x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

مرتبط ترین محتوا با کوئری استفاده کننده را ارائه دهید

 


مرتبط ترین محتوا با کوئری استفاده کننده را ارائه دهید

یکی شایسته ترین طریق های کاهش bounce rate این میباشد که یک واژه و کلمه یا این که عبارت کلیدی را مقصود قرار دهید. در اینگونه قوانینی محتوای شما می بایست بیشترین رابطه را با آن واژه کلیدی یا این که کوئری مخاطب داشته باشد. از خودتان بپرسید که استفاده کننده با جستجوی این واژه و کلمه کلیدی پیرو چه چیزی میباشد؟ درپی یادگیری چیزی میباشد؟ در ادامه خرید یک مال میباشد؟ به‌دنبال حل مشکلش میباشد؟ در کدام نصیب قیف بازاریابی میباشد؟ با سوال به‌این سوالهای می توانید شایسته ترین و مرتبط ترین محتوا را ارائه دهید و مطمئن باشید که نرخ پریدن به نحوه قابل توجهی معدود میشود. این تکنیک موءثر خیر صرفا سبب ساز کاهش bounce rate میگردد بلکه در بهبود seo داخلی هم اثر  آموزش سئو مشهد متعددی دارااست.
از یک call to action بدیهی به کار گیری فرمایید.

پس از اینکه متوجه شدید مخاطب چه می‌خواهد و به‌دنبال چیست، وقت آن رسیده که از محتوای صفحه ها استعمال فرمائید تا استفاده کننده را به غرض خویش مجاورت نمائید. شما می‌توانید هدف ها خویش را در پوسته دکمه های فراخوان به کار یا این که call to action به استفاده کننده آموزش سئو در مشهد  تلقین نمایید.

ولی call to action ها مدام سبب ساز کاهش bounce rate نمیشوند. هرچقدر بیشتر از دکمه های فراخوان به کار به کار گیری فرمایید، مخاطب را سرگردان می‌کنید. یک کدام از خصوصیت های بارز call to action این میباشد که خیلی شل و سریع در شیت پیدا خواهد شد. یعنی مخاطب خیلی ریلکس آن را ببیند و روی آن کلیک نماید. برای کاهش bounce rate از یک call to action با رنگ، فونت و متن مطلوب استعمال نمائید تا کاربر را جلب نماید.
seo برای گوشی

در حالتی‌که بگوییم یکی مهمترین طریق ها برای کاهش bounce rate سئو برای تلفن همراه میباشد، اغراق نکرده ایم. با آنکه گوگل از سال 2015 با الگوریتم هارنک برینی بدین دستور، تاکید متعددی کرده البته هنوز تعداد وبسایت هایی که با این اصل هماهنگ نیستند بسیار زیاد میباشد. هر سال تعداد یوزرها گوشی در هم اکنون ارتقا میباشد. کاربری که با تلفن همراه وارد تارنما گردد و فرمت صفحه ها مطلوب نباشد، در کسری از ثانیه از تارنما بیرون می‌گردد.

در صورتیکه تارنما فروشگاهی دارید، برای کاهش bounce rate یا این که ورژن تلفن همراه برای آن نصب نمایید یااینکه از پیاده سازی ریسپانسیو برای برای هماهنگ کردن صفحه ها وب سایت با کل دستگاه های هوشمند به کارگیری نمائید.
پیمایش (navigation) وبسایت را بسیار بی آلایش فرمائید

بگذارید خیلی ریلکس به شما بگوییم که یوزرها اینترنتی در بیشتر مواقع بسیار تنبل میباشند، یعنی میخواهند فارغ از هیچ کارایی و تلاشی به چیزی که میخواهند برسند. هم اکنون فکر کنید مخاطب وارد یک وبسایت گردیده و پس از یک‌سری ثانیه متوجه میگردد با آنکه این به عبارتی سایتی وجود ندارد که به دنبالش آمده ولی به صورت بالقوه میتواند جواب نیازش را بدهد. استفاده کننده برای کشف کردن برگه آیتم نظرش می خواهد سرچ نماید، ولی نمی تواند دکمه کاوش را پیدا نماید. می پندارید گام‌بعدی استفاده کننده چیست؟ به طبع سوای هیچ حرفی دکمه بک را می‌زند و به داده های عددی نرخ پریدن شما اضافه می نماید.

Navigation یا این که هدایت کردن استفاده کننده بایستی بسیار بی آلایش و بدیهی باشد. یعنی استفاده کننده دیگر نیازی نداشته باشد دنبال چیزی بگردد. معماری فعلی تارنما خویش را رسیدگی نمایید و آن‌گاه تا جایی که می‌توانید آن را معمولی فرمائید و برای کاهش bounce rate تجربیات کاربری خیر ساخت نمائید.
پیوند سازی داخلی منطقی ایفا دهید.

همان طور که می‌دانید پیوند سازی داخلی یک کدام از مهمترین فاکتورهای بهینه سازی وب سایت است ولی بدین معنی وجود ندارد که در هر خط به مقاله‌ها دیگر سایت لینک و پیوند دهید.این تارنما ها با زیاده روی در پیوند سازی داخلی خیر فقط ظواهر تارنما را به گند می کشند بلکه سبب تلف کردن یوزرها نیز می گردند. برای کاهش bounce rate تنها به مقالاتی که شدیدا مربوط به مورد این نوشته ی علمی میباشد لینک و پیوند دهید. برای مثال در نوشته‌ی‌علمی کاهش bounce rate ما به بهینه سازی، seo داخلی پیوند دادیم زیرا این قضیه شدیدا به‌این مقاله ها مرتبط میباشد.

صفحه های خرید کالا را مجدد رسیدگی فرمائید

معمولا صفحه های کالا مهم‌ترین صفحه های وبسایت می‌باشند و ممکن میباشد نرخ پریدن این صفحه های بیشتر از صفحه ها دیگر تارنما باشد. در بخش اعظمی از مورد ها، نرخ پریدن به جهت فراهم نبودن مخاطب برای خرید یا این که معامله پیش میاید. البته در صورتی‌که دیدید که bounce rate به روش غیر معمولی بالاست به تامل تغییری در کاغذ کالا باشید. بعضی اوقات مشتری از خریدش پشیمان می توان به این خیال و خاطر که داده ها گزینه نیازش را پیدا نکرده میباشد.

نظارت نمائید که آیا قرار دادن داده ها بیشتر و جزئی خیس مانند محل و کیفیت ایجاد کالا، تضمین رجوع و برگشت مال، ایده ها مثبت و منفی مشتریان و غیره درین ورقه نام برده میباشد یا این که خیر. برای کاهش bounce rate از آزمایش A/B استعمال نمائید و آنقدر امتحان و نادرست جاری ساختن دهید تا به غرض خویش برسید.
 

بک لینک اسپم چیست؟

 


بک پیوند اسپم چیست؟
بک پیوند های اسپم لینک و پیوند هایی از سایت های فرنگی می باشند که می‌توانند تأثیر منفی بر جايگاه بندی موتورهای کاوش و آوازه کلی یک وبسایت داشته باشند. این بک لینک و پیوند ها معمولاً از روش تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه یا این که بوسیله اشخاص مخرب با غرض ویرایش الگوریتم های موتورهای کاوش تولید آموزش سئو مشهد میشوند.
در اینجا برخی از خصوصیت های بک پیوند های اسپم اورده شده میباشد:
منابع باکیفیت زیر: بک پیوند های اسپم اکثر وقت ها از تارنما های بی چگونگی یا این که اسپم می‌آیند. این وب سایت‌ها ممکن میباشد محتوای ظرافت داشته باشند، دربردارنده بدافزار باشند یا این که در طرح‌های لینک کمپانی آموزش سئو در مشهد  نمایند.
محتوای نامربوط یا این که نامرتبط: بک لینک و پیوند های اسپم ممکن میباشد از وبسایت هایی نشأت گرفته باشند که با محتوا یا این که مقام تارنما لینک و پیوند گردیده ارتباطی ندارند. موتورهای کاوش پیوندهای مرتبط از منابع دارای اعتبار را ترجیح می‌دهند.
انکر تکست بیش تر از حد seo گردیده: در حالتی که درصد متعددی از بک لینک و پیوند هایی که به یک تارنما اشاره می نمایند از متن لنگر یکسانی استعمال نمایند، قادر است به صورت بالقوه باعث به جریمه میگردد.
مزارع لینک و پیوند و کانال های بلاگ سری: بک پیوند های اسپم میتوانند از مزرعه های لینک و پیوند یا این که کانال های وب لاگ سری (PBN) به دست بیایند که کانال هایی از وبسایت ها می باشند که فقطً به خواسته ساخت ارتباطات و بازنویسی جايگاه بندی کاوش ساخت‌و‌ساز گردیده اند.
لینک و پیوند‌های مبلغی: در حالتی که بک پیوند‌ها تنهاً به خواسته ویرایش درجه‌بندی موتورهای کاوش خریداری یا این که از روش تبادل پیوند خریداری شوند، میتوانند اسپم در حیث گرفته شوند.
بهینه سازی منفی: رقبا یا این که اشخاص مخرب ممکن میباشد عمداً بک لینک و پیوند های اسپم به یک تارنما تولید نمایند تا به درجه بندی آن جراحت وارد نمایند. این هجوم ها قادر است مشتمل بر ارسال هرزنامه به تارنما با پیوند های کیفیت بالا ذیل یا این که استعمال از ابزارهای اتوماتیک برای ساخت و ساز تعداد متعددی بک لینک و پیوند غیر طبیعی باشد.
برای صاحبان سایت و متخصصان seo بسیار اساسی میباشد که به صورت منظم نمایه های بک پیوند خویش را در دست گرفتن نمایند و بک پیوند های اسپم را شناسایی نمایند. بعداز شناسایی، بایستی اقداماتی برای حذف یا این که رد این بک پیوند های اسپم صورت بپذیرد تا هر سیرتکامل تأثیر منفی بر درجه بندی موتورهای کاوش و آوازه سایت کاهش یابد.
چه‌طور بک لینک و پیوند های اسپم را تجزیه و ارزیابی و غیرفعال کنیم
تجزیه و ارزیابی و رد کردن بک پیوند های اسپم نصیب مهمی از مراقبت پروفایل بک پیوند تندرست و حفظ از تارنما شما در قبال جریمه های احتمالی یا این که اثرات منفی بهینه سازی میباشد. در اینجا یک راهنمای مرحله به مرحله در خصوص روش تجزیه و ارزیابی و رد کردن بک لینک و پیوند های اسپم گفته شده میباشد:
از ابزارهای تجزیه و آنالیز بک لینک و پیوند استعمال فرمائید: از ابزارهای تجزیه و ارزیابی بک پیوند مانند کنسول جستجوی گوگل، Ahrefs، SEMrush یا این که Moz برای شناسایی بک لینک و پیوند هایی که به وبسایت شما اشاره می نمایند، به کارگیری فرمایید. این ابزارها دیدگاه هایی را در باب چگونگی، رابطه و اسپمت احتمالی بک پیوند های شما ارائه میدهند.
چک چگونگی پیوند: بک لینک و پیوند ها را تحقیق فرمائید و چگونگی آن‌ها را محاسبه فرمائید. به‌دنبال شاخص های بک لینک و پیوند های اسپم باشید، مانند لینک و پیوند هایی از وبسایت های اسپم یا این که کیفیت خوب تحت، لینک و پیوند های بیش تر از حد از منابع نامربوط، یا این که پیوندهایی از سایت هایی با آوازه ضعیف.
سیگنال های اسپم را در حیث بگیرید: در ادامه سیگنال های خاصی باشید که ممکن میباشد نشانه دهنده بک لینک و پیوند های اسپم باشد، مانند پیوندهایی از مزارع لینک و پیوند، طرح های لینک مبلغی، یا این که تارنما هایی باسابقه کار های اسپم. به seo بیشتراز حد انکر تکست یا این که خیل عظیم پیوند با متن انکر تکست ظریف دقت فرمایید.
چک رابطه لینک و پیوند: رابطه وبسایت های لینک و پیوند دهنده با محتوا یا این که صنعت شما‌را بررسی نمائید. پیوند های برگشتی از منابع نامرتبط یا این که نامربوط ممکن میباشد بک لینک و پیوند کیفیت بالا ذیل یا این که بالقوه مضر در حیث گرفته شوند.
فهرستی از بک لینک و پیوند های اسپم را تهیه و تنظیم نمایید: لیستی از بک پیوند های اسپم شناسایی گردیده که می‌خواهید رد نمایید، تنظیم فرمائید. آدرس‌های اینترنتی صفحه های یا این که دامنه‌های لینک و پیوند دهنده را به هم پا هر سیرتکامل داده ها یا این که مورد مازاد که می تواند به مراحل رد کردن یاری دهد، اضافه فرمائید.
ساخت پوشه Disavow: یک فولدر Disavow با فرمت txt ساخت‌و‌ساز فرمائید. نشانی‌های اینترنتی یا این که دامنه‌هایی را که میخواهید رد فرمایید، هرکدام در یک خط تازه فهرست فرمائید. همینطور میتوانید از عملگر domain: برای رد کردن کلیه پیوندهای یک دامنه خاص به کارگیری نمایید. برای مثال، "domain:example.com".
پوشه Disavow را به Google ارسال فرمایید: به Google Disavow Tool در کنسول جستجوی Google بروید. وبسایت خویش را گزینش فرمایید و فولدر Disavow را که ساخت‌و‌ساز نموده اید آپلود فرمایید. دستور کار های ارائه گردیده بوسیله Google را برای کامل شدن پروسه انکار دنبال فرمائید.
رسیدگی و تحقیق: به صورت منظم نمایه بک پیوند خویش را با به کارگیری از ابزارهای تجزیه و بررسی بک پیوند تحقیق نمایید تا از اثربخشی روند انکار اعتقادوباور نتیجه ها فرمائید. به آنالیز بک لینک و پیوند های نو ادامه دهید و هرگونه لینک و پیوند اسپم که ممکن میباشد در آتی ساخت و ساز گردد را رد فرمایید.
به حافظه داشته باشید، حذف بک پیوند ها بایستی با احتیاط و تحت عنوان واپسین راه‌حل صورت بپذیرد. در کل پیشنهاد می شود آغاز با مراجعه به صاحبان وبسایت کوشش فرمایید به طور دستی بک لینک و پیوند های اسپم را حذف فرمایید. با این اکنون، در شرایطی که کوشش‌های حذف دستی با باخت مواجه شد یا این که بک‌لینک و پیوند‌ها خطر قابل‌توجهی برای سئوی اینترنت‌تارنما شما ساخت می‌نمایند، رد کردن آنان آیتم قابل قبولی میباشد.
 

برچسب (تگ) چیست؟

 


برچسب (تگ) چیست؟
برچسب ها عبارات یا این که عباراتی می‌باشند که محتوای برگه را تعریف می نمایند و میتوانند گروه های متعدد وبسایت را به هم مرتبط نمایند. بگذارید با بیان یک نمونه، با معنی برچسب آشنا شویم. فرض فرمایید شما یک وبسایت خبری دارید که دربردارنده تیم های ورزش، سیاست، خبر ها جهانی، خبر ها اجتماعی، تکنولوژی و غیره میباشد؛ امروز نوشته‌ی‌علمی ای به عنوان “نشت نفت در کنار دریا DeepWater Horizon اقتصاد ایالت متحده را فلج می نماید” برای این نوشته‌ی‌علمی میتوانید تگ خبرها جهانی را بزنید. در این‌حالت این مقاله در تیم خبر ها جهانی نیز مشاهده شود؛ البته قادر است برچسب های دیگر هم برای این برگه در لحاظ بگیرید، مانند “فاجعه زیست محیطی” بدین ترتیب این نوشته‌علمی دو تیم گوناگون را به  آموزش سئو مشهد هم متصل میکند.

نخسین بار وبسایت flicker سیستم تگ گذاری را برای کاربرانش آماده نمود و امروزه سیستم های رئیس محتوا و بلاگ ها از این امکان، برای دسترسی شل خیس یوزرها به مجموعه های مرتبط استعمال آموزش سئو در مشهد  می نمایند.
اثر برچسب در بهینه سازی وب سایت
هنگامی شما تگی را به یک برگه اضافه میکنید، آن ورقه به آرشیو آن برچسب اضافه گردد و اگر مخاطب روی آن برچسب کلیک نماید، کل پست های مربوط به آن اکران داده می گردند؛ در‌این حالت مخاطب مقطع مجال بیشتری در وب سایت می‌ماند و dwell time یا این که فرصت ماندگاری استفاده کننده در تارنما ارتقا میابد. افزون بر آن ترافیک صفحه های گوناگون وبسایت بالا خواهد رفت و تک تک این دست اندرکاران در بهبود بهینه سازی تارنما تاثیری مثبتی دارا هستند.

یکی از دیگر از فواید برچسب گذاری در بهینه سازی این میباشد که به محض اضافه کردن تگ، گوگل تک تک صفحه های جان دار در‌این آرشیو را کراول و ادراک میکند.
چه طور برچسب مطلوب تعیین کنیم؟
هنگام برچسب گذاری در وب سایت می بایست تعدادی پرسش از خودتان بپرسید:

این پست به کدام پست های دیگر در تارنما مربوط میباشد؟

شایسته ترین برچسب برای این گروه کدام میباشد؟

برچسب مشترک این تیم و مجموعه دیگر چیست؟

یوزرها چه کلمه ها کلیدی که مربوط به محتوای اینجانب میباشد را کاوش می نمایند؟

اعتنا داشته باشید که از خودتان تگ در نیاورید. تگ ها می بایست لغات یا این که عباراتی باشند که بوسیله یوزرها کاوش می‌شوند، شایسته ترین برچسب گذاری، به عبارتی لغت ها کلیدی می باشند.

شیوه برچسب گذاری مطلوب برای seo
صفحه ها مربوط به تگ را پیدا نمائید.
هر محتوایی مسلما با محتواهای دیگر وب سایت رابطه داراست، برای مثال این نوشته‌ی‌علمی که درباره برچسب گذاری میباشد با seo داخلی مرتبط میباشد چون تگ گذاری یک کدام از قسمت های بهینه سازی داخلی میباشد، براین اساس seo داخلی هم قادر است یکی‌از تگ های با ارزش برای این کاغذ باشد.

برچسب می بایست کوتاه و تعداد آن ها بایستی نادر باشد
تگ ها بایستی نهایتا 3 واژه و کلمه باشند. تایپ کردن پاراگراف یا این که عبارت های بسیار زمانبر برای برچسب گذاری مطلوب وجود ندارد و تاثیری در بهینه سازی ندارد.

اکثر سیستم های رئیس محتوا برای برچسب گذاری، حد و حدود گزینش میکنند ولی حتی در حالتی که هیچ محدودیتی نیز وجود نداشت ، نباید تعداد برچسب ها زیاد باشد چون همان گونه که گفتیم گوگل با اضافه کردن هر تگ، تک تک پست های آن آرشیو را نظارت می نماید. گوگل در حین مشخصی صفحه ها یک وب سایت را کراول و ایندکس میکند و در حالتی که تعداد برچسب ها بسیار زیاد باشد، ممکن میباشد صفحاتی که اساسی خیس می باشند نادیده گرفته شوند و صفحاتی که قیمت چندانی ندارند، ایندکس شوند.

از برچسب های پربیننده استعمال نمائید.
خوب میباشد گه گاه نگاهی به صفحه های و تگ های وب سایت خویش بیندازید. با این فعالیت می‌توانید برچسب های داغ وبسایت که بازدید متعددی داشته اند را پیدا فرمائید و آنان را در صفحه ها مرتبط استعمال فرمائید تا ترافیک مجموع صفحه های به یک ترازو ارتقا یابد.

تاثیرات مخرب برچسب گذاری نامناسب بر بهینه سازی وب سایت
به عبارتی قدر که تگ گذاری درست و اصولی میتواند در بهینه سازی تارنما موءثر باشد، به به عبارتی اندازه نیز تگ گذاری خطا قادر است اثر منفی بر روی seo داشته باشد. این تاثیرات منفی و مخرب عبارتند از:

ساخت و ساز محتوای تکراری

یک کدام از مشکلات رایج در برچسب گذاری تارنما، گزینش برچسب های متفاوت برای محتوای یکسان میباشد. فرض فرمائید شما یک محتوا ساخت‌و‌ساز نموده اید و برچسبی با تیتر “ چگالی واژه و کلمه کلیدی” روی آن زده اید؛ آن‌گاه برچسب دیگری به اسم “کلمه و واژه کلیدی” روی همین محتوا داشته باشید، درین موقعیت هر دو این برچسب ها محتوای یکسانی را نشانه می دهند و این یعنی شما در وب سایت خویش محتوای تکراری دارید. همانگونه که می دانید محتوای تکراری روی بهینه سازی اثر بسیار مخربی داراست.

Cannibalization

مضمون‌ cannibalization یعنی دو کاغذ مختلف از وبسایت که محتوای مستقل ای دارا‌هستند، به ازای یک عبارت کلیدی در شیت نتیجه ها علامت داده میگردند. در‌این‌صورت گوگل سرگردان می‌شود و نمی داند که کدام یک ورقه مهم و مقصود میباشد. این واقعه ناشی از به کار گیری از برچسب گذاری خطا و نامناسب میباشد و ممکن میباشد گوگل ورقه فرعی را در مرتبه بالاتری علامت دهد که به طبع این به ضرر و زیان وبمستر کل می‌شود.

ساخت و ساز صفحه های بی بها (زامبی)

صفحه ها بی بها فیض برچسب گذاری بسیار زیاد میباشد. هنگامی تعداد برچسب ها بسیار زیاد باشد و مخاطب روی آن ها کلیک نماید، تنها با یک یا این که دو محتوا رو به رو شود و این خیر صرفا هیچ ارزشی به تارنما منتقل نمی نماید، بلکه تاثیری منفی نیز در seo وب سایت دارااست.
 

نرخ کلیک (CTR) طبیعی چیست؟

 


نرخ کلیک (CTR) طبیعی چیست؟
نرخ CTR که مخفف Click Through Rate میباشد، در واقع تعداد کسانی که روی پیوند وب سایت یا این که تبلیغات شما کلیک میکنند را علامت می‌دهد. CTR یکی شاخص های اصلی KPI هر سایتی میباشد و معمولا برای گزینش توفیق کمپین های بازاریابی دیجیتال به کارگیری آموزش سئو مشهد  می‌گردد.
impression چیست؟
هربار که لینک و پیوند وبسایت یا این که تبلیغات شما برای مخاطب اکران داده خواهد شد، یک impression برای شما تصویب میشود، به عنوان مثال درصورتی که مخاطب یک عبارت کلیدی را کاوش نماید و وب سایت شما در برگه دوم حاصل باشد و مخاطب به برگه 2 مراجعه نماید، برای تارنما شما impression تصویب میشود، ولی در‌صورتی‌که مخاطب به ورقه 2 نرود، هیچ ایمپرشنی برای شما تصویب آموزش سئو در مشهد  نمیشود.


تفاوت نرخ کلیک و impression چیست؟
بخش اعظمی از یوزرها پیوند اینترنت سایتی را در ورقه حاصل مشاهده میکنند البته روی آن کلیک نمیکنند، به این ترتیب می اقتدار فیض گرفت که نرخ CTR به مراتب اصلی خیس از نرخ impression میباشد.


نرخ کلیک طبیعی چه‌گونه احتساب میشود؟
نرخ ctr= تعداد کلیک های طبیعی / تعداد impressionها
عنایت نرخ کلیک (CTR) بر seo
حتی چنانچه جايگاه 1 گوگل باشید البته نرخ CTR شما تحت باشد، یعنی سایت شما هنوز باصرفه وجود ندارد. چیزی که برای بهینه سازی تارنما مداقه داراست، ترافیک صفحه های میباشد که مشمول نرخ کلیک و نرخ تبدیل میباشد خیر impressionها. از طرفی یکی فاکتورهایی که گوگل در سکو بندی تارنما ها جاری ساختن میکند، نرخ کلیک هست. فرض نمایید که شیت ای در کاغذ 2 باشد ولی نرخ کلیک آن بالا باشد، در این زمینه گوگل بدین فیض می رسد که محتوای این ورقه دقیقا به عبارتی چیزی میباشد که مخاطب در‌پی آن میباشد، براین اساس سکو آن برگه را افزایش می‌دهد.

پس نرخ CTR از دو لحاظ روی بهینه سازی وبسایت اثر دارااست: نخستین اینکه یکی فاکتورهای مرتبه بندی کاغذ میباشد و دوم اینکه سبب ارتقاء ترافیک تارنما می گردد که برای بهینه سازی مداقه متعددی دارااست.
نرخ کلیک بهتر یک سری درصد میباشد؟
نرخ CTR مطلوب تماما بستگی به نوع صنعت، بیزنس و هدف ها شما دارااست البته شما میتوانید با امداد ابزارهای متفاوت نرخ کلیک خویش را پژوهش کرده و با نرخ کلیک گوگل ادز مقایسه فرمایید. تحقیقاتی که بر روی صنعت های و تارنما های متفاوت جاری ساختن داده ایم، نشانه می دهند که نرخ CTR برای صنعت های و وبسایت های گوناگون 1.91% میباشد.


چه گونه نرخ کلیک (CTR) وب سایت را ارتقاء دهیم؟
اکنون که با التفات CTR آشنا شدید، ما به دنبال یک سری طریق ثابت گردیده را که سبب ارتقا این فاکتور اصلی می‌شوند را به شما معرفی می‌کنیم.
خلل کنیبالیزیشن صفحه های را برطرف نمائید
در مرحله نخستین برای خودداری از کاهش نرخ کلیک، آغاز می بایست ارزیابی فرمائید که صفحه های تارنما مبتلا کنیبالیزیشن نشده باشند. کنیبالیزیشن زمانی حادثه می افتد که شما تعدادی شیت لندینگ یا این که نوشته‌ی‌علمی را برای یک کلمه و واژه کلیدی غرض گذاری کرده باشید، در این‌حالت ممکن میباشد ربات گوگل سرگردان گردد و ورقه غلط را به مکان شیت اساسی به مخاطب نشانه دهد و در‌این‌حالت‌ نرخ CTR نیز کاهش می‌یابد. توصیه می کنیم برای شناخت بدون نقص به نوشته‌ی‌علمی کنیبالیزیشن رجوع‌نمایید.
عنا وین دیدنی و خلاقانه تعیین فرمایید
تعیین تایتل مطلوب و دیدنی، یک گام بسیار اصلی در ارتقا نرخ CTR است چون اکثر یوزرها صرفا به تایتل اعتنا میکنند، براین اساس در شرایطی‌که می خواهید نرخ کلیک و ترافیک وبسایت خویش را ارتقا دهید، می بایست با seo تگ تایتل آغاز نمایید. تکنیک های سئو تایتل عبارتند از:

عنا وین وقت گیر تعیین نکنید: این عمل خیر صرفا سبب ساز به کلیک کمتر میگردد، بلکه موتور کاوش اینطور برداشت می نماید که‌این تایتل برای یوزرها نوشته نشده میباشد.

از براکت استعمال فرمائید: تحلیل‌ها نماد داده میباشد که درج براکت تا 40% نرخ کلیک را ارتقاء می دهد.

از اعداد به کار گیری نمائید: به کارگیری از اعداد در تایتل، نرخ CTR را تا 36% ارتقا می‌دهد.

هر یکسری وقت یکبار تیتر خویش را تغییر‌و تحول دهید: امتحان و نادرست در تحقیق معیار نرخ کلیک و ترافیک وب سایت اثر متعددی داراست. این شغل سبب ساز میگردد شایسته ترین و مطلوب ترین تایتل را برای صفحه های خویش پیدا نمائید.


توضیحات متای برگه را با صرفه فرمائید.
توضیحات متا نیز بایستی مانند تیتر شیت با صرفه باشند. با به عمل بردن عبارات احساساتی مانند شگفت انگیز، فوق العاده، بدون‌پول، بها، فوری و لیست های عددی میتوانید کابر را به کلیک کردن روی پیوند وب سایت خویش تشویق فرمایید.


با URL تعریف کوچکی از برگه خویش به مخاطب بدهید
بعداز تایتل و توضیحات متا، سو‌مین چیزی که اعتنا استفاده کننده را جلب میکند، URL برگه میباشد، به این ترتیب خوب میباشد که با عبارت کلیدی یا این که لغات دیگر به مخاطب بفهمانید که برگه شما درباره چیست.


از کدهای اسکیما استعمال نمایید
آرم گذاری اسکیما یا این که Schema markup جزئیات بیشتری درباره کاغذ شما به مخاطب و ربات گوگل می دهد، در فیض به کار گیری از کدهایی مانند FAQ، متاع و ارزش، بردکرامپ، نقشه گوگل، کلیپ و غیره میتوانند در ارتقاء نرخ CTR بسیار اثر گذار باشند.
 

طراحی استراتژی خوشه محتوا ( topic cluster)

 


طراحی استراتژی خوشه محتوا ( topic cluster)
استراتژی خوشه محتوا یک طرز خوب برای ارتقای جايگاه لغات بسیار پهناور از روش صفحه ها پیلار مانند این همین پست بلاگ میباشد. همان طور که ممکن میباشد متوجه گردیده باشید، استراتژی خوشه محتوا میباشد که بخش اعظمی از موضوعات فرعی را دربرمیگیرد. به‌این زیرمجموعه ها در سبک پیلار کلاستر، صفحه ها خوشه ای گفته می‌گردد. صفحه های پیلار به صورت پهناور ای یک مسئله را پوشش می‌دهند و برای حصول داده ها بیشتر به پایین مورد  آموزش سئو مشهد های دیگر ریز میشوند.

اقتدار خوشه های موضوعی یکسری وجهی میباشد. شما می‌توانید طیف جامعی از یک تیم عبارات کلیدی را پوشش دهید؛ از اصطلاحات با وسعت بالا گرفته تا لغت ها کلیدی بسیار خاص. از روش پیوند سازی داخلی، شما رابطه موضوعی را برای موتورهای جست و جو مشخص و معلوم میکنید و لینک و پیوند جویس یا این که پیج آموزش سئو در مشهد  رنک را دربین صفحه ها تقسیم می‌کنید.
ارتقا CTR
برای تقویت CTR اساسی میباشد که پیام خویش را در SERP متمایز نمایید. وصال به شیت نخستین گوگل یک چیزی میباشد و دستیابی CTR یک چیز دیگر! سکو زیر به معنای عدم چشم شدن میباشد و سکو داشتن سوای کلیک رمز سوزنی بها ندارد.
حاصل کاغذ اولیه گوگل را ارزیابی نمایید؟ آیا همگی آنان در اصلً یک پیام دارا هستند؟ آیا تشخیص یک سود از یک فیض دیگر برای یک مخاطب مشقت بار میباشد؟ در‌صورتی‌که در SERP تمایزی در بین نتیجه ها نیست، از گویش دیدنی تری جهت ساخت‌و‌ساز تمایز به کار گیری نمایید که همچنان با غرض سرچ همسو باشد.
استراتژی بهینه سازی مطابق مارک و غیر مارک
در‌صورتی‌که غرض شما کسب به مشتریان تازه میباشد، کلمه ها کلیدی که بیشتر یوزرها سرچ می نمایند را غرض قرار دهید. مقصود قرار دادن کلمه ها کلیدی با وسعت بالای جست و جو، بازدید وبسایت شما‌را ارتقا میدهد. بدین ترتیب در صورتی حق تقدم اساسی شما چشم شدن در حاصل جست و جو، ارتقاء درایت از مارک و هدایت بازدیدکنندگان نو به وب سایت شما میباشد، کلمه ها کلیدی فارغ از مارک گزینش بهتری چهت نیل به‌این هدف ها می‌باشند.
از نقاط قوت خویش به کارگیری نمایید
یک استراتژی بسیار موءثر برای ارتقاء ترافیک ارگانیک، استعمال از نقاط قوت خویش میباشد. چطور؟ در موضوعاتی که پیش از اینً یا این که الان سکو نیکی دارید، تمرکز نمائید. تمرکز خویش را در جایی قرار دهید که گوگل از قبلی مارک شما‌را تحت عنوان منبع دارای اعتبار تشخیص داده میباشد و می‌توانید ترافیک بیشتری از آنان استخراج فرمائید.
استراتژی seo فنی
استراتژی لغات کلیدی تنهایی نمی تواند به شما یاری دهد سرپ را در مشت داشته باشید. تارنما شما بایستی از دید فنی مطلوب و سازگار با موتورهای کاوش باشد. این گزینه اشکار به حیث می‌رسد، البته گاهی حتی وبسایت های مارک و تعالی نیز اشتباهات فنی بدون شوخی دارا هستند
ابزارهایی مانند Deep Crawl ،Screaming Frog و OnCrawl می‌توانند به شما امداد نمایند تا خطاها اساسی بهینه سازی تکنیکال را کشف فرمائید.
سایت های والا به جهت تعداد بالای url های تارنما که ممکن میباشد یک سری متعددی از آنها قیمت سئویی نداشته باشند، بحران seo دارایی خزش دارا‌هستند. به کارگیری از فولدر robots.txt و یا این که تگ کنونیکال از منش های سئو دارایی خزش میباشد. از سایر ایرادات فنی وبسایت می شود به سرعت بارگذاری تحت،ساختار غامض url، محتوای تکراری، اشتباهات ریدایرکت، https، خطاهای مرتبط با سرور و یا این که تهیه غلط تارنما مپ اشاره نمود.
بهینه سازی تکنیکال اساس و شالوده استراتژی بهینه سازی شما میباشد و می بایست در حق تقدم قرار بگیرد. با داشتن زیرساخت فنی جامع، محتوای و بک لینک و پیوند ها تأثیر بسیار بیشتری بر درجه صفحه های شما خواهد داشت.
استراتژی محتوا
ساخت‌و‌ساز محتوا می بایست به طوری باشد که مطالب برای یوزرها نوشته گردد و برای موتورهای جست و جو باصرفه شوند. مارک ها بایستی ادراک نمایند که مشتریانشان می‌خواهند چه چیزهایی بخوانند و از آنان حافظه بگیرند. در کنار این فعالیت، روند بهینه سازی اعتقاد و باور نتیجه ها می نماید که محتوا به راحتی به وسیله موتورهای کاوش قابل شعور میباشد؛ بدین ترتیب در دسترس یوزرها قرار می‌گیرد. ما یحتاج به تذکر میباشد که گوگل اینک با گاز در جستجوی معنایی توسعه و گسترش می نماید.
به خاطر داشته باشید که برای گوگل رضایت یوزرها حق تقدم نخستین میباشد. براین اساس با ساخت محتوا برای یوزرها خویش،رضایت گوگل را نیز جلب می‌کنید. در مرحله ساخت‌و‌ساز محتوا، شما می بایست در دفعه نخستین روی مشتریان خویش تمرکز نمائید. این روند را دنبال فرمائید:
پرسونای استفاده کننده را معین نمائید
مسیر خرید (قیف بازاریابی) را رسم فرمایید
در هر مرحله از قیف بازاریابی، نیاز مشتریان را با پژوهش لغات کلیدی شناسایی و با ساخت و ساز محتوای مطلوب، جواب آنان‌را بدهید
ساختار وب سایت خویش را به طوری بچینید که محتوا به راحتی در دسترس مخاطب باشد.
seo داخلی
حتی شگفت انگیزترین محتوای عالم، سوای سئو شانس متعددی برای جايگاه دریافت کردن ندارد! محتوا بایستی برای لغات کلیدی که عموم کاوش می نمایند با صرفه گردد. با وجود کل بسط های گوگل در فهم و شعور محتوا، هنوز هم به سیگنال های بهینه سازی داخلی نیاز داراست.
مهم‌ترین سیگنالهای seo داخلی عبارتند از:
تایتل
مقصود جست و جو
عمق و پوشش مسئله
متا دیسکریپشن
گزاره نخستین
لینک و پیوند های داخلی
...
استراتژی offpage
بعضی وقتها seo و بهینه سازی داخلی برای ارتقاء ترافیک ارگانیک کفاف نمیدهد. اینجا مفهومی به اسم سئوی آف پیج به یاری شما میاید. سئوی آف پیج به هر اقدامی برای بهبود seo در فارغ وبسایت اشاره دارااست که اکثر زمان ها مشتمل بر مورد ها ذیل می‌شود:
پست مهمان
ایجاد کرد بک لینک و پیوند
سوشیال سیگنال
رپورتاژ اطلاع رسانی
گوگل برای منشن و پیوند هایی که به وبسایت شما اشاره دارا هستند، عنایت میدهد. شما می بایست به موتورهای کاوش اثبات نمایید که دیگر افراد مارک شما‌را تحت عنوان یک مرجع دارای اعتبار می‌دانند. برای به حداکثر رساندن ترافیک ارگانیک خویش، بایستی از معتبرترین سایت ها بک لینک و پیوند اخذ فرمائید.
این را بخاطر بسپارید: تمامی پیوند ها موازی نیستند. یک لینک و پیوند مرتبط از CNN، قادر است از لینک و پیوند 100 یا این که حتی 1000 تارنما پر ارزش خیس باشد.
توان و پشت گرمی دو فاکتور اساسی یک پیوند عالی می باشند. با این درحال حاضر، مطمئن گردید که از وبسایت هایی لینک و پیوند بگیرید که با تارنما شما رابطه موضوعی داشته باشند. در پایان، پروفایل بک لینک و پیوند خویش را متنوع فرمائید و کارایی فرمایید با انکر تکست مختلفی لینک و پیوند بگیرید. اخذ 100 بک پیوند از یک تارنما به اندازه اخذ 100 بک پیوند از 100 دامنه، طبیعی وجود ندارد. پروفایل بک پیوند خویش را طبیعی نگه دارید تا از جریمه های الگوریتم پنگوئن گوگل در پناه باشید.
محافظت یوزرها زبده کاربری خوب
طراحی سایت شما خیر صرفا برای یوزرها، بلکه برای درجه بندی جستجوی ارگانیک نیز حیاتی میباشد.
در‌حالتی که وب سایت شما تجارب خیر و خوبی را به بازدیدکنندگان ارائه نمی دهد، آنهبه سرعت ا از وبسایت شما بیرون می‌شوند وین یک سیگنال منفی برای seo وب سایت شماست. به این ترتیب، نگهداری یوزرها در وب سایت خویش با ارائه یک تجربیات کاربری بهتر ضروری میباشد.
سه استدلال مهمی که به یک تجارب کاربری عالی امداد می نمایند عبارتند از:
سازش با تلفن همراه
بیشتر یوزرها وب با تلفن های هوشمند و تبلت های خویش به وب دسترسی دارا هستند.
این بدان معناست که آنان از روش گوشی از وبسایت ها بازدید می نمایند و اندازه کاغذ اکران نسبتاً کوچکتری دارا‌هستند. چنانچه آنان نتوانند به راحتی به تارنما شما در دستگاه های گوشی خویش دسترسی داشته باشند، در سایت شما باقی نمی مانند.
ضمن این، گوگل مرتبه بندی وب سایت های سازگار با تلفن همراه را در نتیجه ها جستجوی خویش ترجیح می‌دهد.
به این ترتیب، شما بایستی سایت خویش را تلفن همراه پسند نمائید.
شایسته ترین رویکرد برای اجرا این عمل این میباشد که از یک طرح یا این که تم برخورد گرا برای تارنما خویش استعمال نمائید. این ورقه اکران به صورت اتومات با اندازه ها و وضوح های گوناگون تهیه می‌گردد و حاصل دلخواه را به شما می‌دهد.
سرعت بار گذاری بیشتر
هیچ کس یک تارنما نماید را دوست ندارد. به آما ذیل دقت فرمائید:
درصورتی که سرعت بار گذاری بیش تر از 4 ثانیه باشد، هر 25 درصد یوزرها وبسایت را رخنه‌ می نمایند.
در‌حالتی که مجال پاسخگویی تارنما نماید باشد، 46 درصد از یوزرها دیگر مراجعه نمی‌کنند.
بدین ترتیب، سئو تارنما شما برای بهبود سرعت و پرفورمنس بسیار اساسی میباشد.
می توانید با فشرده‌سازی تصاویر و ویدیوهای خویش، خرد‌سازی پوشه‌های CSS و HTML، اجرای lazy loading و… لود صفحه ها خویش را سریع خیس فرمائید..
چینش درست و ناوبری بی آلایش
ناوبری تارنما می بایست به یوزرها یاری دهد تا وب سایت شما به آسانی بگردند و به راحتی به صفحه ها متبوع برسند. در ارتباط دکورا سیون هم همچنین. شما می بایست موادتشکیل دهنده مطلوب را در جای های مطلوب در تارنما خویش قرار دهید تا یوزرها بتوانند به راحتی آن‌ها را پیدا نمایند. شما می‌توانید با اضافه کردن یک نشانه منزل به منو، استعمال از منوی همبرگری، به کار گیری از اسکرول تک ورقه و... طرح و ناوبری راحت را به بازدیدکنندگان خویش ارائه دهید.
 

اصطلاحات سئو مربوط با ساختار وب سایت

 


اصطلاحات بهینه سازی مربوط با ساختار وب سایت
وبسایت (website)
یک سایت گروه ای از صفحه های اینترنت همگانی به هم پیوسته میباشد که یک اسم دامنه مشترک دارا هستند. سایت ها را می اقتدار به وسیله یک شخص، دسته، بیزنس یا این که سازمان ساخت و مراقبت کرد تا هدف آموزش سئو در مشهد ها مختلفی را ارائه دهد.
نوار دسترسی وبسایت (website navigation)
چه گونه صفحه های یک تارنما به یکدیگر وصل می‌شوند تا یوزرها به راحتی به آنان دسترسی داشته باشند. نوار ناوبری (پیمایش) وب سایت، گونه های مختلفی دارااست که بر طبق ترازو التفات مجموعه آموزش سئو مشهد  بندی میشوند:
• نوار پیمایش اول : صفحه ها اساسی که بایستی استفاده کننده با یک کلیک وارد آن‌ها خواهد شد. معمولا لندینگ های وب سایت در نوار دسترسی نخستین قرار می‌گیرند،
• نوار پیمایش ثانویه: صفحاتی که مرتبط با ناوبری مهم می‌باشند، در نوار دسترسی ثانویه قرار می گیرند.
• نوار دسترسی فوتر: فوتر واپسین سکشن وب سایت میباشد و معمولا اطلاعاتی درباره کمپانی و مارک آن در فوتر نوشته میشود و همینطور پیوند به صفحه های اساسی وبسایت هم در فوتر قرار داده می‌گردد.
• لینک و پیوند های مرتبط : این قسمت معمولا در آخر مقاله ها و در سمت راست نوشته می‌شود و دربرگیرنده پیوند به محتواهای شبیه و مرتبط می باشد. می اقتدار اسم این نصیب را به " دوست داستنی ترین" و مقاله‌ها پیشنهادی" هم تغییر و تحول اعطا کرد.
• لینک و پیوند های باطن محتوا: لینک و پیوند هایی که درون محتوا به بقیه مقاله‌ها و محتواهای دیگر داده می گردد.
• نوار دسترسی بردکرامب: موفقیت کرامب صحیح مانند راهنمای مسیر میباشد و به یوزرها نماد می دهد که از کجا به برگه فعلی رسیده اند.
ورقه سایت (web page)
یک داکیومنت باطن وب که بوسیله مرورگرهای اینترنت قابل مشاهده میباشد.
هوم پیج (Home page)
ورقه پیش فرض، به عبارتی ورقه مهم و مقدماتی یک تارنما می باشد.
پیوند فوتر (Footer link)
لینکی که در سکشن انتها وبسایت (فوتر) گذارده میشود.
ساختار داده ها وب سایت
طرز سازماندهی وبسایت و اینکه محتویات و المنت های هدایت سایت (navigation) چه‌گونه در صفحه های گوناگون علامت داده میگردند و کجا میباشند؟
نشانی های IP
نشانی IP یک نشانی منحصربه‌فرد میباشد که کانال محلی و کامپیوتر را فرد می نماید. IP مخفف "Internet Protocol" میباشد که تیم مقررات حکم کننده بر فرمت داده های ارسال گردیده از روش وب یا این که کانال محلی میباشد. ممکن میباشد نشانی های متعددی زیر یک سرور یا این که گروهی از سرورها باشند، در هر دو شکل تضمینی برای دستیابی درجه خوب در نتیجه ها نیست.
ذیل دامنه (subdomain)
قسمت غیروابسته ای از وب سایت که در واقع ذیل گروه وب سایت مهم هست.
نشانی وبسایت (URL)
فن ای از کاراکترها به همپا یک دامنه که تحت عنوان نشانی منحصربه‌فرد وبسایت در وب مطرح می‌شود، مانند https://webone.co
اکران وبسایت (pageview)
کاغذ ای که در مرورگر لود می‌گردد.
تارنما لینک و پیوند (sitelink)
هنگامی سایتی جايگاه خیر و خوبی در برگه حاصل گوگل داشته باشد، نهایتا 6 لینک و پیوند رفیعتر آن تارنما که ترافیک نیکی دارا‌هستند هم پایین لینک و پیوند مهم وبسایت اکران داده می گردند. بدین لینک و پیوند ها وب سایت لینک و پیوند گفته می‌گردد. ممکن میباشد پیوند هایی که به طور وب سایت لینک و پیوند اکران داده می گردند، در گوگل سرچ کنسول و اینترنت مستر بلاک شوند.
لینک و پیوند کناری (Sitewide link)
لینک و پیوند هایی که معمولا در نوار کناری و پاورقی تارنما ها و بلاگ ها قرار داده می گردند، پیوند sitewide میباشند. این پیوند ها در هر برگه ای از وب سایت میتوانند قرار داده شوند.
اصطلاحات بهینه سازی مرتبط با لینک و پیوند ها و ایندکسینگ
خزیدن (crawl)
خزندگان موتور کاوش داده های صفحه های وب را گردآوری میکنند تا برای آپ دیت رسانی صفحه ها و ایندکس کردن آن ها از این اطلاعات به کار گیری نمایند.
کراولر (Crawler)
طرحی میباشد که موتورهای کاوش برای خزیدن در تارنما به کارگیری می نمایند. رباتها برای گردآوری داده ها و اضافه کردن صفحه ها اینترنت به لیست ایندکس موتور کاوش می بایست آغاز ورقه را مشاهده و آن‌گاه کراول نمایند.
ایندکس کردن (index)
ایندکس وبسایت یکی معمول ترین اصطلاحات بهینه سازی هست. اطلاعاتی که موتورهای کاوش در زمان جستن و خزیدن صفحه های نو در مقر داده های خویش گردآوری و ذخیره میکنند تا بعدا برای ایندکس کردن به کار گیری نمایند.
ایندکسینگ (indexing)
قابلیت و امکان ایندکس شدن یک برگه یا این که یک وبسایت بوسیله موتور کاوش را ایندکسینگ می گویند. اینکه یک URL چقدر سریع و ریلکس بوسیله گوگل ادراک و ایندکس می‌گردد، نشانه دهنده indexibility بالای آن می باشد.
برگه ایندکس گردیده (indexed page)
شیت ای که بوسیله ربات های گوگل چشم گردیده، خزیده و ایندکس گردیده و فراهم ظواهر شدن در کاغذ حاصل گوگل میباشد.
ربات گوگل (google bot)
ربات گوگل در واقع طرحی میباشد که صفحه ها نو وبسایت ها را کراول کرده و در‌صورتی‌که که حالت قابل قبولی داشته باشند، آن‌ها‌را به سیستم ایندکسینگ خویش اضافه میکنند.
نرخ میزان دارایی خزش تارنما (crawl budget)
تعداد تک تک URLهایی که کراولرهای موتور کاوش در یک مقطع فرصت خاص می‌توانند کراول نمایند را crawl budget می گویند.
خطای خریداری کردن (crawl error)
زمانی خزندگان موتور کاوش نتوانند URL ها را کراول نمایند، در‌این‌حالت‌ نشانی ها خطای کد شرایط را برمی گردانند.
ورقه بن بست (Dead-End Page)
شیت بن بست یک کدام از دیگر از اصطلاحات seo میباشد. شیت بن بست شیت ای میباشد که به هیچ ورقه دیگری پیوند نداشته باشد. زمانی ربات یا این که مخاطب وارد این شیت گردد، دیگر هیچ جایی برای جنبش ندارد.
Reinclusion
زمانی که از موتور کاوش درخواست کنیم تا یک یا این که یکسری برگه از وب سایت را مجددا در لیست ایندکس خویش قرار دهد، reinclusion اسم داراست.
پیوند عمیق (deep link)
لینک و پیوند عمیق به دو شکل میباشد:
1. لینکی که به هر ورقه ای به جز برگه اساسی اشاره نماید.
2. لینکی که به محتوای درون نرم افزار گوشی اشاره نماید.
پیوند کیفیت عالی (quality link)
لینک و پیوند کیفیت خوب، لینکی میباشد که از یک وبسایت مرتبط، دارای اعتبار و قابل متکی بودن گرفته گردیده باشد، دراین‌صورت در مرتبه بندی وب سایت اثر بسیار متعددی خواهد داشت.
لینک و پیوند غیرطبیعی (unnatural links)
لینک و پیوند هایی که از دید گوگل، مشکوک، بازنویسی گردیده و با مقصود فریب موتور کاوش تشکیل‌شده اند، پیوند های غیر طبیعی می باشند و میتواند گوگل پنالتی را تحت عنوان سود داشته باشد.
از ایندکس بیرون کردن (De-index)
دی ایندکس کردن به فرایندی گفته می گردد که در آن گوگل یک وب سایت یا این که یک کاغذ را به صورت موقتا یا این که همیشگی از ایندکس خویش بیرون نماید. بعضی وقت ها به جهت نقض مقررات گوگل، ممکن میباشد در بخش manual actions ابزار گوگل سرچ کنسول، پیغام گوگل پنالتی را می‌توانید ببینید.
پیوند DOfollow
لینکی که نوفالو نباشد، دوفالو میباشد. پیوند های دوفالو، بها و اعتبار وب سایت لینک و پیوند دهنده را به وب سایت مقصد منتقل میکند.
پیوند نوفالو (No follow)
لینک و پیوند نوفالو یک متا تگ میباشد که اعتبار و توان تارنما پیوند دهنده را به تارنما مقصد منتقل نمی‌کنند، به همین خیال گوگل سفارش میکند برای پرهیز از پنالتی گوگل، لینک و پیوند های مبلغی می بایست تگ نوفالو داشته باشند.
صفحه ها طعمه (doorway page)
صفحاتی که از قصد برای عبارات کلیدی خاصی در وبسایت ساخته می گردند تا بوسیله آن‌ها یوزرها را به وبسایت دیگری هدایت نمایند.
 

 

بهینه سازی تارنما جوملا چیست؟

 


بهینه سازی تارنما جوملا چیست؟
seo وبسایت جوملا به طور پیش فرض به سیرتکامل میباشد که گزینه پسند موتورهای کاوش وجود ندارد و در مقایسه با بقیه CMS ها به اقدامات اضافه تری نیاز دارااست تا با صرفه خواهد شد. ولی در مقابل در‌حالتی که به تحقیق وردپرس تحت عنوان حریف اساسی جوملا، بپردازیم متوجه می‌شوید که بهینه سازی وردپرس به طور پیش فرض آن انطباق بیشتری با الگوریتم های گوگل داراست. این بدان شکل وجود ندارد که وبسایت های جوملا seo نمی‌شوند یا این که seo کردنشان عمل بسیار دشواری میباشد. اینطور وجود ندارد ولی می بایست بدانید که در صدر بایستی اقدامات ما یحتاج برای حل اشتباهات شالوده ای را اجرا دهید آن گاه نسبت به طراحی دیگر اصول سئویی زیرا؛ ساخت‌و‌ساز محتوا، بهینه سازی داخلی، offpage مبادرت نمایئد. البته نکات اساسی در بهینه سازی وب سایت آموزش سئو مشهد جوملا چه می‌باشند؟
تغییر‌و تحول و seo پیکربندی بهینه سازی تارنما جوملا اقدامی میباشد که پیش از طراحی دیگر قاعده ها می بایست صورت پذیرد. اقدامات و نکات موردنیاز در بهینه سازی تارنما جوملا عبارتند از؛
به کارگیری از هاست مطلوب وبسایت جوملا
هاست یک کدام از عواملی میباشد که قادر است سرعت وبسایت را پایین اثر قرار دهد و سرعت هم ارتباط ی مستفیم زبده ی کاربری داراست. یوزرها تارنما های نماید را رها می نمایند دقت داشته باشید که به هنگام خرید هاست، یک کدام از پلن های مطلوب جوملا و کاربرد خویش را تعیین نمایید. هاستی مطلوب میباشد که با ساختار جوملا همخوانی داشته باشد که در غیر این شکل در سرعت وبسایت شما اثرات آموزش سئو در مشهد  منفی دارااست.

seo URL ها
تغییر‌و تحول اسم پوشه htaccess

فولدر htaccess.txt فایلی میباشد که گوگل از روش تلاوت آن وبسایت شمارا تحقیق میکند و به جهت ساختار URL های تارنما عالی میباشد که اسم این پوشه به طور .htaccess باشد در حالیکه در تارنما ها جوملا با پسوند TXT. میباشد. کافی میباشد شما عبارت TXT را از انتهای اسم پوشه حذف فرمایید.

مورد SEF URLs را فعال فرمائید

URL های جوملا به طور پیش فرض بسیار بلند و دربردارنده کلمات بی مفهوم میباشد و اینگونه ساختاری خیر برای موتورهای کاوش و خیر برای استفاده کننده خوانایی ندارد. بدین ترتیب مورد نیاز میباشد در پیکربندی تغییراتی ساخت فرمائید تا ساختار لینک ها باصرفه گردد.


برای رفع این ایراد در پنل رئیس جوملا، از تب system مورد Global Configuration را تعیین فرمایید و در شیت ی گشوده گردیده، آیتم ی Search Engine Friendly URLs را فعال نمایید.
پسوند index.php را از لینک ها حذف نمائید

URL های جوملا به صورت خود کار با پسوند index.php تولید میشوند. عالی میباشد که‌این پسوند از انتهای لینک ها حذف کنیم تا کوتاه خیس و خوانا خیس شوند.


از مسیر:

system→ Global Configuration→ Site

آیتم Use URL Rewriting را در وضعیت فعال قرار دهید.
حذف ID از ساختار لینک و پیوند ها و امروزی سازی آن‌ها

از مسیر؛

system→ Global Configuration → Content/Articles → Integration

مورد ی Routing URLs را در موقعیت modern و آیتم Remove IDs from URL را در موقعیت yes قرار دهید.

سئو سرعت وب سایت
از معایب تارنما های جوملا سرعت بارگذاری وب سایت میباشد ولی که در آپ تو دیت های اخیر سرعت تارنما عالی گردیده است البته سه مورد پیش روی شماست که می‌توانید از روش آنها سرعت تارنما خویش را بهبود ببخشید.


فشرده سازی Gzip را فعال نمائید
فشرده سازی فولدر های وبسایت سبب می‌گردد که بارگذاری وبسایت سریعتر خواهد شد. راه اندازی مورد Gzip Page Compression در پیکربندی جوملا در بار گذاری سریع خیس تارنما موءثر میباشد.


:از مسیر
system→ Global Configuration→Server


مورد Gzip Page Compression را در موقعیت فعال قرار دهید.
سئو تصاویر

سئو تصاویر وبسایت اقدامی برای seo سرعت تارنما میباشد. فشرده سازی و معدود کردن سایز عکس های وب سایت با نگهداری چگونگی قادر است در خوب شدن سرعت وبسایت تاثیر .مثبت داشته باشد

فعال سازی کش

.هنگامی کش فعال باشد، صفحه های وبسایت یک توشه دانلود می‌شوند و برای دفعات پس از کش خوانده می گردند و به این ترتیب سرعت بار گذاری وبسایت عالی می گردد
برای راه اندازی کش جوملا وارد پنل مدیریتی گردید؛

از مسیر:

system→ Global Configuration → system تب → System Cache

و آیتم کش را در یکی دو شرایط فعال قرار دهید.
 

ایرادات متداول seo چیست؟

 


ایرادات متداول seo چیست؟
بهینه سازی مستلزم طراحی برنامه، اعمال و بررسی ظریف برای کسب به حاصل مناسب میباشد. در اینجا برخی از خطاها رایج بهینه سازی که مشاغل ممکن میباشد با آن مواجه شوند نقل  آموزش سئو مشهد شده میباشد:
پژوهش ها ضعیف در ارتباط لغات کلیدی: رسیدگی لغات کلیدی یک جزء اساسی بهینه سازی میباشد. پژوهش ها ضعیف در امر کلمه ها کلیدی قادر است باعث به غرض قرار دادن عبارات کلیدی اشتباهی خواهد شد که به بیزنس یا این که مخاطبان آن مرتبط نیستند و در سود درجه موتورهای کاوش کمتر و ترافیک کمتری دارااست.
محتوای تکراری: محتوای تکراری یک نقص‌ رایج میباشد که میتواند بر seo تأثیر منفی بگذارد. محتوای تکراری میتواند موتورهای کاوش را سرگردان نماید و منجر گردد سکو سایت آموزش سئو در مشهد  جریمه گردد.
سرعت زیر شیت: سرعت ذیل ورقه می‌تواند بر تجارب استفاده کننده و seo تأثیر منفی بگذارد. صفحه های با لود آرام می‌توانند باعث به نرخ پریدن فراتر و درجه بندی ذیل خیس در موتورهای کاوش شوند.
لینک و پیوند های شکسته: پیوند های شکسته می‌توانند بر تجارب استفاده کننده و بهینه سازی اثر منفی بگذارند. لینک و پیوند های شکسته می‌تواند باعث به تجارب کاربری ضعیف خواهد شد و سبب ساز خواهد شد موتورهای کاوش درجه سایت را جریمه نمایند.
ساختار ضعیف تارنما: ساختار ضعیف تارنما قادر است تأثیر منفی بر بهینه سازی داشته باشد. وبسایت هایی که ساختار ضعیفی دارا‌هستند میتوانند موتورهای کاوش را سرگردان نمایند و خزیدن و فهرست بندی صفحه ها وبسایت را برای آنان سخت نماید.
عدم سئو گوشی: با ارتقاء استعمال از دستگاه های گوشی، عدم seo گوشی می‌تواند بر بهینه سازی تأثیر منفی بگذارد. اینترنت‌تارنما‌هایی که برای دستگاه‌های گوشی با صرفه نشده‌اند، می توانند سبب به تجربیات کاربری ضعیف و جايگاه‌بندی ذیل‌خیس در موتورهای کاوش شوند.
پروفایل بک لینک و پیوند ضعیف: بک پیوند ها جزء ضروری seo می باشند. پروفایل های بک لینک و پیوند ضعیف، مانند بک لینک و پیوند های بی چگونگی یا این که هرزنامه، میتوانند بر سکو بندی موتورهای کاوش تأثیر منفی بگذارند و سبب ساز به جریمه شوند.
به صورت کلی، این اشتباهات رایج بهینه سازی می‌تواند بر سکو بندی موتورهای کاوش و تجربیات مخاطب تأثیر منفی بگذارد. با پرداختن بدین مسائل و اجرای استراتژی های اثر گذار بهینه سازی، حصول و امور میتوانند ترافیک و درآمد خویش را بهبود بخشند.
پرکاربردترین اصطلاحات seo
301 redirection
وقتی که ورقه ای حذف گردیده باشد یااینکه به هر دلیلی وجود نداشته باشد، معمولا آن را روی یک ورقه که از لحاظ موضوعی با آن مرتبط میباشد، منتقل میکنند. بدین فرایند هدایت، redirection می گویند. ریدایرکت به دو شکل میباشد: redirect 301 و redirect 302 که نوع 301 آن همیشگی و نوع 302 فعلا می‌باشد. ریدایرکت 301 سبب میگردد که یوزرها را در تارنما خویش نگه دارید و مجموع اعتبار و قیمت آن را به شیت مقصد منتقل خواهد شد.

Alt tag /text
تگ alt یا این که متن جایگزین یک کدام از اصطلاحات رایج بهینه سازی هست که که معنای تصاویر را برای موتور کاوش تعریف میکند. از آنجایی که موتورهای کاوش نمیتوانند تصاویر را ببینند، با یاری متن جایگزین که معمولا مشتمل بر لغات کلیدی میباشد، می توانند تصاویر را بفهمند.

انکر تکست
متنی در درون یک کاغذ که قابل کلیک میباشد و به ورقه دیگری از به عبارتی وبسایت یا این که تارنما دیگری هدایت میگردد. برای بهبود بهینه سازی معمولا برای انکر تکست از عبارات کلیدی اساسی استعمال میکنند. برای اینکه انکر تکست از دیگر عبارات معین گردد، عالی میباشد که آن را با رنگی متعدد از رنگ بقیه متن مشخص و معلوم فرمایید.

تگ کنونیکال
یک نوع تگ HTML میباشد که باطن آن یک URL قرار می گیرد. معنای تگ کنونیکال این میباشد که آدرسی که باطن آن قرار گرفته را تحت عنوان ورژن دارای اعتبار و ترجیحی این کاغذ در حیث بگیرند و link juice را به آن منتقل میکنند. موقعیت استاندارد و محور تگ کنونیکال این میباشد که هر ورقه به خودش برود ولی در وضعیت خاص و با صلاح رویت کرد کارشناس seo ممکن میباشد که کنونیکال یک کاغذ را به برگه دیگر منتقل نمایند، برای مثال ممکن میباشد در یک وبسایت فروشگاهی تبارک، تگ کنونیکال تولید ها را url شیت مجموعه بندی اساسی آن تولید ها درج نمایند.

خزیدن (crawl)
خزیدن یا این که کروال کردن یعنی به کارگیری از یک اپلیکیشن واسطه برای جستجوی یک وب سایت و گردآوری اطلاعات مثلا صفحه های، کدهای شرایط و مولفه های seo مانند عنا وین، تایتل و متا دیسکریپشن.

Disavow
Disavow در واقع یک ابزار میباشد که به امداد آن میتوان بک پیوند های اسپم یک تارنما را شناسایی و حذف کرد. درواقع با این عمل به موتورهای کاوش اگاهی می‌دهیم که‌این پیوند های اسپم را نادیده بگیرند. طرز disavow برای وبسایت هایی که پروفایل بک لینک و پیوند ضعیفی دارا هستند و برای خودداری از گوگل پنالتی به کار گیری میگردد.

لینک و پیوند داخلی
یک متن یا این که یک تصویر در یک تارنما که به ورقه دیگری در به عبارتی وب سایت پیوند می دهد. معمولا با یاری لغت ها کلیدی اساسی صفحه ها متفاوت را به یکدیگر مرتبط میکنند.

رسیدگی لغات کلیدی
قبل از اعمال هر اقدامی در بهینه سازی وبسایت، یک لیستی از لغت ها کلیدی پرسرچ و مربوط به بیزنس تنظیم می گردد. این لیست از ابزارهای seo و همینطور ارزیابی رقبا به دست میاید. بدین مراحل کیورد ریسرچ یا این که استیناف عبارات کلیدی می گویندو آن‌گاه مبتنی بر این کلمه ها و لغات، ساخت‌و‌ساز محتوا شروع میشود.

شیت فرود (landing page)
شیت فرود یا این که لندینگ پیج، ورقه ای میباشد که استفاده کننده مستقیما از موتور کاوش به آن وارد می‌شود. هر ورقه فرود معمولا برای یک واژه کلیدی ساخت می شود و استفاده کننده را وادار به فعالیت خاصی مانند نام نویسی، خرید جنس و غیره میکند.

لینک و پیوند سازی
به کار خریداری کردن بک پیوند از تارنما های دیگر برای بهبود درجه تارنما را لینک و پیوند سازی می‌گویند. لینک و پیوند سازی دربرگیرنده تکثیر رپورتاژ، درج محتوا و لینک و پیوند در وب لاگ ها، انجمن ها و غیره است.
 

ابزارهای تشخیص کلمه ها کلیدی مناسب

 


ابزارهای تشخیص کلمه ها کلیدی مطلوب
در صورتی‌که به آن مجموعه از اشخاصی وابستگی دارید که میخواهید با تشخیص کلمه ها کلیدی مطلوب قدم ابتدا در seo سایتتان را سفت بردارید، می‌توانید روی امداد ابزارهای تفحص لغات کلیدی عالی آموزش سئو مشهد  اکانت نمائید.
یک کدام از مهم‌ترین ابزارهای مو جود در موضوع تشخیص کلمه ها کلیدی بهتر Keyword Planner میباشد. این ابزار کاربردی تماما مجانی بوده و داده ها ارزشمندی را در مشت آموزش سئو در مشهد  شما قرار می‌دهد.
از سایر ابزارهای بدون‌پول و کاربردی تشخیص عبارات کلیدی مطلوب می شود به Bing Webmaster Tools اشاره نمود. کنسول جستجوی گوگل که اکثری آن را به عنوان Google Search Console نیز می‌شناسند، ابزاری قدرتمند و کاربردی برای تشخیص مطلوب ترین لغات کلیدی میباشد. در صورتی‌که در ادامه یک ابزار خوب می‌باشید، ما کنسول جستجوی گوگل را به شما سفارش می‌دهیم.
از سایر ابزارهای تشخیص لغت ها کلیدی مطلوب می شود به موردها پایین اشاره نمود. قابل ذکر میباشد که تمامی این ابزارها مجانی بوده و شغل کردن با آن‌ها بسیار بی آلایش میباشد.
KW Finder
Answer the Public
Keyword Tool.io
SEM rush
Ubersuggest
Google Trends
Spyfu
LSI Graph
...
هزینه یک مشاور seo چقدر بایستی باشد؟
این تا حد متعددی به سطح تخصص مشاور، محدوده پروژه شما، و اینکه آیا یک مشاور seo فریلنسر استخدام میکنید یا این که یک کمپانی بهینه سازی بستگی دارااست.
معدل حقوق برای مشاوران seo میان 1 تا 2 میلیون تومان در ساعت میباشد. مشاوران سئوی فریلنسر معمولاً بها کمتری نسبت به یک ماشین کرایه ای بهینه سازی دارا هستند. این صرفا هزینه استخدام مشورت بهینه سازی میباشد. بسته به پروژه ممکن میباشد مخارج مازاد نیز متحمل گردید.
در شرایطی که در ادامه استخدام یک دارای تخصص seo در سازمان خویش می باشید، هزینه ها بسته به تجارب و سطح مهارت آن‌ها گوناگون خواهد بود. گفت و گو در میان استخدام دارای تخصص seo در باطن سازمان یا این که همیاری با یک تاکسی بهینه سازی همواره وجود دارااست، با این شم که یک تاکسی انعطاف پذیری بیشتر و راه و روش حلی مقرون به صرفه را در دست شما قرار میدهد.
پرسش بپرسید
برای یافتن شایسته ترین مشاور seo برای پروژه خویش، بایستی بدانید که چه سوالاتی بایستی بپرسید. در صورتی در مسئله seo داده ها کافی ندارید، نمی توانید آنان‌را از نگاه فنی نظارت فرمائید. سوالاتی وجود داراست که میتوانید از آن ها بپرسید تا بدانید آیا مشاور seo شخص قابل قبولی برای همیاری میباشد یا این که نه.
با چه سرعتی می‌توانید سایت من‌را به کاغذ نخستین گوگل برسانید؟
این یک پرسش یک ترفند میباشد؛ چون جواب دقیقی برای آن نیست. یک مشاور بهینه سازی نمی تواند جايگاه را ضمانت نماید. گوگل الگوریتم خویش را برای سکو‌ بندی اینترنت‌وب سایت‌ها به‌طور همگانی افشا نمی‌نماید و الگوریتم را مرتباً به‌روزرسانی می‌نماید تا کارشناسان بهینه سازی را مشغول نگه دارااست.
در صورتی‌که یک مشاور seo داعیه می نماید که میتواند در مقطع مجال مشخصی، تارنما شمارا به سکو یک برساند، ممکن میباشد آحاد واقعیت را نگوید. بهینه سازی غیر قابل پیش گویی میباشد، به خصوص با اعتنا به اینکه الگوریتم های گوگل دائما در اکنون تغییر‌و تحول می‌باشند. به این ترتیب چنانچه یک مشاور بهینه سازی عهدوپیمان سکو ضمانت گردیده را میدهد، احتمالاً از نوعی شیوه seo کلاه سیاه استعمال می نماید که ممکن میباشد به صورت موقت درجه بالایی دستیابی نماید، البته در غایت سایت شما جریمه می گردد.

استراتژی تشکیل داد لینک و پیوند شما چیست؟
مشاور سئوی شما می بایست در طریق ساخت‌و‌ساز بک پیوند برای وبسایت شما روشن باشد. واپسین چیزی که می‌خواهید مشاوری میباشد که به مقاله‌ها ضعیف را به وب لاگ های بی چگونگی ارسال می نماید. مطمئناً، شما تعداد متعددی بک پیوند خواهید داشت که به سایت شما اشاره می نمایند، ولی آن‌ها از سایت های ضعیف می باشند که در شایسته ترین وضعیت تاثیری روی وب سایت شما ندارد؛ چنانچه منجر پنالتی نشود!
مثال هایی از محتوایی را که در تارنما های دیگر منتشر کرده اند، از آن‌ها بخواهید. آیا محتوا دیدنی و بهتر مندرج میباشد؟ آیا آن را در یک وبسایت دارای اعتبار نشر داده میباشد؟
به صورت خاص، مطمئن گردید که آنان از بک پیوند های تصنعی و مصنوعی در یک کانال PBN استعمال نمی‌کنند. بعضی موسسه ها seo می‌توانند کانال بلاگ خویش را برای پناه از مارک شما فعال سازی نمایند. آن‌ها به همین راحتی میتوانند بک پیوند های شما‌را در شکل انقطاع تفاهم نامه با آنان حذف نمایند که لزوماً چیز بدی نخواهد بود؛ چون تارنما شما احتمالاً بعداز کشف PBN به وسیله Google در غایت جریمه می گردد!
شیوه کاری شما چیست؟
در حالی که یک کمپانی seo ممکن میباشد دوست نداشته باشد اسرار کاری خویش را افشا نماید، ولی می بایست به صورت منطقی راجع به روش حصول به حاصل گزینه انتظار شما روشن باشد. یک طرح کلی از استراتژی seo آن ها برای مارک شما بایستی روی این موضوعات باشد:
بررسی تارنما
محتوای صفحه ها تجاری
نقش ها و مسئولیت های آن ها در پروژه
پژوهش در امر رقبای شما
استراتژی بک پیوند سازی ارگانیک
seo نرخ تبدیل
ممکن میباشد برای پروژه سئوی شما مورد ها بیشتری وجود داشته باشد، البته موردها بالا فرآیندهای اساسی می باشند که مشاور بهینه سازی شما بایستی در زمینه‌ی آن‌ها هماهنگ با شما باشد.
نماد هایی که آرم میدهد در حالا گفتگو با یک مشاور بهینه سازی مطلوب می باشید
هنگام استخدام مشاور seo برای نخستین دفعه می بایست در ادامه:
مثال شغل گذشته قابل ثابت: از مشاور seo بخواهید نتیجه ها پروژه های گذشته را علامت دهد. از آن ها بپرسید برای چه برندهایی عمل کرده اند و حاصل آن پروژه ها چه بوده میباشد؟
دستیابی رده رفیعتر برای سایت خودشان : منطقی میباشد که یک ماشین کرایه ای بازاریابی بهینه سازی می بایست در صنعت خودش برای خودش عالی شغل نماید. براین اساس مرتبه سایت خودشان چیست؟ آیا در مقاله‌ها صنعت seo به آن ها استناد یا این که ارجاع داده گردیده است؟
تمرکز بر ارتقا نرخ تبدیل: در حالی که بهینه سازی مخفف "سئو موتور کاوش" میباشد، یک مشاور بهینه سازی می‌داند که درجه بندی موتورهای کاوش یک چیز نسبتاً غیرقابل پیش گویی میباشد. آن‌ها بایستی دراین مورد روشن باشند و طریق تبدیل ترافیک، خواه از موتورهای کاوش یا این که پیوند های تارنما را به مشتریان مارک شما بیان نمایند.
سرویس ها متناسب با پروژه شما: در‌حالتی که یک مشاور seo صرفا بسته های خدماتی ثابتی را برای هر پروژه ارائه می‌دهد، مقداری مشکوک گردید، مگر اینکه دقیقاً به عبارتی چیزی باشد که شما پیرو آن می‌باشید. در کل، اخلاق و رفتار با بهینه سازی مانند X مقدار تومان برای X مقدار پیوند" مدام پیشنهاد نمی‌شود و پاره ای رباتیک میباشد. این آن‌ها‌را به یک کمپانی بد تبدیل نمی نماید، چون بعضی اوقات، این مجموع چیزی میباشد که مشتریان می‌خواهند. با این درحال حاضر، قیمت آن را داراست که با شرکتی یاروهمدم گردید که بتواند سرویس ها خویش را بر اساس با هدف ها شما تهیه نماید.
کلمه ها کلیدی استراتژیک و محتوای جالب: لغات کلیدی برای بهینه سازی اصلی می‌باشند، البته به آن اندازه که می پندارید اصلی نیستند. سال‌ها پیش، بخش اعظمی از اشخاص پندار می‌کردند لبریز کردن مقاله‌ها با لغت ها کلیدی یک استراتژی عملی میباشد. برای مدتی، در واقع مفید بود. با این حالا، در سال 2022، کلمه ها کلیدی قسمت کوچکی از استراتژی می‌باشند. تایپ کردن محتوای عالی برای خواننده‌گان انسانی، استراتژی بهتری نسبت به تایپ کردن محتوای آکنده‌از عبارات کلیدی برای ربات های موتور کاوش میباشد. ولی دقت داشته باشید که گوگل هنوز به seo محتوا برای شعور صفحه ها نیاز دارااست.
 

seo تگ ALT برای تصاویر

 


10. تیتر کاغذ خویش را باصرفه فرمائید
تگ تایتل تیتر یک شیت اینترنت را تعریف‌و‌تمجید می نماید و به معنای توضیح مختصری از محتوای آن برگه میباشد. تایتل او‌لین خط از متن پیوندی میباشد که گوگل در نتیجه ها جستجوی ارگانیک خویش اکران میدهد و به عبارتی چیزی میباشد که در قاب بالای اکثر مرورگرهای اینترنت برای آن شیت و در صفحه ها ظواهر میشود. الگوریتم گوگل تایتل را یک عنصر حیاتی seo داخلی می‌داند. وقتی که تیتر برگه خویش را می نویسید، آنان را در کمتر از 70 کاراکتر بنویسید، چون معمولا بیشتر از آن را اکران نمیدهد. شما می بایست لغت ها کلیدی اساسی خویش را ترجیحا در بالا تایتل قرار دهید. درصورتی که فضای مازاد دارید، اسم مارک خویش را در پایان برای ارتقا تدبیر از آموزش سئو مشهد  مارک قرار دهید.
11. از تگ های هدر برای ساختاربندی محتوای خویش و ارسال سیگنال به خزنده ها استعمال نمایید
داشتن یک ساختار عنوان توانمند برای بهبود جايگاه شما بسیار اصلی میباشد. شایسته ترین نحوه این میباشد که یک H1 مرتبط در هر کاغذ قرار دهید که دقیقاً محتوای مرتبط با آن را تمجید نماید. آن‌گاه می بایست موضوعات فرعی را با H2، H3 وH4 تقسیم فرمایید تا محتوا به وضوح تقسیم خواهد شد و به راحتی قابل کپی باشد. هنگامی سرفصل های خویش را بدین ترتیب ساختار می دهید، یک سلسله مراتب اطلاعاتی حاذق تولید میکنید، که خزنده های موتورهای کاوش از آن برای فهم و شعور محتوای برگه شما به کارگیری  آموزش سئو در مشهد می نمایند.
12. توضیحات متا را بنویسید که سبب کلیک می گردد
متا دیسکریپشن توضیح مختصری از محتوای یک برگه اینترنت میباشد. گوگل توضیحات متا شما‌را در تحت تیتر ورقه در حاصل ارگانیک خویش اکران میدهد. توضیحات متا برای الگوریتم مرتبه‌بندی گوگل به اندازه عنا وین کاغذ اساسی نیستند، بلکه تلاش آنها ارتقاء کلیک یوزرها میباشد. عموم توضیحات را تحت عنوان پیش اکران شیت شما می‌خوانند و از آن برای انتخاب اینکه آیا محتوای شما قیمت بازدید دارااست یا این که نه به کار گیری می نمایند. به این ترتیب، شما بایستی یک سفارش قیمت بدیهی راجع‌به آنچه که آنان با بازدید از ورقه شما و تلاوت محتوای شما به دست می‌آورند ارائه دهید.
13. از عبارات مطلوب تیتر Anchor Text برای لینک و پیوند های داخلی استعمال نمائید
انکر تکست عبارات و کاراکترهای قابل مشاهده ای میباشد که هایپرلینک ها هنگام لینک دادن به ورقه دیگر نشانه می‌دهند. به کار گیری از انکر تکست توصیفی و مرتبط به گوگل امداد می‌نماید تا گزینش نماید شیت‌ای که به آن لینک داده می‌گردد درباره چیست. وقتی که از پیوند داخلی استعمال میکنید (پیوندهای جانور در صفحه ها اینترنت که به صفحه های دیگر در به عبارتی وبسایت اشاره می نمایند)، بایستی به مکان عباراتی مانند «اینجا را کلیک فرمائید» از انکر تکست های مشمول لغت ها کلیدی استعمال نمائید. ولی در عین درحال حاضر، از استعمال بیشتراز حد از عبارات کلیدی ظریف دوری کنید. استعمال از عبارات کلیدی شبیه به شما یاری می نماید تا جايگاه بندی گوگل ارگانیک خویش را برای لغت ها کلیدی بیشتری بهبود اعطا کرد.
14. seo تگ ALT برای تصاویر
تگ‌های ALT ارکان HTML می باشند که تحت عنوان متن جایگزین برای تصاویر هنگامی که قابل اکران نیستند، به کار گیری می گردند. تگ‌های ALT سیگنالی برای الگوریتم سکو‌بندی گوگل می باشند، براین اساس هنگامی تصاویر و موادسازنده دیگری در صفحه ها اینترنت خویش دارید، مطمئن گردید که مدام از یک برچسب ALT توصیفی با لغت ها کلیدی هدفمند برای آن کاغذ به کار گیری فرمایید.
15. از URL های مختصر و در عین حالا توصیفی به کار گیری فرمایید
موتورهای کاوش URL هایی را ترجیح می‌دهند که برای آدم قابل تلاوت باشد، بدین ترتیب نشانی خویش را پاک و مربوط به شیت نگه دارید. از بلوک های اعداد و کاراکترهای خاص دوری کنید. آدرس‌های اینترنتی کوتاه‌خیس در سکو‌بندی جستجوی گوگل خوب از نشانی‌های زمانبر‌خیس کار می‌نمایند، براین اساس هنگام ساخت وب سایت خویش این را در حیث داشته باشید. شما همینطور می بایست کلمه ها کلیدی را در اسم URL خویش بگنجانید و عملکرد نمایید آن‌ها را در حدود اسم دامنه خویش قرار دهید.
16. تارنما خویش را برای گوشی با صرفه فرمائید
در سال 2015، گوگل برای نخسین بار گفت که از سازش موبایل تحت عنوان سیگنال جايگاه بندی به کار گیری خواهد کرد. این دستور سبب ساخت‌و‌ساز "Mobilegeddon" شد، چون برندها در عملکرد برای سئو ورژن های گوشی وب سایت های خویش بودند. از آن مجال، گوگل به ندرت التفات گوشی فرندلی بودن را در درجه بندی خویش ارتقا داده میباشد. در سال 2020، از index mobile first رونمایی کرد. آنگاه، الگوریتم سعی موبایل را فراتر از کارایی دسکتاپ محاسبه می نماید.
در تحت تعدادی نکته برای سئو تارنما برای تلفن همراه بیان شده میباشد:
وبسایت خویش را با به کارگیری از ابزار Google’ mobile-friendly آزمایش نمائید
دکمه های CTA خویش را در دسترس یوزرها تلفن همراه قرار دهید
پاپ آپ های خویش را برای دستگاه های موبایل مجدد پیاده سازی نمایید
اجرای سیستم کش
برای بهبود سرعت وبسایت، تصاویر خویش را فشرده نمایید
از نقشه های حرارتی و ابزارهای ردیابی موشواره به کارگیری فرمائید تا بفهمید عموم چه‌گونه از تارنما شما در گوشی استعمال می نمایند
17. به دستور کار های E-A-T Google پایبند باشید
طبق گفته گوگل، EAT یکی سه استدلال مهم برای سنجش چگونگی ورقه میباشد. در اینجا به تفکیک معنای مخفف آمده میباشد:
تخصص (Expertise): گوگل می‌خواهد ببیند که یک وبسایت در قضیه خاصی حرفه ای است. این دستور به ویژه برای صنعت های پزشکی، مالی و حقوقی مرتبط میباشد. شما می‌توانید با ارائه داده ها بدیهی و ظریف و استناد به منابع دارای اعتبار در محتوای خویش تخصص ساخت فرمائید.
قدرت(Authoritativeness): قدرت خویش را نشانه دهید. این را می قدرت از روش اعتبارنامه ها، ایده ها مثبت و توصیفات مشتری آرم اعطا کرد. شما میتوانید این داده ها را در سراسر وبسایت خویش پررنگ نمائید.
قابل پشت گرمی بودن (Trustworthiness): باور نتایج فرمایید که یوزرها در وب سایت شما حس امنیت می نمایند. داشتن HTTPS و یک سند SSL بسیار اساسی میباشد، به خصوص در حالتی‌که تراکنش های مبلغی آنلاین را بپذیرید. مطالعات علامت میدهد که گوگل دامنه‌های امن و وبسایت‌های دارنده گواهینامه SSL را در درجه بالاتری قرار می دهد. 75 درصد از حاصل شیت نخستین گوگل دارنده گواهینامه SSL می باشند.
ضمن نکات بالا، می توانید از منطبق EAT با این‌شیوه‌ها اعتقادوباور نتیجه ها نمایید:
در صورتی وب لاگ دارید بیوگرافی تالیف کننده را وارد نمایید و مطمئن گردید که هر سیرتکامل اعتباری که تخصص مولف را نماد میدهد بیان نمائید.
در پی بک لینک و پیوند های کیفیت عالی بروید و بک لینک و پیوند های اسپم را disavow فرمایید
مطمئن گردید که وبسایت شما داده ها دقیقی در صفحه ها درباره ما، تماس با ما و سرویس ها مشتری شما دارااست
ضمانت نمایید که آحاد محتوایی که مستقیماً با پول یا این که معاش بازدیدکنندگان شما مرتبط میباشد (به مشورت مالی یا این که داده ها پزشکی تصور کنید) به وسیله کارشناسان دارای شرایط مندرج میباشد.
محتوای کیفیت بالا تحت را حذف یا این که دستکاری فرمائید
 
صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 صفحه بعد