x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

Largest Contentful Paint (LCP)

 

 
البته این معیارها چه می‌باشند و چه معنا‌ای دارا هستند؟
 
Largest Contentful Paint (LCP): مقطع هنگامی که ارتفاع می کشد تا والا‌ترین المان برگه بارگذاری خواهد شد. هر چقدر این فرصت کمتر باشد، محتوای اساسی کاغذ شما زودتر برای یوزرها  آموزش سئو مشهد بارگزاری می‌گردد.
First Input Delay (FID): چه معیار ارتفاع می کشد تا تارنما شما به او‌لین تعامل مخاطب، مانند کلیک، برخورد نماد دهد.
Cumulative layout Shift (CLS): چقدر برگه تارنما شما در هنگام بار گذاری تغییر تحول صورت ناگهانی دارااست.
First Contentful Paint (FCP): فرصت بار گذاری او‌لین المان با محتوای ورقه  آموزش سئو در مشهد را اکران می دهد. درواقع وقتی که اولی نشان از بارگزاری ورقه چشم گردد.
Interaction to Next Paint (INP): بیشترین تاخیری که در هنگام تعامل با یک المان تاسیس شده است را گزارش می دهد
Time to First Byte (TTFB): زمان وقتی میباشد که مرورگر می بایست پیش از اخذ اولی بایت داده از سرور معطل بماند.
پیرو نظارت‌های این وبسایت به 4 نصیب Performance، Accessibility، Best Practices و بهینه سازی تقسیم می گردد که با رسیدگی هر کدام از این نصیب‌ها در وب سایت شما به آنها امتیاز میدهد و پیشنهاد‌هایی جهت بهبود این قسمت‌ها ارائه میدهد.
 
 
 
بعد از آن هر قسمت را به صورت جداازهم رسیدگی و گزارش آن را به طور بدون نقص به شما اکران می دهد.
 
 
 
گزارش قسمت Performance
 
درین بخش از گزارش تارنما PageSpeed Insights به سعی تارنما شما یک امتیاز داده می شود که معمولا امتیاز بیشتراز 85 بسیار عالی میباشد. فاکتورهای اکران داده گردیده درین نصیب مانند بخش گذشته می باشند؛ البته با این تفاوت که‌این شاخص‌ها بر پایه ی داده ها به‌دست‌آمده از آزمایش این وب سایت در یک اطراف مشابه‌سازی‌گردیده، به دست آمده میباشد و مانند نصیب پیش از داده ها حقیقی وواقعی یوزرها استعمال نشده میباشد. به همین استدلال ممکن میباشد تفاوت‌هایی در بین شاخص‌های این نصیب و نصیب بالا ملاحظه کنید.
در‌این بخش سه شاخص نو را مشاهده می کنید که مشتمل بر موردها تحت می باشند:
 
Time to Interactive: برهه زمانی هنگامی که ارتفاع می کشد تا تارنما شما کاملا قابل تعامل باشد.
Speed Index: شاخص مرتبط با سرعت برگه.
Total Blocking Time: بازه زمانی وقتی که کدهای کاغذ از تعامل مخاطب دوری می‌نمایند.
در ذیل این بخش نیز می توانید روش گشوده شدن نصیب‌های متعدد ورقه را هنگام بار گذاری شدن ببینید.
 
 
 
گزارش قسمت Opportunity و Diagnostics
 
بعداز ارائه گزارش‌های مرتبط با تلاش ورقه، وهله به راهکارهای با صرفه‌سازی اینترنت‌تارنما شما در جهت بهبود تجربیات کاربری میرسد. درین قسمت پیشنهاداتی را مشاهده می کنید که منجر ارتقا سرعت وب سایت شما میگردند. این نصیب یکی مهم ترین قسمت‌های این گزارش به حساب میآید؛ چون اجرای این پیشنهادات قادر است اثر بسیار متعددی روی تلاش و سرعت وب سایت شما داشته باشد.
 
درین نصیب ترازو التفات هر مورد از مورد ها گزارش گردیده با رنگ‌های قرمز رنگ (اجباری) و نارنجی رنگ (پیشنهادی) اکران داده می‌گردد. همینطور واحد سنجش هنگامی که بوسیله اجرای این موردها می توانید ذخیره نمائید نیز اعلام گردیده‌است.
 
 
 
پیرو این نصیب، بخش Diagnostics قابل مشاهده میباشد که به نوعی تکمیل کننده بخش گذشته میباشد. در‌این قسمت به شما داده ها بیشتر و تخصصی راجع‌به اشتباهات وبسایت شما که سبب کاهش سرعت و سعی آن می گردند ارائه می دهد که اپ‌نویس وبسایت یا این که دارای تخصص بهینه سازی تارنما می تواند با تفحص و اجرای آنان همت وب سایت شمارا بهبود ببخشد.
 
 
 
پیرو نیز بخشی به اسم Passed Audits وجود دارااست که مواقعی که قابل قبول می باشند و نیاز به بهبود ندارند را اکران می دهد.
 
گزارش قسمت Accessibility
 
این قسمت مورد ها مرتبط با دسترسی اینترنت‌وبسایت شما‌را گزارش می‌نماید؛ مانند قسمت‌های قبلی مفاد اساسی با رنگ‌های قرمز رنگ و نارنجی رنگ اکران داده میشوند و در‌صورتی‌که که عشق‌مند می‌باشید موردها بیشتری را برای بهبود وبسایت خویش اخذ فرمایید می توانید روی هر مورد از قسمت‌های کشویی ذیل کلیک فرمایید و موردها اکران داده گردیده را تفحص نمایید.
 
 
 
گزارش قسمت Best Practices
 
درین نصیب می توانید مورد ها همگانی که مرتبط با کارایی تارنما شما میگردند را ببینید. بخش‌های این قسمت از گزارش مانند نصیب‌های گذشته می‌باشند.
 
 
 
گزارش قسمت سئو
 
گزارش‌های این نصیب اعلام می‌نمایند که تارنما شما چقدر مطابق استانداردها و الگوریتم‌های گوگل باصرفه گردیده است و در شکل وجود تضادومغایرت با این استانداردها، دلایل آن را به شما اعلام می‌نماید.
 
 
 
رفع خطاهای ابزار pagespeed insights گوگل
در‌صورتی‌که شما هم اینترنت‌تارنما خویش را در ابزار pagespeed insights وارد فرمایید احتمالا خطاهای مختلفی را مشاهده می کنید که سبب میشوند امتیاز وب سایت شما کاهش یابند؛ ولی چه گونه می‌قدرت تا حد قابلیت و امکان این اشتباهات را کاهش اعطا کرد و امتیاز بیشتری استحصال کرد؟
 
 
 
به دنبال به بعضا سفارش‌هایی که می تواند سبب بهبود امتیاز وبسایت شما در pagespeed insights شوند میپردازیم:
 
با صرفه‌سازی تصاویر: یکی گران قدر‌ترین دلایل کندی صفحه ها، تصاویر تبارک می‌باشند. شما می توانید به یاری قابل انعطاف‌افزارهایی مانند فتوشاپ، پلاگین‌هایی مانند Smush Pro یا این که ابزارهای آنلاینی مانند Compress JPEG وسعت تصاویر خویش را سوای افت چگونگی به واحد سنجش نسبتا متعددی کاهش دهید.
استعمال از کانال توزیع محتوا (CDN): هنگام تهیه و تنظیم هاست برای اینترنت‌وبسایت خویش تلاش نمایید از ارائه‌دهندگان خدمت هاستینگی که از CDN هواخواهی می‌نمایند به کارگیری فرمائید. CDN ها در طول درخواست استفاده کننده، محتوای متبوع را از مجاورت‌ترین سرور به مخاطب میرسانند. به همین برهان سبب ساز ارتقاء سرعت بار گذاری وب سایت شما می شوند.
به کار گیری باصرفه از محتوای ویدئویی: در شرایطی که در وب سایت خویش ویدیوهایی دارید که تولیدها یا این که سرویس ها شما‌را نماد می دهند، از آپلود بدون واسطه آن ها در وبسایت دوری کنید. این شغل خیر صرفا فضای متعددی را اشغال می‌نماید، بلکه قادر است در شکل پخش هم زمان ویدیوها بوسیله تعداد متعددی از یوزرها، روی سرور اینترنت شما فشار متعددی اجبار نماید. شایسته ترین عمل این میباشد که ویدیوها را در مکان دیگری (مانند YouTube) آپلود نمائید و محتوای ویدیویی را در شیت اینترنت خویش اکران دهید تا مجال بار گذاری را به معیار قابل‌توجهی بهبود اعطا کرد.
اجتناب از ریدایرکت‌های بیش‌ازحد: ریدایرکت‌ها میتوانند TTFB و یا این که مجال درخواست سرور را ارتقا دهند؛ به این ترتیب در استعمال از ریدایرکت توجه نمائید تا سرعت بارگذاری ورقه شما نماید نشود.
فشرده‌سازی HTML: به دست‌کم رساندن فضایی که کدهای HTML شما اشغال نموده است، از کارداران اثرگذار بر سرعت تارنما شماست که به آن اصطلاحا Minification می گویند. مینیفیکیشن روند حذف یا این که اصلاح دیتاهای غیرضروری یا این که تکراری سوای تأثیر بر شیوه‌ پردازش HTML در مرورگر میباشد. این فرآیند مشتمل بر اصلاح کد، پوسته‌بندی، حذف کدهای به کارگیری نشده و کوتاه کردن کدها در شکل قابلیت و امکان میباشد. در وبسایت‌هایی که با وردپرس پیاده سازی گردیده‌اند به راحتی با نصب پلاگین‌های HTML Minify و یا این که WP Rocket می توانید این شغل را اجرا دهید.
توده‌بندی
 
مواجهه با وبسایت‌های نماید و به‌هم‌ریخته برای کلیه ما پیش آمده میباشد و مطلقا تجربیات نیکی هنگام فعالیت با این اینترنت‌تارنما‌ها نداریم. حدودا تمامی از ورود به وبسایت‌های نماید اجتناب می‌نمایند و به‌سرعت از آن بیرون می گردند؛ براین اساس در‌حالتی که مالک یک اینترنت‌وب سایت میباشید بسیار دارای اهمیت میباشد که ساعت خویش را تا حد قابلیت سریع نگه دارید. به امداد ابزار pagespeed insights می توانید به راحتی سرعت وبسایت خویش را محاسبه و پژوهش فرمایید. در‌این نوشته‌علمی به‌طور بی نقص به یادگرفتن ابزار google pagespeed insights پرداختیم. امید‌واریم این مقاله برای شما موثر بوده باشد.
 

دلایل ایجاد ارور Missing field “name” (in “mainEntity”) در سرچ کنسول

 
دلایل ساخت‌و‌ساز ارور  Missing field “name” (in “mainEntity”) در سرچ کنسول
 
 
دلایل مختلفی را می‌قدرت برای تولید نقص‌ Missing field “name” (in “mainEntity”) در سرچ کنسول و منش رفع آن درنظر گرفت. با این درحال حاضر با دقت به گزارشات مکرر یوزرها، بیشترین انگیزه تغییرات گوگل در سال‌های پیشین و عدم هماهنگی پلاگین یوآست در وب سایت بوده میباشد که در حال حاضر این ایراد رفع گردیده‌است. پس مورد نیاز میباشد مطلقا پلاگین‌های خویش را به روزرسانی کرده و از هماهنگی آن با اصلاحات آموزش سئو مشهد  گوگل مطمئن باشید.
 
یکی‌از دیگر از دلایلی که می تواند سبب ساز به‌این خلل خواهد شد، عدم درج پرسش میباشد که معمولا ناخواسته و یا این که با در نظرنگرفتن فیلد پرسش و جا پرت کردن آن فیس می دهد. اعتنا فرمائید که در تعریف و تمجید FAQ هم پرسش و هم پاسخ‌ها بایستی جدا آموزش سئو در مشهد  درج شوند. .
 
در غایت سومی و رایج‌ترین استدلال ساخت اختلال Missing field “name” (in “mainEntity”) در سرچ کنسول و خط مش رفع آن به انگیزه غلط در کدنویسی میباشد. این نادرست می تواند به دلایل متفاوت چهره دهد. از جمله عدم هم خوانی بودن ساختار کدها با آنچیزی که گوگل درنظر گرفته میباشد و یا این که غلط تایپی و غیره. همواره سفارش ما آن میباشد که اولا نسبت به مشاهده داکیومنت‌های گوگل در خصوص آن داده ساختار یافته مبادرت کرده و با جزئیات آن آشنا گردید. ثانیا شما می توانید از فرمت مثال کدهای قرار داده گردیده در داکیومنت گوگل استعمال فرمائید. از جمله برای داده ساختار یافته FAQ از جزئیات این محتوا به کار گیری فرمائید.
 
نکته: اعتنا فرمائید از آنجایی که گوگل نسبت به درج کدهای اسکیما حساس‌خیس میباشد و برخی از خصوصیت‌ها و آرایه‌ها را الزامی درنظر گرفته، قطعا از توضیحات گوگل استعمال نمایید. ممکن میباشد این تعاریف و حتی مقداردهی‌ها گوناگون از توضیحات وبسایت Schema.org باشد.
 
طریق های رفع ارور نقص‌ Missing field “name” (in “mainEntity”) در سرچ کنسول کدامند؟
برای حل نقص‌ Missing field “name” (in “mainEntity”) در سرچ کنسول و رویه رفع آن می‌قدرت به یک سری راه‌حل پایین اشاره نمود:
 
به‌روزرسانی افزونه‌ها
ارورهای زیادی که در مشاجره تکنیکال ساخت‌و‌ساز میشوند، مانند خطای missing field name، غالبا ناشی از آپ دیت نبودن کدها یا این که مقداردهی خطا و جا افتادن خصوصیت‌های نو میباشد. در شرایطی که که از پلاگین‌هایی با مدد عالی به کار گیری می کنید، احتمال بسیار زیاد با آپ دیت کردن پلاگین این اشتباهات رفع می شوند. معمولا دسته‌های مدد پلاگین‌های پر اسم و رسم مانند RankMath و یا این که Yoast بهینه سازی به اعتنا تغییرات نو را مدنظر قرار داده و آن‌ها‌را در به روز‌های پلاگین خویش اجرا می‌نمایند. براین اساس آغاز پلاگین‌ها (به خصوص مورد ها مرتبط با seo و درج اسکیما کد) را به روزرسانی نمائید.
 
اصلاح کدنویسی
همان گونه که پیش‌خیس اشاره کردیم، کدنویسی بایستی بر اساس با نمونه‌های مندرج بوسیله گوگل باشد. براین اساس پیشنهاد می کنیم قطعا مثال کدی که در اولِ نوشته‌ی‌علمی مندرج را مشاهده کرده و با اینگونه فرمتی کد اسکیما FAQ را اصلاح فرمائید.
 
 
 
برای مشاهده این صفحه ها کافیست از نصیب “Enhancements” سرچ کنسول، روی مورد FAQ کلیک نمایید. حالا در کاغذ سمت راست روی آیتم ارور مربوطه کلیک کرده و از کاغذ نو URLها با این خلل را پیدا فرمایید.
 
 
 
حالا میتوانید با کلیک روی هر ستون URL، کشو‌ای که از سمت راست گشوده می گردد را ببینید. با مشاهده بخش هایلایت گردیده همچون تصویر بالا، بخشی از کد که‌این خلل را ساخت نموده است را مشاهده می کنید.
 
دیگر نکات اساسی
بعضی از سایر نکات اساسی در اختلال Missing field “name” (in “mainEntity”) در سرچ کنسول و خط مش رفع آن عبارتند از:
 
همان طور که در کد مثال مشاهده میکنید، خصوصیت name برای هر پرسش درج می گردد. پس برای دوری از فیس دادن خطای mainEntity سرچ کنسول، این فیلد را برای هر پرسش درج فرمایید.
وجود برخی تداخلات در بین پلاگین و پوسته ممکن میباشد این ارور را ساخت و ساز نماید. چنانچه که کل شیوه های نام برده را آزمون کردید، میتوانید یکبار افزونه یا این که پوسته را غیرفعال کرده (پوسته را به شرایط پوسته پیش فرض وردپرس ببرید) و مجددا حالت ارور را آزمون فرمایید.
برای آزمایش زنده نقص‌ Missing field “name” (in “mainEntity”) در سرچ کنسول و راه و روش رفع آن به طور لحظه‌ای، با کلیک روی پیوند ارور مربوطه، بر روی مورد Test Live URL در سرچ کنسول کلیک فرمایید.
 

کسب سوالهای متداول کاربران

 
کسب سوالهای متداول یوزرها
یکی‌از دیگر از مراحلی که می بایست در قسمت seo محتوا درنظر گرفت، حصول سوال های و ساخت نصیب FAQ میباشد. در‌این‌صورت‌ میتوانید از روش پاسخگویی به سوال های رایج پیرامون زمینه نوشته ی علمی، یوزرها را جذب فرمایید. دیدنی میباشد بدانید که 8% از جستجوها در گوگل به طور پرسشی مطرح می شوند. این نشانه میدهد که اکثری از یوزرها با درج یک خط و عنوان کردن پرسش خویش، در‌پی یافتن ورقه‌ای برای پاسخ ظریف می باشند. حصول سوالهای متداول قادر است این مجموعه از یوزرها را به ترافیک کاغذ آموزش سئو مشهد  شما جذب نماید.
 
برای آنکه بتوانید این سوال ها را پیدا نمایید، یک سری راه‌حل وجود دارا هستند که عبارتند از:
 
استعمال از ابزارهای سرچ کلمه و واژه کلیدی: جذاب میباشد بدانید امروزه پلتفرم‌هایی که در قسمت جستجوی کلمه ها کلیدی عمل می‌نمایند، کلمات پرسشی یوزرها حول آن واژه و کلمه کلیدی را نیز ارائه می دهند. در این‌ آموزش سئو در مشهد حالت میتوانید از آن ها به کار گیری نمایید.
تفحص و کتابت: شما می توانید از عده ای که کارشناس آن حوزه میباشند و با مشتریان رمز و شغل دارا‌هستند، لیست سوالهای پرتکرار مطرح گردیده را اخذ فرمایید.
جستجوی واژه و کلمه کلیدی اساسی: شما می توانید در ورقه سرچ گوگل، کلمات پرسشی را پیش از کلمه و واژه کلیدی مهم قرار دهید. دراین‌صورت گوگل به صورت اتومات پیشنهاداتی را مشتمل بر واژه و کلمه کلیدی مهم ارائه می دهد که به عبارتی کوئری‌های یوزرها می‌باشند.
استعمال از فیلد سرچ موتور کاوش یک راه‌حل عالی در بهینه سازی محتوا و یافتن قضیه برای نوشته‌علمی، عبارات کلیدی و مواقعی از این قبیل میباشد.
 
شناسایی و مجموعه بندی محتوا بر طبق intent یا این که نیت استفاده کننده
 
 
مراد از اینتنت یا این که عمل یعنی هدفی که وی از جستجوی کلمه و واژه کلیدی داشته میباشد. در seo محتوا اساسی میباشد که کتابت آن بر اساس با غرض کاوش مخاطب باشد. امروزه تیم بندی محتواها براساس نیت مخاطب از کاوش در 4 قسمت تقسیم می‌گردد که عبارتند  از:
 
Informational یا این که اطلاعاتی: مخاطب درین نوع جستجوها گرایش داراست تا درباره‌ی موضوعی داده ها خویش را بیشتر نماید. معمولا این جستجوها به طور سوالی با عبارت‌های پرسشی در اولِ کوئری ایفا می گردند. از جمله: به چه شکل باتری موبایل را عوض کنیم؟
Navigational یا این که مسیریابی: در‌این نصیب مخاطب قصد جستجوی عبارتی را دارااست که می خواهد به وبسایت خاصی منجر گردد. به عنوان مثال جستجوی وب سایت پینترست که مستقیما استفاده کننده در پی وب سایت این شرکت است.
Business یا این که تجاری: سرچ‌هایی می‌باشند که استفاده کننده میل دارااست مال یا این که خدماتی را بخرد البته در جستجوی داده ها بیشتر و مقایسه تیم‌های متعدد میباشد.
Transactional یا این که تراکنشی: این نوع سرچ‌ها بسیار اساسی می‌باشند و با غرض خرید فرآورده بعداز تعیین و مشورت جاری ساختن میگردند.
در seo محتوا اصلی میباشد که هر برگه در راستای جواب به یک اینتنت یا این که نیت استفاده کننده تشکیل‌شده و در شکل نیاز بهم متصل شوند. از جمله یک نوشته ی علمی اطلاعاتی میتواند داخل خویش محصولی را معرفی کرده و به برگه‌ای که با غرض خرید ایجاد شده است، پیوند بدهد.
 
ساخت اعتبار موضوعی یا این که topical authority
 
 
اعتبار موضوعی یکی‌از مفاهیم بهینه سازی محتوا تلقی می‌گردد که به ارتقا مرتبه در آن کلمه و واژه کلیدی یاری می‌نماید. برای ساخت این خصوصیت در ورقه‌ای از تارنما یا این که محتوای خویش می توانید چندین نکته را درنظر بگیرید که به گستردن تحت می باشند:
 
مورد نیاز میباشد موضوعی را با دقت بر تخصص‌تان گزینش کنید.
یک کیورد ریسرچ ظریف با مشمول کردن لغات کلیدی تخصصی اجرا دهید و آن‌ها‌را در محتوا به شغل ببرید.
کارایی فرمائید تا گستره وسیعی از موضوعات را در محتوای خویش که مرتبط به مسئله می‌باشند پوشش دهید.
از آنجایی که ما یحتاج میباشد عمق محتوا را ساخت‌و‌ساز نمایید، عالی میباشد موضوعات فرعی مرتبط را در محتوا باطن نمائید.
هدف ها جستجوی مخاطب را در محتوای خویش برآورده نمایید.
خوشه‌ها و ریز محتواها را داخل کانتنت خویش با پیوندهای داخلی به آنان ساخت نمائید.
به روزرسانی محتوا را هر از گاهی اعمال دهید.
ساخت و ساز ساختار پیلار کلاستر برای صفحه ها
خواسته از پیلار – کلاستر آن میباشد که یک ساختار شاخه‌ای را پیرامون یک محتوای مهم ساخت فرمایید. محتوای مهم پیلار یا این که Pilar نامیده گردیده و معمولا یک کاغذ میباشد. محتوای پایین شاخه Cluster یا این که خوشه اسم داراست. محتوای خوشه‌ای را برای برگه‌ای که محتوای جامع و کلی ارائه می‌نماید ساخت کرده و لینکسازی را فی مابین آن‌ها اجرا دهید. در این صورت محتوای جامع نباید بر روی مسئله عمیق خواهد شد. بلکه داده ها کلی را درخصوص مورد فرعی ارائه کرده و محتوای بیشتر را به پست کلاستر ارجاع دهد.
 
به‌دنبال یک مثال ساختار محتوای پیلار کلاستر را برای شما علامت میدهیم که قادر است به فهم شما از ساخت و ساز این نوع استراکچر محتوایی یاری دهد. همان گونه که مشاهده می کنید، لینکسازی‌ها دو طرفه بوده و کلاسترها موضوعات زیرمجموعه یا این که Sub topic می‌باشند
 

صفر کلیک یا zero-click در seo چیست؟

 

 
سوای کلیک یا این که zero-click در seo چیست؟ نکات ضروری و اساسی
اینجانب در‌این محتوا شما‌را با زمینه سوای کلیک یا این که zero click و ۵ اثر عمده‌ی آن بر بهینه سازی آشنا می کنم. همینطور، یکسری استراتژی کلیدی برای نجات بهینه سازی در بعدازظهر فارغ از کلیک را با آموزش سئو مشهد  شما به اشتراک می گذارم.
 
جستجوهای سوای کلیک یک سری هنگامی میباشد که در اکنون رویش میباشد و سبب ساز افت داده های عددی کلیک و ترافیک برخی از وب سایت‌های گرانقدر گردیده است. در صورتی این وب سایت‌ها استراتژی‌های سئوی خویش را متناسب با نتیجه ها سوای کلیک تغییر‌و تحول ندهند، احتمالا ضربه سنگینی به وبسایت‌ها آموزش سئو در مشهد  وارد خواهد آمد.
 
با اینجانب تا انتهای این محتوا همدم باشید تا شما‌را با نکات اصلی مرتبط با zero click از تاثیرات تا با صرفه‌سازی آشنا کنم.
 
سوای کلیک یا این که Zero Click چیست؟
سوای کلیک یا این که Zero Click اصطلاحی درباره جستجوهای گوگل میباشد؛ جستجوهایی که فیض یا این که پاسخ آن‌ها بدون واسطه در کاغذ نتیجه ها داده می گردد و استفاده کننده نیازی به کلیک بر روی لینک و پیوند فیض برای یافتن جواب جستجوی خویش ندارد.
 
احتمالا شما هم با اینگونه نتایجی در برگه حاصل موتورهای کاوش SERP مواجه گردیده‌اید که پاسخ پرسش یا این که جستجوی شما‌را خیلی کوتاه، فوری و ظریف می دهند؛ جوری که دیگر نیازی به کلیک بر روی پیوند فیض و ورود به تارنما آن ندارید.
 
به عنوان مثال زمانی اینجانب عبارت «پایتخت لتونی» را در گوگل سرچ می کنم، این فیض ظواهر می‌گردد:
 
 
 
مشاهده می کنید که گوگل صرفا با اکران یک فیض بسیار کوتاه، داده ها موردنیاز را در به عبارتی شیت حاصل در اختیارم قرار بخشید. و اینجانب تنها با تلاوت این کلمه و واژه، و سوای اینکه روی پیوند سایتی کلیک کنم یا این که وارد سایتی نحس، به جواب موردنیازم که «Riga» می باشد، رسیدم!
 
ورود AIO و ارتقا zero click
با ورود AIO به حاصل گوگل، مورد zero click ارتقا داشته و منجر شد‌ه‌است یوزرها در به عبارتی حاصل گوگل جواب خویش را از سیستم هوش تصنعی گوگل اخذ می‌نمایند.
 
 
 
طبق داده های عددی منتشر گردیده در تارنما سمراش، ۲۵.۶٪ از جستجوهای دسکتاپ و ۱۷.۳٪ از جستجوهای تلفن همراه به اکران نتیجه ها زیروکلیک یا این که سوای کلیک ختم می گردند؛ و این یعنی افت نرخ کلیک (CTR) و معیار بازدید وب سایت‌ها!
 
با این احوال، آیا داریم به نقطه پایان روایت‌ی کلیک در seo مجاورت می‌شویم؟
 

پایین اثر قرار دریافت کردن استفاده کننده

 

 
پایین اثر قرار دریافت کردن استفاده کننده
اثر نخستین مدام به طور ناخودآگاه انتقال می یابد و به وسیله ذهن ما تعبیر و تفسیر می‌گردد. معمولا زمانی یک وب سایت را در نگاه نخستین می‌بینیم تا جذب آن می شویم یااینکه نظرمان جلب نمیشود . آن‌گاه بر پایه ی به عبارتی شم اول استارت بع مشاهده و اخذ داده ها از آن وبسایت می‌کنیم . بدین ترتیب اثر نگاه نخستین به وبسایت بسیار اصلی میباشد به عبارت دیگر این اثر مبنای قضاوت بر محتوای آموزش سئو مشهد  وبسایت شما شود
 
۲- کنجکاو شدن استفاده کننده
در‌حالتی که استفاده کننده در نگاه نخستین به تارنما شما جذب خواهد شد سبب میگردد تا در باب مطالب وبسایت شما کنجکاو گردیده و از دید رمانتیک یک هیجان در ذهن آن ساخت خواهد شد . پس همان گام دوم در طراحی وب سایت مطابق احساسات تحریک کنجکاوی استفاده کننده و تشویق آن به جست و جو بیشتر در سایت میباشد . هنگامی بازدیدکنندگان به هیجان بیایند به راحتی بقیه صفحه های تارنما شمارا نیز تحقیق می نمایند و لینک و پیوند های معرفی آموزش سئو در مشهد  گردیده را نیز پیگیری می نمایند .
 
۳- مشغول شدن استفاده کننده
در‌این مرحله کاربر دست به قضاوت های منطقی درباره چیزهایی که مشاهده نموده است می‌زند . در واقع استفاده کننده بعداز دو سطح گذشته بدین مرحله میرسد و می بایست درین مرحله تمامی کارت ها روی میز قرار گیرد تا برای او مشخص و معلوم خواهد شد که چرا تارنما شما برای وی موثر میباشد.
 
همان گونه که مشاهده کردید پیاده سازی مبنی بر احساسات سبب به وجود وارد شدن زنجیره ای از برخورد های کم عقل می‌گردد که در آن اولیه مخاطب جذب جذابیت وب سایت میشود و با کنجکاوی در مرحله دوم و جست و جویبار بیشتر در غایت به هدفش در وب سایت در مرحله سوم می‌رسد.
 
 
اثر گوگل مپ در بهبود seo محلیپ
با توسعه یافته گردیده الگوریتم های گوگل و به وجود وارد شدن seo محلی ، اثر تصویب دستیابی و امور در گوگل مپ بسیار بالا رفته و در پی آن عمل هایی نظیر تصویب لحاظ در خصوص تجارت شما ، اضافه کردن عکس و … می‌تواند شمارا در بازاریابی اینترنتی ملازمت و همراهی نماید ! 
 
اثر گوگل مپ در بهبود بهینه سازی محلی
با بسط عرضه و تقاضا در موتورهای کاوش گر ، گوگل با محلی کردن حاصل خویش ، تصمیم دارااست تا سرویس ها خویش را با کیفیتی بالاتر به یوزرها خویش ارائه دهد، امروزه چنانچه شما یک عبارت را در یک شرایط جغرافیایی کاوش نمایید ، گوگل با به کار گیری از نشانی آی پی و اطلاعاتی که از جیمیل شما دارااست، حالت جغرافیایی شمارا تشخیص داده و نتیجه ها مرتبط با به عبارتی حوزه‌ را به شما آرم خواهد بخشید. براین اساس اصطلاحی به اسم Local بهینه سازی – seo محلی به وجود آمده و اثر گوگل مپ در بهبود seo محلی بسیار ارتقا یافته میباشد.
 
اثر اضافه کردن عکس به گوگل‌ مپ
با افزودن عکس بیزنس خویش در گوگل مپ سبب می‌شوید که استفاده کننده رابطه بهتری برقرار نماید و با دقت به اینکه ممکن میباشد کمپانی ، سازمان و ..  شمارا تا به اکنون ندیده باشد ، وجود تصاویر قادر است منجر ارتقاء اتکا مشتری گردد. شما می‌توانید در‌این نصیب عکس های ۳۶۰ جايگاه را نیز آپلود فرمایید.
 
دقت داشته باشید که هر فردی می‌تواند با یک اکانت gmail برای جای های متفاوت عکس آپلود کرده و نظرش را تصویب نماید، به این ترتیب مخاطبین و مشتریان می‌توانند در شکل رضایت و یا این که عدم رضایت ( در مواقع بروز اختلال ، بی نظمی و .. ) آن را در گوگل مپ تصویب نمایند!
 
مطالب مرتبط : الگوریتم RankBrain
 
اکران داده ها تجارت شما در گوگل مپ
در اینجا ما اسم جای یا این که کمپانی متبوع را در گوگل کاوش میکنیم ، در‌صورتی‌که شناخته گردیده و پر اسم و رسم باشد در سمت مقابل حاصل گوگل داده ها آن کمپانی مانند : شماره تماس ، نشانی ، ساعتها کاری ، تارنما ، تصویر ، معدل امتیاز یوزرها ، و لوکیشن آن در گوگل مپ نشان داده میشود. در اینجا ما اسم کمپانی پیشرفت شیر سازی را کاوش کردیم.
 
تصویب حیث و امتیاز در گوگل مپ
در اینجا با دقت به اینکه اینجانب قبلا یک لحاظ برای کمپانی توسعه شیر سازی تصویب کرده بودم ، مورد Edit  فعال گردیده است و می‌توانم حیث پیشین را بازنویسی کنم. در صورتیکه که شما نظری تصویب نکرده باشید میتوانید لحاظ و امتیاز خویش را در ارتباط با آن کمپانی یا این که جای تصویب فرمائید.
 

امکان‌ها و کاربردهای جت بهینه سازی تحت عنوان جایگزین الکسا

 

 
امکان‌ها و کاربردهای جت بهینه سازی تحت عنوان جایگزین الکسا
جت بهینه سازی یکی شایسته ترین ابزارهای تحلیل وب سایت در جهت تهیه کردن درجه وبسایت در گوگل، شناسایی و رفع ایرادات بهینه سازی وب سایت، بازرسی کلمه ها کلیدی و رسیدگی شرایط وبسایت میباشد که بی شک برای تارنما‌های اهل ایران، یکی‌از شایسته ترین جایگزین‌های الکسا به حساب می آید. درپی به آموزش سئو مشهد  بعضی از مهم ترین قسمت‌های این ابزار کاربردی اشاره می کنیم:
 
رسیدگی سکو تارنما
با ورود به جت بهینه سازی و وارد کردن نشانی وبسایت و تعیین آیتم "ارزیابی مجانی وبسایت"، میتوانید گزارش جامعی از اینترنت‌وبسایت خویش اخذ فرمایید. در نصیب نخستین گزارش اکران داده گردیده و در بالای ورقه، خلاصه‌ای از حالت کلی بهینه سازی تارنما شما اکران داده می شود که در بخش درجه جت بهینه سازی، می توانید جايگاه تارنما خودتان را در جمهوری اسلامی ایران ملاحظه کنید. این درجه مبتنی بر معیار بازدید تارنما  آموزش سئو در مشهد شما رقم خورده میباشد.
 
 
 
تفحص لغت ها کلیدی
یک کدام از امکاناتی که جت بهینه سازی در مشت یوزرها قرار میدهد، مطالعه عبارات کلیدی میباشد. شما می توانید به یاری 4 نصیب واژه و کلمه گستر، بررسی دامنه رقبا، سوراخ عبارات کلیدی و ساختار محتوا به خیر و خوبی مراحل کیورد ریسرچ را اعمال دهید.
 
به یاری نصیب واژه و کلمه گستر جت بهینه سازی میتوانید به راحتی لغت ها کلیدی مربوط به حوزه کاری خودتان را پیدا نمائید. بررسی دامنه رقبا به شما این قابلیت را میدهد که با وارد کردن دامنه وبسایت خویش یا این که یکی رقبا، ترازو سهم بازار هر کدام را ملاحظه کنید و همینطور یک لیست از عبارات کلیدی‌ای که رقبایتان به کارگیری کرده‌اند در دست شما قرار می دهد. نصیب ساختار محتوا به شما امداد می‌نماید به امداد بازخوردهای الگوریتم رنک برین گوگل، بفهمید چه طور محتوایی ایجاد نمایید که در کلمه و واژه کلیدی متبوع شما از گوگل ورودی خیر اخذ فرمائید. نصیب سوراخ لغت ها کلیدی به شما این قابلیت را میدهد تا لیست لغات کلیدی‌ای را مشاهده کنید که رقبای شما روی آنها شغل می‌نمایند و شما شغل نمی کنید.
 
 
 
ارزیابی و ارزیابی فنی تارنما
در قسمت پژوهش فنی جت بهینه سازی میتوانید محاسبه جامعی از نصیب فنی تارنما خویش اخذ فرمائید. گزارش این نصیب به سه قسمت اشتباه، هشدار و سوای نادرست تقسیم گردیده‌است. در قسمت نادرست، مواقعی که بایستی اصلاح شوند اکران داده گردیده‌اند. در قسمت هشدار، مواقعی نام برده‌اند که خوب میباشد رعایت شوند و در قسمت سوای غلط نیز مواقعی که به صحت در وبسایت شما ایفا گردیده‌اند اکران داده می شوند.
 
 
 
پلاگین کروم جت seo
پلاگین کروم جت بهینه سازی به شما این قابلیت را می دهد تا گزارشی از محاسبه و کارایی اینترنت‌وب سایت، شرایط لینک و پیوند‌ها و تغییرات جايگاه در لغات کلیدی را تنها در یک پلاگین کروم ببینید. پلاگین جت بهینه سازی به شما یاری می‌نماید تا زیرکانه وب سایت خویش را با صرفه‌سازی نمایید و فراتر از رقبا چشم گردید. ﺍﻓﺰﻭﻧﻪ ﺟﺖ ﺳﺌﻮ دربرگیرنده چهار نصیب متعدد میباشد که در سه قسمت آن، ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺻﻔﺤﻪ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﮐﻠﯽ ﺻﻔﺤﻪ (ﺷﺎﻣﻞ ﺑﺮﺭﺳﯽ ﺳﺮﺗﯿﺘﺮﻫﺎ، ﻟﯿﻨﮏﻫﺎ، ﻣﺘﺎ ﺗﮓﻫﺎ ﻭ...)، ﮔﺰﺍﺭﺵ ﻋﻤﻠﮑﺮﺩ ﺻﻔﺤﻪ ﻭ ﺭﺗﺒﻪ ﮐﻠﻤﺎﺕ ﮐﻠﯿﺪﯼ ﺭﺍ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﻣﯽﺩﻫﺪ و ﺩﺭ ﺩﻭ ﻗﺴﻤﺖ ﺩﯾﮕﺮ ﺗﻐﯿﯿﺮﺍﺕ ﺁﺏ ﻭ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﮔﻮﮔﻞ (علامت دهنده ترازو تغییر و تحول سکو در کلمه ها کلیدی) ﻭ ﻟﯿﻨﮏﻫﺎﯼ ﻣﻔﯿﺪ ﺳﺎﯾﺖ ﺟﺖ ﺳﺌﻮ ﻗﺮﺍﺭ داده گردیده‌اند.
 
 
 
عده‌بندی
 
هنگام کار الکسا، بخش اعظمی از متخصصان بهینه سازی از این ابزار به کار گیری می‌کردند و تولبار آن روی بخش اعظمی از مرورگرها نصب گردیده بود. بعداز آنکه الکسا به عمل خویش نقطه نهایی بخشید متخصصان بهینه سازی به مجبور به به کارگیری از ابزارهای دیگر روی آوردند. درین مقاله به معرفی تنی چند از ابزارهای کاربردی که می توانند جایگزین الکسا باشند اشاره کردیم. مثلا آنها ابزار کاربردی جت بهینه سازی میباشد. این ابزار قادر است اکثری از ایرادات تارنما شما‌را که از لحاظ متخصصان بهینه سازی نهفته باقی‌مانده، به شما نماد دهد و با گزارشی جامع و ظریف، چک جامعی از تارنما شما ارائه دهد. امید‌وار‌یم بتوانید به امداد این ابزار، وب سایت خویش را بهبود ببخشید و از ارتقا ترافیک در تارنما خویش لذت ببرید.
 
استراتژی محتوا چیست؟ یادگرفتن استراتژی محتوا از مبنا
استراتژی محتوا نرم‌افزار‌ای مدون میباشد که در آن از محتوا (صوتی، بصری یا این که نوشتاری) برای حصول به هدف ها تجاری حصول‌وکار به کار گیری میشود. یک استراتژی محتوای پیروز، مخاطبان غرض را جذب و حتی بعداز خرید نیز آنان را مشغول می‌نماید. از جمله در‌صورتی‌که مقصود دستیابی‌وکار شما ارتقاء دور اندیشی از مارک میباشد، چهت نیل به‌این غرض، ممکن میباشد یک استراتژی محتوا که بر seo تمرکز داراست، برای ارتقا بازدید اینترنت‌وبسایت، استخراج نتیجه ها عالی در موتورهای کاوش (SERP) و ارتقا ترافیک به سمت تولید ها یا این که سرویس ها خویش، تدوین فرمائید. طبق داده های عددی وبسایت Hubspot حدود 70 درصد از بازاریابان به صورت فعال در بازاریابی محتوا سرمایه‌گذاری می‌نمایند، براین اساس ساخت یک استراتژی محتوایی عالی، برای رقابت، بسیار اساسی و حیاتی میباشد. با این نوشته‌ی‌علمی یار باشید تا تماما با استراتژی محتوا و فرآیند پیاده‌سازی آن آشنا گردید.
 
خواسته از استراتژی محتوا چیست
در شرایطی‌که در پی این می باشید که اینترنت‌تارنما شما هم از دید یوزرها و هم از حیث گوگل، تحت عنوان یک وب سایت نفیس شناخته خواهد شد و یوزرها بیشتری را جذب وب سایت خویش فرمائید، مستلزم یک استراتژی بهتر و جامع محتوا می‌باشید. این استراتژی، یک راهنما و نقشه روش برای ساخت‌و‌ساز و توزیع اشکال محتوا در یک استحصال‌وکار با غرض جذب مخاطب میباشد. مقصود این استراتژی، جواب به‌این پرسش میباشد که چه محتوایی را چه گونه می بایست ساخت کنیم و چرا؟
 
این استراتژی یک کدام از مهمترین اجزای استراتژی بازاریابی دیجیتال میباشد؛ چون گزینش می‌نماید که قصد دارید با مخاطبان خویش، کجا، چه هنگامی و به چه شکل، رابطه برقرار نمائید. این مورد بسیار کبیر‌خیس از فهرستی از پوسته‌ها و موضوعات میباشد و مشتمل بر پرسونای خریدار، نقشه مهاجرت مشتری، روز‌نگار محتوا و ... می‌گردد.
 
البته برای ساخت و ساز محتوای خوب، نیاز به مجال و هزینه میباشد؛ به این ترتیب چه پست‌های وب لاگ را برون‌سپاری نمایید یا این که ویدیوها را خودتان ساخت و ساز نمایید، داشتن یک نرم افزار سازمان‌یافته چهت نیل به نتایجی که می خواهید، بسیار اساسی میباشد.
 

ارتقاء جايگاه سایت با سئو قالب وب سایت

 

 
ارتقاء جايگاه تارنما با سئو پوسته وب سایت
در اینجا داده های عددی ۳ ماهه قبلی این وبسایت را مشاهده می کنید که ورودی آن بعداز تغییر تحول پوسته و ارتقاء سرعت وبسایت ۳ موازی گردیده‌است. این ارتقاء با مدیر درست و اصولی وبسایت ، ساخت محتوای آموزش سئو مشهد  مخصوص و پیوند سازی خوب نیز شود.
 
 
 
 
 
درپی پاسخگوی سوال ها و نظرها نفیس شما در ارتباط با اثر پوسته وبسایت بر آموزش سئو در مشهد  افزایش وب سایت در گوگل هستیم.
 
 الگوریتم گدون
 
 
الگوریتم گدون Mobilegeddon ، یک کدام از الگوریتم های گوگل که غرض آن سنجش سایت ها در جهت سازش و هماهنگ شدن با گوشی های هوشمند و یا این که تبلت ها میباشد.
 
گوگل با دانش بر اینکه کاربرانی که با استعمال از موبایل خویش و یا این که تبلت به وبگردی میپردازند روز آپ تو دیت در حالا ارتقا میباشد ، این الگوریتم را برای راحتی مخاطب در سال ۲۰۱۵ معرفی کرد.
 
شایسته ترین ابزارهای رسیدگی ریسپانسیو بودن وبسایت چیست ؟
 
سایت های ریسپانسیو چه خصوصیت هایی دارا هستند ؟
داشتن ورژن ریسپانسیو ( تعریف‌و‌تمجید بعدها و وضعیت ها برای گوشی و تبلت )
اندازه و نوع فونتی که به کار گیری می گردد در گوشی خوانا باشد
دسترسی به لینک و پیوند های برگه برای استفاده کننده شل باشد
انطباق داشتن بعدها وب سایت در تلفن همراه و تبلت
عدم استعمال از برنامه هایی مانند Flash که در گوشی و یا این که تبلت لود نمی شوند
 
 
این الگوریتم کلیه صفحه های تارنما شما‌را به طور مستقل نظارت میکند، براین اساس توجه نمائید که در کلیه صفحه ها وب سایت شما نکات بالا رعایت گردیده باشد.
 
یکی‌از اشتباهاتی رایج طراح ها ، ایجاد کرد ورژن تلفن همراه سایت میباشد . این شغل منجر می‌شود که مطالب و محتوای وبسایت اسکن گردد و Duplicate Content شکل گیرد.
 
محتوای تکراری (Duplicate Content) چیست و چه تاثیری در seo داراست؟
 
مهم‌ترین خصوصیت الگوریتم Mobilegeddon
مهم ترین فاکتوری که‌این الگوریتم گزینه پژوهش قرار می دهند ریسپانسیو بودن تارنما میباشد . ریسپانسیو بودن تارنما ، در درجه بندی ها و رنکینگ تارنما بسیار اصلی میباشد و منجر بهبود تجربیات کاربری، ارتقا بازدید و درآمد و … می‌گردد.
 
اثر الگوریتم گدون بر روی درجه های وب سایت
اثر این الگوریتم بیشتر بر روی درجه بندی تارنما ها در موقعیت گوشی میباشد.  همانگونه که گفته شد امروزه تعداد کسانی که با تلفن همراه و یا این که تبلت خویش وبگردی میکنند در درحال حاضر ارتقا میباشد، براین اساس از اثر این الگوریتم نمیتوان دیده پوشی کرد.
 
دقت نمایید که‌این الگوریتم در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و اینک ( سال ۲۰۲۲ ) نسبتاً بیشتراز ۸۰ درصد یوزرها تارنما شمارا از روش تلفن همراه تحقیق میکنند و عنایت این الگوریتم بیشتراز پیشین میباشد.
 
چه طور وبسایت خویش را برای الگوریتم گدون seo کنیم ؟
از این ابزار گوگل برای تشخیص ریسپانسیو بودن وب سایت و لیست کردن باگ های آن می توانید به کارگیری فرمائید. بعداز ورود به‌این وبسایت ، نشانی سایت خویش را وارد کرده و باگ ها و خطاها وب سایت خویش را ملاحظه کنید.
 
شما می توانید از ابزار گوگل آنالیتیکس هم برای تحقیق به کارگیری فرمایید. در گوگل آنالیتیکس قادرخواهید بود تعداد و درصد بازدید کننده هایی که از روش تلفن همراه و تبلت وارد تارنما شما می گردند را ملاحظه کنید.
 

چطور یک تیتر خوب برای صفحه بنویسیم؟

 

 
چطور یک تیتر بهتر برای ورقه بنویسیم؟
از آنجا که تگ تایتل اثر متعددی در seo وب سایت و بهبود تجربیات کاربری آن دارااست، اساسی میباشد که با صرفه‌سازی خواهد شد. این فعالیت نیاز به کارایی متعددی ندارد البته قادر است نتیجه ها خیره‌کننده‌ای به‌ دنبال داشته ‌باشد. در‌این نصیب مهم ترین کارهایی را که می توانید برای تایپ کردن یک تگ تایتل مطلوب ایفا دهید،  آموزش سئو مشهد رسیدگی می کنیم:
 
ارتفاع تگ تیتر را با صرفه فرمایید
 
در شرایطی که ارتفاع تگ تیتر ورقه شما زیاد از حد باشد، هنگام اکران در نتیجه ها کاوش تغییر و تحول می‌نماید. ممکن میباشد بخشی از تیتر علامت داده ‌نشود، ممکن میباشد بعضی لغت ها آن حذف شوند و یا این که گوگل کلا آن را تغییر تحول دهد. معمولا پیشنهاد می شود ارتفاع تیتر را در حدود 60 کاراکتر نگه دارید ولی نمی‌اقتدار مقدار دقیقی برای آن مشخص و معلوم کرد. چون گوگل در اکران تیتر به ارتفاع آنان کاری ندارد بلکه یک جعبه 600 پیکسلی  آموزش سئو در مشهد را برای تک تیتر تخصیص می دهد.
 
از آن جا که بعضی حروف در گزاره فضای بیشتری نسبت به دیگرافراد اشغال می‌نمایند، نمی‌قدرت تعداد کاراکتر مشخصی برای جا دادن در جعبه 600 پیکسلی معلوم کرد. ممکن میباشد عبارت کوتاهی بنویسید که حروف آن فضایی بیشتر از جعبه موردنظر گوگل را اشغال نمایند یا این که برعکس عبارت بلندی بنویسید البته حروف آن فضای کمتری اشغال کرده باشند و بدون نقص در نتیجه ها کاوش اکران داده ‌شوند. بعضا وب سایت‌ها وافزونه‌ها ابزارهایی برای تحقیق ارتفاع تگ تایتل ارائه می‌نمایند که میتوانید از آن ها به کارگیری فرمایید.
 
در به کارگیری از لغت ها کلیدی زیاده‌روی نکنید
 
در حالتی‌که تگ تیتر خویش را زمان بر بنویسید گوگل شمارا جریمه نمی‌نماید، صرفا طرز اکران آن را تغییر و تحول میدهد. ولی در صورتی در آن واژه کلیدی کاغذ را به تعداد متعددی به شغل ببرید، احتمالا با گوگل به ایراد برمی‌خورید. چراکه این شغل تجارب کاربری را به‌ شدت تخریب می‌نماید و گوگل به هیچ عنوان آن را دوست ندارد. تیتر‌هایی مشابه به مثال تحت را هیچوقت به فعالیت نبرید:
 
خرید پوسته وبسایت | شایسته ترین پوسته وب سایت | پوسته تارنما ارزان | فروش پوسته تارنما
 
استعمال از کلمه و واژه کلیدی به صورت‌های متعدد در تگ تایتل به هیچ وجه عمل جالبی وجود ندارد. هیچ کاربری تصمیم به کلیک ‌کردن روی اینگونه تیتر‌هایی ندارد و گوگل هم به شدت با آن تقابل می‌نماید. در صورتیکه قصد دارید با استعمال زیاد از کلمه و واژه کلیدی در تگ تایتل مورد محتوای ورقه را به گوگل یا این که استفاده کننده معرفی فرمایید، حقیقتا نیازی به‌این عمل وجود ندارد چون خویش گوگل در دانستن قضیه توانگری موردنیاز را دارااست. کافی میباشد تنها یک توشه واژه کلیدی خویش را در تگ تیتر به‌شغل ببرید.
 
برای هر ورقه تیتر منقطع درنظر بگیرید
 
به کار گیری از یک تیتر منقطع برای هر کاغذ به گوگل علامت می دهد هرمورد محتوای منحصربفرد و ارزشمندی دارا هستند. همینطور احتمال کلیک یوزرها روی اینگونه صفحاتی بیشتر میباشد. علاوه بر اینکه در شکل استعمال از تیتر‌های تکراری، ممکن میباشد گوگل شیت موردنظر را دارنده محتوای تکراری تشخیص دهد. در بعضی تارنما‌ها مثل وب سایت‌های فروشگاهی که صفحه ها متعددی دارا‌هستند، تعیین تیتر جدا از هم برای تمامی آن‌ها شغل بسیار مشقت میباشد ولی میتوانید از اسم مجموعه‌بندی فرآورده، اسم مارک فرآورده و اسم خویش جنس برای تایپ کردن یک تیتر منحصربفرد استعمال فرمائید.
 
کلمه و واژه کلیدی مهم را در اولِ تیتر بگذارید
 
رسیدگی‌های وب سایت MOZ آرم میدهد استعمال از عبارات کلیدی مهم در اولِ تیتر ورقه قادر است در به چنگ آوردن مرتبه‌های بالا اثر داشته ‌باشد. به‌طورکلی پژوهش ها علامت میدهد یوزرها هنگام رسیدگی نتیجه ها کاوش، در توان دو کلمه و واژه ابتدایی هر تیتر را نگاه می‌نمایند. درصورتی‌که‌این دو کلمه و واژه بتواند حیث مخاطب را جلب نماید، احتمال کلیک وی روی تیتر مربوطه بیشتر میگردد. به ‌همین استدلال سفارش می‌گردد واژه کلیدی اساسی هر برگه را در اولِ تیتر آن به ‌فعالیت ببرید.
 
از مارک خویش در تگ تیتر به کار گیری نمائید
 
در صورتی‌که مارک شما شناخته‌ گردیده و حاذق میباشد، میتوانید آن را در تگ تایتل آورده و از آن برای جذب مخاطب به کارگیری نمائید. اما در اینجا هم تاکید داریم که اسم مارک را در انتهای تگ تایتل به‌ عمل ببرید. صرفا در مواقعی مثل ورقه مهم یا این که ورقه درباره ما میتوانید از آن در اولِ تیتر هم به کار گیری نمائید. تیتر‌هایی مشابه به مثال تحت را می توانید به کار گیری نمائید:
 
تیتر ورقه 1: مارک | لغات کلیدی نخستین – واژه و کلمه کلید ثانویه
 
تیتر کاغذ 2: عبارات کلیدی نخستین – کلمه و واژه کلید ثانویه | مارک
 
برای مشتریان خودتان بنویسید
 
با وجود همگی نکاتی که راجع‌به التفات تگ تیتر در بهینه سازی گفتیم، فراموش نکنید مهمترین عمل شما ترغیب یوزرها غرض به کلیک روی تارنما میباشد. به‌ همین عامل ضمن رعایت نکات سئویی، اعتنا به تجربیات کاربری هم در هنگام تایپ کردن تگ تیتر عنایت بسیار دارااست. تیتر کاغذ او‌لین چیزی میباشد که مخاطب غرض در او‌لین مواجهه با وب سایت شما در نتیجه ها کاوش می‌بیند، پس عالی میباشد پیام ظریف و احساس مثبتی از وبسایت شما به وی جابجایی دهد.
 
به کار گیری از خط عمودی در تیتر
 
برای مستقل کردن لغت ها در تارنما و تروتمیز کردن ظاهری میتوانید از خط عمودی به کارگیری فرمائید. یوزرها چنین متون را سریعتر تشخیص می دهند و شانس کلیک بالا می‌رود.
 
به کار گیری از اعداد
 
به کار گیری از اعداد در تیتر برگه به یوزرها دراین باره که چه چیزی را در برگه وبسایت شما خواهند خواند ترغیب می نماید.
 
 
 
دلایل تغییر تحول تگ تیتر صفحه های از سمت گوگل
در برخی مورد ها ممکن میباشد تگ عنوانی که گوگل برای کاغذ شما اکران میدهد با چیزی که خودتان انتخاب کرده‌اید، مختلف باشد. هرچند این مسئله آزاردهنده میباشد ولی راهی هم برای ناچار کردن آن‌ها به به کار گیری از تگ موردنظر رئیس وب سایت نیست. با این حالا معمولا تغییر تحول تگ تیتر به دلایل تحت واقعه میفتد که می توانید با رعایت آنان گوگل را به به کار گیری از تگ تیتر خودتان ترغیب فرمایید.
 
به کارگیری بیشتراز حد واژه و کلمه کلیدی: این شغل ضمن تغییر و تحول تگ تیتر قادر است سبب ساز جریمه شما به وسیله گوگل گردد.
استعمال از تیتر خیلی زمان بر: به عبارتی‌طور که تا قبل از این هم اشاره کردیم، یک تیتر وقتگیر قابلیت و امکان اکران در حاصل کاوش را ندارد و بوسیله گوگل تغییر تحول می‌نماید. تیتر مدنظر شما بایستی نزدیک به 60 کاراکتر ارتفاع داشته باشد.
به کار گیری از تیتر نامرتبط: تیتر‌هایی که با مراد مخاطب از کاوش (SEARCH INTENT) هماهنگ نباشند،  همینطور تیتر‌هایی که برای هدف ها بازاریابی مندرج‌اند اما محتوای کاغذ را منعکس نمی کنند، بوسیله گوگل تغییر‌و تحول داده می گردند. در اصل تیتر ورقه بایستی بتواند در یکسری کلمه و واژه محتوای برگه را معرفی نماید. در غیر این‌ شکل تجارب کاربری نیکی ساخت‌و‌ساز نمی‌نماید.
به ‌فعالیت بردن تیتر جایگزین: در بعضا مورد ها ممکن میباشد تیتر مخصوص دیگری برای کاغذ درنظر بگیرید تا در حین اشتراک‌گذاری در فیسبوک یا این که توییتر، این تیتر جایگزین اکران داده گردد. با اعمال این شغل ممکن میباشد گوگل هم همین تیتر را در نتیجه ها کاوش نشانه دهد. اما این به‌خودی‌خویش حادثه بدی وجود ندارد البته در صورتی تیتر جایگزین با برگه حاصل جستجوی گوگل هم‌خوانی نداشته باشد، می تواند دردسرساز گردد. در اینگونه حالتی می توانید تیتر جایگزین را دستکاری فرمایید تا با برگه نتیجه ها گوگل هم هماهنگ گردد.
عده‌بندی
 
موتورهای کاوش تحت عنوان وب سایت التفات ویژه‌ای می دهند و نتایجی را که به استفاده کننده اکران می دهند مبنی بر تیتر میباشد. بدین ترتیب تیتر تارنما خویش را بایستی به سیرتکامل‌ای تهیه فرمائید که یوزرها را نیز به کلیک بر روی تیتر تارنما شما ترغیب نماید.
 

تمجید بازاریابی seo

 

 
تمجید بازاریابی seo
بازاریابی seo یا این که بهینه سازی مارکتینگ (بهینه سازی Marketing)، یکی‌از شاخه‌ های بازاریابی از روش باصرفه‌ سازی وب سایت برای موتورهای جستجوست. این استراتژی هم دیدپذیری سایت شمارا بالا می‌برد، هم اثر خارق العاده ای بر بالا رفتن رنکینگ وب سایت، در کاغذ ی حاصل کاوش دارااست. این مراحل دربرگیرنده طراحی و seo المان های مختلفی در سایت، مثلا محتوای وب سایت، ساختار و پیاده سازی تارنما و کد HTML آن میگردد. هنگامی که همهِ این استراتژی ها به همدم هم در تارنما اعمال شوند، خیر صرفا سایت شما در برگه حاصل جستجوی  آموزش سئو مشهد موتور کاوش خواهد درخشید، بلکه ترافیکی که از وب سایت شما دیدن می نماید دو چندان شود.
 
بازاریابی بهینه سازی یا این که seo مارکتینگ کار مختلفی را مشمول میگردد. برای مثال می شود به کی ورد ریسرچ یا این که مطالعه در ارتباط با کلیدواژگان، سئو on-page، لینک و پیوند دهی، بالا بردن چگونگی محتوای سایت و... اشاره نمود. کلیهِ اقدامات نامبرده می بایست به شکلی ایفا گردند که دقیقا مبتنی بر با کاربر غرض شما پیاده سازی و پیشرفته باشند. مقصودِ seo مارکتینگ این میباشد که ترافیک ارگانیکی به سایت شما بکشاند و دور اندیشی آموزش سئو در مشهد  عموم را از مارک شما بالا پیروزشود.
 
 
 
تمجید موتورهای کاوش
موتور کاوش به یک اپ یا این که ابزار گفته می‌ گردد که به یوزرها اینترنتی اذن می‌دهد داده ها مدنظر خویش را در فضای وب، کاوش نمایند. ولی پرسش اینجاست که ربط موتور کاوش به بهینه سازی چیست؟ موتور کاوش، با الگوریتم‌ ها و ربات‌ های جستجوی پیمایشی عمل می نماید تا صفحه ها اینترنت را تحقیق و طبقه بندی کند. موتورهای کاوش، مرکز ها داده ی گوناگون را به مراد رابطه دادنِ مخاطب به داده ها موردنیازش، کاوش می‌ نمایند. بعد از آن مجاورت ترین سود را در چنگ او قرار میدهند. با اعتنا بدین که حاصلِ اکران داده گردیده در موتور کاوش، عنایت بسیار متعددی برای seo دارا هستند؛ مبرهن میباشد که اصول و ضوابط بهینه سازی را می‌ بایست در چارچوب موتورهای کاوش پیاده ایجاد کرد. این که اصول seo چیست، به‌دنبال ی نوشته‌ی‌علمی تحقیق شود. 
 
معرفی پرکاربردترین موتورهای کاوش
هریک از موتورهای کاوش را بهر کاری ساخته‌ اند! شما هنگامی می‌ توانید اصول seo تارنما را در موتورهای کاوش عملی نمائید که قبل از آن،‌ با چارچوب ها و خصوصیات فنی هر یک از موتورهای کاوش آشنا باشید. موتورهای جستجوی پایین، به ترتیب بیشترین آوازه را بین یوزرها اینترنتی دارا هستند:
 
گوگل
 
مایکروسافت بینگ
 
یاهو
 
بایدو
 
یاندکس
 
داک‌ داک گو
 
آمارها حاکی از آنند که بیش تر از ۸۵ درصد از بازاریابی بهینه سازی، به گوگل تخصیص یافته میباشد. این موتور کاوش این روز ها بیش تر از ۹۵ درصدِ ترافیک تلفن همراه را به خویش تخصیص داده میباشد و به طور طبیعی می اقتدار آن را وسیع ترین و دوست داستنی ترین موتور جستجوی عالم دانست. با این اکنون، تفاوت‌ های بارزی بین این موتور کاوش، با دیگر آیتم های این لیست وجود دارااست که نگاهی به آن می‌ اندازیم:
 
 گوگل: این موتور کاوش با گاز و اعتنا بالای خویش پر اسم و رسم میباشد. گوگل سرویس ها مختلفی را به یوزرها خویش ارائه میدهد که برای مثال می‌قدرت به Google Maps، Google Images، Google News و... اشاره نمود.
 
مایکروسافت بینگ: این موتور کاوش با بقیه خدمت های مایکروسافت، برای مثال آفیس و ویندوز، یک پارچه شد‌ه‌است.
 
 یاهو: یاهو نیز سرویس ها مخصوص گوناگونی همانند Yahoo Finance،‌ Yahoo Mail و Yahoo News را ارائه می‌ نماید.
 
بایدو: مهمترین و مشهورترین موتور کاوش در سرزمین چین میباشد که سرویس ها مختلفی همانند Baidu Maps و Baidu Baike (سرویسی شبیه ویکی پدیا) را ارائه می‌دهد.
 
 
 
چرا موتورهای کاوش به seo نیاز دارا‌هستند؟
برای اینکه بفهمیم چرا ایجاد محتوا درین عصر تا این حد بدون شوخی گرفته میگردد و پل ارتباطی فی مابین موتورهای کاوش با اصول بهینه سازی چیست، کافی ست به چارچوب های بهینه سازی Marketing خصوصی بزنیم.
 
seo مارکتینگ به شما یاری می نماید تا یک‌سری سروگردن از دیگر رقبای خویش پیشی بگیرید و بر فرازِ همگی آنها بایستید. موتورهای کاوش در هر لحظه، میلیون استفاده کننده را در فضای وب جابجا می‌ نمایند. چطور می قدرت درین جنجال ی هنگفت داده ها، یک بیزنس غالب رویه انداخت؟ بهینه سازی این را برای شما ممکن می سازد. همان، seo مزایای تحت را برای موتورهای کاوش در ادامه داراست:
 
یک ترافیک منظم و پیوسته را در فضای موتورهای کاوش جابجا می‌ نماید و به جستجوهای اینترنتی توجه و سرعت میبخشد.
 
\ترافیک ارگانیک بیشتری را به سوی سایت ها روانه می سازد و از این روش، مشتری بالقوه را سریعتر به مشتری بالفعل تبدیل می نماید.
 
اجرای ضوابط seo خیر صرفا موجب می‌ خواهد شد که تدبیر عموم نسبت به مارک شما فراتر رود، بلکه شما‌را بر راز لهجه ها خواهد انداخت و می‌توانید تحت عنوان یک منبع قابل اعتقاد و دارای اعتبار، بین رقبای خویش شناخته گردید.
 
با وجود این که تبلیغات مبلغی و رسانه های اجتماعیِ مجازی نقش موثری در سوق دادن ترافیک به سوی سایت شما دارا‌هستند، همچنان این موتورهای کاوش می‌باشند که یوزرها اینترنتی را ارشاد و هدایت می نمایند. seo کلید اساسیِ شما، برای ثبت حضور مجازیتان میباشد.
 

ابزارهای ریچ اسنیپت

 

 
ابزارهای ریچ اسنیپت
برای تولید ریچ اسنیپت در صفحه های سایتتان، می توانید از بعضا ابزارها به کارگیری فرمائید. برای تارنما‌های وردپرسی پلاگین‌های قابل قبولی برای این مراد وجود دارااست و برای تارنما‌های مخصوص هم  آموزش سئو مشهد می توانید از ابزارهای دیگر به کارگیری نمایید. این ابزارها را پیرو معرفی میکنیم:
 
شایسته ترین پلاگین‌های ریچ اسنیپت ؛ پلاگین‌های امتیازدهی وردپرس
 
پلاگین امتیازدهی kk Star Ratings یک کدام از شایسته ترین ابزارها برای ساخت ریچ اسنیپت در صفحه های سایتتان میباشد. این پلاگین قابلیت امتیازدهی یوزرها را به‌شکل ستاره‌ای آماده می‌نماید، مزیت آن در انعطاف‌پذیری میباشد. با امداد این پلاگین میتوانید در دست گرفتن جامعی بر فعال بودن یا این که نبودن امتیازدهی در صفحه های متفاوت، تعداد دفعاتی که یک مخاطب می تواند به شما امتیاز بدهد و طرز اکران ریچ اسنیپت داشته باشید. این پلاگین همینطور ویجتی در کنار صفحه ها تارنما قرار میدهد که صفحه ها وبسایت را به ترتیب امتیاز آنان بوسیله یوزرها،  آموزش سئو در مشهد تروتمیز کرده و اکران میدهد.
 
پلاگین  Schema - All In One Schema Rich Snippets
 
این پلاگین را میتوانید به‌تیتر یک ابزار بی نقص برای ساخت و ساز ریچ اسنیپت درنظر بگیرید. با به کارگیری از آن میتوانید همه اسکیماهای رایج را که به اکران ریچ اسنیپت برای صفحه ها شما یاری می‌نمایند، بسازید. با نصب پلاگین Schema - All In One Schema Rich Snippets روی وردپرس، قسمتی به‌تیتر richsnippet در داشبورد وردپرس ساخت‌و‌ساز میگردد. همینطور هنگام تکثیر و بازنویسی پست‌ها، قسمتی با تیتر ریچ اسنیپت خواهید داشت که میتوانید ازآنجا نوع اسکیما و داده ها لازم را وارد فرمایید.
 
 سفارش ما تحقیق نوشته ی علمی اسکیما سوال و جواب میباشد.
 
ابزار آنلاین schema.org
 
در شرایطی‌که تارنما شما وردپرسی وجود ندارد و نمی‌توانید از پلاگین‌ها برای ساخت و ساز ریچ اسنیپت استعمال فرمایید، نگران نباشید. ابزار آنلاین schema.org کلیه‌چیزی که نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد. با مراجعه به‌این اینترنت‌وب سایت می توانید کدهای اسکیمای متعدد را مشاهده کرده و آن ها را برای وبسایت خودتان فراهم نمایید. آن‌گاه صرفا می بایست کدها را در کاغذ وب سایت خویش جایگذاری فرمائید. براین اساس اسکیمای موردنظر شما برای ساخت و ساز ریچ اسنیپت فعال شود.
 
چه طور Rich Snippet به محتوای وبسایت شما اضافه میشوند؟
ستاره‌دار کردن داده ها مایحتاج وجود ندارد که به هر محتوایی اضافه شوند هر تعدادی داشتن محتوای ستاره‌دار یاری می‌نمایند تا نتیجه ها خوب در موتور کاوش ظواهر شوند. برای ستاره کردن شیت می‌قدرت با به کارگیری از Microdata به وسیله کدهای HTML محتوای صفحه ها را لیبل گذاری کرد. ستاره‌دار کردن صفحه های در گوگل به وسیله RDFa یک کدام از دیگر از طرق مطلوب میباشد که با به کار گیری از کدهای RDFa صفحه های می‌قدرت کاغذ‌های ساخت وب سایت را ستاره‌دار کرد.
 
 
 
براین اساس در‌حالتی که دارنده سیستم برهان وردپرس نیستید بایستی به طور دستی این کدها را وارد فرمائید. گوگل شیوه افزودن Rich Snippet را به تارنما فراگیری داده میباشد. شما می توانید در‌این فراگیری نوع اسنیپتی را که می خواهید تعیین کرده و راهبرد‌های آن را دنبال فرمائید. همینطور گوگل دارنده ابزاری برای آزمایش این داده ها میباشد که مطمئن گردید به صحت کدها را وارد کرده‌اید. اما موتورهای کاوش نیاز به زمان وقتی دارا هستند تا این داده ها را از تارنما شما بگیرند و تغییرات تازه را در حاصل خویش نشانه دهند که میتواند یک سری هفته ارتفاع بکشد. خوشبختانه برای تارنما هایی که بر طبق وردپرس می باشند افزونه‌های متفاوت در دسترس برای ایجاد کرد وجود داراست که یه خرده فعالیت را آسانتر می‌نماید و مشتمل بر All-in-One-Schema.org میباشد که می بایست آن را نصب و فعال فرمایید. البته میتوانید این افزونه‌ها را به طور دستی با به کارگیری از کد HTML هم داخل محتوا اضافه فرمایید که ولی حتی برای اشخاص مجرب هم ایراد میباشد.
 
توده‌بندی
 
ریچ اسنیپت خصوصیت میباشد که گوگل به برخی نتیجه ها کاوش اضافه می‌نماید و از روش آنان داده ها بیشتری را به یوزرها خویش اکران می دهد. با امداد این خصوصیت میتوانید از جمله بها یک فرآورده را در به عبارتی کاغذ حاصل کاوش اکران داده و نرخ کلیک وب سایت خویش را بالا ببرید. برای فعال کردن این خصوصیت در صفحه ها سایتتان بایستی داده‌های ساختاریافته مطلوب برای هر مورد از صفحه های را فعال نمایید. آنگاه گوگل در مواقع مطلوب آنها را در حاصل کاوش اکران میدهد.
 
GTMetrix چیست : ابزاری برای سنجش سرعت تارنما
سرعت وب سایت حتما یکی معیارهای اساسی برای هر وبسایتی میباشد؛ به طوریکه برای برخی تارنما‌ها فقط تفاوت در یک ثانیه میتواند میلیون ها تومان خسارت بزند و یا این که درآمدزایی از آن کرد. براین اساس اندازه‌گیری ظریف سرعت تارنما یک برهان حیاتی میباشد. در‌این نوشته‌ی علمی آرم خوا‌هیم اعطا کرد که چه‌طور از یکی‌از محبوبترین ابزارهای جان دار به اسم  GTMetrix برای اندازه گیری سرعت یک تارنما به صورت مؤثر استعمال فرمایید.
 
معرفی ابزار  GTMetrix برای اندازه گیری سرعت
تعداد سنجش سرعت
 
اندازه‌‌گیری سرعت وب سایت ترجیحا نیاز به اعمال چند توشه در طول‌های متعدد دارااست و معدل نتیجه ها گرفته گردیده سرعت حقیقی و واقعی را علامت میدهد. ادله این شغل این میباشد که تلاش وب سایت شما در زمان روز بسته به تعداد بازدید کننده شما و یا این که حتی به کار گیری از باکس سرور خویش در شکل مشترک بودن هاست تغییر‌و تحول خواهد کرد. از اثرات جانبی عالی این آزمایش سرعت این میباشد که شما ساعت ها نقطع ی عطف خویش را متوجه خواهید شد و به این ترتیب می‌اقتدار به صورت بالقوه شایسته ترین مجال برای گذاشتن محتوای تازه، تبلیغات هدفمند و غیره برای بازدید کننده خویش را بیابید. درصورتی که چه سرعت حقیقی لود علامت داده گردیده در ثانیه در طی یک روز (یا این که حتی یک هفته) ممکن میباشد تغییر‌و تحول نماید؛ ولی راهکارهایی را GTMetrix برای کیفیت بالا رفتن سرعت وب سایت آرم میدهد که با سپری شد مجال تغییر و تحول نخواهد کرد.
 
سنجش جای
 
زمانیکه شما از ابزارهای مجانی سنجش سرعت مانند Pingdom به کار گیری می کنید، شما معمولا آزمایش سرور را به صورت تصادفی تهیه و تنظیم میکنید. به این ترتیب ممکن میباشد سبب ساز به حاصل بسیار متناقض گردد. محلی که شما برای سنجش تارنما خویش تعیین می کنید تفاوت‌های متعددی را ممکن میباشد در حاصل بدهد. برای برخی تارنما‌ها مانند تارنما‌های تجاری محلی ممکن میباشد تعیین جای در نتیجه ها تأثیر متعددی نداشته باشد البته برای وب سایت‌هایی که دارنده مخاطبانی از سراسر دنیاست شما می بایست به طور جهانی سنجش فرمایید. برای سنجش به طور محلی، سرورهایی را تعیین نمائید که مجاورت جای فیزیکی سرور شماست. در شرایطی که شما نمی‌دانید سرورتان کجا واقع گردیده از شرکتی که هاست شما‌را ارائه میدهد بپرسید. برای سنجش در سطح جهانی، 4 یا این که 5 سرور در جای ‌های مهم در سراسر عالم گزینش نمایید؛ برای مثال دست‌کم یک سرور از آسیا ، یک سرور از استرالیا، یک سرور از ایالات متحده و یک سرور از اروپا تعیین فرمایید. برای اینکه شما بتوانید مکانی را برای آزمایش وب سایت خویش با استعمال از  GTMetrix تعیین نمایید، شما نیاز خواهید داشت یک اکانت کاربری بدون پول تصویب فرمائید و آن‌گاه وارد گردید.
معمولا چشم میشود اشخاص صرفا ورقه مهم (homepage) خویش را آزمایش می‌نمایند. این کار به طور کامل یک نادرست تازه کار میباشد به این دلیل‌که شیت اساسی شما ممکن میباشد دارنده دستکم داده ها فشرده تارنما شما باشد پس طبیعتا سریعترین سرعت را داراست. به صورت خلاصه، شیت اساسی تارنما ولی که اساسی میباشد البته ممکن میباشد نسبت به دیگر صفحه ها در سکو دوم باشد. بدین ترتیب تنی چند از صفحه های را با هم آزمایش نمائید؛ آزمایش صفحاتی مانند صفحه های با پست فقط، صفحه ها فروشگاهی و صفحه های تولید ها و نیز غیره یک فیض عالی و بدون نقص  یک فیض بی نقص و بهتر از وب سایت را می دهد.
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 صفحه بعد