سرعت خواندن صفحه را برای گوگل و کاربر بالا ببرید
سرعت خواندن شیت را برای گوگل و کاربر بالا ببرید
داشتن یک ورقه با سرعت بار گذاری بالا منتهی شود خزندههای گوگل در طی حضور در سایت شما با سرعت بیشتری لینکهای شمارا پیگیری کنند و بدین صورت محتوایی نمانده باشد که توسط گوگل ایندکس نشده باشد. یعنی هر چه سرعت بارگذاری برگه شما بیشتر باشد خزنده گوگل نیاز به مجال کمتری داراست تا منابع آن ورقه را ببیند. فرض کنید خزنده در درحال حاضر خواندن یک عکس از محتوای شما باشد پس از ارسال درخواست به سرور در شرایطی که این محتوا با سرعت بالا به سمت خزنده ارسال شود سرعت ایندکس شیت به میزان قابل توجهای آموزش سئو در مشهد افزایش خواهد یافت.
یادگرفتن بهینه سازی مقدماتی در اینجا آموزش سئو مشهد همپا باشید.
آنچه دراین مقاله پیرو آن بودیم
هنگامی بود که تنها داشتن یک محتوای ۴۰۰ کلمه و واژهای میتوانست مارا به موفقیتهای مختلفی در امر seo برساند هر چه به جلو پیش رفتیم گوگل موردها بیشتر و بیشتری را برای سنجش یک ورقه اضافه کرد. اینک گوگل بیش از ۲۰۰ پارامتر برای قیمت دادن به یک صفحه دارد که یکی آنها سرعت لود ورقه میباشد. شاید در نگاه نخستین سرعت بارگذاری صفحه تاثیر مستقیمی در سئو تارنما نداشته باشد ولی بایستی بدانید که گوگل یکسری سال هست که درپی رصد رفتار کاربران است. کاربران هم تختگاز التفات بلایی میدهند به همین دلیل سرعت برای گوگل به صورت غیر مستقیم از سکو اهمیت بالایی شامل است.
دراین نوشته ی علمی از سایت مشورت سئو تلاش کردیم اطلاعات کاملی در باب با چرایی بها داشتن سرعت وب سایت به شما بدهیم. گفتیم که به عنوان مثال مواردی که باعث میشود کاربران برگه شما را سوراخ کنند نداشتن سرعت لود بالا هست. شما اگر بهترین و عالیترین محتوای سطح وب را هم ساختوساز کنید ولی سایت شما از سئو تکنیکال درست و همچنین سرعت بالایی بهره مند نباشد به هیچ وجه نخواهید توانست موفقیتی در دنیای بهینه سازی کسب کنید و به زودی رده شما در گوگل نزول خواهد کرد.
شما تجربهای در قضیه سرعت سایت و تاثیر آن در seo داشتهاید؟ شادمان میشویم آن را با ما به اشتراک بگذارید.
۱۰ ترند اساسی سئو در سال ۲۰۲۳
سال ۲۰۲۰ برای seo چه خبر است؟ به گفته ۵۸ کارشناس صنعت سئو، ۱۰ مورد از بزرگترین ترند های seo که باید بدانید ارائه گردیدهاست.
وقت آن می باشد که نگاهی به سال آینده بیندازیم و ببینیم چه چیزی معطل متخصصان سئو در سال ۲۰۲۰ است.
چه استراتژی ها و تاکتیک های بهینه سازی فعالیت (کارآمد) خواهد کرد و به شما یاری می کند تا در SERP رتبه با ثباتی کسب نمائید و در سال 2020 درآمد بیشتری دریافت کنید
مبتنی بر تحلیلات انجام یافته، ۱۰ ترند بهینه سازی در سال ۲۰۲۳ عبارتند از:
جستجوی صوتی: اشخاص برای جستجوی داده ها خویش از دستورها صوتی استعمال می نمایند و این خویش الگوی جدیدی برای بهبود بهینه سازی مهیا می نماید.
بازاریابی محتوای ویدئویی: استعمال از محتوای ویدئویی در بهینه سازی بهبود قابل توجهی به تارنما میدهد.
بهینه سازی برای دستگاه های یار و همدم: همانگونه که میدانید، بیشتر یوزرها از دستگاه های یار خویش برای دسترسی به داده ها به کارگیری می نمایند و کوشش برای seo وبسایت برای دستگاه های هم پا قادر است در بهبود درجه وب سایت اثر بسزایی داشته باشد.
فناوری های ذاتی کاوش: تکنولوژی های هوشمند کاوش مانند AI و ML میتوانند بهبود قابل توجهی در جستجوهای یوزرها تولید نمایند.
بازاریابی محتوا برای سایت های محلی: یوزرها برای شغل های خویش از تارنما های محلی استعمال می نمایند و ارائه محتوای انبوه و موءثر به شما یاری می نماید تا میان وب سایت های محلی برتری پیدا نمائید.
برندینگ و تیمی کردن گروه seo: ساخت یک گروه مختص به seo، عملکرد برای برندینگ و پیشینه کار در seo و بازاریابی در ذهن یوزرها، بهبود موشکافی کلمه ها کلیدی و وصال به مقام بلندتر به شیوه پیشین کردار خطا ها بیشتر برای کمپانی شما در بازاریابی تلقی خواهند شد.
بازاریابی محتوای اتومات: استعمال از روبات ها و بات های بازاریابی محتوا به شما امداد می نماید تا با نگه داشتن موشکافی اصولی محتوا و معرفی آن به یوزرها، تارنما خویش را با یوزرها و جستجوگرها خوب هماهنگ فرمایید.
منفعت گیری از Big Data در seo: داده های والا میتوانند به یک وب سایت یاری نمایند تا در کاوش های بیشتری و با اعتنا به نیازهای یوزرها پاسخگو باشد.
استعمال از Hotspots در تصاویر: Hotspots میتوانند به یوزرها امداد نمایند تا به راحتی به داده ها مرتبط دسترسی پیدا نمایند.
طرح ریزی محتوای ویدئوی بلند برهه زمانی: ساخت محتوای ویدئویی بلند برهه زمانی به شما در استخراج جايگاه فراتر در موتورهای کاوش یاری می نماید.