x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

استراتژی محتوایی مناسب برای موفقیت در روابط عمومی دیجیتال و لینک‌سازی خارجی

 زمانی سخن از پیوند سازی فرنگی و کار‌های ارتباط ها همگانی می‌گردد، بیشتر متخصصان بهینه سازی به واقعه حیث ساخت و ساز محتوا را سر توفیق میدانند. آموزش سئو مشهد با اینکه هویدا میباشد که سوای محتوای با ارزش و لینک و پیوند‌های فرنگی نمی‌قدرت در حوزه کار‌های دیجیتال چیره شد؛ ولی کمتر کسی درباره فرآیند ظریف و جزئیات مسیر بازاریابی محتوایی با این هدف ها حرف نموده است. درین نوشته ی علمی می خواهیم به تکنیک‌هایی اشاره کنیم که امداد می‌نمایند با ساخت‌و‌ساز محتوا حضور فعالی در فضای آنلاین داشته باشید و خوب بتوانید با مجله‌نگاران و خبرنگاران رابطه بگیرید. برای شناخت بیشتر با تکنیک‌های محتوایی در رابطه ها همگانی دیجیتال و پیوند‌سازی فرنگی، این نوشته‌علمی را تا پایان دنبال فرمایید.

 
در‌این نوشته‌علمی با مطالب تحت آشنا میشوید:
 
۱.از آنچه در حصول‌وکار خویش در چنگ دارید به کار گیری نمائید
مدام در هر دستیابی‌وکاری، حالت‌های خاصی وجود داراست که ویژه به عبارتی بیزینس میباشد. این مجال‌ها مانند معدن طلایی می باشند که یاری می‌نمایند تا شما بتوانید روی ارتباط ها همگانی دیجیتال و لینک و پیوند‌سازی دستیابی‌وکار خویش سرمایه‌گذاری فرمایید. برای اینکه بتوانید بودجه‌های طلایی حصول‌وکار متبوع خویش را پیدا فرمائید، میتوانید درباره شرایط خویش در بازار و قوانینی که سبب به عرضه محصول ها و سرویس ها نو می گردد پژوهش نمائید. مشاوره‌ با اعضای دسته‌های متعدد سازمان و متخصصان دیگر نیز یاری می‌نماید تا درباره خصوصیت‌ها و مزیت‌های رقابتی مارک، روءیت کرد خیر پیدا فرمائید. بنابراین می توانید مجال‌های PR دیجیتالی و تشکیل داد لینک و پیوند را زودتر کشف نمائید. راهکارهای تحت به شما یاری می‌نمایند تا در استراتژی ساخت و ساز محتوا با مقصود بهبود رابطه ها همگانی مارک، غالب فعالیت نمائید:
 
کاری فرمایید تا دارای تخصص شناخته گردید
برای اینکه به‌تیتر رهبر فکری شناخته گردید، بایستی تصمیم بگیرید که دقیقاً در چه حیطهای میخواهید کار نمائید. برای این عمل به‌تیتر یک دارای تخصص، پروفایلی در وب سایت خویش ساخت‌و‌ساز فرمائید و به تک تک سوالهای رسانه‌ها و خبرنگاران در ارتباط با جنس یا این که سرویس ها خویش جواب جامعی دهید و در شکل ساخت‌و‌ساز زمان، مشتریان خویش را برای ارائه توضیحات در ارتباط با محصولاتتان معرفی فرمائید.
 
در یکی‌از نمونه‌ها به گفته منبع SEJ، یک کدام از مشتریان به‌دنبال این بود که در قضیه تولیدها صنعتی، رهبر فکری بازار خویش باشد. برای این عمل، نشریه BBC و بقیه مطبوعات امکانی را آماده کرده بودند که آن استخراج‌وکار توانست در حادثه ها مربوط به حوزه کاری خویش، حضور موءثر داشته باشد و با خبرنگاران و رسانه‌ها گفت‌و‌گو نماید.
 
داده‌های دستیابی‌وکار خویش را بررسی نمایید
داده‌ها منبع قدرتمندی برای ایجاد محتوای نو میباشند و با محاسبه صحیح آنان، شما این اقتدار را دارید تا درباره موضوعات نو سخن فرمایید و یک جریان محتوایی در صنعت خویش تولید نمایید. در او‌لین گام، نیاز میباشد تا به سراغ منابع اطلاعاتی داخلی سازمان خویش بروید. گروه فروش، جانبداری، فرآورده و حتی مارکتینگ، روزمره با دیتاهای مختلفی سروکار دارا هستند که برای ایده کمپین‌های ارتباط ها همگانی و نشر محتوای خبرساز که دیگر وبسایت‌ها را ترغیب به پیوند‌دادن نمایند، بسیار مطلوب می‌باشند. به عنوان مثال، تریبون بعداز برگزاری فستیوال «پرسودترین خرید سال»، گزارش مختصری با تیتر «۸‌میلیارد تومان تخفیف در فستیوال پرسودترین خرید سال» از این فستیوال منتشر کرد و ترازو فروش و داده های عددی اصلی دیگر این کمپین را به مخاطبان و اشخاص فعال این حوزه ارائه بخشید.
 
۲. از داده‌های جان دار در منابع دارای اعتبار استعمال فرمائید
به‌تیتر یک مولف ایده پرداز یا این که مدیریت محتوا می بایست کار کشته باشید محتوایی بنویسد که آن‌قدر دیدنی و متقاعدکننده باشد که بتواند تارنما‌های دیگر را برای به کارگیری از آن در منابع خویش ترغیب نماید. یکی‌از طریق‌هایی که می توانید موضوع اخذ پیوند به وبسایت خویش را آماده فرمائید و کاری نمائید که محتواهایتان بی نیاز و دارای اعتبار باشند، استعمال از داده‌ها و اطلاعات دردسترس در منابع دیگر میباشد.
 
مطالب راس داده های عددی ملی و سازمان‌های مرتبط را بخوانید
داده ها داده های عددی ملی هر کشوری به‌طور بدون پول در دسترس میباشد و تمامی می‌‌تواند از آنها برای تکثیر در منابع خویش به کارگیری نمایند. حقیقت این میباشد که بیشتر این داده‌ها بلااستفاده باقی می مانند و کسی از آنان به کار گیری نمی‌نماید. شما می توانید بسته به عمل و حوزه‌ کاری خویش، واپسین داده ها موءثر و کاربردی را از منابع داخلی پیدا فرمایید و در محتواهایتان به عمل ببرید. در یک کدام از نمونه‌ها به گفته منبع SEJ، استحصال‌وکاری در یکی‌از مقاله ها خویش، برای اینکه احتمال اخذ پیوند به محتوای خویش را ارتقا دهد و از داده ها معتبری به کارگیری نماید، تصمیم گرفت یکی‌از جدول‌های یک گزارش ملی را به‌شکل اینفوگرافیک در نوشته‌ی علمی خویش منتشر نماید. این داده‌ها نشانه می‌دادند که سرمایه‌گذاری در استخراج‌وکارهای خرد، بیشتر در کدام بخش ها مرزوبوم رایج میباشد. این داده های عددی بسیار گزینه اعتنا مخاطبان قرار گرفت منجر شد تا رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مختلفی از آن دیتا در محتوای خویش به کارگیری نمایند.
 
از داده ها ویکی‌پدیا به کار گیری فرمائید
یکی منابعی که قادر است داده ها نسبتاً کاربردی درباره موضوعات مختلفی ارائه دهد، ویکی‌پدیاست. ویکی‌پدیا امروزه با بیشتراز ۶۱ میلیون نوشته‌علمی به بیشتراز ۳۰۰ لهجه، به گران قدر‌ترین مرجع همگانی در وب تبدیل گردیده‌است. شما میتوانید در طول پژوهش و جستجوی خویش، این منبع را هم بخوانید و ملاحظه کنید چه اطلاعاتی می توانید در آن پیدا نمایید که مطالبتان را دیدنی و قابل شعور‌خیس می‌نماید. معمولاً سفارش می‌گردد دیتاهای آماری را به‌شکل تصویری و گرافیکی در محتواهایتان منتشر فرمائید تا تولید پیوند و دست‌به‌دست‌شدن آن میان رسانه‌های ریلکس‌خیس باشد. در یک نمونه، داده‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری‌های Dragons’ Den که از ویکی‌پدیا گرفته گردیده بود، در یک اینفوگرافیک اکران داده شد و ماجرا‌های خبری مبنی بر آن داده‌ها، برای اخذ پیوند‌ها و نشر در نشریه‌های تجاری و صنعتی استعمال شدند.
از بازاریابی آفلاین غافل نشوید
در دنیای دیجیتال مدرن، کمتر کسی فکر می کند که بازاریابی صرفا محصور به فضای اینترنت و کانال‌های اجتماعی نمیشود، بلکه گاهی بازاریابی آفلاین قادر است الهام‌قسمت کمپین‌های آنلاین گردد و سروصدای متعددی در آموزش سئو در مشهد رسانه‌های خبری کانال‌های اجتماعی به‌پا نماید. در صورتی بتوانید استراتژی بازاریابی کلی سازمان را به گونه ای انتخاب نمایید که هر دو خط مش را مشمول گردد، احتمال اینکه بتوانید پوشش رسانه‌ای قادر در کمپین‌های خویش داشته باشید و در جریان‌سازی غالب‌خیس فعالیت فرمائید، بسیار بیشتر خواهد بود.
 
در نمونه ذیل، یک نمایشگاه نگارگری دایناسور که به‌شکل حضوری برگزار گردیده بود، تبدیل به یک مسابقه آنلاین نگارگری شد. در واقع از افرادی که درین مسابقه کمپانی کرده بودند مراد شد تا نگارگری‌های خویش را برای بازدید همگانی در سایتی منتشر نمایند. این کمپین خیر‌صرفا موجب جذب لینک و پیوند‌های فرنگی در وب سایت شد، بلکه نگارگری‌های کودک ها در معرض بازدید تک تک یوزرها آنلاین قرار گرفت.
 
۳.مطبوعات را هک نمایید
برای پیاده‌سازی این استراتژی ساخت و ساز محتوا، شما می بایست فهم و شعور صدق از نیاز محتوایی رسانه‌ها داشته باشید و آنچه را که مطبوعات در ادامه آن می باشند، به آنان دهید. در واقع هک‌کردن مطبوعات بدین معناست که چه نوع محتواهایی در بین یوزرها و مخاطبان چشم می گردد و مجله‌نگاران از چه غذا‌ محتوایی برای نشر خبرها استقبال می‌نمایند؛ به این دلیل‌که مدام پوسته‌های محتوایی خاصی وجود دارا هستند که بیشتر از محتواهای دیگر گزینه استقبال قرار می گیرند. پس طبیعی میباشد که نخستین بایستی آن ها را شناسایی نمائید و آنگاه دست به ایجاد محتوا بزنید. تکنیک‌های تحت به شما یاری می‌نمایند تا برای رابطه و تعامل با همسایه رسانه استعداد مایحتاج را داشته باشید.
 

اصول سئو داخلی

 هنگامی که فهرست کلمه ها کلیدی خویش را ساخت‌و‌ساز کردید، در مرحله آتی می بایست این کلمه ها را در محتوای اینترنت‌وبسایت خویش غرض‌گذاری فرمائید. آموزش سئو مشهد هر کاغذ از اینترنت‌تارنما بایستی یک کلمه و واژه کلیدی اساسی را غرض‌گذاری نماید و افزون بر آن، می تواند تعدادی واژه و کلمه کلیدی فرعی مرتبط را نیز به عمل بگیرد. تصویر تحت، محل‌های کاربرد عبارات کلیدی در برگه‌ای با صرفه‌سازی گردیده بر طبق اصول بهینه سازی داخلی را اکران می دهد.

 
محل قرارگیری لغت ها کلیدی مبتنی بر اصول بهینه سازی داخلی
به دنبال، تنی چند از مهم ترین ارکان در بهینه سازی داخلی برای هدایت ترافیک به اینترنت‌تارنما را تحقیق می کنیم.
 
۳. با صرفه‌سازی تگ تیتر
گوگل همواره درپی شعور مفهوم محتوای ورقه‌ها و جریمه کردن اینترنت‌وبسایت‌های خلافکار میباشد که با سوءاستفاده از عبارات کلیدی و با منفعت‌گیری از طریق‌های «بهینه سازی کلاه سیاه» (Black-Hat بهینه سازی) پیرو اخذ مرتبه‌های عالی در ورقه حاصل می‌باشند. ولی با این درحال حاضر می بایست برای بهبود جايگاه در برگه‌ها از لغت ها کلیدی استعمال شود. یکی مهمترین نصیب‌ها برای به‌کارگیری لغات کلیدی، تگ تیتر برگه میباشد.
 
دقت داشته باشید که «تگ تیتر» (Title Tag) در واقع «عنوان اساسی» (Headline) برگه وجود ندارد. عنوان اساسی در برگه‌های اینترنت معمولاً با موادتشکیل دهنده HTML متعدد مانند H1 یا این که گاهی H2 معین میشود. محتوای تگ تیتر معمولاً در بالای
 
 
 مرورگر اکران داده می‌گردد و در کدهای تگ متا در شیت مکان میگیرد.
 
گوگل ارتفاع مطلوب برای تگ تیتر را با پیش گویی فضای اشغال گردیده به وسیله عبارات و مبتنی بر پیکسل مشخص و معلوم نموده است، البته به صورت کلی شایسته ترین ارتفاع برای تگ‌های تیتر میان ۵۵ تا ۶۰ کاراکتر میباشد. خوب میباشد از کلمه و واژه کلیدی مهم خویش در تگ تیتر به کارگیری نمایید و در شکل قابلیت و امکان، لغت ها کلیدی مرتبط دیگر را نیز در عبارت مد لحاظ خویش به شغل بگیرید. دقت داشته باشید که یوزرها در حاصل موتورهای کاوش تگ‌های تیتر را مشاهده می‌نمایند، به همین برهان می بایست آنان‌را به شکلی مناسب و ترغیب کننده بنویسید.
 
 
طرز اکران تگ تیتر در ورقه حاصل گوگل
۴. باصرفه‌سازی توضیحات متا
«توضیحات متا یا این که متا دیسکریپشن» (Meta Description) یک کدام از دیگر از ارکان HTML اساسی در بهینه سازی داخلی میباشد. توضیحات متا را می‌قدرت در کدهای برگه به‌روزرسانی و معین کرد، ولی نمی‌اقتدار آن‌ها‌را داخل شیت روئت کرد. توضیحات متا در واقع شرحی کوتاه برای تبلیغ شیت اینترنت‌تارنما میباشد که گوگل و موتورهای جستجوی دیگر آن را در شیت حاصل کاوش برای یوزرها اکران می دهند. به این ترتیب با این‌که توضیحات متا در شیت اینترنت چشم نمیشود، تایپ کردن شرحی مطلوب برای این نصیب میتواند یوزرها موتورهای کاوش را به کلیک روی پیوند‌های شما ترغیب نماید و ترافیک اینترنت‌وبسایت را ارتقاء دهد.
 
روش اکران توضیحات متا در حاصل گوگل
۵. دقت به نصیب اساسی محتوا
نصیب اساسی محتوای شیت نیز بسیار اصلی میباشد. برگه‌های متفاوت معمولاً نقش‌های مختلفی دارا‌هستند. شیت «محتوای بنیادی یا این که کرنر استون» (Cornerstone Content) ورقه‌ای میباشد که میخواهید اینترنت‌تارنما‌های متعددی به آن لینک و پیوند بدهید و به همین برهان، می بایست محتوای آن را متعدد با محتوای پشتوانه خویش پیاده سازی نمائید و آن را طوری بنویسید که مخاطبان بتوانند تخت‌گاز جواب سوال‌های خویش را در ورقه بیابند.
 
به صورت کلی، گوگل برخی از صورت‌های محتوا را به صورت‌های دیگر ترجیح می دهد. اصول فهرست پایین، اصولی میباشند که بایستی آنها‌را در آحاد ورقه‌های اینترنت‌تارنما خویش رعایت فرمائید و هنگام پیاده سازی محتوا همواره آنها را در حیث بگیرید.
 
محتوای کیفیت عالی و مخصوص: تعداد کلمه ها مطلوب برای محتوای یک شیت به صورت ظریف مشخص و معلوم وجود ندارد و ورقه‌های خیلی کوتاه یا این که خیلی زمانبر نیز در گوگل فهرست میشوند. البته الگوریتم‌های اخیر گوگل نماد می دهند که کاغذ‌هایی با محتوای زمانبر‌خیس و اختصاصی، درجه‌های بهتری اخذ می‌نمایند. در شرایطی‌که محتوای تعداد متعددی از شیت‌های اینترنت‌وب سایت شما بسیار کوتاه (میان ۵۰ تا ۲۰۰ کلمه و واژه) باشد یا این که تعداد متعددی از ورقه‌های شما «محتوای اسکن گردیده» (Duplicate Content) داشته باشند، ممکن میباشد گوگل شمارا جریمه نماید.
درصورتی که محتوای بیشتر ورقه‌های اینترنت‌وبسایت شما بسیار کوتاه یا این که اسکن گردیده است، عالی میباشد آنان‌را تغییر و تحول دهید و محتوای منحصر به فرد و وقت گیر‌تری را در آن ها لود فرمائید. همینطور، با به کار گیری از تگ متای «نوایندکس» (Noindex) می توانید اینگونه برگه‌هایی را از نتیجه ها کاوش بیرون نمائید تا گوگل شمارا به جهت داشتن تعداد متعددی ورقه با محتوای کوتاه و بی‌چگونگی جریمه نکند.
تعامل: گوگل همواره در به‌روزرسانی‌های الگوریتم‌های خویش، تأثیر تعامل با مخاطبان و معیارهای مربوط به تجارب کاربری در جايگاه ورقه‌ها را ارتقاء میدهد. با ساخت محتوای اثر گذار و کاربردی برای یوزرها و همت برای جواب‌دهی به سوال‌ها و نیازهای مخاطبان اینترنت‌تارنما می‌اقتدار تعامل بهتری با آن ها برقرار کرد. همینطور، دقت به مواقعی مانند سرعت بار گذاری برگه‌ها و طراحی وب سایت خوشگل و کاربردی، می‌قدرت تجربیات کاربری بهتری برای مخاطبان اینترنت‌وبسایت ساخت.
امکان اشتراک‌گذاری: در مجموع، نمی‌اقتدار به آحاد ورقه‌های یک اینترنت‌تارنما لینک و پیوند اعطا کرد یا این که آن‌ها‌را صدهابار با مخاطبان به‌اشتراک گذاشت. البته به عبارتی‌طور که ورقه‌های اینترنت‌وبسایت خویش را برای حذف محتوای بی‌چگونگی پژوهش میکنید، می بایست احتمال اشتراک‌گذاری محتوا را ارتقاء آموزش سئو در مشهد دهید و کاغذ‌های نو اینترنت‌وبسایت را با مخاطبان خودبه‌اشتراک بگذارید. در شرایطی که تعداد متعددی از کاغذ‌های اینترنت‌تارنما شما محتوایی با امکان اشتراک‌گذاری یا این که لینک و پیوند‌دهی نادر داشته باشند، احتمال اخذ سکو‌های رفیعتر در نتیجه ها کاوش برای این برگه‌ها کمتر خواهد بود و در کل به وجهه اینترنت‌تارنما شما در موتورهای کاوش لطمه وارد می گردد.
 

AMP چیست ؛ چه سایت هایی به AMP نیاز دارند؟

 در صورتی در فضای دیجیتال مارکتینگ، seo یا این که ساخت‌و‌ساز محتوا میباشید به طبع نیاز دارید که بدانید amp چیست؟ آیا AMP یا این که Accelerated Mobile Pages که برای ارتقا سرعت بار گذاری آموزش سئو مشهد صفحه ها و بهبود کور اینترنت وایتال در دستگاه های گوشی به عمل می رود، روی seo وب سایت اثر میگذارد؟ در‌این نوشته‌علمی از جت seo به عنایت amp خوا هیم پرداخت. از آن‌جا که امروزه یوزرها وب سایت‌ها بیشتر از دستگاه‌های موبایل خویش برای اینترنت‌گردی استعمال می‌نمایند، یکی‌از الزامات و واجبات هر اینترنت‌سایتی، صفحه های پرسرعت گوشی میباشد. حتی گوگل نیز به کارگیری از این فناوری را در seo وب سایت‌ها تأثیر خواهد اعطا کرد. درصورتی که در پی داده ها بیشتر و کامل تر درباره AMP می باشید با ما هم پا باشید و وب سایت خویش را با شیوه های صحیح و کاربردی سئو فرمایید.

AMP چیست؟
(AMP (Accelerated Mobile Pages یا این که صفحه های پرسرعت گوشی، یک کادر ورک متن‌گشوده (اپن سورس) میباشد که به مراد ارتقاء سرعت لود صفحه های اینترنت برای یوزرها تلفن همراه پیاده سازی گردیده‌است. جذاب میباشد بدانید که‌این فریمورک فرآورده ابتکاری مشترک فی مابین گوگل و یکسری کمپانی فناوری دیگر میباشد.
به یاری فناوری AMP می‌اقتدار اینترنت‌وب سایت‌های معمولی را در تلفن همراه سریع‌خیس بار گذاری کرد. یکی‌از خصوصیت‌هایی که‌این عمل را برای AMP ممکن می‌سازد کاهش به کارگیری از کدهای JavaScript و CSS میباشد. در واقع این فریمورک با به کارگیری از HTML به ساخت و ساز صفحه ها نادر‌وسعت امداد می‌نماید.
AMP چیست؟
همینطور بخوانید: وبسایت PageSpeed Insights
مزایای به کارگیری از AMP
استعمال از این بستر مزیت‌های زیای داراست که از مزایای AMP می‌اقتدار به مفاد پایین اشاره نمود:
 
امداد به سئوی وب سایت و بهبود منزلت آن در برگه حاصل کاوش
به کار گیری از AMP اعتنا استفاده کننده را به خویش جلب می‌نماید. چراکه در ورقه حاصل جستجوی گوگل در تلفن همراه، کنار صفحاتی که از فناوری amp به کارگیری می‌نمایند علامتی ظواهر می شود که نماد از سرعت بالای بار گذاری اینترنت‌وبسایت دارااست. به این ترتیب مخاطب ترجیح میدهد به سراغ آن اینترنت‌تارنما برود و همین دستور به seo (بهینه سازی) تارنما امداد می‌نماید. شما می‌توانید برای چک سرعت تارنما خویش از ابزار gtmetrix به کار گیری فرمائید. در صورتی می‌خواهید با این ابزار آشنا گردید به نوشته ی علمی gtmetrix چیست؟ جت بهینه سازی مراجعه نید.
به علاوه، گوگل یک فهرست نتیجه ها جدا از هم برای تلفن همراه داراست و در آن سرعت بار گذاری صفحه های در دستگاه‌های گوشی را تحت عنوان یکی‌از معیارهای اساسی سکو بندی قرار داده میباشد.
 
نرخ خروج کمتر
ارتقاء قابلیت و امکان‌های اینترنت‌وب سایت در تلفن همراه و سرعت لود محتوای اینترنت‌وب سایت، نرخ خروج وب سایت شما‌را به شیوه چشمگیری کاهش خواهد بخشید. در حالتی‌که کاربری وارد یک تارنما خواهد شد و داده ها آن با تأخیر یکسری ثانیه‌ای اکران داده شوند، شک وتردید نکنید که تخت گاز بر روی back کلیک می‌نماید و به سراغ تارنما دیگری می‌رود. براین اساس نرخ خروج وبسایت شما ارتقاء یافته و این تأثیر بسیار بدی بر جايگاه سایتتان خواهد داشت. در مقابل، AMP می تواند به نگه‌داشتن مخاطب در اینترنت‌وبسایت شما یاری دهد.
 
امکان تهیه و تنظیم بر روی کلیه مرورگرها
یکی مزیت‌های AMP قابلیت و امکان تهیه و تنظیم آن بر روی تمامی مرورگرهاست. بدین معنا که وب سایت‌های دارنده این قابلیت و امکان، در تمامی مرورگرها میتوانند از مزیت‌ها و تجهیزات خوب آن سود‌مند شوند و از این لحاظ محدودیتی نیست.
 
عدم نیاز به ساخت تارنما مپ
در صورتی صفحه ها AMP ساخت کردید نیازی به ساخت‌و‌ساز تارنما مپ XML نخواهید داشت.
 
مصرف با صرفه داده‌ها
AMP به یوزرها اذن میدهد تا فارغ از نیاز به نرم افزار استور، اینترنت‌وب سایت را تحت عنوان یک نرم افزار در برگه اساسی گوشی خویش نصب نمایند.
 
AMP چه طور سرعت اینترنت‌تارنما‌ها را ارتقاء میدهد؟
طبق گفته اینترنت‌وب سایت قانونی amp، این پلاگین با 8 نحوه بر سرعت صفحه ها اینترنت در دستگاه‌های موبایل تاثیر میگذارد که عبارت‌اند از:
 
اجرای جاوا اسکریپت‌ها در طی‌های گوناگون
با اینکه جاوا اسکریپت گویش بسیار قدرتمندی میباشد و به یاری آن می‌قدرت شیت را به هر صورت که بخواهیم تهیه کنیم، ولی یک خلل دارااست و آن این میباشد که ساختارهای DOM را بلاک می‌نماید و منجر نماید شدن ورقه میشود. AMP برای رفع این خلل، صرفا به جاوا اسکریپت‌های غیرهمزمان اذن اجراشدن می دهد.
 
اندازه‌گیری آماری منابع فرنگی
منابع فرنگی مانند تصاویر، تبلیغات یا این که iframe ها بایستی اندازه‌شان را در HTML معین نمایند تا AMP پیش از دانلود آنها توانا به تشخیص رده و اندازه هریک باشد.
AMP آغاز و پیش از دانلود منابع دیگر، پوسته کلی کاغذ را بار گذاری می‌نماید. برای بار گذاری شدن فونت‌های برگه تنها یک request HTML موردنیاز میباشد.
 

سئو مارکتینگ چیست؟

seo مارکتینگ
مطلقا نام سئومارکتینگ را شنیده اید و برایتان پرسش گردیده که سئومارکتینگ چیست ؟ یا این که چه اهمیتی در حصول و امور دارااست؟ چه‌گونه seo سبب ساز آموزش سئو در مشهد پرورش و ارتقا درامد میگردد؟ کلیه ما می‌دانیم امروزه با توسعه و گسترش تکنولوژی، نداشتن وب سایت و بهینه سازی قادر عملا عقب ماندن از دیگر رقبا میباشد چه که هر روزه یوزرها وب رو به ارتقا میباشند و بیشتر خرید ها و کارهایشان به طور آنلاین ایفا می‌گردد. ممکن میباشد بعضا از اشخاص گرایش داشته باشند در‌این زمنه اطلاعاتی استحصال نمایند. ما در‌این نوشته‌ی علمی به رسیدگی seo مارکتینگ، اصول seo، مزیت به کار گیری از seo، کاربردها و بقیه موردها خوا هیم پرداخت. در شرایطی‌که مستلزم استحصال استحضار دراین باره می‌باشید در‌این نوشته ی علمی با ما همپا باشید.
سئومارکتینگ چیست؟
seo مارکتینگ یا این که بازاریابی بهینه سازی دراصل در معنای جذب بازارهای غرض یا این که یوزرها مقصود از روش موتورهای جستجوی گوگل میباشد. با تیلیغات seo شما میتوانید درصد عظیمی از یوزرها وب را به سمت تجارت خویش هدایت نمائید. در سئومارکتینگ شما می‌توانید به دو شکل بی واسطه غیر بدون واسطه مخاطبین مقصود را به سمت تارنما خویش هدایت نمائید.
 
طریق بی واسطه
در‌این طرز با به کار گیری از تکنیک ها و تبلیغات بازاریابی باطن صفحه ها تارنما، می‌توانید تولید ها را به مخاطبین معرفی نمائید.
 
شیوه غیر بدون واسطه seo مارکتینگ
درین طرز میتوانید با تبلیغ در تارنما هایی که ورودی بالایی دارا هستند مثل تارنما های تبلیغاتی یا این که خبری، مخاطبین غرض را به سمت استحصال و کارخود هدایت فرمایید.
 
اصول seo مارکتینگ
برای این که بتوانید از بهینه سازی شایسته ترین فیض را بگیرید نیاز میباشد تا آغاز با اصول آن شناخت داشته باشید. بایستی بدانید بازاریابی بهینه سازی مانند هرنوع طریق تبلیغاتی مستلزم رعایت اصول و قواعد مشخصی میباشد، برای این که بتوانید شایسته ترین فیض رااز seo بگیرید می بایست آغاز با قواعد آن آشنا و آن‌گاه از این قواعد تبعیت نمائید. مهم ترین اصول بهینه سازی مارکتینگ عبارتند از:
 
شناسایی کلمه و واژه کلیدی
اولی گام برای این که بتوانید اصول یپسئو را در سایتتان طراحی و یوزرها را به وب سایت خویش هدایت فرمائید، شناسایی واژه کلیدی میباشد. شما اولیه بایستی وقت بگذارید و ملاحظه کنید یوزرها مقصود شما چه کلماتی را در مورد تجارت شما سرچ می نمایند. شما بایستی کاربرانی را به سمت وب سایت خویش هدایت فرمائید که دقیقا در ادامه سرویس ها شما میباشند، با این فعالیت مشتری مستمر دستیابی می نماید و درامد شما ارتقاء میابد.
 
ارزیابی رقبا
نکته حائض اهمیت دیگر تحقیق رقبایی میباشد که درصفحه نخستین و دوم گوگل در قضیه استحصال و کارشما درحال عمل می باشند. شما بایستی نظارت نمایید مشاهده کنید رقبایتان از چه اصولی تبعیت می نمایند، با این فعالیت عملا نصف راه و روش استحصال توفیق را شناسایی و طی نموده اید.
 
گزینش هزینه و تهیه و تنظیم لیست هدف ها برای بهینه سازی
نکته آتی که دراین باره بایستی به آن اعتنا داشته باشید انتخاب هدفی میباشد که تارنما شما می بایست به آن سمت جنبش نماید. با انتخاب و یادداشت این هدف ها می‌توانید پلن بهینه سازی سایتتان را به سوی هدف ها قراردهید و شایسته ترین سود را اخذ نمایید. ولی اعتنا داشته باشید هزینه هایی مثلا هزینه تبلیغات و بازاریابی در این‌شیوه جای‌دارد که در اولِ خط مش بایستی تقریب بزنید.
 
تیتر seo و متاتگ
پس از سرچ واژه کلیدی در حاصل کاوش، او‌لین چیزی که برای استفاده کننده قابل مشاهده میباشد تیتر بهینه سازی و متاتگ شماست. شما می بایست این مطالب را چیزی بنویسید که کاربر در‌پی آن میباشد و در وب سایت نیز به آن اشاره گردیده است. اعتنا داشته باشید درین بخش از درج کلمه و واژه کلیدی نباید غافل شد.
 
تهیه FAQ
یک کدام از شایسته ترین و محبوبترین ابزارهای seo استعمال از FAQ مطلوب میباشد. شما میتوانید با به کارگیری از این ابزار به سوالهای مخاطبین خویش به راحتی جواب دهید و نیازهای یوزرها را برطرف سازید.
 
بازاریابی محتوا
به کار گیری از محتوای مطلوب و جالب اثر بسزایی در جذب استفاده کننده و فروش داراست. برای جاری ساختن این فعالیت می بایست مخاطبین را به صورت ظریف نظارت کرده و نیاز مخاطبین را شناسایی فرمائید. با شناسایی یوزرها می‌توانید محتوای مطلوب و جذابی به تارنما خویش دهید تا یوزرها را به سمت وبسایت هدایت نماید. آموزش سئو مشهد مثلا در وب سایت های فروشگاهی او‌لین نکته ای که اصلی میباشد بها تولیدها میباشد. پس از ارزش، خصوصیات، کاربردها، طرز کارکرد کالا و غیره میباشد.
 

با صفحات ایندکس نشده چه کنیم؟

 اکنون که متوجه شدید که چه گونه صفحه ها ایندکس گردیده و ایندکس نشده را پیدا نمایید و عامل ها مفید در ایندکس شدن خود کار صفحه ها وبسایت را شناختید، مایحتاج میباشد بدانید که چه طور برگه ای که ایندکس نشده را ایندکس فرمائید. آموزش سئو در مشهد برای این عمل نیاز دارید که مسلماً ابزار Google Search Console را برای سایتتان فعال کرده باشید. شما از روش این ابزار هر چیزی که مرتبط با قسمت های seo وبسایت شماست را میتوانید نظارت نمائید.

رویکرد دیگری که برای رسیدگی ایندکسی صفحه های قبلتر بیان کردیم، از قسمت Coverage قابل دسترسی میباشد. در نصیب Coverage شما می توانید صفحه های ایندکس گردیده وبسایت خویش را به عنوان Valid ملاحظه کنید و صفحاتی که ایندکس نشده بسته به جهت ایندکس نشدن در بقیه عنا وین قرار میگیرند.
در اینجا ما قصد نداریم تا یادگرفتن Google Search Console داشته باشیم البته صفحاتی که به عنوان Not Indexed می‌بینید، صفحاتی می‌باشند که تنهاً ایندکس نشده‌اند و شما میتوانید از روش آیتم Request Indexing درخواست ایندکس کردن مجدد این صفحه ها را بدهید و معمولا گوگل در بین 1 تا 3 روز به درخواست ایندکسی شما استیناف می‌نماید. (این درخواست را میتوانید در صورتی‌که که در صفحاتی از اینترنت سایتتان تغییراتی تولید کردید هم بدهید تا تغییرات شما که قابلاً در راستای بهبود محتوای شما میباشند، در مرتبه بندی حاصل هم ایفا خواهد شد.)
چه‌طور ایندکس شدن صفحه های اینترنت سایتمان را بهبود ببخشیم؟
ایندکس شدن مطالب به طور اتوماتیک و از روش ربات های گوگل معمولا فی مابین 4 تا 28 روز ارتفاع میکشد (زودتر و دیرتر از این مدت هم ممکن میباشد) و در شرایطی‌که که خودتان درخواست ایندکس شدن مطالب را بدهید، نهایتاً یک هفته ارتفاع می کشد (در شرایطی که بیشتر از 10 روز از درخواست سپری شد و نوشته ی علمی ایندکس نشد، فرضیات دیگری مثل اسکن بودن نوشته‌علمی وجود داراست)
 
پیشین‌خیس هم اشاره کردیم که محتواهایی که بر روی وب سایت قرار می گیرند، در اکثر اوقات مفاد ایندکس میگردند و نیازی وجود ندارد که شما شغل خاصی ایفا بدهید البته در بعضی از موردها ایندکس شدن سریع و تروتمیز محتوای شما برایتان اساسی میباشد و اینکه تحلیل نمائید کدام محتوا و ورقه ایندکس گردیده یا این که خیر به وقت شما لطمه وارد می‌نماید؛ از این رو اقداماتی وجود دارا‌هستند که شما می توانید از روش آن‌ها ایندکس شدن مطالب سایتتان را بهبود ببخشید.
مهمترین این اقدامات این میباشد که تارنما مپ (Site Map) یا این که نقشه تارنما خویش را در گوگل سرچ کنسول (Google Search Console) تصویب فرمائید.
وبسایت مپ یا این که نقشه وب سایت در واقع یک فولدر میباشد که دربرگیرنده کدهایی دستوری به ربات های گوگل هست. شما در‌این پوشه با به کارگیری از تعدادی کدهای دستوری به کراولرهای گوگل می‌فهمانید که کدام بخش‌های وبسایت را ایندکس نمایند و کدام نصیب‌ها را خیر. حتی می توانید عصر‌ای را برای آن ها معین نمایید تا از جمله مقاله ها شما‌را طبق آن زمان تحقیق و ایندکس نمایند. 
طرق اکثری برای ساخت وبسایت مپ وجود داراست. در حالتی‌که به نرم‌افزار نویس سایتتان دسترسی دارید، از وی بخواهید که‌این فعالیت را برای شما اعمال بدهد و در حالتی که هم خیر، از روش فراگیری هایی که آموزش سئو مشهد در‌این ارتباط وجود داراست، با به کارگیری از برخی جنریتور (Generator) های اختصاصی وب سایت مپ میتوانید نقشه سایتتان را ساخت و ساز فرمایید و بعد آن را در گوگل سرچ کنسول تصویب نمائید تا فرایند ایندکس شدن مطالب سایتتان بهبود پیدا نماید.

کلمات کلیدی پرجستجو را از رقبای خود کپی کنید

کلمه ها کلیدی را پیدا نمایید که رقبای شما پیش از اینً برای آن ها مرتبه بندی کرده اند.آموزش سئو مشهد  هر دو رویه می‌توانند کارساز باشند. با این اوصاف، به آسانی به عبارات کلیدی نگاه فرمایید که رقبای شما پیش از اینً برای آن‌ها مرتبه بندی می نمایند.
 
در اینجا چه‌گونه میباشد:
 
آغاز یک تارنما حریف پیدا فرمائید که فعلا سکو نیکی در گوگل داشته باشد. بنابراین، شما تارنما‌هایی را مهندسی معکوس می کنید که از پیشین میدانند چه کاری اجرا می دهند.
 
آن‌گاه، کاغذ مهم وب سایت را در یک ابزار بازرسی لغات کلیدی مانند Semrush قرار دهید .
 
و لیستی از لغت ها کلیدی که وبسایت برای آن‌ها مرتبه بندی می نماید اخذ خواهید کرد.
 
اما، بعضا از این لغت ها کلیدی برای تجارت شما منطقی نیستند. از جمله، آن‌ها ممکن میباشد لغت ها کلیدی را مقصود قرار دهند که مشتریان شما آن‌ها را کاوش نمیکنند. یا این که شاید آنان برای لغات کلیدی فوق رقابتی سکو بندی می نمایند که شما نمی توانید برای آن‌ها جايگاه بندی فرمایید.
 
4.لغات کلیدی استعمال نشده را در Reddit کشف نمائید.
Reddit یک معدن طلا جواهرات برای پژوهش ها لغات کلیدی میباشد.(به خصوص هنگامی که دفعه به یافتن عبارات کلیدی دم بلند می برسد .)
 
در اینجا دقیقاً طرز به کار گیری از Reddit برای تفحص لغات کلیدی گفته شده میباشد.آغاز به Reddit بروید.
 
در‌صورتی‌که پیش از اینً یک Subreddit را می شناسید که مخاطبان مقصود شما در آن حضور دارا‌هستند، مستقیماً به آنجا بروید.
 
از جمله، فرض فرمایید می خواستید نوشته ی علمی ای در زمینه‌ی رژیم کتوژنیک بنویسید.
 
میخواهید به ساب ردیت r/paleo بروید.درصورتی که مطمئن نیستید که مخاطبان شما در Reddit کجا میباشند، نگران نباشید.
 
تنها مسئله خویش را کاوش نمائید……و ملاحظه کنید کدام حرفه ها و subreddit ها بالا میایند.
 
در غایت، به‌دنبال عباراتی باشید که بارها و بارها ظواهر میگردند.
 
در صورتی عموم درخصوص این موضوعات در Reddit کلام می نمایند، به احتمال زیاد به عبارتی کلمات را در گوگل کاوش می نمایند.
 
مثلا، زمانی به موضوعاتی درباره ی “پیوند سازی” نگاه کردیم، متوجه عباراتی مانند “استراتژی محتوا” و “استراتژی های محتوا” شدیم.اینها عبارات کلیدی میباشند که ما هیچوقت به تنهایی به آنان تفکر نمی کردیم.
 
این یکی‌از تز شیوه های بهینه سازی میباشد که نادیده گرفته شد‌ه‌است اما کاربرد متعددی دارااست.
 
پس در‌پی با نوشته ی علمی تکنیک ها و نحوه بهینه سازی وبسایت ۲۰۲۴ یاور ما باشید.
 
۵.کلمه ها کلیدی دم بلند را در تیتر متای بهینه سازی خویش قرار دهید.
فرض فرمائید شما پستی با تیتر «پژوهش موردی seo کلاه سپید: چه‌گونه جايگاه اولیه را بدست آوریم» منتشر نموده اید.
 
واژه کلیدی مقصود برای آن پست “seo کلاه سپید” میباشد.
 
بدین ترتیب واژه کلیدی “seo کلاه سپید” را در تیتر پست قرار می دهید.
 
ولی به همین بسنده نکنید آموزش سئو در مشهد پس از ان متوجه میشوید که کلمه و واژه کلیدی “رسیدگی موردی بهینه سازی” نیز هر ماه تعداد قابل توجهی از جستجوها را اخذ می نماید. براین اساس آن واژه و کلمه کلیدی دم بلند را در تیتر پست وب لاگ جاسازی فرمایید. و در یک سری هفته کوتاه به سود را برای “رسیدگی موردی بهینه سازی” خواهید رویت کرد.

چند راه حل برای رفع مشکل ایندکس نشدن مطالب در گوگل

رای حل نقص‌ آموزش سئو مشهد ایندکس نشدن مطالب در گوگل میتوانید برخی مورد ها را رعایت کرده یا این که این‌که در‌حالتی که با این نقص‌ مواجه شدید، با اعمال بعضا از اقدامات آن را رفع فرمائید. به دنبال یکسری گزینه از کارهایی که میتوانید برای حل این خلل اجرا دهید را مذکور و توضیح می دهیم.
اعمال آپ تو دیت رسانی تارنما به‌شکل منظم
آپ دیت باشید!
چنانچه میخواهید تارنما شما در ابتدا باشد و گوگل آن را به‌تیتر سایتی در برگه اولیه به کاربر ارائه دهد، پیش از هر چیز می بایست مطالب آن سریع ایندکس خواهد شد. یکی‌از شایسته ترین امور این میباشد که مجال معینی را در لحاظ گرفته و وب سایت تان را به‌شکل منظم به روزرسانی نمائید.
ساخت و ساز پروفایل در کانال‌های اجتماعی
شبکه‌های‌عمومی را حداقل نگیرید!
در حالتی‌که اشخاصی که وارد تارنما شما می گردند، از روش لینک و پیوند‌های نوشته شده در کانال‌های اجتماعی باشد، گوگل مطالب تارنما را بسیار دارای اعتبار می‌شمارد. یک کدام از کارهایی که میتوانید برای ایندکس شدن تارنما خویش ایفا دهید این میباشد که در گونه های کانال‌های اجتماعی، برای عمل خویش برگه‌ای تولید فرمایید و لینک و پیوند وب سایت تان را در آن ها قرار دهید.
 
ساخت و ساز محتوا به طور منظم
ساخت‌و‌ساز محتوای باارزش و یونیک
 
می بایست این فعالیت را به‌شکل منظم برای وب سایت خویش ایفا دهید و محتوای درج شده می بایست یونیک و سوای اسکن باشد. در‌این حالت ایراد ایندکس نشدن مطالب در گوگل را حل خواهید کرد. این اختلال وقتی حل میگردد که اشخاص متعددی استفاده کننده محتوای شما باشند.
 
تغییر و تحول ندادن نشانی وبسایت
یک صحبت ختم سخن!
 
یکی‌از کارهایی که اشخاص متعددی آن را اجرا میدهند این میباشد که هر تعدادی وقت یکبار نشانی وب سایت خویش را تغییر تحول می دهند و عنایت تغییر‌و تحول ندادن نشانی تارنما را نادیده می گیرند. در شرایطی‌که نشانی وبسایت را عوض نکنید، ایندکس شدن مطالب‌تان در گوگل خوب  و سریع خیس خواهد بود.
 
قراردادن پیوند وب سایت در وبسایت‌های دیگر
یک پارچه صدا ندارد!
 
برای این شغل می توانید به تارنما‌هایی که کاربر متعددی دارا‌هستند رفته و لینک و پیوند تارنما خویش را در آن‌جا قرار دهید. این‌راه حل به خصوص در مواقعی که وب سایت مرجع آتوریتی بالاتری دارااست بیشتر مفید واقع می گردد. صحیح مانند این می‌ماند که فرد معتبری جایی را به شما توصیه بدهد احتما بیشتری وجود داراست که به آن جای بروید. این فعالیت ضمن مزیتی که بیان شد در واقع تبلیغات میباشد و در وقتگیر بازه به برندینگ وبسایت شما هم یاری می نماید.
 
لینک و پیوند سازی داخلی درست و اصولی
مسیر تکان ربات های گوگل را معین فرمائید.
 
برای اینکه یک محتوا بوسیله گوگل ایندکس خواهد شد، همان گونه که گفتیم بایستی در معرض روئت کرد خزنده های گوگل قرار بگیرد. خزنده های گوگل هنگامی که وارد وب سایت شما می‌شوند از روش لینک و پیوند ها در وبسایت شما هدایت می‌شوند. لینک و پیوند سازی داخلی درست در وب سایت به نحوی که همه صفحه ها با یک الگوی درست به هم متصل شوند، به خزنده های گوگل امداد می نماید به همگی صفحه های تارنما شما دسترسی پیدا نمایند. در فیض سرعت ایندکس صفحه های گوناگون وب سایت شما ارتقاء می‌یابد.
 
سود‌گیری
برخی از اشخاص در اداره تارنما داده ها کافی ندارند و نمی‌دانند که ایندکس نشدن مطالب در گوگل چیست. وقتی که مطالب وب سایت شما در فهرست گوگل قرار نگیرد، برای آموزش سئو در مشهد استفاده کننده نشانه داده نمیشود. یک کدام از صدها مشکلی که برای وبسایت به‌وجود می آید، این خلل میباشد که می بایست آن را رفع فرمایید تا بتوانید رویش کرده و در مسیر شایسته ترین‌ شدن قرار بگیرید.
 

نحوه ساخت PBN چگونه است؟

تشکیل داد PBN یا این که کانال وبلاگ سری، فرآیندی غامض و فرصت‌بر آموزش سئو در مشهد میباشد که نیاز به علم و تخصص فنی دارااست. در اینجا، به صورت خلاصه به روند تشکیل داد PBN اشاره میکنیم:
1. گزینش نوع PBN:
بر پایه ی نوع دامنه: PBN با دامنه‌های منقضی گردیده یا این که PBN با دامنه‌های تازه
مطابق نوع هاستینگ: PBN با هاستینگ اشتراکی یا این که PBN با هاستینگ منحصربه‌فرد
بر پایه ی مقصود: PBN برای لینک و پیوند‌سازی، PBN برای ترافیک یا این که PBN برای برندسازی
2. تعیین اسم دامنه و هاستینگ:
تعیین اسم دامنه‌های مربوط به قضیه اینترنت‌تارنما شما
گزینش هاستینگ مطلوب با نیازهای شما
3. نصب و فعال‌ساز‌ی اینترنت‌تارنما:
نصب سیستم رئیس محتوا مانند وردپرس
گزینش پوسته و پلاگین‌های مطلوب
4. ساخت و ساز محتوا:
ساخت و ساز محتوای کیفیت خوب و مربوط به قضیه اینترنت‌وبسایت شما
5. پیوند‌سازی:
ساخت‌و‌ساز بک‌پیوند به اینترنت‌وب سایت مقصود شما از اینترنت‌وب سایت‌های PBN
بعدی PBN چه‌گونه خواهد بود
پیش‌بینی بعدی PBN یا این که کانال وبلاگ سری مشقت بار میباشد. گوگل به صورت مداوم الگوریتم‌های خویش را برای شناسایی و جریمه PBNها به‌روزرسانی می‌نماید. این دستور، استعمال از PBN را به یک شغل پرخطر تبدیل نموده است.
در اینجا، به برخی از سناریوهای احتمالی برای آتی PBN اشاره می کنیم:
گوگل PBNها را تماما ریشه‌کن می‌نماید: در‌این‌حالت‌، استعمال از PBN دیگر قابلیت‌پذیر نخواهد بود و سئوکاران بایستی پیرو طریق‌های دیگری برای لینک و پیوند‌سازی باشند.
گوگل PBNها را کاملا شناسایی و جریمه می‌نماید: در‌این‌صورت‌، استعمال از PBN می تواند سبب به جریمه شدن اینترنت‌تارنما شما بوسیله گوگل گردد.
گوگل به کارگیری از PBNها را به صورت محصور مجاز می‌نماید: دراین‌صورت، سئوکاران می توانند از PBNها به صورت محصور و با احتیاط به کار گیری نمایند.
کارداران زیادی میتوانند بر بعدی PBN تأثیر بگذارند:
 
توسعه الگوریتم‌های گوگل: گوگل به صورت مداوم الگوریتم‌های خویش را برای شناسایی و جریمه PBNها به‌روزرسانی می‌نماید.
خلق سئوکاران: در صورتی سئوکاران به صورت فزاینده‌ای از PBNها استعمال نمایند، گوگل ممکن میباشد اقدامات مشقت بار‌گیرانه‌تری برای رویا رویی با آن‌ها ایفا دهد.
تغییرات در صنعت seo: ظهور شیوه‌های تازه لینک و پیوند‌سازی می تواند بر به کار گیری از PBNها تأثیر بگذارد.
اکنون، به کار گیری از PBN یک عمل پرخطر میباشد. در‌حالتی که قصد به کار گیری از PBN را دارید، می بایست از طریق‌های ایمن و اصولی به کار گیری نمایید تا از جریمه گوگل در هواخواهی بمانید.
 
در اینجا، به بعضا از طریق‌های ایمن و اصولی برای استعمال از PBN اشاره میکنیم:
از دامنه‌های کیفیت عالی به کار گیری نمائید: از دامنه‌هایی به کار گیری فرمائید که سوابق بک‌لینک و پیوند کارکشته و مربوط به زمینه اینترنت‌تارنما شما دارا‌هستند.
از هاستینگ منحصر به فرد به کارگیری فرمائید: از هاستینگ منحصر به فرد برای هر اینترنت‌وب سایت در کانال خویش به کارگیری فرمائید.
محتوای با کیفیت ساخت نمایید: محتوای کیفیت خوب و مربوط به مسئله اینترنت‌وب سایت خویش ایجاد نمائید.
از طریق‌های لینک و پیوند‌سازی طبیعی به کار گیری نمایید: از طریق‌های پیوند‌سازی طبیعی مانند اشتراک‌گذاری محتوا در کانال‌های اجتماعی و رپورتاژ اطلاع رسانی به کارگیری فرمایید.
به صورت مداوم PBN خویش را رصد نمائید: PBN خویش را به صورت مداوم رصد نمائید و در شکل مشاهده هرگونه نقص‌، آن را رفع نمائید.
گردآوری بندی: کانال وبلاگ محرمانه یا این که PBN چیست
PBN مخفف Private Blog Network میباشد. این کانال‌ها از بلاگ‌ها یا این که وب سایت‌هایی تشکیل‌شده‌اند که برای ارتقاء سکو وبسایت‌های دیگر در موتورهای کاوش به شغل آموزش سئو مشهد می روند.در‌این نوشته ی علمی به معرفی تاریخچه کانال وب لاگ محرمانه، مزایا و معایب آن، اشکال PBN و طرز ایجاد کرد آن و همینطور بعدی این شیوه کلاه سیاه در بهینه سازی پرداختیم.

الگوریتم گوگل چیست؟

الگوریتم تحت عنوان یک طریق یا این که دسته از قانون ها تعریف‌و‌تمجید می گردد که به طور مرحله به مرحله به حل یک نقص‌ می پردازد یا این که در سعی چهت آموزش سئو مشهد نیل به یک مقصود میباشد. این کلمه و واژه بیشتر در مسئله‌های ریاضی و اپلیکیشن‌نویسی به شغل می‌رود، البته حضور الگوریتم‌ها در اکثر جوانب معاش آشکار میباشد.
الگوریتم، تحت عنوان یک گروه از اوامر و قانون ها، برای اعمال و کامل شدن یک وظیفه بوسیله یک کامپیوتر استعمال میشود. در واقع، این معنی را می‌اقتدار به لهجه بسیار بی آلایش تعریف کرد: الگوریتم یک گروه از راهبرد‌هاست که ورودی را میگیرد، به حساب آوردن می‌نماید و خروجی می دهد. برای مثال، می‌اقتدار به الگوریتم تقسیم اشاره نمود که دوتا را تحت عنوان ورودی اخذ کرده و یک کدام از را بر دیگری تقسیم کرده و آنگاه خروجی را ایجاد می‌نماید.
پس،  الگوریتم تحت عنوان یک گروه از راهبرد‌ها و فرمول‌هایی با لهجه رسا و ظریف تعریف می گردد که به طور قدم به قدم ایفا گردیده و غرض خاصی را دنبال می‌نماید. این مشتمل بر جزئیات ما یحتاج و گزینش استارت و نقطه پایان نیز میگردد. بدین تعریف، الگوریتم گفته می گردد.
الگوریتم گوگل چیست؟
الگوریتم‌های گوگل، سیستم‌های هوشمند و بغرنج‌ای می باشند که برای بهبود جستجوهای یوزرها و اکران نتیجه ها ظریف و مرتبط به شغل می روند. این الگوریتم‌ها از معیارهای مختلفی مانند محتوای صفحه ها، پیوندها اینترنت، و جايگاه‌بندی برگه برای گزینش عنایت و مرتبطی صفحه های با جستجوها به کار گیری می‌نمایند.
سیستم مرتبه‌بندی گوگل از چند الگوریتم درست شده میباشد که به طور هماهنگ با یکدیگر شغل می‌نمایند. این الگوریتم‌ها به مراد باصرفه‌سازی و seo در موتور جستجوی گوگل به عمل میروند.
خزنده‌های موتور کاوش داده ها و داده‌ها را عده‌آوری و ذخیره می‌نمایند تا الگوریتم‌ها بتوانند به طور ریاضی محتواها و داده ها را طبقه‌بندی کرده و بر پایه ی مداقه و رابطه آن ها به حاصل کاوش بپردازند. الگوریتم گوگل با آنالیز ظریف و آشنایی عمیق از محتوا و ساختار صفحه های اینترنت، به یوزرها حاصل جستجوی ظریف و مرتبط را ارائه میدهد.
مقصود الگوریتم های گوگل چیست؟
غرض الگوریتم های گوگل، بهبود چگونگی نتیجه ها کاوش و ارائه داده ها ظریف و موثر به یوزرها میباشد. این الگوریتم ها با نظارت و ارزیابی محتوا و ساختار وب سایت ها، درجه بندی صفحه ها اینترنت را براساس عنایت و قیمت آن‌ها گزینش می نمایند.
الگوریتم های گوگل به صورت مداوم در هم اکنون آپ دیت رسانی و بهبود میباشند تا اعتقاد و باور نتایج خواهد شد که نتیجه ها کاوش شایسته ترین و مرتبط ترین نتیجه ها برای یوزرها میباشند. با به کار گیری از این الگوریتم ها، گوگل کوشش می نماید تا به یوزرها سرویس ها بهتری ارائه نماید و آن‌ها را در یافت کردن داده ها گزینه نیازشان کمک نماید.
۱- کاهش مرتبه تارنما‌های بی چگونگی
یکی‌از هدف ها اصلی الگوریتم‌های گوگل، کاهش درجه وب سایت‌های بی چگونگی میباشد. این وبسایت‌ها ممکن میباشد دربردارنده محتوای اسکن گردیده یا این که مزاحم باشند و ارزشی برای یوزرها تولید نکنند. با تشخیص و شناسایی این نوع وبسایت‌ها و کاهش جايگاه آن ها، الگوریتم‌ها سعی بر بهبود تجربیات جستجوی یوزرها دارا هستند.
۲- ارتقاء جايگاه وب سایت‌های گرانبها و کاربرپسند
الگوریتم‌های گوگل به‌دنبال ارتقا مرتبه تارنما‌های پر ارزش و محتوای کاربرپسند هستند. این تارنما‌ها دارنده محتوای مهم و با کیفیت می‌باشند که با موضوعات جستجوی یوزرها منطبق داراست. با شناسایی و ارتقاء درجه این وبسایت‌ها، الگوریتم‌ها پیرو ارائه شایسته ترین و مناسب‌ترین نتیجه ها کاوش به یوزرها می باشند.
مهمترین الگوریتم‌های گوگل در سال ۲۰۲۴
با دقت به تحولات سال 2024، الگوریتم‌های گوگل بضاعت و توان بهتری در ترتیب دادن صفحه ها در حاصل کاوش را دارا هستند. این الگوریتم‌ها و اپلیکیشن‌های یادگیری ماشینی به مراد چک و بررسی صفحه ها و ارائه نتایجی که با نیازهای جستجوی یوزرها هماهنگ می‌باشند، به کار گیری میگردند.
این تحولات منجر گردیده است که به کار گیری از ترفندها و راهکارهای معدود بها seo و دیجیتال مارکتینگ برای استحصال مرتبه رفیعتر در گوگل دیگر قابلیت و امکان‌پذیر نباشد. با دانایی از طریق تلاش گوگل، اینترنت‌وبسایت شما میتواند رقبا را پشت رمز بگذارد و جذب یک جمعیت غرض بزرگتر را در‌پی داشته باشد.
۱- الگوریتم پیج رنک PageRank
پیج رنک از مهمترین الگوریتم‌های گوگل برای درجه‌بندی صفحه ها تارنما در حاصل میباشد که از سال ۱۹۹۸ به عمل دریافت شد که در بالا مطابق تعداد پیوند‌های فالویی که از وب سایت‌های دیگر به یک شیت اشاره می کرد، اعتبار صفحه های را انتخاب میکرد. بنابراین، صفحه های با لینک و پیوند‌های بیشتر و به عبارت دیگر، با پیوندها بیشتر، بها بیشتری به دست می‌آوردند.
تا سال‌ها بعد از فعال سازی، الگوریتم پیج رنک به وسیله گوگل آموزش سئو در مشهد بهبود یافت و به فاکتورهای جدیدی مانند بها پیوند‌های داخلی، انکرتکست‌ها، و عنایت Nofollow یا این که follow بودن لینک و پیوند‌ها هم افزوده شد. این تغییرات سبب ارتقا توجه و کوشش الگوریتم شدند.
 

 

No-follow link

 در شرایطی‌که لینکی از وبسایت شما وجود داشته باشد که به هر دلیلی ( که‌این دلایل را بعدا رسیدگی میکنیم)، شما نخواهید که‌این لینک و پیوند آیتم دقت موتور کاوش قرار گیرد، می‌توانید از پیوند های No-follow استعمال فرمائید. معمولا صاحبان وب سایت وقتی از این لینک و پیوند ها به کار گیری می نمایند که به موضوعی بی‌ربط لینک آموزش سئو در مشهد و پیوند گردیده‌اند. این لینک و پیوند ها در موتور کاوش از هیج قیمت و اهمیتی بهره مند نیستند.

دیدنی میباشد بدانید درصورتی که شما از یک وبسایت معین بارها بک لینک و پیوند اخذ نمایید، در موتور کاوش یک توشه شمرده می شود. پس تاثیری در درجه ی تارنما شما ندارد.
قضیه دیگر که التفات بسزایی در بهینه سازی داراست اخذ پیوند از وب سایت های بی چگونگی یا این که بی محتواست که خیر صرفا مرتبه ی وب سایت شما‌را بالا نمی پیروزی بلکه صدمات متعددی هم به آن وارد می نماید. پس اعتنا داشته باشید که برای اخذ بک پیوند از هر طریقی به کار گیری نکنید و تمرکز خویش را روی ساخت و ساز لینک و پیوند های موءثر و طبیعی گردآوری نمایید.
به جهت مداقه بک لینک و پیوند ها در سئو و بهینه سازی  می‌خواهیم ۴ طرز اثر گذار در بدست آوردن بک لینک و پیوند های موثر را نظارت کنیم.
۱- گزارش پیوند های حاد و شکسته
درین طریق شما می بایست لینک و پیوند های ایراد دار و وخیم را در وب سایت هایی که به موضوعشان به قضیه تارنما شما مرتبط میباشد بیابید و به اینترنت مستر گزارش دهید. آن گاه تعدادی پیوند اثر گذار و مرتبط را به یاور لینک و پیوند تارنما خودتان معرفی فرمایید.  زیرا درین طرز با یافتن لینک و پیوند های شکسته به اینترنت مستر امداد نموده اید ، احتمال اینکه وی لینک و پیوند شمارا در ورقه ی خویش قرار دهد بالاست.
پس برای یافتن پیوند های شکسته ، آغاز با جست و جوی بار عبارات کلیدی لینک و پیوند های مرتبط به وبسایت خویش را بیابید و آنگاه پیوند های باخت را گزارش دهید.
یکی موضوعاتی که در گزارش لینک و پیوند ها بایستی به آن اعتنا داشته باشید ، نوع رابطه با اینترنت مستر و طریق ی صحیح گزارش لینک و پیوند به وی میباشد. کوشش فرمایید لحنتان از صمیم قلب باشد. به وی بگویید بعضی از منابعی که ان ها را پیوند نموده است، دیگر قابل دسترسی وجود ندارد. مدام عملکرد نمائید جای ظریف لینکی که آن را گزارش میکنید مطرح کنید تا به راحتی برای اینترنت مستر قابل استخراج باشد. این طرز در اکثر مواقع موءثر و کارآمد میباشد البته گاهی هم ممکن میباشد که اینترنت مستر درخواست شما برای پیوند کردن شیت‌تان را نپذیرد.
۲- به کارگیری از guest article
برخی وب سایت ها این قابلیت را برای شما آماده کرده اند تا نوشته‌ی‌علمی و مطلبی را در انها منتشر نمایید و پیوند تارنما خویش را در آن جا قرار دهید. این نحوه یکی شایسته ترین طریق ها برای بدست اوردن مخاطبان تازه میباشد. با این نحوه خلال فراهم کردن بک پیوند، اعتبار آنلاین شما هم ارتقا مییابد. همینطور می‌توانید با اشتراک گذاری لینک و پیوند مقاله‌ها خویش در شبکه‌های‌مردمی مختلف، بک لینک و پیوند و مخاطبان تازه بدست آورید.
۳- اعتنا به بک پیوند های تارنما های مرتبط
شیوه دیگر اعتنا به سعی رقبای خویش میباشد. عملکرد نمائید وب سایت هایی که مطالبی مربوط به مطالب وبسایت شما به اشتراک می گذارند را دنبال نمائید و بیابید که لینک و پیوند های آن ها در چه صفحه های و وبسایت های دیگری به اشتراک نهاده و شما هم همچون آنان کار نمایید.
۴- ایجاد کرد لینک و پیوند های داخلی
شما با ساختن لینک و پیوند های داخلی به راحتی می‌توانید از تارنما خودتان بک پیوند اخذ نمائید و با این شغل مطالب متعدد سایتتان را خودتان به یوزرها توصیه داده و معرفی نمائید. به ذکر دیگر می‌توانید لینک و پیوند زمینه مربوط به مقاله کاوش گردیده بوسیله استفاده کننده را در آن مقاله بگنجانید و از این نحوه بک پیوند و بازدید تارنما خویش را ارتقا دهید.  ابزار هایی وجود دارا هستند که به صورت اتومات لینک و پیوند داخلی میسازند. البته توصیه می شود که‌این پیوند ها را دستی بسازید.
 به چنگ آوردن بک لینک و پیوند میتواند بحران برانگیز و گاهی مشقت آموزش سئو مشهد بار باشد اما با اعتنا به مطالب بالا و توجه در به چنگ آوردن بک لینک و پیوند می‌توانید بک پیوند های متعددی اخذ فرمائید. به علاوه دقت داشته باشید نگه داشتن بک لینک و پیوند به اندازه‌ی بدست آوردن آن مداقه داراست و شما با استعمال از اپ ها و نرم افزار های مطلوب می‌توانید این مسئله را در دست گرفتن فرمایید.
 
صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 صفحه بعد