x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

محتوای سبز چیست؟

محتوای سبز چیست؟
محتوای سبز یک معنا مربوط به محتوای استوار و گوشه و کنار‌زیستی میباشد. این اصطلاح به محتوایی اشاره داراست که مقصود آن تامین از دور و بر زیست، ارتقا تدبیر عموم در موضوع مسائل محیطی آموزش سئو مشهد و رواج عملکردهای استوار میباشد. محتوای سبز ممکن میباشد در منطقههای مختلفی مانند اینترنت‌تارنما‌ها، رسانه‌ها، مطبوعات، و حتی محصول ها فرهنگی و هنری مشاهده گردد.
خصوصیت‌های محتوای سبز دربرگیرنده:
اشاعه قیمت‌های گوشه و کنار‌زیستی:
محتوای سبز معمولاً به رواج قیمت‌های مربوط به امان از اطراف‌زیست، حیات وحش، کاهش گازهای گلخانه‌ای، بازیافت و بقیه مورد ها شبیه می پردازد.
تدبیر‌زایی:
این نوع محتوا به صورت معمول به دوراندیشی‌زایی درباره مسائل محیطی، تغییرات اقلیمی، و اثرات کار‌های انسانی بر دور و بر زیست میپردازد.
تشویق به فعالیت:
محتوای سبز معمولاً به مخاطبان خویش تشویق می‌نماید تا در معاش روزانه‌شان تصمیم‌های پایدارتری بگیرند و تحت عنوان شخصی مسئول نسبت به دور و بر زیست فعالیت نمایند.
استعمال از مواد بازیافتی:
 
در ساخت محتوای سبز، از مواد بازیافتی و استوار استعمال میگردد تا به صورت کلی فرایند ساخت، به اطراف زیست کمترین زخم وارد خواهد شد.
تنوع در محتوا:
 
این نوع محتوا قادر است مشمول مقاله ها، ویدئوها، عکس‌ها، هنرها، فیلم‌ها و هر نوع محتوای دیگری باشد که به اساس مسائل محیطی متمرکز گردیده باشد.
محتوای سبز میتواند نقش مهمی در پیشرفت فرهنگ وتمدن پشتیبانی از دور و اطراف زیست و علت‌بخشی برای اقدامات استوار در جامعه داشته باشد.
 
مقصود از ساخت و ساز محتوای بهینه سازی گردیده چیست؟
مقصود ساخت‌و‌ساز محتوای سبز به صورت عمده در جهت تامین از گوشه و کنار زیست، ارتقا درایت عموم و رواج رفتارهای استوار و دور و بر‌زیستی میباشد. در ذیل تنی چند از هدف ها مهم ساخت و ساز محتوای سبز گفته شده میباشد:
 
دور اندیشی‌زایی و یادگرفتن:
 
ارتقا تدبیر عموم راجع‌به مسائل گوشه و کنار‌زیستی برای مثال تغییرات اقلیمی، مدد از حیات وحش، بازیافت و مسائل شبیه. این داده ها به اشخاص امداد می‌نماید تا تصمیمات پایدارتری بگیرند.
تشویق به رفتارهای استوار:
 
ترغیب اشخاص به اجرا اقدامات استوار و دور و اطراف‌زیستی، مثلا کاهش مصرف انرژی، به کار گیری از وسایل نقلیه استوار، کاهش ایجاد آشغال، و بقیه رفتارهای مثبت.
آشنایی اثرات کار‌های انسانی بر دور و بر‌زیست:
 
رسیدگی اثرات منفی شغل‌های انسانی بر گوشه و کنار‌زیست و تشویق به اجتناب از عملکردهایی که به اطراف زیست زخم می زنند.
اشاعه فرهنگ و تمدن استوار:
 
ساخت یک فرهنگ وتمدن از طریقه پناه از اطراف‌زیست و ارتقا قیمت‌های پایداری که به عایدی طبیعت و جامعه ها آتی میباشد.
مطالعه و ابداع:
 
رواج پژوهش ها و ابداع در موضوع‌های پایداری و فناوری‌های سازگار با دور و اطراف زیست.
تأمین داده ها اثر گذار:
 
ارائه داده ها کاربردی و اثر گذار برای اشخاص و جامعه ها در مسئله اقدامات دور و بر‌زیستی.
تاثیرگذاری در تصمیم‌گیری‌ها:
 
تأثیرگذاری بر فرآیندهای تصمیم‌گیری در ناحیههای متفاوت مثلا بیزنس، سیاست، آموزش سئو در مشهد اقتصاد و دولت ها محلی به خواسته اشاعه رویکردهای استوار. رواج همیاری و شرکت کردن: ساخت مجال‌ها برای همیاری‌ها و شرکت کردن‌های جامعه در پروژه‌ها و کار‌های مربوط به گوشه و کنار‌زیست.

 

مقایسه زیر دامنه و زیر پوشه از دید سئو

برخی از سوال های که به خیل‌عظیم درباره بهینه سازی مطرح میشود و در بعضا از مورد ها جواب صحیحی به آن داده نمیشود در نصیب پایین آمده میباشد: آموزش سئو در مشهد - آیا مطالب وبسایت خویش ر ا بایستی در زیردامنه ها (ساب دامین) و یا این که در زیرپوشه ها (subfolders) در اختیار بگذاریم؟
 
- آیا بایستی در دامنه مهم وب سایت برای انتقال مطالب از rel canonical یا این که از روش جابجایی 301 به کار گیری نماییم؟
- در‌صورتی‌که یکسری وبسایت داشته باشیم و همگی آنها‌را به تارنما اساسی لینک و پیوند دهیم این عمل به seo یاری می نماید و یا این که به زیان بهینه سازی است؟
درین نوشته‌علمی به سوال ها مطرح گردیده در صدر جواب خوا‌هیم اعطا کرد.
یکی سوالاتی که به فراوان پرسیده می گردد این میباشد که مطالب وبسایت را بایستی در زیردامنه ها یا این که در تحت فایل ها در اختیار بگذاریم؟ یکی دلایلی که خیلی ها در گیر سردرگمی گردیده اند این موضوع میباشد که طی چندین سال اخیر طی گفت‌و‌گو هایی که با برخی از اعضای گوگل مثل مت کات گردیده، جواب های متفاوتی به‌این پرسش داده شد‌ه‌است.
 
زیردامنه ها در بعضا مواقع بسیار گزینه دقت و به کارگیری قرار گرفته اند چون از نگاه علم فنی مستلزم داده ها متعددی نمی باشند و برای بسط وبسایت از روش تحت دامنه مستلزم طراحی نمی باشید و به آسانی میتوانید این شغل را جاری ساختن داده و وبسایت خویش را توسعه و گسترش دهید اما از لحاظ seo این فعالیت بسیار خطرناک میباشد و ضررهای متعددی را به وبسایت شما وارد می کند.
 
فرض نمایید شما دارنده یک سایت می باشید که دارنده بلاگ میباشد و از پایین دامنه ها برای طراحی وب لاگ خویش استعمال کرده اید مثل: blog.yoursite.com. وقتی که به هرمورد از این پایین دامنه ها از سوا سایت پیوندی داده میشود ، درجه این تحت دامنه ها ارتقا پیدا می کند و ممکن میباشد این پایین دامنه ها به دامنه اساسی امداد کند که جايگاه آن وب سایت اساسی ارتقا پیدا کند.
 
برای آزمایش این قضیه تارنما ها و حیث سنجی های معتبری در عالم این زمینه را آزمایش کرده اند و بارها و بارها مطالب مختلفی را آغاز در تحت دامنه ها قرار داده و جايگاه تارنما را تحقیق نموده اند آن گاه به عبارتی مطالب را ذیل فایل ها قرار داده اند و مجددا جايگاه سایت را اندازه گیری نموده اند. نظارت گران در‌این آزمایش ها متوجه گردیده اند که در همگی جا رایج شد‌ه‌است که برای وبلاگها از ذیل دامنه مصرف شود. فیض ای که‌این آزمایش ها داشته میباشد این مورد میباشد که قرار دادن محتوا در تحت دامنه ها بسیار خطرناک میباشد و میتواند ضررهای متعددی به seo سایت وارد کند و نمی اقتدار تنها به گفت‌و‌گو برخی از اعضای مجموعه گوگل درین مورد بسنده کرد و محتویات وبسایت را به غلط در پایین دامنه ها قرار بخشید.
 
یکی‌از دیگر از سوالاتی که زیاد مطرح میشود این میباشد که آیا بایستی در دامنه اساسی وب سایت برای انتقال مطالب از rel canonical یا این که از روش جابجایی 301 به کار گیری نماییم؟ در‌حالتی که شما یک کاغذ اینترنت داشته باشید که می‌خواهید ورژن جدیدی از آن را منتشر فرمایید که در آموزش سئو مشهد تکثیر نو آن نیز نشانی برگه تغییر تحول پیدا می کند باید از روش جابجایی 301 این عمل را ایفا دهید و به موتورهای کاوش از این طرز بگویید که مطالب کهن به شیت نو منتقل شد‌ه‌است. البته در حالتی‌که شما یک سری شیت داشته باشید که آن‌ها محتوای یکسانی دارا‌هستند و بخواهید به موتورهای کاوش بگویید که کدام یک از آن‌ها مهمتر میباشد و آن را ایندکس کند، میتوانید از rel cononicial استعمال تمایید. در حالتی که سایت شما دارنده مطالب تکراری باشد و از rel canonical استعمال نکنید، گوگل شمارا جریمه خواهد کرد.
 

ارور 404 در سئو

۲- بار گذاری دوباره برگه
برای بار گذاری دوباره (ریلود) برگه مربوط به رفع خطای 404 در آموزش سئو مشهد وردپرس، می توانید اقدامات تحت را اعمال دهید:
وارد پنل رئیس وردپرس گردید.
در منوی سمت چپ، به نصیب “پست‌ها” (Posts) یا این که “صفحه ها” (Pages) بروید و برگه‌ای که مربوط به خطای 404 میباشد را تعیین فرمایید.
هم اکنون در بخش بالای شیت، دکمه “دستکاری” (Edit) را بزنید تا وارد بازنویسی ورقه گردید.
در وضعیت بازنویسی، دکمه “به‌روزرسانی” (Update) یا این که “ذخیره تغییرات” را بزنید تا برگه مجدداً لود خواهد شد.
آن گاه از دکمه “مشاهده” (View) در بالای برگه استعمال نمائید تا شیت با تغییرات نو برای شما اکران داده گردد.
با اجرا این فرآیند، میتوانید کاغذ مربوط به خطای 404 را مجدداً بار گذاری کرده و اعتقادوباور نتیجه ها فرمایید که تغییرات انجام گردیده به صحت ایفا گردیده‌اند. این مبادرت معمولاً اشتباهات خطای 404 که ممکن میباشد به انگیزه خطاها کش و مرورگر چهره داده باشد، رفع می‌نماید.
 
۳- آنالیز کردن url وب سایت
لطفاً “آدرس_URL_موردنظر” را با URL اینترنت‌وبسایت متبوع خویش جایگزین فرمائید. این کد درخواست GET به URL ارسال می‌نماید و درصورتی که اینترنت‌تارنما صحیح فعالیت نماید، پیام “اینترنت‌تارنما صحیح عمل می‌نماید.” را اکران میدهد. در غیر اینصورت، در صورتیکه خطایی چهره دهد، پیام اشتباه اکران داده می‌گردد.
 
۴- از روش سطح ها دایرکتوری به عقب برگردید
برای رفع خطای 404 در وردپرس با استعمال از سطح ها دایرکتوری به عقب برگشتن (Backward Directory Traversal)، میتوانید این فرایند را جاری ساختن دهید:
 
وارد پیشخوان رئیس وردپرس خویش گردید.
در منوی سمت چپ به “پیکربندی” بروید و بعد بر روی “پیوندهای همیشگی” کلیک فرمائید.
در ورقه پیکربندی پیوندهای مستمر، تغییراتی انجام فرمایید که به شما این قابلیت و امکان را بدهد که به سطح ها دایرکتوری به عقب برگشته و خطای 404 را رفع فرمائید.
هم اکنون که پیکربندی پیوندهای همیشگی را تغییر و تحول داده‌اید، می بایست پیوند‌های صفحه های و مطالب خویش را بازنگری نمائید.
ممکن میباشد لینک و پیوند‌های دیرین از فعالیت نیفتند و نیاز به به‌روزرسانی داشته باشند.
۵- استعمال از نصیب جستجوی خویش وب سایت در وردپرس
در سیستم مدیر محتوای وردپرس، شما می توانید از ابزار جستجوی داخلی تارنما خویش برای یافت کردن مطالب و صفحه ها متبوع به کارگیری نمایید. برای به کار گیری از نصیب کاوش در وردپرس، می توانید پروسه تحت را دنبال فرمائید:
ورود به پنل مدیر وردپرس: آغاز وارد پنل رئیس وردپرس خویش گردید. آموزش سئو در مشهد برای این عمل، به نشانی وبسایت‌تان اضافه نمائید “/wp-admin” و وارد گردید.
در منوی سمت چپ، “کاوش” را گزینش نمائید: پس از ورود به پنل رئیس، منوی سمت چپ را مشاهده می کنید. در اینجا “کاوش” را گزینش فرمایید.
وارد کردن لغت ها کلیدی: در کاغذ کاوش، یک یا این که یک سری واژه کلیدی که میخواهید در وبسایت کاوش فرمایید را وارد نمایید. بعد بر روی دکمه “کاوش” کلیک فرمایید.
۶- ساخت‌و‌ساز ریدایرکت اصولی
برای تولید ریدایرکت اصولی در اینترنت‌تارنما، میتوانید از ابزارهای رئیس اینترنت‌وبسایت خویش استعمال فرمائید. از جمله در وردپرس، میتوانید از پلاگین‌های مدیر ریدایرکت مانند “Redirection” به کارگیری فرمایید. در اینجا کیفیت تولید یک ریدایرکت در وردپرس به وسیله پلاگین “Redirection” توضیح داده گردیده است:
 
نصب و فعال سازی پلاگین Redirection
وارد پنل رئیس وردپرس گردید.
به قسمت “پلاگین‌ها” بروید و در نصیب “پلاگین‌‌ها را اضافه نمائید” پلاگین “Redirection” را کاوش کرده و نصب و فعال سازی فرمائید.
ساخت و ساز ریدایرکت
بعداز نصب و راه اندازی، در منوی سمت چپ به نصیب “Redirection” بروید.
در کاغذ مدیر ریدایرکت‌ها، بر روی “اضافه کردن ریدایرکت نو” کلیک فرمایید.
تهیه و تنظیم ریدایرکت
در هیبت اضافه کردن ریدایرکت، موردها تحت را تهیه و تنظیم نمائید:
 
منشا (مسیر مهم): نشانی URL دیرین که می خواهید از آن ریدایرکت خواهد شد.
مقصد (مسیر نو): نشانی URL تازه که می خواهید استفاده کننده به آن منتقل گردد.
موقعیت: تعیین نمایید “301 جابجایی مستمر”.
پیکربندی مازاد: این نصیب ازروی اراده میباشد و میتوانید آن را تهیه و تنظیم نمائید به نمونه، گزینش نمائید آیا از تطبیق با مثال (Regex) مصرف شود یا این که نه.
ذخیره تغییرات
بعداز پیکربندی موردنظر، بر روی دکمه “ذخیره تغییرات” یا این که “اضافه کردن ریدایرکت” کلیک فرمایید.
 
۷- بازنگری تصاویر سایت
بازنگری تصاویر اینترنت‌وب سایت اصلی میباشد. اندازه‌گیری و فشرده‌سازی تصاویر، تهیه و تنظیم تگ alt، نامگذاری مطلوب فولدر‌ها و استعمال از تصاویر وکتور می توانند به بهبود سرعت و کاربری اینترنت‌تارنما امداد نمایند. گاهی وسعت زیاد تصاویر منجر پرشدن هاست و در فیض ساخت اشتباه میگردد.
 
همینطور، دقت به تناسب تصاویر با محتوا و به کارگیری از تصاویر باکیفیت و مطلوب در جای ‌های استراتژیک اینترنت‌تارنما نیز عنایت ویژه ای در بهینه سازی تصاویر داراست. این اقدامات سبب ساز بهبود تجربیات کاربری، ارتقاء سؤالات در موتورهای کاوش، و کاهش مجال بار گذاری صفحه های اینترنت‌تارنما می شوند که تمامی به افزایش عملکرد و توفیق اینترنت‌وب سایت امداد می‌نمایند.
 

سئو تصاویر و نکات مهم آن

این یک نمونه از طرز درست تایپ کردن متن جایگزین برای عکس پارک لاله میباشد که در اولِ نوشته‌ی‌علمی دیدید. برای تایپ کردن متن جایگزین، فکر کنید از پشت تلفن قصد دارید یک عکس آموزش سئو مشهد را تعریف فرمائید. مجددا تاکید می کنیم از تکرار بی معنی و غیرطبیعی کلمه و واژه کلیدی در متن جایگزین و اسم فولدر بپرهیزید. طبق راهنمای قانونی گوگل، متن جایگزین را می بایست به‌این سیرتکامل نوشت:
گوگل از متن جایگزین در کنار الگوریتم‌های پردازش تصویر و محتویات متن برگه برای فهم و شعور مورد عکس به کار گیری می‌نماید. برای تایپ کردن alt text روی محتوای موثر و گویایی که دربرگیرنده کلمه ها کلیدی مطلوب باشد و مرتبط به مورد متن جانور در شیت میباشد تمرکز نمایید. از استعمال بیشتراز حد عبارات کلیدی پرهیز کنید، به دلیل آن که ممکن میباشد به تجارب کاربری نامناسب سبب گردیده و تارنما شما در لیست تارنما‌های اِسپَم قرار بگیرد.
ممکن میباشد از خویش بپرسید، ارتفاع متن جایگزین عکس چقدر بایستی باشد؟ عالی میباشد متن جایگزین عکس از ۱۲۵ کاراکتر بیشتر نباشد زیرا اکثر اوقات ابزارهای کاغذ خوان، قرائت متن جایگزین را پس از کاراکتر ۱۲۵ام متوقف می‌نمایند.
به عنوان مثال در شرایطی که میخواهید متن جایگزین تصویر یک فرآورده را بنویسید، میتوانید شماره سریال جنس را هم اضافه نمائید. برای مثال:
یادگرفتن تایپ کردن متن جایگزین عکس برای تولید ها در وب سایت فروشگاهی
۷- از کپشن عکس صحیح استعمال فرمائید
گزینه اساسی دیگر، کَپشِن‌ها می‌باشند. گوگل در این باره میگوید:
گوگل داده ها مرتبط با مسئله یک عکس را از محتوای مو جود، برای مثال کپشن‌ها و تیتر عکس کسب می‌نماید. همت فرمائید تصاویر را مجاورت متن مربوط به آن قرار دهید.
چنانچه تصاویر گذشته در همین راهنما را تحقیق فرمائید، می بینید که با فونتی خرد‌خیس توضیحی از عکس ارائه گردیده‌است. این به عبارتی کپشن میباشد که بایستی به طبع به آن دقت کافی را داشته باشید. کپشن تصاویر برای مخاطب قابل مشاهده میباشد و می تواند برای توضیح بیشتر و ساخت تجربیات کاربری عالی استعمال شود. برای مثال در عکس تحت از تارنما Tom Hull که یک عکاس میباشد، وی از کپشن برای توضیح بیشتر درباره اینکه عکس کجا، کی و چه چیزی را به تصویر می کشد استعمال کرده‌میباشد.
روش افزودن کپشن و متن جایگزین تصویر در وردپرس
در ورایشگر متنی پیش فرض وردپرس درصورتی که یک عکس را لود نمائید وردپرس به شما اذن میدهد تا متن جایگزین و کپشن عکس را تمجید نمائید:
وردپرس بصورت اتوماتیک بعداز بار گذاری تصویر title تصاویر را بر پایه ی اسم فولدر عکس ایجاد می‌نماید. با رفتن به دشبورد وردپرس و مراجعه به بخش رسانه و بعد کتابخانه می‌اقتدار کلیه‌ی تصویرهای لود گردیده را روءیت کرد و با کلیک روی هر عکس کاغذ جزئیات پیوست گشوده گردد. (تصویر آتی)
با گشوده شدن کاغذ جزئیات پیوست در وردپرس می‌اقتدار متن جایگزین و کپشن را برای تصویر دستکاری کرد. همانگونه که در تصویر معلوم میباشد، وردپرس به‌شکل اتومات برای این تصویر تیتر را بر پایه ی اسم فولدر (میدان نقش دنیا در شب) ساخت نموده است. در نصیب کتابخانه می‌قدرت متن جایگزین و تیتر تصاویر تارنما را بازنویسی کرد.
نکته حائض اهمیت: در شرایطی که تا قبل از این از تصاویر جانور در کتابخانه وب سایت در نوشته‌ها و صفحه های تارنما به کار گیری کرده‌اید، تغییر‌و تحول متن جایگزین در کتابخانه، متن جایگزین را در پست‌هایی که پیش از این به کار گیری کرده‌اید، تغییر و تحول نخواهد بخشید.
عالی میباشد بدانید:
گوگل تا قبل از این از title عکس در الگوریتم سکو دهی خویش برای seo تصاویر به کار گیری می کرد البته امروزه دیگر اینگونه وجود ندارد. فقط کارکرد title در وبسایت‌های وردپرسی این میباشد که از آن برای جستن تصویر در هنگام کاوش در کتابخانه رسانه به کار گیری میگردد.
۸- یک نقشه وب سایت برای تصاویر تولید نمائید
بطور خلاصه به کار گیری از نقشه وبسایت عکس‌ها و تصاویر آموزش سئو در مشهد تارنما (Image Sitemap) شانس چشم‌شدن تصاویر تارنما در حاصل جستجوی عکس در گوگل را ارتقا میدهد. نقشه تارنما یا این که وبسایت مپ برای عکس‌ها یک پوشه XML شبیه نقشه وب سایت برای بقیه بخش‌های تارنما میباشد با این تفاوت که نشانی‌های آن به عکس‌های وبسایت اشاره می‌نماید.
گوگل درباره نقشه وبسایت منحصربه‌فرد تصاویر می گوید:
تصاویر منبع بسیار مهمی از داده ها در خصوص محتویات وب سایت شما می باشند. شما میتوانید جزئیات بیشتری از تصاویرتان به گوگل بدهید و با افزودن داده ها موردنیاز به نقشه وبسایت تصاویر، URL عکس‌هایی را که ممکن ما پیدا نکنیم در اختیارمان قرار دهید.
برای یوزرها وبسایت‌های وردپرس، پلاگین‌هایی زیرا Yoast سئو و Rank Math این عمل را به طور اتومات اعمال میدهند. پلاگین یوست بهینه سازی به طور اتوماتیک همگی تصاویر مصرف شده در یک پست یا این که برگه را در نقشه وبسایت نیز قرار می دهد. در پلاگین رنک مث پیکربندی مختلفی در نصیب نقشه تارنما این پلاگین وجود دارااست که در تصویر پایین اکران داده شد‌ه‌است:
گوگل همینطور میگوید که:
نقشه وبسایت برای تصاویر می تواند مشمول URLهایی از وب سایت‌های دیگر هم باشد. چیزی که در نقشه تارنما اساسی قابلیت و امکان پذیر وجود ندارد. بدین ترتیب متخصص سئوی شما قادر است از ابزارهای CDN یا این که کانال توزیع محتوا برای میزبانی تصاویرتان استعمال نماید. خوب میباشد از تغییر‌و تحول مکرر نشانی تصاویر بپرهیزید. تغییر و تحول CDN معمولا سبب به تغییر‌و تحول نشانی عکس‌های جان دار در وبسایت می گردد. عالی میباشد پیکربندی عکس‌های مو جود درسایت را به گونه ای مدیر فرمائید که تصاویر در دامنه یا این که ساب دامین خودتان قرار داشته باشند.

بهترین روش استفاده از تگ های هدینگ

در دنیای اپ نویسی و ساخت سایت معمولا از همگی این تگ ها در هنگام صفحه آرایی ها استعمال نمیشود در واقعیت معمولا بیشترین تمرکز طراحان وبسایت و متخصصین بهینه سازی آموزش سئو مشهد بر تگ H1 و H2 و یا این که نهایتا H3 میباشد و تگ های تحت خیس کمتر گزینه استعمال قرار می گیرند.
بیشترین دقت و مداقه مرتبط با H1 می‌گردد. از تگ H1 برای علامت دادن زمینه محتوای شیت استقاده می‌شود تا قضیه متن آن برای خواننده قابل ادراک خیس خواهد شد. ولی سئوال اینجاست H1 چه‌طور بر پروسه بهینه سازی وبسایت اثر میگذارد؟
درین نوشته‌ی علمی همت گردیده تا استعمال صحیح از تگ H1 و مداقه آن در بهینه سازی و سئو تارنما را گزینه مشاجره در اختیار بگذاریم.
H1چیست ؟
H1اصولا اصلی ترین و مهمترین تگ کاغذ وبسایت به حساب آورده می شود صحیح مانند عنوان یک کتاب و رمز عنوان یک خبرنامه.از تگ های H1 برای توضیح دادن محتوای شیت و اینکه قرار میباشد دریاره چه چیزی در آن دعوا گردد به کار گیری می‌شود.
چه وقت بایستی از  H1 به کار گیری کنیم ؟
 
دلایل منطقی  برای وجود یک سری قسمت در متن صفحه ها سایت وجود داراست و به همین ترتیب دلایلی هم برای به کارگیری از یک‌سری تگ H1 در برگه را میتوان ذکر کرد.غرض اساسی تگ های H1 برای علامت دادن سرتیترها و سرفصل ها میباشد.بدین ترتیب می بایست به همین خواسته از آنان بهره مند شد.هر برگه ممکن میباشد به یک‌سری نصیب منقطع تقسیم خواهد شد که برای مسئله و عنوان هر قسمت می اقتدار از یک تگ H1 منقطع بهره برد.نکته قابل توجه این میباشد که نباید بیشتراز حد از این تگ استفاده کرد.حتی در حالتی‌که با استعمال از CSS اندازه آن را به اندازه متن ساده در بیاوریم بازم هم استعمال زیاد از H1 در یک برگه کاری خطا میباشد از جمله فرض نمایید  کاربری CSS وب سایت شما‌را سکوت نماید در‌این‌حالت‌ با یک شیت آکنده از متن های درشت و درهم مواجه شود که احتمالا نهایتا سبب ساز ارتقاء بانس ریت وب سایت شما خواهد شوید.
 
درهرصورت قابلیت استعمال از تعدادی تگ H1 در یک برگه وجود داراست.اساسی این میباشد که چه گونه و کجا از آنان استعمال شود تا شایسته ترین اثر بر بهبود بهینه سازی تارنما داشته باشد.تگ های H1 یکی روش های موثر برای خوب کردن تجارب کاربری  (User Experience)وبسایت شما و مشخص و معلوم کردن محتوای اساسی برای یوزرها خواهد بود.البته بایستی در توا‌ن سنجیده و منطقی از آن استعمال شود.
 
چه‌طور از H1 برای seo وبسایت خویش به کارگیری کنیم ؟
 
تگ H1 را می شود به مراد seo وب سایت و در جهت بهبود seo آن بهره مند شد بدین شکل که لغات کلیدی اساسی را در H1 کاغذ قرار اعطا کرد و کلمه ها کلیدی که در مرحله دوم مداقه قرار دارا هستند را در H2 .
درصورتی که شیت ای با تیتر "ساخت وب سایت ارزان" تولید فرمائید و از همین عبارت برای H1 کاغذ کنید در واقع با این فعالیت به گوگل می فهمانید که‌این آموزش سئو در مشهد برگه در خصوص طراحی وب سایت ارزان میباشد و ازاین طرز احتمال ارتقاء سکو وبسایت خویش درین عبارت را ارتقا می دهید.
با اینحال این به‌این مفهوم وجود ندارد که می بایست مجموع کلمه ها کلیدی را بصورت فشرده و فارغ از معنا در H1 قرار دهید.قرار دادن عبارات کلیدی در H1 که به خواسته seo وبسایت گزینش گردیده اند می بایست تماما منطقی و مرتبط به برگه باشد تا از این طرز به استفاده کننده نیز حس بهتری منتقل کرده و تجربیات کاربری را بهبود بخشد. یک کدام از فرمت های عالی برای H1 این میباشد که آن را با به کارگیری از لغت ها کلیدی مربوط به ورقه به طور یک پرسش بیان نمائید (مانند سرتیر همین برگه) و در پی به‌این پرسش جواب دهید.
در واقعیت تگ های H1 به استفاده کننده یاری می نمایند که به محض ورود به تارنما متوجه شوند که آیا محتوای برگه با چیزی که بدنبال آن میشوند مرتبط میباشد یا این که نه.هرچه H1 صفحات روشن خیس و مرتبط خیس باشد به به عبارتی نسبت تجارب کاربری تارنما بهبود مییابد و همین زمینه یکی فاکتورهای اصلی در جهت بهینه سازی و سئو وب سایت به حساب آورده می شود و سبب ساز بهبود سکو وبسایت نیز شود.

عوامل موثر در موفقیت سئو سایت

مثلا کارهایی که شما می‌توانید برای توفیق در seo اجرا دهید ساخت محتوای گرانبها و کیفیت عالی است که برای موتورهای کاوش قابل فهم و شعور و شعور باشد. براین اساس بایستی آموزش سئو مشهد استراتژی های صحیح و مطلوب را در ایجاد محتوا در کنار ساخت وب سایت بدانید تا شانس توفیق تارنما خویش را در حاصل کاوش ارتقا دهید.
 
آمدن یوزرها به سایت شما در واقع او‌لین غرض شما است تا بتوانید آنان‌را به مشتری های با مسئولیت وب سایت خویش تبدیل فرمائید که ما در نصیب یادگیری بهینه سازی به‌این زمینه نیز خوا هیم پرداخت.
 
 
seo دارنده عدم وضوح های اکثری میباشد که مستلزم بازرسی و علم آپدیت میباشد. یعنی برای اینکه بتوانید یک وبسایت برنده داشته باشید بایستی همیشه در هم اکنون بروزرسانی کردن داده ها و علم خویش در موضوع seo باشید.
 
ما تحت عنوان یک مرجع فراگیری بهینه سازی، اطلاعاتی را به مخاطبین خویش ارائه داده ایم که با تعیین هرکدام از صفحه ها مو جود در وب سایت میتوانند داده ها بیشتری را درخصوص seo بدست آورند.
 
یادگیری seo مقدماتی
به لهجه بی آلایش قادر خواهیم بود بگوییم که خواسته از بهینه سازی، علمی میباشد که شما به امداد آن میتوانید شایسته ترین سکو و مقام را در نتیجه ها موتورهای کاوش برای سایت خویش بدست آورید و معیار ترافیک تارنما خویش را ارتقاء دهید.
 
یادگیری بهینه سازی تکنیک های اکثری داراست که نیاز به تمرین بسیار در کنار دستیابی تجارب داراست. زمانیکه تارنما شما در جايگاه های نخستین  در صفحه های گوگل برای یوزرها اکران داده خواهد شد واحد سنجش ورودی هایی که وبسایت شما اخذ می نماید نسبت به پیش از بهینه سازی کردن وبسایت در حدود 50 موازی گردد شاید این ارتقا برای شما غیر قابل تصور و اعتقادوباور کردن باشد چون در اولِ رویکرد میباشید و چندان داده ها کافی و علم مورد نیاز درباره seo را ندارید در شرایطی که همین معیار ارتقاء برای آن مجموعه از عده ای که داده ها بیشتری درباه seo دارا‌هستند به راحتی قابل اعتقادوباور میباشد و به اقتدار بهینه سازی تارنما ایمان دارا‌هستند و مطمئن می‌باشند که‌این ارتقاء بیشتر نیز میتواند گردد.
 
تکنیک های یادگیری seo
برای یادگیری بهینه سازی تارنما می بایست بدانید که seo هم مانند بخش اعظمی از رشته های دیگر دارنده تکنیک های خاص خویش میباشد که با رعایت و ایفا تکنیک های seo در تارنما خویش میتوانید یک تارنما موفقی را در بالاترین مرتبه در کاغذ نخشت گوگل داشته باشید.
 
تکنیک های بهینه سازی به صورت کلی به دو تیم تکنیک های seo کلاه سپید و تکنیک های seo کلاه سیاه تقسیم بندی می گردند. تکنیک های seo کلاه سپید مثلا تکنیک هایی می‌باشند که موتورهای کاوش آن‌ها‌را پذیرش کرده و مرتبط با پیاده سازی ومدیریت درست تارنما میباشد.
 
تکنیک های seo کلاه سیاه به تکنیک های گفته میگردد که از طریق های غیر قانونی از آنان برای ارتقا ترافیک وبسایت و ارتقاء بازدید کننده مستعمل میباشد و به نوعی سوء به کارگیری از موتورهای کاوش محسوب میشود. از جمله زمانیکه شما در وبسایت خویش از پیوند های نهفته و کلمه ها کلیدی که آموزش سئو در مشهد هیچ ارتباطی با موضوعات تارنما شما ندارند استعمال نمایید و از محتواهای وبسایت های دیگر اسکن برداری غیر مجاز فرمایید، به نوعی از تکنیک های کلاه سیاه برای seo سایت خویش به کار گیری نموده اید.

آموزش روش‌های ساخت بک لینک‌های ارزشمند و رایگان برای سئو

 تشکیل داد بک لینک و پیوند یکی طریق‌های سئوی آف پیج (Off-page بهینه سازی) میباشد که در فارغ وبسایت به‌خواسته ارتقا اعتبار و مرتبه تارنما شما در موتورهای جست‌وجو جاری ساختن می گردد. طرز‌های مختلفی برای ایجاد کرد بک لینک و پیوند وجود دارااست که بی آلایش‌ترین آموزش سئو مشهد آنان خرید بک‌ لینک و پیوند مرتبط از وبسایت‌های دارای اعتبار میباشد که به هزینه متعددی نیاز داراست. با مقداری جست‌وجو در گوگل با بیش تر از ۵۰ طریق برای پیوند بیلدینگ روبه‌رو می شوید. البته کدام‌ طرز صحت میباشد و میتواند به بهبود اعتبار و جايگاه وبسایت یاری دهد؟ آیا بایستی تمامی طریق‌ها را برای ارتقاء اعتبار و توان وب سایت آزمایش و رسیدگی کنیم؟ بی شک جواب منفی میباشد.

 
اکثری زمان ها بیشتر اشخاص خرید بک پیوند را توصیه می‌نمایند که از حق نگذریم به هزینه متعددی نیاز دارااست و به فیض هم می رسد؛ البته شیوه‌های بدون پول و معمولی‌ای هم وجود دارا هستند که میتوانند اثر بک پیوند مبلغی را داشته باشد. صرفا بایستی آنان را به‌صدق پیاده نمائید و چشم به راه بمانید تا حاصل مشخص و معلوم شوند و سیگنال‌های مثبتشان به موتورهای جست‌وجو رسد. قبل از اینکه با طرز ایجاد کرد بک پیوند آشنا گردید، عالی میباشد بدانید پیوند‌ بیلدینگ عمل مشقت بار و فرصت‌بری میباشد و نمی‌توانید فورا بعداز تشکیل داد پیوند فرنگی به طریق‌های متفاوت، انتظار بهبود درجه یا این که ارتقا اعتبار و اقتدار دامنه و برگه‌های سایتتان را داشته باشید. در صورتی می خواهید نگرش تشکیل داد بک لینک و پیوند در ۷ نحوه معمولی و کاربردی را به‌شکل قدم‌به‌قدم خاطر بگیرید، تا انتهای این مقاله با ما همدم باشید.
 
قبل از معرفی نحوه‌های ایجاد کرد بک پیوند گران بها و بدون‌پول، عالی میباشد شناخت کوتاهی با مضمون‌ پیوند بیلدینگ و اثر آن بر سئوی وبسایت داشته باشید. بک لینک و پیوند یا این که پیوند فرنگی (Link Building)، لینکی میباشد که از سایتی به وب سایت دیگر ساخت و ساز میگردد و به‌تیتر روش ارتباطی دربین دو تارنما برای دسترسی به داده ها بیشتر و مفیدتر میباشد. به لهجه معمولی، هنگامی سایتی در محتواها و برگه‌های خویش به سایتتان پیوند میدهد، بدین معناست که وبسایت شمارا مرجع دارای اعتبار و موثق به‌ شمار آورده و پیوند فرنگی به سایتتان ساخت‌و‌ساز نموده است.
 
بک پیوند‌ها برای سئوی وب سایت عنایت بسیار متعددی دارا هستند و به‌ ادله تولید لینک و پیوند فرنگی از وبسایت مبدا به وب سایت مقصد به پیوند‌های ورودی مشهور می‌باشند. به نوعی می‌قدرت ذکر کرد پیوند‌های فرنگی فرمان روا کلید seo می‌باشند؛ چرا‌که موتورهای جست‌وجو پیوند بیلدینگ را «رای اتکا» از سایتی به تارنما دیگر درنظر می گیرند. بنابراین، در صورتیکه شیت‌ای از تارنما بک پیوند‌های مرتبط متعددی اخذ نماید، گوگل آن برگه را با اعتنا به سیگنال اعتبار و قیمت پیوند‌های دریافتی دارای اعتبار درنظر می‌‌گیرد و اعتبار و سکو‌بندی بهتری را در نتیجه ها جست‌وجو به آن میدهد.
 
برای این خواسته کافی میباشد طریق ایجاد کرد بک لینک و پیوند بدون پول را خاطر بگیرید. شیوه‌های مختلفی برای لینک و پیوند بیلدینگ وجود دارا‌هستند که به شما در ارتقاء سکو سایتتان یاری متعددی می‌نمایند. صرفا می بایست هرمورد را در طی صحیح و به‌شکل اصولی اعمال دهید. در پی، نگرش ایجاد کرد بک پیوند را به طور بدون نقص به‌همپا تکنیک‌های کاربردی معرفی خوا‌هیم کرد.
 
درین نوشته ی علمی با مطالب تحت آشنا می شوید:
 
تشکیل داد بک پیوند بدون پول در فروم‌ها و انجمن‌های تخصصی
فروم‌ها و انجمن‌های تخصصی با محوریت سوال‌وپاسخ ساخت و ساز گردیده‌اند؛ یعنی یوزرها می توانند در شیت‌های مرتبط سوالاتشان را مطرح نمایند و اعضای فعال در آن به سوال ها جواب میدهند. بیشتر این وبسایت‌ها بازدیدکننده‌های متعددی دارا هستند و پاسخگویی به سوال‌های یوزرها با متن، عکس، کلیپ و پیوند در آن ها قابلیت‌پذیر میباشد. انجمن‌های متعددی مانند انجمن‌های ورزشی، نرم‌افزار‌نویسی، تلفن همراه و کامپیوتر و بخش اعظمی مورد ها دیگر در سطح اینترنت فارسی وجود دارااست. شما می توانید با پیداکردن پرکاربردترین فروم‌های تخصصی مربوط به استخراج‌وکارتان، به پرسش‌های یوزرها جواب داده و به‌شکل طبیعی پیوند برگه سایتتان را در متن دیدگاهتان قرار دهید.
 
ضمن این، شما می توانید در پروفایل و بخشی به اسم «امضا» در انجمن‌ها، به وب سایت خویش لینک و پیوند دهید. فرض نمائید، سایتی فعال در مسئله ارائه سرویس ها ساخت وب سایت و اپ‌نویسی دارید و می خواهید در تالارهای اعلام کرد‌وگو لینک و پیوند فرنگی برای سایتتان ساخت و ساز فرمایید.
 
در اولی گام، می بایست بتوانید صفحه ها فروم مربوط به حوزه شغل و مسئله موردنظر خویش را در گوگل پیدا نمائید. فرمول پایین را در نوار جستجوی گوگل وارد فرمائید و به‌مکان کلمه و واژه‌ کلیدی، واژه و کلمه‌ی مدنظر خویش را بنویسید. با این امر، گوگل هر آدرسی در آن forum مستعمل میباشد و واژه و کلمه کلیدی مدنظر شما در آن جای‌دارد، در حاصل به شما اکران میدهد.
 
inurl: forum “واژه و کلمه کلیدی”
 
inurl: forum “اپلیکیشن نویسی سی شارپ”
 
پس از پیداکردن فروم‌های مرتبط و قرائت اظهار‌کرد‌وگوهای یوزرها و سوالاتشان، جواب جامعی برای پرسش مرتبط مهیا فرمائید و طریقه خویش را یاروهمدم با انکر تکست و پیوند ورقه مرتبط سایتتان در انجمن ارسال فرمائید. آموزش سئو در مشهد هنگام ساخت لینک و پیوند فرنگی در فروم‌ها و انجمن‌های تخصصی می بایست به Dofollow یا این که Nofollow بودن لینک و پیوند‌هایتان دقت نمایید.
 
نکات ساخت‌و‌ساز بک لینک و پیوند در فروم‌ها و انجمن‌های تخصصی
از ایندکس‌بودن صفحه های فروم‌ها مطمئن گردید. شیت‌ای که ایندکس نشود، نمی‌تواند اعتباری را در پیوند‌سازی جابجایی دهد.
دسترسی صفحه ها فروم را برای عده ای که عضو انجمن نیستند تحقیق فرمایید. گوگل نمی‌تواند پیوند‌ داخلی صفحاتی را ببیند که به تصویب‌اسم نیاز دارا‌هستند.
تنها با کار در انجمن‌هایی مربوط به حصول‌وکار خویش بک پیوند بگیرید.
بینش و پست‌هایتان را صرفا با غرض جواب‌گویی به سوال یوزرها ارسال فرمایید.
نگرش را در پست‌های پر بازدید و با تعداد کامنت‌های زیاد ارسال فرمایید.
نگرش‌های قبل را رسیدگی نمایید و جواب‌ خوب و بی نقص‌تری ارائه دهید.
در ارسال نگرش‌های گوناگون در یک وب سایت‌ و ورقه‌ زیاده‌روی نکنید.
پیام خویش را مربوط به مسئله ورقه گزینش نمایید و صرفا در جواب به نگرش مخاطب دیگری ارسال فرمائید.
ارسال نگرش‌هایتان را به یک‌باره انقطاع نکنید و پس از تشکیل داد بک لینک و پیوند، شغل خویش را ادامه دهید.
طریقه خویش را با اسم و تصویر حقیقی وواقعی ارسال نمایید تا طریقه شما غیرواقعی و اسپم علامت داده نشود. (یوزرها به پروفایل‌های حقیقی وواقعی باور بیشتری دارا هستند و روی لینک و پیوند‌های ارسالی آنها بیشتر کلیک می‌نمایند.)
وسعت متن ارسالی شما بایستی کمتر از یک نوشته‌ی‌علمی و بیشتر از یک توییت باشد. متن شما خوب میباشد میان ۴-۳ جمله باشد تا بتوانید جواب جامعی به یوزرها دهید و اعتنا مدیریت وب سایت را برای تایید طریقه جلب نمایید.
لینک و پیوند سایتتان را باطن محتوای بینش قرار دهید و دلیلی برای کلیک روی آن بنویسید. چرا‌که در حالتی‌که لینک و پیوند را در انتهای متن قرار دهید، ممکن میباشد با متن پیغام مرتبط نباشد و رئیس وبسایت آن را حذف نماید. پیوند ارسال‌گردیده بایستی مربوط به بینش باشد و برای یوزرها محتوای ارزشمندی ارائه نماید.
مدام هم نیاز وجود ندارد تا لینک و پیوند وب سایت خویش را در محتوای طریقه قرار دهید، بلکه می توانید تنها از مارک خویش اسم ببرید و از تکنیک مارک منشن (Brand Mention) استعمال نمایید.
 

حجم تصاویر را کاهش دهید!

 این آیتم از فهرست نکات بهینه سازی عکس‌های تارنما شاید یکی مهم ترین دلایل مهم بانس آموزش سئو در مشهد ریت بالا و فراروگریز مخاطبان از وب سایت شما باشد. در صدر می بایست بدانید که:

اکثر اوقات یوزرها اینترنتی حدود 3 تا 7 ثانیه برای لود یک ورقه اینترنتی شکیبایی می‌نمایند.
 طراحان اینترنت‌تارنما آمازون فهمیدند که در صورتی‌که صفحه های این تارنما فقط یک ثانیه دیرتر بار گذاری گردد، هر ساله 1.6 میلیارد دلار از دست میدهند.
گوگل مجال بار گذاری صفحه ها را به‌تیتر یکی فاکتورهای اصلی در درجه‌بندی وب سایت‌ در حیث میگیرد.
با این وصف در حالتی‌که در اینترنت‌تارنما تجاری خویش تصاویری دارید که بازه مجال بار گذاری آن ها بیش تر از 15 ثانیه به ارتفاع می‌انجامد، عالی میباشد با مشتری‌های خویش خداحافظی فرمایید!
البته چاره حل این اختلال چیست؟
قطعا بخوانید: هشتگ دزدی چیست و چه گونه می بایست آن را اعمال اعطا کرد؟
سؤال خوبیست! برای این مرحله از seo عکس، پیش از بار گذاری عکس آن را فشرده فرمایید تا وسعت کمتری داشته باشد. یک کدام از شیوه های مطلوب برای کاهش وسعت تصاویر به کار گیری از قابلیت و امکان Save for Web در اپ فتوشاپ میباشد. این قابلیت و امکان به شما یاری می‌نماید تا با کمترین افت چگونگی، وسعت تصاویر وبسایت خویش را کاهش دهید؛ ما در زمان فتوشاپ نوین در کنار یادگرفتن بدون نقص این ابزار، ادیت تصاویر را هم یادگرفتن داده‌ایم که به شما برای با صرفه کردن تصاویر وبسایتتان یاری می‌نماید. در شکل عدم دسترسی به فتوشاپ می توانید از ابزارهای آنلاین فشرده کردن عکس در وب استعمال نمائید.
برای مثالً وب سایت آنلاین tinypng که وسعت عکس شما‌را سوای افت چگونگی معدود می‌نماید. پلاگین‌ای با همین اسم نیز وجود دارااست که میتوانید روی وردپرس خویش نصب فرمایید و وسعت تصاویر را کاهش دهید.
در پایان می بایست به خیال و خاطر داشته باشید که تصاویر تجاری معمولاً می بایست حجمی کمتر از 70 کیلوبایت داشته باشند. در هر حالا این واحد سنجش مستمر وجود ندارد و برای تصاویر بلندمرتبه یا این که اینفوگرافیک‌ها ایفا آن مقداری اختلال به حیث میرسد.
4. اسم فولدر عکس را تغییر‌و تحول دهید
یکی‌از نکات اصلی در با صرفه‌سازی یا این که به عبارتی سئوی تصاویر، اسم پوشه عکس‌ها و تصاویر وب سایت میباشد. پُر کردن اینترنت‌وب سایت از صدها تصویر که با اسم پیش‌فرض دوربین ذخیره میگردند فعالیت بی آلایش‌ای میباشد، البته می بایست بدانید که هیچ استفاده کننده عاقلی با اعداد و حروف غیر قابل درک تصویری را در گوگل کاوش نمی‌نماید. شما می بایست یک اسم مربوط به مسئله عکس دربردارنده واژه و کلمه کلیدی برای عکس بنویسید. اسم فولدر عکس در بخش «تیتر» وردپرس قرار میگیرد و به گوگل و بقیه خزنده‌های موتورهای کاوش امداد می‌نماید تصویر شمارا فهم نمایند و در جايگاه‌بندی تصاویر گوگل حیث نمایند.
اذن دهید از تصویر ذیل برای یک نمونه به کارگیری کنیم، یک مرسدس بنز کلاس CLA
شما می توانید از نامی مانند DCMIMAGE10.jpg که دوربین عکاسی به صورت پیش‌فرض برای تصویر تعیین کرده استعمال فرمائید. البته عالی میباشد اسم عکس را به Mercedes-benz-CLA 4-Door-Coupe.jpg تغییر تحول دهید تا در جستجوی این عبارات مرتبه بگیرید. پیش از اسم‌گذاری عکس، فکر کنید که مشتریان کالا شمارا چه طور کاوش می‌نمایند و بیشتر از چه الگویی برای کاوش استعمال می‌نمایند همان گونه اسم‌گذاری نمایید.
در‌حالتی که عشق دارید تصاویر تارنما‌تان به لهجه فارسی اسم‌گذاری شوند میتوانید عکس فوق را این چنین اسم‌گذاری فرمایید: مرسدس-بنز-سی-ال-ای-2017
5. تگ‌ Alt تصاویر را زیرکانه گزینش فرمایید
تگ Alt، به متنی جایگزین گفته می گردد که در هنگام نادرست در اجرای تصاویر به اکران در می آید. چنانچه تصویر به هر دلیلی بار گذاری نشد، یوزرها این متن را می خوانند و می بینند که تصویر چیست. گوگل تگ Alt را آموزش سئو مشهد مهم ترین دلیل در بهینه سازی تصاویر وبسایت در لحاظ میگیرد. هنگام تایپ کردن توضیحات جایگزین از لغات کلیدی مرتبط استعمال نمائید تا شانس قرار به دست آوردن در حاصل تصاویر گوگل را داشته باشید.

ابزارهای رایگان سئو

 با به کار گیری از این داده ها می توانید بفهمید ترافیک مو جود از چه طریقی وارد سایتتان میشود. بنابراین استراتژی بازاریابی خویش را به سیرتکامل‌ای تهیه و تنظیم نمایید که از کلیه گنجایش‌ آموزش سئو در مشهد شبکه‌های لبریز طرفدارتان به شایسته ترین صورت ممکن به کارگیری نمایید.

در نمونه بالا، این وب سایت بیشتر ترافیک خویش را از سرچ طبیعی یوزرها در گوگل به دست میاورد. حدود 1209 نفز از روش کانال‌های اجتماعی و 1166 نفر به صورت بدون واسطه وارد تارنما می شوند (به‌این معنا که نشانی تارنما را بدون واسطه در مرورگر خویش تایپ می‌نمایند). این تارنما بیشترین ترافیک خویش را از جستجوی گوگل به دست میاورد که یعنی روی سئوی این وب سایت به نیکی شغل شده است.
بعداز اینکه Google Analytics را نصب کردید، میتوانید از تمامی مزایای آن منفعت‌مند گردید. گوگل بررسی همگی امور را خودش اعمال میدهد. صرفا مدتی به آن مجال بدهید تا داده‌های مو جود را عده‌آوری نماید، آن‌گاه فرایند رسیدگی را شروع نمایید.
 2. Google PageSpeed Insights
در روزهای اول بهینه سازی، هیچ‌کس، حتی خویش گوگل، زیاد تخت‌گاز تارنما‌ها مداقه نمی‌اعطا کرد؛ البته الان روایت خیلی فرق کرده‌میباشد زیرا گوگل به صورت بدیهی ذکر می‌نماید که سرعت بار گذاری وب سایت در مرتبه‌بندی وب سایت‌ها آیتم به کار گیری قرار می‌گیرد.
شما می توانید با به کار گیری از ابزار Google PageSpeed Insights سرعت لود صفحه ها خویش را هم در دسکتاپ و هم در ورژن موبایلی محاسبه نمایید. بعداز آنکه نشانی وب سایت خویش را وارد کردید؛ کاغذ نتیجه ها، داده ها زیادی را به شما اکران خواهد بخشید.
ما برای مثال نشانی تارنما آمازون را در page speed وارد کردیم، همان طور که می بینید این غول دکان‌های اینترنتی با این وسعت از جنس در ورژن دسکتاپ خویش، امتیاز 92 را در سرعت بار گذاری گرفته میباشد. داده های عددی شگفت‌انگیزی میباشد خیر؟
به طبعً شما هم دوست دارید نمره سایتتان تا حد ممکن به 100 مجاورت باشد. چهت نیل بدین غرض، زیر‌خیس از این امتیازات، page speed سفارش‌هایی برایتان دارااست که می تواند به بهبود سایتتان یاری دهد. در شرایطی که هم دنبال اصل الماس میباشید در نوشته‌علمی «ارتقاء سرعت وب سایت نوین» 8 نحوه کاربردی و حرفه ای را خاطر بگیرید و سرعت وبسایت خویش را بالا ببرید.
نکته ماهر: فراموش نکنید که سرعت تارنما خویش را برای دستگاه های موبایلی و دسکتاپی نظارت نمائید. می بایست برای هر دو دستگاه مرتبه بالایی داشته باشید.
3. Similar Web
ضمن اینکه حواستان به سئوی سایتتان میباشد و آراسته سعی سایتتان را تحقیق میکنید، بایستی حواستان بدور و برتان هم باشد که ملاحظه کنید سایرافراد چه شغل می‌نمایند و شما در میدان رقابت کجای کارید.
ابزار SimilarWeb خیر فقط ابزاری بدون‌پول برای اجرا اینگونه آموزش سئو مشهد کاری میباشد، بلکه به کارگیری از آن بسیار معمولی و آسوده میباشد. شما میتوانید تحقیق فرمائید که ترافیک رقبا چقدر میباشد؟ مرتبه صفحاتشان چقدر میباشد؟ چقدر اینگیجمنت دارا‌هستند و داده ها دیگری که روءیت کرد نیکی برای نرم افزار‌ریزی به شما می دهد.
ضمنا مجموع داده‌ها و آمارها با فرمت‌های قابل تلاوت به شما ارائه می گردند.
 

استراتژی محتوایی مناسب برای موفقیت در روابط عمومی دیجیتال و لینک‌سازی خارجی

 زمانی سخن از پیوند سازی فرنگی و کار‌های ارتباط ها همگانی می‌گردد، بیشتر متخصصان بهینه سازی به واقعه حیث ساخت و ساز محتوا را سر توفیق میدانند. آموزش سئو مشهد با اینکه هویدا میباشد که سوای محتوای با ارزش و لینک و پیوند‌های فرنگی نمی‌قدرت در حوزه کار‌های دیجیتال چیره شد؛ ولی کمتر کسی درباره فرآیند ظریف و جزئیات مسیر بازاریابی محتوایی با این هدف ها حرف نموده است. درین نوشته ی علمی می خواهیم به تکنیک‌هایی اشاره کنیم که امداد می‌نمایند با ساخت‌و‌ساز محتوا حضور فعالی در فضای آنلاین داشته باشید و خوب بتوانید با مجله‌نگاران و خبرنگاران رابطه بگیرید. برای شناخت بیشتر با تکنیک‌های محتوایی در رابطه ها همگانی دیجیتال و پیوند‌سازی فرنگی، این نوشته‌علمی را تا پایان دنبال فرمایید.

 
در‌این نوشته‌علمی با مطالب تحت آشنا میشوید:
 
۱.از آنچه در حصول‌وکار خویش در چنگ دارید به کار گیری نمائید
مدام در هر دستیابی‌وکاری، حالت‌های خاصی وجود داراست که ویژه به عبارتی بیزینس میباشد. این مجال‌ها مانند معدن طلایی می باشند که یاری می‌نمایند تا شما بتوانید روی ارتباط ها همگانی دیجیتال و لینک و پیوند‌سازی دستیابی‌وکار خویش سرمایه‌گذاری فرمایید. برای اینکه بتوانید بودجه‌های طلایی حصول‌وکار متبوع خویش را پیدا فرمائید، میتوانید درباره شرایط خویش در بازار و قوانینی که سبب به عرضه محصول ها و سرویس ها نو می گردد پژوهش نمائید. مشاوره‌ با اعضای دسته‌های متعدد سازمان و متخصصان دیگر نیز یاری می‌نماید تا درباره خصوصیت‌ها و مزیت‌های رقابتی مارک، روءیت کرد خیر پیدا فرمائید. بنابراین می توانید مجال‌های PR دیجیتالی و تشکیل داد لینک و پیوند را زودتر کشف نمائید. راهکارهای تحت به شما یاری می‌نمایند تا در استراتژی ساخت و ساز محتوا با مقصود بهبود رابطه ها همگانی مارک، غالب فعالیت نمائید:
 
کاری فرمایید تا دارای تخصص شناخته گردید
برای اینکه به‌تیتر رهبر فکری شناخته گردید، بایستی تصمیم بگیرید که دقیقاً در چه حیطهای میخواهید کار نمائید. برای این عمل به‌تیتر یک دارای تخصص، پروفایلی در وب سایت خویش ساخت‌و‌ساز فرمائید و به تک تک سوالهای رسانه‌ها و خبرنگاران در ارتباط با جنس یا این که سرویس ها خویش جواب جامعی دهید و در شکل ساخت‌و‌ساز زمان، مشتریان خویش را برای ارائه توضیحات در ارتباط با محصولاتتان معرفی فرمائید.
 
در یکی‌از نمونه‌ها به گفته منبع SEJ، یک کدام از مشتریان به‌دنبال این بود که در قضیه تولیدها صنعتی، رهبر فکری بازار خویش باشد. برای این عمل، نشریه BBC و بقیه مطبوعات امکانی را آماده کرده بودند که آن استخراج‌وکار توانست در حادثه ها مربوط به حوزه کاری خویش، حضور موءثر داشته باشد و با خبرنگاران و رسانه‌ها گفت‌و‌گو نماید.
 
داده‌های دستیابی‌وکار خویش را بررسی نمایید
داده‌ها منبع قدرتمندی برای ایجاد محتوای نو میباشند و با محاسبه صحیح آنان، شما این اقتدار را دارید تا درباره موضوعات نو سخن فرمایید و یک جریان محتوایی در صنعت خویش تولید نمایید. در او‌لین گام، نیاز میباشد تا به سراغ منابع اطلاعاتی داخلی سازمان خویش بروید. گروه فروش، جانبداری، فرآورده و حتی مارکتینگ، روزمره با دیتاهای مختلفی سروکار دارا هستند که برای ایده کمپین‌های ارتباط ها همگانی و نشر محتوای خبرساز که دیگر وبسایت‌ها را ترغیب به پیوند‌دادن نمایند، بسیار مطلوب می‌باشند. به عنوان مثال، تریبون بعداز برگزاری فستیوال «پرسودترین خرید سال»، گزارش مختصری با تیتر «۸‌میلیارد تومان تخفیف در فستیوال پرسودترین خرید سال» از این فستیوال منتشر کرد و ترازو فروش و داده های عددی اصلی دیگر این کمپین را به مخاطبان و اشخاص فعال این حوزه ارائه بخشید.
 
۲. از داده‌های جان دار در منابع دارای اعتبار استعمال فرمائید
به‌تیتر یک مولف ایده پرداز یا این که مدیریت محتوا می بایست کار کشته باشید محتوایی بنویسد که آن‌قدر دیدنی و متقاعدکننده باشد که بتواند تارنما‌های دیگر را برای به کارگیری از آن در منابع خویش ترغیب نماید. یکی‌از طریق‌هایی که می توانید موضوع اخذ پیوند به وبسایت خویش را آماده فرمائید و کاری نمائید که محتواهایتان بی نیاز و دارای اعتبار باشند، استعمال از داده‌ها و اطلاعات دردسترس در منابع دیگر میباشد.
 
مطالب راس داده های عددی ملی و سازمان‌های مرتبط را بخوانید
داده ها داده های عددی ملی هر کشوری به‌طور بدون پول در دسترس میباشد و تمامی می‌‌تواند از آنها برای تکثیر در منابع خویش به کارگیری نمایند. حقیقت این میباشد که بیشتر این داده‌ها بلااستفاده باقی می مانند و کسی از آنان به کار گیری نمی‌نماید. شما می توانید بسته به عمل و حوزه‌ کاری خویش، واپسین داده ها موءثر و کاربردی را از منابع داخلی پیدا فرمایید و در محتواهایتان به عمل ببرید. در یک کدام از نمونه‌ها به گفته منبع SEJ، استحصال‌وکاری در یکی‌از مقاله ها خویش، برای اینکه احتمال اخذ پیوند به محتوای خویش را ارتقا دهد و از داده ها معتبری به کارگیری نماید، تصمیم گرفت یکی‌از جدول‌های یک گزارش ملی را به‌شکل اینفوگرافیک در نوشته‌ی علمی خویش منتشر نماید. این داده‌ها نشانه می‌دادند که سرمایه‌گذاری در استخراج‌وکارهای خرد، بیشتر در کدام بخش ها مرزوبوم رایج میباشد. این داده های عددی بسیار گزینه اعتنا مخاطبان قرار گرفت منجر شد تا رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مختلفی از آن دیتا در محتوای خویش به کارگیری نمایند.
 
از داده ها ویکی‌پدیا به کار گیری فرمائید
یکی منابعی که قادر است داده ها نسبتاً کاربردی درباره موضوعات مختلفی ارائه دهد، ویکی‌پدیاست. ویکی‌پدیا امروزه با بیشتراز ۶۱ میلیون نوشته‌علمی به بیشتراز ۳۰۰ لهجه، به گران قدر‌ترین مرجع همگانی در وب تبدیل گردیده‌است. شما میتوانید در طول پژوهش و جستجوی خویش، این منبع را هم بخوانید و ملاحظه کنید چه اطلاعاتی می توانید در آن پیدا نمایید که مطالبتان را دیدنی و قابل شعور‌خیس می‌نماید. معمولاً سفارش می‌گردد دیتاهای آماری را به‌شکل تصویری و گرافیکی در محتواهایتان منتشر فرمائید تا تولید پیوند و دست‌به‌دست‌شدن آن میان رسانه‌های ریلکس‌خیس باشد. در یک نمونه، داده‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری‌های Dragons’ Den که از ویکی‌پدیا گرفته گردیده بود، در یک اینفوگرافیک اکران داده شد و ماجرا‌های خبری مبنی بر آن داده‌ها، برای اخذ پیوند‌ها و نشر در نشریه‌های تجاری و صنعتی استعمال شدند.
از بازاریابی آفلاین غافل نشوید
در دنیای دیجیتال مدرن، کمتر کسی فکر می کند که بازاریابی صرفا محصور به فضای اینترنت و کانال‌های اجتماعی نمیشود، بلکه گاهی بازاریابی آفلاین قادر است الهام‌قسمت کمپین‌های آنلاین گردد و سروصدای متعددی در آموزش سئو در مشهد رسانه‌های خبری کانال‌های اجتماعی به‌پا نماید. در صورتی بتوانید استراتژی بازاریابی کلی سازمان را به گونه ای انتخاب نمایید که هر دو خط مش را مشمول گردد، احتمال اینکه بتوانید پوشش رسانه‌ای قادر در کمپین‌های خویش داشته باشید و در جریان‌سازی غالب‌خیس فعالیت فرمائید، بسیار بیشتر خواهد بود.
 
در نمونه ذیل، یک نمایشگاه نگارگری دایناسور که به‌شکل حضوری برگزار گردیده بود، تبدیل به یک مسابقه آنلاین نگارگری شد. در واقع از افرادی که درین مسابقه کمپانی کرده بودند مراد شد تا نگارگری‌های خویش را برای بازدید همگانی در سایتی منتشر نمایند. این کمپین خیر‌صرفا موجب جذب لینک و پیوند‌های فرنگی در وب سایت شد، بلکه نگارگری‌های کودک ها در معرض بازدید تک تک یوزرها آنلاین قرار گرفت.
 
۳.مطبوعات را هک نمایید
برای پیاده‌سازی این استراتژی ساخت و ساز محتوا، شما می بایست فهم و شعور صدق از نیاز محتوایی رسانه‌ها داشته باشید و آنچه را که مطبوعات در ادامه آن می باشند، به آنان دهید. در واقع هک‌کردن مطبوعات بدین معناست که چه نوع محتواهایی در بین یوزرها و مخاطبان چشم می گردد و مجله‌نگاران از چه غذا‌ محتوایی برای نشر خبرها استقبال می‌نمایند؛ به این دلیل‌که مدام پوسته‌های محتوایی خاصی وجود دارا هستند که بیشتر از محتواهای دیگر گزینه استقبال قرار می گیرند. پس طبیعی میباشد که نخستین بایستی آن ها را شناسایی نمائید و آنگاه دست به ایجاد محتوا بزنید. تکنیک‌های تحت به شما یاری می‌نمایند تا برای رابطه و تعامل با همسایه رسانه استعداد مایحتاج را داشته باشید.
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 صفحه بعد