لغت ها کلیدی بلند (دم دراز)
لغت ها کلیدی بلند (دم دراز)
این کلمه ها کلیدی سرچ یه خرده داراهستند و مشمول لغت ها بلندتری می شوند. معمولا مشمول اسم برندها بوده و جمله ها نصفه بی نقص می باشند. رقابت برای آنان کمتر بوده و تعداد بسیار متعددی از آنها وجود داراست. به همین خیال و خاطر میاقتدار به راحتی درین کوئریها سکوهای بالایی را حصول کرد. برای جستن این لغات عالی میباشد از ابزارهای seo که لغت ها کلیدی را برای شما معین مینمایند به آموزش سئو مشهد کار گیری فرمایید.
نکته: لغات کلیدی بلند معمولا از سوی کاربرانی خاص که مقصود آنها معلوم میباشد، سرچ میشود.
نوع واژه کلیدی نمونه
بلند چه کسی تلفن را ابتکار نموده است؟
عبارات کلیدی نیچ
آیا تا به درحال حاضر از خویش پرسیدهاید نیچ کارکردن در seo چیست؟ نیچ بودن به معنای تمرکز بر یک حوزه خاص میباشد که با تفحص لغات کلیدی خاص این حوزه همپا خواهد بود. معمولا به لغات کلیدی که تخصصی بوده و برای گردآوریی خاصی دیدنی میباشد، کلمه ها کلیدی نیچ می گویند. دراینصورت جايگاه بندی این لغات آسودهخیس میباشد و از آنجایی که خاص میباشند، مخاطبین کمتر ولی با نرخ تبدیل بالایی داراهستند. برای یافتن این نوع لغات کلیدی میبایست شبیه لغات کلیدی بلند، از ابزارهای یافتن واژه کلیدی بهینه سازی مانند اچرف، moz یا این که سمراش به کارگیری فرمایید. شما می توانید آغاز یک واژه و کلمه کلیدی Seed را وارد کرده و در نصیب حاصل، غربال را روی ترافیک نادر تهیه و تنظیم نمایید. حالا میتوانید لغت ها کلیدی نیچ را داشته باشید.
نوع کلمه و واژه کلیدی نمونه
نیچ عسل طبیعی روستای سنجگان
لغات کلیدی در چه جاهایی به شغل میروند؟
شاید این سوال برای شما مطرح خواهد شد که محل به کار گیری از کیوردها در بهینه سازی چیست؟ دراین خصوص میاقتدار به یکسری مجموعه بندی اساسی پایین اشاره نمود که خوب میباشد شما هم در بهینه سازی وبسایت خویش به آن دقت فرمائید. این موردها عبارتند از:
هدینگها
یک کدام از مهمترین نصیبهایی که میتوانید لغت ها کلیدی را در آن به شغل بگیرید، هدینگها می باشند. همان گونه که می دانید، قیمت تگهای هدینگ در محاسبه و بهینه سازی محتوا به شدت بالا بوده و به همین خیال و خاطر می توانید با به عمل بردن کلمه ها کلیدی در آن، در سکو به چنگ آوردن روی آن آموزش سئو در مشهد کیوردها سعی بهتری داشته باشید.
بدنه محتوای اساسی
یکیاز دیگر از بخشهایی که میبایست با یک چگالی مطلوب، کلمه ها کلیدی را در آن به فعالیت ببرید، بدنه محتوا میباشد. بدین نکته دقت فرمایید که بمباران تکرار عبارات کلیدی و به کارگیری بیش تر از حد آن تاثیرات معکوسی داراست. خوب میباشد همواره به اندازه 1 درصد از تعداد تمام لغت ها محتوا، کلمه و واژه کلیدی اساسی را تکرار فرمائید.
تگ ALT تصاویر
گوگل با پژوهش تگهای تصاویر که مهمترین آن تگ آلت تصاویر میباشد، تا حدی متوجه زمینه نوشته ی علمی و تصویر شما می گردد. به همین خیال استعمال از واژه کلیدی اساسی در آن قادر است در فرآیند seo و بهبود رنک نوشتهعلمی یا این که کاغذ تارنما شما اثرگذار باشد.
پیوندها و انکرتکستها
یکیاز طرق اثرگذاری مثبت و تقویت تاثیر لینکسازی، به کارگیری از لغت ها کلیدی در عباراتی میباشد که به آن لینک می گردند. اصلی میباشد کهاین لغات مرتبط بوده و مشمول کلمه و واژه کلیدی شیت مقصد باشد. اما مایحتاج میباشد از زیاده روی لینکسازی و به کار گیری از اگزکت مچ کیوردها در آن دوری گردد.
دیگر جای های درست به کارگیری از واژه کلیدی در بهینه سازی چیست؟ دراین خصوص میقدرت به متادیسکریپشنها، نشانی صفحه ها، درون تصاویر نیز اشاره نمود.
مراد از seo کلاه سپید، خاکستری و seo کلاه سیاه چیست؟
در گونه های شیوههای جاری ساختن seo برحسب آنکه از چه تاکتیکهایی بر طبق با ضوابط سئو به کارگیری می کنید، 3 نحوه کلی وجود دارااست. شاید شما هم آنهارا شنیده باشید که به آن ها seo کلاه رنگی می گویند. ولی این کلاههای رنگی در seo چیست؟ و چه فرقی با هم دارااست. درین خصوص می بایست اعلامکرد:
seo کلاه سپید (White Hat سئو) چیست؟
درین شیوه برای بدست آوردن ترافیک ارگانیک و سئو تارنما شما، از طریقهایی که در چارچوب ضوابط موتور کاوش تمجید گردیدهاند به کارگیری میشود. البته مزیت این شیوه در seo چیست؟ چگونگی بالای seo، استحصال به نتیجه ها استوار با احتمال افت ذیل، عدم جریمه بوسیله گوگل و رعایت بی نقص مقررات به عنوان مثال فواید این طریق هستند. با این حالا به کارگیری از این طرز ممکن میباشد در منطقههای لبریز رقابت به شدت بازدهی یه خرده داشته و وصال به درجههای فراتر را در زمان فرصت بسیار وقت گیرخیس بدست آورد.
نمونه: ساختوساز محتوا، به روز محتوا، به دست آوردن بک پیوند طبیعی از سایر وبسایتها.
بهینه سازی کلاه سیاه (Black Hat بهینه سازی) چیست؟
دراینصورت، سئوکار با فریب موتور کاوش و سئو وبسایت خویش سوای افزودن بها خاصی به آن، بهینه سازی کلاه سیاه را اعمال میدهد. البته کاربرد این نحوه در seo چیست؟ این شیوه معمولا برای استخراجوکارهایی به کارگیری میگردد که میخواهند به طور مقطعی و بسیار سریع در یک کیورد خاص، مرتبهای را بدست آورده و بعد فروش خویش را جاری ساختن دهند. در غایت با افت مرتبه، وبسایت خویش را رها مینمایند. به عنوان مثال میاقتدار به ماشین کرایه ای های مسافرتی در انتهای سال اشاره نمود که دامنههای بسیار متعددی را با seo کلاه سیاه بر روی لغت ها مهم حوزه توریسم بالا آورده و فروش بلیطها و تورهای خویش را اجرا می دهند. آن گاه آن گاه 1-2 ماه وب سایت آنان به وسیله گوگل جریمه گردیده و با افت سکو شدید روبرو میگردد که آن را رها مینمایند. این نحوه بازدهی بالا برای استحصال به لینک و پیوندهای رفیعتر را دارااست البته بعد از مدتی با افت سکو و جریمه گوگل یا این که حتی پنالتی شدن تارنما مواجه شود.
نمونه: تشکیل داد بک پیوندهای انبوه با مسافت هنگامی کوتاه بازه زمانی که به طور غیرطبیعی روی یک یا این که یکسری شیت محصور اعمال می شوند.
بهینه سازی کلاه خاکستری (Gray Hat سئو) چیست؟
معمولا اکثری از متخصصین بهینه سازی از طریق بهینه سازی کلاه خاکستری استعمال مینمایند البته این سبک طرز seo چیست؟ در صورتیکه میخواهید از مزیتهای هردو شیوه بالا به طور جزئی به کارگیری فرمائید البته نمیخواهید جریمههای سنگینی به وسیله گوگل برای شما ایفا گردد، بهینه سازی کلاه خاکستری مورد مطلوب شما خواهد بود.
نکته: ولی اعتنا نمایید با ارتقا توجه موتورهای کاوش، مشقت بارخیس شدن الگوریتمها و بسط هوش تصنعی گوگل، ممکن میباشد طرزهای seo کلاه خاکستری کنونی به نحوه seo کلاه سیاه در آجل تبدیل گردیده و از جایگاه بیرون خواهد شد.
نمونه: تکثیر محتواهای خیر چندان کیفیت خوب یا این که با چگالی واژه کلیدی بالا، تعیین انکرتکستهای متفاوت و برخی غیرمرتبط، عدم رعایت بدون نقص پروسه طبیعی بک پیوند سازی.
پنالتی شدن در گوگل چیست؟ + کارداران اساسی آن
درحالتی که در قسمت پیشین دقت کرده باشید، کلمهای را به عمل بردیم که عبارت آن “پنالتی شدن” بود. این عبارت می تواند کابوس هر سئوکاری باشد که میخواهد seo کلاه سیاه یا این که خاکستری صورت پذیرد. ولی مراد از پنالتی شدن در seo چیست؟ در پاسخ می بایست اذعان کرد یک نوع جریمه هنگفت از طرف گوگل (موتور کاوش) میباشد که در شکل عدم رعایت ضوابط و الگوریتمهای وی ایفا میگردد. این جریمه نخستین دفعه در سال 2004 با تغییراتی که گوگل در الگوریتمهای خویش بخشید ایفا شد و اکثری از وبسایتها را از حاصل کاوش حذف کرد.
گوگل از الگوریتمهای مختلفی برای تشخیص تارنماهای خاطی به کارگیری مینماید که عبارتند از: الگوریتم پاندا (سال 2011)، الگوریتم پنگوئن (سال 2012)، الگوریتم مرغ مگس خوار (سال 2013)، الگوریتم کبوتر (سال 2014)، الگوریتم گوشی فرندلی و Rank Brain (سال 2015) و الگوریتم مدیک (سال 2018).
دست اندرکاران اساسی ساخت این پدیده در seo چیست؟ در جواب بایستی به 2 گزینه اساسی اشاره نمود که عبارتند از:
پیوند سازی غیر طبیعی به و از وب سایت شما. این آیتم معمولا بوسیله رقبای شما برای لینک و پیوند سازی بی چگونگی و جریمه وبسایت شما به وسیله گوگل جاری ساختن میگردد.
ساخت محتواهای معدود قیمت سوای رعایت اصول بهینه سازی محتوا (اسکن بودن متن و عدم رعایت ساختار و لغت ها کلیدی در آن)
نکته: برای آنکه بتوانید بک لینک و پیوندهای نامناسب وب سایت خویش را تشخیص دهید، کافیست از ابزارهایی مانند Semrush، Moz یا این که Ahref برای بدست آوردن بک لینک و پیوندهای وبسایت خویش به کار گیری فرمائید. اکنون می توانید با غربال کردن انکرتکستها، مشاهده لینک و پیوندهای اخیر، پژوهش ریفرینگ دامینها، مشاهده بک لینک و پیوندها با ترافیک معدود، تا حدود آنها را شناسایی کرده و Disavow فرمایید.
لینک و پیوند سازی کلاه سپید و کلاه سیاه کدامند؟
در شرایطی که می دانید معنای رنگ کلاهها در seo چیست؟ می بایست بگوییم این مسئله برای پیوند بیلدینگ نیز درستی مینماید. ایجاد محتوا، لینکسازی و مواقعی از این قبیل، تمامی مثلا کارهایی میباشند که میقدرت آنانرا هم به طور اصولی و نیز اسپم پیش پیروزی. به همین خیال می توانید به آنها برچسب کلاه سپید یا این که سیاه بودن بزنید. در ارتباط با تعاریف این دو میاقتدار بیان کرد: