به جز GTMetrix کجا LCP می باشد؟
به جز GTMetrix کجا LCP می باشد؟
FCP به طور تقریب تمامی جا میباشد، در یادگرفتن سرچ کنسول هم اشاره گردیده، شما میتونید این میزان رو در PageSpeed Insights گوگل، Lighthouse گوگل و همچنین گزارش Core Web Vitals آموزش سئو مشهد سرچ کنسول ملاحظه کنی.
سهم Largest Contentful Paint در گزارش Performance
یادمون نره مقصود ابزارهای پژوهش سرعت وبسایت مثل GTmetrix اینه که به ما یاری کنن تا تجارب کاربری بهتری رو ساخت و ساز کنیم. به این ترتیب میزان LCP مستقیما روی نمره Performance در GTmetrix نو اثر داره و ۲۵٪ از امتیاز Performance مرتبط با آموزش سئو در مشهد LCP میباشد.
ولی در github به طور داینامیک میشه معیار سهم هر فاکتور رو به خیر و خوبی روءیت کرد.
مقدار LCP چقدر باشه خوبه؟
کمتر از ۱.۲ ثانیه : عالی
در میان ۱.۲ تا ۱.۶ ثانیه: قابل قبول، البته مستلزم سئو
در میان ۱.۷ تا ۲.۴ ثانیه: مقداری وقتگیرخیس از حد استاندارد
بیشتر از ۲.۴ ثانیه: خیلی وقت گیرخیس از حد استاندارد
پس میشه اظهارکرد مسافت استاندارد میان FCP و LCP بایستی به طور تقریب در میان ۰.۵ تا ۱.۵ ثانیه باشه.
عده بندی Largest Contentful Paint
میزان LCP خوب از FCP تجربیات کاربری رو مد لحاظ قرار میده و همینطور بیشترین اثر رو در امتیاز Performance ورقه داره. این میزان مجال اکران مطرح ترین محتوای شیت رو معلوم میکنه.
اکنون با خوندن نوشتهیعلمی می بایست بدونید Largest Contentful Paint چیست؟ و طرز های سئو و بهبود این ترازو فهمیدید و اما الان متوجه شدید که چقدر سخته برای اینکه بتونید LCP رو بهبود بدید. این ترازو ۲۵٪ از امتیاز Performance رو تشکیل میده و یک سهم بزرگی است.
نشست ۶ – Fi
rst Contentful Paint چیست + بهبود آن
درین یادگرفتن قصد داریم به گویش معمولی بگیم First Contentful Paint یا این که FCP درون ابزار Gtmetrix چیست و با این غلط چه کنیم؟ چطور بهبود بدیم؟ آیا این اشتباه است؟
در نوشتهیعلمی گذشته درباره روش Cumulative Layout Shift چیست و چطور باصرفه کنیم سخن کردیم، و ولی فاکتور FCP، فاکتور First Contentful Paint در صدر بوسیله گوگل درون Lighthouse Google بود و بعداز مدتی ابزار Gtmetrix هم این گزینه رو جزء فاکتورهاش در حیث گرفت. کلا گوگل هر کاری کنه سایر چه بخوان چه نخوان تابع اون خلق میکنن.
نکته حائض اهمیت این می باشد که دیگه مثل قبلی فاکتورهای سرعت معمولی وجود ندارد و برای حل کردن خیلی از این فاکتورهای بهینه سازی نیاز به تخصص بالا (در مسئله نرمافزار نویسی و seo و گاهی UX) است و فقط با خوندن چندین نوشتهی علمی فارسی و فرنگی شغل خاصی نمیشه کرد. اینو آغاز گفتم تا یک وقت انتظار متعددی از خودمون یا این که نوشته ی علمی نداشته باشیم
کال تو اکشن چیست؟
4- دعوت به مبادرت
هیبت
لینک و پیوند به ورقه دیگر
خرید
تماس بی واسطه
دانلود فولدر
تا جایی که میشود مخاطب را رها نکنیم میخوای بری البته حواستان باشد توصیه آموزش سئو مشهد مرتبط بدهید.
نکات اساسی در پیاده سازی فرمها
به استفاده کننده بگویید چرا هیبت را مالامال نماید از جمله در هدینگ یک هیبت بنویسید برای دانلود بدونپول کتاب هیبت تحت را مالامال نمائید نمونه دوم داری میری (نمونه هدینگ 1 مطمینی نمیخوای با کارمزد بدونپول معامله کنی)
مسیر پیش رو بعداز مالامال کردن هیبت را به مخاطب بگویید- برای مثال در هدینگ دو بگویید ایبوک فراگیری ورقه فرود برای شما پست الکترونیک گردد- نمونه دوم شمارتو وارد کن تا از فستیوال آینده آگاه بشی- نمونه سوم آموزش سئو در مشهد مشورت کردن میخوای بیا با هم یه کافی بزنیم.
نیاز استفاده کننده را در کال تو اکشن بیاورید بری نمونه اخذ پیوند دانلود-اخذ بدونپول ایبوک
برای دکمه هیبت خوب میباشد از رنگ اساسی پوسته استعمال نمایید
چنانچه هیبت دارید پست الکترونیک نادرست می زند همانجا خطای مخاطب را اکران دهد
هیبت معمولی- مختصر و کوتاه بر طبق ux اسم و اسم خانوادگی- آدرس اینترنتی و تلفن فرمها پایین هم و با مسافت منطق از هم
کال تو اکشن چیست؟
یک متن یا این که عکس میباشد که کاربرها، سرنخ ها و مشتریان را ترغیب به اقدامی میکند می تواند یک cta button هم باشد به صورت نمونه اینجا کلیک نمایید.
CTA قابل شعور و دسترسی اسان ساخت و ساز فرمایید -مکان مطلوب باشد ریز نباشد
call-to-action
call-to-action-sample
روانشناسی -رنگ
نکات پیاده سازی کال تو اکشن
1-رنگ سازمانی خوب میباشد اما رنگهای پرنور مثل نارنجی رنگ- قرمز رنگ-زرد رنگ و سبز هم مطلوب میباشد و رنگ های تیره مثل سیاه و قهوه ای مطلوب وجود ندارد
2- کنارش لوگو خرید به عنوان مثال باشد یا این که سه نقطه
3-عبارت دعوت به مبادرت ثابت گردیده از لغات کلیشه ای عضویت و خرید زمان به کار گیری نکنید به مکان آن
ایراد شمارا حل میکنیم
از تجارت ما بیشتر بدان
پسندیدن و گشوده تکثیر دادن
محصول ها ما رو رسیدگی و آزمایش کن
اینجانب رو بخون
نقشه مهاجرت اینجانب چیست؟
زمان مرا آغاز کن
بخوانید
آغاز فرمایید
استحصال درامد فرمایید
ذخیره نمایید
نیاز به کارت اعتباری وجود ندارد
هر وقت بخواهید میتوانید انصراف دهید
همین اکنون بپیوندید
برای دانلود عضو گردید
درخواست مدد
üدانلود ورژن ازمایشی حق تقدم زیر خیس
4- با یک پیکان به کال تو اکشن اشاره گردد
مثال صفحه ها فرود
بازاریابی-لندینگ پیج
landing-page2
landing-page3
landing-page5
landing-page6
آناتومی لندینگ پیج
هیروسکشن hero section
نصیب above the fold همونی که اولیه به استفاده کننده نشون داده میشه
محتوا
عنصرها تبدیل بازدید کننده به مشتری
کال تو اکشن conversion element
فوترادرس شبکههایاجتماعی و امضا خودمان
Above the fold
تصویر شاخص شیت
عنا وین اساسی و کمکی شما که صرفا می توانند یکسری کلمه و واژه را ذکر نمایند. ممکن میباشد نتوانید در یک یا این که دو گزاره مجموع احساسات خودتان را بیان نمایید ولی یک تصویر می تواند گویای هزاران کلمه و واژه باشد.
از جهت های متعددی تصویر شاخص ورقه شما می تواند به اندازه تیتر شما اساسی باشد. تصویر شاخص شما، جزئی مربوط به زیبایی شناختی ساختمانی ورقه فرود شما میباشد که به کاربر میگوید شما در برگه صحت قرار دارید، گزینش تان صحت دارد و می توانید به این مجموعه پشت گرمی نمایید و بدین شکل اورا جذب وبسایت خویش می نماید. فارغ از اینکه حتی آن ها متوجه این قضیه بشوند.
بررسی لیست شیت فرود
section
Intro
Header
Action
Footer
Modal
Faq
Testimonial
Seducative part
Content
Length
Images
Call to actions
Contact method
Titles
Video
Property
Simplification معمولی سازی
Features ویژگیها
Advantages
Competitive advantages
Value added مالیات بر ارزش افزوده
Price
Offers discount
Credential اعتبار
چطور از اثر انکر تکست در seo
چطور از اثر انکر تکست در seo
می بایست توجه داشته باشید که اثر انکر تکست در بهینه سازی به نسبت به اکثری از سایر امکانات و ابزارآلات بیشتر میباشد. انکر تکست نیاز میباشد که با محتوای مندرج شما مرتبط باشد، به این دلیلکه امروزه موتورهای کاوش بسیار هوشمند میباشند و شیوه هایی را جهت یافت کردن ترازو رابطه مطالب تارنما با انکر تکست پیدا کرده اند. درصورتیکه تشخیص دهند کهاین دو با یکدیگر مرتبط میباشند هر دو کاغذ پیوند گیرنده و پیوند دهنده را بهبود آموزش سئو مشهد میبخشند.
به عنوان مثال در هریک از سایت هایی که مرتبط با فروش اسباب و اثاث منزل میباشد در صورتیکه از پیوند های فراگیری آرایشی مصرف شود، گوگل سریعا این مورد را متوجه میگردد و مبادرت به جریمه تارنما می نماید. درصورتی که در تارنما فروش اسباب خانگی از پیوند های مرتبط با یادگرفتن استعمال از اسباب و اثاث خانگی استعمال شود، سریعا گوگل زمینه را متوجه گردیده و برای بهبود seo تارنما مبادرت می نماید.
گوگل با تمرکز متعددی در به روزرسانیالگوریتم پنگوئن کلید واژه و کلمه ها را پیدا می نماید. به همین عامل در شرایطیکه پیوند های متعددی را با استعمال از انکر تکست در وب سایت بگذارید گوگل بدین مورد مشکوک می خواهد شد و اقدامات مایحتاج را اعمال میدهد. براین اساس بایستی به خیر و خوبی شیوه به کارگیری از گونه های انکر تکست را بشناسید، میتوانید بهینه سازی تارنما خویش را بهبود ببخشید. اعتنا داشته باشید که seo وب سایت از روش انکر تکست را می بایست به طور اصولی به عمل بگیرید.
نشانی بک پیوندهای دانشگاهی کدام میباشد و چه تأثیری بر سئوی وب سایت داراست؟
بک لینک و پیوند یکی شایسته ترین شیوهها برای ارتقای تجارت و سئوی وب سایت محسوب میشود. از روش بک پیوند شما به آسانی می توانید از روش وبسایت دیگر افراد تجارت خویش را...
بک پیوند یکیاز شایسته ترین طرزها برای ارتقای تجارت و seo وبسایت به حساب میآید.
از روش بک لینک و پیوند
شما به آسانی میتوانید از روش وب سایت بقیه افراد تجارت خویش را آموزش سئو در مشهد معرفی نمایید.
یک کدام از بک پیوندهایی که در شناسایی تارنما شما تأثیر بالایی خواهد داشت، بک لینک و پیوند دانشگاهی میباشد.
درین نوشتهعلمی به معرفی بک لینک و پیوند و نشانی بک پیوندهای دانشگاهی خواهیم پرداخت. پس تا انتها نوشتهیعلمی با ما یار باشید.
بک پیوند چیست؟
بک پیوند به عبارتی لینک و پیوند ورودیای میباشد که در برگهای فارغ تارنما ما جایدارد، البته یوزرها با کلیک روی آن پیوند به وبسایت ما وارد می گردند.
در واقع هنگامی که پیوند یکی صفحه های وب سایت ما در یک تارنما دیگر گذارده میگردد و مخاطب با کلیک روی آن به کاغذ وبسایت ما وارد میگردد، بدین پیوند که در وبسایت دیگری قرار داده گردیدهاست، بک پیوند گفته می گردد.
سایتی که به وب سایت دیگری پیوند میدهد، بک لینک و پیوند دهنده نامیده میشود.
همینطور سایتی که لینک و پیوند تارنما دیگر را قرار می دهد، بک پیوند گیرنده نامیده میشود.
البته بک لینک و پیوند چه اهمیتی داراست؟ برای پی بردن این مورد با نوشتهعلمی نشانی بک پیوندهای دانشگاهی یاور باشید.
سفارش می کنیم نوشته ی علمی UTM چیست و چرا می بایست در ارزیابی آماری وب سایت از آن استعمال کنیم؟ را پژوهش فرمایید.
تگ ALT تصاویر چیست + آموزش استفاده از تگ ALT در وردپرس
تگ ALT تصاویر چیست + فراگیری به کار گیری از تگ ALT در وردپرس
تگ آلت تصویر یا این که همون alt description یه نوع «متن جایگزینه» که به مراد تعریف تصاویر برای ربات گوگل به کارگیری میشه و اثر مستقیمی روی سئوی داخلی داره. درواقع اگه بخوایم یه مقدار تخصصیخیس تعریفش کنیم، alt تصویر یه خصوصیت اضافه گردیده به HTML است که امداد میکنه هر عکس، یه متن توصیفی و جایگزین هم داشته باشه که موتور کاوش فهم و شعور کنه محتوای تصویر آموزش سئو در مشهد درباره چیه.
نظارت کاربرد تگ alt در بهینه سازی
موتور جستجوی گوگل و رباتها نمیتونند عکسهایی که ما توی مقالهها و روی صفحه های وب سایت میذاریم رو تعبیروتفسیر نمایند. البته خب از طرف دیگه تصاویر نقش کلیدیای در برخورد یوزرها به محتوای یک ورقه داراهستند. استعمال از تگ alt روی تصویر، این ایراد رو آموزش سئو مشهد برامون حل میکنه.
به صورت ظریفخیس، کاربرد تگ alt در بهینه سازی اینه که یاری میکنه تا موتور کاوش بفهمه زمینه عکسی که ما گذاشتیم چیه. به این ترتیب هنگامی خزندههای گوگل یه شیت از اینترنتوبسایت ما رو خزش (Crawl) مینمایند، تگ alt تصویر بهشون میگه که چطور این عکس رو ایندکس نمایند و چه مرتبهای بهش تن.
ولی یه کاربرد دیگه تگ آلت اینه که به مرورگرهایی که نمیتونند عکسها رو بخونند و پردازش نمایند، امداد میکنه تا زمینه تصویر (همون متنی که ما تحت عنوان alt تصویر نوشتیم) رو به مخاطب اکران تن. شاید برای شما هم پیش اومده که هنگامی سرعت اینترنتتون کمه، تصاویر شیت براتون بارگذاری نمیشه. درین حالت اگه اون تصویر، متن جایگزین یا این که همون تگ آلت داشته باشه، مرورگر این متن رو اکران میده.
در پیشگفتار اشاره کردیم که استعمال از تگ آلت در بهینه سازی خیلی مهمه و یکیاز فاکتورهایی می باشد که گوگل برای جايگاه بندی صفحه های در SERP در حیث میگیره. تگ alt تصویر، در واقع کانتکس و قضیه و مسئله تصویر ما رو اکران میده و همونطور که بالا گفتیم، به خزندهها یاری میکنه تا عکس رو به صحت ایندکس نمایند.
قبل از این، مهم ترین کاربرد تگ alt در seo و ایجاد محتوا، تعریف کردن محتوای عکس برای کاربریه که به هر دلیلی توان دیدن تصویر رو نداره. این یعنی اگه شما برای تصاویرتون از تگ آلت باصرفه گردیده به کارگیری نکنید، تجربیات کاربری ضعیفی برای این مجموعه از یوزرها رقم میزنید و این ابدا برای رنکینگ گوگل بهتر وجود ندارد. شما بایستی مطمئن باشید که برای کل تصاویر اینترنتسایتتون تگ alt نوشتید و موتور کاوش تونسته همگی اونها رو ببینه.
ولی چطور بدونیم تصاویر تارنما تگ alt دارا هستند یا این که خیر؟ ۲تا شیوه رو رسیدگی میکنیم. یک کدام از برای تحقیق ورقه به ورقه و یکی از هم برای نظارت آحاد تصاویر تارنما.
پوشش موضوعی بی نقص در زمینهی یک موجودیت در سئو
۱. پوشش موضوعی بی نقص در زمینهی یک موجودیت
قصد و مقصود هر استفاده کننده از جستجوی چیزی در گوگل براساس سوابقی جستجوهای گذشته وی و مسئلههای مرتبط دیگر چک میگردد. ممکن میباشد دو نفر راجعبه یک موجودیت کاوش نمایند، ولی قصدشان از کاوش آموزش سئو مشهد فرق نماید و درنتیجه گوگل هم حاصل متفاوتی را به آنان نماد دهد.
در شرایطی که می خواهید محتوای تارنما شما که در زمینهی آن انتیتی میباشد، به هر دو مخاطب اکران داده گردد، در محتوا می بایست هر دو نوع قصد پوشش داده گردیده باشد. درآنشکل میباشد که وب سایت آموزش سئو در مشهد شما کاندید بهتری برای مرتبهآوردن در حاصل میباشد.
براین اساس، درحالتی که ممکن باشد که یوزرها با تعدادی نوع قصد و غرض گوناگون در مورد موجودیتی در گوگل کاوش نمایند، محتوای شما که در زمینهی آن انتیتی میباشد بایستی با درنظرگرفتن همگیی آن قصدها و هدف ها ساخت و ساز گردیده باشد.
محتوای جامعوبی نقص درحقیقت محتوایی میباشد که تمامیی موضوعات مرتبط به یک موجودیت را پوشش داده باشد.
چطور بایستی مجموع قصدهای احتمالی از جستجوی یک انتیتی را یافت؟ از People Also Ask و People Search For و Autocomplete گوگل یاری بگیرید. سؤالات و مواقعی که در آن قسمتها اکران داده میگردد یا این که از لحاظ معنایی با موجودیت مرتبط میباشد یا این که واژگان شبیهبه آن میباشد یا این که موضوعات مرتبط دیگر را علامت می دهد.
محتواهای شما بایستی بیشترین تغییرات ممکن در قصد یوزرها از کاوش در زمینه ی یک انتیتی خاص را پوشش دهند. یعنی هر موضوعی که همانندی واژگانی، معنایی یا این که کلیکی با انتیتی اساسی داراست، می بایست درنظر گرفته خواهد شد.
درکل، در ساخت و ساز محتوا برای وب سایت، می بایست کلیه موجودیتهای مرتبط با حیطهی تخصصی و هر نوع تغییرو تحول در قصد یوزرها از کاوش در زمینه ی آن ها را دراولویت قرار بخشید.
در حالتیکه قرار باشد براساس ساختار ویکیپدیا راجع به یک موجودیت ساختوساز محتوا فرمائید، می بایست براساس نوع موجودیت به کلیه سؤالات ذیل در محتوا جواب دهید:
این موجودیت چیست/که می باشد؟
چه خصوصیتهایی دارااست؟ (هر قسمت به نوشته ی علمیای به طور کامل تخصیصیافته به آن زمینه لینک و پیوند داراست.)
چه چیزهایی در ارتباط آن بایستی در لحاظ گرفته خواهد شد؟ (کاربر هرکدام می بایست معین گردد و تعاریف برای هر زیربخش معین خواهد شد.)
مزایای آن چیست؟
چه کاری اجرا میدهد؟
چهگونه این شغل را اجرا میدهد؟
چهگونه آن را پیدا کنیم یا این که بخریم؟
چهکسی میتواند با آن عمل نماید؟
چهچیزهایی دیگری آن شغل را اجرا می دهند؟
پیوند رجوع به کل تیمها و زیردستهها
۲. رفع هر نوع عدم وضوح برای سیستم پردازش لهجه طبیعی
هر واژه و کلمه، پاراگراف و گزاره هنگام توضیح درخصوص یک موجودیت اصلی میباشد. طریقی سازماندهی محتوا میتواند شعور گوگل از محتوای شمارا تغییر و تحول دهد.
برای مثال، اینجانب دراین محتوا واژه کلیدی «بهینه سازی محتوا» را استعمال کردم، ولی آیا گوگل آن واژه کلیدی را به عبارتیطور که اینجانب میخواهم ادراک مینماید؟
ازبین بردن ابهام در زمینهی موجودیتها بسیار اساسی میباشد. زیرا گویش غیر قابل درک میباشد و سیستم پردازش لهجه طبیعی و الگوریتمها در درک گویش ما آدمها اختلال داراهستند.
به این ترتیب می بایست از لغات و لغات و جملات برای گوگل از بین بردن ابهام کنیم. برای سازماندهی به محتوایی با ساختار منظم، معین و روشن در زمینه ی یک انتیتی اساسی و دیگر انتیتیهای مرتبط به آن میتوانید از طریقهای پایین امداد بگیرید:
Natural Language API: ابزار API گویش طبیعی Google Cloud ابزاری میباشد که موجودیتهای یک محتوا را شناسایی و طبقهبندی مینماید. در صورتیکه محتوایی را بهاین ابزار بدهید، به شما می گوید که سیستم پردازش لهجه طبیعی گوگل این محتوای ساختارنیافته را چطور می خواند و می فهمد و انتیتیهای جانور در آن را فهم مینماید. این ابزار معین مینماید که هر موجودیت برای سیستمها چهقدر پر رنگ جلوه مینماید. اما، این ابزار دادههای تحلیلی دیگری را هم در خصوص محتوا از لحاظ الگوریتمهای گوگل به شما میدهد. (در تصویر ذیل، متن پیشفرض این ابزار پژوهش گردیده است.)
در تصاویر ذیل نیز نظارت یک متن فارسی را می بینید.
انسجام و هماهنگی در انکر تکستها و پیوندسازیها: مجموع لینک و پیوندسازیها می بایست هدفمند باشد، یعنی به محتواهایی لینک و پیوند داده خواهد شد که یکیاز موضوعات مرتبط را توضیح داده میباشد. علاوهبرآن، به همانندی مسئلهای میان بخشی از محتوا که در آن لینک و پیوندسازی میکنید و رابطه موضوعی و معنایی مجموع انکر تکستها با موجودیت اساسی اعتنا فرمائید.
کدهای اسکیما: با گنجاندن کدهای اسکیما برای محتوا، شما موجودیتهای وبلاگ سایت را به مقرهای علم لینک و پیوند میزنید. خوانندهگان یک محتوا میتوانند با یک کلیک داده ها مسئلهای یا این که مرتبط را بهدست آورند و بهراحتی به موجودیتهای مرتبط دسترسی پیدا نمایند. دقت نمائید که گوگل میخواهد سلسله مراتب محتوا را ادراک نماید. زمانیکه محتوا را با اسکیما با صرفه میکنید، برای NER (Named Entity Recognition یا این که شناسایی موجودیت اسمگذاریگردیده) نیز محتوا را با صرفه میکنید. شناسایی موجودیت اسمگذاریگردیده در معنای شناسایی موجودیت، حصول موجودیت و تکهبندی موجودیت میباشد.
۳. اضافه کردن داده یا این که اطلاعی تازه به دادههای پیشین
کارشناسان بهینه سازی از ابزارهای بهینه سازی وبسایت برای با صرفهسازی محتوای خویش استعمال مینمایند. اما، هر ابزار محدودیتهایی دارااست. در بیشتر مورد ها، ابزارها تنها حاصل رفیعتر SERP را تودهآوری و چک مینمایند و میانگینی تقریبی را برای پیروی توصیه می دهند.
کارشناسان و مدیران seo بایستی بهحافظه داشته باشند که گوگل درپی به عبارتی داده ها تکراری وجود ندارد. میتوانید کاری را که دیگر افراد ایفا می دهند اسکن فرمایید، ولی داده ها مخصوصبهشخص کلید تبدیلشدن به سایت دارای اعتبار میباشد.
در اینجا روشی واکنش گوگل با محتوای تازه را بی آلایش تعریف میکنیم: پساز اینکه مشخص و معلوم شد محتوایی به یک موجودیت خاص اشاره دارااست، ممکن میباشد گوگل آن محتوا را تحقیق کند تا شاید حقایق و دادههای جدیدی پیدا نماید که با آن داده ها، مدخل مقر علم موجودیت بهروز خواهد شد.
هرکسی که مقرهای علم، تشخیص موجودیت و خزشپذیری داده ها را بهبود بخشد، علاقه گوگل را بهدست می آورد.
نکتهی اصلی این میباشد که تغییرات ساختگردیده در مقر علم را میشود ردیابی کرد و به محتوایی که منبعش بوده میباشد، رسید.
در صورتی محتوایی منتشر میکنید که موضوعی را پوشش میدهد و در آن داده یا این که نگرش جدیدی که کم یا این که نو میباشد ارائه گردیده، گوگل میتواند شناسایی نماید که محتوای شما آن داده ها منحصربهفردبهشخص را برای اولینتوشه به فضای اینترنت وارد کرده و افزوده میباشد. همین باعث میگردد که تارنما شما در منطقهی تخصصیاش به یک مرجع تبدیل خواهد شد.
این اعتبار از کالا اعتبار دامنه وجود ندارد بلکه به پوشش موضوعی گسترده و جامع در باب یک انتیتی مربوط میگردد.
با خط مش موجودیتپایه به بهینه سازی وبسایت، دیگر محصور به مقصودگیری لغات کلیدی با وسعت جستجوی زیاد نیستید.
آحاد کاری که بایستی اعمال دهید این میباشد که انتیتی مهم را معلوم فرمایید و آن گاه میتوانید خودتان را مکان کاربرانی که در ارتباط آن کاوش مینمایند بگذارید و قصد هر یک را پیش گویی بزنید.
مثالی میزنیم تا این پروسه پرنورخیس خواهد شد. فکر کنید می خواهید یک فروشگاه آنلاین اسباب و اثاث ماهیگیری را بهینه سازی فرمایید و می خواهید برای موجودیت چوب ماهیگیری ساختوساز محتوا نمائید.
بروید سراغ ویکیپدیا و مشاهده کنید در نوشتهعلمیی چوب ماهیگیری با مگس یا این که حشرهتصنعی و مصنوعی به چه موضوعات و مفاهیم (موجودیتها) مرتبط دیگری اشاره شدهاست. با تحقیق آن نوشته ی علمی به موجودیتهای پایین میرسید:
سیرتکاملهای ماهی، تاریخچه، مبدا، پیشرفت، بسطهای تکنولوژیکی، پیشرفت، طرزهای ماهیگیری با مگس، ماهیگیری با مگس برای ماهی قزلآلا، تکنیکهای ماهیگیری با مگس، ماهیگیری در آب سرد، ماهیگیری مگس کم آب قزلآلا، نایمفینگ برای قزلآلا، ماهیگیری آب بومی، بازیکردن قزلآلا، رها کردن قزلآلا، ماهیگیری با مگس آب پر نمک، ابزار، مگسهای تصنعی، حشرات تصنعی و مصنوعی.
درحال حاضر دفعه می رسد به مطالعه بیشتر و صدالبته ابداع در ساخت محتوا. میتوانید بیشتر بازرسی فرمایید و از ابزارهای گوناگون (ازجمله ابزارهای ارزیابی رقبا) یاری بگیرید و موضوعات بیشتری را به آن فهرست اضافه فرمائید.
از جمله، برای زمینه «ماهی»، تعدادی مورد اضافه نمایید، ازجمله تکامل، آناتومی و فیزیولوژی، بیماریهای ماهی، حمایت و عنایت برای آدم. و آنگاه راهی برای رابطه آن به ماهیگیری و چوب ماهیگیری پیدا نمایید:
آیا کسی آناتومی ماهی قزلآلا را به اثربخشی تکنیکهای خاص ماهیگیری مرتبط نموده است؟
آیا یک سایت فروش اسباب ماهیگیری گونه های تکنیکهای ماهیگیری، میلهها و طعمه را به تک تک سیرتکاملهای ماهی مرتبط نموده است؟
براین اساس، موضوعات خلاقانهخیس و پیوندها معنادارتری بین موجودیتهای مرتبط می توانید پیدا نمایید. این پروسه را هنگام اپریزی برای ساخت و ساز محتوا در ذهن داشته باشید.
تنها بازنشر نکنید. دادهای تازه یا این که نگرش و ارتباطی معنادار و مرتبط و نوآورانه به دادههای گوگل اضافه نمائید. بگذارید گوگل شمارا همکار خویش برای فراگیریدادن به الگوریتمها و مقر دادهاش بداند.
عدهبندی و سودگیری
کارشناسان و مدیران بهینه سازی وبسایت و اشخاصیکه seo را یادگرفتن می دهند، همیشه میگویند که می بایست محتوای جامع و تازه ایجاد کرد. محتوایی که قیمتآفرین باشد و نیازهای کاربر را برآورده نماید.
البته چاره و مسیری که برای ساخت اینگونه محتوایی فراگیری یا این که آرم می دهند، چندان صحیح وجود ندارد.
سبک جستجوی گوگل عوض شده میباشد. گوگل از پردازش لهجه طبیعی و ماشین لرنینگ سود کرده میباشد تا موتور جستجویی گردد که مثل یک آدم گویش کاربرانش را بفهمد. درنتیجهی آن تغییر تحول، موتورهای کاوش درپی کشف معنای کاوشها می باشند خیر کلماتی که کاوش می گردد.
گوگل در نرمافزارریزی دقیقی مانع ها جان دار در فهم و شعور گویش طبیعی را شناسایی و با تفحص و امتحانوخطا آنانرا از راز روش برداشت.
گوگل سرمایهگذاری عظیمی برای رسیدگی و ایجاد کرد مقر علم (گراف علم گوگل) و فراگیری الگوریتمهایش نموده است تا این الگوریتمها هر روز بیشازپیش لهجه بشر را بفهمند.
مقر علم گوگل مخزن عظیمی از همگی حقایق و موجودیتهای دنیا بیرون میباشد. هر موجودیت یا این که واقعیت علمی که تا به امروز در خصوص آن در فضای اینترنت محتوایی منتشر گردیده در آن مقر ذخیره شدهاست.
دادهها در آن مقر ساختاریافته و براساس پیوندها معنایی که باهم دارا هستند، بههم وصل گردیدهاند. براین اساس، سیستمهای گوگل بهراحتی میتوانند آنها را بخوانند و دادهای را دستیابی نمایند.
برای ریلکسترشدن عمل الگوریتمها گوگل دستهای از راهبرد و واژگان استاندارد، کدهای اسکیما، را برای کارشناسان بهینه سازی و پیشرفتدهندگان تارنما تنظیم کرد تا با امداد آن ورژنای ساختاریافته از محتواهای ساختارنیافته تارنما دراختیار الگوریتمها و خزندگان قرار بگیرد.
کدهای اسکیما موجودیتهای بهکاررفته و رابطه معنایی آنها را در محتوا درقالب کد به گوگل معرفی مینماید.
درحقیقت، چاره گوگل برای یادگرفتندادن لهجه طبیعی بشر به سیستمهایش به کار گیری از موجودیتها بود: موجودیتها، خصوصیتها، تمایزها و ارتباطی که باهم دارا هستند جایگزین تشخیص مکانیکی عبارات کلیدی شد.
این همت گوگل هماهنگ میباشد با سعی برای دستیافتن به مقصود تعالیخیس این موتور کاوش که میخواهد به موتور جستجویی فردیگردیده برای هر استفاده کننده تبدیل خواهد شد.
سرمایهگذاریاش بر گوگل دیسکاور نشانهدهندهی تکان در مسیری تماما متعدد و جدید میباشد. مسیری که به رفتار تجاربای فردیسازیگردیده برای هر مخاطب و پیشبینی نیازها و سؤالاتش می رسد.
برای تعامل با هر استفاده کننده به لهجه خودش مایحتاج میباشد نخستین گوگل لهجه طبیعی بشر را تماما بیاموزد.
به همگیی اینها می بایست این را هم ادامه داد که حاصل گوگل فقط جایی وجود ندارد که محتواهای وب سایت مرتبهبندی و اکران داده میگردد. موتورهای مولد مبتنیبر هوش تصنعی و مصنوعی مانند ChatGPT و Gemini هم برای جوابدادن به سؤالات یوزرها محتواهای تارنماها را رسیدگی مینمایند.
برای بهینه سازی محتوا و وب سایت بهسیرتکاملای که هم در موتور جستجوی گوگل و هم در گوگل دیسکاور و موتورهای مولد درجه بیاورد و اعتبار دستیابی نماید، بایستی موجودیتها را seo کرد.
صحت دارد که همچنان برخی محتواها و سایتها با ترفندهای seo کلاه خاکستری در حاصل گوگل درجه میاورند، ولی اعتقاد و باور نمایید مرتبههایشان به یادماندنی وجود ندارد.
براین اساس، صرفا رویه صحیح و به یاد ماندنی برای بهینه سازی وبسایت و ساخت و ساز محتوا، seo با رویه موجودیتشالوده میباشد. کلمه ها کلیدی را فراموش نمائید و برای موجودیتها و براساس پیوندها معنادار فی مابین موجودیتها ساخت محتوا نمایید.
راهنمای شما دراین مسیر ویکیپدیا میباشد. برای یافتن موجودیتها از این مقر داده امداد بگیرید. در ساخت محتوا برای یک موجودیت به کل موضوعات مربوط به آن بپردازید.
یادتان باشد که سیستم پردازش لهجه طبیعی گوگل هم کاربر محتوای شما میباشد. پس، بایستی تمامیی اشارهها و پیوندها را بدیهی و پرنور نمایید.
درنهایت، نوآوری و بهاآفرینی را فراموش نکنید. گوگل به محتوایی عشق و علاقه دارااست که دادهای تازه بدین اقیانوس بیکران دادهها اضافه مینماید.
روش رفع خطای soft 404
طرز رفع خطای soft 404
در حالتیکه کاغذ ای که مبتلا این نادرست گردیده، ورقه ی مهمی برای شما وجود ندارد، میتوانید آن را به شیت ای نفیس بیشتر ریدایرکت 301 فرمائید.
در صورتیکه نشانی برگه “Soft 404” یکیاز صفحه ها محتوای حقیقی وواقعی شما باشد، یعنی گوگل محتوای شمارا بی چگونگی میداند. پس، مطمئن گردید که محتوای ارزشمندی را در سایت خویش آموزش سئو مشهد قرار دهید.
بیشتربخوانید : “E-A-T در seo: پیکاری گوگل آموزش سئو در مشهد با محتوای بیچگونگی“
خطای 404 یا این که Not found
خطای 404 بدین معنا میباشد که ربات های گوگل تلاش کرده اند شیت ای را که در وبسایت شما نیست ببینند. شاید بپرسید چطور ممکن میباشد ربات های گوگل سعی بر خزیدن در شیت ای نمایند که نیست؟
در واقع، ربات ها این صفحه ها را از روش لینک و پیوند هایی که به آن شیت داده گردیده، پیدا می نمایند.
در شرایطی که کاغذ ای که در گیر این نادرست گردیده، برگه ای اساسی بوده که به هر دلیلی حذف گردیده و جایگزینی برای آن نیست، می بایست آن را رفع نمائید.
در غیر این شکل برای بقیه صفحه های بی قیمت به هیچ عنوان نگران نباشید. اکثری از خطاهای 404 قیمت اصلاح ندارند، چون 404 ها به فهرست بندی یا این که مرتبه بندی وب سایت شما زخم نمی رسانند.
طریق رفع خطای 404
چنانچه برای برگه ای که مبتلا خطای 404 گردیده، جایگزینی وجود دارااست، مسلما نشانی آن را ریدایرکت 301 نمائید.
بخش اعظمی از مواقع خطا تایپی در لینک و پیوند سازی های داخلی و فرنگی منجر به وجود داخل شدن این اشتباه می گردد. برای مثال (www.example.com/redshoos به مکان www.example.com/redshoes) در این صورت، میتوانید با ساختوساز ریدایرکت 301 به نشانی درست، این ایراد را رفع فرمائید.
همینطور میتوانید با رئیس اینترنت سایتی که دارنده پیوند خطا میباشد تماس حاصل نمایید و درخواست آپ دیت رسانی یا این که حذف پیوند نمایید.
خطای 403 یا این که Access Denied
خطای Access Denied هنگامی چهره میدهد که ازخزیدن ربات های موتور کاوش در یک ورقه خاص خودداری گردد.
مانند خطای 404، درصورتیکه صفحاتی که دارنده این اختلال میباشند، برایتان اصلی نیستند و در صورتی نمیخواهید این صفحه های بوسیله گوگل ایندکس شوند، نگران نباشید. ولی در شرایطی که کاغذ ای میباشد که بایستی ایندکس خواهد شد، میتوانید برای رفع این نادرست، موردها تحت را آزمون نمایید:
طرز رفع خطای 403
درصورتیکه برای ورود به کاغذ متبوع به جزئیات ورود به سیستم (لاگین) نیاز میباشد، آن را حذف فرمائید.
نشانی برگه را از پوشه robots.txt وبسایت حذف نمایید.
از ارائه دهنده هاست خویش بپرسید که آیا آنان موتورهای کاوش را از خزیدن وبسایت شما جلوگیری کردن می نمایند یا این که نه.
خطای Not followed
خطای “Not followed” بدین مفهوم میباشد که Google نمی تواند آن ایمیل خاص را دنبال نماید. خطای ” Not followed” به URL هایی اشاره می نماید که به نشانی دیگری ریدایرکت گردیده اند، ولی این تغییرو تحول مسیر صحیح ایفا نشده میباشد.
برای رفع این اشتباه ریدایرکت ها را رسیدگی فرمائید.
بیشتر بخوانید : “مشکلات رایج در ریدایرکت که تمامی کارشناسان بهینه سازی می بایست بدانند“
خطای 500 سرور و DNS
این به عبارتی خطای سرور و DNS میباشد که در قسمت خطاهای وب سایت بیان شد. فقط تفاوت این نادرست با وضعیت پیشین این میباشد کهاین غلط برای چندین پست الکترونیک حادثه می افتد، خیر تمام وب سایت. برای رفع این نادرست به عبارتی روشی را که تا قبل از اینً بیان شد دنبال فرمائید.
حرف اخر
درین نوشتهعلمی از محرمانه نوشتهیعلمی های یادگرفتن بهینه سازی، همت کردیم شمارا با اشکال رایج خطاهای کراول آشنا کنیم.
در حالتی که میخواهید سایت خویش را به صورت اثر گذار و کارآمد اداره نمایید، خطاهای خزش یا این که crawl error را نمی اقتدار نادیده گرفت. اما خطاهای کراول چیزی میباشند که نمی توانید از آنها اجتناب فرمائید. البته خوشبختانه، لزوماً تأثیر منفی فوری بر کارایی وبسایت شما ندارند. در شرایطی که با هر کدام از آنان روبرو شدید، تلاش نمایید انگیزه مهم را در اسرع وقت پژوهش و آن را اصلاح فرمایید.
۱۱ روش تبلیغات کارگزاری بورس
۱۱ طریق تبلیغات کارگزاری بورس
از دربین اشکال تبلیغات، لیستی از طریقهای آنلاین و آفلاین کاربردی و مفید را فراهم کردیم که منحصربهفرد تبلیغات کارگزاری بورس آموزش سئو مشهد میباشند.
اینکه از فی مابین این نحوهها کدامشان برای شما مطلوب میباشد، به پارامترهای مختلفی بستگی داراست که مقداری جلوتر، کامل آنهارا توضیح می دهیم.
?نکته: ازآنجاییکه کارگزاریها، با سرمایهٔ عموم سروکار دارا هستند، سازمان بورس و اسناد بهادار برای خودداری از سوءاستفادههای احتمالی، آیین نامه دقیقی دربارهٔ روشٔ اجرای تبلیغات کارگزاریها منتشر کرده که تمامی موظف به اجرای آن ها آموزش سئو در مشهد میباشند.
مواد اصلی این راهبرد عبارتاند از:
کمپانیهای کارگزاری صرفا میتوانند خویش و خدماتی را که ارائه می دهند یا این که در ارائهٔ آن ها شرکت کردن دارا هستند، تبلیغ نمایند
تبلیغات نباید دربردارنده مطالبی برای بیاعتبارکردن و تولید تردید دربارهٔ سپردهداری و صحت رقبا باشد
تبلیغ نباید دربردارنده داده ها غیرواقعی، منحرفکننده و وعدههای دروغین باشد
پیش از حصول مجوزهای مورد نیاز از سازمان بورس برای ارائهٔ سرویس ها، اذنٔ تبلیغ آن را ندارید
کارگزار بایستی بتواند ادعاها و اطلاعاتی را که در تبلیغات می آورد، در شکل درخواست سازمان بورس، از روش ارائه مستندات و شواهد قابلقبول، ثابت نماید
تشویق و ترغیب مصرح عموم به سرمایهگذاری تک تک بودجههایشان و خرید و فروش ورقه ها بهادار خاص مجاز وجود ندارد
با پیش گویی این موردها، بیایید برویم سراغ اولی طریق برای تبلیغات کارگزاری بورس.
زمان تازه و بدون پول فراگیری ساختوساز محتوای تبلیغاتی
زمان نو و مجانی یادگرفتن ایجاد محتوای تبلیغاتی
دراین زمانٔ ۴ ساعته با یاری اساتید پیش کسوت خاطر میگیرید چطور بنر، کلیپ و متن تبلیغاتی بهتر و موءثر را خودتان مهیا نمایید تا بازدهی تبلیغات را یکسری موازی فرمایید!
مشاهده عصر arrow-left
۱. تبلیغات در تارنماهای پربیننده
میلیونها بازدید در ماه! همین کافی میباشد که تبلیغات در وبسایتهای پربازدیدی مثل «تعیین»، «ورزش ۳»، «خبر فوری» و… را در ابتدا این لیست قرار بدهیم.
بیایید با یکسری خدمت آشنا شویم:
ساخت و ساز درایت مارک (بنری معمولی + ویدئویی)
در صورتیکه غرض از تبلیغات، ساخت یا این که ارتقا دور اندیشی از مارک و مقصودگیری مردم مخاطبان میباشد، می توانید از مخلوط تبلیغات بنری معمولی در کنار تبلیغات ویدئویی به کار گیری فرمایید. این ادغام امداد مینماید اشخاص بیشتری با سرویس ها و نام شما آشنا شوند و متوجه شوند وجود دارید.
تبلیغات بنری به عبارتی کادرهای مربعی یا این که مستطیلی میباشد که دربردارنده گیف یا این که تصویر تبلیغ شماست و در وب سایتهای پربیننده به چشم می خورد.
مثال تبلیغات کارگزاری بورس بهشکل بنری
محل اکران تبلیغ بنری «کارگزاری فارابی» را در تصویر بالا می بینید. بد وجود ندارد خویش تبلیغ را هم با یکدیگر ببینیم. درصورتی که میخواهید بنر خیر پیاده سازی نمائید، توصیه می کنیم نوشتهعلمیٔ «۱۴ نکته که بایستی در ایجاد کرد بنر تبلیغاتی رعایت نمایید» را بخوانید.
مثال تبلیغات کارگزاری بورس (فارابی)
تبلیغات ویدیویی هم آنهایی می باشند که پیش از استارت یک فیلم یا این که ویدیو در تعدادی ثانیه سرویس ها یا این که محصولی را تبلیغ مینمایند.
هزینهٔ تبلیغات بنری بهازای هر کلیک میباشد؛ البته هزینهٔ تبلیغات ویدئویی بهازای هر توشه اکران احتساب میگردد.
جذب لید (همسان هدفمند + پوش)
در صورتیکه مقصودتان جذب لید (مشتریان راغب) میباشد، می بایست طرزهای هدفمندتری را گزینش نمائید. مخلوط تبلیغات همسان هدفمند و تبلیغات پوش نوتیفیکیشن، شایسته ترین آیتم میباشد.
در تبلیغات هدفمند، محتوای تبلیغ مبتنی بر خوی و خصوصیتهای مخاطبان مقصود، فردیسازی و صرفا به به عبارتی گروهی که شما انتخاب کردهاید اکران داده میگردد. به لهجه معمولیخیس، با تبلیغات هدفمند میتوانید کسی را جذب نمائید که حقیقتاً به بورس عشق داراست و میخواهد در بازار عمل نماید.
از جملهً میتوانید گزینش فرمایید تبلیغ شما تنها به فعالان اقتصادی که به مخاطبان مقصود شما مجاورتترند، اکران داده گردد یا این که تبلیغ در کاغذهایی که دربردارنده کلیدواژههای مرتبط به بورس و سرمایهگذاری میباشد، آرم داده خواهد شد.
مثل تبلیغ صندوق آگاس (زیرمجموعهٔ کارگزاری مطلع) در تصویر تحت:
تبلیغات کارگزاری بورس بهشکل همسان
تصویباسم (همسان هدفمند + تبلیغات باطناپلیکیشنی + پوش)
در شرایطی که غرضتان تبدیل مشتریها و ارتقا تعداد تصویبنامیهاست، می توانید از بستهٔ ترکیبی و هدفمند تبلیغات همسان، پوش و تبلیغات باطن اپلیکیشنی استعمال نمائید.
تبلیغات باطن نرم افزارها هم به گونه های متعدد بنری و ویدئویی جاری ساختن می گردد و هزینهٔ آن بهازای هر مبادرت میباشد.
برای مثالً در شرایطیکه مبادرت مدنظر شما تصویباسم در سامانهٔ معاملاتی باشد، صرفا بهازای تصویباسم استفاده کننده به تبلیغات پول میدهید، خیر اکران و کلیک روی آن.
قیمت پیشنهادی و مزیت رقابتی بدیهی و پرنور
معرفی بدون نقص کارگزاری و سرویس ها آن (ترجیحاً یار با عکس و کلیپ)
طرق رابطه و تماس
جواب به سؤالات متداول
یک هیبت جهت کسب اطلاعات مشتری
دومین تعیین هم هدایت کاربر به شیتٔ تصویباسم در کارگزاری میباشد. این گزینه برای پیشنهادهایی مثل به دست آوردن کد بورسی آنلاین و بدون پول مطلوب میباشد. اما سفارش میکنیم خصوصیتها و مزایای مهم کارگزاری خویش را در همین کاغذ لیست فرمائید.
یک سری مثال تبلیغ را با هم پژوهش کنیم؟
رایجتری پیامهای مربوط به نقشه وب سایت در سرچ کنسول
رایجتری پیامهای مربوط به نقشه وب سایت در سرچ کنسول
با تصویب نقشه وب سایت در سرچ کنسول به رباتهای گوگل اعلام می کنیم که چه صفحاتی برای ما در حق تقدم ایندکس میباشند. در شرایطی که این حق تقدم با سیگنالهای دیگری مانند پوشه robots.txt، ریدایرکت 301، تگ کنونیکال و تگ noindex در تناقض باشند، قسمت Coverage در سرچ کنسول به ما اعلام خواهد کرد. این آموزش سئو مشهد پیامها عموما در نصیب Error چشم می شوند.
در پی لیستی از پیامهای نصیب Coverage در ارتباط نقشه وب سایت و معنا هر آموزش سئو در مشهد کدام را با هم پژوهش می کنیم:
Submitted URL blocked by robots.txt
نشانی کاغذ متبوع در نقشه وب سایت میباشد اما دسترسی ربات گوگل بهاین کاغذ از روش پوشه robots.txt محصور گردیدهاست.
Submitted URL marked ‘noindex’
نشانی کاغذ در نقشه وب سایت به گوگل معرفی گردیده البته وقتی که رباتهای گوگل به آن مراجعه مینمایند با تگ (meta) با مقدار noindex مواجه گردیده و قابلیت دسترسی به محتوا را ندارند.
Submitted URL seems to be a Soft 404
نشانی شیت در نقشه تارنما میباشد (کد 200) البته دراین کاغذ هیچ محتوای ارزشمندی چشم نمی شود و پیامی مطابق نبود محتوا اکران داده میگردد. از جمله یک گروهبندی که در آن هیچ نوشتهی علمی یا این که محصولی وجود ندارد.
Submitted returns Unauthorized request (401)
این برگه در نقشه وبسایت شما قرار گرفته البته برای دسترسی به نشانی متبوع اسم کاربری و راز عبور لازم میباشد. شیت خطای 401 را نشانه میدهد
Submitted URL not found (404)
ورقهای که در نقشه وب سایت تصویب گردیده نیست و با مراجعه به آن خطای 404 اکران داده میگردد.
Submitted URL has crawl issue
شیت در نقشه وب سایت می باشد اما به دلیلی نامشخص قابل ایندکس وجود ندارد.
دقت فرمایید که وجود اینگونه خطاهایی بر جايگاه بقیه صفحه ها شما در حاصل کاوش اثر بدون واسطه نداشته و یک ایراد والا محسوب نمی شود. صرفا گرفتاری ما دراین حالت رئیس درست دارایی خزش و ارتقاء سرعت ایندکس صفحه ها میباشد.
در صورتی آدرسی از تارنما ما با یکیاز خطاهای بالا مواجه گردیدهاست بایستی برگه را نظارت کنیم، در شرایطی که خودمان دسترسی گوگل به ورقه را مسدود کردیم عالی میباشد آن نشانی را از نقشه وبسایت حذف کنیم و در حالتیکه این رخداد به نادرست فیس داده عاملی که بازدارنده دسترسی گوگل گردیده را برطرف کنیم.
برای شعور خوب از مفاهیمی مانند 404 و Soft 404 توصیه میکنیم نوشتهیعلمی Http Status Codes چیست را تحقیق فرمایید.
صحبت آخری؛ دوست بهتر گوگل باشیم
نقشه وب سایت صرفا به مدیر میزان دارایی خزش و گوگل امداد نمینماید. رباتهای گوگل از منابع سرور شما برای خزش و ایندکس صفحه های به کار گیری مینمایند. گردش بیهوده این رباتها در تارنما خیرفقط منابع پر ارزش شمارا هدر می دهد، بلکه استخراج فیض در بهینه سازی را وقت گیر و طاقت فرساخیس مینماید.
نقشه وبسایت مثل یک راهنمای مدام حاضر، ظریفترین و واپسین داده ها از موقعیت صفحه ها باارزش را در چنگ رباتها قرار میدهد تا ریلکسخیس در وبسایت گردش نمایند.
نقشه وب سایت فقط ابزار مدیر دارایی خزش وجود ندارد. به کارگیری درست از تگ کنونیکال، ریدایرکت 301 و فولدر Robots.txt هم می تواند مراحل خزش رباتها در صفحه ها را تسریع نماید.
امید داریم داده ها ارائهگردیده برای شما کاربردی بوده و به توفیق شما در seo یاری دهد. درین نوشته ی علمی نگاهی جامع و کاربردی به معنی نقشه وبسایت داشتیم؛ آغاز تعریفی از نقشه تارنما ارائه کردیم و آن گاه کاربرد و طریق تشکیل داد نقشه تارنما را به طور ویدیویی یادگرفتن دادیم. در پایان به طور موردی یکسری نقشه وب سایت را به طور مثال نظارت کردیم.
درصورتیکه هنوز پرسش یا این که ابهامی در زمینه ی نقشه وب سایت دارید، در نصیب نظرها همین شیت برای ما بنویسید تا به آن جواب دهیم. ایده ها و سوال ها شما مکمل محتوای این نوشتهعلمی بوده و برای ما پر ارزش میباشد.
مرغ مگس خوار و الگوریتم بعدی گوگل برای جستجو
مرغ مگس خوار و بعدیی جستجوی اینترنتی
فکر می کنید که چرا بعدی از آن مرغ مگس خوار باشد؟ پاسخ آن بی آلایش میباشد. چون گوگل روز آپ دیت رندخیس می گردد و با جاری ساختن بروزرسانیهایی برای الگوریتم Hummingbird و رنکبرین، نوید انقلابی بلندمرتبه آموزش سئو در مشهد در جستجوی اینترنتی را به ما میدهد.
ولی با اینکه الگوریتم مگس خوار گوگل به اندازه پاندا و پنگوئن، تأثیری بی واسطه در برگه نتیجه ها گوگل (SERP) ندارد، البته این الگوریتم دقیقاً چیزی را غرض قرار داده که گوگل سالهاست بهدنبال آن میباشد؛ یعنی ادراک اخلاق و رفتار و دستیابی رضایت آموزش سئو مشهد مخاطب.
عبارت بهینه سازی دیگر مخفف Search Engine Optimization وجود ندارد بلکه مضمون آن فعلا بیشتر مشابه به Search Experience Optimization میباشد؛ یعنی، باصرفهسازی تجربیات کاوش برای مخاطب. عالی میباشد با خودتان تکرار نمائید که یادگیری بهینه سازی دیگر محصور به تکنیکهای بی آلایش و نکات همگانی در ساختوساز محتوا یا این که حتی پیوندسازی وجود ندارد، امروز seo به یک تخصص بغرنج تبدیل گردیده و مستلزم ادراک حقیقی از نیاز استفاده کننده و ارائه شایسته ترین جواب به اوست.
پیوندسازی داخلی چیست؟ وصال به درجه یک یا این که سقوط به واپسین برگه گوگل؟
در صورتیکه استراتژی هدفمندی برای لینک و پیوندسازی داخلی ندارید، تهنیت می گوییم! واپسین برگه از نتیجه ها گوگل وابسته به شماست.
دراین نوشتهیعلمی شما به فهم جامعی از پیوندسازی داخلی، استراتژی درست در کاربرد و اثر آن در بهبود بهینه سازی و درجهبندی وبسایت خواهید رسید. همینطور رایجترین مشکلاتی که در واکنش با استراتژی پیوندسازی، پیوندهای شکسته (broken link) و لینک و پیوندهای نادر قیمت وجود داراست نیز گزینه نظارت قرار میگیرند.
قبل از آغاز اذن دهید با یک نمونه التفات لینک و پیوندسازی داخلی را عالی شعور کنیم:
زمانی برای نخسین بار وارد به یک ساختمان بلند 100 طبقه میشوید ابزار شما چهت نیل به طبقه 51 و رفتن به اتاق 512، به کار گیری از بالابر، راه و روش پله و راهروها میباشد. مطلقا چهت نیل به طبقه و اتاقی خاص به کاوش در تمام طبقات نمیپردازید.
لینک و پیوندسازی داخلی در هر وب سایت به عبارتی آسانسوری میباشد که شمارا به دیگر مقالهها و صفحه ها هدایت مینماید. به کارگیری از پیوندهای داخلی ضمن اینکه تکان یوزرها در وب سایت را هدفمند و با صرفه مینماید، در ادراک رابطه محتوا و صفحه ها نیز به وسیله رباتهای گوگل نقش به سزایی دارااست.
وبسایت سوای استراتژی ظریف برای لینک و پیوندسازی داخلی، شبیه با یک هزار توی گم راه کننده میباشد که خیر برای گوگل و خیر برای اشخاص عملکرد موردنیاز را ندارد.
به شما یقین می دهیم که بعداز تفحص این نوشتهیعلمی نگرش شما نسبت به پیوندسازی داخلی عوض شده و مجال قابل قبولی را برای اصلاح آن در لحاظ خواهید گرفت. با اصلاح لینک و پیوندهای داخلی میقدرت در کمتر از 1 ماه داده های عددی بازدید وبسایت را تا 2 موازی ارتقا بخشید.
پس از قرائت این نوشتهعلمی ممکن میباشد پرسش آتی که به ذهنتان می رسد در ارتباط تعداد پیوندسازیهای داخلی برای یک نوشتهی علمی باشد. در نوشته ی علمی یکسری لینک و پیوند داخلی برای مقاله ها بگذاریم، کامل در امر این مسئله کلام کردیم. با قرائت این نوشتهیعلمی و نوشته ی علمیای که به شما لینک و پیوند دادیم، می توانید استراتژی لینک و پیوندسازی خویش را همین درحال حاضر بچینید.
پیوندسازی داخلی چیست؟
پیوندسازی داخلی یعنی؛ برگهای از یک وبسایت را به شیت دیگری از به عبارتی وبسایت متصل کنیم. یوزرها با کلیک بر روی این پیوندها به بقیه صفحه ها و قسمتهای مرتبط در وب سایت شما منتقل می شوند و رباتهای گوگل میتوانند صفحه ها تازه و مرتبط را به راحتی پیدا نمایند.
آحاد پیوندهایی که در منوی اساسی وب سایت، سایدبار، محتوای ورقه، بنرهای گرافیکی، فوتر و بقیه نصیبهای شیت قرار می گیرند بر فهم رابطه صفحه ها و انتخاب مسیر جنبش مخاطب اثر گذار بوده و از اشکال لینک و پیوندسازی داخلی محسوب می شوند.
چرا لینک و پیوندهای داخلی از التفات بالایی بهره مند میباشند؟
غرض گوگل در استعمال از لینک و پیوندهای داخلی دسترسی به محتوای نو و شعور ارزشمندی یک ورقه در تارنما میباشد.
فرض فرمائید یک شیت با محتوای جدیدای تولید کردهاید ولی هیچ پیوند داخلی از دیگر صفحه های تارنما شما برای آن تولید نشده میباشد. همینطور این برگه نو در نقشه وبسایت (Site map) نیز قرار نداشته و بک لینکی هم از تارنماهای دیگر اخذ نکرده میباشد. در اینگونه قوانینی رباتهای خزنده گوگل هیچ وقت از وجود اینگونه شیتای آگاه نمی شوند و عملا با تکثیر این ورقه هیچ تغییری در موضع و ترافیک ورودی وبسایت مشاهده نمیکنیم.
درصورتیکه به نمونه ساختمان بلند 100 طبقه برگردیم، میاقتدار اعلامکرد شما یک اتاق نو ساختهاید که هیچ مسیر دسترسی از بالابر، راهروها و رویه پله برای آن نیست و عملا کسی از وجود این اتاق اگاهی نخواهد داشت.
بینش گوگل در زمینهی التفات و سعی پیوندهای داخلی دیدنی میباشد:
گوگل همواره در جستجوی صفحه ها نو میباشد و آحاد صفحاتی که به وسیله رباتهای گوگل رسیدگی میگردند ایندکس خواهند شد. صفحه ها تازه وقتی به وسیله رباتهای گوگل چشم میشوند که از کاغذای ایندکس گردیده، لینکی به آنها وجود داشته باشد.
پس مهمترین استدلال استعمال از پیوندهای داخلی شناساندن شیت به رباتهای گوگل و ساختوساز دسترسی برای یوزرها میباشد. در صورتی ورقهای فاقد هرگونه پیوند داخلی باشد از دید گوگل تحت عنوان برگه یتیم یا این که orphan pages شناخته میگردد.
تعداد پیوندهای داخلی به برگهای خاص در یک وب سایت، نوعی سیگنال به موتورهای جستجوست. بهاین مضمون کهاین شیت عنایت بالایی داراست.
وجود لینک و پیوندهای داخلی زیاد برای یک شیت از وبسایت لزوما در معنای استخراج رده عالی در نتیجه ها کاوش وجود ندارد! درین فرایند می بایست به رابطه موضوعی صفحه ها و لغت ها مصرف شده برای پیوندسازی نیز اعتنا ویژه داشته باشیم. بهدنبال مهم ترین نکاتی که برای لینک و پیوندسازی داخلی می بایست به آن ها اعتنا کنیم را به شما معرفی خواهیم کرد.
از اسکیما برند استفاده نمائید
از اسکیما برند آپ به کارگیری نمائید
اسکیما برند آپ یکی از دیگر از استراتژیهای غالب در GEO میباشد. به کارگیری از کدهای اسکیما یا این که دادههای ساختاریافته در صفحه ها تارنما به موتورهای کاوش در تعبیروتفسیر عالی محتوای تارنما یاری مینماید؛ بهخصوص برای بعد از ظهر کنونی که اکران فیچرد اسنیپتها و ریچ اسنیپتها در سرپ گوگل به شدت ارتقاء آموزش سئو مشهد یافته میباشد.
کدهای اسکیما مشمول تگهایی برای افزودن المانهای مرتبط با اکران اسنیپتها در شیت حاصل سرپ میباشند که به اکران عالی و جالبخیس پیوند وبسایت شما یاری مینمایند.
اکران محتوای وبسایت شما در پوسته جعبههای فیچر اسنیپت سبب بهبود مشاهده پذیری یا این که visibility مارک و تارنما شما در حاصل گوگل آموزش سئو در مشهد میگردد.
برای مثال در تصویر تحت یک مثال از حاصل نتایج از به کارگیریی اسکیما برای اکران محتوا به طور گزینه بندی در پوسته فیچر اسنیپت را می بینید:
۷- محتواهای رسانهای بیشتری ایجاد نمایید
موتورهای گردآورنده AI صرفا روی محتوای متنی متمرکز نیستند، بلکه هر نوع محتوایی به عنوان مثال تصاویر، کلیپ، وویسها، اینفوگرافیکها و… را نظارت مینمایند تا به شعور صدق از معنی و بها یک محتوا برسند.
در seo هم محتوای رسانهای از قیمت بالایی شامل است. زیرا یوزرها با محتوای تصویری بیشتر از محتوای متنی رابطه برقرار مینمایند. و این یعنی، محتواهای تصویری، بهخصوص ویدیوها، یوزرها را بیشتر سرگرم مینمایند و مجال حضور یا این که توقف (Dwell time) یوزرها را در وب سایت ارتقاء می دهند.
تارنماهایی که از محتواهای ویدیویی به کار گیری مینمایند، شاهد ۴۱ درصد ارتقاء در نرخ ترافیک ارگانیک میباشند. از جمله، یوتیوب تحت عنوان یکی قدرتمندترین وب سایتهای متکی بر محتوای ویدیویی، با داده های عددی بسیار بالا در نتیجه ها AI نمایان میشود و از آن ترافیک اخذ مینماید. معیار citation یوتیوب در AIO از ماه ژانویه تا به اینک، بیشتراز ۲۵ درصد ارتقا یافته میباشد.
پس در سئو GEO از ساخت محتوای رسانهای مربوط به کوئریهای ترند و پرجستجو، بیشتر به کار گیری فرمائید.
۸- از ابزارهای هوش تصنعی برای ساخت محتوا امداد بگیرید!
توجه فرمایید: از این ابزارها برای ساخت و ساز محتوا یاری بگیرید و از آنان نخواهید برای شما محتوا ایجاد نمایند.
چنانچه هوش تصنعی و مصنوعی تحت عنوان مولف به کار گیری فرمایید، احتمال جریمه بالا میباشد.
نمونه: دراینصورت، نسبتاًً کل نوشتهیعلمی به وسیله هوش تصنعی و مصنوعی نوشته می گردد، با کمترین دخالت انسانی. استفاده کننده تنها مورد یا این که یکسری واژه کلیدی می دهد و توقع دارد خروجی پایانی مهیا نشر باشد.
ولی در صورتیکه از هوش تصنعی تحت عنوان یک دستیار یا این که ابزار کمکی استعمال فرمائید، اثر مثبت خواهد داشت.
دراینحالت، در دست گرفتن اساسی با مولف انسانی میباشد و هوش تصنعی صرفا در قسمتهایی از نوشتار امداد مینماید: مثل ساخت و ساز عنوان، دستکاری جمله، توصیه تیتر جالب، خلاصه کردن یک قسمت، ساختن یک نمونه، یافت کردن یک داده های عددی ظریف و چنین مورد ها.
استراتژی اساسی دیگر در GEO این میباشد که برای ساختوساز محتوا از ابزارهای هوش تصنعی مثل ChatGPT امداد بگیرید. این ابزارها به خیر و خوبی با گویش مورتوهای گردآورنده AI آشنا می باشند و محتوای متناسب با موتورهای مولد ساخت مینمایند.
از این ابزارها میتوانید برای ایده تصاحب کردن، بازنویسی و حتی ساخت محتوای متنی، تصویری، صوتی و ویدیویی استعمال فرمائید. این ابزارها ایدههای جذابی در مشت شما قرار می دهند، ساختار دقیقی برای محتوای شما ساخت مینمایند.
2 ابزار اصلی هوش تصنعی برای ساخت و ساز محتوا عبارتند از:
ChatGPT
Notebooklm
Gemini