تگ ARIA
تگ ARIA:
ARIA مشابه به خصوصیتهایی میباشد که در آن به ساخت محتوای سایت برای اشخاص دارنده معلولیت یاری مینمایند. شما میتوانید از ARIA برای گونه های خاصی از محتوای پویا، محتوای تعاملی آموزش سئو مشهد ، تصاویر پسقضیه و غیره در بهینه سازی استعمال نمائید.
تایپ کردن تفصیل تصاویر و / یا این که کپشن ویدیو:
بعضی از فیلم ها دربردارنده کلمه ها کلیدی seo مرتبط میباشند، البته گوگل هیچ سرنخی از آنان ندارد. مطمئن گردید که متن یا این که رونوشتی برای تصویر یا این که کلیپ گزینه نظرتان، وجود دارااست.
نشان گذاری:
افزودن بافت به محتوایتان در بهینه سازی امداد مینماید. در شکل قابلیت، کلیدواژه seo خویش را با مطلوبترین خصوصیتها نمادگذاری نمایید، تا بعضی از ابهامات را برای آموزش سئو در مشهد گوگل رفع فرمائید.
پیشنهادهای یکپارچگی کلیدواژه
زیادهروی نکنید: با صرفهسازی - seo (یا این که "مملو کردن عبارات کلیدی در محتوا")یک چیز حقیقی میباشد. از خودتان بپرسید آیا این فعالیت به تجربیات مخاطب با بهینه سازی یاری مینماید یا این که نه؟ براساس این پاسخ تصمیم خویش را بگیرید.
اعتنا به برچسب کلمه ها کلیدی: برچسب کلمه ها کلیدی متا در بهینه سازی، آیتم اعتنا موتورهای اساسی کاوش قرار نمی گیرد. وقت خویش را اینجا تلف نکنید.
هر برگه ای را بیهوده باصرفهسازی نکنید: درصورتیکه وب سایت یک کاغذ ای ندارید، می بایست با حدس همگی صفحه های، متن هدفمند خویش را داشته باشید. این دستور از ایجاد هرگونه ترک و یا این که کلمه و واژه کلیدی seo نامربوط برای یک کاغذ خاص، حفظ می نماید.
کلیه چیز را آزمون فرمائید: درصورتیکه شما این زمان را دارید که تعداد متعددی برگه داشته باشید، یک مجال خوب برای فعالسازی چند تستها باارزش برای اصلاح تکنیک هایتان در seo دارید.
چه هنگام لغت ها کلیدی بهینه سازی اصلی نیستند؟
چهطور میتوانیم کلمه ها کلیدی را مدام اساسی بدانیم؟ در واقع، هیچ راهی برای فهمیدن این زمینه در seo نیست، البته بخش اعظمی از گفت و گوهای ریشهای که دراین راهنما به اشتراک گذارده گردیدهاند برای بیشتراز یک دهه تجارب خویش را پس داده اند و هیچ آرمای از تغییرو تحول ندارند.
لری پیج صرفا نمیخواست که گوگل در سطح یک بشر باشد، وی میخواست که سوپرمن باشد. معرفی Google Discover (در پیشین Google Now و Google Feed) به ما نگاه اجمالی در باب آجل بهینه سازی میدهد: گوگل میگوید، اشخاص سوای اینکه بخواهند کاوش می نماید. در حالتیکه گوگل در پی ما بگردد، آیا کلمه ها کلیدی بهینه سازی همچنان اساسی میباشند؟ آری، Google Discover صرفا مبتنی بر ورودی های لحظه ای که به آن میدهیم (به ویژه آنچه کاوش میکنیم)، فعالیت می نماید.
لغت ها کلیدی را می بایست به چه تعداد در محتوا تکرار کنیم؟
این زمینه که بهینه سازی لغت ها کلیدی در تارنما شما بایستی به چه شکل رعایت خواهد شد بستگی به تعداد لغت ها محتوا داراست. به صورت کلی می بایست به خیر بدانید که برای فهم و شعور محتوای هریک از صفحه های بوسیله گوگل، می بایست سه الی پنج توشه می بایست از واژه کلیدی مرکزی به کار گیری کنید. معنا گرایی یک کدام از مهمترین نکاتی میباشد که فرصت به کار گیری از لغات کلیدی عنایت دارااست. تکرار بیش تر از اندازه واژه و کلمه کلیدی موجب به وجود وارد شدن تکنیک کلاه سیاه میگردد.
این تکنیک را تحت عنوان کیورد استافینگ معرفی می نمایند. به کارگیری از این تکنیک تماما برای گوگل شناسایی گردیده است و جریمه هنگفت را برای وب سایت های مختلف به یار و همدم داراست. شایسته ترین فضای واژه کلیدی در اولیه محتوا است. در صورتیکه اطلاعاتی دربارهی تعداد مطلوب واژه کلیدی ندارید بایستی این موضوع را به کارشناسان حرفهای بسپارید.
کیورد استافینگ چیست؟
یکیاز مهم ترین نکاتی که در seo لغات کلیدی عنایت دارااست این میباشد که تعداد قابل قبولی از کلمه ها کلیدی را در وبسایت به کار گیری فرمایید. کیورد استافینگ یک کدام از عباراتی میباشد که برای مالامال کردن متن با استعمال از لغات کلیدی مختلف به فعالیت گرفته گردد. وقتی این واقعه به وجود می آید که چگالی عبارات کلیدی در هر کدام از متون بیشتر از اندازه استاندارد باشد.
چگالی لغت ها کلیدی نسبت تعداد تکرار گونه های عبارات کلیدی را بر طبق تعداد لغات متن نشانه خواهد بخشید. چگالی واژه و کلمه کلیدی را به طور درصد علامت میدهند. اکثری از اشخاص برای اینکه بازدید از وب سایت خویش را ارتقاء دهند از عبارات کلیدی متعددی استعمال می نمایند.
برای اینکه بتوانید سکو تارنما خویش را محافظت نمائید و بازدید کنندگان بیشتری داشته باشید بایستی به تعداد لغات کلیدی عنایت دهید. در صورتی از عبارات کلیدی متعددی در تارنما خویش به کارگیری فرمایید یعنی تکنیک کلاه سیاه را به عمل گرفته اید. گوگل کلیه ابزارهایی که مرتبط با تکنیک کلاه سیاه میباشد را می شناسد و از آن ها پرهیز می نماید.
کلمه ها کلیدی را در چه قسمت هایی از نوشته ی علمی بهینه سازی به شغل ببریم ؟
درحالتی که که مایل می باشید بهینه سازی لغات کلیدی را رعایت فرمائید بایستی جای مطلوب این عبارات را بشناسید. مهمترین بخشی که واژه کلیدی بایستی در آن قرار بگیرد اولِ نوشتهیعلمی میباشد. اولِ نوشته ی علمی اولین بخشی است که گوگل به آن اعتنا می نماید. در شرایطیکه رده قابل قبولی را برای واژه کلیدی تعیین نمایید گوگل سریع متوجه این مورد میشود و تارنما شما در حاصل اول به بازدیدکنندگان آرم می دهد.
در راس نوشتهیعلمی نیز میتوانید از عبارات کلیدی استعمال نمائید. در مجموع هرکدام از جمله ها را می بایست با لغات کلیدی مرتبط یا این که مهم استارت فرمایید. این مورد امداد می نماید تا گوگل سریعتر وبسایت شمارا از لحاظ درجه دهی رسیدگی کند. اعتنا داشته باشید که عبارات کلیدی مرتبط و مهم می بایست در همه مقاله پخش باشند و تعداد آن ها نگهداری خواهد شد.
خطاها رایج به کارگیری از لغت ها کلیدی در نوشته ی علمی
مشکلات متعددی در امر seo لغت ها کلیدی نوشتهیعلمی به وجود دارااست. هرمورد از این خطاها را می بایست بشناسید و از آن ها پرهیز نمایید. به کار گیری بیشتراز اندازه عبارات کلیدی در یک گزاره یکی مهمترین مشکلات میباشد. در شرایطی که عبارات کلیدی در محتوا به طور نامتعادل توزیع شوند تارنما شما مرتبه خیر به دست نمی آورد.
به کارگیری از نیم مسافت در کلمه و واژه کلیدی یک کدام از دیگر از مشکلات رایجی میباشد که به وجود می آید. شما می بایست کلمه و واژه کلیدی را به به عبارتی صورتی که مخاطب درخواست نموده است در مقاله به عمل بگیرید. لغت ها کلیدی بایستی دارنده تعداد مطلوب میباشند. در غیر این شکل درجه دهی وبسایت به صدق ایفا نمیشود.