۱۱ روش تبلیغات کارگزاری بورس
۱۱ طریق تبلیغات کارگزاری بورس
از دربین اشکال تبلیغات، لیستی از طریقهای آنلاین و آفلاین کاربردی و مفید را فراهم کردیم که منحصربهفرد تبلیغات کارگزاری بورس آموزش سئو مشهد میباشند.
اینکه از فی مابین این نحوهها کدامشان برای شما مطلوب میباشد، به پارامترهای مختلفی بستگی داراست که مقداری جلوتر، کامل آنهارا توضیح می دهیم.
?نکته: ازآنجاییکه کارگزاریها، با سرمایهٔ عموم سروکار دارا هستند، سازمان بورس و اسناد بهادار برای خودداری از سوءاستفادههای احتمالی، آیین نامه دقیقی دربارهٔ روشٔ اجرای تبلیغات کارگزاریها منتشر کرده که تمامی موظف به اجرای آن ها آموزش سئو در مشهد میباشند.
مواد اصلی این راهبرد عبارتاند از:
کمپانیهای کارگزاری صرفا میتوانند خویش و خدماتی را که ارائه می دهند یا این که در ارائهٔ آن ها شرکت کردن دارا هستند، تبلیغ نمایند
تبلیغات نباید دربردارنده مطالبی برای بیاعتبارکردن و تولید تردید دربارهٔ سپردهداری و صحت رقبا باشد
تبلیغ نباید دربردارنده داده ها غیرواقعی، منحرفکننده و وعدههای دروغین باشد
پیش از حصول مجوزهای مورد نیاز از سازمان بورس برای ارائهٔ سرویس ها، اذنٔ تبلیغ آن را ندارید
کارگزار بایستی بتواند ادعاها و اطلاعاتی را که در تبلیغات می آورد، در شکل درخواست سازمان بورس، از روش ارائه مستندات و شواهد قابلقبول، ثابت نماید
تشویق و ترغیب مصرح عموم به سرمایهگذاری تک تک بودجههایشان و خرید و فروش ورقه ها بهادار خاص مجاز وجود ندارد
با پیش گویی این موردها، بیایید برویم سراغ اولی طریق برای تبلیغات کارگزاری بورس.
زمان تازه و بدون پول فراگیری ساختوساز محتوای تبلیغاتی
زمان نو و مجانی یادگرفتن ایجاد محتوای تبلیغاتی
دراین زمانٔ ۴ ساعته با یاری اساتید پیش کسوت خاطر میگیرید چطور بنر، کلیپ و متن تبلیغاتی بهتر و موءثر را خودتان مهیا نمایید تا بازدهی تبلیغات را یکسری موازی فرمایید!
مشاهده عصر arrow-left
۱. تبلیغات در تارنماهای پربیننده
میلیونها بازدید در ماه! همین کافی میباشد که تبلیغات در وبسایتهای پربازدیدی مثل «تعیین»، «ورزش ۳»، «خبر فوری» و… را در ابتدا این لیست قرار بدهیم.
بیایید با یکسری خدمت آشنا شویم:
ساخت و ساز درایت مارک (بنری معمولی + ویدئویی)
در صورتیکه غرض از تبلیغات، ساخت یا این که ارتقا دور اندیشی از مارک و مقصودگیری مردم مخاطبان میباشد، می توانید از مخلوط تبلیغات بنری معمولی در کنار تبلیغات ویدئویی به کار گیری فرمایید. این ادغام امداد مینماید اشخاص بیشتری با سرویس ها و نام شما آشنا شوند و متوجه شوند وجود دارید.
تبلیغات بنری به عبارتی کادرهای مربعی یا این که مستطیلی میباشد که دربردارنده گیف یا این که تصویر تبلیغ شماست و در وب سایتهای پربیننده به چشم می خورد.
مثال تبلیغات کارگزاری بورس بهشکل بنری
محل اکران تبلیغ بنری «کارگزاری فارابی» را در تصویر بالا می بینید. بد وجود ندارد خویش تبلیغ را هم با یکدیگر ببینیم. درصورتی که میخواهید بنر خیر پیاده سازی نمائید، توصیه می کنیم نوشتهعلمیٔ «۱۴ نکته که بایستی در ایجاد کرد بنر تبلیغاتی رعایت نمایید» را بخوانید.
مثال تبلیغات کارگزاری بورس (فارابی)
تبلیغات ویدیویی هم آنهایی می باشند که پیش از استارت یک فیلم یا این که ویدیو در تعدادی ثانیه سرویس ها یا این که محصولی را تبلیغ مینمایند.
هزینهٔ تبلیغات بنری بهازای هر کلیک میباشد؛ البته هزینهٔ تبلیغات ویدئویی بهازای هر توشه اکران احتساب میگردد.
جذب لید (همسان هدفمند + پوش)
در صورتیکه مقصودتان جذب لید (مشتریان راغب) میباشد، می بایست طرزهای هدفمندتری را گزینش نمائید. مخلوط تبلیغات همسان هدفمند و تبلیغات پوش نوتیفیکیشن، شایسته ترین آیتم میباشد.
در تبلیغات هدفمند، محتوای تبلیغ مبتنی بر خوی و خصوصیتهای مخاطبان مقصود، فردیسازی و صرفا به به عبارتی گروهی که شما انتخاب کردهاید اکران داده میگردد. به لهجه معمولیخیس، با تبلیغات هدفمند میتوانید کسی را جذب نمائید که حقیقتاً به بورس عشق داراست و میخواهد در بازار عمل نماید.
از جملهً میتوانید گزینش فرمایید تبلیغ شما تنها به فعالان اقتصادی که به مخاطبان مقصود شما مجاورتترند، اکران داده گردد یا این که تبلیغ در کاغذهایی که دربردارنده کلیدواژههای مرتبط به بورس و سرمایهگذاری میباشد، آرم داده خواهد شد.
مثل تبلیغ صندوق آگاس (زیرمجموعهٔ کارگزاری مطلع) در تصویر تحت:
تبلیغات کارگزاری بورس بهشکل همسان
تصویباسم (همسان هدفمند + تبلیغات باطناپلیکیشنی + پوش)
در شرایطی که غرضتان تبدیل مشتریها و ارتقا تعداد تصویبنامیهاست، می توانید از بستهٔ ترکیبی و هدفمند تبلیغات همسان، پوش و تبلیغات باطن اپلیکیشنی استعمال نمائید.
تبلیغات باطن نرم افزارها هم به گونه های متعدد بنری و ویدئویی جاری ساختن می گردد و هزینهٔ آن بهازای هر مبادرت میباشد.
برای مثالً در شرایطیکه مبادرت مدنظر شما تصویباسم در سامانهٔ معاملاتی باشد، صرفا بهازای تصویباسم استفاده کننده به تبلیغات پول میدهید، خیر اکران و کلیک روی آن.
قیمت پیشنهادی و مزیت رقابتی بدیهی و پرنور
معرفی بدون نقص کارگزاری و سرویس ها آن (ترجیحاً یار با عکس و کلیپ)
طرق رابطه و تماس
جواب به سؤالات متداول
یک هیبت جهت کسب اطلاعات مشتری
دومین تعیین هم هدایت کاربر به شیتٔ تصویباسم در کارگزاری میباشد. این گزینه برای پیشنهادهایی مثل به دست آوردن کد بورسی آنلاین و بدون پول مطلوب میباشد. اما سفارش میکنیم خصوصیتها و مزایای مهم کارگزاری خویش را در همین کاغذ لیست فرمائید.
یک سری مثال تبلیغ را با هم پژوهش کنیم؟