هدف استفاده از CTA
غرض استعمال از CTA
مطمئنا مقصود ما از تایپ کردن یک نوشتهیعلمی و یا این که ایجاد کرد برگه در تارنما صرفا این وجود ندارد که مخاطب نوشتهیعلمی مارا تحقیق نماید و یا این که ورقه وب سایت را صرفا تحقیق کند و آنگاه از تارنما بیرون خواهد شد. در واقعیت تمامی صاحبان وب سایت در عملکرد میباشند تا ورودی های سایتشان را به ورودی هدفمند تبدیل نمایند و CTA درین فرایند به شما امداد مینماید. در شرایطی که دکورا سیون CTA شما صحیح باشد، آن CTA استفاده کننده آموزش سئو مشهد را به سمت غرض پایانی وبسایت شما هدایت مینماید.
روش ساخت یک CTA ماهر
CTA حرفه ای متشکل از یک سری فعالیت خرد میباشد که در کنار هم برای شما یک فیض بهتر دارا هستند. پیاده سازی CTA یک هنر میباشد و با به کارگیری از تکنیک های اورده شده میتوانید یک CTA حرفهای و سود پایه پیاده سازی فرمایید. CTAهای مفید به پیاده سازی بهتر و متن حاذق نیاز دارا هستند. برای داشتن یک CTA عالی موادسازنده را با تمرکز تعیین فرمایید و آنها را تست نمائید تا ملاحظه کنید چه چیزی برای شما موثرتر میباشد. درصورتی که CTA شما سود ای که میخواهید ندارد، کارداران گوناگون را رسیدگی فرمایید و کوشش نمایید مرتبا CTA آموزش سئو در مشهد خویش را افزایش دهید.
1.ظواهر CTA
در نگاه نخستین، استفاده کننده ظواهر CTA شمارا میبیند. به همین خیال CTA پیاده سازی نمایید که در نگاه اولیه دقت استفاده کننده را جلب نماید. کوشش فرمائید CTA نسبت به دیگر المان های برگه پررنگ باشد و در ذهن استفاده کننده اثر بگذارد. در پیاده سازی CTA نیازی وجود ندارد از قانون ها خاصی تاسی نمائید و صرفا کوشش فرمائید چیزی پیاده سازی فرمایید که قشنگ و اثر گذار باشد.
• از فونت خاصی استعمال نمایید.
• اندازه فونت گران قدر باشد.
• از رنگهایی به کار گیری نمائید که در شیت منجر جلب اعتنا کاربر می شوند.
• تلاش نمایید دکمه CTA به نسبت المان های دیگر جانور در برگه گوناگون باشد.
• حداکثر2 یا این که 3 توشه از CTA در یک ورقه استعمال نمائید.
2.متن CTA
در تایپ کردن متن CTA ایده پرداز باشید. برای تایپ کردن متن خلاقانه میتوانید از رقیبان خویش ایده بگیرید. عملکرد نمائید با یک کلمه و واژه و یا این که یک عبارت کوتاه مخاطب را متوجه فرمایید که با کلیک بر روی کاغذ با چه چیزی مواجه شود. متنی بنویسید که استفاده کننده را ترغیب نماید که برروی CTA کلیک نماید. همینطور از کلماتی استعمال فرمائید که شم کاربر را سرگرم مینمایند. ولی مراد از مشغول حس استفاده کننده چیست؟ با خویش تصور کنید که کاربر با ورود به کاغذ آینده به چه چیزی میرسد و چه نیازی در استفاده کننده برطرف می گردد. بعد تلاش نمایید در یک واژه و با یک عبارت کوتاه به کاربر حس نیاز بدهید. در واقع مطرح ترین مزیتی که ورود به شیت برای استفاده کننده داراست را معلوم فرمایید و بعد دکمه CTA برای استفاده کننده قرار دهید.
3.تولید شم فوریت
به کاربر این احساس را القا نمایید که در شرایطی که الان کاری ایفا ندهند، این مجال طلایی را از دست میدهد. برای مثال:
• این یک زمان محصور میباشد.
• اعتبار آن به زودی آحاد می گردد.
• موجودی محصور میباشد.
در واقعیت از مشتریان خویش بخواهید که همین الان مبادرت نمایند. به خیال و خاطر وجود المان های بیشمار در سطح اینترنت یوزرها به راحتی تمرکز خویش را از دست میدهند. به این ترتیب این سفارش ها قادر است کابر را ترغیب نماید که سریعا فعالیت خویش را به نقطه پايان برساند.
4.محتوای دور و بر CTA
دقت فرمائید که فضا CTA، دست کم یک گزاره مربوط به CTA وجود داشته باشد تاوقتیکه استفاده کننده به دکمه CTA رسید برای ورود به آن و اعمال اقدامی تازه، بتواند تصمیم بگیرد.
شایسته ترین بخش وبسایت برای قرار دادن دکمه CTA
• هدر تارنما
• منوسایت
• پاپآپ
• اسلایدها
• سایدبار
• صفحه ها خرید
• نقطه پايان برگه، نوشته ی علمی، پست
3 تکنیک طلایی
• تجزیه و نظارت رقبا
یکی شایسته ترین شیوهها برای داشتن یک CAT داهیانه، ایده به چنگ آوردن از رقبا میباشد. CAT رقبا را نظارت نمایید و تلاش نمائید از آن ها ایده بگیرید.
• استفاده کننده غرض
خصوصیت های استفاده کننده خویش را تحقیق نمایید و با دقت به موقعیت و خصوصیت های کاربر CTA خویش را پیاده سازی فرمایید.
• استیناف کلمه ها کلیدی
با استعمال از ابزارهای متفاوت، کلمه ها کلیدی تارنما خویش را پیدا نمایید و از آنها در CTA خویش به کار گیری نمایید. ایفا این شغل خیر صرفا میتواند به ارتقاء سکو بهینه سازی شما یاری دهد، بلکه منجر ساخت و ساز CTA های منحصربهفرد به شخصی می گردد که رقبای شما از آن ها به کار گیری نمیکنند.
فهم و شعور عالی CTA
1.مخاطب با جستجوی عبارت ” seo چیست ” به وبسایت ما میرسد و وارد آن می شود.
2.دراین ورقه در امر هر چیزی که به seo مرتبط میباشد، رسیدگی مینماید.
3.در نقطه پايان نوشتهی علمی یک دکمه CTA با تیتر ” فراگیری seo ” وجود داراست.
4.استفاده کننده با کلیک بر روی CTA وارد کاغذ یادگرفتن seo شما می شود.
شما با جاری ساختن این فعالیت سبب ساز شدید استفاده کننده در تارنما شما از یک کاغذ وارد برگه دیگر گردد و ماندگاری اش در وبسایت شما ارتقاء یابد کهاین مفاد منجر بهبود seo شما می گردد. همینطور اگر که کاغذ فراگیری seo حاذق ای داشته باشید که بتواند کاربر را متقاعد نماید، ممکن میباشد به فروش برسید و مخاطب از قیف بازاریابی عبور نماید.
تحقیق و تصویب حاصل با مقصود بهبود
برخورد های CTA خویش را قدم به قدم تحقیق نمایید و تلاش فرمائید طریق های متعدد را آزمون نمائید و شایسته ترین طرز را تعیین فرمائید. مثلا تغییر و تحول رنگ، فونت، منزلت و بقیه اجزای دکمه را تغییرو تحول دهید و هر وهله ترازو برخورد را پژوهش نمایید. اما این پژوهش و بهبود امری وجود ندارد که با یک یا این که دو توشه به سود ای بی نقص رسد و مستلزم تکرار و استمرار میباشد. دلایل بیرونی مانند رقبا، تولید ها نو، تغییرات بازار، تغییر و تحول ذوق و سلیقه مشتری و… میتواند سبب کاهش سود وری دکمه CTA گردد. به همین خیال دائما CTA های پیاده سازی گردیده را تحقیق و افزایش دهید.
در انتها
برای داشتن یک قیف بازاریابی برنده، نیاز به یک CTA داهیانه دارید. CTA ها به ارتقاء نرخ کلیک، ماندگاری مخاطب در ورقه، فروش و seo شما یاری می نمایند. به شما توصیه می کنم آحاد صفحه ها سایتتان را تحقیق فرمایید و مقصود ایجاد کرد هر شیت را انتخاب فرمایید. بعد با اعتنا به غرض هر ورقه، برای آن CTA پیاده سازی نمایید. در شرایطی که می خواهید از صفحه ها وبسایت فیض اخذ نمایید، مطلقا این فعالیت را اجرا دهید.