نمره چگونگی واژه و کلمه ی کلیدی در تبلیغات گوگل
نمره چگونگی واژه و کلمه ی کلیدی در تبلیغات گوگل
همان گونه که پیش خیس گفتیم تبلیغات گوگل نرخ و هزینه برای هر کلمه و واژه ی کلیدی را بر طبق مزایده هایی که برای آن کلمه و واژه اجرا مي شود، و در واقع به طور رقابت روی واژه و کلمه ی کلیدی گزینش می نماید. یعنی تعداد رقبا برای یک واژه کلیدی و مبلغ پیشنهادی آنها در کنار یکسری گزینه های دیگر در غایت انتخاب کننده آموزش سئو مشهد ی بها هر کلیک تبلیغات در کاغذ ی اولیه گوگل میباشد.
گزینه هایی مثل نمره چگونگی واژه و کلمه کلیدی و رقابت در انتخاب هزینه ی کلیک آن کلمه و واژه اثر گذار میباشد. بهاین شکل که هر چه نمره چگونگی واژه و کلمه ی کلیدی فراتر باشد؛ گوگل هزینه ی کمتری برای اکران آن واژه ی کلیدی اخذ خواهد کرد. از ملاک های انتخاب نمره کیفیت عالی می شود به استعمال از کلیدواژه ها در متن تبلیغ، سرعت بالا و ریسپانسو بودن وب سایت، به کارگیری از کلمه و واژه ی کلیدی در متا تگ ها و در غایت نسبت کلیک به اکران تبلیغ (CTR) اشاره نمود.
از سایر موردها اثر گذار بر روی هزینه ی کلیک تبلیغات گوگل رقابت میباشد بهاین شکل که مخارج تهیه گردیده به وسیله رقبا برای اکران کلید کلمه بوسیله تبلیغات گوگل تحت عنوان یک فاکتور شناسایی میشود و بر روی هزینه ی کلیک شما نیز اثر میگذارد.
یکی از دیگر از ملاک های اخذ هزینه در تبلیغات گوگل امتیازی میباشد که گوگل با به کارگیری از الگوریتم های خویش و ارزیابی تارنما شما نسبت به واژه کلیدی که در کمپین خویش گزینش نموده اید، برای وبسایت شما در حیث میگیرد.
هر چه نمره چگونگی بالاتری داشته باشید معیار دریافتی هزینه کلیک نادر خیس میشود البته در صورتی شما از واژه کلیدی مربوط به تارنما خویش به کار گیری نکرده باشید بایستی هزینه ی بیشتری پرداخت نمایید. پس اعتنا داشته باشید که از کلمه ها کلیدی مرتبط و لبریز تکرار در تارنما خودتان استعمال نمائید به دلیل آنکه این نکته بسیار اصلی میباشد. به کار بستن از لغات کلیدی غیر مرتبط در تبلیغات گوگل، خیر فقط سبب ساز ارتقاء هزینه ی تبلیغات شما شود، سود نصیب نیز نخواهد بود و ارتقاء ترافیک ورودی وبسایت شمارا بی ثمر خواهد کرد.
تبلیغات گوگل چه نوع اثر بر seo تارنما دارااست؟
آغاز می بایست با دست اندرکاران مختلفی که روی بهینه سازی وبسایت تاثیر میگذارند آشنا شویم که ما این دست اندرکاران را به دو گروه تقسیم میکنیم:
• دست اندرکاران تاثیرگذار بهطور بدون واسطه
• دست اندرکاران تاثیرگذار بهطور غیرمستقیم
عواملی وجود دارا هستند که بهشکل بی واسطه روی seo وبسایت شما اثر می گذارند. کسانی که در باب بهینه سازی تکنیکال تخصص دارا هستند با رئیس این عامل ها مورد ی پرورش وب سایت را آماده می نمایند. در صورتیکه به اخذ یادگرفتن seo تکنیکال علاقمند میباشید بدین پیوند رجوع نمایید.
دست اندرکاران بدون واسطه منجر میگردند تا در سکو بندی ترفیع فرمایید و به برگه ی در آغاز گوگل مجاورت خیس گردید. از عواملی که اثر بدون واسطه داراهستند می شود به بک لینک و پیوند ها و ساخت محتوا اشاره نمود که رعایت این نکات اثر محسوسی بر seo وب سایت شما خواهند گذاشت. هرچه محتوای تولیدی شما عالی باشد ربات های موتور کاوش شل خیس آن را فهم و شعور و پژوهش می نمایند.
برای یادگیری مفاد مربوط به محتوای تارنما به مقالهها ساختوساز محتوا و بازاریابی محتوا رجوع نمایید.
در مقابل بعضا از دست اندرکاران وجود دارا هستند که خیر میشود اثر آنان را کلاً نادیده گرفت و خیر می اقتدار در ارتباط اثر بدون واسطه آنان نظر ها کرد. تاثیری کهاین کارداران روی وبسایت شما می گذارند محسوس وجود ندارد. فضای مجازی مثال ای از عامل ها غیرمستقیم میباشد و به جهت عدم وجود اطلاعات و داده ها کافی در این مورد نمی اقتدار چیز بیشتری در زمینهی آن اعلام کرد.
اکنون که با عامل ها تاثیرگذار و مفاهیم آنان آشنا شدیم میتوانیم درباره اثر گوگل ادز بر بهینه سازی وبسایت حرف کنیم.
همان گونه که پیش خیس بیان کردیم تبلیغات گوگل بر جايگاه بندی بهینه سازی اثر نمی گذارد ولی هنوز هم اشخاص متعددی به غلط فکر میکنند که تبلیغات گوگل یاری بزرگی در تکان رو به جلوی تارنما آنها خواهد بود و بدین طرز اینترنتتارنما آنان در رقابت بهینه سازی درجه بالاتری میگیرد.
در واقع تبلیغات گوگل در گروه ی دوم کارداران تاثیرگذار یعنی نوع غیرمستقیم قرار میگیرد و تاثیری در بهینه سازی تارنما شما ندارد یعنی این لینک و پیوند های تبلیغاتی تحت عنوان بک لینک و پیوند شناخته نمیشوند. یکی دلایلی که مدیران اینترنتوب سایت ها یا این که وبمسترها پافشاری به به کارگیری از تبلیغات گوگل داراهستند این میباشد که می پندارند به کار گیری از تبلیغات گوگل اثر متعددی در seo وب سایت خواهد داشت و از آنجایی که بک لینک و پیوند سازی یک کدام از مفاد اثر گذار در بهینه سازی تارنما میباشد می پندارند لینک و پیوند های تبلیغاتی، بک پیوند به شمار میروند.
برای شناخت بیشتر با بهینه سازی مستر تحقیق ی این لینک و پیوند را به شما سفارش میکنم.
البته این لینک و پیوند های تبلیغاتی از یک فرمت دیگر با اسم نوفالو میباشند که اینگونه لینک و پیوند هایی برای موتور جستجوی گوگل اهمیتی ندارد و از کنار آنها با بی اعتنایی عبور مینماید. در فیض به کار گیری از تبلیغات گوگل اثر بی واسطه، محسوس و متعددی در seo تارنما شما ندارد ولی میقدرت آن را جزو دست اندرکاران تاثیرگذار غیرمستقیم قرار اعطا کرد.
این چنین که هنگامی یک تارنما توسط ی تبلیغات گوگل برای مدتی در کاغذ ی نخستین گوگل بماند اشخاص متعددی به آن تارنما مراجعه می نمایند و هم اکنون در صورتی آن وبسایت تولیدها و سرویس ها خیر ارائه نماید این یوزرها به مشتریان مستمر آن وبسایت تبدیل خواهند شد. پس زمانی که شما برای سایتتان تبلیغات گوگل را فعال نمایید و اسم تارنما شما بین وبسایت های سکو دار شیت نخستین گوگل که موضوع کاری یکسانی دارا هستند قرار میگیرد بخش اعظمی از کاربرانی که با تبلیغات گوگل شناخت ندارند فکر میکنند تارنما شما به جهت محبوبیت و تلاش بالا در برگه اولیه قرار گرفته میباشد . پس درین برهه ی وقتی که وبسایت شما در شیت ی نخستین جایدارد بایستی بر روی seo وب سایت بیشتر تمرکز فرمائید تا مخاطب پسند گردد و وب سایت شما در ذهن کاربرانتان باقی بماند. به این ترتیب میبینید که تبلیغات گوگل بر seo وب سایت شما اثر غیر بدون واسطه نهاده میباشد. همینطور بخش اعظمی از وب سایت های نو احداث وجود داراهستند ، با اینکه سرویس ها و محصول ها خیر و خوبی ارئه می نمایند، بازدید بالایی ندارند. استدلال این فرمان این میباشد کهاین وب سایت ها شناخته گردیده نیستند پس خوب میباشد برای شناخته شدن وب سایت خویش به ورقه ی نخستین گوگل بیایند. ولی با استعمال از خدمت تبلیغات گوگل. براین اساس این وب سایت ها نیز بین وب سایت های کاغذ اولیه که بازدید کننده بیشتری دارا هستند قرار میگیرند و به یوزرها شناخته میشوند.
اگر که تصمیم به اخذ سرویس ها بهینه سازی وب سایت دارید بدین پیوند مراجعه نمایید.
سوالهای لبریز تکرار
به صورت کلی هزینه ی تبلیغات گوگل چقدر میباشد؟
همان طور که گفتیم هزینه ی تبلیغات گوگل مبنی بر معیارها وآیتم های زیادی معلوم میشود و گاهی این دستور به طور مزایده ای معین میگردد که در آن شکل سایتی که مبلغ بالاتری سفارش دهد غالب ی مزایده شود و وبسایت های دیگر بر طبق مبلغ پیشنهادی سکو های دوم و سوم به آنگاه را استخراج خواهند کرد. ولی کلاً میتوان اعلامکرد که مخارج تبلیغات گوگل از ۷۰۰ هزار تومان آغاز گردیده و حتی به ۶۰ میلیون تومان هم می رسد.
نمره چگونگی واژه و کلمه ی کلیدی در تبلیغات گوگل
همان گونه که پیش خیس گفتیم تبلیغات گوگل نرخ و هزینه برای هر کلمه و واژه ی کلیدی را بر طبق مزایده هایی که برای آن کلمه و واژه اجرا مي شود، و در واقع به طور رقابت روی واژه و کلمه ی کلیدی گزینش می نماید. یعنی تعداد رقبا برای یک واژه کلیدی و مبلغ پیشنهادی آنها در کنار یکسری گزینه های دیگر در غایت انتخاب کننده ی بها هر کلیک تبلیغات در کاغذ ی اولیه گوگل میباشد.
گزینه هایی مثل نمره چگونگی واژه و کلمه کلیدی و رقابت در انتخاب هزینه ی کلیک آن کلمه و واژه اثر گذار میباشد. بهاین شکل که هر چه نمره چگونگی واژه و کلمه ی کلیدی فراتر باشد؛ گوگل هزینه ی کمتری برای اکران آن واژه ی کلیدی اخذ خواهد کرد. از ملاک های انتخاب نمره کیفیت عالی می شود به استعمال از کلیدواژه ها در متن تبلیغ، سرعت بالا و ریسپانسو بودن وب سایت، به کارگیری از کلمه و واژه ی کلیدی در متا تگ ها و در غایت نسبت کلیک به اکران تبلیغ (CTR) اشاره نمود.
از سایر موردها اثر گذار بر روی هزینه ی کلیک تبلیغات گوگل رقابت میباشد بهاین شکل که مخارج تهیه گردیده به وسیله رقبا برای اکران کلید کلمه بوسیله تبلیغات گوگل تحت عنوان یک فاکتور شناسایی میشود و بر روی هزینه ی کلیک شما نیز اثر میگذارد.
یکی از دیگر از ملاک های اخذ هزینه در تبلیغات گوگل امتیازی میباشد که گوگل با به کارگیری از الگوریتم های خویش و ارزیابی تارنما شما نسبت به واژه کلیدی که در کمپین خویش گزینش نموده اید، برای وبسایت شما در حیث میگیرد.
هر چه نمره چگونگی بالاتری داشته باشید معیار دریافتی هزینه کلیک نادر خیس میشود البته در صورتی شما از واژه کلیدی مربوط به تارنما خویش به کار گیری نکرده باشید بایستی هزینه ی بیشتری پرداخت نمایید. پس اعتنا داشته باشید که از کلمه ها کلیدی مرتبط و لبریز تکرار در تارنما خودتان استعمال نمائید به دلیل آنکه این نکته بسیار اصلی میباشد. به کار بستن از لغات کلیدی غیر مرتبط در تبلیغات گوگل، خیر فقط سبب ساز ارتقاء هزینه ی تبلیغات شما شود، سود نصیب نیز نخواهد بود و ارتقاء ترافیک ورودی وبسایت شمارا بی ثمر خواهد کرد.
تبلیغات گوگل چه نوع اثر بر seo تارنما دارااست؟
آغاز می بایست با دست اندرکاران مختلفی که روی بهینه سازی وبسایت تاثیر میگذارند آشنا شویم که ما این دست اندرکاران را به دو گروه تقسیم میکنیم:
• دست اندرکاران تاثیرگذار بهطور بدون واسطه
• دست اندرکاران تاثیرگذار بهطور غیرمستقیم
عواملی وجود دارا هستند که بهشکل بی واسطه روی seo وبسایت شما اثر می گذارند. کسانی که در باب بهینه سازی تکنیکال تخصص دارا هستند با رئیس این عامل ها مورد ی پرورش وب سایت را آماده می نمایند. در صورتیکه به اخذ یادگرفتن seo تکنیکال علاقمند میباشید بدین پیوند رجوع نمایید.
دست اندرکاران بدون واسطه منجر میگردند تا در سکو بندی ترفیع فرمایید و به برگه ی در آغاز گوگل مجاورت خیس گردید. از عواملی که اثر بدون واسطه داراهستند می شود به بک لینک و پیوند ها و ساخت محتوا اشاره نمود که رعایت این نکات اثر محسوسی بر seo وب سایت شما خواهند گذاشت. هرچه محتوای تولیدی شما عالی باشد ربات های موتور کاوش شل خیس آن را فهم و شعور و پژوهش می نمایند.
برای یادگیری مفاد مربوط به محتوای تارنما به مقالهها ساختوساز محتوا و بازاریابی محتوا رجوع نمایید.
در مقابل بعضا از دست اندرکاران وجود دارا هستند که خیر میشود اثر آنان را کلاً نادیده گرفت و خیر می اقتدار در ارتباط اثر بدون واسطه آنان نظر ها کرد. تاثیری کهاین کارداران روی وبسایت شما می گذارند محسوس وجود ندارد. فضای مجازی مثال ای از عامل ها غیرمستقیم میباشد و به جهت عدم وجود اطلاعات و داده ها کافی در این مورد نمی اقتدار چیز بیشتری در زمینهی آن اعلام کرد.
اکنون که با عامل ها تاثیرگذار و مفاهیم آنان آشنا شدیم میتوانیم درباره اثر گوگل ادز بر بهینه سازی وبسایت حرف کنیم.
همان گونه که پیش خیس بیان کردیم تبلیغات گوگل بر جايگاه بندی بهینه سازی اثر نمی گذارد ولی هنوز هم اشخاص متعددی به غلط فکر میکنند که تبلیغات گوگل یاری بزرگی در تکان رو به جلوی تارنما آنها خواهد بود و بدین طرز اینترنتتارنما آنان در رقابت بهینه سازی درجه بالاتری میگیرد.
در واقع تبلیغات گوگل در گروه ی دوم کارداران تاثیرگذار یعنی نوع غیرمستقیم قرار میگیرد و تاثیری در بهینه سازی تارنما شما ندارد یعنی این لینک و پیوند های تبلیغاتی تحت عنوان بک لینک و پیوند شناخته نمیشوند. یکی دلایلی که مدیران اینترنتوب سایت ها یا این که وبمسترها پافشاری به به کارگیری از تبلیغات گوگل داراهستند این میباشد که می پندارند به کار گیری از تبلیغات گوگل اثر متعددی در seo وب سایت خواهد داشت و از آنجایی که بک لینک و پیوند سازی یک کدام از مفاد اثر گذار در بهینه سازی تارنما میباشد می پندارند لینک و پیوند های تبلیغاتی، بک پیوند به شمار میروند.
برای شناخت بیشتر با بهینه سازی مستر تحقیق ی این لینک و پیوند را به شما سفارش میکنم.
البته این لینک و پیوند های تبلیغاتی از یک فرمت دیگر با اسم نوفالو میباشند که اینگونه لینک و پیوند هایی برای موتور جستجوی گوگل اهمیتی ندارد و از کنار آنها با بی اعتنایی عبور مینماید. در فیض به کار گیری از تبلیغات گوگل اثر بی واسطه، محسوس و متعددی در seo تارنما شما ندارد ولی میقدرت آن را جزو دست اندرکاران تاثیرگذار غیرمستقیم قرار اعطا کرد.
این چنین که هنگامی یک تارنما توسط ی تبلیغات گوگل برای مدتی در کاغذ ی نخستین گوگل بماند اشخاص متعددی به آن تارنما مراجعه می نمایند و هم اکنون در صورتی آن وبسایت تولیدها و سرویس ها خیر ارائه نماید این یوزرها به مشتریان مستمر آن وبسایت تبدیل خواهند شد. پس زمانی که شما برای سایتتان تبلیغات گوگل را فعال نمایید و اسم تارنما شما بین وبسایت های سکو دار شیت نخستین گوگل که موضوع کاری یکسانی دارا هستند قرار میگیرد بخش اعظمی از کاربرانی که با تبلیغات گوگل شناخت ندارند فکر میکنند تارنما شما به جهت محبوبیت و تلاش بالا در برگه اولیه قرار گرفته میباشد . پس درین برهه ی وقتی که وبسایت شما در شیت ی نخستین جایدارد بایستی بر روی seo وب سایت بیشتر تمرکز فرمائید تا مخاطب پسند گردد و وب سایت شما در ذهن کاربرانتان باقی بماند. به این ترتیب میبینید که تبلیغات گوگل بر seo وب سایت شما اثر غیر بدون واسطه نهاده میباشد. همینطور بخش اعظمی از وب سایت های نو احداث وجود داراهستند ، با اینکه سرویس ها و محصول ها خیر و خوبی ارئه می نمایند، بازدید بالایی ندارند. استدلال این فرمان این میباشد کهاین وب سایت ها شناخته گردیده نیستند پس خوب میباشد برای شناخته شدن وب سایت خویش به ورقه ی نخستین گوگل بیایند. ولی با استعمال از خدمت تبلیغات گوگل. براین اساس این وب سایت ها نیز بین وب سایت های کاغذ اولیه که بازدید کننده بیشتری دارا هستند قرار میگیرند و به یوزرها شناخته میشوند.
اگر که تصمیم به اخذ سرویس ها بهینه سازی وب سایت دارید بدین پیوند مراجعه نمایید.
سوالهای لبریز تکرار
به صورت کلی هزینه ی تبلیغات گوگل چقدر میباشد؟
همان طور که گفتیم هزینه ی تبلیغات گوگل مبنی بر معیارها وآیتم های زیادی معلوم میشود و گاهی این دستور به طور مزایده ای معین میگردد که در آن شکل سایتی که مبلغ بالاتری سفارش دهد غالب ی مزایده شود و وبسایت های دیگر بر طبق مبلغ پیشنهادی سکو های دوم و سوم به آنگاه را استخراج خواهند کرد. ولی کلاً میتوان اعلامکرد که مخارج تبلیغات گوگل از ۷۰۰ هزار تومان آغاز گردیده و حتی به ۶۰ میلیون تومان هم می رسد.
آیا کلیه میتوانند از تبلیغات گوگل به کار گیری نمایند؟
متاسفانه در اکنون حاظر به جهت تحریم های جان دار، در جمهوری اسلامی ایران قابلیت و امکان به کارگیری از تبلیغات گوگل برای همگی نیست. فعلا تبلیغات گوگل دامنه های کشورایران با پسوند ir. را قبول نمی نماید و همینطور قابلیت و امکان تصویب تبلیغ برای موضوعات خاصی مانند قمار یا این که بیت کوین و … نیز در تبلیغات گوگل نیست. افزون بر آن پرداخت هزینه ی تبلیغات گوگل بایستی به طور ارزی و با کارت های در بین المللی دارای اعتبار اجرا گیرد و از آنجایی کهاین قابلیت و امکان برای ایرانیان مهیا وجود ندارد می بایست از روش پارتنر دارای اعتبار گوگل در کشور ایران تبلیغات گوگل را ساخت و فعال نمائید.
توده بندی
دراین نوشتهعلمی درباره ی تبلیغات گوگل سخن کردیم و گفتیم که تبلیغات گوگل به صورت بدون واسطه بر seo تارنما اثر نمی گذارد. همینطور گفتیم که تبلیغات گوگل برای وبسایت هایی که نو به موتور جست و جو وارداتی اند و شناخته گردیده نیستند کارآمد است. درین نوشتهیعلمی ذکر کردیم که برای تاثیرگذاری تبلیغات گوگل آغاز می بایست بر بهینه سازی تارنما خودکار نمایید و محتوای مطلوب ارائه دهید و برای به کارگیری از تبلیغات کوگل می بایست لغات کلیدی مطلوب و مختص به وبسایت خویش را تعیین فرمایید و روی آنها بهینه سازی را طراحی فرمائید. در سخن اخر در صورتی به یک مجموعه توانمند برای seo تارنما خویش نیاز دارید میتوانید از روش لینک و پیوند بهینه سازی وبسایت در طهران با لبریز کردن یک هیبت با ما رابطه برقرار فرمائید و معطل یک فیض فوق العاده در وب سایت خویش باشید.
آیا کلیه میتوانند از تبلیغات گوگل به کار گیری نمایند؟
متاسفانه در اکنون حاظر به جهت تحریم های جان دار، در جمهوری اسلامی ایران قابلیت و امکان به کارگیری از تبلیغات گوگل برای همگی نیست. فعلا تبلیغات گوگل دامنه های کشورایران با پسوند ir. را قبول نمی نماید و همینطور قابلیت و امکان تصویب تبلیغ برای موضوعات خاصی مانند قمار یا این که بیت کوین و … نیز در تبلیغات گوگل نیست. افزون بر آن پرداخت هزینه ی تبلیغات گوگل بایستی به طور ارزی و با کارت های در بین المللی دارای اعتبار اجرا گیرد و از آنجایی کهاین قابلیت و امکان برای ایرانیان مهیا وجود ندارد می بایست از روش پارتنر دارای اعتبار گوگل در کشور ایران تبلیغات گوگل را ساخت و فعال نمائید.
توده بندی
دراین نوشتهعلمی درباره ی تبلیغات گوگل سخن کردیم و گفتیم که تبلیغات گوگل به صورت بدون واسطه بر seo تارنما اثر نمی گذارد. همینطور گفتیم که تبلیغات گوگل برای وبسایت هایی که نو به موتور جست و جو وارداتی اند و شناخته گردیده نیستند کارآمد است. درین نوشتهیعلمی ذکر کردیم که برای تاثیرگذاری تبلیغات گوگل آغاز می بایست بر بهینه سازی تارنما خودکار نمایید و محتوای مطلوب ارائه دهید و برای به کارگیری از تبلیغات کوگل می بایست لغات کلیدی مطلوب و مختص به وبسایت خویش را تعیین فرمایید و روی آنها بهینه سازی را طراحی فرمائید. در سخن اخر در صورتی به یک مجموعه توانمند برای seo تارنما خویش نیاز دارید میتوانید از روش لینک و پیوند بهینه سازی وبسایت در طهران با لبریز کردن یک هیبت با ما رابطه برقرار فرمائید و معطل یک فیض فوق العاده در وب سایت خویش باشید.