الگوریتم اسپم برین چیست؟
الگوریتم اسپم برین چیست؟
گوگل با به کار گیری از الگوریتمهای هوش تصنعی و مصنوعی و یادگیری ماشین، می تواند با تمرکز بسیار متعددی تکنیکهای اسپم و اینترنتتارنماهای بیچگونگی را شناسایی نماید. الگوریتم اسپم برین یکی این الگوریتمها میباشد که در سال 2018 معرفی شد و مقصود اساسی آن، پیشگیری از اسپم در حاصل جستجوی گوگل میباشد. چنانچه می خواهید بدانید کهاین الگوریتم دقیقا چیست و به چه شکل فعالیت مینماید تا انتهای این آموزش سئو مشهد مقاله را بازرسی نمائید.
الگوریتم اسپم برین چیست؟
گوگل، الگوریتمها و طریقهای مختلفی برای سکوبندی صفحه ها یا این که شناسایی شیوههای اسپم مانند الگوریتمهای پنگوئن، پاندا، RankBrain و SpamBrain داراست. الگوریتم spam brain گوگل با تمرکز بسیار بالایی برای شناسایی اینترنتوبسایتهای اسپم و بیچگونگی پیاده سازی گردیده است. یک الگوریتم امنیتی میباشد و به وسیله گوگل برای شناسایی و محصور کردن صفحه های و وب سایتهایی که از طریقهای اسپم و کلاه سیاه استعمال مینمایند، پیشرفت داده گردیدهاست. این الگوریتم، برای دوری از سوء به کارگیری تکنیکهای سئوی مشکوک و همینطور تشخیص اشکال تقلبهای اینترنتی، آیتم به کار گیری قرار میگیرد. تحت عنوان یکیاز مهمترین الگوریتمهای گوگل، اسپم برین آموزش سئو در مشهد برای بهبود چگونگی حاصل جستجوی گوگل و ضمانت امنیت یوزرها بسیار دارای اهمیت میباشد.
البته مواقعی که از لحاظ گوگل اسپم می باشند چیست؟ گوگل اعلام نموده است که "لینک و پیوندها همچنان به ما امداد مینمایند تا حاصل را به شیوههای منطقی، کشف و سکوبندی کنیم و ما در سال 2021 بسط قابل توجهی در نگهداری از این سیگنال اساسی داشتیم. ما بهروزرسانی پیوند اسپم را برای شناسایی بزرگ لینک و پیوندسازی غیرطبیعی و خودداری از اثر آنها بر چگونگی کاوش راه اندازی کردیم."
براین اساس، پیوندها یکیاز مهم ترین مواقعی میباشند که گوگل هنگام تشخیص صفحه های اسپم به آن اعتنا مینماید. بهطورکلی، مفاد تحت از حیث گوگل اسپم در حیث گرفته می شوند:
محتوای بیچگونگی یا این که محتوای ایجاد گردیده به طور اتوماتیک؛
اینترنتوب سایتهای هک گردیده (هکرها محتوای صفحه ها را به موضوعات غیررسمی تغییر تحول می دهند)؛
خرید لینک و پیوند؛
تبادل پیوند؛
شرکت کردن در PBN ها (کانالای از وب سایتهایی که به یکدیگر لینک و پیوند داراهستند)؛
لینک و پیوندهای سمی؛
بهطورکلی کل طرزهایی که نوید مواقعی مانند "وبسایت خویش را تختگاز seo نمائید، 1000 برگه محتوا را در مقطع مجال کوتاهی منتشر نمائید، در پهنا چندین روز به مرتبههای اولیه برسید و ..." را میدهند. بوسیله گوگل اسپم محسوب می گردند.
کارایی الگوریتم اسپم برین چیست؟
همواره مقصود گوگل، ارائه شایسته ترین، مرتبطترین و سریعترین نتیجه ها، به یوزرها بوده میباشد. یکیاز مواقعی که سبب ساز میشود تا یوزرها دیرتر به شیت متبوع خویش برسند یا این که آن را در مرتبههای فراتر مشاهده نمایند، صفحه ها با محتوای اسپم میباشند. به همین خواسته الگوریتم اسپم برین منتشر شد تا شانس حضور صفحه های با محتواهای اسپم را به صورت قابل توجهی کم کند. این الگورتیم بیشتر روی دو مورد تحت تمرکز مینماید:
محتوای مرتبط با توضیح تولیدات: بخش اعظمی از محتواهای مرتبط با توضیحات متاع، اسکن یا این که شبیه هم میباشند. این مسئله، سبب میگردد که مخاطب در اکثر مورد ها با محتوای شبیه یا این که یکسان در اینترنتوب سایتهای فروشگاهی مواجه خواهد شد و در حالتیکه پرسش خواصی در ارتباط با آن متاع در ذهن داراست، نتواند به جواب آن دست پیدا نماید که نارضایتی و سردرگم شدن یوزرها را به دنبال دارااست. به همین استدلال، گوگل برای اینسیرتکامل محتواها قیمت کمتری قائل می گردد و محتواهای شبیه یا این که یکسان را کمتر در حاصل قرار میدهد تا مخاطبان، بتوانند به شایسته ترین نحو به جستوجو بپردازند.
پیوندسازیهای اسپم در وب سایتها: یکیاز دیگر از طریقهای اسپم که در وبسایتها به عمل میرود، استعمال از لینک و پیوندهایی میباشد که برای یوزرها ارزشی ندارند. از جمله، ممکن میباشد تا قبل از این بهاین قضیه برخورده باشید که در اکثری از وب سایتها، با اینکه تیتر وب سایت مربوط به جستجوی شما میباشد، ولی از شما منظور می شود روی یک لینک و پیوند خاص کلیک نمائید تا محتوای متبوع خویش را ببینید. این یک نحوه، اسپم به حساب میآید؛ چون گوگل میخواهد تا یوزرها در اولین کلیک به شیت دربردارنده داده ها مایحتاج خویش هدایت شوند. الگوریتم اسپم برین با این طرزهای لینک و پیوندسازی که روی تجارب مخاطب اثر منفی داراست، رویارویی مینماید.