x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل برای چیست؟

الگوریتم مرغ مگس‌خوار
الگوریتم مرغ مگس‌خوار در سپتامبر یال 2013 ارائه شد. گوگل از این الگوریتم به‌تیتر گران قدر‌ترین تغییر و تحول در الگوریتم خویش از سال 2001 حافظه کرد که بخش اعظمی آموزش سئو در مشهد از نیروی کار گوگل، آن را یک دستکاری کلی از هسته الگوریتم اینترنت‌وب سایت تعریف‌و‌تمجید می‌نمایند. یکی جذابیت‌های این الگوریتم، تعیین داهیانه اسم آن میباشد که مانند یک مرغ مگس‌خوار، صفحه های هرزی که فی مابین نتیجه ها کاربردی، مانند مگس ساخت‌و‌ساز مزاحمت می‌نمایند را غربال کرده و از ورود آن خودداری می‌کند.
مت کاتس (Matt Cutts)، مهندس قدیمی اپ گوگل، الگوریتم مرغ مگس‌خوار را نوعی دستکاری کلی از هسته الگوریتم گوگل تمجید کرد که‌این بدین مفهوم وجود ندارد که یک الگوریتمجدید باشد، بلکه یک ویرایش کلیست برای جاری ساختن دادن خوب وظایف به وسیله ربات‌های گوگل!
وی اعلام کرد:
مقصود این الگوریتم، برای عالی کار کردن و تطبیق خوب کلمه ها کلیدی با سرچ یوزرها پیاده سازی گردیده است. مخصوصا برای عباراتی که وقت گیر‌خیس می باشند و باکلمات بیشتری سرچ میشود که گاهی لزوما آن لغت ها عنایت چندانی ندارد.
به دنبال به معنا عمیق این الگوریتم و کیفیت فعالیت آن میپردازیم.
مرغ مگس‌خوار چه‌گونه در گوگل فعالیت‌ می‌نماید؟
این الگوریتم در واقع یک طرز‌ی هوشمند جهت کاوش به وسیله یوزرها‌ میباشد که بوسیله‌ی آن نتیجه ها ظریف‌خیس و مطلوب‌تری را در هر کاوش اکران‌ می دهد. الگوریتم مرغ مگس‌خوار از رابطه معنایی و مفهومی برای کاوش به کار گیری‌ می‌نماید به همین ادله میباشد که نتیجه ها جستجوها ظریف‌خیس و مطلوب‌خیس‌ می گردد. از مراحل شغل این الگوریتم، می‌قدرت به موردها ذیل اشاره نمود:
– ساخت‌و‌ساز رابطه مفهومی و معنایی کلمه ها
قصد داریم برای توضیح عالی این مقاله، یک نمونه بزنیم تا عالی متوجه این زمینه گردید. شما قد یک بازیکن فوتبال مثل کریستیانو رونالدو را سرچ‌ میکنید. در به عبارتی برگه‌ی اولیه، خلال قد این بازیکن بخشی از بیوگرافی وی، کار‌های وی و … را به شما اکران‌ می دهد که در واقع خلال جواب بی واسطه شما، جواب‌های بزرگ‌تری را نیز سوال شما داده شد‌ه‌است.
– شناسایی لغت ها اساسی
این الگوریتم جامع با تجزیه و تحلیلی که بر روی سرچ ایفا‌ میدهد عبارات معدود‌مداقه در یک کاوش را شناسایی‌ می‌نماید و نتیجه ها عالی و اثرگذار‌تری را به مخاطبان ارائه‌ می‌نماید؛ یعنی هنگامی می‌خواهیم قد بازیکن فوتبال را سرچ کنیم نیازی وجود ندارد بنویسیم «قد کریستیانو رونالدو چندین متر یا این که اینچ میباشد؟» و صرفا با سرچ دو واژه‌ای «قد کریستیانو رونالدو» همگی‌ی داده ها در گوگل اکران داده‌ می‌گردد.
– بررسی خوی یوزرها
مرغ مگس‌خوار به معنی و چگونگی محتوایی که ساخت و ساز گردیده و گزینه‌دقت یوزرها میباشد اعتنا ویژه‌ای دارااست. یعنی میزانی که یک استفاده کننده بر روی وبسایت وقت‌ می گذارد و در تارنما گردش‌ می‌نماید را نظارت و شناسایی‌ می‌نماید و این‌سیرتکامل وبسایت ،در ترتیب صفحه ها گوگل قرار‌ میگیرد.
مثالی دیگر برای یادگیری خوب
مثلا، عباراتی که با کلمه و واژه «به چه شکل» سرچ می گردد را درنظر بگیریم به عنوان مثال «چه گونه لاستیک ماشین را بده بستان کنیم؟». در بالا، ممکن بود به‌استدلال وجود کلماتی مانند به چه شکل و فعل کنیم، ممکن بود گوگل کل عباراتی که‌این دو واژه و کلمه در آن قرار دارا هستند را هم اکران دهد؛ هرچند که به بده بستان لاستیک مجاورت هم نبودند. البته با تمجید عبارات و کیفیت درک آنان بوسیله گوگل، نتیجه ها بسیار ظریف‌خیس و صحیح‌خیس اکران داده می گردد. چون گوگل دیگر میداند کدام لغت ها را کاوش و کدام لغات را نادیده بگیرد و خواسته کلمه ها را متوجه گردد.
الگوریتم مرغ مگس‌خوار بر روی بهینه سازی چه آثاری دارااست؟
الگوریتم مرغ مگس‌خوار گوگل بر روی جستجوی گوگل اثرات متعددی داراست و ساخت‌و‌ساز محتوا بایستی با درنظر به دست آوردن بعضی از نکات ساخت خواهد شد تا در جستجوها باصرفه‌خیس اکران داده خواهد شد. در اینجا به طور معمولی این نکات را به شما معرفی کرده ایم.
1- به کارگیری متناسب از عبارات کلیدی در متن
این به این معناست که لغت ها کلیدی جان دار در محتوا را مکررا و چندباره در متن ها به کارگیری نکنیم و به مکان آن از لغت ها هم معنی و توضیح لغات استعمال کنیم. چون در غیر این‌شکل به وسیله الگوریتم مرغ مگس‌خوار متن تحت عنوان محتوای معدود‌قیمت شناسایی‌ می گردد و سبب ساز‌ می‌گردد وبسایت ما نزول نماید. اما بایستی به چگالی تکرار کلمه ها کلیدی در متنمان اعتنا کنیم که می‌اقتدار درباره آن در نوشته ی علمی آن-پیج بهینه سازی (On-page سئو) داده ها استحصال کرد.
2- با صرفه‌سازی انکرتکست‌ها
انکرتکست‌ها به‌سیرتکامل‌ای گزینش خواهد شد که با مورد آموزش سئو مشهد محتوا و همینطور عبارات کلیدی مرتبط باشد و همت نمایید از لغات کلیدی و لینک و پیوند‌های مرتبط (چه فرنگی و چه داخلی) به کارگیری نمائید.
3- گزینش محتواهای مطلوب و نو
تلاش نمایید از محتواهایی به کار گیری فرمائید که خیر خیلی زمان بر و خیر خیلی کوتاه باشد تا کاربر و خواننده با رغبت بیشتری برای تحقیق وقت بگذارند و با زمینه آیتم‌حیث هم‌خوانی داشته باشد. همینطور بایستی محتوای ساخت‌گردیده جدید باشد و از اسکن کردن محتوای بقیه افراد خودداری کنید. قادر است محتوا را ترجمه و منتشر کرد که از بها بالایی برخوردار‌است البته در شرایطی‌که مقاله یا این که محتوایی منتشر کنیم که پیش از آن هیچ محتوایی مو جود نبوده، نسبت به چگونگی محتوا، می‌قدرت رویش آن را ضمانت کرد.
4- به کار گیری از کلمه ها کلیدی وقت گیر (Long-tail keywords)
با نشر الگریتم مرغ مگس‌خوار، استعمال از عبارات کلیدی زمانبر (Long-tail Keywords) از اثر و عنایت خاصی منتفع شد. استعمال از آن در سئوی داخلی اکثری تاثیرگذار میباشد و معمولا برای رویش اول seo به کار گیری میگردد.

الگوریتم موبایل گدون

 الگوریتم Mobilegeddon

گوگل با مقصود تحمیل اینترنت مسترها به ساخت سایت های برخورد گرا که مطلوب اکران در گونه های صفحه های اکران آموزش سئو در مشهد به خصوص موبایلها بودند سال 2015 الگوریتم Mobilegeddon را رونمایی کرد.
الگوریتم Mobilegeddon جزء او‌لین الگوریتم هایی میباشد که گوگل برای درجه بندی ورژن موبایلی تارنما ها عرضه کرد. این الگوریتم با مقصود مرتبه بندی ورژن موبایلی وب سایت ها ارائه شد. بعداز این الگوریتم ,گوگل ورژن های زیادی از الگوریتم های موبایلی را منتشر کرد.
شناخت با الگوریتم Mobilegeddon
سال 2015 گوگل با دقت به آجل پیش رو و با مقصود زور یوزرها به پیاده سازی ورژن موبایلی وب سایت ها از الگوریتم Mobilegeddon رونمایی کرد. طبق آمارها در سال 2015  اکثر زمان ها جستجوها با لپ تاپ و کامپیوتر اعمال میشد. گوگل دو ماه پیش از انجام این الگوریتم به صاحبان وب سایت ها آگهی کرد تا وبسایت های خویش را مهیا نمایند. در لهجه انگلیسی پسوند گدون نشان یک واقعه بلندمرتبه میباشد. گوگل با گزینش این نام وقوع یک تغییر‌و تحول گرانقدر در مورد تلفن همراه ها را پیش گویی کرد.
انتظار می‌رفت سطح اثر این الگوریتم بیشتر از الگوریتم پنگوئن و الگوریتم پاندا باشد. اما حاصل آرم بخشید الگوریتم Mobilegeddon بعد از اجرا ، تاثیرات شدیدی در سئوی وبسایت ها نداشت. انگیزه این قضیه شایستگی قبل اینترنت مسترها از موقعیت و عدم جریمه و عکس العمل دور از شوخی گوگل با تارنما ها بود. غرض مهم گوگل فرهنگ وتمدن‌سازی بود.
نحوه سازش تارنما با الگوریتم Mobilegeddon
ساخت وب سایت جهت سازش با الگوریتم Mobilegeddon بایستی مطلقا ریسپانسیو یا این که برخورد گرا باشد. در ساخت سایت نباید از ابزارهایی مثل مکان نما مصرف شود. متون می بایست فارغ از غلو خوانایی بدون نقص داشته باشند. لینک و پیوند های جانور در کاغذ می بایست به راحتی در دسترس باشند. ربات های خزنده بایستی به فایلهای CSS و JS دسترسی بی نقص داشته باشند. گوگل جهت راحتی یوزرها سایتی به اسم Mobile Friendly Test  پیاده سازی نموده است که با قرار دادن نشانی وبسایت در آن می‌اقتدار از حیث سازش وبسایت با تلفن همراه آن را آزمایش کرد. ایرادات احتمالی وب سایت به مخاطب اعلام می شود تا آنها‌را رفع نماید. بعضا اشخاص فرصت طراحی وب صرفا به پیاده سازی ورژن موبایلی بسنده می‌نمایند و ورژن عکس العمل گرای آن را پیاده سازی نمیکنند که‌این شغل مشکلاتی به‌دنبال دارااست.
معنی گوشی فرندلی
مقصود استعمال از الگوریتم Mobilegeddon زور اینترنت مسترها به طراحی وب های گوشی فرندلی بود. تارنما هایی که هنگام اکران در تلفن همراه اسکرول افقی نخورند. تارنما هایی که اکران موبایلی خیر دارا هستند درین الگوریتم جايگاه بالاتری استحصال می‌نمایند. وب سایت های گوشی فرندنلی بسته به نوع دستگاه استفاده کننده، اندازه کاغذ اکران، محل المان‌ها و سایز آنان را تغییر‌و تحول می‌دهند. در وبسایت های غیر عکس العمل گرا در مجموع شرایط ها چه روی تلفن همراه چه روی لپ تاپ تارنما یک پیاده سازی اثبات دارااست. به این ترتیب فعالیت برای استفاده کننده دشوار می‌گردد.
تاثیرات الگوریتم Mobilegeddon
گوگل اولِ ظهور الگوریتم تلفن همراه گدون اعلام‌کرد که جايگاه بندی صرفا بر روی حاصل موبایلی تاثیر میگذارد. همگی گویش های گوناگون که در کاوش به فعالیت میروند ذیل تأثیر این الگوریتم قرار میگیرند. همینطور الگوریتم روی صفحه ها ایفا میگردد خیر تک تک وبسایت. به گذر زمان مجال اثبات شد این الگوریتم ضمن حاصل موبایلی بر روی نتیجه ها دسکتاپی نیز تاثیرگذار میباشد. بقیه الگوریتم ها اولیه روی یک لهجه آزمایش میگردند  و زمانی به سود برسند روی سایر گویش ها اجرا می گردند ولی این الگوریتم یک باره همگی گویش ها را ذیل اثر قرار بخشید. آموزش سئو مشهد وب سایت های فارسی لهجه به انگیزه رقابتی نبودن محیط کمتر روی تلفن همراه فرندلی بودن شغل کرده اند. البته به صورت کلی الگوریتم روی وبسایت های فارسی ‌لهجه نیز از به عبارتی آغاز ایفا گردیده است.
گوگل جهت فرهنگ وتمدن سازی بیشتر و ترغیب اینترنت مسترها به تلفن همراه فرندلی کردن تارنما ها مرتبه بندی را بر پایه ی صفحه های تهیه و تنظیم نموده است. به این ترتیب هر کاغذ درجه بندی میشود و آحاد تارنما یک باره تحت پرسش نمی‌رود. این فعالیت سبب می شود اینترنت مسترها اهتمام ورزند صفحه ها غیر ریسپانسیو خویش را به گذر زمان مجال اصلاح نمایند.
مثال مشکلات گوگل از وب سایت ها
گوگل از تارنما ها در موضوع تلفن همراه فرندلی بودن و سکو بندی از لحاظ الگوریتم Mobilegeddon اشکالات مشابهی میگیرد. از جمله در صورتی‌که تگ View port تهیه و تنظیم نباشد گوگل نادرست می‌گیرد. همینطور در حالتی‌که که نوشته ها در ورژن موبایلی خرد باشند یا این که لینک و پیوند ها خیلی به هم مجاورت باشند گوگل نادرست میگیرد. محتوای یک وبسایت نباید از پهنا برگه تلفن همراه بیشتر باشد و شیت اسکرول بخورد.
نحوه برخورد گرا کردن تارنما
برای تبدیل وبسایت به برخورد گرا شایسته ترین شغل به کارگیری از کتابخانه های فراهم ریسپانسیو میباشد. یکی شایسته ترین کتابخانه های برخورد گرا فرانت اند بوت استرپ میباشد. در بوت استرپ خیلی شل می‌اقتدار سایزهای گوناگون برگه اکران را تعریف‌و‌تمجید کرد. می‌قدرت المان ها را حذف یا این که تغییر و تحول سایز اعطا کرد. کتابخانه های مهیا در دو ورژن دسکتاپ فرست و گوشی فرست پیاده سازی‌ گردیده‌اند. کتابخانه‌های دسکتاپ فرست با اضافه کردن کدها مطلوب اکران در ورژن موبایلی می شوند. بدین ترتیب زیرا اساس شغل آن‌ها برای دسکتاپ میباشد به آن ها دسکتاپ فرست میگویند. در سبک تلفن همراه فرست تارنما از آغاز منحصر به فرد اکران موبایلی پیاده سازی می‌گردد. با اضافه کردن کدهایی ، وبسایت مطلوب اکران در دسکتاپ و بقیه صفحه های اکران دیگر می گردد.
دیدنی میباشد بدانید برخی تارنما های غیر ریسپانسیو  جهت سازش با الگوریتم Mobilegeddon دست به اختراع جالبی زدند. آن ها یک ورژن وبسایت تازه اختصاصی اکران در تلفن همراه پیاده سازی کردند. بعد آن را به پایین دامنه خویش تارنما اساسی افزودند. هنگامی کاربری با گوشی وارد وبسایت می‌شود گوگل از پایین دامنه ها ورژن موبایلی را برای وی اکران میدهد. تارنما مشهوری مثل فیسبوک از این طرز استعمال نموده است. این نحوه دو ایراد داراست. نخستین نیاز به شخص کارشناس جهت اپ نویسی دوباره، همینطور احتمال بروز محتوای تکراری و عدم هماهنگی در میان ورژن موبایلی و ورژن مهم وجود دارااست. براین اساس می بایست این اشکالات را برای افت مرتبه seo در لحاظ گرفت.

نرخ تبدیل چیست؟

 در تعریف‌و‌تمجید اینکه نرخ تبدیل چیست؟ می‌توانیم بگوییم خواسته از نرخ تبدیل به عبارتی نرخ تبدیل فروش میباشد که به آن Conversion Rate Optimization یا این که cro نیز گفته می‌گردد آموزش سئو در مشهد هانطور که میدانید این روز ها اشخاص بسیار متعددی به سمت دستیابی و شغل های اینترنتی روی آورده اند و می قدرت این مورد را یک انقلاب گران قدر در دنیای تجارت به اکانت آورد که عامه مردم جامعه مخصوصا جوانان دستیابی و شغل های اینترنتی را به استخراج و شغل های سنتی ترجیح می‌دهند و ادله این همگی عشق به اینگونه استحصال و کارهایی این میباشد که توسعه و گسترش چشمگیری در مورد پیوندها و دنیای کانال در یک سری سال اخیر داشته میباشد.

بی شک تک تک صاحبین مشاغل خلال اینکه به بُعد معنوی فعالیت خویش التفات میدهند واحد سنجش نگهبانی مشتریان و سرویس ها بعد از فروش نیز برای آنان حائز اهمیت بالایی میباشد و در واقع فایده دنیوی شغل هم برایشان اساسی میباشد. در همین راستا میباشد که نرخ تبدیل معنی پیدا می نماید و برای دستیابی و امور التفات ویژه ای داراست. چون آن‌ها می‌توانند به یاری CRO مشتریان مقصود خویش را خوب شناخته و به آنان سرویس ها بهتری را ارائه دهند.
در تمجید کامل تر درباره نرخ تبدیل می اقتدار اظهار‌کرد: مراحل یا این که مراحلی که طی آن بازدیدکنندگان وب سایت دقیقا به عبارتی کاری را جاری ساختن می‌دهند که شما از آن‌ها می‌خواهید و در واقع به مشتریان مستمر شما تبدیل می گردند.
seo نرخ تبدیل
به عبارت معمولی خیس نرخ تبدیل درصد بازدیدکنندگان سایت و یا این که برگه فرود (لندینگ) شما میباشد که تبدیل می گردد (یعنی آنچه را که شما انتظار دارید، جاری ساختن میدهند). بسته به هدف ها تجاری شما، “تبدیل” نسبتاًً میتواند هر چیزی باشد، ولی در اینجا چندین نوع متداول تبدیل را آورده ایم:
 
خرید کردن
ارسال هیبت (مانند هیبت تماس با ما)
تماس با بیزنس شما
به کار گیری از چت آنلاین مو جود در وب سایت
نام نویسی در یک اشتراک (چه بصورت بدون پول و چه بصورت مبلغی)
نام نویسی در وبسایت
بارگیری چیزی (تست برنامه، کتاب الکترونیکی، نرم‌افزار گوشی و …)
به کارگیری از چیزی (خصوصیت نو / توسعه یافته در اپلیکیشن یا این که نرم افزار، به آسانی با استعمال از اپلیکیشن / اپلیکیشن شما در مقطع معینی)
افزایش سرویس ها آن‌ها
تعامل با تارنما شما به طریقی (فرصت حضور در تارنما، بازدیدهای مکرر، تعداد صفحه ها بازدید گردیده)
اقدامات تبدیل فراوان دیگری که اشخاص می‌توانند در وبسایت ایفا دهند وجود دارا‌هستند، البته این حس را بایستی برای شما ساخت و ساز نماید که “تبدیل” چیست. اساسا، تبدیل یک مبادرت قابل اندازه گیری میباشد که سبب ساز توسعه و گسترش و تکان یک مشتری بالقوه به سمت تبدیل شدن به مشتری پرداخت کننده، به طریقی اصلی، میشود.
طریق احتساب نرخ تبدیل
احتساب تبدیل بسیار سهل وآسان میباشد. مجموع کاری که شما بایستی اعمال دهید آموزش سئو مشهد این میباشد که تعداد تبدیلهایی که در یک بازه مشخص و معلوم اخذ نموده اید را بر
تعداد تک تک کسانی که از تارنما یا این که برگه فرود شما بازدید کرده اند تقسیم نمایید و آن را در 100٪ ضرب فرمائید.
نرخ تبدیل = (تبدیل / تعداد آحاد بازدید کنندگان) * 100٪
مثلا: در صورتی وبسایت شما در ماه پیشین 17،492 بازدید کننده و 2305 تبدیل داشته میباشد، نرخ تبدیل شما 13.18٪ میباشد. در واقع، درصورتی که شما ردیابی خویش را صحیح تهیه نمایید، بیشتر تبلیغات آنلاین (از جمله گوگل ادوردز ،Facebook Ads) و پلتفرم های تجزیه و ارزیابی (از جمله Google Analytics) می‌توانند نرخ تبدیل را صحیح در رابط کاربری خویش به شما نماد دهند.

 

رپورتاژ آگهی چیست؟ رپورتاژ به چه معناست؟

 رپورتاژ اطلاع رسانی (Reportage) به معنای تکثیر محتوایی تبلیغاتی ولی کاربردی در تارنما‌ها و رسانه‌ها با غرض آگهی، رفع نیاز یوزرها، معرفی مال یا این که سرویس ها و همینطور اخذ پیوند آموزش سئو مشهد همیشگی میباشد که منجر ارتقاء تدبیر از مارک و بهبود جايگاه‌های سایتتان می‌گردد. رپورتاژ اطلاع رسانی درواقع از لهجه فرانسوی گرفته گردیده و به معنای گزارش تبلیغاتی میباشد. این کلمه و واژه در گویش انگلیسی با تیتر (Advertorial) نیز شناخته می‌گردد.

درین محتوا شما بایستی خدماتی که برندتان ارائه میدهد را به شایسته ترین صورت پر رنگ نمائید تا در استفاده کننده حس نیاز برای اخذ این سرویس ها ساخت و ساز خواهد شد؛ با قراردادن لینک و پیوند در محتوای ریپورتاژ میتوانید یوزرها متعددی را به سمت وبسایت خویش روانه و از نگاه گوگل نیز به اعتبار بیشتری دست پیدا فرمایید. با یک نمونه استارت می کنیم: شما صاحب یک فروشگاه آنلاین می باشید که اخیرا فعالیتتان را در بستر اینترنت شروع کرده‌اید و قصد دارید تا در حوزه کاری خودتان به سکو‌های بلندتر گوگل برسید. به این خواسته رپورتاژ خبری خودتان را در یک وب سایت با اعتبار دامنه بالا منتشر میکنید.
گوگل از فاکتورهای مختلفی برای سکو‌بندی شیت حاصل (SERP) به کار گیری می‌نماید؛ یکی‌از این فاکتورها که عنایت متعددی دارااست اعتبار دامنه تارنما میباشد. درحال حاضر شما از یک وبسایت با اعتبار دامنه بالا پیوند گرفته‌اید. این پیوند به واسطه درج رپورتاژ شما در آن وبسایت اخذ گردیده است. این قضیه به گوگل می گوید که یک تارنما با اعتبار دامنه بالا شما‌را پذیرش کرده و به سایتتان پیوند داده میباشد؛ براین اساس از نگاه گوگل سایتتان یک کدام از فاکتورهای اساسی را دارااست و در سود اینترنت‌وبسایت شما به سکو‌های رفیعتر گوگل خواهد رسید.
نظم در نشر محتوا و اخذ لینک و پیوند‌های حاذق از رسانه‌های دارای اعتبار منجربه ارتقاء اعتبار دامنه وب سایت میشود. شایسته ترین طرز برای اخذ پیوند به طور طبیعی از تارنما‌های متفاوت خرید رپورتاژ اطلاع رسانی میباشد. بعداز اخذ لینک و پیوند از رسانه‌های گوناگون، گوگل به‌این سود می رسد که سایتتان در قضیه مدنظر قادر است مرجع مطمئنی باشد و به همین ادله درجه شما‌را در برگه حاصل بهبود میبخشد.
به‌طور کلی، خرید و نشر رپورتاژ اطلاع رسانی (Advertorial) برای دستیابی‌وکارها مزایایی فراوانی همانند ارتقاء دوراندیشی از مارک (Brand awareness)، ارتقا فروش و ارتقاء ترافیک برای اینترنت‌وب سایت غرض را داراست؛ علاوه‌بر‌این، نشر رپرتاژ در رسانه‌های دارای اعتبار سبب‌به بهبود سکو‌بندی تارنما پیشنهاد‌دهنده در نتیجه ها موتور‌های کاوش میگردد.
تاریخچه ریپورتاژ اطلاع رسانی
شروع به کار گیری از رپرتاژ اطلاع رسانی در سال 1700 میباشد. اولی اطلاع رسانی خبر نامه در سال 1704 در آمریکا منتشر شد. آن گاه در اوایل دهه 1800 بیلبوردها به‌وجود آمدند و برندها استارت به به کارگیری از آنان برای ذکر قیمت‌های پیشنهادی خویش کردند. سال‌های 1900 تا 2000 زمانه طلایی رپورتاژ بود. وقتی که پایانه‌های رادیویی و تلویزیونی وارد بازی شدند، تبلیغات چرخشی تماما تازه پیدا کرد و نخست قرن بیستم بیشتراز 30 درصد از جمعیت دنیا از آنان به کارگیری کردند.
تبلیغات رادیویی در سال 1922 فعال سازی شد که توفیق بزرگی داشت و به حصول‌وکارها این قابلیت و امکان را می‌بخشید تا پیشنهادات ویژه خویش را مستقیما به مصرف‌کنندگان منتقل نمایند. آن‌گاه تبلیغات رادیویی با تبلیغات تلویزیونی یار شد و او‌لین تبلیغات تلویزیونی در سال 1941 روی شغل آمدند.
کمپانی Bulova Watch او‌لین اطلاع رسانی تلویزیونی را پخش آموزش سئو در مشهد کرد که برهه زمانی مجال آن ده ثانیه بود و به وسیله 4000 نفر در نیویورک چشم شد. با وجود محبوبیت عظیم تلویزیون و رادیو، تبلیغ‌کنندگان همچنان از تبلیغات آفلاین در مجله‌ها و بیلبوردها استعمال می‌کردند. بعد وب آمد و طرق بیشتری برای اجرای استراتژی‌های تبلیغاتی ارائه بخشید. او‌لین تبلیغ آنلاین در سال 1994 ساخت شد؛ وقتی که تبلیغ‌کنندگان یک اطلاع رسانی بنری ساختند تا مشتریان را به صفحه ها فرود اینترنت‌وبسایت هدایت نمایند.

سئو تکنیکال و نکات مهم آن

● امنیت وب سایت خویش را افزایش دهید
با پیاده‌سازی SSL می توانید به امنیت وبسایت خویش یاری آموزش سئو مشهد نمایید. ممکن میباشد قبلا نیز این اصطلاح را شنیده باشید. به دلیل آن که SSL بسیار اصلی میباشد. SSL یا این که Secure Sockets Layer یک لایه حفاظتی در بین اینترنت سرور (نرم‌افزار مسئول اعمال درخواست آنلاین) و یک مرورگر ساخت می‌نماید و در فیض وبسایت شما‌را ایمن می‌نماید.
هنگامی مخاطب اطلاعاتی مانند داده ها پرداخت یا این که تماس را به اینترنت‌وبسایت شما ارسال می‌نماید، احتمال هک شدن آن داده ها کمتر میباشد چون شما برای نگهداری از آ‌ن‌ها SSL را پیاده کرده‌اید.
 
● با صرفه‌سازی سرعت ورقه
آیا می دانید بازدیدکنندگان اینترنت‌وبسایت شما چه برهه زمانی معطل لود سایت خواهند بود؟ در صورتیکه در جواب بگویید صرفا شش ثانیه. ما یحتاج میباشد که پاره ای ناامیدتان کنم، بعضی از داده‌ها علامت می دهند که با ارتقاء مجال بار گذاری برگه از یک به پنج ثانیه، نرخ پریدن 90 درصد ارتقاء پیدا می‌نماید. پس شما یک ثانیه را هم نباید از دست بدهید. براین اساس بهبود مجال بار گذاری وبسایت بایستی در حق تقدم باشد.
سرعت وب سایت صرفا برای تجارب مخاطب و نرخ تبدیل اساسی وجود ندارد – بلکه یک فاکتور مرتبه‌بندی اصلی میباشد.
 
● نظارت لیست خزیدن
خزیدن محور و پایه استراتژی فنی سئوی شما میباشد. ربات‌های کاوش برای توده‌آوری داده ها وبسایت شما صفحه های شما‌را آیتم خزش یا این که کرال قرار میدهند.
در صورتیکه به نوعی جلوی خزش این ربات‌ها گرفته گردیده باشد، آنها نمی‌توانند صفحه های شمارا ایندکس یا این که جايگاه‌بندی نمایند. اولی گام برای طراحی سئوی فنی این میباشد که اعتقاد و باور نتایج نمائید کل صفحه ها اساسی شما قابل دسترسی میباشند و پیمایش و کرال کردن آن ها راحت میباشد.
 
بررسی لیست قابل کرال بودن یا این که خزش پذیری صفحه های بدین ترتیب میباشد:
یک وبسایت مپ XML تولید فرمایید: گوگل برای یافتن URL وبسایت شما همچنان به وبسایت مپ نیاز دارااست. در واقع، به تازگیً یکی‌از نمایندگان گوگل اعلام نموده است که تارنما مپ «دومی منبع اساسی» برای یافتن URL ها میباشد. در شرایطی که میخواهید رسیدگی نمائید که وب سایت مپ شما عالی میباشد یا این که خیر، به نصیب گزارش «نقشه‌های وبسایت» در ابزار کنسول بروید.
میزان دارایی خزش یا این که crawl budget خویش را به حداکثر برسانید: crawl budget در واقع تعداد صفحاتی از وبسایت شما میباشد که موتور جستجوی گوگل طی فرصت مشخصی خزش و ایندکس می‌نماید. میزان دارایی خزش اثر مستقیمی بر بهینه سازی وب سایت شما و رنکینگ آن دارااست. پس بسیار اساسی میباشد که آن را بهبود ببخشید. از آن‌جایی که میزان دارایی خزش محدودیت دارااست، بایستی مطمئن گردید که مهمترین صفحه های خویش را برای خزیدن در حق تقدم قرار داده‌اید.
ساختار وب سایت خویش را باصرفه فرمایید: سایت شما یک سری برگه داراست. این صفحه ها بایستی به سیرتکامل‌ای سازماندهی شوند که به موتورهای کاوش اذن دهد به راحتی آنها را پیدا کرده و کراول نمایند. اینجاست که ساختار وب سایت شما ، که اکثر وقت ها به‌تیتر معماری داده ها سایت شناخته میگردد، مداقه پیدا می‌نماید. به عبارتی‌طور که یک ساختمان مبنی بر پیاده سازی معماری میباشد، معماری وب سایت شما نیز طرز سازماندهی صفحه های تارنما شما میباشد. معماری تارنما می بایست بر پایه ی مداقه صفحه های صورت بگیرد. صفحه های آموزش سئو در مشهد مهمتر به برگه مهم نزدیکتر باشند و صفحه ها وب سایت شما بایستی صرفا یکسری لینک و پیوند از یکدیگر مسافت داشته باشند.
تگ کنونیکال: کلیه صفحه ها تارنما بایستی دارنده تگ کنونیکال باشند. URL‌های متعارف یا این که کنونیکال برای صفحاتی که محتوای بسیار مشابهی دارا هستند، ضروری میباشد. با به کار گیری از تگ کنونیکال میتوانید به گوگل استحضار دهید که کدام ورژن از ورقه مال شما «اساسی» میباشد و کدام ورژن‌ها غیر مهم میباشند.
از robots.txt به کارگیری فرمایید: ممکن میباشد بخواهید ربات‌های خاصی را به‌طور کلی از خزیدن در وبسایت خویش نهی کردن نمائید و یا این که از خزیده شدن برخی از صفحه ها از روش ربات‌ها خودداری نمائید. متأسفانه، برخی از ربات‌ها با هدف ها مخرب وارد وب سایت میشوند. در‌حالتی که متوجه این خلق و خوی بد شدید، از robots.txt برای پرهیز از ورود ربات‌های مخرب به تارنما خویش به کار گیری فرمایید و جلو خزیده شدن بعضی از صفحه های را برای دوری از هدر رفت دارایی خزش از روش این پوشه بگیرید.
طراحی hreflang برای وبسایت‌های میان المللی: آیا تارنما شما برای کشورها و لهجه‌های متعدد، ورژن‌های گوناگونی دارااست؟ در حالتی‌که اینگونه میباشد، تگ hreflang قادر است یاری بزرگی باشد.
● ارزیابی لیست ایندکس شدن مطالب
به عبارتی‌طور که ربات‌های کاوشگر در اینترنت‌وبسایت شما می خزند، ایندکس کردن صفحه ها را نیز شروع می‌نمایند. بعد از ایندکس شدن، برگه شما دارای شرایط درجه‌بندی در SERP میگردد. در اینجا یکسری برهان وجود دارااست که میتواند به ایندکس شدن صفحه های شما یاری دهد:
 
دسترسی ربات‌های کاوش به صفحه های خویش را آسوده نمایید.
محتوای تکراری را حذف فرمائید.
تغییر‌و تحول مسیرهای خویش را نظارت فرمایید.
سعی تارنما خویش در موبایل تلفن همراه را پژوهش نمایید.
خطاهای HTTP را رفع نمایید:
رفع خطای صفحه های 404 از مفاد بسیار اساسی میباشد. صفحه ها خطای 404 به یوزرها میگویند برگه‌ای که درخواست کرده‌اند نیست، یا این که حذف گردیده یا این که URL اشتباهی را تایپ کرده‌اند.
● تحلیل لیست رندرپذیری
یک وبسایت بر پایه ی سهولت در رندر شدن، قابل دسترسی خواهد بود. به‌دنبال فاکتورهای اصلی در رندرپذیری وبسایت را میخوانیم.
 
کارایی سرور: به عبارتی‌طور که در صدر گفتیم، وقفه‌های هنگامی سرور و ارورها منجر ساخت و ساز نادرست در HTTP میشود که بازدارنده از دسترسی یوزرها و ربات‌ها به وب سایت میشود.
حالت HTTP: شبیه همت سرور، خطاهای HTTP از دسترسی به صفحه ها اینترنت شما دوری می‌نماید.
فرصت بار گذاری و اندازه برگه: چنانچه لود کاغذ شما بیش تر از حد ارتفاع میکشد، نرخ پریدن فقط مشکلی وجود ندارد که بایستی نگران آن باشید. تأخیر در طی لود شیت قادر است باعث به خطای سرور خواهد شد.
صفحه ها یتیم (Orphan Pages): هر کاغذ در تارنما شما بایستی دستکم به یک کاغذ دیگر نیز لینک داده خواهد شد. هنگامی برگه‌ای پیوند داخلی نداشته باشد، به آن شیت یتیم میگویند.
عمق ورقه: عمق شیت به‌این قضیه اشاره داراست که یک برگه تعدادی کلیک از شیت مهم شما مسافت داراست.
 

نحوه ایجاد محتوا بر اساس نوع برند

هر آنچه که می بایست راجع‌به طریق ساخت‌و‌ساز محتوا بر طبق نوع مارک بدانید:
هنگامی کلام از پیشرفت سبک بیزنس شما میشود، اینکه فعال سازی آموزش سئو مشهد آن چقدر هزینه دارااست و به چه شکل مشتریان خویش را جذب فرمائید، میتواند دلهره آور باشد. یک راه و روش مطمئن برای یاری به ساخت‌و‌ساز مارک تجاری شما ساخت‌و‌ساز محتوا میباشد. محتوا به اسم تجاری شما امداد می نماید تا اتکا یوزرها خویش را جلب نمائید ولی پرسش اینجاست که برای طرز ساخت محتوا بر طبق نوع مارک  می بایست چه مواقعی را در لحاظ داشت. این مفاد درپی توضیح داده گردیده‌است
1. مخاطبان خویش را تعریف‌و‌تمجید نمایید
پیشرفت محتوا یک مشاجره اساسی میباشد البته حقیقتاً می بایست استراتژی کاربردی را در زمینه ی محتوای خویش توسعه و گسترش دهید. این شغل با تمجید کاربر شروع میشود. اکثری از مشاغل تازه که با آن‌ها همیاری میکنیم، پروفایل های خریدار را توسعه و گسترش داده اند تا به محصور کردن نوع موضوعات و محتوا یاری نمایند. پیام های با جزییات بیشتر در دعوا شیوه ساخت و ساز محتوا مطابق نوع مارک سبب ساز به تبدیل عالی میگردد. همینطور ممکن میباشد اشخاص از تمدن های متفاوتی داشته باشید که عملکرد می‌کنید آنان‌را غرض قرار دهید، لذا بایستی آن ها را تعریف و تمجید فرمائید.
طریق های متفاوت نگهداری از خویش 
از جمله، در شرایطی‌که سرویس ها بیمه درمانی ارائه می دهید، محتوای شما برای اشخاص پایین 65 سال با اشخاصی که بالای 65 سال می‌باشند مختلف میباشد. همینطور، علایق آن ها می‌تواند مختلف باشد. یک کدام از بخشهایی که برای اشخاص بالای 65 سال موثر میباشد، در زمینه ی ابتلا به دیابت است البته برای اشخاص ذیل 65 سال محتوای مرتبط با مداقه معاینات بدنی هر ساله و روشهای گوناگون حفظ از خویش جذابیت بیشتری دارااست. به همین برهان این نوع جزئیات، بسته به بیزنس شما می بایست در لحاظ گرفته شوند.
2. مارک خویش را از رقبای خویش متمایز فرمایید
در شیوه نامه شیوه ساخت محتوا مطابق نوع مارک، درباره‌ی متمایز کردن دستیابی و کارتان از رقبای شما باید داده ها ظریف وجود داشته باشد. پیشرفت محتوای کاربردی در زمینه ی راه‌حل هایی که ارائه می دهید هم به تبدیل و هم به مرتبه بندی موتورهای کاوش یاری می نماید.
 
از جمله، مشتریانی که ما با آن‌ها شغل می‌کنیم یک تیم از مشاغل محافظت فوری میباشند البته آن ها توانمند به تفحص به موردها خراب نمی باشند (مثلا، اشخاصی که از جراحت های شدید مشقت میبرند). آن‌ها یک بازیکن بسیار خرد در دنیای حفظ های فوری می باشند.
استراتژی محتوا 
هنگام تدوین استراتژی محتوا با این مشتری، ما سفارش می‌کنیم که خیر فقط محتوایی در زمینه‌ی اینکه چه کسی می باشند و چه شغل می نمایند، تنظیم کنند، بلکه همینطور تفاوت آن‌ها با رقبا را نیز ذکر نمایند. همینطور، تولید محتوا هایی درباره‌ی بیماریهای مختلفی که آنان معالجه کرده اند نیز می‌تواند برای مارک آن ها موءثر باشد. توسعه و گسترش ترکیبی از محتوای مارک و غیر مربوط به مارک به صورت مداوم خیر فقط به شما آموزش سئو در مشهد در جذب مشتریان تازه یاری می نماید بلکه به حضور فعال آن ها نیز یاری می نماید.
3. محتوای خویش را seo و تبلیغ فرمائید
در شرایطی که هیچ کس آن را نبیند، ساخت محتوا بی معنا میباشد. تارنما شما می بایست محتوای موثر داشته باشد که در امر راهکارهایی که کمپانی شما برای مخاطبان غرض شما ارائه می‌دهد سخن نماید. لذا در روش تولید محتوا مبتنی بر نوع مارک می بایست بدین گزینه اعتنا ویژه ای داشته باشید. هنگام بسط محتوا، دو نکته حیاتی میباشد:
 کشف کردن آن آسوده باشد.
 

تفاوت سرچ کنسول گوگل با گوگل آنالیتیکس

برای فهم تفاوت این دو، آغاز می بایست بدانید گوگل آنالیتیکس چیست. آموزش سئو مشهد گوگل آنالیتیکس ابزار دیگری از گوگل میباشد که میتوانید برای نظارت کوشش وبسایت خویش، از آن به کارگیری فرمایید. این ابزار عملکردی شبیه سرچ کنسول گوگل در اختیارتان قرار میدهد و به‌یاری آن حاذق خواهید بود داده ها ارزشمندی در ارتباط با تارنما خویش و سئوی هر چه عالی آن به‌دست آورید؛ ولی به‌طور کلی، در نگرش و فرآیند عمل این دو ابزار دو تفاوت مهم وجود دارااست که به گستردن تحت میباشد:
در Google Analytics فرآیندی که پس از ورود یوزرها به تارنما شما پیش آمده میباشد آیتم رسیدگی قرار می گیرد، در حالی که در گوگل سرچ کنسول فرآیندی که پیش از ورود یوزرها به وبسایت شما واقعه می‌ افتد پژوهش می گردد.
گوگل آنالیتیکس به‌طور کلی روی روش تعامل یوزرها با تارنما شما تمرکز می‌نماید؛ در مقابل، Google Search Console به شما این قابلیت را می دهد که بتوانید اثر موتور کاوش بر روی تارنما خویش را نظارت نمایید.
طرز تصویب تارنما در سرچ کنسول گوگل
از‌آنجا‌که گفت و گو امنیت مدام یک گزینه مهم در راهبرد گوگل میباشد، برای پژوهش کوشش وب سایت نیز یا این که بایستی صاحب آن باشید و یا این که یک کدام از اعضای گزینه پذیرش صاحب وبسایت باشید تا اذن این‌فعالیت به شما داده خواهد شد. پس بایستی برای تصویب وب سایت در سرچ کنسول، مالکیت شما به‌تیتر صاحب وبسایت در گوگل پذیرش گردد. در صدر شما می بایست یک اکانت کاربری در گوگل تصویب کرده باشید. بعداز این‌که به ورقه مهم سرچ کنسول گوگل وارد شدید، بایستی بر روی دکمه‌ی Start Now که در شیت نماد داده میشود، کلیک فرمایید. به دنبال ۲ آیتم پیش روی شما خواهد بود :
 
 نصب سرچ کنسول گوگل با افزودن Domain Property: درین شیوه قابلیت و امکان ردیابی تک تک تحت دامنه‌های یک دامنه برای شما میسر خواهد بود. این پایین دامنه‌ها می توانند با (m.)، (www.) و یا این که هر زیردامنه دیگری استارت شوند. بعد از اینکه نشانی دامنه خویش را وارد کردید، دکمه Continue را بزنید. در مرحله سپس با زدن دکمه Copy از متنی که به‌شکل txt اکران داده شده است، یک نسخه برداری برای شما گرفته می گردد. متن txt را که اسکن کرده‌اید، می بایست در پیکربندی DNS وب سایت خویش وارد نمایید و پیرو می‌بایست دکمه Verify را بزنید.
نصب سرچ کنسول گوگل با آپلود فولدر URL Prefix:با دقت به‌این‌که‌این طرز داده ها محدودی به‌شما ارائه می‌نماید و صرفا توانا خواهید بود داده ها یک نشانی را ردیابی نمائید، پیشنهاد می‌گردد به‌شکل تماما ظریف نشانی وب سایت خویش را وارد نمایید. از جمله در‌حالتی که آدرسhttp://ponisha.ir  را برای ردیابی وارد کرده باشید، دیگر قدرتمند به ردیابی نشانی https://ponisha.ir نخواهید بود.
در‌این‌جا نیز هم‌زیرا طرز گذشته، می بایست نشانی وب سایت آموزش سئو در مشهد خویش را با تمرکز وارد فرمایید و دکمه Continue را بزنید. در مرحله آنگاه، با یکی نحوه‌های پیشنهادی مرحله اعتبار سنجی را گذارنده و سپس دکمه Verify را بزنید.
دقت داشته‌باشید که در حالتی که اینترنت‌وب سایت شما با وردپرس (WordPress) پیاده سازی شده است، عالی میباشد از طریق URL Prefix به کارگیری نمائید. در بالا موردنیاز میباشد پلاگین‌ای (Plugin) به‌اسم Yoast بهینه سازی را در پنل مدیریتی خویش نصب کرده باشید. بعداز آن به وب سایت گوگل سرچ کنسول بروید و نشانی وبسایت خویش را بدون نقص و با تمرکز وارد فرمایید، دکمه Continue را بزنید و در مرحله سپس، از طریق HTML tag برای اعتبار سنجی تارنما خویش به کارگیری نمایید. بعداز آن بر روی آیتم Add a meta tag to your site’s home page کلیک نمائید و متن txt اکران داده گردیده که به عبارتی تَگ مایحتاج شما میباشد را اسکن فرمائید. به دنبال به پنل وب سایت خویش وارد گردید، بر روی آیتم همگانی کلیک فرمایید، به سربرگ ابزارهای اینترنت‌مستر رفته و در نصیب کد تاییدیه گوگل متن tag اسکن گردیده را مکان‌گذاری فرمائید. در پایان دکمه Verify را در کاغذ اعتبارسنجی Google Search Console بزنید.
 

بودجه خزش یا Crawl Budget چیست؟

دارایی خزش چیست؟
کلاً تجهیزات گوگل برای پژوهش تارنما های متفاوت بسیار زیاد میباشد؛ آموزش سئو مشهد ولی درین دربین بایستی تعادلی را در میان همه وب سایت ها برقرار نماید. یعنی یک وب سایت نباید به طور مداوم آیتم رسیدگی ربات ها قرار بگیرد، در حالی که تارنما دیگر به وسیله ربات ها رسیدگی نشود. 
البته نرخ خزش تارنما چیست؟ میزان دارایی خزش یا این که کراول باجت به واحد سنجش میزان دارایی ای گفته میشود که مطابق آن ربات های خزنده یک دوران خاصی را برای نظارت وبسایت شما در لحاظ می‌گیرند. آنگاه بر طبق آن بازه، صفحه های گوناگون سایتتان را ایندکس و رسیدگی می کنند.
فرض فرمایید میزان دارایی وبسایت اینترنت پویا در ماه فقط 200 وهله باشد؛ هم اکنون در شرایطی‌که نتوانیم به صدق از این دارایی به کارگیری کنیم، با اختلال ایندکس نشدن صفحه ها سایتمان مواجه خوا هیم شد. برای دوری از این رخداد می بایست دو مبادرت را ایفا دهیم:
رئیس دارایی خزش
ارتقا میزان دارایی خزش وب سایت
پایه بهینه سازی تارنما بر ایندکس صفحه های در گوگل پایدار میباشد. درحال حاضر در‌حالتی که صفحه های شما ایندکس نشود، اقدامات سئویی شما بی سود بوده میباشد. به همین ادله دارایی خزش تارنما التفات اکثری دارااست. اما مدام نباید نگران میزان دارایی خزش وبسایت خویش باشید، چرا‌که گوگل خودش می واند صفحه ها تازه را تشخیص بدهد و ایندکس نماید. البته در‌صورتی‌که مورد ها ذیل برایتان اتفاق افتاده بایستی نگران میزان دارایی خزش وب سایت خویش باشید:
تارنما شما بسیار بلندمرتبه میباشد: در شرایطی که تارنما بزرگی دارید که به عنوان مثال 10 هزار شیت داراست، مثل تارنما فروشگاهی، ممکن میباشد گوگل در ایندکس صفحه های شما با نقص‌ روبه رو گردد
نصیب جدیدی به وبسایت شما اضافه گردیده‌است: در شرایطی که بخش جدیدی به سایتتان اضافه نموده اید که دربرگیرنده هزاران برگه میباشد، ممکن میباشد میزان دارایی خزش شما اینک برای ایندکس این صفحه های کافی نباشد.
روی وب سایت ریدایرکت های متعددی صورت گرفته میباشد: ریدایرکت های زیاد، از میزان دارایی خزش وبسایت به واحد سنجش متعددی می کاهد. بدین ترتیب ممکن میباشد صفحه های آیتم انتظار شما خزش نشوند.
شیوه انتخاب میزان دارایی خزش وبسایت به وسیله گوگل
در بالا عالی میباشد بدانیم که گوگل چطور دارایی خزش را برای هر وبسایت مشخص و معلوم می نماید؛ گوگل برای این عمل به دو گزینه در وبسایت توجه می نماید. 
منابع هاست یا این که فضای محافظت داده ها وب سایت
معیار شغل در وب سایت و ایجاد محتوا
 البته منابع هاست و ایجاد محتوا چه نقشی در گزینش میزان دارایی خزش وب سایت دارا‌هستند؟
نقش منابع هاست وبسایت در دارایی خزش (Crawl limit / host load)
یکی اقداماتی که در قضیه بهینه سازی منفی روی وب سایت شما اجرا می‌دهند، حمله ها ddos میباشد. درین حمله ها تعداد متعددی درخواست را به سرور شما ارسال می نمایند و در‌این مجال وب سایت شما به جهت کاهش منابع، از دسترس بیرون میگردد.
ربات های گوگل نیز مانند یوزرها، هنگامی که به وب سایت شما مراجعه می نمایند بخشی از منابع سایتتان را سرگرم می نمایند. هم اکنون در صورتی منابع تارنما شما کافی نباشد، ربات ها از رسیدگی وب سایت شما پشیمان خواهند شد.
در فیض واحد سنجش میزان دارایی خزش را برای وبسایت شما کاهش میدهند. البته چطور معیار منابع هاست شما‌را اندازه گیری می نمایند؟
تحقیق تعداد دفعاتی که ربات های گوگل وب سایت شمارا خزش کرده و با ایراد مواجه گردیده اند. آموزش سئو در مشهد تعداد وبسایت هایی که روی سرور اساسی وبسایت قرار گرفته اند. راجع‌به نکته دوم می بایست بگوییم که شرکت ها هاستینگ یک سرور بسیار گران قدر را به یاری قابل انعطاف افزارهای منحصر به یکسری سرور خرد تقسیم می نمایند. 
ربات های خزنده تعداد وب سایت هایی که در کل روی سرور مهم قرار گرفته اند را پژوهش می نمایند. هر چه این سرور بزرگتر به وب سایت های بیشتری تخصیص داده گردیده باشد، هر یک منابع کمتری در چنگ دارا هستند.

بررسی گزارش URL inspection

همان گونه که می‌دانید این ابزار به تحقیق ایندکس شدن تارنما می پردازد. پیرو گام به گام به نظارت گزارش URL Inspection که مرتبط با یک کاغذ از سایت میباشد می پردازیم. در شرایطی آموزش سئو در مشهد که روند ایندکس صفحه های در گوگل به صدق انجام یافته باشد، شما عبارت “URL is on Google” را خواهید روءیت کرد.
در مقابل در شرایطی که نشانی متبوع ایندکس نشده باشد، عبارت “URL is not on Google” اکران داده می‌گردد.
در نصیب سمت راست شیت، شما آیتم Request Indexing را مشاهده میکنید. با استعمال از این آیتم میتوانید درخواست نمائید ایندکس صفحه ها در گوگل مجددا صورت پذیرد.
در قسمت Coverage داده ها کامل‌تری در زمینه ی فرآیند ایندکس شدن صفحه های بوسیله گوگل را مشاهده میکنید و خواهید مشاهده کرد که آیا گوگل درین فرایند برنده فعالیت نموده است یا این که نه.
در قسمت enhancement گزارش گوگل را مشاهده میکنید که آرم میدهد آیا صفحه های تارنما در دستگاه‌های گوشی به خیر لود میگردند. همان طور که در تصویر مشاهده میکنید، بار گذاری این شیت در دستگاه‌های گوشی به طور کامل مطلوب به حیث می رسد.
در لحاظ داشته باشید اطلاعاتی که نشانه داده می گردند مرتبط با واپسین مجال ایندکس وب سایت در گوگل میباشد. در‌صورتی‌که می خواهید گزارش اکران داده گردیده آپ تو دیت باشد، میتوانید از آیتم TEST LIVE URL در سمت راست شیت استعمال فرمائید.
طرز‌های سرعت بخشیدن به ایندکس صفحه ها در گوگل
اگرچه تصویب درخواست ایندکس صفحه های، به کراولرهای گوگل استحضار می‌دهد که بیابند و شیت نو را ایندکس نمایند، البته برای سرعت بخشیدن به ایندکس صفحه های در گوگل، تکنیک‌هایی وجود دارااست که می توانید از آنان استعمال نمایید. این تکنیک‌ها می توانند خطاها ایندکس ورقه در گوگل را نیز برطرف نمایند. سریع ترین خط مش برای ایندکس شدن صفحه ها نو مشتمل بر موردها تحت میباشد.
۱. ربات گوگل را بلاک نکنید
بخش اعظمی از مالکین تارنما‌، برای بلاک و در دست گرفتن ربات‌های جانور در دور و اطراف اینترنت، از پوشه robots.txt استعمال می‌نمایند. در‌حالتی که در فولدر خویش از کد ذیل استعمال کرده باشید در واقعیت دسترسی ربات‌های کاوش را بلاک نموده اید.
۱ User-agent: *
۲ Disallow: /
 
۲. استعمال از از Site Map
sitemap چیست؟ وب سایت مپ به گوگل می گوید که چه صفحاتی در تارنما شما اصلی می‌باشند و کدامیک اهمیتی ندارند. غیر وابسته از اینکه برگه متبوع شما در Sitemap وجود دارا هستند، گوگل می بایست بتواند به کلیه‌صفحه ها شما دسترسی داشته باشد. برای استارت، خوب میباشد صفحه ها خویش را در site map اضافه نمایید، تا موتورهای جستجوی گوگل دسترسی بهتری به آنان داشته باشند.
۳. اصلاح صفحه ها اورفن ( orphan)
تحلیل نمایید که آیا در تارنما شما کاغذ ای وجود دارااست که پیوند ورودی برای آن تعریف‌و‌تمجید نشده باشد یا این که به اصطلاح دیگر هیچ برگه ای اورفن یا این که یتیم نباشد. آموزش سئو مشهد از آنجایی که گوگل، محتوای نو را با خزیدن در وبسایت پیدا می‌نماید، صفحاتی که دارنده لینک و پیوند ورودی نباشند به وسیله گوگل قابل دسترس نیستند و بازدیدکنندگان وب سایت نیز این صفحه های را نخواهند رویت کرد. گوگل محتوای تازه را با خزیدن در وب سایت شما پیدا می‌نماید و وجود لینک و پیوند‌های داخلی این مسیر را هموار می‌نماید.
در شرایطی‌که می خواهید ربات‌های گوگل در سریع ترین فرصت ممکن صفحه های شما‌را ایندکس نمایند، در صفحه ها وب سایت مطلقا از پیوند‌های داخلی استعمال فرمایید.

چگونه گوگل صفحات جاوا اسکریپتی را پردازش می‌کند؟

گوگل پردازش صفحه ها جاوا اسکریپتی را در ۳ مرحله ایفا می دهد. آموزش سئو در مشهد این فرآیند، مبنا شغل فهم وب سایت‌های JS به وسیله ربات‌های خزنده گوگل را تشکیل میدهند:
خزش (Crawling)
رندرینگ (Rendering)
ایندکسینگ (Indexing)
پیش از رسیدگی طریق پردازش صفحه های جاوا اسکریپتی بوسیله ربات‌های خزنده گوگل، بهتر میباشد بدانید، گوگل صفحه های معمولی ساخته‌گردیده با HTML و CSS را چه‌گونه پژوهش می‌نماید. این فرآیند بسیار معمولی میباشد، ربات‌های خزنده موتورهای جست‌وجو، محتوای بدون نقص صفحه ها را دانلود می‌نمایند و بعداز بررسی محتوای متنی، اسکیما و بقیه مولفه‌های جان دار در سورس HTML، فهم نخستین‌ای از شیت به دست میاورند و بعد آن را در فهرست خویش ایندکس می‌نمایند. به همین آسانی!
فرآیند خزش و ایندکس‌شدن وب سایت‌های جاوا اسکریپتی هم نسبتاًً همین فرایند را داراست، با این تفاوت که یک مرحله رندرینگ برای تبدیل کدهای جاوا اسکریپت به کدهای HTML اضافه می گردد.
برای این عمل، در صورتی‌که بخواهیم بر پایه ی با تصویر بالا روش پردازش صفحه ها تارنما جاوا اسکریپتی به وسیله ربا‌ت‌های خزنده گوگل را توضیح دهیم بایستی بگوییم که ربات گوگل ایمیل (URL) صفحاتی را برای خزیدن و پردازش در یک صف قرار می دهد، پس مرحله نخستین کراولینگ آغاز می شود.
 
مرحله اولیه: کراولینگ شیت
 
ربات خزنده با استعمال از یک درخواست HTTP نظارت می‌نماید که آیا اذن دارااست آن برگه را تحقیق کند یا این که خیر.
در شرایطی‌که اذن پژوهش داشته باشد، یک URL را از صف خزش اخذ می‌نماید و پوشه robots.txt را می خواند تا ببیند مجاز به تحقیق کدام صفحه ها میباشد و کدام صفحه ها را نباید تحقیق کند.
 
در صورتی‌که robots.txt نظارت آن ایمیل را ممنوع کرده‌با‌شد، ربات گوگل درخواست HTTP را ارسال نمی‌نماید و آن برگه را نادیده میگیرد. دقت فرمائید، گوگل نمی‌تواند کد جاوا اسکریپت صفحاتی که در robots.txt مسدود گردیده‌اند را فهم و شعور و جاری ساختن نماید.
 
در صورتی مجاز به تحقیق کاغذ بود، URL را کراول کرده و فولدر‌های HTML و CSS ورقه را دانلود می‌نماید.
 
مرحله دوم: تجزیه‌وتحلیل ورقه
در مرحله تجزیه‌وتحلیل با پژوهش محتوای متنی، اسکیما و المان‌ها در منبع نخستین، یک شعور ابتدایی از آن به‌دست میاورد و مرحله ایندکسینگ نخستین استارت می شود. صفحاتی که محتوای اساسی آنان در منبع اول جانور نباشد، سکو نیکی دستیابی نمی کنند و می بایست چشم به راه موج دوم ایندکسینگ بمانند.
بعد، به سراغ رسیدگی لینک و پیوند‌های مو جود در کاغذ می‌رود. درین مرحله، پیوند‌های ورقه به صف Crawle اضافه می گردند. این لینک و پیوند‌ها برای اینکه بوسیله ربات‌های خزنده قابل کراول باشند، می بایست دارنده سه خصوصیت اختصاصی‌به‌شخص باشند:
به‌شکل تگ باشند.
دارنده خصوصیت href باشند.
مقدار href آن ها یک URL دارای اعتبار باشد.
درنهایت، قبل از رندینگ، تک تک فولدر‌های HTML و CSS را کش می‌نماید. اکنون مرحله سوم آغازشده و رندرینگ برگه اجرا می‌‌خواهد شد.
مرحله سوم: رندرینگ کاغذ
همه URLها به‌جز آن‌هایی که تگ noindex گرفته‌اند، وارد صف رندرینگ میشوند. درین مرحله برای هر URL حدود ۵ ثانیه ارتفاع میکشد تا عملیات رندینگ صورت بپذیرد. در یک سری دقیقه حدود ۹۰ درصد از کلیه صفحه های رندر می شود.
به‌طورکلی، ربات گوگل مجموع صفحه ها را برای رندر (تجدید بنا و ادراک محتوا) در صف قرار می دهد، مگر اینکه تگ متا یا این که هدر ربات‌ها به گوگل بگوید که ورقه را ایندکس نکند. این صف انتظار می تواند یک سری ثانیه ارتفاع بکشد، اما گاهی این فرصت بیشتر هم ارتفاع میکشد.
وقتی که منابع گوگل اذن دهند، یک مرورگر فارغ از رابط کاربری کروم (headless Chromium) ورقه را رندرکرده و کد جاوا اسکریپت آن را جاری ساختن می‌نماید.
آن گاه، گوگل مجدداً لینک و پیوند‌های جان دار در HTML رندرشده را کسب‌کرده و URL‌هایی را که پیدا می‌نماید برای خزش در صف قرار می دهد. گوگل همینطور از پوشه HTML رندرشده برای ایندکسینگ کاغذ به کارگیری می‌نماید.
به خیال و خاطر داشته باشید که پیش‌رندر (Pre-Rendering) یا این که رندر سمت سرور (Server-Side) هنوز هم یک تعیین خوب میباشد؛ چراکه سرعت لود اینترنت‌وبسایت شما‌را برای یوزرها و موتورهای جست‌وجو (خزنده‌ها) ارتقا می دهد.
مرحله چهارم: ایندکس‌کردن شیت
در مرحله پایانی، گوگل محتوای حصول‌گردیده از کد جاوا اسکریپت را در فهرست خویش ذخیره می‌نماید. این محتوا مشتمل بر متن، تصاویر و بقیه داده‌هایی میباشد که بوسیله جاوا اسکریپت ساخت‌و‌ساز میگردد.
خب! احتمالاً تا به حالا متوجه شدید که گوگل برای فهم و ایندکس کردن کدهای جاوا اسکریپت، مرحله‌ای به اسم رندرینگ را در بهینه سازی وب سایت‌ها قرار داده میباشد. آموزش سئو مشهد با این حالا، استراتژی‌های رندرینگ برای وبسایت‌های بر طبق جاوا اسکریپت گوناگون میباشد و تعیین استراتژی مطلوب می تواند اثر متعددی بر سئوی وبسایت داشته باشد. ۳ تا از مهمترین استراتژی‌های رندرینگ Server-Side Rendering و Dynamic Rendering و Client-Side Rendering می‌باشند. بیایید با هرمورد از این استراتژی‌ها آشنا شویم و ببینیم به کارگیری از کدام‌یک برای بهینه سازی خوب میباشد؟
 
مقایسه‌ Server-Side Rendering و Dynamic Rendering و Client-Side Rendering
رندرینگ فرایندی میباشد که در آن گوگل صفحه های اینترنت‌وبسایت شمارا اخذ، کدهای را جاری ساختن و محتوای آن را برای فهم ساختار و دکوراسیون وبسایت رسیدگی می‌نماید. این داده ها برای سکو‌بندی چگونگی و قیمت محتوای وبسایت شما در حاصل جست‌وجو به شغل گرفته میگردد.
 
با تعاملی‌شدن صفحه ها اینترنت به‌لطف کدهای جاوا اسکریپت، نیاز به رندرینگ صفحه ها هم احساس شد و گونه های مختلفی از آن به‌وجود آمد که هریک کاربردها و مزایا و معایب خاص خویش را دارا هستند. درین قسمت می خواهیم ۳ نوع متعدد رندرینگ صفحه های اینترنت (سمت مخاطب، سمت سرور و رندر پویا) را نظارت کنیم که اینترنت‌وبسایت شما قادر است از آنها برای اکران محتوا به یوزرها و موتورهای جست‌وجو به کارگیری نماید.
 
صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 صفحه بعد