x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

انکر تکست (Anchor Text) چیست؟

 

 
انکر تکست (Anchor Text) چیست؟
انکرتکست (Anchor text) یا این که تیتر پیوند و متن لینک و پیوند، کاراکترهایی در یک متن میباشد که قابلیت و امکان کلیک کردن را داراست و یوزرها را به برگه‌ای دیگر منتقل می‌نماید. وظیفه مهم انکرتکست، ساخت و ساز رابطه در بین صفحه ها میباشد. این کاراکترها فاکتور مهمی در بهینه سازی میباشند و برای الگوریتم پنگوئن گوگل، بسیار التفات دارا هستند. امروزه مدیران تارنما‌ها و تولیدکنندگان محتوا به التفات انکرتکست‌ها بیشتراز پیش پی برده‌اند؛ ولی متاسفانه روش درست استعمال از این فاکتور را نمی‌دانند. درین نوشته‌علمی کارایی می کنیم با معرفی گونه های Anchor text و یادگرفتن سئو آن، به بهینه سازی تارنما آموزش سئو مشهد  شما یاری کنیم.
 
انکر در معنای لنگر یا این که قلاب میباشد و درواقع واژه مشخص و معلوم گردیده را به کاغذ‌ای دیگر قلاب می‌نماید. این قضیه در مقاله ها آموزشی زیاد رخداد می‌ افتد. به عنوان مثال وقتی که در هم اکنون تایپ کردن متنی درباره Anchor Text و اثر آن در seo میباشید، واژه «بهینه سازی» میتواند یک انکرتکست باشد و خوانند‌گان را به ورقه مربوطه هدایت نماید. متخصصان بهینه سازی بر این باورند که شایسته ترین نوع متن لینک و پیوند، استفاده کننده را به کاغذ‌ای منتقل می‌نماید که مسئله شبیه یا این که مربوط به متن پیوند داراست. معمولا انکرتکست‌ها با رنگ آبی رنگ و با خطی که تحت متن آن ها وجود دارااست، مشخص و معلوم می شوند؛ هرچند قابلیت تغییر تحول رنگ لینک و پیوند وجود داراست و بسته به اینکه از کدام کد html به کارگیری میکنید، میتوانید واژه موردنظر را با underline یا این که به طور بی آلایش نشانه بدهید. انگیزه مداقه انکرتکست در بهینه سازی، واژه کلیدی‌ ای میباشد که قادر است به طرز‌های متفاوت در متن پیوند استعمال شود. موتورهای کاوش با پژوهش لغت ها جان دار در متن‌های لینک و پیوند، درباره محتوای شیت اینترنت، تصمیم می گیرند و در ورقه حاصل کاوش، آنها  آموزش سئو در مشهد  را اکران می دهند.
انکرتکست‌های طبیعی و غیرطبیعی چه تفاوتی با یکدیگر دارا‌هستند؟
این نوع لینک و پیوند‌ها خیر‌صرفا صفحه های داخلی وبسایت را به یکدیگر لینک میدهند، بلکه فی مابین وب سایت‌های متفاوت نیز لینک و پیوند برقرار می‌نمایند. هنگامی که متن پیوند متناسب با قضیه کاغذ شما تعیین نشده باشد، این لینک و پیوند امتیازی برای شما نخواهد داشت. با این اکنون، شما نمی‌توانید روی آن ها کنترلی داشته باشید و موتورهای کاوش، طبیعتا آنها‌را ایندکس خواهند کرد. در مقابل، به کارگیری بیش‌ازحد از انکرتکست به نحوی که موتورهای کاوش متوجه شوند که‌این شغل به صورت اغراق آمیز صورت گرفته میباشد، از آرم‌های توزیع غیرطبیعی متن پیوند به شمار میاید و طبق ضوابط گوگل، اینگونه سایت‌هایی جریمه خواهند شد. شل‌ترین روش برای به دست اوردن پیوند‌های متنی طبیعی، ایجاد محتوای با ارزش میباشد تا دیگر تارنما‌ها را به لینک و پیوند دادن به تارنما شما، متمایل نماید. درک کردن این نکته ضروری میباشد که در صورتی‌که یکسری وب سایت با انکرتکست‌هایی یکسان به تارنما شما لینک و پیوند بدهند و لینک برقرار نمایند، وب سایت شما تحت عنوان مرجعی دارای اعتبار درباره آن واژه کلیدی شناخته گردد.
 
گونه های متفاوت Anchortext چیست؟
انکرتکست‌ها به عبارتی تگ a در html میباشند و اما قیمت یکسانی ندارند. استعمال از متن‌های لینک و پیوند‌ها در قبل بی آلایش‌خیس بود؛ یعنی نشانی وب سایت را با واژه و کلمه کلیدی موردنظر لینک و پیوند می‌کردند و بر این شالوده، مرتبه اخذ می‌کردند. ولی اکنون انکرتکست‌ها متنوع‌خیس گردیده‌اند و عدم به کار گیری درست، موجب پنالتی شدن وب سایت می شود. تنوع Anchor Text ها برای استخراج امتیاز در گوگل ضروری میباشد. برای باصرفه کردن متن لینک و پیوند‌ها، عالی میباشد اشکال آن را بشناسید:
 
1- انکرتکست‌ همگانی (Generic)
این نوع انکرتکست‌ها در متن با عبارت‌های آشنا و تکراری مانند «ادامه مقاله»، «بیشتر بخوانید»، «اینجا کلیک فرمایید»، «اینجا بروید»، «اینجا را بخوانید» شناخته می گردند. به کارگیری زیاد از این نوع متن پیوند، به seo وبسایت ضربه میزند.
 
2- انکرتکست‌ اسم تجاری یا این که Brand
در حالتی‌که از اسم تجاری یا این که مارک در متن لینک و پیوند استعمال نمایید، انکرتکست اسم تجاری را به فعالیت برده‌اید. یکسان بودن اسم تجاری و واژه کلیدی، برای seo وب سایت شما اختلال ساخت‌و‌ساز خواهد کرد. بدین ترتیب به طور اغراق‌آمیز از اسم تجاری خویش تحت عنوان واژه کلیدی و متن لینک و پیوند به کار گیری نکنید.
 
3- انکرتکست‌ برهنه یا این که Naked Link Anchor
درین نوع متن لینک و پیوند، واژه و کلمه کلیدی به عمل برده نمی شود و از url وبسایت تحت عنوان متن و پیوند به کارگیری می شود، به همین برهان با تیتر URL Anchor Text نیز از آن مذکور می گردد.
 
4- انکرتکست‌ اسم مارک و واژه کلیدی
این نوع anchor text، کاربردی‌ترین و شایسته ترین نوع متن لینک و پیوند، برای اسم‌آشنا کردن اسم تجاری میباشد. با این عمل موجب جلب متکی بودن بیشتر یوزرها میشوید.
 
5- انکرتکست تصویر یا این که Image Anchor
یکی شایسته ترین رویه‌ها برای پیوند زدن به صفحه ها، قرار دادن لینک و پیوند در تصویر وب سایت میباشد. این نوع متن لینک و پیوند‌ها متن ندارند و فقط از تصویر به کار گیری می‌نمایند.
 
6- انکرتکست مفهومی یا این که LSI Anchor
در‌این نوع متن پیوند، به مکان استعمال از کلمه و واژه کلیدی، از واژه و کلمه هم معنی به کار گیری می‌گردد. این شغل می بایست با استراتژی صورت بپذیرد و در شکل گزینش درست عبارات هم معنی، نتیجه ها درخشانی خواهد داشت. به کار گیری از «seo وب سایت» به مکان «seo»، نمونه گویایی برای تارنما‌هایی میباشد که در مسئله seo عمل می‌نمایند.
7- انکرتکست‌ متن لینک و پیوند نسبی یا این که Partial Match
درین نحوه، کلمه و واژه کلیدی موردنظر، در بخشی از عبارت قرار میگیرد. این نوع متن پیوند معمولا وقتگیر میباشد و پسوند و پیشوند و بقیه لغات را نیز با واژه مهم ادغام می‌نماید.
 
8- انکرتکست وقتگیر یا این که Long Tail Anchor
گاه کلماتی که در متن پیوند قرار می گیرند، بخشی برای مثال یا این که عبارتی زمانبر اند. برای مثال «اثر استعمال اشتباه از انکرتکست اسم مارک در seo تارنما» قادر است تیتر لینک و پیوند قابل قبولی برای شیت‌ای باشد که مطالب آموزشی درباره Anchor text دارااست.
 
9- انکرتکست‌ متن لینک و پیوند مهم یا این که Exact Match
درین نوع انکرتکست، کلمه و واژه کلیدی به کاغذ موردنظر شما پیوند میدهد. این کلمه ها در seo وبسایت عنایت متعددی دارا‌هستند البته به کارگیری اغراق‌آمیز از آنان موجب جریمه‌شدن به وسیله گوگل می گردد.
 

استفاده درست از کلمه ها کلیدی

 

 
استعمال درست از کلمه ها کلیدی
به کار گیری صحیح و به‌جا از عبارات کلیدی سبب ساز میشود گوگل زمینه یک شیت را به‌صدق تشخیص داده و آن را در حاصل جستجوی مرتبط اکران دهد. برای این مراد می بایست عبارات کلیدی هر شیت را در تیتر، توضیحات متا، تگ‌های هدینگ و در طی متن مورداستفاده قرار دهید. البته مورد نیاز میباشد مراقب باشید واژه و کلمه کلیدی را بیش‌ازحد استعمال نکنید، چون گوگل آن را به‌تیتر یک تکنیک کلاه‌سیاه تشخیص داده و سکو‌خیر آموزش سئو مشهد  و خوبی به شما نمی‌دهد.
سازمان‌دهی محتوای تارنما
برای آنکه ربات‌های گوگل یا این که دیگر موتورهای کاوش بتوانند به مطالب تارنما شما به‌راحتی دسترسی داشته باشند، بایستی صفحه ها وبسایت را به‌نیکی سازمان‌دهی کرده باشید. تولید گروه‌بندی‌های مرتبط و رعایت سلسله‌مراتب در تیم‌بندی صفحه ها از مهمترین امور میباشد. ضمن این، می بایست با استعمال از لینک و پیوند‌سازی داخلی رابطه دربین صفحه ها گوناگون را معلوم فرمائید. در صورتی ساختار صفحه ها شما به شکلی باشد که مخاطب انسانی بتواند ریلکس صفحه های موردنظر خویش را پیدا نماید، ربات‌های موتور کاوش هم این قابلیت آموزش سئو در مشهد  و امکان را خواهند داشت.
 
به اشتراک گذاشتن مطالب
مطالب تارنما خویش را در هر جایی که دستتان میرسد به اشتراک بگذارید ولی به‌این پنج کانال اجتماعی اعتنا ویژه ای داشته باشید : گوگل پلاس ، یوتیوب ، چهره بوک ، توییتر و همینطور لینکدین . گفته می‌گردد که‌این کانال‌های اجتماعی از اعتبار ویژه‌ای نزد گوگل منتفع میباشند. بدین نکته دقت داشته باشید که یوتیوب ، رخ‌بوک و توییتر در کشور‌ایران غربال میباشند و به همین ادله معمولا وبسایت‌ها و کمپانی‌ها به ساخت محتوای تخصصی برای آنان مبادرت نمی کنند، لذا اصراری نیست که در پی جذب استفاده کننده در‌این کانال‌های اجتماعی باشید، فقط کافی میباشد که مطالب خویش را در آن به اشتراک بگذارید تا به seo خویش یاری کرده باشید. در کنار این مورد ها به آپارات، تلگرام و بقیه تجهیزات جانور نیز اعتنا فرمایید، صراحت دارد که بها ویژه‌ای در نگاه گوگل ندارند البته یوزرها اهل ایران بسیار متعددی در آنها در درحال حاضر گشت و گذار اند که ورود آن ها به تارنما شما سبب ارتقا ترافیک و بهبود seo شود.
 
سرعت تارنما
یوزرها بیشتر از تعدادی ثانیه برای گشوده شدن وب سایت شما طاقت نخواهند کرد. به دلیل آنکه اطلاعاتی که آنان نیاز دارا‌هستند معمولا در وبسایت‌های دیگر هم پیدا میشود. پس تا جایی که اقتدار دارید بر سرعت تارنما خویش بیفزایید. به لحاظ می رسد شایسته ترین شیوه ارزیابی سرعت وب سایت، به کارگیری از ابزار آزمایش سرعت خویش گوگل با اسم google page speed insights میباشد که اما متاسفانه این ابزار هم به جهت نامعلومی غربال میباشد. به هر حالا ابزار پر اسم و رسم GTmetrix که با ایمیل gtmetrix.com قابل دسترس میباشد، هم برای این فعالیت مطلوب میباشد و می توانید از آن به کارگیری فرمایید.
 
دیتاهای ساختار یافته (structured data)
ماجرا از این قرار میباشد که شما با استعمال از گونه های اسکیما (schema) که بوسیله خویش موتورهای کاوش در تارنما schema.org تماما معرفی گردیده اند، محتوای تارنما خویش را تماما ظریف به آن ها معرفی نمایید تا شعور صحیحی از وب سایت شما و مطالب آن داشته باشند. اما اگر که شما این عمل را نکنید هم این فهم نتایج می‌گردد ولی یقینا چگونگی آن گوناگون خواهد بود و به طور طبیعی در موضع شما در سرچ موتورهای کاوش نیز اثر منفی خواهد گذاشت.
متا تگ چیست؟
متا تگ‌ها نصیب مهمی از سایت را تشکیل میدهند و با صرفه‌سازی متا تگ‌ها یک فعالیت اصلی میباشد. استعمال صحیح از متا تگ‌ها تأثیر بسیار متعددی برای ایندکس شدن و آشنایی عالی سایت شما بوسیله موتورهای کاوش مثلا گوگل دارااست. خزنده‌های موتور کاوش، متا تگ‌ها برای فهمیدن اینکه کاغذ در باب چه موضوعی کلام می نماید، پژوهش می‌نمایند. همینطور بعضی وقتها ایندکس شدن محتوای سایت شما، بر پایه ی واکنش ربات‌های گوگل با متا تگ‌های تارنما میباشد. این تگ‌ها در نصیب head کد HTML وبسایت قرار می گیرند و مخاطب آنها‌را در باطن محتوای کاغذ مشاهده نمی نماید، البته برای موتورهای کاوش بسیار عنایت دارا‌هستند.
لیست تگ ها و متا تگ های اساسی بهینه سازی
پیش از اینکه در زمینه ی فرآیند باصرفه‌سازی متا تگ‌ها حرف کنیم، بایستی بگوییم که بعضا موتورهای کاوش اهمیتی به متا تگ‌ها نمی‌دهند. کارشناسان بهینه سازی از متا تگ‌ها برای به دست آوردن درجه بالا به کار گیری می‌نمایند. چهار متا تگی که برای موتورهای کاوش اصلی میباشند مشمول متا تگ تیتر (meta title)، متا تگ واژه کلیدی (meta keywords)، متا تگ توضیحات (meta description) و متا تگ robots میباشند. قابل ذکر میباشد که متای تیتر (meta title) و متای توضیحات (meta description) بر روی نتیجه ها موتور کاوش علامت داده می گردند. گرچه استانداردهای زیاد دیگری می باشند که به طور متا تگ تعریف‌و‌تمجید میگردند، برای مثال استعمال از دابلین کور که در نوشته‌ی‌علمی دابلین کور چیست به شرح آن را توضیح داده ایم.
 
با صرفه‌سازی متا تگ‌ها بسیار آسوده میباشد. از کلمه ها کلیدی مربوط به محتوا در تیتر (title) و توضیحات (description) به کارگیری نمائید. مهم‌ترین واژه کلیدی که میتواند تمام ورقه شمارا تعریف نماید می بایست فی مابین تیتر و توضیحات شما باشد. بقیه کلمه ها کلیدی ثانویه مرتبط می بایست در متا تگ عبارات کلیدی گنجانده خواهد شد. خزنده‌های موتور جسنجو کدها را از چب به راست کراول می‌نمایند. براین اساس مطمئن گردید واژه و کلمه کلیدی اساسی در اولِ تیتر قرار گیرد. همینطور واژه کلیدی تا آنجا که ممکن میباشد در حدود اولِ توضیحات قرار گیرد. پیرو متا تگ‌های اصلی و مؤثر در seo را پژوهش میکنیم.
1- متا تگ‌های تیتر
عنوانی که در متا تگ تیتر می‌نویسید، بر روی نتیجه ها موتور کاوش نشانه داده میگردد. این تگ داده ها خلاصه‌ای در زمینه‌ی محتوای تارنما شما ارائه می‌نماید. به عمل بردن کلمه و واژه کلیدی و ارتفاع تیتر را می بایست در لحاظ گرفت. تگ تیتر می بایست در بین 30 تا 70 کاراکتر بسته به موتور کاوش باشد، چنانچه چه گوگل ارتفاع حدودی 54 تا 56 کاراکتر را برای اکران در نتیجه ها تعیین می نماید (با دقت به پهنا کاراکترهای فارسی به طوری که پهنا ثابتی از شیت را اشغال نماید). ارتفاع تگ‌های تیتر به صورت معمول بوسیله خزنده‌ها نادیده گرفته می‌گردد. به این ترتیب کوشش فرمایید مقررات K.I.S.S (کوتاه و معمولی نگه داشتن) را رعایت نمایید. از نگرش یک خواننده، تگ‌های تیتر بر روی ورقه سود نشانه داده میشوند. این تگ‌ها اولی تصور برگه شمارا در ذهن خواننده گان ساخت و ساز می‌نمایند. سفارشی‌سازی تگ تیتر مهم ترین نصیب با صرفه‌سازی متا تگ‌ها است.
 

دلایل دیر ایندکس شدن وب سایت

 

 
6- محتوای تکراری فرنگی
محتوای تکراری فرنگی بدان معناست که ممکن میباشد محتوای سایت شما از سایر وب سایت‌ها نسخه برداری گردیده باشد. نسبت‌های زیاد محتوای تکراری یک نماد مطمئن برای گوگل از محتوایی کیفیت عالی زیر میباشد و می بایست با هر هزینه‌ای از آن غربت کرد. اساسی وجود ندارد که آیا وب سایت شما یک تارنما بازاریابی با ایجاد مشتری راغب (lead generation)، دکان کسب و کار الکترونیک، پلتفرم نشر آنلاین یا این که بلاگ فردی میباشد، برای کلیه قواعد شبیه جاری ساختن آموزش سئو مشهد  می گردد.
 
یک شیوه برای تشخیص دادن اینکه محتوای شما با تارنما‌های دیگر تکراری میباشد این میباشد که یک اسنیپت از محتوا را به طور نقل قسم در جستجوی گوگل قرار دهید که علامت میدهد مثلا توضیحات محصولی با تنی چند از دیگر تارنما‌ها تکراری میباشد. البته قابل ذکر میباشد که برندهای دارای اعتبار احتمالا در حاصل جستجوی گوگل با محتوای تکراری جايگاه نیکی خواهند داشت. با این حالا، وبسایت‌هایی با اعتبار کمتر ممکن میباشد کاملا ایندکس نشوند و یا این که درجه خیر و خوبی با محتوای تکراری مانند توضیحات مال ارائه گردیده به وسیله خالق در وب سایت آن نگیرند. برای داده ها بیشتر می توانید به وب لاگ" اثر محتوای تکراری بر آموزش سئو در مشهد  بهینه سازی " مراجعه نمایید.
 
برای پژوهش محتوای تکراری فرنگی، سفارش می‌گردد که از Copyscape برای اینکه نقشه تارنما شما یا این که یک گروه خاصی از URLها کراول می شوند یا این که خیر به کارگیری نمایید. این ابزار یک گزارش بسیار اثر گذار درخصوص محتوای تکراری وبسایت شما نسبت با وبسایت‌های دیگر را گزارش می دهد. در تصویر تحت اسکرین شات از آن چیزی میباشد که نماد داده می شود.
7- کلاً عدم وجود قیمت برای ایندکس شدن از دید گوگل
همینطور ممکن میباشد یک برگه خاص یا این که مجموع وب سایت شما بسیار بد باشد تا آنجا که قیمت کافی برای ایندکس شدن از دید گوگل را نداشته باشد. مثلا تارنما‌های همیاری در فروش (affiliate sites) که چیزی جز تبلیغات پویا ساخت‌و‌ساز نمیکنند برای استفاده کننده بها یه خرده دارااست. گوگل الگوریتم خویش را برای پرهیز از مرتبه‌بندی اینگونه وبسایت‌هایی تصحیح نموده است.
 
8- تارنما هنوز تازه و تأیید نشده میباشد
تارنما‌های تازه به وسیله گوگل و موتورهای جستجوی دیگر با‌گاز ایندکس نمی شوند. از پیوند‌ها و بقیه سیگنال‌ها، گوگل ایندکس می‌نماید و به این ترتیب یک وب سایت در حاصل جستجویش مرتبه می گیرد. به همین عامل میباشد که تشکیل داد لینک و پیوند یا این که پیوند بیلدینگ به ویژه برای سایت های نو بسیار اساسی میباشد.
 
برای فراگیری لینک و پیوند بیلدینگ به طور بدون نقص و اصولی روی آن کلیک فرمائید.
 
9- مجال لود شیت
در حالتی که سایتی دارید که صفحه های آن بسیار آرام لود می شوند و ایراد آن ها برطرف نشده گوگل جايگاه شمارا کاهش داده و حتی ممکن میباشد از فهرست جستجوی موتور خویش آن را بیرون نماید. کلاً، برگه به آسانی سکو آن ذیل می آید البته به بدی آن وجود ندارد که به هیچ وجه ایندکس نشود.
 
برای رسیدگی فرصت بار گذاری ورقه میتوانید از ابزار Google’s Page Speed Insights یا این که ابزار GTMetrix به کار گیری فرمائید.
10- صفحه های یتیم (Orphaned)
گوگل، تارنما شما (و نقشه وب سایت XML) را برای یافتن لینک و پیوند‌هایی به مطالب شما، بروز رسانی ایندکس خویش کراول می‌نماید و جايگاه‌بندی‌های وب سایت شما در حاصل جستجوی خویش (به عنوان مثال کارداران دیگر) پایین تأثیر قرار میدهد. در حالتی‌که گوگل نتواند لینکی را به مطالب شما یا این که بر روی وبسایت شما یا این که یک وب سایت فرنگی پیدا نماید، در سود برای گوگل نیست و آن ایندکس نخواهد شد. صفحه ها سوای لینک و پیوند‌های داخلی تحت عنوان صفحه ها یتیم نامیده می شوند و آن‌ها می توانند عامل کاهش ایندکس در گوگل باشند. برای انتخاب اینکه برگه یا این که صفحه های شما قابل یافتن میباشند، توصیه میگردد برای کراول شدن وب سایت خویش از ابزاری مانند Screaming Frog به کارگیری نمائید و آن گاه برای URLهای خاص در سؤال کاوش نمائید.
یک طریق کارکشته‌خیس برای رسیدگی صفحه ها یتیم این میباشد که URLها را از Screaming Frog crawl نبی و یک ورقه عظیم‌ای تهیه و تنظیم نمایید که URLها با نقشه وب سایت XML همگام سازی شوند. این دستور به شما اذن خواهد بخشید فوری کلیه URLهایی که در نقشه وب سایت XML شما وجود دارا‌هستند را شناسایی فرمائید ولی در طول کراول کشف نمی‌شوند. به خاطر داشته باشید که پیکربندی کراول شما میتواند دستور نماید که URLها کراول شوند.
دلایل دیر ایندکس شدن وب سایت
1- پیاده سازی نامناسب وب سایت
چنانچه ساختار و طراحی وب سایت به سیرتکامل‌ای باشد که گوگل نتواند لینک و پیوند‌های آیتم استعمال شمارا در تارنما پیدا نماید و همینطور برای یافتن محتوای وب سایت شما مبتلا اختلال گردد، براین اساس ایندکس شدن وب سایت شما با خلل روبرو شود. اکثری از تکنولوژی های مربوط به اینترنت نیز ممکن میباشد اینگونه اختلالی را در وب سایت شما ساخت‌و‌ساز نمایند، این زمینه می بایست بوسیله اپلیکیشن نویس تارنما گزینه نظارت قرار گیرد و رعایت خواهد شد.
 
2- خلا لینک و پیوند‌های داخلی و فرنگی مطلوب در وبسایت
صفحه ها وب سایت شما می بایست دست‌کم به یکی از دیگر از صفحه های مو جود در سایت یا این که تارنما‌های دیگر لینک و پیوند شوند. موتورهای کاوش گر در حاصل خویش، صفحاتی را که به کاغذ‌ای داخلی به عبارتی تارنما یا این که برگه‌ای فرنگی (وبسایت دیگر) لینک و پیوند نمیشوند را ایندکس نخواهند کرد. به این دلیل‌که گوگل به راحتی آن کاغذ را پیدا نمی‌نماید و نمی‌تواند تغییرات آن را دنبال نماید.
 
3- سرعت بار گذاری وب سایت
در شرایطی که که سرعت بار گذاری صفحه ها وبسایت شما نماید باشد، گوگل به مکان ایندکس کردن تارنما شما به سراغ وبسایت‌های دیگری می‌رود که سریع لود میگردند و محتوای آن‌ها را ایندکس می‌نماید. از این رو برای اینکه سرعت وب سایت خویش را بهبود اعطا کرد می توانید راهکارهای ارائه گردیده در نوشته‌علمی " مجال بار گذاری تارنما چیست و چه‌گونه می‌اقتدار به آن سرعت اعطا کرد " را دنبال فرمائید.
 
4- به کارگیری نکردن از نقشه تارنما گوگل
با دقت به اینکه روزمره میلیون‌ها مقاله، ویدیو، تصویر و غیره به وب اضافه گردیده، برای اکران عالی آن ها در نتیجه ها موتور کاوش بایستی بوسیله خزنده‌های موتور کاوش آیتم نظارت قرار گیرند، از این رو داشتن نقشه تارنما امری ضروری میباشد. به این ترتیب در شکل نداشتن نقشه وبسایت، گوگل خودش تصمیم میگیرد که با چه سرعتی صفحه ها وبسایت شمارا جستجو نماید و در صورتیکه تناوب بروزرسانی تارنما شما نادر باشد، در شکل تعریف‌و‌تمجید نکردن نقشه وبسایت، منجر دیر ایندکس شدن مطالب وبسایت می شود. قابل ذکر میباشد که وبسایت‌های خیلی تعالی که مطالب متعددی دارا‌هستند بعضی مواقع سفارش می‌گردد به مکان به کارگیری از نقشه تارنما اذن دهند تا گوگل خودش مطالب را ایندکس نماید.
 
5- استعمال اشتباه از نقشه وبسایت گوگل
نقشه وبسایت یا این که Sitemap یک کدام از نصیب‌های بسیار اصلی برای ایندکس شدن صفحه های وب سایت میباشد، با امداد نقشه تارنما میتوانید صفحه ها وب سایت خویش را به مراد آگهی به گوگل و دیگر موتورهای کاوش، فهرست نمائید تا ربات‌های گوگل سایت شمارا با تمرکز بیشتری نظارت نمایند. همینطور هر مجال که محتوای یک کاغذ تغییر تحول می‌نماید بایستی نقشه تارنما هم تغییر‌و تحول نماید، ولی اکثری از مدیران تارنما‌ها به مکان نقشه وب سایت پویا، یک فولدر استاتیک و اثبات را تحت عنوان Sitemap خویش به گوگل معرفی می‌نمایند و این به عبارتی دلیلی میباشد که صفحه های شما یا این که دیر ایندکس میگردند و یا این که ایندکس نخواهند شد.
 
6- سرعت بروزرسانی داده ها وب سایت
در حالتی‌که سایت خویش را به صورت مکرر با محتوای کیفیت بالا بروزرسانی نمایید، موتورهای کاوش به وبسایت شما عشق و علاقه مند خواهند شد. مجموعاَ موتورهای کاوش بروزرسانی منظم را دوست دارا‌هستند و دقت ویژه‌ای به محتوای وب سایت دارا هستند. موتور جستجوی گوگل سرعت خزنده خویش را با سرعت بروزرسانی داده ها وبسایت شما وفق میدهد؛ به این شکل که در صورتی روزی یک مقاله در وبسایت خویش بگذارید خزنده گوگل هم روزی یکبار به وب سایت شما راز خواهد زد و در‌صورتی‌که روزی 10 مقاله در تارنما خویش بگذارید خزنده گوگل هم سرعت خویش را ارتقاء می دهد تا بتواند مطالب تارنما‌تان را ایندکس نماید. به این ترتیب تناوب ایندکس شدن مطالب وب سایت، به تناوب بروزرسانی تارنما شما بستگی داراست.
 
7- قطعی یا این که ایراد سرور در تارنما
ممکن میباشد برای شما اتفاق افتاده میباشد که به جهت تولید مشکلاتی در سرور و یا این که خلل‌هایی در پیکربندی DNS دامنه پیامی مطابق عدم دسترسی ربات گوگل به وب سایت در پنل مدیر کنسول جستجوی گوگل چشم باشید. این قبیل ایرادات قطعا بر روی ایندکس شدن صفحه ها تارنما تأثیر خواهند گذاشت. ولی در صورتی‌که در زمان فرصت کوتاهی و سریع این ایرادات را برطرف نمایید دسترسی ربات‌های گوگل به صفحه ها تارنما شما ممکن گردیده و با بازخوانی دوباره، ایندکس مطالب را ایفا خواهند اعطا کرد. قابل ذکر میباشد در شکل رفع نکردن ایراد، گوگل وبسایت شمارا از حاصل خویش حذف می‌نماید تا‌وقتی‌که وب سایت مجدد به عالت معمولی برگردد که در اینصورت ممکن میباشد برهه زمانی هنگامی ارتفاع بکشد تا سرعت ایندکس شدن صفحه ها به موقعیت پیشین برگردد.
 

آیا بکلینک بر سئو وب سایت اثر دارد؟

 

 
آیا بک پیوند بر بهینه سازی وب سایت اثر دارااست؟
همان گونه که david Booth در ویدیو خویش در یوتیوب می‌گوید، بک لینک و پیوند ها از نگاه تعداد و وب سایت لینک و پیوند دهنده گزینه چک قرار می‌گیرند. براین اساس در زمینه‌ی تعداد بک پیوند میتوان اذعان کرد که تارنما هایی که تعداد بک پیوند بیشتری دارا‌هستند امتیاز بیشتری از وبسایت های که تعداد کمتری بک پیوند دارا هستند بدست میاورند. درخصوص وب سایت های پیوند دهنده، دامنه وبسایت پیوند دهنده، وب لاگ و یا این که وبسایت بودن آن و امتیاز خویش آن تارنما در گوگل و همینطور تعداد مخاطبی که به وب سایت شما هدایت می نماید بر طریق امتیاز دهی به بک لینک و پیوند ها اثر میگذارد. درین کلیپ اشاره شد‌ه‌است که یک تارنما با 10 بک لینک و پیوند از وبسایت های دولتی و یا این که دانشگاهی و مانند آن از سایتی که از صدها وب لاگ بک لینک و پیوند اخذ می نماید. امتیاز بیشتری اخذ می نماید. با اعتنا بدین کلیپ می اقتدار اعلام‌کرد که چگونگی بک لینک و پیوند ها بر تعداد بک لینک و پیوند ها آموزش سئو مشهد  ارجحیت داراست.
 
بک لینک و پیوند اسپم چیست؟
تا به امروز برای عبارتی در گوگل کاوش نموده اید و در حاصل کاوش با سایتی مواجه گردیده اید. که بجای ارائه داده ها درباره واژه و کلمه کلیدی کاوش گردیده، تبلیغات ساعت و مانند آن را ارائه بدهد؟ این وبسایت ها با امداد بک لینک و پیوند اسپم در گوگل جايگاه استخراج می نمایند. ساز و شغل این وب سایت ها به‌این طریق میباشد که در وبسایت های مانند گوگل ترند عباراتی را که بوسیله یوزرها بیشتر کاوش میگردند، را یافته و مطابق این کلمه و واژه ها برای صفحه های وبسایت خویش در وب بک پیوند ساخت‌و‌ساز می نمایند. این شیوه جزء شیوه های کلاه سیاه به حساب آورده می شود و معمولا این وبسایت ها ارتفاع قدمت کوتاهی دارا‌هستند. برخی از این تارنما ها برای پرهیز از حذف شدن از نتیجه ها کاوش مبادرت به خرید یک‌سری دامنه با چندین اسم شبیه می نمایند. این برهان سبب ساز گردیده‌است که گوگل هاست هایی را که بدین تارنما ها سرویس ها ارائه می دهند، را نیز جریمه نماید. به این ترتیب توصیه می‌دهیم خلال عدم به کار گیری از بک لینک و پیوند های این چنینی به مشتریان خویش نیز اعلام نمائید، که مبادرت به قرار دادن اینگونه بک لینک و پیوند هایی موجب بسته شدن دامنه آن‌ها شود. اعتنا داشته باشید که سازمان تهیه مقرارت رادیویی و پلیس فتا در وبسایت های قانونی خویش درج لینک و پیوند اسپم را مصداق جرم رایانه ای تعریف و تمجید کرده اند. بدین ترتیب موافق ضابطه شما نباید از این طریق پیوند گذاری استعمال نمایید. مطمئن باشید که‌این شیوه بک لینک و پیوند گذاری برای شما جز ضرر و زیان سود ای به یاور ندارد. طرز لینک و پیوند اسپم فقط به وسیله تارنما های ارائه دهنده تولیدات غیر  آموزش سئو در مشهد  مجاز و قاچاق اعمال میگردد.
بک لینک و پیوند کیفیت عالی چیست؟
فرض فرمایید که یک تارنما فروش یخچال فریزر فریز برای تبلیغ خویش از تارنما های موسسات تولید کننده سردخانه های مو جود در تارنما خویش بک پیوند تهیه و تنظیم نموده است. مثالا در وب سایت کمپانی خالق یک کدام از برند های پر اسم و رسم یخچال فریزر لینک و پیوند نشانی وب سایت به طور نماینده ما در شهر ... مندرج باشد. مطلقا اینگونه بک لینکی از نگاه استفاده کننده و گوگل بسیار گرانبها خیس از لینکی میباشد که یک وب لاگ بدین وبسایت می‌دهد. یا این که فکر کنید که در وبسایت یک دانشکده به یک وبسایت بعنوان رفرنس یادگرفتن فتوشاپ پیوند داده میشود. حتما قیمت این لینک و پیوند برای موتورهای کاوش و یوزرها بسیار بالا میباشد. به این ترتیب بها خویش وب سایت برای گزینش بها پیوند های آن وب سایت از عنایت بالایی برخوردار‌است.
 
نکته : بک پیوند های Nofollow فاقد قیمت بهینه سازی می باشند و درین نوشته ی علمی گزینه مشاجره نیستند.
تعداد کاربرانی که از وبسایت مبدا به وب سایت شما مراجعه می نمایند
فکر کنید که یک وب سایت مرتبط با یک عکاسی مبادرت به تبلیغ سایتی با محتوای یادگرفتن روتوش تصاویر در خانه با فتوشاپ می نماید. مطلقا درصد بالایی از مراجعه کنندگان به وبسایت عکاسی گرایش بالایی به یادگیری روتوش عکس های خویش در منزل دارا‌هستند. این قضیه تعداد بازدید کننده شما‌را از تارنما پیوند دهنده بالا خواهد موفقیت هرچه تعداد کاربرانی که از بک لینک و پیوند شما به وبسایت مراجعه می نمایند بیشتر باشد. بها بک پیوند بیشتر خواهد بود. این بها صرفا از نگاه بهینه سازی مد حیث ما وجود ندارد. بلکه قیمت بک لینکی که کاربر بالایی دارااست، از لحاظ بازاریابی نیز نفیس خیس است.
 
فرصت ماندگاری یوزرها مراجعه کننده به وب سایت
هر چه تعداد session های تولید گردیده به وسیله یوزرها در وبسایت شما بیشتر باشد بک لینک و پیوند برای وب سایت شما پر ارزش خیس خواهد بود. تعداد session: نتیجه ها گردآوری ماندگاری اشخاص در وبسایت و تعداد عمل های اشخاص در وبسایت میباشد. عنایت تعداد session از هر بک پیوند، خلال seo، در بازاریابی است. در اصل برای انتخاب کمپین های کیفیت خوب سنجش معیار session ساخت‌و‌ساز گردیده از یک کمپین التفات بالایی دارااست.
6 استراتژی اساسی برای اثر گذاری بک پیوند بر seo
این 6 استراتژی بر این محور معرفی میگردند که کلیه آن‌ها خلال اثر بی واسطه بر سکو وبسایت در گوگل، بر بازاریابی محتوا اثرگذار میباشند. با اعتنا به اینکه سیاست های گوگل هر روز به سمتی پیش میرود که به وب سایت هایی که استفاده کننده به یاد ماندنی بیشتری دارا‌هستند امتیاز بیشتری بدهد، بدین ترتیب استراتژی های بهینه سازی نیز می بایست به سمتی برود که بیشترین استفاده کننده حقیقی وواقعی را به تارنما جذب نماید.
 
1- آشنایی مخاطبان خویش
 
برای ارتقا واحد سنجش مخاطبان خویش بایستی دو نکته را بدانید: اینکه مخاطبانتان چه افرادی میباشند و اینکه مخاطبان از دید شما چه مشخصاتی دارا هستند. بعنوان نمونه مخاطبان مقاله‌ها آموزشی ما غالبا توسعه و گسترش دهندگان اینترنت می‌باشند. درحالی که ما قصد داشتیم درضمن محافظت این مخاطبان پرسنل شاغل در قسمت مشتری مداری و رابطه با مشتریان موسسه ها و کارخانجات را نیز به مخاطبان خویش اضافه کنیم. چهت نیل بدین غرض شیوه تهیه و تنظیم محتوا برای مقاله ها خویش را تغییر تحول داده و برای تهیه و تنظیم کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی محتوای خویش این مخاطبان تازه را نیز در حیث گرفتیم.
 
2- لیستی از تارنما هایی که به استفاده کننده شما عشق و علاقه مند می‌باشند ساخت‌و‌ساز نمایید
 
در‌حالتی که استفاده کننده خویش را بشناسید براحتی میتوانید لیستی از وبسایت هایی که اکنون این استفاده کننده را جذب میکنند بدست بیاورید. بدست آوردن پیوند از این وبسایت ها میتواند بسیار اثرگذار باشد. مثالا در کشور ایران یک تارنما ارائه فراگیری های آنلاین از نصیب فراگیری های بدون پول وبسایت پی سی دانلود لینک و پیوند تهیه و تنظیم نموده است.
 
3- محتوا مطلوب بنویسید
 
وقتی که در سایتی برای محتوای خویش بازاریابی میکنید. می بایست محتوای خارق العاده ای بنویسید. متن هایی مانند به وبسایت ما راز بزنید و مانند آن امروزه مخاطبی با خویش به تارنما شما نخواهد آورد. محتوا و مال های خویش را تفصیل دهید. نیازهایی که کالای شما برطرف می نماید. را توضیح دهید. لینک و پیوند تبلیغاتی شما بایستی باطن متنی باشدکه کاربر نتواند از کلیک کردن روی پیوند راز گشوده بزند.
 
4- رابطه با محتوا وب سایت
 
یکی‌از اصول بازاریابی مراقبت مشتری دیرین میباشد. یکی دلایل ناکامی بازاریابی های کانال ای در سراسر جهان عدم سپرده گذاری روی رجوع و برگشت مشتریان بوده میباشد. همه می‌دانیم که شرکت ها بازاریابی کانال ای با سپرده گذاری روی جذب مشتری تازه به سودآوری های هنگفتی رسیده اند. اما آیا می توانید یک کمپانی بازاریابی کانال های را اسم ببرید که بیست سال در اکنون کار بوده باشد. با اعتنا به عمر بازاریابی کانال علی القاعده این سیستم بایستی با اعتنا به سودآوری هنگفتش در حال حاضر صدها مثال با ارتفاع قدمت بیست ساله داشته باشد. براین اساس بخاطر داشته باشید که صنعت و مغازه و یا این که هر روشی که برای اضافه کردن سرمایه خویش دارید، فقط با محافظت مخاطبان کنونی و خرید مجدد آن ها از شما ممکن میباشد که به توفیق اقتصادی مستمر رسد. در‌صورتی‌که صرفا روی مشتریان تازه سپرده گذاری نمائید. مانند شرکت ها هرمی به برشکستگی می رسید. رابطه محتوای تبلیغاتی با مطالب وب سایت در معنای نگهداری مشتری سابق وب سایت میباشد. در‌صورتی‌که شما مشتری را با وعده های لاف به مغازه خویش کشانده و حتی با وعده لاف به وی کالایی را بفروشید. این قابلیت که‌این مشتری برای توشه دوم از شما خرید نماید ممکن وجود ندارد. حتی با تصور اینکه شما در بیزنس خویش به اندازه موسسه ها هرمی بتوانید منفعت بدست بیاورید. که عملا ناممکن میباشد. بازهم توکل کردن بر روی فروش به مشتریان تازه منجربه باخت شما خواهد بود.
 
5- بک لینک و پیوند خویش را ارتقا دهید
 
وب سایت هایی پیدا نمایید که به محتوای ساخت گردیده به وسیله شما عشق و علاقه داشته باشند. با آن ها برای نشر محتوا رای زنی نمایید. وبسایت ها عشق مند به نشر محتوا مرتبط هستند.
 
6- شبکه‌های‌اجتماعی
 
بک لینک و پیوند از شبکه های عمومی میتواند بصورت اسپم و غیر اسپم صورت پذیرد. در شیوه اسپم شما صفحاتی مملو از تبلیغات ضعیف با لینک و پیوند های فراوان ساخت میکنید. و در هر کاغذ ای که بتوانید پیوند تارنما خویش را قرار می دهید.
 
در شیوه غیر اسپم شما محتوایی مطلوب برای صفحه ها خویش یافته و پیوند های به جا و با CTA مطلوب ساخت میکنید. و فقط در صفحاتی که به جنس و محصول ها شما مربوط می باشند برای تبلیغ مراجعه میکنید و با همآهنگی با مدیران آن صفحه ها تبلیغات خویش را درج میکنید. در شیوه غیر اسپم شما مشتری همیشگی برای وب سایت خویش ساخت و ساز خواهید کرد.
 

استفاده از داده‌های ساختار یافته یا این که اسکیما

 

 
به کارگیری از داده‌های ساختار یافته یا این که اسکیما
قطعا در نتیجه ها جستجوهای خویش ستاره‌های امتیازدهی یا این که سوالاتی که تحت بعضی از لینک و پیوند‌ها وجود دارااست را چشم‌اید. استعمال از اسکیما‌ منجر میگردد پیوند‌های وب سایت شما داده ها مختلف و جالب‌تری را در ورقه حاصل کاوش مخاطب به اکران بگذارند. متعدد بودن ظواهر لینک و پیوند با به کار گیری از اسکیما‌ها ( مانند به کارگیری از Data highlighter ها) یوزرها را برای کلیک بر پیوند تارنما شما ترغیب می‌نماید و در آموزش سئو مشهد  فیض نرخ کلیک را بالا می برد.
استعمال از توضیحات و متا دیسکریپشن
در تگ های متی قابلیت و امکان تعریف‌و‌تمجید توضیحات برگه وجود داراست. این توضیحات ممکن میباشد به وسیله گوگل برای اکران در کاغذ حاصل آموزش سئو در مشهد  کاوش تعیین شوند.
 
اثر نشانی وبسایت یا این که شیت را دستکم نگیرید!
نشانی وب سایت یا این که نشانی ورقه قادر است سبب ساز ارتقاء و یا این که کاهش نرخ کلیک خواهد شد. برای مثال فرض نمایید: در گوگل کلمه خرید منزل حیاط دار را کاوش نموده اید و در مرتبه اولیه گوگل یک وب سایت با این نشانی را مشاهده می‌کنید: 1DE34%Dk.com. آیا با دیدن این نشانی از کلیک کردن روی آن اجتناب نمیکنید. حتما در حالتی که حقیقتا قصد خرید خانه را داشته باشید. بدنبال یک تارنما امن برای خرید می‌گردید و اینگونه نشانی سایتی ابدا شم امنیت را القاء نمی نماید. در برنامه های متن گشوده برای ساخت‌و‌ساز نشانی صفحه ها بصورت پیشفرض از گویش ماشین به کار گیری می‌شود و صفحه های بصورت P594 و مانند آن اکران داده می گردند. بهتراست که‌این اسم ها به اسامی معنی برای بشر تغییر و تحول نمایند. میتوان در گوگل وبمستر از کارکترهای جایگزین برای / پیش از اسم تحت شاخه استفاده نمود. این طریق به ارتقاء معیار استفاده کننده امداد می نماید.
 
نکات:
 
هنگام تولید نشانی تارنما به ساختار پایین شاخه هها التفات متعددی بدهید. تعیین لغات مطلوب و کاوش برای کلمه و واژه های پرکاربرد در موضوع محتوای کاغذ از عنایت متعددی شامل است.
در هنگام مناسبت های خاص مانند عید باستانی به نشانی تیتر وب سایت خویش عبارت کادو نوروزی را اضافه کرده و یا این که شیت ای با این اسم تولید فرمایید.
یک پیوند تبلیغاتی بهتر میتواند به سئو نرخ کلیک وبسایت یاری دهد
تبلیغات بایستی استفاده کننده را تشویق به اجرا عملی نماید CTA. به تبلیغات موسسه ها بلندمرتبه اعتنا فرمایید آنان همواره در تبلیغات خویش سعی بر جذب کاربر دارا‌هستند. ولی در‌این فی مابین تبلیغات بد فراوانی هم می اقتدار یافت به عنوان مثالً تبلیغ خزانه ملت برای عید همین سال که در بیلبورد های خودش از استفاده CTA خویش داری کرده و اسم خزانه را در تبلیغ خویش بیان نکرده بود. و مخاطبان این تبلیغ بجای دیدن تبلیغ خزانه ملت، تبلیغ خزانه شهر را مشاهده می کردند. شما این نادرست را نکنید. ابتکار خویش را نگهداری نمایید اما صراحت گویش در تبلیغ امری میباشد که تاثیر بخشی آن ثابت گردیده است شما میتوانید در متن خویش هر قدر که میخواهید نوآوری به خرج دهید البته همچنان صراحت زبان تبلیغ را مراقبت فرمائید.
 
امتحان و آزمایش، راه و روش توفیق میباشد
آزمایش های A/B بر روی تبلیغات وبسایت، به ارتقا نرخ کلیک سبب گردد. شاید به حیث رسد که تغییرات در‌این آزمایش ها بسیار اندک میباشد. البته همین تغییرات مثبت اندک در کنار هم تفاوت چشمگیری را منجر می گردد.
آشنایی بیشتر استفاده کننده خویش برای گزینش صحیح کلمه ها کلیدی
میخواهید نرخ کلیک تارنما خویش را فراتر ببرید. برای اینکار می بایست بدانید که کاربر شما در‌پی چه طور متاع و چه‌گونه خدماتی میباشد. کاربر شما چه‌طور فرآورده و سرویس ها شمارا کاوش می نماید. آیا نامی عامیانه برای سرویس ها شما وجود دارااست.
 
نمونه: کلمه و واژه کلیدی کانکس به وسیله ایجاد کنندگان آن بصورت ساندویچ پنل به کار گیری می‌گردد. مخاطبان تخصصی این فرآورده آن را با اسم ساندویچ پنل می‌شناسند البته استفاده کننده عام از کلمه و واژه کانکس یا این که ایرانیت و مانند آن استعمال می نماید. نمونه دیگر کمپانی نوتلا که شکلات ناشتایی ساخت و ساز می نماید با تبلیغات فراوان سبب گردیده‌است که یوزرها بجای جستجوی واژه و کلمه خرید شکلات ناشتایی از کلمه خرید نوتلا به کارگیری نمایند. کمپانی گوگل نیز در همین راستا سبب گردیده که یوزرها به مکان کلمه و واژه کاوش کردن کلمه ها از کلمه و واژه گوگل کردن لغت ها به کارگیری نمایند.
 
نکات دیگری هم برای ارتقاء نرخ کلیک می قدرت گفت، که بطور غیر بدون واسطه موجب ارتقاء نرخ کلیک میگردند:
 
محتوای مطلوب صفحه ها : با جذب استفاده کننده سبب ساز میگردد که یوزرها، تارنما شمارا، یک تارنما مطلوب تشخیص دهند و در مراجعات آتی به موتورهای کاوش، با دیدن وبسایت شما کلیک بیشتری روی تارنما شما جاری ساختن دهند.
رابطه در بین صفحه ها تارنما : هرچه صفحه ها وب سایت به هم مرتبط خیس باشند. یوزرها از ماندن در وب سایت لذت بیشتری برده و این قضیه می‌تواند بر نرخ کلیک شما بیافزاید.
پیوند های مرتبط فرنگی : لینک و پیوند های موثر فرنگی که به محتوای وبسایت شما مرتبط می باشند، بر ارتقاء نرخ کلیک بسیار موءثر می‌باشند. از جمله فرض نمائید که سایتی که یادگرفتن فتوشاپ را ارائه میدهد به وب سایت هایی که عکس ها و ابزار های مجانی فتوشاپ را ارائه می‌دهد لینک و پیوند بدهد. چه تعداد از یوزرها برای مشاهده وبسایت های ارائه دهنده این ابزار ها بر روی تارنما نخستین، یعنی وب سایت ارائه دهنده فراگیری فتوشاپ کلیک می نمایند؟ حتما اکثری از یوزرها این طرز را تعیین می نمایند. چون با دیدن یک فراگیری میتوان ایده کلی از طرز فعالیت با یک ابزار را بدست آورد. در حالی که مشاهده صد ها ابزار که روش فعالیت آن ها معلوم وجود ندارد، گزینش ابزار را دشوار و طاقت فرسا می نماید.
نرخ کلیک عالی چیست و به چه عواملی بستگی داراست؟
نرخ کلیک به کارداران گوناگونی بستگی داراست از جمله تبلیغات شما در گوگل بصورت معدل می بایست 2% نرخ کلیک اخذ نماید. در‌صورتی‌که شما عددی بیش تر از این را بعنوان معدل کلیک اخذ نمائید. یعنی آنکه نرخ کلیک وبسایت شما بهتر میباشد. البته در فیسبوک نرخ کلیک معمولی روی تبلیغات کمتر از 1% میباشد. بدین ترتیب نرخ کلیک عالی در فیسبوک با گوگل گوناگون میباشد. نوع تجارت شما نیز در اخذ کلیک اثر گذار میباشد. البته در شرایطی که می‌خواهید با نرخ کلیک وب سایت خویش رقابت نمائید، پیشین و پس از کمپین های بازاریابی نرخ کلیک وبسایت خویش را پژوهش فرمائید.
 

هدف های اسمارت چه خصوصیت‌هایی دارند؟

 

 
هدف ها اسمارت چه خصوصیت‌هایی دارا هستند؟
مقصود‌گذاری SMART یک استراتژی پر‌نور را چهت نیل به هر هدفی معلوم می‌نماید. هدف ها SMART، اهدافی منحصر به فرد، قابل اندازه‌گیری، قابل کسب، واقع بینانه و در یک چارچوب وقتی می‌باشند. درپی مهمترین خصوصیت‌های غرض‌گذاری اسمارت را آموزش سئو مشهد  مرور میکنیم:
 
معلوم‌بودن
 
اعلام کردن اینکه «میخواهید درآمد بیشتری حصول فرمائید» غرض خیلی مبهمی میباشد؛ طرز اسمارت در تصمیم‌گیری نیاز به گزینش هدف ها مشخص و معلوم و بدیهی دارااست. خوب میباشد عددی را برای معیار درآمدی که میخواهید به دست آورید، تعیین فرمائید. آیا میخواهید فایده استحصال‌وکار خویش را 20 درصد ارتقاء دهید؟ یکی بدیهی برای پیگیری توسعه خویش تهیه و تنظیم نمائید. گزینش یک غرض خاص از دو جهت موءثر میباشد. نخستین اینکه شما می توانید سود خویش را خوب تجسم نمایید، یعنی می توانید کل آن صفرها را در اکانت بانکی خویش فکر کنید. دوم اینکه متوجه خواهید شد که چه هنگامی به آن رسیده‌اید و شم آموزش سئو در مشهد  رضایت می کنید.
 
قابل اندازه‌گیری
 
غرض‌گذاری SMART به پیگیری بسط شما هم تاکید داراست. در شرایطی که غرض شما قابل اندازه‌گیری وجود ندارد، نمی‌توانید به صورت عینی بگویید که به آن رسیده‌اید یا این که خیر. در نمونه ما، غرض خاص از پیشین قابل اندازه‌گیری میباشد؛ میتوانید با سپری شد سال، اعداد را تحقیق نمائید تا مشاهده کنید آیا به درآمد موردنظر خویش رسیده‌اید یا این که خیر.
 
قابل کسب
 
انتخاب یک مقصود دست‌یافتنی به معنای گزینش هدفی میباشد که در صورتی‌که از تجهیزات جان دار به کارگیری و کل کوشش خویش را بکنید، منطقی و قابل کسب باشد. در حالتی که هدفی را تعیین فرمایید که میدانید با تجهیزات و حالت شما هماهنگ وجود ندارد، به احتمال زیاد از غرض خویش دلسرد میشوید. از غرض‌گذاری SMART استعمال نمایید تا باور نتایج نمایید که میتوانید به توسعه و گسترش ملموس دست یابید و از قرارگرفتن در حالت خویش برای باخت با هدف ها بدور از دسترس اجتناب نمایید.
 
واقع بینانه بودن
 
برای انتخاب غرض SMART شما می بایست مطمئن گردید که غرض شما واقع بینانه میباشد. هدف ها واقع بینانه، اهدافی می‌باشند که شما مایل و قوی به اجرا آن می باشید و می توانید با بهبود مدل معاش فعلی خویش به آن ها دست پیدا فرمائید.
 
به عبارتی‌طور که جی آبراهام میگویید: شما می بایست بدانید که می خواهید چه کاری اعمال دهید، چرا می خواهید این فعالیت را اعمال دهید و گروه مهارت‌های شما چیست. در صورتیکه هدف ها شما فعلا مطابق بضاعت‌ها و تجهیزات شما نباشد، هوشمند نیستند. چه در حالا انتخاب هدف ها تجاری باشید و چه هدف ها فردی، سخنان آبراهام صراحت دارد.
 
چهت نیل به هدف ها کاری خویش چه کاری بایستی اجرا دهید؟ هدف ها کاری قادر است مشمول فروش بیشتر، ارتقا سطح رئیس سازمان یا این که راهبری یک مشتری گران قدر باشد. مقصود موردنظر شما هر چیزی که میباشد، مطمئن گردید که با مجال، انرژی و تجهیزات شما منطبق دارااست. صراحت دارد که باخت‌ها می توانند کاتالیزوری برای تغییر‌و تحول باشند و به شما انرژی مجدد دهند، ولی در صورتیکه هدفتان واقع بینانه نباشد، رجوع و برگشت مجدد به مسیر توفیق برایتان سخت خواهد بود.
دارنده چارچوب هنگامی معلوم
 
اصل پایانی در تعریف‌و‌تمجید هدف ها SMART گزینش یک چارچوب هنگامی معین میباشد که طی آن بتوانید به مقصود خویش برسید. به خودتان فرصت معقولی چهت نیل به هدفتان بدهید. آیا فکر میکنید میتوانید در پهنا شش ماه، 1 سال یا این که دو سال به درآمد گزینه‌حیث خویش برسید؟ داشتن یک چارچوب وقتی معین برای رسیدگی معیار گسترش شما در مسیر وصال به مقصود ضروری میباشد.
 
چنانچه در چارچوب هنگامی معلوم‌گردیده به غرض خویش نرسیدید، وقت آن میباشد که مجدداً تحلیل فرمائید، آیا غرض شما قابل‌استخراج و واقع بینانه بود؟ بازه شما خیلی کوتاه بود؟ یا این که صرفا از آحاد قدرت خویش به کار گیری نکردید؟ زمانی از هدف ها SMART چهت نیل به آنچه می خواهید به کار گیری میکنید، هیچ اشکالی ندارد که هدف ها خویش را مجدداً تهیه و تنظیم فرمائید تا بتوانید دلایل عدم حصول به هدف ها گزینه‌نظرتان را معین فرمائید.
طرز‌های مقصود گذاری اسمارت (SMART)
فعلا که داده ها جامعی درخصوص غرض‌یابی هوشمند دارید، احتمالاً از خویش میپرسید که به چه شکل میتوانید از آن به کارگیری نمائید. پیرو بعضا از طریق‌هایی به کارگیری از مقصود‌گذاری اسمارت را پژوهش میکنیم:
 
از هدف ها خرد آغاز فرمایید
 
به مکان پرداختن به اصلی ترین و شایسته ترین مقصود خویش، در بالا هدف ها کوچکی را برای آغاز تعیین نمایید. هدف ها خویش را به مفاد خرد‌خیس و قابل‌ایفا تقسیم فرمایید و اقدامات آینده را که اعمال خواهید بخشید، حق تقدم‌بندی فرمایید. این نحوه به شما امداد می‌نماید یک نرم‌افزار‌ی مبادرت وسیع تولید فرمایید که به توفیق سبب ساز گردد.
 
گزینش غرض‌های خرد‌خیس به‌مکان یک مقصود بلندمرتبه و کلی در مسیر وصال به نتیجه ها به شما یاری می‌نماید، چون هدف ها خرد دلهره‌آور نیستند و شما میتوانید انرژی خویش را متمرکز فرمایید. همینطور در‌این حالت شما حس توان و احاطه بیشتری خواهید داشت. درنهایت این زمان را دارید که توسعه و گسترش خویش را در فواصل وقتی مکرر اندازه‌گیری نمایید و اقدامات جدیدی ایفا دهید.
 
هدف ها خویش را بنویسید
 
مبتنی بر تحقیق‌ای که در کالج دومینیکن در کالیفرنیا ایفا شد، کسانی که هدف ها خویش را یادداشت می‌نمایند 42 درصد بیشتر احتمال داراست به آنان دست یابند. هدف ها SMART خویش را در یک دفتر کار یا این که نرم افزار در موبایل خویش وارد نمایید. آن‌گاه محاسبه‌لیستی جهت یقین از اینکه هدف ها شما در راستای طرح SMART قرار دارا هستند، تهیه و تنظیم فرمایید. در‌این نظارت‌لیست پژوهش فرمائید آیا مقصود موردنظرتان مشخص و معلوم، قابل‌اندازه‌گیری، قابل‌استحصال و واقع بینانه در یک چارچوب هنگامی میباشد یا این که وجود ندارد؟
 

تفاوت redirect301 و redirect302 چیست؟

 

 
آیا میدانید که می‌توانید سوای زخم رساندن به seo وبسایت تان، اسم دامنه وب سایت خویش را تغییر و تحول دهید؟
آری اینکار  آموزش سئو مشهد  ممکن میباشد.
 
ولی با تغییر‌و تحول نشانی وب سایت شما بایستی چند پیکربندی جاری ساختن دهید تا مطمئن گردید که ترافیک وب سایت خویش را از دست آموزش سئو در مشهد  نمی دهید.
 
در حالتی که شما تغییر و تحول نشانی تارنما را به استحضار گوگل نرسانید ترافیک طبیعی وبسایت خویش از گوگل را به خطر انداخته اید.
به‌دنبال ما یک وب سایت را تغییر‌و تحول نشانی داده و این تغییر‌و تحول نشانی را از روش سرچ کنسول گوگل به استحضار گوگل میرسانیم این فرایند را میتوانید برای وبسایت خویش نیز به شغل گیرید.
 
تغییر‌و تحول نشانی یک تارنما طنز وجود ندارد و می بایست برای این تغییر تحول استدلال خیر داشته باشید.
 
برای تغییر تحول نشانی می بایست فرایند متعددی را اعمال بخشید و کلیه چیز را به صحت از نشانی قبلی به نشانی نو جابجایی بخشید.
 
وقتی که تمایل به تغییر‌و تحول نشانی وب سایت خویش می‌گیرید اولی چیزی که بایستی نگران آن باشید 301redirection میباشد. شما می بایست کل صفحه ها خویش را از Domain A به Domain B تغییر و تحول نشانی دهید. نمونه:
 
DomaninA.com/123.html
 
را به نشانی
 
DomainB.com/123.html
 
تغییر و تحول نشانی می دهید. مراحل تغییر و تحول نشانی در میان این دو بوسیله redirect301 جاری ساختن می‌گردد.
 
برای نظارت درستی کوشش redirect میتوانید از ابزار آنلاین redirect-checker.org استعمال فرمائید. شغل با ابزار بسیار معمولی میباشد تنها بایستی به خیال داشته باشید که تایپ Http یا این که Https در اولِ اسم دامنه ضروری میباشد.
به چه شکل از سرچ کنسول گوگل برای تغییر و تحول نشانی وب سایت امداد بگیرید؟
آغاز در سرچ کنسول گوگل نام نویسی فرمائید
سایتی که می‌خواهید نشانی آن را تغییر تحول دهید گشوده فرمایید
بر روی ایکون چرخ دنده کلیک کرده و آیتم تغییر و تحول نشانی را تعیین نمایید
در ورقه آنگاه تارنما نو را از لیست تعیین فرمائید
مطمئن گردید که 301redirects به صحت شغل می نماید
مطمئن گردید که متدهای تائید همچنان فعال باشند.
وقتی که از صدق کل مناطق مطمئن شدید روی دکمه Submit کلیک نمایید.
 
در‌این قسمت این پیام به شما نشان داده میشود :
 
“Submitted – Your request for a site move has succeeded. If you believe this is an error, you can withdraw the request.”
بعداز آنکه تقاضای تغییر تحول نشانی را دادید چه اتفاقی خواهد به زمین خورد؟
با درخواست تغییر و تحول نشانی گوگل نشانی نو را ایندکس خواهد کرد. این عمل موجب می‌گردد ترازو تغییر‌و تحول مرتبه تارنما در گوگل در تاثیر این تغییر تحول نشانی به دست کم رسد.
 
به علاوه لیک وب سایت گذشته شما در گوگل فعلا مخاطبان را به نشانی تازه منتقل می نماید. در‌حالتی که تگ ها یا این که قسمت های دیگری از تارنما همچنان به ورژن دیرین اشاره دارا هستند آنان را بازنویسی نمایید.
 
ایفا اینکار سبب شود که ترافیک تارنما شما در تاثیر تغییر تحول نشانی کمترین جراحت را متحمل خواهد شد.
تفاوت redirect301 و redirect302 چیست؟
به طبعً جواب این پرسش را بخش اعظمی از شما می‌دانید. redirect301 برای جابجایی دایم و redirect302 برای جابجایی موقت میباشد. البته تفاوت این دو نحوه جابجایی نشانی در چیست و هرمورد در چه قوانینی کاربرد دارا هستند؟
 
redirect301 جابجایی قطعی نشانی تارنما
همان گونه که درین نوشته‌ی‌علمی گفتیم شما میتوانید از روش پنل خویش در گوگل سرچ کنسول نشانی وب سایت خویش را به نشانی دیگری جابجایی دهید. این‌راه جابجایی، قطعی میباشد. در‌صورتی‌که شما به هر دلیلی از اعمال این جابجایی پشیمان گردیده باشید می بایست فرآیند پایین را طی نمائید.
 
در اینترنت مستر گوگل وارد سایتی گردید که می‌خواهید از جابجایی آن انصراف دهید. آنگاه از پنل سمت راست وارد قسمت تغییر‌و تحول نشانی گردید.
شما می‌توانید هر چند دفعه که بخواهید نشانی خویش را منتقل و یا این که از جابجایی انصراف دهید. ولی اینکار به عایدی seo وب سایت شما وجود ندارد. سفارش گوگل این میباشد که پیش از جابجایی نشانی به اعتنا در باره آن تصور کنید و پروسه جابجایی را با تمرکز تک تک جاری ساختن دهید که نیازی به کنسل عملیات جابجایی نباشد.
 
زمانی که نشانی برگه یا این که سایتی را به ورقه دیگری تغییر تحول می دهید. بایستی به خیال و خاطر داشته باشید که از ساخت‌و‌ساز یک زنجیره جابجایی دربین نشانی ها اجتناب نمائید. زنجیره جابجایی حالتی میباشد که شما چهت نیل به کاغذ مقصد یکسری توشه نشانی ورقه خویش را تغییر تحول می دهید. برای مثالً نشانی برگه A را به شیت B و نشانی شیت B را به شیت C و نشانی کاغذ C را به کاغذ D جابجایی داده و کاربرانی که به شیت A مراجعه می نمایند بعداز تعدادی توشه تغییر و تحول نشانی به کاغذ D منتقل می‌شوند. خوب میباشد که مخاطب را بی واسطه از شیت A به برگه D منتقل نمایید.
 
شما می‌توانید از روش سرور نیز عملیات redirect301 را اعمال دهید. بی آلایش ترین طریق برای اجرا آن استعمال از فولدر .htaccess میباشد. یادگرفتن طریق جاری ساختن اینکار در‌این نوشته‌علمی نمی گنجد البته برای مثال برای تغییر‌و تحول نشانی برگه از نشانی سوای www به نشانی با www از کد پایین استعمال می‌شود.
 
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^example.com [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://www.example.com/$1 [L,R=301,NC]
 
توجه نمائید که در صورتی‌که در سرور شما فولدر htaccess از قبلی وجود داشته باشد قسمت RewriteEngine on را نباید دوبار نوشت و چنانچه این کد در فولدر شما یک توشه قید گردیده باشد. دیگر نیازی به مجدد نویسی آن وجود ندارد.
 

اصول و قواعد لینک و پیوند سازی داخلی چیست؟

 

 
اصول و قواعد لینک و پیوند سازی داخلی چیست؟
1. تدوین استراتژی لینک و پیوند سازی داخلی :
برای لینک و پیوند سازی داخلی می بایست آغاز استراتژی لینک و پیوند سازی داشته باشید. برای مثال وبسایت شما درباره پیاده سازی قطعات خودرو خدماتی ارائه می نماید. می توانید نوشته‌ی علمی ای جامعه درباره پیاده سازی قطعات خودرو تهیه و تنظیم فرمایید، بعد برای قسمت های متعدد و عنا وین نوشته‌ی‌علمی، در صفحه های داخلی وب سایت خویش، لینک و پیوند ساخت فرمائید و از انکرتکست های متنوع نیز امداد بگیرید تا استفاده کننده به قرائت و تعقیب کردن مطالب شما تشویق گردد. این نوع پیوند سازی داخلی، بسیار فن ایست. فراموش نکنید که تارنما های ماهر، به جزئیات نیز میپردازند؛ پس به استفاده کننده آرم بدهید که هیچ نکته ای از دیده شما آموزش سئو مشهد  به دور نمی ماند.
 
2. آشنایی کاربر و تهیه و تنظیم guideline برای محتوای پیوند های داخلی :
در استراتژی پیوند سازی داخلی، شما ناچارید مشخص و معلوم نمایید که برای چه مخاطبی، چه مطلبی را ساخت و ساز نمایید و طبق اپلیکیشن هنگامی مشخص و معلوم، به هدف ها خویش دست پیدا نمایید. بعد از آشنایی کاربر و مجموعه بندی کاربر مبنی بر سن و علایق و نیازها، می‌توانید اپلیکیشن مدونی برای پیوند سازی خویش داشته باشید. از جمله در صورتیکه شما وبسایت آموزشی در مورد مطالب درسی دارید، میتوانید برای علم آموزان در حوالی فصل امتحانات لینک و پیوند های مفیدی تولید نمائید یا این که برعکس،قبل از استارت امتحانات، پیوند سازی را برای پدر آموزش سئو در مشهد  و مادر اجرا دهید.
 
3. دستکاری محتوای لینک و پیوند ها مطابق کلمه ها کلیدی اثرگذار در بهینه سازی :
غرض شما از پیوند سازی، افزایش سکو وب سایت و ورود بیشتر مخاطبان به آن میباشد. بدین ترتیب شما می بایست کلمه ها کلیدی پرجستجو در موتورهای کاوش را از روش قابل انعطاف افزارهایی مانند Moz حصول نمایید و بر به عبارتی پایه، کلمه ها کلیدی را در پیوند های وبسایت خویش قرار دهید. فراموش نکنید که عبارات کلیدی و ساخت و ساز محتوا بهینه سازی گردیده، یکی اصول پیوند سازی داخلی و فرنگی میباشد.
 
چه طور یک استراتژی درست برای لینک و پیوند سازی داخلی انتخاب کنیم؟
صفحه ها توان خویش را شناسایی نمایید. صفحه های «اقتدار» صفحه ها دارنده بیشترین بک پیوند و آتوریتی می باشند. یعنی از به عبارتی برگه‌ای که برای آن بک لینک و پیوند متعددی گرفته‌اید و لندینگ پیج شما گردیده‌است، به صفحه ها دیگر اینترنت‌سایتتان لینک و پیوند داخلی بدهید. دقت داشته باشید که برای لینک و پیوند‌های داخلی نیز می بایست از انکرتکست مطلوب و مربوط به تجارت خویش به کار گیری نمائید.
 
رایج‌ترین خطاها در پیوند سازی داخلی
در لینک و پیوند سازی‌ های داخلی نیز اکثر اوقات مدیران تارنما‌ها تعدادی مشکلات مشترک دارا‌هستند:
 
پیوند داخلی شکسته
لینکی میباشد که مخاطب را به شیت‌ای هدایت می‌نماید که محتوای ناقص دارااست.
 
پیوند داخلی به شیت ریدایرکت
در حالتی‌که ورقه‌ای ریدایرکت 301 شد‌ه‌است نباید اصلا به‌این برگه لینک و پیوند داخلی اعطا کرد به دلیل آن که سبب ساز سردرگمی اسپایدرها و خزنده‌های گوگل می گردد.
 
صفحه ها دارای اعتبار با پیوند‌های داخلی فراوان
ساخت‌و‌ساز پیوند‌ های داخلی فراوان در ورقه‌ای از وبسایت که اعتبار و رنکینگ بالایی در گوگل استحصال کرده ممکن میباشد به سئوی این کاغذ لطمه وارد نماید.
 
چرا پیوند سازی داخلی اصلی میباشد؟
برای اینکه مجموع محتوای وب سایت تان در فهرست حاصل گوگل قرار بگیرد یا این که به عبارت دیگر ایندکس گردد بایستی از صفحه های داخلی وب سایت پیوند بگیرید. در واقع گوگل هنگامی صفحه ها را می‌خزد، از روش لینک و پیوند‌های جان دار در آن ها به صفحه های دیگر وب سایت وارد میگردد و آنان را نیز کشف می‌نماید. زمانی هیچ لینکی به یک کاغذ معین وارد نشده باشد، احتمال اینکه گوگل آن را پیدا و ایندکس نماید بسیار ناچیز میباشد و در فیض به احتمال خیلی زیاد آن شیت سکو نخواهد گرفت. عکس این مسئله نیز راست گو میباشد؛ یعنی هر چه لینک و پیوند‌های داخلی بیشتری به یک برگه وارد شوند، گوگل بیشتر و بیشتر آن شیت را می‌خزد و در فیض جايگاه بهتری حصول خواهد کرد. لینک و پیوند‌های داخلی همینطور محتوای شمارا به هم متصل می‌نمایند و ساختار اینترنت‌سایتتان را معین می‌نمایند. آنان میتوانند سلسله مراتبی را در تارنما ساخت‌و‌ساز نمایند، این قابلیت را به شما میدهد تا با تعداد پیوند‌هایی که به هر کاغذ می‌دهید، مهمترین صفحه ها را از صفحه های گران بها کمتر متمایز سازید. براین اساس به کار گیری از استراتژی مطلوب لینک و پیوند داخلی قادر است سئوی شمارا تقویت نماید!
 
چه هنگامی لینک و پیوند داخلی ندهیم؟
لینک و پیوند‌های داخلی بایستی طبیعی باشند یعنی بایستی با مطالب مندرج مرتبط باشد. پیوند‌های متفاوت کاربر را خسته و حیران می‌نماید. در‌صورتی‌که یک مقاله در جمله A پیوند سازی داخلی شد نیاز وجود ندارد برای دو‌مین توشه در جمله A تکرار خواهد شد.
 
مزایای لینک و پیوند سازی داخلی در seo وب سایت چیست؟
1. بالابردن فرصت حضور استفاده کننده در وبسایت :
 
در حالتی که استراتژی لینک و پیوند سازی داخلی را به طور اصولی تهیه و تنظیم کرده باشید، مسلما می‌دانید که بایستی در وسط مقاله از anchor text به کارگیری فرمائید. حتم داشته باشید که استفاده کننده در اواسط مقاله به بقیه صفحه های وب سایت شما نیز رمز می زند و با این فعالیت، دوران مجال حضور خویش را ارتقاء میدهد. خوب میباشد انکر تکست هایی که در متن می‌گذارید، متنوع باشد. به عنوان مثال در شرایطی که کلمه و واژه کلیدی نوشته‌ی‌علمی شما «ارتقاء بازدید وب سایت» میباشد، از عبارتی مانند «بهبود مرتبه وب سایت از روش ارتقا بازدید تارنما» برای انکر تکست استعمال نمایید.
 
2. بالابردن ترافیک وبسایت :
 
یکی نقاط قوت تارنما ها، واحد سنجش ترافیک آن هاست. با بالابردن ترافیک وب سایت و به کار گیری از عبارات کلیدی پرجستجو، می‌توانید مخاطب را به وب سایت خویش بکشانید و موجب ارتقاء ترافیک تارنما خویش گردید.
 
3. بالا بردن بازدید از تارنما شما :
 
داشتن استراتژی لینک و پیوند سازی داخلی به استفاده کننده شما یاری می نماید تا ریلکس خیس به داده ها ما یحتاج خویش دسترسی پیدا نماید و از تارنما شما بیشتر به کار گیری نماید.
 
4. بهبود تجربیات کاربری :
 
لینک و پیوند سازی داخلی به شما این قابلیت را می‌دهد تا به محض ورود به وب سایت شما، به مقاله مایحتاج خویش سریع دسترسی پیدا نماید؛ بدین ترتیب رضایت مخاطب را آماده می نماید.
 
5. پایین آمدن معیار بانس ریت (نرخ پریدن) :
 
با پیوند کردن صفحه های به همدیگر، مخاطب را متقاعد میکنید که صحبت های گفتنی متعددی برای وی دارید و می‌توانید به وی داده ها بیشتری درباره مقاله موردنظرش بدهید. به این ترتیب نرخ فرار و گریز یوزرها کاهش پیدا می نماید.
 
6. بیشتر چشم شدن مطالب دیرین وبسایت :
 
با داشتن استراتژی لینک و پیوند سازی داخلی اصولی و لینک برقرار کردن فی مابین صفحه ها متفاوت تارنما، می‌توانید محتواهای دیرین را از خاک میل کردن نجات بدهید. خوب میباشد مطالب کهن را هر از یک سری گاهی دستکاری نمایید و با لغات کلیدی تازه، آپ تو دیت رسانی نمائید.
 

فاکتورهای بک لینک وب سایت برای درجه‌بندی گوگل

 

 
فاکتورهای بک پیوند وب سایت برای درجه‌بندی گوگل
بک پیوند‌ها در اینترنت‌وب سایت‌هایی غیر از تارنما شما که به برگه‌ای در اینترنت‌وب سایت شما برمی‌گردند، اشاره می‌نمایند. به بک پیوند‌ها لینک و پیوند‌های ورودی نیز می گویند چون نماد‌دهنده ترافیک اینترنت‌وب سایت دیگری میباشد که به وبسایت شما وارد می گردد. چگونگی و کمیت بک پیوند‌های شما قادر است به شما یاری دهد در موتورهای کاوش مانند گوگل و بینگ سکو بالاتری دستیابی کنید. به‌دنبال فاکتورهای بک لینک و پیوند که بر سکو‌بندی حاصل مرتبط می‌باشند آموزش سئو مشهد   را معرفی می کنیم:
 
سن دامنه پیوند دهنده
بک پیوند‌های دامنه‌های دیرین ممکن میباشد قدرتمندتر از آموزش سئو در مشهد   دامنه‌های تازه باشند.
 
تعداد دامنه‌های پیوند دهنده
تعداد دامنه‌های پیوند دهنده می‌تواند یک کدام از فاکتورهای سکو‌بندی در الگوریتم گوگل باشد.
 
تعداد پیوند‌ها از IP های جدا
لینک و پیوند‌های با IP مجزای بیشتر، ممکن میباشد سبب ساز خواهد شد که تارنما شما از حیث گوگل معتبرتر باشد.
 
تعداد صفحه های لینک و پیوند دهنده
تعداد تمام صفحه ها پیوند دهنده (حتی از یک دامنه) ممکن میباشد بر درجه‌بندی تأثیر بگذارد.
 
سکو صفحه ها لینک و پیوند دهنده
سکو صفحاتی که به شما پیوند میدهند روی جايگاه‌بندی اثر دارااست.
 
انکرتکست (Anchor Text) بک لینک و پیوند‌ها
انکرتکست نسبت به قبلی مداقه کمتری دارااست (و در شکل با صرفه‌سازی بیش‌ازحد، تحت عنوان اسپم شناخته می شود)؛ ولی انکرتکست بی نیاز از عبارات کلیدی همچنان سیگنال رابطه کارکشته را برای ادراک مورد ورقه به گوگل ارسال می‌نماید.
 
خصوصیت Alt (برای پیوند‌های تصویری)
خصوصیت Alt تحت عنوان انکرتکست برای تصاویر شغل می‌نماید.
 
پیوند‌دهی از وب سایت‌های با پسوند .edu یا این که .gov
مت کاتز اعلام کرده دامنه‌های با پسوند edu و gov در جايگاه‌بندی گوگل بی‌تاثیرند و گوگل هم ذکر کرده بیشتر بک لینک و پیوند‌های از وبسایت‌های با این دامنه‌ها را در لحاظ نمی‌گیرد ولی بعضا متخصصان بهینه سازی به استعمال از این استدلال معتقدند.
 
اعتبار برگه لینک و پیوند‌دهنده
اعتبار برگه (Page Rank) پیوند‌دهنده از قبلی یک استدلال سکو‌بندی اساسی برای گوگل میباشد.
 
اعتبار دامنه پیوند‌دهنده
اعتبار دامنه (Domain Authority) پیوند‌دهنده ممکن میباشد نقش مستقلی و موثری در بها یک بک لینک و پیوند داشته باشد.
 
به چنگ آوردن بک‌لینک و پیوند از تارنما رقبا
تصاحب کردن بک‌لینک و پیوند از صفحه های دیگری که در به عبارتی فیض کاوش درجه‌بندی‌ میگردند، به جهت رابطه زیاد این صفحه ها، ممکن میباشد روی بالا رفتن مرتبه یک کاغذ برای آن کلمه و واژه کلیدی خاص ارزشمندتر باشند.
 
دریافت کردن بک‌لینک و پیوند از وب سایت‌های جانور در حوزه کار خویش
اکثری از متخصصان seo معتقدند با اخذ بک پیوند از وب سایت‌های حوزه فعالیتتان، گوگل پشت گرمی بیشتری به تارنما شما خواهد کرد.
 
بک‌پیوند از همسایگی بد
اخذ بک پیوند از این وب سایت‌ها که به مزرعه لینک و پیوند مشهور‌اند، ممکن میباشد به وب سایت شما جراحت بزند.
 
پست مهمان
پست‌های مهمان هنوز گرانبها میباشند ولی به اندازه لینک و پیوند‌های متنی حقیقتا برای سئوی شما موءثر نیستند.
 
به کارگیری از لینک و پیوند‌های تبلیغاتی
طبق اعلام گوگل‌، پیوند‌های تبلیغاتی می بایست nofollow باشند یا این که به طور rel=sponsored تمجید شوند. اگرچه این احتمال وجود داراست که گوگل بتواند لینک و پیوند‌های تبلیغاتی را شناسایی و غربال نماید.
 
اعتبار ورقه مهم
اخذ ‌پیوند از ورقه اساسی بسیار گرانبها و برای تحلیل تارنما بسیار مفید میباشد.
 
لینک و پیوند‌های Nofollow
گوگل اعلام کرده: «ما به‌طورکلی لینک و پیوند‌های Nofollow را دنبال نمی‌کنیم و وارد الگوریتم پیج رنک نمی‌‌کنیم» این گزاره نماد میدهد که گاهی ممکن میباشد این لینک و پیوند‌ها بوسیله گوگل رسیدگی شوند. به کار گیری از پیوند‌های Nofollow به ترازو منطقی نشانه‌دهنده لینک و پیوند‌سازی طبیعی در وبسایت میباشد.
 

seo نرخ کلیک:

 

 
ساخت و ساز جامعه:
 
تشکیل داد جامعه به امداد علاقه مندان مارک میتواند یک طرز خوب برای جذب ترافیک به سمت تارنما باشد. شما میتوانید دسته چهره بوکی تولید نمائید، در توییتر چت فرمایید، تیم لینکداینی بسازید یا این که از وب سایت ها و انجمن های سوال و جواب فایده ببرید. اینکار به سایر افراد نماد می‌دهد شما نفیس میباشید و به سایتتان لینک و پیوند میدهد. یک کدام از مثال های عالی تولید جامعه به CultiVitae بر میگردد. این موسسه یک دسته رخ بوکی داراست که نهاد گذارش به سوالهای بقیه افراد جواب میدهد و زمان های کانال سازی را آماده می نماید. با وجود 3 هزار عضوی که درین دسته میباشد، CultiVitae میتواند قیمت های متعددی برای فالوورهایش مهیا آورد. این نوع دولت ها به شما یاری می نمایند در بالاترین نصیب از ذهن مخاطبان بمانید. این یک شیوه بهتر برای تعامل با فالوورها و اخذ داده آموزش سئو مشهد  ها بیشتر از آن هاست.
 
پیشنهادات محتوایی:
 
پیشنهادات محتوایی که گاهی از وقت ها از آن تحت عنوان سرنخ ربا هم خاطر میگردد یک طرز بهتر برای به کار گیری از محتوا برای جذب ترافیک به سمت وبسایت و ساخت سرنخ میباشد. پیشنهادات محتوایی بر پایه ی مرحله ای که مشتری در آن جای‌دارد مختلف خواهد بود البته قادر است در برگیرنده وبینارها، موعظه ها، گزارش ها، دموها، آموزش سئو در مشهد  نظارت لیست ها و مفاد دیگر باشد.
 
پوشش رسانه ای و ارتباط ها همگانی:
 
پوشش رسانه ای هم یک طرز بهتر برای ساخت دانایی از مارک و جذب ترافیک به سمت وبسایت میباشد. در صورتی‌که گروه بازاریابی و ارتباط ها همگانی تان با هم شغل نمایند میتوانید ترافیک بیشتری به سمت وب سایت جذب فرمائید و بازاریابی دهن به دهن راه و روش بیندازید. اگرچه خیلی از رسانه ها این روز ها دوست ندارند بک پیوند های دیگرافراد را در ماجرا هایشان بگنجانند ولی این مورد به‌این مفهوم وجود ندارد که یک ماجرا عالی سایرافراد را به سمت وب سایت شما نمی کشاند. پوشش رسانه ای پذیرش و اعتبار خیر و خوبی برای شرکتتان میباشد. روایت های تولیدها یا این که سرویس ها نو، تمدن کمپانی و حتی رهبری صنعت میتواند پاداش نیکی بری خوانندگانی باشد که تا به هم اکنون درباره تان حرفی نشنیده بودند.
 
دکمه های اشتراک در رسانه های اجتماعی:
 
دکمه های اشتراک در رسانه های اجتماعی پیوند هایی می باشند که شغل خوا‌نندگان برای اشتراک گذاری محتوا در رسانه های اجتماعی را ریلکس خیس می نمایند. هنگامی که استفاده کننده محتوای شما‌را به اشتراک بگذارد ترافیک تان بیشتر میگردد. بعداز اینکه دکمه های رسانه اجتماعی را ساخت‌و‌ساز کردید چه گونه میتوانید اشخاص را به اشتراک محتوا ترغیب فرمائید؟ موارد ذیل مسلما به دردتان می‌خورد:
• از یوزرها بخواهید مطالب شمارا در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
• محتوای توانمند بنویسید.
• محتوای قابل نقلی ساخت‌و‌ساز فرمایید.
• از موادسازنده چندرسانه ای همانند تصویر، کلیپ و صوت استعمال فرمائید.
 
seo نرخ کلیک:
 
بعداز اینکه محتوایتان را منتشر کردید و استارت به مرتبه تصاحب کردن در موتورهای کاوش نمودید بایستی مطمئن گردید که اشخاص روی پست هایتان کلیک می نمایند. نرخ کلیک تعداد اشخاصی که بر روی پست هایتان کلیک کرده و خوانده اند را در قبال تعداد کسانی که پیوند پست را مجموعاَ چشم اند علامت میدهد. یک ابزار بهتر برای سنجش نرخ کلیک کنسول جستجوی گوگل میباشد. برای اینکه اشخاص بیشتری بر روی پست هایتان کلیک نمایند و ترافیک بیشتری به سمت وبسایت جذب نمائید بایستی عنا وین و متا دیکسرپشن های جذابی بنویسید. برای تایپ کردن متاتگ های کیفیت بالا و کلیک خور، مطمئن گردید که عنوان ها کوتاهی دارید و توضیحات خیر و خوبی نوشته اند.
 
پست های علم/ آکادمی:
 
یک کدام از انواع محتوایی که ترافیک متعددی به سمت تارنما جذب می نماید محتوای آموزشی میباشد. در صورتی‌که عصر آموزشی دارید، پست آموزشی نوشته اید یا این که گواهینامه می دهید ترافیک بیشتری به سمت تارنما جذب خواهید کرد. برای مثال هاب اسپات بخشی به اسم آکادمی در وب سایت خویش دارا هستند که محتوای موءثر برای مخاطبانش ساخت می نماید.
چنانچه در جذب ترافیک بیشتر به سمت وب سایت خویش نقص‌ دارید می بایست بدانید که صرفا نیستید. اجرای نکات بالا کمکتان می نماید ترافیک بیشتری به سمت وبسایت جذب نمائید. بعداز اینکه ترافیک وبسایت را بهبود بخشیدید بایستی به تامل seo نرخ تبدیل باشید.
 
صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 صفحه بعد