x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

Hunter.io

 
۵- Hunter.io
یک کدام از شایسته ترین ابزارهای نشانی اینترنتی یاب برای یاری به لینک و پیوند سازی، Hunter.io میباشد. هنگامی شما لیستی از شرایط‌ها و زمان‌های اخذ بک‌پیوند را به یاری ابزارهای تخصصی اخذ می کنید، می بایست درین تارنما‌ها با یوزرها تماس  آموزش سئو مشهد برقرار نمائید.
 
 
 
شما می توانید به صورت دستی هم با یوزرها مقصود که با آن‌ها قصد اشتراک‌گذاری پیوند‌ها را دارید، رابطه بگیرید. البته هنگامی لیست وقت گیر از تارنما‌های غرض در چنگ دارید، نیاز به یک مراحل خود کار برای رابطه با انبوهی از یوزرها خواهید داشت.
 
ابزار Hunter.io دقیقا به عبارتی چیزی میباشد که اینجا به دردتان می خورد. چراکه این ابزار به صورت اتوماتیک و در قبال یک‌سری ثانیه جزئییات اطلاعاتی برای تماس با یوزرها وبسایت‌ها  آموزش سئو در مشهد را خارج می کشد.
 
این ابزار با استعمال از یکسری منبع برای اخذ داده‌ها از تارنما‌ها، به‌سرعت نشانی‌های پست الکترونیک غرض را عده‌آوری می‌نماید.
 
برای مثال اینجانب دامنه تارنما دیجی محصول را در سرچ جعبه این ابزار وارد کردم:
 
 
و سود ای که مرتبط با نشانی پست الکترونیک‌های جان دار درین دامنه میباشد را اینطور اخذ کردم:
 
 
ورژن بدون پول ابزار Hunter.io صرفا ۵۰ جستجوی ماهانه در دست شما قرار می دهد. و این فقط برای کمپین‌های خرد مطلوب میباشد. برای فعال سازی کمپین‌های بلندمرتبه لینک و پیوند سازی از ورژن مبلغی آن به کارگیری فرمائید. هزینه ماهانه آن میان ۴۹ تا ۳۹۹ دلار میباشد.
 
۶- Majestic
ابزار مجستیک بهینه سازی Majestic یک کدام از پلاگین‌های اساسی لینک و پیوند سازی برای مانتیورینگ بک پیوند‌ها میباشد. این ابزار هوشمند با خزش و نقشه‌برداری از وب سایت، یک دیتابیس بدون نقص برای لینک و پیوند‌سازی ساخت‌و‌ساز می‌نماید.
 
مجستیک دو شاخص یا این که ایندکس رو به شما ارائه میدهد: ایندکس کوتاه بازه زمانی فرِش Fresh و ایندکس زمان بر دوران هیستوریک Historic.
 
ایندکس Fresh مشتمل بر لیستی از صفحه ها و پیوند‌هایی میباشد که‌این ابزار در حین ۱۲۵ روز قبل پیدا نموده است.
 
این لیست همینطور به لینک و پیوند‌هایی که احتمالا در‌این مقطع از دست دادید، اشاره می‌نماید. این شاخص به شما امداد می‌نماید تا به تاثیرگذاری کمپین‌های بک پیوند سازی در مرتبه‌گیری فوری سایتتان پی ببرید.
 
شاخص هیستوریک البته دیتابیسی مشمول تریلیون‌ها URL منحصربفرد میباشد که مجستیک آنان را در طول ۵ سال قبل رصد کرده و تشخیص داده میباشد. این شاخص به شما در سنجش و اندازه‌گیری سطح سعی seo وب سایت در زمان مجال امداد می‌نماید.
 
برای مثال اینجانب نشانی وبسایت دیجی فرآورده را وارد این ابزار کردم:
 
 
و لیستی از داده ها ظریف در امر جزئییات لینک و پیوند های این وب سایت را اخذ کردم:
 
 
ابزار پیوند سازی مجستیک seo در کنار این دو شاخص از مقیاس‌ها و امکان‌های دیگری هم برای پیوند‌سازی شامل است؛ بعضا از این معیارها عبارتند از:
 
میزان Trust Flow؛ شاخصی برای اکران چگونگی پیوند هایی که به یک URL اشاره می‌نمایند.
ترازو Citation Flow؛ آرم دهنده تعداد پیوند هایی که به یک وب سایت اشاره می‌نمایند.
واحد سنجش گزینش دامنه های ارجاعی
واحد سنجش نشانه دهنده بک پیوند های فرنگی
ورژن بدون پول ابزار مجستیک دسترسی محدودی به بعضی از امکان‌های خویش را برای شما مهیا می‌نماید.
 
ورژن مبلغی مجستیک دارنده دو پلن Lite Plan و API Plan میباشد که به ترتیب ماهانه میان ۴۹٫۹۹ تا ۳۹۹٫۹۹ دلار هزینه داراست.
 

پحفظ های روزگار بارداری

 

 
۴- حفظ های روزگار بارداری
یکی از دیگر از ایده های نیچ برای فعال سازی وب سایت نو، محافظت های روزگار بارداری میباشد. زمان بارداری یکی حساس‌ترین و دشوار‌ترین زمانه معاش هر زنی میباشد؛ هر زنی درین زمان نیاز به یادگرفتن و یاری داراست.
 
در دنیای امروزی مدرن که خانم‌های آبستن دیگر مثل قدیم از حفظ‌های بی واسطه مامان یا این که اعضای دیگر خانواده منتفع نیستند و به تنهایی بایستی این زمان را به راز ببرند، جمعیت قابل توجهی را برای اخذ سرویس ها آموزشی، مشورت کردن‌ای یا این که حتی نیروهای کمکی تشکیل آموزش سئو مشهد  می دهند.
 
تمرکز روی حفظ های زمان بارداری تحت عنوان یک نیچ مارکت، زمان خیر برای فروش تولیدها بارداری یا این که عرضه سرویس ها را مهیا می‌نماید.
 
بعضا از تولیدها یا این که خدماتی که میتوانید در وب سایت خویش عرضه فرمایید، عبارتند از:
 
تولیدات مربوط به حفظ‌های زمانه بارداری مثل پوشاک مطلوب، وسایل رفاهی و…
ویدیوهای آموزشی
مشورت کردن تغذیه
عصر‌های مهارت‌آموزی برای گذراندن زمان بارداری
ساخت و ساز و تکثیر محتوای آموزشی در قضیه بارداری، معرفی مقر‌های سالم، کلینک‌های تخصصی یا این که پزشکان و ماماها در بخش ها متعدد، به‌فعال سازی انجمن یا این که دورهمی‌های بانوان برای جابجایی تجربه و… آموزش سئو در مشهد ، ایده‌های جانبی برای تارنما نیچ شما میتواند باشد.
 
از آن‌جا که این بازار چندان گرانقدر وجود ندارد، سرمایه متعددی هم برای استارت نیاز ندارد.
 
 
 
۵- وب سایت منحصربه‌فرد برای گیم (بازی کامپیوتری) خاص
یکی‌از دیگر از ایده های جذاب برای فعال‌سازی نیچ مارکت، ساخت سایت منحصر به فرد برای یک گیم خاص و اما پرطرفدار (مانند فوتبال) میباشد. در قبلی پرداختن به مقوله گیم یک نیچ به اکانت می‌آمد البته الان پرداختن به یک بازی خاص را می‌اقتدار نیچ به اکانت آورد.
 
صنعت بازی و سرگرمی در دنیا یک بازار بسیار گسترده با پول در گردش بالا و درآمد تقریبی ۲۰۰ میلیارد دلاری میباشد.
 
متصل شدن به کناره‌ای از این بازار تبارک و درآمدزا میتواند دستیابی‌وکار رضایت‌بخشی برای شما شیوه بیندازد. گیمرها جزو آن گروه از مشتریان این بازار می‌باشند که وفاداری خویش را بدین صنعت اثبات کرده‌اند.
 
شما با دقت روی گیمرها و نیازها و علاقمندی آن‌ها می توانید محصول ها خاصی که نیاز دارا‌هستند را به صورت آنلاین و در وبسایت خویش به فروش برسانید. برای مثال هم می توانید از کمپانی لهستانی برنده در ساخت‌و‌ساز و نشر بازی‌های ویدیویی DOG الهام بگیرید.
 
این موسسه لهستانی با ایده نیچ مارکتینگ و فعال‌ساز‌ی یک پلتفرم توزیع آنلاین بازی‌های ویدیویی، آحاد مدل‌های بازی را به گیمرها ارائه می‌نماید.
 
شما هم میتوانید با معرفی بازی های نو، آپ دیت‌ آن‌ها، یادگرفتن بازی‌ها و یا این که سر و رموز موفقیت و شکست، نیچ مارکت خویش را رویش و توسعه دهید.
 
 
 
۶- سرویس ها برای فریلنسرها
سالهاست که به واسطه گسترش فضای مجازی و وب، مشاغل فریلنسری و یا این که دورکاری اشاعه پیدا نموده است. با این هم اکنون، پس از تمامی‌گیری کرونا، جمعیت اشخاص دورکار نسبت به پیشین خیلی بیشتر گردیده است.
 
این جمعیت متاسفانه پاره ای از بازار عرضه و اخذ سرویس ها جا باقی مانده‌اند. اشخاص دورکار برای جستن مجال‌های شغلی تازه، ارائه توانمندی‌های خویش، دسترسی به کارفرماها و… نیاز به تارنما‌های خدماتی واسط یا این که نرم افزار‌های شغل یابی دارا‌هستند.
 
از طرفی، بخش اعظمی از اشخاص دورکار و فریلنسرها برای کمپانی‌های فرنگی عمل می‌نمایند و نیاز به به کارگیری از سرویس ها ارزی یا این که مشورت کردن حرفه ای دارا هستند.
 
بدین ترتیب، فعال‌سازی یک وب سایت نو خدماتی برای فریلنسرها می تواند ایده نیچ جذابی برای دستیابی‌وکار شما باشد؛ به‌خصوص در حالتی که در قضیه شغل یابی، استخدام یا این که مدیر نیروی انسانی کار میکنید.
 
یادگرفتن مهارت های فریلنسری، معرفی مجال های شغلی و ماهر نو، مسیرهای گسترش برای اخذ پروژه‌های فی مابین‌المللی و… هم نصیب دیگری از ارائه سرویس ها برای فریلنسرها میباشد.
 
فعال سازی اینگونه حصول‌وکاری ابدا نیاز به سرمایه متعددی ندارد و فقط یک وب سایت برای استارت و ادامه عمل کافیست.
 

کل آنچه که درباره گوگل تگ منیجر به لهجه معمولی می بایست بدانیم

 

 
کل آنچه که درباره گوگل تگ منیجر به لهجه معمولی می بایست بدانیم
گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager) ابزاری بدون‌پول میباشد که آن را با مخفف GTM میشناسیم، این ابزار به شما اذن میدهد به مدیر و هم اینگونه طراحی کدهایی در راستای بهبود و سئو یک تارنما و یا این که یک برنامه در گوشی بپردازید فارغ از اینکه نیازی به تغییر و تحول کد داشته باشید. قیمت به کار گیری از گوگل تگ منیجر وقتی معین میشود که شما دارنده تگ های فراوانی می‌باشید و نیاز میباشد که تک تک این تگ ها را مدیر کنید، به کارگیری از این ابزار قادر است برای شما فضایی را آماده سازد که مجموع تگ ها را به راحتی در یک جا به کارگیری نمائید. به کارگیری از این ابزار توانست به مارکتینگ های آنلاین اذن دهد تا با هزینه ی معدود و صرفه جویی در حین به seo  آموزش سئو مشهد تارنما های خویش برسند.
 
فهرست
 
سهولت شغل با استعمال از گوگل تگ منیجر
گوگل تگ منیجر ابزاری میباشد که با آن می شود به گردآوری و همینطور مراقبت اطلاعات دردسترس در آنالیتیکس رسید و اخلاق و رفتار های یوزرها را ذیل لحاظ گرفت و از آن ها در جهت ارتقاء و همینطور بهبود تارنما استفاده کرد، در کل با منفعت گیری از گوگل تگ منجیر دیگر نیازی وجود ندارد برای تغییر‌و تحول یک کد به کلیه صفحه های جان دار در وبسایت خویش مراجعه کرده و به تغییر تحول هرمورد از این کد ها به طور غیر وابسته بپردازید. گوگل تگ منیجر به اشخاص یاری می نماید که به راحتی به به روز تگ ها و کد هایی که اینک در وبسایت جان آموزش سئو در مشهد  دار است بپردازند.
 
شیوه ی همت تگ ها در گوگل تگ منیجر
 
طرز همت تگ ها در گوگل تگ منیجر
تگ ها بخشی از  کدهای جان دار در وبسایت ها می‌باشند که از آن برای ارسال کردن داده ها در گوگل آنالیتیک و یا این که دور و بر های دیگر به کارگیری میگردد که با پیش گویی آن می قدرت اخلاق و رفتار ترافیک وارداتی به تارنما را زیر لحاظ گرفت.
 
سعی هم راستای گوگل تگ منیجر و گوگل آنالیتیکس
گوگل تگ منیجر ابزاری میباشد که در یک جهت با گوگل آنالیتیکس فعالیت می کند که با به کارگیری از هر دوی آن‌ها می شود به گردآوری اطلاعاتی از بازدیدکنندگان تارنما و یا این که نرم افزار شما و همینطور تجسس در روش ی اخلاق و رفتار های آن ها در وبسایت و نرم افزار و جابجایی داده های جانور پرداخت، در واقعیت گوگل تگ منیجر داده ها گردآوری گردیده را به استحضار گوگل آنالیتیکس می‌رساند .
 
در چه جاهایی می قدرت از گوگل تگ منیجر بهره مند شد؟
 
در چه جاهایی میتوان از گوگل تگ منیجر بهره برد
بایستی دانست که گوگل تگ منیجر فقط در گوگل آنالیتیکس گزینه به کار گیری قرار نمی گیرد، لیست پایین به عنوان مثال مواقعی میباشد که از این ابزار می قدرت استفاده نمود:
 
تگ تبدیل در گوگل ادز
تگ مارکتینگ دوباره در گوگل ادز
کدهای پیکسلی جان دار در رخ‌بوک
کد رهگیری در کریزی اگ (Crazyegg)
کد رهگیری اینسپکت لت
و یا این که هر کد دیگری از HTML / جاوا اسکریپت
 

مثالی معمولی برای شعور نقش seo در دیجیتال مارکتینگ

 
مثالی معمولی برای شعور نقش seo در دیجیتال مارکتینگ
 
 
فکر کنید که یک دکان بی نام‌و‌نشان و فارغ از مجموعه بندی دارید. یعنی فروشگاهی که تمامی چیز در آن تصادفی چیده گردیده و خبری از استانداردها وجود ندارد! در‌این‌صورت احتمالاً اشخاصی از روی کنجکاوی و برای جست و جوی‌بار کالای “الف” وارد دکان شما شوند؛ ولی شما در اکنون عرضه کالای “ب” می باشید. یعنی چیزی که شما عرضه می‌کنید با نیاز استفاده کننده انطباق دقیقی ندارد. از طرفی این بی نظمی به استفاده کننده حس سردرگمی میدهد و این مخاطب ترجیح می‌دهد به سراغ رقبای کیفیت خوب خیس آموزش سئو مشهد  شما برود.
 
اکنون فکر کنید که فروشگاهی دارید که در آن می‌توانید یوزرها را طوری هدایت فرمایید که هر مخاطب دقیقاً به متاع ای سرویس ها گزینه نظرش رسد. از طرفی این مغازه شما به حدی منظم و آراسته میباشد که یوزرها ترجیح می‌دهند صفحه ها دیگر را ببینند و حتی شما‌را به بقیه افراد هم معرفی نمایند.
 
نمونه اولیه مصداقی از یک تارنما بهینه سازی نشده و نمونه دوم مصداقی از یک تارنما بهینه سازی گردیده و هدفمند میباشد.
 
 چرا می بایست دیجیتال مارکتینگ را ادویه تجارت آنلاین خویش کنیم؟
ظهور اقتصاد جهانی آنلاین سبب گردیده که نسبتاًً کلیه مشاغل بتوانند ورژن آنلاینی هم داشته باشند. از فروش محصول ها مصرفی گرفته تا حتی خدماتی مانند تن درستی و بهداشت و … .
 
یوزرها دنیای مدرن تا حدی به جست و جوی‌بار آنلاین یقین دارا هستند که اینک در هر مورد ماه، حدود ۱۴ میلیون جست و جویبار آنلاین رخداد می‌ افتد! اکنون فکر کنید که بخشی از این ۱۴ میلیون مخاطب به‌دنبال کالایی می باشند که شما در هم اکنون عرضه آن می باشید. خب چطور این درصد را به وب سایت خویش هدایت کنیم؟
 
برای استخراج بدین مقصود موردنیاز میباشد که وبسایت شما در SERP (کاغذ نتیجه ها موتورهای جست و جو) جايگاه بالاتری به نسبت دیگر رقیبان بگیرد. در کنار آن نیز برای توفیق در دیجیتال مارکتینگ، بایستی به سراغ بازاریابی رسانه های اجتماعی و PPC (تبلیغات کلیکی) بروید. ادغام seo وب سایت، سوشال مارکتینگ و PPC میتواند شما‌را گردآوری مثال های برنده دیجیتال مارکتینگ برساند.
 
عنایت مرتبه بندی سایت
حال دیگر میدانید که رعایت اصول بهینه سازی در دیجیتال مارکتینگ می‌تواند سایت شمارا در بالاترین درجه بندی SERP قرار دهد. البته چرا نباید به سکو های کمتر یا این که به صفحه ها دوم و دوم به آنگاه گوگل قانع باشیم؟
 
مطابق گزارش های گوگل، تنها ۲۵% از یوزرها اینترنت به برگه دوم گوگل هم می‌روند. پس یعنی ۷۵% از یوزرها، نیاز خویش را در به عبارتی کاغذ نخستین مرتفع می نمایند (درحال حاضر این نیاز می‌تواند جواب یک سؤال باشد، خریداری یک مال باشد یا این که اخذ سرویس ها).
 
براین اساس در‌صورتی‌که بتوانید خودتان را به شیت اولیه گوگل برسانید، شانس جذب ۷۵% از یوزرها اینترنت را دارید!
 
فرایند دستیابی جايگاه رفیعتر گوگل چه طور میباشد؟
موتورهای جست و جو یکسری ربات دارا‌هستند که‌این ربات ها مسئولیت بررسی وب سایت ها را به ذمه میگیرند. این ربات ها (که با آنان Crawler می‌گویند) وارد وب سایت می گردند و پایین و بم وبسایت را تحقیق می نمایند تا ببینند شما چه قدر استانداردهای seo را در سایتتان رعایت نموده اید.
 
به عبارت دیگر این ربات ها می‌خواهند سطح چگونگی تارنما شما‌را تقریب بزنند و ببینند وبسایت شما تا چه اندازه میتواند رضایت یوزرها را جلب نماید (رضایت یوزرها برای موتورهای جست و جو از همگی چیز اصلی خیس میباشد). به طور طبیعیً هر چه شما از گذشته اصول seo را بیشتر در سایتتان پیاده کرده باشید، فیض آموزش سئو در مشهد  پایانی هم خوب خواهد بود.
 
در قدم‌بعدی این ربات ها فیض را به گوگل گزارش میدهند. این سود درواقع کارنامه ایفا شماست که گوگل هم مبتنی بر به عبارتی تصمیم میگیرد که چه جايگاه ای به وبسایت شما بدهد. این که آیا وب سایت شما مستحق حضور در ورقه اولیه گوگل می‌باشد یا این که صفحه ها دوم به سپس برای آن کافیست؟
 
زمانی کراول شدن وب سایت مجموع میشود؛ تارنما شما در گوگل Index می گردد. مراد از ایندکس شدن این میباشد که گوگل کلاً این وبسایت را می شناسد و آن را در لیست نتیجه ها جست و جو خویش قرار می‌دهد. درحال حاضر شاید موقتاً مرتبه وب سایت حتی‌در صفحه ها دوم به بعد از آن باشد. البته مکان نگرانی وجود ندارد؛ میتوانید به ندرت بهینه سازی وبسایت را افزایش دهید و سکو خویش را فراتر ببرید.
 
عامل ها موءثر در سکو بندی وب سایت بوسیله موتورهای جست و جو
در حالتی‌که بخواهیم به تمامی استانداردهایی که برای گوگل اصلی میباشد اشاره کنیم، می بایست از بیشتراز ۲۰۰ فاکتور اسم ببریم! البته گاهی حقیقتاً نیازی وجود ندارد که تمامی آنها‌را بدانیم و رعایت کنیم؛ بلکه یک سری ادله اصلی خیس می‌باشند که چنانچه بیشتر وقت خویش را برای seo کردن آن ها صرف نمائید، احتمالاً به سود دلخواهتان خواهید رسید. این فاکتورهای اصلی عبارت اند از:
 
اسم تارنما و URLs
محتوای صفحه ها
متا تگ های جان دار در سایت
ویژگی ها پیوند های جانور در تارنما
قابلیت و امکان به کارگیری و قابلیت و امکان دسترسی به سایت
پیاده سازی صفحه ها وبسایت (چگونگی رابط کاربری (UI) و تجربیات کاربری (UX))
چرا برای ما اساسی میباشد که وبسایت هر تعدادی وقت یک توشه کراول خواهد شد؟
با توضیحات بالا احتمالاً متوجه گردیده اید که کراول شدن تارنما به وسیله ربات های گوگل، برای مایی که میخواهیم سایتمان جايگاه نیکی داشته باشید خیلی اساسی میباشد. چرا؟ زیرا تا‌وقتی‌که این ربات ها وارد وب سایت نشوند و آن را نظارت نمایند، ابداً شغل درجه بندی واقعه نمیفتد. درواقع گزارشی که کراول ها به گوگل می‌دهند، پیشنیاز سکو بندی وبسایت میباشد.
 
فرض نمایید اولی باری که‌این ربات های وارد وب سایت شما گردیده اند، بهینه سازی متوسطی داشته اید. به همین خیال و خاطر هم موقتاً در صفحه های دوم به آن گاه گوگل می‌باشید. البته درعرض یک ماه قبلی روی بهینه سازی تارنما شغل نموده اید و اکنون احوال بهتری دارید. خب گوگل از کجا می بایست بفهمد که seo وبسایت شما ارتقاء پیدا کرده؟ آری؛ نخستین ربات های گوگل می بایست وب سایت را تحقیق نمایند و سپس گوگل طبق گزارشی که از آن‌ها میگیرد، سکو وب سایت را تغییر و تحول میدهد.
 
دقیقاً به همین ادله میباشد که کراول شدن وب سایت نصیب بسیار مهمی از بهینه سازی در دیجیتال مارکتینگ به حساب آورده می شود.

 

نکات اساسی برای نوشتن پست های غالب در لینکدین

 

 
نکات اساسی برای نوشتن پست های غالب در لینکدین
تعدادی ماهی هست که انتشار پست ها در LinkedIn به یک زمینه داغ تبدیل شده است که سرانجام LinkedIn مجبور شد پلتفرم خود را جهت تکثیر پست ها جهت استفاده کاربران، بهبود داده و بر اعتبار خود بیفزاید. اما متاسفانه هنوز خیلی از کاربران در انتشار و بدست آوردن پست ها با نقص‌ مواجه آموزش سئو مشهد  می‌باشند.
 
لینکدین چیست؟ پست هایی که شما در LinkedIn منتشر میکنید نباید دیرین باشد زیرا LinkedIn یک محل بهتر برای نشر پست های جدید می‌باشد. برای انتشار پست ها در LinkedIn شما می بایست یک استراتژی seo داشته باشید و به این مورد دقت فرمایید که چه مطالبی می تواند برای LinkedIn بهترین باشد تا بتوانید پست های موفقی را منتشر فرمایید.
 
چه‌گونه پست بنویسیم تا بتوانیم در LinkedIn به  آموزش سئو در مشهد موفقیت برسیم.
 
طبق آخرین گزارشات ارائه شده LinkedIn تقریبا چهار برابر بیشتر از چهره بوک و توییتر مطالب را برای افراد نزدیک به شیت شما ارسال می کند. البته تازمانیکه این مقاله ها به اشتراک گذارده نشوند و ترافیکی را برای سایت شما ایجاد کرد نکنند، ارزش چندانی نخواهد داشت.
 
در تحت 6 نکته جهت نوشتن پست های موفق در LinkedIn اورده شده می‌باشد:
 
1- موضوعاتی را برای پست ها در LinkedIn تعیین کنید که برای آن مخاطب وجود داشته باشد.
این یک قاعده خوب برای نوشتن هست. با تمرکز به اینکه برخی اوقات هیچ تناسبی فی مابین مطالب و موضوعات آن ها وجود ندارد سبب شده بازدیدکنندگان هیچ علاقه ای به قرائت پست ها نداشته باشند. مقالات و موضوعات آن‌ها باید برای خوانندگان جذاب باشد.
 
2- هر هفته دستکم یک پست برای انتشار داشته باشید و این کار را بصورت مداوم انجام دهید.
حداقل تعداد ارسال پست ها در هفته می بایست یک دفعه باشد و این کار بایستی بصورت مداوم انجام شود زیرا افرادی می‌باشند که شما را دنبال می کنند و مطالب شمارا به اشتراک میگذارند از این رو شما هیچ وقت نباید این شانس را از دست بدهید.
 
3- تلاش فرمایید حداکثر در یک پست 800 واژه و کلمه وجود داشته باشد.
بخاطر داشته باشید خیلی از افراد با استفاده از ابزارهای متعدد به LinkedIn متصل می‌شوند و معمولا با دنبال قرائت پست هایی میباشند که سریع، آموزنده و سرگرم کننده باشد. از این رو در صورتی‌که به دنبال انتشار پست ها با عبارات خیلی زیاد می‌باشید در وهله اول باید طول کلمات آن را کاهش دهید.
 
4- لینک دادن مطالب به یکدیگر
همت فرمایید تا آنجا که قابلیت و امکان داراست در پست هایی که منتشر می نمایید جهت فهم بیشتر خواننده به پست های دیگر پیوند داشته باشید. لینک دادن به پست ها و صفحات دیگر یک طرز بهتر جهت بهبود بخشی از مطالب و ارتقا ترافیک خواهد بود.
 
5- همیشه به نظر ها پاسخ دهید
این چیزی می باشد که مطلقا به شما کمک خواهد کرد که ارزش پست شما بیشتر شده و به محبوبیت شما بیفزاید. پاسخ دادن به نظریات سبب میگردد یک تعامل دوطرفه ایجاد شود و پست های شما از قدرت نفوذ بیشتری منتفع شوند. پست های پیروز در LinkedIn همیشه از نظریات زیاد منتفع می باشند.
6- رسیدگی تجزیه و چک ترافیک
LinkedIn یک ابزار تجزیه و بررسی جهت توفیق پست در دست شما قرار میدهد. این ابزار یک مجال عالی برای شما میباشد که بتوانید بیشترین بازدیدها، ایده ها و اشتراک ان در شبکه های مردمی را مشاهده فرمائید.LinkedIn بعضی وقتها برای شما یک پست الکترونیک ارسال می نماید و در آن توضیح می‌دهد که چه طور پستهای خویش را منتشر نمائید.
 

حذف لینک و پیوند اسپم چه‌گونه بوده و چرا بایستی صورت بپذیرد؟

 

 
حذف لینک و پیوند اسپم چه‌گونه بوده و چرا بایستی صورت بپذیرد؟
در‌صورتی‌که به تازگی با بک‌ لینک و پیوند‌های بدی مواجه گردیده اید، فرصت آن رسیده میباشد که برای برطرف کردن آن‌ها مبادرت فرمائید چرا‌که این لینک و پیوند‌ها اثرات مخربی بر درجه بندی تارنما‌تان دارا‌هستند. براین اساس درین نوشته‌علمی فراگیری seo پیرامون این مباحث صبحت میکنیم که: این بک‌ پیوند‌ها چه میباشند، چه گونه میتوان آنها‌را شناسایی کرد و چطور می اقتدار پیوند های اسپم  آموزش سئو مشهد را حذف کرد.
یک کدام از مهمترین فاکتورهای گوگل برای امتیازدهی، چگونگی پیوند میباشد و برای حصول به‌این فرمان اساسی بسیار عملکرد نموده است. برای نخستین دفعه حذف اینگونه لینک و پیوند‌هایی در ورژن به روز گردیده ی Google Penguin در سال 2012 رخداد و وبعدها تغییراتی بر آن جاری ساختن گردیده و Panda update پدید آمد. براساس پیش گویی و گمان ها و واپسین تغییرات اجرا گردیده برای آپ دیت الگوریتم در ماه اپریل پیشین، به حیث میرسد که حذف این بک لینک و پیوند ها باکیفیت یک سایت ارتباط  آموزش سئو در مشهد مستقیمی دارااست.
 
 
 
ماجرا گوگل و بک پیوند های خریداری گردیده
تمرکز گوگل بر روی تارنما هایی میباشد که برای رقابت از بک لینک و پیوند های اسپم به کارگیری می نمایند. تا یک سری سال قبل در صورتی می خواستید که در بالاترین لیست موتورهای کاوش قرار بگیرید کافی بود تا شماره ای بگیرید و یک‌سری هزار پیوند توصیه دهید. به همین آسانی. ولی آن پیوند ها چگونگی بدی داشتند، آن‌ها به هیچ عنوان وجود فرنگی نداشتند. این خبر بدی برای گوگل بود به این دلیل‌که در نتیجه ها کاوش نمی توانست اعتبار یک تارنما را اکران دهد و بدین ترتیب هرکس که یک سایت و پول داشت می توانست به راحتی رنک بالایی را به دست آورد. گوگل برای اینکه چگونگی حاصل کاوش را ارتقاء ببخشد روشی را ساخت تا بوسیله آن سایت هایی را که لینک و پیوند هایی با با کیفیت را از روش منابع رسمی ساخت می نمایند شناسایی نماید و وب سایت هایی را که از لینک و پیوند های اسپم به کار گیری می نمایند جریمه نماید تا به این نحوه اینگونه لینک و پیوند هایی را غربال کرده‌باشد.
 
براین اساس پی بردن کیفیت حذف لینک و پیوند های اسپم تخت گاز به یکی قسمت های مهم seo تبدیل شد.
 
بک لینک و پیوند چیست؟
چطور می قدرت بک پیوند های اسپم را شناسایی کرد؟
چطور می اقتدار لینک و پیوند های اسپم را حذف کرد؟
1. بک لینک و پیوند چیست؟
یک کدام از مهمترین فاکتورها برای انتخاب یک بک پیوند بد خصوصیت و چگونگی آن وبسایتی میباشد که اینگونه لینکی از آن آمده میباشد. اینگونه پیوند های خطرناکی اکثر زمان ها به طریق ذیل قابل شناسایی میباشند:
 
لینک و پیوند های منشا گرفته از سایت هایی که صرفا مقصود آنان بهینه سازی میباشد، که به آنان مزرعه پیوند یا این که Link farm گفته میگردد.
 
 
لینک و پیوند های به دست آمده از تارنما هایی میباشد که به تمامی اذن ی دسترسی به محتوا را می‌دهند، این بدان معناست که آن‌ها دربردارنده تیم ای از مقالاتی می باشند که فاقد هر نوع انسجام و هماهنگی میباشد. این ها هم نوعی مزرعه پیوند به اکانت میایند.
وب سایت هایی که به صورت کلی چگونگی پایینی دارا‌هستند. از جمله وب سایت هایی با اعتبار دامنه یا این که Domain Authority زیر، دربردارنده گروه ای از لینک و پیوند های فرنگی یا این که محتوای ضعیف و تکراری.
هنگامی که پیوند های متعددی از دیگر کشورها به دست می‌آورید( به عنوان مثال وبسایت شما بریتانیایی میباشد ولی همه پیوند های آن روسی میباشد ).
لینک و پیوند های متعددی دارید که فقط از یک وب سایت آمده میباشد( مخصوصا در حالتی‌که این وبسایتی کیفیت خوب زیر باشد ).
در یک دوران کوتاه لینک و پیوند های متعددی از یک وب سایت به دست بیایند( این بدان معناست که برای این لینک و پیوند ها پول پرداخت گردیده است ).
اصولا گوگل می‌تواند پیوند های” بد” و” اسپم” را تشخیص دهد، صرفا کافی میباشد تا به غیرطبیعی و ساختگی بودن آنان شک وتردید نماید.
 

آزمایش A/B چیست و به چه شکل سبب ساز ارتقا فروش حصول‌وکار شما میگردد؟

 

 
آزمایش A/B چیست و به چه شکل سبب ساز ارتقا فروش حصول‌وکار شما میگردد؟
پیاده سازی لندینگ پیج، کمپین‌های گوناگون تبلیغات در گوگل و یا این که حتی CTAهای کاربردی؛ در همگی این موردها ناخودآگاه ما تصمیم میگیرد با استعمال از ابزار تجربیات شایسته ترین ورژن از این مورد ها را ساخته که بالاترین نرخ کلیک و تعامل را از سمت آموزش سئو در مشهد  یوزرها اخذ می‌نماید.
 
اما که شم و تجارب می توانند تحت عنوان یک فاکتور کلیدی در پیاده سازی شایسته ترین ورژن از یک محتوا در حیث گرفته شوند؛ ولی در این باره به شما توصیه میکنیم از طریق‌های استاندارد و اثبات گردیده‌ای همانند آزمایش A/B به کارگیری کرده تا احتمال استحصال به نتیجه ها دلخواه خویش آموزش سئو مشهد  را ارتقا دهید.
 
 
 
آزمایش A/B چیست؟
آزمایش A/B یا این که Split test که تحت عنوان یک تکنیک مارکتینگ شناخته میگردد؛ مخاطبان شمارا به دو دسته متعدد تقسیم کرده و تلاش دو نسخه متفاوت از یک کمپین را برای آنها تحقیق کند. برای مثال، با به کارگیری از این آزمایش شما میتوانید ورژن A از محتوای مارکتینگ خویش را به گروهی از یوزرها خویش علامت داده و ورژن B این محتوا را نیز در چنگ باقی این یوزرها قرار دهید تا در غایت متوجه گردید که کدام ورژن سعی بهتری داشته و توانسته تعامل بهتری از سمت مخاطبان اخذ نماید.
 
 
کولر گازی آزمایش کاربرد پهناور‌ای برای دستیابی‌وکارهای متعدد دارااست؛ چراکه:
 
یوزرها گوناگون علایق و حق تقدم‌های متفاوتی دارا‌هستند.
استحصال‌وکارها نیز با یکدیگر گوناگون بوده و فاکتوری که ممکن میباشد برای یک بیزینس پاسخ داده؛ بدترین فیض ممکن را برای حصول‌وکار دیگری به یار داشته باشد.
اذن دهید پیرو این نوشته‌ی‌علمی به پژوهش طرز همت آزمایش A/B پرداخته تا مطمئن شویم تصمیمی که برای پیاده سازی کمپین‌های خویش می‌گریم؛ در راستای جواب به به عبارتی چیزی میباشد که مخاطبان غرض ما به‌دنبال آن می باشند.
 
آزمایش A/B چه گونه عمل می‌نماید؟
برای پیاده سازی آزمایش A/B نیاز دارید تا دو ورژن مشابه به یکدیگر از یک محتوا که فقط در یک فاکتور معین تفاوت دارا‌هستند را تنظیم نمائید.
 
بعد از آن این دو ورژن مختلف از محتواها را به دو تیم متعدد از یوزرها که اندازه یکسانی هم دارا‌هستند علامت داده و رسیدگی نمایید که کدام یک از آنان بعداز طی برهه زمانی وقتی مشخص و معلوم، تلاش بهتری خواهند داشت. (ولی که می بایست بازه زمانی وقتی که آزمایش را انجام میکنید به اندازه‌ای زمانبر باشد که بتوان به حاصل قابل اعتمادی دست پیدا کرد)
 
برای فهم عالی این معنی بیایید نمونه تحت را با یکدیگر پژوهش کنیم:
 
فکر کنید که شما می خواهید پژوهش فرمایید که درصورتی که دکمه CTA خویش را به مکان ساید توشه بر روی نصیب بالایی وبسایت قرار دهید؛ این فعالیت می تواند داده های عددی کلیک یوزرها بر روی این دکمه را ارتقا دهد یا این که نه.
 
برای پیاده سازی کولر آزمایش به این خواسته، آغاز نیاز دارید تا یک ورقه به طور کاملً متعدد در وب سایت خویش ساخته و رده نو دکمه سی تی ای را در قسمت بالا برگه در حیث بگیرید.
 
درین آزمایش رده فعلی دکمه CTA که در سایدبار شما قرار اعطا کرد با تیتر در اختیار گرفتن (control) شناخته گردیده و تحت عنوان ورژن A ما در حیث گرفته می گردد. ورژن B آزمایش ما البته چلنجر (chalhanger) نامیده گردیده که در‌این آزمایش، تغییر و تحول انجام یافته میباشد. در گام بعدی هر مورد از این ورژن‌ها را در معرض مخاطبانی قرار می دهیم که تعداد آن ها از قبلی معلوم گردیده است. درین در بین ممکن میباشد درصد کسانی که از هر دو شیت بازدید می‌نمایند کمی با یکدیگر متعدد باشد؛ البته در درحال حاضر ایده‌آل، تعداد بازدید‌هایی که هر شیت می گیرد تفاوت چندانی با هم نخواهند داشت.
 
نهایتاً درصورتی که که ورژن B آزمایش ما سود بهتری را علامت دهد؛ خواهیم توانست از آن تحت عنوان یک تغییر‌و تحول همیشگی در وب سایت به کار گیری کرده و زین پس دکمه CTA را در قسمت بالایی وبسایت در اختیار بگذاریم.
 

بازاریابی یا این که تبلیغ فرمایید

 

 
۷- بازاریابی یا این که تبلیغ فرمایید
شما رقبای سرسختی دارید. بقیه متخصصین seo با مجموعه‌های کارکشته در اکنون عمل و عملکرد برای اخذ پروژه‌های seo میباشید. براین اساس شما بایستی بتوانید با آن‌ها رقابت آموزش سئو مشهد  فرمایید.
 
یکی طریق‌های رقابت با سایر افراد بازاریابی میباشد. شما با بازاریابی دیجیتالی، بازاریابی محتوایی، راه اندازی کمپین‌های تبلیغاتی و… میتوانید در وبسایت خودتان یا این که وب سایت‌های دیگر تبلیغ نمائید.
 
با لینک و پیوند سازی فرنگی و اخذ بک لینک و پیوند هم می توانید تارنما خویش را به یوزرها اینترنتی معرفی فرمائید. و یااینکه به صورت بی واسطه  آموزش سئو در مشهد تبلیغ نمایید.
 
مهمترین شیوه‌های تبلیغات بی واسطه عبارتند از:
 
تبلیغ در وب سایت های پر طرفدار مثل آپارات، دیوار، شیپور و…
تبلیغات گوگل ادز در ورقه نخستین حاصل گوگل
تبلیغ در شبکه‌های‌عمومی و پیج های پر بازدید
۸- روی پروژه های سئو خارجی فعالیت فرمائید
جاری ساختن پروژه‌های سئوی آف پیج با اینکه خیلی مشقت بار میباشد البته به رنج‌اش می‌ارزد. کافیست یک پروژه فرنگی هرچند خرد ایفا دهید تا اعتباری یک سری برابری برای خویش تولید فرمایید.
 
وبسایت‌های اینترنتی فرنگی به جهت توجه و آلرژی بالا در ایفا شغل، از سطح حرفه ای‌تری منتفع میباشند. به این ترتیب، جاری ساختن یک پروژه سئو خارجی مهر تاییدی برای حرفه ای بودن شما و سطح بالای تخصص‌تان میباشد.
 
 
 
۹- ارزش های نجومی ندهید
صراحت دارد که سئوی وب سایت یک فعالیت تخصصی، غامض، وقتگیر و پرهزینه میباشد البته درآمد بهینه سازی در کشور‌ایران رو به پرورش میباشد.
 
بها شغل seo بر طبق فاکتورهای متعدد مثل تجربیات کارشناس بهینه سازی، سطح حرفه ای مجموعه، موقعیت تارنما و غیره معلوم می گردد.
 
بدین ترتیب، در‌حالتی که شما تجارب و سوابق متعددی در عمل seo ندارید یااینکه سئوی تارنما‌های پر طرفدار را در رزومه خویش ندارید، ارزش های نجومی برای جاری ساختن پروژه عمل بهینه سازی ندهید.
 
پروژه‌های نخستین را با بها کمتری استارت نمائید. در پروژه‌های آینده منعطف باشید و متناسب با رده وب سایت، واحد سنجش درآمد یا این که فروش آن تفاهم نامه ببندید. حتی می توانید هزینه کارتان را متناسب با پرورش و افزایش تارنما و ارتقاء درآمد یا این که فروش آن انتخاب نمایید.
 
۱۰- دفتر کار فیزیکی داشته باشید
یکی از دیگر از نکات دقیق و جذاب در ارتقاء اخذ پروژه seo این میباشد که محل کار فیزیکی داشته باشید.
 
با اینکه seo کاری مجازی میباشد و عمدتا به طور دورکاری اعمال می گردد البته هنوز افرادی میباشند که به شدت پایین اثر کمپانی یا این که دفتر فیزیکی و غیرمجازی قرار می گیرند؛ به‌خصوص عده ای که همچنان با عقد تفاهم نامه به طور حضوری عمل می‌نمایند.
 
پس در صورتی بتوانید یک محل کار فیزیکی یا این که کمپانی تصویب‌گردیده شیوه بیندازید، مطلقا وسعت بیشتری از پروژه‌ها را اخذ خواهید کرد.
 
 
 
نکات اساسی در رئیس پروژه بهینه سازی
نکاتی که تا به اینجا به آن ها اشاره کردیم، درباره به دست آوردن پروژه seo بود که نقطه آغاز شغل شماست. مهمترین شغل شما اجرای بهینه سازی و رئیس پروژه میباشد.
 
رئیس توانا شما تحت عنوان کارشناس seo منجر ادامه‌دار شدن پروژه و توفیق آن می شود. همینطور سبب ساز میگردد تا پروژه را در نقطه نیکی به نقطه پایان برسانید و رزومه مثبتی به تصویب برسانید تا سپس پروژه‌های بهتری بگیرید.
 
ولی چطور می بایست پروژه بهینه سازی را رئیس فرمایید تا عمل را با توفیق به پیش ببرید؟
 

جذب ترافیک ارجاعی از روش بک پیوند ها

 

 
جذب ترافیک ارجاعی از روش بک پیوند ها
سئوی آف پیج یک کدام از دیگر از شبکه‌های بلندتر جذب ترافیک به تارنما میباشد چراکه به شما در جذب ترافیک ارجاعی از روش بک لینک و پیوند‌ و لینک و پیوند‌های فرنگی از وب سایت‌های آموزش سئو مشهد  دیگر یاری می‌نماید.
 
در استراتژی پیوند بیلدینگ شما لینک و پیوند هایی را از وبسایت‌های دیگر اخذ میکنید که می توانند یوزرها آن وب سایت‌ها را به سمت صفحه ها وبسایت شما هدایت نمایند.
 
از طرفی، اخذ بک‌پیوند از وبسایت‌های دارای اعتبار سبب ارتقا اعتبار یا این که آتوریتی دامنه DA تارنما شما می شود. و دامین آتوریتی یکی معیارهای اساسی در درجه بندی تارنما بوسیله الگوریتم‌های گوگل میباشد.
 
هرچقدر بک‌لینک و پیوند‌های بیشتری از وبسایت‌های دارای اعتبار اخذ فرمائید، ترافیک بیشتری را هم جذب میکنید. همینطور، اعتبار تارنما شما در نزد گوگل ارتقاء مییابد.
 
۲- شبکه‌های‌عمومی
شبکه‌های‌مردمی این روز ها جزء فراگیرترین رسانه های اجتماعی می باشند که یوزرها فعال متعددی دارا هستند. طبق داده های عددی به کارگیری از شبکه‌های‌عمومی، معیار 63.7% از عموم عالم در شبکه‌های‌عمومی فعال می‌باشند؛ یعنی بیش تر از 4 میلیارد مخاطب.
 
در مرزوبوم ما هم حدود 48 میلیون استفاده کننده فعال در کانال‌های اجتماعی داریم که هر روز در حالا ارتقا می‌باشند. این وسعت از حضور یوزرها در فضای مجازی مجال درخشانی برای جذب و هدایت آن‌ها به سمت وبسایت‌های اینترنتی میباشد.
 
 
 
طبق داده های عددی منتشر گردیده در وب سایت vwo واحد سنجش 16 درصد از ترافیک وبسایت‌ها به سوشال مدیا تخصیص داراست که یک از شبکه های جذب ترافیک اساسی به حساب می آید. پس در شرایطی‌که نمیخواهید این وسعت از ترافیک را از دست بدهید، در کانال‌های اجتماعی فعال باشید.
 
اما این نکته ریزبینانه را نباید نادیده بگیرید که کار درین رسانه‌ها فقط برای ارتقا ترافیک وب سایت وجود ندارد بلکه به برندسازی و نگهداری استفاده کننده هم یاری متعددی می‌نماید.
 
برای به کارگیری از این شبکه جذب ترافیک می توانید از طریق‌های تحت به کار گیری فرمائید:
 
تشکیل داد اکانت کاربری و شغل بی واسطه
ایجاد محتواهای جالب و وایرال تصویری، ویدیویی و متنی
نشر پیوند صفحه های تارنما از روش پست ها
تبلیغات از روش صفحه های پربیننده
همیاری با اینفلوئنسرها
یک سری مثال از کانال‌‌های اجتماعی در فضای جمهوری اسلامی ایران عبارتند از:
 
یوتیوب
یوتیوب یک کدام از پرطرفدارترین شبکه های عمومی در دنیاست که کلیپ شالوده میباشد. این کانال با بیشتراز 3.57 درصد ارسال ترافیک به وب سایت‌ها اینترنتی، سو‌مین وب سایت رفیعتر جهان تحت عنوان منبع یا این که شبکه ترافیک ارجاعی میباشد.
 
شما با ایجاد محتوای ویدیویی یا این که برگزاری لایو در‌این رسانه میتوانید مخاطبین را جذب یا این که مراقبت فرمایید و با اشتراک گذاری پیوند صفحه های وبسایت، آن ها را به سمت وب سایت اینترنتی خویش هدایت فرمایید.
 
 
 
اینستاگرام
از در بین همگی شبکه‌های‌اجتماعی و وبسایت‌های اینترنتی تعالی جهان، اینستاگرام با ارجاع 0.84 درصد ترافیک به تارنما‌های دیگر در مقام‌های پایان جای دارد. البته قصه اینستاگرام در کشور‌ایران آموزش سئو در مشهد  متعدد میباشد.
 
این کانال با بیشتراز 31 میلیون مخاطب فعال، دوستداشتنی‌ترین کانال اجتماعی در کشور‌ایران میباشد. براین اساس، یکی‌از دیدنی‌ترین شبکه های جذب ترافیک میان رسانه‌های جمعی محسوب می‌شود.
 
شغل مارکتینگ یا این که تبلیغات در اینستاگرام حتی بیشتر از وبسایت‌های اینترنتی می تواند به شما در جذب ترافیک یا این که برندسازی یاری دهد.
 

پژوهش و ارزیابی هوش تصنعی مولد

 

 
۱. پژوهش و ارزیابی هوش تصنعی مولد
پژوهش ها هوش تصنعی مولد محور GEO میباشد که نگرش‌های مهمی را در مورد حق تقدم‌بندی محتوا، کوشش ساختار محتوا، استراتژی‌های عبارات کلیدی و دیده‌انداز رقابتی آموزش سئو مشهد  ارائه می دهد.
 
ادراک روش‌ی حق تقدم‌بندی و تعامل سیستم‌های هوش تصنعی و مصنوعی با محتوا به متخصص بهینه سازی وبسایت قابلیت میدهد تا استراتژی‌های GEO خویش را ظریف و مطلوب تهیه نماید.
 
مسئله‌های کلیدی مطالعه برای تقویت استراتژی‌های seo موتورهای مولد عبارت‌اند از:
 
۱. کلیدواژه و پژوهش معنایی: عبارات کلیدی مرتبط‌با کاوش در موتورهای هوش تصنعی و مصنوعی مولد را شناسایی و غرض  آموزش سئو در مشهد قرار دهید.
 
روی عبارات کلیدی زمانبر، سوال‌وپاسخ‌های طبیعی و لغت ها مکالمه‌ای تمرکز نمائید.
 
از تجزیه‌و‌چک معنایی برای توسعه پژوهش ها seo سنتی و شناسایی مفاهیم مرتبط، پرداختن‌ مؤثرتر به مقصود استفاده کننده و ارتقا ربط محتوا به کاوش امداد بگیرید.
 
۲. تجزیه‌و‌محاسبه کلی جواب‌های هوش تصنعی: سؤالات کلیدی را شناسایی فرمایید که یوزرها معمولا برای یافتن جوابشان به پلتفرم‌های هوش تصنعی و مصنوعی مراجعه می‌نمایند.
 
موضوعات، ساختار جواب‌ها و منابع ذکرشده را تفحص فرمائید تا روندها و پوسته‌ جواب‌ها ازجمله روش‌ی گزاره‌‌بندی و شیوه‌ی عرضه‌ی فهرست‌ها، فیلم‌ها یا این که جداول را دریابید. 
 
۳. بررسی رقبا: حصول‌و‌کارهایی را که در جواب‌های جستجوی هوش تصنعی و مصنوعی برای لغات کلیدی وب سایت شما معرفی میگردند، شناسایی نمائید.
 
استراتژی‌هایشان را برای کشف نقاط قوت، ضعف و مجال‌های پرورش تجزیه‌و‌نظارت فرمائید.
 
۴. استیناف در زمینه ی شعور مارک (Brand perception): آنالیز فرمایید که پلتفرم‌های هوش تصنعی مانند ChatGPT و Perplexity چه طور مارک را فهم می‌نمایند تا بتوانید برای بهبود تصویر مارک در موتورهای هوش تصنعی و ارتقا آوازه مارک مبادرت نمایید. 
 
۵. پژوهش در امر محتوا: اشکال محتواها و پوسته‌هایی را که موتورهای جستجوی مبتنی‌بر هوش تصنعی و مصنوعی ترجیح و حق تقدم میدهند، تجزیه‌و‌محاسبه فرمائید.
 
آن‌گاه، محتواهای خویش را با تمرکزبر ساختارها و پوسته‌هایی که با الگوریتم‌های هوش تصنعی و مصنوعی هم‌خوانی دارا هستند، با آن حق تقدم‌ها هماهنگ فرمائید.
 
۶. تجزیه‌و‌نظارت جواب‌دهی: تکامل ساختار جواب‌های ساخت‌گردیده با هوش تصنعی و مصنوعی، موضوعات و الگوهای استناد را تحقیق نمایید. استراتژی‌ها را براساس این طریقه‌ها برای نگهداری هم‌سویی با طرز‌ی پردازش محتوا ازجانب هوش تصنعی و حق تقدم‌بندی‌اش تغییر تحول دهید.
 
وقتی‌که نگرش‌های کلیدی را از پژوهش ها به‌دست آوردید، از آن ها برای هماهنگ‌کردن محتواهای تارنما با حق تقدم‌های الگوریتم‌های هوش تصنعی استعمال فرمائید.
 
استراتژی‌های خویش را براساس حاصل پژوهش ها به‌روز و اصلاح و محاسبه نمایید.
 
با پی بردن اینکه چه‌طور جواب‌های هوش تصنعی مولد درطول فرصت تکامل مییابند، میتوانید محتواهای خویش را مدام درمیان حق تقدم‌های موتور جواب‌‌دهنده نگه دارید. 
 
۲. چگونگی و ربط محتوا
GEO محتوای شمارا با سنجیدن آن با معیارهای خاصی که الگوریتم‌های هوش تصنعی و مصنوعی برای گزینش ربط دربین محتوا و مورد‌ی کاوش دارا هستند، تقویت می‌نماید. 
 
کارداران کلیدی که هنگام ساخت و با صرفه‌سازی محتوا می بایست درنظر گرفته شوند عبارت‌اند از:
 
۱. ربط مسئله‌ای: مطمئن گردید که محتوا مستقیما به درخواست و غرض استفاده کننده میپردازد.
 
برای بهبود ربط و چگونگی نتیجه ها کاوش، در محتوا داده ها مرتبط و معنادار با موضوع‌ی کاوش را سوای جزئیات بی‌ربط ارائه دهید.
 
۲. رابطه معنایی: عبارات کلیدی و عباراتی را به کار گیری نمائید که از حیث معنایی با مورد و مقصود مخاطب مرتبط می باشند.
 
ادراک ارتباط ها در بین لغات و موجودیت‌ها ضمانت می‌نماید که محتوا با غرض کاوش مطابقت و همخوانی دارااست و رابطه را برای جستجوی معنایی ارتقاء میدهد.
 
۳. جواب‌های جامع: بی نقص و ظریف به سؤالات یوزرها جواب دهید. موتورهای جستجوی مبتنی‌بر هوش تصنعی به‌احتمال زیاد محتوای باکیفیتی را که داده ها بدون نقص و دقیقی در زمینه ی مورد داراست، دراولویت قرار می دهند.
 
۴. آموزنده و جالب: محتوایی ساخت و ساز نمایید که آموزنده، جالب و به‌راحتی قابل‌فهم و شعور باشد. روی راهنماهای جامع، مقاله‌ها کامل و محتواهای تعاملی که جواب‌های پر‌نور و دیدگاه‌های عملی را ارائه می دهند، تمرکز فرمایید.
 
۵. چندین‌رسانه‌ای: با ادغام ارکان بصری و تعاملی مانند ویدئوها، اینفوگرافیک‌ها و امتحان‌ها محتواها را دیدنی فرمایید تا هم خواننده گان و هم موتورهای جستجوی مبتنی‌بر هوش تصنعی جذب و سرگرم شوند.
 
۶. تمرکزبر قصد مخاطب: مدام غرض مخاطب را در ساخت محتوا دراولویت قرار دهید.
 
گونه های متفاوت سوال‌ها را شعور نمائید و محتواها را متناسب‌با نیازهای متفاوت یوزرها هماهنگ فرمایید. هم‌سویی با غرض استفاده کننده، پدیداری تارنما را در پلتفرم‌های هوش تصنعی و مصنوعی بیشتر می‌نماید.
 
۷. تازگی محتوا: منظم محتواها را به‌روز نمائید تا به موتورهای مولد علامت دهید که داده ها محتوا مرتبط و صحیح میباشند.
 
محتوای نو با علامت‌دادن هماهنگ شدن با ترندها و علائق یوزرها، مرتبه‌بندی و چشم‌شدن را عالی می‌نماید.
 
۸. اعتبار: وب سایت را درمقام یک منبع قابل‌متکی بودن که نقل‌قسم‌های دارای اعتبار و کارشناسی داراست، نشانه دهید.
 
به مراجع دست‌اولیه استناد نمائید، نقل‌پیمان‌های متخصصان را درج فرمائید و از داده های عددی و داده‌های مرتبط در محتوا برای ساخت و ساز اعتبار و بهبود مرتبه سایت استعمال نمائید.
 
۹. با صرفه‌سازی موجودیت‌ها: روی موجودیت‌های کلیدی (اشخاص، جای ‌ها، مفاهیم) در محتوا تمرکز نمایید. از اصطلاحات ظریف به کارگیری نمایید و قضیه را برای یاری به هوش تصنعی برای شعور پیوندها مفهومی و معنایی مهیا نمایید.
 
به منابع دارای اعتبار لینک و پیوند دهید، از لهجه توصیفی به کار گیری فرمایید و موجودیت‌ها را معنادار بیان فرمائید تا هوش تصنعی و مصنوعی کار کشته به تشخیص و حق تقدم‌بندی محتوا باشد.
 
۳. ساختار و وضوح محتوا
GEO ضمانت می‌نماید که محتوا با استانداردهای الگوریتم‌های هوش تصنعی و مصنوعی برای شعور، تعبیروتفسیر و حق تقدم‌بندی داده ها همخوانی دارااست.
 
در اینجا شیوه‌ی ساختاربندی مؤثر محتوا براساس آن استانداردها اورده شده میباشد:
 
۱. وضوح محتوا: اعتقاد نتایج نمایید که محتوا بدیهی و مختصر میباشد و در به عبارتی آغاز بر مهمترین داده ها تأکید نمایید.
 
این به هوش تصنعی و مصنوعی امداد می‌نماید تا پیام مهم محتوا را سریع فهم و شعور نماید و تعامل مخاطب را نیز بهبود میبخشد.
 
به لهجه معمولی بنویسید و از اصطلاحات تخصصی برای جابجایی مؤثر نکات کلیدی اجتناب فرمایید.
 
۲. او‌لین جمله‌ها: هر جمله را با یک پاراگراف‌ی مقدماتی بدیهی و مختصر استارت فرمائید که بر مقصود یا این که مسئله مهم آن جمله تأکید می‌نماید.
 
این موضوع‌ای میباشد  برای هوش تصنعی و مصنوعی و یوزرها تا تعامل و شعور بهتری با محتوا داشته باشند. 
 
۳. خوانایی محتوا: خوانایی را با سرفصل‌ها، بولت پوینت‌ها و عنصرها یک سری‌رسانه‌ای عالی نمائید.
 
این ساختار هم سوال‌های استفاده کننده و هم نیاز هوش تصنعی و مصنوعی به داده ها سازمان‌یافته و مرتبط را برآورده می‌نماید.
 
۴. داده‌های ساختاریافته: از داده‌های ساختاریافته، مانند اسکیما برند‌آپ، برای امداد به هوش تصنعی و مصنوعی برای فهم عالی محتوا یاری بگیرید.
 
از داده‌های ساختاریافته برای بهبود شیوه‌ی اکران مقالات، نظارت تولیدها و شیت تولیدها در نتیجه ها کاوش و ارتقا شانس ظاهرشدن آنها استعمال فرمایید. 
 
۵. جواب بی واسطه به سؤالات: جواب‌های بی واسطه و مختصر را در چندین گزاره‌ی نخستین محتوا بیاورید.
 
هوش تصنعی و مصنوعی محتوایی را ترجیح می دهد که با‌گاز به سؤالات یوزرها جواب می دهد. احتمال اکران اینگونه محتوایی در جواب‌های ساخت و ساز‌گردیده‌ی هوش تصنعی بیشتر میباشد.
 
۶. پر رنگ‌سازی داده ها کلیدی: از بولت‌پوینت‌ها، لیست‌های شماره‌دار و جداول برای تأکید بر نکات اساسی به کار گیری نمائید.
 
با این شغل کپی و فهم محتوا برای هوش تصنعی و مصنوعی و یوزرها سهل وآسان‌خیس می‌‌خواهد شد.
 
۷. باصرفه‌سازی هدرها (تیتر‌ها): برای سازماندهی محتوا از هدرهای بدیهی و توصیفی به کارگیری نمائید.
 
این به الگوریتم‌های هوش تصنعی و مصنوعی امداد می‌نماید تا سلسله‌مراتب و نکات مهم را ادراک نمایند و خوانایی محتوا را نیز خوب می‌نماید.
 
به مثال‌ی تحت توجه فرمایید. محتوای «SGE چیست؟ بعدی کاوش با هوش تصنعی و مصنوعی» در جايگاه‌ی نخستین حاصل گوگل در عبارت کلیدی «SGE چیست؟» قراردارد. 
 
همین محتوا در فهرست منابع جواب موتور مولد Copilot نیز وجود داراست. در اسکرین شات دوم، به ساختار محتوا دقت نمایید.
 
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 صفحه بعد