dance) چیست؟
در به روز تازه الگوریتم پاندا، گوگل به طور لحظه ای سایت ها را گزینه رسیدگی قرار میدهد و تغییرات سئوی آنها را نظارت می نماید. سکو تارنما ها با اعتنا به پژوهش های گوگل و تغییرات seo در گیر نوسانات بیشتری می گردد. به همین برهان، دوران مجال رقص گوگل نیز ارتقاء یافته میباشد. پاندا دنس (رقص پاندا) جدای از استدلال‌ها و تست های گوگل، کوچکترین تغییرات در لینک و پیوند سازی را گزینه پژوهش قرار میدهد. هر یک سری هفته یکبار، گوگل بوسیله الگوریتم پاندا تارنما های بی عنایت را از نتیجه ها صفحه ها اولیه کاوش حذف می نماید و به صفحه های دیگر منتقل می نماید.

مداقه رقص گوگل در چیست؟
مزیت اساسی رقص گوگل این میباشد که از یک طرف، تارنما های نقص‌ دار یا این که از دسترس بیرون گردیده را از حاصل جستجوی گوگل حذف می نماید. و از طرفی دیگر، وبسایت های دارنده seo عالی و اصولی را شناسایی می نماید و موجب بهبود سکو آنان در حاصل کاوش می‌گردد. در طی گوگل دنس می بایست بردبار بود و به ایجاد و نشر محتوا همانند قبل خاطر نشان نمود. اکثری از وبسایت ها بعد از طی این زمان، به رده بهتری در نتیجه ها کاوش دست مییابند.

چه سایت هایی در معرض رقص گوگل قرار خواهند گرفت؟
سایت هایی که seo را سوای روش و پروسه درست آن مانند اجرا پیوند بیلدینگ سریع، به کار گیری از محتوای نسخه برداری گردیده و... اجرا میدهند.
وبسایت هایی که از تاریخ تولید آنها مجال متعددی نگذشته میباشد.
وبسایت هایی که لغت ها کلیدی جدیدی در بهینه سازی دارا هستند و وضعیت آن‌ها هنوز در گوگل اثبات نشده میباشد.
به روزرسانی میلیون ها سایت فعالیت دشواری میباشد از این رو رقص گوگل یک روی داد معمولی دراین مساله تلقی میشود.
 

بک لینک (Backlink ) چیست؟

 


بک پیوند (Backlink ) چیست؟
بک ‌پیوند ها لینک و پیوند های ورودی به یک وب سایت می‌باشند و وقتی که یک تارنما به تارنما دیگر لینک و پیوند میخورد، تولید می شوند. یعنی وقتی که از وبسایت خویش به وب سایت دیگر پیوند می دهید، تارنما مقابل از وب سایت شما بک لینک و پیوند اخذ نموده است. بک‌ لینک و پیوند‌ها به جهت بهبود مرتبه وب سایت در گوگل، موجب اعتبار یک سایت میشوند که‌این مساله در seo وبسایت بسیار التفات دارااست. در واقعیت، در صورتی تعداد متعددی از وبسایت‌ها به یک وبسایت پیوند دهند یا این که اساسا به آن وب سایت بک ‌پیوند دهند، موتورهای کاوش فیض می گیرند که آن تارنما اثر گذار و سودمند میباشد. در فیض هر چقدر که یک تارنما بتواند تعداد بک ‌لینک و پیوند‌های بیشتری به دست آورد، در جايگاه‌بندی تارنما‌ها از مقام بهتری منتفع می‌شود. موتور جستجوی گوگل همواره عملکرد می نماید به یوزرها خویش شایسته ترین نتیجه ها کاوش را ارائه دهد، به همین برهان به مرتبه‌بندی تارنما‌ها می پردازد. وب سایت هایی که بک لینک و پیوند طبیعی، متعددی دارا هستند و همینطور به طور تروتمیز و منظم در وبسایت خویش محتوای نو قرار میدهند، سکو نیکی دارا‌هستند. دقت نمائید که بک پیوند ها را نمی قدرت از وب سایت هایی که سکو بالایی دارا‌هستند، خرید چون گوگل و بقیه موتورهای کاوش به راحتی میتوانند تارنما هایی که جهت حصول مرتبه خوب در کاوش مبادرت به خرید لینک و پیوند می نمایند را شناسایی نمایند و از جايگاه آنها بکاهند. چگونگی بک‌پیوند‌ها از تعداد آنان مداقه بیشتری داراست و در بالابردن جايگاه seo وب سایت آموزش سئو مشهد  تاثیرگذارتر می‌باشند.

بک لینک و پیوند بهتر و بد چیست؟
بک‌ پیوند‌هایی که به طور طبیعی به وسیله تالیف کننده یا این که مدیریت تارنما به تارنما شما هم پا با یک متن و عبارت مرتبط به وب سایت شما ساخت گردیده باشند، بک‌ پیوند عالی نامیده می شوند. این بک‌ لینک و پیوند‌ها نباید از وبسایت‌های اسپم بیایند، نباید تعداد پیوند‌های خروجی آن وبسایت بسیار زیاد باشد، نباید از سایتی با اعتبار بسیار تحت که مشابه اسپم میباشد بیایند، نباید وب سایت پیوند دهنده با تارنما شما از دید رابطه موضوعی خیلی بیگانه باشد. بک‌ لینک و پیوند‌های مضر آن‌هایی می باشند که از وب سایت‌های غیرمرتبط می باشند، دارنده تعداد پیوند‌های خروجی بسیار زیادند، از وب سایت‌هایی با IP هایی که اسپم شناخته گردیده‌اند می باشند. از خصوصیت های بک لینک و پیوند بد می شود به موردها آموزش سئو در مشهد  پایین اشاره نمود :

1- پیوند شدن واژه و کلمه اصلی کلیدی تارنما: برای مثال در حالتی که وب سایت راجع به بهینه سازی است، در تمامی جا به واژه و کلمه seo پیوند خواهد شد، این پیوند غیره طبیعی و بد شناخته می‌گردد، چون معمولا یوزرها اینگونه کاری نمی‌کنند مگر اینکه مبلغی اخذ کرده باشند.

2- لینک و پیوند شدن تارنما در آحاد صفحه های تارنما: این آیتم هم سبب میگردد بک پیوند به بک پیوند بد تبدیل گردد، چون معمولا مدیریت تارنما حاضر نمیشود پیوند کسی را در تک تک صفحه های وب سایت خویش قرار دهد مگر اینکه مبلغی اخذ کرد‌ه باشد.

3- پیوند شدن برگه اساسی تارنما: در حالتی‌که همگی به ورقه مهم تارنما شما لینک و پیوند بدهند و به مطالب تارنما شما پیوند ندهند، هم سبب می‌گردد بک پیوند به بک لینک و پیوند بد تبدیل گردد.

4- پیوند شدن وب سایت شما در وب سایت غیرمرتبط به زمینه تارنما: معمولا یوزرها در وب سایت خویش پیوند هایی را قرار می‌دهند که با قضیه بلاگ شان مرتبط میباشد، در صورتیکه مسئله وب سایت شما در زمینه‌ی seo تارنما باشد و در آن وبسایت اسب فروشی را پیوند دهید، بدیهی میباشد که‌این بک پیوند بد میباشد.

5- پیوند شدن وب سایت در تارنما های بی چگونگی: همان گونه که وب سایت هایی بی چگونگی خودشان چگونگی چندانی ندارند، لینک و پیوند هایی که از آنان به وبسایت شما ارسال می‌گردد، نیز بد می‌باشند و در حالتی که آن وب سایت ها اسپم باشند حتی سبب زخم به درجه تارنما شما میگردند.

6- پیوند شدن وبسایت به طور پنهان: لینک و پیوند ها برای این قرار داده میگردند تا یوزرها آنان‌را ببینند و از آنها به کار گیری نمایند، اما در حالتی‌که لینک و پیوند ها پنهان باشند و قابل اکران نباشند، Backlink غیره طبیعی میباشد.

قابل ذکر میباشد که در صورتیکه در موردها بالا پیوند شما Nofollow باشد، هیچ آسیبی به مرتبه وب سایت شما وارد نخواهد شد.
چه مواقعی در چگونگی بک پیوند ها موءثر میباشند؟
Anchor text :
انکر تکست به عبارتی متن یا این که عبارتی میباشد که به یک شیت دیگر پیوند میگردد. با به کار گیری از یک عبارت مربوط به شیت‌ای که می خواهید به آن لینک و پیوند بدهید، در واقعیت، یک سیگنال به گوگل رسول‌اید که‌این انکرتکست با این کاغذ مرتبط میباشد و گوگل می تواند درجه آن کلمه و واژه را با دقت به دیگر کارداران ارتقا دهد.

Domain Authority :
این دلیل بوسیله کمپانی Moz به وجود آمده میباشد. سن دامنه، تعداد پیوند‌های ورودی، چگونگی لینک و پیوند‌ها، کار وبسایت در کانال‌های اجتماعی و ... در ارتقاء یا این که کاهش این استدلال دخیل میباشند. این امتیاز میتواند در مشخص و معلوم کردن چگونگی یک لینک و پیوند نقش داشته باشد.

Page Authority :
اعتبار برگه مانند Domain athority بوسیله کمپانی Moz ارائه گردیده است که در این باره پیوند‌های ورودی، چگونگی آنها و اعتبار کاغذ معلوم میگردد.

اخذ لینک و پیوند از تارنما‌های مرزو بوم خودتان:
در شرایطی که سایتی با گویش فارسی دارید، خوب میباشد پیوند‌هایی که میگیرید از تارنما‌هایی باشند که دارنده دامنه .ir میباشند. زیرا در‌این‌صورت، شانس شما برای اخذ مرتبه بالاتری در حاصل جست و جوی‌بار جمهوری اسلامی ایران ارتقا مییابد. البته ممکن میباشد سکو شما در حاصل جست‌وجوی فی مابین‌المللی ارتقا نیابد.

تعداد پیوند‌های درون شیت:
این که گوگل بداند لینک و پیوند‌های خروجی از یک وبسایت طبیعی می‌باشند یا این که نه؛ بوسیله عامل ها متعددی مشخص و معلوم میشود. ولی به طور کلی تعداد پیوند‌های خروجی از کاغذ‌ای که از آن پیوند می گیرید نباید خیلی زیاد باشد و بایستی نسبت آن با محتوا نگهداری گردیده باشد.

مرتبه آن برگه:
مرتبه برگه همچنان یک سیگنال نسبتا پذیرش گردیده در ارتقا اثر لینک و پیوند هاست. پیج‌رنک به طور بدون واسطه بر روی جايگاه شما اثر نمی‌گذارد بلکه به طور غیرمستقیم میتواند اثر گذار باشد.

بعضی از اصطلاحات رایج مربوط به بک لینک و پیوند عبارتند از :
لینک و پیوند جوس (link juice) :
هنگامی که یک شیت ی اینترنت به هریک از مقالات و یا این که ورقه مهم تارنما شما لینک و پیوند دهد، پیوند جوس عبور می‌دهد. این پیوند جوس به بهبود درجه نوشته ی علمی یاری می نماید و همینطور اعتبار دامنه ( domain authority ) وبسایت را ارتقا می‌دهد. تحت عنوان یک مولف شما می‌توانید با استعمال از تگ نوفالو ( no-follow )، عبور پیوند جوس را متوقف فرمایید.

لینک و پیوند های نوفالو ( no-follow links ) :
هنگامی که یک وبسایت به سایتی دیگر لینک و پیوند می‌دهد ولی آن لینک و پیوند، تگ نوفالو (no-follow) دارااست بدین معناست که پیوند جوس عبور نمی دهد. در قبلی می گفتند که لینک و پیوند های نوفالو (no-follow) در درجه بندی یک برگه موءثر نیستند؛ ولی امروزه اثبات گردیده که تاثیرگذارند و همین طور برای داشتن یک پیوند بیلدینگ مطلوب، خلال داشتن پیوند های فالو ، از پیوند های نوفالو نیز می بایست به کار گرفت! در کل ، وبمستر ها وقتی از تگ نوفالو ( no-follow ) به کار گیری می نمایند که قرار میباشد به سایتی غیر قابل متکی بودن لینک و پیوند دهند.
 

قسمت Manual Actions یا جریمه دستی در گوگل وبمستر (سرچ کنسول)

 


قسمت Manual Actions یا این که جریمه دستی در گوگل وبمستر (سرچ کنسول)
گوگل همواره در هم اکنون بهبود حاصل جستجوی خویش میباشد. به کار گیری از اطلاعات، نظارت آمارها و الگوریتم های تازه هدفی جز بهبود تجربیات یوزرها هنگام کاوش ندارند. هم‌زمان با گوگل، وبمستران و یوزرها اینترنتی همواره بدنبال طریق هایی تازه و ابتکاری چهت نیل به درجه اولیه گوگل و فریب الگوریتم های پنگوئن یا این که  آموزش سئو مشهد پاندا می باشند.

اسپمرها خطاها متعددی را برای یوزرها اینترنتی ساخت می نمایند چون برای یافتن مقاله متبوع خویش بایستی فرصت بیشتری صرف نمایند و در یک جستجوی بی آلایش با تعدادی وبسایت غیرمرتبط مواجه می‌شوند. همینطور صاحبان تارنما های تندرست و با محتوای اثرگذار نیز در گیر دلسردی میشوند چون صفحه های خویش را زیر خیس از رقبای تنبل و اسکن عمل می‌بینند. همگی اینها گوگل را بر آن داشته که در کنار الگوریتم های خود کار که در اکثر موردها کوشش قابل قبولی نیز دارا هستند، از جریمه دستی به وسیله آدم نیز به کارگیری نماید. با اینکار گوگل قادر است ضمانت بهتری برای محافظت چگونگی آموزش سئو در مشهد  نتیجه ها کاوش داشته باشد.

جریمه دستی در گوگل
مت کاتس رئیس ارشد پیکار با اسپم گوگل میگوید:

"همزمان با ارتقاء توانگری الگوریتم گوگل و بهبود حاصل نتیجه ها از آن، جریمه دستی را نیز برای پیکار با تکنیک های اسپم اعمال می‌دهیم که موجب کاهش سکو گوگل یا این که حذف صفحه ها ایندکس گردیده میگردد. قسمت جریمه دستی این اقدامات را آگهی می نماید و شیوه رفع آن‌ها‌را سفارش میدهد. همینطور شما یک پیام در نصیب Message Center حساب وبمستر خویش اخذ فرمایید."

در‌صورتی‌که وبسایت شرایط قابل قبولی در نتیجه ها گوگل نداشته و یا این که با کاهش ورودی مواجه گردیده باشد، سفارش می شود که پیش از هر چیز به قسمت جریمه دستی یا این که Manual Actions وبمستر مراجعه خواهد شد. در صورتیکه در بخش جریمه دستی پیامی داده گردد بایستی فرآیند پیشنهادی را یک به یک طی کرده و هر فرصت که باور نتیجه ها شد که دیگر هیچ احتمالی برای اسپم شناخته شدن تارنما از لحاظ گوگل نیست، می قدرت از به عبارتی شیت Manual Actions یک درخواست بازبینی برای گوگل فرستاد.

پیام هایی که در‌این قسمت وجود داراست ممکن میباشد مجموع تارنما را زیر اثر خویش قرار دهند و یا این که فقط بر صفحه های خاصی انجام گردند که به صورت ظریف اعلام خواهند شد. دلایل گوگل برای جریمه دستی تارنما و اعلام آن مشتمل بر مورد ها پایین می گردند:

لینک و پیوند غیر طبیعی به وب سایت
پیوند غیر طبیعی از وب سایت به وب سایت های دیگر
وب سایت هک گردیده
محتوای بی چگونگی و معدود قیمت
وبسایت اسپم
اسپم بوسیله یوزرها (مرتبط با نصیب ایده ها و فروم وبسایت)
ریدایرکت های مخفی
لغات یا این که قسمت های پنهان و بمباران واژه و کلمه کلیدی
هاست های بدون پول اسپم شناخته گردیده
گوگل وبمستر تولز (سرچ کنسول)
گوگل وبمستر تولز (سرچ کنسول) یک کدام از ابزارهای مجانی قوی گوگل میباشد که به افزایش عملکرد تارنما و سئو امداد می نماید. با افزودن تارنما به گوگل وبمستر، موتور جستجوی گوگل، کوشش وبسایت را عالی می بیند و گزارش توسعه و گسترش یا این که افت وب سایت را در چنگ وبمستران قرار میدهد. در حالت بحرانی مانند کاهش ناگهانی بازدید های وب سایت یا این که حذف تارنما از نتیجه ها جستجوی گوگل، گوگل وبمستر تولز شایسته ترین مرجع برای یافتن و حل خطاها وب سایت میباشد. براین اساس خوب میباشد وب سایت ها در گوگل وبمستر (سرچ کنسول) نام نویسی نمایند و تغییرات وب سایت خویش را به طور پیوسته رصد نمایند.

مزایای استعمال از گوگل وبمستر تولز (سرچ کنسول) برای سایت ها
ذیل حیث دریافت کردن کوشش و همت تارنما
اعتقاد یافتن از اعتنا گوگل به سایت
قابلیت و امکان نظارت ایندکس شدن محتوای تازه اضافه گردیده به تارنما
محصور کردن دسترسی ربات های گوگل به بخشی از محتوای وبسایت
نگهداری از وبسایت با دستکم مشکل و افت در موقعیت بهینه سازی
زیر لحاظ تصاحب کردن محتوای وب سایت و تحقیق همت محتوا در گوگل
شناسایی و حذف وبسایت های اسپم لینک و پیوند گردیده به وب سایت
قابلیت نظارت و بررسی تارنما از نگاه گوگل و یوزرها
شناسایی بک لینک و پیوند ها (تارنما های لینک و پیوند دهنده)
تشخیص ترازو تلفن همراه فرندلی بودن وبسایت از نگاه یوزرها
و...
 

ابزار ماز MOZ

 


ابزار ماز MOZ
MOZ یک کدام از شایسته ترین ابزارهای بهینه سازی به حساب میآید. این ابزار دارنده نصیب‌ها و ابزارهایی میباشد که به حصول‌وکارها یاری می‌نماید تا در نتیجه ها کاوش تلاش بهتری داشته باشند. نصیب‌های مختلفی آموزش سئو مشهد  در MOZ وجود دارااست، به عنوان مثال:

Moz Pro: این شرکت از ابزارها به شما اذن می دهد تا ترازو رقابت عبارات کلیدی را تحقیق فرمایید، seo وب سایت خویش را با تمرکز بالایی نظارت نمائید و اشتباهات آن را برطرف آموزش سئو در مشهد  نمائید.
Moz Local: این ابزار به دستیابی‌وکارهای محلی امداد می‌نماید تا داده ها استحصال‌وکار خویش را در دایرکتوری‌ها و پلتفرم‌های محلی رئیس نمایند.
MozBar: این پلاگین به شما اذن میدهد تا امتیازات seo، داده ها لینک و پیوند و داده‌های مرتبط با لغات کلیدی را برای ورقه وبی که در اکنون مشاهده آن می باشید، مشاهده کنید.
Keyword Explorer: این ابزار امداد می‌نماید تا لغات کلیدی مربوط به استحصال‌وکار خویش را پیدا فرمائید و کوشش آنان‌را پژوهش نمایید.
Link Explorer: این ابزار برای مدیر بک پیوند‌ها به کارگیری میشود.
ابزار Semrush
Semrush یک ابزار بازاریابی دیجیتال چندمنظوره میباشد که به استخراج‌وکارها امداد می‌نماید تا بررسی و باصرفه‌سازی آحاد جنبه‌های seo تارنما خویش را اعمال دهند. تجهیزات این تارنما مشمول موردها پایین می باشند:

پژوهش عبارات کلیدی: نظارت لغات کلیدی مرتبط، ترازو کاوش و سطح رقابت آنان.
بررسی بهینه سازی وبسایت: کشف و رفع ایرادات فنی seo وبسایت که ممکن میباشد به سعی اینترنت‌تارنما شما جراحت برساند.
نظارت رقبا: پژوهش استراتژی کلمه ها کلیدی و بک پیوند‌های رقبا.
اپلیکیشن‌ریزی و محاسبه محتوا: ساخت‌و‌ساز و رئیس اپلیکیشن‌های نشر محتوا و چک چگونگی و اثربخشی محتوا. و امکان‌هایی مانند پیگیری جايگاه، آنالیز بک پیوند‌های وب سایت و محاسبه ترافیک اینترنت‌وب سایت
ابزار Ahrefs
Ahrefs یک ابزار بازاریابی دیجیتالی میباشد که عمدتاً برای تحلیل seo و بک پیوند‌های تارنما به کار گیری میگردد. با به کارگیری از این ابزار، دستیابی‌وکارها می توانند زمان‌های بهبود بهینه سازی تارنما را شناسایی نمایند، رقبا را چک نمایند و استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال خویش را بهبود ببخشند. ابزار Ahrefs دارنده قابلیت و امکان‌های ذیل میباشد:

نظارت بک پیوند‌ها: با Ahrefs، می توانید بک لینک و پیوند‌های اینترنت‌وبسایت خویش و رقبا را تحقیق فرمایید. همینطور می توانید مشاهده کنید کدام صفحه های بک پیوند‌های بیشتری اخذ کرده‌اند و کدام اینترنت‌وب سایت‌ها به شما لینک و پیوند میدهند.
پژوهش کلمه ها کلیدی: Ahrefs به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا لغات کلیدی مرتبط، معیار کاوش و سطح رقابت آنها‌را تحقیق فرمایید. همینطور این ابزار به شما سفارش می‌نماید که کدام لغات کلیدی بها بیشتری برای حصول‌وکار شما دارا هستند.
پیگیری سکو: با به کار گیری از Ahrefs، می توانید مرتبه اینترنت‌تارنما خویش را برای لغات کلیدی متعدد رصد فرمائید. داده ها این نصیب به شما می گویند که استراتژی سئوی شما چقدر موءثر میباشد و کدام قسمت‌ها نیاز به بهبود دارا‌هستند.
نظارت seo اینترنت‌تارنما: Ahrefs گزارش کاملی از خطاها فنی اینترنت‌تارنما که ممکن میباشد به تلاش seo وبسایت شما زخم برسانند، ارائه می دهد.
مشورت کردن seo چیست؟
مشورت بهینه سازی، فرآیندی میباشد که در آن یک کارشناس بهینه سازی به شما یاری می‌نماید تا اینترنت‌وبسایت خویش را بر پایه ی معیارهای موتور جستجوی گوگل، باصرفه نمائید. این معیارها مشمول اشکال مختلفی از فاکتورها می باشند، مثلا محتوای اینترنت‌وبسایت، تگ‌های متا، سرعت بار گذاری ورقه، لینک و پیوند‌های فرنگی و داخلی و غیره. مشورت بهینه سازی اکثر اوقات مشتمل بر مورد ها پایین می گردد:

چک تکنیکال وب سایت: یک مشاور بهینه سازی آغاز اینترنت‌وبسایت شما‌را برای ایرادات فنی مانند سرعت بارگذاری ذیل، تگ‌های متا و ایرادات دسترسی موتور کاوش تحقیق می‌نماید. بعد چاره‌هایی را توصیه برای رفع این خطاها و افزایش عملکرد اینترنت‌وب سایت شما می‌نماید.
با صرفه‌سازی محتوا: محتوای اینترنت‌وبسایت شما بایستی برای لغات کلیدی مطلوب با صرفه‌سازی گردد. یک مشاور بهینه سازی میتواند به شما یاری دهد تا عبارات کلیدی مطلوب را پیدا نمایید و آن ها را در محتوای اینترنت‌وبسایت خویش به عمل بگیرید.
لینک و پیوند‌سازی: پیوند‌های دریافتی اینترنت‌وب سایت شما از تارنما‌های دیگر، میتوانند به محبوبیت اینترنت‌تارنما شما یاری نمایند. یک مشاور بهینه سازی قادر است به شما یاری دهد تا استراتژی‌های مطلوب را برای اخذ بک پیوند از منابع دارای اعتبار و مرتبط تدوین نمایید.
همینطور مشورت حرفه ای seo می تواند مشتمل بر نرم‌افزار‌ریزی استراتژیک نیز باشد. این اپ‌ریزی قادر است دربرگیرنده گزینش هدف ها بهینه سازی، ارزیابی رقبا و محاسبه بازار غرض باشد. نرم‌افزار‌ریزی استراتژیک میتواند به شما یاری دهد تا زمان‌ها را شناسایی فرمائید، تهدید ها را رئیس نمائید و به هدف ها کلی استحصال‌وکار خویش برسید.

در غایت، مقصود از مشورت seo ارتقاء چشم شدن اینترنت‌تارنما شما در حاصل کاوش میباشد. این به‌این معناست که زمانی کسی در گوگل یا این که موتور جستجوی دیگری کاوش می‌نماید، اینترنت‌وب سایت شما بایستی در نتیجه ها کاوش ظواهر گردد. بدین ترتیب، ترافیک بیشتری به اینترنت‌تارنما شما جذب میگردد که میتواند باعث به فروش بیشتر و پرورش دستیابی‌وکار شما گردد.
 

روش مرد متحرک در بهینه سازی

 


سیاق (طریق) مرد متحرک در بهینه سازی
این اسلوب دربرگیرنده 3 مرحله آموزش سئو مشهد  میباشد:

مرحله 1 : یک منبع منسوخ بیابید.
مرحله 2 : وبسایت هایی را که به آن منبع پیوند گردیده اند پیدا نمایید.
مرحله 3 : به آنان دسترسی پیدا کرده و پیوند خویش را با لینک و پیوند منبع منسوخ آموزش سئو در مشهد  جایگزین فرمائید.

1. یک منبع سابق یا این که منسوخ گردیده پیدا نمایید.
اولی مرحله جستن یک منبع در اینترنت مانند یک مارک، ابزار، راهنما یا این که سرویس ها است که دیگر در فضا اینترنت دارنده بها وجود ندارد و منسوخ گردیده است. مثلا می‌توانید منبعی را گزینش نمایید که به تازگیً : نامش عوض شده باشد، به یک URL تازه تغییر‌و تحول جای داده باشد، ارائه سرویس ها آن متوقف گردیده باشد، دیگر منبعی را آپ تو دیت رسانی نکند و یا این که به تک تک از شغل افتاده باشد.
تا وقتیکه منبع متبوع در اینترنت ارزشی نداشته باشد، آیتم قابل قبولی خواهد بود. به عنوان مثال، هنگامی که SEOMoz به Moz تغییر و تحول اسم بخشید (و دامین آن از SEOMoz.org به Moz.com تغییر تحول یافت)، هنوز هزاران لینک و پیوند وجود داشت که به دامین پیشین لینک و پیوند گردیده بودند. براین اساس درین نمونه دامین SEOMoz.org قادر است به عبارتی منبع منسوخ متبوع ما باشد.
چه‌طور میتوان این منابع منسوخ گردیده و دیرین را پیدا کرد ؟ 2
تاکتیک بی آلایش برای این شغل وجود داراست که می توانید از آنها استعمال فرمایید:
تاکتیک 1 : در قسمت خبر ها گوگل درباره استخراج و کارهایی که بسته گردیده، تغییر‌و تحول مارک داده و مخلوط گردیده اند، کاوش فرمائید.
خبرها گوگل گنجینه ای گرانبها از داده ها مرتبط با کمپانی هایی می‌باشد که تعطیل گردیده، تغییر‌و تحول اسم داده یا این که اسم دامین آنان عوض شده میباشد. صرفا کافیست به نصیب خبرها گوگل (Google News) رفته و لغات پایین را کاوش نمائید :
"chapter7" (به‌این مفهوم که کمپانی منحل گردیده است. Chapter11 خواسته کمپانی هایی میباشد که در اکنون تغییر‌و تحول ساختار می‌باشند.)
"Business closes"
"has closed" (تعطیل گردیده)
"out of business"
"rebrands as" (تغییر و تحول اسم داده به یا این که تغییر و تحول مارک داده به)
"bankruptcy" (ورشکستگی)
تاکتیک 2 : در نصیب خبر ها گوگل درباره استحصال و کارهایی که بسته گردیده، تغییر تحول مارک داده و ترکیب گردیده اند، کاوش کنید.
بعضی وقت ها به دلایلی یک بیزنس خصوصیت یا این که سرویس ها مشخصی را از وب سایت خویش حذف میکند(مانند گوگل که به تازگیً Google Reader را حذف کرد). بعضی کلمات که برای جستجوی چنین موردها می‌توانید استعمال نمایید عبارتند از :
"service not available" (سرویس ها جان دار نیست)
"page no longer exists" (شیت متبوع جان دار نمی باشد یا این که ورقه ای با این ویژگی ها یافت نشد)
"this website is no longer updated" (این وبسایت دیگر آپ دیت رسانی نمی‌شود)
"this page is no longer updated"
"no longer available" (مو جود نمی باشد)
"website closed" (وبسایت بسته گردیده)
"service no longer available"
2. وب سایت هایی را که به منبع منسوخ پیوند میباشند بیابید.
این مرحله در بهینه سازی تارنما اساسی میباشد: در حال حاضر که یک وبسایت منسوخ یا این که یک خصوصیت منسوخ در یک وب سایت را پیدا نموده اید، مجال آن میباشد که پیوند های منتهی به آن برگه را بیابید. برای این عمل URL تارنما منسوخ را برداشته و در ابزار محاسبه کننده لینک و پیوند ها قرار دهید (ابزار پیشنهادی ahrefs.com هست. Majestic سئو و Open Site Explorer هم ابزارهای قابل قبولی برای این شغل می‌باشند).
و در غایت لینک و پیوند های منتهی به آن برگه یا این که تارنما را در فرمت اکسل یا این که Google Doc حصول نمائید :
حالا شما لیستی بی نقص از زمان های پیوند سازی در چنگ دارید :
3. برقراری رابطه و تخصیص لینک و پیوند ها به خویش
در‌این مرحله شما منبعی منسوخ در صنعت خویش پیدا کرده و لیست وب سایت هایی که به‌این منبع پیوند گردیده اند را هم در چنگ دارید. درحال حاضر مجال آن میباشد که به عده ای که به وب سایت منسوخ لینک و پیوند گردیده اند نشانی اینترنتی بفرستید. در ذیل نمونه جامعی برای روش نوشتار و متن آدرس اینترنتی مشاهده می‌کنید :
 

الگوریتم های بهینه سازی سال 2019

 


الگوریتم های بهینه سازی سال 2019
چنانچه فقط یک چیز اثبات در سئو وجود داشته باشد، آن تغییر‌و  آموزش سئو مشهد تحول میباشد.

مطالب مرتبط: لینک و پیوند سازی داخلی
تغییر‌و تحول پیوسته و دائمی
گوگل الگوریتم های خویش را به طور دائمی و حدودا هر روزه به روزرسانی می ¬نماید که‌این به روزرسانی از روش یادگیری ماشین اعمال می ¬شوند و همین دستور تغییر تحول مانع ها را عجله بخشیده و ترازو آزمایش کردن به طور تقریب به مجاورت صفر کاهش پیدا می نماید. بی شک، تمرکز تغییر‌و تحول الگوریتمی، برآورنده هدف ها استفاده کننده  آموزش سئو در مشهد خواهند بود.
ولی این برای ما به چه معناست؟
سیگنال های نخستین از آنچه که ما به صورت سنتی تحت عنوان کلمه ها کلیدی در تگ تیتر، لینک و پیوند ها، ارتفاع تیتر و غیره اساسی تلقی می‌کنیم، به‌تدریج تغییر تحول می‌یابند. این به‌این معنا وجود ندارد که‌این سیگنال ها اساسی نخواهند بود بلکه از ترازو مداقه آن‌ها کاسته شود. حوزه‌ هایی که موردنیاز میباشد برای مهیا شدن برای فصل تعطیلات 2019 بر روی آن ها تمرکز نمائید عبارتند از:
فرصت پس از کلیک و عملیات آینده
وقتی که یک استفاده کننده در پیج شما سپری می نماید، چه 5 ثانیه باشد و چه یک روز، در برآوردن هدف ها شما بی اثر میباشد. آنچه که اصلی میباشد این میباشد که آیا عملیات آجل که آن ها در گوگل جاری ساختن می‌دهند، غرض آن ها را مدد می نماید یا این که خیر.
در صورتیکه آن ها کاسه دوران 5 ثانیه به گوگل برگردند و بر روی نتیجه ها آینده کلیک نمایند، احتمالا راضی نخواهند بود و به مقصود خویش نخواهند رسید، البته در حالتی که برگردند و سوال خویش را تغییر تحول دهند، احتمالا آنچه را که در جستجوی آن بوده اند خواهند یافت یا این که درمی یابند که سوال آنان صحیح نبوده میباشد.
آنچه که حادثه می افتد این میباشد که بعداز کلیک (مبنی بر گوگل) اکنون یک سیگنال برای یک تارنما وجود ندارد البته در انتخاب چگونگی سود کلی کاوش تاثیرگزار میباشد.
ارتقا به کارگیری از یادگیری ماشین در الگوریتم و توانگری آن برای تولید سیگنال های مربوطه، سبب ساز ساخت حس اعتقادوباور درین راستا می خواهد شد.
اعتقاد و باور ندارم که فعلا الگوریتم های جستجوی اکثری وجود دارا هستند که می توانند سیگنال های خویش را تعریف و تمجید و وزن نمایند، ولی این اسلوب تغییر و تحول مییابد و استعمال از داده ها بعداز کلیک موثر خواهد بود.
در واقعیت، در‌حالتی که اینجانب یک الگوریتم یادگیری ماشین بودم، در حالتی که مشغول این دسته از ماتریس های احتمالی می شدم بسیار ناخشنود می شدم درحالیکه اینجانب می بایست برای ساخت و ساز شایسته ترین حاصل جستجود به فعالیت گرفته نحس.
آنچه که شما می توانید در این باره ایفا دهید این میباشد که می بایست بتوانید مقصود استفاده کننده را به توجه پیش گویی نمائید، چهت نیل به‌این غرض مورد ها پایین را مد حیث قرار دهید:

- عبارت هایی را مرور فرمایید که اشخاص را به سمت پیج های مهم در تارنما شما هدایت نمایند.
- مبنی بر گونه های مختلفی از لغات آنچه را که استفاده کننده در پیچ شما در‌پی آن میباشد را در لحاظ بگیرید.
- برای انتخاب اینکه آیا سیگنال ها با هم همخوانی دارا هستند یا این که خیر، به تجزیه و ارزیابی های خویش اعتنا نمائید.


از جمله، ما در سایتمان پیچی داریم که هر ماهه در آن کدهای تبلیغاتی تبلیغات گوگل را منتشر می‌کنیم. سوال هایی که ترافیک را به سمت یک پیج هدایت می نمایند عبارتند از:

- در بخش اعظمی از پیج های دیگر در وبسایت ما یک نرخ پریدن متساوی 85/80% می‌باشند و به صورت میانگین 31/1 پیج در هر عصر، یک سیگنال وحشتناک میباشد.
- ولی درین پیج، فرض می گردد که اشخاص می‌آیند، یک کد را نسخه برداری می نمایند و یا این که می بینند که‌این کد به کارشان نمی آیند و در سود پیج را رخنه‌ می نمایند.
- سیگنال های این پیج دقیقا به عبارتی سیگنال هایی می باشند که بایستی وجود داشته باشند.

مطالب مرتبط: بازرسی کلمه ها کلیدی

زمانی که سکو بندی های ما در ناحیه دارنده مقداری نوسان باشند، این متد اثبات نگه داشته می خواهد شد و همان گونه که اصطلاحات بیشتری را به چنگ میاوریم، ترافیک در طی مجال بهبود می‌یابد. در واقعیت، در صورتی‌که اینجانب تعداد متعددی از پیج ها را در هر زمان برای یک اصطلاح مشاهده کردم، مورد نیاز میباشد در حیث بگیرم چه چیزی را خطا اجرا داده ام یا این که چه اقدامات غیرمنتظره ای در بعدی بوسیله دیگران جاری ساختن خواهند شد. اصولا، آنچه اینجانب در لحاظ دارم این میباشد که آیا تجزیه و آنالیز اینجانب مبنی بر آنچه که اینجانب از برآورده شدن غرض مخاطب انتظار دارم، میباشد یا این که خیر. این به اینجانب اذن می‌دهد که بتوانم فعالیت احتمالی آجل یوزرها را تحلیل کنم.
در زمینه ی فوق، در حالتی که این اصطلاح جزء اصطلاحاتی وجود ندارد که ما کدهای خویش را به آن داده باشیم یا این که برای استعمال از آن به سراغ تبلیغات گوگل نرفته باشیم، آنان احتمالا این اصطلاحِ خویش را به ناحیه خویش اضافه خواهند کرد.
احتمال اینکه محتوا مقصود استفاده کننده را دفاع نماید
سیگنال های بعداز کلیک کردن به شما این قابلیت را می دهند که دریابید درجه بندی محتوا اینک به چه شکل فعالیت می نماید – ولی در خصوص آنچه که سکو بندی نمی خواهد شد یا این که در درحال حاضر پیشرفت میباشد، وضع چه طور میباشد؟
غرض گوگل برآوردن غرض استفاده کننده میباشد و به همین استدلال درپی ماکزیمم سازی این احتمال میباشد که قسمت کوچکی از محتوا این غرض را برآورده سازد.
با استعمال از اصطلاحی همچون «خریداری نمودن ویجت آبی رنگ» وصال به غرض نسبتا سرراست. با به کارگیری از اینگونه اصطلاحی پژوهشگر به وضوح می‌داند که پیرو خرید چه چیزی میباشد. بدین ترتیب مقصود آماده آوردن تمامی اطلاعاتی میباشد که یوزرها برای تصمیم گیری در ارتباط خرید یک چیز از شما بدان مستلزم می باشند.

مطالب مرتبط: تکنیکال seo

وقتی که شما برای جايگاه بندی چیزی برای اصطلاح «ویجت های آبی‌رنگ » عملکرد می‌کنید، این قضیه غامض -خیس می گردد.
ممکن میباشد شخص کاوشگر بخواهد در باب تاریخ صنعت ساخت و ساز ویجت آبی‌رنگ بیشتر بداند، یا این که ممکن میباشد بخواهد بداند چرا ویجت های آبی رنگ همواره تحت عنوان یک مثال در چرخه های سئو به فعالیت میروند.
کاربرهای گوناگون ممکن میباشد فرمت های محتوایی متفاوتی را بخواهند و یااینکه مایل باشند اشکال متفاوتی از خریدها و متغیرهای بیشتری را در یک پیج داشته باشند.

غرض، تخریب تجربیات مخاطب از روش همت برای برآوردن همگی هدف ها احتمالی برای کلیه اشکال یوزرها احتمالی وجود ندارد، بلکه تلاش فرمایید به مکان رویارویی با حریفان خویش به‌دنبال برآوردن هدف ها احتمالی تیم بزرگتری از محققین باشید.
در‌صورتی‌که شما بخواهید وبسایت خویش را مهیا سازی فرمائید و استراتژی محتوایی خویش را بسط دهید، در‌پی این می‌باشید که خیر صرفا احتمال رضایت مشتریان خویش را به حداکثر برسانید بلکه بقیه جستجوگرانی که از این اصطلاحات استعمال می نمایند نیز راضی خواهند بود.
اعتبار و تعلق
در شرایطی‌که می پندارید که پیوند ها اصلی میباشند، شما در اکنون مهیا شدن برای ورود به مرحله جدیدی می‌باشید. همانگونه که در‌این نوشته‌ی علمی بر روی یادگیری ماشین در کاوش گفت و گو نمودیم، موجودی ها آتی کاوش میباشند.(هر چیزی را که می توانید در باب آن تصور کنید یک موجودی میباشد. )

موجودی ها روزی جایگزین پیوند ها خواهند شد (هرچند پیوند ها به تعریف‌و‌تمجید و تقویت رابطه ها در میان آن‌ها یاری خواهند کرد). آنچه که اینجانب در اینجا از آن با تیتر اعتبار حافظه میکنم، می تواند به عنوان مقاومت نیز به آن اشاره گردد. با به کارگیری از موجودی ها، ما از ایده جايگاه بندی کاغذ که منجر ساخت و ساز وزن می خواهد شد به دور می شویم و به مکان آن رابطه به همدم اعتبار را مد حیث قرار می دهیم.
هر چه تعداد مراجعی که یک موجودی را به موجودی دیگری لینک و پیوند می دهند بیشتر باشد
 
صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 صفحه بعد