الگوریتم رنک برین چیست و با چه هدفی مهیا میباشد؟
گوگل تارنما ها را با دنبال کردن پیوند های داخلی و خارجی به وسیله ربات های خود (خزنده ها) بررسی می کند. هنگامی که این ربات ها به صفحه اصلی آموزش سئو مشهد یک وب سایت می رسند، شروع به پژوهش ورقه کرده و لینک و پیوند های موجود در آن را دنبال می کنند. با دنبال کردن این لینک و پیوند ها، گوگل قادر است آموزش سئو در مشهد رابطه فی مابین صفحه ها متفاوت، پست ها و سایر محتواها را بررسی کند. به این ترتیب گوگل متوجه می شود که کدام صفحه ها در وب سایت شما موضوعات مشابهی را پوشش میدهند. 2. افزایش بها صفحه ها گوگل خلال فهم رابطه فی مابین محتوا ها، قیمت و رنک را در میان آحاد لینک و پیوند های جان دار در یک کاغذ وب تقسیم میکند. اغلب کاغذ اصلی یک وب سایت بیشترین ارزش لینک را داراست زیرا این صفحه معمولا بیشترین بک لینک و بازدید را به خود اختصاص می دهد. این مقدار ارزش لینک و پیوند میان تمام پیوندهای موجود در برگه اصلی به اشتراک گذارده شود. به این ترتیب، جدیدترین پستهای سایت شما قیمت لینک بیشتری را دریافت میکنند، ولی چنانچه از صفحه مهم به آنها لینک داده خواهد شد، نه صرفا در ورقه دسته بندی. همچنین در صورتیکه پست های جدید از کاغذ اساسی به آنان پیوند داده شوند، گوگل سریعتر می تواند آنهارا پیدا کند. هرچه تعداد پیوند هایی که به یک کاغذ خاص می رسند بیشتر باشد، قیمت آن کاغذ بالاتر می رود و گوگل شیتای که پیوند های گرانبها زیادی را دریافت میکند، اصلیتر میداند و شانس ایندکس شدن آن برگه ارتقا می یابد. چه طور لینک و پیوند سازی داخلی اعمال دهیم,ساخت لینک و پیوند داخلی,پیوند داخلی در سئو آموزش پیوند سازی داخلی (فرایند + نکات باارزش) رسیدگی و بهبود پیوند سازی داخلی برای سئوی وب سایت شما بسیار مهم هست. با افزودن لینک و پیوندهای داخلی مناسب، می توانید مفاد تحت را محقق فرمائید: متصل و مرتبط کردن صفحه های به یکدیگر انتقال و افزایش ارزش صفحه های برای تدوین استراتژی بهینه سازی و تشکیل داد لینک داخلی، یکسری نکته وجود داراست که بایستی آنان در نظر بگیرید. اما اینکه دقیقاً چهطور این موردها را اجرا می دهید به سایت و اهداف شما بستگی دارد، ولی راهکارها و تکنیک های پایین قوانین کلی محسوب می شوند. 1- ساختار ایده آل سایت خود را تعیین فرمائید به صاحبان وب سایت ها سفارش میشود که تارنما خود را به صورت یک هرم تصور کنند. در بالای آن کاغذ مهم قراردارد، در ذیل آن بعضا مناطق یا مجموعه بندی ها وجود داراهستند، و در زیر تر، پست ها، مقالات و صفحات غیروابسته قرار میگیرند. معمولا هرچه صفحات در قسمت های زیر تر این هرم قرار بگیرند، تعداد لینک های ورودی آنها کمتر میشود. شما باید این ساختار را به خوبی اجرا فرمائید و منوی سایت باید به خوبی آن را منعکس کند و نمایش دهد. 2- مهمترین محتوای خود را انتخاب فرمایید می بایست تعیین فرمائید که مهمترین محتوا های شما کدامند. این مورد به موضوع و هسته تجارت شما بستگی دارااست. محتوا هایی که می خواهید افراد هنگام جستجوی موضوعات یا محصولاتی که شما در آن ها تخصص دارید مشاهده کنند، محتوا های مهم تارنما شما هستند. درحالتی که میخواهید به گوگل استحضار دهید که این صفحات، محتوا های ضروری و مهم شما هستند، باید پیوند های زیادی برای آن تشکیل داد فرمایید. نقاط متفاوت زیادی وجود داراهستند که از آنجا میتوانید به محتوای های مهم خود پیوند دهید اما فراموش نکنید که می بایست از محتوا های مهم نیز به صفحه ها و مقاله ها زیرمجموعه، لینک دهید. 3- ساخت لینک میان صفحه ها والد و فرزند مجددا ساختار هرمی تارنما را تصور کنید. در شرایطیکه صفحه های مجموعه بندی را به عنوان والد و صفحه های زیرمجموعه آن را صفحات فرزند در لحاظ بگیریم، صفحات والد می بایست به صفحات فرزند خود پیوند داخلی داشته باشند. علاوه بر آن صفحه ها فرزند باید به یکدیگر و همچنین صفحات والد خود لینک دهند. با توجه به ارتباط موضوعی میان این صفحات، وجود لینک های داخلی بین آنان به طور کامل منطقی میباشد. 4- افزودن لینک و پیوند داخلی به مقاله ها مرتبط طبقه بندی ها، مانند گروه ها و برچسب ها، به شما امداد می کنند تا سایت خود را سازماندهی فرمائید و به کاربران و گوگل کمک می کند تا متوجه شوند محتوای شما در مورد چیست. تشکیل داد لینک و پیوند داخلی برای طبقه بندی ای که پست به آن تعلق دارااست قادر است موثر باشد. افزودن لینک و پیوند به تیم و برچسبها به گوگل کمک میکند ساختار وب لاگ شما را بهتر فهم و شعور کرده و به بازدیدکنندگان یاری میکند وارفته تر به پست های مرتبط دسترسی داشته باشند. 5- ساخت پیوند داخلی برای پست های تازه آخرین مرحله از مراحل لینک سازی داخلی، ساخت و ساز لینک به دوستداشتنی ترین یا جدیدترین پست ها در وب سایت شما میباشد. ترجیحاً این بخش ها را در نوار کناری (سایدبار) قرار دهید تا در کلیه صفحات نمایش داده شوند. همان گونه که قیمت و رنک به وسیله پیوند ها به دوستداشتنی ترین و تازه ترین پست ها منتقل میشود، قیمت آنان افزایش مییابد. علاوه بر این، دسترسی بازدیدکنندگان به پستها آسان تر خواهد شد، که این آیتم سبب افزایش ترافیک میشود و ترافیک بیشتر علامت مثبتی برای گوگل و سئو سایت شما است. نکته بسیار اساسی: عالی میباشد برای تشکیل داد لینک و پیوند داخلی در پست ها و صفحات نو، اندکی شکیبایی فرمائید و بگذارید صفحه با واژه کلیدی مقصود خود، در نتایج به درجه و منزلت ایده آل برسد، آنگاه عمل لینک سازی داخلی را اجرا دهید. 6- به کارگیری از بهترین انکرتکست ها برای لینک سازی داخلی ممکن هست برای کلیه شما این سوال تولید شود که بهترین انکرتکست برای لینک سازی داخلی صفحات چیست. بهترین و استانداردترین انکرتکست برای لینک ایجاد کرد لینک داخلی، کلمه کلیدی اصلی برگه مقصد هست. مثلا: ما برای ساخت یک لینک داخلی درین محتوا به صفحه آموزش سئو فعلا از واژه و کلمه کلیدی اصلی صفحه مقصد یعنی آموزش seo استفاده کردیم. برخی از منابع آموزشی مانعی برای به کارگیری از دیگر کلمات کلیدی مرتبط با ورقه مقصد به عنوان انکرتکست نمی بینند، ولی تجارب به ما ثابت کرده است که بهترین آیتم، واژه کلیدی مهم صفحه مقصد است. 7- عدم استعمال از یک انکرتکست برای دو کاغذ مختلف این مورد در آموزش لینک و پیوند سازی داخلی بسیار اساسی می باشد. گوگل هنگامی که لینک و پیوند های داخلی را تحقیق می کند، در صورتیکه که با این آیتم روبرو گردد، سردرگم شده و متوجه نمی شود که کلمه و واژه کلیدی انتخابی برای انکرتکست، کلمه کلیدی مهم کدام ورقه هست.
الگوریتم شاهین مقصود اصلی گوگل از معرفی الگوریتم “شاهین” (Pigeon)، رفع خلل شناسایی آموزش سئو در مشهد اشتباه مکان های تکراری در گوگل مپ بود و قصد داشت تا همه دستیابیوکارها را در نقشه گوگل نمایش دهد. با معرفی الگوریتم شاهین، شعاع فیلترینگ گوگل در تشخیص استحصالوکارها در گوگل مپ کوچکتر شد و استحصالوکارهای مشابه و نزدیک به یکدیگر حاذق به ثبت مکان خود در آموزش سئو مشهد نقشه گوگل شدند بدون اینکه نگرانی از تداخل مکانی داشته باشند. با این فعلا، هنوز هم استحصالوکارهایی وجود داراهستند که از آدرس مشترک استفاده میکنند، مثلا فروشگاههایی که در یک پاساژ تجاری قرار دارند. چرا نام این الگوریتم شاهین است؟ از آنجا که هنوز ممکن می باشد بعضی از حصولوکارها با معرفی الگوریتم شاهین به مشکل عکس العمل کنند، اما بخش اعظمی از آنها از مزیتهای این الگوریتم منفعتمند شدهاند. بهعنوان مثال، پس از معرفی الگوریتم شاهین، رقبا دیگر نمیتوانند از نام آنان برای سوءاستفاده استفاده کنند و با نام مشابه در نزدیکی آن ها فعالیت کنند. الگوریتم موش کور بهینه سازی محلی تأثیر قابل توجهی بر رونق استحصال و کارهای کوچک و همچنین تجربه کاربران در دریافت نتایج بهتر از جستجوهای خود داشته می باشد. با ارائه seo محلی، گوگل توانسته میباشد نتایج جستجو را بر پایه ی وضعیت جغرافیایی کاربران نمایش دهد. برای مثال، در حالتی که یک کاربر در منطقه گیشا در تهران عبارت “کافههای نزدیک من” را جستجو کند، گوگل با تمرکز به موقعیت جغرافیایی استفاده کننده، کافههای نزدیکترین به او را در ناحیه گیشا معرفی میکند. این فعالیت باعث رضایت کاربران شده و همچنین به استحصال و کارهای کوچک که قدرت رقابت با وبوبسایتهای بزرگتر را در لغت ها کلیدی مرتبط با حوزه کاری خود نداشتند، امکان استفاده از مزیت seo محلی را میدهد و به رونق بیزنس آن ها کمک میکند. برای پیشرفت در عملکرد seo محلی برای کاربران، گوگل الگوریتمی به نام “موش کور” (Possum) را معرفی کرد که در سال ۲۰۱۶ آخرین بار بهروزرسانی شد. این الگوریتم منجر شد حاصل seo محلی برای کاربران دقیقتر از قبل باشد و تجربه بهتری را برای آنها ساخت کند. الگوریتم تطبیق عصبی گوگل به تازگی اعلام کرده است که از الگوریتم “تطبیق عصبی” برای بهبود شعور مفاهیم در جستجوها به کارگیری میکند. دنی سالیوان از گوگل اعلام کرده است که این الگوریتم برای نسبتاًً ۳۰ درصد از جستجوها به شغل گرفته میشود. گوگل جدیدا یک نوشتهیعلمی تحقیقاتی منتشر کرده است که با موفقیت قدرتمند به تطبیق پرس و جوهای جستجو با صفحات وب مرتبط تنها با استعمال از عبارات جستجوی کاربر و محتوای صفحات وب هست. این الگوریتم، ممکن هست در برخی مفاد بهطور مستقیم به کار گیری نشود یا بهعنوان یکیاز الگوریتمهای گوگل در کنار دیگر الگوریتمها بهکار گرفته خواهد شد. از جمله، این یک نمونه از طریق کارایی یک الگوریتم “تطبیق عصبی” هست. تمام این تلاشها به مراد بهبود عملکرد جستجو در گوگل و ارائه نتایج با جزییات بیشتر و بر اساس با نیازهای کاربران میباشد.
اشکال متفاوت گواهینامه های SSL و TLS ↑ سه نوع مهم گواهینامه SSL و TLS وجود داراست: گواهینامه آموزش سئو در مشهد های معتبر دامنه (DV): DV یا Domain Validated Certificates از ابتداییترین نوع گواهینامه SSL و TLS بوده و دسترسی و آموزش سئو مشهد خریداری گواهینامههای DV به طور معمول سریعتر است. گواهینامه های معتبر سازمانی (OV): OV یا Organization Validated Certificates اعتقادوباور بیشتری نسبت به گواهینامه های DV را ارائه میدهند اما دریافت گواهینامه نیز به سادگی DV نبوده و بیشتر طول میکشد زیرا CA باید نامونشان سازمان را تأیید کند. گواهینامه های اعتبار سنجی تمدید شده (EV): EV یا Extended Validation Certificates بالاترین سطح اطمینان را ارائه می دهند. آنها معمولا توسط سازمان ها یا مشاغل بلندمرتبه که اطلاعات حساس را رئیس می کنند استفاده می شوند. عنایت استفاده از گواهینامههای SSL و TLS ↑ به کار گیری از گواهینامههای SSL و TLS ضروری هستند زیرا به مراقبت امنیت اطلاعات شما به هنگام ارسال اطلاعات امداد میکنند. گواهینامههای SSL و TLS از فرآیندی به نام رمزگذاری امن برای محافظت از اطلاعات شما استفاده میکنند، زمانی که از یک وبسایت بازدید می کنید، مرورگر شما مطالعه می کند که آیا SSL و TLS سایت معتبر میباشد یا خیر. وارد کردن اطلاعات حساس در وبسایتهای دارای گواهینامه SSL و TLS معتبر ضروری است. این عمل به نگهداری از اطلاعات شما در هنگام انتقال اطلاعات کمک میکند. اما به کار گیری از گواهینامههای SSL و TLS برای همه تارنما ها ضروری نیست و صرفا برای هر وبتارنماهایی که اطلاعات حساس را توده یا انتقال می دهند توصیه میشود. تارنماهایی مانند مغازهها، رسانههای اجتماعی و هر سایتی که نیاز به ورود داشته باشد باید از گواهینامه SSL و TLS به کارگیری کنند. حالا که به اطلاعات بیشتری دراین خصوص دست پیدا کردید در پی نوشتهیعلمی تفاوت HTTP و HTTPS را به شما علامت می دهیم. تفاوت HTTP و HTTPS ↑ تفاوت HTTP و HTTPS در امنیت پروتکل هست. HTTP اطلاعات را رمزگذاری نمی کند به گویش معمولی تر درصورتی که بازدید کننده در وبسایت در اکنون تبادل اطلاعات باشد شخص دیگری میان بازدید کننده و سایت قرار بگیرد به تک تک اطلاعات آنان دسترسی پیدا کرده است ولی برای HTTPS این رخداد نمی افتدزیرا رمزگذاری شده است. همانطور که در اولیهِ مقاله نیز بدین آیتم اضاره شده امنیت مهمترین تفاوت HTTP و HTTPS میباشد.