نو ایندکس NO Index
تازه ایندکس NO Index
هنگامی که در وبسایت خویش، ورقه ای داریم که عشق به ایندکس کردن یا این که چشم شدن آن نداریم، میتوانیم از تگ تازه ایندکس به کارگیری کنیم. این تگ در سیستم های رئیس محتوایی مانند وردپرس به باعث افزون ها قابل اجرا میباشد ولی در سایت های صاحب خانه، این داستان با یاری اپ نویس آموزش سئو مشهد و طراح قابل اجراست.
تگ Html
اساس و شالوده همگی صفحه ها اینترنت، Html میباشد. با یاری این گویش نرمافزار نویسی اینترنت میتوانید به شایسته ترین طرز ممکن مبحث یا این که متن ها خودتان را به شایسته ترین روش seo و در تارنما نشانه دهید. این زبانه نماد گذاری درای اشکال متعدد میباشد که درپی به آموزش سئو در مشهد آن می پردازیم:
تگ H تگ های هدینگ که برای تایپ کردن عناوین در متن به فعالیت می رود از H1 تا H6
تگ B (متن هایی که قرار میباشد BOLD و پر رنگ خیس از سایر متون نوشته شوند، در تگ B قرار میگیرند.)
تگ I ( دارای شهرت به ایتالیک یا این که شکسته که متن شمارا به صورت شکسته نماد میدهد.)
تگ U ( که تحت مقاله شمارا نشان دار یا این که خط دار می نماید)
Title
از متا تگ های سئویی که تحت عنوان نوشته ی علمی پر اسم و رسم میباشد و در صفحه های کاوش، نشان داده می شود. یادتان باشد متن تایتل قطعا با H1 بایستی فرق نماید.
متا دیسکریپشن Meta Description
این متا تگ تحت عنوان توضیحات در نصیب سرپ گوگل نمایش داده میشود و استفاده کننده براساس آن میتواند اطلاعاتی درباره ی مقاله را بدست آورد.
Serp سرپ
سرپ مخفف واژه انگلیسی search engine result page که به صفحه ها حاصل کاوش مشهور میباشد و میتوانید در آن برگه 10 وب سایت را مشاهده کنید. که با کلیک بر روی هرمورد از تارنما میتوانید ترافیکی یا این که نرخ کلیک برای وب سایت بوجود آورید.
نرخ کلیک CTR
نرخ کلیک یا این که Click To Reach به نسبت اشخاص وارداتی به وبسایت بر تعداد اکران وبسایت در گوگل یا این که سرپ و کسانی که آن را مشاهده کردند گفته میشود و این بهاین مفهوم میباشد که در صورتی یوزرها در گوگل بالغ بر 100 توشه کلمه و واژه ای مانند فراگیری seo را سرچ نمایند و در ورقه نخستین بر روی تارنما ما بالغ بر 50 توشه کلیک خواهد شد، نرخ کلیک ما موازی میباشد با 50 درصد که آن را میتوانید در سرچ کنسول مشاهده کنید.
ایمپرشن IMPERSSION
ایمپرشن به معنای تعداد دفعاتی میباشد که وب سایت شما در نتیجه ها کاوش موتور های کاوش گر نظیر گوگل چشم گردیده است. به عنوان مثال در صورتیکه وب سایت ما در واژه ای مانند نرخ پریدن جزو ده وبسایت رفیعتر باشد و یوزرها با سرچ کلمه و واژه نرخ پریدن وارد SERP شوند، برای ده تارنما بلندتر کاغذ یک ایمپرشن میخورد.
نرخ پریدن Bounce Rate
نرخ پریدن یا این که بانس ریت به وقتی گفته میگردد که استفاده کننده بر روی برگه ما کلیک می نماید و فارغ از اینکه وارد صفحه های دیگری از وبسایت ما گردد یا این که مجال ماندگاری طولانی داشته باشد از وبسایت ما بیرون میگردد.
فرصت ماندگاری Time On Site
مجال ماندگاری یا این که تایم آن وبسایت، به وقتی گفته میگردد که مخاطب دوران فرصت متعددی را در برگه ما میگذراند و از صفحه های وب سایت ما دیدن می نماید یا این که یک نوشته ی علمی را کاملا میخواند. گوگل دراین باره به یاری گوگل آنالیتیکس قادر است به شما مقدار مجال ماندگاری استفاده کننده در مقاله ها متفاوت را بدهد و شما میتوانید صفحاتی که در آن Dwell Time یا این که نرخ پریدن دارید را پیدا فرمایید.
Dwell Time
به کلمه ای اتلاق می گردد که در آن مخاطب بعد از ورود از نتیجه ها کاوش، مجدد به حاصل کاوش گشوده میگردد. دراین مورد گوگل این رخداد را نمی پسندد و تصور می نماید مقاله فعلی مطلوب نبوده میباشد که استفاده کننده دوباره به برگه سرچ کلمه و واژه بازگشته میباشد و در اصطلاح گوگل، این کاغذ بازدهی یا این که نرخ تبدیلی ندارد و به گذر زمان فرصت آن کاغذ مرتبه های بهتر خویش را از دست میدهد.
نرخ تبدیل CONVERSION RATE
نرخ تبدیل یا این که نرخ بازدهی مقاله در اصطلاح بهینه سازی به معنا بازاریابی مقاله میباشد که در آن استفاده کننده بعد از رسیدگی یا این که دیدن تجارت آن را میخرد.
به عنوان مثال در شرایطیکه سایتی دراری ۲ هزار بازدید در روز باشد و از آن تعداد صرفا ۲۰ نفر متاع را خرید نمایند. نرخ تبدیل تارنما برای امروز ۱ درصد میباشد.
ریدایرکت
ریدایرکت راهکاری جهت جابجایی مخاطب یا این که ربات های کاوش از یک شیت به برگه ای دیگر از تارنما میباشد. شما به یاری ریدایرکت میتوانند انتخاب نمایید که یوزرها شما از برگه الف به کاغذ ب جابجایی داده شوند.