x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

نکات خرید رپورتاژ اطلاع رسانی برای بهینه سازی وب سایت

 

 
نکات خرید رپورتاژ اطلاع رسانی برای بهینه سازی وب سایت 
 
 
بهینه سازی وب سایت خیلی خلاصه یعنی اینکه گوگل وب سایت شمارا ببیند و به آن متکی بودن نماید و بعد از آن به یوزرها هم آرم دهد. جلب پشت گرمی گوگل برای  بهینه سازی تارنما‌های فروشگاهی اصلی‌خیس میباشد، زیرا بهینه سازی یعنی فایده بیشتر.  برای اینکه گوگل به تارنما شما متکی بودن نماید شغل های مختلفی بایستی صورت پذیرد. هم تارنما و محتواهای تارنما می بایست خصوصیت‌هایی داشته باشد و هم تارنما‌های دارای اعتبار دیگر می بایست  آموزش سئو مشهد به تارنما شما پیوند بدهند. 
 
فارغ از پیوند‌به چنگ آوردن از وب سایت‌هایی که در دیده گوگل دارای اعتبار می‌باشند، شغل برای متخصص بهینه سازی خیلی مشقت بار و مجال‌بر میگردد. سیگنال‌های مختلفی که به وب سایت شما می رسد برای گوگل خیلی اساسی می باشند. زمانی وب سایت معتبری به وب سایت شما پیوند می دهد انگار دارااست شمارا به گوگل معرفی می‌نماید. 
 
متخصص بهینه سازی با خرید رپورتاژ اطلاع رسانی درواقع برای تارنما خودش بک‌پیوند و سیگنال میخرد. این کمکی میباشد به سریع‌ترشدن بهینه سازی وب سایت و جلب حیث گوگل. رپورتاژ اطلاع رسانی قسمت اساسی و طلاق‌ناپذیر  از استراتژی لینک و پیوند سازی تمامی‌ی کارشناسان seo وب سایت میباشد. ولی خرید رپورتاژ فعالیت خیلی سادگی وجود ندارد و متخصص بهینه سازی می بایست به نکات اساسی آموزش سئو در مشهد  و مختلفی اعتنا نماید. 
 
 
 
رپورتاژ اطلاع رسانی چیست؟ 
زمانی محتوایی غیرتبلیغاتی و جالب در سایتی دارای اعتبار به وب سایت یا این که برگه‌ای از وب سایت شما با واژه‌ی کلیدی غرض برای استحصال‌وکار شما پیوند می دهد، برای شما رپورتاژ اطلاع رسانی رفته میباشد. بدین محتوای لینک و پیوند‌دار غیرتبلیغاتی می گویند رپورتاژ اطلاع رسانی. وب سایت‌هایی می باشند که دربرابر تعرفه‌ی معین برای نشر اینگونه محتوایی از شما پول میگیرند. هرچه وب سایت (رسانه) معتبرتر باشد و با بازدید بیشتر تعرفه‌اش گران‌‌خیس میباشد. 
 
 رپورتاژ اطلاع رسانی بایستی خصوصیاتی داشته باشد. تفکر نکنید چگونگی متن رپورتاژ اساسی وجود ندارد. محتوای کیفیت خوب تمامی‌جا و مدام برای گوگل اساسی میباشد. علاوه‌بر متن، سایتی که در آن رپورتاژ اطلاع رسانی می روید، زمانش و تعداد دفعاتی که میتوانید در یک تارنما رپورتاژ منتشر فرمائید هم فاکتورهای مهمی میباشند. 
 
 
 
چرا به دست آوردن رپورتاژ اطلاع رسانی اساسی میباشد؟ 
رپورتاژ اطلاع رسانی یعنی بک‌لینک و پیوند. درباره‌اش پاره ای سخن کردم. تعداد پیوند‌هایی که به وب سایت شما داده میگردد برای گوگل اصلی میباشد. هرچه تعداد بک‌لینک و پیوند‌ها از وبسایت‌های دارای اعتبار به سایتی یا این که ورقه‌ای بیشتر باشد، متکی بودن گوگل بیشتر به آن تارنما جلب میگردد. بک‌پیوند‌ها خصوصیت اساسی دیگری هم بایستی داشته باشند: همیشگی‌بودن. تهیه نمودن پیوند شغل اشتباهی میباشد و در شرایطی که گوگل بفهمد سایتی لینک و پیوند خریده آن را جریمه می‌نماید. در‌صورتی‌که پیوند‌ها فعلا هم باشند به بهینه سازی وبسایت لطمه وارد می شود. پس رپورتاژ اطلاع رسانی شایسته ترین و مطمئن‌ترین رویه برای تصاحب کردن بک‌لینک و پیوند همیشگی از تارنما‌های دارای اعتبار میباشد، سوای واهمه از جریمه‌شدن! 
 
 
 
رپورتاژ اطلاع رسانی دارای اعتبار و غالب چه خصوصیت‌هایی داراست؟ 
غرض اساسی در رپورتاژ اطلاع رسانی این میباشد که سایتی دارای اعتبار برای وب سایت ما به گوگل سیگنال بفرستد. البته دراین‌در میان نباید از جذب استفاده کننده و ترغیبش برای کلیک‌کردن روی پیوند رپورتاژ غافل شویم. رپورتاژ می بایست کلیک‌خور هم باشد. تیتر و متن رپورتاژ هنگامی چیره و ماهر فعالیت کرده که مخاطب را به وب سایت ما بکشاند. رپورتاژ اطلاع رسانی چیره که ما‌را به هر دو مقصود می رساند، می بایست ویژ‌گی‌های تحت را داشته باشد:
 
تیتر دیدنی: تیتر رپورتاژ اطلاع رسانی بایستی آن‌قدر دیدنی و گوناگون باشد که استفاده کننده را وادار نماید که مجموع محتوا را بخواند. 
محتوای آموشی: به عبارتی‌طور که اشاره شد، رپورتاژ نباید تبلیغاتی نوشته گردد. به‌همین‌ادله، رپورتاژ بایستی محتوایی تماما آموزشی داشته باشد که به مخاطب اطلاعاتی موثر دهد.
به کارگیری از داده های عددی و ارقام: از داده های عددی و ارقام درست و به‌روز در متن به کار گیری فرمائید. همین منجر می‌‌خواهد شد استفاده کننده چیزی حافظه بگیرد و به شما پشت گرمی پیدا نماید.
لحن متناسب و رابطه موضوعی: متن رپورتاژ بایستی درارتباط بی نقص با واژه‌‌کلیدی غرض، زمینه وبسایت اساسی و همینطور مورد و حیطهی کاری سایتی که رپورتاژ در آن منتشر میشود نوشته گردد. لحن متن هم بایستی متناسب با مخاطبین سایتی که رپورتاژ را منتشر می‌نماید باشد. مثلا، در شرایطی که در تارنما خبری رپورتاژ می رویم، می بایست رپورتاژ خبری بنویسیم. 
محتوای خوانا و سرازیر: متن رپورتاژ می بایست آن‌قدر خوانا و سرازیر و دیدنی باشد که مخاطب نتواند خواندنش را رها نماید. بایستی متنی باشد آن‌قدر اثر گذار و کاربردی و متقاعد‌کننده  که مخاطب برای کلیک‌کردن روی پیوند تردید نکند. 
به کارگیری از اشکال محتوا: شایسته ترین رپورتاژ آن رپورتاژی میباشد که فیلم و عکس و صدا (پادکست) و متن را همگی با‌هم داراست. ولی، فیلم و عکس و صدای مرتبط و جالب. 
یک یا این که دو پیوند به تارنما مقصود: قرار وجود ندارد محتوای رپورتاژ چند پیوند به وب سایت غرض بدهد. رپورتاژ بایستی یک پیوند با کلمه و واژه‌کلیدی مقصود یا این که اسم مارک داشته باشد. چنانچه موردنیاز بود، یک پیوند دیگر نیز ممکن میباشد اضافه خواهد شد. ولی بیشتر از ۲ لینک و پیوند خطا میباشد.
 

چه گونه اینترنت سایتمان را در نتیجه ها گوگل بیاوریم؟

 

 
چه گونه اینترنت سایتمان را در نتیجه ها گوگل بیاوریم؟
اکران تارنما در حاصل گوگل شاید خیلی دشوار به لحاظ رسد؛ البته هنگامی نقشه منش را داشته باشید تمامی چیز شل خیس شود. برای آغاز این مسیر کافی میباشد یک تارنما داشته باشید که استانداردهای نخستین را داشته باشد. البته برای برداشتن گام های آجل، تا انتهای این راهنما یاور ما باشید. اینجا ۵ گام تا اکران تارنما آموزش سئو در مشهد  در نتیجه ها گوگل را باهم می‌بینیم.
 
فهرست
 
گوگل چه طور فعالیت می نماید؟
 
گوگل چه گونه کار می نماید؟
از فرصت معرفی گوگل تاکنون این شرکت بسط های  آموزش سئو مشهد چشمگیری داشته میباشد.
 
ولی از به عبارتی آغاز تا به امروز، ساز و فعالیت کلی گوگل اثبات بوده میباشد. گوگل یک موتور جست و جوی‌بار تماماً اتومات میباشد که با استعمال از اینترنت کراولرها (خزندگان اینترنت) به محاسبه تارنما ها درگیر می گردد. بعد نیز وبسایت را ایندکس کرده و جایگاهی را برای آن وبسایت متناسب باکیفیت آن گزینش می نماید.
 
حال بعضا از وبسایت ها به دلایل گوناگون ممکن میباشد به مرحله اکران در نتیجه ها جست و جو نرسند. مثل خلل در ایندکس شدن تارنما. برخی اوقات هم وبسایت صحیح ایندکس گردیده و به لیست حاصل گوگل اضافه می گردد؛ ولی مرتبه وبسایت آنقدر زیر میباشد که عملاً زیاد به یوزرها نماد داده نمی‌شود.
 
۵ گام برای اکران تارنما در نتیجه ها گوگل
یکی بحران های اکثری از صاحبان سایت ها این میباشد که باوجود سپری شد یک سری ماهی از راه‌اندازی سایتشان، هنوز جایی در گوگل ندارند. خب در صورتی شما هم با اینگونه مشکلی رو به رو گردیده اید، سفارش میدهیم که ۵ گام پایین را طی فرمائید. در‌حالتی که سایتتان اختلال ویژه ای نداشته باشد، با این قدم ها شما هم در کنار بقیه نتیجه ها گوگل اکران داده خواهید شد.
 
۱- تارنما خویش را در گوگل سرچ کنسول تصویب فرمائید
 
 
Google Search Console یک خدمت بدون‌پول و همگی رشته رقیب میباشد که بوسیله گوگل معرفی گردیده است. کاربردهای این ابزار بی شمار میباشد؛ ولی کاربردی که ما اینجا با آن فعالیت داریم، قابلیت تصویب تارنما برای ایندکس شدن به وسیله گوگل میباشد.
 
Index شدن تارنما، بدین معنا میباشد که گوگل این وبسایت را در لیست نتیجه ها قابل اکران خویش تصویب نماید. اکنون این که سکو این وب سایت تعدادی باشد و در کاغذ چندم آرم داده گردد، به چگونگی خویش تارنما بستگی دارااست.
 
بر طبق گفته های بالا، تا هنگامی که سایتتان ایندکس نشده باشد، در گوگل اکران داده نمی‌شود! به این ترتیب درصورتی که یک سری هنگامی میباشد که وبسایت خویش را منش انداخته اید، البته گوگل هنوز شما‌را نشانه نمی دهد، شاید خلل در به عبارتی نقطه آغاز، یعنی ایندکس شدن تارنما میباشد.
 
با گوگل سرچ کنسول هم می‌توانید سایتتان را به طور دستی برای ایندکسینگ گوگل تصویب فرمایید و هم میتوانید اشتباهات مرتبط با آن را تحقیق فرمائید. ولی برای استارت می بایست سایتتان را درین ابزار تصویب نمائید. آنگاه کافی میباشد نشانی وبسایت یا این که برگه متبوع خویش را در نوار بالای این ابزار (یعنی نصیب URL Inspection) وارد فرمایید تا مشاهده کنید این ورقه ایندکس شد‌ه‌است یا این که خیر. در صورتی جواب مثبت باشد، پیام “URL is on Google” را مشاهده خواهید کرد.
 
 
 
در صورتیکه هم جواب منفی باشد و این ورقه ایندکس نشده باشد، میتوانید روی مورد “Request Indexing” کلیک نمایید تا عملیات ایندکس سازی این ورقه همین حال آغاز خواهد شد.
 
گوگل سرچ کنسول چه کاربردهای دیگری دارااست؟
در صورتی‌که در آستانه مسیر بهینه سازی تارنما خویش می‌باشید، توصیه میدهیم که از همین درحال حاضر به شغل با گوگل سرچ کنسول عادت نمائید. چراکه این ابزارها مثل یک دستیار هوشمند به اکران تارنما در نتیجه ها گوگل و ارتقای سکو آن امداد خواهد کرد. ازجمله قابلیت و امکان های این ابزار دوستداشتنی عبارت اند از:
 
تحقیق این که چه وبسایت هایی به ما لینک و پیوند داده اند
آگهی به گوگل از ورژن های دیگر تارنما (به عنوان مثالً ورژن هایی که برای کشورهای دیگر میباشند)
شناسایی کوئری هایی که بیشترین ترافیک را به تارنما میاورند
درخواست از گوگل برای ایندکس کردن دوباره یک محتوای آپ تو دیت گردیده
 
2- تارنما خویش را در Google Business تصویب نمائید
 
 
آری؛ گشوده هم قرار میباشد از یک کدام از دیگر از ابزارهای گوگل برای اکران وبسایت در حاصل گوگل یاری بگیریم. این ابزار Google Business میباشد. تصویب وب سایت درین ابزار، می بایست از حق تقدم هایتان باشد؛ به خصوص در شرایطی‌که یک تجارت محلی دارید و برایتان اصلی میباشد که بتوانید سایتتان را به کاربرانی در یک وضعیت جغرافیایی خاص (مثل شیراز) علامت دهید.
 
هنگامی تارنما خویش را در Google Business تصویب میکنید، این ابزار یک پیام را دربردارنده یک پین به شما ارسال می نماید تا مطمئن گردد شما داده ها جغرافیایی خویش را صحیح وارد نموده اید. آن‌گاه، هنگامی یوزرها حوزه کاری شما‌را در حیطه ای که شما می‌باشید جست و جو می نمایند، شمارا جزو مورد های نخستین خواهند مشاهده کرد.
 
نکته دیدنی داستان اینجاست که زمانی حساب Google Business خویش را می سازید، از این به سپس در گوگل مپ هم اکران داده خواهید شد. بدین ترتیب گوگل مپ هم به یک شبکه تبلیغاتی برای شما تبدیل می گردد.
 
نکته نخستین:
در یکی‌از دو شرایط پایین می‌توانید از قابلیت و امکان های Google Business به کارگیری فرمائید:
 
بیزنس شما دارنده یک جای فیزیکی در به عبارتی حالت جغرافیایی باشد.
نیروهای کاری شما می‌توانند در به عبارتی شهر یا این که میهن، به یوزرها خدماتی را به طور حضوری ارائه دهند.
برای مثالً شاید شما یک تالار زیبایی در شهر رشت دارید. یا این که شاید استخراج و کاری برای کارواش ماشین در محل در شهر اصفهان می باشید. یعنی خودتان مکان ثابتی برای مراجعه مشتریان ندارید؛ ولی برای مشتریانی که در اصفهان می‌باشند، نیرو می فرستید.
 
نکته دوم:
چنانچه اکانت Google Business خویش را خط مش انداختید، دائماً آن را به روز نمایید. چراکه هم داده ها جغرافیایی شمارا نشانه میدهد و هم اطلاعاتی مثل ساعت و روزهای کاریتان را. به این ترتیب در شرایطی‌که اطلاعاتتان دیرین باشد، می‌تواند یوزرها را از شما دلسرد نماید.
 
نکته سوم:
پس از راه‌اندازی Google Business، کاربرانتان را تشویق فرمائید که در گوگل مپ به شما ستاره بدهند. همین ستاره ها میتوانند تبلیغات فوق العاده برایتان باشند.
 
۳- سرعت تارنما خویش را تا مکان ممکن با صرفه فرمایید
گوگل از سال ۲۰۱۰ فاکتور سرعت را به صورت دورازشوخی تحت عنوان سیگنال سکو بندی وبسایت ها اظهار کرد. بدین ترتیب شاید عامل این که در صفحه ها اولیه، دوم یا این که حتی سوم گوگل نیستید، سرعت ذیل تارنما شما باشد.
 
برای ارتقای سرعت وبسایت و اکران تارنما در نتیجه ها گوگل یکسری نکته تحت را مد لحاظ داشته باشید:
 
تعداد درخواست های HTTPS را به دست کم برسانید. به عبارت دیگر، به کارگیری از اسکریپت های فرنگی را تا مکان ممکن نادر نمایید.
وسعت فولدر های جاوا اسکریپت و CSS و همچنین پوشه های تصاویر و ویدئوها را باصرفه نمایید.
هاستینگ خویش را از یک کمپانی دارای اعتبار و کیفیت خوب تنظیم فرمایید.
ابزار Page Speed insights، دستیاری برای بررسی سرعت وبسایت
ابزار Page Speed Insights گوگل، سرعت سایتتان را از جوانب متفاوت نظارت کرده و ایرادات مو جود و حتی زمان های ارتقای سرعت را گوشزد می نماید.
 
 
 
نکته: هنگامی در درحال حاضر بررسی سرعت تارنما خویش میباشید، می بایست فاکتورهای اصلی google core web vitals را در حق تقدم قرار دهید. کور ویتال گوگل مستقیماً درباره seo تجارب کاربری تارنما ها حکم میدهد که نصیب مهمی از این تجربیات، مرتبط با سرعت وبسایت میباشد. 
 
سرعت وبسایت در گوشی را حداقل نگیرید
ارتقای سرعت تارنما در تلفن همراه در صورتیکه از سرعت تارنما در دسکتاپ اصلی خیس نباشد، از آن نادر مداقه خیس وجود ندارد. طبق مطالعات ۲۹% یوزرها در حالتی‌که از کارایی تارنما شما در گوشی راضی نباشند، فورا تارنما را رخنه‌ خواهند کرد. دقیقاً به همین عامل میباشد که گوگل هم تأکید متعددی بر سئوی تارنما ها برای گوشی و وب سایت های کُند را در حاصل گوشی، ذیل خیس از وب سایت های دیگر نشانه می‌دهد.
 
 
 
۴- لغت ها کلیدی دوستداشتنی را گزینش کرده و در مکان صحیح به کار گیری فرمائید
 
 
بعضی اوقات فقط دلیلی که منزلت خیر در حاصل گوگل ندارید، استعمال نکردن از لغات کلیدی دوست داستنی میباشد. شاید به سراغ کلماتی رفته اید که منزوی خیس میباشند و طرفدار چندانی ندارند. یا این که شاید هم لغات کلیدی نیکی را گزینش نموده اید؛ البته آن ها را به خیر و خوبی در سایتتان جایگذاری نکرده اید.
 
برای اکران سایت در حاصل گوگل، در‌پی کلمه ها کلیدی ایدئال بگردید و در‌این مسیر سه نکته پایین را مد حیث داشته باشید:
 
در ادامه کلماتی باشید که عموم برای خرید تولیدها یا این که سرویس ها شما سرچ می نمایند.
وسعت جست و جو یا این که Volume هر واژه و کلمه را ارزیابی فرمایید و آنهایی را تعیین نمائید که volume بالاتری دارا‌هستند.
ترازو مشقت درجه بندی کلمه ها کلیدی یا این که Difficulty کلمه ها را نظارت فرمائید. هر چه Difficulty یک واژه بیشتر باشد، یعنی در آن واژه و کلمه رقبای بیشتری دارید و کارتان دشوار خیس میباشد.
با پیش گویی سه نکته بالا، عباراتی را گزینش نمائید که برای کاربرانتان دوستداشتنی اند؛ ولی خیر آنقدر که همگی رقبایتان هم از آن به کار گیری می نمایند و سکو بندی برای آن ها بسیار طاقت فرسا میباشد.
 
قابل ذکر میباشد که برای کشف کردن کلمه ها کلیدی و مشاهده داده ها بالا درباره آنان، میتوانید از ابزارهایی مانند Ahrefs یا این که Semrush به کارگیری فرمایید.
 
عبارات کلیدی ها را در کدام بخش های وبسایت بگنجانیم؟
پس از جستن کلمه ها کلیدی مطلوب، آنها‌را در جای های تحت جایگذاری فرمائید:
 
Tittle شیت: متنی که در شیت نتیجه ها جست و جو در پوسته تیتر شیت نشان داده میشود.
توضیحات متا: توضیحات متای شیت متبوع که در برگه حاصل گوگل هم نشان داده میشود.
Headingها: تیترهای H1، H2 و … درون شیت. گوگل دقت ویژه ای بدین تیترها داراست.
درون بدنه محتوای برگه
در URL شیت: هرچند که‌این گزینه به اندازه موردها پیشین دارای اهمیت وجود ندارد، ولی گشوده هم می‌تواند به اندازه خودش روی واژه کلیدی تعیین گردیده تأکید نماید.
گوگل از تمامی این محتواها برای شناسایی مورد ورقه شما، ایندکس کردن آن و اکران این شیت در نتیجه ها مرتبط به کارگیری می نماید.
 

چه کار کنیم که گوگل شغل خزش یا این که کرال را سریع تاثیر بدهد؟

 

 
چه فعالیت کنیم که گوگل شغل خزش یا این که کرال را سریع خیس اجرا بدهد؟
شغل های مختلفی است که با اعمال دادن آنان می‌توانید به گوگل اثبات فرمایید که عالی میباشد کرال بادجت وب سایت شما‌را ارتقاء بدهد. پیرو آحاد این شغل های اثرگذار را  آموزش سئو مشهد رسیدگی میکنیم.
 
۱# ارتقا سرعت سرور یا این که ارتقاء منابع
 
 
روش خزش گوگل به‌این شکل میباشد که نخستین منابع را دانلود و آنگاه در آخر پردازش می نماید. بدین ترتیب همان طور که کاربرها متوجه تفاوت سرعت تارنما ها میشوند، گوگل هم متوجه این سرعت می‌شود و دارایی خزش خویش را مبنی بر با آن تهیه می نماید. بنابراین هر چه قدر گوگل سریع خیس بتواند منابع را دانلود نماید، دارایی خزش هم برای شما بیشتر خواهد بود. پس بایستی به تفکر ارتقاء سرعت و گنجایش سرور خویش باشید.
 
۲# پیوند های داخلی و فرنگی بیشتر
بدین نکته خیلی اعتنا نمائید که خزش معمولاً به جهت محبوبیت یک برگه یا این که وجود لینک و پیوند های زیاد به آن شیت اجرا می‌گردد. به همین برهان برای بیشتر کردن کرال بادجت بایستی پیوند های داخلی و فرنگی وب سایت را ارتقاء بدهید.
 
پیوند های داخلی توصیه گردیده را می‌توانید از گزارش Link Opportunities در Site Audit پیدا فرمایید که مشمول فراگیری سعی آن هم میباشد. 
 
نکته:
در قبلی لینک و پیوند های nofollow از میزان دارایی خزش به کار گیری نمی کردند و روی آن‌ها بی تأثیر بودند؛ البته اینک می‌توانند یک راهنما برای ترغیب  آموزش سئو در مشهد خزش باشند.
 
۳# اصلاح پیوند های حاد و ریدایرکت گردیده
 
 
نگه داشتن پیوند هایی که به صفحه ها ریدایرکت گردیده یا این که وخیم گردیده می رسند، میتواند تأثیر منفی متعددی بر کرال بادجت وب سایت بگذارد. زیرا معمولاً این صفحه های حق تقدم خیلی پاره ای برای خزش دارا هستند. بدین ترتیب اصلاح آن ها میتواند تا حدی به ارتقاء میزان دارایی خزش وب سایت شما یاری دهد.
 
این صفحه های را هم می‌توانید در گزارش Site Audit پیدا فرمایید و خلل فساد (۴XX) و ریدایرکت شدن (۵XX) را برطرف فرمایید. در شرایطی که مایل اید درباره معنا ریدایرکت بیشتری بدانید، میتوانید نگاهی به نوشته‌ی علمی “ریدایرکت ۳۰۱ چیست“  بیندازید.
 
4# تا مکان ممکن به مکان POST از GET استعمال نمائید
این گزینه یه خرده فنی خیس میباشد؛ زیرا مشتمل بر طرز های درخواست از HTTP  میشود. البته این را بدانید که هرجایی که می‌توانید از درخواست GET استعمال نمایید را می بایست غنیمت بدانید و از درخواست POST استعمال نکنید. درخواست های POST  کَش (cache) نمیشوند و به همین خیال روی میزان دارایی خزش تأثیری ندارند. صحیح برعکس درخواست های GET!
 
5# از نمایه سازی و شاخص بندی API به کارگیری نمایید
در صورتیکه نیاز دارید که کاغذ هایی از تارنما شما سریع خیس کرال بشوند، می بایست نظارت نمایید که آیا دارای شرایط شاخص بندی و نمایه سازی در API می‌باشید یا این که خیر؟ فعلا این نمایه برای یک‌سری گزینه مثل اطلاع رسانی های شغلی یا این که فیلم های زنده قابل استعمال میباشد. موتور جست و جوی‌بار بینگ هم نمایه سازی API داراست که برای تمامی قابل دسترسی میباشد.
 
چه کارهایی بر ارتقاء کرال بادجت اثر ندارند؟
ولی بایستی بدانید که کارهایی هم می‌باشند که معمولاً اشخاص انجامشان میدهند، البته خب اثر متعددی را به دیده نمی بینند! برای مثالً:
 
۱-تغییرات خرد در تارنما (مثل به روزرسانی تاریخ، ساخت و ساز مسافت کلمه ها یا این که نقطه گذاری) شغل های بیهوده می‌باشند! زیرا گوگل خیلی داهیانه تشخیص میدهد که آیا این تغییرات دور از شوخی می باشند یا این که خیر. به همین استدلال تغییرات خرد هیچ تأثیری روی خزش ندارند.
 
2- فرمان العمل vrawl-delay در txt خیلی از ربات ها را کُند می نماید (برای مثالً روی ahrefs تاثیر میگذارند)؛ البته روی ربات گوگل رمز سوزنی تأثیر ندارند!
 
۳-حذف اسکریپت های فرد ثالث هم به طور کاملً بر میزان دارایی خزش بی تأثیر اند.
 

روی محتوای خود سپرده گذاری نمائید

 

 
روی محتوای خویش (و بک پیوند ها) سپرده گذاری نمائید
لینک و پیوند سازی مدام هسته اساسی الگوریتم درجه بندی گوگل بوده و خواهد بود، به این ترتیب اساسی میباشد که ساختار محتوایی خیر ساخت فرمایید که پتانسیل لینک و پیوند سازی و اخذ بک لینک و پیوند بالایی داشته باشد. در تبلیغات سنتی، کمپانی‌ ها در تبلیغات رادیویی، خبرنامه‌ها و مجلات سرمایه‌گذاری می‌کردند البته هم اکنون این ابزارها دیگر سود وری قدیمی خویش را ندارند، به همین ادله شما می بایست روی تولید محتوای بدون نقص، موثر و اختصاصی سپرده گذاری نمایید که نیازهای بازدیدکنندگان شما‌را برآورده نماید. این نوع محتوا خیر فقط تعامل بازدیدکنندگان شما‌را ارتقاء می‌دهد، بلکه تعداد پیوند هایی را که به دست می‌آورید را ارتقاء خواهد بخشید. برای بهبود محتواهای خویش از تصاویر و گرافیک هایی به کار گیری فرمایید که داده ها را برای یوزرها تعریف کرده و فهم آن‌ها‌را راحت خیس نمایند.  اشخاص تصاویر را دوست دارا‌هستند و به راحتی با آن‌ها رابطه برقرار  آموزش سئو مشهد می نمایند.
 
محتوای خویش را بصری خیس فرمایید
 
محتوای خویش را بصری خیس فرمایید
ابدا توان تصاویر را دست‌کم نگیرید. جذاب میباشد بدانید که پست‌های چهره‌بوک با تصاویر 230 درصد بیشتر از پست‌های فارغ از تصویر تعامل ساخت می نمایند، این قضیه برای صفحه های وب سایت نیز راست گو میباشد و پست هایی که از تصاویر استعمال می نمایند نسبت به محتواهای سوای تصویر، حدود 94 درصد بازدید بیشتری دارا‌هستند. گرافیک ها، اینفوگرافیک ها، عکس ها وGIF ها المان هایی می‌باشند که بازدید پست های شمارا ارتقاء میدهند به این ترتیب روی آنها سپرده گذاری نمایید. ولی به حافظه داشته باشید که سئو تصاویر یک کدام از تکنیک های seo اصلی میباشد که مطلقا بایستی صورت پذیرد. متن جایگزین را فراموش نکنید، این برچسبی میباشد که به تصاویر اضافه میکنید تا ربات‌های خزنده گوگل بتوانند مسئله تصویر را فهم نمایند. همینطور کارایی نمایید اسم و توضیحات تصاویر با محتوای آن سازگار باشد و آنان تعریف نماید.
 
بهینه سازی محلی را فراموش نکنید
یک خبر اصلی وجود داراست و آن این میباشد که ۴۶٪ از مجموع جستجوهای گوگل از اشخاصی میباشد که در پی داده ها محلی مانند، مغازه های محلی، ساعت ها شغل یک جای یا این که اداره، شماره های تلفن نشانی ها می‌باشند و این یعنی در حالتی‌که روی seo محلی اتوماتیک نکنید بخش اعظمی از مشتریان بالقوه را از دست خواهید اعطا کرد. seo محلی یک کدام از مهم‌ترین سرویس ها بهینه سازی میباشد که بایستی به صدق صورت بپذیرد و طریق صحیح اجرای آن نیازمند اجرای مرحل پایین میباشد:
 
فهرست های دایرکتوری خویش را تحقیق فرمایید: این منابع داده ‌های مربوطه را برای استحصال وکارهای حیطه گردآوری‌آوری می ‌نمایند.
صفحه های لندینگ خویش را تولید و بهنیه نمایید: بهنیه سازی صفحه های لندینگ همچون دیگر صفحه ها وبسایت شما خواهد بود.
بهینه سازی فنی برای جست و جویبار محلی را اعمال دهید: به کارگیری از داده های تشکیل داد یافته یک کار مطلوب برای این بخش خواهد بود.
پیوند های داخلی خویش را با  آموزش سئو در مشهد صرفه نمایید
 
لینک و پیوند های داخلی خویش را با صرفه نمایید
پیوند سازی داخلی مدام یکی‌از مهم‌ترین تکنیک های بهینه سازی بوده و در آجل نیز همچنین خواهد بود. سئو پیوند های داخلی برای صفحه ها حق تقدم دار شما می‌تواند یک تکنیک بهینه سازی معدود هزینه باشد که نیازی به صرف فرصت و منابع متعددی ندارد. دو مقصود اساسی برای لینک و پیوند داخلی وجود دارااست که مشمول جابجایی اعتبار صفحه های به یکدیگر و امداد به یوزرها برای پیمایش یوزرها در صفحه های تارنما میگردد. البته نکاتی وجود دارا‌هستند که در لینک و پیوند سازی داخلی بایستی به آن اعتنا فرمایید. او‌لین مسئله این میباشد که می بایست به شکلی ساختاریافته یوزرها را به صفحاتی که آنان‌را به خرید یا این که به کار گیری از سرویس ها سوق میدهد، موعظه فرمایید. نکته دیگر این میباشد که بایستی از انکرتکست مطلوب به کارگیری نمایید که مخاطب را به کلیک روی لینک و پیوند متبوع تشویق می نماید و در پایان به خاطر داشته باشید که زیاده روی نکنید.
 
همگام با بهینه سازی
همان گونه که در صدر گفتیم seo سالانه تکامل می‌یابد و صاحبان مشاغل و سئوکاران را ناچار می نماید تا خودشان را با این تغییرات وقف دهند. تحت عنوان یک دارای تخصص بهینه سازی شما می بایست مدام از واپسین تغییرات باخبر باشید و با رعایت آن ها، از تکنیک های بهینه سازی تازه استعمال نمایید. درین نوشته‌ی‌علمی همت کردیم مهمترین نکاتی که برای بهبود بهینه سازی وب سایت با اعتنا به واپسین تغیرات گوگل بدانید را به شما آرم دهیم، ولی نکات ریز بسیار متعددی وجود دارا‌هستند که بایستی با مطالعه به آن‌ها برسید. به خاطر داشته باشید که قرار وجود ندارد در یک شب به شایسته ترین کارشناس seo مبدل گردید، به استیناف در‌این حوزه ادامه دهید و داده ها خویش را هر روز آپ تو دیت نمایید تا به شایسته ترین نتیجه ها دست یابید.
 

افزونه بهینه سازی یا دارای تخصص seo؟

 

 
افزونه بهینه سازی یا این که دارای تخصص seo؟
زمانی با ماشین به مهاجرت میروید، هرچقدر هم که داده ها فنی و آشنایی شما از قطعات خودرو زیاد باشد، با این درحال حاضر شما نمی توانید پیج ها را با دست گشوده و بسته فرمائید. باکس ابزار عضو طلاق ناپذیر یک منزل و یک ماشین میباشد چون به شما و یا این که به شخص حرفه‌ای اذن میدهد، شغل های آموزش سئو مشهد  موردنیاز به شایسته ترین صورت و بدرستی جاری ساختن پذیرد.
 
شما نمی توانید یک متخصص یا این که نماینده قانونی تولیدات دیجیتالی را سوای وسایل مورد نیاز بپذیرید، چون وجود اثاثیه برای ایفا توفیق آمیز یک پروسه بسیار واجب میباشد. 
 
سئوی وب سایت نیز با همین سر مشق منطبق داراست منتهی چیزی در بعد ها بسیار بالاتر. یک متخصص بهینه سازی فارغ از پلاگین یا این که ابزار بهینه سازی نمی تواند شغل های مایحتاج برای تارنما را به آخر و عاقبت برساند، چون هنگامی می اقتدار با یک سری کلیک در ساعت‌ها وقت صرفه جویی کرد، این عنصر گرانبها براحتی در آموزش سئو در مشهد  دستان او و مدیریت وب سایت قرار داده می‌شود.
 
در یک‌سری جمله پیش خیس بدین قضیه اشاره کردیم که پلاگین ها هرچقدر هم که توسعه یافته باشند، گشوده هم مستلزم فعال‌سازی بوسیله ادله انسانی میباشند. با همین توضیحات براحتی می اقتدار فیض گرفت، ابزارهای بهینه سازی و کارشناسان بهینه سازی، ارتباط ای تنگاتنگ دارا‌هستند و در واقع یکدیگر را برای یک غرض والاتر ملازمت و امداد می نمایند. 
 
نمی قدرت اعلام کرد که افزونه seo به تنهایی برای شایسته ترین سود مطلوب میباشد، در عین اکنون هیچ کارشناسی نیز کارکشته وجود ندارد فارغ از توکل بر ابزارهای seo فیض متبوع را بدرستی مدیر و به ثمر برساند. فرصت و فایده وری، همچنین فیض تاثیر نصیب چیزی وجود ندارد که بتوان بر روی برگه نوشته، رسم و مدیر نمود، یک ابزار بهینه سازی به عبارتی آچاری میباشد که در باکس ابزار یک استادکار حرفه ای، به ایفا صحیح امور امداد می نماید. پس همانقدر که یک تکنیسین قدرتمند وجود ندارد فارغ از تجهیزات نیازهای شما‌را برآورده سازد، یک انبردست نیز بتنهایی قابلیت و امکان اعمال کارهایی که بر ذمه اش میباشد را ندارد. سفارش میکنیم به طبع نوشته‌علمی ترازو های توفیق در پروژه بهینه سازی چیست؟ را پژوهش فرمایید
 
از آنجایی که الگوریتم ها و حق تقدم های گوگل دائماً در حالا آپ تو دیت شدن می باشند،  طبیعی میباشد که جزئیات استراتژی های بهینه سازی نیز دائماً در اکنون تغییر و تحول باشند. 
 
فهرست
 
 
مروری بر تمجید استراتژی seo
استراتژی seo، یک طرح ریزی میباشد. در‌این طراحی برنامه، آحاد روند و اقداماتی که بایستی برای بهینه سازی تارنما اجرا دهیم را معلوم میکنیم. همچنین حق تقدم اجرای این فرآیند و فرصت اجرای آنان را هم انتخاب میکنیم.
 
مقصود اساسی استراتژی های بهینه سازی، seo وب سایت برای موتورهای جست و جوست. البته در نگاهی ریزبینانه خیس، مقصود این طرح ریزی ها وصال به مرتبه های بلندتر گوگل، ارتقاء ترافیک، ارتقاء نرخ تعامل، ارتقاء فروش و … میباشد.
 
استراتژی های بهینه سازی، معمولاً به طور بلندمدت تدوین میشوند؛ برای مثالً برای شش ماه آتی. ولی سازه به قوانینی که پیش می‌آید، بعضا قسمت های این استراتژی دائماً در زمان مجال آپ دیت گردیده و تغییر‌و تحول می نمایند. چرا؟ زیرا با اجرای هر فاز استراتژی، سرنخ های بیشتری به دست میاید. یعنی به عنوان مثالً هنگامی نوع خاصی از محتوا را ساخت‌و‌ساز میکنیم و ترافیک چندانی از آن محتوا نمی گیریم، نوع کلمه ها کلیدی یا این که نوع محتواها را برای مسیر پیش رو تغییر تحول می‌دهیم.
 

seo محلی چیست و چه نقشی در تجارت های انلاین دارد؟

 

 
seo محلی چیست و چه نقشی در تجارت های انلاین دارااست؟
مدیریت هر حصول و کاری که باشید، مخاطبین و مشتریان محلی شما همواره در یک حوزه‌ بخصوص بدنبال سرویس ها و محصول ها تان میباشند. هر نیازی که مبتنی بر وضعیت مکانی به موتورهای کاوش بیاید، صرفا وبسایت هایی به نتیجه ها رویکرد پیدا می نمایند که حالت مکانی و محلی شان بدرست آموزش سئو مشهد ی عمل گردیده باشد.
 
آیا یک فروشگاه آنلاین را اداره و یا این که خدمت هایی را برای شهری معین ارایه میکنید؟ درصورتی که جامعه مخاطبین مقصود شما آن تیم از عده ای می‌باشند که بر حسب جای ، مراد شان را کاوش می نمایند، موردنیاز میباشد به شایسته ترین صورت ممکن تارنما تان را برای موتورهای کاوش با صرفه تا به ترافیک محلی دست پیدا فرمائید.
 
لوکال بهینه سازی یک کدام از مهم‌ترین عمل ها در حوزه seo به‌حساب می‌آید.
 
فهرست
 
لوکال بهینه سازی یا این که سئوی محلی چیست؟
سئوی محلی به تک تک طرز هایی اشاره دارااست که برای سئو یک سایت به مراد ارتقاء ترافیک و درایت از مارک یا این که سرویس ها و تولید ها برای ناحیه ای بخصوص شکل میگیرد. دستور کار های مربوط به سئوی محلی دربرگیرنده یافتن کلمه ها کلیدی حوزه‌ ای، سئو بیزنس در نقشه گوگل و تنظیمات های”NAP” که مختصر آموزش سئو در مشهد  گردیده Name Address و Phone number میباشد.
 
سئوی محلی چه‌گونه عمل می نماید؟
سئوی محلی مانند جستجوی معمولی فعالیت می نماید. زمانی فردی جستجویی جاری ساختن میدهد، گوگل ایندکس ها را نظارت می نماید تا شایسته ترین حاصل را برای درخواست آن فرد ارایه دهد. چیزی که سئوی محلی را منحصر می نماید این میباشد که گوگل از شاخص های بخصوصی برای سکو بندی حاصل جستجوی محلی به کارگیری می نماید.
 
سیگنال های جايگاه بندی برای یک جستجوی محلی براین اساس میباشد:
 
مکانی که فرد از آنجا کاوش می نماید
تنظیمات های NAP
تصویب داده ها یک تجارت در نقشه گوگل یا این که پروفایل گوگل بزینس
لغات کلیدی مستعمل برای جستجوی یک کوئری در ناحیه بخصوص
لغت ها کلیدی مستعمل در جستجوها
تعداد جستجوهای انجام یافته برای یک تجارت محلی
اشتراک گذاری بیزنس در رسانه های اجتماعی
نظرها و امتیازات تصویب گردیده حقیقی وواقعی برای تجارت
هنگامی سخن از جستجوی محلی به دربین میاید، وضعیت جغرافیایی استفاده کننده بر پایه ی پارامترهایی مانند IP و وضعیت مکانی برای اکران نتایح در محلی که مدنظر اش میباشد ارایه می‌گردد. فرض فرمائید در ادامه مجاورت ترین تعمیرگاه دوچرخه میباشید، در اینجا گوگل نزدیکترین تعمیرگاه دوچرخه به شمارا بر روی سرپ و یا این که نقشه بر می گرداند. این قضیه از جایی مداقه پیدا می نماید کخ حصول و امور میتوانند سرویس ها و تولیدات شان را برای مشتریان و یا این که مخاطبینی که در محدوده شان می‌باشند را بسرعت و با باکیفیت ارایه نمایند.
 
هرچند یک استفاده کننده میتواند مبنی بر شرایط جغرافیایی که داراست، حاصل مایحتاج اش را در حیطه بخصوص کاوش نماید، ولی وبسایت ها برای اکران درین نصیب مستلزم رعایت شیوه نامه هایی می‌باشند. در واقع به تمام اقداماتی که برای گزینش جای جغرافیایی تجارت شکل می گیرد و موتور کاوش را از این جهت باخبر می سازد، سئوی محلی گفته می‌شود.
 
شما میتوانید به امداد جستجوی محلی و سئو هایی که اجرا می دهید، از گنجایش های بالقوه مشتریان ناحیه ای برخوردار گردید. این مسئله یاری می نماید تا زمانی یک جستجو گر برای یک کوئری در ناحیه ای اعلام نیاز می نماید، خلال اینکه در Google My Business درجه بندی خواهید شد، خواهید توانست میلیون ها مشتری را در نزدیکی خویش بیابید.
 
تمرکز سئوی محلی بر جايگاه به دست آوردن وبسایت در یک مطنقه بخصوص میباشد و تمامی کار های سئویی مانند آن پیج، آف پیج و ساخت محتوا و حتی پیوند سازی را در بر می گیرد. موتورهای کاوش مبتنی بر حیطه جغرافیایی یوزرها، نتیجه ها را برای کوئری های شبیه تغییر و تحول می دهد تا شایسته ترین تعیین ها را به یوزرها نشانه دهد چون بعضا عبارت‌های کاوش گردیده در موتور کاوش می بایست در هر ناحیه جغرافیایی گوناگون باشد. مثلا هنگامی شما برای کوئری “سرویس ها بهینه سازی در طهران” کاوش می‌کنید، می بایست تیم از سرویس ها کلاً شهر طهران نماد داده خواهد شد.
 
این موضوعات به تجربیات کاربری متعلق میباشد و الگوریتم های گوگل نیز در تشخصی عبارت ها و حاصل بخوبی کار می نمایند. به این ترتیب استخراج و شغل های آنلاین شانس بیشتری برای seo های تخصصی خیس و حصوری برنده در نتیجه ها کاوش دارا‌هستند.
 
سیگنال‌ هایی مانند محتوای محلی، شبکه های مردمی، لینک و پیوند سازی های انجام شده و اعتنا به شعب و غیره برای مرتبه دریافت کردن در جستجوی محلی نقش بسیار مهمی را بر ذمه دارا‌هستند. هرچقدر که در وبسایت برای خدمات و گونه های محتوا بر روی عباراتی که به یک حوزه‌ اشاره دارااست فعالیت فرمایید، در مسیر seo گام های موثری برخواهید داشت.
 

خطای ۴۰۸ یا این که Request timeout

 

 
خطای ۴۰۸ یا این که Request timeout
این اشتباه در معنای نقطه نهایی وصال مهلت هنگامی رابطه شما با وب سایت میباشد و هنگامی فیس میدهد که به هر دلیلی مشکلی در وب، سرور و یا این که هر آموزش سئو مشهد  دو، به وجود بیاید.
برای رفع این غلط اکثر زمان ها زدن کلید F5 کافی میباشد.
از طرق دیگر رفع این غلط می شود به به کارگیری و مراجعه به تارنما در سا‌عتها دیگر و یا این که تغییر دادن وب اشاره نمود.
 
عده بندی نصیب نخستین:
خطاهای محرمانه ۴۰۰، همانگونه که گفته شد معمولا از سمت استفاده کننده فیس می دهد و با رفرش کردن، اصلاح و یا این که ردوبدل وب، رفع می گردد. خطاهای محرمانه ۴۰۰، یک سری آیتم دیگر نیز داراست اما به جهت اینکه زیاد رایج نیستند و با استعمال از همین طریق‌ها قابل رفع می باشند، از پرداختن به آنان صرف لحاظ کردم. اینترنت‌مسترهای گرامی، قطعا به پیاده سازی و اپلیکیشن‌ریزی برای اکران و رفع این اشتباهات مداقه دهید، چون مخاطب ممکن میباشد با همین خطاها خرد، تارنما شمارا رها نماید.
 
 
 
خطاهای خصوصی ۵xx
این خصوصی ایرادات یه این معنا می‌باشند که برای تارنما مقصد مشکلی اتفاق افتاده یا این که سرور از دسترس بیرون گردیده است این مشکلات به مفاد اساسی تحت، مجموعه آموزش سئو در مشهد  بندی می شوند:
 
خطای ۵۰۰ یا این که Internal server
این نوع ارور دقیقا معین نمی‌نماید که اختلال چه چیزی میباشد، این ارور اکثر زمان ها به خیال و خاطر خطاها سیستم، وب استفاده کننده، کوکی‌ها‌، کش، نادرست در کدنویسی و یا این که اشتباهات در پیکربندی هاست و سرور صورت میدهد.
 
 
 
خطای ۵۰۲ یا این که Bad gateway
این نادرست ممکن میباشد به جهت بروز مسائلی در بین سرورهای آنلاین که سوا در اختیار گرفتن شماست، صورت بدهد.
با این اکنون اکثر وقت ها هیچ موضوع خاصی نیست بلکه مرورگر میپندارد این ایراد مرتبط با امکانات کانال‌ی خانگی شماست و یا این که انگیزه دیگری داراست که فارغ در دست گرفتن شماست.
اما غالبا این غلط یک خطای کانال‌ای فی مابین سرورهای وب میباشد. بدین مضمون‌ که‌این اشتباه ناشی از رایانه یا این که رابطه اینترنتی شما وجود ندارد.
 
خطای ۵۰۳ یا این که Service unavailable
بیشتر مواقع این نادرست بدین ادله فیس میدهد که خدمت‌دهنده و یا این که سرور به شدت سرگرم میباشد و یااینکه تعمیراتی در اکنون اجراست.
گاهی ممکن میباشد به جهت محدودیت‌های اتصال، در اختیار گرفتن‌گر‌ پهنای باند، تغییر تحول منابع سیستم، ارتقای نسخه پی اچ پی سرور و یا این که تداخل در میان کدها، این ارور به وجود بیاید.
برای رفع این غلط بایستی با سرور تماس حاصل نمایید و انگیزه و راه‌حل اساسی را از آنان بپرسید.
 
خطای ۵۰۴ یا این که Gateway timeout
این غلط به‌این مفهوم میباشد که خدمت‌دهنده یا این که به عبارتی سرور به موقع از خدمت‌دهنده دیگر، که در همت برای کامل شدن درخواست سرور بوده میباشد، جواب را اخذ نکرده میباشد.
به ذکر دیگر این نادرست از در اختیار گرفتن شما بیرون میباشد و می بایست این غلط را با سرور خویش در بین بگذارید.
 
 
 
عده‌بندی نصیب دوم
همان گونه که گفته شد این ایرادات، خطاهای سمت سرور میباشند.
شما برای رفع این ایرادات می توانید از رفرش کردن ورقه، آزمون دوباره در یک مجال دیگر، تماس با سرور و یا این که خالی کردن کوکی و کش مرورگر خویش به کارگیری فرمایید. در صورتی‌که سوالی در این مورد داشتید و یا این که نکته‌ و شیوه حلی به ذهنتان رسید، مطلقا با ما بین بگذارید.
 

تعریف‌و‌تمجید بهینه سازی به گویش معمولی

 

 
تعریف‌و‌تمجید بهینه سازی به گویش معمولی
seo چیست؟ بی آلایش‌خیس از چیزی میباشد که فکر‌میکنید.
 
seo یا این که با صرفه‌سازی برای موتورهای کاوش به گروه‌ی شغل‌هایی گفته میشود که شما برای بالا بردن جايگاه وب سایت خویش در موتورهای کاوش  آموزش سئو مشهد  اجرا می‌دهید.
 
شما زمانی یک واژه و کلمه یا این که پرسش و یا این که اصطلاح را در موتور جستجویی نظیر گوگل سرچ می کنید، پیوند‌هایی مربوط به زمینه شما به ترتیب رابطه و سکو‌ی تارنما به شما علامت داده می شود. در واقعیت seo مراحل رابطه با کسانی میباشد که موضوعات مدنظر شما‌را سرچ می‌نمایند و شما با seo میتوانید خویش را در صفحه های اولیه گوگل به استفاده کننده عرضه فرمایید.
 
seo معیار ترافیک تارنما شما‌را ارتقاء می دهد و در شرایطی‌که تولیدات و یا این که خدماتی را در سایت خویش عرضه می کنید اشخاص میتوانند از روش گوگل وبسایت شمارا پیدا نمایند. seo بر دو نوع فرنگی و داخلی می‌ّباشد که‌این دو در جزئیات با هم تفاوت دارا‌هستند البته غرض مهم آنها یکی‌از میباشد: سئو وبسایت و استخراج ترافیک بیشتر و سکو‌ی خوب در موتورهای کاوش.
 
تارنما‌ها چه‌طور در موتورهای کاوش ظواهر می شوند؟
محتوای بهتر و پیوند‌های که اشخاص گوناگون در کانال‌های اجتماعی و یا این که سایت‌های دیگر از وب سایت شما قرار می دهند (اصطلاحا بک لینک و پیوند گفته میگردد) سیگنال‌هایی برای موتورهای کاوش محسوب میگردند که سایت شما‌را جذاب و کار کشته تلقی نمایند. موتورهای کاوش نظیر گوگل همت دارا‌هستند شایسته ترین و مرتبط‌ترین حاصل را به اشخاص نشانه دهند. پس در حالتی‌که وب سایت شما محتوایی نفیس دارااست مسلما گوگل قدر آن را خواهد دانست و شما‌را به مخاطبان مطالب موردنظر  آموزش سئو در مشهد معرفی خواهد کرد.
 
گوگل تارنما‌ها را چه‌طور سکو‌بندی می‌نماید؟
صفحه ها با ارزش و اصطلاحا با اتوریتی بالا در بالا فهرست گوگل نشانه داده می گردند. این صفحه ها از نگاه گوگل نفیس می‌باشند و آنان را فراتر از سایر صفحه های و تارنما‌ها نماد می دهد. محتوایی که گرانبها باشد و اشخاص را پایین اثر قرار دهد و به عهدوپیمان دارای اسم و رسم سودمند باشد و به طور اصولی و با کلیدواژه‌های دارای اعتبار بهینه سازی گردیده باشد شایسته ترین سکو را در گوگل استحصال می‌نمایند.
 
این محتوای نفیس در حالتی که در بلاگ‌های دیگر و یا این که کانال‌های اجتماعی بوسیله اشخاص گوناگون به اشتراک گذارده گردد معیار محبوبیت و جايگاه‌بندی آن‌ هم بیشتر و بیشتر میشود. مجموعاَ المان‌های مختلفی در کنار هم و در خصوص اثرگذار با هم در درجه‌بندی گوگل و بقیه موتورهای کاوش اثر دارا هستند.
 
درصورتی که سایت شما در صفحه ها گوگل چشم نمی شود و یا این که به اصطلاح درست آن ایندکس نمی شود یقینا ایراداتی در اصول بهینه سازی و پیاده سازی سایت شما وجود داراست که بایستی آن‌ها‌را برطرف فرمایید و مجددا مبادرت به ساخت محتوای پر ارزش نمایید.
 
3 گام معمولی برای بالا بردن مرتبه وبسایت در گوگل
گام اولیه: محتوای جالب و سودمند و با کلیدواژه‌ها و عباراتی که بیشتر در گوگل کاوش میگردند در قضیه و منطقه‌ی کاری خویش ساخت و ساز فرمائید و منتشر نمایید.
گام دوم: قابلیت اشتراک گذاری شل پست ‌ها و مطالب را در دست اشخاص قرار دهید.
گام سوم: این فعالیت را به طور مداوم و پیوسته ایفا دهید.
این سه گام اصلی و بی آلایش میتواند با اعتنا به نوع عمل سایت شما در بازه فرصت خاصی سکو‌ی شما‌را در موتورهای کاوش بهبود ببخشد و یاری دهد تا در صفحه های اولیه گوگل و موتورهای کاوش چشم گردید. فیض به دست آوردن از محتوای سودمند و بهینه سازی گردیده وقتی کارکرد خواهد داشت که شما مقدمات معرفی سایت خویش به موتورهای کاوش را تماما مهیا کرده باشید.
 
ابزارهای مختلفی برای seo وجود دارا‌هستند که سئوکاران از آنان به کار گیری می‌نمایند تا شایسته ترین فیض را در وقتی کمتر بگیرند. اما بهینه سازی فقط به محتوا و شیوه‌ی نوشتار آن و استعمال از کلیدواژه‌ها مرتبط وجود ندارد، seo تکنیکال و seo لوکال که که هر یک موقعیت و قانون ها خاص خویش را دارا‌هستند از نوع تجربیات‌ی کاربری وب سایت گرفته تا نقشه تارنما و مواقعی از این دست را در بر می گیرد که اشخاصی که در شغل seo عمل دارا‌هستند بدین مفاد مسلط میباشند.
 

فاکتورهای جايگاه بندی موتورهای جست و جو برای حوزه های متعدد یکسان نیستند!

 

 
فاکتورهای جايگاه بندی موتورهای جست و جو برای حوزه های متعدد یکسان نیستند!
به دنبال مشاجره بالا، این نیز یک حقیقت ثابت گردیده و مستند میباشد که موتورهای جست و جو رویکردهای متفاوتی برای جايگاه بندی تارنما های صنعت های متفاوت دارا هستند! درواقع مرتبه بندی یک وبسایت فروشگاهی، مثل جايگاه بندی یک وبسایت آموزشی یا این که شرکتی وجود ندارد. به این ترتیب در حالتی که ما استراتژی هایمان را بر طبق گونه های بهینه سازی تهیه و تنظیم نکنیم، برگ پیروز ای بر جلب حیث موتورهای آموزش سئو مشهد  جست و جو نخواهیم داشت.
 
ولی عامل این تفاوت رویکردهای موتورهای و جست و جو چیست؟ نیازی که یوزرها وب سایت های گوناگون دارا‌هستند. یک خزانه بایستی امن باشد و یک مغازه پوشاک بایستی محصولاتش را با تمرکز و جزئیات به مشتریان معرفی نماید و سریع هم باشد.
 
آری، امن بودن و سرعت برای همگی وبسایت ها اساسی میباشد. یعنی یک تارنما بانکی خلال امن بودن بایستی سریع باشد. یک وبسایت فروشگاهی هم در کنار سریع بودن بایستی درگاه پرداخت امنی داشته باشد. ولی دعوا ما بر رمز «حق تقدم» میباشد! این که در یک وبسایت معین، کدام فاکتورها حق تقدم دارا‌هستند؟ یادتان باشد که همین حق تقدم ها می باشند که در میان استراتژی های بهینه سازی تفاوت ساخت‌و‌ساز می نمایند.
 
در صورتی‌که سایتمان را فارغ از اعتنا به نوع آن seo کنیم چه میشود؟
 
 
شاید بپرسید در صورتی سایتمان را با یک استراتژی همگانی و سوای اعتنا به کاربری تارنما بهینه سازی کنیم چه میگردد؟ خب گوگلِ امروز بسیار هوشمندتر از گوگل سال های پیش میباشد. امروزه الگوریتم ‌های یادگیری ماشین به گوگل امداد می نمایند تا مقصود یوزرها را بسیار ظریف و ریزبینانه تشخیص دهد. این بُعد گوگل نخستین دفعه در سال ۲۰۱۳ با ابتکار عمل الگوریتم «مرغ مگس خوار» شد و هر روز هم توانمند خیس و هوشمندتر از قبلی می گردد.
 
صحیح همینجاست که درصورتی که ما سایتمان را مبنی بر با نوع آن seo نکرده باشیم، یا این که به هیچ عنوانً بهینه سازی نمی شویم یا این که در مکان اشتباهی به یوزرها نماد داده می شویم. در هر دو شکل نیز seo عملاً عملکرد نخواهد داشت.
 
آیا حوزه هایی میباشند که به استراتژی seo نیازی نداشته باشند؟
تدوین استراتژی بهینه سازی برای کل استحصال و امور، صرف لحاظ از صنعت یا این که معیار رقابت آن‌ها، به یک اندازه اساسی میباشد. چرا؟ زیرا حتی‌د‌ر وب سایت های معمولی تری مثل تارنما های شرکتی هم یک استراتژی واحد نیست.
 
از طرف دیگر، در سئوی همگی وب سایت ها فارغ از استثناء در صورتی‌که گام هایمان را محتاطانه و با اپ برنداریم، بعداز مدتی فقط فیض ای که داریم هدر رفتن مجال و سرمایه میباشد. به این ترتیب جواب این سؤال که آیا برای بهینه سازی کردن هر نوع سایتی می بایست استراتژی داشته باشیم یا این که خیر، مسلماً مثبت میباشد.
 
استراتژی های اشکال بهینه سازی، دقیقاً در کدام مناطق با هم تفاوت دارا هستند؟
چنانچه استراتژی سئوی یک وب سایت فردی را با استراتژی یک تارنما فروشگاهی مقایسه کنیم، احتمالاً میبینیم که کل قسمت های آنان با هم متفاوتند. البته خب برخی تارنما ها هم به هم مجاورت ترند و تفاوت های کمتری در استراتژی هایشان دارا هستند. ولی در کل، سه حوزه می‌باشند که بیشترین تمایز را در استراتژی های اشکال آموزش سئو در مشهد  بهینه سازی تولید می نمایند:
 
لغات کلیدی
ساخت محتوا
بودن یا این که نبودن سئوی محلی
در پی این سه نصیب را در بهینه سازی وبسایت های متفاوت بیشتر نظارت میکنیم.
 
نکته: غیر از این سه سوژه، بقیه قسمت های بهینه سازی هم در ارتباط وب سایت های متفاوت متفاوتند؛ از لینک و پیوند سازی گرفته تا سرعت و … . ولی این سه آیتم مهمترین نقش را در استراتژی های گوناگون انجام می نمایند.
 
۱/ کلمه ها کلیدی
لغت ها کلیدی عضو جدانشدنی آحاد استراتژی های seo میباشند. درواقع seo کردن وب سایت ها فارغ از استیناف لغات کلیدی بی معناست. چراکه این کیوردها میباشند که نیاز روز یوزرها را معین می نمایند. از آن اصلی خیس، همین کیوردها میباشند که به موتورهای جست و جو می‌گویند که محتوای صفحه های، سرویس ها و محصول ها ما در چه حوزه ای میباشد. موتورهای جست و جو نیز تارنما ها را مبنی بر عبارات کلیدی مجموعه بندی می نمایند تا آنان را صحیح جایی که یوزرها نیازشان دارا‌هستند آرم دهند.
 
درحال حاضر سؤال این میباشد: آیا تفحص عبارات کلیدی برای تمامی اشکال seo یکسان میباشد؟ نه. بیایید یک نمونه بزنیم.
 
در وبسایت های شرکتی معمولاً تولید ها یا این که خدماتی نداریم و فقط غرض وب سایت معرفی کمپانی به یوزرها و هدایت آن ها به سمت خرید یا این که اخذ سرویس ها حضوری میباشد. به این ترتیب آن مجموعه از لغات کلیدی را که به آن‌ها «کتگوری» میگوییم (یعنی کیوردهای مختص تیم بندی های تولید ها یا این که سرویس ها) درین وب سایت رده خاصی ندارند. در قبال می بایست تمرکز خویش را روی کلماتی بگذاریم که دقیقاً کاربرانی را  غرض قرار می‌دهند که صفحه های معرفی کمپانی و مثال امور نیاز آنهاست؛ مثل «کمپانی سرویس ها بهینه سازی»، «شایسته ترین کمپانی سرویس ها حقوقی» و … .
 
اکنون در زمینه‌ی وبسایت های فروشگاهی، ورق برمی خواهد شد. یعنی کلمه ها کلیدی «کتگوری» عنایت بسیار متعددی پیدا می نمایند. زیرا همین کیوردها می باشند که صفحه های تیم های محصولاتمان را برای موتورهای جست و جو بهینه سازی می نمایند.
 
۲/ ساخت‌و‌ساز محتوا
محتوا مدام تحت عنوان مهمترین عنصر seo مطرح میشود؛ البته آیا معدود و کِیف آن برای همگی وبسایت ها یکسان میباشد؟ مثلا آیا آمازون بایستی ۱۰۰ تالیف کننده محتوا داشته باشد و یک بلاگ فعال سازی نماید تا بتواند توسعه نماید؟ مسلماً خیر. صحت دارد که آمازون هم به محتوا نیاز دارااست (مثل محتوای ورقه هر فرآورده و …)؛ البته محتوا برای آن در حق تقدم وجود ندارد.
 
هم اکنون در کنار یک تارنما فروشگاهی بلندمرتبه مثل آمازون، یک تارنما شرکتی را فکر کنید. تارنما شرکتی چه ابزاری برای سرگرم کردن کاربر و همچنین موتورهای جست و جو دارااست؟ آیا این تارنما تولیدها و خدماتی دارااست که بتواند به امداد آن ها استفاده کننده را جذب نماید؟ نه. پس صرفا محتواست که می‌تواند عجله دهنده سئوی این تارنما باشد.
 
درنتیجه حق تقدم ساخت و ساز محتوا هم در اشکال بهینه سازی یکسان وجود ندارد. در بعضا وب سایت ها می بایست به عبارتی آغاز ساخت محتوا را آغاز کنیم و قسمت متعددی از دارایی را صرف آن کنیم. در حالی که در بعضا تارنما ها میتوانیم در روند آینده به آن بپردازیم و میزان دارایی کمتری را به آن تخصیص دهیم.
 

استفاده از لانگ تیل – Long tail

 

 
به کارگیری از لانگ تیل – Long tail
همگی جستجوگران عمداتا از عبارات زمانبر خیس و شل منفعت میبرند. با به کار گیری از Long tail ها توانا می باشید از رقبای کمتری پیشه بگیرید البته این در معنای بها نادر وجود ندارد. جستجوگران فعلا تنها یک کلیدواژه معمولی را کاوش نمی‌کنند بلکه آن‌ها علام با سرچ آموزش سئو مشهد  انجین کلام می زنند.
 
حرف پایان
گوگل ترندز یک ابزار بی سابقه و کل عیار میباشد، با اینحال نباید فراموش نمایید که با همگی خصوصیت هایی که دارااست به وسیله رقبا هم استعمال می‌گردد. جامعه آماری در‌این موضوع بسیار مداقه داراست و شما‌را در تدوین استراتژی های سرانجام ساز کمک میرساند، ولی بایستی بداید که در غایت این شما میباشید که بایستی از ابزار شایسته ترین سود وری را داشته باشید.
 
رقبای شما با سرعت متعددی در اکنون توسعه میباشند و هیچ گاه دست از کارایی بر نمی دارا هستند. آن ها صحیح در به عبارتی لحظه ای که فکر‌میکنید بازار را از آن خویش نموده اید، حضور دارا‌هستند و مارکتینگ خودشان را پیش میبرند. فقط چیزی که میتواند ضمانت کننده بقای شما باشد، تصمیمات داهیانه و  آموزش سئو در مشهد بهبود همیشگی میباشد.
 
شناخت با فرمت تصاویر و رابطه آن ها با seo تارنما
 
تبارک ترین تحولات انجام شده در موتورهای کاوش، برگرفته از دقت به موادتشکیل دهنده بصری میباشد که نقش بسزایی در طرز تعامل یوزرها در حاصل کاوش دارا‌هستند. از اولِ سال ۲۰۲۲ تا کنون با الگوریتم ها و بروزرسانی هایی روبرو شدیم که کلیه چه به طور کلی ساختار و جه در بخشی از فاکتورهای داخلی شان، تاکید متعددی به به کارگیری از محتوای بصری مانند تصاویر داشتند.
 
درین بین، حضور الگوریتم MUM از همگی پر رنگ خیس میباشد چون فعلا بطور قانونی حضور دارااست و این یعنی حاصل کاوش به سمت جلوه های بصری و تعاملی بیشتر سوق پیدا می نماید. از طرفی بروزرسانی helpful content نیز که تحولی گرانقدر در صنعت محتوا تولید می نماید، از الگوریتم Product review تحت عنوان یک شاخص برجسته خاطر می نماید و آن را جزو فاکتورهای اصلی محتوا نویسی می‌داند. این نوشته‌علمی قصد دارااست تا شما‌را با گونه های فرمت های تصاویر آشنا کرده و مشاهده کرد قابل قبولی را برای سئوی محتوای بصری در اختیارتان بگذارد.
 
نقش فرمت تصاویر در سئوی وب سایت
شاید در اولِ فرمان با خودتان بگویید، فرمت تصویر مگر تاثیری هم در بهبود سئوی تارنما دارااست؟ یا این که شاید پیچیدگی بزرگی در ذهن تان نقش بسته و وجود رابطه بین یک تصویر با تصویر دیگر را نمی توانید بدرستی متوجه گردید. در حالتی‌که این قضیه جذاب به لحاظ می‌رسد، بایستی بدانید جدای از اینکه به هیچ عنوان فرمت تصاویر مطرح باشد، ساختار آن‌ها از هر چیز دیگری دارای اهمیت خیس میباشد.
 
کل عکس هایی که میبیند کلیه با فرمت های متنوعی برای به کار گیری های گوناگون وجود دارا‌هستند ولی از این جهت که به چه شکل صورت می‌گیرند، تصاویر به دوست گروه اساسی تقسیم میگردند:
 
تصاویر با ساختار شطرنجی Raster یا این که پیکسل ها
تصاویر برداری Vector که در طرح های گرافیکی زیاد چشم اید
آحاد فرمت هایتصویری که میشناسید در‌این دو مجموعه طبقه بندی میشوند و بسته به نوع هر یک، سایز و وسعت متنوعی هم دارا هستند. تصاویر با ساختار شطرنجی – raster تیم‌ ای متراکم از پیکسل‌ها می‌باشند که در کنار هم ساخته شده‌ و چگونگی آن ها با شاخص dpi و ppi معقول میشود. در واقع هرچقدر ترازو تراکم – dpi پیکسل‌ های یک تصویر raster بیشتر باشد، به به عبارتی معیار هم چگونگی و وسعت ارتقاء مییابد. اینجاست که هنگامی بعدها تصاویر raster را ارتقاء می دهید، به این دلیل‌که تراکم پیکسل ها کاهش پیدا می نماید، چگونگی نیز معدود خیس می گردد.
 
گه گاه با ارتقا dpi در تصاویر تارنما، فیض خاصی نخواهید گرفت چون اکثر وقت ها تارنما ها عکس ها را با تمرکز 72dpi اکران می دهند. به طبع در فتوشاپ چشم اید که پیشفرض پیاده سازی عکس بر روی 72 میباشد، چون این یک تراکم مطلوب برای ورقه ها دیجیتالی میباشد. البته تصاویر وکتور با سود گیری از فناوری برداری، می‌توانند انعطاف پذیری بسیار بیشتری داشته باشند که مطلوب پیاده سازی‌ های بسیار والا و چاپ در سایزهای پهناور میباشد.
 
مثلا فرمت های تصویر برداری، عکس های SVG می باشند که برای پیاده سازی لوگو و حتی تصاویر موردنیاز تارنما از آنان سود کرده می گردد. فرمت های مانند SVG از محبوبیت متعددی بهره مند نیستند البته در UI کاربردی و انعطاف پذیری بالایی را به طراح میدهند.
 
عکس های برداری یا این که پیکسلی، کدام یک برای بهینه سازی مطلوب میباشد؟
جواب بدین پرسش یه خرده معمولی میباشد البته بهبود آن ها چیزی میباشد که به راحتی بدست نمی آید. اعلب عکس هایی که در وب سایت از آنان به کارگیری می‌کنید فرمت JPG و یا این که PNG می باشند که عالی در تیم ساختاری RASTER قرار می گیرند البته خوب میباشد گزینش های بیشتری را نیز مدنظر قرار داده و ضرورت به کار گیری از آن‌ها را قابلیت و امکان سنجی فرمائید.
 
عکس های با فرمت jpg – دوست داستنی و بسیار کاربردی
تغریبا کل عکس های جان دار در جهان با فرمت jpg ذخیره میگردند و از این لحاظ یکی‌از گران قدر ترین و رایج‌ ترین عکس های جانور در عالم میباشد. چنانچه فرمت jpg را یک مارک در حیث بگیرید، برندینگ این پسوند در عالم لحاظ ندارد چون توانسته اتکا، کوشش و لیاقت خویش را بارها ثابت نماید.
 
این فرمت با دو پسوند jpg و jpeg شناخته می‌شود که عینا مشابه هم می باشند و صرفا در قبل به جهت محدودیت اکران کاراکترها در پسوند، از jpg استعمال می‌شد. تصاویر jpeg یک کدام از تعیین‌ های بسیار بهتر برای محتوانویسی و پیاده سازی بشمار می رود البته خلاف فرمت های وکتور، در صورتی وسعت عکس های jpg کاهش پیدا نماید، چگونگی نیز کمتر میگردد، چیزی که به آن lossy گفته میشود.
 
نکته ای که اینجا می بایست بدانید این میباشد که تصاویر jpg کاهش وسعت پیدا می نمایند ولی چگونگی آن‌ها نیز عمداتا مانند اولیه مراقبت نمی‌شود. اکثر طراحان وب سایت و گرافیست ها، ترازو dpi را بر روی 72 و یا این که 150 نگاه داشته و سایز عکس را نیز با 100 کیلوبایت شغل می نمایند. برای سئو تصاویر وب سایت، می‌توانید با کاهش اصولی وسعت تصاویر، آیتم های بیشتری برای تعیین سایز مطلوب عکس در وبسایت داشته باشید.
 
صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 صفحه بعد