x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

Content Farmمزرعه محتوا

 

 
Content Farmمزرعه محتوا
مزرعه محتوا یکی‌از تکنیک‌های بهینه سازی کلاه سیاه میباشد که در درحال حاضر اکنون حاضر اثر خویش را از دست داده و موجب جریمه تارنما بوسیله گوگل میگردد. درین تکنیک مدیران تارنما‌ها به نشر مقاله‌ها بی قیمت یا این که معدود بها در تعداد بالا پرداخته و مبادرت به لینک و پیوند سازی‌های مخرب درین صفحه  آموزش سئو در مشهد های می‌کردند.
 
گردآوری خود کار محتوا از تارنما‌های دیگر، اکران محتوای بقیه صفحه ها در iframe، نسخه برداری کردن مقاله‌ها از چند وب سایت، ویرایش محتوا با به کار گیری از ربات و تغییر تحول کلمه ها و مواقعی از این دست کلیه برای ساخت مزرعه محتوا به کار گیری می شوند.
 
مزرعه محتوا content farm چیست؟
Content is Kingمحتوا فرمان روا میباشد
این اصطلاح معمولا در زمان‌های آموزشی بهینه سازی یا این که سمینارهای مربوط به این حوزه برای اکران مداقه محتوا به شغل می‌رود. خواسته از “محتوا شاه میباشد” آن میباشد که برای توفیق به بهینه سازی مهم‌ترین ابزار ما تنظیم محتوای کیفیت عالی و منحصر به فرد خواهد بود.
 
این عبارت نخسین بار بوسیله بیل گیتس، رئیس مایکروسافت مستعمل میباشد. دیدنی میباشد بدانید که‌این گزاره در سال 1996 یعنی دو سال پیش از آنکه موتور جستجوی گوگل وجود داشته باشد آورده شده میباشد.
 
محتوا شاه میباشد؟ نظارت تغییرات محتوا در سال 2020
Content Marketingبازاریابی محتوا
به پروسه تکثیر دائمی محتواهای متنی و بصری با غرض جذب مشتری برای یک استحصال‌وکار، بازاریابی محتوا میگویند. از مقاله ها بلاگ گرفته تا صفحه های کالا، ایبوک، اینفوگرافیک، ویدیو و…بازاریابی محتوایی یکی مؤثرترین طریق‌های بازاریابی ربایشی میباشد که از روش ساخت یک ماجرا و ماجرا‌گویی، کاربر را با خویش یاروهمدم و متکی بودن او‌را جلب می‌نماید.
 
درین نوع بازاریابی، غرض ما این وجود ندارد که جنس خویش را به طور بی واسطه تبلیغ کنیم؛ بلکه می خواهیم با نشر محتوای جالب، جواب و نیاز استفاده کننده را رفع کنیم. در‌این نحوه، آغاز با عنوان کردن نیازی که کاربر آن را در وب کاوش نموده است داده ها اثرگذار و پیشنهاد‌های کاربردی به وی ارائه میدهیم و آن گاه آهسته‌آهسته اورا با محصول ها یا این که سرویس ها خویش که در واقع پاسخگوی نیاز وی می‌باشند، آشنا میکنیم.
 
بازاریابی محتوا چیست؟
Conversion Rateنرخ تبدیل
نرخ تبدیل (Conversion Rate) معیاری برای انتخاب تعداد مشتری یا این که تبدیل بازدید کننده به مشتری میباشد. مثلا در‌صورتی‌که یک تارنما فروشگاهی تعداد 200 بازدید کننده در ماه داشته باشد و درین ماه 50 نفر از این بازدید کننده محصولی را خریداری نمایند (تبدیل به مشتری شوند)، خواهیم توانست بگوییم نرخ تبدیل این وبسایت 25 درصد میباشد. (یعنی 50 تقسیم بر 200 ضربدر 100)
 
ولی نرخ تبدیل در تارنما‌های گوناگون فقط مبنی بر خرید وجود ندارد؛ یعنی از جملهً در یک تارنما دانلود فیلم، conversion rate مطابق تعداد دانلود به حساب آوردن می شود اما در یک وب سایت وبلاگی، لبریز کردن یک هیبت نام نویسی می تواند نرخ تبدیل محسوب گردد.
 
خیلی از اشخاص فعال در‌این حوزه معتقدند توفیق یک تارنما به صورت آحاد بر طبق واحد سنجش نرخ تبدیل معلوم میشود؛ یعنی هر چه نرخ تبدیل سایتی بیشتر باشد، میتوانیم بگوییم که‌این تارنما توانسته عالی به هدف ها دستیابی و کاری خویش رسد و برای همین وبسایت غالب‌تری بوده میباشد.
 
Core Updateآپدیت هسته گوگل
گوگل در هر سال تغییرات والا و چشمگیری در نتیجه ها کاوش تولید می‌نماید. این تغییرات با اسم به روزرسانی در هسته الگوریتم‌های گوگل Google Core Updates شناخته میگردند. مقصود مهم این تغییرات بهبود نظارت چگونگی محتواست؛ بدین مضمون‌ که گوگل میخواهد مطمئن خواهد شد نتایجی که در چنگ یوزرها میدهد، شایسته ترین، مرتبط‌ترین و اثر گذار‌ترین حاصل جانور در فضای اینترنت می باشند.
 
برخی از به‌روزرسانی‌های جانور در هسته گوگل به طور همگانی منتشر میشوند و برخی دیگر از دیده مردم مخفی‌اند. طبق اعلام گوگل هر گاه نتیجه ها نیاز به مبادرت خاصی از سوی اینترنت مسترها و دارای تخصص‌های بهینه سازی باشد، گوگل مکانیسم آن را به طور همگانی در کانال‌های اجتماعی آموزش سئو مشهد  اعلام می‌نماید.
 
به روزرسانی در هسته الگوریتم گوگل
Core Web Vitalsهسته حیاتی گوگل
Core Web Vitals دسته‌ای از معیارهایی میباشد که گوگل برای سنجش تجربیات کاربری در گوشه و کنار حقیقی وواقعی رسیدگی می‌نماید. بار گذاری کاغذ، تعامل و پایداری المان‌های بصری (visual stability) مواقعی می باشند که بوسیله ربات‌های گوگل در‌این سنجش گزینه محاسبه قرار میگیرند. این فاکتورها دربرگیرنده FCP ,SI ,LCP ,TTI ,TBT ,CLS است.
 
core web vitals چیست؟
Cornerstoneمحتوای سنگ سازه
در لغت‌طومار عبارت Cornerstone یا این که سنگ سازه به معنای بستری ضروری و اصلی میباشد که چیز دیگری بر روی آن ساخته می شود. براین اساس سنگ سازه یا این که کرنر استون، نصیب مهمی از وبسایت میباشد که مبتنی بر آن، دیگر محتواهای صفحه ها ما ساخته میگردند.
 
صفحه های کرنر استون وظیفه هدایت و ساخت‌و‌ساز دسترسی مخاطب از روش قسمت‌های متفاوت وبسایت مانند فوتر، گروه‌بندی به قسمت‌های مهم وب سایت را بر ذمه دارا هستند. از جمله کاغذ seo چیست همین تارنما یک کرنر استون میباشد که بعد از ورود به آن به‌راحتی می‌قدرت به نصیب‌های مختلفی از وبسایت مانند مقاله‌ها، پادکست‌های بهینه سازی، زمان‌ها و کتاب‌ها دسترسی داشت.
 

نکات مهم برای سئو موفق

 

 
7.seo قطعه ها
تنی چند از مناطق و قعطه ها در کاغذ تارنما می‌باشند که از نگاه تکنیک seo فوق العاده اساسی میباشند.در‌این نصیب می خواهیم به تحقیق مختصر این مفاد اصلی که از نکات اساسی seo باطن ورقه آموزش سئو در مشهد  میباشند بپردازیم:
 
عنصرها seo داخل شیت
 
موادسازنده نخستین بهینه سازی باطن شیت تگ تیتر و توضیح میباشند که دراین خصوص پیش از این توضیحاتی داده گردیده است.ولی نشانی توشه...
 
بارها مشاهده گردیده که وبسایتها از نشانی توشه های زمانبر و غیر قابل فهم به کارگیری می نمایند.وجود این نشانی بارهای مبهم خلال اینکه سبب سردرگمی یوزرها می‌گردد، از دید گوگل نیز ممکن میباشد جریمه شوید.به شغل بردن لغات قابل درک و همینطور لغت ها کلیدی باطن آن و وجود نشانی پوشه های مطلوب از کارداران یک نشانی توشه بهتر میباشد.
 
تاریخ تکثیر
 
بارها پیش اومده که اشخاص دنبال سبک های تازه و نمونه سال 2020 می باشند و در گوگل عبارت " مدلهای نو خرقه در 2020" کاوش میکنند.تاریخ نشر عکس ها و متن های شما خیلی اصلی میباشد زیرا گوگل براساس تاریخ نشر مطالب، شایسته ترین مطالب و عکس ها را نماد می‌دهد.
 
اسم دامنه
 
به اولی چیزی که می بایست حواستان باشد اسم دامنه میباشد. اسم دامنه می بایست مختصر و مفهوم دار باشد که سریعا در یاد ذخیره خواهد شد. مساله دیگر می بایست مراقب تاریخ انقضا آن باشید زیرا در‌حالتی که تاریخ انقضای آن مجاورت باشد، گمان میکنند که سایت شما یک سایت جعلی یا این که تفننی میباشد و در صورتی بروزرسانی نگردد، دامنه شما جریمه گردد.مساله آینده اینکه شما به چهارصورت می‌توانید سایت خویش را بنوسید به عنوان مثال به طور google.com یا این که www.google.com و هر کدام را که بنویسید وب سایت مهم نشان داده میشود ولی زیرا دو دامنه یک محتوای یکسان ارائه می‌دهند وب سایت شما جریمه میگردند. شما بایستی کلیه چهاردامنه را روی یک دامنه قرار دهید.
 
8. بها اختصاصی و تقویت آن
واپسین و مهم‌ترین مساله که در سال 2020 نگاه ویژه ای به آن می‌شود، مورد ها منحصربه شخص در تارنما میباشد اما منظوراستفاده از موردها وتکنیک هایی میباشد سبب ساز میشود تارنما شما نسبت به سایر یک سروگردن فراتر قرار گیرد که مهم ترین گزینه آن، محتوای آموزش سئو مشهد  مطلوب میباشد.
 
ایجاد محتوای مطلوب و به کاربردن تکنیک های بهینه سازی علاوه براینکه منجر ارتقاء مرتبه شما در گوگل می‌گردد، محبوبیت شما‌را در بین یوزرها از اینکه مطالب شما تازه و اختصاصی میباشند را بیشتر می نماید.اما این تکنیک وقتی بیشتر خودشو نشانه می دهد که مطالب شما منحصر و منحصربه شخص باشند.
 
الان مهم‌ترین مساله ساخت‌و‌ساز محتوای مطلوب همخوانی با اصول seo است که از تکنیک های سئودرون برگه است.
الگوریتم های گوگل چیست؟ معرفی ظریف این الگوریتم ها
کمپانی گوگل تحت عنوان یکی‌از برگزیدگان شرکت ها موتور کاوش که آحاد تمرکز آن بر روی جستجوی مشتریانش میباشد می بایست قوانینی را ساخت و ساز نماید که کاربرانی که از این موتور کاوش استعمال می نمایند در کمترین مجال ممکن به سود دلخواه خویش برسند. به همگی تکنیک ها و روشهایی که در باطن و فارغ وبسایت اجرا میگردد که سبب ساز گردیده رده تارنما در موتورهای کاوش بهبود پیدا کندسئوگفته می‌شود.
 
همواره سایت های بخش اعظمی میباشند که برای استحصال به درجه های رفیعتر در موتور جستجوی گوگل و seo تارنما همینطور آوردن کلمه ها کلیدی خویش به ورقه نخستین گوگل از طریق های نادرستی به کارگیری می نمایند اما الگوریتم های گوگل که بوسیله مجموعه اپ نویسی کمپانی گوگل آپدیت رسانی میشوند این وظیفه را بر ذمه دارا‌هستند که جلوی این شغل های غیر اخلاقی را بگیرند.
 
الگوریتم های گوگل را درین مقاله برای شما به صورت خلاصه معرفی میکنیم و برای توضیح بی نقص درباره‌ی هریک از این الگوریتم ها شما‌را به مقاله‌ها آجل ارجاع می‌دهیم.
s

اساس و مبنا فعالیت موتور های جست و جو

 


اساس و مبنا فعالیت موتور های جست و جو
وقتی که یوزرها از موتور های جست و جو برای یافتن جواب خویش به کارگیری می نمایند ، این موتور ها از میلیون ها داده ای که پردازش کرده اند ، شایسته ترین ها را متناسب با غرض جست و جویبار مخاطب به وی آموزش سئو در مشهد سفارش خواهند اعطا کرد.

این سفارش ها در پوسته ترتیب از پیوند 1 آغاز و تا یک سری شیت ادامه پیدا می نمایند. بیش تر از نصف یوزرها بعداز اینکه نتیجه ها را می‌بینند ، روی پیوند اولیه کلیک می نمایند. هرچه لینک و پیوند های پیشنهادی ذیل خیس قرار گرفته باشند ، تعداد کلیک نیز کمتر شود.

جذاب میباشد بدانید صرفا 1 درصد از یوزرها بعداز جست و جو به شیت دوم گوگل می‌روند که‌این مداقه بهینه سازی را بیشتر علامت میدهد.

موتور های جست و جو با استعمال از ربات های گوناگون ، فرمت های متعدد محتوا را ارزیابی می نمایند. مثلا گوگل برای تشخیص محتویات تصاویر از رباتی به اسم Googlebot Images استعمال می نماید.

آن‌گاه محتوایی را که برسی نموده است ، در مقر داده خویش قرار می دهد تا در شایسته ترین موقع به مخاطب نشانه دهد. در‌پی به مرحله ای از این مراحل اشاره میکنیم :

1. کراول یا این که خزش ربات ها در ورقه تارنما
وقتی که محتوایی در اینترنت منتشر میشود ، گوگل با استعمال از ربات های خزنده ای که به آن‌ها اسپایدر نیز میگویند ، در ورقه خزش می نمایند (در اصطلاح کراول) و داده ها را حصول می نمایند.

2. ایندکس و فعالیت ذخیره داده ها در دیتابیس
زمانی که ربات ها بعداز خزش پیروز شدند محتوا و معنی آن را شعور نمایند ، درحال حاضر دفعه کپی از آنان و ذخیره در دیتابیس خویش (ایندکس) فرا رسیده میباشد.

در فصل دوم بیشتر درباره‌ی کراول و ایندکس گوگل سخن خوا هیم کرد.

تبلیغات گوگل ادوردز و تفاوت آن با بهینه سازی
خب همان گونه که احتمالا میدانید ، بخش اعظمی از بیزینس ها و دستیابی عمل های خدماتی ترجیح می‌دهند آغاز از روش گوگل ادوردز یوزرها خویش را جذب نمایند. درین نوع از شبکه دیجیتال مارکتینگ ، به ازای ورود مخاطب به وب سایت باید پولی به گوگل پرداخت خواهد شد.

در یک تعریف‌و‌تمجید بی آلایش می قدرت اعلام کرد ، تبلیغات گوگل ادوردز تبلیغاتی می باشند که وبسایت شمارا در کلمه و واژه کلیدی متبوع ، در برگه اولیه گوگل اکران خواهد بخشید. تشخیص تبلیغات از حاصل اورگانیک عمل راحتی میباشد ؛ کافیست به کنار پیوند های پیشنهادی در شیت جست و جو (در اصطلاح SERP نامیده میگردد) نگاه نمائید، قطعا متوجه واژه و کلمه AD یا این که اطلاع رسانی آموزش سئو مشهد  خواهید شد.
عمده ترین تفاوتی که میان تبلیغات گوگل و نتیجه ها اورگانیک (بهینه سازی) وجود دارااست ، در مقطع فرصت و قمیت آن هاست. در تبیغات گوگل ادوردز شما به ازای کلیکی که از کاربری اخذ می‌کنید ، پولی را پرداخت خواهید کرد اگر که حاصل اورگانیک به طور کامل بدون‌پول می باشند.

از طرفی شایسته ترین مزیت استعمال از تبلیغات گوگل ، سرعت در وصال به برگه نخستین گوگل میباشد. در تبلیغات میتوانید تارنما خویش را در پهنا 2 ساعت به پیوند یک گوگل برسانید ، در حالی که seo یک فراید زمان بر بازه خواهد بود.
مداقه بهینه سازی و ارجحیت آن نسبت به تبلیغات گوگل
با وجود اینکه میتوانید با تبلیغات و شبکه‌های‌مردمی برای وب سایت خویش ترافیکی ساخت‌و‌ساز نمایید ، البته خوب میباشد بدانید بیشترین بازدید کننده ای که میتوانید برای وب سایت خویش تولید فرمائید ، اخذ ترافیک از موتور های جست و جو میباشد.

دیدنی میباشد بدانید در ایالات متهده ی امریکا ، صرفا 2.8 بازدید کنندگان روی تبلیغات گوگل کلیک می نمایند. با اینکه این عدد در اینترنت فارسی بسیار بیشتر میباشد ولی با این وجود می اقتدار اظهار کرد یوزرها گرایش دارا‌هستند روی نتیجه ها اورگانیک گوگل کلیک نمایند.

درواقع یوزرها زمانی که وبسایتی را به طور فیض اورگانیک گوگل مشاهده می نمایند ، بیشتر به آن پشت گرمی می نمایند.

در تبلیغات گوگل مادامی که‌این شغل را ایفا می دهید ، به ازای کلیک استفاده کننده نیازمند پرداخت مبلغ میباشید. درصورتی که که در seo وبسایت با اینکه بسیار بیشتر زمان خواهد برد ، ولی میتوانید تا مقطع ها سایت خویش را جزو نتیجه ها اورگانیک به طور بدون پول در حاصل اولیه نگه دارید.

با سپری شد فرصت و توسعه و گسترش گوگل می قدرت اذعان کرد در آتی گوگل بسیار توسعه یافته گردد به نحوی که قادر است ساخت محتوا گران بها را شناسایی کرده و آن را جزو لینک و پیوند های نخستین مرتبه بندی نماید. البته فعلا ما یحتاج میباشد تا به گوگل امداد نمائید تا وبسایت شمارا نفیس اکانت نماید.

آیا برای بهینه سازی نیاز به استخدام متخصص seo دارم؟
اکثری از مدیران وبسایت ها رغبت دارا هستند آغاز اصول اول seo را رعایت کرده و آنگاه در فرایند توسعه یافته خیس ، سئو را به یک دارای تخصص بسپارند. به هر هم اکنون تمامی چیز بستگی به شما دارااست. ممکن میباشد بخواهید تارنما خویش را خودتان بهینه سازی نمائید و یا این که تمایلی به جاری ساختن این شغل نداشته باشید.
 

قسمت دوم sitemap یا نقشه وبسایت

 


قسمت دوم sitemap یا این که نقشه وبسایت
نقشه وب سایت یک کدام از پوشه هایی میباشد که برای اجرا بهینه سازی تکنیکال ضروری میباشد. این پوشه دسته ای از لینک و پیوند های تارنما شماست که به طور گروه بندی گردیده و با یک ناوبری درست برای گوگل علامت داده گردد. این فعالیت سبب ساز می‌گردد تا گوگل تصور صحت از صفحه ها و ناوبری تارنما شما داشته باشد و کرال باجت را به باصرفه ترین صورت برای وب سایت شما  آموزش سئو مشهد خرج نماید.

پوشه نقشه تارنما را می‌توانید با افزونه هایی مانند yoast بهینه سازی برای وبسایت خویش ساخت نمائید. اعتنا داشته باشید بعداز اینکه این پوشه وب سایت مپ را با فرمت .xml ساختید مورد نیاز میباشد از قسمت sitemap گوگل سرچ کنسول آن را به گوگل معرفی فرمایید.
همان گونه که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید ، فیلد add new sitemap برای این عمل درنظرگرفته شده میباشد و برای اینکه وبسایت مپ خویش را به گوگل معرفی نمائید آغاز بایستی آن را در هاست خویش آپلود نمایید و لینک و پیوند آن را در‌این نصیب وارد فرمائید.

همان طور که می‌بینید در فیلد پایینی وب سایت مپ های شما اضافه گردیده باشند درین نصیب معلوم می‌شوند و در صورتیکه که صدق آنها پذیرش خواهد شد موقعیت success برای ان ها نوشته خواهد.

نکته : برای تصاویر نیز میتوانید نقشه تارنما بسازید و از همین قسمت آن‌ها اضافه فرمائید.

قسمت removal
در‌این قسمت از سرچ کنسول گوگل قادرید صفحاتی که تا قبل از این ایندکس گردیده اند را از ایندکس گوگل بیرون نمایید.
نکته: با به کارگیری از نصیب ریمووال شما میتوانید تنها برای مقطع کوتاهی شیت مدنظر خویش را از ایندکس گوگل بیرون فرمائید. در حالتی که قصد دارید به طور دایم کاغذ ای را از ایندکس گوگل بیرون نمائید ما یحتاج میباشد درپی عمل های بیشتری اجرا دهید.

زمانی که وارد نصیب ریمووال سرچ کنسول می‌شوید ، در بخش بالا سه آیتم مشاهده خواهید کرد این آیتم ها عبارتند از :

Temporary Removals: حذف موقت صفحه های از ایندکس گوگل

Outdated content: محتوای دیرین

Safe Search Filtering Request: ارسال درخواست برای غربال کردن جست و جویبار امن

1. حذف موقت صفحه ها یا این که Temporary Removals

حذف موقت وقتی صورت خواهد اعطا کرد که هنوز تصمیم نگرفته اید در آجل این برگه برای شما اثر گذار خواهد بود یا این که خیر.

این نوع از ریمووال سرچ کنسول سبب ساز حذف صفحه های از نتیجه ها گوگل به دوران 6 ماه گردد و آن گاه با کرال دوباره شیت ، کاغذ در ایندکس گوگل قرار خواهد گرفت.

وقتی که وارد قسمت removal میشوید به طور پیش فرض ، در‌این نوع از حذف قرار دارید. در‌این کاغذ آیتم new request را پیدا نمایید و با کلیک بر روی آن وارد کاغذ ای بر اساس تصویر ذیل گردید.
این برگه نیز که در کاغذ بالا مشاهده میکنید ، دارنده دو تب Temporarily Remove URL و Clear cached URL است.

در هر یک از تب ها که وارد گردید فیلد پیوند را مشاهده خواهید کرد که مقداری تحت خیس از آن آیتم های removal this url only و removal all url with this prefix را مشاهده خواهید کرد.

removal this url only: گزینش این مورد شیت مرتبط با همین لینک و پیوند را حذف خواهد کرد

removal all url with this prefix: این آیتم نیز برای حذف کلیه پیشوند های این url میباشد. خواسته از پیشوند ها به عبارتی sub folder می‌باشند.

Temporarily Remove URL (حذف موقت ورقه به همپا کش)

وقتی که url متبوع خویش را درین تب وارد میکنید ، شیت به بازه زمانی 6 ماه از حاصل گوگل حذف شود و به هم پا آن نیز کش این برگه نیز ار فی مابین آموزش سئو در مشهد  خواهد رفت.

این شیوه برای از دربین بردن سریع صفحه ها بسیار مطلوب میباشد.

Clear cached URL (حذف توضیحات به هم پا کش)

این آیتم نیز برای حذف توضیحات و کش ورقه آیتم استعمال قرار می‌گیرد. در صورتی‌که می‌خواهید محتوای اساسی کاغذ را تغییر تحول دهید میتوانید از این آیتم به کارگیری فرمایید و آن گاه محتوا را تغییر تحول دهید. تاوقتی‌که ربات گوگل دوباره وارد برگه نشده و کرال اعمال نشود ، توضیحات متا خالی خواهد بود.

همینطور کش این برگه نیز حذف شود.

یک کدام از دیگر از کاربرد های این نوع از حذف موقت ورقه ، مطلوب برای تغییر‌و تحول اسنیپت هاست. زمانی که قصد دارید اسنیپت های برگه را تغییر و تحول دهید نیز از این نوع حذف موقت به کار گیری نمائید.

قسمت دوم Outdated content

این نصیب همان گونه که از نامش پیداست برای حذف محتوا های تاریخ قبل گزینه به کارگیری قرار میگیرد. جذاب میباشد بدانید این امکان خیر صرفا برای مالکان وب سایت ها بلکه برای همگی اشخاص و یوزرها گوگل قابلیت و امکان پذیر میباشد.

در واقع یوزرها با استنفاده از این قابلیت و امکان میتواند درخواست حذف محتوایی کهن را تصویب نمایند. ممکن میباشد برایتان پرسش باشد چه گونه کسانی که به سرچ کنسول دسترسی ندارند نیز میتوانند این شغل را اعمال دهند؟

خب اینجاست که می بایست ذکر کرد شما نیز به‌این نصیب دسترسی ندارید و در صورتی‌که وارد این تب گردید محتوایی خالی مشاهده خواهید کرد.

این بخش در واقع از ورژن نو سرچ کنسول حذف گردیده است و برای اینکه اینگونه درخواستی را حذف فرمائید میتوانید از لینک و پیوند ذیل به کار گیری فرمائید :

https://www.google.com/webmasters/tools/safesearch

زمانی که وارد این ورقه میشوید می‌توانید درخواست خویش را برای حذف محتوا های دیرین و تاریخ انقضا پیشین تصویب فرمایید ، این درخواست قادر است از وب سایت هایی به غیر از وب سایت شما باشد.

با این وجود چرا این تب از removal سرچ کنسول حذف نشده میباشد و هنوز وجود داراست؟

برهان این دستور این میباشد که در حالتی که فردی برگه ای از وبسایت شما‌را برای حذف آن تصویب کرد ، شما در‌این نصیب ان را ملاحظه کنید.

نصیب پایان Safe Search Filtering Request
این نصیب نیز ماهیتی همچون تب پیشین دارااست با این تفاوت که کسی که بضاعت تصویب صفحاتی را دارااست که محتوای آن برای بزرگسالان میباشد و برای اشخاص پایین 18 سال مطلوب وجود ندارد.

تارنما های جنسی و ترسناک برای مثال تارنما هایی میباشند که برای اشخاص تحت 18 سال مطلوب وجود ندارد و شما میتوانید از روش لینک و پیوند تحت اینگونه صفحاتی را گزارش فرمایید :

https://www.google.com/webmasters/tools/safesearch

این تب نیز برای مدیران وبسایت به‌این عامل حذف نشده میباشد که درصورتی که که کاربری کاغذ ای از وبسایت شمارا برای بزرگسالان گزارش کرد، به شما اگاهی داده گردد.

گردآوری بندی قسمت دوم از یادگرفتن سرچ کنسول

درین نصیب از فراگیری فیلد دوم منوی سرچ کنسول را برایتان توضیح دادیم . در یک توضیح مختصر

Coverage: نصیب میباشد که در آن وضیعت ایندکس صفحه های برایتان معین گردد. و در صورتیکه که در فرآیند نمایه برداری مشکلی یا این که خطایی به وجود امده باشد از این ورقه آگاه خواهید شد.

Sitemap: ورقه ای میباشد که می‌توانید نقشه وبسایت خویش را از این طرز به گوگل معرفی فرمایید. شما درین نصیب قابلیت اضافه کردن یک سری نقشه تارنما را نیز دارید.

Removal: درین نصیب میتوانید صفحه ها آیتم نظرتان را به طور موقت حد اکثر تا 6 ماه از حاصل گوگل و ایندکس بیرون فرمایید.
 

افزایش ارزش صفحات در سئو

 گوگل تارنما ها را با دنبال کردن پیوند های داخلی و خارجی به وسیله ربات های خود (خزنده ها) بررسی می کند. هنگامی که این ربات ها به صفحه اصلی آموزش سئو مشهد  یک وب سایت می رسند، شروع به پژوهش ورقه کرده و لینک و پیوند های موجود در آن را دنبال می کنند. با دنبال کردن این لینک و پیوند ها، گوگل قادر است آموزش سئو در مشهد  رابطه فی مابین صفحه ها متفاوت، پست ها و سایر محتواها را بررسی کند. به این ترتیب گوگل متوجه می شود که کدام صفحه ها در وب سایت شما موضوعات مشابهی را پوشش می‌دهند. 2. افزایش بها صفحه ها گوگل خلال فهم رابطه فی مابین محتوا ها، قیمت و رنک را در میان آحاد لینک و پیوند‌ های جان دار در یک کاغذ وب تقسیم می‌کند. اغلب کاغذ اصلی یک وب سایت بیشترین ارزش لینک را داراست زیرا این صفحه معمولا بیشترین بک لینک و بازدید را به خود اختصاص می دهد. این مقدار ارزش لینک و پیوند میان تمام پیوندهای موجود در برگه اصلی به اشتراک گذارده شود. به این ترتیب، جدیدترین پست‌های سایت شما قیمت لینک بیشتری را دریافت می‌کنند، ولی چنانچه از صفحه مهم به آن‌ها لینک داده خواهد شد، نه صرفا در ورقه دسته بندی. همچنین در صورتیکه پست‌ های جدید از کاغذ اساسی به آنان پیوند داده شوند، گوگل سریع‌تر می تواند آن‌ها‌را پیدا کند. هرچه تعداد پیوند هایی که به یک کاغذ خاص می رسند بیشتر باشد، قیمت آن کاغذ بالاتر می رود و گوگل شیت‌ای که پیوند‌ های گرانبها زیادی را دریافت می‌کند، اصلی‌تر می‌داند و شانس ایندکس شدن آن برگه ارتقا می یابد. چه طور لینک و پیوند سازی داخلی اعمال دهیم,ساخت لینک و پیوند داخلی,پیوند داخلی در سئو آموزش پیوند سازی داخلی (فرایند + نکات باارزش) رسیدگی و بهبود پیوند سازی داخلی برای سئوی وب سایت شما بسیار مهم هست. با افزودن لینک و پیوند‌های داخلی مناسب، می توانید مفاد تحت را محقق فرمائید: متصل و مرتبط کردن صفحه های به یکدیگر انتقال و افزایش ارزش صفحه های برای تدوین استراتژی بهینه سازی و تشکیل داد لینک داخلی، یکسری نکته وجود داراست که بایستی آنان در نظر بگیرید. اما اینکه دقیقاً چه‌طور این موردها را اجرا می دهید به سایت و اهداف شما بستگی دارد، ولی راهکارها و تکنیک های پایین قوانین کلی محسوب می شوند. 1- ساختار ایده آل سایت خود را تعیین فرمائید به صاحبان وب سایت ها سفارش میشود که تارنما خود را به صورت یک هرم تصور کنند. در بالای آن کاغذ مهم قراردارد، در ذیل آن بعضا مناطق یا مجموعه بندی ها وجود دارا‌هستند، و در زیر تر، پست ها، مقالات و صفحات غیروابسته قرار می‌گیرند. معمولا هرچه صفحات در قسمت های زیر تر این هرم قرار بگیرند، تعداد لینک های ورودی آنها کمتر میشود. شما باید این ساختار را به خوبی اجرا فرمائید و منوی سایت باید به خوبی آن را منعکس کند و نمایش دهد. 2- مهم‌ترین محتوای خود را انتخاب فرمایید می بایست تعیین فرمائید که مهمترین محتوا های شما کدامند. این مورد به موضوع و هسته تجارت شما بستگی دارااست. محتوا هایی که می خواهید افراد هنگام جستجوی موضوعات یا محصولاتی که شما در آن ها تخصص دارید مشاهده کنند، محتوا های مهم تارنما شما هستند. در‌حالتی که میخواهید به گوگل استحضار دهید که این صفحات، محتوا های ضروری و مهم شما هستند، باید پیوند های زیادی برای آن تشکیل داد فرمایید. نقاط متفاوت زیادی وجود دارا‌هستند که از آنجا میتوانید به محتوای های مهم خود پیوند دهید اما فراموش نکنید که می بایست از محتوا های مهم نیز به صفحه ها و مقاله ها زیرمجموعه، لینک دهید. 3- ساخت لینک میان صفحه ها والد و فرزند مجددا ساختار هرمی تارنما را تصور کنید. در شرایطی‌که صفحه های مجموعه بندی را به عنوان والد و صفحه های زیرمجموعه آن را صفحات فرزند در لحاظ بگیریم، صفحات والد می بایست به صفحات فرزند خود پیوند داخلی داشته باشند. علاوه بر آن صفحه ها فرزند باید به یکدیگر و همچنین صفحات والد خود لینک دهند. با توجه به ارتباط موضوعی میان این صفحات، وجود لینک های داخلی بین آنان به طور کامل منطقی می‌باشد. 4- افزودن لینک و پیوند داخلی به مقاله ها مرتبط طبقه بندی ها، مانند گروه ها و برچسب ها، به شما امداد می کنند تا سایت خود را سازماندهی فرمائید و به کاربران و گوگل کمک می کند تا متوجه شوند محتوای شما در مورد چیست. تشکیل داد لینک و پیوند داخلی برای طبقه بندی ای که پست به آن تعلق دارااست قادر است موثر باشد. افزودن لینک و پیوند به تیم و برچسب‌ها به گوگل کمک می‌کند ساختار وب لاگ شما را بهتر فهم و شعور کرده و به بازدیدکنندگان یاری می‌کند وارفته‌ تر به پست‌ های مرتبط دسترسی داشته باشند. 5- ساخت پیوند داخلی برای پست های تازه آخرین مرحله از مراحل لینک سازی داخلی، ساخت و ساز لینک به دوستداشتنی ترین یا جدیدترین پست ها در وب سایت شما می‌باشد. ترجیحاً این بخش‌ ها را در نوار کناری (سایدبار) قرار دهید تا در کلیه صفحات نمایش داده شوند. همان گونه که قیمت و رنک به وسیله پیوند ها به دوستداشتنی ترین و تازه ترین پست ها منتقل میشود، قیمت آنان افزایش مییابد. علاوه بر این، دسترسی بازدیدکنندگان به پست‌ها آسان‌ تر خواهد شد، که این آیتم سبب افزایش ترافیک می‌شود و ترافیک بیشتر علامت مثبتی برای گوگل و سئو سایت شما است. نکته بسیار اساسی: عالی می‌باشد برای تشکیل داد لینک و پیوند داخلی در پست ها و صفحات نو، اندکی شکیبایی فرمائید و بگذارید صفحه با واژه کلیدی مقصود خود، در نتایج به درجه و منزلت ایده آل برسد، آنگاه عمل لینک سازی داخلی را اجرا دهید. 6- به کارگیری از بهترین انکرتکست ها برای لینک سازی داخلی ممکن هست برای کلیه شما این سوال تولید شود که بهترین انکرتکست برای لینک سازی داخلی صفحات چیست. بهترین و استانداردترین انکرتکست برای لینک ایجاد کرد لینک داخلی، کلمه کلیدی اصلی برگه مقصد هست. مثلا: ما برای ساخت یک لینک داخلی درین محتوا به صفحه آموزش سئو فعلا از واژه و کلمه کلیدی اصلی صفحه مقصد یعنی آموزش seo استفاده کردیم. برخی از منابع آموزشی مانعی برای به کارگیری از دیگر کلمات کلیدی مرتبط با ورقه مقصد به عنوان انکرتکست نمی بینند، ولی تجارب به ما ثابت کرده است که بهترین آیتم، واژه کلیدی مهم صفحه مقصد است. 7- عدم استعمال از یک انکرتکست برای دو کاغذ مختلف این مورد در آموزش لینک و پیوند سازی داخلی بسیار اساسی می باشد. گوگل هنگامی که لینک و پیوند های داخلی را تحقیق می کند، در صورتی‌که که با این آیتم روبرو گردد، سردرگم شده و متوجه نمی شود که کلمه و واژه کلیدی انتخابی برای انکرتکست، کلمه کلیدی مهم کدام ورقه هست.

الگوریتم موش کور

 الگوریتم شاهین مقصود اصلی گوگل از معرفی الگوریتم “شاهین” (Pigeon)، رفع خلل شناسایی آموزش سئو در مشهد  اشتباه مکان ‌های تکراری در گوگل مپ بود و قصد داشت تا همه دستیابی‌وکارها را در نقشه گوگل نمایش دهد. با معرفی الگوریتم شاهین، شعاع فیلترینگ گوگل در تشخیص استحصال‌وکارها در گوگل مپ کوچکتر شد و استحصال‌وکارهای مشابه و نزدیک به یکدیگر حاذق به ثبت مکان خود در آموزش سئو مشهد  نقشه گوگل شدند بدون اینکه نگرانی از تداخل مکانی داشته باشند. با این فعلا، هنوز هم استحصال‌وکارهایی وجود دارا‌هستند که از آدرس مشترک استفاده می‌کنند، مثلا فروشگاه‌هایی که در یک پاساژ تجاری قرار دارند. چرا نام این الگوریتم شاهین است؟ از آنجا که هنوز ممکن می باشد بعضی از حصول‌وکارها با معرفی الگوریتم شاهین به مشکل عکس العمل کنند، اما بخش اعظمی از آن‌ها از مزیت‌های این الگوریتم منفعت‌مند شده‌اند. به‌عنوان مثال، پس از معرفی الگوریتم شاهین، رقبا دیگر نمی‌توانند از نام آنان برای سوءاستفاده استفاده کنند و با نام مشابه در نزدیکی آن ها فعالیت کنند. الگوریتم موش کور بهینه سازی محلی تأثیر قابل توجهی بر رونق استحصال و کارهای کوچک و همچنین تجربه کاربران در دریافت نتایج بهتر از جستجوهای خود داشته می باشد. با ارائه seo محلی، گوگل توانسته می‌باشد نتایج جستجو را بر پایه ی وضعیت جغرافیایی کاربران نمایش دهد. برای مثال، در حالتی که یک کاربر در منطقه گیشا در تهران عبارت “کافه‌های نزدیک من” را جستجو کند، گوگل با تمرکز به موقعیت جغرافیایی استفاده کننده، کافه‌های نزدیکترین به او را در ناحیه گیشا معرفی می‌کند. این فعالیت باعث رضایت کاربران شده و همچنین به استحصال و کارهای کوچک که قدرت رقابت با وب‌وبسایت‌های بزرگتر را در لغت ها کلیدی مرتبط با حوزه کاری خود نداشتند، امکان استفاده از مزیت seo محلی را می‌دهد و به رونق بیزنس آن ها کمک می‌کند. برای پیشرفت در عملکرد seo محلی برای کاربران، گوگل الگوریتمی به نام “موش کور” (Possum) را معرفی کرد که در سال ۲۰۱۶ آخرین بار به‌روزرسانی شد. این الگوریتم منجر شد حاصل seo محلی برای کاربران دقیق‌تر از قبل باشد و تجربه بهتری را برای آنها ساخت کند. الگوریتم تطبیق عصبی گوگل به تازگی اعلام کرده است که از الگوریتم “تطبیق عصبی” برای بهبود شعور مفاهیم در جستجوها به کارگیری می‌کند. دنی سالیوان از گوگل اعلام کرده است که این الگوریتم برای نسبتاًً ۳۰ درصد از جستجوها به شغل گرفته میشود. گوگل جدیدا یک نوشته‌ی‌علمی تحقیقاتی منتشر کرده است که با موفقیت قدرتمند به تطبیق پرس و جوهای جستجو با صفحات وب مرتبط تنها با استعمال از عبارات جستجوی کاربر و محتوای صفحات وب هست. این الگوریتم، ممکن هست در برخی مفاد به‌طور مستقیم به کار گیری نشود یا به‌عنوان یکی‌از الگوریتم‌های گوگل در کنار دیگر الگوریتم‌ها به‌کار گرفته خواهد شد. از جمله، این یک نمونه از طریق کارایی یک الگوریتم “تطبیق عصبی” هست. تمام این تلاش‌ها به مراد بهبود عملکرد جستجو در گوگل و ارائه نتایج با جزییات بیشتر و بر اساس با نیازهای کاربران می‌باشد.

اهمیت استفاده از گواهینامه‌های SSL و TLS

 اشکال متفاوت گواهینامه های SSL و TLS ↑ سه نوع مهم گواهینامه SSL و TLS وجود داراست: گواهینامه آموزش سئو در مشهد  های معتبر دامنه (DV): DV یا Domain Validated Certificates از ابتدایی‌ترین نوع گواهینامه SSL و TLS بوده و دسترسی و آموزش سئو مشهد  خریداری گواهینامه‌های DV به طور معمول سریعتر است. گواهینامه های معتبر سازمانی (OV): OV یا Organization Validated Certificates اعتقادوباور بیشتری نسبت به گواهینامه های DV را ارائه می‌دهند اما دریافت گواهینامه نیز به سادگی DV نبوده و بیشتر طول می‌کشد زیرا CA باید نام‌و‌نشان سازمان را تأیید کند. گواهینامه های اعتبار سنجی تمدید شده (EV): EV یا Extended Validation Certificates بالاترین سطح اطمینان را ارائه می دهند. آن‌ها معمولا توسط سازمان ها یا مشاغل بلندمرتبه که اطلاعات حساس را رئیس می کنند استفاده می شوند. عنایت استفاده از گواهینامه‌های SSL و TLS ↑ به کار گیری از گواهینامه‌های SSL و TLS ضروری هستند زیرا به مراقبت امنیت اطلاعات شما به هنگام ارسال اطلاعات امداد می‌کنند. گواهینامه‌های SSL و TLS از فرآیندی به نام رمزگذاری امن برای محافظت از اطلاعات شما استفاده می‌کنند، زمانی که از یک وبسایت بازدید می کنید، مرورگر شما مطالعه می کند که آیا SSL و TLS سایت معتبر می‌باشد یا خیر. وارد کردن اطلاعات حساس در وب‌سایت‌های دارای گواهینامه SSL و TLS معتبر ضروری است. این عمل به نگهداری از اطلاعات شما در هنگام انتقال اطلاعات کمک می‌کند. اما به کار گیری از گواهینامه‌های SSL و TLS برای همه تارنما ها ضروری نیست و صرفا برای هر وب‌تارنما‌هایی که اطلاعات حساس را توده یا انتقال می دهند توصیه میشود. تارنما‌هایی مانند مغازه‌ها، رسانه‌های اجتماعی و هر سایتی که نیاز به ورود داشته باشد باید از گواهینامه SSL و TLS به کارگیری کنند. حالا که به اطلاعات بیشتری در‌این خصوص دست پیدا کردید در پی نوشته‌ی‌علمی تفاوت HTTP و HTTPS را به شما علامت می دهیم. تفاوت HTTP و HTTPS ↑ تفاوت HTTP و HTTPS در امنیت پروتکل هست. HTTP اطلاعات را رمزگذاری نمی کند به گویش معمولی تر درصورتی که بازدید کننده در وبسایت در اکنون تبادل اطلاعات باشد شخص دیگری میان بازدید کننده و سایت قرار بگیرد به تک تک اطلاعات آنان دسترسی پیدا کرده است ولی برای HTTPS این رخداد نمی افتدزیرا رمزگذاری شده است. همانطور که در اولیهِ مقاله نیز بدین آیتم اضاره شده امنیت مهم‌ترین تفاوت HTTP و HTTPS می‌باشد.

روی ابزارهای پرمیوم سرمایه گذاری کنید

 یک کدام از دلایل مهم که سبب می‌شود عمل به‌هم ریخته و بی‌نظم گردد، این هست که هیچ پلتفرم یا ابزار مناسبی وجود ندارد که به یک گروه کمک کند وظایف آموزش سئو در مشهد  را به درستی سازماندهی و اختیار کند. من خودم به عنوان یک رهبر مجموعه، مطمئن می‌شوم که وظایف ما به خیر سازماندهی شد‌ه‌است و میتوانم به طور منظم با هم تیمی هایم ارتباط برقرار کنم. خوشبختانه، من میتوانم با استعمال از بعضا از بهترین ابزارهای آموزش سئو مشهد  بهره وری مو جود، اینها را به خوبی اجرا دهم. یک کدام از ابزارهای بهره وری که ما از آن استعمال می کنیم Trello می باشد که یک ابزار اثرگذار است که می تواند در دسکتاپ و موبایل استفاده شود. Trello به ما اجازه می دهد تا وظایف خود را با جزئیات فهرست کنیم، ضرب الاجل ها و اهداف را تعیین کنیم و آن را با بقیه اعضای گروه به اشتراک بگذاریم. این ابزار همچنین کاربرپسند می‌باشد، بدین مضمون‌ که شما مجال زیادی را برای فهرست کردن و سازماندهی وظایف خود صرف نمی کنید. به غیر از ابزارهایی مانند Trello، می‌توانید از ابزارهای مرورگر نیز استعمال نمائید که وب‌سایت‌های غیر مرتبط با کار را مسدود می‌کنند که به بهبود تمرکز شما کمک می‌کند. کلاً، ابزارهای بهره وری میتوانند عملکرد شما را به شدت بهبود بخشند و به کارآمدتر شدن محل کار شما کمک کنند. روی ابزارهای پرمیوم سرمایه گذاری فرمایید در حالی که ما توانستیم برخی از بهترین ابزارهای بدون‌پول جان دار در اینترنت را کشف کنیم، استفاده از ابزارهای ممتاز سرمایه‌گذاری می باشد که تضمین می‌کند می‌توانید کارهای گوناگون سئو را با بیشترین سعی اجرا دهید. ما در یکسری سال گذشته از تعداد زیادی ابزار رفیعتر به کار گیری کرده‌ایم و آنها به ما کمک کرده‌اند بهترین نتایج را برای مشتریان خود داشته باشیم. یکی این ابزارها Ahrefs است که به ما امکان می‌دهد تحقیقات لغت ها کلیدی و محتوا را اعمال دهیم که در استراتژی بازاریابی محتوای ما بسیار مهم می باشد. ابزار دیگر Woorank می باشد که یک ابزار ممیزی وب سایت می باشد که گزارش های دقیقی از سعی وبسایت ارائه می‌دهد. SERPED.net یکی‌از دیگر از ابزارهای کلیه کاره سئو می باشد که ما از آن استفاده می کنیم، زیرا قابلیت و امکان اجرا عملکردهایی مانند تفحص کلمات کلیدی، تجزیه و به حساب آوردن رقبا و حتی مدیریت سایت را آماده می کند. در حالی که این ابزارها ممکن است شما‌را وادار به خرج کردن یک پنی کنند، ما خواهیم توانست به شما اطمینان دهیم که این ابزارها ارزش سرمایه گذاری را دارا هستند. ما تعداد زیادی از ابزارهای سئو ممتاز را در مقالات قبل خود پژوهش کرده‌ایم، به شما توصیه میکنیم نگاهی بیندازید. رسیدگی فیدبک ها با تمرکز به دیتاها کار بر روی بهینه سازی به این مضمون‌ است که می بایست با تغییرات و آپ تو دیت رسانی های متفاوت سازگار باشید، همپا با کار خود سریع و کارآمد باشید. در حالی که seo واقعاً فرصت زیادی را صرف می کند تا به طور مؤثر کار کند، بهتر می باشد با اعمال برخی طرق صرفه جویی در طی از این فرصت به طور کامل به کارگیری فرمائید. با این نحوه ها، می توانید به یک دسته seo موثرتر تبدیل شوید.

آپدیت هسته گوگل و ارزیابی مجدد محتوا

 گوگل معمولا هر روز یک یا چند تغییر‌و تحول در الگوریتم های خود ایفا میدهد تا بتواند نتایج جستجو را بهبود ببخشد. بیشتر این تغییرات قابل توجه و تعالی نیستند آموزش سئو در مشهد  ولی به ما امداد می کنند موقعیت جستجو را بیشتر از گذشته بهبود ببخشیم. گاهی از اوقات آپدیتی ممکن هست بیشتر از سایر آپدیت ها قابل توجه باشد. چنین به روز هایی که اساسی هستند را تایید می‌کنیم و اطلاعات مایحتاج آموزش سئو مشهد  وبمسترها، تولیدکنندگان محتوا یا دیگران را در اختیارشان می گذاریم. به عنوان مثال هنگامی به روز سرعت را ارائه کردیم، سفارش ها و راه حل هایی هم برایش داشتیم. تعدادی بار در سال در الگوریتم های جستجو و سیستم هایمان تغییرات مهم ساخت و ساز می کنیم. به این آپدیت ها، آپ تو دیت های هسته می گوییم. چنین آپدیت هایی به گونه ای طراحی شده اند که ما‌را مطمئن می سازند ماموریت خود یعنی نماد دادن محتوای مرتبط و معتبر برای جستجوکنندگان را به صحت اجرا می دهیم. این به روزرسانی های هسته ممکن می باشد بر روی Google Discover هم اثر بگذارد. چنین آپدیت هایی را خودمان تایید می‌کنیم چون تاثیرات قابل توجهی بر روی تارنما ها ساخت‌و‌ساز می کنند. بعضی از سایت ها ممکن هست در زمان این به روزرسانی ها متوجه افزایش یا کاهش رتبه یا ترافیکشان شوند. تارنما هایی که شاهد افت ترافیک بوده اند در پی راه حل برطرف کردن مشکل خواهند بود. به همین خاطر همت می کنیم بهترین راهکار ها را ارائه دهیم تا دچار اختلال نشوند و کارهای خطا ایفا دهند. در بعضی از مفاد هم ممکن می‌باشد چیزی برای برطرف کردن وجود نداشته باشد. فرض نمائید آپدیت هسته گوگل ارائه شده و بعضی از صفحه ها شما آنقدرها که بایستی، عملکرد خوبی ندارند. ممکن می باشد شما هیچ اشتباهی مرتکب نشده باشید. این صفحه ها، راهنما و دستور کار های گوگل را نقض نکرده اند یا دچار جریمه دستی یا الگوریتمی نشده اند. گاهی از زمان ها هم کاهش تلاش صفحات ممکن هست به خاطر تغییرات الگوریتمی باشد. واقعیت این می باشد که در به روزرسانی های هسته گوگل، چیزی که بخواهد صفحه خاص یا سایت خاصی را مقصود قرار دهد وجود ندارد. این تغییرات به خواسته بهبود ارزیابی محتواست. چنین تغییراتی ممکن می باشد صفحاتی که پیش از این سعی خیر نداشته اند را بالاتر بیاورد. بیایید این مسئله را با یک مثال استیناف کنیم و ببینیم آپ دیت هسته گوگل چه طور کار می کند. فرض فرمایید شما فهرستی از 100 فیلم سینمایی برتر در سال 2015 را منتشر کرده اید. یکسری سال بعد در سال 2019، فهرست خود را با فیلم های سینمایی جدید به روز می کنید چون حال فیلم هایی ارائه گردیده‌است که قبلا وجود نداشته و می توانید کاندید قرار دریافت کردن در‌این فهرست باشد. همچنین ممکن است بعضی از فیلم ها را دوباره تحقیق نمایید و متوجه شوید که آنها فعلا باید مقام بالاتری نسبت به قبلی داشته باشند. فهرست شما با گذشت زمان تغییر میکند و فیلم هایی که قبلا مقام بالاتری در آن داشتند ممکن می‌باشد به موقعیت های دیگری هدایت شوند. درباره آپ دیت های هسته گوگل هم، چنین اتفاقی شکل می‌دهد. همانطور که توضیح دادیم صفحاتی که بعداز به روز هسته، عملکرد خود را از دست می دهند و افت رتبه به دست میاورند ممکن می‌باشد هیچ مشکلی نداشته باشند و نیازی به برطرف کردن اختلال هم نباشد. برخی ها که بعد از این به روزرسانی کارکرد نه ندارند ممکن است احساس نیاز کنند و بخواهند کاری برای بهبود وضعیتشان جاری ساختن دهند. در چنین شرایطی توصیه میکنیم بر روی محتوای خود تمرکز نمائید و مطمئن شوید بهترین محتوا را در اختیار کاربران تان میگذارید. این همان چیزی می باشد که الگوریتم های ما به دنبالش می باشند. او‌لین گام این است که محرمانه به راهبرد ها ور اهنمایی که تا قبل از این داشتیم بزنید و دوباره کیفیت محتوای خود را بررسی نمایید. ما این پیشنهاد ها را با چند سوال ها آپدیت کرده ایم که می توانید از خودتان بپرسید و کیفیت محتوایتان را بسنجید:

نحوه عملکرد الگوریتم کبوتر گوگل

 شاید برای شما هم اتفاق افتاده می باشد که در پی نزدیکترین فروشگاه، بیمار‌ستان، راءس تفریحی و ... باشید و حتما می‌دانید که این نیاز بیشتر مردم آموزش سئو در مشهد فقید بوده هست از این رو موتور جستجوی گوگل پس از پنگوئن، مرغ مگس خوار و پاندا، در سال 2014 تصمیم گرفت تا الگوریتم کبوتر را به قلعه حیوانات خود اضافه کند. سعی آموزش سئو مشهد  الگوریتم کبوتر گوگل در واقع به‌این صورت است که زمانی مرورگرتان را باز فرمایید و عباراتی چون «رستوران‌های نزدیک من» یا «درمان گاه‌های نزدیک من» یا «مراکز تفریحی نزدیک من» را جستجو فرمایید، گوگل خودش نزدیکترین مکان مورد نظر را شناسایی می‌کند و به یار و همدم تمامی مختصات به شما ارائه خواهد بخشید! همان گونه که می‌دانید موتور جستجوی گوگل مبتنی بر محتوا عمل می‌کند و امروزه مکان (لوکیشن) نیز در کنار متن، صدا و تصویر به عنوان محتوا شناخته می‌شود و الگوریتم کبوتر گوگل نیز از این محتوا برای شناسایی نزدیکترین مکان استعمال می‌کند. درجه بندی وب سایت‌های مختلف در موتور جستجوی گوگل براساس معیارهای متعدد صورت می‌پذیرد و به همین ادله می باشد که وقتی عبارتی را در گوگل جستجو می‌کنید برخی از وب سایت‌ها را در نتیجه ها اول گوگل بالاتر از دیگر وبسایت‌ها مشاهده خواهید کرد. با این حالا تا قبل از روی عمل داخل شدن الگوریتم کبوتر، مکان و فاصله شما از عبارت مورد نظر به عنوان یک واحد سنجش برای درجه‌بندی گوگل محسوب نمی‌گردیده‌است. در واقع استعمال از الگوریتم کبوتر سبب ساز شده است تا شما پس از جستجوی عبارت مورد نظر خود در گوگل برای یافتن مکانی خاص در یک شهر با پیشنهادهای مختلفی مواجه شوید! فعلا فکر‌میکنید که این پیشنهادها برای همگی شهرها یکسان خواهد بود؟! در پاسخ به این سوال باید گفت که قطعا حاصل یافتن مکان در گوگل برای شهرهای مختلف متفاوت خواهد بود زیرا الگوریتم کبوتر با انطباق الگوریتم جستجوی شما و الگوریتم وبسایت‌های مرتبط، به نمایش مکان نزدیکتر به شما اقدام خواهد کرد. تغییرات الگوریتم کبوتر روی گوگل با تمرکز به مطالب نصیب‌های قبلی متوجه شدید که الگوریتم کبوتر سبب گردیده‌است تا نتایج گوگل مبتنی بر شرایط مکانی تغییر و تحول کند. در واقع قبل از روی کار داخل شدن الگوریتم کبوتر زمانی عبارتی مانند «کافه‌های تهران» را جستجو می‌کردید با یکی کافه‌های ولنجک تهران مواجه می‌شدید ولی اینک در صورت جستجو «کافه‌های ولنجک» نزدیکترین کافه به شما در ولنجک نمایش داده خواهد شد و در صدر نتایج قرار خواهد گرفت. بدین ترتیب الگوریتم کبوتر در نتیجه ها جستجوی گوگل تغییرات محسوسی ساخت کرده است که روی مرتبه بندی و بهینه سازی سایت تاثیر مستقیمی ‌داشته می‌باشد. با این حالا دربین بخش اعظمی از بهینه سازی کارهای حرفه‌ای سایت بر سر تاثیرات مثبت و منفی این الگوریتم برای کاربر و صاحب و مالک وب سایت اختلاف وجود دارااست.

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 صفحه بعد