x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

EAT گوگل چیست؟ اصول سه گانه گوگل برای تولید محتوای باکیفیت

 پیش از آن که بخواهیم درباره مضمون‌ E-A-T کلام کنیم، باید ببینیم این سه حرف مخفف چیست. نکته جذاب آموزش سئو مشهد  اینجاست که رمزگشایی از این سه حرف به طور کامل به شما نشان می دهد مهم ترین موارد برای چک کیفی محتوای صفحه ها شما از دید گوگل کدام گزینه‌هاست. این سه سخن اولیهِ سه کلمه تحت است: تخصص (Expertise) اعتبار (Authoritativeness) پشت گرمی (Trustworthiness)حال زمان آموزش سئو در مشهد  آن رسیده که ببینیم E A T چیست و چرا EAT گوگل مداقه زیادی داراست. نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این می‌باشد که وب سایت‌هایی با عنوان YMYL وجود دارند و در واقع الگوریتم امتیازدهی گوگل برای چنین سایت‌هایی اهمیت بسیار زیادی دارد. YMYL به معنای Your Money or Your Life می باشد و نماد می دهد محتوای وب سایت مورد نظر مستقیما به پول یا زندگی شما مرتبط هست. از این رو ترازو تخصص، اعتبار و پشت گرمی مخاطبان در ساخت محتوا مداقه بسیار زیادی داراست. اینجاست که گوگل به امداد اصول سه گانه خود محتوای با کیفیت را تشخیص میدهد. اما لازم است کمی بدون نقص‌تر درباره این اصول و سه مفهومی که اشاره کردیم حرف کنیم. 1- تخصص (EXPERTISE) یکی‌از نکات مهم در ایجاد کرد محتوا این هست که نوشته‌علمی شما به صورت تخصصی و ترجیحا توسط افراد متخصص آماده شده باشد. در واقع تولیدکنندگان محتوا می بایست در ناحیههای مرتبط دانش و تخصص کافی و قابل اثبات داشته باشند، تا بتوان به بیزنس آنها به عنوان یک منبع موثق، بادانش و قابل اعتماد نگاه کرد. نکته قابل توجه اینجاست که باید شناخت درستی از مخاطبان خود داشته باشید. در شرایطی که با افراد حرفه ای و کارشناس روبه‌رو هستید، مطلقا نمی‌توانید یک نوشته ی علمی کوتاه با مفاهیم ابتدایی و کلی منتشر فرمایید. بلکه می بایست سراغ مطالب جامع و تخصصی بروید. از سوی دیگر اگر مخاطبان شما از طریق جستجوی لغت ها متفاوت وارد سایت شما شده‌اند و کاربران عمومی میباشند، باید حتی مفاهیم پیچیده را به صورت بدون نقص معمولی و قابل ادراک برای آن ها توضیح دهید.2- اعتبار (AUTHORITATIVENESS) همان‌طور که در بالا اشاره کردیم مخاطبان می بایست شما‌را به عنوان یک مرجع معتبر و موثق بشناسند. این اعتبار از تعداد ارجاعاتی که از سوی وبسایت‌ها و کاربران دیگر به شما میدهند سنجیده می گردند. در واقع باید ببینید کجاها سخن شماست و کدام تارنما‌ها و منابع دیگر شمارا به عنوان مرجع معرفی کرده و به وبسایت یا مطالب‌تان لینک داده‌اند. در این قسمت بک‌لینک‌هایی که میگیرید، هر جایی که شما را در شبکه‌های اجتماعی منشن یا تگ می‌کنند و هرگونه سیگنال دریافتی مفید است. گوگل درپی این است که ببیند تارنما، محتوا و نظرها و توانمندی‌های تولیدکنندگان محتوای شما تا چه اندازه توسط فعالان حوزه کاری مربوطه در نظر گرفته می گردد و این اعتبار تا چه اندازه در محتوا و کل سایت شما توزیع گردیده است. مثلا مطالب شما بایستی دارای مولف مشخص و معلوم با نام و تصویر باشد و نوشته‌های آن ها به صورت پهناور در جاهای دیگر نیز بازنشر شده یا درباره آنها صحبت شده باشد. 3- متکی بودن (TRUSTWORTHINESS) اما بعد از تخصص و اعتبار، متکی بودن هست که التفات زیادی دارااست. گوگل دقیقا در‌پی این هست که بفهمد اگر اشخاصی از صفحه نتایج جستجو SERP به سایت شما وارد شدند، تا چه اندازه می توانید اعتمادشان را جلب کرده و نیازهای آنان را بی نقص و سریع مرتفع کنید. شما بایستی دقیقا به مخاطبان خود بفهمانید همان‌ چیزی می باشید که ادعا میکنید و این حس اتکا را بایستی در آن‌ها به وجود آورید. باید علامت دهید که سمت کاربر می‌باشید و او را از خودتان می دانید. درج تصاویر و توضیحات حقیقی محصول ها، بیان نقاط قوت و ضعف، یک پاراگراف توضیحات درباره تالیف کننده، برگه درباره ما، گواهینامه‌ها، افتخارات و جوایز کسب شده و قسمت سوالات متداول یا راهنمای کاربر مثلا مواردی می باشد که امداد می‌کند تا میزان متکی بودن نسبت به شما بیشتر گردد.

تعریف سئو به زبان ساده

 در صورتیکه علاقه مند به بهبود seo خود میباشید و مایلید تا وقتتان را به یادگیری درخصوص seo موتور جستجو (seo) و کنسول جستجو اختصاص دهید، این آموزش سئو در مشهد  نوشته‌ی‌علمی یک راهنمای استارت بی نقص برای شما خواهد بود. در ابتدا شما نیازی به درک HTML یا کدنویسی ندارید، اما می بایست مدتی را صرف تفکر کردن و هدف گذاری در ارتباط نحوه سازماندهی و نوشته شدن وب سایت خود آموزش سئو مشهد  فرمایید، زیرا شروع کار شامل تغییراتی در وب سایت خواهد بود. خبر خوب این می باشد که با پاره ای سعی می توانید به بهبود سئو و دریافت درجه بهتر در حاصل جستجو کمک زیادی کنید. وظیفه شما ساخت یک تارنما به طور کامل باصرفه به جهت بهبود تجربیات کاربری و اثرگذار برای مخاطبان است. یکی‌از مخاطبان یا کاربران شما موتور جستجوی گوگل است که به سایر کاربران کمک می کند تا محتوای شمارا پیدا کنند. سئو درباره‌ی امداد به موتورهای جستجو برای فهم و شعور و ارائه محتوا هست. سایت شما ممکن است یک سایت کوچک یا والا باشد، در واقع فرق ندارد! چرا‌که رعایت مفاد seo و بهبود سئو در این راهنما برای همه سایت ها الزامی می‌باشد. برای استارت همانطور که در نوشته‌ی‌علمی مفاهیم مبنا seo توضیح داده گردیده‌است، شما باید یک بررسی لیست تهیه کرده و چند آیتم را تحقیق کنید که در این مقاله نیز به صورت مختصر این مفاد را مرور می کنیم. یک اقدام مهم برای بهبود seo معرفی تارنما به گوگل هست، گوگل یک موتور جستجوی کاملاً اتومات می باشد که از خزنده های وب (web crawlers) برای جستجوی مداوم وب به کارگیری می کند. شما در حالت کلی نیاز به اجرا هیچ کاری ندارید به دلیل آنکه در اکثر مواقع سایت ها به وسیله خزنده های گوگل پیدا می شوند. اما که هیچ تضمینی وجود ندارد که خزنده های گوگل به طبع یک سایت خاص را پیدا کنند، البته رعایت این دستورالعمل ها می‌تواند به بهبود بهینه سازی وبسایت، ارتقاء جايگاه سئو و پیدا شدن وبسایت شما در نتیجه ها جستجوی ما کمک کند. کنسول جستجوی گوگل ( Google search console ) ابزارهایی را ارائه میدهد که به شما کمک می کند محتوای خود را به Google ارسال فرمائید و نحوه کوشش سایت خود را کنترل کنید. همچنین Search Console با هشدار درباره‌ی برخی مسائل اصلی در سایت شما به افزایش مرتبه و بهبود سئو تارنما شما کمک می کند. سفارش ما این می‌باشد که وبسایت خود را حتما در سرچ کنسول ثبت فرمایید.

از اسکیما برای صفحات استفاده کنید

 سرعت سایت را استیناف فرمایید: سرعت صفحه ها سایت تحت عنوان یکی فاکتورهای مرتبه‌بندی گوگل شناخته میگردد. اشکار است سرعت وب سایت آموزش سئو مشهد  نقش مهمی در ارتقاء تجربیات کاربری وب سایت دارااست، در صورتی‌که سایت شما دیر بارگیری شود، هیچ کاربری قرار وجود ندارد در آن بماند، درنتیجه درجه‌ای هم آموزش سئو در مشهد  از گوگل نمی‌گیرد. برای باور از سرعت وبسایت‌تان می توانید از ابزارهایی مثل PAGESPEED INSIGHT یا این که GTMETRICS به کار گیری نمائید. تلفن همراه‌فرندلی ‌بودن وب سایت را تفحص فرمایید: گوشی‌فرندلی ‌بودن تارنما در سال‌های اخیر برای گوگل عنایت متعددی پیدا کرده و مخصوصا در جستجوهای موبایلی رتبه سایت شما‌را به شدت بالا میبرد. برای باور از تلفن همراه‌فرندلی ‌بودن تارنما هم میتوانید از ابزار آزمایش گوشی‌فرندلی گوگل به کار گیری نمائید. پلاگین فشرده‌سازی تصاویر نصب نمایید: فشرده‌سازی تصاویر باعث کاهش وسعت آن ها و بالا رفتن سرعت بارگیری صفحات می‌گردد. در شرایطی‌که تارنما‌تان وردپرسی میباشد پلاگین‌های متعددی برای این کار در اختیارتان جای دارد که به صورت خود کار تصاویر وب سایت را فشرده می‌نمایند. لینک‌های شکسته را اصلاح فرمائید: پیوند‌های شکسته به تجربیات کاربری وب سایت شما ضربه می‌زند، مدام حواستان به لینک و پیوند‌های وبسایت‌تان باشد و در شکل وجود پیوند شکسته سریع برای اصلاح آن مبادرت کنید. صفحه ها تکراری را اصلاح فرمایید: گوگل صفحه های یا این که محتواهای تکراری را به هیچ وجه دوست ندارد. سرچ کنسول گوگل در شکل وجود اینگونه صفحاتی آن را در بخش Coverage به شما اگاهی می دهد. استیناف لیست سئو داخلی seo داخلی دربرگیرنده عمل‌هایی است که برای باصرفه‌سازی محتوای وبسایت خویش باید جاری ساختن دهید. به‌دنبال محاسبه لیست seo 2023 به سراغ بهینه سازی داخلی می رویم: از url کوتاه و توصیفی به کارگیری نمائید: url صفحه ها تارنما در حاصل کاوش اکران داده میگردد، در صورتی‌که که از url کوتاه و توصیفی به کارگیری کرده باشید، به طور کامل در معرض دید یوزرها قرار میگیرد و آنها بهتر می توانند گزینه شیت را تشخیص دهند. تیتر‌های جذاب و ترغیب‌کننده به کارگیری فرمائید: تیتر صفحات دیده‌گیرترین عنصری میباشد که در نتیجه ها کاوش اکران داده می‌شود. یک تیتر دیدنی نقش مهمی در ترغیب یوزرها به کلیک روی آن داراست، به همین برهان تلاش فرمائید تیتر‌هایی دیدنی و ترغیب‌کننده بنویسید و از واژه و کلمه کلیدی ورقه در آن به کار گیری نمایید. توضیحات متای ترغیب‌کننده بنویسید: توضیحات متا هم نصیب دیگری میباشد که در نتایج کاوش اکران داده می‌شود و از‌آنجا‌که زمان بر‌خیس میباشد، مجال بیشتری برای معرفی و تعریف و تمجید محتوای صفحه در آن دارید. البته سعی فرمایید ارتفاع آن از 120 کاراکتر بیشتر نشود و از کلمه کلیدی صفحه در آن به کار گیری کنید. به منابع مرتبط و دارای اعتبار لینک و پیوند بدهید: لینک و پیوند ‌دادن به صفحه های مرتبط در تارنما خودتان به یوزرها کمک می‌نماید، عالی در وب سایت‌تان بگردند و تجربیات کاربری بهتری داشته باشند اما خلال این میتوانید با پیوند ‌دادن به منابع مرتبط در سایت‌های دیگر هم ارزش بیشتری برای یوزرها تارنما‌تان ساخت کنید. البته به اعتبار صفحاتی که به آن پیوند می‌دهید اعتنا داشته باشید. عکس‌ها را باصرفه‌سازی نمایید: تا اینجای کار در ارتباط تصاویر وبسایت گفتیم که بایستی آن ها را فشرده فرمایید، علاوه بر این در به کارگیری از عکس‌ها از گزینش نام های همگانی مثل شماره برای آن ها دوری کرده و اسامی توصیفی مرتبط برای هر عکس گزینش کنید. خلال این ویژگی alt هر عکس را هم با جملاتی توصیفی مالامال فرمائید. از اسکیما برای صفحه ها استعمال نمائید: اسکیما به موتورهای کاوش کمک می‌نماید محتوای صفحه شما را عالی تشخیص دهند؛ خلال این اسکیما باعث می‌گردد اکران ورقه شما در حاصل کاوش گوناگون و چشمگیرتر خواهد شد. در فیض نرخ کلیک روی کاغذ شما را بالا می‌برد. لینک‌های داخلی بسازید: لینک و پیوند‌های داخلی به موتورهای کاوش کمک می‌نمایند آیتم صفحه های متفاوت را تشخیص داده و صفحات مربوط به جستجوها را عالی تشخیص دهند. به علاوه پیوند‌سازی داخلی باعث هدایت بهتر و شل‌خیس یوزرها در وبسایت شما می‌گردد و تجربیات کاربری بهتری برای آن ها می‌سازد.

بهبود سرعت سایت

 اسکیما به فهم و شعور خوب موتورهای جستجو از محتوای شیت شما یاری می‌کند و به شیت شما در حاصل جستجو یک ظاهر متعدد نسبت به آموزش سئو در مشهد  بقیه نتایج می دهد که سبب ساز بیشتر دیده شدن و افزایش کلیک سایت می شود. همچنین با به کار گیری از اسکیمای مال می توانید در همان صفحه نتایج به کاربران اطلاعاتی مانند بها، ترازو موجودی جنس، امتیاز متاع و ... را نمایش دهید. استفاده از اسکیما بهبود سرعت وب سایت به یاری ابزارهایی مانند GTMetrix سرعت وب سایت خود را محاسبه نمائید و تا حد امکان بهبود ببخشید. سرعت یکی آموزش سئو مشهد  از کارداران بسیار مهم در سئوی سایت هست که هم برای موتورهای جستجو و هم کاربران التفات بسیار زیادی دارد. در‌حالتی که وب سایت شما سرعت بار گذاری پایینی داراست، ممکن می‌باشد به خاطر تصاویر یا ویدئوها باشد و می بایست عملکرد فرمایید تا حد قابلیت و امکان حجم آنان را کاهش دهید. بهبود تجارب کاربری یکی مهم‌ترین عواملی که سبب ساز جذب و ماندگاری کاربر در سایت شما می شود، تجربه کاربری (UX) وبسایت شماست که باید به آن توجه فرمایید. منظور از تجربه کاربری، نمایش با صرفه سایت و عدم به هم ریختگی آن در صفحات نمایش گوناگون مخصوصا گوشی، نمایش درست تصاویر، نگارش متن کیفیت عالی، سرعت لود مناسب و موارد مانند این می باشد. معرفی خدمات وب24: ساخت سایت فروشگاهی با کدنویسی اختصاصی و وردپرس نمایش نظر ها کاربران بسیاری از کاربران، قبل از خرید به نظرها بقیه کاربران توجه می‌کنند و این نظریات روی پروسه خرید آن‌ها بسیار اثر گذار می‌باشد. تارنما‌هایی که نظریات کاربران را نمایش نمی‌دهند، باعث ساخت حس عدم اتکا در کاربران تازه میگردند. مسلما کاربران خود را به نوشتن نظراتشان تشویق نمایید و ابدا نظرها منفی را حذف کنید؛ در ازای به آنها استیناف فرمائید و به صحت پاسخ دهید. خلال کاربران، موتورهای جستجو نیز به‌این دیدگاه ها به عنوان تعامل مخاطب نگاه می‌کنند که تاثیر مثبت روی سئوی وب سایت شما دارد. لینک سازی خارجی در کنار کلیه شغل‌هایی که روی تارنما خود ایفا می‌دهید، قطعا لینک و پیوند بیلدینگ را نیز دورازشوخی بگیرید. مخصوصا در ناحیههایی که رقابت نسبتا زیادی دارا هستند، اعتنا به لینک سازی خارجی در صورت اجرای درست و هدفمند می تواند برگ موفق شما باشد. در غیر این صورت سئوی داخلی به تنهایی فایده چندانی برای شما به ارمغان نمی‌آورد.

متا تگ معرف سایت به گوگل (google site verification)

 متا تگ معرف وبسایت به گوگل (google site verification) متاتگ “معرفی وب سایت به گوگل”، تنها آموزش سئو در مشهد  برای استحصال به پنل سرچ کنسول گوگل میباشد. این کد بوسیله گوگل به رئیس داده می گردد و در‌صورتی‌که که آن را در نصیب head وب سایت خویش آموزش سئو مشهد  قرار دهد، گوگل اعتقادوباور پیدا میکند که فرد درخواست کننده برای نام نویسی گوگل کنسول، مالک وبسایت میباشد. اتصال به سرچ کنسول برقرار سات متاتگ generator از این متاتگ میتوانید برای وقتی استعمال نمائید که میخواهید معلوم نمائید ورقه متبوع از چه اپلیکیشن یا این که خدماتی جهت نشر محتوا استعمال می نماید. این متاتگ به طور کامل ازروی اراده می باشد و اثر چندانی در جايگاه و همت سایتتان در موتورهای کاوش ندارد. <“meta meta name=“generator” content=“wordpress 6.1.1> ورژن وردپرس ای که به کار گیری می کنید چه میباشد انقضا (Expire) این متاتگ تاریخ انقضای شیت را مشخص و معلوم می کند.تگ expires به گوگل اعلام میکند که محتوای این کاغذ منقضی گردیده و دیگر باارزش وجود ندارد به صورت معمول به کار گیری از این تگ پیشنها نمی شود برای وبسایت هایی که محتوای انها بعد از مدتی بی استعمال می گردند این تگ می تواند کاربردی باشد مانند سمینار سیستم سازی و دسته سازی یا این که وبینار این هفته یادگرفتن ابزار seo مثال <“meta name=“expires” conent=“mon, 09 may 2022> متا تگ ویوپورتviewport این تگ به مرورگر میگوید که چه طور ورقه را برای دیوایس گوشی رندر نماید. به عمل بردن این تگ به گوگل نماد میدهد که شیت گوشی فرندلی میباشد. همان طور که میدانید اکنون جستجوهای درون تلفن همراه بر روی کاوش درون دسکتاپ پیشی گرفته میباشد. هیچگاه مداقه ریسپانسیو بودن وبسایت در دیوایس‌های متفاوت را حداقل نگیرید. <“meta name=“viewport” content=“width=device-width,initial scale=1.0> برای minimum scale- maximum-scale برای زمانیکه مخاطب اذن زوم داراست به کارگیری می گردد و واحد سنجش دستکم و حداکثر بزرگ نمایی برگه را معلوم میکند تارنما هایی که ریسپانسیو نیستند این تگ را در هدر وب سایت خویش ندارند متا تگ (Robots) این متاتگ به شیوه عکس العمل ربات های جستجو گر با وب سایت شما، می‌پردازد. ولی تمامی ی ربات ها از این متاتگ تاسی نمی‌کنند (مانند ربات گوگل که در پی توضیح خوا‌هیم اعطا کرد)، ولی بد وجود ندارد که در شیت اولیه وبسایت خویش آن را استعمال فرمائید. این متاتگ برای هنگامی اثرگذار خواهد بود که شما از robots.txt به کارگیری نکرده اید. در فرمان ذیل به ربات ها خواهید خاطرنشان کرد که شیت شمارا در لیست کاوش ذخیره کرده و از پیوند های مو جود در آن تاسی نمایند. “meta name=“robots ایندکس و فالو Noindex به گوگل می گوید که‌این کاغذ را اینکدس مکن و درون سرپ زنده اکران نده دراین‌صورت ایندکس نمی شود اما همچنان کرال می‌شود Nofollow به گوگل می‌گوید که لینک و پیوند های باطن این برگه را دنبال مکن اما گوگل معمولا خودش تصمیم می‌گیرد جدید ایندکس و جدید فالو Noarcive به گوگل می گوید از برگه اینجانب یک نسخه برداری کش مکن توی نتیجه ها سرپ این را می‌توانید برای محتواهایی که اعتبار مشخصی دارا هستند و یا این که لندینگ های مناسبتی و … بهره مند شد Notranslate یعنی ترنسلیت دیگر روی این شیت عمل نمیکند و استفاده کننده نمیمتونه این شیت را ترنسلیت نماید Noimageidex به گوگل می‌گوید که عکسهای این شیت را ایندکس نکند Nosnippet یعنی این شیت سوای اسنیپت در نتیجه ها نماد داده گردد Maximagepreview=حداکثر سایز تصویر Maxvideopriview=بیشرین وسعت کلیپ Anavaiableafter=از این تاریخ به آن گاه اذن دسترسی را نده متا تگ theme-color این متا تگ کلاً برای تغییر و تحول تم مرورگر و رنگ بخش نشانی توشه به کارگیری میشه <“meta name=”theme-color” content=”#f5f5f5> متا تگ شبکه های مردمی Open graph متا تگ‌های Open Graph یا این که OG قطعاتی از کد می باشند که طرز اکران URL های به اشتراک گذارده گردیده را در شبکه‌های‌اجتماعی در دست گرفتن می نمایند. آن‌ها بخشی از پروتکل Open Graph فیسبوک می‌باشند که به وسیله شبکه‌های‌مردمی دیگر مثل توئیتر و لینکدین هم به کار گیری می گردند. Open graph meta tag(http://ogp.me/) از توییتر عکس-بلندمرتبه-وک ی نمیاد هنگامی url سایتا شمارا می‌برند مکان دیگه در شبکه‌های‌عمومی اطلاعت بیشتر که احتمال کلیک فراتر رود og:local درین متاتگ بایستی گویش و مرزو بوم وب سایت خویش را مشخص و معلوم نمایید . برای کشور ایران مقدار را می بایست fa_IR می بایست درج فرمایید. <“meta property=”og:locale” content=”fa_IR> og:title در‌این متاتگ بایستی تیتر برگه یا این که مقاله درج گردد. بایستی تگ مرتبط با (تیتر پست و شیت) را در خدمت وبلاگدهیتان یا این که سیستم مدیرت محتوایتان را درون این متاتگ وارد نمائید. یادگرفتن دیجیتال مارکتینگ”=meta property=“og:title” content> og:type درین متاتگ بایستی نوع اینترنت خویش اعم از بلاگ یا این که وب سایت بودن آن را معین نمایید . می بایست از لغات انگلیسی یعنی blog و article و profile و … به کارگیری فرمایید. og:url درین متاتگ می بایست نشانی کاغذ سرازیر یا این که مقاله درج گردد که مانند آیتم های پیشین می بایست از تگ مربوطه به کار گیری فرمائید. og:image درین متاتگ نیز می بایست ادرس تصویر شاخص شیت یا این که به عبارتی مقاله مربوطه درج خواهد شد ، که همچون آیتم های قبلی می بایست از تگ مربوطه مصرف شود. og:description درین متاتگ توضیحات پست یا این که کاغذ بایستی درج گردد که مانند آیتم قبلی می بایست از تگ مرتبط با سیستم رئیس محتوا یا این که خدمت وبلاگدهی مرتبط با توضیحات پست استفاد فرمائید. og:see_also در‌این متاتگ نیز می توانید پیوند پست شبیه یا این که پیشنهادی خویش را درج فرمائید. twitter card twitter:card نوع پیوند را در‌این متاتگ گزینش فرمائید . به طور ساده می بایست روی summary تهیه و تنظیم خواهد شد اما می توانید از مقادیر large یا این که image نیز به کارگیری نمائید. <“meta name”twitter:card” content=“summary> twitter:site در‌این متاتگ بایستی تیتر کلی وب سایت خویش را درج فرمایید. <“meta name”twitter:site” content=“@publisher_handle> twitter:title تیتر پست سرازیر <“meta name”twitter:title” content=“Page-Title> twitter:description توضیحات پست مربوط <“meta name”twitter:description” content=“Page> twitter:creator اسم تولیدکننده تارنما <“meta name”twitter:creator” content=“@author_handle> twitter:image:src درین متاتگ نیز می بایست ادرس تصویر شاخص شیت یا این که به عبارتی مقاله مربوطه درج گردد ، که همچون گزینه های قبلی بایستی از تگ مربوطه مصرف شود. <“meta name”twitter:image” content=“http://www.example.com/mage.jpg> متا تگ http-equiv خصوصیت سری http-equiv ، منحصربه‌فرد تگ meta است. خواص http-equiv یک هدر درخواست HTTP ، برای داده ها مقدار ویژگی content باطن تگ meta آماده می نماید. خصوصیت http-equiv قادر است برای مشابه سازی هدر جواب HTTP مصرف شود. خصوصیت سری content معمولا باطن تگ meta هم پا با خواص http-equiv و یا این که خواص name می‌آید. کلیه صفت های تگ meta اطلاعاتی را به عنوان متادیتا ها داخل مقادیر خویش مکان می‌دهند. خواص content معمولا اطلاعاتی از محتوای تارنما را برای خزش عالی موتورهای کاوش آماده می نماید. متا تگ رفرش محتوا مثال <“meta http-equiv=“refresh” content=“30> هر 30 ثانیه یکبار شیت رفرش گردد. در اختیار گرفتن کش (Cache-Control) برای مدیر روش انبار کردن صفحه های در مرورگر یوزرها، از این متاتگ استعمال می‌گردد. در اکثر مرورگرها محتویات برگه شما، مانند تصاویر، فولدر ها و .. در رم ذخیره می شوند تا در مراجعات آجل سریعتر به آن‌ها دست پیدا نمایند، ولی در مواردی ما یحتاج میباشد تا محتویات برگه از این سعی مصون بمانند. برای این مراد می‌توانید از این متاتگ به کارگیری نمائید. در تحت مقادیر قابل استعمال در‌این امر به یاور توضیحات گفته شده میباشد:

صفحات بی کیفیت را حذف کنید

 در ادامه مفاد قبلی، نکته مهمی که می بایست به آن دقت کنیم، ایجاد لینک‌های داخلی توانمند هست. برای اعتقاد و باور از ایندکس شدن تارنما در گوگل، بایستی همواره لینک اموزش سئو در مشهد  و پیوند‌های داخلی قادر و مؤثری در وب سایت خود ساخت‌و‌ساز کنیم. این فعالیت باعث افزایش سرعت ایندکس‌سازی صفحه ها میشود. در این‌جا باید اعتنا داشت که بهتر می باشد از صفحاتی که بازدید و جايگاه بالاتری دارا‌هستند، به صفحات جدید‌تر که بازدید کمتری دارا‌هستند، لینک دهیم. چرا؟ به دلیل اینکه ربات‌های گوگل اولین‌بار به صفحات توانا‌تر مراجعه می‌کنند و از طریق آن‌ها به نصیب‌های دیگر آموزش سئو مشهد  وبسایت هدایت میگردند. بنابراین در شرایطی که از همین صفحه ها توانمند به صفحه های دیگر لینک داده باشیم، اطلاعات تارنما به‌طور کامل از چشم ربات‌های گوگل پوشش داده می گردد و این باعث ارتقا احتمال ایندکس شدن همگی صفحات سایت می گردد. لینک و پیوند‌های داخلی مؤثر، منجر تعامل عالی میان صفحات وب سایت می گردند و از نگاه سئو نقش بسیار مهمی دارند. این پیوند‌ها به گوگل نماد می‌دهند که صفحه های وبسایت شما چقدر با هم مرتبط و ارتباط‌دارا‌هستند. با ساخت‌و‌ساز لینک‌های داخلی داهیانه و مناسب، میتوانید به بهبود جايگاه وب سایت خود در نتایج جستجوی گوگل امداد کنید و تجربه کاربری بهتری را برای بازدیدکنندگان آماده کنید. از روش‌های ایجاد کرد لینک داخلی مناسب می‌توان به لینک دادن به مطالب مرتبط، استفاده از لغات کلیدی مهم در لینک‌ها و انتخاب نام‌های مناسب برای صفحات اشاره کرد. همچنین باید به اعتنا و بدون اغراق از این تکنیک استفاده کرده و همواره اعتنا کنیم که تقدم‌ها را رعایت کنیم تا اثربخشی این راه به حداکثر برسد. با اجرای درست این تکنیک، ایندکس‌سازی صفحات وب سایت به بهترین شکل ممکن اجرا میگردد و تارنما به صورت بدون نقص در موتورهای جستجو نمایش داده می‌شود. ۸/ مطمئن شوید که صفحاتتان مخصوص و باکیفیت هست یکی از مهم ترین عوامل برای اعتقاد از ایندکس شدن وبسایت در گوگل، ایجاد کرد صفحه ها منحصر به فرد و کیفیت عالی است. گوگل به صفحاتی که محتوای منحصر و مفیدی دارند، ارج می‌گذارد و این نوع صفحات بیشتر به نتیجه ها جستجو نمایش داده میشوند. در صورتی صفحه های سایت شما کیفیت بالا نباشند و محتوای تکراری و اسکن‌شده داشته باشند، گوگل نمی‌تواند به آن ها اعتماد کند و ایندکس کردن آن‌ها‌را به تعویق می‌اندازد. براین اساس برای اعتقاد از ایندکس شدن صفحات، می بایست محتوای منحصر و با ارزشی را برای تارنما خود ایجاد کنید.

چگونه امتیاز پارامترهای کوالیتی اسکور را بیشتر کنیم؟

 به چه شکل امتیاز پارامترهای کوالیتی اسکور را بیشتر کنیم؟ طرز‌های بهبود امتیاز کوالیتی اسکور (Quality Score) چیست؟ شاید بتوان آموزش سئو در مشهد بیان کرد بهینه سازی داخلی نقش را در اقدامات مرتبط برای ارتقا امتیاز کیفی جاری ساختن می‌نماید. برخی از راهکارهای اساسی درین قسمت عبارتند از: seo ساختار لغات کلیدی یک عنصر اساسی برای تعیین وب سایت شما تحت عنوان تبلیغ کننده، مرتبط بودن آن میباشد. در سود می بایست بتوانید در یک آموزش سئو مشهد  حوزه خاص یا این که مجموعه‌ تبلیغاتی کلمه ها کلیدی مرتبطی را بگنجانید. هرچه دامنه کلمه ها شما جامع‌خیس باشد، سفارشی کردن و امتیازات کوالیتی اسکور دشوار‌خیس شود. مرتبط بودن محتوای وب سایت یکی از دیگر از چاره‌هایی که پیش از این هم به آن اشاره کردیم، مرتبط بودن تارنما شما میباشد. در‌این‌حالت‌ بایستی ساخت و ساز محتوای صفحه ها و وبلاگ تارنما شما با قضیه تبلیغاتی مجاورت باشد. شما میتوانید برای این فعالیت موضوعات نیچ را تعیین فرمائید. از سوی دیگر، به کارگیری از لغات کلیدی حوزه خودتان به طور گوناگون نیز می تواند سبب ساز به تقویت این پارامتر گردد.سئو برگه لندینگ پیج یکی از دیگر از راهکارها در جواب به اینکه طرز‌های بهبود کوالیتی اسکور (Quality Score) چیست؟، سئو کاغذ لندینگ هست. شیت لندینگ شما بایستی بیشترین رابطه را با زمینه تبلیغ داشته باشد. بعداز اینکه این مرحله ایفا شد، حالا می بایست گام دوم یعنی بهبود تجارب کاربری را در حق تقدم قرار دهید. شیت موردنظر شما بایستی از نگاه سرعت بارگیری و نیز ریسپانسیو بودن در لپ تاپ و گوشی به خیر در دسترس همگان قرار گیرد. استعمال از اکستنشن‌های تبلیغاتی شما می توانید متادیتاهایی را در پیوند‌های تبلیغاتی خویش قرار دهید که خوب میباشد تا مکان ممکن آنان‌را درنظر بگیرید. به کار گیری از پسوندهای تبلیغاتی میتوانند در توسعه و گسترش تبلیغات، جذب کاربر، اعتمادسازی و نیز مرتبط‌خیس کردن لینک و پیوند‌های شما مفید باشند. نکته: Google Ads Extensions، اکستنشن‌هایی می‌باشند که می توانید به یاری این ابزارها، تبلیغات خویش را با ارائه داده ها تکمیلی بسط داده و نسبت به رقبایتان باصرفه‌خیس نمایید. در تصویر تحت مثال‌ای از کاربرد و جدول آن را مشاهده می کنید. نکته: این اکستنشن‌ها لزوما امتیاز کوالیتی شمارا بیشتر نمی کنند. بلکه می توانند در خوی استفاده کننده و نسبت به رقبا کوشش بهتری را ارائه کنند. افزودن لغت ها کلیدی منفی درنظر دریافت کردن لغت ها کلیدی منفی در ارتقا امتیاز کیفی می تواند به دوری از تایید تبلیغات، محتواهای غیرمرتبط و یوزرها یاری دهد. در سود امتیازتان را بیشتر خواهد کرد. کلمه ها کلیدی منفی عباراتی می‌باشند که در کمپین تبلیغاتی خویش اضافه میکنید تا از فعال‌ساز‌ی تبلیغات با آن خودداری فرمائید. به عنوان مثال شما فروشنده یک گوشی می باشید. واژه “بدون پول” را یک عبارت منفی درنظر می گیرید. در سود از اکران تبلیغات خویش برای عده ای که درپی تلفن همراه مجانی می باشند، پرهیز می کنید. این عبارات در گزینش ظریف هدف ها و دوری از اتلاف پول با کلیک‌های نامرتبط مفید خواهند بود.

هوش مصنوعی مولد چگونه کار می‌کند؟

 Generative AI چیست؟ هوش مصنوعی مولد فرآیندی آموزش سئو مشهد  می باشد که الگوریتم‌های هوش تصنعی و مصنوعی از داده‌هایی که روی آن‌ها یادگرفتن دیده‌اند، خروجی‌هایی مانند متن، عکس، کلیپ، کد، صدا و… ساخت می‌کنند. هدف از هوش تصنعی مولد برخلاف سایر اشکال هوش تصنعی که ممکن هست برای اهداف دیگری مانند تجزیه و آنالیز داده‌ها استعمال شود، ایجاد و خلق و خوی محتوا می باشد. ChatGPT (هوش تصنعی و مصنوعی آموزش سئو در مشهد  تولید محتوای متنی)، Dall-E (هوش مصنوعی ساخت و ساز محتوای تصویری) و Google Bard (جدیدترین هوش مصنوعی گوگل برای ساخت‌و‌ساز اشکال محتوای متنی، تصویری، ویدئویی و…) مثلا ابزارهای هوش مصنوعی‌اند که جدیدا سروصدای زیادی در دنیای تکنولوژی به پا کرده‌اند و انقلاب بزرگی در تولید گونه های محتوا محسوب می شوند. هوش مصنوعی مولد به چه شکل شغل می‌کند؟ طرز شغل هوش مصنوعی مولد یا Generative AI شبیه به سایر مدل‌های ماشین لرنینگ و مشتمل بر فرایند زیر می‌باشد: ۱. توده‌آوری داده‌ها: در مرحله اول بایستی گروه‌ای از داده‌ها (متن‌ها، تصاویر، صداها و …) گردآوری‌آوری خواهد شد. هدف از گردآوری‌آوری حجم عظیمی از داده فراگیری مدل‌های ماشین لرنینگ می باشد. ۲. ایجاد کرد مدل: آن‌گاه با استفاده از این داده‌ها، یک مدل هوش تصنعی مولد ساخته می شود. ۳. آموزش مدل: مدل با استعمال از داده‌های گردآوری‌آوری‌شده آموزش داده می شود. درین مرحله، مدل مطابق الگوها و قواعدی که از داده‌ها خیال و خاطر گرفته است، بضاعت و توان پیش‌بینی داده‌های جدید را به دست می آورد. ۴. ساخت‌و‌ساز داده‌های جدید: بعداز آموزش، مدل هوش مصنوعی مولد قدرت ساخت داده‌های جدید را دارد. ۵. ارزیابی مدل: این مرحله از التفات بالایی برخوردار‌است. چرا‌که بایستی مشخص و معلوم خواهد شد مدل ساخته‌شده چقدر دقیق و قابل پشت گرمی می‌باشد.

طول جملات و پاراگراف‌ها در مقاله

 چگالی کلمه و واژه کلیدی یکی ساده‌ترین شیوه‌های شناسایی محتوای نوشته‌علمی به وسیله موتورهای جستجو به همین مورد ارتباط دارد. چگالی کلمه کلیدی جمعاًَ نوشته ی آموزش سئو مشهد  علمی. هر نوشته‌ی علمی یک واژه و کلمه کلیدی اصلی دارد. مثلا دوباره فرض می کنیم نوشته‌ی‌علمی شما راجع‌به طالبی می باشد. کلمه و واژه «طالبی» اصولا کلمه کلیدی یا Keyword اصلی شما می‌باشد. این واژه کلیدی توصیه می گردد که در تمامی پاراگراف‌های شما استفاده شود. استفاده از واژه و کلمه کلیدی اساسی اما نباید به شکلی تصنعی باشد. در‌این قسمت یک کامنت شخصی دارم. هنگامی که شما قصد نوشتن یک مقاله در امر یک مورد را داشته باشید، به هیچ وجه توجه به‌این مسایل بی‌مضمون‌ می‌باشد. نوشتن نوشته‌ی‌علمی درباره‌ی طالبی و پرداختن به موضوعات پیرامون آن خودش، کلمه و واژه کلیدی را در جمله‌ها و نصیب‌های نوشته‌علمی پخش می‌کند. در اصل نیاز نیست که به‌شکلی وسواس‌گونه بخواهید از قصد کلمه کلیدی خودتان را در متن استفاده فرمائید. خیلی طبیعی در قسمت که نیاز بود واژه و کلمه کلیدی و یا کلمه ها کلیدی مرتبط را در متن جای دهید. به صورت کلی و تعریف شده، گفته می‌شود که چگالی واژه کلیدی در مقاله شما باید ۱.۵ تا نهایت ۲.۵ درصد از تمام متن باشد. در این تعریف مهم می‌باشد که کلمه کلیدی در حین نوشته ی علمی به‌خوبی پخش شده باشد. به کار گیری از واژه و کلمه کلیدی در یک قسمت و تکرار پشت سرهم آن اصلا فایده‌ای برای شما نخواهد داشت. طول جمله ها و جملات یک کدام از تغییرات جدید گوگل راجع به محتوا سایت‌ها به خوانایی محتوا (Content Readability) مربوط میشود. نوشته‌علمی منتشر شده در تارنما بایستی از نگاه گوگل دو تکنیک را رعایت کند. اولی مورد این می باشد که جمله ها شما کمتر از ۲۰ کلمه داشته باشند. مقدار توصیه شده برای جمله‌ها زمانبر‌تر در طول نوشته ی علمی هم ۲۰ درصد هست. یعنی تا ۲۰ درصد جمله‌ها شما بیشتر از ۲۰ کلمه و واژه داشته باشند، مشکلی از این نظر تولید نمی شود. دومی مورد به طول پاراگراف‌ها مربوط میگردد. همت فرمایید محتوای مقاله خود را در پاراگراف‌های کوتاه‌کوتاه بنویسید. این مورد بسیار عملی‌تر به خوانایی مقاله شما امداد می‌کند. رعایت ساختار مقاله از این لحاظ منجر میگردد گوگل هم به نوشته‌ی‌علمی شما، امتیاز خوانایی خوبی بدهد. تعداد کلمات مقاله در ارتباط ساختار نوشته‌ی‌علمی سئو شده به‌تازگی باید اذعان کرد که تعداد کلمه ها اهمیت فوق‌العاده‌ای پیدا کرده است. گوگل به‌دنبال نمایش تارنما‌های جامع و مرجع به کاربران خود است. یکی از فاکتورهای اصلی برای اینکه یک وب سایت از نظر گوگل مرجع شناخته شود، تعداد عبارات هر مقاله آن می‌باشد. در گذشته نه‌چندان دور محتوای حداقل ۳۰۰ واژه‌ای برای وب سایت‌ها توصیه می شود. این تعداد در دو سه سال گذشته به ۹۰۰ واژه ارتقا پیدا کرد. اما امروزه شاهد این هستیم که مقاله‌ها بالای ۲ هزار کلمه و واژه، همواره بهترین جایگاه‌ها را از آن خود می‌کنند. این آیتم به این مضمون‌ نیست که مقلات خود را بی‌مقصود زمان بر کنیم و از جمله در آن در مورد چیزهای گوناگون سخن کنیم. مقصود گوگل از مداقه دادن به حجم مقالات، این می‌باشد که محتوای بدون نقص‌تر و اساسا آن محتوای جامع به کاربران ارائه شود. وقتی شما در یک آیتم خاص نوشته‌علمی‌ای با تعداد لغت ها بالا می‌نویسید، از نگاه گوگل در آن زمینه کامل عمل کرده‌اید به شرطی ساختار نوشته‌علمی را فراموش نکنید. همانگونه که گفته شد قرار نیست فقط نوشته‌ی علمی را کش دهیم، بلکه مایحتاج هست با گزینش عنوان‌ها و زیرعنوان‌هایی، ساختار نوشته ی علمی وب سایت خود را بدون نقص‌تر از سایر وبسایت‌ها کنیم.

تکنیک طولانی کردن عمر محتوا

 تکنیک‌های طولانی‌تر کردن چرخه عمر محتوا طولانی‌تر کردن چرخه عمر محتوا به شما امداد می‌کند تا بیشترین منفعت‌وری را از محتوای خود آموزش سئو در مشهد  داشته باشید و در طی بیشتری در درجه‌های بالاتر نتایج جای بگیرید. در این قسمت به چند تکنیک کاربردی برای ارتقا چرخه، اشاره خوا هیم کرد: فرمت محتوای خود را تغییر دهید: میتوانید با تبدیل پست‌های وبلاگ به ویدیو، وبینار، اینفوگرافیک، پادکست، محتوای خود را تغییر‌و تحول دهید. این شغل نه تنها دسترسی به محتوای شما را افزایش میدهد، بلکه به نگهداری مرتبط بودن آن در زمان مجال یاری می‌کند. محتوای خود را به‌روز نمایید: همان‌طور که در بخش‌های پیشین اشاره شد، به‌روزرسانی محتوا یک رویکرد عالی برای جدید و مرتبط نگه داشتن آن می‌باشد. می‌توانید با افزودن اطلاعات، آمار یا نمونه‌های نو، محتوای خود را به‌روز فرمائید. این عمل نه تنها محتوای شمارا به‌روز نگه می دارد، بلکه به بهبود درجه‌بندی آن در موتورهای جستجو نیز کمک می‌کند. محتوای خود را تبلیغ کنید: تبلیغ محتوای شما، کلید زنده نگه داشتن آن است. محتوای خود را در شبکه‌های اجتماعی، از طریق کمپین‌های بازاریابی ایمیلی و سایر وب‌سایت‌ها از طریق بک پیوند به اشتراک بگذارید تا به مخاطبان بیشتری دست یابید. محتواهای خود را به هم پیوند دهید: لینک دادن محتوای شما به معنای لینک و پیوند دادن به سایر محتواهای مرتبط در وب‌وب سایت شما می باشد. این کار که به لینک‌سازی داخلی دارای اسم و رسم می‌باشد، به شما امداد می‌کند تا مخاطبان خود را درگیر و برای مقطع وقت گیر در وب‌تارنما خود نگه دارید که قادر است سبب ساز به سکو‌بندی بهتر در موتورهای جستجو و جذب ترافیک بیشتر شود.ترویج محتوا مهم‌ترین واسطه در رسیدن محتوا به دست مخاطبان حقیقی شماست. در حالتی‌که کلیه فرآیند قبل به نه انجام شده باشند، ولی سازوکار ترویج ضعیفی داشته باشید، به اهداف تجاری خود نخواهید رسید؛ باید به خاطر داشته باشید که مرحله نگهداری و به‌روزرسانی، مکمل ضروری مرحله اشاعه می باشد. در‌صورتی‌که محتوای خود را به درستی محافظت کرده و در طی و شیوه به‌روزرسانی آن به توجه کار فرمایید، میتوانید به بهینه‌سازی چرخه، امیدوار باشید. رواج غالب محتوا با کمک حفظ و نگه‌داری و به‌روز‌رسانی زیرکانه تکمیل می‌گردد. به همین ادله می‌اقتدار این دو مرحله را به عنوان مهم‌ترین فرآیند چرخه عمر محتوا در نظر گرفت.

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 صفحه بعد