x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

متا تگ اپن گراف (Open Graph) چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

 متا تگ اپن گراف (Open Graph) چیست؟

در کل متا تگ اپن گراف (Open Graph) را می‌اقتدار پروتکلی دانست که به یک ورقه اینترنت اذن می دهد تا به یک گزینه Rich Snippet در شبکه های مردمی تبدیل خواهد شد. آموزش سئو مشهد به طور تخصصی‌خیس، اپن گراف (Open Graph) گروه‌ای از متاتگ‌هاست که به وبمسترها اذن می دهد تا داده ها با صرفه‌تری از صفحه ها خویش را به اکثر زمان ها شبکه‌های‌عمومی (فیسبوک، گوگل پلای، توییتر، لینکدین و ...) ارائه دهند. این داده ها به شبکه های مردمی یاری می‌نماید تا اکران بهتری از این صفحه ها به اشتراک نهاده گردیده در خویش به یوزرها اکران دهند.
متا تگ ‌های اپن گراف (Open Graph) قطعاتی از کد میباشند که در نصیب صفحه ها اینترنت قرار می گیرند. عمل این متا تگ ‌ها در اختیار گرفتن روش اکران URL آن‌گاه اشتراک‌ گذاری میباشد. تعداد متعددی از کانال‌ های اجتماعی به عنوان مثال فیسبوک، لینکدین، توییتر، گوگل پلاس و حتی تلگرام از پروتکل اپن گراف (Open Graph) به کارگیری می‌نمایند. این پروتکل برای نخستین دفعه بوسیله فیسبوک در سال 2010 معرفی شد.
درواقع نخسین بار فیسبوک همت کرد بدین مسئله اندیشه نماید که در صورتی فردی از سعی آموزش سئو در مشهد بر اشتراگ گذاری یک کدام از صفحه ها اینترنت در کانال اجتماعی خاصی مثل فیسبوک را داراست، نشانی آن برگه بایستی به به عبارتی صورت زمانبر و بی قواره اکران داده خواهد شد یا این که می‌اقتدار با ایفا تغییراتی در نوع کد آن ها، نمایشی خوب داشته باشند. مثلا زمانی شما قصد اشتراک گذاری صفحه های اینترنت در کانال اجتماعی دارید؛ برای مثال لینک و پیوند طراحی وب سایت فروشگاهی مه‌ویژن را با یک کدام از دوستان خویش در کانال‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، تنها لینک و پیوند اکران داده نخواهد شد بلکه عکس اساسی آن مقاله به همدم توضیحات متا یا این که مت تگ ها برای دوست شما به اکران در خواهد آمد که‌این خویش سبب ساز می‌گردد دوست شما نمایی کلی از مطلبی که شما برایش به اشتراک گذارده‌اید داشته باشد.
گونه های متا تگ های اپن گراف (Open Graph)
تا به هم اکنون و رسما 17 نوع متا تگ اپن گراف (Open Graph) معرفی گردیده میباشد که برای اشتراک گذاری صفحه های ول در کانال اجتماعی به کار گیری میشود که ما در‌این نوشته ی علمی صرفا به یکسری نوع اصلی آن اشاره خوا‌هیم کرد:
1- og:title (تیتر تارنما)
این متا تگ اپن گراف (Open Graph) تیتر محتوای شما‌را تعریف‌و‌تمجید می نماید. کارکرد  این متا تگ مانند متا تگ title میباشد و در شرایطی‌که که کانال اجتماعی حاذق به یافتن متا تگ og:title نباشد، از متا تگ title برای تیتر محتوا به کارگیری می‌نماید. این متا تگ اپن گراف (Open Graph) به صورت تحت میباشد:
بهینه سازی داراست؟" />
2- og:description (توضیحات)
این متا تگ اپن گراف (Open Graph) شبیه تگ متا دیسکریپشن در HTML میباشد. با به کارگیری از این متا تگ میتوانید به تعریف بیشتر محتوای خویش بپردازید؛ منتها این تعریف به مکان اکران در موتورهای کاوش، در ذیل پیوند به اشتراک گذارده گردیده در فیسبوک و بقیه شبکه های عمومی به اکران گذارده می گردد.
برخلاف متا دیسکریپشن، این متا تگ تاثیری بر روی بهینه سازی وب سایت ندارد، بدین ترتیب وقت متعددی را برای تایپ کردن آن صرف نکنید. با این اکنون تایپ کردن باصرفه این توضیحات می‌اقتدار سبب به ارتقاء جذابیت آن و احتمال کلیک از طرف مخاطب در شبکه‌های‌مردمی گردد.
محدودیتی درین نصیب نیست، ولی عالی میباشد حدودا حدود 200 کاراکتر نوشته خواهد شد. در برخی مواقع ممکن میباشد فیسبوک تا 300 کاراکتر را نیز به اکران بگذارد، البته توصیه ما به عبارتی 200 کارکتر میباشد.
در مجموع متا تگ اوپن گراف (Open Graph) را می اقتدار پروتکلی دانست که به یک برگه اینترنت اذن می‌دهد تا به یک مورد Rich Snippet در شبکه‌های‌مردمی تبدیل گردد.” />
3- og: url(/نشانی مخصوص شیت)
درین نوع متا تگ اپن گراف (Open Graph) از نشانی یا این که URL شیت به کار گیری می‌گردد.
یک نکته حائض اهمیت در هنگام به کار گیری از این متا تگ که بایستی رعایت فرمایید، این میباشد که از URL اساسی (Canoniacal) استعمال شود. برای مثالً در‌صورتی‌که ورقه a به یک برگه b ریدایرکت شد‌ه‌است، می بایست درین قطعه کد URL ورقه b وارد خواهد شد.

URL سایت و نکات ساخت آن برای صفحات مختلف

7. URL ها را غامض نکنید
به کار گیری از URLهای بغرنج در اینترنت‌وب سایت‌ها معمولاً پیشنهاد نمیشود ممکن میباشد در برخی از وب سایت ها، URL هایی را ببینید که بسیار تو در تو می باشند و در نشانی یک ورقه یکسری نماد / قرار گرفته باشد. همان گونه که گفتم، اکثر وقت ها، اینگونه قوانینی به جهت وجود گروه بندی های زیاد در آموزش سئو مشهد وبسایت، تو در تو شدن فولدر های تارنما در هاست و ایرادات نرم افزار نویسی به وجود میاید. در هر درحال حاضر طبق گفته وب سایت neilpatel، اینگونه چیزی روی seo وبسایت شما تاثیر منفی دارااست. براین اساس تا مکان ممکن به صورت بدون واسطه به سراغ اصل مقاله رفته و اینقدر نشانی صفحه ها را غامض نکنید.
8. از واژه کلیدی درون URL استعمال فرمائید
به کارگیری از کلمه ها کلیدی در URLها یکی راهکارهای اصلی برای بهبود بهینه سازی و جذب ترافیک بیشتر به اینترنت‌تارنما میباشد. این طرز به موتورهای کاوش امداد می‌نماید تا محتوای ورقه را خوب شعور نمایند و همینطور تجارب کاربری را بهبود می بخشد.  یک کدام از مهم‌ترین نکاتی که در زمینه ی تشکیل داد یک پست الکترونیک درست به شما توضیح می‌دهم، دقیقا همین مورد میباشد. اینکه بایستی در URL هر کاغذ، واژه و کلمه کلیدی مهم آن کاغذ مشاهده گردد. حتی گاها برخی از وبسایت ها به یک واژه اکتفا نکرده و یک سری واژه و کلمه را باطن نشانی قرار می دهند که به هیچ عنوان این را پیشنهاد نمی کنم.
تحت عنوان یک مثال مطلوب، واژه کلیدی این برگه که در درحال حاضر تفحص اش می‌باشید، URL چیست میباشد و در حالتی که توجه نمائید، می بینید که ترجمه فارسی نشانی همین ورقه هم دقیقا شبیه با این کلمه و واژه کلیدی می گردد.
URL فارسی یا این که انگلیسی؟
ملاحظه کنید رمز این پرسش که آیا URL صفحه های سایتم فارسی باشد یا این که انگلیسی؟، سخن و دعوا زیاد میباشد. ولی در‌صورتی‌که حیث من‌را بخواهید، با دقت به اینکه نشانی صفحه ها فارسی پس از تکثیر در تارنما های دیگر، اشتراک گذاری در شبکه‌های‌مردمی و… تبدیل به چندین کاراکترهای وقتگیر میگردند، عالی میباشد از حروف انگلیسی در تشکیل داد آن به کارگیری کنیم. درضمن پس از مدتی، هنگامی که قصد بک پیوند سازی برای تارنما تان را داشته باشید، در حین اشتراک گذاری پیوند صفحاتی که با لهجه فارسی درج شده، شاید به ایراد بخورید.
مزایای url انگلیسی در seo تارنما
درپی هم راجع به مزایای url انگلیسی کلام می‌کنم و هم مزایایی که url فارسی دارااست. در انتها خودتان می‌توانید خوب تصمیم بگیرید که کدام گزینش بهتری میباشد.
1. تجارب کاربری مطلوب
نخستین از همگی، زمانی از url فارسی برای صفحه ها در تارنما به کارگیری فرمائید، تجارب کاربری مخاطبان ارتقاء پیدا میکند. چراکه در‌این حالت نشانی صفحه ها تان یه خرده شکیل خیس از حالتی میباشد که بخواهید از url فارسی به کار گیری نمائید.
2. امکان به اشتراک گذاری
همانگونه که فراتر هم گفتم؛ در سطح اینترنت هر جایی که بخواهید url فارسی را به اشتراک بگذارید، حروف به Unicode تبدیل می‌شوند. منظورم چیزی میباشد که در تصویر ذیل مشاهده می کنید:
در واقع به جهت مهم نبودن لهجه فارسی، گوگل و دیگر ابزارهای آنلاین برای شناختش می بایست آن را به اینگونه کدهایی ترجمه نمایند و موقع اشتراک گذاری، این کدها به مخاطب نشان داده میشود، خیر url فارسی. به همین استدلال url فارسی برای به اشتراک گذارده شدن مقداری محدودیت داراست؛ برای مثال در اینستاگرام، توییتر و… . ولی url های انگلیسی در این باره دست تان را گشوده می‌گذارند.
3. سهولت برای ایجاد کرد بک پیوند
به جهت تبدیل شدن url فارسی به یونی کدها، ما خیلی مواقع حین خرید یا این که حتی تشکیل داد بک پیوند به ایراد می‌خوریم. چراکه برخی وبسایت ها به تعداد کاراکترهای پیوند ما آلرژی دارا‌هستند و خب یونی کدهای نشانی فارسی بسیار زمانبر و زیاد می باشند. بدین ترتیب در آن‌ها نمیتوانیم لینک و پیوند بسازیم. آموزش سئو در مشهد به این ترتیب خوب میباشد از url انگلیسی به کار گیری کنیم تا خاطر مان برای تشکیل داد بک پیوند هم شل باشد.
4. به کار گیری راحت در ابزارها
گشوده هم به به عبارتی عامل گذشته یعنی تبدیل شدن به یونی کد، استعمال از url های فارسی در بعضا از ابزارهای seo و seo تارنما و دیگر ابزارهای چک، یه خرده طاقت فرسا میباشد. بدین ترتیب وجود url انگلیسی دستکم یاری میکند که در زمان شغل با ابزارها با محدودیتی روبرو نشوید.
5. کوتاه بودن
در انتها میتوان اعلام کرد چرا که در اکثر زمان ها موضوعات، کلمه ها انگلیسی کوتاه خیس از عبارات فارسی خواهند بود و سبب به وجود وارد شدن نشانی کوتاه خیس میگردند، پس گزینش url انگلیسی هم تعیین بهتری میباشد.

جلوگیری از بک لینک های بد

بک لینک و پیوند های بد، به پیوند هایی گفته می‌شود که از وب سایت هایی با محتوای غیراخلاقی، نامناسب یا این که پراستفاده استعمال می نمایند و در فیض سبب کاهش درجه وب سایت شما در صفحه ها حاصل موتور کاوش می‌شوند. آموزش سئو در مشهد برای خودداری از بک لینک و پیوند های بد، میتوانید از طریق های ذیل به کار گیری فرمایید: 1- وب سایت های ایراد دار: این بدان معناست که از تارنما هایی که به جهت محتوای نامناسب، هک گردیده یا این که بدافزار دارا‌هستند، پیوند ندهید.
2- به کارگیری از متاتگ nofollow: با به کار گیری از این تگ در پیوند های خویش، به موتورهای کاوش اذن ندهید به صفحاتی که با لینک و پیوند شما مرتبط میباشند رفته و آنان‌را قابل فهرست کردن در نتیجه ها کاوش نکنند.
3- به کار گیری از Google Disavow Tool: این ابزار به طور قانونی به وسیله گوگل ارائه گردیده است و به وبمسترها اذن می‌دهد تا لینک و پیوند هایی را که قصد دارا هستند حذف شوند را به گوگل اعلام نمایند.
4- استعمال از Google Search Console: با به کارگیری از این ابزار، می‌توانید لیست کل بک پیوند های سایت خویش را مشاهده کنید و در شکل وجود بک لینک و پیوند های بد، آن ها را حذف نمائید.
5- بررسی منظم بر بک پیوند های سایت: برای دوری از بک لینک و پیوند های بد، نیاز میباشد که به طور منظم بک پیوند های وب سایت خویش را رسیدگی فرمائید و در شکل وجود بک لینک و پیوند های نامناسب، آنها‌را حذف فرمائید.
چه گونه تأثیر بک لینک و پیوند‌ ها بر سئو را اندازه گیری کنیم
اندازه گیری تأثیر بک پیوند های وب سایت بر سئو میتواند به شما یاری دهد تا بفهمید که آیا استراتژی بک لینک و پیوند سازی شما صحیح شغل می نماید یا این که خیر. بعضا از طریق هایی که می‌توانید استعمال نمائید عبارتند از:
 
1- نظارت Google Analytics: با استعمال از Google Analytics، میتوانید خلق و خوی یوزرها را در سایت خویش تحقیق نمایید و ملاحظه کنید که آیا بک لینک و پیوند هایی که ساخت‌و‌ساز نموده اید، ترافیک حقیقی و واقعی برای سایت شما به ارمغان آورده اند یا این که نه.
 
2- نظارت جايگاه صفحه های در موتورهای کاوش: با پژوهش جايگاه وب سایت شما در موتورهای کاوش توسعه یافته مثل Google، میتوانید بفهمید که آیا بک لینک و پیوند هایی که افزوده اید، به مرتبه تارنما شما امداد کرده اند یا این که نه.
3- به کار گیری از ابزارهای چک کننده بک لینک و پیوند: ابزارهای مثل Ahrefs و Majestic سئو میتوانند به شما امداد نمایند تا بفهمید که چه تعداد بک پیوند برای سایت شما ساخته شده است، از کجا آمده اند و چقدر اثر گذار می‌باشند.
4- نظارت رویش دامنه: با پژوهش رویش دامنه تارنما خویش، میتوانید بفهمید که آیا استراتژی ایجاد کرد بک لینک و پیوند های شما باعث به پرورش دامنه شما شد‌ه‌است یا این که نه.
5- رسیدگی نرخ تبدیل: در صورتی بک پیوند های شما به ترافیک حقیقی وواقعی و مشتریان تازه سبب ساز گردیده اند، نرخ تبدیل را میتوانید پژوهش فرمائید و ملاحظه کنید که آیا تأثیر قابل توجهی بر روی درآمد سایت شما داشته اند یا این که نه.
استراتژی لینک و پیوند سازی چیست
استراتژی پیوند سازی یک طرز در باصرفه‌سازی موتورهای کاوش میباشد که در آن برای ارتقا درجه صفحه ها اینترنت، پیوند‌هایی به برگه‌های اینترنت شما از سایر سایت‌ها اضافه میگردد. این آموزش سئو مشهد نحوه به نوعی تحت عنوان یک شغل "فرنگی" تحت عنوان بخشی از با صرفه‌سازی موتورهای کاوش (بهینه سازی) به حساب می‌آید. غرض مهم استراتژی لینک و پیوند سازی، جذب لینک و پیوند‌های ورودی (backlink) به صفحه های اینترنت شما از تارنما‌های دیگر با درجه بالا میباشد. این پیوند‌های ورودی به صفحه های اینترنت شما می توانند در بهبود مرتبه صفحه های اینترنت شما در موتورهای جستجویی مثل گوگل و بینگ مؤثر باشند.

راهکار‌هایی ارزشمند برای بهبود رتبه با الگوریتم گوگل E-A-T

درین نصیب از مقاله خویش، راه‌حل‌ هایی معمولی را به شما توصیه میکنیم که برای تاسی از الگوریتم گوگل ضروری میباشند:
۱- تایپ کردن محتوایی بی نقص برای مخاطب آموزش سئو مشهد برخی از محتوا‌ های اینترنتی، حکم ضرب مثل مشهور «آوردن لب چشمه و تشنه برگشتن» را دارا هستند. یعنی ساخت‌و‌ساز‌ کننده اینگونه محتوایی به مکان تمرکز بر نیاز مخاطب اینترنتی یا این که به عبارتی سرچ اینتنت، سعی بر متقاعد کردن هوش تصنعی و مصنوعی و ربات‌ های گوگل دارااست.
 
مثال اینگونه محتوایی در حاصل سرچ گوگل زیاد میباشد و شاید شما هم اینگونه تجارب‌ ای را داشته باشید. برای مثالً شاید شخصی درپی «محافظت گیاه بامبو» باشد و اینگونه عبارتی را سرچ نماید. ولی نتیجه ها ظواهر گردیده در برگه گوگل، بیشتر درباره خواص و معرفی گیاه بامبو می‌باشند؛ که نمی‌تواند امداد حالی برای رفع نیاز این شخص باشد.
 
زیرا این شخص از مرحله خرید گیاه بامبو پیشین و اینک قصد محافظت آن را داراست. البته این وبسایت‌ ها تلاش دارا‌هستند تا با به کارگیری از ترفند‌ های متعدد، استفاده کننده را به سمت خویش بکشانند. این محتوا به درد استفاده کننده نمی‌ خورد و سبب می شود تا تشنه و نا آرزو از یافتن پاسخ پرسش خویش، برای مدام ورقه تارنما را ببندد.
 
پس به مکان پرداختن به موردها لبه‌ ای، می بایست کلید کلمه و واژه‌ ها را به صحت شناسایی کرده و مشخص و معلوم فرمایید که یوزرها شما در پی چه چیزی می‌باشند؟ آنها چه جستجویی اجرا می‌ دهند و به چه شکل می‌ قدرت محتوای دیدنی برای اینگونه کاربری نوشت؟ پس با حدس اینگونه سؤالاتی، نیاز مخاطب را در حیث گرفته و کوشش نمایید تا محتوایی بی نقص، جامع و متناسب با نیاز وی در اختیارش قرار دهید.
 
۲- قسمت «درباره مولف» را به انتهای مطالب خویش اضافه فرمایید
می بایست برای گوگل معین فرمائید که تالیف کننده هر محتوایی که می باشد؟ پس در کنار اسم تالیف کننده، داده ها دیگری مانند بیوگرافی، تصویر و توضیح مختصری از تخصص مولف را در انتهای مقاله بنویسید. حتی می‌ قدرت این قسمت را به پروفایل مولف در دیگر کانال‌ های اجتماعی لینک و پیوند اعطا کرد.
 
۳- استخدام نویسندگان باتجربه آنلاین برای بهبود الگوریتم گوگل E-A-T
تفاوت فی مابین یک شخص معمولی که چند مقاله را خوانده و ساخت و ساز محتوا می‌نماید با پزشکی دارای تخصص، در سوابق آنلاین این دو نفر میباشد. زیرا پژوهش ها و کاوش‌ های پزشک معالج در وب، مربوط به تخصص و شغل وی میباشد و تفاوت چشمگیری دربین محتوای اینگونه فردی با یک شخص معمولی وجود داراست.
البته گوگل برای تشخیص تخصص شخص مولف، از سابقه آنلاین وی در وب سایت‌ های دارای اعتبار به کار گیری می‌نماید. یعنی مطابق صفحه ها پروفایل تالیف کننده در وبسایت آموزش سئو در مشهد و کانال‌ های اجتماعی، رزومه و رزومه کاری و کار‌ های آنلاین وی میباشد که گوگل درباره تخصص اشخاص تصمیم‌ گیری می‌نماید. استعمال از نویسندگان دارای تخصص قادر است در seo وبسایت شما با الگوریتم گوگل E-A-T مفید باشد.
روز آپدیت بر تعداد بیزنس‌های آنلاین و منطقههای کسب درآمد از وب افزوده می‌ گردد. بین اشخاصی می‌باشند که از این شاخه به آن شاخه پریده و حوزه عمل متمرکزی ندارند.
البته تجارب اثبات کرده که کسانی چیره خواهند بود که سرویس ها و محتوای ساخت و ساز گردیده آن‌ ها، حول یک کلید واژه و کلمه خاص باشد. زیرا این اشخاص با پیش بینی اصول نیچ مارکتینگ، می‌ توانند سهم کوچکی از بازار را گرفته و به منزلت و درجه مارک‌های بلندمرتبه بازار برسند.
یعنی تخصصی شغل کردن شما، سبب رضایت گوگل می‌گردد. پس به مکان داشتن یک دکان تبارک که هر چیزی را کیفیت عالی ذیل می‌ فروشد، می‌قدرت یک جنس خاص مانند اتوماتیک را با روشی متعدد و خدماتی عالی به مشتریان فروخت. سیاست کاری بسیار قابل قبولی که در غایت سبب رضایت مخاطب و گوگل میگردد. اعتنا داشته باشید که تمامی این مورد ها صرفا درحد یک ایده می‌باشند و برای پرورش در هر یک کدام از این طریق ها، بایستی مطالعات متعددی داشته باشید.

چند تکنیک ‌خطرناک سئو کلاه سیاه

تکرار بیش تر از حد واژه کلیدی (Keyword Stuffing)
keyword stuffing یا این که تکرار بیشتراز حد یک واژه کلیدی روشی آموزش سئو مشهد کهن برای استخراج منزلت عالی در گوگل میباشد. تکرار بیش تر از حد یک واژه و کلمه کلیدی خاص خیر صرفا به وبسایت شما برای دستیابی رده عالی کمکی نمی‌نماید بلکه این طرز فیض‌ای معکوس خواهد داشت.
(Cloaking) نهفته کردن متن
تکنیک مخفی کردن و یا این که Cloaking در معنای علامت دادن ورژن‌ای از محتوا به یوزرها تارنما و ورژن متفاوتی به موتورهای کاوش میباشد. عامل به کارگیری از این شیوه این میباشد که کلاهبرداران seo سیاه بتوانند یک محتوا را به ناحیههایی نامرتبط برای استحصال مرتبه وصل نمایند. برای مثال در طرز Cloaking از یک کاغذ متحرک به کار گیری می‌گردد تا قسمتی از داده ها به یوزرها اکران داده نشود البته برای گوگل در HTML نماد داده خواهد شد.
صفحه های درگاهی و یا این که (door way pages) از سایر تکنیک‌های کلاه سیاه میباشد که از یک واژه کلیدی تحت عنوان پیوند به کار گیری می‌نمایند، ولی بازدیدکنندگان را به صفحه های دیگری منتقل می‌نمایند.
ریدایرکت مخفیانه (Sneaky redirect)
در شیوه ریدایرکت مخفیانه یوزرها با کلیک بر روی یک URL به URL غیر مربوط به موضوعی که کاوش کردند جابجایی پیدا می‌نمایند. seo کلاه سیاه با این تکنیک نتیجه ها کاوش در گوگل را ویرایش کرده تا پیوند سازی بیشتری صورت پذیرد و به مرتبه‌های بالاتری رسد. فقط هنگامی ریدایرکت و تغییر و تحول مسیر url ها قابل قبول میباشند که با اهدافی مانند آگهی از تغییرات دامنه یا این که یکی از کردن دو محتوا به کار گیری شوند.
محتوای بی چگونگی
محتوای بی چگونگی و اسکن گردیده هیچ ارزشی برای موتورهای کاوش گر نخواهد داشت. اگرچه در سال‌های قبلی موتورهای جستجو گر در تشخیص محتوای نسخه برداری خیلی ظریف نبودند، البته در سال ۲۰۱۱ آپ تو دیت گوگل پاندا این خلل را برطرف نمود. در به عبارتی سال‌ها بخش اعظمی از وبسایت‌ها به جهت وجود محتوای نسخه برداری گردیده و بی چگونگی ضربه خوردند.
پیوند‌های مبلغی
موتورهای جستجوی گوگل به طور کاملً با دادوستد پیوند‌های مبلغی مخالف میباشند و در سایت گوگل به‌این مورد تماماً اشاره گردیده است. “هر لینکی که برای سکو بندی یک وبسایت در ورقه حاصل گوگل و یا این که ویرایش مرتبه کاغذ مصرف شده باشد، مقررات راهبرد‌های وبمستر گوگل را نقض می‌نماید.”
ولی لینک و پیوند سازی‌های شناخته گردیده غیر طبیعی به وسیله گوگل مشمول چه مواقعی می باشند؟
تبادل پیوند دربین دو وب سایت
قرار دادن پیوند در تارنما‌هایی که اطلاع رسانی بدون‌پول تکثیر میدهند.
به کارگیری از قابل انعطاف افزارهایی خودکار برای ساخت لینک و پیوند در وبسایت‌های دیگر
تکثیر بیشتراز حد رپورتاژ اطلاع رسانی و یا این که پست مهمان که بر روی لغت ها مشخصی پیوند سازی ساخت می شود.
مزرعه لینک و پیوند Link Farm
مزرعه لینک و پیوند از یک و یا این که یکسری وب سایت با غرض بک لینک و پیوند سازی ایجاد شده است. هرمورد از بک لینک و پیوند‌ها به تارنما‌هایی که می خواهند درجه بالاتری در گوگل داشته باشند تخصیص داده می گردد.
مزرعه‌های پیوند دارنده تعداد متعددی پیوند و محتواهای بی چگونگی می‌باشند. ولی این پیوند‌ها دارنده واژه و کلمه کلیدی‌هایی می باشند که وبسایت شما می خواهد با آن درجه بگیرد. از آنجایی که موتورهای کاوش گر این پیوند‌ها را به راحتی شناسایی می‌نمایند، عالی میباشد به هیچ عنوان به سراغ این لینک و پیوند‌ها نروید.
به کارگیری خطا از داده های ساختاریافته (structured data)
داده‌های ساختار یافته و یا این که structured data دربرگیرنده اطلاعاتی می باشند که سبب عالی چشم شدن نشانی اینترنتی و یا این که یک تارنما می شود. برای ادراک خوب این زمینه می‌اقتدار ذکر کرد: ممکن میباشد فردی به وبسایت خویش پنج ستاره امتیاز دهد تا در (SERP) به حاصل بهتری رسد. با اعمال این عمل قابلیت شناسایی بوسیله گوگل وجود دارااست که می بایست در انتظار اثار آن باشید.
هرزنامه در نصیب کامنت سایت
این نحوه در بهینه سازی سیاه مشمول قرار دادن لینک به سایت شما در بخش نظرها وب لاگ میباشد. فعلا از این طرز کمتر به کار گیری می گردد به دلیل آن که موتورهای کاوش آموزش سئو در مشهد الگوریتم خویش را بروزرسانی کرده‌اند تا پیوندهای جان دار در نظرها وب لاگ کاهش پیدا نماید. به همین انگیزه اکثری از وب لاگ‌های دارای اعتبار پیوند‌ها در بخش ایده ها وب لاگ به طور پیشفرض nofollow می‌نمایند. همینطور بدین نکته اعتنا داشته باشید در‌حالتی که به یوزرها اذن تصویب ایده ها را می‌دهید، به وسیله ربات‌ها و یا این که اشخاص هرزنامه‌ای ارسال نشود.

چطور یک عنوان خوب برای سئو بنویسیم؟

یک تیتر دیدنی و استاندارد میتواند به صورت بی واسطه روی نرخ تبدیل وبسایت آموزش سئو مشهد شما اثر بگذارد، پس بسیار دارای اهمیت میباشد که با طاقت و طاقت تیتر شیت را تعیین کنیم. برای تعیین تیتر ورقه می بایست یک‌سری نکته مهم را رعایت نمایید که‌این نکات به همدم تفصیل عملی آن را برای شما آورده‌ایم.
تعداد حروف مجاز 
سفارش موکد این میباشد که فی مابین 50 تا 70 کاراکتر برای تگ تایتل تعیین نمایید. درصورتی که تایتل خیلی زمان بر باشد ممکن میباشد در سرچ بدون نقص اکران داده نشود، تایتل خیلی کوتاه نیز به صورت ظریف به محتوای شما اشاره نخواهد کرد و بعید میباشد بتواند یوزرها اینترنت را متقاعد نماید.
تگ تایتل منحصر به فرد و بیان کننده
کوشش فرمایید از عناوینی که به ذهن کلیه می رسد دوری کنید با این وجود داده ها غیر قابل فهم و بی‌رابطه را در تگ تایتل ننویسید. بدیهی و مصرح پیام خویش را برسانید و مطمئن باشید شفافیت و صداقت فیض مثبت به‌دنبال خواهد داشت. یک ایده دیدنی این میباشد که از اعداد استعمال فرمایید، این دستور سبب ساز می شود تا مخاطب یک مشاهده کرد کلی به محتوای شما پیدا نماید و فرصت تقریبی که صرف مشاهده یا این که بازرسی محتوای شما می‌نماید را خودش تقریب بزند. از جملهً می توانید یک ویدیوی یادگرفتن کیک پزی تنظیم فرمائید و برای تگ تیتر از "5 نکته حائض اهمیت در شیرینی‌پزی" به کار گیری نمایید.
لغت ها کلیدی در تگ تایتل
لغت ها کلیدی استخراج‌وکار خویش را میشناسید؟ کارایی فرمایید به طوری از این عبارات در تیتر ورقه سود ببرید. از جملهً در صورتی‌که حصول‌وکاری در حوزه اثاثیه التحریر دارید اشکار میباشد که قلم، تمیز‌کن، تراش و... لغت ها الویت فراتر شما می‌باشند اما به کارگیری از کلماتی مثل علم‌آموز، مکتب، مهر، کلاس و ... نیز بسیار اثرگذار خواهد بود و اثر تگ تایتل در seo آن تماماً محسوس میباشد. این مجموعه از لغات الویت کمتری نسبت به گروه نخستین دارا‌هستند البته هنگامی مالامال عنایت میشوند که شیت‌ای دارید که قادر است عنوانی از این مجموعه بگیرد، پس تفکر نکنید. توجه فرمائید که در حالتی که از کلیه لغت ها کلیدی در تیتر به کار گیری نمایید یک اخلاق غیرعادی تلقی می شود و اثر منفی روی بهینه سازی داراست. پس متناسب با محتوای ایجاد گردیده تیتر بنویسید و کارایی نکنید همگی لغات کلیدی را در تیتر بیاورید.
مارک شما در تیتر برگه
صحت دارد که مارک شما بایستی در ذهن کاربر طنین‌انداز گردد ولی در استعمال از اسم مارک بسیار محتاط شغل نمایید به دلیل آنکه مفهومی وجود دارااست به اسم همنوع‌خواری یا این که کنیبالیزیشن که طبق آن صفحه های متعدد وبسایت شما که محتوا یکسان یا این که بسیار شبیه دارا هستند با هم رقابت خواهند کرد و به نوعی یکدیگر را تضعیف خواهند کرد. وقتی که شما دائماً از اسم مارک به کار گیری فرمائید تشخیص این که کدام ورقه از وب سایت شما الویت بالاتری داراست و کدام برگه تنهاً به قصد شناخت با مارک نامگذاری گردیده‌است برای ربات‌ها ممکن نخواهد بود. از تگ تایتل تکراری نیز غیروابستهً خودداری کنید چرا‌که در سرچ کنسول نیز تحت عنوان اخطار به شما اکران داده می گردد.
 
تیتر مربوط به محتوا
متاسفانه برخی تصور می‌نمایند که جذابیت تگ تیتر از مرتبط بودن آن بیشتر عنایت داراست، از این رو همت می‌نمایند تا با عنا وین گول‌زننده کاربر را جذب نمایند. اعتنا فرمایید که ممکن میباشد در مرحله نخستین یوزرها به باعث تگ تایتل جالب وارد وب سایت شما شوند ولی هنگامی که محتوای مرتبط را نیابند فورا تارنما شما‌را سوراخ خواهند کرد و نرخ پریدن شما ارتقا خواهد یافت که یک نکته منفی از منظر بهینه سازی به حساب میآید. از طرفی مارک شما نیز غیرقابل متکی بودن جلوه می‌نماید. راه‌حل این میباشد که متناسب با محتوای خویش تیتر شیت بنویسید و تیتری ننویسید که محتوای آن را ساخت‌و‌ساز و منشر نکرده‌اید.
تیتر دیدنی و کلیک خور
از تکنیک‌های نسخه برداری رایتینگ استعمال فرمایید و سعی نمائید شم کنجکاوی استفاده کننده را برانگیزید. صراحت دارد که تیتر شما بایستی صادقانه و روشن باشد ولی بعضی وقت ها یه خرده پیچیدگی به جذابیت آن خواهد خاطر نشان نمود. از جمله در صورتی‌که به مکان عنوان "سردار امتحان مهاجم اهل ایران پیروز به گلزنی شد" از عنوان "درخشش لژیونر اهل ایران همچنان ادامه داراست" به کارگیری کنیم شم کنجکاوی استفاده کننده را برانگیخته خوا‌هیم کرد، دراین‌صورت اشخاص رغبت دارا‌هستند بدانند که لژیونر اهل ایران چه کسی است؟ چه درخششی در کجا داشته میباشد؟ اعتنا نمائید که تیتر دیدنی و کلیک خور به هیچ‌وجه نباید بر خلاف حقیقت و منکر قیمت‌های اخلاقی باشد.
درصورتی که میخواهید بدانید که در حوزه بهینه سازی طرز درست ساخت محتوا چیست توصیه می‌کنیم که نوشته‌علمی جت بهینه سازی را در‌این خصوص از دست ندهید.
توده بندی در مورد تگ تایتل
برای گردآوری‌بندی می‌قدرت اظهار‌کرد که تیتر متا مسئله بسیار مهمی میباشد آموزش سئو در مشهد که روی بازدید وبسایت شما و نرخ تبدیل آن نقش داراست. تگ تایتل و اثر تایتل در بهینه سازی بر کسی پوشیده وجود ندارد و امروزه سئوکاران حرفه ای به امداد اسکن رایتینگ و ابتکار همت می‌نمایند تیتر شیت را مرتبط و جالب گزینش نمایند. با این شغل در واقع یا این که یک تیر دو علامت زده‌اند هم مجموعه‌بندی محتوایی بهتری اجرا داده‌اند، هم یک روءیت کرد کلی به کاربر داده‌اند که زمینه مشاجره چیست و آیا برای استفاده کننده اثرگذار خواهد بود یا این که نه! پس محتوای دیدنی و کاربردی نیاز تحت عنوان ماهر و کلیک خور داراست در غیر این شکل نرخ تبدیل پایینی خواهد گرفت و شانس وایرال شدن آن به شدت کاهش خواهد یافت. با حوصله و صبر تگ تیتر و دیسکریپشن را مالامال نمایید و مطمئن باشید آیتم دقت گوگل و یوزرها قرار خواهید گرفت. ولی دقت داشته باشید که seo بیش تر از حد تگ تایتل می‌تواند شما‌را به درد راز بیندازد. برای خودداری از استعمال بیش تر از حد از لغات کلیدی در تگ تایتل که گوگل به آن حساس میباشد از لغت ها هم معنی به کار گیری فرمایید.
 

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل برای چیست؟

الگوریتم مرغ مگس‌خوار
الگوریتم مرغ مگس‌خوار در سپتامبر یال 2013 ارائه شد. گوگل از این الگوریتم به‌تیتر گران قدر‌ترین تغییر و تحول در الگوریتم خویش از سال 2001 حافظه کرد که بخش اعظمی آموزش سئو در مشهد از نیروی کار گوگل، آن را یک دستکاری کلی از هسته الگوریتم اینترنت‌وب سایت تعریف‌و‌تمجید می‌نمایند. یکی جذابیت‌های این الگوریتم، تعیین داهیانه اسم آن میباشد که مانند یک مرغ مگس‌خوار، صفحه های هرزی که فی مابین نتیجه ها کاربردی، مانند مگس ساخت‌و‌ساز مزاحمت می‌نمایند را غربال کرده و از ورود آن خودداری می‌کند.
مت کاتس (Matt Cutts)، مهندس قدیمی اپ گوگل، الگوریتم مرغ مگس‌خوار را نوعی دستکاری کلی از هسته الگوریتم گوگل تمجید کرد که‌این بدین مفهوم وجود ندارد که یک الگوریتمجدید باشد، بلکه یک ویرایش کلیست برای جاری ساختن دادن خوب وظایف به وسیله ربات‌های گوگل!
وی اعلام کرد:
مقصود این الگوریتم، برای عالی کار کردن و تطبیق خوب کلمه ها کلیدی با سرچ یوزرها پیاده سازی گردیده است. مخصوصا برای عباراتی که وقت گیر‌خیس می باشند و باکلمات بیشتری سرچ میشود که گاهی لزوما آن لغت ها عنایت چندانی ندارد.
به دنبال به معنا عمیق این الگوریتم و کیفیت فعالیت آن میپردازیم.
مرغ مگس‌خوار چه‌گونه در گوگل فعالیت‌ می‌نماید؟
این الگوریتم در واقع یک طرز‌ی هوشمند جهت کاوش به وسیله یوزرها‌ میباشد که بوسیله‌ی آن نتیجه ها ظریف‌خیس و مطلوب‌تری را در هر کاوش اکران‌ می دهد. الگوریتم مرغ مگس‌خوار از رابطه معنایی و مفهومی برای کاوش به کار گیری‌ می‌نماید به همین ادله میباشد که نتیجه ها جستجوها ظریف‌خیس و مطلوب‌خیس‌ می گردد. از مراحل شغل این الگوریتم، می‌قدرت به موردها ذیل اشاره نمود:
– ساخت‌و‌ساز رابطه مفهومی و معنایی کلمه ها
قصد داریم برای توضیح عالی این مقاله، یک نمونه بزنیم تا عالی متوجه این زمینه گردید. شما قد یک بازیکن فوتبال مثل کریستیانو رونالدو را سرچ‌ میکنید. در به عبارتی برگه‌ی اولیه، خلال قد این بازیکن بخشی از بیوگرافی وی، کار‌های وی و … را به شما اکران‌ می دهد که در واقع خلال جواب بی واسطه شما، جواب‌های بزرگ‌تری را نیز سوال شما داده شد‌ه‌است.
– شناسایی لغت ها اساسی
این الگوریتم جامع با تجزیه و تحلیلی که بر روی سرچ ایفا‌ میدهد عبارات معدود‌مداقه در یک کاوش را شناسایی‌ می‌نماید و نتیجه ها عالی و اثرگذار‌تری را به مخاطبان ارائه‌ می‌نماید؛ یعنی هنگامی می‌خواهیم قد بازیکن فوتبال را سرچ کنیم نیازی وجود ندارد بنویسیم «قد کریستیانو رونالدو چندین متر یا این که اینچ میباشد؟» و صرفا با سرچ دو واژه‌ای «قد کریستیانو رونالدو» همگی‌ی داده ها در گوگل اکران داده‌ می‌گردد.
– بررسی خوی یوزرها
مرغ مگس‌خوار به معنی و چگونگی محتوایی که ساخت و ساز گردیده و گزینه‌دقت یوزرها میباشد اعتنا ویژه‌ای دارااست. یعنی میزانی که یک استفاده کننده بر روی وبسایت وقت‌ می گذارد و در تارنما گردش‌ می‌نماید را نظارت و شناسایی‌ می‌نماید و این‌سیرتکامل وبسایت ،در ترتیب صفحه ها گوگل قرار‌ میگیرد.
مثالی دیگر برای یادگیری خوب
مثلا، عباراتی که با کلمه و واژه «به چه شکل» سرچ می گردد را درنظر بگیریم به عنوان مثال «چه گونه لاستیک ماشین را بده بستان کنیم؟». در بالا، ممکن بود به‌استدلال وجود کلماتی مانند به چه شکل و فعل کنیم، ممکن بود گوگل کل عباراتی که‌این دو واژه و کلمه در آن قرار دارا هستند را هم اکران دهد؛ هرچند که به بده بستان لاستیک مجاورت هم نبودند. البته با تمجید عبارات و کیفیت درک آنان بوسیله گوگل، نتیجه ها بسیار ظریف‌خیس و صحیح‌خیس اکران داده می گردد. چون گوگل دیگر میداند کدام لغت ها را کاوش و کدام لغات را نادیده بگیرد و خواسته کلمه ها را متوجه گردد.
الگوریتم مرغ مگس‌خوار بر روی بهینه سازی چه آثاری دارااست؟
الگوریتم مرغ مگس‌خوار گوگل بر روی جستجوی گوگل اثرات متعددی داراست و ساخت‌و‌ساز محتوا بایستی با درنظر به دست آوردن بعضی از نکات ساخت خواهد شد تا در جستجوها باصرفه‌خیس اکران داده خواهد شد. در اینجا به طور معمولی این نکات را به شما معرفی کرده ایم.
1- به کارگیری متناسب از عبارات کلیدی در متن
این به این معناست که لغت ها کلیدی جان دار در محتوا را مکررا و چندباره در متن ها به کارگیری نکنیم و به مکان آن از لغت ها هم معنی و توضیح لغات استعمال کنیم. چون در غیر این‌شکل به وسیله الگوریتم مرغ مگس‌خوار متن تحت عنوان محتوای معدود‌قیمت شناسایی‌ می گردد و سبب ساز‌ می‌گردد وبسایت ما نزول نماید. اما بایستی به چگالی تکرار کلمه ها کلیدی در متنمان اعتنا کنیم که می‌اقتدار درباره آن در نوشته ی علمی آن-پیج بهینه سازی (On-page سئو) داده ها استحصال کرد.
2- با صرفه‌سازی انکرتکست‌ها
انکرتکست‌ها به‌سیرتکامل‌ای گزینش خواهد شد که با مورد آموزش سئو مشهد محتوا و همینطور عبارات کلیدی مرتبط باشد و همت نمایید از لغات کلیدی و لینک و پیوند‌های مرتبط (چه فرنگی و چه داخلی) به کارگیری نمائید.
3- گزینش محتواهای مطلوب و نو
تلاش نمایید از محتواهایی به کار گیری فرمائید که خیر خیلی زمان بر و خیر خیلی کوتاه باشد تا کاربر و خواننده با رغبت بیشتری برای تحقیق وقت بگذارند و با زمینه آیتم‌حیث هم‌خوانی داشته باشد. همینطور بایستی محتوای ساخت‌گردیده جدید باشد و از اسکن کردن محتوای بقیه افراد خودداری کنید. قادر است محتوا را ترجمه و منتشر کرد که از بها بالایی برخوردار‌است البته در شرایطی‌که مقاله یا این که محتوایی منتشر کنیم که پیش از آن هیچ محتوایی مو جود نبوده، نسبت به چگونگی محتوا، می‌قدرت رویش آن را ضمانت کرد.
4- به کار گیری از کلمه ها کلیدی وقت گیر (Long-tail keywords)
با نشر الگریتم مرغ مگس‌خوار، استعمال از عبارات کلیدی زمانبر (Long-tail Keywords) از اثر و عنایت خاصی منتفع شد. استعمال از آن در سئوی داخلی اکثری تاثیرگذار میباشد و معمولا برای رویش اول seo به کار گیری میگردد.

الگوریتم موبایل گدون

 الگوریتم Mobilegeddon

گوگل با مقصود تحمیل اینترنت مسترها به ساخت سایت های برخورد گرا که مطلوب اکران در گونه های صفحه های اکران آموزش سئو در مشهد به خصوص موبایلها بودند سال 2015 الگوریتم Mobilegeddon را رونمایی کرد.
الگوریتم Mobilegeddon جزء او‌لین الگوریتم هایی میباشد که گوگل برای درجه بندی ورژن موبایلی تارنما ها عرضه کرد. این الگوریتم با مقصود مرتبه بندی ورژن موبایلی وب سایت ها ارائه شد. بعداز این الگوریتم ,گوگل ورژن های زیادی از الگوریتم های موبایلی را منتشر کرد.
شناخت با الگوریتم Mobilegeddon
سال 2015 گوگل با دقت به آجل پیش رو و با مقصود زور یوزرها به پیاده سازی ورژن موبایلی وب سایت ها از الگوریتم Mobilegeddon رونمایی کرد. طبق آمارها در سال 2015  اکثر زمان ها جستجوها با لپ تاپ و کامپیوتر اعمال میشد. گوگل دو ماه پیش از انجام این الگوریتم به صاحبان وب سایت ها آگهی کرد تا وبسایت های خویش را مهیا نمایند. در لهجه انگلیسی پسوند گدون نشان یک واقعه بلندمرتبه میباشد. گوگل با گزینش این نام وقوع یک تغییر‌و تحول گرانقدر در مورد تلفن همراه ها را پیش گویی کرد.
انتظار می‌رفت سطح اثر این الگوریتم بیشتر از الگوریتم پنگوئن و الگوریتم پاندا باشد. اما حاصل آرم بخشید الگوریتم Mobilegeddon بعد از اجرا ، تاثیرات شدیدی در سئوی وبسایت ها نداشت. انگیزه این قضیه شایستگی قبل اینترنت مسترها از موقعیت و عدم جریمه و عکس العمل دور از شوخی گوگل با تارنما ها بود. غرض مهم گوگل فرهنگ وتمدن‌سازی بود.
نحوه سازش تارنما با الگوریتم Mobilegeddon
ساخت وب سایت جهت سازش با الگوریتم Mobilegeddon بایستی مطلقا ریسپانسیو یا این که برخورد گرا باشد. در ساخت سایت نباید از ابزارهایی مثل مکان نما مصرف شود. متون می بایست فارغ از غلو خوانایی بدون نقص داشته باشند. لینک و پیوند های جانور در کاغذ می بایست به راحتی در دسترس باشند. ربات های خزنده بایستی به فایلهای CSS و JS دسترسی بی نقص داشته باشند. گوگل جهت راحتی یوزرها سایتی به اسم Mobile Friendly Test  پیاده سازی نموده است که با قرار دادن نشانی وبسایت در آن می‌اقتدار از حیث سازش وبسایت با تلفن همراه آن را آزمایش کرد. ایرادات احتمالی وب سایت به مخاطب اعلام می شود تا آنها‌را رفع نماید. بعضا اشخاص فرصت طراحی وب صرفا به پیاده سازی ورژن موبایلی بسنده می‌نمایند و ورژن عکس العمل گرای آن را پیاده سازی نمیکنند که‌این شغل مشکلاتی به‌دنبال دارااست.
معنی گوشی فرندلی
مقصود استعمال از الگوریتم Mobilegeddon زور اینترنت مسترها به طراحی وب های گوشی فرندلی بود. تارنما هایی که هنگام اکران در تلفن همراه اسکرول افقی نخورند. تارنما هایی که اکران موبایلی خیر دارا هستند درین الگوریتم جايگاه بالاتری استحصال می‌نمایند. وب سایت های گوشی فرندنلی بسته به نوع دستگاه استفاده کننده، اندازه کاغذ اکران، محل المان‌ها و سایز آنان را تغییر‌و تحول می‌دهند. در وبسایت های غیر عکس العمل گرا در مجموع شرایط ها چه روی تلفن همراه چه روی لپ تاپ تارنما یک پیاده سازی اثبات دارااست. به این ترتیب فعالیت برای استفاده کننده دشوار می‌گردد.
تاثیرات الگوریتم Mobilegeddon
گوگل اولِ ظهور الگوریتم تلفن همراه گدون اعلام‌کرد که جايگاه بندی صرفا بر روی حاصل موبایلی تاثیر میگذارد. همگی گویش های گوناگون که در کاوش به فعالیت میروند ذیل تأثیر این الگوریتم قرار میگیرند. همینطور الگوریتم روی صفحه ها ایفا میگردد خیر تک تک وبسایت. به گذر زمان مجال اثبات شد این الگوریتم ضمن حاصل موبایلی بر روی نتیجه ها دسکتاپی نیز تاثیرگذار میباشد. بقیه الگوریتم ها اولیه روی یک لهجه آزمایش میگردند  و زمانی به سود برسند روی سایر گویش ها اجرا می گردند ولی این الگوریتم یک باره همگی گویش ها را ذیل اثر قرار بخشید. آموزش سئو مشهد وب سایت های فارسی لهجه به انگیزه رقابتی نبودن محیط کمتر روی تلفن همراه فرندلی بودن شغل کرده اند. البته به صورت کلی الگوریتم روی وبسایت های فارسی ‌لهجه نیز از به عبارتی آغاز ایفا گردیده است.
گوگل جهت فرهنگ وتمدن سازی بیشتر و ترغیب اینترنت مسترها به تلفن همراه فرندلی کردن تارنما ها مرتبه بندی را بر پایه ی صفحه های تهیه و تنظیم نموده است. به این ترتیب هر کاغذ درجه بندی میشود و آحاد تارنما یک باره تحت پرسش نمی‌رود. این فعالیت سبب می شود اینترنت مسترها اهتمام ورزند صفحه ها غیر ریسپانسیو خویش را به گذر زمان مجال اصلاح نمایند.
مثال مشکلات گوگل از وب سایت ها
گوگل از تارنما ها در موضوع تلفن همراه فرندلی بودن و سکو بندی از لحاظ الگوریتم Mobilegeddon اشکالات مشابهی میگیرد. از جمله در صورتی‌که تگ View port تهیه و تنظیم نباشد گوگل نادرست می‌گیرد. همینطور در حالتی‌که که نوشته ها در ورژن موبایلی خرد باشند یا این که لینک و پیوند ها خیلی به هم مجاورت باشند گوگل نادرست میگیرد. محتوای یک وبسایت نباید از پهنا برگه تلفن همراه بیشتر باشد و شیت اسکرول بخورد.
نحوه برخورد گرا کردن تارنما
برای تبدیل وبسایت به برخورد گرا شایسته ترین شغل به کارگیری از کتابخانه های فراهم ریسپانسیو میباشد. یکی شایسته ترین کتابخانه های برخورد گرا فرانت اند بوت استرپ میباشد. در بوت استرپ خیلی شل می‌اقتدار سایزهای گوناگون برگه اکران را تعریف‌و‌تمجید کرد. می‌قدرت المان ها را حذف یا این که تغییر و تحول سایز اعطا کرد. کتابخانه های مهیا در دو ورژن دسکتاپ فرست و گوشی فرست پیاده سازی‌ گردیده‌اند. کتابخانه‌های دسکتاپ فرست با اضافه کردن کدها مطلوب اکران در ورژن موبایلی می شوند. بدین ترتیب زیرا اساس شغل آن‌ها برای دسکتاپ میباشد به آن ها دسکتاپ فرست میگویند. در سبک تلفن همراه فرست تارنما از آغاز منحصر به فرد اکران موبایلی پیاده سازی می‌گردد. با اضافه کردن کدهایی ، وبسایت مطلوب اکران در دسکتاپ و بقیه صفحه های اکران دیگر می گردد.
دیدنی میباشد بدانید برخی تارنما های غیر ریسپانسیو  جهت سازش با الگوریتم Mobilegeddon دست به اختراع جالبی زدند. آن ها یک ورژن وبسایت تازه اختصاصی اکران در تلفن همراه پیاده سازی کردند. بعد آن را به پایین دامنه خویش تارنما اساسی افزودند. هنگامی کاربری با گوشی وارد وبسایت می‌شود گوگل از پایین دامنه ها ورژن موبایلی را برای وی اکران میدهد. تارنما مشهوری مثل فیسبوک از این طرز استعمال نموده است. این نحوه دو ایراد داراست. نخستین نیاز به شخص کارشناس جهت اپ نویسی دوباره، همینطور احتمال بروز محتوای تکراری و عدم هماهنگی در میان ورژن موبایلی و ورژن مهم وجود دارااست. براین اساس می بایست این اشکالات را برای افت مرتبه seo در لحاظ گرفت.

نرخ تبدیل چیست؟

 در تعریف‌و‌تمجید اینکه نرخ تبدیل چیست؟ می‌توانیم بگوییم خواسته از نرخ تبدیل به عبارتی نرخ تبدیل فروش میباشد که به آن Conversion Rate Optimization یا این که cro نیز گفته می‌گردد آموزش سئو در مشهد هانطور که میدانید این روز ها اشخاص بسیار متعددی به سمت دستیابی و شغل های اینترنتی روی آورده اند و می قدرت این مورد را یک انقلاب گران قدر در دنیای تجارت به اکانت آورد که عامه مردم جامعه مخصوصا جوانان دستیابی و شغل های اینترنتی را به استخراج و شغل های سنتی ترجیح می‌دهند و ادله این همگی عشق به اینگونه استحصال و کارهایی این میباشد که توسعه و گسترش چشمگیری در مورد پیوندها و دنیای کانال در یک سری سال اخیر داشته میباشد.

بی شک تک تک صاحبین مشاغل خلال اینکه به بُعد معنوی فعالیت خویش التفات میدهند واحد سنجش نگهبانی مشتریان و سرویس ها بعد از فروش نیز برای آنان حائز اهمیت بالایی میباشد و در واقع فایده دنیوی شغل هم برایشان اساسی میباشد. در همین راستا میباشد که نرخ تبدیل معنی پیدا می نماید و برای دستیابی و امور التفات ویژه ای داراست. چون آن‌ها می‌توانند به یاری CRO مشتریان مقصود خویش را خوب شناخته و به آنان سرویس ها بهتری را ارائه دهند.
در تمجید کامل تر درباره نرخ تبدیل می اقتدار اظهار‌کرد: مراحل یا این که مراحلی که طی آن بازدیدکنندگان وب سایت دقیقا به عبارتی کاری را جاری ساختن می‌دهند که شما از آن‌ها می‌خواهید و در واقع به مشتریان مستمر شما تبدیل می گردند.
seo نرخ تبدیل
به عبارت معمولی خیس نرخ تبدیل درصد بازدیدکنندگان سایت و یا این که برگه فرود (لندینگ) شما میباشد که تبدیل می گردد (یعنی آنچه را که شما انتظار دارید، جاری ساختن میدهند). بسته به هدف ها تجاری شما، “تبدیل” نسبتاًً میتواند هر چیزی باشد، ولی در اینجا چندین نوع متداول تبدیل را آورده ایم:
 
خرید کردن
ارسال هیبت (مانند هیبت تماس با ما)
تماس با بیزنس شما
به کار گیری از چت آنلاین مو جود در وب سایت
نام نویسی در یک اشتراک (چه بصورت بدون پول و چه بصورت مبلغی)
نام نویسی در وبسایت
بارگیری چیزی (تست برنامه، کتاب الکترونیکی، نرم‌افزار گوشی و …)
به کارگیری از چیزی (خصوصیت نو / توسعه یافته در اپلیکیشن یا این که نرم افزار، به آسانی با استعمال از اپلیکیشن / اپلیکیشن شما در مقطع معینی)
افزایش سرویس ها آن‌ها
تعامل با تارنما شما به طریقی (فرصت حضور در تارنما، بازدیدهای مکرر، تعداد صفحه ها بازدید گردیده)
اقدامات تبدیل فراوان دیگری که اشخاص می‌توانند در وبسایت ایفا دهند وجود دارا‌هستند، البته این حس را بایستی برای شما ساخت و ساز نماید که “تبدیل” چیست. اساسا، تبدیل یک مبادرت قابل اندازه گیری میباشد که سبب ساز توسعه و گسترش و تکان یک مشتری بالقوه به سمت تبدیل شدن به مشتری پرداخت کننده، به طریقی اصلی، میشود.
طریق احتساب نرخ تبدیل
احتساب تبدیل بسیار سهل وآسان میباشد. مجموع کاری که شما بایستی اعمال دهید آموزش سئو مشهد این میباشد که تعداد تبدیلهایی که در یک بازه مشخص و معلوم اخذ نموده اید را بر
تعداد تک تک کسانی که از تارنما یا این که برگه فرود شما بازدید کرده اند تقسیم نمایید و آن را در 100٪ ضرب فرمائید.
نرخ تبدیل = (تبدیل / تعداد آحاد بازدید کنندگان) * 100٪
مثلا: در صورتی وبسایت شما در ماه پیشین 17،492 بازدید کننده و 2305 تبدیل داشته میباشد، نرخ تبدیل شما 13.18٪ میباشد. در واقع، درصورتی که شما ردیابی خویش را صحیح تهیه نمایید، بیشتر تبلیغات آنلاین (از جمله گوگل ادوردز ،Facebook Ads) و پلتفرم های تجزیه و ارزیابی (از جمله Google Analytics) می‌توانند نرخ تبدیل را صحیح در رابط کاربری خویش به شما نماد دهند.

 

رپورتاژ آگهی چیست؟ رپورتاژ به چه معناست؟

 رپورتاژ اطلاع رسانی (Reportage) به معنای تکثیر محتوایی تبلیغاتی ولی کاربردی در تارنما‌ها و رسانه‌ها با غرض آگهی، رفع نیاز یوزرها، معرفی مال یا این که سرویس ها و همینطور اخذ پیوند آموزش سئو مشهد همیشگی میباشد که منجر ارتقاء تدبیر از مارک و بهبود جايگاه‌های سایتتان می‌گردد. رپورتاژ اطلاع رسانی درواقع از لهجه فرانسوی گرفته گردیده و به معنای گزارش تبلیغاتی میباشد. این کلمه و واژه در گویش انگلیسی با تیتر (Advertorial) نیز شناخته می‌گردد.

درین محتوا شما بایستی خدماتی که برندتان ارائه میدهد را به شایسته ترین صورت پر رنگ نمائید تا در استفاده کننده حس نیاز برای اخذ این سرویس ها ساخت و ساز خواهد شد؛ با قراردادن لینک و پیوند در محتوای ریپورتاژ میتوانید یوزرها متعددی را به سمت وبسایت خویش روانه و از نگاه گوگل نیز به اعتبار بیشتری دست پیدا فرمایید. با یک نمونه استارت می کنیم: شما صاحب یک فروشگاه آنلاین می باشید که اخیرا فعالیتتان را در بستر اینترنت شروع کرده‌اید و قصد دارید تا در حوزه کاری خودتان به سکو‌های بلندتر گوگل برسید. به این خواسته رپورتاژ خبری خودتان را در یک وب سایت با اعتبار دامنه بالا منتشر میکنید.
گوگل از فاکتورهای مختلفی برای سکو‌بندی شیت حاصل (SERP) به کار گیری می‌نماید؛ یکی‌از این فاکتورها که عنایت متعددی دارااست اعتبار دامنه تارنما میباشد. درحال حاضر شما از یک وبسایت با اعتبار دامنه بالا پیوند گرفته‌اید. این پیوند به واسطه درج رپورتاژ شما در آن وبسایت اخذ گردیده است. این قضیه به گوگل می گوید که یک تارنما با اعتبار دامنه بالا شما‌را پذیرش کرده و به سایتتان پیوند داده میباشد؛ براین اساس از نگاه گوگل سایتتان یک کدام از فاکتورهای اساسی را دارااست و در سود اینترنت‌وبسایت شما به سکو‌های رفیعتر گوگل خواهد رسید.
نظم در نشر محتوا و اخذ لینک و پیوند‌های حاذق از رسانه‌های دارای اعتبار منجربه ارتقاء اعتبار دامنه وب سایت میشود. شایسته ترین طرز برای اخذ پیوند به طور طبیعی از تارنما‌های متفاوت خرید رپورتاژ اطلاع رسانی میباشد. بعداز اخذ لینک و پیوند از رسانه‌های گوناگون، گوگل به‌این سود می رسد که سایتتان در قضیه مدنظر قادر است مرجع مطمئنی باشد و به همین ادله درجه شما‌را در برگه حاصل بهبود میبخشد.
به‌طور کلی، خرید و نشر رپورتاژ اطلاع رسانی (Advertorial) برای دستیابی‌وکارها مزایایی فراوانی همانند ارتقاء دوراندیشی از مارک (Brand awareness)، ارتقا فروش و ارتقاء ترافیک برای اینترنت‌وب سایت غرض را داراست؛ علاوه‌بر‌این، نشر رپرتاژ در رسانه‌های دارای اعتبار سبب‌به بهبود سکو‌بندی تارنما پیشنهاد‌دهنده در نتیجه ها موتور‌های کاوش میگردد.
تاریخچه ریپورتاژ اطلاع رسانی
شروع به کار گیری از رپرتاژ اطلاع رسانی در سال 1700 میباشد. اولی اطلاع رسانی خبر نامه در سال 1704 در آمریکا منتشر شد. آن گاه در اوایل دهه 1800 بیلبوردها به‌وجود آمدند و برندها استارت به به کارگیری از آنان برای ذکر قیمت‌های پیشنهادی خویش کردند. سال‌های 1900 تا 2000 زمانه طلایی رپورتاژ بود. وقتی که پایانه‌های رادیویی و تلویزیونی وارد بازی شدند، تبلیغات چرخشی تماما تازه پیدا کرد و نخست قرن بیستم بیشتراز 30 درصد از جمعیت دنیا از آنان به کارگیری کردند.
تبلیغات رادیویی در سال 1922 فعال سازی شد که توفیق بزرگی داشت و به حصول‌وکارها این قابلیت و امکان را می‌بخشید تا پیشنهادات ویژه خویش را مستقیما به مصرف‌کنندگان منتقل نمایند. آن‌گاه تبلیغات رادیویی با تبلیغات تلویزیونی یار شد و او‌لین تبلیغات تلویزیونی در سال 1941 روی شغل آمدند.
کمپانی Bulova Watch او‌لین اطلاع رسانی تلویزیونی را پخش آموزش سئو در مشهد کرد که برهه زمانی مجال آن ده ثانیه بود و به وسیله 4000 نفر در نیویورک چشم شد. با وجود محبوبیت عظیم تلویزیون و رادیو، تبلیغ‌کنندگان همچنان از تبلیغات آفلاین در مجله‌ها و بیلبوردها استعمال می‌کردند. بعد وب آمد و طرق بیشتری برای اجرای استراتژی‌های تبلیغاتی ارائه بخشید. او‌لین تبلیغ آنلاین در سال 1994 ساخت شد؛ وقتی که تبلیغ‌کنندگان یک اطلاع رسانی بنری ساختند تا مشتریان را به صفحه ها فرود اینترنت‌وبسایت هدایت نمایند.
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 صفحه بعد