x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

تفاهم نامه seo تارنما می بایست واقع بینانه باشد

 

 
۲. تفاهم نامه seo تارنما می بایست واقع بینانه باشد 
صاحبکار از شما می خواهد که لغات کلیدی مشخصی را (مقصود) به خط اولیه برسانید. البته شاید کلمه ها کلیدی وی آن‌قدر مشقت بار و پررقابت باشد که نشود آن ها را به خط نخستین رساند. شاید هم بشود اما خیلی هزینه‌بر و فرصت‌بر باشد. براین اساس، متخصص seo می بایست به‌اعتنا لغت ها کلیدی صاحب کار را تحقیق کند و واحد سنجش مشقت آن ها را مشخص و معلوم نماید. در پروپوزال مطلقا بایستی لغات کلیدی به سه تیم‌ی طاقت فرسا، میانگین و آسوده تقسیم شوند. وضعیت و بازه زمانی‌ی هنگامی برای سئوشدن هر تیم هم بایستی غیروابسته آموزش سئو در مشهد  مشخص و معلوم خواهد شد.
 
برای مثال، در شرایطی‌که کارفرمای شما کارگاه ساخت کابینت چوبی دارااست و واژه و کلمه کلیدی مقصود وی خرید کابینت چوبی میباشد؛ شما نخستین بایستی ملاحظه کنید سوله‌ی دیگری هم فروش آنلاین (تارنما) داراست یا این که خیر. درصورتی که کارفرمای شما صرفا ساخت و ساز‌کننده‌ای میباشد که وب سایت داراست، شغل شما آسوده میباشد زیرا رقیبی نیست. ولی فکر کنید در‌حالتی که واژه و کلمه کلیدی صاحبکار کلمه و واژه‌ای مثل خرید گوشی باشد، شما فعالیت بسیار رنج در پیش دارید زیرا بایستی رقیبی مثل دیجی آموزش سئو مشهد  مال را پشت رمز بگذارید. 
 
 
 
۳. هزینه‌هایی که صاحبکار بایستی بپردازد مسلما می بایست در تفاهم نامه بهینه سازی بیان گردد
seo هزینه‌بر میباشد. هزینه‌‌های مختلفی هم داراست: طراحی وب سایت و سرعت وب سایت می بایست باصرفه شوند؛ تارنما می بایست هاست خیلی عالی و مطمئنی داشته باشد؛ وب سایت می بایست امن باشد؛ شاید موردنیاز باشد برای برخی عبارات کلیدی رپورتاژ اطلاع رسانی رفت و … . هرچه کلمه ها کلیدی دشوار‌خیس باشد، بیشتر بایستی هزینه برای تبلیغات درنظر گرفت. متخصص seo می بایست توجه نماید که در تفاهم نامه علاوه‌براینکه در نصیب وظایف صاحب کار پرداخت هزینه‌ها با جزئیات قید می شود، این عبارت هم قید خواهد شد که «پرداخت تمامی‌ی هزینه‌های موردنیاز برای seo وبسایت برعهده‌ی کارفرماست». توجه فرمایید که‌این هزینه‌ها جداگانه از حقوق دارای تخصص بهینه سازی میباشد. ولی هزینه‌ی تولیدمحتوا با دارای تخصص میباشد. یعنی در صورتی وی خودش محتوا ساخت نکند و از شخص دیگری بخواهد تا محتوا بنویسد، حقوق او‌را خویش دارای تخصص می بایست بدهد. 
 
 
 
عده‌بندی و فیض‌گیری 
۱. در seo سایت مسائل حقوقی و مالی مهمی هم وجود داراست. متخصص بهینه سازی بایستی در مورد آن مسائل هم بداند. 
 
۲. تفاهم نامه بهینه سازی تارنما بایستی با تمرکز و واقع‌بینی نوشته خواهد شد، طوری‌که دارای تخصص بهینه سازی ضرر و زیان نکند. این اساسی میباشد که متخصص به صاحبکار بفهماند که در بهینه سازی وب سایت درنهایت موتورهای کاوش تصمیم‌گیرنده میباشند. 
 
۳. در تفاهم نامه seo شیو‌ه‌ای برای حل اختلافات احتمالی، مثل ارجاع به داوری،  می بایست درنظر گرفته خواهد شد.
 
۴. این قضیه اصلی نیز بایستی در تفاهم نامه بیان گردد که دارای تخصص بهینه سازی به‌خیال و خاطر مفاد پیش‌بینی‌نشده و سوا در دست گرفتن وی مسئولیتی ندارد.
 
۵. دارای تخصص seo ممکن میباشد بعد از تحلیل‌ها چند واژه کلیدی به صاحب کار توصیه دهد. در تفاهم نامه بهینه سازی می بایست عبارات کلیدی صاحبکار از عبارات پیشنهادی متخصص غیروابسته خواهد شد. 
 
۶. مثال تفاهم نامه بهینه سازی تارنما را به طبع تفحص نمائید. در حالتی که جدید وارد بازارکار seo شدید، قبلی‌از بستن او‌لین قراردادتان قطعا با مشاور حقوقی مشورت کردن نمایید. 
 
۷. در  فراگیری جامع seo،‌ مسلما سرفصلی هم به مباحث مرتبط با ورود به بازارکار بهینه سازی و تفاهم نامه seo تخصیص داده گردیده‌است.
 

الگوریتم Fred به مبارزه تبلیغات می‌رود

 

 
الگوریتم Fred به مبارزه تبلیغات می‌رود
در شرایطی که جزو یوزرها سابق گوگل بوده‌اید، مسلما میدانید که ورقه نتیجه ها گوگل در قبلی مثل امروز عدم وجود. مطلقا در آن مجال برایتان اتفاق افتاده بود که عبارتی را در گوگل سرچ می‌کردید و با کلیک بر روی یک کدام از نتیجه ها گوگل، وارد وبسایتی می‌شدید که خیر صرفا محتوای ضعیف و به درد بخوری نداشت، بلکه مالامال بود از تبلیغات و اطلاع رسانی. فقط همین مورد کافی بود تا مخاطب با گاز آن وب سایت را سوراخ نماید و د آموزش سئو مشهد یگر هیچ گاه برنگردد!
 
ولی این مورد برای پیشین‌هاست. گوگل از یک جایی به آنگاه یعنی سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفت با این تارنما‌ها پیکار نماید و آنها را از شیت حاصل حذف نماید. چه گونه؟ با معرفی الگوریتم Fred.
 
به همین استدلال میباشد که الان که در اوایل سال ۲۰۲۳ هستیم، به‌تدریج با وبسایت‌های مملو‌از اطلاع رسانی و تبلیغات و محتوای بی چگونگی آموزش سئو در مشهد  مواجه می‌شویم.
 
یکی مهمترین مواقعی که گوگل برای سکو‌بندی تارنما‌ها در ورقه نتیجه ها کاوش در حیث می گیرد، موءثر بودن محتوای تارنما برای استفاده کننده و تولید تجارب استفاده کننده مثبت میباشد. به همین ادله کلیه آپدیت رسانی‌های گوگل در الگوریتم‌هایش در راستای همین دو گزینه اجرا میشود. هیچکس نمی‌داند پشت صحنه الگوریتم های گوگل چه می‌گذرد. البته هنگامی که الگوریتم جدیدی منتشر می گردد می‌قدرت به صورت انقطاع اظهار‌کرد که حاصل گوگل قرار میباشد برای مخاطب مفیدتر گردد. در‌این نوشته‌ی‌علمی به معرفی الگوریتم Fred بپردازیم.
 
الگوریتم Fred گوگل چیست؟
الگوریتم Fred که در سال ۲۰۱۷ اعلام شد، یکی الگوریتم‌های بسیار قدرتمندی بود که برای نزاع با محتوای ضعیف در تارنما‌ها و تکنیک‌های seo کلاه سیاه ساخت و ساز شد و توانست اثر بسیار خیر و خوبی بر چگونگی تارنما‌های مو جود در ورقه نتیجه ها گوگل بگذارد. در غایت این الگوریتم امداد کرد تا یوزرها در شکل جستجوی عبارتی خاص، با لیستی از تارنما‌ها با محتوای مرتبط، موثر و گزینه اتکا رو به رو شوند.
 
Fred یکی مهمترین الگوریتم‌های گوگل میباشد که برای جنگ با محتوای بی‌چگونگی، خطا‌های املایی و فرمان لهجه و همین طور کیوورد استافینگ (به کار گیری بیشتراز حد لغات کلیدی در محتوا) ، منتشر نموده است. به عبارت دیگر غرض گوگل از نشر الگوریتم Fred این بود که به یوزرها یاری دهد تا به محتوای کیفیت بالا و قابل پشت گرمی برسند. الگوریتم شخص نخسین بار در سال ۲۰۱۸ معرفی شد و هدفش ارتقای چگونگی محتوای وب سایت‌ها به عنوان محتوای Fresh و جدید بود.
 
از آن جایی که تجارب کاربری یکی فاکتورهای بسیار اساسی گوگل برای جايگاه‌بندی سایت‌ها در برگه نتیجه ها کاوش میباشد، گوگل به صورت مداوم الگوریتم‌هایش را تغییر‌و تحول میدهد. این تغییر‌و تحول الگوریتم‌ها سبب تغییر‌و تحول مرتبه تارنما‌ها و نتیجه ها گوگل می شود. به همین برهان کارشناس بهینه سازی وبسایت بایستی از این تغییرات مطلع باشد و برای آن نرم افزار‌ریزی نماید.
 
با تکثیر الگوریتم Fred سایت های ذیل با افت ۹۰ درصدی رو به رو شدند:
 
 
 
چرا اسم این الگوریتم، Fred میباشد؟
در صورتی‌که الگوریتم Fred را در گوگل کاوش فرمائید، با تصویر شخصیت Fred در برنامه خردسالان زمان قدیم (The Flintstones) مواجه میشوید. دیدنی میباشد بدانید که هیچ رابطه خاصی در بین این الگوریتم و شخصیت برنامه کودک عصر کهن نیست. Fred در واقع اسم یکی مهندسان گوگل میباشد که مسئول این به روزرسانی بود.
 

چه‌طور از جریمه‌های SpamBrain در مدد باشیم؟

 

 
چه‌طور از جریمه‌های SpamBrain در مدد باشیم؟
سیاست گوگل مدام این چنین بوده که داده ها متعددی را درباره الگوریتم‌هایش و شیوه‌های پرهیز از پنالتی شدن وبسایت منتشر نکند. با وجود این خبر عالی اینکه مغایر بقیه فاکتورهای بهینه سازی که ممکن میباشد در در اختیار گرفتن شما نباشد، اسپم بودن وبسایت چیزی میباشد که در در دست گرفتن شماست. فقط کافی میباشد که seo وب سایت را هم‌راستا با مقررات و شیوه نامه‌های آموزش سئو در مشهد  گوگل پیش ببرید.
 
 
 
بیشتر بخوانید: “راهنمای جامع شناخت و رفع پنالتی گوگل“
 
 
 
برای خودداری از پنالتی شدن وب سایت با الگوریتم‌های SpamBrain و به خطر افتادن مقام تارنما در برگه نتیجه ها کاوش، مفاد پایین را مطلقا در seo وب سایت رعایت فرمائید:
 
۱. محتوای کیفیت عالی و نفیس ساخت و ساز فرمایید
کلیه ما می دانیم که به‌روزرسانی‌های اخیر گوگل حول شالوده ایجاد محتوای کیفیت عالی و پر ارزش برای مخاطب می چرخد. علاوه‌براین شایسته ترین راه‌حل برای جذب کاربر وب سایت و همینطور بهبود بهینه سازی وبسایت ایجاد محتوای کیفیت عالی میباشد.
 
محتوای کیفیت خوب محتوایی میباشد که ۳ خصوصیت اصلی E-A-T یا این که تخصص، قابل پشت گرمی بودن و اعتبار را داشته باشد. 
 
 
 
معنی E-A-T برای گوگل از مداقه بسیار بالایی برخوردار‌است. برای شناخت بی نقص با این معنی نوشته‌ی علمی “E-A-T در seo: پیکار‌ی گوگل با محتوای بی‌چگونگی” را  آموزش سئو مشهد پژوهش نمائید.
 
 
 
۲. پیوند‌سازی کیفیت عالی و اصولی اعمال دهید
لینک و پیوند‌سازی یکی‌از مهم ترین فرآیند در seo وب سایت به حساب می‌آید. لینک و پیوند‌ها به ربات‌های گوگل این سیگنال را میدهند که وب سایت شما دارای اعتبار میباشد. اگرچه بخش اعظمی از متخصصین بهینه سازی معتقدند سوای لینک و پیوند‌سازی هم می‌گردد وب سایت را برای موتورهای کاوش با صرفه کرد، در‌این زمینه شکی وجود ندارد که پیوند‌سازی به خصوص در حیطههای پررقابت یاری می‌نماید تا بهینه سازی وبسایت سریع‌خیس به سود مناسب رسد.
 
 
 
بیشتر بخوانید: “یادگرفتن جامع ایجاد کرد بک پیوند های پر ارزش و بدون‌پول برای بهینه سازی تارنما“
 
 
 
معرفی به‌روزرسانی Link Spam 
گوگل به صورت مداوم الگوریتم SpamBrain را به‌روز می‌نماید تا مطمئن خواهد شد که شایسته ترین حاصل را در شیت حاصل کاوش به یوزرها اکران می دهد. 
 
در ۱۴ دسامبر ۲۰۲۲ گوگل استارت به ارائه به‌روزرسانی دیگری به اسم به‌روزرسانی Link Spam کرد. به گفته گوگل:
 
“به‌روزرسانی Link Spam برای پیکار با لینک و پیوند‌سازی غیرطبیعی تولید گردیده که برای این عمل  از SpamBrain امداد میگیرد.”
 
 
 
به عبارت دیگر SpamBrain برای جنگ با پیوند‌سازی غیرطبیعی، خرید بک لینک و پیوند و تارنما‌های مزرعه پیوند با به‌روزرسانی Link Spam بی نیاز شد‌ه‌است.
 
 
 
حرف آخر
در عصری که وب تبدیل به بخشی ضروری و لاینفک از معاش ما گردیده‌است، گاهی اتفاق افتاده که با پدیده آزاردهنده‌ای به اسم “تارنما‌های اسپم” مواجه گردیده باشید. این سایت‌ها با غرض ایجاد محتوای غیرمرتبط، تبلیغات آزاردهنده و گاهی حتی کلاهبرداری از یوزرها، در سطح وسیعی از فضای دیجیتال به دیده می خورند. برخلاف وب سایت‌های رسمی و قابل متکی بودن که مطالب مفیدی را به کاربرانشان ارائه می دهند، وب سایت‌های اسپم اشتباهات دورازشوخی را برای امنیت یوزرها به وجود می آورند.
 
گوگل مدام در حالا پیکار با تارنما‌های اسپم بوده، می‌باشد و خواهد بود. برای این عمل هم از الگوریتم‌های بخش اعظمی استعمال می‌نماید. یکی‌از الگوریتم‌هایی که تا دوران‌ها کسی از وجود آن مطلع عدم وجود SpamBrain میباشد. ممکن میباشد الگوریتم‌های دیگری هم وجود داشته باشند البته هنوز کسی از وجود آن ها باخبر نباشد.
 
در سود شایسته ترین راه‌حل برای در دفاع ماندن از پنالتی شدن وب سایت و باقی ماندن در ورقه نتیجه ها seo اصولی وب سایت، ایجاد محتوای کیفیت بالا و همینطور لینک و پیوند‌سازی استاندارد، اصولی و طبیعی میباشد. با این نحوه می توانید مطمئن باشید که رده شما در برگه حاصل گوگل مدام امن میباشد. همه مواقعی که برای بهینه سازی اصولی وبسایت به آن اشاره شد در سرفصل‌های زمان فراگیری seo قرار داده شد‌ه‌است تا بتوانید با یادگیری اصولی بهینه سازی تارنما شایسته ترین استعمال را از وبسایت ببرید.
 

بعدی GEO

 

 
بعدی GEO
پتانسیل GEO بسیار پهناور میباشد چون فناوری هوش تصنعی و مصنوعی همچنان گسترش می‌نماید و هرروز که می‌گذرد اشخاص بیشتری هوش تصنعی مولد را در جنبه‌های متعدد معاش آموزش سئو مشهد  خویش ترکیب می‌نمایند.
 
نظرسنجی اخیر مک‌کینزی (McKinsey) علامت میدهد که اینک ۶۵درصد سازمان‌ها از هوش تصنعی مولد به کارگیری می‌نمایند که‌این رقم به طور تقریب دوبرابر ۱۰ ماه پیش میباشد.
 
اکنون نگاهی اجمالی بیندازیم به آتی‌ی کاوش آموزش سئو در مشهد  با هوش تصنعی:
 
امکان‌های توسعه یافته هوش تصنعی: آتی‌ای را فکر کنید که در آن هوش تصنعی خیر‌تنها به سوال‌ها جواب می دهد، بلکه نیازهای یوزرها را ازقبل پیش‌بینی می‌نماید. قابلیت و امکان‌های توسعه یافته پردازش لهجه طبیعی جواب‌های ظریف‌تری را ارائه میدهد و تعامل ما با داده ها را تغییر‌و تحول می دهد. هوش تصنعی و مصنوعی رفتاری فعالانه و پویا خواهد داشت و پیشنهادها و نگرش‌هایی را به یوزرها می دهد که ممکن میباشد آگاهانه به‌دنبالش نبودند و درنتیجه تجارب کلی کاوش خوب می‌گردد.
جستجوی صوتی و تصویری: مخلوط GEO با فناوری‌های جستجوی صوتی و تصویری تعاملات یوزرها را متحول خواهد کرد. با ارتقاء بضاعت و توان هوش تصنعی در پردازش و ادراک سوال‌های گفتاری، جستجوی صوتی رایج‌خیس می‌گردد. همینطور، جستجوی بصری یوزرها را قوی می‌سازد تا با به دست آوردن عکس داده ها را بی آلایش و سریع به‌دست آورند و این چنین بازیابی داده ها، بصری‌خیس و دسترس‌‌پذیرتر می‌‌گردد. باصرفه‌سازی محتوا برای این پوسته‌ها برای مراقبت پدیداری و ماندگاری ضروری میباشد.
یک دست‌سازی: مخلوط seo موتور مولد با فناوری‌هایی مانند حقیقت افزوده (AR) و جستجوی صوتی تعاملات یوزرها را بیشتر می‌نماید. کاربرانی را فکر کنید که با هوش تصنعی موعظه بصری اخذ می‌نمایند و داده ها را دردسترس خیس و جالب‌خیس مییابند. این یکدست‌سازی مسافت‌ی فی مابین تجارب آنلاین و آفلاین را محو می‌نماید و یک اطراف دیجیتالی دارای انسجام و تعاملی‌خیس می‌سازد.
فردی‌سازی فوق‌العاده: هوش تصنعی و مصنوعی تجارب عمیقا فردی‌سازی‌گردیده را می‌سازد. جواب‌هایی را متناسب‌با ترجیحات، رفتارها و خصوصیت‌های شخصی هر مخاطب ارائه میدهد. این سطح از فردی‌سازی، تعامل مخاطب با سیستم را بازتعریف می‌نماید و سبب می شود هر تعاملی منحصربه‌فرد‌به‌شخص پیاده سازی گردد و تأثیرگذار باشد.
تکامل جستجوی چندوجهی: جستجوی چندوجهی، هوش تصنعی و مصنوعی را حاذق می‌سازد تا متن، تصاویر، صدا و ویدیو را یک دست و با‌هم مخلوط نماید و نتیجه ها جستجوی بی نیاز‌خیس و جامع‌تری را دراختیار یوزرها قرار دهد. این شیوه به ترجیحات و مدل‌های یادگیری متنوع یوزرها جواب می دهد و تجربیات جستجوی عالی و جالب‌تری را می‌سازد. تولیدکنندگان محتوا برای اعتقاد از چشم‌شدن محتواها درین فضا‌های جستجوی توسعه یافته، بایستی پوسته‌های گوناگون محتوا را موتورهای مولد با صرفه‌سازی نمایند.
GEO چیزی فراتراز همگام‌شدن با هوش تصنعی میباشد. باصرفه‌سازی تارنما برای موتورهای مولد جلو رفتن در آجل‌ی تعامل دیجیتال میباشد. آجل وابسته به اشخاصی میباشد که مایل‌اند از کلیه تجهیزات هوش تصنعی و مصنوعی مولد به کار گیری نمایند و حضور دیجیتالی خویش را متحول نمایند.
 
سوال ها پرتکرار در خصوص سئو موتور مولد و بهینه سازی
۱. seo چیست؟
 
بهینه سازی بر باصرفه‌سازی تارنما‌ها برای دستیابی سکو‌ی فراتر در صفحه های حاصل موتورهای جستجوی سنتی (SERP) تمرکز داراست. 
 
۲. GEO چیست؟
 
GEO مضمون‌ جدیدتری میباشد که به موتورهای جستجوی مبتنی‌بر هوش تصنعی (موتورهای مولد) مانند Google’s Search Generative Experience (SGE) و BingChat مربوط میشود. این موتورها با مخلوط داده ها از منابع گوناگون، جواب‌های کاملی را ساخت می‌نمایند. GEO محتوا را برای ظاهرشدن در جواب‌های ساخت و ساز‌گردیده‌ی هوش تصنعی باصرفه می‌نماید.
 
۳. آیا seo و GEO هدف ها یکسانی دارا‌هستند؟
 
نه، بهینه سازی موتورهای جستجوی سنتی را غرض قرار میدهد که سایت‌ها را براساس جستجوهای یوزرها فهرست می‌نمایند، درحالی‌که GEO موتورهای مبتنی‌بر هوش تصنعی و مصنوعی را مقصود قرار می دهد که جواب‌های جامع ساخت و ساز می‌نمایند.
 
۴. آیا معیارهای بهینه سازی و جئو مختلف میباشد؟
 
آری، seo از معیارهای بسیار زیاد و متفاوتی برای مرتبه‌بندی تارنما‌ها به کار گیری می‌‌نماید. مهمترین معیارها در GEO، استنادها و رابطه محتوا با قضیه‌ی کاوش و نیاز استفاده کننده میباشد.
 
۵. آیا ایجاد محتوای سئوشده با محتوای باصرفه‌گردیده برای موتورهای هوش تصنعی و مصنوعی مولد گوناگون میباشد؟
 
آری، برای seo، محتوا براساس عبارات کلیدی مرتبط و سؤالات جستجوشده در موتورهای کاوش ایجاد می گردد. برای GEO، تأکید بیشتر بر اضافه کردن نقل‌عهدوپیمان‌ها، منابع مرتبط و داده های عددی و ارائه‌ی جواب‌های جامع فارغ از‌اعتنا‌به کلمه و واژه کلیدی یا این که سؤال.
 
۶. آیا الگوریتم‌های موتورهای کاوش در GEO اساسی‌اند؟ 
 
نه، GEO به توسعه‌های هوش تصنعی و مصنوعی و به‌روزرسانی‌های موتور مولد حساس میباشد.
 
۷. آیا استیناف کلمه ها کلیدی در سئو موتور مولد هم کاربردی میباشد؟
 
آری، گرچه نقش استیناف لغات کلیدی در بهینه سازی بیشتر از GEO میباشد. seo به ابزارهای بازرسی لغت ها کلیدی متکی میباشد. البته سئو موتور مولد موضوع‌ی جستجوی مخاطب و رابطه مفهومی محتوا را در جواب‌های ‌تولیدشده هوش تصنعی درنظر میگیرد.
 
۸. آیا بک‌پیوند‌ها در GEO نیز نقش دارا هستند؟
 
 آری، تاحدی. بهینه سازی بر بک‌پیوند‌های کیفیت عالی تأکید داراست و seo موتور مولد بر وجود نقل‌عهدوپیمان‌ها و منابع دارای اعتبار بیشتر تمرکز داراست. ولی بک‌پیوند‌های دارای اعتبار برای بهینه سازی و جئو یاری‌کننده میباشد. 
 
۹. ساختار محتوا در بهینه سازی و GEO مختلف میباشد؟
 
نه. اما، محتوای سئوشده براساس قصد مخاطب از کاوش و جواب‌دادن به سؤال مشخصی نوشته میشود و محتوای با صرفه‌گردیده برای موتور مولد می بایست برای فهم هوش تصنعی و الگوریتم‌های آن مندرج باشد. 
 
۱۰. آیا تجربیات استفاده کننده در seo تارنما برای موتورهای مولد هم اصلی میباشد؟
 
آری. در با صرفه‌سازی وب سایت برای موتورهای مولد نیز تعامل رضایت‌قسمت مخاطب با وب سایت و محتوا انتخاب‌کننده میباشد. 
 
۱۱. آیا بهینه سازی تکنیکال در GEO کاربرد داراست؟
 
آری، در GEO هم اینکه سایت امن، سریع و برای یوزرها تلفن همراه با صرفه‌گردیده باشد اصلی میباشد.
 
۱۲. آیا میگردد seo و seo موتور مولد را ترکیب کرد؟
 
آری، استراتژی‌های بهینه سازی و با صرفه‌سازی برای موتورهای مولد باهم سازگار میباشد و برای توفیق می بایست استراتژی‌های بهینه سازی و GEO را برای داشتن راه و روش جامع در بازاریابی دیجیتال ادغام کرد.
 

تأثیر پرامپت بهتر در ایجاد محتوا

 

 
تأثیر پرامپت بهتر در ایجاد محتوا
۱. صرفه‌جویی در حین
با یک پرامپت عالی، دیگر نیازی وجود ندارد فرصت متعددی را صرف دستکاری یا این که دستکاری خروجی نمایید. از به عبارتی آغاز خروجی ظریف‌خیس و متناسب‌خیس آموزش سئو مشهد  خواهد بود.
 
۲. ساخت و ساز محتوای کیفیت عالی
پرامپت‌های عالی امداد می‌نمایند محتوایی اخذ فرمائید که با نیازهای خاص شما منطبق بیشتری داراست. این به ویژه برای تولیدکنندگان محتوا که در‌پی چگونگی و ابتکار می‌باشند،  آموزش سئو در مشهد حیاتی میباشد.
 
۳. ارتقاء ابتکار عمل و ایده‌پردازی
با پرامپت‌های متنوع میتوانید ایده‌های نو‌ای اخذ فرمائید که شاید خودتان به آنان درنگ نکرده بودید. این ابزار به شما یاری می‌نماید تا ذهن خویش را از محدودیت‌ها آزاد فرمائید.
 
۴. کاهش نادرست و خطا
پرامپت‌های ظریف به هوش تصنعی و مصنوعی یاری می‌نمایند تا جواب‌هایی کمتر کلیشه‌ای و مرتبط‌خیس ارائه دهد، در فیض احتمال نادرست در محتوا کاهش می یابد.
اصول پرامپت‌نویسی برای ایجاد محتوا
برای به کارگیری باصرفه از هوش تصنعی در ایجاد محتوا، بایستی پرامپت‌هایی پیاده سازی فرمائید که ظریف، هدفمند و خلاقانه باشند. در‌این نصیب، به تحقیق اصولی می پردازیم که میتوانند چگونگی خروجی‌های شمارا به صورت چشمگیری بهبود دهند:
 
۱. شفافیت: بدیهی و بی‌پیچیدگی بنویسید
هرچه پرامپت بدیهی‌خیس باشد، خروجی هوش تصنعی و مصنوعی ظریف‌خیس خواهد بود.
 
نمونه غیر قابل درک: «یک متن درباره بازاریابی بنویس.»
نمونه روشن: «یک متن ۳۰۰ کلمه و واژه‌ای درباره عنایت بازاریابی محتوایی برای استارتاپ‌ها بنویس. نکات کلیدی دربرگیرنده جذب کاربر، ارتقا اتکا و بهبود فروش باشد.»
مدام معین فرمایید چه می خواهید و چه انتظاری از خروجی دارید.
 
2. جزئیات: ظریف‌خیس بنویسید
افزودن جزئیات به پرامپت، مانند تعداد کلمه ها یا این که گزاره‌ها، ساختار محتوا (لیست، نوشته ی علمی، یا این که توضیح کوتاه) و مواقعی که می بایست در متن گنجانده یا این که از آن اجتناب خواهد شد،  به هوش تصنعی یاری می‌نماید تا جواب‌های مرتبط‌خیس و کاربردی‌تری ارائه دهد.
 
پرامپت معمولی: «یک توضیح درباره seo بنویس.»
پرامپت ظریف: «یک توضیح ۲۰۰ کلمه و واژه‌ای درباره بهینه سازی، با دقت بر مداقه عبارات کلیدی و تأثیر آنها در مرتبه‌بندی گوگل بنویس.»
۳. موضوع و لحن: محتوای متناسب با کاربر مقصود ایجاد نمائید
لحن و مدل نوشتار نقش مهمی در جذابیت محتوا دارااست. با مشخص و معلوم کردن این موردها، خروجی‌ای اخذ می کنید که با نیاز استفاده کننده شما هماهنگ میباشد.
 
لحن قانونی: «لطفاً یک نوشته‌ی‌علمی قانونی درباره مزایای هوش تصنعی و مصنوعی در دستیابی‌وکار بنویس.»
لحن غیرقانونی: «یه متن بی آلایش و خودمونی درباره اینکه هوش تصنعی و مصنوعی چطوری می‌تونه تو استحصال‌وکارها یاری کنه بنویس.»
لحن جوک: «یه متن بامزه درباره اینکه هوش تصنعی قراره شغلای ما رو بدزده، البته به نفعمونه، بنویس!»
نکته: مسئله مورد (از جملهً آموزشی، تبلیغاتی، یا این که خلاقانه) را هم مشخص و معلوم نمایید.
 
۴. تکرارپذیری: پرامپت‌های قابل استعمال دوباره پیاده سازی نمایید
پرامپت‌هایی که بتوانید در پروژه‌های متعدد به کار گیری نمایید، فایده‌وری شمارا ارتقا میدهند.
 
نمونه پرامپت تکرارپذیر:
«یک پست ۱۵۰ کلمه و واژه‌ای برای کانال‌های اجتماعی بنویس که در آن به [مورد] اشاره گردد. لحن محتوا بایستی [قانونی/غیر قانونی] باشد و با یک دعوت به مبادرت (CTA) نقطه پایان یابد.»
نکته: با استعمال از متغیرهایی مانند [مسئله] و [لحن]، پرامپت‌ها را برای نیازهای متعدد تهیه فرمایید.
 

مفاهیم و اصول نخستین seo (مبتدی و تازه کار)

 

 
مفاهیم و اصول نخستین seo (مبتدی و تازه کار)
شما می‌توانید با seo محتوای خویش از چشم شدن محتوا باور نتایج فرمائید، هیچ تفاوت ندارد که شما یک وب لاگ در سیستم های وبلاگدهی به عنوان مثال بلاگر، ویکس، وردپرس … دارید و یا این که مشاغل کوچکی را اداره میکنید و یا این که فرصت متعددی برای ارسال مقاله در وب سایت خویش را ندارید، یادگیری مباحث و اصول نخستین seo یا این که seo شالوده برای شما بسیار موثر خواهد بود و به یوزرها برای کشف کردن وبسایت شما یاری آموزش سئو مشهد  می نماید.
درین نوشته‌ی علمی قصد داریم شمارا از اساس با سوژه پربازدید seo آشنا کنیم، برای شناخت و گام برداشتن در‌این مسیر شما بایستی در زمینه‌ی موتورهای کاوشگر گوگل و شیوه کارکرد آنان داده ها داشته باشید مثلا یک موتور جستجو گر به چه شکل عمل می نماید؟ چه طور بایستی وبسایت خویش را باصرفه نمائید؟ که در‌این نوشته‌ی‌علمی به کلیه سوال های جواب داده می‌شود.
 
اصول نخستین seo طریق کاوش و کارایی موتورهای کاوش گر گوگل
در گام نخستین اکران وب سایت شما در نتیجه ها گوگل بسیار معمولی بوده و حتی نیازی به ارسال تارنما خویش به گوگل وجود ندارد! یه این استدلال که گوگل یک موتور جستجوی به طور کاملً خود کار میباشد. گوگل از یک برنامه دارای شهرت تحت عنوان خزنده اینترنت یا این که (web crawlers) برای کاوش و جستن تارنما ها استعمال می نماید و حتی در حالتی‌که شما وب سایت خویش را برای گوگل ارسال نکنید به احتمال زیاد محتوای شما در نتیجه ها گوگل قرار خواهد گرفت. جستجوی Google در وضعیت کلی به سه قسمت تقسیم می گردد:
 
Crawling (خزیدن): گوگل با به کارگیری از اپ اتوماتیک web crawlers در سطح اینترنت کاوش کرده و صفحه های تازه یا این که بروز گردیده را پیدا می نماید. صفحه های پیدا گردیده در یک لیست برای تحقیق آخری ذخیره می گردند. گوگل صفحه ها را با طرز های متفاوت پیدا می نماید ولی بزرگترین طریق لینک(لینک و پیوند) صفحه های میباشد.
Indexing (نمایه سازی): بعد از مرحله Crawling و ذخیره شدن در لیست گوگل مجددا صفحه ها را برای شعور عالی تجزیه ارزیابی می نماید تا متوجه خواهد شد که برگه متبوع درباره‌ی چیست، این تجزیه و ارزیابی مشمول محتوا ، تصاویر و پوشه های ویدئویی و همه داده ها ورقه میباشد که در نقطه نهایی داده ها را در دیتابیس خویش گروه بندی و ذخیره می نماید.
Serving search results (ارائه نتیجه ها کاوش): زمانی که یک مخاطب در گوگل واژه یا این که متنی را کاوش می نماید، گوگل همت می نماید با بالاترین چگونگی حاصل را گزینش نماید و در واقعیت شایسته ترین سود ممکن را از در بین نتیجه ها به مخاطب اکران دهد.
عامل ها اکثری مثلا جای ، لهجه، سیستم استدلال و حتی کاوش های گذشته مخاطب در اکران نتیجه ها گوگل به مخاطب تاثیرگذار  آموزش سئو در مشهد می باشند.
 
اکران تارنما شما در حاصل کاوش
اضافه شدن وب سایت شما به حاصل کاوش بدون پول و بسیار سهل میباشد، همانگونه که در سطرهای پیشین نیز به‌این قضیه اشاره شد، در واقع شما حتی نیازی به ارسال تارنما خویش به گوگل نخواهید داشت و خزنده های گوگل به طور خود کار وبسایت شمارا پیدا کرده و در لیست خویش برای نظارت ذخیره می نمایند البته بعضی اوقات ممکن میباشد تارنما شما در‌این لیست نباشد!
 
تعدادی نکته برای اکران تارنما شما در حاصل جستجوی گوگل
در بالا یک‌سری پرسش مطرح می گردد که جواب به تمامی سوال ها برای آغاز الزامیست.
 
آیا وبسایت در نتیجه ها کاوش نشان داده می شود؟
برای اینکه مطمئن گردید تارنما شما و صفحه های شما در حاصل کاوش اکران داده میگردند بایستی عبارت site و آنگاه نشانی تارنما خویش را در نوار جستجوی گوگل تایپ فرمائید، 
 
صحت دارد که خزنده های گوگل در کارایی برای ذخیره سازی همه صفحه های اینترنت می‌باشند البته به هر اکنون از دست رفتن برخی از این صفحه های امری اجتناب ناپذیر میباشد که ولی فارغ از عامل نبوده و غالبا به دلایل تحت این صفحه های ذخیره و یا این که پیدا نمی‌شوند:
 
آیا دیگر تارنما ها، پیوند تارنما شما‌را در وب سایت خویش قرار داده اند؟ این یکی‌از نحوه هایی میباشد که خزنده های گوگل (Google Web Crawlers) صفحه های اینترنت را پیدا می نمایند، ولی که گوگل سفارش می نماید که برای اخذ پیوند مبلغی پرداخت نکنید به این دلیل‌که ممکن میباشد بر خلاف قانون ها گوگل تلقی گردد.
ممکن میباشد نوع طراحی وب شما دسترسی خزنده‌ها به تارنما را مسدود نماید، در صورتی تارنما شما از HTML به کارگیری نمی نماید ممکن میباشد با خزنده‌های گوگل تداخل داشته باشد و بازدارنده همت درست آن ها گردد، همینطور مدام در تارنما خویش از محتوای متنی به کارگیری فرمایید به کار گیری از تصاویر، فیلم و … به تنهایی کفایت نمیکند.
ممکن میباشد خزنده‌ها قابلیت ورود به تارنما شما‌را نداشته باشند، برای اعتقادوباور از این قضیه، وبسایت خویش را با یک مرورگر در وضعیت نهفته نظارت نمائید که آیا قابلیت دسترسی به تارنما وجود داراست یا این که نه، در‌صورتی‌که مشاهده مطالب صرفا با عضویت قابلیت و امکان پذیر میباشد این بزرگترین ادله خواهد بود.
در حالتی که که وب سایت شما در گوگل تصویب نشده بود (اما این فرآیند وقتگیر بوده و ممکن میباشد یکسری هفته ارتفاع بکشد) میتوانید شکیبایی فرمایید تا دیگر تارنما‌ها دیگر به شما لینک و پیوند بدهند ( در جمهوری اسلامی ایران درانتظار این گزینه نباشد ) و یا این که طبق اسلوب پیشنهادی وبسایت خویش را در گوگل به طور دستی تصویب نمائید. بعداز تصویب وبسایت در گوگل در‌حالتی که که خطایی وجود داشته باشد گوگل به شما اعلام می نماید و شما می‌توانید اشتباه را رفع نمایید. همینطور خوب میباشد راهبرد های Google Webmaster را دنبال نمائید تا مطمئن گردید که از آنان تاسی می‌کنید.
 

ابزارهای پروژه بهینه سازی: 10 ابزار که در رئیس پروژه بهینه سازی نیاز دارید

 

 
ابزارهای پروژه بهینه سازی: 10 ابزار که در رئیس پروژه بهینه سازی نیاز دارید
 
اینجانب در‌این محتوا ۱۰ ابزار رئیس پروژه seo را به شما معرفی میکنیم که به شما در مدیر  آموزش سئو مشهد پروژه بهینه سازی یاری متعددی می‌نمایند.
 
مدیر پروژه seo فارغ از ابزارهای بهینه سازی قابلیت پذیر وجود ندارد. زیرا seo وب سایت یک شغل تخصصی و بغرنج میباشد که به ابزارهای تخصصی برای گردآوری‌آوری داده‌ها از مقر داده موتورهای کاوش مثل گوگل و بررسی آن‌ها نیاز دارااست.
 
پس با اینجانب همدم باشید تا این ابزارها را عالی بشناسیم و با کاربرد آموزش سئو در مشهد  آن ها آشنا شویم.
 
التفات به کارگیری از ابزارهای seo در رئیس پروژه
شما تحت عنوان دارای تخصص seo گروه‌ای ازکارهای تخصصی متفاوت را بایستی برای seo وب سایت اعمال دهید. این شرکت امور وسیع و دور از هم می باشند و شما با دست خالی و فارغ از ابزار مورد نیاز از ذمه جاری ساختن سریع همه این وظایف برنمی‌آیید.
 
براین اساس به ابزارهای کمکی مثل ابزارهای seo برای مدیر پروژه نیاز دارید. این ابزارها که در یادگرفتن seo به آنها اشاره میگردد، به وسیله متخصصین بهینه سازی پیاده سازی گردیده‌اند و به طور اپ‌ریزی‌گردیده، داده‌های آماری ظریف از دیتابیس موتورهای کاوش، الگوریتم‌های گوگل و غیره را به شما علامت میدهند.
 
به این ترتیب، استفاده ابزارهای قوی و ظریف به شما در باصرفه‌سازی سریع و کارکشته تارنما و جلو زدن از رقبا یاری متعددی می‌نماید.
 
کارکرد ابزارهای seo
کارکرد ابزارهای seo، امداد به شما در پیاده سازی استراتژی‌های بهینه سازی، اجرای تکنیک‌ها و ارتقاء مرتبه وب سایت در گوگل یا این که موتورهای جستجوی دیگر میباشد.
 
برخی از این ابزارها چندکاربردی می باشند و به شما در اجرای چند تکنیک متفاوت بهینه سازی یاری می‌نمایند. ولی برخی از آن‌ها هم تخصصی می باشند و تنها برای اجرای یک تکنیک به شغل میروند.
 
اشکال کارکرد ابزارهای seo عبارتند از:
 
تشکیل داد نقشه وبسایت Site map
ابزارهای ارزیابی و نظارت تارنما یا این که وبسایت‌های حریف
مطالعه کلمه ها کلیدی یا این که کیورد ریسرچ
مانیتورینگ سعی سئوی وب سایت
سئو محتوا یا این که بازاریابی محتوایی
پیوند سازی یا این که بک لینک و پیوند سازی
ابزارهای ارتقا سرعت وبسایت
ابزارهای نظارت و ارتقا امنیت وبسایت
برای جاری ساختن هرمورد از این تکنیک‌های seo یک‌سری ابزار تخصصی وجود داراست. شما می توانید برای مدیر خوب پروژه seo از چند ابزار متفاوت هم‌زمان به کار گیری فرمایید.
 
اینجانب درپی به 10 آیتم از مهم ترین ابزارهای داخلی و فرنگی اشاره میکنم تا با آنان آشنا گردید.
 

۱/ کاهش مرتبه صفحه های

 

 
۱/ کاهش مرتبه صفحه های
در صورتی گوگل متوجه تکنیک های سئوی کلاه سیاه شما خواهد شد، در شایسته ترین شرایط تنها جايگاه سایتتان را نادر می نماید. اعتنا فرمایید که در صورتیکه تکنیک های خرابکارانه را در یک‌سری برگه از سایتتان داشته باشید، احتمالاً تک تک سایت در گیر افت درجه میشود. این جریمه مستمر میباشد تا‌هنگامیکه آن تکنیک های سیاه را حذف کرده و سئوی سپید را روی صفحه های آموزش سئو مشهد  پیاده فرمائید.
 
۲/ دشوار بودن مرتبه بندی دوباره
برخی از وبسایت هایی که به خیال سئوی سیاه در گیر افت سکو گردیده اند خوش شانس ترند و پس از اصلاح صفحاتشان در پهنا چندین روز به جايگاه های رفیعتر می رسند. ولی بعضا دیگر تا برهه زمانی ها تحت ذره فی مابین گوگل میباشند و می بایست مقطع بیشتری طاقت نمایند تا گوگل مجدد به آن ها  آموزش سئو در مشهد متکی بودن نماید.
 
برخی از بلندمرتبه ترین شرکتهای و وبسایت ها هم به جهت تاکتیک های نادرست جریمه گردیده اند و مقطع متعددی ذیل جریمه گوگل بودند. برای مثال Overstock.com و Home Depot تا دو ماه از برگه اولیه حاصل گوگل به صورت آحاد حذف شدند. در صورتی‌که که درصورتی که در ورقه نخستین بودند، می توانستند صدها هزار دلار درآمدزایی داشته باشند.
 
۳/ حذف مستمر از حاصل جست و جو
برخی اوقات گوگل دورازشوخی ترین جریمه خویش را روی وبسایت هایی با سئوی سیاه پیاده کرده و آن ها را به صورت مجموع از حاصل حذف می نماید! یعنی حتی دیگر در ورقه دهم یا این که دهم به بعد از آن هم علامت داده نمیشوند. به‌این جریمه «پنالتی» میگویند.
 
پنالتی می‌تواند سبب گردد که ترافیک سایتتان تا ۹۴% کاهش پیدا نماید. معمولاً این جریمه مشمول وبسایت هایی میگردد که یا این که از تکنیک های سیاه متعددی استعمال می نمایند یا این که در استعمال از این تکنیک ها مداومت دارا‌هستند. یعنی برای بازه وقت گیر از تکنیک های نادرست به کار گیری می نمایند.
 
برای مثال در حالتی که مدام محتوای وبسایت های دیگر را نسخه برداری میکنید و محتواهای نسخه برداری گردیده پیشین را هم اصلاح نمی‌کنید، دارید به پنالتی مجاورت و مجاورت خیس می‌شوید. حتی در صورتیکه بعداً همگی بخش های سیاه seo را اصلاح نمائید و مجدد درخواست ایندکس بدهید، احتمالاً در درجه های بسیار تحت قرار خواهید گرفت. پس سفارش اکید ما این میباشد که اینگونه ریسکی را برای سایتتان نخرید.
 
حوصله، او‌لین شرط داشتن سئوی چیره
همگی ما ضرب المثل «گر حوصله کنی ز غوره حلوا سازی» آشنا را شنیده ایم. در بهینه سازی نیز این ضرب المثل درستی می نماید. حوصله و شکیبایی شما منجر رویش و ارتقای وبسایت می‌شود. شاید استعمال از طریق بهینه سازی کلاه سیاه دربین اشکال بهینه سازی بتواند خیلی سریع خیس مرتبه و ترافیک سایتتان را ارتقا دهد؛ ولی آیا تضمینی برای تداوم این شرایط می‌باشد؟
 
این نوع seo در واقعیت فریبی میباشد که برخی سئوکاران از آن استعمال می نمایند تا در دوران مجال کوتاهی وبسایت شما‌را ارتقاء داده و بابت آن هزینه هنگفتی از شما اخذ نمایند. ولی گوگل این تارنما های فریبکار را شناسایی می نماید و تک تک زحمات و هزینه هایتان نقش بر آب شود.
 
به این ترتیب خوب میباشد صبوری پیشه فرمایید و از طریق بهینه سازی کلاه سپید به کارگیری نمایید. با این عمل به گوگل اثبات می‌کنید که در سئوی وب سایت خویش با مسئولیت و اثبات گام میباشید.
 
چرا تخطی از مقررات گوگل برای تارنما ها دردسر می گردد؟
گوگل برای وب سایت ها بستری را آماده کرده و بایدها نبایدهایی را برای صاحبان وبسایت ها در حیث گرفته میباشد. در کلیه این مقررات هم این تجارب کاربری و شم رضایت یوزرها میباشد که تحت عنوان رکن اساسی در حیث گرفته گردیده است.
 
درحال حاضر تارنما هایی که‌این اصول را دور از شوخی نگیرند و فریبکارانه کار نمایند، درواقع مجموع قانون ها گوگل را نادیده گرفته اند وزیر سؤال برده اند. به همین خیال و خاطر هم گوگل آن‌ها را شناسایی کرده و جریمه شان می نماید تا نتیجه ها گوگل مدام کیفیت بالا باقی بمانند و هم در حق وب سایت های کلاه سپید اجحاف نشود.
 
عنایت UX در سئوی یک تارنما
 
مداقه UX در سئوی یک وبسایت
اکثر الگوریتم های گوگل تنها برای خریدن تجربیات کاربری بهتر میباشد. براین اساس پیاده سازی تجربیات کاربری (UX) تأثیر فوق العاده ای بر سئوی وب سایت دارااست. اکنون این سؤال پیش می‌آید که کدام نوع بهینه سازی برای تجربیات کاربری عالی میباشد؟ جواب شما چیست؟
 
قطعاً سئوی کلاه سپید گرانقدر ترین لطفی میباشد که می‌توانید در حق تجارب کاربری سایتتان نمایید. هنگامی تکنیک های این نوع بهینه سازی را روی وب سایت پیاده می‌کنید، به صورت خود کار مواقعی را که برای استفاده کننده دلنشین و جالب می باشند را برای سایتتان آماده می‌کنید.
 
مثلا مشاجره «Keyword Stuffing» یکی‌از تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه میباشد. در‌این نحوه محتوای خویش را مملوء از لغت ها کلیدی میکنیم. به نظرتان مخاطب اینگونه چیزی را می پسندد؟ این که یک واژه و کلمه یا این که عبارت خاص را بارها و بارها در طی متن ببیند برایش دیدنی میباشد؟ مسلماً خیر.
 
در مقابل، در سئوی کلاه سپید از لغت ها کلیدی در یک چگالی مطلوب به کار گیری میکنیم. با این شغل هم گوگل محتوای مارا می پسندد و هم استفاده کننده اذیت نمی‌شود.
 
استعمال از لغات کلیدی در اشکال بهینه سازی
حضور شما درین کاغذ بدین معناست که شما با معنا seo آشنا می باشید و نقش اساسی و مهم لغت ها کلیدی را در seo و seo وب سایت می‌دانید. همچنین احتمالاً با سوژه تعیین واژه کلیدی مطلوب در محتوای تارنما نیز آشنا میباشید. اکنون سؤال این میباشد که نحوه نادرست استعمال از لغات کلیدی چیست؟ یا این که لغت ها کلیدی در سئوی کلاه سیاه چطور به کارگیری می‌شوند؟
 
۱/ کیورد استافینگ
فراتر هم به سوژه Keyword Stuffing اشاره کردیم که در معنای مالامال کردن محتوا و صفحه های از لغت ها کلیدی میباشد. گوگل با این عمل به شدت مخالف میباشد. چراکه صدمه متعددی به تجارب کاربری می‌زند. براین اساس در‌حالتی که می‌خواهید سئوی سپید و استانداردی داشته باشید، کیوردها را با چگالی مطلوب به کارگیری فرمائید. برای تشخیص چگالی مطلوب، می‌توانید از پلاگین هایی مثل Yoast بهینه سازی به کار گیری فرمائید.
 

نصیب سوم (اخر) : mobile usability

 

 
نصیب سوم (اخر) : mobile usability
در‌این بخش نیز یکی وسیع ترین فاکتور های بهینه سازی یعنی ریسپانسیو بودن وبسایت شما رسیدگی می‌شود و در حالتی که که مشکلی وجود داشته باشید از همین بخش می‌توانید از آموزش سئو مشهد  آن‌ها باخبر گردید.
 
درین برگه نیز همچون ورقه coverage خلال نمودار نصیب details وجود داراست که می‌توانید غلط ها را ببینید و برای اینکه بدانید کدام شیت از وبسایت مبتلا این نقص‌ گردیده است می‌توانید بر روی هرمورد از ارور ها در شکل وجود کلیک نمایید.
 
عده بندی نصیب سوم
در بخش سوم به مضمون‌ اساسی ux یا این که تجربیات کاربری پرداختیم و میزان هایی که گوگل به شما سفارش می‌کنید آن‌ها رعایت نمایید رسیدگی آموزش سئو در مشهد  کردیم.
 
نصیب experience page report دربرگیرنده چکیده ای از مهم‌ترین نکات ux میباشد که با کلیک بر روی هریک از آنان وارد ورقه مهم آن گزارش خواهید شد.
 
در Core web visital سرعت وب سایت شما در ورژن های تلفن همراه و کامپیوتر آزمایش شد‌ه‌است و در حالتی که که مشکلی وجود داشته باشد معین شد‌ه‌است.
 
mobile usability: این برگه نیز فاکتور اصلی ریسپانسیو یا این که واکنشگرایی وبسایت شما در دستگاه های گوناگون را آزمون کرده و در شرایطی‌که بروز نقص‌ به شما گزارش میدهد.
 
نمودار و قسمت های گوناگون آن
 
 
همان گونه که در عکس مشاهده میکنید محتوای اساسی این تب مشتمل بر یک نمودار میباشد که در ان می‌توانید ضمن کلیک ، ایمپرشن ، CTR و پوزیشن را هم زمان نیز روی نمودار مشخص و معلوم نمایید.
 
Click: کلیک بربر میباشد با مقدار کاربری که از برگه جست و جو روی پیوند برگه شما در حاصل گوگل کلیک کرده‌باشد.
 
Impressions: ایمپرشن تعداد کاربرانی میباشد که شیت نتایجی را مشاهده کرده اند که پیوند شیت شما در ان کاغذ وجود دارااست. در حالتی‌که لینک و پیوند شما مثلا در واژه و کلمه خرید خرقه ورزشی ، در ورقه دوم حاصل باشد ، ایمپرشن موازی تعداد کاربرانی میباشد که به شیت دوم حاصل رفته اند.
 
CTR: این آیتم از تقسیم ایمپرشن بر کلیک به دست می‌آید. و نشانه می دهید یک سری درصد از کسانی که پیوند شما‌را در کاغذ حاصل چشم اند روی آن کلیک کرده اند.
 
Position: پوزیشن به عبارتی درجه رده شماست. به عنوان مثال در شرایطی که در واژه و کلمه خرید کفش مردانه پوزیشن شما 7 باشد بدین معنا میباشد که کاغذ شما درین واژه کلیدی مرتبه 7 شیت را به خویش تخصیص داده میباشد.
 
نکته: همانگونه که در تصویر نیز مشاهده میکنید ، ممکن میباشد عدد پوزیشن یکی طبیعی نباشد و ممیز داشته باشد. این شرایط وقتی چهره خواهد اعطا کرد که سکو شما اثبات نبوده و به عنوان مثال از پیوند 7 به پیوند 2 ارتقاء یافته میباشد. به همین ادله اینگونه پوزیشن هایی را گوگل به طور عدد ممیز دار به شما نماد خواهد بخشید.
 
یه خرده فراتر از نمودار به شما این چهار فاکتور نماد داده گردیده است که با کلیک روی هرمورد از ان ها میتوانید نمودار ان ترازو را اکران دهید.
 
قسمت نوع جست و جو و تهیه و تنظیم مقطع
 
 
در نصیب بالایی شیت دو آیتم search type و date را مشاهده می‌کنید.
 
آیتم اولیه یعنی search type را که گشوده نمایید ورقه همچون تصویر تحت برای شما اکران داده گردد.
 
 
 
در‌این بخش می‌توانید نوع ربات موتور جست و جوی‌بار گوگل را تغییر تحول دهید و روی یکی شرایط های web ، images ، video و news یا این که خبر‌ها تغییر تحول دهید.
 
این قابلیت قادر است بسیار برایتان موءثر باشد. مثلا درصورتی که وبسایت شما مربوط به مدلینگ و خرقه عروس میباشد اساسی میباشد از دید جست و جوی بار عکس ، ایمپرشن و کلیک اخذ کرده‌با‌شد. همینطور قابلیت برای کلیپ و خبر‌ها نیز وجود داراست که مبنی بر مورد شغل وبسایت کوشش متفاوتی دارا‌هستند.
 
در همین قسمت ، مورد compare را مشاهده می‌کنید که با استعمال از این مورد میتوانید هر مورد از این نوع ربات های جست و جو را با هم مقایسه فرمایید.
 
مورد آتی یعنی date به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد تا اطلاعات و داده ها را در مدت های هنگامی گوناگون ملاحظه کنید. یکی‌از کاربرد های این مورد این میباشد که می‌توانید پوزیشن صفحه ها را با لغت ها متفاوت در قبل ملاحظه کنید و توسعه خویش را تحقیق نمایید.
 
از طرفی درین برگه نیز برای شما قابلیت مقایسه دوران های وقتی نیز قابلیت و امکان پذیر میباشد ، کافیست به نصیب compare بروید و مقطع های وقتی که می‌خواهید مقایسه نمایید را تهیه فرمایید.
 

تیتر کاغذ در seo برای یوزرها تازه نوشته میشود

 

 
تیتر کاغذ در seo برای یوزرها تازه نوشته میشود
نکته بسیار مهمی که شاید در کمتر جایی آورده شده، این میباشد که تیتر مقاله‌ها برای آموزش سئو در مشهد عده ای نوشته می گردد که ما‌را نمی‌شناسند.
 
اکثر اوقات اشخاص به‌این نکته دقت نمی کنند که بیش تر از ۹۰ درصد یوزرها تارنما، هیچ شناختی از ما ندارند. آن ۱۰درصد که شناخی خیر و خوبی از ما دارا هستند نیاز تحت عنوان‌های دیدنی ندارند و با اعتقادوباور به ما، مقاله ها تارنما یا این که صفحه ها متاع ما‌را می خوانند.
 
ما می بایست تیتر‌های ورقه در بهینه سازی مقاله ها و صفحه های مال را برای آن ۹۰ درصد بنویسیم که شناختشان از ما صفر میباشد. در صورتی این مقاله را مدنظر داشته باشید، تیتر نویسی seo  آموزش سئو مشهد شما دگرگون میگردد.
 
یادگرفتن بهینه سازی تولیدها
 
در هر کاغذ از وب سایت ۲ تیتر seo داریم
پاره ای فنی حرف کنیم. تصور بعضا از اشخاص این میباشد که ما در هر ورقه از تارنما یک تیتر داریم. ولی در واقع ما برای هر کاغذ ۲ تیتر قادر خواهیم بود بنویسیم.
 
یک تیتر برای اکران دادن در نتیجه ها جستجوی گوگل میباشد که به آن seo تایتل میگویند و یک تیتر برای اکران دادن در ورقه وبسایت که در تگ h1 قرار می گیرد و جزو تگ های هدینگ میباشد و هر دوی این تیتر‌ها می بایست حرفه ای نوشته شوند.
 
در حالتی که از وردپرس به کار گیری میکنید عنوانی که در قاب بالای مقاله می‌نویسید برای باطن وبسایت قرار میگیرد و عنوانی که در بخش افزونه yoast مینویسید در گوگل اکران داده می گردد.
 
seo وردپرس: یادگرفتن بهینه سازی وردپرس با Yoast [مجانی]
شاید سوالتان این باشد، در شرایطی‌که تیتر درون کاغذ و تیتر گوگل متعدد باشند مشکلی در seo بوجود نمی‌آید؟ جواب این میباشد که در شرایطی‌که کلمه ها کلیدی به عمل رفته در هر دو یکی از باشد و در واقع به یک مورد خاص و ظریف مربوط باشند، نه مشکلی وجود ندارد.
 
۲ مزیت داشتن تیتر بهینه سازی دیدنی برای مقاله ها وب سایت
اولی مزیت داشتن تیتر جالب در خویش وبسایت میباشد. در ورقه مقاله ها تارنما یعنی جایی که یوزرها می‌خواهند لیست مقاله ها ما‌را ببینند روی نوشته‌ی علمی‌ای کلیک میکنند که تیتر بهتری داشته باشد. در حالتی که مقاله‌ها ما تیتر‌های جذابی نداشته باشند، یوزرها ما روی هیچ یک از مقاله‌ها کلیک نمی کنند و از وب سایت ما بیرون میگردند.
 
دو‌مین مزیت در نتیجه ها گوگل میباشد. زمانی تیتر نوشته ی علمی ما در حاصل جستجوی گوگل نمایش داده می شود می بایست به قدری جالب و ترغیب کننده باشد که اشخاص روی آن کلیک نمایند. در حاصل جستجوی گوگل، اشخاص اطلاعی از محتوای نوشته‌علمی ندارند و ملاک کلیک کردن اشخاص تیتر نوشته ی علمی میباشد. هر نوشته ی علمی‌ای بیشتر کلیک خواهد شد، خیلی سریع ر در نتیجه ها بالا خواهد آمد.
 
پس تا اینجا متوجه شدیم تیتر نویسی عالی برای مقاله‌ها ما دو بهره را به ما می‌رساند اولی منفعت این میباشد که در لیست مقاله‌ها وبسایت، یوزرها کلیک میکنند و مقاله‌ها را مشاهده میکنند و دومی بهره این میباشد که در گوگل هنگامی نوشته‌علمی ما نشان داده می شود یوزرها در حاصل کاوش روی نوشته ی علمی ما کلیک میکنند خیر روی نوشته‌ی‌علمی رقبای ما.
 
تیتر نویسی بهینه سازی را بلد هستیم!
در نگاه نخستین اکثر اشخاص میپندارند تیتر نویسی را بلد می باشند. یک‌سری لغات را پشت سرهم مینویسند و یک نوشته‌علمی را توضیح می دهند و فکر‌می کنند با تایپ کردن این عنا وین یا این که لغات یوزرها وارد تارنما میگردند و نوشته‌ی علمی را می خوانند.
 
اکثر اشخاص تصور می‌نمایند تیتر نویسی ذوقی میباشد و احتیاج به ابتکار داراست. تیتر نویسی ارتباط بی واسطه با کوشش مغز داراست. برای اینکه تیتر‌های جذابی بنویسیم، می بایست تلاش مغز بشر را بشناسیم. ضمن تلاش مغز، بایستی داده ها ظریف از بازار هدفمان داشته باشیم.
 
۲ اصل برای تایپ کردن تیتر دیدنی مقاله ها
البته ما چطور می‌توانیم یک تیتر عالی بنویسیم. برای تایپ کردن تیتر‌های جالب ۲ فرمول اساسی وجود دارااست. مجموعاَ چیزی که سبب میگردد یک تیتر دیدنی ساخته گردد و یوزرها متعددی را مشتاق بکند که وارد کاغذ ما بشوند بایستی یکی‌از این دو گزینه زیر یا این که هردوی آنان در آن رعایت گردیده باشد.
 
بایستی به مخاطب نوید دهیم که اورا به یک فایده یا این که یک لذتی می‌رسانیم
به استفاده کننده نوید می‌دهیم که او‌را از یک مشقت یا این که مشقت به دور می کنیم
والا‌ترین و پربازدیدترین تبلیغات عالم هم این دو گزینه را در رعایت میکنند و نکته مهمی که می‌باشد این میباشد که هنگامی یوزرها لیست مقاله ها ما‌را نگاه میکند و یا این که در گوگل فیض کاوش مارا نگاه میکند می بایست تیتر ما به قدری دیدنی باشد که در پایین ۳ ثانیه یوزرها را جذب نماید.
 
صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 صفحه بعد