چطور یک تیتر خوب برای صفحه بنویسیم؟
چطور یک تیتر بهتر برای ورقه بنویسیم؟
از آنجا که تگ تایتل اثر متعددی در seo وب سایت و بهبود تجربیات کاربری آن دارااست، اساسی میباشد که با صرفهسازی خواهد شد. این فعالیت نیاز به کارایی متعددی ندارد البته قادر است نتیجه ها خیرهکنندهای به دنبال داشته باشد. دراین نصیب مهم ترین کارهایی را که می توانید برای تایپ کردن یک تگ تایتل مطلوب ایفا دهید، آموزش سئو مشهد رسیدگی می کنیم:
ارتفاع تگ تیتر را با صرفه فرمایید
در شرایطی که ارتفاع تگ تیتر ورقه شما زیاد از حد باشد، هنگام اکران در نتیجه ها کاوش تغییر و تحول مینماید. ممکن میباشد بخشی از تیتر علامت داده نشود، ممکن میباشد بعضی لغت ها آن حذف شوند و یا این که گوگل کلا آن را تغییر تحول دهد. معمولا پیشنهاد می شود ارتفاع تیتر را در حدود 60 کاراکتر نگه دارید ولی نمیاقتدار مقدار دقیقی برای آن مشخص و معلوم کرد. چون گوگل در اکران تیتر به ارتفاع آنان کاری ندارد بلکه یک جعبه 600 پیکسلی آموزش سئو در مشهد را برای تک تیتر تخصیص می دهد.
از آن جا که بعضی حروف در گزاره فضای بیشتری نسبت به دیگرافراد اشغال مینمایند، نمیقدرت تعداد کاراکتر مشخصی برای جا دادن در جعبه 600 پیکسلی معلوم کرد. ممکن میباشد عبارت کوتاهی بنویسید که حروف آن فضایی بیشتر از جعبه موردنظر گوگل را اشغال نمایند یا این که برعکس عبارت بلندی بنویسید البته حروف آن فضای کمتری اشغال کرده باشند و بدون نقص در نتیجه ها کاوش اکران داده شوند. بعضا وب سایتها وافزونهها ابزارهایی برای تحقیق ارتفاع تگ تایتل ارائه مینمایند که میتوانید از آن ها به کارگیری فرمایید.
در به کارگیری از لغت ها کلیدی زیادهروی نکنید
در حالتیکه تگ تیتر خویش را زمان بر بنویسید گوگل شمارا جریمه نمینماید، صرفا طرز اکران آن را تغییر و تحول میدهد. ولی در صورتی در آن واژه کلیدی کاغذ را به تعداد متعددی به شغل ببرید، احتمالا با گوگل به ایراد برمیخورید. چراکه این شغل تجارب کاربری را به شدت تخریب مینماید و گوگل به هیچ عنوان آن را دوست ندارد. تیترهایی مشابه به مثال تحت را هیچوقت به فعالیت نبرید:
خرید پوسته وبسایت | شایسته ترین پوسته وب سایت | پوسته تارنما ارزان | فروش پوسته تارنما
استعمال از کلمه و واژه کلیدی به صورتهای متعدد در تگ تایتل به هیچ وجه عمل جالبی وجود ندارد. هیچ کاربری تصمیم به کلیک کردن روی اینگونه تیترهایی ندارد و گوگل هم به شدت با آن تقابل مینماید. در صورتیکه قصد دارید با استعمال زیاد از کلمه و واژه کلیدی در تگ تایتل مورد محتوای ورقه را به گوگل یا این که استفاده کننده معرفی فرمایید، حقیقتا نیازی بهاین عمل وجود ندارد چون خویش گوگل در دانستن قضیه توانگری موردنیاز را دارااست. کافی میباشد تنها یک توشه واژه کلیدی خویش را در تگ تیتر بهشغل ببرید.
برای هر ورقه تیتر منقطع درنظر بگیرید
به کار گیری از یک تیتر منقطع برای هر کاغذ به گوگل علامت می دهد هرمورد محتوای منحصربفرد و ارزشمندی دارا هستند. همینطور احتمال کلیک یوزرها روی اینگونه صفحاتی بیشتر میباشد. علاوه بر اینکه در شکل استعمال از تیترهای تکراری، ممکن میباشد گوگل شیت موردنظر را دارنده محتوای تکراری تشخیص دهد. در بعضی تارنماها مثل وب سایتهای فروشگاهی که صفحه ها متعددی داراهستند، تعیین تیتر جدا از هم برای تمامی آنها شغل بسیار مشقت میباشد ولی میتوانید از اسم مجموعهبندی فرآورده، اسم مارک فرآورده و اسم خویش جنس برای تایپ کردن یک تیتر منحصربفرد استعمال فرمائید.
کلمه و واژه کلیدی مهم را در اولِ تیتر بگذارید
رسیدگیهای وب سایت MOZ آرم میدهد استعمال از عبارات کلیدی مهم در اولِ تیتر ورقه قادر است در به چنگ آوردن مرتبههای بالا اثر داشته باشد. بهطورکلی پژوهش ها علامت میدهد یوزرها هنگام رسیدگی نتیجه ها کاوش، در توان دو کلمه و واژه ابتدایی هر تیتر را نگاه مینمایند. درصورتیکهاین دو کلمه و واژه بتواند حیث مخاطب را جلب نماید، احتمال کلیک وی روی تیتر مربوطه بیشتر میگردد. به همین استدلال سفارش میگردد واژه کلیدی اساسی هر برگه را در اولِ تیتر آن به فعالیت ببرید.
از مارک خویش در تگ تیتر به کار گیری نمائید
در صورتیکه مارک شما شناخته گردیده و حاذق میباشد، میتوانید آن را در تگ تایتل آورده و از آن برای جذب مخاطب به کارگیری نمائید. اما در اینجا هم تاکید داریم که اسم مارک را در انتهای تگ تایتل به عمل ببرید. صرفا در مواقعی مثل ورقه مهم یا این که ورقه درباره ما میتوانید از آن در اولِ تیتر هم به کار گیری نمائید. تیترهایی مشابه به مثال تحت را می توانید به کار گیری نمائید:
تیتر ورقه 1: مارک | لغات کلیدی نخستین – واژه و کلمه کلید ثانویه
تیتر کاغذ 2: عبارات کلیدی نخستین – کلمه و واژه کلید ثانویه | مارک
برای مشتریان خودتان بنویسید
با وجود همگی نکاتی که راجعبه التفات تگ تیتر در بهینه سازی گفتیم، فراموش نکنید مهمترین عمل شما ترغیب یوزرها غرض به کلیک روی تارنما میباشد. به همین عامل ضمن رعایت نکات سئویی، اعتنا به تجربیات کاربری هم در هنگام تایپ کردن تگ تیتر عنایت بسیار دارااست. تیتر کاغذ اولین چیزی میباشد که مخاطب غرض در اولین مواجهه با وب سایت شما در نتیجه ها کاوش میبیند، پس عالی میباشد پیام ظریف و احساس مثبتی از وبسایت شما به وی جابجایی دهد.
به کار گیری از خط عمودی در تیتر
برای مستقل کردن لغت ها در تارنما و تروتمیز کردن ظاهری میتوانید از خط عمودی به کارگیری فرمائید. یوزرها چنین متون را سریعتر تشخیص می دهند و شانس کلیک بالا میرود.
به کار گیری از اعداد
به کار گیری از اعداد در تیتر برگه به یوزرها دراین باره که چه چیزی را در برگه وبسایت شما خواهند خواند ترغیب می نماید.
دلایل تغییر تحول تگ تیتر صفحه های از سمت گوگل
در برخی مورد ها ممکن میباشد تگ عنوانی که گوگل برای کاغذ شما اکران میدهد با چیزی که خودتان انتخاب کردهاید، مختلف باشد. هرچند این مسئله آزاردهنده میباشد ولی راهی هم برای ناچار کردن آنها به به کار گیری از تگ موردنظر رئیس وب سایت نیست. با این حالا معمولا تغییر تحول تگ تیتر به دلایل تحت واقعه میفتد که می توانید با رعایت آنان گوگل را به به کار گیری از تگ تیتر خودتان ترغیب فرمایید.
به کارگیری بیشتراز حد واژه و کلمه کلیدی: این شغل ضمن تغییر و تحول تگ تیتر قادر است سبب ساز جریمه شما به وسیله گوگل گردد.
استعمال از تیتر خیلی زمان بر: به عبارتیطور که تا قبل از این هم اشاره کردیم، یک تیتر وقتگیر قابلیت و امکان اکران در حاصل کاوش را ندارد و بوسیله گوگل تغییر تحول مینماید. تیتر مدنظر شما بایستی نزدیک به 60 کاراکتر ارتفاع داشته باشد.
به کار گیری از تیتر نامرتبط: تیترهایی که با مراد مخاطب از کاوش (SEARCH INTENT) هماهنگ نباشند، همینطور تیترهایی که برای هدف ها بازاریابی مندرجاند اما محتوای کاغذ را منعکس نمی کنند، بوسیله گوگل تغییرو تحول داده می گردند. در اصل تیتر ورقه بایستی بتواند در یکسری کلمه و واژه محتوای برگه را معرفی نماید. در غیر این شکل تجارب کاربری نیکی ساختوساز نمینماید.
به فعالیت بردن تیتر جایگزین: در بعضا مورد ها ممکن میباشد تیتر مخصوص دیگری برای کاغذ درنظر بگیرید تا در حین اشتراکگذاری در فیسبوک یا این که توییتر، این تیتر جایگزین اکران داده گردد. با اعمال این شغل ممکن میباشد گوگل هم همین تیتر را در نتیجه ها کاوش نشانه دهد. اما این بهخودیخویش حادثه بدی وجود ندارد البته در صورتی تیتر جایگزین با برگه حاصل جستجوی گوگل همخوانی نداشته باشد، می تواند دردسرساز گردد. در اینگونه حالتی می توانید تیتر جایگزین را دستکاری فرمایید تا با برگه نتیجه ها گوگل هم هماهنگ گردد.
عدهبندی
موتورهای کاوش تحت عنوان وب سایت التفات ویژهای می دهند و نتایجی را که به استفاده کننده اکران می دهند مبنی بر تیتر میباشد. بدین ترتیب تیتر تارنما خویش را بایستی به سیرتکاملای تهیه فرمائید که یوزرها را نیز به کلیک بر روی تیتر تارنما شما ترغیب نماید.