x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

بررسی گزارش Page Experience یا تجربیات صفحه در سرچ کنسول

 

 
رسیدگی گزارش Page Experience یا این که تجربیات کاغذ در سرچ کنسول
گوگل سالانه در راستای ارتقا چگونگی محتوا در سود سرچ، به تکثیر الگوریتم‌های میپردازد که بنابر کارکرد آنها محتوا که در شیت نخستین حاصل رنک میگیرد، پنالتی میگردد و یا این که با قرار تصاحب کردن در صفحه های آجل حاصل سرچ شانس چشم‌ شدن را از دست میدهند. یکی‌از این الگوریتم‌های معرفی گردیده در ورقه نتیجه ها گوگل Page Experience میباشد. این الگوریتم بر تجربیات مخاطب در اینترنت‌وبسایت متمرکز می شود و در غایت گزارش محاسبات آن در ابزار‌های متفاوتی نظیر گوگل سرچ کنسول قابل مشاهده خواهد بود. برای پژوهش این نوع از گزارشات آموزش سئو مشهد  در گوگل سرچ کنسول با ما همدم باشید.
 
 
 
گزارش نصیب Page Experience چیست
بعداز فعال شدن الگوریتم Page Experience (تجارب مخاطب) در سال 2021، خصوصیت جدیدی در سرچ کنسول گوگل با اسم Page Experience Report ساخت‌و‌ساز شد. از جمله ما در‌این نصیب می توانیم به دسته‌ای از گزارش‌ها دسترسی پیدا کنیم که بوسیله آنها  از موقعیت علائم حیاتی هسته اینترنت مطلع می‌شویم. این شاخصه با رسیدگی ظریف بر سرعت بار گذاری وبسایت، امکان اکران بدون نقص از وب سایت در هر دیوایس برای کاربر میپردازد. جزئیات موردها قابل نظارت در core web vitals عبارت آموزش سئو در مشهد  میباشد از:
 
اصلی ترین محتوای تصویری (LCP)
 
LCP (Largest Contentful Paint)؛ به زمان فرصت بار گذاری اصلی ترین المان تصویری در یک شیت اشاره دارااست که در حالتی‌که فرصت بار گذاری شدن آن بیشتراز 2 ثانیه مجال چیره شود، الگوریتم تجارب استفاده کننده آن را شناسایی خواهد کرد و به آن کاغذ امتیاز منفی می دهد. برای شناخت بیشتر با  Largest Contentful Paint روی آن کلیک فرمایید.
 
اول ژرف اندیشی در هنگام ورود به تارنما (FID)
 
The first input delay؛ این ترازو تانی در اکران او‌لین محتوا به استفاده کننده را احتساب می‌نماید. هر نوع مکث در پاسخگویی (delay) در بارگذاری برگه، نقص در منو، غیرقابل به کار گیری بودن هیبت‌ها و... درین متریک تاثیرگذار خواهد بود.
 
تغییر و تحول دکورا سیون کلی ورقه (CLS)
 
بارها در هنگام مراجعه به اینترنت‌وبسایت‌ها و صفحه های متعدد، شاهد جا‌به‌جایی اجزای اساسی تارنما و اکران ناقص آنها بودیم. این شرایط هنگامی مخاطب را کلافه می‌نماید که وی نتواند بر اجزای متبوع خویش کلیک نماید و در فیض کاغذ‌ را سوراخ می‌نماید. Cumulative Layout Shift به عبارتی متریکی‌ست که هنگام کشیک شدن ناگهانی محتوا بر روی ورقه، عمل محاسباتی خویش را استارت می‌نماید و وجود اینگونه مشکلی را گزارش میدهد.
 
HTTPS
 
برای امن بودن داده ها یوزرها و داده ها وب سایت، URLها بایستی از موقعیت http به شرایط https منتقل شوند. عدم ساخت امنیت در URL یک اینترنت‌وب سایت قبلی کوشش این الگوریتم برای داده ها اینترنت‌وبسایت و همینطور یوزرها آن مقوله‌ی خطرآفرینی میباشد.
 
Mobile-friendliness
 
ما خیلی از اینترنت‌وبسایت‌ها را در تلفن همراه گشوده می کنیم. به انگیزه اینکه عامه مردم در بخش اعظمی از مواقع سرچ‌های خویش را در گوشی‌هایشان اجرا میدهند و از این شیوه به صفحه ها دسترسی دارا‌هستند. وقتی که اینترنت‌وب سایت در موبایل به شکلی نامتعارف نسبت به برگه گوشی گشوده شوند، این متریک فعال میشود. Mobile-friendliness بر این نکته متمرکز میگردد که آیا اینترنت‌وبسایت‌ها یوزرها موبایلی را در هنگام ساخت سایت‌شان در حیث گرفته‌اند یا این که نه.
 
 
کاربرد های نصیب Page Experience در سرچ کنسول
از کاربرد‌های اصلی Page Experience می‌قدرت به اپلیکیشن‌ریزی برای ارتقا تارنما و صفحه های اشاره نمود. در واقع شما با شعور این نکات؛ آغازگر روایت توسعه اینترنت‌وب سایت‌تان خواهید بود. ارائه گزارشات در گوگل سرچ کنسول به دو نصیب دسکتاپ و گوشی درین مرحله تقسیم می‌گردد. تقسیم گزارشات به‌این دو مجموعه، علامت‌دهنده ترازو عنایت کارکرد کرابران با تلفن همراه را به ما نماد می دهد.
 
برای دست‌سابی به گزارشات Page Experience با ارائه URL وبسایت به گوگل سرچ کنسول ما به گزارشات بسیار دقیقی دست پیدا میکنیم. این گزارشات در سرچ کنسول به ما در پوسته نمودارهای مختلف و یا این که شواهدی مثل لینک و پیوند «صفحه ها ضعیف» ارائه شود. ارائه گزارشات در‌این ابزار به طور جعبه های متعدد میباشد. این جعبه‌ها عبارتند از؛
 
core web vitals
 
با آمدن در نصیب core web vitals به نقل از‌های نموداری از CLS دست پیدا خواهید کرد. در نموداری که به شما آرم داده میگردد، خطاهای CLS صفحه ها متعدد را برای شما معین میشود که با کلیک بر روی هر قسمت از نمودار می توانید به جزئیات بیشتری دست پیدا فرمائید. در شرایطی‌که میل دارید هر ارور را جز به جز رصد فرمائید با وارد کردن URL مد نظرتان در page speed insight  به جزئیات بیشتری پی می برید.
 
به عنوان مثال درخصوص ویدیوها می‌قدرت بعد ها مختلفی را فرض کرد تا متریک  CLS در گیر ارور نشود و یا این که در شرایطی که که برای تصاویر موقعیت ریسپانسیو را در لحاظ گرفته‌اید، می توانید با استعمال از خصوصیت srcset کدهای CLS خویش را بهبود ببخشید.
 
HTTPS
 
برای گزارشات مرتبط با HTTPS با کلیک بر روی جعبه متبوع موقعیت این متریک را در وبسایت خویش خواهید سنجید. این اختلال عموما برای تارنما‌هایی حادثه می‌ افتد که از HTTP همچنان استعمال می‌نمایند، البته صورتی که تارنما جدا از CMS ها ( نرم افزار رئیس محتوا) باشد و همگی اجزای آن کدنویسی گردیده باشد، با ایمن ساختن URL صفحه ها خویش بازهم قابلیت اخذ اینگونه خطایی را دارا‌هستند.
 
استدلال به وجود وارد شدن این ارور برای این گروه از صفحه ها «ناخوانا بودن» محسوب شدن بخشی از کدها بوسیله بات‌های گوگل میباشد که در شکل ناخوانایی، این متریک آن را تحت عنوان یک کد مخرب تعبیروتفسیر می‌نماید. همان حتی در شرایطی که تارنما ما URL امنی داشته باشد به جهت ناخوانا بودن کد برای این الگوریتم ارور HTTPS را به شما نشانه خواهد بخشید.
 
Ad Experience
 
در‌این قسمت متوجه خوا‌هیم شد به چه واحد سنجش اطلاع رسانی‌های اکران داده گردیده در اینترنت‌وبسایت یوزرها را رنجیده خیال و خاطر نموده است. سعی این متریک صرفا دربرگیرنده ورقه حمل کننده اطلاع رسانی مزاحم نمیشود بلکه احتساب این متریک کلی بوده و اینترنت‌وب سایت امتیاز منفی خواهد گرفت.
 

مرحله ششم، به حساب آوردن پتانسیل رویش کلی و تفکیکی

 
مرحله ششم، به حساب آوردن پتانسیل رویش کلی و تفکیکی
 
یه فعالیت قشنگی که میتونید به‌دنبال جاری ساختن بدید اینه که آحاد وسعت ترافیکی که در هر نمایش تقریب زدید رو منهای معیار ترفیکی که اینک دارید بکنید. اینجانب نام عددی که به دست میاد رو گذاشتم پتانسیل پرورش. فعالیت خوشگل تری که میتونید بکنید اینه که‌این کارو به تفکیک گروه بندی های متفاوت کلمات کلیدی هم تکرار فرمایید. سود این میشه که ممکنه یک گروه بندی باشه که سرچ بالایی داره البته خب همین الانشم شما بخش عمده‌ی وسعت سرچش رو دارید به وب سایت خودتون جذب می‌کنید و نیاز به شغل بیشتر نداره، ولی در قبال یک تیم بندی دیگه ای است که سرچ کمتری داره البته دست نخورده باقی مونده و منتظره که مجموعه سئوی شما بره سراغش و طریق فعالیت کنه و وسعت متعددی آموزش سئو مشهد  از ترافیک تازه رو به سایتتون جاری کنه!
 
صفحه مهم اکسل شما احتمالا نهایتا میتونه این شکلی باشه به عنوان آموزش سئو در مشهد  مثال. (اعداد حقیقی وواقعی وجود ندارد)
 
 
مرحله پایان، ویژوالیزیشن (شما تو فارسی چی میگید بهش؟ :))
این مرحله رو جزئی یادگرفتن نمیدم زیرا از گفت و گو خارجه. دیگه ماشالا همتون بلدید که یه گوگل صفحه رو وصل نمائید به دیتا استودیو و با چندتا نمودار خلاصه و اثرگذار همگی رو خرسند فرمائید. تنها یه مثال ازش براتون می‌ذارم که تنها شاید یکم ایده بگیرید (اعداد حقیقی وواقعی نیستند).
 
 
 
 
پی‌نوشت:
یک چالشی در مجموع مراحلی که حرف کردیم وجود داره که بهش اشاره نکردم و هر چی هم اسکیل بلندمرتبه خیس میشه بیشتر به دیده میاد و اذیتتون میکنه. خلل اینه که زمانی تعداد لغات کلیدی زیاد میشه از یه جایی به آن‌گاه گوگل کاغذ که دیگه یاریتون نمیکنه، اکسل هم دیگه بستگی داره که سیستم شما چقدر کانفیگ نیکی داشته باشه. عملا حتی روی یک لپتاپِ عالی هم دیگه نمیشه شغل رو جلو موفقیت و به یک سرور نیاز پیدا می‌کنید که با اون برنامه کودکان رو جلو ببرید. میخوام بگم از یک چند به بالا حتی سرور هم دیگه براتون عمل نمیکنه! احتمالا بعدش نیاز پیدا فرمایید که یا این که خودتون پایتون خاطر بگیرید و یااینکه یک دوستی رو پیدا نمایید که پایتون بلد باشه و برای جاری ساختن محاسبات در وسعت بالا کمکتون کنه.
 
سفارش برای پژوهش ها آجل
 
اینجانب تحت عنوان هر کس آستینم رو زدم بالا و رفتم توی دل فعالیت، دو تا سفارش برای نفرات آینده ای دارم که میخوان خودشون رو گِلی کنن. به نظرم اونجایی که میشه این کِیس اِستادی رو بهبود بخشید ایناست:
1- ما همچنان توی احتساب‌ی عددی که می بایست در ارقام تخمینی گوگل ادز ضرب کنیم تا به مقادیر دنیای حقیقی مجاورت بشه به نحوه ایده‌آل نرسیدیم. جامعه‌ی بهینه سازی از شما متشکر میشه در‌حالتی که دراین باره ریسرچ نمایید.
 
2- ما همچنان در کلاسترینگ و مجموعه‌بندی کلمه ها در لهجه فارسی به طرز، ابزار و یا این که الگوریتم ایده‌آلی نرسیدیم. ابزارهای فعلی هم محدودیت در تعداد کلمات کلیدی دارن و هم با دقت به اینکه برای لهجه انگلیسی پیاده سازی شدن کاربری ایده‌آلی در گویش فارسی ندارن. در حالتی که از این حوزه راز در میارید میتونید به بسط دانش بهینه سازی در لهجه فارسی یاری نمایید.
 

خصوصیت های بک لینک خوب و بک لینک بد چیست؟

 

 
خصوصیت های بک لینک و پیوند بهتر و بک لینک و پیوند بد چیست؟
بهتر تا به اینجای شغل شما اطلاعاتی را درخصوص پیوند سازی و گونه های آن به دست آورده اید. در‌این قمست می‌خواهیم به شما یاری کنیم تا بتوانید پیوند های خیلی بهتر و اثر گذار یا این که اصطلاحا بک  آموزش سئو در مشهد پیوند بهتر بسازید.
 
برای اینکه بتوانیم یک لینک و پیوند عالی بسازیم بایستی موارد ذیل را به طبع در ارتباط لینک و پیوند سازی خویش رعایت نماییم:
 
خصوصیت های بک پیوند عالی
وبسایت مرتبط باشد: هنگامی شما می‌خواهید از یک وبسایت بک لینک و پیوند اخذ نمایید قطعا همت فرمائید آن وبسایت مربوط به حوزه کاری شما باشد. این موضوع اثر متعددی بر عالی بودن لینک و پیوند می‌گذارد. از جمله در صورتی شما بخواهید برای وبسایت خویش که در حوزه طراحی وب عمل قراردارد پیوند تهیه و تنظیم نمائید، شایسته ترین عمل این میباشد که در وب سایت هایی مثل www.webfx.com , clutch.co , wordpress.com و امثال این ها پیوند اخذ فرمائید تا اینکه از سایتی مثل تارنما های خبری، ورزشی و… آموزش سئو مشهد  اخذ نمایید.
DA تارنما هرچه فراتر عالی: هرچقدر DA یک وبسایت فراتر باشد می‌تواند اقتدار بیشتری را به وبسایت شما منتقل نماید. DA یا این که Domain Authority یک معیاری میباشد که به وسیله ابزار moz.com اندازه گیری میشود و برای هر وبسایت یک ترازو از 0 تا 100 در لحاظ گرفته شد‌ه‌است. شما در وب سایت هایی پیوند سازی فرمایید که DA بالایی داشته باشند. یا این که دست کم از تارنما خویش شما فراتر و عالی باشند.
Spam Score زیر:  در بعضا از منابع آمده میباشد که خوب میباشد به مشاجره اسپم اسکور ماز دقت داشته باشیم ولی زیاد قابل استناد وجود ندارد. مثلا وب سایت خبرگزاری مهر اسپم اسکور بالایی دارااست البته اخذ بک پیوند از این تارنما قادر است اثر خیلی زیاد و خیر و خوبی را برای وبسایت شما ساخت نماید. پس آنچنان این گزینه قابل متکی بودن نمیباشد.
مزرعه لینک و پیوند نباشه! برخی از اشخاص در وب سایت خویش تعداد متعددی لینک و پیوند را به وبسایت های مختلف می‌دهند و اصولا یک مزرعه لینک و پیوند ساخت می نمایند در صورتی شما هم درین صفحه های لینک و پیوند سازی فرمائید از دید گوگل قانون ها را نقض کرده و ممکن میباشد جریمه گردید. تلاش نمائید در جاهایی لینک و پیوند بسازید که تعداد متعددی پیوند تشکیل شده وجود نداشته باشد. به عنوان مثال در وب سایت هایی که می قدرت کامنت اسپم گذاشت می اقتدار شاهد این صحنه بود. ولی شما میتوانید کامنت خویش را در پست هایی قرار دهید که لینک و پیوند های کمتری در انجا ایجاد شده است.
اخذ لینک و پیوند از وب سایت های EDU و GOV: اخذ بک لینک و پیوند از سایتهای دولتی و آموزشی بک لینک و پیوند عالی به حساب آورده می شود. چون کمتر کسی میتواند این پیوند ها را بسازد و اخذ نماید. و اینکه این وبسایت ها در نزد گوگل عنایت بالایی دارا‌هستند و در فیض میتوانند برای تارنما شما خیلی اثر گذار باشند.
بک لینک و پیوند بهتر یعنی لینکی که میانه محتوا باشه! هنگامی که شما پیوند سازی جاری ساختن می دهید شایسته ترین وضعیت این میباشد که شما متنی را نوشته و از دربین آن واژه و کلمه کلیدی خویش را به تارنما لینک و پیوند نمائید. این نوع لینک و پیوند ها طبیعی بوده و می‌تواند بک لینک و پیوند عالی باشد.
تفاهم نامه پیوند و اخذ بک لینک و پیوند از فوتر یا این که هدر وب سایت! قتل کننده شماست در‌حالتی که شما برای تارنما خویش از فوتر یا این که سایدبار یا این که منوهای تارنما استعمال کرده باشید. این یک خطا والا میباشد. چون این بخشها در هزاران شیت وبسایت تکرار گردیده و برای شما هرمورد یک بک پیوند به حساب آورده می شود. این زمینه به هیچ وجه طبیعی وجود ندارد و می‌تواند به seo شما ضربه بزند.
بک لینک و پیوند بهتر می بایست همیشگی باشد. وقتی که شما یک بک لینک و پیوند بهتر می‌خواهید به طبع می بایست به مستمر بودن آن اعتنا فرمائید. چون پیوند هایی که به طور موقتا ارائه میگردند یااینکه بعداز یک‌سال تمیز و حذف میگردند از نگاه گوگل غیرطبیعی بوده و می‌توانند منجر کاهش مرتبه های تارنما شما شوند.
بک لینک و پیوند عالی رو هیچکس نمیخره بلکه میسازه عالی خرید کردن بک پیوند یک موضوعی میباشد که گوگل به شدت از وجودش ناراحته و ابدا برای اون خوشایند وجود ندارد. پس کوشش نمائید پیوند خرید نکنید و در‌حالتی که هم خرید می‌کنید مطلقا نکات بالا رو رعایت نمائید تا در گیر خلل نشوید.
استعمال صحیح از لینک و پیوند های Follow و Nofollow:  توجه داشته باشید استعمال از لینک و پیوند های فالو و نوفالو می بایست به طور طبیعی باشد. اینکه شما همه لینک و پیوند ها را به طور فالو بسازید یا این که برعکس، می‌تواند به تارنما شما ضربه بزند. وضعیت طبیعی این میباشد که تعداد لینک و پیوند های فالو از نوفالو بیشتر باشد البته خیر اینکه لینک و پیوند های nofollow به هیچ وجه وجود نداشته باشند. تجربیات ما نشانه داده میباشد این نسبت میتواند یک به ده باشد. یعنی هر 10 پیوند فالو یک لینک و پیوند نوفالو ساخته گردد.
به دست آوردن پیوند از مقاله‌ها بلند و کیفیت عالی قیمت بسیار متعددی دارااست. مقاله ها بلند یا این که عرش خراش می‌تواند منزلت خیلی خیر برای تشکیل داد بک لینک و پیوند باشند.
 
 
 
 
تا اینجا با خصوصیت های یک بک لینک و پیوند بهتر آشنا شدید درین نصیب می‌خواهیم خصوصیت های بک لینک و پیوند بد را به شما بگوییم:
 
خصوصیت های بک لینک و پیوند بد
اخذ پیوند از وبسایت غیر مرتبط
اخذ بک لینک و پیوند از صفحه ها با محتوای نادر و ضعیف
اخذ بک پیوند از تارنما های متسهجن و زشت
اخذ بک پیوند بد از تارنما های پنالتی گردیده بوسیله گوگل
تبادل پیوند
استعمال زیاد از بک لینک و پیوند های Dofollow یا این که Nofollow
بک پیوند از سمت وبسایت های هک گردیده
اخذ بک لینک و پیوند زیاد با یک انکرتکست یا این که واژه و کلمه کلیدی
اخذ بک پیوند با به کار گیری از رباط ها نیز بک لینک و پیوند بد محسوب می‌شود.
خرید بک پیوند هایی که همیشگی نیستند و بعداز سپری شد وقتی مشخص و معلوم حذف می گردند.
 

پلاگین‌های غیر ضروری را غیر‌فعال نمایید:

 
پلاگین‌های غیر ضروری را غیر‌فعال نمایید:
مانند هر پلتفرم مدیر محتوای دیگری ، پلاگین‌های اضافه سبب کندی سرعت دروپال می گردد. بنابر‌این سفارش نمیشود که در وبسایت دروپالی خویش بیشتر از ۵۰ پلاگین به کارگیری نمائید. در پایین مثال‌هایی از پلاگین‌ها اضافه شد‌ه‌است که شما در‌صورتی‌که که نیازی به آنان ندارید میتوانید آنان‌را غی آموزش سئو مشهد ر‌فعال فرمائید.
 
 
 
Administration Development tools
Devel
Devel node access
Field UI
Rules UI
Views UI
Module Filter
Blog
Forum
Taxonomy
Search
Help
Shortcut
Dashboard
Database Logging
Color
Toolbar
Tracker
Statistics (داده های عددی ، این پلاگین بر روی دیتابیس شما داده ها را پس از هر بار گذاری شیت بروزرسانی می‌نماید و سفارش می شود چنانچه که از گوگل ارزیابی به کارگیری میکنید این پلاگین  آموزش سئو در مشهد را غیر فعال فرمائید)
 
 
متراکم سازی CSS و JS :
با متراکم سازی پوشه‌های CSS و جاوا‌اسکریپت شما می توانید همت Frontend و فرصت دانلود فولدر‌های اینترنت‌سایتتان را بهبود اعطا کرد و سبب ساز گردید که مرورگرتان نیازی به ذخیره‌سازی تعداد متعددی پوشه نباشد و همینطور تعداد درخواست‌های HTTP نیز کاهش یابد.
 
برای‌ فعال سازی پروسه ذیل را طی فرمایید :
 
 Configuration (پیکربندی) ⬅️ نصیب Development (بسط) ⬅️ Performance (همت)
تیک مورد‌های Aggregate and compress CSS files و Aggregate JavaScript files را فعال فرمایید.
روی آیتم ذخیره پیکربندی کلیک نمائید.
نکته : این قابلیت و امکان برای یوزرها وارداتی به اکانت کاربری و وارد نشده فعال میباشد.
 
 
متراکم سازی CSS و JS
در شرایطی‌که که میخواهید به طور تخصصی تری به متراکم سازی پوشه‌های CSS و جاوا‌اسکریپت بپردازید توصیه می کنم از پلاگین Advanced CSS/JS Aggregation به کار گیری نمایید.
 
معکوس کردن سرور‌های پروکسی :
قراردادن یک نرم افزار برای ذخیره سازی نسخه برداری کش‌های شما در سروری جدا قابلیت و امکان پذیر میباشد. این شغل را معکوس سازی سرور‌های پروکسی یا این که چیزی به اسم شتابدهی HTTP می‌نامند. Varnish برای وبسایت‌های لبریز ترافیک اکثری متعددی مانند Wikipedia ، رخ‌بوک ، توییتر و غیره مستعمل میباشد. فعلا دو پلاگین برای اجرا عملیات Varnish در دروپال وجود داراست که در ذیل پیوند‌های آنها را قرار داده‌ایم.
 
Varnish
Cache Expiration
ترفند‌های مازاد :
از یک Client Side برای هیبت های خویش به کار گیری نمایید. پلاگین Clientside Validation یکی باصرفه‌ترین تعیین هاست و از روش کد‌های Jquery کار می‌نماید.
از یک هاست با پناه از دروپال به کار گیری نمایید.
لاگ دیتابیس را از روش پلاگین Syslog-ng غیرفعال فرمایید.
از روش پلاگین DB Tuner متوجه گردید که چرا اینترنت سایتتان آرام فعالیت می‌نماید.
پلاگین PHP Filter را غیرفعال فرمایید.
یک هاست سریع گزینش نمائید:
و در پایان ، تعیین یک هاست سریع و امن یکی‌از مالامال عنایت ترین فعالیت‌هاییست که می بایست برای بهبود سرعت و کوشش اینترنت سایتتان ایفا دهید. ما سفارش میکنیم که از هاست‌های ارزان بها اشتراکی به کار گیری نکنید به‌این انگیزه که منابع در میان یکسری صد وبسایت تقسیم میگردد و سرعت بالایی را به شما نمی‌دهد.
 
توصیه ما تهیه و تنظیم یک هاست ابری یا این که یک سرور ابری هست که همه منابع اختصاصی شماست. عامل اساسی این سفارش دسترسی شما به منابع می باشد.
 
خلاصه:
ما می توانیم از طرق متعددی کوشش دروپال را سئو کنیم و تنها می بایست بدانید که بایستی کجا را اصلاح نمائید. با طراحی یک CDN برای عملیات کش ، seo تصاویر ، بار گذاری تنبل تصاویر ، تعمیر صفحه ها ۴۰۴ ، متراکم سازی فولدر‌های CSS و JS و غیرفعالسازی پلاگین‌های غیر‌ضروری می توانید اینترنت سایتتان را seo فرمائید.
 

به چه صورت وبسایت خود را به صفحه اول گوگل برسانیم؟

 

 
به چه شکل وبسایت خویش را به شیت نخستین گوگل برسانیم؟
وصال به شیت اولیه گوگل با seo یا این که seo یک بحران والا میباشد.
 
گوگل فاکتورهای متعددی برای جايگاه بندی صفحه ها دارااست. البته نیازی وجود ندارد که همگی آنها‌را رعایت نمایید تا به سکو با ارزشی برسید. ما به بعضا از مهمترین این مورد ها  آموزش سئو در مشهد اشاره میکنیم.
 
استعمال از لغات کلیدی صحیح در صفحه ها تارنما – روشی اساسی چهت نیل وبسایت به ورقه نخستین گوگل
به روز شد: در پیشین چگالی کلمه و واژه کلیدی در متن مقاله‌ها بسیار التفات داشت، تا جایی که بیشتر درجه ها بدین مورد برمیگشت که هر مولف تا چه اندازه از لغت ها کلیدی بیشتری در متن به  آموزش سئو مشهد کار گیری کرد‌ه باشد.
 
البته امروزه با توسعه و گسترش علم گوگل کافی میباشد محتوایی کیفیت خوب برای مخاطبان ساخت‌و‌ساز فرمائید.این محتوا حتی در حالتی‌که لغت ها کلیدی لبریز تکراری در خویش نداشته باشند گشوده هم به وسیله گوگل شناسایی گردیده و درجه ای که می بایست را اخذ میکنند.
 
خطا نکنید!
 
به کار گیری از لغت ها کلیدی صحیح و مربوط به هر شیت، همچنان برای seo وبسایت مداقه داراست. ولی به کارگیری از آن می بایست بسیار هوشمند باشد. کل صفحه ها وب سایت را رسیدگی نمائید، خواهید رویت کرد که بعضی از مقاله ها برای فراگیری ساخت‌و‌ساز گردیده‌اند پس خوب میباشد از کلماتی با راه آموزشی استعمال شود.
 
همینطور برخی از مقاله‌ها تنها جنبه آگهی دارا هستند، در سود راه و روش کلمه ها کلیدی این تیم به عبارتی روش خبرگذاری هاست. این ها صرفا مثالی از کیفیت گزینش و به کار گیری از عبارات کلیدی میباشد.
 
شما در صورتی‌که یک تارنما پر اسم و رسم با میلیون ها کلیک در ماه داشته باشید، فارغ از استعمال از عبارات کلیدی در صفحه های تارنما، رقابت را باخته اید. توجه نمایید که واژه کلیدی می بایست با محتوای کاغذ مرتبط باشد.
 
تمامی این شغل ها برای هر چه کاربردی خیس شدن محتوا برای مخاطبان جاری ساختن می‌گردد. و می بایست گشوده هم بدین مورد  اشاره نمود که ارائه‌ی محتوای اثرگذار بسیار با التفات خیس از گنجاندن کلمه ها کلیدی پرتکرار میباشد!
 
 
تکرار بیشتراز حد واژه کلیدی مقصود به جايگاه شما امداد نمی‌نماید!
 
نمونه حقیقی وواقعی: برای ساخت‌و‌ساز محتوا صرفا از یک واژه و کلمه کلیدی به کارگیری نکنید و مطلقا کلمه ها مترادف و هم معنی را در حیث بگیرید. در حالتی که دریافت کردن ورودی با یک کلمه و واژه خاص برای شما عنایت داراست، نیاز وجود ندارد که در متن تنها از آن واژه به کارگیری نمائید. لغت ها هم معنی و عباراتی که آن واژه و کلمه را توضیح می‌دهند هم برای تارنما شما ورودی میاورد.
 
سرعت تارنما – یکی‌از مهمترین دلایل وصال به کاغذ اولیه گوگل
موتورهای جستجوی گوگل و بینگ هر دو از سرعت وب سایت تحت عنوان یک فاکتور درجه بندی استعمال می‌نمایند. خزنده های موتور کاوش سرعت وبسایت شمارا مبنی بر کدهای HTML رسیدگی می‌نمایند.
 
 گوگل از ماه می 2021، سرعت وب سایت را یک کدام از فاکتورهای اصلی درجه بندی آشنایی.
 
نمونه حقیقی: درصورتی که یک تارنما فروشگاهی بعداز 22 ثانیه به طور بی نقص بار گذاری خواهد شد. به احتمال زیاد بعضا یوزرها به سایت های دیگر مراجعه می نمایند. این یک جراحت از منظر یوزرها میباشد.همین مورد هم برای سکو به چنگ آوردن از گوگل حائز اهمیت میباشد.
 
تجارب بهتر کاربری یک کدام از فاکتورهایی میباشد که منجر میگردد وبسایت ما از حیث کراولرها ، یک وب سایت دردسترس و کاربردی شناخته خواهد شد.
 
پیشنهاد میکنیم برای راحتی مخاطب تا حد ممکن سرعت صفحه های تارنما را ارتقاء دهید.
 
 
 
پیوند فرنگی به سایت های دارای اعتبار
اکثری از متخصصین بهینه سازی بر این معتقدند که پیوند دادن به تارنما های دارای اعتبار جلب پشت گرمی گوگل را به یاور داراست. سرچ انجین لند نیز در نوشته‌ی علمی خویش از این زمینه پناه نموده است.
 
اما این عمل بایستی به طور طبیعی صورت پذیرد و به طوری نباشد که در هر نوشته‌ی‌علمی از وبسایت به طور غیر طبیعی یک سری پیوند فرنگی به وبسایت ها دارای اعتبار بدهید. لینک و پیوند های ارسال گردیده می بایست قیمت بالایی به استفاده کننده منتقل نمایند.
 
نمونه حقیقی وواقعی: در طی ساخت‌و‌ساز محتوا برای امداد به خوا‌نندگان متن عالی میباشد به یک تارنما دارای اعتبار یا این که مرجع لینک و پیوند بدهید. توجه فرمائید که تارنما می بایست با تجارت و مسئله نوشته‌علمی شما مرتبط باشد.
 
در شرایطی که این وبسایت فارسی لهجه باشد که چه خوب، در صورتی‌که اینطور خلا؛ تعداد متعددی تارنما انگلیسی گویش فوق العاده در مشت دارید. مثلا، در همین نوشته ی علمی برای ثابت موءثر بودن پیوند فرنگی به وبسایت های دارای اعتبار به سرچ انجین لند لینک و پیوند داده شد‌ه‌است.
 

فرآیند نوشتن یک محتوای علمی و اصولی

 

 
فرآیند تحت برای ساخت‌و‌ساز داشتن یک نوشته‌ی‌علمی بنیادی اصولی به شغل می رود:
1) به لغات کلیدی خویش تصور کنید
شما می بایست کلید کلمه و واژه‌هایی که آغاز برای شما حیاتی میباشند و قصد دارید در آن ها سکو بالایی داشته باشید، درنگ کرده و آنان را مشخص و معلوم نمائید. ان هایی که ضروری میباشند و می خواهید در رقابت بر رمز آنان درجه بگیرید را انتخاب فرمایید. نوشته‌ی علمی‌های بنیاد محتوای شما بایستی برای «عبارات کلیدی اساسی یا این که رقابتی‌خیس»، با صرفه‌سازی شوند. پس مطلقا پژوهش درباره لغت ها کلیدی را قبل از استارت آموزش سئو مشهد  فعالیت ایفا دهید.
 
2) شایسته ترین مقالات را تعیین فرمائید.
3) ویرایش نمایید
نوشته ی علمی بنیاد محتوا وب سایت‌تان را دستکاری فرمائید و آن را سازگار با بهینه سازی بنویسید؛ آن را بسط دهید و مطمئن گردید که کاملا به‌روز  آموزش سئو در مشهد میباشد.
 
4) شایسته ترین پست را تعیین کنید.
5) همواره به پست هایی رجوع‌کنید که بیشترین واحد سنجش برخورد از محتوای تولیدی شمارا دارا هستند.
6) پیوند‌دادن از نوشته‌ی‌علمی‌های فرعی با لغات کلیدی زمانبر به نوشته‌علمی اساسی:
شما می بایست به گوگل بگویید که نوشته ی علمی بنیاد محتوای تان، مهمترین نوشته‌ی علمی‌ شما در یک مسئله خاص میباشد. فراموش نکنید که عبارات کلیدی زمانبر را از همگی نوشته‌ی علمی‌های دیگرتان به نوشته‌ی‌علمی بنیاد محتوای وبسایت‌تان پیوند دهید.
 
7) نوشته‌ی‌علمی‌های دیگر را با لغات کلیدی وقتگیر (Long Tail) با صرفه‌سازی فرمائید.
8) لینک و پیوند دهی از پایان به آغاز :
با این شغل شما به گوگل این پیغام را می‌رسانید که نوشته‌ی علمی ای که در وبسایت شما بسیار دارای اهمیت میباشد. هیچ زمان پیوند دهی از پایان به آغاز را فراموش نکنید چون بسیار در بهینه سازی نیز اثرگذار میباشد.
 
9) با صرفه‌سازی بقیه پست‌ها و دنباله آن:
بقیه پست‌های شما که مشابهت موضوعی با نوشته ی علمی بنیادی دارا‌هستند می بایست سئو شوند و به‌تیتر تقویت‌کننده‌ها برای نوشته‌علمی بنیادی شغل نمایند.
 
10) نظارت غلط های تارنما :
بعداز اینکه نقص ها و اشکالات جانور در ساختار وب سایت را رسیدگی کردید، میتوانید مجموعه بندی ها را مجدد اجرا دهید. مطمئن گردید که هرمی متعادل ترسیم کرده ¬اید و صفحه ها دوست داستنی را در بالای هرم قرار داده اید.
 
11) اسم گذاری بخشها :
گزینش اسم مطلوب برای هر قسمت و عناوین کوتاه و بدیهی باشد.
 
دارای تخصص بهینه سازی چه کسی است و چه خدماتی ارائه میدهد؟
 
 
قطعا شما هم جزو افرادی میباشید که قصد دارید تحت عنوان یک کارشناس و متخصص بهینه سازی عمل فرمائید. ممکن میباشد کارفرمایی باشید که بخواهید در امر مسئولیت‌های این عمل اساسی اطلاعاتی را بدست آورید. درین نوشته‌ی علمی می خواهیم برای شما دوستان یک کدام از فن‌های کلیدی در پرورش استحصال‌و‌شغل های آنلاین را معرفی کنیم که فارغ از آن نمی‌توانید شانسی برای چشم شدن در فضای مجازی داشته باشید. دارای تخصص بهینه سازی، شخصی میباشد که با استعمال از علم تئوری، ادراک عمیق از خلق و خوی موتورهای کاوش و تجارب‌ای که از seo دارااست، میتواند وبسایت شما‌را به حاصل بالای موتورهای کاوش بیاورد و با ارتقاء ترافیک و بازدید از وبسایت، شانس فروش تولیدها شما‌را ارتقاء دهد.
 
متخصص seo که می باشد و چه خدماتی می بایست ارائه دهد؟
 
 
یوزرها متعددی پرسش کرده بودند که دارای تخصص seo که می باشد و دقیقاً می بایست چه سرویس ها هایی ارائه دهد، تا ما تحت عنوان یک نیروی خبره بتوانیم به‌این شخص اتکا کنیم و تجارت آنلاین خودمان را به دست این شخص بسپاریم. درین نوشته ی علمی به‌این مورد اشاره می‌کنیم که دارای تخصص بهینه سازی چه کسی است و چه خدماتی می بایست ارائه دهد؟
 
در حالتی که بخواهیم به طور موءثر و مختصر بگوییم، دارای تخصص seo شخصی میباشد که به علم روز seo مطلع میباشد و با توجّه به‌این که ممکن میباشد تغییرات زیادی (حتّی به طور روزمره) بر روی اینترنت‌ وبسایت ‌ها انجام خواهد شد، دارای تخصص seo بایستی بتواند، از روش منابع روز seo در جهان، داده ها و علم خویش را آپدیت نماید. علاوه بر این که مهارت ‌های گوناگونی بایستی بداند که درپی به آن اشاره خوا‌هیم کرد.
 
پیش از این که بدانیم دارای تخصص بهینه سازی که می باشد و چه مهارت هایی می بایست داشته باشد و چه خدماتی می بایست ارائه دهد، می بایست بدانیم که seo چیست و چه کاربردی داراست؟ پیرو ی این نوشته‌ی علمی بدین زمینه میپردازیم، تا نقطه پايان این نوشته ی علمی با ما یار باشید.
 
seo چیست؟
 
 
seo تلفظ واژه و کلمه « سئو » که مخفف عبارت انگلیسی  Search Engine Optimization میباشد و در معنای “seo موتور های کاوش” و معنا “عملیات و فرآیند های سئو صفحه ها اینترنت به مراد ایندکس مطلوب آن‌ها و حصول مرتبه خوب در موتور های جستجوی اینترنت” (همانند گوگل، بینگ، یاهو، آسک) میباشد.
 
به عبارت دیگر، بهینه سازی وبسایت (سئو Marketing)؛ هدفمند ترین نوع بازاریابی دیجیتال میباشد و به عملیاتی متشکل از تیم شغل هایی گفته میگردد که به قرار به چنگ آوردن پیوند یک وبسایت در اولِ شیت حاصل موتور کاوش (SERP) و ارتقاء بازدید کنندگان یک تارنما از روش جستجوهای طبیعی یا این که ارگانیک منتهی میگردد.
 
اکثر مشی های بازاریابی آنلاین مانند تبلیغات و آدرس اینترنتی مارکتینگ تا‌زمانیکه از آنان به طور دائمی استعمال میکنید باارزش میباشند و به محض متوقف کردن کار های خویش با افت شدید یا این که از دست رفتن آن مجرای بازاریابی مواجه می شویم ولی بازاریابی محتوایی و seo برای تجارت شما مالیات بر ارزش افزوده ای استوار تولید می نمایند که حتی بعداز متوقف کردن کار های خویش تا دوران ها برای شما سودآور خواهند بود.
 
توفیق در علم بهینه سازی مستلزم فرصت و سعی بسیار میباشد ولی دست یابی به آن پایداری بالایی خواهد داشت و تا بازه زمانی ها به یکی مهم‌ترین مجرا های بازاریابی شما تبدیل گردد. چهت نیل بدین نقطه می بایست استاندارد های بهینه سازی را به صحت بشناسیم. برای حصول داده ها کاملتر توصیه میکنیم نوشته ی علمی یادگرفتن seo را تحقیق بفرمایید
 

 

۵ ابزار انتخاب Keyword مناسب

 
۵ ابزار گزینش Keyword مطلوب
زمانی تمایل به ایجاد کرد یک وب سایت میگیرید چیزهای متعددی میباشد که می بایست معلوم نمایید از پیاده سازی رابط کاربری وب سایت خویش تا استراتژی های متفاوت برای چشم شدن در گوگل و ایجاد محتوا و …. البته از آن جایی که ساخت‌و‌ساز محتوای یک تارنما را می قدرت مهمترین نصیب آن دانست گزینش استراتژی های مرتبط با آن مستلزم طی کردن پروسه تعیین واژه کلیدی مطلوب میباشد. کلمه ها کلیدی شما در شکل صحیح گزینش شدن ترافیک بالای سایت شما‌را به ارمغان میاورند. به دنبال این نوشته ی علمی ۵ ابزار گزینش Keyword مطلوب را به شما آموزش سئو در مشهد  معرفی خوا هیم کرد.
 
این ابزار ها به شما امداد می نمایند تا :
 
شایسته ترین واژه ممکن را برای موضوع کاری خویش مبنی بر سرچ های ماهانه و… گزینش نمایید
روزنگار محتوای مطلوب را برای عبارت کلیدی یک سری واژه و کلمه  آموزش سئو مشهد ای صحیح نمایید
رقبا و معیار رقابت را بشناسید
بدانید کدام لغت ها تعداد سرچ بیشتری را به خویش تخصیص می‌دهد.
۵ ابزار تعیین Keyword واژه کلیدی
Google Adwords : Keyword Planner
 
به طبع این ابزار که سال هاست گزینه به کار گیری بهینه سازی شغل ها و…قرار می‌گیرد او‌لین گزینش میباشد. مهمترین مزیت این ابزار این میباشد که می‌توانید داده ها خویش را مستقیما از خویش گوگل اخذ فرمائید. به علاوه عبارتی که در سرچ جعبه این ابزار تایپ میکنید و لیست عبارتی که به شما می‌دهد داده ها دیگری نظیر معیار رقابت و بها را برای ادوردز به شما می‌دهد. این ابزار شغل خاصی را جاری ساختن نمی دهد! ولی به عبارتی چیزی که ایفا می‌دهد را تماما صحیح ایفا می‌دهد.
 
مشاهده سایت : Google Keyword Planner
 
AdWord & بهینه سازی Keyword Permutation Generator
 
وقتی که شما آحاد کلمه ها کلیدی بلندتر مورد کاری خویش را می‌دانید یه خرده مشقت بار میباشد تا آنان را بیشتر توسعه و گسترش دهید. این ابزار به شما امداد می نماید خلق کننده خیس کار نمایید و استراتژی ساخت محتوا بهتری را طراحی برنامه فرمائید. طریق شغل کردن این ابزار بسیار جذاب میباشد کافیست واژه و کلمه متبوع را در جعبه تایپ فرمایید و با زدن دکمه generate جادویی که رخداد می افتد را تماشا نمائید. هرچه تعداد عبارتی که وارد می‌کنید بیشتر باشد لیست زمان بر تری را به شما میدهد.
 
بدین نکته توجه نمائید که بعضی وقت ها این ابزار عباراتی را توصیه می نماید که عملا معنایی ندارند. بنابرین عالی میباشد با تمرکز در بین لیست بگردید و عبارات با مفهوم را گزینش نمائید.
 
ابزار تعیین کلمه ها کلیدی Google Trends
این ابزار که اکثر وقت ها به آن توجهی نمی‌شود قادر است بسیار موءثر بوده و شما‌را در گزینش های صحیح ملازمت و همراهی نماید. Google Trends به شما میگوید که چه کلماتی معمولا با هم سرچ می گردند و می‌تواند ایده های بسیار نیکی برای کلمه و واژه کلیدی های طلانی (Long Tail Keywords) به شما بدهد. از جمله زمانی واژه رژیم غذایی را تایپ فرمائید لیستی شبیه لیست ذیل به شما توصیه می‌دهد.
 
رژیم غذایی برای لاغری
رژیم غذایی برای ارتقاء وزن
رژیم غذایی ورزشی
رژیم گیاهخواری
و….
همان طور که از نام این ابزار پیداست ترند های گوگل را بر پایه ی حیطه جغرافیایی و فرصت به شما نماد می‌دهد. با یاری این ابزار میتوانید معیار تقاضای برای یک متاع یا این که سرویس ها را در ماه های گوناگون سال نظارت و مقایسه نمائید و طرح ریزی جهت ارتقاء فروش تارنما را ماهر خیس اجرا دهید.
 

نکات اجمالی راجع‌به الگوریتم پاندا

 

 
نکات اجمالی دیگر راجع‌به الگوریتم پاندا
 
 
پیش از اینکه به سوال‌های متداول در زمینه ی الگوریتم گوگل پاندا بپردازیم، مورد نیاز میباشد بد وجود ندارد یک سری نکات را درخصوص این الگوریتم‌ها در لحاظ داشته باشید که به تفصیل آموزش سئو مشهد  تحت میباشند:
 
در حین قبلی، در حالتی‌که کاغذ‌ای بوسیله این الگوریتم جریمه می شد، تنها اثار آن محصور به آن لینک و پیوند و برگه بود ولی در حال حاضر به تمام تارنما پیشرفت یافته میباشد.
شما میتوانید با حذف محتواهای بی چگونگی از پنالتی این الگوریتم نجات یابید البته اینگونه چیزی ضمانت 100% خلاص شدن از تمام جریمه‌ها بر تارنما شما آموزش سئو در مشهد  نمی‌دهد.
سوال های متداول یوزرها
 
برای آنکه به خیر با الگوریتم گوگل پاندا آشنا گردید، می خواهیم در پایان چند سوالهای متداول را برای شما ذکر کنیم که عبارتند از:
 
برای رفع جریمه گوگل پاندا چه کاری جاری ساختن دهیم؟
چنانچه قصد دارید برای رفع پنالتی گوگل پاندا مبادرت فرمائید، می‌قدرت چندین نحوه را ذکر کرد که مهم ترین آنان seo محتوای صفحه ها و در شکل عدم قابلیت پذیر بودن این شغل، در مورد انتها حذف آن میباشد.
 
چه‌گونه بفهمیم که بوسیله الگوریتم پاندا جریمه گردیده‌ایم؟
این یک سوال اصلی برای وبمستران میباشد که چه گونه بفهمند بوسیله الگوریتم گوگل پاندا جریمه گردیده‌اند. درین خصوص می‌اقتدار یک راه حل را اظهار کرد. با مراجعه به سرچ کنسول میتوانید ترافیک ورودی یوزرها را شناسایی فرمایید. در حالتی که که ناگهان یک افت مشاهده کنید و ادامه دار باشد، می‌قدرت فهمید که محتوای شما مبتلا مشکلی میباشد. اینگونه تجارب‌ای در حین‌هایی که الگوریتم پاندا ساخت‌و‌ساز شد یا این که آپ تو دیت‌های آن گزارش گردیده‌اند.
 
مقصود نخستین گوگل در ساخت و ساز الگوریتم پاندا چه بود؟
استدلال اول‌ای که گوگل برای ساخت‌و‌ساز الگوریتم گوگل پاندا در لحاظ گرفت، محصور کردن مزارع محتوایی بودند که سبب گردیده بود تا مجموع صفحه ها SERP پوشش داده شوند. بعد از آن هدف ها این الگوریتم که در سال 2011 احداث شد، به مواقعی همانند سکو بندی صفحه های با محتواهای نامناسب پیشرفت یافت.
 
آیا الگوریتم پاندا بعداز مخلوط شدن با الگوریتم‌های گوگل همچنان بر تارنما‌های مدرن اثرگذار میباشد؟
در جواب بدین سوال اصلی می بایست اعلام کرد آری؛ این الگوریتم که در حال حاضر میتوانید آن را در سکو بندی بوسیله موتور جستجوی گوگل با عنایت در حیث بگیرید، همچنان مفید میباشد. شما میتوانید با بهبود مداوم محتوای خویش و پرهیز از تکثیر محتواهای اسکن و بی چگونگی، از جریمه‌های الگوریتم گوگل پاندا پرهیز فرمایید.
 
نواع محتوا در دنیای دیجیتال چیست؟
 
گونه های محتوا در دنیای دیجیتال را می اقتدار از جهات مختلفی نظارت کرد. محتوا امروزه التفات بسیار متعددی در دنیای دیجیتال پیدا نموده است.
 
به نحوی که آحاد کسانی که در‌این صنعت درگیر کار میباشند، نیاز مبرم و اصلی به ایجاد محتوا دارا‌هستند و در واقع مبنای عمل آنها مطابق ارائه محتوا میباشد و آن چه که سبب توفیق آنان میشود، چگونگی محتوایی میباشد که ارائه میدهند.
 
امروزه دنیای دیجیتال رده بسیار اساسی و غیر قابل انکاری را در معاش انسان به دست آورده میباشد. براین اساس بیشتر حصول و شغل های سنتی برای پرورش و بسط فعالیت خویش مستلزم به‌این ابزار می باشند.
 
به علاوه دنیای دیجیتال، دستیابی و شغل های متعددی را نیز به وجود آورده و افراد متعددی فعلا در این مورد درگیر به شغل و درآمدزایی می‌باشند. این فناوری و بستر ارتباطی نیاز به جذب استفاده کننده دارااست و آن چه کاربر را جذب می نماید، گونه های محتوایی میباشد که ارائه می‌گردد.
 
همینطور امروزه ساخت و ساز محتوا اثر فراوانی در بازاریابی های اینترنتی و ارتقاء منفعت استحصال و کارهایی دارااست که از روش دنیای دیجیتال در پی ارتقا درآمد خویش می‌باشند. یوزرها برای استیناف و مشاهده محتوای یک وبسایت به آن مراجعه می نمایند و محتوا اثر بسیار متعددی در سکو یک وب سایت برای نتیجه ها جستجوهای گوگل دارااست.
 
تا قبل از این که بخواهیم اشکال محتوا در دنیای دیجیتال را بدانیم، خوب میباشد که آغاز به تمجید مضمون‌ محتوا و نقش آن در دنیای دیجیتال بپردازیم.
 
برای اینکه بتوانید اینگونه مطالب و محتواهایی را seo نمائید نوشته‌علمی بهینه سازی محتوا را مسلما تفحص نمایید.
 
محتوا به چه معناست؟
برای محتوا تعاریف مختلفی وجود دارااست که هریک از آن‌ها صحیح میباشند؛ ولی شاید از نگاه برخی، بی نقص نباشند. در یک تمجید ابتدایی، می قدرت ذکر کرد که محتوا میتواند هر چیزی باشد.
 
در واقع محتوا هر چیزی میباشد که موضوعی را ذکر می نماید. در یک تمجید جامع تر می قدرت اعلام کرد که محتوا داده ها و حاصل به دست آمده از تجربیات هایی میباشد که به استفاده کننده و استفاده کننده آخری داده میگردد.
 
اما این جابجایی داده ها می بایست درباره ی موضوعی خاص و با یک پوسته معین باشد که برای جابجایی به مخاطبان نیاز به یک شبکه ارتباطی دارااست. در پیشین غالبا محتواها به صورت کتاب و دیگر انواع نوشتاری درآمده و در مشت مخاطبان قرار می گرفتند.
 
با بسط دانش و فناوری، گونه های دیگری از محتوا مانند محتواهای صوتی و تصویری در موفق فیلم و عکس پدیدآمد و مهارت ایجاد محتوا وارد عرصه جدیدی شد. با به وجود داخل شدن کامپیوتر و بعد از آن وب، ساخت و ساز محتوا پهناور خیس شد و اشکال محتوا از عنایت فراوانی در‌این بستر ارتباطی بهره مند شدند.
 
تعریفی که از محتوا بیان شد، آحاد صورت های محتوا را شامل میشود، البته در حوزه دنیای دیجیتال، فقط تفاوت، بستر جابجایی محتوا میباشد که در آن، این جابجایی از روش فناوری های دیجیتال شکل می‌گیرد.
 
امروزه دعوا ایجاد محتوا در دنیای دیجیتال به یک دعوا بدون نقص و بسیار اصلی تبدیل گردیده‌است که حتی برای آن قواعد خاصی نیز تعریف‌و‌تمجید شد‌ه‌است. این قواعد در واقع توفیق این محتوا را در وصال آن به دست کابران بیشتر، انتخاب می نمایند.
 
مراد از این قواعد مواقعی میباشد که در هر محتوا به وسیله الگوریتم ها و ربات های موتورهای کاوش گوناگون دربین گونه های محتوا گوناگون، رسیدگی می گردد که مشخص و معلوم گردد این محتوا برای یوزرها سودمندی داراست یا این که نه.
 

چه گونه seo کلاه سیاه را به گوگل گزارش دهیم؟

 
چه گونه seo کلاه سیاه را به گوگل گزارش دهی
در کل در دو شرایط به سراغ گوگل میرویم و بهینه سازی کلاه سیاه را به وی گزارش می دهیم. وضعیت نخستین هنگام دیدن تهاجم ها مخرب به وبسایت و هک شدن آن یا این که مشاهده بهینه سازی منفی ( لینک و پیوند‌های مضر و انبوه باکیفیت تحت مثل بک لینک و پیوند ساید واید، PBN که خودتان برای سایتتان صحیح نکرده‌اید، اینترنت حلقه و …) و یا این که حتی هنگام دیدن حاصل اسپمی که برخورد عملیات بهینه سازی خودتان بر روی  آموزش سئو مشهد وب سایت میباشد.
 
موقعیت دوم هنگام دیدن حاصل اسپم در صفحه ها گوگل بوسیله سایرافراد میباشد که میتوانید آن را گزارش دهید و گوگل نیز بسیار از این خلق و خوی استقبال می‌نماید. توصیه می شود در هر دو موقعیت آغاز مطمئن گردید و بعد از آن گزارش دهید، چون که پست کردن گزارش‌های خطا درباره وب سایت‌ها نیز نوعی از اخلاق بهینه سازی کلاه آموزش سئو در مشهد  سیاه می باشد.
 
برای موقعیت اولیه می‌اقتدار گزارشی را بر پایه ی تهاجم ها مخرب به وب سایت یا این که زیر اثر قرار تصاحب کردن به وسیله عامل ها مخرب تهیه و تنظیم کرده و آن را در قسمتی از سرچ کنسول گوگل با اسم “مارول ریویو (Malware Review) “’گزارش دهید؛ البته در حالتی که شاهد seo منفی بوسیله اشخاص فرصت طلب بر روی وب سایت خویش بودید، می توانید لینک و پیوند‌های مخرب را با ابزارهای متعدد مثل MOZ یا این که SEMRUSH یا این که حتی خویش سرچ کنسول گوگل پیدا کرده و در بخش “دیس اوو (Disavow)” گوگل به تصویب برسانید. با این فعالیت گوگل متوجه گردد که احتمالا بر روی وب سایت شما بهینه سازی منفی فیس داده و قصد حذف کردن بک لینک و پیوند‌های مضر را دارید.
 
در شکل مشاهده موقعیت دوم، خویش گوگل برگه‌ای با اسم Webspam Report در سرچ کنسول قرار داده که میتوانید با مراجعه به آن گزارش خویش را برای وی بفرستید.
 
5 تکنیک بهینه سازی کلاه سیاه با ریسک تحت‌خیس
توجه نمائید که درین بخش تکنیک‌هایی که گفته می‌گردد به خانه به کارگیری حتمی شما از آنان و بی‌خطر بودنشان وجود ندارد و همان گونه که از تیتر این نصیب مشخص و معلوم میباشد، تنها ریسک ذیل‌تری نسبت به دیگر تکنیک‌ها داشته و هنوز هم احتمال پنالتی شدن با به کارگیری از آنان وجود خواهد داشت البته احتمال آن کمتر میباشد!
 
تکنیک ‌های معرفی گردیده هم درین برگه (28 تکنیک seo کلاه سیاه) و هم در نوشته‌علمی‌ای غیروابسته به طور بی نقص برای شما توضیح و فراگیری داده شود. برای دیدن مقاله ها و یادگرفتن‌های ما میتوانید از نصیب مقاله ها نیز آن‌ها‌را ببینید.
 
کانال‌های محرمانه وب لاگ (PBN)
خرید پیوند (Buying Link)
فروش لینک و پیوند (Link Selling)
ایجاد کرد پیوند (Link Building)
به کار گیری از ربات برای ارتقا نزخ کلیک (CTR Bot)
پیشنهاد ساخت محتوا سیاه
آیا این زمینه را می دانستید که شما میتوانید ساخت‌و‌ساز محتوا را به طور سیاه اجرا دهید؟ در صورتیکه شما در توصیه ساخت محتوا خویش این یک سری نکته را قرار دهید مطلقا یک محتواه کلاه سیاه برای خویش توصیه داده اید:
 
1- بگویید که تعداد لغت ها کلیدی را بیشتراز حد در محتوا تکرار نمایند.
 
2- بگویید تا برای شما محتوای نسخه برداری ایجاد نمایند.
 
3- بگویید تا برای شما عنوانی غیر مرتبط گزینش نمایند.
 
این ها عواملی می باشند که سبب ساز میشوند تا محتوای شما یک محتوا سیاه گردیده و با این فعالیت شما یک گام به seo کلاه سیاه مجاورت خیس خواهید شد.
 
هزینه بهینه سازی کلاه سیاه چقدر میباشد؟
مدام در هر موقعیت و هر کجا این پرسش به وجود میاید که هزینه فلان چیز چقدر میباشد؟
 
در گفت و گو بهینه سازی نیز این مورد استثنا وجود ندارد و ما می بایست درمورد این قضیه حرف کنیم که هزینه بهینه سازی وبسایت چقدر بوده و چه‌گونه گزینش می‌گردد.
 
هزینه seo تارنما متناسب با قضیه و تجارب و همچنین اینکه حوزه کاری شما چقدر رقابت داشته باشد بستگی داراست. هنگامی که یک حوزه خیلی بی آلایش باشد و رقابتی متعددی در آن نباشد به طبع هزینه شما کاهش پیدا کرده و وقتی که یک حوزه لبریز رقابت را گزینش فرمائید به طبع مخارج شما با اعتنا به معیار کاری که می بایست روی وبسایت شما صورت پذیرد ارتقا خواهد یافت.
 
پس بها دقیقی نمیتوان برای بهینه سازی مشخص و معلوم کرد، بلکه بایستی بعداز رسیدگی وب سایت و حوزه کاری ذکر کرد.
 
PBN یکی‌از خط قرمزهای گوگل
پی بی ان ها یکی خط قرمزهای گوگل میباشند که شدیدا گوگل در هم اکنون نزاع با آن است و وبسایت هایی که از پی بی ان به کار گیری می نمایند را سریعا شناسایی و به طبع جریمه می نماید. در حالتی‌که به دعوا پی بی ان علاقمند میباشید می‌توانید نوشته‌ی‌علمی یادگرفتن تشکیل داد pbn را تحقیق نمائید
 
هزینه seo تارنما + ترفندهایی برای کاهش هزینه ها
بهینه سازی یک روند طولانی و وقت گیر میباشد که نیاز به شکیبایی متعددی داراست و حتی ممکن میباشد هزینه seo تارنما شما خیلی بیشتر از مخارج دیگر شیوه تبلیغاتی شما باشد، ولی بایستی دقت داشته باشید که سئو یک مراحل سپرده گذاری میباشد که درآمد از آن بعداز دست‌کم 6 ماه معین گردیده و شمارا شگفت زده خواهد کرد. پس هنگامی که شما میخواهید وبسایت خویش را seo فرمایید و برای سئو تارنما خویش هزینه فرمائید، مسلما بایستی پاره ای بردبار باشید.
 
اما شما بایستی حواستان را گردآوری نمایید که دارایی ای که خرج میکنید صرف امور یا این که خوب میباشد بیان‌کنم کلماتی خواهد شد که برای شما بعدی بسیار خیر و خوبی را داشته باشند و صرفا تایپ کردن محتوا و بالا داخل شدن در برخی از لغات طاقت فرسا به طبع، قرار وجود ندارد فروش شما‌را ارتقا دهند پس در تعیین لغات کلیدی خویش توجه داشته باشید.
 
درصورتی که به موضوعات بهینه سازی علاقمند می باشید، سفارش می‌کنیم به طبع به کاغذ یادگرفتن بهینه سازی رجوع کنید.
 
لیست ارزش بهینه سازی
 
 
می بایست اذعان کرد چیزی به اسم لیست ارزش seo نیست و شما نمی توانید هیچ مکان عالم تعرفه ای اثبات را با تیتر لیست بها seo پیدا نمایید چون مخارج seo برای تارنما های متعدد در حوزه های متفاوت مختلف بوده و نمی قدرت یک ارزش مشخص و معلوم برای آنها در لحاظ گرفت.
 
ممکن میباشد یک وب سایت با هزینه ماهانه 10.000.000 تومان نرخ‌گذاري خواهد شد و ممکن میباشد یک تارنما دیگر در حوزه دیگه 100.000.000 تومان نرخ‌گذاري شود.
 
بها بهینه سازی یک وب سایت بعداز استیناف و ارائه پروپوزال به وسیله فرد سئوکار معین گردیده و مخارج به طور تفکیک گردیده ارائه میشود.
 

پست مهمان برای موتورهای جستجو مناسب است

 

 
پست مهمان برای موتورهای کاوش بسیار مطلوب میباشد
 
 
برای پست مهمان یک گزینه غیر قابل مصاحبه وجود دارااست که موردنیاز میباشد آن را رعایت فرمایید. وب لاگ نویس صاحب خانه می بایست پیوندی به وب لاگ شما‌را در جایی در پست (معمولاً در بالا یا این که پایان) در آن قرار دهد. با سپری شد مجال، این بک پیوند ها قیمت بلاگ شما‌را در موتورهای کاوش بالا می‌برند و یافتن آموزش سئو در مشهد  مطالب شمارا از روش گوگل ، یاهو و … راحت می نمایند.
 
به چه شکل وبلاگی را پیدا کنیم که پست های مهمان را بپذیرد؟
 
 
به عبارتی‌طور که گفته شد، گزینش تارنما مطلوب برای پست مهمان التفات بسزایی دارااست. گوگل بعضا از وبسایت های جان دار را به دلایل مختلفی جریمه کرده یا این که به اصطلاح اسپم گردیده‌اند. بایستی مراقب این اسپم ها بود. بعضا ها از این زمینه اطلاعی ندارند و مبادرت به تکثیر پست مهمان در‌این تارنما ها می نمایند که تاثیرات آموزش سئو مشهد  منفی به یار دارااست.
 
همگی بلاگ ها از پست های مهمان استقبال نمیکنند. برای یافتن مواقعی که‌این فعالیت را ایفا میدهند، یک کلمه و واژه کلیدی از فن و کار خویش را در گوگل به یاروهمدم یک عبارت که دربرگیرنده عبارات پست مهمان باشد را کاوش نمائید. از جمله، درصورتی که یک وب لاگ نویس یا این که مشاور مالی فردی می باشید، “پست مهمان اپ های بازنشستگی” یا این که حتی “تایید پست های مهمان مالی فردی” را کاوش نمائید تا وب سایت های موردنظر شما معلوم شوند.
 
همینطور لیست های متعددی وجود داراست که معلوم می نماید کدام تارنما ها پست های مهمان را می پذیرند. بعضی از این لیست ها منابع بسیار نیکی می باشند. این لیست ها را پیدا نمائید ولی از مجال نشر آن ها مطلع باشید. در صورتیکه لیست بیش تر از 1 سال میباشد که منتشر گردیده، منابع خیر به شمار می‌روند.
 
آداب و رسوم ارسال پست مهمان چیست؟
 
 
تحت عنوان یک وب لاگ نویس مهمان، وظیفه شما دوراندیشی دادن به خوانند‌گان میباشد. مورد ها مذکور از وب لاگ یا این که اسم تجاری خویش را به دست‌کم برسانید و محتوای خویش را بر روی مورد متبوع متمرکز فرمایید. از ارائه تبلیغات و اطلاع رسانی های بی آیتم خودداری کنید. برای توصیه ریپورتاژ اطلاع رسانی همین الان مبادرت فرمایید.
 
ارتباطات را خیر تنها به محتوای خویش، بلکه به منابع فرنگی آموزنده و دارای اعتبار اضافه فرمایید. در شکل قابلیت و امکان پیوندهایی به بقیه پست های بلاگ صاحب خانه اضافه فرمائید. شما امیدوارید که صاحبخانه وب لاگ پست شمارا تبلیغ نماید، به این ترتیب به هر طریقی که گردیده وب لاگ را در صفحه ها شبکه‌های‌اجتماعی خویش تبلیغ فرمائید و در صورتی وبلاگی دارید به پست مهمان در وب لاگ خویش لینک دهید.
 
در آخر این مفاد را فراموش نکنید
• غرض از تایپ کردن پست مهمان به چنگ آوردن بک پیوند و ارتقا بازدید و مخاطبان وب سایت میباشد. ولی پست خویش را با تبلیغ و اطلاع رسانی غلط نگیرید. تاجایی که قابلیت دارااست روی مورد اساسی متمرکز گردید.
• اشتراک پست از التفات بالایی برخوردار‌است. عملکرد فرمائید پست خویش را به اشتراک بگذارید.
• رابطه با استفاده کننده قادر است به چشم شدن شما یاری دهد. از مخاطبان بخواهید برای شما حیث بدهند و شما نیز به سوالهای آن‌ها جواب دهید.
• پستی که قرار میباشد تحت عنوان پست مهمان در لحاظ گرفته خواهد شد، نباید اسکن باشد یا این که در وب سایت خودتان منتشر گردیده باشد. این تکان تاثیر منفی خواهد داشت.
• دست‌کم ارتفاع لغت ها پست مهمان 500 کلمه و واژه میباشد. کمتر از آن تحت عنوان پست مقبول وجود ندارد.
 
سرنوشت…
از حیث seo، بک پیوند های یک وب سایت اساسی میباشد. ولی اینکه این بک پیوند ها از کدام وبسایت گرفته میشود اساسی‌خیس میباشد. بها لینک و پیوند هنگامی اثبات می‌گردد که از وبسایت های دارای اعتبار گرفته خواهد شد. برای به دست آوردن بک پیوند میتوانید از پست مهمان، تبادل لینک و پیوند، توصیه ریپورتاژ اطلاع رسانی و … به کارگیری نمائید. البته پست مهمان شیوه بهتر برای به چنگ آوردن بک لینک و پیوند بدون پول میباشد.
 
شیوه ها و نکات مطرح گردیده در‌این پست میتواند به شما در تایپ کردن و نشر یک پست مهمان مطلوب یاری شایانی نماید. اعتنا داشته باشید که زیاده روی برای پست مهمان می‌تواند اثرات منفی برای شما به یار داشته باشد.
 
در حالتی‌که وقت و منابع مورد نیاز برای تایپ کردن پست مهمان را ندارید، میتوانید توصیه ساخت و ساز محتوا کرده و با گاز نوشته‌ی‌علمی آیتم نظرتان را اخذ نمائید. امید‌واریم این نوشته‌ی علمی آیتم اعتنا شما قرار گرفته باشد.
 
فراگیری بازاریابی محتوا از 0 تا 100
آیا تا به امروز به توان بازاریابی محتوا تامل نموده اید؟ ابداً چه نیازی به فراگیری بازاریابی محتوا وجود دارااست؟ آیا میدانید که بازاریابی محتوا از یک معنا نو بازاریابی دارای هیجان به یک اقتدار ضروری بازاریابی برای همگی مشاغل در هر صنعت تبدیل شد‌ه‌است.؟ چنانچه از خویش میپرسید: آیا بازاریابی محتوا برای کسب و کار اینجانب اساسی میباشد؟ جواب یک آری قاطع میباشد!
 
عنایت بازاریابی محتوا در دیجیتال مارکتینگ به توان آن در ارتقاء وسعت ترافیک با کیفیت به تارنما شما مربوط میشود. محتوا در ساخت و ساز دانایی و ساخت و ساز لید یا این که سرنخ ها که رویش فروش سلامت را ضمانت می نمایند، در دنیای اینترنت پادشاهی می نماید. محتوای استراتژیک در شرایطی که به صدق و اصولی ساخت خواهد شد، این اقتدار را دارااست که مخاطبان شمارا به وب سایت تجارت شما بکشاند، جایی که در غایت آن ها به سرنخ و بعد به مشتری تبدیل میگردند.
 
هر چه چگونگی محتوا فراتر باشد، برای مخاطبان شما ارزشمندتر میباشد و به احتمال زیاد آنان تعامل بیشتری با کسب و کار شما پیدا می نمایند. آنان هر چقدر با تجارت شما تعامل بیشتری بیابند و وقت بیشتری را در وبسایت شما بگذارند، احتمال بیشتری وجود دارااست که به مارک شما متکی بودن کرده و به یک مشتری تبدیل شوند.
 
هدف ها بازاریابی محتوا
 
• بهبود ساختار و تلاش وب سایت (Site structure and performance)
چنانچه از یک بازاریاب بپرسید که چه معیارهای محتوایی را می بایست در حیث بگیرید، یک لیست زمان بر اخذ خواهید کرد که به کارایی تارنما شما مربوط میشود. وبسایت شما ویترین دیجیتالی شما بوده و حتی در صورتی در آن نفروشید، گشوده هم نمایِ دیجیتالی مارک شما به حساب آورده می شود.
 
آیا بازدید کنندگان شما کمتر از یک دقیقه در ورقه می باشند یا این که 10 دقیقه؟ در شرایطی که بازدیدکنندگان فورا بعداز ورود به شیت شما از آن بیرون شوند، شما یک تجارب دیجیتالی برای سرگرم نگه داشتن آن‌ها در ورقه ساخت نکرده اید. بازه وقتی که هر استفاده کننده در وب سایت شما صرف می نماید و همینطور نرخ پریدن (Bounce Rate) معیارهایی میباشند که در انتخاب کوشش تارنما ها میتوانند موثر باشند.
 
بازاریابی محتوا دقیقاً یعنی اینکه با ساخت‌و‌ساز محتوای دیدنی و کاربرپسند، بتوانیم اورا بیشتر در وب سایت خودمان نگه داریم. سفارش ما با شما این میباشد که با کمپانی در زمان یادگرفتن بازاریابی محتوا و شناخت با ترفندها و اصول ایجاد یک محتوای تأثیر گذار که ضمن داشتن خوانایی بالا سبب ساز ساخت‌و‌ساز احساس عالی در مشتری و رفع نیاز وی خواهد شد، فرایند بسط خودتان را تسریع نمایید.
 
• ارتقا دانایی از اسم تجاری (Increase brand awareness)
درصورتی که کسی محتوای شما‌را نبیند، پس چه دلیلی برای ایجاد آن قادر است وجود داشته باشد؟ غرض اول هر استراتژی بازاریابی محتوا بایستی ارتقاء دور اندیشی از مارک شما یا این که تغییر تحول فهم آن ها از اسم تجاری شما باشد. زمانی محتوای باکیفیتی ساخت و ساز می‌کنید که با دقت به نیازهای مشتریان تان مندرج و به سوال ها موردنظر آن‌ها جواب های عملی ارائه می‌دهد، شما خلال یک برندسازی پیروز، برای مارک خویش پشت گرمی و توان ساخت‌و‌ساز می‌کنید.
 
• تعامل با مشتری (Customer engagement)
در حالی که در فراگیری بازاریابی محتوا، ارتقاء استفاده کننده و ساخت دور اندیشی و عشق و علاقه کلی به مارک شما یک مقصود اول حیاتی میباشد ولی جذب مشتریان فعلی را فراموش نکنید. برندها با تقویت ارتباط ها ساخت و ساز گردیده با اشخاصی که پیش از اینً خرید کرده اند، مشتریان وفادارتری به دست می‌آورند که خیر فقط خودشان برای خرید بیشتر برمی گردند، بلکه مارک شمارا به دوستان و خانواده خویش نیز معرفی می نمایند. یعنی به نوعی برای شما تبلیغات دهن به دهن جاری ساختن میدهند.
 
یکی خط مش های تشخیص توفیق در تعامل با مشتری، اندازه گیری پرورش نشانی اینترنتی، نرخ بازکردن پست الکترونیک ها و کلیک روی آن ها میباشد. ایده ها درج شده در بلاگ ها، به اشتراک گذاری محتوا و تعداد بک لینک و پیوند های دریافتی نیز به بازاریابان امداد می نماید تا انتخاب نمایند که آیا کمپین های آن ها بر شرکت کردن یوزرها تأثیری داشته یا این که خیر!
 
• ارتقا نرخ تبدیل (Conversions)
یکی دوست داستنی ترین هدف ها در ساخت محتوا، ارتقاء نرخ تبدیل میباشد چرا‌که درصورتی که مخاطبان خویش را به خریدار تبدیل فرمائید، به کسب درآمد خواهید رسید!
 
شما میتوانید شایسته ترین محتوا را در دنیا داشته باشید، البته تا‌زمانیکه نتوانید از روش آن محتوا، به نتیجه ها آیتم نظرتان برسید، چه منفعت ای خواهد داشت. روش پیگیری دست یابی به حاصل، بستگی متعددی به هدف ها شما برای هر قطعه محتوا و محل مطلوب آن در قیف فروش داراست. البته مجموعاَ شایسته ترین رویه این میباشد که در هر قطعه ای از محتوا که ایجاد می‌کنید، یک کال تو اکشن قادر قرار دهید.
 
شما با کمپانی در یک عصر یادگرفتن بازاریابی محتوا، شناخت با الگوریتم های گوگل و یادگیری طریق استعمال صحیح از ابزارهای تکنیکی می‌توانید کوشش های بازاریابی خودتان را باعث به خرید پایانی بکنید.
 
• تلاش مجموعه (Team performance)
برای استارت یادگرفتن بازاریابی محتوا و ایجاد محتوا، داشتن یک روزنگار محتوایی جزو ضروریات میباشد. یعنی یک نوع طراحی برنامه که طبق مجال بندی رقم خورده، محتواهای خودتان را ساخت و منتشر خواهید کرد. این روزنگار سبب ساز به کار گیری با صرفه شما از مجال گردیده و تا حد متعددی از ترازو استرس شما برای کشف کردن عبارات کلیدی می کاهد.
 
پیگیری تلاش دسته قادر است یک کدام از دشوارترین هدف ها بازاریابی محتوا باشد و به رسیدگی مداوم گروه، چک سعی آن‌ها و پژوهش رئیس پروژه به هر موضوعی که نیاز به اصلاح داراست، اشاره دارااست.
 
شما با داشتن یک روزنگار محتوایی و بیان اسم مولف‌ها، ویراستارها، طراح‌ها و مسئولان تکثیر برای هر مقاله تا حد متعددی سبب ساز شفافیت محدوده کار ها گردیده و پایبندی مجموعه تان را به کارشان ارتقاء می دهید.
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 صفحه بعد