x تبلیغات
بهترین مرجع مقالات آموزش سئو در مشهد

هدف استفاده از CTA

 

 
غرض استعمال از CTA
مطمئنا مقصود ما از تایپ کردن یک نوشته‌ی‌علمی و یا این که ایجاد کرد برگه در تارنما صرفا این وجود ندارد که مخاطب نوشته‌ی‌علمی مارا تحقیق نماید و یا این که ورقه وب سایت را صرفا تحقیق کند و آنگاه از تارنما بیرون خواهد شد. در واقعیت تمامی صاحبان وب سایت در عملکرد می‌باشند تا ورودی های سایتشان را به ورودی هدفمند تبدیل نمایند و CTA درین فرایند به شما امداد می‌نماید. در شرایطی که دکورا سیون CTA شما صحیح باشد، آن CTA استفاده کننده آموزش سئو مشهد  را به سمت غرض پایانی وبسایت شما هدایت می‌نماید.
 
روش ساخت یک CTA ماهر
CTA حرفه ای متشکل از یک سری فعالیت خرد میباشد که در کنار هم برای شما یک فیض بهتر دارا هستند. پیاده سازی CTA یک هنر میباشد و با به کارگیری از تکنیک های اورده شده میتوانید یک CTA حرفه‌ای و سود پایه پیاده سازی فرمایید. CTAهای مفید به پیاده سازی بهتر و متن حاذق نیاز دارا هستند. برای داشتن یک CTA عالی موادسازنده را با تمرکز تعیین فرمایید و آن‌ها را تست نمائید تا ملاحظه کنید چه چیزی برای شما موثرتر میباشد. درصورتی که CTA شما سود ای که میخواهید ندارد، کارداران گوناگون را رسیدگی فرمایید و کوشش نمایید مرتبا CTA آموزش سئو در مشهد  خویش را افزایش دهید.
 
1.ظواهر CTA
در نگاه نخستین، استفاده کننده ظواهر CTA شمارا می‌بیند. به همین خیال CTA پیاده سازی نمایید که در نگاه اولیه دقت استفاده کننده را جلب نماید. کوشش فرمائید CTA نسبت به دیگر المان های برگه پررنگ باشد و در ذهن استفاده کننده اثر بگذارد. در پیاده سازی CTA نیازی وجود ندارد از قانون ها خاصی تاسی نمائید و صرفا کوشش فرمائید چیزی پیاده سازی فرمایید که قشنگ و اثر گذار باشد.
• از فونت خاصی استعمال نمایید.
• اندازه فونت گران قدر باشد.
• از رنگ‌هایی به کار گیری نمائید که در شیت منجر جلب اعتنا کاربر می شوند.
• تلاش نمایید دکمه CTA به نسبت المان های دیگر جانور در برگه گوناگون باشد.
• حداکثر2 یا این که 3 توشه از CTA در یک ورقه استعمال نمائید.
 
2.متن CTA
در تایپ کردن متن CTA ایده پرداز باشید. برای تایپ کردن متن خلاقانه میتوانید از رقیبان خویش ایده بگیرید. عملکرد نمائید با یک کلمه و واژه و یا این که یک عبارت کوتاه مخاطب را متوجه فرمایید که با کلیک بر روی کاغذ با چه چیزی مواجه شود. متنی بنویسید که استفاده کننده را ترغیب نماید که برروی CTA کلیک نماید. همینطور از کلماتی استعمال فرمائید که شم کاربر را سرگرم می‌نمایند. ولی مراد از مشغول حس استفاده کننده چیست؟ با خویش تصور کنید که کاربر با ورود به کاغذ آینده به چه چیزی میرسد و چه نیازی در استفاده کننده برطرف می گردد. بعد تلاش نمایید در یک واژه و با یک عبارت کوتاه به کاربر حس نیاز بدهید. در واقع مطرح ترین مزیتی که ورود به شیت برای استفاده کننده داراست را معلوم فرمایید و بعد دکمه CTA برای استفاده کننده قرار دهید.
 
3.تولید شم فوریت
 
 
به کاربر این احساس را القا نمایید که در شرایطی که الان کاری ایفا ندهند، این مجال طلایی را از دست میدهد. برای مثال:
• این یک زمان محصور میباشد.
• اعتبار آن به زودی آحاد می گردد.
• موجودی محصور میباشد.
در واقعیت از مشتریان خویش بخواهید که همین الان مبادرت نمایند. به خیال و خاطر وجود المان های بیشمار در سطح اینترنت یوزرها به راحتی تمرکز خویش را از دست میدهند. به این ترتیب این سفارش ها قادر است کابر را ترغیب نماید که سریعا فعالیت خویش را به نقطه پايان برساند.
 
4.محتوای دور و بر CTA
دقت فرمائید که فضا CTA، دست کم یک گزاره مربوط به CTA وجود داشته باشد تاوقتی‌که استفاده کننده به دکمه CTA رسید برای ورود به آن و اعمال اقدامی تازه، بتواند تصمیم بگیرد.
 
شایسته ترین بخش وبسایت برای قرار دادن دکمه CTA
• هدر تارنما
• منوسایت
• پاپ‌آپ‌
• اسلایدها
• سایدبار
• صفحه ها خرید
• نقطه پايان برگه، نوشته ی علمی، پست
 
3 تکنیک طلایی
 
 
• تجزیه و نظارت رقبا
یکی شایسته ترین شیوه‌ها برای داشتن یک CAT داهیانه، ایده به چنگ آوردن از رقبا میباشد. CAT رقبا را نظارت نمایید و تلاش نمائید از آن ها ایده بگیرید.
 
• استفاده کننده غرض
خصوصیت های استفاده کننده خویش را تحقیق نمایید و با دقت به موقعیت و خصوصیت های کاربر CTA خویش را پیاده سازی فرمایید.
 
• استیناف کلمه ها کلیدی
با استعمال از ابزارهای متفاوت، کلمه ها کلیدی تارنما خویش را پیدا نمایید و از آن‌ها در CTA خویش به کار گیری نمایید. ایفا این شغل خیر صرفا می‌تواند به ارتقاء سکو بهینه سازی شما یاری دهد، بلکه منجر ساخت و ساز CTA های منحصربه‌فرد به شخصی می گردد که رقبای شما از آن ها به کار گیری نمی‌کنند.
 
فهم و شعور عالی CTA
1.مخاطب با جستجوی عبارت ” seo چیست ” به وبسایت ما میرسد و وارد آن می شود.
2.در‌این ورقه در امر هر چیزی که به seo مرتبط میباشد، رسیدگی می‌نماید.
3.در نقطه پايان نوشته‌ی علمی یک دکمه CTA با تیتر ” فراگیری seo ” وجود داراست.
4.استفاده کننده با کلیک بر روی CTA وارد کاغذ یادگرفتن seo شما می شود.
 
شما با جاری ساختن این فعالیت سبب ساز شدید استفاده کننده در تارنما شما از یک کاغذ وارد برگه دیگر گردد و ماندگاری اش در وبسایت شما ارتقاء یابد که‌این مفاد منجر بهبود seo شما می گردد. همینطور اگر که کاغذ فراگیری seo حاذق ای داشته باشید که بتواند کاربر را متقاعد نماید، ممکن میباشد به فروش برسید و مخاطب از قیف بازاریابی عبور نماید.
 
تحقیق و تصویب حاصل با مقصود بهبود
برخورد های CTA خویش را قدم به قدم تحقیق نمایید و تلاش فرمائید طریق های متعدد را آزمون نمائید و شایسته ترین طرز را تعیین فرمائید. مثلا تغییر و تحول رنگ، فونت، منزلت و بقیه اجزای دکمه را تغییر‌و تحول دهید و هر وهله ترازو برخورد را پژوهش نمایید. اما این پژوهش و بهبود امری وجود ندارد که با یک یا این که دو توشه به سود ای بی نقص رسد و مستلزم تکرار و استمرار میباشد. دلایل بیرونی مانند رقبا، تولید ها نو، تغییرات بازار، تغییر و تحول ذوق و سلیقه مشتری و… میتواند سبب کاهش سود وری دکمه CTA گردد. به همین خیال دائما CTA های پیاده سازی گردیده را تحقیق و افزایش دهید.
 
در انتها
 
 
برای داشتن یک قیف بازاریابی برنده، نیاز به یک CTA داهیانه دارید. CTA ها به ارتقاء نرخ کلیک، ماندگاری مخاطب در ورقه، فروش و seo شما یاری می نمایند. به شما توصیه می کنم آحاد صفحه ها سایتتان را تحقیق فرمایید و مقصود ایجاد کرد هر شیت را انتخاب فرمایید. بعد با اعتنا به غرض هر ورقه، برای آن CTA پیاده سازی نمایید. در شرایطی که می خواهید از صفحه ها وبسایت فیض اخذ نمایید، مطلقا این فعالیت را اجرا دهید.
 

نرخ کلیک یا ctrچیست؟ + نکاتی برای ارتقاء معیار ctr

 

 
نرخ کلیک یا این که ctrچیست؟ + نکاتی برای ارتقاء معیار ctr
Ctr مخفف واژه و کلمه Click Through Rate و به معنای نرخ کلیک میباشد. موتورهای جستجوی گوگل جواب سوال های یوزرها در گوگل را به طور لینکی از سایت آرم می‌دهند که با هر کلیک یوزرها بر روی این پیوند ها یک درصدی به آن وب سایت وابستگی می‌گیرد. در واقع به یاری CTR می قدرت متوجه شد که یوزرها اینترنتی تا چه ترازو جذب محتوای تارنما مد حیث گردیده‌ اند و به سایت مراجعه کرده اند. از ctr تحت عنوان شاخص بازاریابی اینترنتی نیز استعمال میگردد و می شود به این وسیله چگونگی تصاویر، شرایط سکو در گوگل و کلمه ها کلیدی را تحقیق کرد. در سود بالا بودن نرخ کلیک به صورت بی واسطه، بر واحد سنجش جايگاه آموزش سئو مشهد  seo یک وبسایت اثر دارااست.
 
آیا ارتقا CTR بر درجه بندی گوگل اثر گذار میباشد؟
الگوریتمی rankbrain گوگل که منجر می گردد وقتی که نرخ کلیک شما نسبت به رده تان در گوگل فراتر باشد، گوگل منزلت شمارا نیز ارتقاء دهد. از جمله در صورتی وبسایت شما در جايگاه پنجم در کاغذ نتیجه ها گوگل باشد و نرخ کلیک وبسایت را ارتقاء دهید درصورتی که که پیوند های چهارم تا اولیه نرخ کلیک کمتری نسبت به شما داشته باشند، مکان شما با این ها تغییر می کند چون گوگل تشخیص میدهد داده ها شما برای یوزرها اثرگذار خیس بوده میباشد و بنابراین بعداز سپری شد هنگامی رده تان را به مرتبه چهار و یا این که سه (هریک که فراتر آموزش سئو در مشهد  باشید) ارتقاء می‌دهد.
 
تفاوت CTR و impression چیست؟
ctr را در فارسی به نرخ کلیک و impression را به تعداد اکران می‌شناسند. نرخ کلیک و تعداد اکران دو اصطلاح بسیار اصلی در بهینه سازی هستند که بعضی اوقات به خطا مکان یکدیگر گزینه به کار گیری قرار میگیرند.
بعضی اوقات یوزرها محتوای وبسایت شمارا در نتیجه ها کاوش میبینند البته روی آن کلیک نمی‌کنند. نرخ کلیک صرفا بستگی به کلیک کردن یوزرها روی محتوا و کاغذ تارنما شما داراست و در شرایطی که که استفاده کننده کلیک نکنند ctr هم برای وبسایت در حیث گرفته نمی‌شود البته در impression تعداد چشم شدن برگه بوسیله استفاده کننده صرفا التفات داراست حتی در‌حالتی که محتوای تارنما را پژوهش نکند.
در احتساب ctr بایستی نسبت تعداد آحاد کلیک ها که بر روی محتوای تارنما صورت گرفته میباشد را به تعداد تمام impression وبسایت تقسیم کنیم تا نرخ ctr بدست آید. در سود ذیل هیچ قوانینی نمی قدرت این دو اصطلاح را یک کدام از دانست و از آنها به مکان یکدیگر به کار گرفت در واقع این دو اصطلاح بهینه سازی در یک قضیه با هم مشترک میباشند و آن seo وبسایت میباشد و از مهمترین دست اندرکاران توفیق وب سایت در seo به شمار میایند.
 
نرخ کلیک چه طور به حساب آوردن می‌شود؟
 
 
قابلیت و امکان دارااست به دفعات بسیار متعددی لینک و پیوند تارنما شما به وسیله اشخاص متعددی چشم گردد البته کلیه این اشخاص بر لینک و پیوند شما کلیک نکنند به همین ادله با به کارگیری از فرمول جانور در عکس (درصد کلیک یوزرها روی پیوند تقسیم بر تعداد دفعاتی که یوزرها محتوا را چشم اند) قادر خواهیم بود نرخ کلیک را بدست آوریم.
ولی برای بدست آوردن این اعداد و ارقام نیاز به شغل غامض ای ندارید چون میتوانید از ابزارهای تحلیلی گوگل مثل سرچ کنسول گوگل به کار گیری و نرخ کلیک وبسایت تان را ببینید. در سرچ کنسول گوگل تعداد و نرخ کلیک به طور مستقل گانه تفکیک و قابل مشاهده می‌باشند.
نرخ کلیک برای هر کلمه و واژه یک مقدار متعدد میباشد مثلا ممکن میباشد در وب سایت ما نرخ کلیک واژه و کلمه “یادگرفتن seo” 20 درصد باشد البته نرخ کلیک عبارت “سرویس ها بهینه سازی وبسایت” 15% باشد هریک هم به یک برگه از وبسایت ما ختم می گردند. نرخ کلیک برای این شیت، معدل تک تک عبارات میباشد که با کاوش این لغت ها به ورقه متبوع رسیده اند.
 
نرخ کلیک طبیعی چیست؟
 
 
به ترافیکی که به طور طبیعی و تماما ارگانیک از روش لینک و پیوند های محتواهای تارنما شما در نتیجه ها موتورهای کاوش به دست می‌آید نرخ کلیک گفته می‌گردد. در گفت و گو بهینه سازی و باصرفه‌سازی محتوا تک تک عملکرد بر این میباشد که استفاده کننده بر روی لینک و پیوند کلیک نماید تا ترافیک وبسایت بالا رود در واقع کارشناسان seo عملکرد می نمایند تا با افزایش عملکرد تارنما و باصرفه‌سازی آن، یوزرها را متقاعد نمایند که در بین همگی حاصل شبیه که گوکل در نتیجه ها کاوش به یوزرها اکران میدهد وبسایت مد لحاظ را تعیین نمایند و روی آن کلیک نماید چون چنانچه این رخداد فیس دهد، به صورت قابل توجهی نرخ کلیک ارتقاء پیدا می نماید به همین ادله میباشد که نرخ کلیک یا این که CTR به یک اصل اصلی در بهینه سازی تبدیل گردیده‌است.
 
در‌صورتی‌که نیاز به یک دارای تخصص بهینه سازی برای بهینه سازی وبسایت دارید میتوانید بر روی پیوند سرویس ها seo وب سایت کلیک فرمائید.
 

چه طور تولید کننده محتوا بهتری شویم؟

 

 
چه طور تالیف کننده محتوا بهتری شویم؟
جنبه های مختلفی برای تایپ کردن یک پست وب لاگ عالی وجود دارااست که می بایست به آن ها اعتنا خواهد شد. درین نوشته‌ی‌علمی، ۵ نکته برایتان فراهم کردم که به شما یاری می نمایند تا آموزش سئو مشهد  تالیف کننده بهتری گردید.
 
۵ نکته برای اینکه چه طور مولف بهتری شویم:
 
۱. فراهم سازی خیلی اساسی میباشد!
مدام بایستی با شایستگی بی نقص آغاز فرمائید، به خصوص در صورتی تالیف کننده پیش کسوت‌ای نیستید. و شایستگی بی نقص به‌این مفهوم میباشد که می بایست  آموزش سئو در مشهد زیاد تصور کنید.
 
البته به چه چیزهایی؟
 
به سوالاتی مانند: چرا این نوشته‌ی علمی را می‌نویسم؟ خواننده گان اینجانب چه اشخاصی می‌باشند؟ می خواهم خوانندگانم چه چیزی را بعداز قرائت نوشته‌ی علمی اینجانب بدانند، بفهمند یا این که اجرا دهند؟ مسئله نوشته‌علمی چیست؟ پیام اساسی اینجانب که میخواهم به مخاطبانم بدهم چیست؟
 
۲. ساختار، ساختار، ساختار
چرا سه توشه تکرارش کردم؟ زیرا خیلی مهمه!
 
مدام بایستی مطمئن گردید که متن شما ساختار نیکی دارااست. ساختار به عبارتی چیزیست که برای مخاطبان شما (و Google) در بین شما و دیگر وب سایت‌ها تفاوت تولید می‌نماید.
 
در‌صورتی‌که جمله ها با یک ترتیب منطقی از یکدیگر تبعیت نمایند، فهم پیام مهم بسیار سهل‌خیس خواهد بود. درباره ی چیزهای مختلفی که میخواهید در یک نوشته‌علمی مطرح کنید، تصور کنید.
 
بدین تصور کنید که به چه ترتیبی می بایست به‌این مسائل بپردازید و آنگاه آن را یادداشت فرمائید و در باب هر گزاره، تعدادی کلمه و واژه بنویسید.
 
ساختار بخشیدن به متن به‌این معنا میباشد که به خواننده خویش یاری فرمائید تا متن شما‌را بفهمد. برای فهم و شعور عالی کابر از عنوان ها فرعی و تصاویر استعمال نمایید. مطمئن گردید که جمله ها خیلی وقتگیر نباشند و به انتقال در میان مباحث متفاوت خیلی دقت فرمایید تا ناگهانی نباشد و استفاده کننده سردرگم نشود.
 
۳. جمله‌ها کوتاه بنویسید
در حالتی‌که (هنوز!) مولف خیلی نیکی نیستید، جمله‌ها بیشتر از ۲۰ تا ۲۵ واژه‌ای ننویسید و مطمئن گردید که جمله ها کوتاه می‌نویسید.
 
قرائت جمله‌ها وقتگیر برای کابر دشوار‌خیس میباشد ولی اکثر عموم می توانند ۲۰ تا ۲۵ کلمه و واژه را به راحتی بخوانند و فهم نمایند. در‌حالتی که جمله‌ها وقت گیر خیس از آن بنویسید، استفاده کننده برای شعور آن مقاله به اقتدار ادراک بیشتری نیاز دارا‌هستند و بایستی جمله‌ها را مجدد یا این که به آرامی بخواند تا مقاله را بی نقص متوجه گردد.
 
فارغ این مشاجره، نویسندگان با زمانبر شدن جملا‌ت، ایرادات گرامری بیشتری مرتکب می گردند. پیشنهاد اینجانب برای نویسندگانی که جدید دارا‌هستند آغاز می‌نمایند، این میباشد: جملا‌ت را کوتاه و شیرین بنویسید.
 
۴. نمونه ها و ماجرا های خرد را اضافه نمائید
اضافه کردن نمونه‌ها، فکت‌‌های (حقایق) جذاب و روایت‌های خرد به نوشته‌علمی، آن را برای خواننده‌ دیدنی‌خیس می‌نماید. استعمال از روایت‌ها در یک نوشته ی علمی ممکن میباشد برای بعضا نویسندگان طاقت فرسا به حیث رسد البته اضافه کردن نمونه‌، خط مش خیلی خیر و خوبی برای عالی کردن نوشته‌ی‌علمی میباشد. به عنوان مثال در صورتیکه راجع به محصولی می‌نویسید، مسلما تلاش فرمائید قصه‌هایی از تجربیات کاربرها اضافه فرمایید یا این که نمونه هایی راجع‌به روش به کار گیری عموم از جنس ارائه دهید.
 
نمونه‌ها هم به عموم یاری می‌نمایند تا خواسته شما‌را خوب بفهمند و همینطور متن شمارا مشغول کننده می‌نمایند.
 
۵. مطالب را گردآوری‌بندی فرمایید
کارایی نمایید در سود گیری به پیام مهم متن خویش برگردید. این یک راه و روش برای عده‌بندی کردن متن میباشد.
 
این شغل، احتمال زد خورد مخاطبانتان با پیام متن شمارا بیشتر می نماید. چنانچه در پیشگفتار خویش از مثالی به کار گیری می‌کنید، همت فرمایید در سود گیری خویش از به عبارتی نمونه (با پاره ای تفاوت جزئی) به کار گیری نمائید.
 
فیض
همگی میتوانند عالی تایپ کردن را حافظه بگیرند و مهارت های نوشتاری خویش را بهبود دهند. صرفا به پاره ای تمرین نیاز میباشد. از تایپ کردن جملا‌ت کوتاه ولی خوانا استارت فرمائید. از بازخوردها برای بهبود مهارت نوشتاری خویش به کار گیری فرمایید و درنهایت با تمرین، مولف بهتری گردید.
 

مزایای GEO در کار (یک تفحص دانشگاهی)

 

 
مزایای GEO در فعالیت (یک تفحص دانشگاهی)
برای نماد‌دادن پتانسیل با صرفه‌سازی سایت و محتواها برای هوش تصنعی مولد اذن دهید بپردازیم به تحقیقی که محققانی از پرینستون، جورجیا تک (Georgia Tech)، مؤسسه‌ی هوش تصنعی آلن و IIT آموزش سئو مشهد  دهلی ایفا داده‌اند. 
 
این رسیدگی‌ی کلان، با تجزیه‌و‌ارزیابی صدهزار سوال و با غرض مشخص و معلوم‌کردن دست اندرکاران کلیدی بر اثربخشی GEO و ارائه‌ی نگرش‌های عملی برای سازندگان محتوا باعنوان
 
«GEO: Generative Engine Optimization» در سال ۲۰۲۳ جاری آموزش سئو در مشهد  ساختن شد.
 
این تفحص تاکتیک‌های مختلفی را که برای ارتقاء چشم‌شدن محتوا پیاده سازی گردیده‌اند، پژوهش و محاسبه کرد. تاکتیک‌های نظارت‌گردیده به تفصیل ذیل میباشد:
 
ارتقا و بهبود کلمه ها کلیدی: گنجاندن طبیعی لغت ها کلیدی مرتبط‌با زمینه در سراسر محتوا.
استنادبه منابع: ارتقا اعتبار با لینک‌دادن ادعاهای طرح‌گردیده به منابع دارای اعتبار.
اضافه کردن داده های عددی: مدد از مطالب و ادعاها با داده‌های مقداری.
آوردن نقل‌عهد و پیمان: به کارگیری‌از نقل‌قسم‌های متخصصان و کارشناسان برای عمق و اقتدار بخشیدن.
بی آلایش‌کردن مطالب: بی آلایش‌سازی مطالب غامض. 
سرازیر‌بودن متن: داشتن متنی جاری و فارغ از گونه های نادرست.
اضافه کردن لغت ها منحصر: بی نیاز‌سازی محتوا با واژگان خاص، مخصوصا در محتواهای تخصصی.
گنجاندن اصطلاحات فنی: آرم‌دادن تخصص در مطالب تخصصی.
محتوای دارای اعتبار: استعمال از گویش متقاعد‌کننده برای تولید اعتبار.
یافته‌های رسیدگی
۱. بهبود چشم‌شدن محتوا 
این تفحص آرم اعطا کرد که برخی از آن تاکتیک‌ها چشم‌شدن (پدیداری) محتوا در منابع جواب‌های موتورهای مولد را ارتقا می دهند:
 
 برگزیدگان شیوه‌ها عبارت‌اند از استنادبه منابع، آوردن نقل‌عهد و پیمان و داده های عددی. محتواهایی که از آن تاکتیک‌ها سود کرده بودند به بهبود نسبی ۳۰تا۴۰درصدی دست یافتند. این شیوه‌ها به‌دستکم تغییرات در محتوا نیاز دارا‌هستند ولی اعتبار و غنای آن را ارتقاء و اکران محتوا را در جواب‌های GE بهبود قابل‌توجهی می دهند.
 
۲. تأثیر مثبت باصرفه‌سازی بیشتر برای هر دامنه
این تفحص همینطور تأکید کرد که اثربخشی این استراتژی‌ها در حیطههای متعدد فرق می‌نماید و هر دامنه (سایت) نیاز به باصرفه‌سازی بیشتر و متناسب‌با موضوعش را داراست:
 
تبادل‌حیث، تاریخ و دانش: اضافه کردن اصطلاحات فنی با لحن قانونی و علمی‌تایپ کردن سبب گردیده است تا موتورهای مولد بیشتر محتواهای این وب سایت‌ها را ببینند. 
حصول‌و‌عمل، دانش و تندرست: هرچه محتواهای این دامنه‌ها جاری‌خیس و روشن‌خیس نوشته‌ گردیده باشند،‌ دیدنی‌ترند. 
ضابطه و دولت: استنادبه منابع دارای اعتبار برای ضمانت درستی مطالب وب سایت‌های این حوزه بسیار اصلی بودند.
عموم و جامعه: نقل‌قسم از منابع دارای اعتبار سبب ساز گردیده است تا موتورهای مولد بیشتر محتواهای این تارنما‌ها را ببینند و به یوزرها هم در جواب‌ها علامت دهند.
عیب گیری و رسیدگی یافته‌ها 
 علی‌رغم نتیجه ها امید بخش‌ی این بازرسی، به نحوه‌شناسی و فیض‌گیری آن انتقاداتی وارداتی میباشد.
 
نگرانی‌ها مشتمل بر سوگیری‌های بالقوه، استعمال از داده‌های مشابه‌سازی‌گردیده و معرفی محتوای نو میباشد که ممکن میباشد حاصل را غیرقابل‌پشت گرمی کرده‌با‌شد.
 
Sandbox سئو از یافته‌های تحقیق عیب گیری و به هم‌پوشانی فی مابین GEO و روش‌های سنتی بهینه سازی اشاره کرده و منحصر به فرد‌به‌شخصی GEO را پایین سؤال برده میباشد. 
 
بااین‌وجود، آن استیناف نقطه‌ی استارت ارزشمندی میباشد. هم پژوهش ها و هم کاربردهای عملی نماد می دهد که استعمال از استراتژی‌های سئو موتور مولد میتواند پدیداری و تعامل با محتوا را ارتقا دهد.
 
طریق‌های توسعه یافته و استراتژی‌های کلیدی فراتراز مواقعی که درین بازرسی پوشش داده گردیده‌اند، حاصل شمارا با صرفه‌خیس می‌نمایند.
 
این راهنما نیز تاکتیک‌های دیگری را معرفی می‌نماید که اجرایشان قادر است توفیق هر وبسایتی را به‌حداکثر برساند. 
 
 ورژن‌ی PDF بازرسی GEO: Generative Engine Optimization (Aggarwal et al., 2023) را از اینجا دانلود فرمائید.
 

سوال های متداول در seo و رتبه بندی موتورهای جستجو

 

 
سوال های متداول در seo و جايگاه بندی موتورهای کاوش
امروزه این کلمه ها بیشتر و بیشتر به گوش ما می‌رسند: seo ، seo وبسایت، بالا بردن جايگاه وب سایت، بالا بردن مرتبه در گوگل و مواقعی آموزش سئو مشهد  از این دست.
ولی تمامی‌ی آنها به یک واژه و کلمه ختم می شوند: بهینه سازی یا این که در اصطلاح انگلیسی آن سئو که مخفف کلمه ها Search Engine Optimization هست.
 
البته حقیقتا seo چیست و چه کارکردی دارااست؟ در‌این نوشته‌علمی به تعریف و تمجید seo به لهجه بی آلایش خوا‌هیم پرداخت. و کارایی می کنیم بهینه سازی را به بی آلایش‌‌ترین صورت ممکن برای شما توضیح دهیم تا بتوانید ادراک صحت از آن داشته  آموزش سئو در مشهد باشید.
 
درین نوشته ی علمی از اصطلاحات منحصربه‌فرد تا حد قابلیت و امکان به کارگیری نشده میباشد تا برای مردم اشخاص که هیچ شناخت با seo ندارند نیز موثر واقع گردد.
 
 
 
تعریف و تمجید بهینه سازی به گویش معمولی
بهینه سازی چیست؟ معمولی‌خیس از چیزی میباشد که می‌پندارید.
 
بهینه سازی یا این که با صرفه‌سازی برای موتورهای کاوش به تیم‌ی عمل‌هایی گفته می‌گردد که شما برای بالا بردن جايگاه وب سایت خویش در موتورهای کاوش اجرا می‌دهید.
 
شما هنگامی یک کلمه و واژه یا این که پرسش و یا این که اصطلاح را در موتور جستجویی نظیر گوگل سرچ میکنید، لینک و پیوند‌هایی مربوط به مسئله شما به ترتیب رابطه و جايگاه‌ی تارنما به شما آرم داده می گردد. در واقعیت seo روند رابطه با کسانی میباشد که موضوعات مدنظر شما‌را سرچ می‌نمایند و شما با seo میتوانید خویش را در صفحه های اولیه گوگل به استفاده کننده عرضه نمائید.
 
بهینه سازی ترازو ترافیک وب سایت شما‌را ارتقاء می دهد و در حالتی که محصول ها و یا این که خدماتی را در تارنما خویش عرضه میکنید اشخاص می توانند از روش گوگل وبسایت شما‌را پیدا نمایند. بهینه سازی بر دو نوع فرنگی و داخلی می‌ّباشد که‌این دو در جزئیات با هم تفاوت دارا هستند البته غرض اساسی آنان یک کدام از میباشد: seo وب سایت و حصول ترافیک بیشتر و سکو‌ی خوب در موتورهای کاوش.
 
تارنما‌ها چه‌طور در موتورهای کاوش ظواهر میشوند؟
محتوای بهتر و پیوند‌های که اشخاص متعدد در کانال‌های اجتماعی و یا این که وب سایت‌های دیگر از وب سایت شما قرار میدهند (اصطلاحا بک لینک و پیوند گفته می شود) سیگنال‌هایی برای موتورهای کاوش محسوب می شوند که تارنما شما‌را جذاب و قوی تلقی نمایند. موتورهای کاوش نظیر گوگل همت دارا هستند شایسته ترین و مرتبط‌ترین نتیجه ها را به اشخاص نماد دهند. پس در صورتی تارنما شما محتوایی نفیس داراست مطلقا گوگل قدر آن را خواهد دانست و شما‌را به مخاطبان مطالب موردنظر معرفی خواهد کرد.
 
گوگل وب سایت‌ها را به چه شکل جايگاه‌بندی می‌نماید؟
صفحه ها نفیس و اصطلاحا با اتوریتی بالا در ابتدا فهرست گوگل آرم داده میگردند. این صفحه ها از دید گوگل با ارزش می‌باشند و آنها‌را فراتر از سایر صفحه های و تارنما‌ها نشانه می دهد. محتوایی که پر ارزش باشد و اشخاص را زیر اثر قرار دهد و به عهد و پیمان پر اسم و رسم سودمند باشد و به طور اصولی و با کلیدواژه‌های دارای اعتبار بهینه سازی گردیده باشد شایسته ترین جايگاه را در گوگل استخراج می‌نمایند.
 
این محتوای با ارزش در‌صورتی‌که در بلاگ‌های دیگر و یا این که کانال‌های اجتماعی به وسیله اشخاص متعدد به اشتراک گذارده گردد واحد سنجش محبوبیت و سکو‌بندی آن‌ هم بیشتر و بیشتر می گردد. در کل المان‌های مختلفی در کنار هم و درباره‌ی مفید با هم در مرتبه‌بندی گوگل و بقیه موتورهای کاوش اثر دارا‌هستند.
 
در صورتیکه تارنما شما در صفحه های گوگل چشم نمی شود و یا این که به اصطلاح درست آن ایندکس نمی شود یقینا ایراداتی در اصول seo و پیاده سازی وب سایت شما وجود داراست که بایستی آنان را برطرف فرمایید و مجددا مبادرت به ایجاد محتوای گران بها فرمایید.
 

تگ ARIA

 
تگ ARIA:
ARIA مشابه به خصوصیت‌هایی میباشد که در آن به ساخت محتوای سایت برای اشخاص دارنده معلولیت یاری می‌نمایند. شما میتوانید از ARIA برای گونه های خاصی از محتوای پویا، محتوای تعاملی آموزش سئو مشهد ، تصاویر پس‌قضیه و غیره در بهینه سازی استعمال نمائید.
 
تایپ کردن تفصیل تصاویر و / یا این که کپشن ویدیو:
بعضی از فیلم ها دربردارنده کلمه ها کلیدی seo مرتبط میباشند، البته گوگل هیچ سرنخی از آنان ندارد. مطمئن گردید که متن یا این که رونوشتی برای تصویر یا این که کلیپ گزینه نظرتان، وجود دارااست.
 
نشان گذاری:
افزودن بافت به محتوایتان در بهینه سازی امداد می‌نماید. در شکل قابلیت، کلیدواژه seo خویش را با مطلوب‌ترین خصوصیت‌ها نماد‌گذاری نمایید، تا بعضی از ابهامات را برای آموزش سئو در مشهد  گوگل رفع فرمائید.
 
 
 
پیشنهاد‌های یکپارچگی کلیدواژه
زیاده‌روی نکنید: با صرفه‌سازی - seo (یا این که "مملو کردن عبارات کلیدی در محتوا")یک چیز حقیقی میباشد. از خودتان بپرسید آیا این فعالیت به تجربیات مخاطب با بهینه سازی یاری می‌نماید یا این که نه؟ براساس این پاسخ تصمیم خویش را بگیرید.
 
اعتنا به برچسب کلمه ها کلیدی: برچسب کلمه ها کلیدی متا در بهینه سازی، آیتم اعتنا موتورهای اساسی کاوش قرار نمی گیرد. وقت خویش را اینجا تلف نکنید.
 
هر برگه ای را بیهوده باصرفه‌سازی نکنید: در‌صورتی‌که وب سایت یک کاغذ ای ندارید، می بایست با حدس همگی صفحه های، متن هدفمند خویش را داشته باشید. این دستور از ایجاد هرگونه ترک و یا این که کلمه و واژه کلیدی seo نامربوط برای یک کاغذ خاص، حفظ می نماید.
 
کلیه چیز را آزمون فرمائید: در‌صورتی‌که شما این زمان را دارید که تعداد متعددی برگه داشته باشید، یک مجال خوب برای فعال‌ساز‌ی چند تست‌ها باارزش برای اصلاح تکنیک‌ هایتان در seo دارید.
 
چه هنگام لغت ها کلیدی بهینه سازی اصلی نیستند؟
چه‌طور میتوانیم کلمه ها کلیدی را مدام اساسی بدانیم؟ در واقع، هیچ راهی برای فهمیدن این زمینه در seo نیست، البته بخش اعظمی از گفت و گو‌های ریشه‌ای که در‌این راهنما به اشتراک گذارده گردیده‌اند برای بیشتراز یک دهه تجارب خویش را پس داده اند و هیچ آرم‌ای از تغییر‌و تحول ندارند.
 
 لری پیج صرفا نمی‌خواست که گوگل در سطح یک بشر باشد، وی می‌خواست که سوپرمن باشد. معرفی Google Discover (در پیشین Google Now و Google Feed) به ما نگاه اجمالی در باب آجل بهینه سازی می‌دهد: گوگل میگوید، اشخاص سوای اینکه بخواهند کاوش می نماید. در حالتی‌که گوگل در پی ما بگردد، آیا کلمه ها کلیدی بهینه سازی همچنان اساسی می‌باشند؟ آری، Google Discover صرفا مبتنی بر ورودی های لحظه ای که به آن میدهیم (به ویژه آنچه کاوش می‌کنیم)، فعالیت می نماید.
 
لغت ها کلیدی را می بایست به چه تعداد در محتوا تکرار کنیم؟
این زمینه که بهینه سازی لغت ها کلیدی در تارنما شما بایستی به چه شکل رعایت خواهد شد بستگی به تعداد لغت ها محتوا داراست. به صورت کلی می بایست به خیر بدانید که برای فهم و شعور محتوای هریک از صفحه های بوسیله گوگل، می بایست سه الی پنج توشه می بایست از واژه کلیدی مرکزی به کار گیری کنید. معنا گرایی یک کدام از مهمترین نکاتی میباشد که فرصت به کار گیری از لغات کلیدی عنایت دارااست. تکرار بیش تر از اندازه واژه و کلمه کلیدی موجب به وجود وارد شدن تکنیک کلاه سیاه می‌گردد.
 
این تکنیک را تحت عنوان کیورد استافینگ معرفی می‌ نمایند. به کارگیری از این تکنیک تماما برای گوگل شناسایی گردیده است و جریمه هنگفت را برای وب سایت های مختلف به یار و همدم داراست. شایسته ترین فضای واژه کلیدی در اولیه محتوا است. در صورتی‌که اطلاعاتی درباره‌ی تعداد مطلوب واژه کلیدی ندارید بایستی این موضوع را به کارشناسان حرفه‌ای بسپارید.
 
 
 
کیورد استافینگ چیست؟
یکی‌از مهم ترین نکاتی که در seo لغات کلیدی عنایت دارااست این میباشد که تعداد قابل قبولی از کلمه ها کلیدی را در وبسایت به کار گیری فرمایید. کیورد استافینگ یک کدام از عباراتی میباشد که برای مالامال کردن متن با استعمال از لغات کلیدی مختلف به فعالیت گرفته گردد. وقتی این واقعه به وجود می‌ آید که چگالی عبارات کلیدی در هر کدام از متون بیشتر از اندازه استاندارد باشد.
 
چگالی لغت ها کلیدی نسبت تعداد تکرار گونه های عبارات کلیدی را بر طبق تعداد لغات متن نشانه خواهد بخشید. چگالی واژه و کلمه کلیدی را به طور درصد علامت می‌دهند. اکثری از اشخاص برای اینکه بازدید از وب سایت خویش را ارتقاء دهند از عبارات کلیدی متعددی استعمال می نمایند.
 
برای اینکه بتوانید سکو تارنما خویش را محافظت نمائید و بازدید کنندگان بیشتری داشته باشید بایستی به تعداد لغات کلیدی عنایت دهید. در صورتی از عبارات کلیدی متعددی در تارنما خویش به کارگیری فرمایید یعنی تکنیک کلاه سیاه را به عمل گرفته اید. گوگل کلیه ابزارهایی که مرتبط با تکنیک کلاه سیاه میباشد را می ‌شناسد و از آن ها پرهیز می‌ نماید. 
 
کلمه ها کلیدی را در چه قسمت هایی از نوشته ی علمی بهینه سازی به شغل ببریم ؟
در‌حالتی که که مایل می باشید بهینه سازی لغات کلیدی را رعایت فرمائید بایستی جای مطلوب این عبارات را بشناسید. مهم‌ترین بخشی که واژه کلیدی بایستی در آن قرار بگیرد اولِ نوشته‌ی‌علمی میباشد. اولِ نوشته ی علمی او‌لین بخشی است که گوگل به آن اعتنا می نماید. در شرایطی‌که رده قابل قبولی را برای واژه کلیدی تعیین نمایید گوگل سریع متوجه این مورد می‌شود و تارنما شما در حاصل اول به بازدیدکنندگان آرم می‌ دهد. 
 
در راس نوشته‌ی‌علمی نیز می‌توانید از عبارات کلیدی استعمال نمائید. در مجموع هرکدام از جمله ها را می بایست با لغات کلیدی مرتبط یا این که مهم استارت فرمایید. این مورد امداد می‌ نماید تا گوگل سریعتر وبسایت شمارا از لحاظ درجه دهی رسیدگی کند. اعتنا داشته باشید که عبارات کلیدی مرتبط و مهم می بایست در همه مقاله پخش باشند و تعداد آن ها نگهداری خواهد شد.
 
خطاها رایج به کارگیری از لغت ها کلیدی در نوشته ی علمی 
مشکلات متعددی در امر seo لغت ها کلیدی نوشته‌ی‌علمی به وجود دارااست. هرمورد از این خطاها را می بایست بشناسید و از آن ها پرهیز نمایید. به کار گیری بیشتراز اندازه عبارات کلیدی در یک گزاره یکی مهم‌ترین مشکلات میباشد. در شرایطی که عبارات کلیدی در محتوا به طور نامتعادل توزیع شوند تارنما شما مرتبه خیر به دست نمی آورد.
 
به کارگیری از نیم مسافت در کلمه و واژه کلیدی یک کدام از دیگر از مشکلات رایجی میباشد که به وجود می ‌آید. شما می بایست کلمه و واژه کلیدی را به به عبارتی صورتی که مخاطب درخواست نموده است در مقاله به عمل بگیرید. لغت ها کلیدی بایستی دارنده تعداد مطلوب میباشند. در غیر این شکل درجه ‌دهی وبسایت به صدق ایفا نمیشود.
 

لغت ها کلیدی بلند (دم دراز)

 
لغت ها کلیدی بلند (دم دراز)
 
 
این کلمه ها کلیدی سرچ یه خرده دارا‌هستند و مشمول لغت ها بلندتری می شوند. معمولا مشمول اسم برندها بوده و جمله ها نصفه بی نقص می باشند. رقابت برای آنان کمتر بوده و تعداد بسیار متعددی از آن‌ها وجود داراست. به همین خیال و خاطر می‌اقتدار به راحتی درین کوئری‌ها سکو‌های بالایی را حصول کرد. برای جستن این لغات عالی میباشد از ابزارهای seo که لغت ها کلیدی را برای شما معین می‌نمایند به آموزش سئو مشهد  کار گیری فرمایید.
 
نکته: لغات کلیدی بلند معمولا از سوی کاربرانی خاص که مقصود آن‌ها معلوم میباشد، سرچ میشود.
 
نوع واژه کلیدی نمونه
بلند چه کسی تلفن را ابتکار نموده است؟
عبارات کلیدی نیچ
آیا تا به درحال حاضر از خویش پرسیده‌اید نیچ کارکردن در seo چیست؟ نیچ بودن به معنای تمرکز بر یک حوزه خاص میباشد که با تفحص لغات کلیدی خاص این حوزه همپا خواهد بود. معمولا به لغات کلیدی که تخصصی بوده و برای گردآوری‌ی خاصی دیدنی میباشد، کلمه ها کلیدی نیچ می گویند. در‌این‌صورت‌ جايگاه بندی این لغات آسوده‌خیس میباشد و از آنجایی که خاص میباشند، مخاطبین کمتر ولی با نرخ تبدیل بالایی دارا‌هستند. برای یافتن این نوع لغات کلیدی می‌بایست شبیه لغات کلیدی بلند، از ابزارهای یافتن واژه کلیدی بهینه سازی مانند اچرف، moz یا این که سمراش به کارگیری فرمایید. شما می توانید آغاز یک واژه و کلمه کلیدی Seed را وارد کرده و در نصیب حاصل، غربال را روی ترافیک نادر تهیه و تنظیم نمایید. حالا میتوانید لغت ها کلیدی نیچ را داشته باشید.
 
نوع کلمه و واژه کلیدی نمونه
نیچ عسل طبیعی روستای سنجگان
لغات کلیدی در چه جاهایی به شغل می‌روند؟
 
 
شاید این سوال برای شما مطرح خواهد شد که محل به کار گیری از کیوردها در بهینه سازی چیست؟ در‌این خصوص می‌اقتدار به یکسری مجموعه بندی اساسی پایین اشاره نمود که خوب میباشد شما هم در بهینه سازی وبسایت خویش به آن دقت فرمائید. این موردها عبارتند از:
 
هدینگ‌ها
یک کدام از مهمترین نصیب‌هایی که میتوانید لغت ها کلیدی را در آن به شغل بگیرید، هدینگ‌ها می باشند. همان گونه که می دانید، قیمت تگ‌های هدینگ در محاسبه و بهینه سازی محتوا به شدت بالا بوده و به همین خیال و خاطر می توانید با به عمل بردن کلمه ها کلیدی در آن، در سکو به چنگ آوردن روی آن آموزش سئو در مشهد  کیوردها سعی بهتری داشته باشید.
 
بدنه محتوای اساسی
یکی‌از دیگر از بخش‌هایی که می‌بایست با یک چگالی مطلوب، کلمه ها کلیدی را در آن به فعالیت ببرید، بدنه محتوا میباشد. بدین نکته دقت فرمایید که بمباران تکرار عبارات کلیدی و به کارگیری بیش تر از حد آن تاثیرات معکوسی داراست. خوب میباشد همواره به اندازه 1 درصد از تعداد تمام لغت ها محتوا، کلمه و واژه کلیدی اساسی را تکرار فرمائید.
 
تگ ALT تصاویر
گوگل با پژوهش تگ‌های تصاویر که مهمترین آن تگ آلت تصاویر میباشد، تا حدی متوجه زمینه نوشته ی علمی و تصویر شما می گردد. به همین خیال استعمال از واژه کلیدی اساسی در آن قادر است در فرآیند seo و بهبود رنک نوشته‌علمی یا این که کاغذ تارنما شما اثرگذار باشد.
 
پیوند‌ها و انکرتکست‌ها
یکی‌از طرق اثرگذاری مثبت و تقویت تاثیر لینکسازی، به کارگیری از لغت ها کلیدی در عباراتی میباشد که به آن لینک می گردند. اصلی میباشد که‌این لغات مرتبط بوده و مشمول کلمه و واژه کلیدی شیت مقصد باشد. اما مایحتاج میباشد از زیاده روی لینکسازی و به کار گیری از اگزکت مچ کیوردها در آن دوری گردد.
 
دیگر جای ‌های درست به کارگیری از واژه کلیدی در بهینه سازی چیست؟ در‌این خصوص می‌قدرت به متادیسکریپشن‌ها، نشانی صفحه ها، درون تصاویر نیز اشاره نمود.
 
مراد از seo کلاه سپید، خاکستری و seo کلاه سیاه چیست؟
 
 
در گونه های شیوه‌های جاری ساختن seo برحسب آنکه از چه تاکتیک‌هایی بر طبق با ضوابط سئو به کارگیری می کنید، 3 نحوه کلی وجود دارااست. شاید شما هم آنها‌را شنیده باشید که به آن ها seo کلاه رنگی می گویند. ولی این کلاه‌های رنگی در seo چیست؟ و چه فرقی با هم دارااست. درین خصوص می بایست اعلام‌کرد:
 
seo کلاه سپید (White Hat سئو) چیست؟
درین شیوه برای بدست آوردن ترافیک ارگانیک و سئو تارنما شما، از طریق‌هایی که در چارچوب ضوابط موتور کاوش تمجید گردیده‌اند به کارگیری میشود. البته مزیت این شیوه در seo چیست؟ چگونگی بالای seo، استحصال به نتیجه ها استوار با احتمال افت ذیل، عدم جریمه بوسیله گوگل و رعایت بی نقص مقررات به عنوان مثال فواید این طریق هستند. با این حالا به کارگیری از این طرز ممکن میباشد در منطقههای لبریز رقابت به شدت بازدهی یه خرده داشته و وصال به درجه‌های فراتر را در زمان فرصت بسیار وقت گیر‌خیس بدست آورد.
 
نمونه: ساخت‌و‌ساز محتوا، به روز محتوا، به دست آوردن بک پیوند طبیعی از سایر وبسایت‌ها.
 
بهینه سازی کلاه سیاه (Black Hat بهینه سازی) چیست؟
دراین‌صورت، سئوکار با فریب موتور کاوش و سئو وبسایت خویش سوای افزودن بها خاصی به آن، بهینه سازی کلاه سیاه را اعمال میدهد. البته کاربرد این نحوه در seo چیست؟ این شیوه معمولا برای استخراج‌و‌کارهایی به کارگیری می‌گردد که میخواهند به طور مقطعی و بسیار سریع در یک کیورد خاص، مرتبه‌ای را بدست آورده و بعد فروش خویش را جاری ساختن دهند. در غایت با افت مرتبه، وبسایت خویش را رها می‌نمایند. به عنوان مثال می‌اقتدار به ماشین کرایه ای های مسافرتی در انتهای سال اشاره نمود که دامنه‌های بسیار متعددی را با seo کلاه سیاه بر روی لغت ها مهم حوزه توریسم بالا آورده و فروش بلیط‌ها و تورهای خویش را اجرا می دهند. آن گاه آن گاه 1-2 ماه وب سایت آنان به وسیله گوگل جریمه گردیده و با افت سکو شدید روبرو میگردد که آن را رها می‌نمایند. این نحوه بازدهی بالا برای استحصال به لینک و پیوند‌های رفیعتر را دارااست البته بعد از مدتی با افت سکو و جریمه گوگل یا این که حتی پنالتی شدن تارنما مواجه شود.
 
نمونه: تشکیل داد بک پیوند‌های انبوه با مسافت هنگامی کوتاه بازه زمانی که به طور غیرطبیعی روی یک یا این که یک‌سری شیت محصور اعمال می شوند.
 
بهینه سازی کلاه خاکستری (Gray Hat سئو) چیست؟
معمولا اکثری از متخصصین بهینه سازی از طریق بهینه سازی کلاه خاکستری استعمال می‌نمایند البته این سبک طرز seo چیست؟ در صورتی‌که میخواهید از مزیت‌های هردو شیوه بالا به طور جزئی به کارگیری فرمائید البته نمیخواهید جریمه‌های سنگینی به وسیله گوگل برای شما ایفا گردد، بهینه سازی کلاه خاکستری مورد مطلوب شما خواهد بود.
 
نکته: ولی اعتنا نمایید با ارتقا توجه موتورهای کاوش، مشقت بار‌خیس شدن الگوریتم‌ها و بسط هوش تصنعی گوگل، ممکن میباشد طرز‌های seo کلاه خاکستری کنونی به نحوه‌ seo کلاه سیاه در آجل تبدیل گردیده و از جایگاه بیرون خواهد شد.
 
نمونه: تکثیر محتواهای خیر چندان کیفیت خوب یا این که با چگالی واژه کلیدی بالا، تعیین انکرتکست‌های متفاوت و برخی غیرمرتبط، عدم رعایت بدون نقص پروسه طبیعی بک پیوند سازی.
 
پنالتی شدن در گوگل چیست؟ + کارداران اساسی آن
 
 
در‌حالتی که در قسمت پیشین دقت کرده باشید، کلمه‌ای را به عمل بردیم که عبارت آن “پنالتی شدن” بود. این عبارت می تواند کابوس هر سئوکاری باشد که میخواهد seo کلاه سیاه یا این که خاکستری صورت پذیرد. ولی مراد از پنالتی شدن در seo چیست؟ در پاسخ می بایست اذعان کرد یک نوع جریمه هنگفت از طرف گوگل (موتور کاوش) میباشد که در شکل عدم رعایت ضوابط و الگوریتم‌های وی ایفا میگردد. این جریمه نخستین دفعه در سال 2004 با تغییراتی که گوگل در الگوریتم‌های خویش بخشید ایفا شد و اکثری از وبسایت‌ها را از حاصل کاوش حذف کرد.
 
گوگل از الگوریتم‌های مختلفی برای تشخیص تارنما‌های خاطی به کارگیری می‌نماید که عبارتند از: الگوریتم پاندا (سال 2011)، الگوریتم پنگوئن (سال 2012)، الگوریتم مرغ مگس خوار (سال 2013)، الگوریتم کبوتر (سال 2014)، الگوریتم گوشی فرندلی و Rank Brain (سال 2015) و الگوریتم مدیک (سال 2018).
 
دست اندرکاران اساسی ساخت این پدیده در seo چیست؟ در جواب بایستی به 2 گزینه اساسی اشاره نمود که عبارتند از:
 
پیوند سازی غیر طبیعی به و از وب سایت شما. این آیتم معمولا بوسیله رقبای شما برای لینک و پیوند سازی بی چگونگی و جریمه وبسایت شما به وسیله گوگل جاری ساختن میگردد.
ساخت محتواهای معدود قیمت سوای رعایت اصول بهینه سازی محتوا (اسکن بودن متن و عدم رعایت ساختار و لغت ها کلیدی در آن)
نکته: برای آنکه بتوانید بک لینک و پیوند‌های نامناسب وب سایت خویش را تشخیص دهید، کافیست از ابزارهایی مانند Semrush، Moz یا این که Ahref برای بدست آوردن بک لینک و پیوند‌های وبسایت خویش به کار گیری فرمائید. اکنون می توانید با غربال کردن انکرتکست‌ها، مشاهده لینک و پیوند‌های اخیر، پژوهش ریفرینگ دامین‌ها، مشاهده بک لینک و پیوند‌ها با ترافیک معدود، تا حدود آن‌ها را شناسایی کرده و Disavow فرمایید.
 
لینک و پیوند سازی کلاه سپید و کلاه سیاه کدامند؟
 
 
در شرایطی که می دانید معنای رنگ کلاه‌ها در seo چیست؟ می بایست بگوییم این مسئله برای پیوند بیلدینگ نیز درستی می‌نماید. ایجاد محتوا، لینکسازی و مواقعی از این قبیل، تمامی مثلا کارهایی می‌باشند که می‌قدرت آنان‌را هم به طور اصولی و نیز اسپم پیش پیروزی. به همین خیال می توانید به آن‌ها برچسب کلاه سپید یا این که سیاه بودن بزنید. در ارتباط با تعاریف این دو می‌اقتدار بیان کرد:
 

توضیحات متا و عنوان ها

 

 
توضیحات متا و عنوان ها
در صورتیکه میخواهیم بفهمیم که به چه شکل تارنما خویش را بهینه سازی کنیم، بایستی هوشمند بودن گوگل را درنظر بگیریم. ربات های گوگل با تمرکز محتوای وب سایت شمارا تجزیه و نظارت می نمایند. در غایت مطابق فیض گیری آنان داده ها وبسایت شما به خدمت های گوگل تحویل داده میشود. آن گاه آن ورقه ایندکس گردیده و وارد فرایند سکو بندی گردد. برای ربات های گوگل موردها زیادی مانند ساختار تارنما، کدنویسی، چگونگی محتوا و... حائز اهمیت میباشد. شما به مراد بهبود seo تارنما و دادن داده ها بیشتر به ربات های گوگل، بایستی متا تگ ها و عنا وین آموزش سئو در مشهد  صفحه ها را در حیث داشته باشید.
 
آپ دیت بودن و ارتقاء بهینه سازی تارنما
همان طور که می‌دانید فناوری و دانش کامپیوتر با سرعت بالایی در اکنون توسعه میباشد. در حالتی‌که می‌خواهید وبسایت خویش را در مرکز نگه دارید و یوزرها متعددی داشته باشید، مطلقا می بایست درایت و علم خویش در قضیه seo را آپ تو دیت نگه دارید. چون گوگل به صورت تر و تمیز الگوریتم های خویش را تغییر‌و تحول می‌دهد. پس برای ارتقا seo وبسایت و توسعه و گسترش آن، داده ها خویش را آموزش سئو مشهد  آپ دیت فرمایید.
 
حقوق و دستمزد سئوکار در کشور ایران چقدر میباشد و به چه عواملی بستگی دارااست؟
دستمزد سئوکار در کشور‌ایران با دقت به محل استخدام، وضعیت و وسعت کاری متغیر میباشد. یک متخصص بهینه سازی می‌تواند به طور حضوری یا این که فریلنسری درآمدزایی نماید.
 
دستمزد سئوکار یک کدام از مواقعی میباشد که برای متخصصان بهینه سازی دارای اهمیت میباشد. متخصصان seo یا این که به طور تیمی عمل می نمایند یا این که به طور فریلنسر سرگرم میباشند. برای این که بتوانید درآمد خیر از بهینه سازی داشته باشید، می بایست در زمان های توسعه یافته seo کمپانی فرمایید.
 
seo یا این که اپ نویسی بخش اعظمی از خارج از التحصیلان فن کامپیوتر را راز دو راهی قرار می‌دهد. عده ای با فن های غیر مرتبط نیز بدین حوزه علاقمند می‌باشند. seo جزو مشاغل پر بازدید دیجیتال مارکتینگ است. شما چهت نیل به درآمد بالا در این مورد می بایست مهارت های متعددی استخراج نمایید. برای seo وبسایت و بهینه سازی بایستی علم و داده ها تجربی خیر داشته باشید. این عمل می‌تواند به طور دورکاری یا این که حضوری باشد. 
 
وظایف کارشناس بهینه سازی 
دارای تخصص seo از طریق های مختلفی مانند کد نویسی بهینه سازی جهت بهبود مراحل تارنما برای موتورهای کاوش به کارگیری می نماید. کارشناس seo می بایست دارنده تفکری خلاقانه و انتقادی باشد. می بایست بتواند صفحه های متفاوت وبسایت را به نتیجه ها نخستین گوگل برساند. می بایست در تایپ کردن و تدوین مطالب مهارت بالایی داشته باشد.
 
پیشنهاد ساخت و ساز محتوا
 
 
 
به خواسته طراحی برنامه برای بهینه سازی و طراحی آن می بایست دارنده بضاعت و توان تجزیه و آنالیز باشد. بایستی از مهارت های اجتماعی و نرم‌افزار نویسی برخوردار باشد؛ چون در مشاجره seo تکنیکال از نگاه فنی به سئو تارنما پرداخته می‌گردد. در‌حالتی که یک نفر پیرو حقوق و دستمزد سئوکار در سطح های بالایی باشد، بایستی بتواند با ابزارهای بهینه سازی به نیکی فعالیت نماید. همینطور بضاعت و توان رئیس پروژه و شناسایی لغات کلیدی بسیار اصلی میباشد. 
 
 
هر چقدر یک نفر نسبت به مفاد نام برده احاطه بیشتری داشته باشد، تحت عنوان یک متخصص seo درآمد بیشتری خواهد داشت. طرز های درآمدزایی از بهینه سازی بسیار وسیع و متنوع می باشند. کارشناس seo بایستی ساختار تارنما را برای موتورهای کاوش seo نماید. بایستی بک لینک و پیوند را با تمرکز رسیدگی کرده و از همت صحیح آنان باور نتایج نماید.
 
به طور تر و تمیز می بایست در‌پی کلمه ها کلیدی مطلوب باشد و در راستای seo آن‌ها کوشش نماید. حقوق و دستمزد سئوکار در مجموعه های گرانقدر نیز شایان توجه میباشد. گروه گسترش بهینه سازی بر روی سرعت لود وبسایت و طراحی اصول بهینه سازی عمل می نماید. متخصص بهینه سازی
 
 بایستی رابطه مداوم و موثری با دسته ساخت محتوا داشته باشد تا محتوای قابل قبولی در راستای افزایش رده وب سایت در گوگل تولید خواهد شد.
 

سمنتیک seo یا سئو معنایی چیست؟

 

 
سمنتیک seo یا این که بهینه سازی معنایی چیست؟
سمنتیک seo یا این که بهینه سازی معنایی چیست؟ در پیشین موتورهای کاوش، مرتبط بودن یک نوشته ی علمی به یک واژه کلیدی خاص را از روی تعداد تکرار واژه و کلمه کلیدی اساسی ادراک می‌کردند. هرچقدر واژه کلیدی مهم بیشتر تکرار میشد، شانس سکو تصاحب کردن آن نوشته‌ی‌علمی روی آن واژه و کلمه کلیدی مهم ارتقاء می‌یافت. ولی بعد از بروزرسانی موتور کاوش گوگل با الگوریتم مرغ مگس خوار، این شغل با فهم مجموع محتوا اجرا میگردد. اینجاست که شناخت با معنی و عنایت سمنتیک بهینه سازی (Semantic بهینه سازی) برای هر کارشناس seo و مولف‌ای مداقه می یابد. پیرو این نوشته‌علمی با ما یار باشید تا به معرفی این مهارت و اصطلاح بسیار آموزش سئو مشهد  اصلی بپردازیم.
 
سمنتیک seo یا این که seo معنایی چیست؟ + 10 طریق استعمال از آن در افزایش آموزش سئو در مشهد  بهینه سازی وبسایت
 
 
شاید بتوان شعور گوگل از محتوا را به دو قسمت تقسیم کرد، قبلی و بعداز الگوریتم مرغ مگس خوار (Hummingbird). برای آنکه بتوانید خوب بتوانید فهم نمائید سمنتیک seo یا این که بهینه سازی معنایی چیست آغاز اذن دهید این الگوریتم را به صورت خلاصه توضیح دهیم.
 
مرغ مگس خوار نخسین بار در سال 2013 منتشر شد. اسم این الگوریتم برگرفته از خصلت سرعت و اعتنا پرنده‌ای به همین اسم میباشد؛ چراکه سبب ساز می گردد تا موتور جستجوی گوگل بدین خصوصیت‌ها در نظارت محتوا دست یابد. این الگوریتم او‌لین آپ دیت تعالی گوگل از سال 2001 بود.
 
غرض الگوریتم مرغ مگس خوار، شعور عمیق‌خیس محتوای شما میباشد. این روند با درنظر تصاحب کردن توشه معنای دیگر لغات به شغل رفته غیر از واژه و کلمه کلیدی اساسی در محتوا ایفا میگردد. به همین خیال گوگل میتواند با ادراک عالی از کل محتوای شما، سرچ یوزرها را به سمت مقاله ها مرتبط‌خیس هدایت نماید. با وارد شدن مرغ مگس خوار، موتور کاوش توانست رابطه معنای میان عبارات را فهم و شعور نماید و سمنتیک بهینه سازی (Semantic سئو) مداقه بیشتری یابد.
 
اکنون ممکن میباشد بپرسید سمنتیک seo یا این که بهینه سازی معنایی چیست؟ در واقع سمنتیک seo، فرآیندی برای seo ساخت محتوا میباشد که سبب ساز به عمیق‌خیس شدن محتوا و نیز رابطه معنایی خوب برای آن قضیه گردد. در فیض خزنده‌های گوگل و موتور کاوش میتوانند شعور بهتری از مطالب محتوای شما داشته باشند.
 
در شرایطی که بخواهیم به گویش معمولی بگوییم که تاثیر سمنتیک seo یا این که بهینه سازی معنایی چیست؟ می بایست بدانید این نوع پروسه seo به شما یاری می‌نماید تا چگونگی مطالب و مرتبط بودن آن را به لغت ها کلیدی غرض را بیشتر فرمائید. در فیض شانس ورود آنان به نتیجه ها بالای SERP ارتقا مییابد.
 
ادله عنایت و مزایای سمنتیک seo یا این که بهینه سازی معنایی چیست؟ چرا می بایست از آن استعمال کنیم؟
 
 
یکی‌از سوال‌های مهمی که اکثری از یوزرها در ارتباط سمنتیک بهینه سازی یا این که بهینه سازی معنایی چیست دارا‌هستند، التفات و دلایل به کارگیری از آن میباشد. بی شک محبوبیت گوگل به واسطه اینگونه بسط‌هایی میباشد که قادر است شعور خیر و خوبی را تحت عنوان یک ربات از محتوای شما داشته و متوجه رابطه در بین لغات متفاوت چه در کاوش یا این که تحلیل یک محتوا باشد. خلال اینکه seo معنایی یک راه‌حل و ابزار اساسی برای ارتقا شعور گوگل از محتوای شما میباشد، می‌قدرت تعدادی ادله دیگر در مورد عنایت و برهان به کار گیری از آن گفت که عبارتند از:
 
امروزه سمنتیک بهینه سازی و رابطه معنایی در میان عبارات متعدد در یک محتوا، یک راهکار برای جايگاه بندی صفحه های و مقاله‌ها شما میباشد؛ بدین ترتیب چه بخواهید یا این که خیر، می بایست آن را رعایت کرده و از آن به کارگیری نمائید.
اینگونه مهارت سئویی قادر است به شما یاری دهد تا محتوای خویش را با شانس بیشتری به مخاطبان مقصود نشانه دهید.
در صورتیکه محتوای شما با چگالی کلمه و واژه کلیدی اساسی مطلوب، همچنان پتانسیل وصال به سکو‌های فراتر را ندارد، به کار گیری از سمنتیک بهینه سازی یک راه‌حل نادر هزینه‌خیس برای ارتقا شانس جايگاه گیری آن خواهد بود.
سمنتیک بهینه سازی به شما مخاطب امداد می‌نماید تا مقالاتی را با رابطه معنایی مجاورت‌خیس و محتوایی عمیق‌خیس بیابید. در فیض چگونگی محتوا بیشتر گردد.
شما میتوانید با seo معنایی محتوای خویش، مجال ماندن استفاده کننده را در وبسایت یا این که نوشته ی علمی‌تان بیشتر نمایید. این خویش یک سیگنال بسیار دیدنی برای گوگل میباشد تا بتواند مرتبط بودن جستجوی استفاده کننده با نوشته‌ی‌علمی شما‌را تشخیص داده و آن را در جايگاه بندی فراتر‌ از دیگرافراد نماد دهد.
با مطالبی که درین نصیب در مورد اینکه سمنتیک seo یا این که seo معنایی چیست؟ ذکر کردیم، میتوانید ادراک فرمایید که‌این بروزرسانی در موتور جستجوی گوگل، یکی شایسته ترین آپ دیت‌ها برای یوزرها بوده میباشد؛ چراکه وبمستران را وادار به تمرکز بیشتر بر مورد نموده است؛ خیر بر روی تعدادی لغت ها کلیدی.
 
ترفندهای به کارگیری از بهینه سازی معنایی برای ارتقا درجه چیست؟
درحال حاضر دفعه آن میباشد تا به نحوه‌هایی که میتوانید از این بروزرسانی برای ارتقاء چگونگی محتوا و بهبود seo تارنما خویش به کار گیری کنیم بپردازیم. درین خصوص می‌قدرت به 10 چاره اشاره نمود که عبارتند از:
 
1.فهم غرض استفاده کننده
 
 
مقصود از سمنتیک بهینه سازی یا این که seo معنایی چیست؟ همانگونه که گفتیم، گوگل با یاری این بروزرسانی همت کرده‌ میباشد تا مرتبط‌ترین و ظریف‌ترین محتوا را برای سرچ مخاطب نماد دهد. مقصود از اجرا این شغل، مجاورت کردن محتوای شما به خواست مخاطب میباشد؛ براین اساس اساسی میباشد که شما غرض مخاطب از جستجوی لغات را شعور نمائید. حالا می توانید با فهم این مسئله، دقیقا در زمینه‌ی آن محتوایی را بنویسید و کوشش فرمائید محتوا هرچقدر که قادر است، به قصد یا این که مقصود‌های مخاطبان از کاوش مجاورت باشد.
 
از جمله وقتی که شما کاوش می کنید سمنتیک seo یا این که بهینه سازی معنایی چیست؟، در صدر در پی فهم و شعور این اصطلاح  می‌باشید و سعی می کنید ادراک نمایید که‌این مسئله چه مزیتی‌ برای شما دارااست. اینگونه برداشتی بدان معناست که کانسپت این واژه و کلمه کلیدی بایستی یک نوشته‌علمی باشد. چیزی که ما در‌این کاغذ و در 2 هدینگ قبل به طور بدون نقص پاسخ آن را دادیم. درپی ممکن میباشد استفاده کننده شما یک وبمستر یا این که سئوکار باشد و قصد دارااست بفهمد چه‌طور می بایست از آن در راستای افزایش وب سایت خویش استعمال نماید. به همین خیال و خاطر میباشد که ما در‌این قسمت 10 راه‌حل را برای شما ذکر کرده‌ایم. بدین ترتیب اساسی میباشد که غرض استفاده کننده را شعور فرمایید.
 
نکته: شما یوزرها می توانید همین اکنون با توصیه ایجاد محتوا، مقاله ها وب سایت خویش را به طور تماما seo گردیده با رعایت این نکات از ما اخذ نمائید.
 

آشنایی با میزان دارایی خزش یا کرال باجت؟ + ترفندهای 2024 برای seo

 

 
شناخت با میزان دارایی خزش یا این که کرال باجت؟ + ترفندهای 2024 برای seo آن
کرال باجت؟ دارایی خزش یا این که دارایی کراول اصطلاحاتی پر کاربرد و اساسی به ویژه برای تارنما‌های گرانقدر میباشند که معمولا تعداد صفحه های بیشتراز 5-10 هزار گزینه را داشته و ساخت‌و‌ساز محتوای بالایی دارا هستند. امروزه با ارتقا وسعت ساخت محتوا به بیش تر از 328 میلیون ترابایت در روز، خزش و ایندکس کلیه آنان کاری بسیار طاقت فرسا برای ربات‌های گوگل و بقیه سرچ انجین‌ها میباشد. در سود محدودیتی برای محاسبه هرپلتفرم به وسیله موتورهای کاوش درنظر گرفته گردیده‌ میباشد که متناسب با خصوصیت‌های هر تارنما گزینش میگردد. تعریف و تمجید اینگونه پارامتری سبب گردیده تا عدم اعتنا به آن، مشکلاتی نظیر عدم ایندکس سریع مطالب و ارتقاء صفحه ها کراول نشده در بعضی آموزش سئو مشهد  وب سایت‌ها تولید خواهد شد.
 
چنانچه قصد دارید به طور بی نقص با این مسئله آشنا گردیده، فاکتورهای مفید بر گنجایش آن را بشناسید و ترفندهایی را برای بهبود آن اعمال دهید، تا انتهای این مقاله یاور ما باشید. منبع اکثر مطالب گفته شده در نوشته‌ی علمی پیش رو مطابقت بر داده‌هایی میباشد که از سوی گوگل آموزش سئو در مشهد  ارائه گردیده‌اند.
 
کرال باجت چیست؟
در یک تعریف‌و‌تمجید کوتاه برای جواب به اینکه کرال باجت؟ یا این که دارایی خزش چیست؟ می‌اقتدار به تعریف و تمجید گوگل اشاره نمود که میگوید:
 
“کرال بادجت اندازه‌ای خاص از منابع و بازه فرصت میباشد که گوگل (Google Bots) برای کراول (خزیدن) تارنما تخصیص میدهد.”
 
گوگل و موتورهای کاوش در تعریف و تمجید اینگونه مفهومی، برهان خویش را بی‌غایت بودن فضای مجازی ذکر کرده‌اند. در فیض جستجو و ایندکس کردن تک تک صفحه های وبسایت‌ها را فارغ توان آنان می‌نماید. به همین خیال و خاطر، محدودیت‌هایی از دید وقتی و منبع برای گوگل بات‌ها تمجید میشوند تا خزیدن صفحه های متعدد هرسایت بنابر آن صورت بپذیرد.
 
براین اساس در یک توضیح بی آلایش‌خیس راجع به کرال بادجت؟ بایستی بدانید ظرفیتی محصور و خاص هر وبسایت میباشد که برای ایندکس و کراول آن استعمال میگردد.
 
استدلال تعریف و تمجید محدودیت کرال بادجت به وسیله موتورهای کاوش چیست؟
برای آنکه بخواهیم محدودیت کرال باجت؟ که از سوی موتورهای کاوش انجام گردیده را عالی شعور کنیم، می‌بایست مثالی را در‌این بخش ذکر کرد.
 
درصورتی که ورقه‌ای از سایتی را با مرورگر خویش گشوده نمائید، ده‌ها درخواست از طرف Browser شما به سرور وب سایت ارسال میگردند. بعداز یکسری لحظه شاهد بار گذاری وبسایت و اجزای آن خوا‌هیم بود. جاری ساختن این فرایند مستلزم صرف یک بازه زمانی مجال و دستگاه (منابعی) میباشد تا بتواند مورد را برای مشاهده سایت مقابل آماده نماید.
 
در مقیاس کوچکتر، شما تحت عنوان یک شخص روزمره با تعداد مقداری تارنما سروکار داشته و از کامپیوتر یا این که دستگاه خویش برای مشاهده آنان به کارگیری میکنید. در صورتی درین نمونه یک موتور کاوش به مکان شما و ربات‌های خزنده به مکان مرورگرتان قرار گیرند، می‌بایست میلیون‌ها کاغذ را به طور روزمره در وب کاوش کرده تا مطالب تازه آنان‌را ایندکس نمایند. به همین خیال و خاطر مورد نیاز میباشد برای هر وب سایت گنجایش محدودی درنظر گرفته خواهد شد تا روزمره مطالب تازه از وب سایت‌های متفاوت ایندکس شوند.
 
از سوی دیگر گوگل ذکر می‌نماید که در مراحل کرال باجت؟، ربات خزنده یک شهروند بهتر برای وب سایت میباشد. به همین خیال و خاطر نوع خلق و خوی این بات‌ها به سیرتکامل‌ای تعریف و تمجید گردیده که در جریان کراول قصد دارا هستند هرچه سریع‌خیس خزیدن را فارغ از وارد کردن فشار زیاد به سرور وبسایت اعمال دهند. در سود گوگل بات‌ها یک گنجایش محدودی را بسته به هرسایتی درنظر می گیرند که‌این مسئله در گزینش مقدار کرال باجت؟ اساسی میباشد. این مضمون‌ با اصطلاحی به اسم Crawl Rate ذکر میشود که در‌پی بیشتر در زمینه ی آن کلام میکنیم.
 
 
فاکتورهای اساسی گزینش کننده میزان دارایی خزش کدامند؟
با شعور مقدماتی معنی کرال باجت؟، ممکن میباشد این سوال برای شما مطرح گردد که چه فاکتورهایی در گزینش محدودیت این مولفه برای هرسایتی اثرگذار میباشند. پیش از نظارت 2 ادله مهم، موردنیاز میباشد بدانید که چنانچه سایتی دارید که کمتر از تعدادی هزار برگه URLدار داراست در شکل خلا ایراد تکنیکال در بیشتر موردها به صورت اثرگذار خزش آن‌ها اعمال می گردند.
 
بنابر آنچه گری ایلیز، تحلیلگر گروه موتور جستجوی گوگل ذکر می‌نماید، پارامترهای اصلی برای انتخاب محدودیت خزش وبسایت‌های والا عبارتند از:
 
حق تقدم دادن به خزیدن.
مجال و
مقدار منابعی که سرور صاحبخانه وب سایت میتواند برای کرال تخصیص دهد.
 
گنجایش خزیدن
همانگونه که در نصیب قبلی اشاره کردیم، ربات‌های گوگل میخواهند سریع‌ترین خزش داده ها را به سیرتکامل‌ای که فشار متعددی به سرورها وارد نشود، اعمال دهند. به همین خیال و خاطر یک محدودیت گنجایش بوسیله آنان “احتساب” می‌گردد که موازی با حداکثر تعداد اتصالات برابر به طور هم زمان خواهد بود؛ به طوریکه ربات‌های گوگل خزش وبسایت را به‌این شکل جاری ساختن دهند.
 
در گزینش محدودیت گنجایش کرال باجت؟ که بوسیله ربات‌های گوگل گزینش می گردند، می‌قدرت 3 برهان را اساسی دانست که به تفصیل ذیل می باشند:
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 صفحه بعد